روغن خراطین چیست ویکی پدیا

دوره مقدماتی php
روغن خراطین چیست ویکی پدیا
روغن خراطین چیست ویکی پدیا



 



دوره مقدماتی php

 

 صفحه توضیحات کامل روغن خراطین میراکل

روغن خراطین چیست ویکی پدیا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سلام دوست عزیز

چند سالی هست که بدنبال راه درمان برای افزایش طول آلت هستم که یکی از دوستان روغن شما رو بهم معرفی کرد. الان دو ماه است که روغن را به همراه دستگاه وکیوم استفاده میکنم و نتیجه هم گرفتم. ولی به نظر شما چند وقت دیگه باید ادامه بدم که این رشدی که کرده موندگار باشه؟  ممنون میشم اگر پاسخ دهید

 

برای حجم دادن لب خیلی خوب برای من اثر کرد و الان هنوز روی گونه ها دارم ماساژ میدم. اگر میشه بگید که چند روز دیگه باید استفاده کنم که گونه هام مثه لبها حجم بگیره و اصلا چرا لبها زودتر از گونه اثر کرده؟

 

چند وقت بود دنبال روغن خراطین اصل میگشتم . از چند تا عطاری یکی دو تا روغن بهم معرفی کردند ولی مشخصات ظاهریشون با اونچه که در مورد روغن خراطین اصل خوندم فرق داشت. از اینترنت هم اعتماد نمیکردم خرید کنم.

یکی از دوستانم روغن خراطین میراکل رو از شما گرفته بود بهم نشون داد. خوب بود ظاهرش مشخصات اصل بودن رو داشت. البته دوستم هنوز استفاده نکرده بود ازش

منتظرم ببینم اگر نتیجه بخش باشه از همینجا سفارش میدم

 

سلام

خیلی ممنونم بخاطر مطالب خیلی مفیدی که در مورد روغن خراطین توی سایتتون نوشتید. راستش من خیلی توی اینترنت دنبال این روغن میگشتم که حتما اصل باشه.

توضیحات این سایت رو که خوندم متوجه شدم که روغن خراطین رو کامل معرفی میکنه و اطلاعات خوبی در موردش میده.  الان یه روغن با دستگاه وکیوم سینه سفارش دادم برای اهواز

اگر نتیجه خوب بگیرم حتما به همه معرفی میکنم.

ممنون و سپاسگذار

 

روغن خراطین خیلی خوبه ولی به شرط این که روغنش اصل باشه

از اینایی که عطاریها دارن استفاده کردم اصلا فایده نداشت. ولی روغن خراطین میراکل رو هم خودم برای سینه استفاده کردم هم مادرم واسه چروک صورت خوب بود. البته یکی از دوستام برای گونه استفاده کرده هنوز نتیجه نگرفته

فقط روغن خراطین باید قهوه ای باشه. من قبلا روغن خراطین گرفتم که زرد بود اصلا خوب نبود.

 

اگر واقعا این روغن میراکل اصله برام بفرستید الان همه جنسها تقلبیه مخصوصا اینترنتی اطمینان ندارم. حالا یکی از دوستام روغن میراکل رو معرفی کرد. فقط خواهشا همون میراکل رو بفرستید. اگه خوب باشه به همه معرفی میکنم.روغن خراطین چیست ویکی پدیا

ارسال برای تبریز هم رایگانه؟

 

سلام  من روغن خراطین رو برای حجم سینه و باسن میخوام استفاده کنم. لطفا راهنمایی کنید که چه مقدار روغن نیازه و چند وقته نتیجه میگیرم. و اینکه آیا نتیجه ماندگاره؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


با ما یک گام جلوتر …


با ما یک گام جلوتر …


با ما یک گام جلوتر …


با ما یک گام جلوتر …


با ما یک گام جلوتر …

ایزینیا فتیدا (به انگلیسی: Eisenia fetida)، که در اصطلاح کرم قرمز یا خزنده قرمز نامیده می‌شود در عمل کمپوست سازی بسیار ارزشمند است. از روغن این کرم در صنایع آرایشی به عنوان حجم دهنده و جوان کننده استفاده می شود.

کرمهای ایزینیا فتیدا برای ورمی کمپوستینگ زباله‌های زیستی خانگی و صنعتی استفاده می‌شود. آنها بومی اروپا هستند، اما به هر قومی و غیر قومی به غیر ازجنوب وارد شده‌اند.

این کرمها تحت عناوین مختلفی از قبیل: کرم قرمز، کرم صورتی، کرم ارغوانی، کرم ببری، کرم طعمه نامیده می‌شود. کرمهای زنده به رنگ ارغوانی یا قهوهای یا حتی تیره‌تر دیده می‌شوند. این کرمها در قسمت پشت خود نواری رنگی دارند و معمولاً در هر قطعه از بدن آنها، دو نوار دیده می‌شود. رنگ بدن کرمها در قسمت شکم، کدرتر است. به هنگام بلوغ، طول کلیتلوم در کرمها به هفت الی نه قطعه می‌رسد که بین قطعات ۲۴، ۲۵ یا ۲۶ تا ۳۶ می‌باشد. این کرمها بسیار پرطاقت بوده و قادر به تحمل طیف وسیعی از نوسانات دما و رطوبت می‌باشند. فرایند تولید کرم‌پوسال در این نوع کرم نیز به دلیل سازگاری غذایی با مواد آلی، بسیار آسان انجام می‌گیرد، یعنی این کرمها می‌توانند از انواع گوناگون زباله‌های آلی تجزیه‌پذیر تغذیه کنند. هر کرم می‌تواند روزانه بطور میانگین هفت میلی‌گرم زباله را بازیافت نماید. همچنین سرعت رشد آنها نیز بالاست. کرمهای بالغ، وزنی معادل با ۵/۱ گرم داشته و حدود ۵۰ تا ۵۵ روز بعد از بیرون آمدن از کوکون قادر به تولید مثل می‌باشند.

کرمها جزء جانوران هرمافرودیت می‌باشند یعنی هر کرم اندامهای نر و مادگی را توأمان دارد، ولی نهایتاً کرم با اتصال به جفت دیگر از طریق دو کلیتلوم و تبادل اسپرم عمل جفتگیری را انجام می‌دهد. سپس هر کرم یک کیسه تخم ریزی در کلیتلوم خود تشکیل میدهد.

هر کرم بالغ می‌تواند بطور میانگین در هر سه روز یک کوکون ایجاد کند که مدت ۲۳ روز پس از آن از هر کوکون یک تا سه نوزاد کرم خارج می‌گردد. اما تمام نوزادان خارج شده از کوکون زنده نمی‌مانند. بطور میانگین تعداد این کرمها می‌تواند تا سی برابر افزایش یابد. این کرمها در خارج از سفره‌های غذایی خود حرکت نمی‌کنند.
روغن خراطین چیست ویکی پدیا

https://en.wikipedia.org/wiki/Bee_pollen

ممکن است شما نیز از آن دسته افرادی باشید که تا به حال اسمی از روغن خراطین نشنیده اند . ما در این مقاله میخواهیم هر آنچه را که لازم است تا از روغن خراطین اصل بدانید برای شما بازگو کنیم .

یا شاید هم از آن دسته افرادی باشید که میخواهید بدون هیچگونه عوارضی اندام یا عضو مورد نظر خود را حجم بدهید .

کوچک بودن اندام نه زن میشناسد و نه مرد !

لذا بسیاری از زنان برای افزایش سایز اندام خود مانند : لب ، گونه ، سینه ، باسن و خط خنده و …. به سراغ روغن خراطین می روند .

آقایان نیز اکثرا برای افزایش سایز آلت تناسلی این روغن را انتخاب می کنند .روغن خراطین چیست ویکی پدیا

شاید شما با خودتان بگویید  این روغن ها تاثیری بر روی افزایش حجم نخواهند داشت و به سراغ راههایی نظیر جراحی های پر خطر و یا استفاده از روغن های شیمیایی بروید .

در واقعیت روغن خراطين در صورتی که خالص و بدون پایه باشد میتواند تاثیر واقعی بر روی اندام بگذارد .

 

کرم ایزنفتیدا یک کرم تقریبا نادر و گران قیمت است که در انواع صنعت ها از جمله تهیه انواع کمپوست ها یا تهیه روغن ها از جمله روغن خراطین اصل !

استفاده از کرم ایزنفتیدا از آن زمان که ابن سینا در کتاب قانون در طب از روغن این کرم به عنوان یک روغن ججم دهنده به اندام های بدن نام برد رونق گرفت .

 

این روغن از فرایند روغن گیری کرم ایزنفتیدا گرفته میشود . بدین گونه که کرم ایزنفتیدا ( گونه از کرم خاکی که در هند بسیار یافت میشود ) در بدن خود موادی را داراست  که به الانتئین معروف هستند و همین مواد میتوانند باعث حجم دادن و افزایش سایز اندام ها گردند .

 

به جهت اینکه یکی از خواص جوز هندی بالا برنده گردش خون میباشد ، از ترکیب پودر جوز هندی در این روغن برای بالا بردن گردش خون در موضع استفاده می گردد.

طبیعتا این عمل میتواند تاثیر زیادی بر افزایش سایز داشته باشد.

رویکا تنها فروشنده روغن خراطین است که این روغن را به همراه جوز هندی هم عرضه میکند .

 

توجه نمایید که این افزایش گردش خون میتواند عامل اصلی بزرگ شدن و افزایش سایز اندام های زنان و مردان باشد .

 

خواص روغن خراطین اصل به ترتیب عبارتند از :

 

مسلما خیر .

این روغن بر روی مناطقی که دارای بافت اسفنجی هستند بیشترین تاثیر گذاری را دارد . مناطقی مانند لبها ، گونه ها سینه ها ، باسن و اندام های تناسلی از این دسته هستند .

سایت ویکی سرا پس از تحقیقات فراوان دریافت علم ثابت کرده است محصولاتی که از طریق فراورده های شیمیایی خطرناک بدست نمی آیند و بشر در تولید آنها نقشی ندارد ، در صورتی که به وارد شدن آن به خون و یا معده نینجامد هیج ضرری و عوارضی نخواهد داشت . کما آنکه شما روغن خراطين را میخواهید بصورت موضعی استفاده نمایید .

این روغن نیز همانند سایر روغن ها روش استفاده خاص خودش را دارد و جهت تاثیر ماکزیمم میبایست دقیقا مطابق با دستور مصرف نمایید . روش مصرف نیز بدین صورت است که شب ، قبل از خواب ، موضعی را که میخواهید افزایش حجم داده شود را مقداری ماساژ داده تا خون در آن ناحیه به جریان آید . سپس این روغن را بر روی بافت خود ریخته و شروع به ماساژ مجدد مینمایید . دقت نمایید که زمان ماساژ اهمیت ندارد ، مساله ای که اهمیت دارد آن است که مقدار روغنی که ماساژ دادید بطور کامل جذب بافت گردد .

حال ۲ دقیقه صبر کنید تا تا روغن خراطین بر روی بافت هوای آزاد را بگیرید و تقریبا خشک شود . پس از آن میتوانید در صورتی که بافت مورد نظر زیر لباس است ، با خیال راحت لباس خود را پوشیده و به تختخواب بروید، فراموش نکنید که زمان استفاده از روغن خراطین دقیقا شب قبل خواب میباشد .

این روغن پس از استفاده میبایست حدالقل ۸ ساعت بر روی پوست بماند .

 

سوال بسیاری از افراد این است که باوجود این همه فروشگاه حقیقی و اینترنتی چگونه میتوانیم به اصل بودن و تقلبی بودن آن پی برد . در ادامه ویکی سرا مطالبی را که  به تشخیص روغن خراطین اصل از تقلبی کمک میکند برای شما جمع آوری کرده است :

 

روش تهیه این روغن به ۲ شکل است :

۱- تهیه روغن با پودر خشک شده کرم ایزنفتیدا :  در این روش از ترکیب کرم خشک شده ایزینفتیدا به همراه روغن های پایه مانند کنجد تهیه می گردد .

مواد لازم برای ۳۰۰ گرم روغن : ۱-) ۲۰ گرم روغن کنجد ۲- ) ۵ عدد جوز هندی ۳-) ۱۰ گرم پودر کرم ایزنفتیدا  ۴-) ۵ عدد زالو در صورت تمایل

روش تهیه : ابتدا جوز هندی را بطور کامل پودر نموده و سپس در ظرفی نگهداری میکنیم . پودر کرم را در روغن ریخته و ذر ظرف سر بسته نگهداری میکنیم . هر ۲ روز یکبار ظرف را تکان داده تا کاملا در روغن حل شوند .

زالو را میتوانید در کنار پودر به روغن اضافه کنید . پس از ۱ ماه روغن را با حرارت ۴۰ درجه به مدت ۳۰ دقیقه در اون گرم میکنیم . روغن را از صافی رد کرده و در بطری های ۳۰ میلی لیتر سر بسته و دور از نور خورشید قرار می دهیم .

۲- تهیه روغن با کرم تازه ایزنفتیدا :  که از فرایند روغن گیری از کرم تازه ایزینفتیدا صورت میگیرد .

نکته :

در صورتی که میخواهید روغن خراطین شما یک روغن خراطین خالص از آب در بیاید از کِرم های شکم خالی استفاده کنید نه شکم پر !

( برای خالی کردن شکم کرم آنرا در یک تشت پر از آب ریخته و به آن نمک اضافه می کنیم پس از گذشت یک روز شکم کرم ها کاملا تخلیه میشود )روغن خراطین چیست ویکی پدیا

روش تهیه با کرم تازه روشی منحصر به فرد است که تکنولوژی آن در حال حاضر فقط در اختیار رویکا می باشد .

 

 

 

درصورتی که از پودر این کرم جهت تهیه روغن استفاده گردد به ناچار سازنده نیازمند استفاده از روغن پایه مانند روغن کنجد و زیتون خواهد بود . اما در صورتی که از کرم تازه استفاده شود این روغن میتواند ۱۰۰٪ خالص باشد .

 

روغن خراطين اصل ( روغن کرم زالو یا ایزینفتیدا ) حاوی ترکیبات حجم دهنده می باشد.

همچنین دارای مقدار فوق العاده بالای الانتئین می باشد.

 

 

این روغن همانند برخی روغن ها مانند روغن جوجوبا ، روغن درخت چای و روغن آرگان به نور ، سرما و گرما حساس هستند و باید در دمای متعادل ۱۵ الی ۳۰ درجه  سانتی گراد نگهداری شوند .

 

روعن خراطین را همه میتوانند استفاده کنند اما عمدتا این روغن مورد استفاده افراد بالغ میگردد و سن بالا نیز محدودیتی ندارد .

 

در نهایت سوالی که ممکن است ذهن بسیاری از افراد را درگیر خود کرده باشد میزان ماندگاری روغن خراطین است .

باید گفت که این روغن حجمی را که می آفریند عمر مقطعی ندارد و ماندگاری دائمی دارد ، اما در نظر داشته باشید که  هرگونه افزایش یا کاهش وزن شما میتواند بر روی کوچک یا بزرگ شدن بافت مورد نظر موثر باشد .

 

 

 

۰۲۱۲۸۴۲۳۳

 

 

 

منبع / Source :  روغن خراطین

ترجمه توسط : گروه بررسی مقالات ویکی سرا

تاریخ ثبت مقاله در ویکی سرا : ۲۶ اردیبهشت ماه ۹۸

نکته : این مقاله به محض دریافت اطلاعات جدید بروز خواهد شد .

 



فکر میکنم بهترین روغن خراطین رو رویکا داشته باشه

خداییش منم واقعا راضی بودم ازش

سلام.لطفا بگین اصل این کرم و ازکجا میشه تهیه کرد.

salam mamnoon ettelate khoobi raje be kharatin dadid mamnoonam

عالیه ولی کاش از قیمت این روغن هم مینوشتید

میخواستم بپرسم اگه هرروز واسه الت استفاده کنیم خب بایدهرروزماساژبدیم والت نعوظ پیدامیکنه ضرر نداره واسمون

روغن خراطين اصل و از كجا ميشه تهيه كرد؟

میخواستم ببینم این روغن رو از کجا باید تهیه کنیم

سلام ببخشید از روغن خراطین میشه به عنوان حجم دهنده بازو و ساعد دست استفاده کرد ..متشکرم اگه کمک کنین

بله

خیلی خوب عالیه ازاین بهترنمیشه .باتشکر

بسیار جالب بود

مطالب بسیار مفید و اثر گذار بود ممنونم

مطالب ویکی سرا بهترین و معتبر ترین سایتی هست که من دیدم

منم از رویکا یک دوره گرفتم بد نبود خدا وکیلی

آیا این کرم عوارض یا خطراتی رو هم به دنبال داره ؟

خوشبختانه خراطين به جهت ارگانیک بودن و فاقد هرگونه مواد شیمایی هیچگونه عوارض یا خطراتی را به دنبال نخواهد داشت .

منم استفاده کردم فواق العاده بود

من این روعنومیخام چکاربایدبکنم

ممنون از محصولات خوبتون

درود
مقدار مصرف و طول دوره برای افزایش حجم اندام چقدر باید باشد؟
سپاس

با سلام . در بالا ذکر گردیده است

برای درخواست وتهیه روغن خراطین چکار باید کرد.

خیلی خوب اما هیچی ننوشته که عوارض پوستی داره یانه کسی که پوست چربی داشته باشه باعث جون نمیشه یا باعث سوختگی پوست بشه ؟؟؟

خوشبختانه تاکنون عوارض روغن خراطین نه در تخقیقات و نه در تجربه ها مشخص نشده است .

ایا پروتیین بالای روغن خراطین و حجم دهندگی ان باعث ایجاد سرطان نمیشه؟

با سلام استفاده از روغن خراطین هیچ ارتباطی با این مساله ندارد .

تمامی حقوق و محتوای این وبسایت برای مجله دانستنی های ویکی سرا محفوظ است و کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت .


نام کاربری یا ایمیل


رمز عبور

مرا به خاطر بسپار

تماس بگیرید

05137238070

کانسیلر چیست ؟ بهترین کانسیلر ها کدامند ؟

افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی ( راه و روش ها )

افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان ( راه ها و روش ها )روغن خراطین چیست ویکی پدیا

خواص روغن کندش چیست ؟

روغن خراطین اصل چه رنگیه ؟

چاق شدن صورت به روش های بسیار آسان ، خانگی و موثر

۱۱ روش اثبات شده برای بزرگ کردن سینه

میکرودرم چیست ؟ عوارض + معایب + فواید

فیلم استفاده از روغن خراطین ( شرح و آموزش کامل )

خواص زعفران : خواص عجیب و باورنکردنی این طلای سرخ

تحویل اکسپرس

پرداخت مطمئن

ضمانت کیفیت

ضمانت بازگشت

تومان79,000 تومان49,000

قبل از هر کاری با دقت مطالب زیر بخوانید و ببینید آیا روغن خراطین برای شما مناسب است یا خیر !

در اینجا میخواهیم به ۱۶ خاصیت روغن خراطین اصل از خواص روغن خراطین و روش شناسایی اصلی بودن آن بپردازیم .

درباره روغن خراطین و خواص روغن خراطین اصل چه میدانید‌ ؟ آیا باورتان میشود که این روغن میتواند بسیاری از مشکلاتی را که در نهایت به کمبود اعتماد به نفس منجر میشود  از بین ببرد ؟ این مساله درست است اما آیا این روغن علاوه بر خواص ، عوارض نیز دارد ؟ روش تشخیص روغن خراطين اصل از تقلبی به چه چگونه است ؟ طرز تهیه روغن خراطین و قیمت حقیقی آن چقدر است و در نهایت روش استفاده و مصرف همچنین خرید روغن خراطین برای شما که میخواهید استفاده کننده نهایی باشید توصیه می شود یا خیر ؟

 

روغن خراطین ، روغن زالو نیست ! روغن زالو از کِرم زالو و روغن خراطين از کرم ایزنفتیدا روغن گیری میشود .
کرم ایزینفتیدا عملکرد حجم دهندگی را همانند روغن زالو و حلزون ( و به مراتب بهتر از آنها ) انجام میدهد  .

 

روغن خراطین

 

حاصل ترکیب روغن خراطین با جوز هندی یک ترکیب پر قدرت است که میتواند تاثیر آنرا در حجم دهی چند برابر کند .

 

طب سنتی و  این محصول : گفتی است طی تحقیقات به عمل آمده بیش از ۳۱ نوع اسید آمینه شناخته شده است که ۱۸ نوع آن در بدن کرم خراطین وجود دارد . طب سنتی برای افزایش حجم اندام های بدن استفاده  روغن خراطین اصل یا روغن زالو را پیشنهاد میدهد . بیشتر مصرف کنندگان روغن خراطين اصل ، این روغن  را برای افزایش طول و  سایز آلت تناسلی همچنین بزرگ کننده و سفت کنندگی سینه و باسن و از بین برنده چین چروک استفاده می کنند.

 

 درصد ترکیبات روغن خراطین : در واقع  باید حاوی ۹۶% روغن کرم ایزینفتیدا ( Eisenia fetida )  که این روغن حاوی ۹۶٫۲% الانتئین و الباقی مواد کلاژن ساز و پروتئین است باشد . عموما در روغن های خراطین از‌‌ روغن زالو ( Leech )  نیز ، به دلیل دارا بودن مواد کلاژن ساز استفاده میگردد . درصد ترکیب روغن زالو ( Leech )  با روغن این محصول نباید بیشتر ۱ به ۵۰ بیشتر باشد .

 

شاید این سوال یک سوالی باشد که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است  ! در پاسخ به این سوال باید گفت اگر شما انتظار دارید روغن را به موضع بزنید و ظرف ۱ ساعت حجمی و افزایش سایز باور نکردنی دریافت کنید باید به شما بگوییم متاسفانه اینگونه نیست ! گفته ها درباره خواص روغن خراطین واقعیت دارد اما همت می طلبد !

 

یعنی اگر روغن خراطين را خریداری کردید باید حدالقل ۲ هفته بصورت هر شب استفاده کنید و قبل از شروع مصرف از اندام مورد نظر خود عکس بگیرید ! عکس گرفته شده را با عکس پس از ۱ هفته و ۲ هفته مقایسه کنید و در نهایت پس از ۱ ماه عکس آخر را مشاهده نمایید . متاسفانه در حال حاضر بسیاری از افراد ، روغن هایی را تهیه میکنند که دارای ناخالصی است و در نهایت نتیجه ای را در بر ندارد . همین امر نیز سبب میگردد که گمان کنند خواص روغن خراطین واقعیت ندارد !

در حقیقت با مطالعه درباره خواص روغن خراطین ، این روش موثرترین روش حجم دهی و افزایش سایز به اندام هایی که دارای بافت اسفنجی هستند معرفی گردیده است .‌ اگر کسی با این روش موفق به دریافت نتیجه مورد نظر نشود ، تنها راه درمان عمل جراحی میباشد .

فراموش نکنید که هر عضو از بدن روش ماساژ خاص خود را دارد که باید بدانید .
درصورتی که میخواهید بیشترین تاثیر را از روغن خود ببینید مطالب را با دقت بخوانید .

 

 

 

روغن خراطین چیست ویکی پدیا

 

 

خواص روغن خراطین اصل با توجه به مواد غنی همچون پروتئین ، الانتئین ، امگا ۶ ، امگا ۹ و امگا ۳ بی شمار است . ولی در این بخش به مهمترین فواید روغن خراطین اصل اشاره می نماییم و سپس توضیحات کاملی از آن ارائه می نماییم .

 

 

در حقیقت بیشترین استفاده از این روغن از سوی آقایان به جهت افزایش سایز آلت تناسلی است . روغن خراطین اصل افزایش دهنده طول و قطر آلت تناسلی  آقایان با تاثیر شگرف می باشد . علت این امر داشتن الانتئین زیاد در روغن خراطين رویکا است . الانتئین ماده افزایش دهنده ی حجم اندام های بدن است.

 

یکی از خواص روغن خراطین اصل افزایش دهندگی قابل توجه آن برای موضع استفاده شده است . بدین صورت که ناحیه ای را که روغن خراطين رویکا بر روی آن استفاده می گردد  به مرور زمان طول ، اندازه  و قطر آن افزایش می یابد.

از دیگر دغدغه های بسیاری از خانم ها ، کوچکی ، شل بودن و عدم دارا بودن فرم مناسب سینه و باسن است . از دیگر خواص روغن خراطین اصل می توان به بزرگ کردن ، سفت کردن و فرم دهی فوق العاده آن اشاره کرد. با ریختن چند قطره روغن خراطين اصل بر روی سینه و باسن و مالش دادن آن موضع به مرور زمان فرم و اندازه دلخواه را بدست می آید  . این خاصیت از خواص روغن خراطین ، افراد بسیاری را به سمت این روغن جذب نموده است .

 

از خاصیت اعجاب انگیز دیگر خراطین میتوان سفت کنندگی و فرم دهندگی در کنار حجم دهندگی اشاره نمود . حجم بدون فرم بسیار زننده خواهد بود . لذا این روغن با خاصیتی که دارد اندام را به فرم متناسب خود میرساند و شما میتوانید با گذشت زمان و ماساژ های خود ، فرم دلخواه را به آنها بدهید . روند فرم دهی با استفاده از این روغن به وسیله چشم قابل مشاهده خواهد بود و شما میتوانید در هر زمان که به فرم مطلوب رسیدید از ادامه دست بکشید .

 

 

روند افزایش سایز و حجم بوسیله روغن خراطین

 

چین و چروک صورت با بالا رفتن سن و به علت کمبود کلاژن پوست رخ می دهد . ترکیبات روغن خراطين اصل حاوی مقدار قابل توجهی الانتیین و مواد کلاژن ساز است. الانتیین موجود باعث می شود چین و چروک های صورت از بین رفته و سطوح صورت همسان شود . کلاژن موجود نیز باعث ترمیم خط و چروک صورت می شود . موارد فوق تماما از خواص روغن خراطین اصل به شمار می آید.

روغن خراطين در کشور های آمریکایی تحت عنوان ” بادی اینکریسمنت ” به فروش میرسد . مطابق یک آزمایش که اخیرا در دانشگاه PENN پنسیلوانیا انجام شد مشاهده گردید که بادی اینکریسمنت ها علاوه بر حجم دهندگی میتواند لک ها و اسکار های قدیمی روی پوست را نیز درمان کند . نتیجه تحقیقات این تیم به شرح زیر منتشر شد :

اثرات جوش و اکنه به علت تخریب لایه اپیدرم و درم پوست توسط جوش بر روی صورت باقی می ماند . بادی اینکریسمنت ( روغن های خراطین ) به جهت دارا بودن طیف وسیعی از اسید های امینه میتواند ملانین های پوست را بوسیله طیف T4 همرنگ سازی نماید و در نتیجه لک های پوستی را به هماهنگ ترین حالت ممکن با رنگ پوست برساند . در نتیجه لک ها بطور کامل حذف خواهند شد .

 

شاید شنیده باشید که بسیاری از افراد برای حجم دادن لب ها و گونه های خود دیگر به سمت تزریق ژل و عمل های پر خطر نمی روند . در حال حاضر بهترین راه و تضمینی ترین راه برای دریافت نتیجه فت فیس یا حجم دادن لب و گونه ها استفاده از روغن خراطین است .

روغن خراطين اصل با بازسازی عروق خونی به گردش خون کمک شایانی می کند. این گردش خون بالا میتواند در آقایان لذت جنسی مضاعف را در پی داشته باشد .

با استفاده از روغن خراطين اصل و رفع مشکلات جنسی خود حس اعتماد به نفس و قدرت دست می آورید.

از دیگر خواص روغن خراطین اصل میتوان به درمان زود انزالی اشاره کرد. با استفاده مداوم و افزایش گردش خون موجب درمان زود انزالی می گردد .

 

این مساله درست است که از بین بردن گودی زیر چشم ممکن است بوسیله خراطین زمان بر باشد اما در مدت زمان ۵ ماه امکان پذیر است . این روغن تا حد بسیار زیادی کمک به از بین بردن گودی زیر چشم میکند . دقت کنید که این روغن فقط استفاده موضعی دارد و از وارد کردن آن به داخل چشم میبایست خودداری شود .

 

خطوط پنجه کلاغی ، خطوط اطراف چشم هستند که بر اثر افزایش سن ایجاد شده ( عموما همانند نصف پرتو های خورشید اطراف چشم هستند )  و در سمت چپ چشم چپ و سمت راست چشم راست قرار دارند  . این خطوط را نمی توان به وسیله بوتاکس از بین برد و تنها راه خلاصی از شر خطوط پنجه کلاغی استفاده از روغن خراطین اصل میباشد .

 

برخی از خطوط در اطراف لب و بینی که بر اثر کهولت سن ایجاد میشوند و از زیر بینی تا اطراف لب امتداد  را خطوط خنده می گویند . روغن خراطين میتواند به سریع ترین حالت ممکن خطوط خنده را از بین ببرد و صورتی صاف و عاری از چین و چروک را به ارمغان آورد .

 

از این روغن میتوان به عنوان فرم دهنده به بافت هایی که عموما در کنار لب ها ایجاد میشوند و علت آن بالا رفتن سن میباشد استفاده نمود . علاوه بر لب ها با افزایش سن ، سینه ها نیز فرم افتاده به خود میگیرند ، با این محصول میتوان افتادگی این بافت ها را مدت زیادی به تعویق انداخت .

 

بسیاری از افراد گمان می کنند که این روغن فقط برای حجم دهندگی استفاده می گردد . هماهنطور که در بالا گفته شد این روغن میتواند جوش ها و آکنه ها را درمان کند ، این مساله برای لک های صورت نیز صادق است. ترکیبات ویتامین E و کلاژن سازی بالای این روغن میتواند لک های صورت و رد جوش های برجای مانده را نیز در کمتر از ۳ ماه حذف کند .

 

خواص روغن خراطین

این خواص زمانی میتواند بطور کامل مشهود باشد که یک روغن خالص را در اختیار داشته باشید .
هنگام خرید روغن خراطین اصل توجه به اصل بودن محصول امری اجتناب ناپذیر است.

 

 

اگر از دسته ورزشکاران هستید حتما این قسمت را مطالعه کنید .

این روغن تنها روغنی است که میتوان از آن به عنوان عضله ساز نام برد . خوشبختانه با معرفی خراطین اصل و استفاده از آن ، دیگر نیازی به استفاده از مکمل های ورزشی که آثاره مخربی بر روی کبد و سیستم گوارشی دارند نخواهد بود .

 

روغن زالو یا خراطین دارای ترکیبات و خواص اعجاب انگیز می باشند بطوریکه این ترکیبات تاثیر مستقیم بر روی بزرگ نمودن اندام های مختلف دارد . الانتئین موجود در روغن زالو و خراطین  عنصر اصلی و کلیدی جهت حجم گرفتن اندام های بدن است .

روغن خراطین اصل موجود در فروشگاه رویکا دارای تکنولوژی بدون پایه می باشد. این امر بدان معناست که روغن زالو و خراطین رویکا ۱۰۰% خالص و دارای الانتئین طبیعی فوق العاده بالا میباشد . همچنین عاری از هرگونه روغن هایی مانند زیتون ، کنجد یا کرچک و..  است.

 

تشخیص روغن خراطین اصل

 

 

 

بالغ بر ۷۵ ٪ از افرادی که قصد دارند از این روغن استفاده کنند ترس بازگشت به حالت اولیه را دارند .
اما باید گفت استفاده از روغن خراطین اصل بازگشت پذیر نیست.

در واقع ارائه  زمان مشخص با توجه به شرایط بدنی متفاوت هرکس امکان پذیر نیست اما اگر بخواهیم بطور میانگین زمان نتیجه گیری را بیان کنیم ،

در صورت خرید روغن خراطین اصل ۹۶ درصد الانتئین و استفاده درست ، بموقع آن ، در  حدودا ۳۰ تا ۴۰ روز درمان تکمیل می گردد .

شما می توانید بین هفته اول و دوم شروع و آثار را در اندام خود ببینید . .

به هیچ وجه . هیچ دلیل علمی مبنی بر استفاده از حوله گرم وجود ندارد .
ملاک فقط جذب کامل این روغن است و استفاده از حوله و راهکار های من درآوردی بجز هدر دادن وقت هیچ تاثیری نخواهد داشت .

در حقیقت روغن خراطين رویکا حاصل روغن گیری یک کرم  است که در طبیعت بصورت طبیعی و زنده موجود است .
در این ترکیب هیچگونه ماده شیمیایی یافت نمیشود همچنین این روغن در آزمایشگاه مورد آزمایش محققان قرار گرفته است .
شما نیز میتوانید با انجام آزمایش طیف IR  هم به خلوص و هم به طبیعی بودن محصول پی ببرید .

باید بگوییم که کارشناسان ما در هر لحظه و هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما خواهند بود .

به جهت عدم داشتن عوارض شما میتوانید برای تمامی اندام این روغن را استفاده کنید. اما برخی اندام در صورت استفاده تاثیری از روغن خراطين را دریافت نمی کنند.
مانند ( مچ دست و انگشتان ، بیضه ها در مردان  )

فروشگاه رویکا این روغن رویکا را برای هیچ فروشگاهی ارسال نکرده و نخواهد نمود . به جهت حفظ خلوص بصورت مستقیم به دست مشتری خواهد رساند .
بدین ترتیب سفارش روغن فقط از طریق همین سایت و یا بصورت تلفنی با پشتیبانان رویکا امکان پذیر خواهد بود .

 

روغن خراطين اصل دارای رنگی تیره با غلظت بسیار زیاد می باشد. در هنگام خرید روغن خراطین اصل دقت شود علاوه بر غلظت بالا ،  پس از تکان دادن ظرف رنگ آن قهوه ای سوخته باشد. دقت نمایید که در صورت تمایل به تشخیص روغن خراطین اصل از تقلبی میتوانید مقاله ما را بطور کامل مطالعه نمایید .

 

به زودی شاهد قرار دادن نتایح آزمایشات از آزمایشگاه های معتبر کشورمان و مقایسه سایر روغن های مختلف با روغن های فروشگاه ما خواهید بود .

 

رنگ تیره این خراطین نشان دهنده غلطت ، خلوص و نتیجه روغن گیری بدون پایه میباشد
( رنگ طبیعی روغن خراطین اصل بدون مواد افزودنی )

 

مهمترین ویژگی اصل بودن روغن خراطين ، دارا بودن دٌرد خراطین ( تکه های ریز کرم ایزینفتیدا ) در محتویات روغن می باشد.‌ فروشگاه رویکا تضمین می کند روغن ارسالی دارای رنگی تیره ، تکنولوژی بدون پایه و دارای دٌرد های کرم ایزینفتیدا باشد .

تکنولوژی روغن گیری بدون پایه به معنای آن میباشد که در تهیه روغن مورد نظر ، از هیچ روغنی به عنوان بستر ساز ساخت روغن استفاده نشده است. در نظر داشته باشید هنگام تهیه روغن خراطین اصل ، استفاده از روغن های بستر ساز مانند کنجد ، شاهدانه ، آفتابگردان و … باعث ایجاد ناخالصی فراوان میگردد .

 

متاسفانه اکثر فروشگاه ها و عطاری ها از پودر خشک کرم ” تاگرم” ( که در باغچه ها فراوان است ) اقدام به ترکیب روغن کنجد‌ به عنوان روغن پایه  و این پودر می نمایند . در این صورت میزان الانتئین این روغن صفر درصد میباشد .

با جرات میگوییم هرکس بتواند ۱۵ میلی لیتر روغن خراطين فروشگاه رویکا را با درصد خلوص ۹۹.۶٪ تولید کند مبلغ ۱۰ میلیون تومان از ما هدیه دریافت کند .

 

روغن خراطين اصل (  کرم ایزینفتیدا ) دارای  ترکیبات حجم دهنده می باشد.

 

اکثر روغن های موجود در بازار دارای روغن پایه برای ساخت بستر روغنی میباشند که بشدت از خلوص و خواص روغن خراطین اصل میکاهد . این کار علاوه بر کاهش کیفیت و میزان خالص بودن به پوست نیز صدمه میزند. روغن خراطین اصل رویکا تنها روغنی است که بدون پایه و ۱۰۰% خالص ارائه می شود . همچنین دارای مقدار فوق العاده بالای الانتئین می باشد.

 

پس از خرید روغن خراطین اصل توجه به زمان مصرف امر مهم و ضروری است. هر بسته روغن خراطیِن اصل باید ظرف مدت ۱ ماه استفاده شود. بهترین زمان استفاده از روغن ، شب قبل از خواب و هر ۲۴ ساعت ۱ بار می باشد.

 

هر ۳۰ میلی گرم روغن باید در دوره ۱ ماهه استفاده شود و در طی ۳ هفته اول تاثیر خود را نمایان نماید. برای ماندگاری اثر روغن نیز باید ۳ دوره کامل مصرف شود تا اثرات پایدار بمانند .

 

در هنگام استفاده از روغن خراطین اصل موضع باید ماساژ ببیند. انواع ماساژ ها برای خانم ها و آقایان متفاوت است . شما میتوانید با مراجعه به بخش مجلات رویکا  و موضوع مرتبط با روغن خراطين ؛ بطور کامل درباره آنها بخوانید .

 

 

هر عضو از اندام ها روش استفاده مربوط به خود را دارد به عنوان مثال لب ها باید قبل از ماساژ بصورت ضربه ای آرام ماساژ داده شوند.
در قسمت مقالات انواع ماساژ ها با روغن خراطین را به تفضیل برای شما شرح میدهیم .

 

 

قبل از خرید روغن خراطین حتما باید برخی نکات درباره این محصول را بدانید . دقت کنید در صورتی که این روغن دارای مواد نگهدارنده یا روغن های متفرقه باشند میتواند اثراتی همچون جوش زدن صورت را در پی داشته باشد . در صورت استفاده از محصول بصورت خالص این روغن هیچگونه عوارضی را به دنبال نخواهد داشت . بطور کلی عوارض خراطین زمانی پدیدار میشود که روغن مصرفی شما خالص نباشد ! در این صورت است که شما از خواص روغن خراطین نیز بهره ای نخواهید برد .

 

اگر نامی از روغن خراطین اصل تاکنون نشنیده اید باید بگوییم این روغن تاریخچه ای طولانی و درازی دارد. در بسیاری از کتب ایرانی و شرقی از این روغن به عنوان روغن معجزه گر حجم دهنده نام برده شده است .

یکی از دانشمندان بزرگ علم طب سنتی این سینا میباشد .

 

” کرمی را یافتم دارای بدنه ای اسفنجی که خواصی همچون روغن زالو را دارا می باشد .”

“حکیم آن زمان راجب کرم ایزینفتیدا یا همان کرم مورد استفاده در روغن خراطین نیز سخن به میان آورد  ”

” کرم ایزینفتیدا با روغن زالو متفاوت است  اما خواص مشابه همچون حجم دهندگی را دارا می باشند.”

 ” همانطور مناسب برای حجم دهندگی و با همان مقدار تاثیر همچون روغن زالو .”

 

دانشمندانی دیگر نیز همچون حکیم ارزانی و حکیم طهرانی در کتاب های خود از این روغن شگفت آور سخن به میان آورده اند.

 

طب نوین در رابطه با  حجم دادن به اندام های بدن چاره ای جز عمل جراحی در اختیار قرار نمی دهد. عمل افزایش حجم علاوه بر هزینه ی مالی خطرات باور نکردنی از لحاظ سلامتی را به دنبال دارد. بدین گونه است که در حال حاضر افرادی که میخواهند در کوتاه مدت تاثیرات بدون عوارض را بدست آوردند به سراغ این روغن می آیند.

روغن گیری بدون پایه برای دانه های روغنی به طریقی دیگر انجام خواهد شد . ابتدا میبایست برای هر ۳۰ گرم روغن حدود ۱ کیلو گرم کرم ایزنفتیدا ( Eisenia Foetida ) تهیه نمود . سپس کرم ها را درون ظرفی ریخته و به اندازه  ۱.۵ کیلوگرم آب به آنها اضافه میکنیم . درب آنرا بسته و راه تنفس فرار میدهیم .

سپس در محیطی با دمای ۲۵ الی ۳۰ درجه به مدت ۴۵ روز نگهداری میکنیم تا آب بخار شده ولی کرم ها رطوبت را به خود جذب کرده و ورم کرده باشند . پس بطور کامل نباید خشک شده باشد .

پس از آنکه بطور کامل رطوبت را به خود جذب نمودند در ظرفی موسوم به ظرف بادرنجان ریخته میشوند ( ظرف بادرنجان یک ظرف مخصوص جهت روغن گیری بدون پایه از انواع و اقسام کرم ها میباشد ) سپس به مدت ۴۵ دقیقه ظرف بادرنجان که همانند Oven قرار میگیرد .

فرایند روغن گیری را انجام داده و در نهایت روغن را از صافی رد میکند . پس از این فرایند روغن گیری در صورتی که کرم ایزنفتیدا هندی نوع II باشد . روغن حاصل شده شما بنا به آزمایشات دارای ۹۶٪ الانتين خالص خواهد بود.

متاسفانه در کشور عمدتا افراد از کرم خشک شده ایزنفتیدا که در داخل کشور با قیمت ارزان به فروش میرود استفاده میکنند . همانطور که میدانید کرم خشک شده هیچ جنبه درمانی ندارد و الانتين خود را از دست داده است .

به همین جهت است که علاوه بر بی رنگ بودن روغن بوی خراطین را نیز نمیدهند .

 

روغن مورد نظر رویکا از کرم های شکم خالی تهیه می گردد .

دقت نمایید که کرم های شکم پر فقط وزن کرم را زیاد میکنند و خواص درمانی و حجم دهندگی را می کاهند.

 

علاوه بر موارد بالا عمل های این چنینی تا سقف ۲۰ هزار دلار ممکن است خسارت بر روی دست بگذارد . طب سنتی در قبال این قبیل از مسایل راهکار های بی ضرر و گیاهی و راحتی را در اختیار مصرف کننده می گذارد. طب سنتی نیز از گذشته و تا کنون بهترین راهکار برای افزایش حجم را استفاده و خرید روغن خراطین اصل نام برده است.

تاثیر  ترکیب جوز هندی در روند حجم دهندگی بسیار زیاد است ( در حد ۱.۵ برابر ) . اگر تمایل دارید  تاثیر دهی روغن خراطين به حداکثر ممکن خود برسد از جوز هندی در آن استفاده نمایید .

جوز هندی در کنار خواص روغن خراطین میتواند گردش خون را به میزان چندین برابر افزایش دهد .

 

نکته ۱ : رویکا به جهت ضمانت خلوص امکان ارائه روغن خراطين ترکیب شده با جوز هندی را ندارد اما شما میتوانید پس از دریافت آنرا با جوز هندی ترکیب کنید . همچنین میتوانید محصول ترکیب شده با جوز هندی سفارش دهید . ( تماس بگیرید )

نکته ۲ : در نظر داشته باشید تعریق زیاد میتواند باعث کند شدن روند حجم دهی شود .به همین سبب نیز بسیاری از افراد میگویند این روغن نیز همانند سایر مکمل های درمانی بهتر است در فصل سرما مانند زمستان و پاییز  استفاده گردد .

نکته ۳: توجه نمایید اگر میخواهید از این محصول بیشترین بهره را در دوره حجم دهندگی بگیرید تعریق خود را کم نمایید . این بدان معنی نیست که ورزش نکنید ! ورزش کنید اما آب نیز زیاد مصرف کنید ( بطور متوسط ۸ تا ۹ لیوان ) . اگر شما در دوره حجم دهندگی با بهره گیری از خواص روغن خراطین هستید باید از تعریق زیاد اجتناب نمایید .

 

 

 

 

 

روغن خراطين اصل فروشگاه رویکا بدون روغن پایه می باشد. یعنی در ترکیبات ابتدایی ساخت روغن ، از هیچگونه روغن اضافه ای در این روغن خراطين  استفاده نشده است. روغن های که با استفاده از روغن پایه و بستر ساز ساخته میشود ، متاسفانه با سوء استفاده و کم فروشی متقلبان همراه است . میتوان با اطمینان خدمت شما عرض نمود که این محصول موجود در رویکا رقیبی نخواهد داشت . به همین سبب ما با افتخار و اطمینان می گوییم معتبر ترین سامانه فروشگاهی تولید روغن هستیم .

 

هنگام خرید روغن خراطین اصل باید به هولوگرام اورجینال دقت شود زیرا نشانه ی اعتبار کالاست . میتوان گفت مهمترین بخش روغن خراطين اصل ، خرید روغن خراطین اصل است. زیرا با یک خرید نادرست میشود  از خواص روغن خراطین بی بهره ماند . خواص روغن خراطین تنها به اصل بودن و بدون پایه بودن محصول وابسته است.

 

امیدواریم با یک انتخاب و خرید عاقلانه سلامت و زیبایی خود را بیمه کنید.

با توجه به آزمایشات گرفته شده و تاییدیه های موجود این روغن توانست بیشترین میزان الانتیین و مقدار خالص کرم ایزینفتیدا را در خود دارا باشد. با توجه به نظر سنجی در آپارات نیز روغن خراطين رویکا توانسته است بیشترین میزان رضایت را نسیب خود کند.  همینطور با منحصر بودن  خواص روغن خراطیِن اصل رویکا توانست رتبه ۱ محصول ممتاز از سامانه فروشگاهی محصولات ارگانیک بدست بیاورد.

 

ما به خریداران محصول این ضمانت را می دهیم که پس از خرید روغن خراطین اصل  در صورتی که خواص روغن خراطین اصل برای خریدار آشکار نشد یا حتی خریدار به هردلیلی درخواست به استرداد وجه و پس گیری مرسوله را نمود بر طبق قوانین و مقررات فروشگاه رویکا مبلغ بدون هیچ کم و کاستی عودت داده خواهد شد .

 

 

همچنین  شما می توانید در تمام طول مدت استفاده پس از خرید روغن خراطین اصل ، از خدمات و مشاوره با متخصصان رویکا مطلع شوید.

 

در صورت داشتن هرگونه سوال میتوانید به پشتیبانی رویکا تماس بگیرید.

 

 

برای راحتی کار هموطنان عزیز فروشگاه رویکا از ۳ طریق درگاه خرید روغن خراطین اصل را برایتان باز کرده است.

 

از بالای همین صفحه گزینه سبد خرید را انتخاب نموده و خرید روغن خراطین خود را کامل نمایید.

 

تماس با پشتیانان فروشگاه رویکا و ثبت سفارش

 

 

پشتیبانی و سفارشات رویکا

 


۰۲۱۲۸۴۲۳۳

۰۵۱۳۷۲۳۸۰۷۰

 

 

 

 

 

 

 کانال ما در تلگرام :

royka_ir

صفحه ما در اینستاگرام :

 royka_ir

 

 

 

برای سفارش پرداخت در محل می توانید با پشتیبانان تماس بگیرید و اطلاعاتتان را درج کنید .‌

یا از قسمت سبد خرید شهر و استان خود را انتخاب کنید .

سپس به صورت خودکار سفارش پرداخت در محل برایتان باز می شود.

 

 

تاریخ آخرین بروزرسانی محصول  :

۲۵ خرداد ۹۸

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Your Rating
رای دهید
عالی
خوب
متوسط
نه خیلی بد
Very Poor



ممنونم به دستم رسید ، این روغن فوق العاده است

سلام خدمت مدریت فروشگاه رویکا ،
بنده از این روغن استفاده کردم و طی ۳ ماه تقریبا جواب گرفتم ، ( با اینکه در حد انتطارم نبود ) ولی فکر نمیکردم جواب بده ، که داد

من این محصول را سفارش دادم کی میرسه ؟

شماره محصول را از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید تا با شما تماس گرفته شود .

این روغن خراطین رو من استفاده کردم و واقعا راضی بودم ولی تموم شده

در بعضی فروشگاه ها با قیمت ۶۳۰۰۰ تومان وجود دارد اما سلامت و کارایی محصول توسط فروشگاه رویکا تایید نمیشود . این روغن توسط فروشگاه رویکا عرضه میگردد و دارای تاییدیه سلامت میباشد .
کارایی آن نیز ۱۰۰٪ تضمین گردیده است .

با تشکر

روغن خراطین واقعا تاثیر گذاره

بسیار ممنونیم که تجارب خود را با ما به اشتراک میگذارید .

اینا همه الکی هستن

روغن خراطین ، روغن زالو

این روغن ها به نظرم اگر اصلش توی بازار موجود باشه اثرش از هزار تا حجم دهنده های صنعتی بیشتره ، من سفارش دادم امیدوارم همونطور که فکر میکنم یک روغن خراطین اصل باشه

آقا الان سفارش بدیم این روغن خراطین رو کی میرسه دستمون ؟
این روغن کوچک بودن حجم آلت آقایان هم تاثیر میزاره ؟
برای بزرگ کردن سینه خانم ها چطور ؟

خیلی خوبه اما متاسفانه من هرچی به همسرم میگم از این روغن خراطین استفاده کن یا برو تو بازار روغن خراطین اصل بگرد پیدا کن تو کتش نمیره

مگر مشكل همسر شما چيه؟؟

واقعا تاثیر گذاشت ها این خراتین تون

این روغن خراطین ها و حجم دهنده ها رو میشه به عنوان چاق کننده صورت یا حجم دهنده باسن ازشون استفاده کرد ؟

کاربرد اصلیش واسه چاق کنندگی صورته ملت ؛ملت میمالن به دودولشون

واااااای این روغن برای من که داره معجزه میکنه

من که هرچیزی به این وامونده میمالم تاثیر نداره ، مطمئنم اینم تاثیر نمیکنه

آقا دمتون گرم بقران

این روغن که شما فرستادید رو چطوریه که یک وبسایت دیگه داره میده ۷۹ هزار تومان ؟؟ اصلی و تقلبی داره ؟

صد در صد محصول اونها هم کیفیتش عالیه . قیمتش بالاست حتما هزینه های زیادی رو دارن متحمل میشون . والا قطعا روجا فقط با یک برند تولید میشه و همه جا هم ضمانت بازگشت داره. شماره ثبت ۴۰۰۷۱ ، پروانه ساخت :۱۹۲۹ همشون یکیه .

با سلام ابتدا مکان خود را ( شهر و استان ) مشخص کنید ، گزینه پرداخت در محل فعال میشود

سلام، اگه با پست بفرستید چ، روی بسته محتوایش نوشته؟
نمی‌خوام کسی بدونه توش چیه؟

سلام ما روی محصول برچسب میزنیم و مینویسیم فقط توسط خریدار نهایی باز شود

ببخشید هربار بعد ازمصرف یعنی اگه روزی دوبار یا همون یکبار استفاده بشه مثلا بری افزایش حجم سینه باید شسته هم.بشه؟و اگه شسته نشه چی؟بوی بدی نداره ؟

سلام . نه نیازی به شستن نیست . شما چند قطره از روغن رو روی محل ۱۰ دقیقه طبق دستور ذکر شده ماساژ میدید بعد از ماساژ پماد زالو رو استفاده میکنید . نه بوی خاصی ندارد

بگی نگی داره یه اتفاقاتی میوفته :)))))

خداوکیلی شایعه ای بیش نیست درسته ؟

پیش داوری نکنیم . ما اگر شک داشتیم ضمانت بازگشت کالا حتی در صورت عدم رضایت قرار نمیدادیم .

سلام . من خیلی دنبال افرایش حجم گونه هام بدون عمل جراحی بودم الان بعد از مصرف خراطین علاوه بر برجستگی گونه کشیدگی کاملا محسوس در صورتم احساس میکنم

من اصلا بع این چیزها سنتی اعتقاد ندارم

ادمین روغن خراطین رسید . یک زنگ به من بزن به من بزن ۱۸ اذر سفارش دادم محمدجواد عباسی ، راهنمایی میخوام

۱ دونه دیگه هم واسه کریم زاد بفرست

چقدر زیاد توضیح دادید حوصله آدم سر میره

با سلام من تازه این بسته را تحویل گرفته ام نحوه استفاده از روغن و طرز مالش روغن پماد را بفرمایید . لطفا ارشاد فرمائید

با سلام و احترام با شماره ۰۵۱۳۷۲۳۸۰۷۰ تماس بگیرید ، بطور کامل شما رو راهنمایی خواهند کرد .

من تا حالا ۲ تا از این سفارش دادم ۲ ماه استفاده میکنم احتمال داره الان این حجمی که گرفته دوباره برگرده به رو اول ؟ اگر دیگه نزنم ؟ شما برگشت پذیری رو هم تضمین کردید دیگه نه ؟

داخل مطالب توضیح داده شده است که حجم حاصل شده از بین نخواهد رفت .

امیر جان من دوره سوممه دارم استفاده میکنم .
اگر سهل انگاری کنی جواب نمیگیری .
ولی اگر واقعا طبق همین دستور العمل بری جلو شک نکن نتیجشو خواهی دید.

مرسوله شما همون روز ، ساعت اداری ارسال میشه و طبق گفته پست ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری با پست پیشتاز و ۳ تا ۵ روز کاری با پست سفارشی به دست شما خواهد رسید .

ببخشید من روغن خراطین از جایی گرفتم ولی رنگش سرخه ،این مشکلی داره؟؟استفاده نکنم؟

با سلام و احترام
نمیتونیم ندیده و بدون آزمایش تعیین ماده افکتور بگوییم مشکلی دارد یا خیر .
ملاک اعتماد شما به شخص فروشنده خواهد بود .

سلام، وقتتون بخير
ميخواستم بدونم اين روغن براي گودي و تيرگي زير چشم هم موثره؟؟؟؟؟

با سلام .
باید علت اصلی گودی و کبودی زیر چشم مشخص شود.
در صورتی که علت آن کم خوابی و کم خونی فقر آهن نباشد ، میتواند گودی را بطور کامل برطرف کند

سلام
این روغن خراطین علاوه بر رشد آلت تناسلی زود انزالی هم برطرف میکنه؟

سلام ، تا حد اندک بله ولی اگر با جنسینگ مصرف شود تاثیر زیادی خواهد داشت .
در صورت تمایل میتوانید کپسول جنسینگ را نیز به سفارش خود اضافه نمایید ( سفارش تلفنی )

سلام داداش خیلی خووووب بوووود. من ۱۵ روزه دارم استفاده میکنم بزرگ شده دمتووون ۱سانت فکنم بزرگ شده و کلفت ترم شده دمتووون

سلام ممنون منم استفاده کردم یه ده روزیه داره اتفاقاتی میفته فقط یه سوال نوک … …. هم لازمه مالیده بشه روغن وپماد؟؟؟

با سلام و احترام .
بله

لطفا دسته این تارگتی ها رو رو کنید ، جواب نمیدن

اگر امکان داره در مورد برند های دیگه صحبت نکنیم .

سلام خسته نباشید
میخواستم بپرسم این روغن برای حجیم کردن ساق پا یا دست هم کاربرد داره؟

تمام قسمت های بدن که عضله دارد یا بافت اسفنجی

بی نظیره.فوق العاده ازش راضیم

سلام چیزی ندارید که بزرگ رو کوچیک کنه دیگه بیش از حدم بزرگ باشه عذاب اوره ممنون

نه متاسفانه

دوره مصرف برای تمامی اندام ۳ بار میباشد .

برای ناحیه تناسلی اول روغن زده بشه و ماساژ داده بشه و بعد پماد رو بمالیم ؟

با سلام و احترام .
در توضیحات بالا بطور کامل توضیح داده شده .
در صورت سوال بیشتر با شماره فوق تماس بگیرید .

سلام
ببخشید برا حجیم کردن بازوها ی دست هم تاثیر داره؟! مدت تاثیر و مقدار تاثیرش به اندازه مدت و مقدار آلت هشت؟

با سلام بله تاثیر دارد .

سلام، استفاده از این روغن روی اندام باعث افزایش حجم عضله اون قسمت میشه یا تولید چربی میکنه؟؟؟
لطفا این موضوع رو حتما توضیح بدین
ممنون

با سلام و احترام ، خیر تولید چربی نمیکند .

با سلام و احترام
اینجانب حدود ۴۵ روز پیش دو بسته خریداری ودر حال استفاده میباشم
و تعغیراتی در شرف وقوع میباشد ایا با اتمام روغنها برای افزایش بیشتر
خرید کنم یا خیر ودر صورت پاسخ مثبت چند بسته

سلام دمتون گرم، با اینکه اصلا هیچ اعتقادی نداشتم استفاده کردم و جواب داد.واقعا واسه آلت من معجزه کرد.بعد از دو ماه استفاده واقعا جواب داد.

ایا بعد از استفاده روغن موقعی ک میخواهیم پماد را استفاده کنیم نیاز است تا دوباره موضع را ماساژ دهیم تا گردن خون بیشتر شود و بعد پماد را استفاده کنیم؟

با سلام و احترام.
خیر

من میگویم چرته و نمیخرم هه هه

به طریقی ماساژ داده که روغن بطور کامل جذب گردد

سلام من که خیلی نتیجه گرفتم کاملا برجستگی لبم رو احساس میکنم .خداخیرتون بده

با سلام
واقعا ازتون ممنونم اعتماد به نفسم دوباره برگشته

سلام،خداقوت
برای آلت حتما باید درحالت نعوض استفاده شود؟

لذوما نیازی نیست که در این حالت باشد و شما در حالت نرمال نیز میتوانید از آن استفاده کنید

من ۱۲ سال سن دارم و ۷سانت الت دارم ایا عادی است یا باید روغن خراطین استفاده کنم

فرایند بلوغ شما به اتمام نرسیده ، صبور باشید.

با سلام
بعد از استفاده از روغن و پماد باید محل گرم نگه داشته شود ؟
اینکه در بعضی از راهنمایی ها گفته شده پارچه خنک گذاشته شود غلط است؟
و اینکه طبق بعضی از گفته ها در بعضی از راهنمایی ها
گفته شده تا چند ساعت نباید لباس پوشید یا برخوردی با لباس نداشته باشد.. این صحیح است ؟

با سلام و احترام .
متاسفانه ما نمیتوانیم مطالب سایت های متفرقه را تایید یا تکذیب کنیم .
ولی داخل مطالب کامل توضیح داده شده است .
درصورت هرگونه سوال با پشتیبانی رویکا تماس بگیرید .

سلام واقعا ممنونم اولین محصول اینترنتی بود که واقعی بود مرسی

اگر ما کامنت بزاریم اینجا میزارید ؟
مثلا بگم حال نمیکنم با هیچکدونمتون

سلام.
شما لطف دارید

تا وقتی که عملا جواب نگرفتم باورم نمیشد .محصولات شما بی نظیره

افزایش سایز بستگی به پراپرتیس های پوست شما دارد .
بله دائمی است

بعد از برجستگی ناحیه مورد نظر بامصرف این روعن ایا امکان بازگشت به حالت اولیه وجود دارد ؟

خیر

چند سانت تقریبا به سایز الت اضافه میشه از نظر طول و حجم؟ اگه مرتب طبق دستوراستفاده بشه …این افزایش سایز در طی مصرف چند ماه به حداکثر خودش میرسد؟

با سلام و احترام .
بسته به درم و اپیدرم هرکس اندازه ها متفاوت است .
پس از اتمام دوره به حداکثر میزان خود میرسد

سایتهای دیگه‌که گفتن قبل از استفاده از خراطین پوست موضع رو ماساژ بدید تا سه دقیقه تا پوست قرمز شود سپس از خراطین استفاده شود منبع علمی ندارد و لازم نیست ولی سئوالم اینه‌میشهوبجای ماساژ موضع مورد نظر از سشوار برای گرم کردن موضع استفاده کرد؟

خیر نیاز نیست

سلام . ممنونم از پکیج زیبا وهدیه عالی شما

با سلام و احترام .
امیدوارم همیشه راضی باشید از ما .
موفق و موید باشید.

بهترین گزینه برای رفع چروک های صورت .اینو من واقعا بهش رسیدم

ارتون ممنونم به دستم رسید

سلام. من در دوران ۱۶ تا ۱۹ سالگی سایز الت ۱۸ تا ۲۰ و با حجم معقول داشتم. بعد از مسئله روحی ای که برام پیش امد و ۲۰ کیلو کم کردم التم بزور به ۱۵ میرسه. الان وضعیت جسمانیم به حالت قبل و بهتر از گذشته برگشته. اما التم همچنان کوچک مانده. الان ۲۳ سالمه و چشم ندارم التمو ببینم. هر وقت میبینم میگم تف تو این شانس.
به نظر شما به حالت قبلی میرسه؟

روغن خراطین تاثیرش خوب بوده ولی بوش قابل تحمل نیست

با سلام و احترام تماس بگیرید با شماره :
۰۵۱۳۷۲۳۸۰۷۰

ممنونم .خیلی راضیم

اونایی که میگن الکیه که هیچی
ولی اونایی که مرددن و شبهه تو ذهنشونه باید بگم که خیلی
عالیه من تاثیرشو تو دو هفته کمتر دیدم
قبلش خیلی کرم و قرص میخوردم برا چاقی صورتم
ولی این عالیه
تغییرات رو کمتر از دوهفته میتونید با چشم ببینید

سلام.من روغن خراطین مصرف کردم ونتیجه گرفتم،امامی خوام بدونم الان ک روغن تموم شده ومن ب نتیجه ای ک می خواستم رسیدم این نتیجه پایداره یادوباره بعد مدتی ب حالت اولش برمی گرده اندامم؟

سلام برای سرد بودن میلی جنسی خانوم ها هم کارآیی داره؟

با سلام – خیر ارتباطی نداره

سلام.من زیر چشمم پوستش یکم نازک شده طوریکه رگهای زیر چشمم که قبلا معلوم نبود الان دیده میشه. آیا این روغن رو زیر چشمم هم میتونم بزنم و مفید هست یا نه؟ممکنه ضرر داشته باشه؟

با سلام و خسته نباشید . این روغن عوارض خاصی رو به دنبال ندارد اما برای بافت زیر چشم مدت زمان جواب دهی بیشتری نسبت به سایر اندام خواهد داشت . موفق باشید .

ایا برای چین و چروک جزیی در ناحیه تناسلی خانم ها هم خوبه؟؟

با سلام . تمامی مناطقی از بدن که دارای بافت اسفنجی هستش

سلام
الوعده وفا
گفته بودم میام نتیجه را میگم.
من وقتی ب نتیجه رسیدم با اینکه هنوز نصفی دیگه از روغن مونده.من واسه چاقی صورت سفارش دادم.هم تپل شده صورتم هم رنگ پوستم روشن شده.اینو از نظراتی ک
بقیه دادن و خودم برآورد کردم متوجه شدم.واقعا تاثیر داشت ممنونم ک تقلبی در کارتون نبود.اجرتون با خدا

سلام – ممنونم – امیدوارم بتونیم باز هم برای شما ثمر بخش ظاهر شیم .

برای بزرگ کردن لب هم استفاده میشه؟

بله به توضیحات بالا مراجعه شود

باسلام من روغن رو از سایت شماخریداری کردم واقعا معجزه کرده و بزرگ شده

سلام – با اینکه ما این فروشگاه رو نمی شناسیم اما :
هرکس بد ما به خلق گوید ما چهره ز غم نمی خراشیم .
ما خوبی او به خلق گوییم تا هر دو دروغ گفته باشیم .

سلام این روغن خراطینی که میگین واسه افزایش سایز شدن ناحیه تناسلی خانم هام میشه استفاده کردددد ؟؟؟؟؟؟!!!

یه سوال ایا این روغن خراطین رو ترمیم جای سوختگی و گودی کم صورت تاتیر داره?

برای ترمیم جای سوختگی خیر زیرا این روغن خاصیت حجم دهندگی را دارد نه ترمیم کنندگی

سلام.موقع ارسال محصول روی بسته چیزی از خود محصول نوشته یا ثبت میشه؟

بسته محرمانه ارسال خواهد شد

با سلام سفارش فقط بصورت آنلاین و یا تماس با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۳۳ امکان پذیر است

سلام من الان سفارش دادم کی ب دستم میرسه؟

پرداخت آنلاین ۲۴ الی ۴۸ ساعت
پرداخت درب منزل ۳ الی ۵ روز

آیا در آلمان نمایندگی دارید؟

با سلام خیر اما با پشتیبانی تماس بگیرید برای شما ارسال میشود.

سلام من در شرایطی هستم که نمیتونم هر روز استفاده کنم.یک روز در میان میتونم استفاده کنم.آیا باز هم تاثیری میزاره؟یا بعد اینکه شرایطم اوکی شد محصولو خریداری کنم؟

با سلام و احترام – محصول باید طبق دستور استفاده گردد

در توضیحات قید گردیده است

با سلام ، شما میتوانید این روغن رو برای تمام مواردی که در بالا ذکر شد استفاده کنید

با سلام . سفارش شما ثبت گردیده و ارسال شده است .

سلام.ایا خراطین درمانگری برای عدم نعوذ بیماران دیابتی هست یا نه؟

خیر ارتباطی ندارد

در بالای همین صفحه درج شده است

سلام من این روغن رو تهیه کردم ممنونم ۳ هفته است استفاده کردم نزدیک به ۲ سانتی متر افزایش طول داشتم ، خدا بدهد برکت

سلام

چه میزان میشه روی افزایش حجم حساب کرد ؟

با سلام و احترام . بستگی به میزان کلاژن سازی پوست هرکس متفاوت است

سلام من عادت دارم ابروهام رو میدم بالا و یا اخم میکنم دخترم و ۲۴ سالمه. این روغن برای پیشانی هم خوبه؟ممنون میشم جواب بدید

با سلام و خسته نباشید. در صورتی که از این روغن برای از بین بردن چین و چروک استفاده میکنید ، بله میتونید روش حساب کنید

با سلام و احترام حدالکثر هر ۳ میلی با ۲ عدد پودر جوز هندی مخلوط می گردد

ممنونم بهترین روغنی بود که تا حالا برای حجم دهی استفاده کردم

من از روغن زالو تعریف زیاد شنیده بودم اما اینبار روغن خراطين مارو گرفت

اقا روش استفاده روغن خراطین رو باید از کی بپرسم

هم میتوانید از قسمت مقالات بخوانید و هم میتوانید با مشاورین ما تماس بگیرید

سلام – چطوری میشه خرید کرد ؟

هم میتونید از طریق سایت سفارش بدید هم میتونید با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۳۳

بابت محصولتون ممنونم اثر گذار بوده این اثر تا همیشه ماندگاره ؟

با سلام و احترام اثر گذاری این محصول دائمی است

با سلام و احترام . برای هر ۳۰ میلی لیتر یک عدد جوز هندی پودر شده کفایت میکند .

با سلام و احترام – در قسمت مقالات بنویسید روش استفاده از روغن خراطین برای صورت

فکر میکنم تنها سایت در حوزه فروش روغن هستید که تمام جوانب رو توضیح میدید

با سلام و احترام – سفارش شما ۹ ساعت پیش ثبت گردیده است . با این حال ارسال شده و فردا به دست شما خواهد رسید . برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با فروشگاه تماس بگیرید

جالب بود ممنونم ، ولی سوالی که واسه من پیش اومده اینه که روغن خراطین اصل چه رنگیه ؟

بطور کامل در بالا توضیح داده شده و حتی مقاله ای در این خصوص درج گردیده است

سلام‌ کارشناس محترم لطفا جواب بدید باتشکر ?
روغن خراطین فروشگاهتون تا چند سایز میتونه روی بزرگ کردن باسن تاثیرگذار باشه ؟ باتوجه به این که من ورزش بدنسازی انجام‌ میدم برای حجم گرفتن باسن و ران ، میخواستم بدونم اگربه همراه ورزش ازاین روغن هم استفاده کنم چقد تاثیرگذاره ؟ چنددوره باید استفاده کنم ؟

با سلام و احترام – هیچ متخصصی نمیتواند بطور قطعی به شما بگوید چه اندازه تغییر سایز خواهید داشت ، حتی پزشکی که برای حجم دادن از ژل و پروتز استفاده میکند نمیتواند سایز نهایی را دقیقا پیش بینی کند ، بستگی به میزان کلاژن سازی بدن شما خواهد داشت . در مقاله بالا بطور کامل برای استفاده ورزشکاران توضیح داده شده است . برای دریافت پاسخ کامل سوالات میتوانید با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۳۳ تماس بگیرید .

با سلام و احترام بله

با عرض سلام و خسته نباشید!
لطف نموده بفرماید که آیا ارسال روغن مذکور به اروپا امکان پذیر است و چگونه می توان از بانک ها خارجی پول آنرابه حساب شما واریز نمود؟
ممنون شما

با سلام و خسته نباشید بله امکان پذیر است با پشتیبانان ما در ارتباط باشید

نکروز آواسکولار سر استخوان ران که در اثر نارسایی خون به وجود میاد,آیا با ماساژ این روغن در محل لگن,خونرسانی به آن نقطه بهبود پیدا میکند

با سلام و احترام . بافت‌مردگی یا بی‌خونی یا آواسکولار نکروز زمانی به وجود می آید که خون رسانی به سبب عاملی قطع شده است . این روغن زمانی میتواند خون رسانی را افزایش دهد که خون در بافت به مقدار ناچیز در جریان باشد نه اینکه بطور کلی قطع شده باشد .

ایادرسته که میگن اگرباجوزهندی مخلوط بشه تاثیرش دوچندان میشه؟؟؟

با سلام و احترام بله

با سلام برای افراد باردار استفاده میشه ؟

بله

فروشگاه اینترنتی رویکا ، با هدف رضایت خاطر شما عزیزان پا به عرصه فعالیت فروش کلیه محصولات بصورت اینترنتی نمود . تمامی فعالیت ها رویکا از سوری سازمان مدیریت و نظارت بر روی کسب و کار اینترنتی نظارت میگردد .
امید است تا بتوانیم قسمتی کوچک از نیاز های شما هموطنان عزیز را رفع نماییم .

انبار مرکزی فروشگاه : مشهد ، کلاهدوز ۲۳ پلاک ۴۹

05137238070 – 021284233

info[@]royka[.]ir

پاسخگویی 24 ساعته در تمام ساعات روز

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای آگاهی از جدیدترین اخبار برندها و دریافت تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه، در خبرنامه سایت عضو شوید

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به فروشگاه رویکا میباشد

خَ

(زیست‌شناسی) [قدیمی]

این محصول برای فروش نیست و غیر فعال می باشد

می توانید از روشی کاملا طبیعی به نام روغن خراطین استفاده کنید .

استفاده از روغن خراطین بهترین ،بی نظیرترین و موثر ترین راه زیبایی

و حجیم شدن اندام زنانه و مردانه  بدون نیاز به جراحی می باشد .

این روغن از زمان های بسیار دور و در شرق آسیا برای درمان ناتوانی های جنسی ،حجیم و چاق شدن اندام ها و رفع مشکلات پوستی استفاده می شده است .بنابراین اگر می خواهید مشکلات ذکر شده را سریعتر برطرف کنید از روغنی کاملا طبیعی به نام روغن خراطین استفاده کنید .اگر  علاقمندید در مورد این روغن اطلاعات بیشتری به دست آورید با سلامت وب امروز همراه شوید چراکه این مقاله به تفصیل به این موضوع پرداخته است .در نهایت برای خرید روغن خراطین اصل و با کیفیت درنگ نکنید شما می توانید با یک تماس به راحتی سوالات خود راجع به این محصول را از مشاورین ما بپرسید و به راحتی این روغن را سفارش داده و آن را درب منزل دریافت کنید .شما می توانید با خرید روغن خراطین اصل لذت داشتن اندامی زیبا را تجربه کنید .روغن خراطین چیست ویکی پدیا

شماره تماس جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر

شماره دفتر فروش

روغن خراطین روغنی کاملا طبیعیست که در حجیم شدن اندام های زنانه و مردانه موثر بوده و از این رو مصرف آن در طب سنتی کاربرد فراوانی دارد .در مورد روغن خراطین در سایت ویکی پدیا نیز مطالبی جمع آوری و به رشته تحریر در آمده است و به صورت جزیی این روغن را معرفی نموده است .اما مقاله ای که پیش رو دارید شما را با این روغن طبیعی به صورت کامل آشنا می کند .استفاده از این روغن در تمامی زنان و مردان مجاز بوده و ماساژ منطقه مورد نظر با این روغن سبب تغذیه پوست و بهبود خونرسانی در بافت آن منطقه می شود .بنابراین به همین علت به راحتی رشد منطقه مورد نظر افزایش یافته و بزرگ و حجیم می شود .از مزایای این روغن سهولت استفاده و کسب نتیجه در زمانی کوتاه می باشد .

قیمت روغن خراطین اصلی 120 هزار تومان

لینک خرید از طریق تلگرام

 آیا روغن خراطین واقعیت دارد؟این سوال و صد ها سوال مشابه ممکن است در ذهن شما بارها و بارها به وجود آمده باشد و بارها از خود پرسیده اید آیا واقعا این روغن واقعیست ؟در پاسخ به شما عزیزان باید بگوییم این روغن کاملا واقعی و طبیعیست و معجزه ای طبیعی برای حجیم شدن اندام و لطافت پوستتان محسوب می شود .استفاده از این روغن برای بزرگ شدن اندام های کوچک صد در صد تضمین شده می باشد و مورد تایید بزرگان و علمای طب سنتی می باشد .

 خواص درمانی روغن خراطین بی شمار است اما ما در ادامه به ذکر چند مورد اکتفا می کنیم :

شادابی ، نرمی و طراوت پوست

حجیم کننده اندامها

گونه گذاری صورت

افزایش حجم لب ها

برجسته سازی سینه و باسن

دارای اثر چاق کنندگی دائمی اندام ها

چاق شدن صورت و…

 

برای استفاده از روغن خراطین منطقه مورد نطر را کاملا بشویید و خشک نمایید .سپس کمی روغن بر موضع مورد نظر بریزید و پوستتان را ماساژ دهید تا روغن جذب پوستتان شود .پس از یک ساعت می توانید پوستتان را بشویید فراموش نکنید برای حصول نتیجه هر روز این عمل را تکرار کنید .خواص دارویی روغن خراطین به وضوح پس از استفاده قابل مشاهده می باشد  فی الواقع اثر روغن خراطین را به طور کامل دو هفته پس از استفاده این محصول مشاهده نموده و با ادامه روند درمان به مدت دو الی سه ماه نتیجه دلخواهتان حاصل خواهد شد .

مواد تشکیل دهنده روغن خراطین کاملا طبیعی می باشد .این روغن در لابراتوارهای آرایشی و بهداشتی بسیار مجهز و پیشرفته  از نوعی کرم خاکی به نام “ایزینیا فتیدا”تهیه می شود .طرز تهیه روغن خراطین در صنعت بدین صورت است که کرم خاکی را تمیز کرده و پس از استریلیزه کردن آن را با نوعی روغن فرانسوی مخلوط می نمایند .این ترکیب را درون دستگاه مخصوصی ریخته و روغن خراطین اصل را از آن استخراج می نمایند .

عوارض استفاده از روغن خراطین تاکنون مشاهده نشده است .علت این امر طبیعی بودن این روغن و سازگاری آن با پوست انسان است که می تواند از طریق ماساژ پوست جذب بدن شده و سبب حجیم شدن موضع مورد نظر شود .بنابراین می توانید این محصول را با اطمینان و خیال آسوده مصرف نمایید .

قیمت روغن خراطین در عطاری عموما بسیار پایین است و ممکن است تفاوت فاحشی با نرخ این محصول در سایت های خرید اینترنتی معتبر  داشته باشد .از آن جایی که همه ما می دانیم هیچ ارزانی بدون علت نیست مطمئنا این محصولات تقلبی بوده و استفاده از آن موجب هدر دادن زمان و هزینه شما خواهد شد .

اگر می خواهید بدانید که روغن خراطین اصل چگونه است باید به این نکات توجه کنید :

روغن خراطین برای چاقی صورت نیز استفاده می شود و می تواند در موارد زیر موثر واقع شود :

بهترین مرکز فروش روغن خراطین سایت های خرید معتبر اینترنتی می باشد .شما می توانید برای خرید روغن خراطین اصل و با کیفیت با مشاورین ما تماس بگیرید تا محصولی اصل و مرغوب را خریداری نمایید .برای خرید روغن خراطین از داروخانه نیز حتما به داروخانه های بسیار معتبر مراجعه کنید .

قیمت روغن خراطین بسته به نوع بسته بندی و غلظت آن متغیر بوده و عموما به علت روش تهیه سخت و پیچیده آن ممکن است کمی گران به نظر برسد  .شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت این محصول و ثبت سفارش خود با شماره زیر تماس بگیرید:

شماره تماس جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر

شماره دفتر فروش

روغن خراطین دکتر روا زاده(دکتر روازاده  یکی از مجرب ترین متخصصین طب سنتیست)  به عنوان برترین محصول حجیم دهنده اندام ها معرفی شده است .شما می توانید با استفاده از این روغن سینه هایی زیبا و حجیم داشته باشید و بدون نیاز به انجام جراحی موجب بزرگ شدن سینه هایتان و فرم دهی آن ها شوید .شما با استفاده از این روغن طبیعی می توانید از خطر ابتلا به سرطان سینه به راحتی پیشگیری نمایید .

خرید روغن خراطین تارگت را با تماس با ما تجربه کنید .روغن خراطین تارگت روغنی اصل و طبیعی بوده و در بهترین لابراتوارها توسط مجرب ترین داروسازها ساخته شده است .با خرید برند تارگت می توانید از حجیم شدن اندام هایتان لذت برده و زیبایی را تجربه کنید .روغن خراتین تارگت با دارا بودن تاییدیه های بین المللی ISO , GMP , FDA اثرات منحصر بفردی در رشد عضلات و حجیم نمودن اندام هایتان خواهد داشت .

روغن خراطین هندی از بهترین و با کیفیت ترین نوع روغن خراطین برای افزایش سایز آلت تناسلی مردان بوده و باعث بهبود روابط جنسی و افزایش کیفیت آن می شود .مردانی که از زود انزالی رنج می برند می توانند با خرید روغن خراطین هندی بر این مشکل به راحتی غلبه کرده و آن را یه صورت قطعی درمان نمایند .

شماره تماس جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر

شماره دفتر فروش

روغن خراطین چیست ویکی پدیا

واااااااای باورتون نمیشه من از روغن خراطین هندی استفاده کردم الان دیگه صورتم لاغر نیست کاملا گرد وتوپرشده و کلی لپ اوردم تازه به لب هام مالیدم باورتون نمیشه تاثیرش فوق العاده بود مثل پروتزی ها شدم قیمت روغن من ۸۶هزار تو من شد حتما استفاده کنین عااااااالیه

روغن خراطین نوشاد چطوره؟؟؟آیا استفاده کنم نتیجه میگیرم ؟؟؟ لطفا جواب منو سریع بدید؟؟ممنونم

ایا روغن خراطین نوشاد هم خوبه؟؟؟لطفاجواب منو بدید ممنونم

سلام عذرمیخوام میخوام بدونم این روغن خراطین باعث رویش موهم میشه برای سر من دوطرف سرم کمی ریزش موپیداکردم میخوام بدونم آیا تاثیری داره ک دوباره موهاش رشد کنه؟

من وقتی از روغن خراطین استفاده میکنم صورتم داغ و قرمز میشه ضرری نداره برا پوستم؟؟

کی تا حالا صدرصد نتیجه گرفته؟

با عرض سلام من صابری هستم از لاهیجان روغن خراطین rintab به همراه سرم افزایش جذب ازتون خریدم قبلا هم روغن خراطین گرفته بودم خوب بود ولی اینبار خیلی بهتر تاثیر گذاشت نمی دونم بخاطر کیفیت روغنش بود یا سرمش بهر حال لازم دونستم ازتون تشکر و قدر دانی کنم .

با سلام خانم صابری خوشحالیم که از این محصول راضی هستید.

تارگت یه جا میگن خراطین یه جا میگن زالو معلوم نشد روغن چیه؟

rintab عالیه سرم مخصوص افزایش جذب هم داره نمیذاره پوست چرب بشه و جوش بزنه. البته من برای صورتم استفاده کردم نمی دونم برای بدن چطور باشه

خراطین هندیش از همه بهتره البته روغن زالو تایلندی هم خوبه اگه استفاده کنید واقعا تفاوتش رو میفهمید .

ببخشید روغن خراطین شما لوسیون افزایش جذب روغن هم داره من شنیدم نمیذاره پوست جوش بزنه؟

سلام..آیا روغن خراطین باعث از بین رفتن لکه های صورت هم میشه؟ خواهشا راهنمایی کنید صورتم خیلی لک داره

قيمت اين روغن چند و چه اندازه داره؟؟؟

با سلام و تشکر یکی از دوستان من از شما روغن خراطین رینتاب گرفت تاثیرش فوق العاده بود من بازوهای لاغری دارم و میخوام بازوهام پر بشه روغن خراطین جواب میده؟ خواهش میکنم جواب من رو زودتر بدید .

من باسن برزیلی میخوام?????

میخوای چه کار

روغن خراطین از ّگیاه خراطین درست شده یا ترکیباتش فرق میکنه

یکی از ترکیبات روغن خراطین کرم ایزینیا فتیدا میباشد و منشا این محصول حیوانی میباشد نه گیاهی

با سلام و خداقوت

خوشحالم که روغن خراطین به مردم عزیز کشورمون ارایه میدهید

ارزوی موفقیت روز افزون

حجم دهنده سینه بزرگ کننده سینه روغن خراطین,خرید روغن خراطین,روغن خراطین اصل,قیمت روغن خراطین,روغن خراطین برای چاقی صورت,روغن خراطین پرنیان,روغن خراطین هندی,خرید روغن خراطین تارگت قیمت روغن خراطین عوارض استفاده از روغن خراطین مرکز فروش روغن خراطین خرید روغن خراطین از داروخانه قیمت روغن خراطین در عطاری خرید روغن خراطین تارگت روغن خراطین اصل تارگت روغن خراطین هندی رنگ روغن خراطین اصل

با سلام و خسته نباشید خدمت مدیر سایت من با مشاورتون تماس گرفتم و گفتم 48 تا روغن زالوی تایلندی میخوام تخفیف بدید میگه قیمت شرکتی چه یکی چه صد تالطفا یه تخفیف برای تعداد بالا بذارید .

با سلام وعرض خسته نباشید.من مشکل لاغری وتکیدگی صورت دارم البته پدرم نیز صورت لاغرداشتند میخوام بدونم منی که مثل صورت پدرم صورتی لاغروکشیده دارم ممکنه با استفاده از روغن خراطین بتونم صورت وگونه هامو پرتر کنم وگونه هام چاق بشن.وچگچنه مطمئن شم جنس روغن اصل بدستم میرسه

روغن خراطین و روغن زالو برای پر کردن صورت بسیار موثرند حتی اگر لاغری صورت ارثی باشه البته استفاده ار رژیم غذایی مناسب موافق با طبع همراه این روغن توصیه میشود.

1-روغن خراطین چیست ؟:white_check_mark:

روغن خراطین یک روغن ۱۰۰% خالص و طبیعی است که از گونه ای کرم خاکی به نام “ایزینیا فتیدا” استخراج می شود. روغن خراطین در طب سنتی ایران و سایر کشورها به عنوان یک روش ۱۰۰% نام برده شده است. این روغن هم اکنون در سراسر دنیا در حال تولید و عرضه میباشد و نتایج آن به همگان ثابت شده است.

از گذشته تاکنون در طب سنتی آسیا و اروپا ، از روغن خراطین به عنوان بهترین درمان طبیعی کوچکی اندامها استفاده می شده است. در طول تاریخ همواره زیبایی یکی از مهمترین مسایلی بوده که بشر به دنبال آن بوده و تحقیقات بسیار زیادی راجع به آن انجام داده است.روغن خراطین بهترین کارآیی را در افزایش سایز و حجم اندامهای مختلف بدن دارد. بیشتر خواص روغن خراطین برای بزرگ کردن سینه ، لب ، باسن ، گونه ها و اندام تناسلی آقایان میباشد.

:diamond_shape_with_a_dot_inside:بی عارضه ترین و طبیعی ترین راه برای چاق کردن و افزایش حجم گونه ها :diamond_shape_with_a_dot_inside:بی عارضه⚜سالهای سال در طب سنتی آسیا و اروپا ، از روغن خراطین به عنوان بهترین درمان طبیعی کوچکی اندامها ترین طبیعی ترین راه برای افزایش حجم سینه خانم ها :diamond_shape_with_a_dot_inside:طبیعی ترین راه برای افزایش حجم آلت مردانه طبیعی ترین راه برای درمان زود انزالی :diamond_shape_with_a_dot_inside:مردان :diamond_shape_with_a_dot_inside:بهترین حجم دهنده اندام و عضلات و گونه :diamond_shape_with_a_dot_inside:صد در صد طبیعی و سازگار با هر پوستی :leaves::leaves::leaves::leaves::leaves:

:white_check_mark:عمده ترین فواید روغن خراطین برای خانمها

:diamond_shape_with_a_dot_inside: بافت لب: یکی دیگر از اعضای صورت بخصوص صورت خانم ها،که عامل مهمی در زیبایی آنهاست.لب ها هستند.لب های نازک و باریک زیبایی دلنشینی ندارند و برعکس لب های حجیم و بزرگ بهمراه کمی آرایش میتواند چهره ای کاملا بینظیر و مطلوب از چهره نمایان کند.روش هایی که امروزه بکار میرود عمدتا تزریق ژل یا استفاده از دستگاه های پروتز میباشد. که جدای از هزینه بالا ،عوارض جبران ناپذیری نیز بهمراه دارد.روغن خراطین اصل با قدرت شگفت انگیز در حجم گذاری میتواند گزینه بسیار مناسبی برای افزایش حجم و اندازه لب ها باشد.دوره استفاده از این روغن برای لب ها یکماهه و بطور معمول یکبار استفاده در روز است.

:diamond_shape_with_a_dot_inside:بافت سینه: روش های متعددی برای افزایش حجم و سایز سینه خانم ها وجود دارد.بعد از عمل جراحی که البته خطرناک ترین و پرهزینه ترین روش میباشد استفاده از حجم دهنده ها بیشترین تاثیر را دارد.کرم ها و ژل های حجم دهنده به دلیل ترکیبات شیمیایی موجود در آنها دارای عوارض متعدد مثل سیاه و لکه دار شدن عضو ،سوزش و خارش های طولانی مدت میباشند.روغن طبیعی خراطین با اثر گذاری بسیار بیشتر نسبت به کرم ها و ژل ها دارای کمترین عوارض مصرف میباشد

عضلات گونه: گونه ها نقش بسیار موثری بر زیبایی افراد بخصوص خانم ها دارد.امروزه با تزریق ژل به زیر گونه و یا گذاشتن پروتز گونه ،عمل زیبایی گونه را انجام میدهند.بدلیل حرکت ژل ها در زیر پوست و بوجود آمدن عوارضی مثل تورم ،کبودی و التهاب سلولی ، این نوع عمل در نزد بسیاری از متخصصان جراحی رد شده است.با استفاده از روغن خراطین اصل میتوانید حداکثر بعد از یک دوره یک ماهه و حداکثر چهل روزه به اندازه متناسب دلخواه و زیبایی مورد نظر دست یابید.

:diamond_shape_with_a_dot_inside:برجسته ترین فواید روغن خراطین برای آقایان

تاثیر روغن خراطین بر آلت تناسلی آقایان:هرچند سایز نرمال و طبیعی آلت جنسی مردان حدود ۱۵ سانتیمتر است ،اما خیلی از آقایان و بخصوص جوانان تمایل دارند طول آلتی بیش از ۲۰ سانتیمتر داشته باشند. افزایش طول و قطر آلت میتواند فوایدی داشته باشد که میتوان به این موارد اشاره کرد:

:diamond_shape_with_a_dot_inside:تاثیر روغن خراطین افزایش مدت زمان رابطه ی جنسی ، رابطه لذت بخش تر برای خود و شریک جنیسیتان ، ارضای قوی تر و لذت بخش تر ، آرامش روحی و روانی بیشتر ، افزایش اعتماد بنفس ، کاهش خمیدگی آلت ، افزایش قابلیت چندبار ارضا شدن پشت سر هم ، افزایش قدرت و شدت جهش منی هنگام ارضا شدن

عموما برای افزایش طول آلت از روش های جراحی،کاهش وزن و دستگاه و …استفاده میشود. اما روغن طبیعی خراطین راهی بسیار مطمئن ،کم خرج و با بیشترین بازدهی در بین روش های ذکر شده میتواند باعث افزایش طولی در حدود ۲تا ۵ سانتیمتر را در یک دوره ۶۰ تا ۹۰ روزه شود.

:diamond_shape_with_a_dot_inside:مدت اثربخشی روغن خراطین:point_down:

پس از هفته دوم استفاده از روغن خراطین اصل ، نتایج به وضوح قابل رویت است. با مشاهده اولین تاثیرات به مصرف ادامه دهید تا به هدف نهایی خود دست یابید. حداکثر مدت زمان استفاده ۲ الی ۳ ماه است که شما را به نتایج دلخواهتان خواهد رساند. مشاهده نتیجه بعد از ده روز و هرچه بیشتر استفاده شود نتیجه بیشتری مشاهده میکنید

نحوه و طریقه استفاده روغن خراطین اصل :

در ابتدا قبل از مصرف روغن خراطین ، پوست خود را کاملا شستشو دهید و پس از خشک کردن سه تا پنج قطره از ترکیب مورد نظر را روی پوست خود ماساژ دهید تا روغن کاملا جذب پوست شود. هر ۲۴ ساعت یکبار این عمل را تکرار کنید

سلام و درود فراوان من ساکن روستا هستم از توابع خراسان متاسفانه پست بسته ها رو اینجا نمیاره من میخوام هزینه رو پرداخت کنم و بسته رو به اداره پست تحویل بدید من از اداره پست تحویل بگیرم ممنون میشماگه راهنمایی کنید.

من با رژیم چاقی و مصرف روغن خراطین به سایز دلخواهم رسیدم فقط باید وقت بذارید و موضع رو ماساژ بدید

با سلام من به دنبال روغن خراطین Rintab هستم کسی میدونه از کجا میتونم بخرم برای افزایش سایز آلت تناسلی معجزه میکنه اما متاسفانه خیلی کم پیدا میشه یکی از دوستام از دبی برام فرستاد اگر کسی داشت به من ایمیل بزنه تعداد میخوام قیمنش هم مهم نیست .

با سلام من برای حجم دادن به لب میخوام استفاده کنم کسی تا به حال استفاده کرده؟

برای چاقی صورت و گونه گذاری عالیه ولی برای لب من نشنیدم کسی استفاده کنه!!!!!

مارکهای خوب بگیر ایرانی نگیر مطمئن باش تاثیر میذاره

من یه مشکل بزرگ دارم و اون اینه که به هیچ روشی چاق نمیشم همه جای بدنم لاغره الی دماغم که گنده است هرکه بتونه منو پنج کیلو چاق کنه جایزه داره ?

خانمی یا آقا‼‼‼‼‼ بیا تا بهت مشاوره بدم چه جوری چاق شی من متخصص چاقی ام اگه خواستی چربیهامو بهت میفروشم ?????

قرص سرترالین درمان شماست.درعرض یک سال 15 کیلو!!!!البته درباره سرترالین دقیق مطالعه کنید.سرترابایول(باختر بیو شیمی)

سلام ،من هم همين مشكل و داشتم و با يه رژيم و چند روش ساده تونستم وزنم رو زياد كنم حتي چندين معجون خوشمزه و عالي و در دسترس و ارزان هم درست كردم خواستي برام ايميل بزن ،،ايميل مو اينجا ميزارم تا هر كسي كه مشكل اينجوري داره شايد بتونم كمك كوچيك براش داشته باشم

سلام ،من اين مشكل رو براي خودم حل كردم وحتي چندين معجون خوشمزه و عالي و در دسترس و ارزان هم درست كردم خواستي برام إيميل بزن ،در ضمن من هفته اينده ميرم ببينم مغازه ي هندي ها روغن خراطين اصل داره اگه پيدا كردم براتون قيمت و اصلاعاتش و مينويسم m

پودر جنسینگ همراه باروغن خراطین استفاده کن تاثیر داره نتیجه گرفتی خبرم کن

اگر جنسیت مذکر هست هر دو هفته یک امپول ناندرلون بزن بیست وپنج میلی گرمی .همراه با امپول ب ۱۲.همراه باپودر جنسینگ و روغن خراطین

من از روغن خراطین برای چاقی صورتم و حجم دادن به گونه هام استفاده کردم خیلی چندشم میشد ولی وقتی تاثیر اونو دیدم راحت تر تونستم استفاده کنم

این روغن خراااااااااطین چی چی هست همه ملت دنبااااالشن ?????

برای بدنسازها کاربرد داره عایا

بله قطعا یکی از خریداران اصلی این محصول بدنسازها هستند

من چند سال بود پرورش اندام کار میکردم متاسفانه توی قسمت عضلات سینه ضعیف بودم اما ماساژ با روغن زالو خیلی به من کک کرد تا این عضلات ر تقویت کننم

چه خوب الی جون میشه از این روغن برای بزرگ کردن باسن هم استفاده کرد؟

بله این روغن برای تمامی قسمتهای بدن قابل استفاده است

با سلام و خسته نباشی روغن خراطینی که ازتون خریدم به مدت سه هفته است استفاده میکنم برای چاقی صورت و گونه گذاری تا الان که خوب بوده صورتم پرتر و گردتر شده قبلا صورتم خیلی کشیده بود احساس میکنم خطوط زیر چشمم و پنجه غازیها محو شده فقط نگرانم که این تاثیرات دائمی نباشه برای اینکه این حجم باقی بمونه چکار باید کرد.

ا سلام پس از یک دوره اگر هفته ای یکبار مصرف حجم بدست امده تثبیت خواهد شد.

سلام ببخشيد چقد داخلش داره و قيمتش چنده؟؟

با سلام و تشکر از مقاله مفیدتون باز هم از این سری مقالات بذارید .موفق باشید.

روغن خراطین باعث بزرگ شدن سینه هم میشه عایا لطفا جواب درست بدید من به صورت ارثی سینه هام کوچیکه

بله این روغن موجب خونرسانی بیشتر به بافت سینه و در نتیجه بزرگ شدن و حجیم شدن سینه میشود

من میخوام روغن خراطین برای حجم دادن به عضلاتم استفاده کنم کسانیکه استفاده کرده اند بیان نظر بدن چند وقت استفاده کردن؟ نتیجه اش چطوره؟ چه مارکی بخرم؟ از کجا بخرم ؟ مهمتر از همه قیمت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مارکهای ایرانی که بدرد نمیخوره من مارک خارجی گرفتم اسمش رو یادم نیست ولی اون مدتی که استفاده میکردمگونه هام پف کرده بود الان هم یه مقدار تاثیرش مونده

من بار اول هندی خریدم عالی بود ولی این دفعه تارگت گرفتم زیاد رضایت بخش نبود هیچ ارزانی بی دلیل نیست

من دو بار چربی تزریق کردم سه و نیم میلیون هزینه کردم اولش میشدم بادکنک بعده سه ماه هیچی نمیموند الان چند ماهی روغن خراطین میزنم صورتم خیلی بهتر شده من خراطین اصل گرفتن 120 هزار تومان

از کجا روغن خراطین اصل خریدید؟ چه مارکی هست؟

ممنونم مطلب مفیدی بود استفاده کردم بهتون پنج ستاره دادم?

روغن خراطینی که به همراه دستگاه وکیوم سینه فرسنادید عالی بود متشکرم???

ممنون سایتتون حرف نداره

با سلام محسنی هستم از شیراز بابت ارسال سریع و هدیه ای که به همراه روغن خراطین فرستادید کمال تشکر را دارم به امید پیشرفت روز افزون شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

 Copyright © 2013 – 2017 salamatweb.ir

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

105,000 تومان

روغن خراطین نوعی روغن صد درصد طبیعی بوده که از یک نوع کرم خاکی به نام ” ایزینیا فتیدا ” استخراج می شود . ولی به جهت آماده سازی بستر پوست و تاثیر بیشتر روغن های دیگری نیز به روغن خراطین اصل اضافه می نمایند از جمله روغن کنجد و یا روغن زیتون که دارای اسید های چرب از جمله امگا سه و امگا شش  و اسیدهای چرب دیگر هستند.

مهم ترین خواص:

درمان کامل زود انزالی آقایان

روغن خراطین چیست ویکی پدیا

افزایش نعوظ و قدرت جنسی آقایان

بزرگ کننده آلت تناسلی آقایان

بزرگ کننده سینه بانوان

بزرگ کننده باسن بانوان

نکته : این محصول همراه با بسته بندی محرمانه ارسال می شود.

روغن خراطین در موارد زیر مورد استفاده قرار میگیرد :

دارای درمان کامل زود انزالی

افزایش نعوظ و قدرت جنسی آقایان

بزرگ کننده آلت مرد

بزرگ کننده سینه زن

بزرگ کننده باسن زن

حجم دهنده صورت استخوانی

حجم دهنده لب و گونه

رفع خط اخم و خط پیشانی

رفع چین و چروک پوست

کلاژن ساز و جوان سازی پوست

ضدلک و محافظت کننده پوست صورت

سالهای سال در طب سنتی آسیا و اروپا ، از روغن خراطین به عنوان بهترین درمان طبیعی کوچکی اندامها استفاده می شده است. در طب سنتی از این روغن جهت افزایش رشد و حجم موضعی عضلات استفاده می گردیده که امروزه اثرات شگفت انگیز آن شناخته شده و جایگزین تمامی کرمهای شیمیایی ، بوتاکس ها و جراحی ها که همگی از عوارض بسیاری برخوردارند، شده است .

این مایع یک روغن حجم دهنده موضعی می باشد ، کاملا طبیعی بوده و با همه پوستها سازگار است .این محصول اصل غلیظ است و بوی خاصی دارد و جذب پوست می شود . روغن خراطین مخصوص آقایان و خانم ها می یباشد و با ماساژ آن روی موضع با افزایش خون رسانی ، عضلات موضع مورد نظر با جذب این روغن ، تغذیه شده و در نتیجه سرعت رشد و حجم گرفتن در آن افزایش می یابد .

کار روغن خراطین تغذیه عضلات از راه پوست می باشد . حال این عضله می تواند در هر موضع از بدن و یا صورت چه آقایان و چه خانمها باشد و حتی در خانمها برای افزایش حجم سینه و سفت کردن سینه نیز ،کارایی بسیار خوبی دارد.

با توجه به اینکه استفاده از این روغن برای حجم دهی عضلات، روشی کاملا طبیعی است و از مواد شیمیائی استفاده نمی‌شود، بنابراین نسبت به روش‌های دیگر، طول درمان بیشتری دارد و طبع سرد و گرم فرد مصرف کننده، رنگ پوست و… بر طول و نتیجه درمان تاثیر دارد.

 

لطفا قبل از استفاده ، بطری حاوی روغن را خوب تکان دهید . قبل از مصرف موضع مورد نظر را با آب و صابون شست و شو دهید. روغن خراطین 1 الی 3 بار در روز ، مخصوصا شب قبل خواب و صبح زود استفاده گردد. قبل مصرف موضع مورد نظر را خوب مالش دهید تا سرخ شود . روغن خراطین برای صورت و لب و آلت تناسلی و سینه و باسن 2 شیشه کافیست ( بسته به خصوصیات فیزیک و درونی فرد و نتیجه مورد نظر) . مصرف روغن خراطین به صورت موضعی بوده و مستمر باید باشد.

ویدئو معرفی روغن خراطین

 

فاطمه – شهریور 11, 1398

من برای صورتم استفاده کردم خیلی عالی بود

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

طلا عنصری بسیار با ارزش برای پوست شماست. ماسک طلا، دارای کلاژن ، برطرف کننده ی چین و چروک ، لایه بردار پوست ، لیفتینگ ، آبرسان با قدرت مرطوب کنندگی تا ۳۰۰ برابر بیشتر از سایر محصولات و مناسب برای افراد با مشکلات حاد پوستی می باشد.روغن خراطین چیست ویکی پدیا

ترمیم و تقویت پوست

شفافیت و درخشندگی پوست

بازسازی سلول های پیر پوست

جلو گیری از پیری زودرس پوست

تحریک سلول های پوستی و ساخت پوستی سفت

التهابات پوستیرا کاهش می دهد

روغن زالو با مکانیسم رگ سازی، باعث افزایش گردش خون می شود و عضو مورد نظر بیشتر تغذیه و خون رسانی میگردد. به همین علت افزایش سایز دائمی را بعد از مدتی استفاده کردن به همراه دارد. همچنین در طب سنتی از این روغن جهت افزایش رشد و حجم موضعی عضلات استفاده می گردید که امروزه اثرات شگفت انگیز آن شناخته شده و جایگزین تمامی کرمهای شیمیایی، بوتاکس ها و جراحی ها که همگی از عوارض بسیاری برخوردار بوده، شده است.

مهم ترین خواص:

1- بزرگ کردن آلت تناسلی آقایان

2- ایجاد نعوظ قوی تر

3- افزایش طول و قطر آلت به مرور زمان

4- بزرگ کردن گونه ها و لب ها

5- بزرگ کردن باسن و ران ها

نکته : این محصول همراه با بسته بندی محرمانه ارسال می شود.

پک روغن زالو و پماد خراطین روجا بهترین حجم دهنده اندام و عضلات بدن است که 100% طبیعی و سازگار با هر پوستی می باشد. محصولی طبیعی است که در طب قدیم استفاده می شده است کرمها و پمادهای زیادی اکنون در بازار برای این منظور موجود می باشد که تماما شیمیایی بوده و عوارض خاص خود را دارد ولی این محصول کاملا طبیعی بوده و هیچگونه عوارض جانبی گزارش نشده است.

 

مهم ترین خواص:

1- بزرگ کردن آلت تناسلی آقایان

2- افزایش طول و قطر آلت به مرور زمان

3- بزرگ کردن گونه ها و لب ها

4- بزرگ کردن باسن و ران ها

نکته : این محصول همراه با بسته بندی محرمانه ارسال می شود.

ماسک لیمو سرشار از ویتامین سی و کلاژن ساز قوی می باشد که پوست شما را جوانتر و شاداب تر می کند. ماسک لیمو برای استفاده در تابستان که پوست در معرض آفتاب سوختگی شدید قرار می گیرد بسیار مناسب است. با استفاده از ماسک لیمو شما می توانید آفتاب سوختگی و گرمای پوست خود را به صورت کامل برطرف کنید.

از بین بردن لک صورت

درمان آکنه و جوش های قرمز

کلاژن سازی و جوانسازی پوست صورت

درمان آفتاب سوختگی

درخشان شدن پوست صورت

رفع سیاهی زانو و آرنج

پودر  تنگ کننده واژن  یا همان پودر هفت گیاه ماریانا تنگ کننده طبیعی است که ترکیبی از گیاهان مختلف از جمله گیاه ماریانا است که استفاده از آن خواص اعجاب انگیزی برای بانوان به همراه خواهد داشت .یکی از دلایلی که این گیاه محبوبیت جهانی یافته است تنگ کردن واژن و افزایش لذت جنسی در بانوان می باشد . ماریانا علاوه بر تنگ کردن واژن مزایای بی شمار دیگری نیز دارد که در قسمت توضیحات محصول می توانید مطالعه فرمایید.

 

مهم ترین خواص:

1- تنگ کردن واژن بانوان

2-افزایش لذت جنسی

3-رفع مشکلات و ناراحتی های دستگاه تناسلی

نکته : این محصول همراه با بسته بندی محرمانه ارسال می شود.

این روغن ، ترکیب روغن های خراطین و روغن زالو می باشد که یک روغن صد در صد طبیعی می باشد. روغن های خراطین و روغن زالو تاثیر بسزایی در درمان ناتوانی های جنسی و افزایش حجم عضلات دارد که ترکیب میکس شده این دو روغن تاثیر بیشتری دارد و جوابدهی در مدت زمان کوتاه تری خواهد بود.

 

مهم ترین خواص:

۱- حجم دهنده اندام تناسلی مردان

۲-حجم بخشیدن به سینه های خانم ها

۳- بزرگ کردن باسن و ران ها

۴- تاثیر سریع حجیم کردن گونه و لب ها

نکته : این محصول همراه با بسته بندی محرمانه ارسال می شود.

عطاری آنلاین نسیم – فروشگاه اینترنتی

کپی رایت – تمامی حقوق برای عطاری آنلاین نسیم محفوظ است.

نام کاربری یا آدرس ایمیل *

گذرواژه *

مرا به خاطر بسپار ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

نام کاربری *

آدرس ایمیل *

گذرواژه *

عضویت

روغن خراطین چیست ویکی پدیا
روغن خراطین چیست ویکی پدیا
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *