رنگ مو در بارداری از چه ماهی

دوره مقدماتی php
رنگ مو در بارداری از چه ماهی
رنگ مو در بارداری از چه ماهی

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

دوره مقدماتی php

اگه میخوای شماره موبایلت با همسرت سِت باشه، 

همین الآن شماره‌ی مشابهش رو جست‌وجو کن

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید
رنگ مو در بارداری از چه ماهی

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

مجله اینترنتی فرزند پاک – باروری و اقدام به بارداری امروزه به عنوان یک علم بررسی می شود؛ ناباروری زنان و ناباروری مردان شایع است و نیاز به درمان ناباروری دارد. سپس، در دوران بارداری مهم ترین موارد شامل تغذیه در بارداری ، علائم بارداری، سلامتی بارداری ، ورزش های بارداری و انجام آزمایش ها و سونوگرافی بارداری است. پس از آن، وارد شدن به آمادگی برای زایمان و دانستن روش های زایمان الزامی است. پس از زایمان نیز با مسایل خاص خود مانند شیردهی نوزاد اهمیت ویژه دارد. سلامتی نوزاد و مراقبت از نوزاد نیز باید به دقت انجام شود. رشد کودک شما بستگی به تغذیه کودک دارد و روانشناسی و رفتار با کودک، روح و روان او را بررسی می کند.

کلومیفن در ناباروری

داروهای باروری برای مردان

داروهای باروری برای زنان

10 نکته ی مراقبت از بارداری در فصل زمستان

رنگ مو در بارداری از چه ماهی

جراحی سرکلاژ چگونه است؟

سرکلاژ چیست؟

8 نشانه ی خطرناک افسردگی پس از زایمان

10 ترس رایج درباره ی زایمان

10 نشانه ی زایمان

برفک دهان نوزاد چیست؟

پوره نخود فرنگی برای نوزاد

طرز تهیه پوره کدو حلوایی برای نوزاد

بیقراری کودک نوپا در زمان کوتاه کردن موها

میزان خواب مورد نیاز کودک

5 روش برای فعالیت مناسب کودک 3 تا 4 ساله

رنگ مو در بارداری

در دوران بارداری به دلیل تغییرات هورمونی که در بدن زنان رخ می دهد، تغییرات در پوست شان نیز ایجاد می شود، برخی از آنها دچار آکنه بارداری می شوند، بعضی ها صورت شان لک می افتد یا صورتشان پف می کند؛ این تغییرات سبب می شود تا آنها بیشتر به ظاهر خود توجه کنند و دوست داشته باشند تا مانند دوران قبل از بارداری، ظاهر خوبی داشته باشند و بتوانند زیبایی خود را حفظ کنند.

رنگ کردن مو در بارداری یکی از دغدغه های زنان برای حفظ زیبایی موها است. تمامی تحقیقات نشان می دهد که رنگ کردن مو در حاملگی می تواند خطراتی را برای جنین داشته باشد. اگر موهای شما رنگ کرده است، بهتر است پیش از بارداری، یک رنگ تیره یا نزدیک به زمینه ی موهای طبیعی خودتان بگذارید تا در دوران بارداری رشد ریشه ها و تفاوت رنگ آنها آزارتان ندهد.

اگر به دنبال پاسخ شفافی برای این سوال می گردید، باید بگوییم با وجود انواع و اقسام پژوهش ها؛ هنوز پاسخ روشن و دقیقی برای این پرسش وجود ندارد. هیچ گزارشی از تاثیر رنگ مو در بارداری بر جنین، موجود نیست اما نمی توان وجود مواد شیمیایی را در رنگ مو نادیده گرفت.

مواد شیمیایی که در رنگ مو وجود دارد، جذب سیستم بدن می شود؛ مهم نیست که این مواد چقدر هستند مهم این است که وجود دارد و جذب می شود. حتی برخی از رنگ موهای طبیعی نیز حاوی مواد شیمیایی هستند.

اگر تصمیم دارید تا موهای خود را در بارداری رنگ کنید؛ لطفا به این نکات دقت کنید:

همه چیز درباره سونوگرافی آنومالی

بیقراری کودک نوپا در زمان کوتاه کردن موها

سه ماه اول بارداری را صبر کنید، زیرا در این دوران اندام های مهم بدن جنین در حال شکل گیری است؛ پس از این مدت، در سه ماه دوم حاملگی برای رنگ کردن موها اقدام کنید.

به جای استفاده از رنگ موی زیاد می توانید از هایلایت، مش کردن یا مدلهای دیگری که در آن رنگ با پوست سر شما، تماس مستقیم ندارد؛ استفاده کنید.

اگر خواستید تا خودتان موهای تان را رنگ کنید، حتما از دستکش مناسب استفاده کنید؛ در یک مکانی باشید که تهویه خوبی داشته باشد تا خطرات ناشی از بوی مواد شیمیایی را کاهش دهید.

به هیچ عنوان رنگ مو را بیشتر از زمان توصیه شده روی سرتان نگه ندارید، پس از اتمام این زمان، کامل سرتان را بشویید.

رنگ موهای گیاهی می تواند هم به شما زیبایی لازم را هدیه دهد و هم اینکه نگرانی های تان بابت خطرهای ناشی از رنگ مو شیمیایی برای جنین را منتفی کند. شما می توانید از انواع رنگ موهایی که مجوز بهداشت دارند استفاده کنید؛ رنگ موهای گیاهی رنگ های متنوعی دارند و شما می توانید رنگ مورد علاقه تان را انتخاب کنید.

در زمان استفاده از این رنگ ها، نیازی به یک مکان با تهویه عالی ندارید، زیرا رنگ موهای گیاهی بر خلاف رنگ موهای شیمیایی هیچ بخار سمی تولید نمی کنند.

اگر هر گونه نگرانی درباره استفاده از رنگ مو دارید، می توانید از پزشک متخصص زنان خود سوال کنید تا وی با توضیحات و توجه به شرایط شما، بتوانید بهترین راهنمایی را انجام دهد.

در این زمینه اگر تجربه ای دارید، لطفا از طریق قسمت نطرات با ما در میان بگذارید.

 

ترک های پوستی در دوران بارداری

آکنه در بارداری

پست الکترونیکی شما در سایت منتشر نمی شود

رنگ مو در بارداری از چه ماهی

نام و ایمیل من را برای درج نظرات بعدی، در مرورگر ذخیره کن

مجله اینترنتی فرزند پاک همراه شما از باروری تا کودکی فرزندتان است.آنچه در بخش های مختلف می خوانید درباره ناباروری، اقدام به بارداری، تغذیه و سلامتی دوران بارداری است. روش های زایمان، مراقبت های پس از زایمان، تغذیه و شیردهی نوزاد نیز به طور کامل به شما شرح داده می شود. با ورود کودک به 2 سالگی می توانید در بخش کودک همه مطالب مربوط به او را بخوانید.

پیوستن به خبرنامه مجله اینترنتی فرزند پاک

تمامی حقوق این مجله اینترنتی متعلق به آتلیه بارداری ، نوزاد و کودک فرزند پاک است

این سوال بسیاری از خانم های باردار است که آیا در دوران حاملگی میتوان موها را رنگ کرد؟ رنگ کردن مو برای جنین ضرر دارد؟ بارداری حساس ترین دورانی است که خانم ها تجربه میکنند, بسیاری از کارها در این دوران برایشان ممنوع است از این رو در این مطلب میخواهیم رنگ کردن مو در دوران بارداری را بررسی کنیم.

اگر شما هم جزو خانم هایی هستید که دوست دارید در دوران بارداری هم با رنگ کردن موها زیبایی تان را حفظ کنید بهتر است بدانید رنگ موها چون شیمیایی هستند از طریق پوست سر وارد خون میشوند و میتوانند باعث نقص جنین شوند.

اگر به رنگ کردن مو دراین دوران اصرار دارید و میخواهید موهای سفیدتان را بپوشانید میتوانید از رنگ موهای گیاهی و طبیعی استفاده کنید, رنگ موهای کیاهی مانند حنا برای زنان باردار بی خطر بوده و عوارضی ندارد. حنا هیچگونه مواد شیمیایی و سرطان زایی ندارد و کاملا طبیعی است که هیچ آسیبی به جنین و مادر وارد نمیکند. در این دوران از رنگ موهای بدون آمونیاک و نیمه دائم هم میتوانید استفاده کنید.

تا جایی که امکان دارد در دوران حاملگی از رنگ کردن موهای خود اجتناب کنید, اگر هم تصمیم به رنگ کردن موهایتان دارید نکاتی که گفته شد را رعایت کنید تا از عوارض احتمالی جلوگیری کرده باشید و رنگ مویی ملایم و بی خطر انتخاب کنید. دستورالعمل رنگ موها را با دقت بخوانید و سعی کنید مواد شیمیمایی را زیاد روی پوست سرتان نگه ندارید, پس از رنگ کردن موها پوست سر و پیشانی را به خوبی بشویید.رنگ مو در بارداری از چه ماهی

تمام نکاتی که گفته شد بهتر است در دوران شیردهی هم رعایت شود, در دوران شیردهی سعی کنید کمتر موهایتان را رنگ کنید. برای رنگ کردن مو در این دوران از رنگ موهای بدون آمونیاک و طبیعی استفاده کنید. 

دکتر علی ابراهیمی متخصص پوست، مو و زیبایی در گفت و گو با خبرنگار حوزه سلامت جام جم آنلاین در پاسخ به این پرسش که آیا رنگ کردن مو در دوران بارداری تاثیری در شکل گیری جنین دارد، گفت: به طور کلی توصیه می شود مادران در طول بارداری خود از رنگ کردن موها خودداری کنند چراکه مواد شیمیایی به کار رفته در رنگ ها از طریق پوست سر که بسیار حساس است وارد خون شده و در صورت استفاده مکرر باعث نقص جنین می شود.

وی ادامه داد: سه ماهه اول بارداری، زمان شکل‌گیری جنین بوده و او در این دوران بسیار حساس و آسیب‌پذیر است چراکه تقسیمات اصلی سلولی و ایجاد شبکه‌های عصبی جنین شکل می‌گیرد؛ بنابراین جذب هر نوع ماده و ترکیب شیمیایی می‌تواند اثرات بسیار مخربی بر جنین به جا گذارد.

به گفته ابراهیمی؛ افرادی که علاقه زیادی به رنگ کردن دارند از مش و های لایت به دلیل اینکه تماس مستقیمی با پوست سر ندارند استفاده کنند.

این متخصص پوست، مو و زیبایی با تاکید بر اینکه بهترین رنگ موها رنگ های طبیعی هستند، اضافه کرد: رنگ هایی مانند حنا که از سالیان دور مورد استفاده خانم ها قرار می گیرد بهترین گزینه است که علاوه بر تغییر رنگ در موها باعث تقویت و پرپشت شدن آنها نیز می شود.

وی درباره استفاده مکرر از رنگ مو توضیح داد: گاهی مواد شیمیایی به کار رفته در رنگ ها بسیار قوی هستند و از طریق پوست سر و ساقه مو جذب خون می شوند به همین دلیل توصیه می شود خانم ها در طول سال بیش از 5 بار از آن استفاده نکنند چرا که ممکن است دچار بیماری هایی همچون سرطان خون شوند.رنگ مو در بارداری از چه ماهی

ابراهیمی با بیان اینکه بهتر است افراد رنگ موی مناسب با پوست خود را انتخاب کنند، تصریح کرد: برای این کار فرد در ابتدا مقداری از رنگ را در قسمتی از پوست سر تست کند و اگر پوست حساسیت نشان نداد و قرمز نشد اقدام به استفاده از آن کند چراکه باعث ایجاد سوختگی در سر می شود و ممکن است اثرات آن حتی تا آخر عمر باقی بماند.

ارسال نظر

ارسال شده در ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ توسط نگارنده با موضوع سلامت پوست، مو و زیبایی

رنگ کردن مو در دوران بارداری آیا شما مجاز به انجام اینکار هستید یا خیر؟ این سوالیست که برای تمانی بانوان باردار ایجاد می شود معمولا خانم ها در این دوران از قیافه خود خسته می شوند و دوست دارند که تنوعی در قیافه خود ایجاد کنند ولی نمیدانند که در کدام ماه از دوران بارداری میتوانند اینکار را انجام دهند و مجاز به رنگ کردن هستند؟ در مطلب زیر به تمامی سوال های خانم های باردار پاسخ داده شده است امیدوارم که از مطلب زیر راضی باشید

اگر باردار هستید و دوست دارید رنگ مو های خود را تغییر دهید، وجود برخی از نگرانی‌ها در مورد این موضوع کاملا عادی است. همانطور که می‌دانید بیشتر رنگ‌ها با مواد شیمیایی سمی پر شده‌اند که می‌تواند برای سلامت بدن مضر باشد. انواع مختلفی از رنگ موها در بازار وجود دارد که حاوی مواد شیمیایی خطرناک برای سلامتی بدن هستند. این موضوع زمانی جدی‌تر می‌شود که فرد باردار باشد. با اینحال شواهدی که رنگ مو در دوران بارداری را ممنوع کند وجود ندارد. تحقیقات بسیار زیادی در این حوزه انجام شده است و بیشتر آن‌ها فایده‌ای نداشته‌اند. رنگ کردن مو در دوران بارداری:رنگ مو در بارداری از چه ماهی

سازمان OTIS یکی از سازمان‌هایی است که اطلاعاتی در مورد خطرات موجود برای بارداری فراهم می‌کند. مطالعات انجام شده در این سازمان نشان می‌دهد که گزارشات زیادی در مورد عوارض جانبی رنگ کردن مو در دوران بارداری وجود ندارد. این مطالعات نشان می‌دهد که رنگ‌ مو حاوی مواد شیمیایی بسیار بدی است اما تنها مقدار ناچیزی از آن به پوست سر و سیستم بدن نفوذ می‌کند. بنابراین رنگ کردن مو تهدید بسیار کمی برای رشد و توسعه کودک دارد. با اینحال، برخی از افراد معتقدند همین مقدار اندک نیز خاصیت سرطان‌زایی دارد و می‌تواند برای بدن مضر باشد. اگر دوست دارید به صورت امن از این رنگ‌ها استفاده کنید، بهتر است رنگ کردن موهای خود را در طول سه ماهه دوم بارداری انجام دهید. در این دوران کودک در حال رشد زیاد آسیب پذیر نیست. عوامل رنگ از طریق پوست وارد بدن می شوند و از طریق فولیکول یا شفت مو وارد بدن نخواهند شد. با اینحال اگر هنوز هم در مورد امن و بی خطر بودن رنگ کردن مو در این دوران نگران هستید، بهتر است از انجام اینکار خودداری کنید. شما می‌توانید از روش‌های رنگ کردن جایگزین همچون هایلایت استفاده کنید. این فرآیندها نسبت به رنگ کردن مو بهتر هستند زیرا مواد شیمیایی با پوست سر تماس نخواهد داشت.

همچنین نگرانی‌هایی در مورد خطر ریزش مو برای زنان بارداری که موهای خود را رنگ میکنند وجود داشت که این موضوع نیست در تحقیقات رد شده است.

مطالعه مستقل دیگر در سال ۲۰۰۵ نشان می‌دهد که رنگ کردن مو در طول دوران بارداری، شانس توسعه سرطان در نوزاد یا نوروبلاستوم را افزایش می‌دهد. با اینحال، مطالعات بیشتری برای تجزیه و تحلیل روش دقیق مصرف و ترکیب مواد شیمیایی رنگ مو که باعث ایجاد سرطان در نوزادان می‌شود نیاز است. دانشمندان سراسر جهان بر این باورند که استفاده از رنگ موها یا سایر محصولات مرتبط با مو در طول دوران بارداری ، رشد تومور در کودک را بیشتر نمی‌کند.نتیجه گیری:

اگرچه مطالعه انجام شده در سال ۲۰۰۵ ، خاصیت سرطان زایی رنگ مو را برجسته می‌کند اما مطالعه انجام شده توسط موسسه OTIS این تاثیر را نفی می‌کند. بنابراین استنتاج این است که استفاده از رنگ مو در دوران بارداری امن است و خطر خاصی جنین در حال رشد شما را تهدید نمی‌کند.

مطالب مشابه

^^^^^

لینک های تبلیغاتی

محافظ تشک

^^^^^

محبوبترین مطالب

©روزنه آنلاین / استفاده از مطالب سایت روزنه آنلاین فقط با ذکر منبع و درج لینک مجاز می باشد

رنگ کردن مو در زنان باردار
باید گفت در مورد رنگ کردن مو در بارداری اتفاق نظری وجود ندارد و نمی‌توان پاسخ روشنی به آن داد. پوست سر به آسانی مواد مختلف را جذب و از خود عبور می‌دهد.در موقع رنگ کردن مقدار کمی از مواد شیمیایی که روی سر مالیده می شود، از این طریق جذب شده و وارد گردش خون می شود. آزمایشات انجام شده بر روی حیوانات نشان داده ، مواد شیمیایی موجود در رنگ مو باعث نقص جنینی می‌شود. البته این مسئله وقتی پیش می آید که دفعات استفاده از رنگ زیاد باشد و پوست سر زیاد در معرض رنگ شیمیایی قرار بگیرد. از سوی دیگر مطالعاتی که بر روی انسان ها انجام شده نشان داده، رنگ کردن مو هنگام بارداری مطمئن و بدون خطر است و هیچگونه آسیبی به جنین وارد نمی‌کند.
آنچه در محافل علمی دنیا مورد تایید است این‌است که هنوز تحقیقات پایان نیافته و بنابراین جواب 100درصد روشنی برای این سوال وجود ندارد. توصیه اغلب پزشکان این‌است که خانم‌های باردار در سه ماهه اول بارداری که زمان شکل گیری جنین و پیشرفت سلول‌های اولیه جنین است و جنین بسیار حساس بوده و بیشترین خطر آسیب وجود دارد از رنگ کردن مو خودداری کنید و اینکار را به سه ماهه دوم یا سوم موکول کنید.
اگر اصرار بر تغییر رنگ موی خود دارید می توانید به جای رنگ کردن کل موها از
های لایت کردن استفاده کنید، زیرا های لایت نیاز زیادی به رنگ و مواد شیمیایی ندارد و کمتر هم با پوست سر تماس دارد در نتیجه پوست کف سر رنگی نمی‌شود.
توصیه ها:
در سه ماه اول حاملگى از مصرف رنگ موخوددارى کنید
زنان باردار در صورت لزوم تنها از رنگ موهای گیاهی استفاده نمایند..

*حنا و رنگهای طبیعی در بارداری مجاز هستند
*های لایت بعلت تماس کمتررنگ با پوست سر بهتر از رنگ کردن است
*اگر خود تصمیم به رنگ کرن موی سر هستید حتما از دستکش پلاستیکی برای تماس کمتر استفاده کنید
*از گذاشتن رنگ به مدت طولانی هم جلوگیری کنید
*اتاق تهویه مناسب داشته باشد

باسلام من حاملم درماه هفتم هستم شنیدم حتی ابروامو نمیشه رنگ کنم درسته؟

با سلام
رنگ کردن در دوران بارداری میتواند باعث ایجاد ارز و حساسیت تا پایان عمر کوچولوی شما شود.

سلام من دوران عقدم باردار شدم الانم تند تند عروسی میخوام بگیرم موقع عروسیم فک کنم ۱۱هفتم میشه ریشه موهام مشکی دراومده میخواستم واسه عروسی بقیشم مشکی کنم یعنی ب ریشه نزنم رنگو به نظرتون جنین اسیب میبینه؟رنگ مو در بارداری از چه ماهی

با سلام
ترجیحا در سه ماهه اول بارداری مخصوضصا تا پایان دوازده هفته رنگ مو نباید انجام شود مخصوصا به ریشه

سلام
خیر. به خصوص در سه ماهه اول بارداری که زمان تشکیل اندام های جنینی است. لطفا هرگونه اقدام در مانی در دوره بارداری را تحت نظر پزشکتان انجام دهید

سلام. به تازگی از بارداری خود اطلاع یافته ام.چند روز قبل از مطلع شدن از بارداری ام، موها و ابروهایم را رنگ کردم. آیا برای جنین خطری وجود دارد؟

با سلام
خیر مشکلی ایجاد نمیکند.

با سلام آیا بعد از سه ماهگی رنگ کردن موها موجب آسیب به جنین میشود.؟

سلام نجمه خانم
آسیب زایی رنگ به جنین هنوز مشخص نشده بهتراست دردوران بارداری به خصوص سه ماهه اول انچام نشود

سلام
من در حال اقدام برای بارداری هستم.اما هنوز از اینکه باردارم یا نه خبر ندارم.میخوام بپرسم رنگ کردن مو در هفته اول با دوم بارداری ضرر دارد.لطفا به سوال من پاسخ دهید.سپاسگذارم.

سلام من تو ماه هفتم بارداری هستم میتونم از فاصله ی سه سانت از ریشه ی موهامو رنگ کنم ؟ طوری که رنگ به پوست سرم نخوره؟

سلام میخواستم بپرسم میشه دو سه روز قبل از اینکه میخواهیم اقدام به بارداری کنیم موهارو رنگ کنیم؟

با سلام خانم سحر
بله میتوانید

سلام رنگ کردن ابرو در ماه سوم و چهارم هم خطرناک است

با سلام خانم زهرا
بهتر است انجام نشود.

سلام و خسته نباشيد ايا در ماه اخر ميشود مو را رنگ كرد

با سلام خانم شراره
بله مشکلی ندارد.

سلام. من ٣٤ هفته و ٦ روزمه. ميتونم مو و ابروم رو رنگ كنم؟

با سلام خانم نیلوفر
بهتر است انجام نشود چون احتمال الرزی در جنین وجود دارد وگرنه مشکل دیگری پیش نمی اورد.

باسلام و خسته نباشید
میخواستم بپرسم من 2روز دیگه میشه 21هفتم.میخواستم بپرسم اگر موهامو رنگ کنم مشکلی واسه بچم بوجود میاد؟

با سلام خانم ملیحه
بهتر است انجام نشود چون ممکن اسست باعث ایجاد الرزی در جنین و نوزاد شود.

با سلام و خسته نباشید ..میخواستم بدونم آیا حتما چند هفته قبل از اقدام به بارداری مو میتونه رنگ بشه ؟؟؟؟..مطلبی خوندم که گفته بود چند هفته پیش از بارداری بهنتر است و میتونید موهاتونو رنگ کنید …اگه بعد از گذشت 1 یا 2 روز از اقدام به بارداری مو رنگ بشه آیا مشکلی پیش میاد؟.. ممنون میشم در اسرع وقت جواب سوالمو بگید

با سلام
تا زملنی که جنین در رحم لانه گزینی نکرده است میتوانید برای رنگ مو اقدام نمایید.

سلام من الان یه روز از افدام به بارداری میگذره میخوام موهامو رنگ کنم میتونم انجام بدم

سلام
بله. ولي در صورت تشخيص بارداري با پزشك خود مشورت كنيد

سلام وقتتون بخیر.من هفته۳۰هستم میخواستم رنگ مو بزارم مشکلی نداره؟

سلام من دوره پریودم ۲۸ روزه هست و از پایان اخرین دوره پریودم ۱۶ مرداد اقدام به بارداری کردم ولی نمیدونم باردار هستم یا نه دیروز موهام رنگ کردن اگه باردار باشم مشکلی برا بچم پیش میاد ؟

سلام در روزهایی که هنوز تست بارداری + نشده عارضه ای پیش نمیاد.

سلام ببخشید من هفته ۱۸بارداریمه موهامو رنگ کردم نمی‌دونستم مشکلی پیش نمیاد ؟؟؟؟؟

نه عزیزم مشکلی پیش نمیاد

سلام ممنون از مطالب خوبتون من با حساب سونو ۳۶ هفته وبه تاریخ قاعدگی ۳۵ هفتمه بهم گفتن احتمالا بچم زود تر از ۴۰ هفته دنیا بیاد… میتونم موهام و دکلره بارنگ کنم

سلام . من قبل اینکه مطلع بشم که باردارم موهامو رنگ گذاشته بودم .از وقتی که فهمیدم باردارم خیلی نگران این قضیه شدم . من ده هفتمه . آیا مشکلی برا جنین پیش میاد؟معلولیتی و یا … . ممنون میشم جوابمو بدین.

سلام هانيه خانم

مطالعه اي مبني بر خطر رنگ كردن مو در بارداري تاييد نكرده است ترجيحاتوصيه مي شود از رنگ كردن در سه ماهه اول خودداري شود. آرامش خودتونو حفظ كنيد و اين مساله را در ذهنتان پاك كنيد. نگراني شما چيزي را تغيير نميدهد جز اينكه عواقب بدي بر پروسه بارداري بگذارد. ان شاالله كه بارداري عالي را تجربه كنيد.

سلام ، من دو سه روز دیگه میخوام اقدام کنم ب بارداری ، میتونم یک روز قبلش موهامو دکلره گنم؟؟موقع تخمک گذاری مشکلی نداره؟؟؟؟
پارسال هم یک سقط داشتم تو هفته 8

سلام ، ایا میشه یک روز قبل از اقدام ب بارداری موهامو دکلره کنم؟؟ اگ موقع تخمک گذاری باشه مشکلی نداره؟؟؟؟
پارسال هم یک سقط داشتم تو هفته 8

سلام
هنوز كه بارداري شما مشخص نيست مي توانيد انجام دهيد.بااين حال باپزشكتان مشورت كنيد.اما از رنگ كردن مو ترجيحا در سه ماهه اول بارداري اجتناب نماييد.

سلام من هفته ۷ بارداریم میتونم موهای مامانمو رنگ کنم ضرر واسه خودم نداره؟؟رنگ مو در بارداری از چه ماهی

سلام
من در هفته ٨ بارداري هستم به آرايشگاه مراجعه كردم براي كوتاهي مو و در مدت ١ساعتي كه انجا بودم بوي شديد رنگ و دكلره و مواد ناخن و ….مي آمد به طوري كه باعث سرفه من شد
اين استنشاق چه خطري براي جنين داره و آيا نياز به بررسي و مراقبت خاصي هست؟
با تشكر

سلام سعی کنین دیگه تو این فضاها قرار نگیرین ولی نگران نباشین

سلام وققتون بخير ببخشيد من ٩فروردين نه ماه هم تمام ميشه ميتونم موهامو رنگ كنم خطر براي نينيم نداره

سلام ماه آخر مشکلی نیست

سلام من هفته۲۱بارداری هستم میخواستم موهامو حناهندی کنم ۱۰الی۱۵سانتم ریشه موهام درومده رنگ مشگی
میخوام بقیشم مشکی کنم اشکالی نداره؟یعنی به پوست سرم اصلا نمیزنم رنگ رو؟!!؟!!!!!!!؟؟؟؟؟

سلام رنگ کنین مشکلی نیست

سلام
من هفته ۳۶ بارداری هستم میخواستم ببینم میتونم موهامو دکلره کنم؟؟

دكلره در بارداري توصيه نميشه

سلام. من هفته ۲۰ بارداری ام. رنگ موی فیتو شنیدم گیاهیه و از ماه سوم به بعد میشه استفاده کرد. میتونم موهامو رنگ کنم ؟؟ به ریشه ها هم نمیخوره اصلا

بله میشه

سلام ببخشید من دو هفته دیگه زایمان دارم و رنگ موی ریتون خریدم که رو جلدش زده کم امونیاک میخواستم بدونم کم امونیاک مشکل نداره؟یا باید کامل بدون امونیاک باشه؟

سلام بابد فاقد آمونیاک باشه

سلام. من هفته 5 بارداری ام. یک روزقبل ازاینکه متوجه شوم باردارم موهامو دکلره ورنگ کردم. نگرانم چون ندانسته اینکاروکردم. ایا مشکلی پیش خواهدامد؟؟ چن شبه خوابم نمیبره لطفا جواب دهید. ممنون.

سلام. نگران نباشید احتمال زیاد مشکلی پیش نمیاد

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت/تارک

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

برای بازدید از کانال آپارات و پیگیری مطالب مرتبط در این خصوص می توانید به آدرس ما در زیر مراجعه کنید :

کانال آپارات

مشاوره مامایی

شهرستان
9099070748
9099070738
خط ویژه مرکز
44353550-44358133

بازاریابی اینترنتی ، طراحی سایت و سئو توسط بهسون

خريد اپل ايدي    قیمت ایزوگام   وکیل   دوره هلی تخصصی شبکه  

رنگ مو در بارداری از چه ماهی
رنگ مو در بارداری از چه ماهی
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *