روش پخت گوجه بادمجان

دوره مقدماتی php
روش پخت گوجه بادمجان
روش پخت گوجه بادمجان

Загрузка…

Загрузка…

دوره مقدماتی php

Загрузка…

Обработка…

Загрузка…

روش پخت گوجه بادمجان

Обработка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка плейлистов…

هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است ، شما اولین نفر باشید !

توجه: نظرات مدیریت سایت تا آنجا که بتواند از ویرایش یا حذف نظرات ارسالی توسط کاربران خودداری خواهد کرد ، مگر اینکه پیام مورد نظر دارای کلمات رکیک و مغایر با محدوده تعیین شده در قوانین سایت باشد .

آدرس پست الکترونیک شما هرگز منتشر نخواهد شد. قسمت های ضروری با * نشانه گذاری شده اند

روش پخت گوجه بادمجان

سایت آشپزی آیکابان ، یک آشپزی ساده و لذت بخش با ساده ترین و در دسترس ترین مواد غذایی موجود را به شما آموزش می دهد . عشق و علاقه مهمترین اصل در آشپزی است . با عشق آشپزی کنید و از تهیه انواع غذاها ، دسرها ، نوشیدنی ها ، کیک و شیرینی و . . . با طعمی نو لذت ببرید .

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ و متعلق به آشپزی iKaBaN.ir می باشد

روش پخت گوجه بادمجان

آرایش

مدل مو

مدل لباس

آموزش آشپزی ، ، آموزش پخت انواع غذای ایرانی ،غذای فرنگی و سنتی

خوراک بادمجان و گوجه فرنگی یا خورش گوجه بادمجان ساده غذایی لذیذ و خوشمزه است و برای گیاهخواران و افراد وگن مناسب می باشد.

ما در این مقاله از سایت کوکا آموزش درست کردن خوراک بادمجان و گوجه فرنگی خوشمزه بدون گوشت را ارائه کرده ایم.

بادمجان ها را پوست کنده و به پهنا لایه لایه می بریم و خوب در آب و نمک می شوییم و آبکش می کنیم.

در یک تابه روغن کنجد می ریزیم و بادمجان ها را سرخ می کنیم و در یک تابه دیگر می چینیم، پیاز ها و فلفل ها را خرد کرده و سرخ می کنیم و بر روی بادمجان ها می چینیم.

حالا گوجه فرنگی های خرد شده را هم کمی تفت می دهیم و بر روی مواد دیگر می چینیم، سیر ها را لا به لای مواد می گذاریم و آب و رب گوجه فرنگی را به آن اضافه می کنیم و می گذاریم تا بپزد و جا بیفتد.

روش پخت گوجه بادمجان

خوراک بامجان و گوجه آماده است روی آن را با جعفری تزیین کنید و در کنار برنج یا با نان سرو کنید.

فال حافظ

سلامت و پزشکی
سبک زندگی
گیاهخواری
اطلاعات دارویی
خواص ها
مد و فشن

سرگرمی
چهره ها
عکس های جالب و دیدنی
اشعار زیبا
آهنگ
ویدیو کلیپ
آهنگ تولدت مبارک

کپی برداری ممنوع !

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا به هر نحو غیر مجاز می باشد.
هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.
استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.

مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

یتیمچه

یتیمچه یکی از انواع غذاهای بسیار قدیمی و سنتی ایرانی است که با بادمجان و گوجه فرنگی تهیه می شود. این غذای خوشمزه که شباهت زیادی هم به خوراک بادمجان دارد یک نوع خوراک محسوب می شود که با نان سرو می شود.

با مقدار موادی که در این دستور آشپزی قرار گرفته است می توانید برای ۴ نفر یتیمچه تهیه کنید. در صورتی که می خواهید مقدار کمتر یا بیشتری یتیمچه تهیه کنید کافیست مقدار مواد را ضرب یا تقسیم کنید. با آموزش آشپزی یتیمچه با پارسی دی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر

روش پخت گوجه بادمجان

دستور پخت

ابتدا بادمجان ها را پوست می گیریم و آبکشی می کنیم و روی تخته آشپزخانه به شکل مکعب های ۲ سانتی متری برش می دهیم و کنار می گذاریم.سیر و پیاز ها را پوست می گیریم و می شورییم وروی تخته نگینی خرد می کنیم

و در تابه ای روغن می ریزیم و حرارت را کم می کنیم تا داغ شود،سپس پیاز ها را در آن تفت می دهیم تا طلایی شوند آنگاه در بشقابی می ریزیم و سیر را در روغن تفت می دهیم و بادمجان ها را نیز اضافه می کنیم و تفت می دهیم

و صبر می کنیم تا بادمجان ها سرخ شوند.(می توانید بادمجان ها را نصف کنید و به همان صورت سرخ کنید و بعد مکعبی خرد کنید.) سپس پیاز طلایی شده را مجددا به تابه اضافه می کنیم و با بادمجان ها تفت می دهیم

و گوجه فرنگی ها را نیز می شوییم و روی تخته ریز خرد می کنیم و به مواد می افزاییم و خوب مخلوط می کنیم و نمک،فلفل سیاه و زردچوبه روی مواد می پاشیم و تفت می دهیم و نصف لیوان آب به مواد اضافه می کنیم

و درب تابه را می گذاریم تا یتیمچه با حرارت کم بپزد و رو غن بیندازند. پس از آنکه مشاهده کردیم غذا روغن انداخته است یتیمچه آماده سرو شده است ، آن را در بشقاب بکشید و با نان و سبزی خوردن نوش جان کنید.

همچنین ببینید

روش پخت گوجه بادمجان
روش پخت گوجه بادمجان
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *