رژیم لیمو شیرین برای لاغری

دوره مقدماتی php
رژیم لیمو شیرین برای لاغری
رژیم لیمو شیرین برای لاغری

ترکیب آب و لیمو ترش یکی از ترکیبات مفیدی است که فواید بسیاری برای بدن دارد. یکی از این فوایدی که نام برده می شود، لاغری با ترکیب آب و لیمو ترش است. اما آیا واقعا مساله صحت دارد؟

از آنجایی که آب لیمو یک نوشیدنی کم کالری است و می تواند به روشی مشابه با آب معمولی احساس سیری را افزایش دهد، نوشیدن آن می تواند روشی موثر برای کمک به کاهش کالری های دریافتی باشد. آب لیمو نوشیدنی است که از ترکیب آب و آب لیموی تازه تهیه می شود. از این نوشیدنی می توان چه به صورت گرم و چه سرد لذت برد.به گزارش “اتوریتی نیوتریشن”، اغلب ادعا شده است که این نوع آب دارای فواید سلامت مختلفی است که از آن جمله می توان به بهبود گوارش، تقویت تمرکز و افزایش سطوح انرژی اشاره کرد. همچنین، آب لیمو به عنوان یک نوشیدنی محبوب برای کمک به کاهش وزن شناخته می شود و در بسیاری از رژیم های غذایی حضور دارد.

بیشتر بدانید : 5 راهکار موثر و سریع برای لاغری

آب و لیمو ترش به طور کلی یک نوشیدنی بسیار کم کالری محسوب می شود. با افزودن آب یک نیمه لیمو ترش به آب، هر لیوان آب لیمو دارای تنها شش کالری خواهد بود. بر همین اساس، اگر نوشیدنی های دارای کالری بالاتر، مانند آب پرتقال و نوشابه های گازدار را با آب لیمو جایگزین کنید، این کار می تواند روشی عالی برای کاهش کالری های مصرفی و کمک به کاهش وزن باشد.به عنوان مثال، یک فنجان آب پرتقال (234 میلی لیتر) دارای 110 کالری است و یک قوطی 16 اونسی (0.49 لیتر) نوشابه گازدار دارای 182 کالری است. تنها جایگزینی یکی از این نوشیدنی ها در روز با یک لیوان آب لیمو می تواند میزان کالری دریافتی روزانه شما را 100 تا 200 کالری کاهش دهد. حتی برخی شواهد نشان داده اند که مصرف نوشیدنی های کم کالری با وعده های غذایی می تواند موجب کاهش میزان کلی کالری های مصرفی در آن وعده غذایی شود.در یک مطالعه که با حضور 44 زن انجام شد، شرکت کنندگان به دو گروه تقسیم شده و یک گروه ناهار خود را به همراه یک نوشیدنی حاوی کالری و گروه دیگر با یک نوشیدنی بدون کالری مصرف می کردند. سپس، پژوهشگران کالری های مصرفی آنها را اندازه گیری می کردند. آنها دریافتند مصرف نوشیدنی های حاوی کالری مانند نوشابه های گازدار شیرین شده با قند، شیر و آبمیوه نه تنها کاهش غذای مصرفی را به همراه نداشت، بلکه کل کالری های مصرفی به واسطه کالری موجود در نوشیدنی نیز افزایش یافت.اگرچه آب لیمو بدون کالری نیست، اما میزان کالری موجود در آن به اندازه ای کم است که می تواند اثری مشابه را ایجاد کرده و به کاهش کالری دریافتی کمک کند.رژیم لیمو شیرین برای لاغری

از انتقال مواد مغذی به سلول ها تا حمل مواد زائد به خارج از بدن، نوشیدن آب به میزان کافی برای هیدراته نگه داشتن بدن جزئی حیاتی از حفظ سلامت محسوب می شود. تامین آب مورد نیاز بدن برای هر چیزی از تنظیم دمای بدن تا بهبود عملکرد جسمانی نیاز است. حتی برخی شواهد نشان داده اند که هیدارته نگه داشتن بدن می تواند به کاهش وزن کمک کند.پژوهش ها نشان داده اند که هیدراتاسیون افزایش یافته ممکن است شکستن چربی ها را افزایش داده و چربی سوزی را بهبود ببخشد. تامین آب مورد نیاز بدن در سطوح مناسب ممکن است به کاهش احتباس آب نیز کمک کند که می تواند موجب علائمی مانند نفخ، پف کردگی و افزایش وزن منجر شود. از آنجایی که بخش قابل توجهی از آب لیمو از آب تشکیل شده است، این نوشیدنی نیز می تواند به حفظ هیدراتاسیون مناسب کمک کند.

دوره مقدماتی php

بیشتر بدانید : نوشیدنی لیمو را صبح ناشتا بخورید

مطالعات نشان داده اند که نوشیدن آب به میزان کافی می تواند به طور بالقوه به افزایش سوخت و ساز در بدن کمک کند. به گفته پژوهشگران، هیدراتاسیون خوب عملکرد میتوکندری، بخشی در سلول که به تولید انرژی برای بدن کمک می کند، را تقویت می کند. این شرایط به افزایش در سوخت و ساز منجر می شود که ممکن است در گام بعدی کاهش وزن را به همراه داشته باشد.همچنین، نوشیدن آب نشان داده است که با القای ترموژنز، یک فرآیند متابولیک که در آن برای تولید گرما کالری سوزانده می شود، سوخت و ساز را تقویت می کند. پژوهش ها در زمینه آب لیمو محدود هستند، اما به دلیل این که آب ماده اصلی این نوشیدنی محسوب می شود احتمالا فواید تقویت کنندگی سوخت و ساز مشابه با آب معمولی را ارائه می کند.

بیشتر بدانید : کاهش سوخت و ساز بدن با چند اشتباه ساده صبحگاهی!!

نوشیدن آب اغلب به عنوان بخشی اساسی از هر رژیم کاهش وزن توصیه شده است زیرا می تواند احساس سیری و پری را بدون افزودن کالری های بیشتر ایجاد کند. نتایج یک مطالعه نشان داد که نوشیدن 16.9 اونس (0.5 لیتر) آب پیش از صبحانه می تواند میزان کالری های مصرفی در این وعده غذایی را تا 13 درصد کاهش دهد. نتایج مطالعه ای دیگر نیز نشان داد که نوشیدن آب با غذا احساس گرسنگی را کاهش داده و افزایش سیری طی وعده غذایی را به همراه دارد.از آنجایی که آب لیمو یک نوشیدنی کم کالری است و می تواند به روشی مشابه با آب معمولی احساس سیری را افزایش دهد، نوشیدن آن می تواند روشی موثر برای کمک به کاهش کالری های دریافتی باشد.

بیشتر بدانید : کنترل اشتها برای کاهش وزن با چند ماده غذایی

به واسطه آثار بالقوه روی سوخت و ساز، احساس سیری و هیدراتاسیون، برخی شواهد نشان داده اند که آب (از جمله آب لیمو) می تواند کاهش وزن را بهبود ببخشد. طی یک مطالعه با حضور 48 فرد بزرگسال، این افراد به دو گروه رژیم غذایی کم کالری با مصرف 16.9 اونس (0.5 لیتر) آب پیش از هر وعده غذایی و گروه رژیم غذایی کم کالری بدون مصرف آب تقسیم شدند.در پایان مدت 12 هفته ای این مطالعه، شرکت کنندگان در گروهی که آب مصرف می کردند 44 درصد بیشتر از شرکت کنندگان در گروه دیگر وزن کم کرده بودند. همچنین، مطالعه ای دیگر نشان داده است که افزایش آب مصرفی می تواند به تحریک کاهش وزن مستقل از رژیم غذایی یا ورزش کمک کند. اگرچه این مطالعات به طور خاص روی مصرف آب معمولی متمرکز بودند، احتمالا نتایجی مشابه را می توان برای آب لیمو نیز در نظر گرفت.

بیشتر بدانید : کاهش وزن 5 کیلویی در 2 هفته با 10 نکته

آب لیمو فواید سلامت بالقوه بسیاری را ارائه می کند که از بهبود هیدراتاسیون تا افزایش حس سیری را شامل می شوند. با این وجود، ذکر این نکته اهمیت دارد که آب منبع اصلی این فواید محسوب می شود.آب لیمو حاوی مواد مغذی اضافی از عصاره لیمو است که از آن جمله می توان به ویتامین C و آنتی اکسیدان ها اشاره کرد، اما این مواد مغذی احتمالا هیچ اثری روی وزن شما ندارند. افزون بر این، اثر قلیایی سازی عصاره لیمو هیچ اثر روشنی روی وزن ندارد. گفته می شود، آب لیمو ممکن است برای پیشگیری از تشکیل سنگ های کلیه به واسطه اسیدهای موجود در آن مفید باشد.

آب لیمو یک نوشیدنی با قابلیت سفارشی سازی بالا است و می توان آن را بر اساس اولویت های شخصی تهیه کرد. دستورالعمل ها معمولا شامل ترکیب آب یک نیمه لیمو در یک لیوان آب می شوند. برای افزودن عطر و طعم بیشتر می توانید چند ماده دیگر را نیز به این نوشیدنی اضافه کنید. در همین راستا، افزودن چند برگ نعناع، چند برش خیار یا اندکی زردچوبه می تواند بر فواید یک لیوان آب لیمو اضافه کند.بسیاری از مردم ترجیح می دهند روز خود را با نوشیدن یک لیوان آب لیمو آغاز کنند، اما در هر زمان از روز می توانید این نوشیدنی مفید را مصرف کنید. آب لیمو را می توان به صورت گرم مانند چای یا با افزودن چند تکه یخ به صورت سرد سرو کرد.به رغم ادعاهایی که مصرف آب لیمو در دماهایی خاص را با فواید بیشتر مرتبط می دانند، اما شواهد اندکی برای پشتیبانی از این ادعاها در دسترس هستند.

بیشتر بدانید : رژیم لاغری جنرال موتورز 2017، در یک هفته 8 کیلو وزن کم کنید!!

بیشتر بدانید : رژیم فستینگ چیست؟ 6 روش جالب این رژیم برای

بیشتر بدانید : با 7 کار ساده!!

بیشتر بدانید : لاغری و کاهش وزن در خانه با 4 وسیله ارزان قیمت!!

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifestyleمنبع : asriran.com

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

▪ آیا می‌د‌انید‌ که لیموشیرین غنی از عناصر قلیایی است و حاوی مقد‌ار زیاد‌ی اسید‌ سیتریک ، ویتامین C ، مقد‌ار زیاد‌ی فسفر، منیزیم، پتاسیم، سد‌یم و کلسیم است؟▪ لیمو شیرین، حالت تازه کنند‌گی د‌ارد‌ و د‌ر صورتی که د‌ر چای ریخته شود‌، طعم مطبوعی پید‌ا می‌کند‌.▪این میوه عامل ضد‌عفونی کنند‌ه بد‌ن است و به طور طبیعی از تخمیر د‌ر معد‌ه جلوگیری می‌کند‌.▪ لیمو یک ماد‌ه شد‌ید‌اً قلیایی است.▪ آیا می‌د‌انید‌ مصرف لیموشیرین د‌ر بهبود‌ آنفلوانزا و تب ناشی از بیماری مفید‌ است و همچنین باعث حفظ کلسیم بد‌ن می‌شود‌؟▪ مصرف لیمو د‌ر زمان زکام و گلود‌رد‌ بسیار موثر است.▪ مرکبات و از جمله لیموشیرین، سرگیجه را برطرف می‌کند‌.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

ص: ٢ خرما، ١ ق عسل، ٢ ل شیر

ن: ١ ل آب پرتقال، ١ ل آب کدو، ١ ل آب لیمو شیرین

ع: ٥ انجیر، نصف بند انگشت شیرینی قهوه

ش: ٥ ق آش رشته، ١ ماهی پخته شده، ٢ ل آب انگور قرمز ارگانیک، ٢ خرما، ٢ ق روغن زیتون، ١ ق عسل

رژیم لیمو شیرین برای لاغری

در احادیث داریم که خوردن ماهی بدن را لاغر می کند. در حدیث دیگری دیدم که انگور در شب لاغر می کند و در روز فربه می کند. برای همین معمولا سعی می کنم این موارد را رعایت کنم.

رژیم غذایی دکتر کرمانی

لیمو شیرین گونه‌ای لیمو است با نام علمی (Citrus medica ). میوه آن شیرین و درشت است و آبش به‌عنوان مدربه بیماران تبدار داده می‌شود.

– غنی از عناصر قلیایی است. – لیمو حاوی مقدار زیادی اسیدسیتریک و ویتامین C می‌باشد. – مقدار زیادی فسفر، منیزیم، پتاسیم، سدیم و کلسیم دارد. – حالت تازه کنندگی داشته و در صورتی که در چای ریخته شود، طعم مطبوعی پیدا می‌کند. – عامل ضدعفونی کننده بدن است و به طور طبیعی از تخمیر در معده جلوگیری می‌کند. – مصرف لیموشیرین در آنفلوانزا و افرادی که دچار تب ناشی از بیماری شده‌اند، توصیه می‌شود چرا که این میوه خاصیت سم زدایی داخل بدن را از خود نشان داده‌است. – لیمو باعث حفظ کلسیم بدن می‌شود. – مصرف لیمو در زمان زکام و گلودرد بسیار موثر است. – در طب سنتی از لیمو شیرین به عنوان میوه‌ای خنک کننده یاد می‌کنند.

– برای رفع التهاب و عطش بیماران تب‌دار توصیه می‌شود. ـ حجم زیادی از لیمو شیرین را آب تشکیل می‌دهد، به همین دلیل این میوه خاصیت ادرار آور و همین طور ملین دارد. – مرکبات و از جمله لیموشیرین، سرگیجه را بر طرف می‌کند.رژیم لیمو شیرین برای لاغری

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر شما

ایمیل

۷۸کیلو و بچه شیر میدهم قد ۱۵۷

برای دریافت مشاوره خرید رژیم دکتر کرمانی شماره همراه خود را ثبت کنید ما با شما تماس می‌گیریم

کلیه حقوق متعلق به مجموعه به اندام دکتر کرمانی می باشد.

کاهش وزن و لاغری با لیمو ترش

کاهش وزن و لاغری با لیمو ترش | آیا آب لیمو به شما در کاهش وزن کمک می کند؟ آب لیمو نوشیدنی گوارایی است که از ترکیب آب و آب لیمو تازه به دست می آید که هم می توان آن را به صورت گرم سرو کرد هم سرد. گفته می شود که آب لیمو فواید سلامتی مختلفی دارد که در این مقاله قصد داریم بعضی از آنها را بیان کنیم. آب لیمو ترش یکی از نوشیدنی هایی است که باعث بهبود هضم غذا، افزایش تمرکز و افزایش میزان انرژی بدن می شود در واقع این ماده ی غذایی معجزه آسا به کاهش وزن کمک کرده و یکی از خوراکی های دلچسب در انواع رژیم های غذایی است.

کاهش وزن و لاغری با لیمو ترش

در این قسمت قصد داریم که به اختصار به خاصیت های این خوراکی خوشمزه و خوش طعم اشاره کنیم.

آب لیمو به طور کلی نوشیدنی کم کالری است. با فرض اینکه آب لیمو را گرفته و در لیوانی بریزید، هر لیوان آب لیمو فقط شش کالری خواهد داشت. به همین دلیل، اگر به جای مصرف نوشابه های پرکالری مانند آب پرتقال و سودا و … آب لیمو بنوشید این راهکار می تواند روشی بسیار مناسب برای کاهش وزن باشد.رژیم لیمو شیرین برای لاغری

به عنوان مثال، یک فنجان آب پرتقال (237 میلی لیتر) حاوی 110 کالری است، و یک بطری نوشابه 16 اونسی (0.49 لیتر) حاوی 182 کالری (2 ، 3) است. جایگزینی حتی فقط یکی از این نوشیدنی ها در روز با یک لیوان آب لیمو می تواند میزان کالری روزانه را 100-200 کالری کاهش دهد. برخی مطالعات نشان دهنده ی این است که نوشیدن نوشیدنی های کم کالری همراه با وعده های غذایی می تواند تعداد کالری کلی مصرف شده در وعده غذایی را کاهش دهد.

در یک مطالعه، 44 زن ناهار را با نوشیدنی حاوی کالری یا بدون نوشیدنی میل کردند. محققان سپس کالری مصرفی را اندازه گیری کردند. آنها دریافتند که نوشیدن نوشیدنی های حاوی کالری مانند نوشابه های شیرین شده با شکر، شیر و… در وعده های غذایی باعث نمی شود افراد کمتر غذا بخورند بلکه نوشیدن اینگونه نوشیدنی ها صرفا کالری دریافتی بدن را افزایش می دهد.  اگرچه آب لیمو عاری از کالری نیست، اما دارای مقادیر کم کالری است که می تواند اثر مشابهی ایجاد کرده و به کاهش کالری کمک کند. آب لیمو کم کالری است. نوشیدن آن به جای نوشیدنی های با کالری بالا می تواند به کاهش وزن کمک کند.

آب لیمو بدنتان را مرطوب نگه داشته و از کم آبی جلوگیری می کند. نوشیدن آب کافی برای هیدراته شدن بدن به منظور انجام کلیه ی فعالیت های بدن از جمله انتقال مواد مغذی به سلول ها تا انتقال مواد زاید به خارج از بدن کاملا ضروری بوده و جز مهم سلامتی به شمار می آید.

حفظ هیدراتاسیون کافی در همه ی فعالیت های بدن از تنظیم درجه حرارت بدن تا بهبود عملکرد بدنی ضروری است. برخی از شواهد حاکی از آن است که ماندن در حالت هیدراته می تواند به کاهش وزن کمک کرده و این حالت باعث تجزیه چربی ها و چربی سوزی شود. از آنجا که بیشتر حجم آب لیمو از آب تشکیل شده است، می تواند به حفظ هیدراتاسیون کافی کمک کند. نوشیدن آب لیمو می تواند به شما کمک کند که در وضعیت هیدراته مطلوب باقی بمانید که این امر باعث کاهش احتباس آب و کاهش چربی می شود. نوشیدن آب لیمو متابولیسم را تقویت می کند.

مطالعات نشان می دهد که نوشیدن آب کافی به طور بالقوه می تواند به افزایش متابولیسم بدن کمک کند. در واقع هیدراتاسیون مناسب بدنی عملکرد میتوکندری سلول را تقویت کرده و به تولید انرژی بدن کمک شایانی می کند. نهایتا این روند منجر به افزایش متابولیسم شده و کاهش وزن را به دنبال دارد. نشان داده شده است که نوشیدن آب آشامیدنی، سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد، در واقع فرایندی متابولیکی است که در آن کالری ها برای تولید گرما سوزانده می شوند. آب لیمو هم به علت اینکه آب ماده ی اصلی آن است همان مزایای تقویت سوخت و ساز بدن را به همراه دارد. نوشیدن آب اغلب به عنوان بخش اساسی هر رژیم لاغری و کاهش وزن توصیه می شود، زیرا می تواند بدون اضافه کردن کالری، احساس سیری و پر بودن را تشدید کند.

کاهش وزن و لاغری با لیمو ترش

از آنجا که آب لیمو کم کالری است و به مانند آب می تواند احساس سیری ایجاد کند می تواند روش موثری برای کاهش وزن و رژیم لاغری قلمداد شود. به طور خلاصه نوشیدن آب و آبلیمو در فواصل زمانی منظم می تواند به افزایش احساس سیری و پربودن کمک کند و نهایتا منجر به کاهش کالری دریافتی بدن شده و به کاهش وزن و لاغری بینجامد.

در یک تحقیق،که بر 48 نفر بزرگسال انجام شد، برای نیمی از آنها رژیم غذایی کم کالری با 9/16 گرم (0/5 لیتر) آب قبل از هر وعده غذایی در نظر گرفته شد و برای نیمی دیگر رژیم کم کالری و بدون آب قبل از غذا. در پایان تحقیق 2 هفته ای، شرکت کنندگان در گروهی که آب در رژیم غذاییشان گنجانده شده بود به نسبت دیگر گروه که هیچ آبی در رژیم غذاییشان نبود، 44 درصد وزن بیشتری نسبت به دیگر گروه از دست داده بودند. در واقع افزایش مصرف آب، مستقل از رژیم غذایی یا ورزش به کاهش وزن و لاغری کمک می کند.

در تحقیقی دیگر در سال 2009 ، میزان مصرف آب در 173 زن دارای اضافه وزن اندازه گیری شد و نهایتا بعد از گذشت چند ماه محققین دریافتند که مصرف بیشتر آب بدون در نظر گرفتن رژیم غذایی یا فعالیت بدنی با کاهش بیشتر وزن بدن، لاغری و چربی سوزی در طول زمان همراه است.

گرچه این مطالعات به طور خاص روی آب معمولی انجام شد اما به احتمال زیاد در مورد مصرف آب لیمو نیز نتایج مشابه دارد.
آب لیمو حاوی برخی مواد مغذی اضافی مانند ویتامین C و آنتی اکسیدان ها است، اما بعید است که اینها تاثیر منفی روی کاهش وزن شما داشته باشد. علاوه بر این، اثر قلیایی آب لیمو تاثیر مشخصی بر وزن شما ندارد و فقط می تواند برای رفع سنگ کلیه مفید باشد.

نوشیدن آب لیمو را می توان بر اساس ذائقه ی اشخاص مشخص کرد اگر فردی لیمو دوست داشته باشد می تواند از تاثیرات فراوان آب لیمو در رژیم لاغری و کاهش وزن استفاده کرده و نهایتا نتایج مثبت زیادی را در کاهش وزن تجربه کند.  بعد از همه این تفاسیر اگر می خواهید تناسب اندام داشته باشید و یا وزن کم کنید و لاغر شوید با ما در سایت من و ؤژیم همراه شوید. این سایت علاوه بر اینکه روند رسیدن به تناسب اندام را تسهیل و تسریع می کند بلکه سبک زندگی سالم را نیز به افراد آموزش می دهد.

سایت من و رژیم با ارایه ی به روز ترین و نتیجه بخش ترین رژیم های غذایی و بهره گیری از متخصصین تغذیه ی با تجربه همواره دغدغه ی سلامت جسمی و سلامت سبک زندگی افراد جامعه را مد نظر داشته است .با در نظر گرفتن تمامی جوانب رژیم های لاغری و کاهش وزن، مصرف آب لیمو در مقادیر دلخواه در رژیم های لاغری بسیار مفید و موثر می باشد.

اضافه وزن و استپ وزنی

چاقی موضعی، معضل همیشگی

کاهش وزن و لاغری

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌سایت

یک لیوان آب گرم با آب لیمو در صبح در بدن تولید گرما می کند، که باعث می شود بدن ما شروع به سوزاندن چربی کند.

ریشه زنجبیل یکی دیگر از بهترین چربی سوزها می باشد، به ویژه چربی های اطراف شکم برای تخت کردن شکم.
اگر شما به فکر از دست دادن وزن هستید ما پیشنهاد می کنیم که که عادت غذایی روزانه خود را تغییر دهید، رژیم غذایی خود را بهبود بخشید، و فعالیت بدنی خود را بیشتر کنید.
بعضی از مکمل ها  نیز برای از دست دادن وزن طراحی شده است. چای، اسموتی، میوه های چربی سوز و گیاهان دارویی. در اینجا ۵ روش کاهش وزن با زنجبیل و آب لیمو را توضیح می دهیم.

شما احتمالاً بیش از یک بار شنیده اید که آب لیمو و زنجبیل، هم به صورت جداگانه هم با یکدیگر می توانند به ما کمک کنند که اندام خود را حفظ کنیم.
آیا این واقعی است یا افسانه؟ البته همانطور که می دانید هیچ چیز مانند رژیم غذایی معجزه نمی کند. همه رژیم های غذایی به تلاش از جانب ما احتیاج دارد.
این بدین معنا می باشد که اگر ما رژیم غذایی لیمو و زنجبیل را هفته ها دنبال کنیم ولی خوردن چربی، شکر و فست فود را ادامه دهیم هیچ تغییری در وزن ما ایجاد نمی شود.
ما باید تعادل را برقرار کنیم، این دو محصول مکمل یکدیگر هستند که اگر به درستی استفاده شوند می توانند کمک بزرگی به کم کردن وزن بکنند که دراینجا به چگونگی استفاده صحیح این دو بایکدیگر اشاره می کنیم:

 

آب لیمو می تواند به کم کردن وزن به ما کمک کند و همچنین برای سلامتی ما به طور کلی بسیار مفید می باشد.
آب لیمو غنی از ویتامین c و آنتی اکسیدان ها می باشند  و اسید آنها به هضم کمک می کند و از کبد مراقبت می کند.
آب لیمو دارای خواص دیورتیک (ماده ای که باعث افزایش ادرار می شود) است که سم زدایی کرده و در نتیجه باعث سوزاندن چربی می شود.
بعضی از افراد رژیم غذایی سخت را در ۵ روز  دنبال می کنند که معمولاً شامل میوه، سبزیجات و آب لیمو ترش می باشد.
همانطور که گفتیم، این روش بسیار محدود می باشد و لازم نیست که این روش را انجام دهید.
مصرف آب لیمو به طرق مختلف و با توجه به مصرف روزانه متعادل به ما کمک می کند که به وزن ایده آل خود برسیم.رژیم لیمو شیرین برای لاغری

 

زنجبیل یک ریشه دارویی عالی با سنت طولانی مدت در هنر شفابخشیدن است.
زنجبیل برای کاهش التهاب، بهبود هضم، کاهش کلسترول، آرامش عمومی و سوختن چربی ایده آل است.
بعضی از افراد به صورت خاص برای از بین بردن چربی شکم استفاده می کنند.
پیدا کردن زنجبیل کار آسانی می باشد و راههای بسیاری برای تهیه آن جهت کسب فواید از آن وجود دارد.

 

 

 

نوشیدن آب لیمو ترش به همراه آب گرم در صبح مزایای زیادی برای سلامتی دارد. این روش برای پاکسازی بدن، سوزاندن چربی و به دست آوردن ویتامین c  و آنتی اکسیدان ها ایده آل می باشد.
نوشیدن این آب گرم دمای  بدن را کمی افزایش می دهد و باعث می شود گرمازایی ( (thermogenesis برای سوزاندن چربی افزایش پیدا کند.
زنجبیل التهاب ،درد معده و یبوست را کاهش می دهد و بسیار مفید وسالم است.

 

تا به حال در مورد این چربی سوز مفید و آسان شنیده ای؟ بسیار ایده آل است. این رژیم غذایی پاک کننده یک مقدارکمی تند می باشد تا سوخت ساز بدن مارا افزایش دهد و چربی را بسوزاند.
برای بهترین نتیجه شما باید حدود ده روز این پاک کننده را استفاده کنید.
شما در طول روز باید ۳ لیوان از این دستور غذایی را بنوشید:
در زمان صبحانه، قبل از نهار و قبل از شام. ابتدا احتیاج به یک لیوان آب لیمو ترش دارید، سپس بگذارید به جوش آید و فلفل هندی و عصاره افرا را اضافه کنید.
سپس این مخلوط را درون ۳ لیوان آب ریخته و مخلوط کنید. این چیزی است که شما سه بار در روز می نوشید – این باعث می شود شما احساس خوبی داشته باشید و برای کاهش وزن موثر است.

 

درست کردن این چای بسیار آسان و موثر می باشد. شما می توانید آن را ۲ بار در روز بنوشید.
شما فقط به آب لیمو ترش و آب گریپ فروت  احتیاج دارید.آب لیمو ترش و آب گریپ فروت را با یکدیگر مخلوط کنید و آنها را درون یک کتری چای بریزید.
دو برگ نعنا و کمی از پوست لیمو را اضافه کنید  و بگذارید به جوش آید.
دمای آن را کاهش دهید و درنهایت شما می توانید آن را با یک قاشق غذا خوری عسل میل کنید.
شما آن را دوست خواهید داشت.

 

مطمئناً شما در مورد این رژیم کلاسیک می دانید.
این مخلوط به سوزاندن چربی و هضم غذا کمک می کند و از نگه داشتن مایع والتهاب مزمن جلوگیری می کند.
یکی از راه های درست کردن آن این است که آب لیمو ترش را با مقداری ریشه زنجبیل بگذارید بجوشد. هنگامی که بجوش آمد حرارت را کاهش دهید یک نصفه لیوان آب و دو تکه پوست لیمو را اضافه کنید.
اگر شما آن را در یک بطری آب بریزید می توانید در طول روز قبل از هر وعده غذایی آن را بنوشید.
این مخلوط بسیار مناسب در کم کردن وزن است اما به یاد داشته باشید حفظ رژیم غذایی  سالم نیز ضروری است.

 

این چای غنی از آنتی اکسیدان عالی است و برای نوشیدن در بعد از ظهر مناسب است.
همانطور که از قبل می دانید چای سبز برای کم کردن وزن مناسب است. آن را به عنوان “چای ۱۰۰۱ خواص “نامیده اند و به عنوان عاملی برای هدف قراردادن چربی و جلوگیری ازجمع شدن آن، کاهش کلسترول و بهبود هضم شناخته شده است.
آن را با ریشه زنجبیل مخلوط کرده این روش بهترین راه برای حفظ سلامتی و  اندام ما می باشد

 

 

© Copyright 2016 Mahram Industry Group. All rights reserved.

تمام حقوق معنوی مالکیت این وبسایت برای گروه تولیدی مهرام محفوظ است.

رژیم لیمو شیرین برای لاغری
رژیم لیمو شیرین برای لاغری
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *