روغن خردل اصل

دوره مقدماتی php
روغن خردل اصل
روغن خردل اصل

25,000 تومان – 50,000 تومان

درمان مشکلات قلبی و عروقی

تحریک رشد مو و تقویت رشد مو

پیشگیری از سرطان

بهبود عملکرد مغز

روغن خردل اصل

درمان بیماری آسم

دوره مقدماتی php

تسکین درد مفاصل و آرتروز

شفاف سازی پوست و بهبود لکه های تیره

 

 

فواید سلامتی روغن خردل متعدد است. برای درمان بیماری ها و مشکلات مربوط به قلب ، پوست ، مفاصل ، ماهیچه ها و موارد دیگر شناخته شده است. در زیر برخی از مزایای شناخته شده این روغن شگفت انگیز وجود دارد.

تحقیقات حاکی از آن است که روغن خردل دارای خواص ضد سرطان زیادی است. این ماده حاوی مقادیر کافی اسید لینولنیک است که هنگام تبدیل به اسید چرب امگا 3 به جلوگیری از سرطان معده و روده بزرگ کمک می کند.

مطالعه دانشگاه داکوتای جنوبی هم همین را اثبات می کند. آنها اثربخشی روغن خردل ، ذرت و ماهی را بر روی موش های مبتلا به سرطان روده بزرگ آزمایش کردند. روغن خردل نسبت به روغن ماهی در جلوگیری از سرطان روده بزرگ مؤثرتر بود

روغن خردل حاوی مقادیر زیادی اسیدهای چرب اشباع نشده و غیر اشباع نشده (MUFA و PUFA) و همچنین اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 است. این چربی های خوب خطر ابتلا به بیماری ایسکمیک قلب را 50٪ کاهش می دهد.

روغن خردل غنی شده همچنین به عنوان اثرات هیپوکلسترولمی (کاهش کلسترول) و هیپولیپیدمی (کاهش چربی) شناخته شده است. این میزان کلسترول بد (LDL) را کاهش می دهد و سطح کلسترول خوب (HDL) در بدن را افزایش می دهد ، در نتیجه خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد.

روغن خردل یک محرک طبیعی بسیار قدرتمند است. با تحریک آب گوارشی و صفرا در کبد و طحال ، هضم و اشتها را بهبود می بخشد.

هنگامی که روی پوست ماساژ داده می شود ، سیستم گردش خون و غدد عرق ما را نیز تحریک می کند. این امر باعث بهبود گردش خون در بدن و بزرگ شدن منافذ پوست از طریق تعریق می شود. این توانایی دیافرژیک روغن خردل منجر به کاهش دمای بدن و دفع سموم از بدن می شود.

کافی است مقداری روغن خردل را روی ناحیه آسیب دیده ماساژ دهید و به آرامی شروع به حساسیت در عضلات خواهید کرد.

روغن خردل به دلیل ماهیت تند و تیز خود از ده ها سال در درمان سرماخوردگی و سرفه استفاده می شود. این ماده دارای خاصیت گرمایش است که احتقان دستگاه تنفسی را پاک می کند. در ترکیب با سیر و ماساژ دادن روی قفسه سینه و پشت بهترین کارایی دارد.

روش دیگر استفاده از روغن خردل برای پاکسازی سرماخوردگی و سرفه ، استفاده از تصفیه بخار است. دانه‌های کارواش و چند قاشق روغن خردل را در یک قابلمه آب جوش اضافه کرده و بخار را استنشاق کنید. این باعث ایجاد خلط در دستگاه تنفسی می شود.

ماساژ منظم روغن خردل بر روی پوست به طور شگفت انگیزی در بهبود دردهای مفاصل و آرتروز با افزایش جریان خون و گردش خون در بدن مؤثر است. روغن خردل همچنین حاوی مقادیر زیادی اسیدهای چرب امگا 3 است ، که به عنوان یک ضد التهاب عمل می کند تا سفتی مفصل و درد همراه با آرتروز را برطرف کند.

ماساژ انجام شده با روغن خردل باعث طراوت بدن و افزایش عملکرد اندام های شما با افزایش گردش خون به کلیه قسمت های بدن می شود. ماساژ روغن خردل برای نوزادان در بسیاری از کشورها روشی کاملاً رایج است. مطالعات نشان داد که دلایل عمده استفاده از روغن خردل برای ماساژ تقویت قدرت ، حفظ سلامتی و تأمین گرمای بدن.

روغن خردل به دلیل داشتن خاصیت ضد باکتریایی ، ضد قارچی و ضد التهابی شناخته شده است. خواص ضد التهابی آن به وجود سلنیوم نسبت داده شده است که باعث کاهش درد و تورم می شود و در نتیجه درد مفاصل را کاهش می دهد. این خاصیت ضد التهابی روغن خردل همچنین کاربرد آن را در فرمولاسیون دیکلوفناک ، یک داروی ضد التهابی مشاهده می کند.

مطالعات اخیر نشان داده است که میکروامولسیونها حاوی روغن خردل به عنوان ضد باکتری در برابر E. coli عمل می کنند  گلوکوزینولات موجود در روغن خردل از رشد باکتری های ناخواسته و سایر میکروب ها جلوگیری می کند.

روغن خردل همچنین حاوی خواص ضد قارچ قدرتمندی است که می تواند بثورات پوستی و عفونت های ناشی از قارچ ها را درمان کند. مطالعه ای در مورد فساد نان چاودار (توسط قارچ ها) با قرار گرفتن در معرض روغن های مختلف انجام شد. روغن خردل به دلیل وجود ترکیبی بنام آلیل ایزوتیوسیانات (مؤثرترین اثبات شده است.

آسم بیماری است که هیچ درمانی دائمی ندارد. اما علائم و اثرات آن با استفاده از روغن خردل قابل مدیریت و کاهش می یابد. این به عنوان یکی از امن ترین و مؤثرترین علائم درمان آسم شناخته شده است.

روغن خردل قهوه ای را روی سینه خود ماساژ دهید تا جریان هوا در ریه ها هنگام حمله آسم افزایش یابد. یا می توانید مخلوطی از 1 قاشق غذاخوری روغن خردل را با 1 قاشق چایخوری کافور درست کنید و آن را روی سینه مالش دهید.

همچنین می توانید با بلع مخلوط یک قاشق غذا خوری از روغن خردل و عسل ، سه بار در روز ، از حملات آسم جلوگیری کنید.

مقداری روغن خردل را روی پوست خود بمالید و حشرات از شما دور بمانند. این خاصیت روغن خردل در مطالعه‌ای که در آسام هند انجام شد ، مورد ارزیابی قرار گرفت. خواص دافع روغن خردل و نارگیل در برابر پشه های آلبوکتکتوس Aedes (S.) مورد بررسی قرار گرفت. روغن خردل نسبت به روغن نارگیل در تأمین محافظت برای مدت زمان طولانی بسیار مؤثر بود (9).

چرا در هنگام استفاده از روغن خردل می توانید مبلغ زیادی برای نوارهای سفید کننده دندان یا درمانهای شیمیایی برای سفیدتر کردن دندان خود خرج کنید. میتوانید. یک پیمانه از ½ قاشق چایخوری روغن خردل ، 1 قاشق چایخوری پودر زردچوبه و یک قاشق چایخوری نمک درست کنید. این ترکیب را روزی دو بار روی دندانها و لثه های خود بمالید تا دندان های سالم تقویت شود و از لثه و پریودنتیت تسکین یابد .روغن خردل اصل

غلظت بالای اسیدهای چرب موجود در روغن خردل به منظور تقویت عملکرد مغز و کمک به درمان افسردگی شناخته شده است. گفته می شود که آنها تقویت حافظه و بهبود عملکردهای شناختی در مغز نیز هستند. این خاصیت بویژه هنگام امتحانات برای فرزندان بسیار مفید است.

روغن خردل را می توان به عنوان یک مقوی سالم برای ارتقاء سلامت کلی و سلامتی بدن استفاده کرد. این مزایا برای کل بدن اعم از مصرف خارجی یا خارجی استفاده می شود. استفاده منظم از روغن خردل می تواند پوست درخشان و سالم به شما بدهد.

ماساژ روغن خردل بر روی صورت شما به طور مرتب می تواند برنزه ، لکه های تیره و رنگدانه های پوست را کاهش دهد.خمیر روغن خردل را با آرد نخودچی ، 1 قاشق چایخوری ماست و چند قطره آب لیمو درست کنید. این کار را روی صورت و گردن بمالید. 10 تا 15 دقیقه قبل از شستشو با آب سرد آن را بگذارید. این کار را سه بار در هفته به مدت چند ماه انجام دهید و به نتایج عالی خواهید رسید.

روغن خردل سرشار از ویتامین های A ، B و E است – همه اینها باعث تقویت پوست ضد پیری و سالم می شوند. برای پوستهای جوان ، قسمتهای مساوی روغن خردل و نارگیل را با هم مخلوط کنید. این ترکیب را هر شب به مدت 15 دقیقه به مدت 15 دقیقه ماساژ داده و سپس با یک شستشوی ملایم صورت بشویید.اگر به طور مرتب از آن استفاده کنید ، متوجه خواهید شد که پوست شما سبک تر می شود. همچنین با تاخیر در شروع چین و چروک علائم پیری را کاهش می دهد.

قبل از خارج شدن از منزل مقدار کمی از این روغن شگفت آور را به پوست خود ماساژ دهید. مقدار زیاد ویتامین E موجود در این روغن از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر UV و سموم محیطی محافظت می کند. یادتان باشد مقادیر زیادی از این روغن را روی پوست خود استفاده نکنید زیرا روغن اضافی گرد و غبار و آلودگی را جذب می کند.

روغن خردل دارای خواص ضد التهابی ، ضد باکتریایی و ضد قارچی قدرتمندی است که به این امر در جلوگیری از عفونت ها و درمان بثورات پوستی و آلرژی کمک می کند. همچنین از خشکی و خارش جلوگیری می کند.

روغن خردل در تقویت ضد پیری درخشان است. مقدار زیاد ویتامین E موجود در آن باعث کاهش چشمگیر چین و چروک و سایر علائم پیری پوست در هنگام استفاده منظم می شود

ماساژ منظم مو باعث می شود پوست سر تغذیه نشود. روغن خردل با افزایش گردش خون در پوست سر ، رشد مو را تحریک می کند. این ماده حاوی پروتئین ، یکی از اجزای اصلی مو و اسیدهای چرب امگا 3 است – هر دو موهای شما را تغذیه کرده و رشد مو را ترغیب می کنند. خاصیت ضد باکتریایی و ضد قارچ این روغن از ریزش مو جلوگیری می کند و رشد سالم مو را تضمین می کند.

استفاده از این روغن برای رشد مو بسیار آسان است. فقط کافی است مقداری روغن را به مو و پوست سر خود ماساژ دهید. موهای خود را حدود 3 ساعت با کلاه دوش بپوشانید و شامپو بزنید و طبق معمول موهای خود را حالت دهید. پس از چند استفاده ، نتایج قابل مشاهده را مشاهده خواهید کرد.

خاصیت ضد باکتریایی و ضد قارچ روغن خردل باعث ایجاد پوست سر سالم ، عاری از شوره سر و خارش می شود.

  • عکس دوست دختر گروه بی تی اس
  • مقادیر مساوی خردل و روغن نارگیل را مخلوط کرده و ماساژ دهید. موهای خود را با یک حوله بپوشانید و دو ساعت روی آن بگذارید. با شامپوی ملایم بشویید. این کار را چند بار در هفته انجام دهید و مراقب باشید که شوره سر شما به آرامی از بین برود.

    30 میل, 60 میل

    هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه شما *

    نام *

    ایمیل *

    نوشتن دیدگاه

    هورا مارکت یک فروشگاه اینترنتی عرضه محصولات گیاهی، روغن های گیاهی، روغن های درمانی، روغن های آرایشی، روغن های خوراکی، روغن های ماساژ، داروهای گیاهی، گیاهان دارویی و ترکیبات گیاهی درمانی می باشد. شما میتوانید تمام نیازمندی های خود را برطرف نمایید.روغن خردل اصل

    مارا در اینجا پیدا کنید:

    دکتر اویل

    شروع از: 36,400 تومان

    روغن خردل روغن گیاهی چرب است، که از دانه های خردل گرفته شده است. این روغن به رنگ زرد تیره است و تند است. در ادامه با دکتر اویل همراه باشید.

    روغن خردل روغن گیاهی چرب است، که از دانه های خردل گرفته شده است. این روغن به رنگ زرد تیره است و تند است.
    این روغن بر اساس نحوه روغن گیری به سه نوع تقسیم میشود. نوع اول: که در اثر فشردن دانه های خردل تهیه میشود. نوع دوم: یک روغن معطر که از آسیاب کردن دانه های خردل و مخلوط آن با آب و تهیه روغن از طریق تقطیر بدست می آید. نوع سوم: عصاره دانه خردل با روغن های دیگر گیاهی مانند روغن گیاهی. هر سه نوع این روغن ها مزه ای تند و بویی قوی دارند.

    این روغن در هندوستان برای پخت و پز مورد استفاده است.روغن خردل اصل

    روغن خردل دارای چربی های غیر اشباع سرشار از اسیدهای چرب امگا۳ و امگا ۶، ویتامین E و آنتی اکسیدان است و از سالمترین روغن ها است.

    این روغن برای پوست بسیار مفید است و در عطر درمانی استفاده میشود و همچنین برای رفع برنزگی ونقطه های تیره پوست موثر است. برای شفافیت و درخشندگی پوست موثر است. ترکیب این روغن و روغن نارگیل را به مدت ۵ تا ۶ دقیقه بر روی صورتتان بگذارید و ماساژ دهید و بعد با پنبه پاک کنید. این عمل گردش خون را تحریک کرده و پوست را روشن و جوش ها را از بین میبرد.

    روغن خردل یک ضد آفتاب طبیعی است. زیرا به دلیل غلظت مناسب و سطح بالای ویتامین E از پوست در برابر تابش اشعه فرابنفش محافظت میکند. همچنین برای پیشگیری از سرطان پوست مناسب است. به خاطر دارا بودن ویتامین E از چین و چروک پوست جلوگیری میکند.

    این روغن غده های عرق را تحریک کرده و منافذ پوست را باز میکند. سموم بدن را نیز دفع میکند.

    برای درمان عفونت های پوستی موثر است. زیرا خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی دارد. همچنین برای جلوگیری از خارش پوست موثر است. برای بهبود زخم نیز مفید است.

    برای بهبود لبهای خشک و ترک دیده میتوان از این روغن استفاده کرد. برای پرپشت شدن و بلند شدن مو موثر است. استفاده موضعی از روغن خردل مواد مغذی رشد مو را برای فولیکل های مو تامین میکند.

    اثرات دیگر این روغن برای جلوگیری از سفیدی مو موثر است. برای مشکلات پوست سر و همچنین ریزش مو موثر است.
    برای افزایش اشتها مفید است. به عنوان یک محرک از این روغن استفاده میشود.

    این روغن خطر سرطان را کاهش میدهد. مشکلات قلبی و عروقی را کاهش میدهد. همچنین برای درمان آسم موثر است. این روغن خواص ضد التهابی دارد. خواص ضد باکتریایی نیز دارد و سرشار از گلوکوزینولات است و مانع از ورود میکروب میشود. خاصیت ضد قارچی نیز از خواص دیگر آن است.این روغن از بیماری مالاریا جلوگیری میکند. چون این روغن بوی تندی دارد و دافع پشه است.

    روغن خردل یک درمان همه کاره برای سلامتی است. برای همه دستگاه های بدن سودمند است و برای تقویت دستگاه ایمنی موثر است. این روغن برای افزایش وزن قد و دور بازو نوزاد موثر است و به صورت ماساژ بر روی بدن نوزادان موثر است.

    به خاطر داشتن اسیدهای امگا ۳ و امگا ۶ و مقدار کم چربی های اشباع از روغنهای دیگر مناسب تر است.

    خردل

    Oil_Brassica nigra

    بذر

    کلدپرس

    100%

    اسیداولوئیک

    35

    گرم

    پیشگیری و درمان ریزش مو, تحریک رشد مو, درمان آسم, درمان بی اشتهایی, درمان سرفه, درمان سرماخوردگی, روشن کننده پوست, ضد التهاب, ضد جوش, متعادل کردن سطح کلسترول خون

    خوراکی, مالشی


    جولای 29, 2020

    برای پوستم گرفتم خیلی خوب و موثره


    جولای 18, 2020

    سلام من برای اسم استفاده می کنم و راضیم ممنون

    روغن خردل اصل


    جولای 8, 2020

    پر از خواص این روغن بسیار عالی و طبیعی


    جولای 7, 2020

    ممنون از این کیفیت خوب عالی بود این روغن


    ژوئن 27, 2020

    ممنون جوشهام با این روغن درمان شد


    ژوئن 20, 2020

    سلام من هم خریدم برای پوست و موهام استفاده می کنم عالی


    ژوئن 11, 2020

    سلام من این محصول رو خریدم چون قبلا با این روغنهای اصل آشنایی داشتم عالیی

  • پروفایل پسرم عشقمه

  • ژوئن 6, 2020

    روغن خردل خیلی مفیده مخصوصا اگه درویل باشه


    ژوئن 6, 2020

    موهای پرپشت و بلند رو با این روغن به دست میارید اسون


    می 29, 2020

    سلام من خریدم برای موهام خهیلی رشدشون خوب شده ممنونم


    می 2, 2020

    سلام من هم برای تقویت موهام استفاده می کنم


    می 2, 2020

    عالی برای مو خیلی مناسبه ممنونم

    روغن خردل اصل


    آوریل 18, 2020

    سلام من هم خریدم برای تقویت مو


    آوریل 15, 2020

    سلام اما من این روغن رو برای سرما خوردگی استفاده می کنم بسیار عالیه


    آوریل 2, 2020

    پوست من پر از جوش بود با این روغن صورتم رو کم کم صاف کردم ممنون

    دکتر اویل تولید کننده نمونه سال 98 می باشد. تمامی محصولات بصورت مستقیم تولید می گردند و بدون هیچ واسطه ای به شما خریدار عزیز عرضه می شود. برای همین است که قیمت های دکتر اویل مناسب است. چون هیچ واسطه ای وجود ندارد و از تولید به مصرف است.

    شبکه های اجتماعی دکتر اویل

    به جمع بیش 35.000 دکتر اویل بپیوندید و همواره در جریان محصولات و مطالب جدید در مورد روغن های درمانی باشید!ما برای اعضای شبکه های اجتماعی خود تخفیف ها و جوایز بی نظیری در نظر گرفته ایم…

    02191305203

    info [at] droil [dot] co

    کپی رایت © 1396 دکتر اویل. کلیه حقوق مادی و معنوی محفوظ می باشد.

    بالا

    ارسال رایگان خریدهای بالای 300 هزار تومان


    نورهان

    موجود در انبار فروشنده

    محصولات شرکت نورهان از مواد اولیه با بالاترین کیفیت تولید می شوند، که در تهیه روغن های طبیعی بسیار با کیفیت که مناسب برای سلامتی اند مورد استفاده قرار می گیرند.

    خواص و فواید روغن خردل :

    * روغن خردل منبع ویتامین E، سلنیوم و امگا 3 می باشد.روغن خردل اصل

    * این روغن گیاهی بخاطر داشتن اسیدهای چربی همچون اولییک و لینولییک سبب بهبود و ترمیم موهای آسیب دیده می شود.

    * ماساژ سینه توسط روغن خردل سبب بهبود گرفتگی سینه می شود، همچنین استفاده موضعی روغن خردل بر روی بدن کاهش دردهای آرتروز و رماتیسم را بهمراه دارد. بعلاوه، باعث کاهش درد ناشی از پیچ خوردگی مچ پا و سایر ماهیچه ها می شود.

    * این روغن در برابر اشعه های ماورابنفش (UV) از پوست محافظت می کند.

    * روغن خردل بدلیل داشتن تاثیرات طولانی مدت در رابطه با نرمی و مرطوب ماندن پوست مناسب برای استفاده در فصل سرما می باشد.

    * بکاربردن 3 تا 4 قطره از روغن خردل بر روی لب هرشب قبل از خواب به نرم شدن لب ها کمک می کند.

    * بوسیله ماساژ این روغن بر روی پوست سر می توان به کاهش و بهبود حمله های میگرنی کمک کرد.

    * این روغن گیاهی بدلیل داشتن خاصیت آنتی اسپاسم در جلوگیری از اسپاسم ماهیچه ای در میان ورزشکاران استفاده می شود.

    * روغن خردل می تواند سوختگی ها و تیرگی های پوستی ناشی از در معرض آفتاب قرار گرفتن را از بین ببرد.

    * بکار بردن روغن خردل داغ بدلیل بالا بردن گردش خون در اندام درد سبب تسکین آنها ، همچنین تسکین درد شدید زانو و تورم آن می شود

    روغن های گیاهی شرکت نورهان توسط دستگاه های بسیار مدرن در دمای پایین (کمتر از  °C30) جهت جلوگیری از هرگونه تغییر در ترکیبات روغن تولید می شوند.استفاده مداوم از این روغن برای رسیدن به نتیجه بهتر توصیه می شود.در جای خشک و خنک و به دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری شود. 

     طریقه مصرف روغن خردل:

    – بکاربردن 3 تا 4 قطره از روغن خردل نورهان، هر شب قبل از خواب در ناف، برای نرمی لب ها مفید است. 

    – استفاده یک قاشق چای خوری از این روغن بصورت ماساژ بر روی پوست صورت و گردن بمدت 10 دقیقه و سپس تمیز کردن آن بوسیله پنبه مرطوب، سبب از بین رفتن اثرات ناشی از آفتاب سوختگی و در نتیجه روشن شدن پوست پس از چند روز می شود.

    – ماساژ معمول روغن خردل نورهان بهمراه روغن نارگیل نورهان بر روی پوست سر و سپس پوشاندن آن بوسیله یک حوله گرم برای جذب بهتر به پوست سر و فولیکول های مو بمدت 10تا20 دقیقه به افزایش گردش خون در این ناحیه کمک کرده که نتیجه آن رشد بهتر موها خواهد بود.

    این کالا پس از موجود شدن به مدت یک ساعت برای شما رززو می‌گردد
    و می‌توانید با پرداخت هزینه سفارش آن را خریداری نمایید.

    تنها برای کاربران دیجی‌پلاس

    قبلا در این نظرسنجی شرکت کرده‌اید.

    این معیار نمایانگر آن است که فروشنده در بازه‌ی زمانی اعلام شده بدون هیچ تاخیری، کالا را تامین و ارسال کرده است.

    این معیار نمایانگر آن است که فروشنده سفارشات ثبت شده‌ی مشتریان را بدون کنسلی (لغو سفارش) ارسال کرده است.

    این معیار نمایانگر درصد کالاهای مرجوع شده
    از سوی مشتری است که به علت تخلفات فروشنده و با دلایل قابل قبول از طرف مشتری مرجوع شده است.

    ارسال سریع کالای سوپر مارکتی فقط در تهران و کرج امکان پذیر است.

    با توجه به محدودیت ارسال، آیا مایل هستید این کالا به سبد خرید شما افزوده شود؟

    

    خواص روغن خردل

     

    روغن خردل یک روغن گیاهی چرب است که از دانه های خردل گرفته شده است. خواص روغن خردل بسیار زیاد و شگفت انگیز است. این روغن، رنگ زردتیره ای دارد و قدری تند است. به طورکلی ، بسته به نحوه روغن گیری، سه نوع روغن خردل وجوددارد. اولین نوع، یک روغن گیاهی چرب است که با فشار دادن دانه های خردل بدست مي‌ايد .

     

    روغن خردل اصل

    نوع دوم، یک روغن معطّر است که از اسیاب کردن دانه های خردل، مخلوط کردن آن ها با آب و گرفتن روغن به روش تقطیر بدست مي‌ايد . فرآیند سوم، ترکیب عصاره دانه خردل با ديگر روغن های گیاهی مثل روغن سویا است. تمامی این سه گروه روغن، مزه ای تند و بویی قوی دارند. کاربردهای روغن خردل بسیار است.

     

    از جمله مهم ترين خاصیت های روغن خردل میتوان به روشن کردن پوست، رفع نقاط تیره، افزایش گردش خون و تسکین درد های سطحی اشاره نمود .

     

    بهتر است بدانید توصیه پزشکان بر این است که قبل از استفاده درمانی از روغن خردل بهتر است تست حساسیت انجام دهید و مطمئن شوید به روغن خردل حساسیت ندارید.

     

    خواص روغن خردل برای پوست و مو

     

    خواص روغن خردل برای پوست و مو

     

    نرم کننده پوست

    روغن خردل یک نرم کننده طبيعي پوست به شمار میرود . میتوانید مقدار روغن خردل را با چند قطره آب مخلوط و روی پوست اغشته نموده و پس از گذشت 10 دقیقه پوست صورتتان را با آب گرم بشویید. استفاده از این شیوه سبب تقویت سلول های پوستی شده و به نرم شدن و روشن شدن پوست هم کمک ميکند . همچنين براي جلوگيري از چروک شدن پوست دست و صورت میتوانید بطور منظم از روغن خردل استفاده کنید. استعمال روغن خردل مانند روغن فندق یکی از مواد طبيعي براي پيش‌گيري از پیری زودرس به شمار میرود .

     

    جالب است بدانید که استفاده روغن خردل بصورت خوراکي یا بر روی پوست سبب بالا رفتن سطح تعریق بدن ميشود . خواص روغن خردل براي پوست همچنين سبب تحریک و باز شدن منافذ پوست شده که به خروج مواد سمی و زاید از بدن کمک ميکند . و هم به علت خواص ضد قارچی و ضد میکروبی در درمان عفونت های پوستی بسیار کاربرد دارد.

     

    روغن خردل براي برطرف کردن نقطه های سیاه و برنزگی

    براي استفاده از روغن خردل به خاطر رفع برنزگی و نقطه های سیاه در صورت باید روغن خردل را با کشک، بیسان یا همان آرد نخود خام و چند قطره آبلیمو ترکیب کنید و از این ترکیب به دست آمده بعنوان ماسک صورت استفاده کنید. توصیه شده است این ماسک را سه بار در هفته استفاده کنید. مدت زمان استفاده از ماسک ۱۰ تا ۱۵ دقیقه است و پس از آن باید با آب سرد صورت تان را بشویید.

     

    روغن خردل براي  جلو گیری از ریزش مو

     

    روغن خردل براي درمان مشکلات مربوط به لب ها

    روغن خردل، درمانی عالی براي لب های خشک و ترک خورده هست و بالم ها یا محافظ های لب، بی اثر بودن خود را ثابت نموده اند .

     

    قبل از رفتن به رختخواب ، تنها یک یا دو قطره روغن خردل را بر ناف خویش قرار دهید و بعد از آن لب های تان هرگز بی آب یا ترک خورده نمی شوند، این یک درمان قدیمی است و ثابت شده که براي مرطوب کردن و نرم کردن لب ها موثر هست.

     

    روغن خردل اصل

    روغن خردل براي کمک به روشن کردن پوست

    براي نرم کردن پوست صورت، ترکیبی از روغن خردل و روغن نارگیل را بر صورت تان گذاشته و آن ناحیه را 5- 6 دقیقه بصورت دورانی ماساژ دهید. صورت تان را به آرامی با يک پارچه پنبه ای پاک کنید، این کار گردش خون را تحریک نموده، پوست را روشن تر و شما را از شر جوشها خلاص ميکند .

     

     

    روغن خردل بعنوان یک ضدآفتاب طبيعي عمل می کند

    به علت غلظت مناسب و سطح بالای ویتامین E روغن خردل، استفاده موضعی این روغن، در برابر اشعه های شدید فرابنفش و ديگر آلاینده ها از پوست محافظت کرده، درنتیجه از سرطان پوست جلوگيري ميکند و ویتامین E از پیری و چین وچروک جلوگيري نموده و مثل ضدآفتاب عمل ميکند .

     

    روغن خردل براي رهایی از شر ریزش مو و مشکلات پوست سر

    روغن خردل نه تنها سبب رشد مو شده بلکه پوست سر را تقویت نموده و مشکلات آنرا به حداقل می رساند. همچنين ریشه های مو را تقویت نموده و از ریزش آن جلوگيري ميکند . همچنين این روغن آب و ماده های مغذی را به پوست سر رسانده و مانع الودگی آن ميشود .

     

  • عکسهای فانتزی پروفایل پسرونه
  • روغن خردل براي پيش‌گيري از سفیدی مو 

    ماساژ پوست سر فایده های بسياري دارد که یکی از آنها جلوگيري از سفیدی مو است. این ماده مملو از ماده های معدنی و ویتامین است که موهایتان را برّاق و درخشان می سازد.

     

    روغن خردل رشد مو را تحریک ميکند 

    ماساژ دادن پوست سر با روغن خردل، با افزایش گردش خون در پوست سر، رشد مو را تحریک ميکند . این روغن سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی به خصوص مقدار زيادي بتاکاروتن است. این بتاکاروتن به ویتامین A تبدیل ميشود که براي رشد مو عالی است. همچنين، این روغن دارای آهن، اسیدهای چرب، کلسیم و منیزیم است که تمامی این ها رشد مو را افزایش می‌دهند .

     

    گردآوری: بخش آرایش و زیبایی بیتوته

     

    گیفت کارت بخروبه راحتی درفیسبوک تبلیغ کن

    راهی بدون بازگشت برای ترک سیگار

    روغن خردل اصل

    حس می کنی دچار کم شنوایی شدی؟

    تقویت مو، ابرو و ناخن با این روغن طبیعی!

    درانتخاب همسرآینده‌تان دچارتردید شده‌اید؟

    مشاوره و ارزیابی جنسی قبل از ازدواج

    ترک سیگار آسان با هیپنوتیزم!

    میخوای از همیشه زیباتر باشی؟

    برای خرید این ست 3تکه دخترونه کلیک کن

    باغ رستوران پیشنهادی مرجانه گلچین در فشم

    محصول معجزه آسا برای پرپشتی مو و ابرو

    رزرو تورهای داخلی و خارجی از درگاه معتبر

    راه و رسم داشتن زندگی زناشویی بدون تنش

    در شرف ازدواج هستید و دچار سردرگمی؟

    Makan Inc.‎| All Rights Reserved – © 2013 – 2020

    روغن خردل، استخراج شده از دانه های خردل می باشد، که در آشپزی مورد استفاده قرار می گیرد و دارای خواص درمانی نیز است. دو راه برای تهیه روغن خردل وجود دارد به وسیله فشار دادن یا آسیاب کردن که روش اول این است که دانه های خردل را برای استخراج روغن فشار دهید و روش دوم این است که دانه ها را تمیز کنید و آنها را با آب مخلوط کنید و سپس روغن را با عمل تقطیر استخراج کنید در نتیجه روغن خردل ای که محتوای چربی کمی است، به وجود می آید. مواد مغذی روغن خردل، آن را نسبت به سایر روغن ها به دلیل اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 و میزان چربی های اشباع شده برتری می دهد.

    مواد مغذی کلیدی، حاوی 60 درصد چربی غیر اشباع و 12 درصد چربی اشباع شده است.

    این اسیدهای چرب به عنوان چربی های خوب در نظر گرفته می شود، زیرا در دیواره شریانها نهفته است.

    همچنین حاوی گلوکزینولات است که خواص ضد میکروبی دارد.

    روغن خردل حاوی کربوهیدرات،فیبر، پروتئین، ویتامین ها، مواد معدنی نیست.روغن خردل اصل

    به عنوان یک منبع سبزیجات، حاوی اسید آلفا لینولنیک، یک اسید چرب امگا 3 ضروری می باشد.

    یک قاشق چای خوری روغن خردل حاوی حدود 0/8 گرم اسید چرب امگا 3 است.

    یک قاشق غذاخوری روغن خردل حاوی حدود 124 کالری است، حدود 14 گرم چربی و 8/3 گرم چربی غیر اشباع و 2/9 گرم چربی اشباع شده است و در مقایسه با روغن زیتون، دانه کتان، دانه انگور، دارای روغن اشباع شده کمتری است.

    1.کاهش احتمال ابتلا به سرطان:

    تحقیقات نشان می دهد که، روغن خردل دارای ویژگی های قوی ضد سرطانی است، زیرا حاوی مقدار زیادی اسید لینولئیک می باشد که وقتی به اسید چرب امگا 3 تبدیل می شود، به جلوگیری از سرطان های معده و روده کمک می کند. در بخش سلامت نمناک اشاره کرده ایم که یک مطالعه نشان داد که درمان روغن خردل، روغن ذرت و روغن ماهی را در موش های مبتلا به سرطان روده بزرگ آزمایش کردند، که روغن خردل در جلوگیری از سرطان روده موثر تر از روغن ماهی بود.

    روغن خردل حاوی مقدار زیادی از اسیدهای چرب غیر اشباع و همچنین اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 است، این چربی ها خوب هستند و خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را تا 50 درصد کاهش می دهند. همچنین به کاهش کلسترول بد و چربی کمک می کند، و سطح کلسترول خوب را در بدن افزایش می دهد در نتیجه خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش خواهد داد.

    روغن خردل، یک محرک طبیعی بسیار قوی است و اشتها را از طریق گوارش و صفرا در کبد و طحال بهبود می بخشد. هنگام ماساژ در پوست سیستم گردش خون و غدد عروقی را تحریک می کند، این تضمین سلامت پوست و بسته شدن منافذ است.

    ماساژ دادن روغن خردل، احساس را در اندام ها و ماهیچه های بی حس تحریک می کند بنابراین مانند یک محرک حسی عمل می کند.

    این روغن برای افرادی که مستعد سرماخوردگی و سرفه هستند، مفید است زیرا به رفع گرفتگی سینه و بینی کمک می کند.

    ترکیبی از یک قاشق چای خوری روغن خردل و کافور را بر قفسه سینه اعمال کنید و به پشت درازبکشید تا بخار وارد ریه ها شود.برای درمان با بخار روغن خردل، چند قاشق سرپر روغن خردل و دانه زیره سیاه را در ظرف آب جوش ریخته و بخار آن را تنفس کنید.

    بوی قوی روغن خردل، دستگاه تنفس را گرم کرده و از آن دربرابر تشکیل خلط محافظت می کند.

    ماساژ مرتب روغن خردل بر روی پوست در درمان دردهای مفصلی و آرتروز با افزایش جریان و گردش خون در کل بدن شگفتی می آفریند. روغن خردل همچنین حاوی مقدار زیادی اسید چرب امگا3 است که به عنوان ضد التهاب عمل میکند و سفتی مفصلی و درد ناشی از آرتروز را کاهش میدهد.

    روغن خردل، درمانی عالی برای لب های خشک و ترک خورده است و بالم ها یا محافظ های لب، بی تاثیر بودن خود را ثابت کرده اند.

    قبل از رفتن به رخت خواب، فقط یک یا دو قطره روغن خردل را بر ناف خود بگذارید و پس از آن لب های تان هرگز خشک یا ترک خورده نمی شوند، این یک درمان قدیمی است و ثابت شده که برای مرطوب کردن و نرم کردن لب ها مفید است.

    ماساژ با روغن خردل بر روی بدن، سلامت بدن را بهبود می بخشد و عملکرد اندام ها را با افزایش گردش خون به تمام قسمتهای بدن بهبود می دهد. ماساژ روغن خردل برای نوزادان کاملا کاربردی است، مطالعات نشان می دهد که ماساژ روغن خردل باعث ارتقاء قدرت حفظ سلامتی و ایجاد گرمای بدن آنها می شود.

    خواص ضد التهابی آن به دلیل وجود سلنیوم است که درد و ورم را کاهش میدهد و برای درمان درد های مفصلی نیز مفید است. این ویژگی ضد التهابی روغن خردل باعث شده است که در فرمول داروهای ضد التهابی مانند دیکلوفناک وجود داشته باشد.

    گلوکوزینولات موجود در روغن خردل مانع از رشد باکتری هی ناخواسته و سایر میکروب ها میشود. روغن خردل همچنین دارای خواص ضد قارچی است که میتواند بثورات پوستی و عفونت های ناشی از قارچ را درمان کند.

    روغن خردل، درمانی طبیعی برای آسم و سینوزیت محسوب می شود. در هنگام حمله آسم، ماساژدادن سینه با این روغن قهوه ای به جای پمادهای مالشی معمول آسم، می تواند باعث تسکین شود زیرا تنفس در بخار، جریان هوا را در ریه ها افزایش می دهد.

    شما همچنین می توانید یک قاشق چایخوری شکر و یک قاشق چایخوری روغن خردل را ترکیب کرده و هرروز یک قاشق سرپر از آن را میل کنید، همچنین می توانید ترکیبی از یک قاشق چایخوری عسل و روغن خردل را سه بار در روز ببلعید. این درمان ها در کنترل آسم موثرند.

    هنگام خروج از منزل میتوانید مقداری از روغن خردل را روی پوست خود بمالید و این گونه حشرات از شما دور می مانند، این ویژه گی روغن خردل در یک مطالعه در هندوستان مورد بررسی قرار گرفت

    به جای خرج های کلان، برای دندان پزشکی میتوانید از روش زیر استفاده کنید، در میان نسخه های طب سنتی پیشنهاد شده در بخش سلامت دهان و دندان در نمناک گفته شده بود که این

    روغن نسخه ی متفاوت طب سنتی برای دندان هاست. نصف قاشق چای خوری روغن خردل را با یک قاشق چای خوری پودر زرد چوبه و نصف قاشق چای خوری نمک، ترکیب کنید و با استفاده از این مخلوط دوبار در روز دندان هاد و لثه هایتان را بشویید تا دندان های سالم داشته باشید.روغن خردل اصل

    غلظت بالای اسید های چرب موجود در روغن خردل باعث افزایش عملکرد مغز می شود و به درمان افسردگی کمک میکند، همچنین ثابت شده است که حافظه را تقویت کرده و عملکرد شناختی مغز را بهبود می بخشد.

    میتوان روغن خردل را به عنوان یک تونیک سالم برای ارتقاء سلامت کلی بدن مورد استفاده قرار داد. این مزایا را برای کل بدن فراهم میکند، چه آن را مصرف کنید و چه به صورت موضعی اعمال کنید.

    15. از بین بردن لکه های تیره پوست:

    ماساژ خردل به طور مرتب روی صورت شما میتواند به طور قابل توجهی لکه های قهوه ای مایل به زرد را از بین ببرد. با یک قاشق چای خوری ماست، چند قطره آبلیمو، روغن خردل و آرد نخود چی یک ماسک تهیه کنید و ان را روی صورت و گردنتان اعمال کنید و بعد از 10 تا 15 دقیقه با آب سرد بشویید.

    برای گرفتن نتایج عالی، این کار را سه بار در هفته به مدت چند ماه تکرار کنید.

    برای نرم کردن پوست صورت، ترکیبی از روغن خردل و روغن نارگیل را بر صورت تان گذاشته و آن ناحیه را 5-6 دقیقه به صورت دورانی ماساژ دهید. صورت تان را به آرامی با یک پارچه پنبه ای پاک کنید، این کار گردش خون را تحریک کرده، پوست را روشن تر و شما را از شر جوش ها خلاص می کند.

    به دلیل غلظت مناسب و سطح بالای ویتامین E روغن خردل، استفاده موضعی این روغن، دربرابر اشعه های شدید فرابنفش و دیگر آلاینده ها از پوست محافظت کرده، درنتیجه از سرطان پوست جلوگیری می کند و طبق انچه بارها در بخش سلامت نمناک بیان شده است ویتامین E از پیری و چین وچروک جلوگیری کرده و مانند ضدآفتاب عمل می کند.

    این روغن، به دلیل خواص ضدباکتریایی و ضدقارچی خود، در درمان جوش هاو دیگر عفونت های پوستی مفید است، و از خشکی، بی طراوتی و خارش پوست تان جلوگیری می کند.

    ماساژ بدن با روغن خردل، با افزایش گردش خون، پوست شما را جوان و تمیز می کند، همچنین به دلیل داشتن خواص ضدالتهابی، در کاهش التهاب موثربوده و درمان سریع بریدگی ها و زخم ها را آسان می کند.

  • مضرات قليان برقي
  • روغن خردل در تاخیر انداختن روند پیری بسیار موثر است، مقدار بیش از حد ویتامین E موجود در آن باعث کاهش چین و چروک و نشانه های دیگر پیری پوست میشود، اگر که به طور منظم از آن استفاده کنید.

    20. تحریک رشد مو:

    ماساژدادن پوست سر با روغن خردل، با افزایش گردش خون در پوست سر، رشد مو را تحریک می کند. این روغن سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی به ویژه مقدار زیادی بتاکاروتن است. این بتاکاروتن به ویتامین A تبدیل می شود که برای رشد مو عالی است. همچنین، این روغن دارای آهن، اسیدهای چرب، کلسیم و منیزیم است که همه این ها رشد مو را افزایش می دهند.

    روغن خردل در جلوگیری از سفیدشدن زودهنگام مو موثر است و موی شما را به طور طبیعی تیره می کند. بنابراین، به جای رنگ کردن موها می توانید هرشب موی خود را با روغن خردل ماساژداده و نتیجه را ببینید.

    خواص ضد باکتری و ضد قارچ روغن خردل پوست را سالم و بدون شوره و خشکی نگه میدارد. به منظور این کار، مقدار مشابه روغن خردل و نارگیل را با یکدیگر ترکیب کنید و روی موها و پوست سرتان ماساژ دهید و آن را با کلاه حمام بپوشانید و بعد از دو ساعت با شامپو بشویید، این کار را چند بار در هفته تکرار کنید.

    روغن را روی پوست صورت خود بمالید و بعد از 10 دقیقه بشویید، این کار علائم خارش و قرمزی پوست را کاهش می دهد. روغن خردل را به طور کامل روی پوستتان ماساژ دهید که باعث تقویت و آرامش بدن می شود.

    روغن خردل را بر روی پوست سرتان ماساژ دهید که باعث افزایش و تقویت فولیکول های مو می شود.

    1. حاوی اسید اروسیک است:

    تحقیقات متعددی ثابت کرده اند که روغن خراطین حاوی مقدار زیادی از این اسید است، که در طبیعت بسیار سمس میباشد، با توجه به مقدار زیادی از این اسید در روغن خردل ممکن است، خطرات جدی برای سلامتی ما ایجاد کند.مصرف دوز بالای روغن خردل با مسایل قلبی، تنفسی، اسهال، کم خونی، سرطان و حتی مرگ در موارد شدیدتر میشود.روغن خردل اصل

    سطح بالای اسید اروسیک موجود در روغن خردل می تواند سلامت قلب را به خطر بیاندازد و به طور قابل توجهی آسیب برساند و به عضلات قلبی را به شدت آسیب می زند و گاهی حتی منجر به نارسایی قلبی می شود.

    علاوه بر ا افزایش خطر سلامت قلبی، عروقی، این اسید موجود در روغن خردل باعث سرطان ریه نیز می شود و به سادگی قسمت بالایی سیستم تنفسی ما را دچار مشکل می کند و مصرف طولانی مدت آن نیز می تواند کاملا مرگبار باشد.

    این اتفاق اساساً شدیدترین نوع از ورم است، که در آن بافت نرم در بدن انسان به علت تجمع غیر معمول مایع به شدت متورم می شود.

    روغن خردل حاوی یک ترکیب شیمیایی مضر به نام آلیل ایزوتیوسیانات است، که می تواند منجر به التهاب لایه های ریه ها و دستگاه گوارش روده و غیره شود و همچنین باعث بروز مشکلاتی مانند افزایش حساسیت، عصبانیت و التهاب مزمن میشود.

    استفاده موضعی درازمدت از روغن خردل ممکن است بر روی پوست تاثیر بگذارد، مطالعات نشان می دهند که عملکرد پوستی را قطع می کند و باعث از دست رفتن آب از طریق اپیدرم می شود و می تواند باعث ایجاد لکه های کوچک روی پوست شود به همین دلیل است که در علم پزشکی مدرن از روغن خردل برای ماساژ نوزادان و کودکان اجتناب میشود.

    واکنش های آلرژیک نیز در میان عوارض جانبی روغن خردل معمول است، مانند:قرمزی، خارش، خشکی پوست، ترک خوردگی و غیره که خیلی شدید نیست.

    زنان باردار باید از مصرف روغن خردل اجتناب کنند، زیرا حاوی ترکیبات شیمیایی است که برای مادر و جنین در حال رشد مضر است، محققان در این باره می گویند این مواد شیمیایی می تواند منجر به سقط جنین شود.

     

    در انبار موجود نمی باشد

    نام محصول : روغن خردل

    وزن : 30 میلی لیتر

    رنگ : غیر شفاف

    روغن خردل اصل

    نوع بسته بندی : شیشه

    خردل گیاهی است از تیره شبو و برگ های بدون کرک و گل های زرد رنگ دارد. دانه آن دارای گلوکزیدی به نام سینیگروزید است که محرک هاضمه می باشد. دانه گیاه خردل و به خصوص خردل سیاه به صورت چاشنی، ادویه  و گاهی به صورت دارو و روغن مورد استفاده قرار می گیرد، طبیعت آن گرم و خشک بوده است.

    روغن‌خردل مورد تایید خیلی از مادر بزرگ ها می باشد. این روغن در بسیاری از نقاط، به ویژه هند با ارزش های سنتی مصرف می شود. روغن خردل به خصوص در فصل زمستان به عنوان بهترین روغن شناخته شده است. این روغن خوراکی برای مو مناسب است، همچنین ماساژ آن به محافظت از پوست کودک از عفونت، کمک می کند. روغن‌خردل در زمستان های سرد به بدن گرما و به استخوان ها قدرت می دهد.

    روغن‌خردل بیشتر برای استعمال خارجی استفاده می شود به خصوص در هنگام ماساژ. این روغن حاوی مقادیر زیادی ویتامین ای می باشد که برای پوست بسیار مفید است. این ویتامین برای جلوگیری از آسیب رساندن رادیکال های آزاد ناشی از اشعه ماوراء بنفش عملکرد خوبی دارد. همچنین می تواند چین و چروک های پوست را کاهش دهد. هنگامی که روغن‌خردل بر روی پوست قرار می گیرد، ویتامین ای این روغن گیاهی می تواند به بهبود گردش خون و افزایش ایمنی بدن کمک نماید.

    البته یک مطالعه در سال ۲۰۰۷ نشان داد که روغن‌خردل ممکن است برای بعضی از پوست ها مفید نباشد و باعث ایجاد التهاب و بثورات پوستی شود، هر چند که در هند از روغن‌خردل برای ماساژ نوزادان تازه متولد شده استفاده می شود. به هر حال بهتر است قبل از اولین مصرف بر روی پوست، ابتدا یک آزمایش بر روی قسمتی از پوست خود انجام دهید تا ببینید آیا واکنشی صورت می گیرد یا خیر، اگر مشکلی نبود ادامه کار را انجام دهید.

    روغن خردل برای درمان موهای آسیب دیده هم بسیار عالی و مفید فایده است. مقداری روغن خردل در کف دست بریزید، کف دست را به هم بمالید و سپس موها را خوب با روغن ماساژ دهید. روغن خردل تا مدت هشت ساعت روی مو بماند، بعد از آن با شامپو و نرم کننده بشویید. روغن خردل به موها نرمی و شادابی و درخشندگی می بخشد.

     

    برای ارتباط با بخش پشتیبانی فروشگاه عطارک و دریافت اطلاعات بیشتر، می توانید از طریق پیام رسان های اجتماعی و یا تماس با شماره تلفن فوق اقدام نمایید.

    پشتیانی تلگرام

    کاهش درد مرتبط با التهاب، تقویت مو، کاهش چین و چروک، مبارزه با عفونت قارچی واژن، جلوگیری از چاقی، تقویت قلب

    شیشه

    نگهداری درجای خنک و دور از نور مستقیم خورشید

    برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری
    خود شوید. اگر این محصول را قبلا از فروشگاه خریده باشید، نظر شما به
    عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

    هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    امروزه استفاده از داروهای گیاهی بخش قابل توجهی از بازار درمان را در همه جهان بخودش اختصاص داده است. و این روند به سرعت در حال پیشرفت است.

    نماد اعتماد الکترونیکی

    اپلیکیشن اندروید


    کد تایید *

    صفحه اصلی » مقالات 🔥 » پزشکی و سلامت 🔥 » خوراکی ها و گیاهان » روغن خردل: خواص و مضرات / روغن خردل برای لاغری و نوزاد

    روغن خردل: در این مقاله از بخش خواص خوراکی ها در وب سایت نایریکا به روغن خردل, خواص روغن خردل, مضرات روغن خردل, روغن خردل برای نوزاد, خواص روغن خردل برای لاغری, روغن خردل برای چاقی صورت, روغن خردل و زردچوبه می پردازیم.

    با ما همراه باشید.

    برای دسترسی سریع به محتوای مطلب از لینکهای زیر استفاده کنید:

    روغن خردل, خواص روغن خردل, مضرات روغن خردل, روغن خردل برای نوزاد, خواص روغن خردل برای لاغری, روغن خردل برای چاقی صورت, روغن خردل و زردچوبه, روغن خردل را از کجا تهیه کنیم, روغن خردل اصل, مرکز فروش روغن خردلروغن خردل اصل

    این روغن در رفع برنزگی و نقطه‌های سیاه و دادن پوستی درخشان به شما موثر است.

    به این منظور، با ترکیب‌کردن روغن خردل، بیسان (آرد نخود خام)، کشک، چند قطره آبلیمو، ماسک صورت درست‌ کرده و آن را بر صورت‌تان بگذارید.

    پس از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه با آب سرد بشویید.

    برای کسب بهترین نتیجه، این کار را سه‌بار در هفته انجام‌دهید.

    برای نرم‌کردن پوست صورت، ترکیبی از روغن‌ خردل و روغن نارگیل را بر صورت‌تان گذاشته و آن ناحیه را ۵-۶ دقیقه به‌صورت دورانی ماساژدهید.

    صورت‌تان را به‌آرامی با یک پارچه پنبه‌ای پاک‌کنید.

    این کار گردش خون را تحریک‌کرده، پوست را روشن‌تر و شما را از شر جوش‌ها خلاص‌می‌کند.

    خواص روغن خردل

    به‌دلیل غلظت مناسب و سطح بالای ویتامین E روغن خردل، استفاده موضعی این روغن، دربرابر اشعه‌های شدید فرابنفش و دیگر آلاینده‌ها از پوست محافظت‌کرده، درنتیجه از سرطان پوست جلوگیری‌می‌کند.

    ویتامین E از پیری پوست و صورت و همچنین چین‌ و چروک جلوگیری‌کرده و مانند ضدآفتاب عمل‌می‌کند.

    این روغن، چه به‌صورت خوراکی مصرف‌شود چه به‌صورت موضعی، غده‌های عرق را تحریک‌کرده و منافذ پوست را بازمی‌کند.

    بنابراین، به کاهش دمای بدن کمک‌کرده و سموم ناخواسته، آب و نمک را از بدن دفع‌می‌کند.

    این روغن، به‌دلیل خواص ضدباکتریایی و ضدقارچی خود، در درمان جوش‌هاو دیگر عفونت‌های پوستی مفید است، و از خشکی، بی‌طراوتی و خارش پوست‌تان جلوگیری‌می‌کند.

    ماساژ بدن با روغن خردل، با افزایش گردش خون، پوست شما را جوان و تمیز می‌کند.

    همچنین، به‌دلیل داشتن خواص ضدالتهابی، در کاهش التهاب موثربوده و درمان سریع بریدگی‌ها و زخم‌ها را تسهیل‌می‌کند.

    روغن خردل، درمانی عالی برای لب‌های خشک و ترک‌خورده است و بالم‌ها یا محافظ‌های لب، بی‌‌تاثیر بودن خود را ثابت‌کرده‌اند.

    قبل از رفتن به رخت‌خواب، فقط یک یا دو قطره روغن خردل را بر ناف خود بگذارید و پس از آن لب‌های‌تان هرگز خشک یا ترک‌خورده نمی‌شوند.

    این یک درمان قدیمی است و ثابت‌شده که برای مرطوب‌کردن و نرم‌کردن لب‌ها مفید است.

    اگر آرزوی موی بلند، حجیم و براق دارید، روغن خردل، یک راه‌حل خوب برای موی سالم است.

    خوردن یا مصرف موضعی روغن خردل، مواد مغذی ضروری رشد مو را برای فولیکول‌های مو تامین‌ می‌کند.

    برخی از فواید روغن خردل برای مو در پایین آمده است.

    ماساژدادن پوست سر با روغن خردل، با افزایش گردش خون در پوست سر، رشد مو را تحریک‌می‌کند.

    این روغن سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی به‌ویژه مقدار زیادی بتاکاروتن است.

    این بتاکاروتن به ویتامین A تبدیل‌می‌شود که برای رشد مو عالی است.

    همچنین، این روغن دارای آهن، اسیدهای چرب، کلسیم و منیزیم است که همه این‌ها رشد مو را افزایش‌می دهند.روغن خردل اصل

    روغن‌خردل در جلوگیری از سفید شدن زودهنگام مو موثر است و موی شما را به‌طور طبیعی تیره می‌کند.

    بنابراین، به‌جای رنگ‌کردن موها می‌توانید هرشب موی خود را با روغن خردل ماساژداده و نتیجه را ببینید.

    روغن خردل مانند یک احیاکننده مو عمل‌می‌کند تا با ریزش مو و طاسی مبارزه‌کرده و موی خشک و آسیب‌دیده را درمان‌‌کند.

    این روغن با جلوگیری از رشد قارچ و هیدراته نگه‌داشتن پوست سر از عفونت‌های پوست سر جلوگیری‌می‌کند.

    بهترین راه، گذاشتن روغن‌های گرم خردل، روغن نارگیل، روغن زیتون و روغن بادام بر سر و ماساژدادن مو به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه است.

    موهای خود را با یک کلاه حمام بپوشانید و بعد از ۲ تا ۳ ساعت، با یک شامپوی ملایم بشویید.

    این کار، موی‌تان را بلند، حجیم و درخشان می‌کند.

    سلامت خوب، به میزان زیادی به اشتهای سالم بستگی دارد.

    این روغن با تحریک شیره‌های گوارشی در معده، مانند یک اشتهاآور عمل‌می‌کند.

    این روغن، با تحریک دیوار روده، گرسنگی را افزایش‌می‌دهد.

  • مدل دامن کوتاه اسپرت لی
  • بنابراین، کسانی که دچار کم‌اشتهایی هستند می‌توانند استفاده از روغن خردل را به‌عنوان روغن پخت‌وپز درنظربگیرند.

    روغن خردل با تحریک دستگاه گوارش، گردش خون و دستگاه دفع ادرار، مانند یک محرک قوی عمل‌می‌کند.

    این روغن با تحریک ترشح شیره‌های گوارشی و صفرا از طحال و کبد، به گوارش کمک‌می‌کند و این کار، حرکت دودی غذا را افزایش‌می‌دهد.

    ماساژدادن موضعی روغن خردل، گردش خون و غده‌های عرق را تحریک‌کرده و از این طریق، دمای بدن را پایین‌می‌آورد.

    روغن خردل، احساس را در اندام‌ها و ماهیچه‌های بی‌حس تحریک‌می‌کند.

    بنابراین مانند یک محرک حسی عمل‌می‌کند.

    روغن خردل سرشار از چربی‌های تک‌غیراشباع و چندغیراشباع (به‌ترتیب MUFA وPUFA) و همچنین اسیدهای چرب امگا ۳ و امگا۶ است.

    این اسیدها با افزایش کلسترول خوب یا HDL و کاهش کلسترول بد یا LDL، سطح کلسترول را متعادل و درنتیجه خطر بیماری‌های قلبی‌عروقی را کاهش‌می‌دهند.

    بنابراین، این روغن می‌تواند جایگزین خوبی برای روغن‌های اشباع مانند کره، پنیر و غیره باشد.

    روغن خردل حاوی ماده‌ای به نام گلوکوزینولات است که به‌خاطر خواص ضدسرطانی خود شناخته‌شده است و از تشکیل تومورهای سرطانی جلوگیری‌می‌کند.روغن خردل اصل

    فیتونوترینت‌ها از سرطان‌های روده بزرگ و معده جلوگیری‌ می‌کنند.

    روغن خردل، درمانی طبیعی برای آسم و سینوزیت محسوب‌ می‌شود.

    در هنگام حمله آسم، ماساژدادن سینه با این روغن قهوه‌ای به‌جای پمادهای مالشی معمول آسم، می‌تواند باعث تسکین شود زیرا تنفس در بخار، جریان هوا را در ریه‌ها افزایش می‌دهد.

    شما همچنین می‌توانید یک قاشق چایخوری شکر و یک قاشق چایخوری روغن خردل را ترکیب‌کرده و هرروز یک قاشق سرپر از آن را میل‌کنید.

    همچنین، می‌توانید ترکیبی از یک قاشق چایخوری عسل و روغن خردل را سه‌بار در روز ببلعید.

    این درمان‌ها در کنترل آسم موثرند.

    این روغن برای افرادی که مستعد سرماخوردگی و سرفه هستند، مفید است زیرا به رفع گرفتگی سینه و بینی کمک‌می‌کند.

    ترکیبی از یک قاشق چایخوری روغن خردل و کافور را بر قفسه سینه بگذاید و به پشت درازبکشید تا بخار وارد ریه‌ها شود.

    برای درمان با بخار روغن خردل، چند قاشق سرپر روغن خردل و دانه زیره‌ سیاه را در ظرف آب جوش ریخته و بخار آن را تنفس‌کنید.

    بوی قوی روغن خردل، دستگاه تنفس را گرم‌کرده و از آن دربرابر تشکیل خلط محافظت‌می‌کند.

    خواص ضدالتهابی روغن خردل، با کاهش التهاب دیواره معده، این روغن را برای تسکین مشکل سندروم روده تحریک‌پذیر موثر می‌کنند.

    ماساژ با روغن خردل به تسکین درد روماتیسم و آرتریت کمک کرده و درد مچ پا و دیگر دردهای مفصلی را کاهش‌می‌دهد.

    خواص ضدالتهابی روغن خردل را می‌توان به وجود ماده معدنی سلنیوم نسبت‌داد که برای تسکین التهاب مفصل و پوست مفید است.

    در مورد درد آرتریتی، ۳ تا ۴ حبه سیر را در ۲ قاشق غذاخوری روغن خردل گرم‌کنید و آن را بر مفاصل دردناک بگذارید تا تسکین پیداکنند.

    به‌هرحال، در صورت بروز احساس سوزش یا مورمورشدن یا ایجاد جوش، استفاده از روغن خردل را متوقف‌کنید.

    روغن خردل دارای خواص ضدباکتری است زیرا سرشار از گلوکوزینولات است که مانع از وجود میکروب می‌شود.

    بنابراین، از رشد ناخواسته باکتری، قارچ و دیگر میکروب‌های کشنده جلوگیری‌می‌کند.

    زمانی که این روغن خورده‌شود، با عفونت‌های باکتریایی در مجاری ادراری، روده بزرگ، روده‌ها و دیگر بخش‌های دستگاه گوارش و همچنین با سرفه و سرماخوردگی مبارزه‌می‌کند.

    زمانی که به‌صورت موضعی مصرف‌شود، با عفونت‌های باکتریایی پوست مبارزه‌می‌کند.

    روغن خردل، خواص ضدقارچی دارد زیرا دارای ماده‌ای به نام آلیل ایزوتیوسیانات است که از رشد قارچ جلوگیری‌می‌کند.

    بنابراین، این روغن می‌تواند جوش‌ها و دیگر عفونت‌های پوستی ناشی از قارچ را درمان‌کند.

    روغن خردل دافع پشه است زیرا می‌تواند با بوی تند خود پشه‌ها را دفع‌کند.

    بنابراین، به جلوگیری از مالاریا و دیگر بیماری‌های ناشی از حشرات کمک‌می‌کند.

    بیماری پریودنتال، یا همان التهاب لثه، یک فرآیند التهابی مزمن است که همراه با تخریب لثه و حتی از دست دادن دندان بر روی بدن بسیاری از بزرگسالان تاثیر می گذارد.

    این بیماری در کشورهای توسعه نیافته و حتی در حال توسعه در بین ۸۰ درصد از جمعیت شیوع دارد.

    این بیماری خطرناک است زیرا وجود التهاب در دهان می تواند به مشکلات سیستم ایمنی در بدن منجر شود.

    در آزمایشات بالینی، محققان سعی داشتند تا با کمک ماساژ این روغن بر روی لثه ها، اثر آن را به عنوان یک درمان طبیعی برای التهاب لثه تعیین کنند.

    مقیاس زدایی و ریشه سازی با استفاده از اسکنر اولتراسونیک انجام شد و پس از آن لثه با ترکیبی از نمک حل شده در روغن خردل به مدت پنج دقیقه دو بار در روز طی یک دوره سه ماهه ماساژ داده شد.

    این روش درمان در هند رایج است.

    این روش نه تنها برای درمان التهاب لثه استفاده می شود، بلکه برای بهبود بهداشت دهان و دندان نیز مفید است.

    برای برطرف نمودن شوره سر و مشکلات پوست سرتان می توانید کمی از روغن خردل را به پوست سرتان مالیده و به خوبی ماساژ دهید سپس بعد از نیم ساعت آن را بشویید.

    این روغن با سفیدی زودرس، ریزش مو، شوره سر و… مقابله می کند.

    از آنجا که روغن خردل حاوی اسیدهای چرب اشباع‌نشده و امگا آلفا ۳ و ۶ می باشد این توانایی را دارد که مقدار کلسترول را تنظیم کند.

    ویتامین E موجود در روغن خردل باعث می شود که مانند یک ضدآفتاب طبیعی روی پوستتان عمل کرده و پوستتان را از پیری زودرس در امان نگه دارد.

    از آنجا که روغن خردل خاصیت ضدباکتری و ضد قارچی دارد می تواند پوست را عاری از باکتری کرده و عفونت ها و جوش صورت را درمان کند.

    همچنین، به‌دلیل داشتن خواص ضدالتهابی، در کاهش التهاب موثربوده و درمان سریع بریدگی‌ها و زخم‌ها را تسهیل‌می‌کند.

    روغن خردل یک تونیک همه‌کاره برای سلامتی است زیرا برای تمام دستگاه‌های بدن مفید است و دستگاه ایمنی را تقویت‌می‌کند.

    این روغن می‌تواند همراه با روغن‌های دیگر برای ماساژ نوزادان به‌ کار رود زیرا وزن، قد و اندازه پای میانی و دور بازو را افزایش داده و تقویت‌می‌کند.

    سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) مضرات دانه خردل را در سال ۲۰۱۱ منتشر کرده است. در این گزارش آمده است که:

    “روغن خردل را نباید به صورت روغن گیاهی استفاده کرد. این ماده ممکن است حاوی ۲۰ تا ۴۰ درصد اسید اوریک باشد.

    مضرات روغن خردل

    در تحققیات مختلف مشخص شده است که این اسید موجب کمبود مواد مغذی و ایجاد ضایعات قلبی در حیوانات می شود.

    البته این روغن در برخی از کشورها به عنوان روغن پخت و پز استفاده می شود”

    عوارض جانبی روغن خردل در برابر فوایدش ناچیز است.

    فقط به دلیل آن که بعضی از افراد قبل از روغن گیری دانه ها را خیس می کنند سم آزاد می شود که در بعضی افراد باعث بروز واکنش هایی می شود.

    به همین دلیل موسسه دارویی آمریکا استفاده از روغن خردل را فقط برای دو مورد

    ۱) برای ماساژ پوست نوزادان تازه متولد شده یا ۲) افرادی که مشکلات تغذیه ای مثل حساسیت به بعضی ازمواد غذایی یا ناراحتی های قلبی دارند ممنوع کرده است.

    قبل از اینکه عمل ماساژ دادن را با هر نوع روغنی بر روی پوست کودک خود امتحان کنید،

    ابتدا کمی از آن را بر روی دست خود مالیده و مدتی صبر کنید تا بررسی کنید که آیا روغن با پوست شما سازگار است یا خیر.

    بعد از ماساژ دادن، اگر هنگام استفاده از روغن انتخابی پوست کودک را تحریک نموده و باعث بروز بثورات جلدی بر روی پوست او شد، بلافاصله استفاده از آن روغن را متوقف کنید.

    با این حال، فراموش نکنید که اکثر روغن‌های طبیعی ملایم بوده و با پوست صورت و بدن نوزادان سازگار است.

    به یاد داشته باشید که روغن خردل بهترین روغن برای ماساژ دادن پوست بدن و صورت کودکان در طول زمستان است، زیرا اثر گرمابخشی زیادی بر روی پوست انسان دارد.

    روغن خردل برای نوزاد

    البته به هیچ وجه توصیه نمی‌شود که روغن به طور مستقیم بر روی پوست نوزادان قرار داده شود.

    مادر باید همیشه قبل از مصرف این روغن، آن را با سایر روغن‌های ملایم ترکیب نموده و سپس برای نوزاد خود استفاده کند.

    جالب است بدانید که در شمال و شرق هند، روغن خردل را با دانه‌های سیر و دانه‌های روغنی مناطق گرمسیری ترکیب می‌کنند،

    زیرا گیاه سیر برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید بوده و روغن پنبه سیاه نیز سبب لطافت پوست بدن کودکان می‌شود.

    یکی دیگر از روش‌های مناسب برای ماساژ دادن پوست بدن و صورت نوزادان، استفاده از مخلوط روغن خردل با دانه‌های کرم است.

    این ترکیب کمک می‌کند تا مشکل کولیک نوزادان از بین رفته و کودک کاملا آرام شود.

    اگر ترجیح می‌دهید که از روغن خردل برای ماساژ دادن پوست بدن و صورت فرزند کوچک خود استفاده نکنید، می‌توانید روغن زیتون یا روغن بادام را انتخاب کنید که گزینه بسیار مناسب و بی‌خطری‌تری هستند.

    اگر به دنبال لاغری و کاهش وزنتان می باشید، می توانید از خواص روغن خردل در چربی سوزی بهره ببرید.

    خواص روغن خردل برای لاغری

    مصرف غذاهای حاوی روغن خردل در حدود ۳۰ درصد به کاهش وزن کمک می کند.

    علت آنکه باعث کاهش وزن می شود این است که روغن خردل دارای میزان زیادی ایزوتیوسیانات است که این ترکیب باعث گشاد کردن رگها و بالا رفتن سوخت وساز بدن می شود.

    درمورد روغن خردل و خاصیت و یا دستور آن برای چاقی صورت مطلب مستند و معتبری یافت نشده است.

    همچنین بخوانید:

    عرقیات چاق کننده صورت / راههای چاق شدن صورت + رفع چین و چروک

    روغن خردل برای چاقی صورت

    ترکیب روغن خردل و پودر زردچوبه و نمک و ماساژ روی دندان یک ترکیب گیاهی بسیار موثر در از بین بردن جرم دندان هاست ؛ اطبا سنتی کشور هند از آن برای بیماران خود بهره می برند.

    روغن خردل و زردچوبه

    تمام مواد فوق را با هم مخلوط کنید تا خمیری سفت به دست آید.

    خمیر را روی صورت خود بمالید. ۵ دقیقه صبر کنید.

    سپس آن را به آرامی در جهت مخالف رویش موها ماساژ دهید تا موهای صورت برداشته شود.

    این خمیر بدون اینکه پوست را قرمز یا تحریک کند، موهای نازک و ظریف را از بین می‌برد.

    زردچوبه به همراه روغن خردل برای از بین بردن لکه های پوستی بسیار مفید هستند.

    اگر شما عجله ای برای از بین بردن لکه ها ندارید و می خواهید به صورت طبیعی از بین بروند، از زردچوبه و روغن خردل روزانه دو بار و در طی یک سال به طور مداوم استفاده کنید تا از لکه های پوستی خود خلاص شوید.

    علاوه بر داشتن عنصر در پخت و پز، زردچوبه اثرات زیادی در درمان بیماری دارد.

    این مقدار زیادی مواد مغذی برای پوست ما مانند ویتامین C، E، K، کلسیم، آهن و غیره را فراهم می کند.

    مهمتر از همه، مقدار آنتی اکسیدان قوی نیز وجود دارد که سموم مضر را از بدن ما خارج می کند.

    خواص آنتی اکسیدان مصونیت را افزایش می دهد و سیستم ایمنی بدن را به روش نرم اجرا می کند.

    به عنوان یک نتیجه، مردم اغلب از زردچوبه در درمان نه تنها درماتیت و آکنه بر روی صورت، بلکه همچنین ویتیلیگو استفاده می کنند.

    روغن خردل برای بیماری های داخلی و خارجی استفاده می شود.

    روغن بر روی افزایش اثر سیستم ایمنی تأثیر می گذارد به خوبی به عنوان یک سم زدایی کننده کبد کار می کند.

    همچنین اعتقاد بر این است که روغن خردل می تواند از بیماری های قلبی عروقی جلوگیری کند.

    علاوه بر این، روغن خردل همچنین می تواند پوست را تحریک کند و گردش خون را تحریک کند.

    ۲۵۰ میلی لیتر روغن خردل را به پنج قاشق پودر زردچوبه اضافه کنید.

    مخلوط را به لک های سفید بمالید.

    ۲۰ دقیقه صبر کنید و اجازه دهید تا به طور طبیعی خشک شود.

    با آب گرم بشوئید.

    شما باید از این درمان دو بار در روز، در ۱۵-۲۰ روز استفاده کنید

    ۱۰۰ گرم پودر زردچوبه را به ۱٫۵ لیتر آب برسانید.

    پس از حدود ۷-۸ ساعت، این مخلوط را جوش داده تا آب آن به حدود ½ جام برسد.

    ۱۰۰ گرم روغن خردل را در این آب اضافه کنید.

    تا زمانی که روغن تنها باقی بماند جوش دهید.

    آن را به تکه های سفید بمالید و حدود یک ساعت صبر کنید.

    این روش را دو بار در روز صبح و عصر انجام دهید.

    روغن خردل برای جلوگیری از رزش مو و رویش موهای جدید و محکم شدن موهها تاثیرش عالیه و بیشتر هندیها و پاکستانیها که موهای پرپشتی دارن استفاده میکنند

    فال حافظ آنلاین : فال حافظ روزانه نایریکا (انواع فال و طالع بینی)

    : نایریکا / طالع بینی روزانه (انواع فال و طالع بینی)

    فال PMC 🔥 فال پی ام سی روزانه نایریکا

    فال شمع : فال شمع روزانه نایریکا / انواع فال و طالع بینی

    فال ماهانه نایریکا : طالع بینی ماهانه متولدین ماه ها

    فال تاروت : فال تاروت روزانه / انواع فال و طالع بینی نایریکا

    امیرعبداللهیان: تاریخ منطقه مملو از اقدامات ضدبشری انگلیس است

    رویکرد مجلس در مواجهه با فضای مجازی، فرصت‌محوری به جای تهدیدانگاری است

    ویدئو / نشست رئیس‌جمهور با مدیران رسانه‌های کشور

    معزی: گزارش عملکرد ۷ ساله دولت منتشر می‌شود

    آصفری: جامعه بین‌الملل به خواسته‌های غیرقانونی ترامپ تن نمی‌دهد

    جوکار: مهم ترین چالش کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ مسائل اقتصادی است

    سفر ۷۴ گردشگر خارجی در ۳ ماه اول سال/ احداث منطقه آزاد گردشگری در ایران

    واکنش جهانگیری به تیراندازی پلیس آمریکا به یک سیاه پوست آمریکایی

    داربی ۹۳ با چاشنی نیمه‌نهایی/ مچ‌اندازی فرهاد و یحیی برای فینالیست شدن

    محمودی: تراکتور پیشرفت لازم را با الهامی نداشته است

    اعمال محدودیت ترافیکی در آزاده راه تهران – شمال در تعطیلات پیش‌رو

    از تحقق قانون دائمی مدیریت بحران در کشور تا کنترل ساخت و ساز در حریم رودخانه ها

    تاکید قالیباف بر رویکرد فرصت محوری به جای تهدید انگاری در فضای مجازی

    مخالفت توییتری یک نماینده مجلس با طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی

    مهار متاستاز سرطان روده بزرگ با کمک یک مولکول کوچک

    شهاب سنگی که پارسال در کاستاریکا سقوط کرد ۴۵۶۰ میلیون سال قدمت دارد

    جریان تحریف به دنبال کتمان قدرت گرفتن ایران در عرصه‌های گوناگون است

    اعضای هیئت رئیسه فراکسیون طب سنتی انتخاب شدند

    جهانگیری:‌ ثبات و امنیت لبنان برای همه کشورهای منطقه مهم است

    خبرنگاران می توانند با پرسشگری و مطالبه گری زمینه ساز توسعه و پیشرفت شوند

    طیبی: مطمئن هستم با بنفیکا قهرمانی های زیادی کسب می کنم

    چرا فیفا جواب فدراسیون فوتبال را نمی‌دهد؟

    پیام تبریک رییس اورژانس کشور به مناسبت روز خبرنگار

    پلیس فتا مرجع هماهنگ کننده امنیت سایبری کسب و کارها

    روغن خردل بسیار طبع گرمی دارد .

    محرک

    اسانس خردل یک محرک بسیار قوی بشمار می آید درست مثل روغن خردل. بخصوص در تحریک گردش خون، هضم و دفع موثر است. این روغن اگر برای مصرف خارجی و ماساژ به کار برود ،
    جهت تحریک گردش خون بسیار خوب است. اثرات آن را از رنگ قرمز پوست می توان
    متوجه شد. همچنین با تحریک ترشح شیره معده و صفرا از کبد روند هضم و گوارش
    را تحریک می کند.

    ضدباکتری

    این روغن و اسانس خواص ضد باکتری
    دارند و به مبارزه با عفونت های باکتریایی موجود در روده بزرگ ، دستگاه
    گوارش و سیستم تولید مثل وادراری می پردازد. حتی زمانیکه برای استعمال
    خارجی مورد استفاده قرار گیرد می تواند عفونت های پوستی را درمان کند.

    ضدقارچ

    روغن خردل اصل

    این روغن بعنوان یک داروی ضدقارچ عمل می کند و این به علت حضور آلیل
    ایزوتیوسیانات است که مانع رشد قارچ شده و همچنین باعث مهار گسترش عفونت می
    گردد.

    دفع حشرات

    با استعمال این روغن حشرات و برخی از حیوانات کوچکتر را از نزدیک شدن به
    خود دفع می کنید. به همین دلیل از اسانس خردل بعنوان دفع کننده حشرات
    استفاده می گردد.

    تقویت کننده مو

    اثرات تقویت مو و حضور اسیدهای چرب نظیر اسید اولئیک و اسید لینولئیک در ترکیب با یکدیگر
    روغن خردل را جهت تقویت مو کارآمد می کنند. افزایش گردش خون در پوست سر در
    حالیکه اسیدهای چرب ریشه موها را تغذیه می کنند. بارها بارها گفته شده است
    که استفاده طولانی مدت از این روغن ممکن است سبب تغییر رنگ مو به قهوه ای
    گردد اما جهت تقویت مو و جلوگیری از ریزش آن بسیار مفید خواهد بود.

    طبیعت گرم

    طبیعت گرم این روغن باعث بروز خوش رویی و گرمی بدن می شود.این روغن
    سیستم های داخلی نظیر سیستم تنفسی را گرم کرده و از آن محافظت می کند بگونه
    ای که مانع تجمع خلط می شود. همچنین استعمال آن در فصل تابستان باعث گرم
    شدن بدن می گردد.

    افزایش تعریق

    زمانی که بصورت خوراکی یا برروی پوست از این روغن یا اسانس آن استفاده
    می کنید بدون شک میزان تعریق بدنتان افزایش پیدا می کند. در واقع غدد عرق
    را تحریک کرده و عرق بیشتری تولید شده و منافع سطح پوست بازتر می گردند.
    این ویژگی در کاهش درجه حرارت بدن و همچنین برای از بین بردن سموم ، نمک
    اضافی و آب از بدن مفید

    روغن خردل اصل
    روغن خردل اصل
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *