رمان های عاشقانه ایرانی قدیمی

دوره مقدماتی php
رمان های عاشقانه ایرانی قدیمی
رمان های عاشقانه ایرانی قدیمی


رمان های عاشقانه بخش مهمی از ادبیات هر زبان و فرهنگی هستند و طرفداران بسیاری دارند. در این مقاله می‌خواهیم به معرفی چند نمونه از بهترین رمان های عاشقانه ایرانی بپردازیم. یقینا نمی‌توان تمام ادعا کرد که بهترین رمان های عاشقانه ایرانی محدود به این فهرست می‌شود، ولی سعی کرده‌ایم در این فهرست ترکیبی از آثار نویسندگانی از سبک‌های مختلف را در کنار هم داشته باشیم.

 

بین نویسندگان معاصر ایرانی، نویسندگان زیادی هستند که رمان‌های عاشقانه می‌نویسند و کتاب‌هایشان پرفروش و پرطرفدار هم هستند. یکی از این نویسندگان مرتضی مؤدب پور است که بیشتر با نام م. مؤدب پور شناخته شده است. از جمله آثار او می‌توان به رمان های پریچهر، شیرین، گندم و رکسانا اشاره کرد. یکی دیگر از نویسندگان رمان های عاشقانه فتانه حاج سید جوادی است که با رمان عاشقانه بامداد خمار به شهرت فراوانی دست یافت. فهیمه رحیمی نیز یکی دیگر از نویسندگان معروف رمان های عاشقانه ایرانی است. از جمله آثار او می‌توان به اشک ستاره، همیشه با تو، تاوان عشق و چند رمان دیگر اشاره کرد.

در ادامه به معرفی چند نمونه از بهترین رمان های عاشقانه ایرانی از آثار نویسندگان مختلف ایرانی در چندین سطح گوناگون، مانند سطح عامیانه و سطح فاخر پرداخته‌ایم.رمان های عاشقانه ایرانی قدیمی

 

دوره مقدماتی php

این رمان از آثار معروف نادر ابراهیمی داستان‌نویس معاصر ایرانی است. این رمان داستان گيله مردی مبارز را روایت می‌کند که عاشق دختری می‌شود که آذری است و سیاسی مسلک. جملات زیبا، شاعرانه و عمیق این کتاب باعث شهرت آن شده است. در واقع نقطه قوت اصلی این رمان عاشقانه ایرانی لحن و بيان فوق‌العاده زيبای نادر ابراهيمی است. این رمان روایتگر داستان عاشقانی است که سعی می‌کنند در تمام لحظاتی که در کنار هم هستند، عاشق هم باشند و نگذارند عشقشان دچار رخوت بشود؛ عاشقانی که با زمان مبارزه می‌کنند. مکالمات این زوج عاشق در سراسر رمان یک عاشقانه آرام، آرامش را به خواننده هديه می‌كند. در جاهای مختلف این رمان، كتاب‌هایی از ديگر نويسندگان با ظرافت و قلم دلنشين نادر ابراهیمی معرفی شده‌اند که باعث می‌شود خواننده به مطالعه آن‌ها نیز ترغيب بشود.

 

بامداد خمار یکی از پرفروش‌ترین و بهترین رمان های عاشقانه ایرانی است. این کتاب بیش از ۳۰۰ هزار نسخه فروش داشته است و ترجمه آن به زبان آلمانی نیز با موفقیت در جلب نظر مخاطبان روبه‌رو شد. این رمان عاشقانه ایرانی روایتگر داستان سوزناک عشق نافرجام دختری از اعیان دوره قدیم تهران به جوانی نجار از طبقه فرودست جامعه است. سودابه دختر جوان تحصیل‌کرده و ثروتمندی است که می‌خواهد با مردی که با طبقه اجتماعی خانواده او مناسبتی ندارد، ازدواج کند. مادر سودابه برای جلوگیری از این پیوند، او را به پند گرفتن از محبوبه، عمه سودابه، سفارش می‌کند. این رمان روایت داستان عبرت‌انگیز سیاه‌بختی محبوبه در زندگی با عشقش رحیم است.

پس از انتشار بامداد خمار و اقبال مخاطبان به آن، کتابی با نام شب سراب و به نویسندگی ناهید پژواک منتشر شد. این کتاب در واقع همان داستان بامداد خمار است با این تفاوت که داستان از زبان رحیم نقل شده است و تلاش آن این است که بگوید محبوبه یک طرفه به قاضی رفته و اشتباه می‌کند. نکته جالب اینجا است که این کتاب هم به یکی از کتاب های پرفروش ایران تبدیل شد. بسیاری از مردم بامداد خمار را یکی از بهترین رمان های عاشقانه می‌دانند،‌ در حالی که منتقدان عمدتا چنین نظری درباره این کتاب پرفروش ندارند.

 

این اثر یک رمان دو جلدی است. داستان این رمان عاشقانه ایرانی در مورد دختری است که در خانواده‌ای پرجمعیت زندگی می‌کند. این دختر با مردی به نام محراب روبه‌رو می‌شود که شخصیتی جدی ولی عاشق‌پیشه دارد و در راه رسیدن این دو به یکدیگر درگیری‌ها و کشمکش‌های خانوادگی فراوانی به وجود می‌آید.

 

رمان عاشقانه پنجره یکی از آثار معروف فهیمه رحیمی است. این رمان روایتگر داستان دختر نوجوانی به نام مینا است که عاشق کاوه معلم ادبیات بداخلاقشان می‌شود. کاوه که همسایه خانواده مینا است و با آن‌ها مراوداتی نیز دارد کم کم و به طور غیر مستقیم به مینا می‌فهماند که او نیز به مینا علاقه دارد و ادامه ماجرا.

 

رمان عاشقانه دالان بهشت اولین کتاب منتشرشده از نازی صفوی‌ است. این کتاب بارها تجدید چاپ شده‌ است و پس از کتاب‌های چراغ‌ها را من خاموش می‌کنم و بامداد خمار، سومین رمان پرطرفدار سال‌های اخیر میان مخاطبان ایرانی به شمار می‌رود. این رمان داستان‌ زندگی‌ دختری‌ کم سن و سال است که‌ با عشق و علاقه ازدواج‌ می‌کند ولی خیلی‌ زود شکست‌ می‌خورد.

محمد پسر جوان خانواده‌ای است که در همسایگی خانه مهناز و خانواده‌اش زندگی می‌کنند. محمد وقتی متوجه می‌شود که مهناز به او علاقه‌مند است به خواستگاری او می‌رود و با هم نامزد می‌کنند. بعد از مدتی مهناز گمان می‌کند محمد به زن دیگری علاقه‌مند است، به همین خاطر کم کم زندگی عاشقانه آن‌ها به یک جهنم تبدیل می‌شود.

 

سهم من یکی از رمان های معروف عاشقانه ایرانی است. این رمان از آن دسته کتاب‌هایی است که خواننده بدون وقفه داستانش را دنبال می‌کند و آن را زمین نمی‌گذارد. جنبه اجتماعی داستان این رمان نیز به جذابیت این رمان عاشقانه افزوده است. این رمان روایتگر داستان معصومه است که در نوجوانی به همراه خانواده‌اش از قم به تهران می‌آیند. او در همین دوران و در راه مدرسه به شاگرد یک داروخانه دل می‌بازد اما دخالت خانواده معصومه باعث می‌شود که او خیلی زود این عشق نوجوانی را فراموش کند و به عقد خواستگارش دربیاید اما زندگی حمید و معصومه اصلا آن‌طور که باید پیش نمی‌رود.

 

رمان پریچهر از جمله آثار معروف م. مؤدب پور است که با استقبال بالای مخاطبان روبه‌رو شد. این رمان روایتگر داستان زندگی پسری به نام فرهاد است که بعد از هشت سال تحصیل در خارج از کشور به ایران برمی‌گردد و در کارخانه پدرش مشغول می‌شود و در ادامه ماجراهای عاشقانه زیادی پیش می‌آیند.

فرهاد، هومن، فرگل و لیلا، جوانان عاشق‌پیشه‌ای هستند و با مشکلاتی مواجـه می‌شوند که خیلی از جوانان در دهه شصت با آن دست به گریبان بودند؛ تفاوت فرهنگی و اقتصادی چشمگیر خانواده‌ها و مشکلات دیگری که سر راه ازدواج دخترها و پسرهای داستان قرار می‌گیرند. در این میان، پیرزنی به نام پریچهر، راوی زندگی پرسوز خودش است؛ روایتی که با قصه جوانان عاشق رمان بی‌ربط نیست.

همان‌طور که پیش‌تر نیز گفته شد م. مؤدب پور یکی از نام‌های شناخته شده در زمینه نوشتن رمان‌های عامه پسند و عاشقانه است. او آثار دیگری هم دارد که می‌توانیم به آن‌ها نیز اشاره کنیم. یکی از این رمان‌ها رمان خواستگاری یا انتخاب است، رمانی که روایتگر داستان دختری است که قصد دارد به خواستگاری پسر مورد علاقه‌اش برود. از دیگر آثار مرتضی مؤدب پور می‌توان به رمان‌های شیرین، یاسمین و گندم اشاره کرد.

 

این رمان روایتگر داستان دختری آذری به نام آی پارا است که به دلیل مشکلات مجبور می‌شود روستای خود را ترک کند، به شهر برود و در خانه خان به عنوان خدمه مشغول شود. پس از مدتی پسر خان عاشق آی پارا می‌شود و آی پارا قوانین خانه خان را به چالش می‌کشد.

 

رمان چشمهایش از آثار نویسنده شهیر ایرانی، بزرگ علوی، است. این اثر تأثیر بسیاری بر جریان ادبیات داستانی ایران داشته است. این رمان بیش از شصت سال است که با استقبال مخاطب ایرانی مواجه شده و بارها تجدید چاپ شده است. داستان این رمان روایتگر عشق ناکام زنی به نام فرنگیس، به استاد نقاشی مشهوری به نام استاد ماکان است. استاد ماکان به خاطر فعالیت‌های سیاسی خود در تبعید زندگی می‌کند و به طرز مشکوکی از دنیا می‌رود.

چشمهایش از زبان فردی روایت می‌شود که شیفته‌ تابلوی چشمهایش اثر استاد ماکان شده‌ است و حس می‌کند رازی پشت چشم‌های نقاشی شده در این تابلو وجود دارد. از این رو تصمیم می‌گیرد برای رمزگشایی از این تابلوی رازآلود، زنی را که سوژه نقاشی استاد بوده پیدا کند و اینجا است که داستان این رمان عاشقانه شروع می‌شود.

 

رمان عاشقانه سلوک روایتگر عشق میان قیس و مهتاب است. قیس که نامش یادآور مجنون معروف است، عاشق دختری به نام مهتاب می‌شود که ۱۷ سال از او کوچکتر است. قیس نمادی از مرد شرقی با افکار سنتی است که البته گرفتار نوعی خودشیفتگی نیز شده است. قیس به خاطر عشق دیوانه‌واری که به مهتاب دارد، او را دارایی خود می‌داند و هیچ اراده‌ای را از سوی او پذیرفته نمی‌داند. اما اوضاع مطابق میل قیس پیش نمی‌رود و مهتاب که چشمش از عشق کور شده بود، به تدریج دید متفاوتی نسبت به ازدواج پیدا می‌کند، استقلال خود را بر این عشق ترجیح می‌دهد، قیس را ترک می‌گوید و قیس نیز با رفتن مهتاب فرو می‌ریزد.رمان های عاشقانه ایرانی قدیمی

رمان سلوک از جانب مخاطبان با استقبال فراوانی روبه‌رو شد. این رمان پرفروش‌ترین کتاب سال نشر چشمه در سال 1381 شد و تاکنون 18 بار تجدید چاپ شده است.

 

در این مقاله به معرفی و بررسی 10 نمونه از پرطرفدارترین و بهترین رمان های عاشقانه ایرانی پرداختیم. رمان های عاشقانه بسیاری در ادبیات فارسی نگاشته شده‌اند که بعضی از آن‌ها به ادبیات عامه پسند تعلق دارند و بعضی از آن‌ها از آثار گران‌سنگ ادبی محسوب می‌شوند. هدف ما تهیه فهرستی با در نظر داشتن استقبال مخاطبان بود و تفکیکی از منظر عامه پسند بودن اثر یا سبک فاخر آن در نظر نگرفته‌ایم.

 

رومان

سلام دوستان… رمان سراب نوشتهٔ رها فرجام.. رمانی بسیار زیبا که به صورت آنلاین در کانال تلگرام گذاشته میشه رو بهتون پیشنهاد می کنم.. فوق العاده زیبا و جالب..

نام و ایمیل من را برای دیدگاه‌های آینده‌ام در این مرورگر ذخیره کن.


بهترین گوشی های 2019 : 12 گوشی هوشمند که اکنون در بازار موجود هستند

با بهترین رمان های عاشقانه ایرانی آشنا شوید

فیلم جدید 2019 – 33 عنوان از بهترین فیلم های جدید سینما که باید ببینید

10 سریال خارجی برتر دنیا که پخش آن‌ها همچنان ادامه دارد

بهترین فیلم های اکشن تاریخ – معرفی 50 عنوان برتر سینمای جهان

پرفروش ترین فیلم های ایرانی سال 97 را بشناسید

بهترین برنامه های اندروید 2018 – معرفی کامل 70 اپلیکیشن برتر

بهترین فیلم های عاشقانه 2018 – عاشقانه‌ترین فیلم‌های سینما در سال 2018

بهترین تلویزیون های هوشمند موجود در بازار کدام‌ها هستند؟

بهترین فیلم های هندی 2018 – 20 فیلم برتر بالیوود در سال گذشته

جاهای دیدنی قم و جاذبه های گردشگری آن استان را بشناسید

جاهای دیدنی ارومیه و جاذبه های گردشگری آن را بشناسید



بهترین گوشی های 2019 : 12 گوشی هوشمند که اکنون در بازار موجود هستند

با بهترین رمان های عاشقانه ایرانی آشنا شوید

فیلم جدید 2019 – 33 عنوان از بهترین فیلم های جدید سینما که باید ببینید

بهترین برنامه های اندروید 2018 – معرفی کامل 70 اپلیکیشن برتر

بهترین فیلم های عاشقانه 2018 – عاشقانه‌ترین فیلم‌های سینما در سال 2018

بهترین تلویزیون های هوشمند موجود در بازار کدام‌ها هستند؟

کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به شرکت بنتک می‌باشد

www.romanbaz.ir

کاربر گرامی اگر نویسنده رمانی هستید که در تارنمای رمان باز منتشر شده و درخواست حذف دارید از طریق صفحه “تماس با ما ” به ما اطلاع دهید

دانلود رمان ما شیطون نیستیم با فرمت های pdf,apk,epub,jar موضوع رمان ما شیطون نیستیم: عاشقانه ، اجتماعی رمان ما شیطون نیستیم نوشته: زینب رحیمی

خلاصه داستان: داستانی برای پند، نصیحت و عبرت گرفتن آدمیان از حقایق زندگی است. داستان و سرنوشت‬ سه دختر جوان که با ورود به دانشگاه و اجتماع، زندگی آنها تغییر میکند. دخترانی از جنس‬ آرامش و شیطنت های کودکانه که هر کدام در تکاپوی بدست آوردن خلا درون وجودشان هستند‬. دخترانی که با تغییراتی در زندگیشان به زیبایی های زندگی پی می ببرند. پسرانی از جنس‬ آتش و از تبار سختی های روزگار که کم کم با اتفاق هایی که در زندگی آنها رخ میدهد، پی می‬ برند که مقام و پول و شهرت به آنها شخصیت، آرامش، شادی و خنده، نمیدهد. هر کدام در پی‬ جستجو کردن و یافتن راهی برای خارج کردن زندگی خود از یکنواختی های تلخ و خسته کننده‬ اند.رمان های عاشقانه ایرانی قدیمی

ارسال درخواست رمان

آپلود رمان در سایت

کتاب ستاره جواد فاضل نویسنده : جواد فاضل فرمت دیجیتالی: PDF تعداد صفحات: ۱۶۳ حجم فایل: ۵۰ مگابایت کیفیت صفحات: اسکن شده ۱۲۰۰dpi | عالی از نایاب ترین کتابهای جواد فاضل خلاصه کتاب ستاره جواد ف… نمایش محصول

کتاب حادثه جواد فاضل نویسنده : جواد فاضل فرمت دیجیتالی: PDF تعداد صفحات: ۱۵۴ حجم فایل: ۶۵ مگابایت کیفیت صفحات: اسکن شده ۱۲۰۰dpi | عالی خلاصه کتاب حادثه جواد فاضل: دلکش دوم _ اگر چه “دل… نمایش محصول

کتاب بانوی بیگناه جواد فاضل نمونه کیفیت نویسنده : جواد فاضل فرمت دیجیتالی: PDF تعداد صفحات: ۱۰۸ حجم فایل: ۳۷ مگابایت کیفیت صفحات: اسکن شده ۱۲۰۰dpi | عالی خلاصه کتاب بانوی بیگناه جواد فاضل: د… نمایش محصول

کتاب وفا جواد فاضل نمونه کیفیت نویسنده : جواد فاضل فرمت دیجیتالی: PDF تعداد صفحات: ۲۵۴ حجم فایل: ۲۳ مگابایت کیفیت صفحات: اسکن شده ۱۲۰۰dpi | عالی خلاصه کتاب وفا جواد فاضل: چشمان من محو تماشای… نمایش محصول

کتاب یگانه جواد فاضل نمونه کیفیت نویسنده : جواد فاضل فرمت دیجیتالی: PDF تعداد صفحات: ۱۶۷ حجم فایل: ۳۶ مگابایت کیفیت صفحات: اسکن شده ۱۲۰۰dpi | عالی خلاصه کتاب یگانه جواد فاضل: چشم من در دنیای… نمایش محصول رمان های عاشقانه ایرانی قدیمی

کتاب تقدیم به تو جواد فاضل نمونه کیفیت نویسنده : جواد فاضل فرمت دیجیتالی: PDF تعداد صفحات: ۱۶۸ حجم فایل: ۲۰ مگابایت کیفیت صفحات: اسکن شده ۱۲۰۰dpi | عالی خلاصه کتاب تقدیم به تو جواد فاضل: گیت… نمایش محصول

کتاب شیرازه جواد فاضل نمونه کیفیت نویسنده : جواد فاضل فرمت دیجیتالی: PDF تعداد صفحات: ۳۰۱ حجم فایل: ۲۴ مگابایت کیفیت صفحات: اسکن شده ۱۲۰۰dpi | عالی خلاصه کتاب شیرازه جواد فاضل: حقیقت این است… نمایش محصول

کتاب مهتاب جواد فاضل نویسنده : جواد فاضل فرمت دیجیتالی: PDF تعداد صفحات: ۲۸۰ حجم فایل: ۲۲ مگابایت کیفیت صفحات: اسکن شده ۶۰۰dpi | فوق العاده خلاصه کتاب مهتاب جواد فاضل: در آن روز که پدرم میمر… نمایش محصول

کتاب فاح..ش جواد فاضل نویسنده : جواد فاضل فرمت دیجیتالی: PDF تعداد صفحات: ۱۴۱ حجم فایل: ۲۵ مگابایت کیفیت صفحات: اسکن شده ۱۲۰۰dpi | فوق العاده تضمین بهترین کیفیت اختصاصی با صفحات کامل از پیرب… نمایش محصول

کتاب روشنک جواد فاضل نمونه کیفیت نویسنده : جواد فاضل فرمت دیجیتالی: PDF تعداد صفحات: ۲۵۲ حجم فایل: ۲۴ مگابایت کیفیت صفحات: اسکن شده ۱۲۰۰dpi | فوق العاده خلاصه کتاب روشنک جواد فاضل: مادر؟ ماد… نمایش محصول

کتاب شعله جواد فاضل نویسنده : جواد فاضل فرمت دیجیتالی: PDF تعداد صفحات: ۲۶۶ حجم فایل: ۳۷ مگابایت کیفیت صفحات: اسکن شده ۱۲۰۰dpi | فوق العاده خلاصه کتاب شعله جواد فاضل: در ابهام بیگانگی آشنایی… نمایش محصول

کتاب نغمه های دل جواد فاضل نمونه کیفیت نویسنده : جواد فاضل فرمت دیجیتالی: PDF تعداد صفحات: ۱۲۳ حجم فایل: ۳۱ مگابایت کیفیت صفحات: اسکن شده ۱۲۰۰dpi | فوق العاده خلاصه کتاب نغمه های دل جواد فاض… نمایش محصول

 کتاب یادداشت های یک زن جواد فاضل نمونه کیفیت نویسنده : جواد فاضل فرمت دیجیتالی: PDF تعداد صفحات: ۳۶۹ حجم فایل: ۲۶ مگابایت کیفیت صفحات: اسکن شده ۱۲۰۰dpi | فوق العاده خلاصه کتاب یادداشت های ی… نمایش محصول

کتاب نویسنده جواد فاضل نمونه کیفیت نویسنده : جواد فاضل فرمت دیجیتالی: PDF تعداد صفحات: ۲۱۴ حجم فایل: ۵۸ مگابایت کیفیت صفحات: اسکن شده ۶۰۰dpi | عالی خلاصه کتاب نویسنده جواد فاضل: رشید گفت که… نمایش محصول

کتاب مهین جواد فاضل نمونه کیفیت نویسنده : جواد فاضل فرمت دیجیتالی: PDF تعداد صفحات: ۶۳ حجم فایل: ۲۹ مگابایت کیفیت صفحات: اسکن شده ۱۲۰۰dpi | فوق العاده خلاصه کتاب مهین جواد فاضل: این دختر آشو… نمایش محصول

تعداد موارد موجود در سبدخرید: 0

فعاليت های اين سایت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ایران میباشد. در پیربوک فقط کتاب و رمانهای نوستالژیک و کمیاب که فاقد حق نشر یا با حق نشر قدیمی باشد عرضه میگردد.

کانال تلگرام پیربوک

آرشیو بزرگ کتاب های قدیمی و چاپ اصلی فقط در کانال پیربوک

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

چگونه خرید کنم؟

پیگیری سفارشات

سوالات متداول

تیکت پشتیبانی

تماس با ما

 

رمان های عاشقانه ایرانی قدیمی

 

 

تمامی حقوق برای سایت پیربوک محفوظ است.

خوش آمدید. به حساب کاربری خود وارد شوید.

آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است – مرجع مقالات آموزشی و فیلم آموزشی برای موفقیت و پیشرفت

همه‌ی ما عاشق فیلم‌های عاشقانه هستیم. حرف‌های عاشقانه، نامطمئن‌بودن از ادامه‌ی رابطه، دعوای زوجین و نهایتا نقطه‌ی اوج داستان، همه بی‌نهایت جذاب هستند. فیلم‌های کلاسیک و قدیمی و همچنین فیلم‌های مدرن و جدید هر کدام جذابیت خودشان را دارند. رمان های عاشقانه هم می‌توانند به همین اندازه جذاب باشند. شاید برای همین است که بیشتر این کتاب‌ها تبدیل به فیلم می‌شوند. در این مقاله تعدادی از بهترین رمان های عاشقانه که برای هر خواننده‌ایی می‌توانند جذاب باشند را معرفی می‌کنیم.رمان های عاشقانه ایرانی قدیمی

شاید شما هم مانند شخصیت «غرور و تعصب» به دنبال آقای دارسی خودتان می‌گردید. شاید هم مثل داستان «گرگ‌ومیش» بین «ادوارد» و «جیکوب» گیر افتاده‌اید، یا شاید مثل داستان «دفترچه» هربار می‌شنوید «اگر تو پرنده‌ای، من هم پرنده‌ام» قلب‌تان تندتر می‌زند. به‌هرحال باید بگوییم شما درگیر بهترین کتاب‌های عاشقانه دنیا شده‌اید.البته همه می‌دانند کتاب از فیلم بهتر است!

این مقاله را بخوانید تا با چند رمان عاشقانه‌ی برتر آشنا شوید.

این کتاب برای جوانان نوشته‌شده‌است. البته مطمئنا یکی از رمان‌های کلاسیک‌ دوران خود خواهد بود. «همه‌چیز همه‌چیز» داستان «مدی» (Maddy) را تعریف می‌کند. «مدی» به نوعی بیماری خودایمنی مبتلاست. به همین خاطر از کودکی مجبور بوده، در خانه بماند، ولی وقتی با اولی (Olly) آشنا شد، همه‌ چیز تغییر کرد.

در سال ۲۰۱۷ فیلمی خیلی عالی هم از روی کتاب ساخته شد.

این یکی از بهترین رمان های عاشقانه‌ی موجود است. درحال‌حاضر «اسپارکس» یکی از محبوب‌ترین نویسنده‌های عاشقانه‌ی دنیاست. حداقل نیم دو جین از کتاب‌های او می‌توانند، در این لیست باشند. ولی رمان «دفترچه» از همه‌ی آنها بهتر است. البته بخشی از این محبوبیت مدیون فیلم عالی آن در سال ۲۰۰۴ است.

نوا (Noah) و الی (Allie) حدود سال ۱۹۰۰ ، برای اولین بار همدیگر را ملاقات کردند و عاشق هم شدند، ولی بعد از آن به خاطر اختلاف طبقاتی از هم دور افتادند. سال‌ها بعد این دو به هم رسیدند. احتمالا خیلی دیر شده‌ بود؛ چون الی نامزد داشت.

اگر دل‌تان رمان عاشقانه می‌‌خواهد، بهتر است به سراغ‌ این رمان کلاسیک هم بروید. «بوریس پاسترناک» در سال ۱۹۵۷ این رمان را نوشت. او در سال ۱۹۵۸ جایزه‌ی نوبل برای ادبیات را دریافت کرد.

این رمان جذاب داستان کلاسیک عشق ممنوعه را تعریف می‌کند. پسر ثروتمند یک سرمایه‌دار باید بین شغل، خانواده و عشق خود یکی را انتخاب کند. او در بحبوحه‌ی انقلاب روسیه عاشق شد و اصلا نمی‌توانست از عشق خود دست بکشد.

به خاطر همین فراز‌ونشیب‌هاست که خواندن «دکتر ژیواگو» اینقدر جذاب است. این رمان در سال ۱۹۶۵ تبدیل به فیلم شد. همچنین در سال ۲۰۰۲ سریال کوتاهی در مورد این داستان ساخته‌ شد.

«جین آستن» سمبل رمان های عاشقانه‌ی کلاسیک است. «غرور و تعصب» یکی از محبوب‌ترین کتاب‌ها به زبان انگلیسی است. این کتاب همچنین یکی از رمانتیک‌ترین داستان‌های عاشقانه‌ی تاریخ است.

«الیزابت بنت» (Elizabeth Bennet) چهار خواهر دارد. همه‌ی آنها منتظر موقعیتی برای ازدواج هستند. در همین حین الیزابت با مردی به نام آقای دارسی (Darcy) آشنا شد. این دو تصمیم گرفتند در جامعه‌ی قرن نوزدهم انگلستان کمی بیشتر باهم آشنا شوند؛ ولی رابطه‌ی ناخوشایند آنها کم‌کم پیچیده‌تر شد.

این خاص‌ترین کتاب این لیست است.

در «همسر مسافر زمان»، هنری (Henry) در زمان سفر می‌کند. اما دست او نیست که چه وقت و به کجا می‌رود یا وقتی سفر می‌کند کجای زندگی خود قراردارد. به همین خاطر رابطه‌ی او با کلر (Clare) در تمام مقاطع زندگی او شکل می‌گیرد. داستان این رابطه ممکن است محکوم به شکست باشد، ولی خواندن آن بی‌نهایت جذاب‌هم هست.

«بلندی های بادگیر» یکی از غم‌انگیز‌ترین داستان‌های عاشقانه‌ی تاریخ است. وقتی برای اولین بار منتشر شد منتقدان آن را زننده‌ خواندند. بیشتر خوانندگان از شخصیت‌های داستان انتقاد کردند.

البته حالا پیچیدگی‌های رابطه‌ها را بهتر درک می‌کنیم. این پیچیدگی‌ها نشان می‌دهند استاندارد‌های اجتماعی نباید تعیین‌کننده‌ی خوشبختی ما باشند.

این رمان داستان عشق بین «کاترین» (Catherine) و «هیثکلیف» (Heathcliff) است. عشق آنها هم نابودکننده‌ی آنهاست و هم تضمین‌کننده‌ی زندگی آنها.

از تیتر رمان معلوم است که باید آن را در این لیست گذاشت.

در «تاریخ عشق» لئو (Leo) و آلما (Alma) سالها از هم جدا هستند. ولی رابطه‌ی آنها نزدیک‌تر از آنی است که فکر می‌کنند. آلما تلاش می‌کند برای مادرش عشق تازه‌ای پیدا کند. در این مسیر او با لئو آشنا می‌شود. داستان آنها به شکل زیبا و بی‌نظیری شکل می‌گیرد.

دستمال‌ کاغذی‌ها را آماده کنید. وقتی رمان «به پیوست دوستت دارم» را بخوانید مطمئنا در اشک‌های خود غرق می‌شوید و البته عاشق هر لحظه از این اشک‌ریزی هم خواهید بود.

هالی (Holly) عشق زندگی‌ خود گری (Gerry) را از دست می‌دهد. او اصلا نمی‌داند بعد از مرگ همسرش چه‌ کند. بعد او یادداشت‌هایی را پیدا می‌کند که گری قبل از مرگش برای او به‌جای گذاشته‌ است.

این یادداشت‌ها تا یک سال هر ماه به دست او می‌رسند. هالی از طریق همین نامه‌ها یاد می‌گیرد که زندگی، عشق و جستجو برای خوشبختی همیشه ادامه خواهد‌داشت.

مایر موج داستان‌های نوجوانانه‌ و عاشقانه‌ی ماورا الطبیعی را به بازار کتاب بازگرداند. خون‌آشام‌ها وگرگینه‌ها با چهره‌ی جدیدی در این کتاب ظاهر شده‌اند. چه دوست داشته‌باشید و چه نه، این کتاب‌ها ماندگار هستند.

در «گرگ و میش» بلا (Bella) عاشق خون‌آشامی به نام ادوارد (Edward) می‌شود. این‌دو به شدت عاشق هم هستند. ولی عشق همیشه آسان نیست. مخصوصا ولی معشوق شما زندگی ابدی دارد.

این کتاب برای اولین بار در سال ۱۹۳۶ منتشر شد. سه سال بعد فیلمی از روی آن ساختند که جوایز اسکار زیادی برد. همان موقع هم افراد زیادی این کتاب را اثر کلاسیک می‌دانستند. البته این شهرت تا امروز ماندگار بوده‌است.رمان های عاشقانه ایرانی قدیمی

اکثر افراد این کتاب را اثری تاریخی می‌دانند. ولی نمی‌توانیم عشق دوران جنگ بین رت (Rhett) پرشروشور و اسکارلت (Scarlett) جنوبی ساده را نادیده بگیریم. این دو به خاطر جنگ از هم جدا می‌شوند. رابطه‌ی آنها تا سال‌ها غیرممکن به نظر می‌رسد. ولی آنها بالاخره بعد از اتمام جنگ به هم می‌رسند.

اگر تابه‌حال عاشق شده‌اید، این داستان عاشقانه شما را به قصه‌ی خودتان باز می‌گرداند. این کتاب کاری می‌کند قدر روزهای شیرین عشق اول خودتان را بیشتر بدانید. لحظاتی که حتما دوام هم نداشته‌اند.

این کتاب، داستان عجیب و غیرمنتظره‌ و درعین‌حال هیجان‌انگیزی را تعریف می‌کند. «من پیش از تو» داستان لو (Lou) را تعریف می‌کند. او مشغول زندگی معمولی و قابل‌پیش‌بینی خود است. تا اینکه با ویل (Will) آشنا می‌شود. ویل مرد فلجی است که امید زیادی برای آینده ندارد.

اگر می‌خواهید داستانی رمانتیک، ولی عجیب بخوانید این کتاب برای شما عالی است.

اگر این فیلم غصه‌دار را تابه‌حال ندیده‌اید، حالا وقت آن است که داستان غم‌انگیز آن را بخوانید. «خطای ستارگان بخت ما»، ششمین کتاب «جان گرین» است. این کتاب در سال ۲۰۰۲ منتشر شد. این داستان از زاویه‌ی دید یک بیمار سرطانی ۱۶ ساله نوشته‌ شده‌ است.

هیزل (Hazel) به سرطان مبتلاست. والدینش او را محبور می‌کنند در جلسه‌های گروه‌ درمانی بیماران سرطانی شرکت کند. در یکی از همین جلسات است که او با عشقش آشنا می‌شود. حتما می‌توانید داستان غم‌انگیز این دو را حدس بزنید.

احتمالا فیلم جدیدی را که براساس این کتاب ساخته‌شده را دیده‌اید. «رابرت پتین‌سون» (Robert Pattinson) و «ریس ودراسپوون» (Reese Witherspoon) ستارگان این فیلم هستند. این یکی از وقت‌هایی است که اکثر افراد اعتقاد دارند، این فیلم بهتر از کتاب است. در داستان «آب برای فیل‌ها» با جیکوب (Jacob) آشنا می‌شویم. جیکوب دانشجوی رشته‌ی دام‌پزشکی است که به خاطر شرایطی ناگوار سوار قطاری می‌شود که به سیرک تعلق دارد. در سیرک او با دختری زیبا آشنا می‌شود به نام مارلنا (Marlena).

علاقه‌ی مشترک آنها برای یک فیل، و البته علاقه‌ی آنها به یکدیگر داستان عاشقانه‌ی زیبایی را به وجود می‌آورد. پس‌زمینه‌ی دوران ممنوعیت الکل و رکود اقتصادی در آمریکا به همراه این این قصه‌ی عاشقانه واقعا خواندنی است.

خواندن این داستان عاشقانه‌ی کلاسیک هرگز خالی از لطف نیست. البته این را مدیون «لئوناردو دی‌کاپریو» (Leonardo DiCaprio) و فیلم دیدنی این داستان هستیم. «گتسبی بزرگ» داستان زرق‌وبرق، درد و ثروت را تعریف می‌کند. این کتاب کوتاه، راحت و خواندنی است. همسایه‌ی خانواده‌ی گتسبی داستان عشق «جی گتسبی» (Jay Gatsby) و «دیزی باکنان» (Daisy Buchnan) را در اوائل دهه‌ی ۱۹۲۰ تعریف می‌کند. البته این عشق با میهمانی‌های پرزرق‌وبرق و ثروت‌بی‌اندازه‌ی گتسبی همراه است.

احتمالا به خاطر نسخه‌ی هالیوودی آخر داستان را می‌دانید. ولی به‌هرحال گتسبی را به خاطر قصه غصه‌دار و هیجان‌انگیزش باید خواند.

این کتاب در سال ۲۰۱۰ منتشر شد. البته فیلم‌ آن هم موفقیت‌های زیادی کسب کرد. ولی بهتر است کتاب را بخوانید. شخصیت‌های کتاب و فیلم یکی هستند. ولی در کتاب داستان بیشتر روی پت (Pat) تمرکز می‌کند. پت تلاش می‌کند با بیماری روانی مبارزه کند و دل همسرش را هم دوباره به دست بیاورد. حتی می‌توانیم بگوییم کتاب از فیلم واقع‌گرایانه‌تر است. البته فیلم نمی‌تواند به اندازه‌ی کتاب جزئیات و عمق را در خود بگنجاند.

به‌هرحال عشق همیشه واقعی و پیچیده‌ است. ولی گاهی‌اوقات زیادی پیچیده می‌شود.

اگر طرفدار سریال «خون واقعی» بودید، حتما درگیر این کتاب خواهید شد. فصل اول این سریال کاملا از روی کتاب ساخته‌شده است. ولی اصلا اهمیت ندارد. چون داستان عاشقانه‌ی «سووکی استک‌هوس» (Sookie Stackhouse) با خون‌آشام‌ها و سایر موجودات ماورا الطبیعی به‌شدت جذاب و خواندنی است.

اگر به دنبال یک داستان عاشقانه‌ی آسان برای تابستان هستید، این کتاب برای‌تان عالی‌ست.

(function(a){function c(){try{return 0===a(‘.single-container .post’).attr(‘class’).toString().split(‘ ‘).reduce(function(f,g){return 0<=g.indexOf('category-')

;!( function( w, d ) {
'use strict';
var ad = { user: "1563102114", width: 728, height: 90, id: 'adro-' + ~~( Math.random() * 999999 ) },
h = d.head || d.getElementsByTagName( 'head' )[ 0 ],
s = location.protocol + '//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js';
if ( typeof w.adroParams != 'object' )
w.adroParams = {};
d.write( 'div#’ + ad.id + ‘ {margin:0 0 20px 0;} @media only screen and (min-device-width: 1200px){div#’ + ad.id + ‘ {float: none !important;margin: 0 12px!important;}}

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/js/chetor/article.v1.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/template/bnrs/yn_bnr.min.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

نام و ایمیل مرا در این مرورگر برای افزودن دیدگاه در آینده، ذخیره کن.

دفترچه واقعا رمان زیباییه من زبان اصلیش رو خوندم و واقعا فوق العاده بود

بله. این رمان یکی از عاشقانه‌ترین داستان‌های چند سال اخیره. فیلم خیلی خوبی هم از این داستان ساخته شده. توصیه می‌کنم حتما ببینید.

سلام مقاله خوبی بود.

خوشحالم که دوست داشتید.

ممنون مطلب خوبی بود خیلی

خوشحالم مورد پسندتون واقع شد و ممنون که با ما همراه هستید.

معرفی کتاب

بهترین رمان های ایرانی؛ ۱۰ رمانی که حتما باید بخوانید


بهترین رمان های جهان؛ ۹۹ رمان خواندنی

معرفی کتاب شدن؛ روایت زندگی میشل اوباما از زبان خودش

کتاب اعتماد به نفس؛ معرفی ۸ کتاب پرفروش برای افرایش اعتماد به نفس

معرفی کتاب نیمه تاریک وجود؛ اثری تأثیرگذار از دبی فورد

آخرین مطالب

۱۹ عبارتی که هرگز نباید به کودکان‌تان بگویید

جاهای دیدنی کردستان ایران؛ ماجراجویی در گنجینه‌های غرب کشور

۶ روش مؤثر برای درمان افسردگی و اضطراب با تغییر سبک زندگی

پنج عامل بزرگ شخصیت و اهمیت آنها در دوران بلوغ و رشد نوجوانان

برونگرایی چیست و افراد برونگرا چه ویژگی‌هایی دارند؟

ترین های جهان

پردرآمدترین شغل های جهان؛‌ ۲۰ شغل با بیشترین درآمد در دنیا

بهترین کشورها برای راه اندازی کسب و کار در سال ۲۰۱۹

پرفروش ترین فیلم های جهان؛ ۲۵ فیلمی که گیشه را از آن خود کرده‌اند

بهترین هتل های جهان؛‌ ۲۵ هتل حیرت‌انگیز دنیا

۲۵ فیلم برتر قرن ۲۱ تاكنون كه حتما باید ببینید

بهترین فیلم های اکشن؛ ۳۱ فیلم برتر برای دوستداران هیجان

۶۸ راه اثبات شده برایافزایـش قــدرت مــغـز

خوش آمدید. به حساب کاربری خود وارد شوید.

آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

You are here:

بی نظیر افتضاح ضعیف بامزه

از آزاده ملک زاده ۳٫ خرداد ۱۳۹۶, ۱۷:۰۰ 194.7k بازدید ۳۶ دیدگاه رمان های عاشقانه ایرانی قدیمی

فهرست

اگه چه از طریق جستجو در گوگل و چه از طریق وبگردی در نت نظر به این پست رسیدی یعنی تو جزء جمعیت کتابخون کشور هستی و دنبال بهترین رمان ایرانی می گردی که مطالعه کنی. من در این مطلب سعی کردم ۱۰ بهترین رمان ایرانی رو بهت معرفی کنم . حالا که به مطالعه کتاب علاقمندی شاید دوست داشته باشی ۵۰ رمان معروف دنیا  و ۱۰ کتاب ترسناک رو هم بشناسی. خب دیگه بریم سراغ معرفی بهترین رمان ایرانی .

امیدوارم این ۱۰ بهترین رمان ایرانی رو مطالعه کنی  و از ماجراهاشون عبرت بگیری. بهترین رمان ایرانی از نظر تو کدوم رمانه؟ زیباترین رمان ایرانی که خوندی رو به من و بقیه کاربرها معرفی کن.

ادامه رمان بامداد خماربهترین داستان اجتماعی ایرانیبهترین رمان ایرانیبهترین کتاب های ایرانیجذاب ترین رمان ایرانیخوب ترین رمان ایرانیرمان بار دیگر شهری که دوست می داشتمرمان بامداد خماررمان پنجرهرمان پنجره فهیمه رحیمیرمان چراغ ها را من خاموش می کنمرمان خوب ایرانیرمان دالان بهشترمان زیبای بامداد خماررمان شب سرابرمان شوهر آهو خانمرمان های زویا پیر هادیرمان های عبرت آموز ایرانیرمان های فهیمه رحیمیرمان های کمیابرمان های م مودب پوررمان های مرتضی مودب پوررمان یاسمینکتاب شوهر آهو خانمکتاب عزاداران بیلکتاب قصه های مجیدکتاب های علامحسین ساعدی

دعوت به خبرنامه نت نظر

تخفیف هفتگی در خبرنامه نت نظر

… بیشتر

آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه. اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.

بی نظیر افتضاح ضعیف بامزه

behtarin filmhaye cinamaye oropa

Read More

بی نظیر افتضاح ضعیف

behtarin restooran Kashan-list 10 tayi

Read More

بی نظیر افتضاح ضعیف بامزه

behtarin gooshi Samsung 2019-list 10 tayi

Read More

بی نظیر افتضاح ضعیف بامزه

10 of the Cheapest Countries in the World To Study Abroad

Read More

بی نظیر افتضاح ضعیف بامزه

test hosh va etelaat omomi – list 10 tayi

Read More

رمان های عاشقانه ایرانی قدیمی

بی نظیر

چگونه یک خرید اینترنتی موفق و مطمئن داشته باشیم؟

Read More

بی نظیر افتضاح ضعیف بامزه

2.5k بازدید

behtarin filmhaye cinamaye oropa

از پریسا ایرانی ۱۵٫ اردیبهشت ۱۳۹۸, ۱۹:۱۴

Read More

بی نظیر افتضاح ضعیف بامزه

36.6k بازدید

10 of the Cheapest Countries in the World To Study Abroad

از مهتاب حسینی نژاد ۹٫ اردیبهشت ۱۳۹۸, ۱۵:۴۶

Read More

بی نظیر افتضاح ضعیف بامزه

10.1k بازدید

behtarin anime haye tarikh-list 20 tayi

از لطیفه ایری ۸٫ اردیبهشت ۱۳۹۸, ۹:۰۰

Read More

افتضاح ضعیف

34.2k بازدید

biography Claude Monet va ashnaei ba naghash impressionist Faransavi

از لطیفه ایری ۷٫ اردیبهشت ۱۳۹۸, ۹:۰۰

Read More

بی نظیر افتضاح ضعیف بامزه

14.7k بازدید

Best animated movies of 2019

از مهتاب حسینی نژاد ۵٫ اردیبهشت ۱۳۹۸, ۱۷:۰۷

Read More

بی نظیر افتضاح ضعیف بامزه

66k بازدید

Best universities in the world

از مهتاب حسینی نژاد ۵٫ اردیبهشت ۱۳۹۸, ۱۴:۵۷

Read More

من چند بار کتاب چراغ ها را من خاموش میکنم از زویا پیرزاد رو خوندم بنظرم عالیه ولی کمی مبهم و بدون نتیجه

من رمان شب سراب خوندم بهترین رمانه عاشقانه است و همین طور پنجره خیلی دوست داشتم پیشنهاد میکنم بخونید .

سلام چطور می تونم تو سایت عضو بشم تا لینک دانلود کتاب ها برام بیاد؟ ممنون میشم جواب بدید?

اگر کسی رمانی یا داستانی تو مایه های رمان “عقاب تنها” داره معرفی کند. اگر هم پستی درباره دانلود اتوبیوگرافی ها ی ترجمه شده دارید لینکشو بذارید لطفا.

من که شغلم پرستاریه. زمان های زیادی برای کتاب خوندن پیدا میکنم. لطفا میشه چندتا رمان خوب مناسب با سن من(۴۳) معرفی کنید. ایرانی باشه.

بهترین رمانی که از رمان های خارجی تا الان خوندم برباد رفته بود . از رمان های ایرانی هم عباس معروفی و صادق هدایت خیلی عالی نوشتن. رمان چشم هایش علوی هم بی نظیره

سلام کتاب قهوه ی سرد اقای نویسنده اثر روزبه معین بسیار زیباست و من تازه تمومش کردم.

بهتر نبود عنوان پرفروش رو میزاشتین؟ شب سراب آخه؟؟؟

عزیز جان اینکه با یه آی پی و اسم های مختلف و ایمیل های فیک میای زیر پست های من نظرات منفی میذاری فقط نشون میده داری بدجور از دستم حرص میخوری و آتیش گرفتی، زنگ بزن ۱۲۵ کمکت میکنند :))

من هم رمان های نویسنده فاطمه کهن دهقان بنام های رازم را نگهدار . مهره‌های سوخته . دور از انتظار و ایستگاه چهارم را به شما عزیزان پیشنهاد می کنم . امیدوارم خوشتان بیاید و به دیگر دوستانتان نیز معرفی کنید. باتشکر

بامداد خمار عالیه من تازه تمومش کردم

عروس دره شاهکاره

واقعا جالبه. پیشنهادمی کنم دوستان بخوانند.

من عروس دره را خواندم. واقعا بی بدیل هست.

از رمان نویس دوست داشتنی آقای فریبرز یدالهی در سایت فایل قابل دانلودی ندارید؟

من عروس دره را از آقای یدالهی خوانده ام. محشره این همه جمله ی ناب در یک کتاب شگفت انگیز هست.

بامداد خمار و شب سراب عالی هستن من شیفته این دو کتاب هستم

سلام من یه کتاب میشناسم که واقعا زیباست این کتاب تو سایت کتاب راه هستش اسم کتاب خاطره و نویسندش خانوم زهرا ولی پور من خوندن این کتاب زیبا رو به همه عزیزان توصیه میکنم یه کتاب خیلی متفاوت و قشنگیه این کتاب هم عاشقانه است و هم غمگین و هم انگیزشی یعنی امیدوار به زندگی واقعا عالیه

بار دیگر شهری که دوست میداشتم مزخرفترین کتاب بود کاملا مزخرف!! ولی بقیه خوب بود

بامداد خمار و پنجره عالی هستن پیشنهاد میکنم بخونین

ساخت انواع مهر

تشکر از فعالیت شما دوستان زبان فارسی به دستان پر مهارت ما نیاز دارد

ممنون .خییلی عالی بود .

ممنون خوب بودن

کلیدر کوش پس؟ بهتر از کلیدر نیست

با نظر آقای جوادزاده صد در صد موافقم. کلیدر بهترینه. ضمن اینکه کتابهای سووشون و سال بلوا هم از نظر نوشتاری و متن و تکراری نبودن، نسبت به کتابهای نام برده شده جایگاه بسیار بالاتری دارند شاید عنوان کتابهای پرفروش از بهترین مناسبترباشه.

بهتری رمان رمان یاسمین بود که قبلا خوندمش الان پنجره دان میکنم امیدوارم خوب باشه اینم

گندم و پریچهرم عالین

پنجره.دالا بهشت قبلا خوندم.عالی بودن.

ممنون پنجره ،شب سراب،بامدادخمار عالیند

شب سراب اصلا قشنگ نیست..شب سراب دقیقا اتفاقات بامداد خمار رو برعکس کرده و همه چی رو از زبان رحیم گفته..به جای شب سراب باید کافه پیانو(فرهاد توحیدی)یا سهم من (پرینوش صنیعی)رو توی لیست میذاشتین

کتاب دیگری هم هست روایت رمان بامداد خمار از سمت مرد نجار برای پسر دوستش(همون پسری ک محبوبه دوستش دارد)روایت میشود به نظر من رمان زنانه یا مادرانه هم زیباست

بله عزیزم رمان شب سراب هست که در همینجا بهش اشاره کردم.

قصه های مجید، خمره، مربای شیرین خیلی خوبن

بهترینشون پنجره ست

رمان یاسمین عاشقانه و غمگینه پیشنهاد میکنم بخونیش ?

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌سایت

Current [email protected] *

Leave this field empty

بیش از 15000 نفر بصورت روزانه منتظر تبلیغ شما هستند! همین حالا تبلیغ خود را قرار دهید.

۱۳۹۶ – نت نظر ©

۵ کتاب ممنوعه و نایاب در قرن ۲۱ که دیگر چاپ نمی شوند!

۵ رمان معروف و برتر ایرانی برای جماعت کتابخوان

۵ رمان ترسناکی که شما را وحشت زده خواهد کرد

۵ رمان عاشقانه خارجی معروف بدون سانسور

۵ رمان مشهور عباس معروفی

رمان های عاشقانه ایرانی قدیمی

۵ مورد از فاجعه بارترین اشتباهات مهندسی جهان

۵ مکان از سردترین نقاط جهان که زندگی در آنها جریان دارد

۵ شخصیت مشهوری که نبش قبر شدند

۵ مورد از مهمترين لحظه‌ها و رويدادهاى تاريخى که دنیا را تغییر دادند

۵ مکان از عجایب جهان امروز که باید ببینید (۲۰۱۸)

۵ ورزش کسل کننده برای تماشا در جهان مشخص شد!

۵ ورزشکار معروف که مدال المپیک خود را از دست دادند!

۵ ورزش خطرناک در مکان های شگفت انگیز جهان

۵ ورزش عجیب دنیا : ترکیب خنده، نشاط و شگفتی!

۵ تیم با بیشترین تعداد قهرمانی در جام جهانی

۵ نکته خواندنی از مسابقه استعدادیابی عصر جدید

۵ نکته جالب در مورد مسابقات امریکا گات تلنت ۲۰۱۹

۵ هتلی که باید قبل از مرگ یک بار هم که شده در آن بخوابید!

۵ محلی که باعث میشه هوس آفرود سواری کنید

۵ نمایش حیرت انگیز شعبده بازی افراد مشهور جهان

۵ بلایی که اینترنت بر سر زندگی ما می‌آورد!

۵ غذای خطرناکی که نباید با معده خالی مصرف کنید

۵ حقیقتی که تا به حال درباره ژاپن نمی‌دانستید

۵ اشتباه که در زندگی زناشویی منجر به طلاق می‌شود

۵ دسر گران قیمت دنیا که پیش از اتمام غذا باید خورد!

۵ گوشی‌ فراتر از گوشی های هوشمند (فناوری در حال ظهور MWC 2018)

۵ نظریه احمقانه در مورد تغییرات اقلیمی انسان ها

۵ ربات عجیب که کارهای خلاقانه انجام می دهند!

۵ حشره مرگبار و خطرناک در جهان

۵ گوشی و تبلت هوشمند بکار رفته در فیلم های علمی تخیلی

۵ فیلم بر اساس حوادث واقعی که حقیقت را بیان نمی کنند!

۵ دلیلی که تئاتر زندگی ما را بهتر می‌کند؟

۵ جمله معروف و ناب از ترسناک ترین قاتلان زنجیره ای جهان!

۵ فیلم پرفروش تاریخ سینما:شاهکارهایی ابدی…

۵ فیلم معناگرا که ذهن شما را آشفته خواهد کرد

۵ راز خصوصی و روابط عاشقانه سلنا گومز خواننده مشهور!

۵ کیک عروسی گران قیمت سلبریتی ها در جهان را ببینید!

۵ آلبوم موسیقی پرفروش از خوانندگان معروف

۵ راز ناگفته درباره موزه لوور، معروف ترین موزه ی جهان

۵ ساز عجیب و خلاقانه در دنیای موسیقی جهان

رمان های عاشقانه ایرانی قدیمی

۵ اپلیکیشن جالب که معلوم نیست هدف از ساختن آنها چه بوده!

۵ دستگاه اجتماعی نوآورانه در جهان

۵ اپلیکیشن برتر ماشین حساب پیشرفته اندرویدی

۵ اپلیکیشن و نرم افزار تشخیص اسکناس های تقلبی (پول، چک پول، دلار و …)

۵ بازی هیجانی و ماجراجویانه برای اندروید

۵ اختراع برتری که زنان در جهان ثبت کرده اند!

۵ استارت آپ موفق و پولساز در ایران را می شناسید؟

۵ حقیقت جالب و خواندنی از شرکت سامسونگ

۵ روش کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه

۵ استارتاپ برتر سال ۲۰۱۸

منتشر شده

روی

به وسیله

یکی از کتاب های پرطرفدار که مخاطبان زیادی آنها را دنبال می کنند داستان های رمانتیک یا عاشقانه است که هدف اصلی داستان توجه به روابط و احساسات عاشقانه بین دو نفر می باشد. مرتضی مؤدب پور یکی از نویسندگان رمان نویسی خوش قلم ایرانی است که تعدادی از  کتاب رمان های برتر ایشان را معرفی می نماییم.

یک رمان بسیار زیبا و جالب درباره دختری که قصد دارد به خواستگاری پسر مورد علاقه اش برود …. قسمتی از رمان خواستگاری یا انتخاب مؤدب پور به این شرح می باشد: « مریم و فریبا و شهره در ایستگاه مترو منتظر هستن تا مترو بیاد. در ضمن دارن با هم دیگه صحبت می کنن که توی مترو یه عده خانم و آقا هم هستن. البته بیشتر خانما هستن.» فریبا: یه دختر، کالا یا یه چیز فروشی نیس که بذارنش تو یه مغازه و براش مشتری بیاد واگه پسندیدش، ببره بزاره تو خونه ش! مریم: من که از این جرأتا ندارم به بابام بگم من می خوام برم خواستگاری! فریبا: پس حق انتخاب ما چی می شه؟! یعنی ما محکومیم که همیشه انتخاب بشیم؟ حق نداریم خودمون انتخاب کنیم؟! …

کتاب رمان فوق العاده پریچهر مؤدب پور داستانی درباره زندگی پسری به اسم فرهاد است که پس از ۸ سال به کشور ایران بر می گردد و توی کارخونه پدرش مشغول به کار میشه که در اونجا با دختری به نام ….. قسمتی از رمان پریچهر: « در زندگی انسان گاهی دیگران سرنوشت را تعیین می کنند. زمانی که به گذشته باز می گردیم به لحظاتی برخورد می کنیم که با یک اتفاق ساده، دیگران توانسته اند زندگیمان را دگرگون کنند.» مسافرین محترم ورود شما را به خاک ایران خوش آمد می گویم. ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت تهران است. هوا هفده درجه بالای صفر و بارانیست. امیدوارم از پرواز لذت برده باشید. لطفا در جای خود نشسته و کمربند را ببندید. آرزوی دیدار مجدد شما را داریم. هومن: دیگه پامو تو این بشقاب پرنده نمیذارم. اسمشو باید میذاشتند شرکت هواپیمایی اتو معلق! خیلی خوب ازمون پذیرایی کردند که آرزوی دیدار مجددمون را هم دارن؟! من: چی می گی هومن؟ چرا غر می زنی؟

رمان زیبای شیرین مؤدب پور درباره دو پسر به اسم بابک و آرمین است که برای ادامه تحصیل به خارج از کشور سفر می کنند، آنها طی اتفاقاتی با زرتاک و بهار آشنا می شوند …. قسمتی از متن رمان جالب و عاشقانه شیرین: من آرمین پژوهش ام. حدود شش هفت سال پیش همراه پسر خالم بابک ستوده برای ادامه تحصیل به خارج از کشور اومدیم، تو این مدت دوتایی توی یه آپارتمان شیک زندگی میکنیم، از نظر مادی وضع پدرامون خیلی خوبه. امشب بابک چند تا از دوستاشو دعوت کرده خونمون، اگر چه من اصلا حوصله ندارم. آرمین اومدی تو اتاق خواب چیکار، بوف کور؟!!! -بزار نیم ساعت بخوابم بعدش خودم میام. دو هزارو پونصد ساله خوابی تمام بیت المال و بردند! حداقل این چند وقته رو بیدار باش، پاشو پاشو زشته بچه ها نارا حت میشن. -باور کن بابک حس تو تنم نیست.

رمان بسیار عاشقانه و زیبای یاسمین یکی از کتاب های پرطرفدار م. مؤدب پور است که داستان درباره پسر دانشجویی به اسم بهزاده که عاشق دختری به نام فرنوش می شود که پسر خاله اش خواستگار اوست اما ….. قسمتی از رمان یاسمین به این شرح است: کاوه – چرا اینقدر طولش دادی پسر؟ ترم تموم شد دیگه . حالا کو تا دوباره بچه ها رو ببینم . داشتم ازشون خداحافظی می کردم . تو چی؟ چرا سرت رو انداختی پایین و رفتی؟ یه خداحافظی ای یه چیزی! کاوه – هیچی نگو ! من مخصوصاً رفتم یه گوشه قایم شدم ! به هر کدوم از این دخترا قول دادم که مامانم رو بفرستم خواستگاری شون ! الان همشون می خوان بهم آدرس خ و نشون رو بدن ! تو همین موقع یه ماشین شیک و مدل بالا پیچید جلوی ما و با سرعت رد شد بطوریکه آب و گل توی خیابون پاشید به شلوار ما . کاوه شروع کرد به داد و فریاد کردن و مثل زن ها ناله و نفرین می کرد : اوهوی …..همشیره! حواست کجاست ؟! الهی گیربکس ماشینت پاره پاره بشه ! پسر نزدیک بود بزنه بهت ها ! نگاه کن ! تا زیرشلوارم خیس آب شد ! الهی سیبک ماشینت بگنده ! نگاه کن ! حالا هرکی رد می شه می گه این پسره توی شلوارش بی تربیتی کرده !

کتاب رمان گندم از برترین آثار نویسنده مرتضی مؤدب پور است که طرفداران زیادی را به سوی خود جذب کرده، داستان درباره ی یک خانواده ثروتمنده که اعضای اون در کنار هم زندگی میکنن. طی یک سری اتفاقات گندم متوجه میشه که بچه ی سر راهی ست و مشکلات روحی پیدا میکنه و اتفاقات ….. قسمتی از رمان بسیار زیبا و جذاب گندم: اواخر فروردین بود. یه روز جمعه. تو اتاقم که پنجره اش به باغ  وا می شد، روی تختم دراز کشیده بودم و داشتم فکر می کردم. صدای جیک جیک گنجیشکا از خواب بیدارم کرده بود. هفت هشت تا گنجیشک رو شاخه ها با هم دعواشون شده بود و جیک جیکشون هوا بود! رو شاخه ها این ور و اون ور می پریدن و با هم دعوا می کردن. منم دراز کشیده بودم و بهشون نگاه می کردم. خونه ما، یه خونه قدیمی آجری دو طبقه بود گوشه یه باغ خیلی خیلی بزرگ. یه باغ حدود بیست هزار متر!

——*——

دانشگاه دیجیتال مارکتینگ ایران

آموزش دیجیتال مارکتینگ

با دوره های ویدئویی اساتید بین المللی و به زبان فارسی در آکادمی گرشا

——*——

۵ کتاب اسرارآمیز متافیزیک که کسی چیزی از آن نمی داند!

۵ خواندنی وحشتناک هالووین بر اساس داستان های ترسناک واقعی

یلدا

آذر ۲۴, ۱۳۹۶ در ۲۳:۱۸

من تا حالا کتابی از مودپ پور نخوندم ام شنیدم کتاب یلدا رو هم خوب نوشته.خودم بیشتر طرفدار رمانهای خارجی هستم

آرمین

خرداد ۲۰, ۱۳۹۷ در ۱۱:۲۹

همه ی اثار مودب پور قشنگن بخون ضرر نمی کنی(فقط یه خورده غمگینن ولی فوق العاده قشنگ)

نگار

تیر ۴, ۱۳۹۷ در ۱۶:۱۶

کتاب یاسمن واقعا قشنگه. جوریه که ادم فک میکنه توی همون موقعیته

iman.azadi

تیر ۱۹, ۱۳۹۷ در ۱۲:۵۴

واقعا همینطوره

۷

اسفند ۲۴, ۱۳۹۷ در ۱۴:۳۲

منم دارم این کتاب رو میخونم ولی بااینکه تا به الا کلی رمان خوندم ولی به این قشنگی نبود

Ali

تیر ۱۶, ۱۳۹۷ در ۰۱:۴۶

سلام من همین الان تمومش کردم محشره شاد شاد با پایانی تلخ

پیمان

مرداد ۵, ۱۳۹۷ در ۱۸:۲۴

ای کاش یکبار هم که شده رمانهای استاد رو امتحان کنین عالیه تا کتاب رو تموم نکنین ول نمیکنین

ستاره

آذر ۲۵, ۱۳۹۶ در ۲۲:۳۱

کتاب گندم و پریچهر مودب پور خیلی خوبه عاشقانه و غم انگیز خیلی دوستش داشتم.

مینو

دی ۳۰, ۱۳۹۶ در ۱۸:۰۰

کتاب گندم رو خوندم،بی نهایت عالیههههههه، کلاً قلم جناب مودب پور خیلی عالیه، همش تصور میکردم اگه رمان گندم سریال میشد چقدر پرمخاطب بود?

پینگ‌بک: رمان جدید از مودب پور | هفیان – دانلود آهنگ فیلم رمان عاشقانه

Fatemeh

فروردین ۱۴, ۱۳۹۷ در ۱۱:۱۷

من رمان پریچهر،گندم،یاسمین،شیرین،یلداو رکسانا رو خوندم همشون عالی بودن ولی بقیه رمان ها مثل خواستگاری یا انتخاب موضوعش خوب نیس

علی

فروردین ۱۶, ۱۳۹۷ در ۱۸:۱۴

ایکاش میشد , فیلم گندم رو میساختند مطمینم اگه این فیلم ساخته میشد , اسکار دریافت میکرد ,,, حیف که در کشور ما دیدن اینجور فیلمها حرام اعلام شده

هزاران بار تبریک به آقای مودب پور عزیز

sarah

اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۷ در ۱۴:۱۴

من از رمان های آقای مودب پور رکسانا رو خوندم پایانی تلخ و غمگین داشت و اشکم رو در آورد دیگه جرات خوندن رمان ها ی ایشون رو ندارم

پیمان

مرداد ۵, ۱۳۹۷ در ۱۸:۲۱

رمانهای ایشون خیلی استادانه نوشته میشه و جذابیت خاصی داره من همشو خوندم با داستانهاش گریه هم کردم ولی بخونین حیفه من کل کتاباشو خوندم عالیه عالیییییییییییییییییی

Nasim

خرداد ۹, ۱۳۹۷ در ۲۱:۴۰

من رمان های رکسانا ، گندم و یاسمین رو از ایشون خوندم .واقعا عالی بودن . عاشقانه وغمگین ولی در عین حال موضوعات اجتماعی رو در بین دیالوگ های افراد گنجونده . واقعا عالیه . اگه نخوندید پیشنهاد می کنم بخونید .

fatima

خرداد ۱۷, ۱۳۹۷ در ۲۳:۴۳

من از بین رمان های اقای مودب پور رمان گندم رکسانا و یاسمین رو خوندم و واقعا اون حس غم انگیز رو از بین رمان هاشون دریافت کردم

آرمین

خرداد ۲۰, ۱۳۹۷ در ۱۱:۲۷

من گندمک رو خوندم فوق العاده بود خیلی خیلی قشنگ بود تص۳میم گرفتم همه ی رمان های اقای مودب پور رو بخونم

Gandom

خرداد ۲۶, ۱۳۹۷ در ۰۳:۵۲

چجوري ميشه دانلودشون كرد؟؟؟

احسان خواجوی

خرداد ۲۷, ۱۳۹۷ در ۱۶:۴۳

سلام دوست من امکان دانلود این کتابها در سایت ما وجود نداره و باید نسخه اصلشون رو خریداری کنید.

hadise

خرداد ۲۷, ۱۳۹۷ در ۱۹:۳۰

کدوم رماناش به غیراز گندم خوبن؟؟؟؟

پیمان

مرداد ۵, ۱۳۹۷ در ۱۸:۲۵

کل کتابای استاد و همسرشون فوق العاده هستن البته من رمانهای خودشون رو بیشتر از رمانهای همسرشون دوست دارم

شهرزاد

مهر ۲۴, ۱۳۹۷ در ۰۶:۵۲

همیه ی کتاباش قشنگه پریچهر و شیرین و بخونین به نظر من

۷

اسفند ۲۴, ۱۳۹۷ در ۱۴:۳۶

یاسمین و پریچهر

زهرا

خرداد ۲۷, ۱۳۹۷ در ۲۲:۰۰

من رمان های گندم ویلدا ایشون رو خوندم واقعا عالی طنز نویسی ایشون درداستان جدی عالی است رمانای ایشون رو ازدست ندید

الیکا

خرداد ۳۱, ۱۳۹۷ در ۱۴:۴۹

من رمان خواستگاری یا انتخاب رو خوندم خیلی مزخرف بود .اممم ناگفته نماند قلم شون در رمان گندم خوب بود ولی اخرش خیلی غمنگیز بود کمی حالم گرفته شد

Zahra

تیر ۳, ۱۳۹۷ در ۰۳:۰۰

رمان پریچهر و یاسمین بینظیره

sevda

تیر ۱۶, ۱۳۹۷ در ۱۸:۰۱

من معمولاً کتاب ایرانی کم می خونم اما کتابهای م مودب پور رو با وجودی که تو بیشترشون یه تم و دیالوگهای مشترک حتی گاهی وقتها تعداد کاراکترهای هم مشترک و تکراری وجود داره اما انقدر جذبت می کنه که این تکرار رو دوست داری کتاب گندمش رو من ۲۰ بار خوندم

پینگ‌بک: دانلود رمان عاشقانه جدید | رمان های عاشقانه | دانلود رمان | قیمت روز

fatemeh

مرداد ۱۰, ۱۳۹۷ در ۱۸:۰۱

من رمان های پریچهر یاسمین و شیرین آقای مودب پورو خوندم به نظرم بی نظیرن مخضوضا یاسمین با اینکه پایان تلخی داره اما عالیه عالی. من با خوندم کتابای آقای مودب پور کتابخونه حرفه ای شدم به نظرم تو ایران کسی هنوز نتونست قلم زیبا و خلاقانه آقای مودب پورو داشته باشه

najme

مرداد ۱۱, ۱۳۹۷ در ۲۰:۵۸

دست به قلمشون واقعا عالیه جوری که انگار داخل داستانی ولی پایانی فوق العاده غمگین و تلخ داره ..

tameshk

مرداد ۱۹, ۱۳۹۷ در ۱۵:۱۳

کتاب رکسانا بی نظیر بود و همچنین سایر کتابهای ایشون که در هر کدوم به یک موضوع اصلی می پردازند برای مثال در رمان گندم محور اصلی کتاب فقر و اعتیاد و مشکلاتی که برای جامعه به وجود میاره بود یا کتاب رکسانا در مورد تفاوت ادیان و یا کتاب یلدا درباره ی بیماری ایدز

sard

مرداد ۲۷, ۱۳۹۷ در ۱۵:۴۱

رمان یاسمین از این نویسنده خیلی قشنگهه

sard

مرداد ۲۷, ۱۳۹۷ در ۱۵:۴۳

رمان یاسمین از این نویسنده خیلی قشنگهه

سجاد

شهریور ۴, ۱۳۹۷ در ۱۷:۳۴

به نظر من کتاب های مودب پور خیلی عالی هستند. اما نباید هر کسی بخواند چون فشار عصبی زیادی در اتمام داستان به مخاطب وارد می کنه. (مخصوصا اونهایی که مریضی قلبی دارند)

nasrin

شهریور ۸, ۱۳۹۷ در ۱۰:۲۶

چند تا رمان خارجی معرفی کنید !!!! میخام زیاد در دوره های جنگی نباشه .عاشقانه و زیبا باشه ممنون

فریبا عباسی

شهریور ۸, ۱۳۹۷ در ۱۷:۰۵

دوست عزیز به زودی حتما مقاله ای را برای معرفی رمان های عاشقانه خارجی منتشر میکنیم که می توانید استفاده کنید.

فریبا عباسی

شهریور ۱۰, ۱۳۹۷ در ۱۶:۳۵

دوست عزیز منتشر شد. http://topfive.ir/7624/%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%88%D8%B1

emma

شهریور ۸, ۱۳۹۷ در ۱۰:۲۹

چن تا رمان خارجی معرفی کنید

فریبا عباسی

شهریور ۸, ۱۳۹۷ در ۱۷:۰۵

به زودی مقاله ای را درباره بهترین رمان های خارجی منتشر میکنیم. با تشکر

فریبا عباسی

شهریور ۱۰, ۱۳۹۷ در ۱۶:۳۶

دوست عزیز منتشر شد. http://topfive.ir/7624/%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%88%D8%B1

بهار

شهریور ۱۳, ۱۳۹۷ در ۱۳:۳۹

من یکسال قبل رمان یاسمین رو خوندم تا به حال در ذهنم هست و انگار با رمان زندگی میکنم واقعا عالیست

پینگ‌بک: دانلود رمان عاشقانه مذهبی من با تو – سایت خبری market-center

سیاوش

آبان ۱۸, ۱۳۹۷ در ۰۷:۴۰

سلام تقریبا همه رمانهای آقای مودب پور رو بالای ۱۰ بار خوندم ، میدونم باورتون نمیشه ولی من این کار رو کردم ایشون واقعا استاده ! آخر تمام داستانها کاملا غیر قابل پیشبینیه‌ !

sogol

آذر ۱۲, ۱۳۹۷ در ۱۱:۱۷

نوشته هاش خیلی قوی هستن و واقعا میتونه آدم رو به همون موقع ببره ولی واقعا همه رماناش آخرش بد تموم میشه – یعنی من وقتی میخوام رمان مودب پور رو شروع به خوندن کنم میدونم که آخرش یا با خودکشی تموم میشه یا مریضی و مرگ یکی از شخصیتای اصلی هیچوقت رماناش خوب تموم نمیشه و خواننده رو افسرده میکنه – من که بعد از خوندن سه تا از رماناش به حدی اذیت شدم که دیگه اسم مودب پور رو میبینم نمیخونم

زهرا

اسفند ۲۲, ۱۳۹۷ در ۰۱:۵۲

قطعا میشه گف گندم و یاسمین و پریچهر جزو بهترین رمان هان

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌سایت

Current ye@r *

Leave this field empty

Copyright © 2017 تمامی حقوق برای تاپ فایو محفوظ است

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله، و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.

جشن عروسی… مهم ترین اتفاق در زندگی هر کس… همه ی زوج ها دوست دارند که اون روز براشون منحصر به فرد باشه. یک شغل وجود داره… طراح جشن عروسی! یک مدیر حرفه ای که مثل یه فرشته برای این زوج هاست. توی این صنعت رقابت زیاده و هر طراحی دوست داره بهترین باشه! آویسا یه مدیر جشن عروسیه و توی کارش موفقه. رقبای زیادی داره و همه دوست دارن اونو کنار بزنند، اما اون به این سادگی ها تسلیم نمیشه و با کمک دوستش به جنگ با این رقبا میره. همه چیز خوب پیش میره تا اینکه… 

دانلود رمان مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی های جاوا (JAR)

رمان های عاشقانه ایرانی قدیمی

.

دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

2.رمان هوای دونفره

 

هوای من….هوای تو…هوای ما…هوایی که هر لحظه تو رو یادم میاره…بارون روی سرم میریزه و میگه: عشقت…نیمه ی گمشده ات اینه…اینه که هر لحظه داره ازت دور میشه…دور میشه و بارون خاطره هاشو یادت میاره… اون لحظه است که با خودت میگی….نمیخواستم بره ولی …رفت با بی رحمی تمام…نذاشتن بهش برسم…اونا ما رو از هم دور کردن…مگه چه گناهی کرده بودم که این اتفاق باید مصوب جداییم از عشقم میشد…مغرور بودم…شیطون بودم…ولی بارون همه چیز رو خراب کرد… دیگه این دختری که زیر بارون وایساده من نیستم…چرا حالا که بارون خاطره ها رو به یادم میاره و زجرم میده…همیشه دله آسمون گرفته است…همیشه میباره…

دانلود رمان مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی های جاوا (JAR)

.

دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

 3.رمان آغاز سرنوشت

در مورد دختری به نام آوا ست که در تصادف مادرش رو از دست میده و چون پدرش هم سالها قبل فوت شده به ناچار به خونه ی خاله اش میره…..

دانلود رمان مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی های جاوا (JAR)

.

دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

 

4.رمان تو هنوز اینجایی

 دانلود رمان مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی های جاوا (JAR)

.

دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

 5.رمان ته دیگمو پس بده

رمان های عاشقانه ایرانی قدیمی

یه دختر و یه پسر که تو کار خرابکاری زیاد دارن. برای مستقل شدن نیاز به کمک دارن. کمک از یه بزرگتر. کمک از پدر بزرگشون و این دست یاری شرط و شروط داره.شرایطی که با قبولش مستقل می شن و با ردش ….. زمین خورده.یه رستوران راه نجاته به رستوران مخروبه و دور افتاده تو جاده و شرط کمک سر پا کردن این رستورانه اونم نه تنها شریکی .حالا ببینیم این شراکت دونفره با این دختر و پسر.. یکی تخس و یکی آروم چی میشه.یه شراکت دو نفره یه شراکتی که مجبور به خیلی کارها میکندشون……

دانلود رمان مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی های جاوا (JAR)

.

دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

 6.رمان آی پارا

در مورد یه خان زاده ی آذری به اسم آی پاراست که در اثر ناملایمات زندگی و خیانت های اطرافیانش از محل زندگی خودش یعنی روستای کندوان به اجبار به عنوان خدمتکار به خونه یه خان زورگو به نام میرزا تقی خان ، به شهر اسکو می یاد و اونجاست که آی پارا نشون می ده با وجود رده ی پایینی که تو اون خونه داره هنوز هم خون یوسف خان تو رگاش جاریه و کل حکومت اون خونه رو عوض می کنه و تو این راه ، زندگی خودش و تک پسر خان ، یعنی تایماز رو دستخوش تغییر می کنه و….

 دانلود رمان مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی های جاوا (JAR)

.

دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

 7.رمان پرچین عشق

سالهاست که پرنیا چند جمعه در میان به همراه پدر بر سر مزار مادرش میآید . فاتحه ای میخوانند و بعد از اینکه سعید سالاری یعنی همان پدر پرنیا لحظاتی چند به دور دستها مینگرد و گاهی نم اشکهایش را با پشت دست پاک میکند و زمزمه هایی با کسی که سالهاست در زیر خروارها خاک خوابیده است میکند بلند میشود و..

دانلود رمان مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی های جاوا (JAR)

.

دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

 8.رمان تاس عشق

تاس عشق زندگی دختر یکی یکدانه ی پدر و مادری پزشک را روایت میکند که بر خلاف علاقه ی خود در رشته ای قبول میشود که مسیر زتدگیش را تغییر میدهد به عبارتی روی دیگر زندگی را می تواند لمس کند و… …

دانلود رمان مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی های جاوا (JAR)

.

دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

 9.رمان تقدیر تصادفی

داستان درباره ی دختریه که با یه تصادف همه چی رو از یاد می بره. هیچ مدرکی هم همراهش نبوده که بفهمن کی هست و خانوادش کجان! خلاصه بعد از بهبود می ره پیش خانواده ای که پسرشون بهش زده بود و با اونا زندگی می کنه. اونا براش اسم نسیم رو انتخاب می کنن. تقریبا می شه عضوی از اون خانواده.. تا اینکه عاشق می شه و ازدواج می کنه اما…

 10. رمان مهندسین اخمو و شیطون

مثل همه ی رمانها یه دختر داریم و یه پسر …و یه سری اتفاقات …دختر قصمون شغلش ؟! شغلی مخالف رشته تحصیلیش …پسر قصمون ولی مطابق رشته تحصیلی … ولی تو یه محیط کاری … اوه اوه …هر دو شوخ … پررو … کل کلی … مهربون … مغرور … گاهی عصبی … ولی …غم هم دارن غصه هم دارن …داستان از تصادفی شروع میشه که هیچ کدوم خودشونو مقصر نمیدونن و …

 دانلود رمان مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی های جاوا (JAR)

.

دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

11.رمان ببار بارون

دختری به اسم کیانا که یک بار طعم شکست رو چشیده بهش این فرصت داده میشه تا روی پاهای خودش وایسه و زندگیشو اونجور که دوست داره بسازه تا شاید توی این راه طعم عشق واقعی رو با تمام پستی و بلندیهاش بچشه…

دانلود برای اندرویدبرای دانلود پی دی اف، جاوا اینجا کنید

 13.رمان محله ممنوعه

داستان در مورد پسری به اسم حسامه. این آقا یه روز با رفیقش سیاوش میره یه مهمونی. اونجا دختری رو میبینه و ناخواسته دل میبنده. بدون این که بدونه اون دختر چیه و کیه. بعد از اون مهمونی اتفاق هایی برای حسام میوفته که خیلی هم خوشایند نیستن و حسام بارها و بارها راهی بیمارستان میشه. با حقیقت هایی رو به رو میشه که براش غیر قابل باورن اما راحت اونا رو میپذیره. حقیقت هایی که باعث میشه حسام بفهمه نصف بیشتر وجودش انسان نیست. با کمک دوستاش میخواد بفهمه که چیه. در این بین سحر و دوستانش هم به کمک حسام میان.

 دانلود کتاب برای کامپیوتر (نسخه PDF)

 دانلود کتاب برای موبایل (نسخه کتابچه -JAVA)

 دانلود کتاب برای اندروید (نسخه APK)

14.رمان بهادر

 در مورد یه مرد جوون خودساخته هست که به عشق و عاشقی اعتقادی نداشته تا اینکه اونم یه روز عاشق میشه اون هم عشق در نگاه اول..“ با بلند شدن صدای اذون سرمو چرخوندم سمت مسجد محل…همونجایی که یکماه پیش دل و دینم رو باخته بودم…منی که به عشق و عاشقی اعتقادی نداشتم چوب بی ایمونیم رو بد رقم خوردم و تو همون نگاه اول شدم اواره یه جفت چشم عسلی .چشمایی که اگر چه حتی نیم نگاهی هم به من نکرد اما از همون دور هم وجودمو به اتیش کشوند و رفت..”

دانلود رمان مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی های جاوا (JAR)

.

دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

 15.رمان کوه غرور

داستان درباره ی پسری به اسم سام هستش که بر اثر اتفاقاتی به زندان میفته و بعد از آزاد شدنش به کلی تغییر میکنه و از همه ی ادما متنفر میشه و کسی جز خودش براش مهم نیست تا اینکه…

دانلود پی دی اف

16.رمان همسایه مغرور من

درباره ی دختری 17 سالس که تو یه ساختمون 5 طبقه با مادرش در طبقه پنجم زندگی می کنن.یه پسری هم طبقه اول زندگی میکه که تا به حال ندیدتش که سر یه موضوع میشه که…دختری از جنس باد…نرم و لطیف….مانند نسیمی لذت بخش که دل هر کسی رو میبره…..پسری از جنس سنگ…..سخت و غیر قابل نفوذ….ولی او نمی تونه جلوی این دختر دووم بیاره….دل و ایمونشو از بین میبره……ولی انقدر سرد و مغروره مه حتی به روی خودش هم نمیاره…………و این براش مشکل بزرگی و به وجود میاره…..دختری با زیبایی خیره کننده …….به پاکی و زلالی اب……ولی دختر شیطون و شاد ما عاشق نمی شه و این کار پسر مغرور و سخت میکنه……اون سخت عاشق میشه….خیلی سخت……و حالا معلوم نیست که عشق چه کسی رو به قلب پاکش هدیه خواهد کرد…..؟

دانلود رمان مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی های جاوا (JAR)

.

دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

17.رمان لالایی بیداری

داستان در مرود یه دختره شایدم بیشتر از یه دختر یه خانواده یا یه محله ( سیاهی لشگر زیاد داره).خونه ی این دختر تو طرح شهرداری برای ساخت بزرگراه قرار می گیره و در نتیجه کل محل باید اونجا رو تخلیه کنن. اما بعد این همه سال مثل یه خانواده شدن. اونقدر نزدیک که دور بودنشون از هم سخته. و این میشه که تصمیم می گیرن با پول فروش خونه یه آپارتمان 10 واحدی چند محله بالاتر بگیرن که همه بتونن با هم باشن و باز هم همسایه و داستان از این خونه شروع میشه از یه واحد خالی مونده که یه همسایه جدید واردش میشه…

دانلود رمان مخصوص گوشی های اندرویدی (APK)

.

دانلود رمان مخصوص گوشی های جاوا (JAR)

.

دانلود رمان مخصوص کامپیوتر (PDF)

 18.رمان تردید در احساس

داستان درباره ی دختریه که برای اولین بار میخواد طعم شیرین عشق رو بچشه و شیرین و آن را احساس کند…اما این حس دوام نمیابد…چرا که هیچکس به این عشق راضی نیست…تردیدی عجیب ب وجود میاید میان عشق و دوست داشتن

 19.رمان ما عاشقیم

داستان درباره ی پدر و دختری است که بعد از هیجده سال به ایران میان و پیش خانواده ای میرن که ازش طرد شده بودن اما در این بین یک اتفاقی میفتد که……..

 20.رمان نه دیگه نمی بخشم

من را شراره نام نهاده اند …زیرا پدرم اعتقاد داشت با شراره های آتش وجودم در هنگام تولد زندگیش را به آتش کشیده ام …من را شراره صدا زدند خواهر و برادری که مگسان دور شیرینی بودند و هرچه پدر میگفت گوش می نهادندمن شراره بودم و آنها برای خاموش کردن شعله های درونم با نفرت و آزارهایشان آبی می شدند بر روی آتش وجودم ….حال مردی میگوید با شراره های عشق شعله کشیدم وجودش رامردی که خود خاکسترم کرد و چیزی از من باقی نگذاشت

لطفا قسمت سوم رمن ببا بارون هم بزارین درضم من عاشق رمان قرار نبود وگناهکار هستم

فقط رمانای عسل ، غزال ، چشم هایی به رنگ عسل ، کژال ، بامداد خمار، دبیرستان عشق ، کیمیا ، همسایه من ، دالیت ، مدیسا ، اتاناز ، یاسمین ف پریچهر ،  و تمام رمان های خانوم  دل آرا دشت بهشت  ،

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالین

salam

be nazare manam tamame roman ha mozakhraf va vaght hadar midan man ba in ke 15 salame va be 3 zaban mosalat hastam va kheyli chizaye diga va hamintoor ba tajroobe ke daram mitoonam begam tanha zendegi name adamhayee mesle galilee va shekspear va kheyli adamaye dige arzeshe khoondan dare na in mozakhrafate ye mosh adame taze be dooran reside be doostan ham pishnahad mikoonam in rooman ha ro nakhoonan va hamoontoor ke danesh Mandan be natije residan ma ensan ha hata az yek sevoome maghzemoon ham estefade nemikoonim pas behtare be khoondane ketab haye ba arzesh ghadre maghzhamoon ro bedoonim

 

ba tashakoor

سلام به نظر من بهترین رمانها گناهکار ، تقاص ، طراوت باران ، قرعه بنام سه نفر ، اسطوره ،و آقای مغرور و خانم لجبازه خیلی قشنگند حتما بخونینشون.

سلامRoshanakro عزیز من اولین کتابی که خوندم طراوت باران بود و پیشنهاد می کنم تاآخرش رو بخونی چون این کتاب خیلی جذابه . من این رو ازبرنامه رمان ها خوندم که ازبرنامه بازار گرفتم  .

یه رمان بود که اسم دختره یاس بود ولی در واقع یاسمین ، این دختر خانوم بعد از مرگ خانواده اش کنار خانواده عموش زندگی میکنه ، وقتی که بزرگ میشه عموش واسه اینکه ثروت پدر یاس تو خانواده خودشون بمونه میخواد که یاس با پسرش ازدواج کنه که یاس اصلا دلش نمیخواد و سر سفره عقد میگه نه …عموش هم از خونه پرتش میکنه بیرون و یاس هم باکمک وکیل خانوادگیشون میره اسمو فامیلشو عوض میکنه و یه زندگی جدید تا اینکه یاس مجبور میشه واسه خرج و مخارجش بره تو یه خونه کار کنه اسم پسره یادم نیس ولی اونم به خاطر دوس دختره قبلیش که با کلک خواسته با داداشش ازدواج کنه از خونه میره و معتاد میشه …یاس میره تو خونه که هم جای خواب داشته باشه هم به دانشگاهش برسه

 

*خوااااااااااااااااهشا اگه میدونید اسم این رمان چیه برام بنویسید …خیلی وقته ذهنمو مشغول کرده*

سلام دوستان

یه چیزی رو میخواستم در مورد رمان اسطوره بگم :راستش اونقدرا هم که بعضیا تعریفش میکنن به نظرم جالب و خوندنی نیست ،به نظر من وقتی یه نویسنده بیش از اندازه رو یک مسئله زوم میکنه زیبایی نوشته اش رو از بین میبره تو رمان اسطوره خیلی درمورد نژاد کرد بودن تاکید کرده و در مورد کردستان حرف زده من بع هیچ وجه نمیخوام بین قومیتا تبعیض بزارم و اینو هم میدونم با وجود زحمت و رشادتای کردستانیای عزیزه که کشورمونو یه وجب هم از دست ندادیم ….ولی خوب مضمون کلیش خوبه اگه نویسنده این مسئله رو تو رمان تکرار نمیکرد

 

این نظر شخصیه منه …هر کسی یه نظری داره

 

 

راستی قبلا تو همین نظرا چندتا رمان رو گفتم الان هم یه دو سه تا بگم

 

 

14.رمان تقاص ( با اینکه رمان قشنگی بود ولی اینکه یه پسر این همه عاشق بمونه یکم افسانه اییه 😐 )

 

15. میرغضب مهربون (اینم قشنگه ولی نویسنده میتونست بیشتر مسائل رو باز کنه و هیجانی ترش کنه )

 

16.بانوی قصه (اینم  قشنگه کلا از اون رماناس که مردش مغروره :d  )

 

17.بغض ترانه ام شو

 

18.آسمان امشب آسمان دیشب ( راستش رو بخواید من این رمان رو به هیچ کس پیشنهاد نمیکنم چون که خیلی رمان آرومی هستش و جونت در میاد تا تموم شه و از اخلاقیات درختر داستان نگم که دوس داری کلتو بکوبی به دیوار ….)

 

19. رمان زیتون 

 

20. دروغ شیرین  🙂

 

 

متاسفانه من اسم رمانا رو خیلی یادم نمیمونه و رمانای خیلی قشنگی خوندم ولی حضور ذهن ندارم در کل

 

****بهترین رمانایی که تا الان خوندم : 1*****

.بگذار آمین دعایت باشم 2.گناهکار 3.سفر به دیار عشق

4.معشوقه شیطان 5.در امتداد باران 6.در همسایگی گودزیلا

7.وقتی او آمد

سلام من دنبال یه رمانی می گردم که درباره یه دختر به نام فرشته است که مجبور میشه به ازدواج اجباری با مردی به نام آرشام تن بده و تازه همسر دومشم بشه تا براش پسر بیاره…

کسی اسم این رمان رو نمی دونه؟

لطفا اگه می دونید بگید.

توی تلگرام می خوندم. آی دی کانالشو گم کردم، دارم دیوونه میشم که ادامش چیه.

ممنون.

Thank you ever so for you article
post.Really looking forward to read more.

pls see my site

سلام.

رمان های گناهکار قرار نبود   من عاشقم یا تو (اولاش خوب نیست ولی بقیش عالیه)   افسونگر    آبی به رنگ احساس من( جلد دومشه جلد اول ) هکر قلب    قرار نبود   جدال پرتمنا   در همسایگی گودزیلا بی عشق    اگرچه اجبار بود   تاوان عشق تو  و فیلتر قرمز جز رمان های مورد علاقه منن

دانلود تحقیق های رشته هنر

دانلود تحقیق های رشته ادبیات

دانلود تحقیق های رشته برق

دانلود تحقیق های رشته اقتصاد

دانلود تحقیق های رشته نساجی

دانلود تحقیق های رشته الکترونیک

دانلود تحقیق های حقوق

دانلود تحقیق های رشته پزشکی

دانلود تحقیق های رشته سیالات

دانلود تحقیق های حیوانات

دانلود تحقیق های راه و ترابری

دانلود تحقیق های رشته ریاضی

دانلود تحقیق های رشته روانشناسی

دانلود تحقیق های شیمی

دانلود تحقیق های مدیریت

دانلود تحقیق های رشته ریخته گری

دانلود تحقیق های رشته صنایع

دانلود تحقیق های رشته هنر

دانلود تحقیق های رشته ادبیات

دانلود تحقیق های رشته برق

دانلود تحقیق های رشته اقتصاد

دانلود تحقیق های رشته نساجی

دانلود تحقیق های رشته الکترونیک

دانلود تحقیق های حقوق

دانلود تحقیق های رشته پزشکی

دانلود تحقیق های رشته سیالات

دانلود تحقیق های حیوانات

دانلود تحقیق های راه و ترابری

دانلود تحقیق های رشته ریاضی

دانلود تحقیق های رشته روانشناسی

دانلود تحقیق های شیمی

دانلود تحقیق های مدیریت

دانلود تحقیق های رشته ریخته گری

دانلود تحقیق های رشته صنایع

دانلود تحقیق های رشته هنر

دانلود تحقیق های رشته ادبیات

دانلود تحقیق های رشته برق

دانلود تحقیق های رشته اقتصاد

دانلود تحقیق های رشته نساجی

دانلود تحقیق های رشته الکترونیک

دانلود تحقیق های حقوق

دانلود تحقیق های رشته پزشکی

دانلود تحقیق های رشته سیالات

دانلود تحقیق های حیوانات

دانلود تحقیق های راه و ترابری

دانلود تحقیق های رشته ریاضی

دانلود تحقیق های رشته روانشناسی

دانلود تحقیق های شیمی

دانلود تحقیق های مدیریت

دانلود تحقیق های رشته ریخته گری

دانلود تحقیق های رشته صنایع

رمان های عاشقانه ایرانی قدیمی
رمان های عاشقانه ایرانی قدیمی
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *