رژیم لاغری آلبالو

دوره مقدماتی php
رژیم لاغری آلبالو
رژیم لاغری آلبالو

مطالب پر بازدید


اشخاص چاق به عنوان يک غذاي اصلي مي‌توانند آلبالو مصرف نمايند زيرا آلبالو داراي کالري کمي است و شيپور اشتهاي کاذب را خفه مي‌کند!


رژیم لاغری آلبالو

کارشناس مسئول گیاهان دارویی سازمان جهاد كشاورزی آذربایجان شرقی گفت: مصرف آلبالو به تمام گروه‌های سنی، ‌به خصوص افراد مبتلا به چاقی و چربی توصیه می‌شود زیرا كاهش‌دهنده چربی خون بوده و اشتها را كم می‌كند.

دوره مقدماتی php

به گزارش مجله پزشکی دکتر سلام اصغر نقشی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: آلبالو ارزش غذایی فراوانی داشته و میزان قند آن پایین است. آلبالو سرشار از ویتامین‌های آ، ب، ث و دارای املاح معدنی مانند آهن، کلسیم، فسفر، گوگرد، سدیم، منیزیم، کبالت و منگنز است.

وی، این میوه را برای دفع سنگ کلیه تاثیرگذار دانست و بیان کرد: با توجه به آبدار بودن آلبالو، مصرف این میوه برای دفع سنگ کلیه و رفع مشکل سنگ کیسه صفرا سودمند است.

نقشی با اشاره به تاثیر آلبالو در کاهش فشار خون، ادامه داد: آلبالو، فشار خون را کاهش می‌دهد و اگر رسیده باشد مانع سوء هاضمه می‌شود. مصرف آب‌آلبالو می‌تواند سبب رفع مشکلاتی مانند خستگی، افسردگی و اضطراب و همین‌طور منظم شدن حرکت خون در عروق افراد شود.

وی اظهار کرد: مصرف چند روز متوالی شربت یا مربای آلبالو برای معالجه نارسایی‌های کبد مفید است.

نقشی با اشاره به مزایای مصرف آلبالو و تاثیر مثبت آن در حفظ سلامت بدن تاکید کرد: خوردن یک کف دست آلبالو میزان ترشح ملاتونین را در خون افزایش می‌دهد و بنابراین الگوهای طبیعی خواب را در بدن بهبود می‌بخشد که درعین حال این فرایند به طور بالقوه مزایای دیگری نیز برای حفظ سلامت بدن و روان در پی دارد.

 

آلبالو از جمله میوه‌هایی است که به دلیل برخورداری از خواص بسیار مفید برای سلامتی حتی به عنوان یک راه‌حل درمانی برای برخی بیماری‌ها در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، آلبالو سرشار از آنتی اکسیدان‌ها، ویتامین‌های ضروری و مواد مغذی است که مورد نیاز برای سلامت بدن هستند. برخی از ترکیبات مفید و شفابخش این میوه عبارتند از:

آنتوسیانین

آنتوسیانین، آنتی‌اکسیدان قوی به حساب می‌آید که در رنگ‌دانه‌ها مشاهده می‌شود و آلبالو نیز از جمله میوه‌هایی است که مملو از این رنگ‌دانه‌هاست. مصرف میوه‌هایی که رنگ تیره‌تری دارند به دلیل برخورداری از ترکیب‌های ضدالتهابی، آنتی ویروسی و ضدسرطانی توصیه می‌شود.

فیبر

بررسی‌های آزمایشگاهی نشان می‌دهد حدود 10 عدد آلبالو 1.4 گرم از فیبر مورد نیاز بدن را تأمین می‌کند.

پتاسیم

آلبالو از جمله مواد خوراکی است که به دلیل برخورداری از پتاسیم برای سلامت قلب مفید است و ضربان قلب و فشارخون را تنظیم کرده و در نتیجه احتمال ابتلا به فشارخون و سکته مغزی را پایین می‌آورد.

آنتی‌اکسیدان‌ها

این میوه حاوی انواعی از آنتی‌اکسیدان‌ها همچون «لوتئین» و «بتاکاروتن» است. این ترکیب‌ها به عنوان فاکتوری حفاظتی در برابر رادیکال‌های آزاد که عامل سرطان و بیماری‌های مختلف هستند، عمل می‌کنند.

ملاتونین

آلبالو منبع غنی از هورمون ملاتونین به حساب می‌آید و مصرف آن برای افرادی که احساس خستگی دارند اما نمی‌توانند به خواب بروند توصیه می‌شود زیرا این هورمون الگوی خواب را تنظیم می‌کند.

ویتامین‌های ضروری

یک فنجان آلبالو به دلیل برخورداری از ویتامین C، بتاکاروتن، ویتامین A ،B6 و K در واقع یک قرص ویتامین تلقی می‌شود. این ویتامین‌ها برای تشکیل کلاژن در رگ‌های خونی، خون، ماهیچه‌ها و استخوان‌ها ضروری هستند.

فیتواسترول

«فیتواسترول»ها به طور طبیعی در بافت آلبالو وجود دارند. این ترکیب با پایین آوردن میزان کلسترول بد خون به کاهش خطر ابتلا به سرطان و نیز به تقویت سیستم ایمنی کمک می‌کند.

کالری پایین

یک دانه میوه آلبالو تنها حاوی چهار کالری انرژی است و به همین دلیل لازم نیست به دلیل نگرانی از چاق شدن، مصرف آن را محدود کنید.
سلامت نیوز: لطفا آلبالو بخورید!

رژیم لاغری آلبالو

مطالب مرتبط

خیلی عالی

عالییییییی بود ایول

هماهنگی جهت تبلیغات: 02123051172

مجری انحصاری نیتیو، سنجاق

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است

سلامت نیوز:هر خاصیتی که می‌توانید برای هر میوه‌ای تصور کنید، همه در آلبالو جمع شده است. این جمله حتی اگر کمی اغراق‌آمیز به نظر بیاید باز از خواص این میوه خوش‌طعم چیزی کم نمی‌کند.به گزارش باشگاه خبرنگاران با توجه به فصل رسیدن این میوه، شاید مهمترین خاصیت آن رفع عطش است. آب آلبالو یا شربت آلبالو هر دو این خاصیت را دارند و تحمل تشنگی را به شدت بالا می‌برند.این میوه می‌تواند به راحتی جای چربی‌سازها و چربی‌سوزهای شیمیایی را بگیرد و نقش یک باشگاه تناسب اندام را بازی کند. خاصیت چربی‌سوزی این میوه خصوصا در بافت چربی شکم خیلی زود خودش را نشان می‌دهد. این خاصیت آلبالوی تازه است و اگر می‌خواهید از این ویژگی آلبالو در طول سال استفاده کنید، آلبالو یخ‌زده بهتر از آلبالوی خشک است. از طرفی آلبالو تازه اشتهاآور است و برای کسانی که می‌خواهند کمی وزن اضافه کنند میوه مفیدی است. نگران غذایی که می خورید نباشید، آلبالو نمی‌گذارد چربی‌ها تناسب اندام‌تان را بهم بریزند.این میوه مثل خواهرش گیلاس یک آرامبخش طبیعی هم هست و بعد از شام می‌تواند نوید بخش یک خواب آرام باشد. آلبالو در طب سنتی برای درمان نارسایی‌های کبد، کلیه و مثانه توصیه شده است. همینطور خاصیت رقیق کنندگی خون و صفرا از جمله مواردی است که اطبا قدیم برای درمان بیماران خود از آن استفاده می‌کردند.این میوه، مثل همه میوه‌های قرمز حاوی آنتی اکسیدان است و این یعنی سلاح طبیعی دربرابر سرطان و بیماری‌های قلبی. ضدعفونی کردن روده، درمان کم‌خونی و گرفتگی عروق، رفع خستگی و التهاب مفاصل هم از جمله بیماری‌هایی است که می‌توانید با خیال راحت به دست این میوه کوچک بسپارید تا درمان و یا دستکم عوارض آن را کمتر کند.آلبالو فشار خون را کاهش می‌دهد، بنابراین برای افرادی که فشار خون بالا دارند، مفید است و اگر فشار خون شما به طور نرمال پایین است بعد از خوردن آلبالو مقدار کمی نمک بخورید. خوردن این میوه برای هیچ کس حتی بیماران دیابتی مضر نیست. خاصیت رقیق کنندگی خون این میوه خودش را در زیبایی و سلامت پوست شما نشان می‌دهد. از ماسک این میوه هم می‌توانید برای شادابی پوست استفاده کنید.در طب سنتی دم کرده این میوه برای درمان بیماریهای کلیه و صفرا توصیه شده است و حکمای قدیمی از بیماران خواسته اند ساقه نازک این میوه را هم از آن جدا نکنند. پس اگر برای درمان از این میوه استفاده می‌کنید به این موضوع هم دقت کنید. تنها بخش ممنوعه این میوه مغز هسته آن است که سمی است و طبیعتا هیچ خاصیتی هم جز ایجاد مسمومیت ندارد.ویتامین های C و A، آهن، فسفر و کلسیم از جمله مواد موجود در آلبالو هستند. این میوه زیبا و خوشمزه، خام یا پخته، تازه یا خشک شده به هرحال همه خواص خود را حفظ می‌کند و با این همه خاصیت شایستگی این را دارد که یکی از دوستان طبیعی شما باشد. پس از او غافل نشوید و بگذارید این بمب سلامت هر از چندگاه در بدنتان منفجر شود.

آلبالو علامت جوانی و نشاط است و تمام قسمتهای این میوه یعنی هسته ، دم ، برگ و ساقه آن در طب و صنعت کاربرد دارند. با ما همراه شويد تا با خواص و مضرات اين ميوه…

بسیاری از افراد چاق دچار کبد چرب هستند. از طرفی برای درمان کبد چرب کاهش وزن ضروری است. از طرف دیگر کاهش وزن و سوزاندن چربی های اضافی فشار مضاعفی را به کبد وارد می کند. به خصوص اگر کاهش وزن سریع انجام شود فشار بسیار بیشتری به کبد وارد می شود. خلاصه بحث کبد در رژیم های لاغری بحث معما گونه و پیچیده ای است.

لذا مصرف خوراکی هایی که برای کبد مفیدند در رژیم لاغری ضروری است. از انار و شاتوت و آبغوره و کدو و آلو و آلبالو گرفته تا عرق کاسنی و برخی قرص های گیاهی دارویی مثل هپاتوهیل و نهایتا حجامت کبد هر چند ماه یکبار.

چند روزی بیشتر تا آغاز ماه مبارک رمضان باقی نمانده است. به امید خدا ادامه رژیم را از ابتدای ماه مبارک رمضان دنبال خواهم کرد. در این مدت هم رژیم میوه خواهم داشت و این وبلاگ را تا روز اول ماه مبارک به روز نخواهم کرد. صبحانه و ناهار و شام فقط میوه خواهم خورد. ممکن است در اثر قند میوه یک کیلویی اضافه وزن پیدا کنم که مهم نیست و ترجیح می دهم با رژیم میوه چند روزی سم زدایی کنم.

میوه هایی از قبیل آلبالو، زردآلو، هندوانه، طالبی، هلو، شلیل، انبه، انگور، موز و سیب گلاب

ص: نصف کف دست شکلات تلخ، ١ مشت پاپ کورن، ١ مشت آلبالو خشکه، ١ مشت تخمه کدو، ١ ل آب، ٣ ق سرکه، ٣ ق عرق زیره، ٢ پرتقال، ١ عدد هایپرژیم لاغری آلبالو

ن: ٢ ملاقه عدسی، ١ ق گلپر، ١ ق روغن زیتون، ١ ق آبلیمو، یک کف نان سنگک، ١ خیار، ١ گوجه، ١ ق پنیر، ٤ زرده تخم مرغ

ع: ٢ ل دوغ کفیر، ٢ ق سبوس برنج، ١ ق سماق، ١ ل چای سبز، ١ کف نان جو و شوید

ش: ١ بشقاب سبزی خوردن، ١ گوجه کباب شده، ١ پرتقال، ١ ل چای سبز

کلا امروز از نصفه شب تا صبح بدجوری افتاده بودم به هله هوله خوری تا خودم را بیدار نگه دارم. می خواستم هایپ نخورم که آخر سر چون صبح هم کار داشتم مجبور شدم برای سومین بار در طول این رژیم نوشابه انرژی زا و پر کافئین مصرف کنم!

ناهار را هم زودتر و مفصل تر خوردم.

گیلاس طبعی سرد دارد و منبع ویتامین های مختلف و مواد معدنی است که برای تناسب اندام و لاغری پیشنهاد می شود. هم چنین در طب سنتی برای درمان بیماری های گوارشی و رفع چاقی کاربرد دارد.

این میوه ملین و ضد یبوست است و چون نشاسته کمی دارد برای دیابت و بیماران دیابتی مفید است. برای لاغری معجزه می کند و پوست را شفاف می سازد. برای مصرف در رژیم لاغری 200گرم گیلاس را قبل از غذا بخورید و برای اینکه سموم بدن دفع شود ناشتا 100 گرم گیلاس مصرف شود.

سوخت و ساز بدن را افزایش داده و به دستگاه گوارش کمک کرده و غذا راحت تر هضم می شود. ترکیباتی در گیلاس وجود دارد که برای پیشگیری از سرطان و جلوگیری از رشد و گسترش سرطان نقش دارد، ترکیباتی مانند کوئرسیتین، الاژیک اسید و پریلیل الکل.

هم‌چنین آلبالو نیز باعث حذف چربی اضافی بدن و افزایش ملاتونین می‌شود، و به این ترتیب باعث ایجاد یک چرخه‌ی خواب سالم می‌شود. ملاتونین هورمونی است که در غده‌ی کوچکی داخل مغز تولید می‌شود که این هورمون چرخه خواب و بیداری را تنظیم و کنترل می کند و هم‌چنین روند پیری را به تاخیر می‌اندازد.رژیم لاغری آلبالو

افرادی که مشکل خواب دارند و نمی توانند بخوابند آب گیلاس و همینطور آب آلبالو می تواند به حل مشکل آن ها کمک کند. برای کاهش درد عضلات ورزشکاران قبل از دویدن به مدت طولانی آب گیلاس بنوشند تا با درد کمتری در قسمت عضلات مواجه شوند.

آلبالو شبیه داروهای قلبی عمل می کند و خطر سکته مغزی را کاهش می‌دهد. گیلاس و آلبالو روند گردش خون در بدن را بهبود می‌بخشد و از لخته شدن خون جلوگیری می‌کند.

گیلاس یک میوه عالی برای پوست است که می توانیم آن را در پک پذیرایی بگنجانیم. از ایجاد چین و چروک جلوگیری کرده و برای اختلالات پوستی و آکنه صورت بسیار مفید است. عصاره گیلاس و آلبالو مکمل دارویی و ویتامین ها است که برای ریزش مو و موخوره مفید است و باعث تقویت مو و رشد سریع مو می شود.

برای جلوگیری از پوسیدگی دندان، آلبالو را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت


مطلبی دیگر از این نویسنده


مطلبی دیگر در همین موضوع


بر اساس علایق شما

از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

رژیم لاغری و تناسب اندام شما شامل چه مواردی است؟ چه میزان بخور نخور در برنامه غذایی تان گنجانده اید؟ اصلا شما با این برنامه های گوناگون غذایی به نتیجه رسیده اید ؟

قوانین را مو به مو اجرا می کنید , سبزیجات و کالری سوزهای طبیعی هم به اندازه مصرف میکنید ولی آیا می دانید که چه میزان از خوردنی ها و مواد غذایی برای تناسب اندام شما کافیست؟

“سیان پورتر” متخصص رژیم درمانی و تغذیه می گوید:بیشتر مردم نمی دانند که چقدر می توانند از یک ماده غذایی و خوراکی مصرف کنند و همین منشا اختلالات سلامتی و کسب تناسب اندام است.

طبق گفته های محققان میزان خوردن مواد غذایی ، حتی مواد غذایی کالری سوز هم لاغری و چربی سوزی بدن را دچار نوسان می کند.

اگر دقت کرده باشید در یک برنامه غذایی جامع گفته می شود به عنوان مثال در هفته دو وعده ماهی بخورید یا سبزیجات سبز برگ زیاد مصرف کنید و.. اما چه میزان خوردن از هریک از این مواد غذایی می تواند موجب کسب نتیجه دلخواه شود؟رژیم لاغری آلبالو

مطالعات دقیق محققان نشان می دهد که با استفاده از اندازه کف و انگشتان دست ، خودتان می توانید یک رژیم لاغری و برنامه غذایی کاملا سالم و موثر برای خود تعیین کنید.قبل از این مواد غذایی را برحسب کالری و وزن مصرف می کردید اما از امروز به بعد برای لاغری ، تناسب اندام ، چربی سوزی و کوچک کردن سایز با ین روش پیش بروید.

دکتر “سیان پورتر ” رژیم لاغری موثری را با توجه به اندازه دست افراد طراحی و منتشر و آن را رژیم لاغری انگشتی نامگذاری کرده است .این رژیم با توجه به اندازه کف دست شما تعیین می کند که چه میزان ماده غذایی برای بدن شما کافیست.

مصرف هر نوع گوشت قرمز به اندازه یک کف دست کافیست. دکتر “سیان پورتر” می گوید:برای کسب پروتئین مورد نیاز بدن میزان تعیین شده 100 گرم گوشت یعنی به اندازه کف دست است و به ضخامت یک کاغذ مقوایی دولایه است در یک روز کافیست و در ضمن مصرف بیشتر از 500 گرم گوشت قرمز در هفته ممنوع است.

 

مصرف ماهی به دلیل داشتن املاح معدنی و چربی امگا 3 یکی از بخش های حذف ناپذیر برنامه غذایی تمام افراد است ولی در این میان افرادی که قصد کاهش وزن و لاغرشدن را دارند باید در یک وعده به اندازه 150 گرم معادل اندازه کامل یک دست ماهی مصرف کنند. با توجه به نیاز بخش های مختلف بدن به خصوص مو به سلنیوم و املاح معدنی موجود در ماهی های سفید مصرف ماهی بایستی به طور مداوم در برنامه غذایی جای بگیرد.

این میزان اسفناج خام مقدار مورد نیاز بدن شما درهر روز است. اصلی ترین نکته در مصرف سبزیجات ، مصرف آنها به صورت خام است و پختن این دسته از موادغذایی توصیه نمی شود. همانطور که متوجه شدید مصرف اسفناج دوبرابر مصرف گوشت قرمز است که البته متخصصین تغذیه مصرف دوبرابر میزان توصیه شده در این بخش را هم در رژیم های لاغری جایز می دانند. پس در این رژیم غذایی 5 روزه هر روز 80 گرم اسفناج می توانید مصرف کنید.

مصرف میوه های ریز و کوچک مثل توت فرنگی و گیلاس و.. به اندازه دوکف دست معادل 250 گرم برای تامین بخشی از ویتامین های در دوره رژیم لاغری کافیست. مصرف این دسته از میوه ها سه مرتبه در هر پنج روز توصیه می شود. در رابطه با میوه های درشت تر با توجه به اندازه کالری هر یک را خرد کرده و به این میزان مصرف کنید.

متخصصان تغذیه اصولا کلم بروکلی را در اکثر برنامه های غذایی و رژیم های لاغری جای می دهند چرا که یکی از تسریع کننده های فرآیند چربی سوزی و کاهش وزن بدن است اما مصرف بیش از حد ان به هیچ وجه توصیه نمی شود و میزان 80 گرم کلم بروکلی 2 بار در این پنج روز کافیست.

شاید به نظرتان این میزان کم باشد اما میزان ماکارونی و پاستا بعد از پخت دوبرابر میشود. این مقدار ماکارونی وزنی به اندازه 75 گرم دارم اما کالری آن 219 کالری است پس باید در خودرن آن در جریان لاغری و استفاده از یک رژیم لاغری درست ناپرهیزی نکنید.

 

آجیل و دانه های روغنی بهترین اسنک ها هستند به دلیل غنی بودن از املاح معدنی مصرف آن برای بدن ضروری است اما به اندازه استاندارد و مورد نیاز بدن. سعی کنید این دسته از خوراکی ها را یک به یک بخورید و از مشت مشت خوردن بپرهیزید.

مصرف سیب زمینی برای خانم ها با 200 کالری و برای آقایان با 250 کالری آزاد است ولی بیشتر از آن رژیم لاغری و نتیجه ی کاهش وزن را دچار اختلال می کند. این میزان سیب زمینی یکبار در برنامه غذایی و رژیم لاغری پنج روزه شما کافیست.

سالمون و ماهی های مشابه با میزان چربی بالا در یک وعده بایستی به اندازه یک دست کامل مصرف شوند. علی رقم چربی نسبتا بالایی که این دسته از ماهی ها دارند استفاده از این نوع پروتئین در برنامه غذایی و رژیم لاغری زیاد مشکل ساز نخواهد بود.

هر نوع چربی شامل روغن زیتون ، کره ، روغن نباتی و گیاهی و کره بادام زمینی نباید بیشتراز یک قاشق چایخوری مصرف شوند.. به گفته ی متخصصان تغذیه و رژیم درمانی مصرف این دسته از مواد غذایی باید به نوعی باشند که داخل معده شما گوشه ای کوچک را به خود اختصاص دهند. بنابراین در دوران کاهش وزن و رژیم لاغری روزانه به همین میزان چربی استفاده کنید نه بیشتر و نه کمتر.

میزان کالری موجود در این اندازه شکلات در حدود 100 کالری است . با وجود این میزان انرژی و کالری در یک تکه کوچک از خوراکی شیرین خوشمزه دو واحد از ان را در رژیم لاغری 5 روزه خود بگنجانید.

رژیم لاغری آلبالو

برای تامین نیاز بخشی از کسیم بدن میتوانید روزانه 30 گرم پنیر میل کنید. رژیم لاغری 5 روزه توصیه می کند که بیشتر از این میزان پنیر را در طول روز مصرف نکنید چرا که از کوچک شدن سایز کم و شکم جلوگیری می کند.

کیک ها و نان های روغنی بخشی از اسنک های پرطرفدار هستند اما در خوردن آنها نباید زیاده روی کرد. مقدار توصیه شده از این دسته خوراکی ها در هر واحد به اندازه 2 انگشت اشاره 185 کالری بدن شما را تامین می کند.

خودش یا شربتش یا مربایش، خیلی فرق نمی‌کند مهم مزه‌اش است که به ذائقه همه خوش می‌آید. نام دیگرش آلی‌بالی است که ما راحتش کرده‌ایم و می‌گوییم آلبالو. اگر هوس مزه بی‌نظیرش را کرده‌اید، راه بیفتید و کمی بخرید. فصل آلی‌بالی همین روزهاست.

به گزارش پارس ، به نقل ازبرترین ها: همان آلبالوی خودمان است؛ خوش رنگ و خوشمزه. بعضی ها ترش دوست دارند و برخی هم نمک می زنند. سندی است بر ظهور تابستان. خودش یا شربتش یا مربایش، خیلی فرق نمی کند مهم مزه اش است که به ذائقه همه خوش می آید. نام دیگرش آلی بالی است که ما راحتش کرده ایم و می گوییم آلبالو. اگر هوس مزه بی نظیرش را کرده اید، راه بیفتید و کمی بخرید. فصل آلی بالی همین روزهاست.


آلى بالى…

۱. ماه را با یک آلبالو پلوی بی نظیر شروع کنید. برنج، آلبالوی بدون هسته، شکر، مرغ، خلال پسته و زعفران دیگر چه می خواهید؟

۲. آیا می دانستید آلبالو باعث کاهش فشارخون می شود؟ البته آلبالوی بدون نمک!
رژیم لاغری آلبالو

۳. آلبالو را در فصل گرما فریز کنید، سپس در زمستان مقابل مهمان هایتان بگذارید تا شگفت زده شوند.

۴. آلبالو خاصیت صفرابری دارد و به دفع سنگ کلیه و کیسه صفرا کمک می کند.

۵. اگر با مشکل ورم روده دست و پنجه نرم می کنید، آلبالو می تواند آن را تسکین دهد.

۶. چاق ها بدانند که در خوردن آلبالو آزاد هستند، چون این میوه می تواند سبب کاهش وزن آنها شود.

۷. آلبالوی بدون هسته، شکر و آب و کمی هم وانیل. گاز را روشن کنید تا بجوشد، نتیجه اش یک مربای آلبالوی بی نظیر است.

۸. خستگی امروزتان را با یک شربت آلبالوی خوش رنگ از تن به در کنید.

۹. آلبالو را با شکر مخلوط کرده و کمی هم خامه به آن اضافه کنید. داخل یخچال بگذارید تا خودش را بگیرد؛ یک دسر بسیار خوشمزه.

۱۰. آلبالو برای روماتیسم و تصلب شرایین بسیار مفید است. خوب بخورید و لذت ببرید.

۱۱. آلبالو قند خون را پایین می آورد، پس دیابتی ها با خیال راحت نوش جان کنند.

۱۲. آنهایی که عطش فراوان دارند، بهتر است سراغ شربت آلبالو بروند. آلبالو به طور کلی در رفع تشنگی بسیار موثر است.


۱۳. آلبالو منبع سرشاری از آنتی اکسیدان است.

۱۴. آلبالو و هرگونه فراورده غذایی تهیه شده از آن، ضدعفونی کننده روده ها هستند.

۱۵. از خوردن آلبالوی نارس که گوشت آن سفت است و رنگش هنوز کاملا قرمز نشده خودداری کنید، چون مصرفش کار روده ها را مختل می کند.

۱۶. در فصل آلبالو، تهیه لواشک آلبالو را فراموش نکنید؛ لواشک ترش و خوشمزه که برای فصل های دیگر هم باقی می ماند.

۱۷. آلبالو را بشویید و روی یک پارچه تمیز پهن کنید. بگذارید جلوی آفتاب تا خشک شود. نتیجه اش می شود آلبالو خشکه!

۱۸. کمی آلبالو، کمی نمک و کمی هم سرکه! یک ترشی آلبالوی بی نظیر که می تواند ذائقه آدم های ترشی دوست را راضی کند.

۱۹. مصرف آلبالو برای آن دسته افرادی که مزاج گرمی دارند، بسیار مفید خواهد بود.

۲۰. برای تسکین نارسایی های کبدی هم می توانید مصرف روزانه آلبالو را در دستور کارتان قرار دهید.

۲۱. خاصیت هسته آلبالو را فراموش نکنید. هسته این میوه ضداسهال و ضدفشارخون است.

۲۲. آلبالو در کاهش درد مفاصل تاثیرگذار خواهد بود. این یکی از خاصیت های دارویی آن است.

۲۳. برای درمان طبیعی کم خونی سراغ آلبالو بروید. مصرف روزانه آن در رفع این مشکل تاثیرگذار خواهد بود.

۲۴. آیا می دانستید یکی از خواص دارویی آلبالو، رفع خستگی است؟ در پایان روز با خوردن آلبالو دلی از عزا دربیاورید.

۲۵. اگر چهره رنگ پریده ای دارید و می خواهید خون به صورت تان برگردد. آلبالوخوردن در تابستان را از یاد نبرید.

۲۶. آلبالو چربی خون را پایین می آورد، بنابراین کسانی که چربی خون دارند، می توانند با فراغ بال آلبالو را نوش جان کنند.

۲۷. آلبالو حاوی سدیم، منیزیم، پتاسیم، مس، روی و املاح دیگری از جمله ویتامین C است.
رژیم لاغری آلبالو

۲۸. تارت آلبالو را از دست ندهید؛ یک خوشمزه واقعی برای بعدازظهرهای گرم تابستان.

۲۹. مخلوط رازیانه و مربای آلبالو برای رفع سنگ مثانه بسیار مفید خواهد بود.

۳۰. آلبالو کم کالری و کم چربی است اما در عین حال آب فراوانی دارد؛ یک میوه پرخاصیت.

۳۱. یادتان باشد هیچ وقت یک کیلو آلبالو را یک ساعته میل نکنید، . بلکه خوردن آلبالو را به وعده های مختلف تقسیم کرده و درهر وعده مقدار کمی میل کنید.

سقف متحرک

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس

خرید بلیط هواپیما

دستگاه جوجه کشی

سئو سایت

تور مشهد

  • عکس مفهومی خستگی
  • قهوه گانودرما

    خرید فالوور اینستاگرام

    خرید فالوور ایرانی

    خرید فالوور ایرانی

    Ucuz Takipçi Satın Al

    خرید لایک اینستاگرام

    دانلود آهنگ جدید

    اثاث كشی منزل

    خرید بک لینک

    خرید فالوور اینستاگرام

    رژیم لاغری آلبالو

    خرید ملک در ترکیه

    درمان بواسیر

    رپورتاژ آگهی

    کلینیک پوست

    خرید رپورتاژ آگهی

    خرید باتری اصلی گوشی

    کلیه حقوق این سایت متعلق به «پارس نیوز» و هرگونه استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است

    رژیم لاغری آلبالو
    رژیم لاغری آلبالو
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *