روش تهیه ذرت مکزیکی با کالباس

دوره مقدماتی php
روش تهیه ذرت مکزیکی با کالباس
روش تهیه ذرت مکزیکی با کالباس

ذرت مکزیکی یکی از انواع خوراکی های خوشمزه است که هر کدبانویی ترجیح می دهد آن را در منزل خودش با رعایت کردن نکات بهداشتی تهیه کند. در ادامه این مطلب آموزشی طرز تهیه ذرت مکزیکی با قارچ و پنیر را در اختیار شما کدبانوهای عزیز ایرانی قرار داده ایم.

ذرت مکزیکی از تنقلات مورد علاقه نوجوانان و جوانان است که شما می توانید آن را خودتان نیز تهیه کنید و از خوردن آن در کنار اعضای خانواده خود لذت ببرید. طرز تهیه ذرت مکزیکی با قارچ و پنیر را در این بخش در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

ذرت مکزیکی با قارچ و پنیر طعم بی نظیری پیدا می کند به شما توصیه می کنیم حتما این نوع ذرت مکزیکی را برای یک بار هم که شده امتحان کنید تا متوجه طعم متفاوت آن شوید. در این مطلب روش درست کردن ذرت مکزیکی با استفاده از قارچ و پنیر را ملاحظه خواهید کرد که امیدواریم با کمک این مطلب بتوانید ذرت مکزیکی خوشمزه ای را تهیه کنید.

قارچ : 100 گرم
آویشن : 2 قاشق چای خوری
کنسرو ذرت : 1 عدد
کره : 100 گرم
کالباس : 100 گرم
پنیر پیتزا : 100 گرم
نمک : به میزان لازم
فلفل : یه میزان لازم
سس مایونز : 4 قاشق غذا خوری
آبلیمو : 1قاشق غذا خوری

روش تهیه ذرت مکزیکی با کالباس

دوره مقدماتی php

در مرحله اول تهیه ذرت مکزیکی با قارچ و پنیر ابتدا قارچ ها را به صورت ورقه های نازک خرد کنید سپس آن ها را در مقداری روغن تفت دهید زمان تفت دادن قارچ ها بستگی به ذائقه خودتان دارد و اگر از طعم قارچ آبدار خوشتان نمی آید می توانید زمان سرخ کردن قارچ را افزایش دهید. در صورت تمایل می توانید قارچ ها را در مقداری آب جوش به مدت 5 دقیقه بپزید.

در مرحله بعدی طرز تهیه ذرت مکزیکی کالباس ها را خرد کنید و آن ها را به همراه کنسرو ذرت به قارچ ها اضافه نمایید سپس حرارت گاز را کم کنید و سس مایونز را به همراه کره و نمک و فلفل و پودر آویشن به مواد ذرت مکزیکی اضافه نمایید و همه این مواد را به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید.

 در مرحله آخر تهیه ذرت مکزیکی، پنیر پیتزا را به مخلوط ذرت مکزیکی اضافه نمایید و درب تابه را به مدت 5 دقیقه ببندید.

 بعد از مدت زمان ذکر شده زیر شعله گاز را خاموش کنید و سپس آبلیمو را به ذرت مکزیکی اضافه نمایید.

بعد از این که ذرت مکزیکی آماده شد آن را در درون ظرف های مناسبی بریزید و با کمک مقداری کالباس خرد شده و سس خردل ذرت را تزیین کنید. امیدواریم از طرز تهیه ذرت مکزیکی با قارچ و پنیر نهایت لذت را ببرید و اوقات خوب و خوشی را در کنار اعضای خانواده خود با سرو این نوع خوراکی خوشمزه  سپری کنید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟



چگونه اشتهای کودکان را افزایش دهیم؟



ایده های جذاب برای طراحی ناخن در نوروز 98


دتاکس واتر چیست؟ چگونه دتاکس واترهای مفید درست کنیم؟



معرفی انواع غذاهای رژیمی برای کاهش وزن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تبلیغات کلیکی گوگل در مقایسه با تبلیغات کلیکی سایت های ایرانی

بسیاری از کارشناسان حوزه دیجیتال مارکتینگ بر این واقعیت اذعان دارند که گوگل ادز بهترین و موثرترین نوع تبلیغات اینترنتی است. اما سیستم‌های تبلیغاتی دیگری نیز وجود دارند، که مانند گوگل ادز در خانواده سیستم‌های تبلیغات کلیکی قرار می‌گیرند.

در این پست می‌خواهیم درباره این سوال مهم کسب و کارهای ایرانی بحث کنیم که:

تبلیغات کلیکی گوگل موثرتر است یا سیستم‌های تبلیغات کلیکی ایرانی؟

پاسخ به برخی از سوال ها به قدری واضح و شفاف است که حقیقتا جایی برای توضیح و تفسیر باقی نمی گذارد. بهترین مقیاس برای ارزیابی موفقیت و محبوبیت هر کمپین تبلیغاتی تجربیات کاربران مختلف در استفاده از سیستم‌های تبلیغاتی مختلف است. ما روزانه زیر بمباران انواع مختلف تبلیغات هستیم که در بسیاری از مواقع، هیچ نیازی به آنها نداریم! این تبلیغات از پیامک های مزاحم گرفته تا بنرهای بی کیفیت، برای تبلیغ محصولاتی که هرگز علاقه ای به خرید آن نداشته ایم؛ گسترده است!

روش تهیه ذرت مکزیکی با کالباس

در دنیای آنلاین، البته اوضاع تبلیغات اجباری به مراتب گرم تر و قطعا آزار دهنده تر است. ارائه­ی تبلیغاتی غیر واقعی، وارد شدن به وب سایت های بی ارتباط با موضوع جستجو و در نهایت ورود به وب سایت هایی مملو از تبلیغات آزار دهنده برای محصولاتی بی کیفیت؛ تنها بخشی از نشانه های ناکارآمدی سیستم های تبلیغات کلیکی وب سایت های ایرانی است. البته که این وضعیت با کمی تفاوت در وب سایت های خارجی نیز صادق است.

مزایای گوگل ادز در مقایسه با تبلیغات کلیکی وب سایت های ایرانی چیست؟

 

آژانس تبلیغاتی جی ادز از چندین سال گذشته فعالیت در زمینه تبلیغات گوگل ادوردز را شروع کرده است و سعی کرده این خدمات را با بهترین کیفیت و منصفانه ترین قیمت، به کسب و کارها و صاحبین وب سایت های ایرانی، ارائه دهد. جی ادز همچنین گام‌های خوبی در زمینه آموزش تبلیغات در گوگل برداشته است. پس شما می‌توانید با خیال راحت با شماره ۶۶۵۶۵۰۰۰ تماس حاصل نمایید و کارشناسان جی ادز را در جریان نوع کسب و کار خود قرار دهید تا مناسب ترین پلن‌های تبلیغات گوگل را به شما پیشنهاد دهیم.

کسب و کارهای ایرانی می توانند با دریافت مشاوره های تخصصی، از مزایای گوگل ادوردز بهره مند گردند. در شرایط سخت اقتصادی برای کسب و کارهای نو پای ایرانی، قطعا گوگل ادز موثرترین، کاربردی ترین و اقتصادی ترین راهکار تبلیغاتی است.

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

ذرت مکزیکی از تنقلات و دسرهای پر طرفدار است که به صورت گرم سرو می شود. جالب است بدانید ذرت مکزیکی که در ایران تهیه می شود هیچ شباهتی به ذرت مکزیکی که در کشور مکزیک تهیه می شود ندارد. در تهیه ذرت مکزیکی در کشورمان از کالباس ، قارچ و پنیر پیتزا هم استفاده می شود. با مواد لازم ذکر شده در این آموزش می توانید برای ۴ نفر ذرت مکزیکی تهیه نمایید. با دستور پخت و طرز تهیه ذرت مکزیکی در ادامه با همدوره همراه باشید.

برای تهیه ذرت مکزیکی باید مواد را روی حرارت غیرمستقیم قرار دهیم. برای این منظور ابتدا یک قابلمه را تا نیمه پر از آب می کنیم و روی حرارت قرار می دهیم تا آب به جوش بیاید. حالا یک کاسه بزرگ روی آبی که در حال جوشیدن است قرار می دهیم.

پس از اینکه کاسه کمی گرم شد کره را داخل کاسه می ریزیم و اجازه می دهیم کره آب شود. سپس کنسرو ذرت را به کاسه اضافه می کنیم. توجه داشته باشید که آب کنسرو ذرت را باید بگیرید و فقط دانه های ذرت را به کاسه اضافه کنید.

قارچ را به صورت نگینی خرد می کنیم و به مواد اضافه می کنیم. قارچ و ذرت را خوب در کره تفت می دهیم و درب کاسه را با یک بشقاب می بندیم. حدود ۵ دقیقه بعد آویشن را به همراه سس مایونز ، فلفل سیاه و نمک به مواد اضافه می کنیم.

روش تهیه ذرت مکزیکی با کالباس

مواد را خوب مخلوط می کنیم. در پایان پنیر پیتزا را به ذرت مکزیکی اضافه می کنیم و اجازه می دهیم پنیر پیتزا به خوبی آب شود. در مرحله آخر ذرت مکزیکی را به صورت داغ در ظروف مورد نظر می ریزیم و با مقداری سس مایونز سرو می کنیم.

شاید دیده باشید بعضی افراد به ذرت مکزیکی خود مقداری ژامبون یا کالباس اضافه می کنند. در صورتی که شما هم تمایل دارید ذرت مکزیکی با کالباس تهیه کنید برای مواد لازم ذکر شده در این دستور ۱۰۰ گرم کالباس خرد کنید و در زمان اضافه کردن سس مایونز به ذرت مکزیکی اضافه کنید.

با عرض سلام و خسته نباشیو واقعا ممنونم از طرز تهیه فوق العادتون از ذرت بیرون هم بهتر بود .

سلام و عرض ادب خوشحالیم که این مطلب مورد پسند شما قرار گرفته است. با آرزوی موفقیت برای شما دوست گرامی

باسلام وخسته نباشید روی حرارت غیرمستقیم خیلی زمان می‌بره ذرت وقارچ سرخ بشه چکار کنیم؟؟؟

سلام و عرض ادب اگر از ظرف استیل نازک استفاده کنید خیلی سریع تاثیر می گذارد. با آرزوی موفقیت برای شما دوست گرامی

خیلی ممنون مال من از بیرون خوشمزه تر درومد

سلام و عرض ادب خوشحالیم که این مطلب مورد پسند شما قرار گرفته است. با آرزوی موفقیت برای شما دوست گرامی

ممنون

سلام و عرض ادب خوشحالیم که این مطلب مورد پسند شما قرار گرفته است. با آرزوی موفقیت برای شما دوست گرامی

سلام من هرکاری میکنم سسی که به ذرت اضافه میکنم اصلا شبیه بیرون نمیشه پنیر هم بلافاصله بعد از برداشتن از روی حرارت سفت میشه.ممنون

سلام و عرض ادب مایونز را رقیق کنید و به آن نمک ، فلفل سیاه ، آویشن و سبزیجات معطر خشک شده بزنید. با آرزوی موفقیت برای شما دوست گرامی

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка…

روش تهیه ذرت مکزیکی با کالباس

Обработка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка плейлистов…

برای ذرت مکزیکی من از ذرت تازه استفاده کردم. از مغازه هایی که سبزی آماده میفروشن میتونین به صورت دون شده و آماده تهیه کنید.
از کنسرو ذرت شیرین هم میتونین استفاده کنید که دیگه نیاز به بخار پز شدن نداره. قارچ رو چند دقیقه بخار پز کنید و ذرت رو بهش اضافه کنید.

در نهنگ آبی قسمت اختلال ، فوت سارا، خواهر بهمن در مسیر اجرای نقشه های …

روش تهیه ذرت مکزیکی با کالباس
روش تهیه ذرت مکزیکی با کالباس
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *