زیباترین کیک های تولد یک سالگی

دوره مقدماتی php
زیباترین کیک های تولد یک سالگی
زیباترین کیک های تولد یک سالگی

کیکانه

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

سفارش کیک آسان‌تر، گفتگو با کارشناسان کیکانه پیش از سفارش، طرح سوالات و تقاضای راهنمایی، ثبت سفارش مدل‌های کیکی که در سایت موجود نیست. همه این موارد را می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی کیکانه مطرح کنید. کارشناسان، از ساعت 9 تا 24 پاسخگوی شما هستند.

جشن تولد یکسالگی یک نقطه عطف مهیج و مهم در زندگی کودکان است. درسته که کودک شما کیک اولین جشن تولد خود، کادوهای تولد، تزیینات و همچنین تم تولد خود را به یاد نمی‌آورد با این‌ حال جشن تولد یکسالگی برای کودکان از نظر خانواده‌ها بسیار مهم و حائز اهمیت است. همان‌طور که می‌دانید مهم‌ترین بخش هر جشن تولدی کیک تولد آن است زیرا در مرکز توجه همه مهمانان قرار دارد به‌خصوص برای جشن تولد یکسالگی کودکان مهمانان احتمالاً درباره مدل کیک تولد دقت و توجه بیش‌تری دارند.

در ادامه تعدادی از مناسب‌ترین مدل‌های کیک تولد یکسالگی را در دسته‌های دخترانه ، پسرانه و کیک‌های سالم برای خردسالان به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید راحت‌تر کیک مناسب برای اولین تولد کودکتان را انتخاب کنید.

زیباترین کیک های تولد یک سالگی

دوره مقدماتی php

پسر کوچک شما یک ابرقهرمان در زندگی شما است و یک کیک با تم ابرقهرمان قطعاً او را هیجان‌زده خواهد کرد. می‌توانید گزینه‌های مختلفی مانند کیک مرد عنکبوتی، بتمن و … را برای کیک تولد یکسالگی پسرتان انتخاب کنید.

تقریباً همه پسربچه‌ها عاشق ماشین‌های اسباب بازی خود هستند و ماشین بخش عمده‌ای از مجموعه اسباب بازی‌های آن‌ها را تشکیل می‌دهد؛ بنابراین می‌توانید اولین جشن تولد او را با کیک تولدی به شکل ماشین جشن بگیرید.

اگر پسربچه‌ شما میوه خاصی را دوست دارد می‌توانید کیک با طعم میوه موردعلاقه او را درست کنید و یا سفارش دهید. چنین کیکی ارزش غذایی بالایی نیز دارد و برای کودکان مفید است.

رنگ آبی اولین رنگی است که در مورد پسرها به ذهن می‌رسد. اگر می‌خواهید کیک تولد ساده‌ای برای تولد یکسالگی پسرتان داشته باشید کیک آبی ایده خوبی برایتان خواهد بود.

برای بسیاری از پسربچه‌ها سبیل نمادی از بزرگ‌سالی است؛ بنابراین گرفتن کیک سبیل برای مرد کوچک شما بسیار جالب و جذاب خواهد بود. البته نه تنها برای پسر کوچک شما بلکه برای همه مهمانان نیز چنین خواهد بود.

اگر به دنبال کیک تولد شیک و لاکچری برای مرد کوچک خود هستید علاوه بر کیک سبیل، کیک با تم کت و شلوار نیز یک ایده عالی برای شما است.

میکی موس یکی از شخصیت‌های کارتونی دوست داشتنی است که اکثر بچه‌های خردسال به آن علاقه دارند؛ بنابراین کیک مینی موس، می‌تواند ایده مناسب و امنی برای اولین تولد پسربچه‌ شما باشد.

کیکی با تم آسمان آبی و با فوندانت بالن‌های کوچک، ابرهای پف‌دار و تعدادی پرنده کوچکِ دوست داشتنی قطعاً ایده جذابی برای اولین جشن تولد پسر خردسال شما خواهد بود.

فیل یکی از محبوب‌ترین حیوانات در بین بچه‌هاست. مطمئناً یک کیک با یک فیل کوچک و بامزه بر روی آن پسر خردسال شما را سر ذوق می‌آورد.

لِگو جزء اولین بازی‌هایی است که نظر بچه‌های خردسال را به خود جلب می‌کند. پسربچه شما هم قطعاً در بین مجموعه اسباب بازی‌هایش یک مجموعه اسباب بازی لِگو دارد. اگر او هم به این بازی علاقه‌مند است پس بد نیست که کیک تولدی با تم این بازی دوست داشتی برای اولین جشن تولد خردسالتان داشته باشید.

برای مشاهده ایده‌های بیش‌تر به مقاله کیک تولد پسرانه مراجعه کنید.

اکثر دختربچه‌ها عاشق عروسک باربی هستند. عروسک‌ها بخش عظیمی از بازی و سرگرمی‌های دختران را در کودکی تشکیل می‌دهد؛ بنابراین کیک تولد عروسک باربی ایده عالی برای تولد یکسالگی دختربچه شما خواهد بود. رنگ صورتی رایج‌ترین رنگی است که برای این مدل کیک انتخاب می‌شود؛ اما در صورت دلخواه می‌توانید رنگ بنفش، آبی، سبز و یا هر رنگ دیگری که خودتان دوست دارید یا کودکتان به آن توجه نشان می‌دهد را انتخاب کنید.

دختربچه شما مطمئناً شاهزاده خانم زندگی شماست؛ بنابراین کیک تولد پرنسس مناسب‌ترین ایده برای جشن یکسالگی شاهزاده خانم شماست.

اگر می‌خواهید کیک اولین تولد دخترتان را بر اساس شخصیت‌های کارتونی انتخاب کنید. بهترین انتخاب برای شما شخصیت کارتونی مینی موس خواهد بود. حتی اگر دختربچه شما این شخصیت کارتونی را نشناسد به احتمال زیاد بازهم جذب این کیک خواهد شد.

دختر‌ها عاشق گل‌های رنگارنگ هستند فرقی نمی‌کند که یک‌ساله باشند و یا 20 ساله؛ بنابراین کیک با تم گل‌های زیبا و رنگارنگ ایده خوبی برای اولین جشن تولد دختر خردسال شما خواهد بود. به‌خصوص اگر دخترتان متولد فصل بهار باشد این مناسب‌ترین ایده برای شماست.

فروزن یا ملکه یخی یکی از بزرگ‌ترین انیمیشن‌های چند سال گذشته است. اگر دختربچه یک‌ساله شما به تماشای کارتون و انیمیشن علاقه دارد احتمالاً این شخصیت کارتونی افسانه‌ای را دیده است. ممکن است که دختربچه شما درک نکند که چه اتفاقی در این کارتون در حال وقوع است. با این حال این انیمیشن در بین رده‌های سنی مختلف از محبوبیت بالایی برخوردار شده است؛ بنابراین می‌تواند یک ایده عالی برای جشن تولد یکسالگی دختر خردسال شما باشد.

با مراجعه به مقاله تم تولد فروزن می‌توانید تمام راهنمایی‌های لازم برای اجرای این تم را مطالعه کنید.

6) کیک صورتی

زیباترین کیک های تولد یک سالگی

اکثر دختربچه‌ها عاشق رنگ صورتی هستند. به طوریکه وقتی در مورد دخترها صحبت می‌شود اولین رنگی که به ذهن هر کسی می‌رسد رنگ صورتی است؛ بنابراین اگر نظر خاصی درباره کیک تولد یکسالگی دخترتان ندارید و یا به دنبال کیک ساده برای او هستید کیک صورتی می‌تواند ایده خیلی خوبی برایتان باشد.

7) کیک توت فرنگی

توت فرنگی محبوب‌ترین میوه بین همه بچه‌هاست. اگر دختر شما هم به این میوه خوشمزه علاقه دارد پس چرا یک کیک توت فرنگی برای جشن تولدش نگیرید؟ کیک توت فرنگی تزیین شده با تکه‌های توت فرنگی نه تنها خوشمزه بلکه بسیار زیبا نیز خواهد بود. علاوه بر این ارزش غذایی بالایی نیز دارد و برای دختر خردسالتان بسیار مفید است.

سرِ دختر کوچولوی شما ممکن است برای نگه داشتن تاج کوچک باشد؛ بنابراین در عوض یک تاج واقعی می‌توانید یک کیک تولد تاج برای اولین جشن تولد شاهزاده کوچک خود داشته باشید.

هیچ چیز به اندازه یک کیک تولد رنگین کمانی نمی‌تواند برای بچه‌ها جذاب باشد. رنگ‌های شاد و متنوع این کیک مطمئناً نظر دختر شما را جذب خود خواهد کرد.

مطمئناً شما دوست دارید که موهای دختربچه‌تان را در روز تولدش با پاپیون‌های کوچک بیارایید. پس چرا یک قدم جلوتر نروید و یک کیک تولد به شکل پاپیون نداشته باشد؟ پاپیون‌ها بسیار زیبا و دخترانه هستند؛ بنابراین کیک تولد پاپیونی برای اولین جشن تولد دختربچه ناز شما ایده خیلی خوبی است.

برای مشاهده ایده‌های بیش‌تر به مقاله کیک تولد دخترانه مراجعه کنید.

اگر نگران سلامتی خردسال خود هستید می‌توانید از کیک‌های سالم و مغذی به‌جای دیگر کیک‌ها برای اولین جشن تولد کودکتان استفاده کنید. این بهترین راه برای معرفی عادت‌های غذایی سالم به کودک یک‌ساله شماست.

در ادامه چند مدل کیک سالم و مناسب برای جشن تولد را به شما معرفی می‌کنیم.

در این نوع کیک خرما، هویج و نارگیل رنده شده جایگزین شکر می‌شوند. کوچولوی شما حتماً از عطر و طعم هویج و شیرینیِ، خرمای درون کیک لذت خواهد برد.

این نوع کیک معمولاً در اندازه‌های کوچک و متوسط مخصوص کودکان و بچه‌های خردسال درست می‌شود. در این نوع کیک فقط از مواد طبیعی و استاندارد استفاده می‌شود که برای کودکان هیچ‌گونه ضرری ندارد؛ بنابراین کوک شما می‌تواند با انگشتان کوچکش آن را به هم بریزد و حتی کیک را به صورتش بمالد و شما می‌توانید خاطرات شیرینی را از اولین جشن تولد او ثبت کنید.

دارچین طعم وسوسه انگیزی به کیک می‌دهد. می‌توانیدبا افزودن موز و عسل به‌جای شکر کیک‌تان را سالم‌تر و مقوی‌تر نیز بکنید. روی کیک را نیز می‌توانید با میوه‌های موردعلاقه فرزندتان تزیین کنید.

این کاپ کیک‌ها عاری از روغن، لبنیات، غلات و آجیل هستند. در عوض پوشیده شده از مقدار زیادی پودر نارگیل که غنی از فیبر است هستند.

این کیک شکلاتی مثل کیک شکلاتی معمولی شما نیست. بلکه یک نسخه سالم‌تر از کیک شکلاتی است که در آن شکر، کره یا روغن اضافه نمی‌شود در عوض از ماست یونانی، عسل، توت فرنگی یا موز، تراشه‌های شکلات، کره بادام زمینی و پودر کاکائو درست می‌شود.

این کیک تولد دوست داشتنی‌ترین و شیرین‌ترین کیک تولدی است که می‌توانید برای اولین جشن تولد کوچولوی دوست داشتنی‌تان داشته باشید.

کیک زنبورعسل نیز یک ایده شگفت انگیز دیگر برای جشن تولد یکسالگی کودک خردسال شماست.

تم‌ حیوانات برای جشن تولد یکسالگی کودکان چه دختر و چه پسر بسیار محبوب است. پس جشن تولد کودک خردسال‌تان را با یک کیک تولد پر از حیوانات ناز و کوچک به یادماندنی‌تر و فراموش نشدنی بسازید.

یک ایده عالی برای جشن تولد یکسالگی کیک عدد یک است. این کیک کوچک به همه می‌گوید که کودک شما یک‌ ساله شده است. امروزه کیک‌ عدد سن طرفداران زیادی پیدا کرده است چون مناسب‌ترین و امن‌ترین انتخاب برای تولد هر شخصی و در هر سنی است. و مطمئناً کسی نیست که از آن بدش بیاید.

برای مشاهده اطلاعات و راهنمایی‌های لازم برای برگزاری جشن تولد یکسالگی فرزندتان به مقاله همه چیز درباره جشن تولد یکسالگی  مراجعه فرمایید.

در صورت تمایل می‌توانید کیک خود را از کیکانه، فروشگاه آنلاین کیک در اصفهان سفارش دهید.

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده همه محصولات

قوانین و مقررات

ثبت نام

فروشنده کیکانه شوید

درباره ما

تماس با ما

شماره‌های تماس: ۰۹۰۳۴۷۷۵۶۰۸ – ۹۱۰۰۱۱۹۵

آدرس ایمیل: admininfo@cakaneh.ir

آدرس دفتر: اصفهان، خیابان چمران، خیابان آل یاسین، کوچه آرژانتین، مجتمع حریر

جدیدترین مدل های کیک تولد دخترانه و پسرانه با تزیین زیبا و شیک به همراه ایده هایی برای انتخاب و تهیه کیک جشن تولد بچه گانه فانتزی و جالب را در این مطلب گردآوری نموده ایم که در ادامه این عکس های زیبا را مشاهده خواهید نمود.

عکس کیک تولد پسرانه و دخترانه با تزیین زیبا و فانتزی و جدیدترین مدل های کیک جشن تولد برای کودکان با طرح های زیبا و جالب در این مطلب ارائه می دهیم که هر یک از این مدل کیک های زیبا و فانتزی می توانند انتخاب مناسبی برای جشن تولد کودک شما باشند و با الگوبرداری از این عکس ها و مدل های زیبا و جدید، بهترین تزیین کیک با خامه و خمیر فوندانت را برای کودکتان انتخاب نمایید. در ادامه با مشاهده این مدل های جدید کیک جشن تولد کودکان همراه ما باشید.

انتخاب مدل کیک تولد زیبا و جالب نیازمند آشنایی با جدیدترین و متنوع ترین مدل های کیک می باشد تا از این طریق بتوان کیک دلخواه و ایده آل را انتخاب نمود. بر این اساس قصد داریم در این مقاله به معرفی زیباترین مدل های کیک جشن تولد و همچنین ایده هایی در جهت انتخاب، تهیه و تزیین اینگونه کیک ها بپردازیم که با استفاده از مطالب و مدل های ارائه شده در این مطلب می توان بهترین تزیین کیک جشن تولد را انتخاب نمود. در ادامه عکس های انواع مختلف کیک های تولد را مشاهده می فرمایید.

زیباترین کیک های تولد یک سالگی

کیک های تولد دخترانه اغلب با الگوبرداری از شخصیت های کارتونی مورد علاقه دختران و با رنگ های روشن و درخشان از جمله سفید، صورتی، زرد و این دسته رنگ ها که همه دختران علاقه زیادی به آنها دارند، تهیه می شود. در این بخش به معرفی انواع کیک جشن تولد دخترانه با طرح های زیبا و فانتزی می پردازیم که برای تهیه کیک های تولد دخترانه می توانید از این مدل های جدید و متنوع الگوبرداری نموده و زیباترین مدل کیک برای تولد کودکتان را داشته باشید.

کیک جشن تولد پسرانه اغلب با توجه به تم تولد و همچنین طرح های مورد پسند پسران تهیه می شود، کیک های تولد پسرانه تنوع زیادی دارند که با توجه به روحیات و تمایلات فرزندتان می توانید مدل کیک متناسب و ایده آل را تهیه نمایید. برای آشنایی بیشتر شما با این مدل کیک های جشن تولد در ادامه تعدادی کیک تولد پسرانه ارائه می دهیم که هر یک انتخاب مناسبی برای جشن تولد فرزند شما محسوب می گردند.

با جدیدترین مدل های کیک جشن تولد آشنا شدید، در این بخش قصد داریم آموزش پخت و طرز تهیه کیک برای جشن تولد را نیز ارائه دهیم که شما والدین عزیز با این دستور به راحتی و خیلی سریع می توانید به تهیه کیک در منزل بپردازید. برای تهیه این کیک آسان، ابتدا مواد زیر را آماده نمایید.

آرد : سه پیمانه

شیر : یک پیمانه

تخم مرغ : سه عدد

روغن مایع : یک پیمانه

شکر : یک و یک سوم پیمانه

وانیل : یک چهارم قاشق چای خوری

بیکینگ پودر : یک قاشق چای خوری

ابتدا سفیده و زرده نخم مرغ را جدا نمایید، سفیده را با همزن بزنید تا کاملا پف کند و در صورتی که ظرف را برگرداندید سفیده بیرون نریزد. سپس زرده و شکر را با هم مخلوط نموده و هم بزنید تا رنگ آن کرمی شود، در این مرحله شیر و روغن را نیز اضافه نمایید و خوب هم بزنید. حال مواد باقیمانده که شامل آرد، بیکینگ پودر و وانیل می شود را مخلوط نموده و بعد از سه بار الک کردن، به مخلوط زرده تخم مرغ اضافه نمایید و به آهستگی با چنگال هم بزنید تا یکدست شود. در مرحله آخر سفیده تخم مرغ را اضافه نمایید و مجددا و خیلی کوتاه با چنگال هم بزنید. حال مواد تهیه شده را درون قالب چرب و آرد پاشی شده بریزید و در فر که از قبل با دمای 180 درجه گرم نموده اید به مدت چهل دقیقه قرار دهید. کیک اسفنجی مخصوص تولد شما آماده است، حال زمان آن رسیده است که کیک خانگی خود را به بهترین شکل تزیین نمایید.

روش های متعددی برای تزیین کیک های تولد وجود دارد که رایج ترین آنها تزیین کیک تولد با خامه و همچنین تزیین کیک با خمیر فوندانت است. بعد از انتخاب طرح دلخواه و تهیه مواد و وسایل مورد نیاز اقدام به تزیین کیک به شکل دلخواه نمایید. در ادامه نمونه هایی از انواع کیک های تولد تزیین شده زیبا و جدید را مشاهده می فرمایید که از این طرح های متنوع می توان به عنوان الگویی برای تزیین کیک خانگی خود استفاده نموده و از این طریق زیباترین کیک جشن تولد با تزیینات خاص و ویژه را داشته باشید.

امیدواریم ضمن لذت بردن از مشاهده عکس کیک تولد با تزیینات زیبا و جدید، مدل کیک جشن تولد دلخواه را انتخاب نموده باشید. پیشنهاد می کنیم به بخش تزیین کیک نیز مراجعه فرمایید و از آموزش ها و همچنین طرح ها و مدل های جدید و متنوع تزیین و تهیه انواع کیک برای جشن تولد و مناسبت های مختلف دیدن فرمایید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟



انواع مدل جلوی مو جذاب برای زیر شال و روسری


مردان زیبا چه ویژگی هایی دارند؟ (معیارهای زیبایی از دید خانم ها)



نحوه درست کردن اسموتی هندوانه با 4 طعم معرکه


ایده های دوست داشتنی برای تزیین منزل با وسایل دور ریز

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

زیباترین کیک های تولد یک سالگی

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

فال هجاء یکی از فال های دقیق با قرآن کریم می باشد که در زیر به شرح کامل آن می پردازیم .

«  در بیان تفأل به کلام الله مجید به حروف هجاء »

( فال با قرآن )

ز هفتم سطر،حرفِ اولست قال

چو فال آید « الف » خیر و صواب است

زیباترین کیک های تولد یک سالگی

چو «ت» آید ، بباید توبه زان کار

چو «ج» آید ، بکن جهدی و می کوش

چو «خ» آید، امان از خوف میجوی

چو « ذ » آید، تو خود آن خوار بینی

چو « ز » آید، بیابی مالِ بی عدّ

چو «ش» آید، خصومت پیشت آید

چو «ض» آید،در آن کار است گرانی

چو « ظ » آید، ظفر بر دشمنان است

چو «غ » آید، خطر باشد،بده مال

چو «ق» آید، شوی مقبول در قول

چو «ل» آید ، برآید حاجتت زود

چو «ن» آید، بود آن کار نیکوی

چو «ه»‌آید ، خدا خشنود و خصمان

چو «ی» آید ، زغایب مژده یابی

عقیدترا بران ای صاحب فال

ز «ب» از منعمانت ، فتح بابست

ز «ث» دنیا و دین بر دست می آر

ز «ح» از اقربا ، جام خوشی نوش

ز « د » اصحاب دولت را خبرگوی

ز« ر » نیکی بود ، شادان نشینی

ز «س» بینی سعادتهای بی حد

ز «ص» ای خواجه ، صبر و مکث باید

ز «ط» زاهد شوی ، تقوی برانی

ز «ع» امر محبتها عیان است

ز «ف» شادی تو را باشد به هر حال

ز «ک» ایمن نباید بود از هول

ز «م» آید ملامتهای مشهود

ز «واو » ت هست نعمت توی در توی

ز « لا» تشویش باشد نی نه چندان

که خشنود انی از نعم المابی

با وضو قرآن را بدست بگیر، آن را زیارت کرده و با توجه به نیتی که در دل داری ،

صفحه ای از کتاب خدا را باز کن.

از آن صفحه ، هفت ورق جلو برو.

بعد از آن ، از ابتدای صفحه، هفت سطر بشمر و پایین بیا.

زیباترین کیک های تولد یک سالگی

بعد در میان سطرهای بعدی ، هفت بار کلمه

« ان » را پیدا کن.

بعد از یافتن هفتمین بار از کلمه « ان » ، دوباره هفت سطر بشمر و جلوتر برو.

ابتدای سطر هفتم از هفتمین کلمه « ان » که پیدا کرده ای، اولین حرفی که سطر با آن

شروع شده، معنی فال توست.

آن را با فال بالا معنی کن!

موفق باشی و فالت نیک انشاءالله!

اختصاصی سایت نیک صالحی

کیت میدلتون و همسر و فرزندانش برای تفریح به باغ زیبایی رفتند که خود کیت میدلتون آن را طراحی کرده است.

آشپزی و شیرینی پزی

مردم کشورهای دوست و همسایه ترکیه هم مانند کشور ما ماه رمضان را روزه داری می کنند . آنها موقع افطار از غذاهای مقوی و سالم استفاده می کنند تا هنگام روز بتوانند از انرژی لازم برخوردار شوند و روزه خود را با توان بیشتری بگیرند.

مد روز و زیور آلات

خرید کفش برای بچه ها کار ساده ای نیست بچه ها مخصوصا دختر ها سلیقه کودکانه ای در انتخاب کفش های خود دارند و گاهی راحتی پای خود را هنگام خرید در نظر نمی گیرند.

©باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت niksalehi.com مجاز میباشد .

زیباترین کیک های تولد یک سالگی
زیباترین کیک های تولد یک سالگی
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *