زمان خوردن قرص چربی سوز

دوره مقدماتی php
زمان خوردن قرص چربی سوز
زمان خوردن قرص چربی سوز

خانه » مکمل ها » CLA چیست ؟ بهترین زمان مصرف + نقش CLA در بدنسازی

سی‌ال‌ای (CLA) یا لینولئیک اسید کونژوگه یکی از ایزومرهای لینولئیک اسید است و این بدین معناست که دارای تغییری جزئی در ساختار مولکولی به دلیل تغییر در وظایف مواد غذایی می‌باشد. با اسپارتا اسپرت همراه باشید .

این یکی از اسیدهای چربی آزاد می‌باشد که به طور طبیعی در گوشت و مواد لبنی وجود دارد و توسط بدن تولید نمی‌گردد بنابراین باید از طریق رژیم غذایی تامین شود. سی‌ال‌ای برای اولین بار در سال ۱۹۷۸ توسط دکتر مایکل پاریزا و در حین مطالعه عصاره گوشت در دانشگاه ویسکانسین مادیسون کشف شد. تونالین CLA (نسخه صنعتی) یکی از برترین مکمل‌های سی‌ال‌ای می‌باشد و از روغن کافشه تهیه می‌شود که منبع مناسبی از لینولئیک اسید می‌باشد.

 

زمان خوردن قرص چربی سوز

دوره مقدماتی php

کاهش میزان چربی ذخیره شده بعد از غذا خوردن

افزایش تجزیه چربی در سلول‌های چربی
افزایش میزان متابولیسم چربی
کاهش تعداد سلول‌های چربی در بدن

اسید لینولئیک کونژوگه چربی بدن را در افرادی که ورزش می‌کنند کاهش می‌دهد.

طی تحقیقاتی از افراد داوطلب سی‌ال‌ای یا نمونه دارونما را به مدت ۳ ماه دریافت کردند و از آن‌ها خواسته شده که هیچ تغییر در روش زندگی و رژیم غذایی خود در این مدت اعمال نکنند.

گروهی که از سی‌ال‌ای استفاده کرده بودند به میزان قابل توجهی و در حدود ۱۷ الی ۲۱٫۳ درصد کاهش چربی داشتند و وزن آن‌ها نیز کاهش پیدا کرده بود (از ۶۹٫۶ به ۶۸٫۹ کیلوگرم).

 

مصرف سی ال ای در دوزهای بالا ممکن است منجر به ناراحتی روده و معده شود اما مصرف دوزهای نرمال امن بوده و عواقب بدی نخواهد داشت. در حال حاضر سی ال ای برای انسان ضرری نداشته و مصرف دوزهای مجاز آن بدون عواقب خواهد بود.

 

 

ترکیب CLA و تمرینات کاهش وزن بسیار موثر است . در یک تحقیق کوچک انجام شده بر روی ۲۴ بدنساز ، مصرف ۷٫۲ گرم CLA هر روز برای مدت ۶ هفته به همراه تمرینات بدنسازی ، نتایج افزایش توده عضلانی و افزایش میزان وزنه پرس پا را به همراه داشته است .

در تحقیقی دیگر که در ۲۸ روز انجام شد ، مصرف ۶ گرم مکمل های CLA در روز ، تاثیر زیادی در ترکیب بدن نداشت . اما نتایجی بر شرایط کاتابولیک آنابولیک داشته و در کل قدرت بدنی را افزایش داده است .

سی ال آ از اسید لینولئیک (LA) که بخشی از خانواده ایزومرهای موجود در اسید لینولئیک است ساخته شده است.

مطالعات نشان داده است وقتی مقدار مصرف غذایی سی ال آ افزایش می یابد سطح سی ال آ دربافتهای بدن نیز افزایش یافته  و موجب کمک به کاهش میزان چربی بدن در حین حفظ توده عضلانی بدون چربی بدن می شود.

 

بیشتر تحقیقات به این نتیجه رسیده اند که هر فرد به میزان ۳٫۲ تا ۶٫۴ گرم CLA در روز نیاز دارد تا از تاثیرات آن بهره مند شود . در نظر داشته باشید که استفاده بیش از حد عوارض را به همراه دارد .

 

بهترین زمان مصرف مکمل سی ال آ قبل و یا همراه با وعده های غذایی اصلی و هر بار ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ میلیگرم می باشد .

 

 

مصرف cla قبل از تمرین کمکی به چربی سوزی می کنه یا نه؟

بله مصرف CLA قبل از تمرین بر روی چربی سوزی تاثیر داره اما این نکته رو در نظر بگیرید که شما در زمان تمرین در حال مصرف کالری هستین .به طور کلی مصرف CLA یا انواع چربی سوز ها در موجب افزایش متابولیستم بدن و جلو گیری از ذخیره چربی هست . وقتی شما فقط قبل از تمرین این دارو رو مصرف کنید ، زمان چربی سوزیتون رو فقط مختص به تایم تمرین میکنید ، در حالی که شما برای افزایش چربی سوزی نیاز دارید که در تمام طول روز متابولیسمی بالا داشته باشین . بهترین روش پیشنهاد شده همراه با وعده های غذایی به همراه امگا ۳ و ویتامین E هست .

ممنون. چقدر عالی فرمودین

سلام زمان مصرف سي ال اي براي خانمي كه بدنسازي كار ميكنه و ١ كيلو چربي اضافه داره كه قسمت شكم هست دقيقا چه موقعيه؟

در صورتی که فقط یک کیلو چربی اضافه با توجه به شاخص توده بدنی ( BMI ) در بدن شما وجود داره ، نیازی به مصرف مکمل CLA ندارید. در صورتی که میزان چربی بدن شما پایین هست ، توصیه میشه CLA رو بعد از تمرین مصرف کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

میتونید مطالب مارو از طریق

کانال تلگرام دنبال کنید

زمان خوردن قرص چربی سوز

اگه دنبال برنامه های بدنسازی هستی…

میتونی کلی از اونا رو

کاملا رایگان اینجا پیدا کنی

اگه مارو خیلی دوست داری ، حمایتمون کن ، اگه یکمی دوست داری ، همیشه بهمون سر بزن ، اگه اصلا دوست نداری ، بجاش ما کلی تو رو دوست داریم ، ازمون انتقاد کن که بهتر بشیم.

تمامی حقوقمون متعلق به خودمونه . تازه تو باشگاه ام ، بعد تمرین وزنه هامونو سرجاش میذاریم 1397

کامل (هلپ کده)

خواص و مضرات گیاهان و داروها

عکسهای اسم خدا زیبا

 

عکسهای اسم خدا زیبا

زمان خوردن قرص چربی سوز

 

عکسهای اسم خدا زیبا

 

عکسهای اسم خدا زیبا

 

عکسهای اسم خدا زیبا

 

عکسهای اسم خدا زیبا

 

عکسهای اسم خدا زیبا

 

عکسهای اسم خدا زیبا

 

عکسهای اسم خدا زیبا

 

عکسهای اسم خدا زیبا

 

عکسهای اسم خدا زیبا

 

عکسهای اسم خدا زیبا

 

عکسهای اسم خدا زیبا

 

عکسهای اسم خدا زیبا

 

عکسهای اسم خدا زیبا

 

عکسهای اسم خدا زیبا

 

عکسهای اسم خدا زیبا

 

عکسهای اسم خدا زیبا

 

عکسهای اسم خدا زیبا

 

زمان خوردن قرص چربی سوز

عکسهای اسم خدا زیبا

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

برخی برای کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده‏ آل، به دنبال سریع ترین راه ممکن هستند بدون اینکه عوارض آن را در نظر بگیرند و چه راهی راحت تر از مصرف قرص های چربی سوز؛ آن هم قرص ونوستات ! تحرک نداشته باشید و لاغر شوید! به گفته برخی از متخصصین قرص ونوستات نسبت به سایر قرص های چربی سوز کمترین عوارض را دارد و مورد تأیید نیز است. بنابراین در این مطلب به طور کامل در خصوص این دارو توضیح می دهیم.

قرص چربی سوزی چگونه کار می‌کند؟

برخی از این داروهای به‌اصطلاح قرص چربی‌سوز، داروهایی هستند که موجب تجزیه‌نشدن چربی‌ها در روده شده و باعث تولید اسهال چرب می‌شوند. البته این داروها در طولانی مدت باعث دفع ویتامین‌های محلول در چربی شده و فرد را با سوء تغذیه روبه‌رو می‌کند. گروه دیگری از داروهای چربی‌سوز هم هستند که مهار‌کننده جذب چربی دارند و باعث می‌شوند چربی وارد چرخه سوخت بدن نشود اما به‌طور کلی داروهای چربی‌سوزی که سوخت و ساز بدن را بالا می‌برند چند مشکل ایجاد می‌کنند که بی‌احتیاطی و ناآگاهانه مصرف کردن آنها می‌تواند موجب مرگ شود.

چربی سوزها به طور خاصی طراحی شده اند تا به شما دوز مناسب از مواد مختلف برای کمک به چربی سوزی را بدهند. اما این بدان معنا نیست که با استفاده بیشتر، نتایج بهتری خواهید دید.

قرص چربی سوز ونوستات

زمان خوردن قرص چربی سوز

همانطور که اشاره شد، خیلی ها به دنبال ساده ترین راه برای کاهش وزن هستند، وزنی که در طول چند سال افزایش یافته است را می خواهند در کوتاه ترین زمان از دست بدهند و به اندام ایده آل برسند. از میان انواع و اقسام قرص های چربی سوز که هر کدام نیز ساختار و شیوه اثر گذاری متفاوتی دارند، قرص چربی سوز ونوستات بییشتر در کانون توجه قرار دارد.

داروی ارلیستات با نام های مختلفی مانند زنیکال ( نام اصلی دارو، ساخت آلمان ) و در ایران با نام ونوستات تولید می شود. ونوستات یک مهار‌کننده برگشت‌پذیر آنزیم لیپاز است که با برقراری پیوند با این آنزیم، آن را غیرفعال می‌کند. بنابراین از هیدرولیز چربی تری‌گلیسرید به شکل قابل جذب (اسید چرب و مونوگلیسرید) جلوگیری می‌کند. ونوستات با مهار  آنزیم لیپاز از جذب یک سوم چربی‌های موجود در غذا جلو گیری می‌کند.

قرص ونوستات (venustat) با مهار آنزیم های چربی سبب عدم هضم چربی می شوند و این چربی های گوارش نیافته از بدن دفع شده و لاغری اتفاق می‌افتد.

 قرص ونوستات چگونه اثر می کند؟

مکانیسم اثر گذاری این دارو بر این اساس است که با اشتها کاری ندارند و چربی هم نمی سوزاند، بلکه در سطح دستگاه گوارش مانع جذب یک سوم چربی غذا می شود. یعنی غذایی را که مصرف می کنید، این قرص مانع جذب چربی در بدن می شود، در واقع این قرص همراه با غذا، درصد زیادی از چربی غذا را دفع می ‌کند. یعنی از افزایش وزن جلوگیری کرده و باعث تعادل وزن می شود.

از آنجا که این دارو معمولا” جذب بدن نمی ‌شود، جزو دسته داروهایی است که عوارض جانبی کمی دارد. این می تواند یک خبر خوب باشد، اما قطعا” در روند جذب ویتامین های محلول در چربی نیز تأثیر منفی دارد.

پیشنهاد مطالعه: متفورمین چیست؟ آیا مصرف متفورمین برای لاغری بی خطر است؟

چربی هایی که تجزیه و جذب نشده اند، باعث دفع مدفوع پر چرب شده و بوی بسیار زننده ای ایجاد می کنند. در ارتباط با مقدار چربی موجود در غذا، احتمال ایجاد سر دردهای شدید و دل دردهای طاقت فرسا در ۶ درصد مصرف کنندگان وجود دارد. در ضمن به علت اختلال در جذب ویتامین های محلول در چربی که شامل ویتامین های K , E , D , A است،( در واقع جذب ویتامین های E و D و A و k در مصرف‌ کنندگان این قرص ‌ها صورت نمی ‌گیرد) باید دو ساعت بعد از مصرف ونوستات نسبت به مصرف مکمل های مولتی ویتامین اقدام شود.

عوارض قرص ونوستات

همانطور که گفته شد اولین مشکل، عدم جذب ویتامین های محلول در چربی است، حال اگر قرار باشد فردی در کوتاه مدت از این قرص استفاده کند، دچار مشکل نخواهد شد، اما اگر در دراز مدت مورد استفاده قرار گیرد، عوارض جانبی رخ خواهد داد.

از آنجا که استفاده از این دارو، باعث کاهش قند خون می‏‌شود، بنابراین باید تغییرهایی در مصرف انسولین و داروهای پایین ‏آورنده قندخون بیماران دیابتی ایجاد کرد و به همین دلیل مصرف این دارو در این بیماران توصیه نمی‌‏شود.

این دارو موجب افزایش خون ‌ریزی ماهیانه در خانم‌ ها در اثر اختلال در انعقاد خون به علت کمبود ویتامین k می‌ شود. در مجموع: اسهال، مدفوع چرب، بی اختیاری یا تکرر مدفوع، جمع شدن گاز در شکم، دردهای شکمی، اختلالات عادت ماهیانه از عوارض جانبی ونوستات می باشد. به‌طور کلی مصرف این دارو های چربی سوز برای کودکان، زنان باردار یا شیرده، افراد مبتلا به دیابت، فشارخون بالا، کلسترول بالا، بیماری‏‌های قلبی- عروقی و پرکاری تیرویید توصیه نمی‏‌شود.

هشدار: برخی بررسی‌ها نشان داده است استفاده از این دارو برای طولانی مدت خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را افزایش می‌دهد. به همین دلیل توصیه می‌شود از این دارو تا حد نیاز و به اندازه تعادل و زیر نظر پزشک استفاده شود.

روش مصرف قرص ونوستات

این دارو به تنهایی نمی‌تواند تأثیر چشمگیری داشته باشد، بنابراین مصرف آن باید به صورت سه بار در روز همراه غذا و به همراه رژیم غذایی مناسب و ورزش باشد.

 موارد منع مصرف ونوستات

کسانی که مشکل تیروئید دارند و از داروی لووتیروکسین استفاده می کنند. کسانی که کمبود ویتامین دارند، خصوصا” ویتامین های محلول در چربی،  کسانی که به علت بیماری قلبی عروقی داروی وارفارین مصرف می کنند، افراد مبتلا به دیابت نوع ۲، کسانی که مشکل نفرون های کلیه دارند و یا کبد چرب دارند، حتما” این دارو را بدون کسب اجازه از پزشک مصرف نکنند. در دوران شیردهی نیز منع مصرف دارد. در صورت ابتلا به بیماری‌های کیسه صفرا یا سندرم سوء جذب مزمن توصیه می‌شود از این قرص استفاده نکنید.

نکته پایانی

اگر قصد کاهش وزن دارید، راه اصولی و صحیح کنترل وزن را بیاموزید و منابعی که باعث دریافت انرژی مازاد می‏‌شوند را بشناسید. سالم ترین راه برای کاهش وزن و یا جلوگیری از افزایش وزن، فعالیت ورزشی منظم و رژیم غذایی صحیح است. این داروها حتی اگر مورد تأیید نیز باشند به هیچ عنوان به تنهایی نمی توانند باعث کاهش وزن شوند، بلکه باید در کنار رژیم غذایی و فعالیت ورزشی مصرف شود.

این راه‏ حل‏ ها کوتاه مدت و تجاری هستند مگر در مواردی خاص و برای مدت زمانی کوتاه. کارشناسان مصرف قرص ونوستات را در موارد خاص یا چاقی های شدید به عنوان یک روش‏ کمک کننده در دفع چربی تجویز می کنند نه به عنوان یک روش اساسی و همیشگی.

تهیه و تدوین: elmevarzesh.com

نظرتان را برای ما بنویسید. اگر هم در خصوص موضوعی سوال دارید، چنانچه اطلاعات کافی در مورد آن داشته باشیم پاسخ خواهیم داد.

میخوام قرص ونوستات استفاده کنم تو یک ماه چقد کم میکنم کسی اشنایی داره

ونوستات چربی سوز نیست فقط مانع جذب چربی میشه.بهترین کار نخوردن و درست خوردن غذا و همچنین مدیریت کالری دریافتی میباشد

سلام قرص ال کارنیتین مضخرفترین قرصه من استفاده کردم معده ای منو بهم ریخت که هر چند وقت یک بار می رفتم زیرسرم وآمپول کلاهمه ای قرصهای لاغری عوارض داره هرکی میگه نداره دروغه بهترین راه رژیم غذایی مناسبه وروزی چهل دقیقه پیاده روی

سلام وخسته نباشد’من۱۹سالمه قدم۱۹۴ وزنم۱۰۶ و تقریبا ۱۰ کیلو اضافه وزن دارم شایدم بیشتر هیچ جوره لاغر بسو نیستم تو این وزن گیر کردم باشگاه میرم کم میخورم جواب نمیده.چ قرصی استفاده کنم سوختوساز بدنو افزاش بده لطفا جواب بدین ممنون

سلام. نیازی به قرص نیست بهتره برای مدتی از تمرینات اینتروال با شت بالا و تمرینات مقاومتی به صورت ترکیبی استفاده کنید و رژیم غذایی ویژه کاهش وزن هم بگیرید.

سلام به نظرتون بهترین قرص چربی سوز که عوارض کمتری هم نسبت به بقیه داره چیه؟؟

سلام. کل چربی سوزها عوارض دارن. کم و زیاد نداره

سلام من ۱۷ سالمه ۶۰ کیلو اضافه وزن دارم و قدمم ۱۶۷ است می خوام باشگارو شروع کنم و بهم توصیه از دارو های ال کاترین .زنیکال .سی ال ای .استفاده کنم خواستم بدونم مصرف این دارو باهم ولی به وقت و زمان به جا استفاده کنم مشکلی برام پیش نمی یاد .

سلام. توصیه میکنم از هیچ دارویی استفاده نکنید. همه این داروها ضرر داره. بهتره از ورزش و تغذیه برای لاغر شدن استفاده کنید.

سلام..من تازه از امشب شروع به خوردن قرص ونوستات کردم..نمیدونم چند تا در روز بخورم میخوام ۸کیلو بیام پایین باید برنج و نون حذف کنم؟؟اگه نه چه اندازه مصرف کنم…ممنون میشم یکی جوابمو بده..این قرص هفته ای چقدر لاغر میکنه

زمان خوردن قرص چربی سوز

سلام. توصیه میکنم این قرص رو استفاده نکنید. هر قرص چربی سوزی عوارض خودش رو داره. بهتره با رژیم و تمرین وزن کم کنید.


http://www.elmevarzesh.com/fitness-and-weight-loss-book/

ممنون خیلی به دردم خورد مقالتون دمتون گرم.

سلام روزتون بخیر دخترمن ۱۱سالشه و۶۰کیلو وزن و۱۴۰قدداره و تیرویید کم کار داره میتونه الکارنتین هفته ای دوبار موقع ورزش استفاده کنه تشکر میکنم راهنماییم کنید

سلام. طبق مقالات و مطالب مختلف اثر ال کارنیتین بر کم کاری تیروئید ضد و نقیض هست و هیچ منبعی دقیقاً هیچ اثری با اطمینان ذکر نکردن. بعضی گفتن ممکنه در کاهش خستگی ناشی از مشکلات تیروئیدی مفید باشه. بک منلع دبگه با احتیاط گفته مفیده اما به جزئیات اشاره نشده. فقط اشاره شده ممکنه در این بیماری باعث تسهیل ورود چربی به داخل سلول ها بشه. همه این مطالب عنوان کردن در این شرایط مصرف ال کارنیتین حتماً باید تحت نظر پزشک انجام بشه.

مصرف ال کارنیتین همزمان با کم کاری تیروئید برای شما مشکل ساز خواهد شد

الان کراتینین خون من۱/۵شده درحالیکه اوره طبیعی است میخواستم ببینم میتونه دراثر مصرف ونوستات باشه.آخه من ۵ساله حدود روزی یکی مصرف میکردم

بعد از مصرف اورلیستات برخی تغییرات زود در خون انجام میشه که یکیش افزایش کراتینین هست.

سلام آیامصرف طولانی مدت ونوستات میتونه روی کراتینین خون اثر بذاره؟

سلام. بله. طبق تحقیقات مختلف مصرف این ماده باعث افزایش کراتینین خون میشه.

سلام شما بهترین قرصی رو که میتونید پیشنهاد بدین چی هست ،بیشتر از نظر کم عوارض داشتن اون. البته رژیم و تحرک بالا ترین عامل لاغری هست اما برای سرعت بخشیدن به کار مکمل یا قرص احساس میکنم لازم باشه برای انگیزه گرفتن


سلام؛ در این زمینه توصیه ای نداریم

سلام.من حدود۳۰کیلو اضاف وزن دارن و در دوران شیردهی به سر میبرم مشکلی برای خوردن قرض ندارم?

سلام. اصلاً کار منطقی و عاقلانه ای نیست که هنگام شیردهی از قرص چربی سوز استفاده کنید چون برخی از محتویات این نوع قرص ها (نه همه) از طریق شیر به بچه شما منتقل میشه و ممکنه مضر هم باشن. بسیاری از محتویات تشکیل دهنده این قرص ها توسط FDA تأیید نشدن..

ونوستات محشره
من مرتب استفاده میکنم

افتضاحه بخدا

ببخشید به من توصیه شده که از دارو چربی سوزه الکارنتین استفاده کنم می خواستم بپرسم می تونم استفاده کنم؟ چون من تو نت سرچ کردم عوارض جانبی زیادی نوشته بود نداشت شما این دارو رو می شناسین؟! توصیه می کنین استفاده کنم؟!

سلام. این دارو عوارض زیادی داره. بهتره تجدید نظر کنید.

ال کارنیتین به هیچ عنوان عوارض نداره به دو صورت محلول و کپسول هم موجوده با خیال راحت مصرف کنید

سلام من هر روز ورزش می کنم هم هوازی و هم بدن سازی و رژیمم دارم یعنی مواد قندی و چربی و سرخ کردنی اصلا نمی خورم برنجم نمی خورم نونم شاید روزانه ۱۰۰ گرم بخورم ولی متاسفانه اصلا وزنم پایین نمی یاد هر چقدر تلاش می کنم کمتر نتیجه می گیرم خواهش میکنم کمکم کنید من باید چیکار کنم وزنم پایین پایین بیاد؟؟

سلام من هر روز ورزش می کنم هم هوازی و هم بدن سازی و رژیمم دارم یعنی مواد قندی و چربی و سرخ کردنی اصلا نمی خورم برنجم نمی خورم نونم شاید روزانه ۱۰۰ گرم بخورم ولی متاسفانه وزنم اصلا پایین نمی یاد هر چقدر تلاش می کنم کمتر نتیجه می گیرم خواهش می کنم کمکم کنید من باید چیکار کنم وزنم پایین بیاد؟؟

سلام نه تنها هر روز ورزش کردن درست نیست بلکه در شرایطی که کالری بدن برای تأمین انرژی را محدود کنید و سخت ورزش کنید بدن نسبت به کاهش وزن مقاوم می شود، شما سعی کنید به جای هر روز ورزش کردن ۳ جلسه در هفته ورزش کنید و در وعده های غذایی از چربی های مثل روغن زیتون یا گوشت و محصولات که چربی دارند استفاده کنید در عوض مصرف چربی های مثل روغن های گیاهی راجی در بازار و روغن نباتی را حذف کنید

با سلام،،شما شیوه ای که در پیش گرفتید بسیار غلط هست،،چون اول شما با حذف کردن برنج و نرساندن کالری به میزان کافی به بدن انرژی لازم را برای ورزش کردن ندارید بنابراین نمیتوانید وزن کم کنید و قرص الکارنتین هم که میگید سودش از ضرر بیشتر هست

برخی برای کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده‏ آل، به دنبال سریع ترین راه ممکن هستند بدون اینکه عوارض آن را در نظر بگیرند و چه راهی راحت تر از مصرف قرص های چربی سوز؛ آن هم قرص ونوستات ! تحرک نداشته باشید و لاغر شوید! به گفته…

مواد اصلی و موثر قرص های چربی سوز اغلب شامل کافئین و افدرین است. مصرف این قرص ها گاهی دارای عوراض جانبی و حتی خطر مرگ است. لذا از مصرف بی رویه و خودسرانه آن ها باید جدا” خودداری کرد. در این مطلب نظرات کارشناسان را در خصوص عوارض…

دوچرخه ثابت یا اسپینینگ می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی برای ورزش‌های مانند دویدن و پیاده روی باشد. هدف شما چه سلامتی باشد و یا انجام تمرینات هوازی و یا اینتروال، تفاوتی ندارد، چرا که با رعایت یک برنامه ورزشی مناسب خصوصاً با برنامه اینتروال دوچرخه ثابت دوچرخه ثابت می‌توانید به…

با اراده زیاد به خودتان قول می دهید که چند کیلو وزن اضافه را کم کنید. با رژیم و ورزش کارتان را شروع می کند. در هفته های اول همه چیز به خوبی پیش می رود و بابت این موفقیت به خودتان تبریک می گویید. اما بعد از مدتی…

ازدواج و زندگی مشترک برای سلامتی خوب است، حتی اگر همیشه هم نتوانید بر سر مسائل مالی با هم به توافق برسید. شما و همسرتان ممکن است سرگرمی‌های مشترکی داشته باشید و احتمالا سبک زندگی‌تان با هم جور باشد. اما اگر نگاه‌تان به سلامتی و فیتنس یکسان نباشد چطور؟…

کمتر کسی است که از داشتن یک رژیم غذایی سالم لذت نبرد و دلش نخواهد بدنش روی فرم باشد. خوشبختانه برای رسیدن به تغذیه سالم هزاران تحقیق انجام شده و روز به روز هم به تعداد این پژوهش‌ها اضافه می‌شود. محققان با جدیت پیگیر پیدا کردن غذاهای جایگزین مناسب…

در سال‌های گذشته تحقیقات زیادی روی نقش موسیقی در ورزش صورت گرفته و به‌روشنی معلوم گردیده که چرا برای خیلی از افراد ورزش کردن بدون موزیک تقریباً غیرممکن است؛ موزیک می‌تواند هنگام فعالیت ورزشی، ذهن و بدن را تغییر دهد. موسیقی حواس ما را از درد و خستگی پرت…

عشق به مهمانی دادن و پذیرایی کردن در خیلی‌ها وجود دارد؛ کسانی که دوست دارند همه را دور هم جمع کنند و ساعت‌های خوشی را برایشان به یادگار بگذارند. اگر شما هم جزو کسانی هستید که دوست دارید مهمانی‌هایتان بی عیب و نقص برگزار شوند، به مهمان‌هایتان خوش بگذرد…

ممکن است شما هم وسایل ورزشی و تجهیزات بدنسازی را بستری برای میکروب‌ها بدانید. به طور کلی هر چه بیشتر در معرض تماس با افراد و … باشید، احتمال اینکه به ویروس یا میکروب مبتلا شوید هم بیشتر است و این برای همه جا صدق می‌کند. مهمترین چیز این…

با فرا رسیدن فصل سرما، ورزش در هوای سرد هم مشکلات خاص خود را دارد، با این وصف کسانی که در فضای بیرون ورزش می کنند، نمی توانند برنامه ورزشی خود را به خاطر هوای سرد تعطیل کنند. اما هوای بیرون هم واقعاً سرد است! آیا شما می توانید…

با عضویت در خبرنامه مجله علم ورزش، جدیدترین مطالب به ایمیل شما ارسال می‌شود.

زمان خوردن قرص چربی سوز
زمان خوردن قرص چربی سوز
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *