روش مصرف لتروفم

دوره مقدماتی php
روش مصرف لتروفم
روش مصرف لتروفم

لتروزول داروی خوراکی به صورت قرص است که باری درمان ناباروری استفاده می شود. خانمهایی که داروی کلومیفن را مصرف کرده اند و نتیجه نداشته، برای آنها لترزول تجویز می شود. در برخی مطالعات، لتروزول را اولین خط درمان ناباروری می دانند.لتروزول اغلب بعنوان داروی سرطان سینه معرفی شده است. اما چرا دکتر قرص لتروزول را تجویز میکند؟ چرا داروی سرطان سینه در درمان ناباروری استفاده میشود؟ آیا این قرص سالم است؟

قرص لتروزول در موارد زیر تجویز میشود:

در زنان مبتلا به pcos: معمولا از کلومیفن مفید تر است و باعث تحریک تخمدان ها در زنان مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک می شود.

در افراد مقاوم شده به کلومیفن: زمانی می رسد که کلومیفن دیگر قادر به تحریک تخمدانها حداقل در سه دوره حتی بعد از زیاد کردن دوز آن نیست. قرص لتروزول ممکن است برای این زنان مفیدتر باشد.روش مصرف لتروفم

برای درمان ناباروری، درمان پیش سرطان: اگر یک زن سرطان استروژنیک دارند، شبیه سرطان سینه ( روش شناسایی سرطان سینه)، استفاده از داروهای باروری باعث تحریک کردن تخمدانها و بالغ شدن تخمک میشود. داروهایی که سطح استروژن را بالا برده که منجر به رشد سریعتر تومور میشود. قرص لتروزول بدون افزایش سطح استروژن باعث تحریک کردن تخمدانها می شود.  گاهی لتروزول همراه با کلومیفن مصرف میشود.قرص لتروزول داروی مناسب در بیماری های اولیه تخمدان، مسدود بودن لوله فالوپ و مشکل باروری در مرد  نیست.

دوره مقدماتی php

توجه: گاهی قرص لتروزول برای درمان اندومتریوز استفاده میشود اما در این افراد تحریک تخمدانها مورد هدف نیست و ماه ها برای کاهش درد لگن در این افراد استفاده میشود.

تجویز قرص با توجه به دستور پزشک شما است. پزشک از شما می پرسد که پریود شده اید یا نه؟اگر هم شده اید از شما می خواهد تست بارداری بدهید. اگر شما مطمعن نیستید که پریود شده اید یانه؟ مثلا لکه بینی کم رنگ دارید به پزشک اطلاع دهید. زمانی که پزشک از باردار نبودن شما اطمینان حاصل کرد به مدت 5 روز شما باید قرص لتروزول بخورید.شما این قرص ها را در روزهای 3،4،5،6 و 7 سیکل خود و یا در روزهای 5،6،7،8 و 9 مصرف کند. پزشکان بین مصرف 3 تا 7 روز و 5 تا 9 روز اختلاف نظر دارند اما میزان موفقیت تقریبا یکسان است.

قرص های لتروزول معمولا 2.5 میلی گرمی هستند و شما یک تا 3 قرص را در هر روز مصرف می کنید. دکتر در روزهای 12 تا 15 سیکل برای شما درخواست آزمایش خون و سونوگرافی می کند که برای تعیین میزان موفقیت تحریک تخمدانهاست.

در همان روزهای مصرفی رابطه جنسی داشته باشید. همچنین قرص لتروزول همراه با iui قابل استفاه است.

براساس مطالعات منتشر شده،زنان pcos که لتروزول مصرف می کنند تا 27.5 درصد نوزاد سالم متولد می کنند. در این مطالعه زنان با مصرف کلومیفن، 19.1 درصد است. شانس هر شخص وابسته به فاکتورهایی از قبیل سن و فاکتورهای باروری است. مطالعه انجام شده دیگه، نشان داده است که میزان تحریک تخمدانها با مصرف لتروزول و کلومیفن به ترتیب 70.9 و 67.5 درصد است.

عوارض این قرص ناشی از پایین آمدن سطح استروژن در بدن است. همین عامل باعث ایجاد عوارض میشود:

بیشترین عارضه این قرص ها در درمان ناباروری، خستگی و سرگیجه است. اگر علائم شدید شد به دکتر خبر دهید.

لتروزول و هر قرص باروری دیگر شانس چندقلویی را در شما زیاد میکند. اما این احتمال نسبت به قرص کلومیفن کمتر است. بین 2 تا 4 درصد از بارداری ها توسط لتروزول دوقلو میشود. در درمانهای باروری، سطح پایین استروژن در جریان خون باعث افزایش تولید fsh هورمون تحریک کننده تخمدانها میشود.این نحوه عملکرد لتروزول در باروری است.

این دارو همچنان در سرطانهای استروژیکی کارساز است اما بعنوان یه داروی شیمی درمانی محسوب نمیشود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

ناباروری در زوجین دلایل متفاوتی دارد. امروزه با توجه به گسترش علم پزشکی اکثر این ناباروری ها قابل درمان است. یکی از این درمان ها قرص لتروزول است که برای مشکل نازایی زنان تجویز می شود و در اکثر موارد بارداری را در پی دارد. در این مقاله راجع به موارد تجویز این دارو و نحوه صحیح مصرف آن صحبت می کنیم.

قرص لتروزول، دارویی خوراکی است که برای ناباروری تجویز می شود. زنانی که با مصرف قرص کلومیفن نتوانستند باردار شوند از این دارو استفاده می کنند. بعضی از متخصصان لتروزول را به عنوان اولین روش درمان ناباروری تجویز می کنند. همچنین از این دارو برای درمان سرطان سینه هم استفاده می شود. این دارو معمولا به شکل 2.5 میلی گرمی وجود دارد.

این قرص در زنانی که دچار سندرم تخمدان هستند, سبب تحریک تخمدان ها شده و یکی از بهترین داروها نسبت به کلومیفن است. در شرایطی که کلومفین در مدت سه دوره مصرف اثری روی تحریک تخمدان نداشته باشد می توان از قرص های لتروزول استفاده کرد.

همانطور که در ابتدا ذکر شد از داروی لتروزول به عنوان روشی موثر برای درمان ناباروری مورد استفاده قرار می گیرد. گفتنی است که مصرف این دارو و دوز آن باید زیر نظر پزشک انجام شود. معمولا به مدت پنج روز از این قرص برای درمان ناباروری استفاده می شود. عده ایی از پزشکان دوره مصرف 4 تا 7 روز را تجویز می کنند و برخی دیگر بین 5 تا 9 روز. به طور کلی نهایت دوره مصرف این قرص 10 روز است که در طی آن نتیجه مثبت بدست می آید. مقدار مصرف قرص لتروزول حدود سه عدد در طی روز است و توصیه می شود در مدت مصرف این قرص حتما آمیزش انجام شود. در مدت مصرف این دارو آزمایش خون و سونوگرافی گرفته می شود تا میزان تحریک تخمدانها مشخص گردد.

روش مصرف لتروفم

بعضی از داروهایی که برای درمان ناباروری مصرف میشوند, سطح استروژن را در بدن بالا برده که باعث روند رو به رشد تومورهای سرطانی می شود. جالب است بدانید که قرص لتروزول سطح استروژن را افزایش نمی دهد ولی باعث تحریک تخمدان می شود.

در دوره یائسگی ترشح هورمونهای زنانه در بیشترین سطح ترشح قرار دارند و احتمال بروز سرطان پستان در آنان زیاد است, لتروزول یکی از داورهای موثر است که می تواند سطح هورمونها در بدن زنان را در این دوره کم کند. به همین دلیل به آن داروی پیش سرطان هم گفته می شود.

همچنین باید تاکید شود که این دارو برای درمان بیماری های تخمدان, درمان ناباروری در مردان و مسدود بودن لوله فالوپ به کار نمی رود. گاهی از این قرص برای تسکین درد لگن استفاده می شود که در این مورد دارو به مدت چندین ماه مورد استفاده قرار می گیرد.

مصرف قرص لتروزول باعث کاهش ترشح هورمون استروژن می شود که همین امر ممکن است باعث بروز بعضی عوارض جانبی  مانند: احساس خستگی، سرگیجه، سر درد، اختلالات بینایی مثل تاری دید، تعریق زیاد بدن به خصوص در شب، مشکلات گوارشی مثل نفخ شکمی و معده درد، گر گرفتگی، اختلالات خواب، درد قفسه سینه، لکه بینی غیر طبیعی که در مواردی ممکن است شدت پیدا کند و همچنین خونریزی شدید قاعدگی، از عوارض جانبی این دارو می باشد. در صورت مشاهده هر کدام از این علائم پزشک متخصص را در جریان بگذارید.

عموما داروهایی که برای درمان ناباروری تجویز و مصرف می شوند احتمال دو قلویی زایی یا چند قلویی را افزایش می دهد. طی تحقیقاتی مشخص شد که حدود 2 تا 4 درصد از زنانی که برای درمان ناباروری از قرص لتروزول استفاده کرده بودند, صاحب فرزندان دو قلو شدند.

منبع : آرگا



تفریحات آبی و جشنواره‌های خرید با تور دبی


آشنایی با چایامانگالارام مجسمه بودایی غول پیکر به خواب فرو رفته!



چطور جراحی زیبایی موفقی داشته باشیم؟



با انواع مدل مبلمان 2019 آشنا شوید


چگونه سفری ارزان به استانبول ترکیه داشته باشیم؟



در سال 2019 چه رنگی مد می شود؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وبسایت



دکتر عطا حیدری فوق تخصص جراحی پلاستیک



خاصیت، بررسی رایگان خواص و مضرات مواد غذایی!

“);

}, 50);

});

“);

iframe.onload = function() {
ga(‘send’, ‘event’, ‘top_content_region’, ‘iframe_onload’, ‘yektanetAd’, Date.now() – s);
}

}, 50);

});

دکتر برام لتروزول تجویز کرده. می شه به جای این که شب بخورم صبح مصرفش کنم؟ … ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، “ادامه خبر” را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید …)

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

روش مصرف لتروفم

می پسندم

3

سایر خبرها

ورزش نکنید! قرص جوانی می آید از هدررفتن حجم اینترنت جلوگیری کنید حامد زمانی و عبدالرضا هلالی – رفیقم حسین رستوران هایی که قبل از مرگ باید به آنها سر زد روزانه 500 دستگاه خودرو کالای قاچاق وارد کشور می شود پربازدید ها پربحث ترین عناوین دستمزد هر ساعت کار در ایران چقدر است؟ تصادف دو خودرو که یکی برای حفظ جان طراحی …

شه؟ کیت تخمک گذاری دقیق نشون می ده یا نه؟ پاسخ دکتر مرجان قاجار، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی: دوست عزیز اگر مطمئنید ترشحات قارچی شکل دارید، استفاده از جوش شیرین بد نیست، خطری ندارد ولی اگر عفونت دیگری داشته باشید، بدتر می شود. پس بهتر است به متخصص مراجعه کنید تا معاینه شوید و داروی لازم و متناسب با توع عفونت برای شما تجویز شود و از خوددرمانی بپرهیزید بخصوص که باردار …

…> کوفی ماند و پیمان، با آن همه رسوایی شه خوبان تنها شد، به سر نی سرها شد زینب ماند و زینب با آن سر سودایی نور از نیزه ها سر زد، آه از سینه ها سر زد بانگ نینوا زینب، تیغ کربلا زینب دل غمگین بشارت، غم عالم سرآید برود این زمستان، خبر دیگر آید الله الله می آید فصل امید بر تاریکی می تازد صبح سپید شب را صبحی دگر است یاران وقت سحر است برخیز …

واویلتا واویلتا امشب سکینه در حرم اشک از بصرجاری کند فردا کنار کشتة بابا عزاداری کند فریاد وامصیبتا واویلتا واویلتا غلامرضا سازگار بیا که گریه کنم لحظه های آخر را بخوان ز چشم ترم حال و روز خواهر را دلم قرار ندارد بیا که تا دم صبح بنالم از سر شب روضه های مادر را پرید خواب رباب از خیال حرمله باز …

اینجا مکانی امن است و از آن لحاظ اطمینانی دارم هرچند شاید این اطمینان کاذب باشد اما شب ها پسرم هست او دیگر بزرگ شده و مراقبمان است اما بیشترین ترسم هم می تواند از جانب او باشد چرا که یکبار می گفت مادر بیا گاز را باز کنیم و بخوابیم و صبح همه چیز تمام… من از حرفش می ترسم هر شب با ترس به خواب می روم در هر حال نونهال است و غرور دارد. خوان سوم بیماری کمی صحبت به درازا می کشد و …

…، غم عالم سرآید برود این زمستان، خبر دیگر آید الله الله می آید فصل امید بر تاریکی می تازد صبح سپید شب را صبحی دگر است یاران وقت سحر است برخیز ای اهل وفا، برخیز ای روح رها جور دیگر باید دید، دیده ها را باید شست تا کی جنگ و نفرت این دوزخ هر جایی؟ زیر باران باید رفت، کینه ها را باید شست باید پایان یابد، این برزخ تنهایی برخیز تا به هم سازیم، از عشق عالمی سازیم آن روز نوبهار آید، آن روز شهسوار آید …

به گزارش 9 صبح؛ پادشاه فصل ها رخ نموده و روزها کوتاه و شب های بلند و خنک آغاز شده است. اما این فصل هزار رنگ برای برخی افراد همراه با خستگی، کسالت و بی حالی است. خیلی از افراد هستند که با کوچک ترین باد سردی دچار سرماخوردگی و بیماری های ویروسی می شوند. در این مطلب 12 ماده غذایی مفید معرفی می کنیم که کمک می کنند تا پاییزی پرانرژی و دور از بیماری ها داشته باشید. گردو: ضدخستگی …

…> بلافاصله قبل از رفتن به رختخواب غذا نخورید: بسیاری از افراد، علیرغم اینکه در آخر شب نیازی به مصرف غذا ندارند و گرسنه نیستند و می توانند بدون خوردن خوراکی به رختخواب بروند، درست قبل از خواب به خوردن می پردازند. برای مثال می توانید با خودتان قرار بگذارید که از ساعت 9:30 به بعد چیزی نخورید یا در آخر شب از خوردن وعده های غذایی سنگین بپرهیزید و به جای آن از میوه ها استفاده کنید. دندان هایتان را …

. … نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می شود. … دومین شب مراسم عزاداری امام حسین (ع) در حسینیه امام خمینی. 6 روز پیش – خانه / سایت خوان / روسیه استقرار اس300 در سوریه را تأیید کرد … سامانه موشکی “ اس300” را در پایگاه دریایی خود در طرطوس سوریه مستقر کرده است. به … بود که روسیه برای اولین بار سامانه موشکی اس 300 ارتقا یافته خود موسوم به “اس300 VM … بررسی راهکار نظامی علیه سوریه در …

رو نشسته است. جایی که هیچ کس در قبال هیچ چیزش مسئول نیست. به گزارش عطنا و به نقل از روزنامه شرق ، باران شب را تا صبح بی امان باریده بود. سپیده دم از خواب بیدار می شوم. نسیمِ خنکِ پاییزی که به صورتم می خورد، فرح بخش است. مادرم نماز صبح می خواند. شب را می بینم که در برابر روشنایی مکنده روز جان می دهد. کوله پشتی ام را آماده می کنم. خودم را در هیئت کولبری درآورده ام. ساعت پنج صبح که هوا …

شما کاربران گرامی جمع آوری کنیم. یکی از سفارشات پیامبر(ص) آن بود که غذا خوردن در سه وعده یعنی صبح، ظهر و شب را ترک نکنید لقمه الصباح مسمار البدن (1) یعنی صبحانه بدن را نیرومند می کند و حتی پیامبر اکرم (ص) به کسانی که به خاطر رژیم گرفتن شام را ترک می کنند سفارش می کند ترک شام مکروه است چرا که بهم زننده اعتدال بدن است و قوت را کم می کند.(2) رگی از بدن که نفرین می کند …

نمی دونیم فرداچی می شه ، ولی می دونیم امروز توی دستهامون چی داریم . پس خدایا شکرت می کنم برای هرچه دادی و ندادی ، شکر .” مهدی رجب زاده نوشت: “به نام حضرت دوست،سلام.مراسم شب هشتم محرم الحرام 1395بانی مراسم باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان جا داره از آقای سعید آذری مدیریت محترم، احمد آقا فقیهی معاونت محترم و همه عزیزان و عوامل باشگاه، به پاس زحماتی که برای برپایی خیمه امام حسین علیه …

سپیده دم سوگند . ” فجر” در اصل به معنی شکافتن وسیع است، و از آنجا که نور صبح تاریکی شب را می شکافد از آن تعبیر به “فجر” شده است.[2] قرآن کریم کتاب هدایت و برنامه زندگی بشر در دنیا و باعث سعادت در آخرت است ذلِکَ الْکِتابُ لا رَیْبَ فیهِ هُدیً لِلْمُتَّقین [بقره/2] در [وحی بودن و حقّانیّت ] این کتابِ [با عظمت ] هیچ شکی نیست سراسرش برای پرهیزکاران هدایت است . هدایت یعنی …

به گزارش افکارنیوز ، گیاه دارویی را می توان جایگزین قرص کرد. چند گیاه دارویی وجود دارند که می توان آن ها را جایگزین قرص خواب کرد. بسیاری از ما هر شب مشکل خواب داریم و صبح ها بداخلاق و خسته بیدار می شویم و مدام به دنبال راه حلی هستیم تا بتوانیم یک خواب خوب و آرام برای خودمان فراهم کنیم. اغلب اوقات بهترین گزینه ای که به ذهنمان می رسد استفاده از قرص خواب است. در این نوشتار از 5 …

…، ملاتونین و منیزیم بخورید. برای شام می توانید ترکیبی از پروتئین های باکیفیت بالا و کربوهیدرات های پیچیده مصرف کنید. یک بشقاب کینوآ به همراه سبزیجات تفت داده شده و سینه مرغ انتخابی خوب است. برای دسر یک کاسه گیلاس و ماست میل کنید. 4. ساعت 10:30 چراغ ها را خاموش کنید. سعی کنید هر شب سر یک ساعت معین برای خواب آماده شوید. بدن ما برای خوابیدن ساعت 10 شب و بیدار شدن ساعت 6 صبح …

سوال مخاطب نی نی بان: من ماه قبل تاخیر پریود داشتم آز دادم مشکوک بود با بتای 42 نه روز بعد از موعدم سقط شد و پریود شدم دکتر وسط دوره بهم دوتا آمپول پروژسترون داد که زدم و قرص کلومیفن داد از شب سوم دو عدد و لتروزول از شب چهارم دو عدد این قرصا زیاد نیست؟کیست نمیشه؟ پاسخ دکتر شهلا چایچیان، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی: دوست عزیز اطلاعات شما ناقص است، باید سنتان را ذکر کنید و بگویید چه مدت است که برای بارداری اقدام کرده اید، بدون دیدن سونو و آزمایش های شما نمی توان شما را دقیق راهنمایی کرد. …

رازهایی خبر دارند که شما نمی دانید! بهترین ساعت پرواز افرادی که صبح زود پرواز دارند خیالشان راحت باشد که اصلا با تاخیر در پرواز مواجه نخواهند شد. پروازهای اول صبح بیشترین شانس پرواز سر وقت را دارد. علاوه بر آن، پتوهای تازه شسته شده فقط به مسافران اولین پرواز داده می شود و پس از آن پتوها مجدد تا شده و دراختیار مسافران قرار می گیرد. نظافت چند وقت یکبار …

تماس مستقیم صدای مشتری: 02126201015 آیا می دانید رنگ پوست کدر و تیره و لک های قهوه ای، شما را از آنچه هستید پیرتر نشان می دهند؟ اشعه ماورا بنفش نور خورشید، تغییرات هورمونی، افزایش سن، بارداری، مصرف برخی از داروها و قرص ضد بارداری، لیزر، التهابات پوستی، استفاده از مواد آرایشی و فرآورده هایی که نسبت به نور حساس هستند، آلودگی های زیست محیطی و لک های جوش از عوامل اصلی بروز …

برخی از اوقات پیش می آید که شب قبل، از نوشیدنی های الکلی استفاده کرده باشید و صبح وقتی از خواب بیدار می شوید حالت خماری داشته باشید و بخواهید تا عصر در رختخواب خود دراز بکشید و بخوابید. احساس می کنید سرتان سنگین شده است. بیشتر افراد در اینگونه مواقع دوست دارند پیتزای سرد و یا ساندویچ گوشت بخورند. دست نگه دارید ، برخی از غذاها می توانند به درمان خماری کمک کنند. در این مقاله قصد داریم به این موضوع …

قرص ها باید تحت نظر پزشک یا ماما صورت پذیرد. استفاده از این قرص ها باید در زمان مشخصی انجام گیرد، چنانچه مصرف این دارو در زمان مشخص انجام نگیرد، باعث می شود که دوز دارویی نیز تغییر کند. پزشکان توصیه می کنند که برای کاهش عوارض گوارشی این قرص ها، بهتر است در شب و قبل از خواب مصرف شوند. اگر شخصی بخواهد این قرص ها را در مدت زمان طولانی و به طور مداوم مصرف کند، باید بعد از 3 ماه حتما آزمایش …

…. منتها به قول قدیمی ها باید مراقب باشید خشت اول را کج نگذارید که کارتان بیخ پیدا نکند. شما زن و شوهر که دوتایی تان صبح تا شب را بیرون خانه به سر می برید، نیاز جدی تری به مراقبت از این خشت های اول دارید که زندگی تان رنگ و بوی تازه اش را حفظ کند و هم سر بمانید. به قول معروف، برای نیل هرچه بیشتر به این مقصود ، نگاهی به این پیشنهادها بیندازید بد نیست. فرمان 1- کارها را …

بنوشید یک لیوان آب یخ شاید بتواند بهتر حالتان را جا بیاود، اما اگر می خواهید لاغر شوید کنید، بهتر است آب گرم بنوشید. تحقیقات نشان داده نوشیدن یک لیوان آب گرم قبل از وعده غذایی می تواند باعث شود سریعتر احساس سیری کنید. اگر می خواهید بیشتر بدانید : لاغری برای صبحانه بلغور جو دوسر را امتحان کنید تنها کافیست صبح ها یک کاسه بلغور جو دو سر میل کنید سپس خواهید دید …

و عاشورا در صبح از ساعت 10 تا 14 و در بعد از ظهر از ساعت 20 تا 23 نیمه شب نیروهای اورژانس مستقر می شوند. عباسی تاکید کرد که عوامل اورژانس از آغاز عزاداری ها در روز تاسوعا و عاشورای حسینی در محل های تعیین شده حاضر بوده و استقرار آنان تا پایان زمان عزاداری ها ادامه خواهد داشت. وی ادامه داد: در عین حال بالغ بر 130 نفر از پرسنل فوریت های پزشکی اعم از پزشک و پرستار آماده خدمات …

عفونت بجنگید. دکتر جوناس می گوید: داروهایی مثل پاراستامول و ایبوپروفن می تواند تب شما را پایین بیاورد و در عین حال باعث شود شما کمتر مایعات از دست بدهید. در عین حال این داروها سیستم ایمنی شما را هم تقویت می کند و این گونه بدنتان بهتر می تواند با بیماری بجنگد. می توانید یک قرص را در ساعت 10 صبح و یک قرص دیگر را 4 تا 6 ساعت بعد بخورید. در کل روزی 3 عدد از این داروها را مصرف کنید. 12:30 ظهر …

زیادی می برد اما فرمانده گردان همان شب عازم پادگان گلف اهواز شد من هم باهزارویک امید ازامام حسین خواستم که ازتو میخوام کمکم کنی خوابیدم و درخواب طریقه رفع مشکل به من آموزش داده شد که بعداز نماز صبح به همان طریق که خواب دیدم مشکل رو حل کردم که اعلام این موضوع ازطریق فرد بسیجی بدون آموزش غیر قابل باور بود که همین موضوع باعث ارتقاء بنده و15روز مرخصی تشویقی شد جون تازه رفته بودم جبهه حاضرنبودم بیام مرخصی وبه عنوان مانده مرخصی برام منظور شد. انتهای پیام/ …

روز به بدن، حالت سستی و بی حالی بدهد. نوشیدن قهوه نه تنها شما را بیدار نگه می دارد، بلکه ساعت درونی بدنتان را عقب می کشد تا دیرتر به خواب بروید. مشکل اینجاست که این ساعت درونی، ریتم چرخه خواب و بیداری بدن را تنظیم می کند؛ چراکه تک تک سلول های بدن ساعت دارند. حذف قهوه از رژیم غذایی یا تنها صرف آن در وعده صبح می تواند به زود خوابیدن و زود از خواب بیدارشدن افراد کمک کند، گرچه می توان گفت مصرف کافئین …

فضای مطبوعاتی امروز در عرصه اجتماعی و فرهنگی؛ قیام عاشورا را بررسی کرد. جایگاه زنان مساله دیگری که روزنامه ها آن را بازتاب دادند و توجه به سلامتی و دوری از بیماری ها از دیگر مطالب مهم روزنامه ها به شمار می رود. گروه اطلاع رسانی دفتر پژوهش و بررسی های خبری ایرنا؛ موضوع های یادشده را که انعکاس قابل توجهی در روزنامه های صبح دوشنبه داشت؛ با هدف آگاهی بخشی و اطلاع رسانی مورد بررسی قرار داده است …

از راه برسند و بعد قرص بخورید. مهارکننده های پروتون پمپ که بعضی از آنها در دسترس هستند مانند Prilosec OTC، قوی ترین بازدارنده های اسید هستد، اما مدتی طول می کشد تا اثر کنند. این ها داروهایی هستند که برای پیشگیری از ریفلاکس کاربرد دارند. برای تسکین سریع تر، آنتی اسیدهایی مانند Maalox و Tums که بدون نسخه هم می توانید آنها را تهیه کنید، را برای حایل شدن میان اسید و مری تان مصرف کنید اما این ها تنها …

از راه مصرف شیر این بز، زندگی خود را می گذراندند. وقتی سلطان وارد شد، او را نشناختند; ولی برای پذیرایی از مهمان، آن بز را سر بریده و کباب کردند; زیرا چیز دیگری برای پذیرایی نداشتند. سلطان شب را همان جا خوابید و روز بعد، از ایشان جدا شد و خود را به درباریان رسانید و جریان را برای اطرافیان نقل کرد. در نهایت از ایشان سؤال کرد: اگر بخواهم پاداش مهمان نوازی پیرزن و فرزندش را داده باشم، چه …

هتل درویشی مشهد دارم قهوه می خورم، در حالی که بچه های شاعر شهرستان ادب داشتند مرا به جلسه ای می رساندند در مسیر گفتند حاج آقا اجازه بده یک قهوه هم به شما بدهیم.بعد عده ای عکس آن قهوه خوردن را گذاشتند به عنوان اشرافی گری بنده. حدادیان اظهار داشت: وقتی ما با حقوق های نجومی برخورد می کنیم باید توقع داشته باشیم چنین فضاهایی را برای ما درست کنند، اما کور خوانده اند و بدانند که موفق نمی شوند …

“);

iframe.onload = function() {
ga(‘send’, ‘event’, ‘banner_120_top1’, ‘iframe_onload’, ‘KhabarFarsiAds’, Date.now() – s);
}

}, 50);

});

“);

iframe.onload = function() {
ga(‘send’, ‘event’, ‘banner_120_top1’, ‘iframe_onload’, ‘didar’, Date.now() – s);
}

}, 50);

});

روش مصرف لتروفم

“);

iframe.onload = function() {
ga(‘send’, ‘event’, ‘banner_120_top1’, ‘iframe_onload’, ‘MihanWebPars’, Date.now() – s);
}

}, 50);

});

“);

iframe.onload = function() {
ga(‘send’, ‘event’, ‘banner_120_top1’, ‘iframe_onload’, ‘prfarsi_130x240’, Date.now() – s);
}

}, 50);

});

“);

iframe.onload = function() {
ga(‘send’, ‘event’, ‘banner_120_top1’, ‘iframe_onload’, ‘ibaner’, Date.now() – s);
}

}, 50);

});

“),t.close()},t.write(‘

“);

iframe.onload = function() {
ga(‘send’, ‘event’, ‘banner_120_top3’, ‘iframe_onload’, ‘MahakCharity’, Date.now() – s);
}

}, 50);

});

“);

}, 50);

});


بسیاری از پزشکان به عنوان جایگزین کلومیفن برای تحریک تخمک گذاری از قرص لتروزول استفاده می کنند.

لتروزول به نسبت کلومیفن فولیکولهای بالغ با کیفیت تری را تولید می کند و همین امر باعث کمتر شدن چند قلو زایی و بیشتر شدن شانس باوری نیز نسبت به استفاده از کلومیفن است.

در درمان باروری با قرص لتروزول چه اتفاقی می افتد؟

در بیماران مبتلا به تخمدان پلی‌کیستیک درمان با لتروزول درصد سیکل‌های یک تخمکی خیلی بیشتر است تا با کلومیفن و همچنین ضخامت بیشتر آندومتر حاصل می‌گردد. در نتیجه لتروزول داروی تحریک تخمک‌گذاری است که می‌توان آن‌را تنها و یا همراه گونادوتروپین برای تحریک تخمک‌گذاری در IUI و IVF به‌کار برده می شود به‌خصوص در بیماران مقاوم به‌درمان با کلومیفن و گونادوتروپین‌ها و در بیماران سرطانی مانند سرطان پستان و تخمدان نیز می‌توان برای تحریک تخمک‌گذاری از آن‌ها استفاده کرد زیرا سطح استروژن خون را بالا نمی‌برند.روش مصرف لتروفم

لتروزول در حفظ باروری در بیماران همراه دوز کم گونادوتروپین‌ها برای کاهش سطح استروژن استفاده می شود.

القاي تخمک گذاري با لتروزول در بيماران مقاوم به کلوميفن سيترات با ميزان قابل توجهي از تخمک گذاري و بارداري همراه است. با توجه به کم بودن بارداري دو قلويي و تحريک بيش از حد تخمدان، لتروزول مي تواند خط اول درمان در بيماران مقاوم به کلوميفن باشد.

تجویز قرص با توجه به دستور پزشک شما است. پزشک از شما می پرسد که پریود شده اید یا نه؟ اگر هم شده اید از شما می خواهد تست بارداری بدهید. اگر شما مطمئن نیستید که پریود شده اید یانه؟ مثلا لکه بینی کم رنگ دارید به پزشک اطلاع دهید. زمانی که پزشک از باردار نبودن شما اطمینان حاصل کرد به مدت 5 روز شما باید قرص لتروزول بخورید.

قرص های لتروزول معمولا 2.5 میلی گرمی هستند و شما یک تا 3 قرص را در هر روز مصرف می کنید. دکتر در روزهای 12 تا 15 سیکل برای شما درخواست آزمایش خون و سونوگرافی می کند که برای تعیین میزان موفقیت تحریک تخمدانهاست.

روش مصرف لتروزول
قرص لتروزول را از روز سوم پریود مصرف کنید و تا 5 روز مصرف این قرص را ادامه دهید. همچنین توجه داشته باشید به منظور بالابردن شانس باروری، در این زمان حتما با همسرتان نزدیکی داشته باشید.

در واقع  3 روز قبل و بعد از 14 روز پریود یعنی (از روز 10 پریود تا 18 پریود) شما باید حتما نزدیکی داشته باشید.

عوارض جانبی
شایعترین: سردرد – بی خوابی – سرگیجه و خستگی – درد قفسه سینه – گر گرفتگی – تهوع – درد شکم – کمر درد و دردهای استخوانی می باشد

موارد منع مصرف و احتیاط
منع مصرف: حساسیت مفرط به این دارو – بارداری


احتیاط: اختلالات شدید عملکرد کبدی

مسمومیت با دارو
هیچ گزارشی از مسمومیت با دارو در طول آزمایشات بالینی داده نشده است.

لطفاً درباره این مطلب نظر بدهید. نظرات و سوالات شما بعد از تایید نمایش داده خواهد شد.

تمامي حقوق مادي و معنوي سايت براي ني ني نما محفوظ مي باشد و استفاده از مطالب فقط بادرج نام و لينک سايت مجاز است.

روش مصرف لتروفم
روش مصرف لتروفم
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *