دمنوش نعناع فلفلی در لاغری

دوره مقدماتی php
دمنوش نعناع فلفلی در لاغری
دمنوش نعناع فلفلی در لاغری

قبلا در مقاله خواص نعناع فلفلی به بررسی فواید یکی از بهترین و محبوب ترین انواع دمنوش های گیاهی بدون کافئین برای سلامتی بدن پرداخته ایم.

دمنوش نعناع فلفلی به درمان نفخ معده و بیماری های گوارشی کمک می کند، باعث تقویت حافظه شده و خطر ابتلا به آلزایمر و پارکینسون را کاهش می دهد و برای درمان بی خوابی مفید می باشد.

در این مقاله نحوه درست کردن دمنوش نعناع فلفلی و طرز مصرف آن را برای شما ارائه کرده ایم؛ با کوکا همراه باشید.

1. اگر از برگ های تازه نعناع فلفلی استفاده می کنید، آن ها را خرد کنید تا طعم خود را آزاد کنند.

اگر از برگ های خشک شده نعناع فلفلی استفاده می کنید، آن ها را بشویید تا تمیز شده و آماده ی مصرف شوند.دمنوش نعناع فلفلی در لاغری

اگر از تی بگ نعناع فلفلی استفاده می کنید، آن را مطابق دستورالعملی که بر روی جعبه نوشته شده، تهیه کنید.

دوره مقدماتی php

2. چای نعناع فلفلی را بهتر است با آب جوش تهیه کرد چون طعم آن بیشتر آزاد می شود؛ آب را به نقطه ی جوش برسانید و سپس بگذارید 1 تا 2 دقیقه بماند تا خنک شود. حالا برگ های تازه یا برگ های خشک شده نعناع فلفلی را به آن اضافه کنید، درب ظرف را بگذارید و اجازه دهید بماند تا دم بکشید.

توجه داشته باشید که برگ های تازه به زمان بیشتری برای دم کشیدن نیاز دارند. (حدود 5 تا 10 دقیقه) اما برگ های خشک پس از 5 تا 8 دقیقه دم می کشند.

3. چای نعناع فلفلی آماده است، آن را از صافی رد کنید، در فنجان بریزید، اگر دوست دارید یک شیرین کننده مانند عسل طبیعی به آن اضافه کرده و بنوشید.

نکته : طعم چای نعناع فلفلی تهیه شده با برگ های تازه شیرین تر و عطر آن تند تر است اما برگ های خشک طعم تلخی به دمنوش می دهند و عطر آن ها کمتر است.

دمنوش نعناع فلفلی کم کالری است، باعث افزایش متابولیسم بدن می شود و با کاهش اشتها و جلوگیری از پرخوری به لاغری و کاهش وزن افراد کمک می کند.

علاوه بر این دمنوش نعناع فلفلی با بهبود هضم غذا، بهبود حرکات روده و افزایش جریان صفراوی به هضم سریع تر و بهتر چربی ها کمک کرده و با افزایش کالری سوزی باعث لاغری و کاهش وزن می شود.

دمنوش نعناع فلفلی و زنجبیل یکی از بهترین انواع نوشیدنی های مفید برای کاهش اشتها، لاغری و کاهش وزن، درمان بیماری های گوارشی و یبوست محسوب می شود.

1. ریشه زنجبیل را تمیز بشویید و به صورت حلقه حلقه نازک ببرید.

برگ های تازه نعناع فلفلی را بشویید و خرد کنید.

2. آب را به نقطه ی جوش برسانید و سپس بگذارید 1 تا 2 دقیقه بماند تا خنک شود. حالا برگ های تازه نعناع فلفلی و زنجبیل خرد شده را به آن اضافه کنید، درب ظرف را بگذارید و اجازه دهید 10 تا 15 دقیقه بماند تا دم بکشید.

3. دمنوش نعناع فلفلی و زنجبیل آماده است، آن را از صافی رد کنید، در فنجان بریزید، مقداری عسل طبیعی به آن اضافه کرده و بنوشید.

دمنوش نعناع فلفلی و دانه شنبلیلیه مانع از تجمع چربی در بدن می شود و با بهبود متابولیسم باعث لاغری و کاهش وزن می شود.

مواد لازم

دستور تهیه

1. دانه های شنبلیله را در یک فنجان آب بریزید و بگذارید یک شب بماند تا عصاره آن خارج شود.

2. از صافی رد کنید، آب آن را بگذارید بجوشد و سپس برگ های خشک نعناع فلفلی را به آن اضافه کنید. اجازه دهید 5 دقیقه بماند تا دم بکشد.

3. دمنوش نعناع فلفلی و شنبلیله آماده است، از صافی رد کنید و بنوشید.

نعناع فلفلی را برای تهیه انواع دمنوش گیاهی (از ترکیب نعناع فلفلی با چای سبز، به لیمو، دارچین، رازیانه، زنجبیل، بابونه و بلوبری) استفاده می کنند.

دمنوش نعناع فلفلی را برای تهیه نوشیدنی هایی مانند آیس تی، هات چاکلت و لیموناد به کار می برند.

از آنجایی که چای نعناع فلفلی بدون کافئین است، می توانید آن را هر زمان که خواستید استفاده کنید، اما توصیه می شود که؛

منبع : stylecraze –  cupandleaf

فال حافظ

دمنوش نعناع فلفلی در لاغری

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا به هر نحو غیر مجاز می باشد.هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.

مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

دمنوش نعناع فلفلی خواص گوناگونی دارد که آگاهی از آن‌ها می‌تواند به استفاده‌ی موثرتر از آن کمک کند. در این مطلب چای نعناع فلفلی و خواص آن را معرفی می‌کنیم.

نعناع فلفلی (به انگلیسی Mentha piperita) یکی از گونه‌های نعناع به شمار می‌رود که برگ‌های سبزی دارد و خوشبو و معطر است. گیاه نعناع فلفلی از پیوند دو نوع نعناع به وجود آمده که نعناع آبی و نعناع زینتی (تند) نام دارند. کاربرد صنعتی نعناع فلفلی بیشتر برای معطر کردن محصولات غذایی و آرایشی و بهداشتی است و برای مثال در خمیردندان‌ها و دهانشویه‌ها به کار می‌رود.

دمنوش نعناع فلفلی خواص مختلفی را در خود دارد که قصد داریم در اینجا به برخی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره کنیم.

بنا به برخی تحقیقات، مصرف نعناع فلفلی، انقباض عضلات معده را به همراه دارد و از این جهت، خاصیتی ضد اسپاسم دارد. تاثیر چای نعناع فلفلی بر سندروم روده تحریک‌پذیر (IBS)، تا حدودی پذیرفته شده است و کسانی که به این بیماری مبتلا هستند پس از مصرف نعناع فلفلی، می‌توانند به کاهش نفخ معده و درد و اسهال ناشی از این بیماری امیدوار باشند.دمنوش نعناع فلفلی در لاغری

دمنوش نعناع فلفلی به معده در هضم غذا کمک می‌کند و با کنترل جریان صفرا در معده می‌تواند به بهبود درد معده و همچنین کاهش گاز معده‌ی ناشی از غذا کمک کند و سوزش‌های معده را به حداقل برساند.

به تاثیر نعناع فلفلی در مشکلات مربوط به معده پرداختیم. نقش دمنوش نعناع فلفلی در تنظیم عملکرد معده، می‌تواند کاهش اشتها را به همراه داشته باشد؛ زیرا وقتی نعناع فلفلی مصرف می‌شود معده دچار انبساط بیش از حد نخواهد شد و به همین دلیل فرد مصرف کننده، احساس سیری می‌کند. این فرایند در نهایت می‌تواند در کاهش وزن موثر باشد. البته مصرف دمنوش نعناع فلفلی برای لاغری، باید همراه با رژیم غذایی مناسب و تحرک بدنی لازم باشد.

یکی از خواصی که برای دمنوش نعناع فلفلی تعریف می‌شود خاصیت آرامش‌بخشی و التیام‌بخشی آن است که مصرف چای نعناع فلفلی را برای کاهش استرس و فشارهای روزانه مناسب می‌کند.

همانطور که اشاره شده خاصیت تسکین‌دهندگی در دمنوش نعناع فلفلی، وجود دارد. براساس همین خاصیت، بررسی‌های انجام گرفته بر روی بیمارانی که دچار سردرد یا میگرن بوده‌اند نشان داده است که مصرف نعناع فلفلی می‌تواند به کاهش درد در این بیماران کمک کند.

اگر دچار حالت تهوع‌های بسیار و استفراغ هستید، ممکن است بتوانید از نعناع فلفلی کمک بگیرید. برخی از تحقیقات این خاصیت را برای نعناع فلفلی نشان داده است و البته برخی دیگر از آزمایشات، چنین موضوعی را تایید نکرده‌ است. مصرف نعناع فلفلی برای کاهش حالت تهوع می‌تواند بستگی به فرد مصرف‌کننده نیز داشته باشد. بنابراین بهتر است در این مورد با پزشک خود مشورت کنید. توجه داشته باشید که مصرف نعناع فلفلی برای زنان باردار و شیرده حتما باید زیر نظر پزشک باشد.

خاصیت دیگری که برای چای نعناع فلفلی برشمرده می‌‌شود مقابله با حساسیت‌ها و آلرژی‌هاست. با مصرف دمنوش نعناع فلفلی این احتمال وجود دارد که ترکیبات ضد حساسیت موجود در نعناع فلفلی بتواند به فرد مصرف کننده در این خصوص کمک کند.

اگر نگاهی به مواد تشکیل دهنده‌ی نعناع فلفلی بیندازیم، حجم زیاد منتول در این گیاه خودنمایی می‌کند. وجود مقدار زیاد منتول در نعناع فلفلی می‌تواند به مقابله با باکتری‌های منتشر شده به وسیله‌ی تعریق یاری دهد و در نتیجه به کاهش تعریق در فرد مصرف کننده منجر شود. حدود ۴۰ درصد ساختار نعناع فلفلی را منتول تشکیل می‌دهد و این نشان از اهمیت این ماده در گیاه نعناع فلفلی دارد.

پیش‌تر اشاره کردیم که خاصیت ضد اسپاسمی نعناع فلفلی در موارد مختلفی دیده شده است. ترکیبات موجود در چای نعناع فلفلی گرفتگی عضلات و ماهیچه‌ها را بهبود می‌بخشد و می‌تواند نقشی محرک در انقباض‌های ماهیچه‌ای بازی کند. در نتیجه‌ی این عملکرد، گرفتگی عضلات و ماهیچه‌ها برطرف می‌شود.

از دیگر خواصی که می‌توان برای نعناع فلفلی به آن اشاره کرد، تاثیر این گیاه در کاهش میزان خارش پوست و همچنین کم‌کردن قرمزی پوست است. این خاصیت بیشتر برای روغن نعناع فلفلی معنا پیدا می‌کند.

 

چای نعناع فلفلی را می‌توانید تا ۴ فنجان در روز میل کنید. بهتر است مصرف دمنوش نعناع فلفلی در بین وعده‌های غذایی صورت گیرد.

نحوه‌ی مصرف دمنوش نعناع فلفلی نیوشا بسیار ساده است. اگر یکی از کیسه‌های دمنوش نعناع فلفلی را در قوری یا فنجان آب جوش قرار دهید، پس از حدود ۱۰ دقیقه که برای دم کشیدن آن لازم است می‌توانید این دمنوش خوش عطر و بو را بنوشید و از فواید آن استفاده کنید.

برخی از افراد برای مصرف نعناع فلفلی باید احتیاط کنند و بدین منظور با پزشک خود مشورت کنند. در اینجا برخی از مواردی که ممکن است باعث تداخل با چای نعناع فلفلی شوند و مشکلاتی را برای فرد ایجاد کنند مرور می‌کنیم.

 

اگر چای نعناع فلفلی را برای مصرف انتخاب کرده‌اید، هر زمان که قصد خرید آن را داشتید می‌توانید به وبسایت نیوشا ۲۰۲۰ مراجعه کنید و دمنوش نعناع فلفلی را با بهترین قیمت خریداری نمایید. همچنین برای مشاوره در خصوص دمنوش نعناع فلفلی و سایر دمنوش‌های نیوشا، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

 

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دمنوش نعناع فلفلی در لاغری


تهران خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، بن بست سرو، پلاک ۷ و ۵

تلفن: ۰۹۱۳۱۱۴۱۱۴۱

Email: info[at]newsha2020.com



دمنوش لاغری نعناع فلفلی با داشتن خواص فراوان منجرب به لاغری افراد می شود از خواص نعنا فلفلی برای لاغری می توان به کاهش اشتهای کاذب آن اشاره کرد. علاوه بر آن دمنوش لاغری نعناع فلفلی نیوشا برای افرادی که پرخوری عصبی دارند بسیار مفید است.از دیگر خواص دمنوش نعناع فلفلی نیوشا می توان به سلامت سیستم گوارش، درمان درد، از بین برنده و رفع التهاب، آرامش بخش بودن، رفع بوی بد دهان ،لاغری و تقویت سیستم ایمنی بدن از دیگری ویژگی های دمنوش نعناع فلفلی نیوشا است . نعناع فلفلی را می توان از بهترین دارو ها برای لاغری در طب سنتی دانست. جهت خرید دمنوش نعنا فلفلی و قیمت دمنوش نعناع فلفلی به فروشگاه سایت مراجعه کنید.

دمنوش نعناع فلفلی تاثیر بسزایی بر روی سیستم گوارش بدن دارد که از عناصر اصلی آن می توان به  مانتول، به عنوان  با ارزش ترین ماده در قسمت ساختار طبیعی آن اشاره کرد نعنا فلفلی مصرف زیادی در بین ایرانیان دارد و یکی از دمنوش های محبوب برای ایرانیان به شمار می آید.برای تهیه دمنوش نعناع فلفلی می توان برگ های این محصول را دم کرده و آن را مصرف کرد و به دلیل نداشتن کافئین آرامش بخش بوده و بریا افرادی که دچار بی خوابی هستند بسیار مناسب خواهد بود. گیاه نعناع فلفلی را می توان برمی اروپا دانست اما در سراسر جهان  به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. دمنوش نعناع فلفلی در سراسر جهان محبوب است و به دلیل اینکه روغن آن خواص درمانی بالایی دارد در سراسر جهان از آن استفاده می شود اگر روده تحریک پذیر دارید می توانید از دمنوش لاغری نعناع فلفلی استفاده کنید.عطر دمنوش نعناع فلفلی بسیار مناسب است این عطر خاص باعث محبوبیت دوچندان آن شده است. 

مانتول که به وفور در دمنوش نیوشا قرار دارد یک عامل خنک کنند قوی به شمار می آید. نوشیدن دمنوش نعناع فلفلی باعث تعرق بیشتر می شود و مانتول موجود در آن باعث خنک سازی بدن از داخل می شود. این خاصیت دمنوش نعناع فلفلی باعث برطرف سازی تب شده و التهاب ناشی از آن را به صورت چشمگیری کاهش می دهد.

در هزاران سال پیش نیز از دمنوش نعناع فلفلی و روغن آم برای درمان سیستم گوارشی و مشکلات آن استفاده می کردند . شواهد حاکی از آن است که بیش از ۱۰۰۰ سال است که از دمنوش نعناع فلفلی به عنوان یکی از مکمل های غذایی استفاده می شود. از دیگر خواص دمنوش نعناع فلفلی می توان به بادشکن بودن آن و از نفخ، قولنج و ناراحتی معده جلوگیری می کند. این دمنوش با تحریک کردن جریان صفرا به گوارش بهتر شما کمک می کند

از دیگر ویژگی های نعناع فلفلی می توان به تسکین بخش بودن آن اشاره کرد که می تواند دردهای ناشی از قولنج، نفخ و سوء هاضمه را به صورت قابل توجهی کاهش دهد. این تأثیر دمنوش نعناع فلفلی ناشی از اثر آرام بخشی آن بر روی روده و شل کردن عضلات مجاری گوارشی است. از دیگر خواص دمنوش نعناع فلفلی می توان به درمان اسهال، سندروم روده ی تحریک پذیر و یبوست و بهبود کارکرد عملکرد سیستم گوارش بدن اشاره کرددمنوش نعناع فلفلی در لاغری

تهوع و استفراغ

تهوع و استفراغ می تواند یمی از بدترین عوارض هنگام بروز برخی از مریضی ها باشد. دمنوش نعناع فلفلی ضد تشنج بوده  بنابراین می تواند احتمال تهوع و استفراج ناشی از هر دلیلی را کاهش دهد.  کاهش دل درد و دلشوره ی مربوط به تهوع از دیگر ویژگی های این محصول است که خواص ضد التهابی آن می تواند عملکرد سیستم گوارش شما را به حالت قبلی بازگرداند

خواص ضد تشنجی و ضدانقباضی در نعناع فلفلی باعث می شود که میزان سرفه تا حد زیادی بهبود پیدا کرده وبه بهبود دستگاه تنفسی شما کمک شایانی می کند. دمنوش نعناع فلفلی این کار را با آرام کردن عضلات گلو و سینه، انجام می دهد که این ویژگی آن می تواند به رفع علائم سرماخوردگی و آنفولانزا در بیماری شما کمک شایانی کند.

خواص ضدباکتریایی در دمنوش نعناع فلفلی می تواند، به بهبود بسیاری از بیماری ها مانند تب، سرفه و سرماخوردگی شما کمک کند. دمنوش نعناع فلفلی علاوه بر اینکه بر بهبود شما در طول دوران بیماری کمک می کند. حتی می تواند مانع از بیماری مجدد شما شود از ویتامین های موجود در نعناع فلفلی می توان به ویتامین B، پتاسیم، آنتی اکسیدان ها و کلسیم اشاره کرد که باعث جذب مواد مغذی در بدن می شود و می تواند سیستم دفاعی بدن را تا حد زیادی بهبود بخشد

عطر نعنا فلفلی و خاصیت ضد باکتریایی ان باعث شده است که تاثیر بسزایی د ررفع بوی بد دهان داشته باشد. عوامل ضدباکتریایی موجود در آن باعث می شود که باکتری ها و میکروب های موجود در دهان که باعث بوی بد دهان شده اند از بین بروندو مانتول موجود در آن باعث تازه و خوشبو شدن نفس می شود.

نعنا فلفلل و موادی که به صورت طبیعی در گیاه آن قرار دارد باعث می شود که میزان اشتهای افراد را تا حد زیادی کاهش دهد ؛ بنابراین مصرف دمنوش های نعنا فلفلی باعث میشود که تا حد زیادی اشتهای غذایی شما را کاهش دهد

آرام بخش، ضد تشنج و ضدانقباض بودن آن را به  بهترین ماده برای کاهش استرس های ذهنی تبدیل کرده است. ضدالتهاب بودن آن باعث کاهش فشار خون و حرارت بدن تا حد زیادی می شود که به آرامش و تخلیه ذهن شما کمک شایانی می کند.

نعنا فلفلی برای لاغری دارای طبع گرم و خشک است. 

 شما میتوانید به اندازه مورد نیاز خود از دمنوش نعناع فلفلی نیوشا را داخل یک قوری که حاوی آب جوش است ریخته و آن را روی کتری آب جوش گذاشته و به مدت 5 الی 10 دقیقه فرصت دم کشیدن به دمنوش بدهید. بعد از آن شما می توانید از نوشیدن دمنوش نعناع فلفلی نیوشا لذت ببرید. 

 

جهت ارتباط بهتر با مشاوران نیوشا می توانید با آنها از طریق تلگرام در ارتباط باشید.

09131258641

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت داریدdocument.getElementById(‘cloakba8f098009c65f5120c7a355e40e435a’).innerHTML=”;var prefix=’ma’+’il’+’to’;var path=’hr’+’ef’+’=’;var addyba8f098009c65f5120c7a355e40e435a=’info’+’@’;addyba8f098009c65f5120c7a355e40e435a=addyba8f098009c65f5120c7a355e40e435a+’healthteashop’+’.’+’com’;var addy_textba8f098009c65f5120c7a355e40e435a=’info’+’@’+’healthteashop’+’.’+’com’;document.getElementById(‘cloakba8f098009c65f5120c7a355e40e435a’).innerHTML+=’‘+addy_textba8f098009c65f5120c7a355e40e435a+’‘;

خ سپهسالار (قائم مقام فراهانی ) جنب کلینک ابان – رضا سنگتراش

طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی، طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت فروشگاهی توسط پونه مدیا

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فهرست مطالب

نعناع فلفلی با نام علمی  Mentha piperita یک گیاه دو رگ از خانواده نعناع است. به دلیل طعم تند برگ های آن این گیاه به نام نعناع فلفلی مشهور شده است. عنصر اصلی نعناع فلفلی ماده ای به نام مانتول است.

بر اساس متون کهن، نعناع فلفلی از ۱۵۰۰ سال پیش از میلاد مصرف خوراکی و دارویی داشته است. ارسطو در نوشته های خود از نعناع فلفلی به عنوان تقویت کننده قوای جنسی نام برده است.دمنوش نعناع فلفلی در لاغری

نعناع فلفلی موارد مصرف و کاربرد زیادی دارد از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

برگ‌های نعناع فلفلی یا همان منتا پیپریتا به ‌صورت خشک یا تازه در تهیه چای به‌ کار برده می شوند. این گیاه اصالتا بومی اروپاست اما امروزه در سراسر جهان کشت می‌شود.

توصیه ما به شما بسته های لاغری شامل دمنوش های چربی سوز + دمنوش های کاهش اشتها + نسخه مخصوص شما:

بسته ۴۰ روزه دمنوش لاغری نیوشا + ویزیت آنلاین

بسته ۱۲۰ روزه دمنوش لاغری نیوشا + ویزیت آنلاین

بسته ۸۰ روزه دمنوش لاغری نیوشا + ویزیت آنلاین

البته در کنار فواید زیادی که دارد اما مصرف آن می‌تواند با برخی داروها تداخل داشته باشد همچنین مصرف زیاد آن می‌تواند منجر به مسمومیت غذایی شود.

خانم های باردار و شیرده و افراد مبتلا به سنگ کیسه صفرا قبل از مصرف نعناع فلفلی، حتما باید با پزشک خود مشورت کنند.

در صورتی که نعناع فلفلی همزمان با آهن مصرف شود می‌تواند جذب آهن را کاهش دهد. در صورت مصرف مکمل‌های آهن و نعناع فلفلی دست کم سه ساعت بین مصرف این دو فاصله بیندازید.

نعناع فلفلی یکی از بهترین و پراستفاده گیاهان در طب سنتی ایران است. این گیاه طبیعی گرم و خشک دارد.

همان طور که در ابتدا با خواص نعنا فلفلی آشنا شدیم با مصرف دمنوش نعنا فلفلی می توانید از تمام خواص بی نظیر این گیاه بهره ببرید. دمنوش نعناع فلفلی یکی از محبوبترین دمنوش ها است و طعم وعطر بسیار خوبی دارد.

این دمنوش‌ به دلیل طبیعت گرم و خشکی که دارد برای فصل زمستان بسیار مفید است  و از طرف دیگر به دلیل خاصیت خنک ‌کنندگی که دارد در فصل تابستان هم بسیار مفید و قابل استفاده است.

اگر تمرکز کردن برایتان دشوار است چای نعناع فلفلی یک پیشنهاد عالی برای شماست.

طبق مطالعات مجله بین المللی علوم اعصاب چای نعناع فلفلی می تواند قدرت تمرکز را افزایش دهد.

با مصرف دمنوش نعناع فلفلی می توانید از رایحه آن هم بهره ببرید چرا که رایحه نعناع باعث تحریک هیپوکامپوس که مرکز حافظه مغز است، می‌شود.

این روزها که همه به دنبال راهی برای لاغری هستند می توانند با مصرف این دمنوش فرآیند لاغری و رسیدن به وزن دلخواه خود را کوتاه کنند. دمنوش نعناع فلفلی جز بهترین دمنوش های لاغری محسوب می شود. این دمنوش مهارکننده اشتها است و به شما در داشتن رژیم غذایی سالم کمک کند.

منتول موجود در این گیاه یک ضد انعقاد طبیعی است که باعث رهایی از فشار سینوسی، مربوط به سرماخوردگی و آلرژی‌ها می‌شود، این نوشیدنی گرم می‌تواند گلو درد همراه با علائم سرماخوردگی و همچنین خشکی بینی و خارش گلو را تسکین دهد.

منتول که به طور طبیعی در گیاه نعناع وجود دارد به دلیل خاصیت آرام بخشی، ضد تشنج و ضدانقباض بودن تاثیر زیادی در کاهش فشار ذهنی دارد. همچنین به دلیل ویژگی ضد التهاب بودن باعث کاهش فشار خون و حرارت بدن می شود و به آرامش و تخلیه ذهن از نگرانی ها کمک می کند.

زمانی که استرس و اضطراب دارید، چای نعناع فلفلی یکی از بهترین انتخاب ها است.

همچنین به دلیل این که این دمنوش کافئین ندارد برای کسانی است که از بی خوابی رنج می برند بسیار مناسب است.

چای نعناع فلفلی را می‌توانید تا ۴ فنجان در روز میل کنید. بهتر است مصرف دمنوش نعناع فلفلی در بین وعده‌های غذایی صورت گیرد.

اگر یکی از کیسه‌های دمنوش نعناع فلفلی را در قوری یا فنجان آب جوش قرار دهید حدود ۱۰ دقیقه برای دم کشیدن آن کافی است و سپس می‌توانید این دمنوش خوش عطر و بو را نوش جان کنید و از فواید بی نظری آن بهره ببرید.دمنوش نعناع فلفلی در لاغری

کم زیاد

میانگین رتبه 3.7 / 5. تعداد امتیازات 27

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

  • مدل دستبند طلا عربی
  • وب‌سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    نام کاربری یا آدرس ایمیل *

    گذرواژه *

    مرا به خاطر بسپار ورود

    گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

    هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

    هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

    فهرست مطالب

    نعناع فلفلی با نام علمی  Mentha piperita یک گیاه دو رگ از خانواده نعناع است. به دلیل طعم تند برگ های آن این گیاه به نام نعناع فلفلی مشهور شده است. عنصر اصلی نعناع فلفلی ماده ای به نام مانتول است.

    بر اساس متون کهن، نعناع فلفلی از ۱۵۰۰ سال پیش از میلاد مصرف خوراکی و دارویی داشته است. ارسطو در نوشته های خود از نعناع فلفلی به عنوان تقویت کننده قوای جنسی نام برده است.دمنوش نعناع فلفلی در لاغری

    نعناع فلفلی موارد مصرف و کاربرد زیادی دارد از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    برگ‌های نعناع فلفلی یا همان منتا پیپریتا به ‌صورت خشک یا تازه در تهیه چای به‌ کار برده می شوند. این گیاه اصالتا بومی اروپاست اما امروزه در سراسر جهان کشت می‌شود.

    توصیه ما به شما بسته های لاغری شامل دمنوش های چربی سوز + دمنوش های کاهش اشتها + نسخه مخصوص شما:

    بسته ۴۰ روزه دمنوش لاغری نیوشا + ویزیت آنلاین

    بسته ۱۲۰ روزه دمنوش لاغری نیوشا + ویزیت آنلاین

    بسته ۸۰ روزه دمنوش لاغری نیوشا + ویزیت آنلاین

    البته در کنار فواید زیادی که دارد اما مصرف آن می‌تواند با برخی داروها تداخل داشته باشد همچنین مصرف زیاد آن می‌تواند منجر به مسمومیت غذایی شود.

    خانم های باردار و شیرده و افراد مبتلا به سنگ کیسه صفرا قبل از مصرف نعناع فلفلی، حتما باید با پزشک خود مشورت کنند.

    در صورتی که نعناع فلفلی همزمان با آهن مصرف شود می‌تواند جذب آهن را کاهش دهد. در صورت مصرف مکمل‌های آهن و نعناع فلفلی دست کم سه ساعت بین مصرف این دو فاصله بیندازید.

    نعناع فلفلی یکی از بهترین و پراستفاده گیاهان در طب سنتی ایران است. این گیاه طبیعی گرم و خشک دارد.

    همان طور که در ابتدا با خواص نعنا فلفلی آشنا شدیم با مصرف دمنوش نعنا فلفلی می توانید از تمام خواص بی نظیر این گیاه بهره ببرید. دمنوش نعناع فلفلی یکی از محبوبترین دمنوش ها است و طعم وعطر بسیار خوبی دارد.

    این دمنوش‌ به دلیل طبیعت گرم و خشکی که دارد برای فصل زمستان بسیار مفید است  و از طرف دیگر به دلیل خاصیت خنک ‌کنندگی که دارد در فصل تابستان هم بسیار مفید و قابل استفاده است.

    اگر تمرکز کردن برایتان دشوار است چای نعناع فلفلی یک پیشنهاد عالی برای شماست.

    طبق مطالعات مجله بین المللی علوم اعصاب چای نعناع فلفلی می تواند قدرت تمرکز را افزایش دهد.

    با مصرف دمنوش نعناع فلفلی می توانید از رایحه آن هم بهره ببرید چرا که رایحه نعناع باعث تحریک هیپوکامپوس که مرکز حافظه مغز است، می‌شود.

    این روزها که همه به دنبال راهی برای لاغری هستند می توانند با مصرف این دمنوش فرآیند لاغری و رسیدن به وزن دلخواه خود را کوتاه کنند. دمنوش نعناع فلفلی جز بهترین دمنوش های لاغری محسوب می شود. این دمنوش مهارکننده اشتها است و به شما در داشتن رژیم غذایی سالم کمک کند.

    منتول موجود در این گیاه یک ضد انعقاد طبیعی است که باعث رهایی از فشار سینوسی، مربوط به سرماخوردگی و آلرژی‌ها می‌شود، این نوشیدنی گرم می‌تواند گلو درد همراه با علائم سرماخوردگی و همچنین خشکی بینی و خارش گلو را تسکین دهد.

    منتول که به طور طبیعی در گیاه نعناع وجود دارد به دلیل خاصیت آرام بخشی، ضد تشنج و ضدانقباض بودن تاثیر زیادی در کاهش فشار ذهنی دارد. همچنین به دلیل ویژگی ضد التهاب بودن باعث کاهش فشار خون و حرارت بدن می شود و به آرامش و تخلیه ذهن از نگرانی ها کمک می کند.

    زمانی که استرس و اضطراب دارید، چای نعناع فلفلی یکی از بهترین انتخاب ها است.

    همچنین به دلیل این که این دمنوش کافئین ندارد برای کسانی است که از بی خوابی رنج می برند بسیار مناسب است.

    چای نعناع فلفلی را می‌توانید تا ۴ فنجان در روز میل کنید. بهتر است مصرف دمنوش نعناع فلفلی در بین وعده‌های غذایی صورت گیرد.

    اگر یکی از کیسه‌های دمنوش نعناع فلفلی را در قوری یا فنجان آب جوش قرار دهید حدود ۱۰ دقیقه برای دم کشیدن آن کافی است و سپس می‌توانید این دمنوش خوش عطر و بو را نوش جان کنید و از فواید بی نظری آن بهره ببرید.دمنوش نعناع فلفلی در لاغری

    کم زیاد

    میانگین رتبه 3.7 / 5. تعداد امتیازات 27

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

  • عکس نوشته گل تقدیم به عشق
  • وب‌سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    نام کاربری یا آدرس ایمیل *

    گذرواژه *

    مرا به خاطر بسپار ورود

    گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

    هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

    هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

    فهرست مطالب

    نعناع فلفلی با نام علمی  Mentha piperita یک گیاه دو رگ از خانواده نعناع است. به دلیل طعم تند برگ های آن این گیاه به نام نعناع فلفلی مشهور شده است. عنصر اصلی نعناع فلفلی ماده ای به نام مانتول است.

    بر اساس متون کهن، نعناع فلفلی از ۱۵۰۰ سال پیش از میلاد مصرف خوراکی و دارویی داشته است. ارسطو در نوشته های خود از نعناع فلفلی به عنوان تقویت کننده قوای جنسی نام برده است.دمنوش نعناع فلفلی در لاغری

    نعناع فلفلی موارد مصرف و کاربرد زیادی دارد از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    برگ‌های نعناع فلفلی یا همان منتا پیپریتا به ‌صورت خشک یا تازه در تهیه چای به‌ کار برده می شوند. این گیاه اصالتا بومی اروپاست اما امروزه در سراسر جهان کشت می‌شود.

    توصیه ما به شما بسته های لاغری شامل دمنوش های چربی سوز + دمنوش های کاهش اشتها + نسخه مخصوص شما:

    بسته ۴۰ روزه دمنوش لاغری نیوشا + ویزیت آنلاین

    بسته ۱۲۰ روزه دمنوش لاغری نیوشا + ویزیت آنلاین

    بسته ۸۰ روزه دمنوش لاغری نیوشا + ویزیت آنلاین

    البته در کنار فواید زیادی که دارد اما مصرف آن می‌تواند با برخی داروها تداخل داشته باشد همچنین مصرف زیاد آن می‌تواند منجر به مسمومیت غذایی شود.

    خانم های باردار و شیرده و افراد مبتلا به سنگ کیسه صفرا قبل از مصرف نعناع فلفلی، حتما باید با پزشک خود مشورت کنند.

    در صورتی که نعناع فلفلی همزمان با آهن مصرف شود می‌تواند جذب آهن را کاهش دهد. در صورت مصرف مکمل‌های آهن و نعناع فلفلی دست کم سه ساعت بین مصرف این دو فاصله بیندازید.

    نعناع فلفلی یکی از بهترین و پراستفاده گیاهان در طب سنتی ایران است. این گیاه طبیعی گرم و خشک دارد.

    همان طور که در ابتدا با خواص نعنا فلفلی آشنا شدیم با مصرف دمنوش نعنا فلفلی می توانید از تمام خواص بی نظیر این گیاه بهره ببرید. دمنوش نعناع فلفلی یکی از محبوبترین دمنوش ها است و طعم وعطر بسیار خوبی دارد.

    این دمنوش‌ به دلیل طبیعت گرم و خشکی که دارد برای فصل زمستان بسیار مفید است  و از طرف دیگر به دلیل خاصیت خنک ‌کنندگی که دارد در فصل تابستان هم بسیار مفید و قابل استفاده است.

    اگر تمرکز کردن برایتان دشوار است چای نعناع فلفلی یک پیشنهاد عالی برای شماست.

    طبق مطالعات مجله بین المللی علوم اعصاب چای نعناع فلفلی می تواند قدرت تمرکز را افزایش دهد.

    با مصرف دمنوش نعناع فلفلی می توانید از رایحه آن هم بهره ببرید چرا که رایحه نعناع باعث تحریک هیپوکامپوس که مرکز حافظه مغز است، می‌شود.

    این روزها که همه به دنبال راهی برای لاغری هستند می توانند با مصرف این دمنوش فرآیند لاغری و رسیدن به وزن دلخواه خود را کوتاه کنند. دمنوش نعناع فلفلی جز بهترین دمنوش های لاغری محسوب می شود. این دمنوش مهارکننده اشتها است و به شما در داشتن رژیم غذایی سالم کمک کند.

    منتول موجود در این گیاه یک ضد انعقاد طبیعی است که باعث رهایی از فشار سینوسی، مربوط به سرماخوردگی و آلرژی‌ها می‌شود، این نوشیدنی گرم می‌تواند گلو درد همراه با علائم سرماخوردگی و همچنین خشکی بینی و خارش گلو را تسکین دهد.

    منتول که به طور طبیعی در گیاه نعناع وجود دارد به دلیل خاصیت آرام بخشی، ضد تشنج و ضدانقباض بودن تاثیر زیادی در کاهش فشار ذهنی دارد. همچنین به دلیل ویژگی ضد التهاب بودن باعث کاهش فشار خون و حرارت بدن می شود و به آرامش و تخلیه ذهن از نگرانی ها کمک می کند.

    زمانی که استرس و اضطراب دارید، چای نعناع فلفلی یکی از بهترین انتخاب ها است.

    همچنین به دلیل این که این دمنوش کافئین ندارد برای کسانی است که از بی خوابی رنج می برند بسیار مناسب است.

    چای نعناع فلفلی را می‌توانید تا ۴ فنجان در روز میل کنید. بهتر است مصرف دمنوش نعناع فلفلی در بین وعده‌های غذایی صورت گیرد.

    اگر یکی از کیسه‌های دمنوش نعناع فلفلی را در قوری یا فنجان آب جوش قرار دهید حدود ۱۰ دقیقه برای دم کشیدن آن کافی است و سپس می‌توانید این دمنوش خوش عطر و بو را نوش جان کنید و از فواید بی نظری آن بهره ببرید.دمنوش نعناع فلفلی در لاغری

    کم زیاد

    میانگین رتبه 3.7 / 5. تعداد امتیازات 27

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

  • نویسنده ی فرانسوی رمان بیابان
  • وب‌سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    نام کاربری یا آدرس ایمیل *

    گذرواژه *

    مرا به خاطر بسپار ورود

    گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

    هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

    هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

    فهرست مطالب

    نعناع فلفلی با نام علمی  Mentha piperita یک گیاه دو رگ از خانواده نعناع است. به دلیل طعم تند برگ های آن این گیاه به نام نعناع فلفلی مشهور شده است. عنصر اصلی نعناع فلفلی ماده ای به نام مانتول است.

    بر اساس متون کهن، نعناع فلفلی از ۱۵۰۰ سال پیش از میلاد مصرف خوراکی و دارویی داشته است. ارسطو در نوشته های خود از نعناع فلفلی به عنوان تقویت کننده قوای جنسی نام برده است.دمنوش نعناع فلفلی در لاغری

    نعناع فلفلی موارد مصرف و کاربرد زیادی دارد از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    برگ‌های نعناع فلفلی یا همان منتا پیپریتا به ‌صورت خشک یا تازه در تهیه چای به‌ کار برده می شوند. این گیاه اصالتا بومی اروپاست اما امروزه در سراسر جهان کشت می‌شود.

    توصیه ما به شما بسته های لاغری شامل دمنوش های چربی سوز + دمنوش های کاهش اشتها + نسخه مخصوص شما:

    بسته ۴۰ روزه دمنوش لاغری نیوشا + ویزیت آنلاین

    بسته ۱۲۰ روزه دمنوش لاغری نیوشا + ویزیت آنلاین

    بسته ۸۰ روزه دمنوش لاغری نیوشا + ویزیت آنلاین

    البته در کنار فواید زیادی که دارد اما مصرف آن می‌تواند با برخی داروها تداخل داشته باشد همچنین مصرف زیاد آن می‌تواند منجر به مسمومیت غذایی شود.

    خانم های باردار و شیرده و افراد مبتلا به سنگ کیسه صفرا قبل از مصرف نعناع فلفلی، حتما باید با پزشک خود مشورت کنند.

    در صورتی که نعناع فلفلی همزمان با آهن مصرف شود می‌تواند جذب آهن را کاهش دهد. در صورت مصرف مکمل‌های آهن و نعناع فلفلی دست کم سه ساعت بین مصرف این دو فاصله بیندازید.

    نعناع فلفلی یکی از بهترین و پراستفاده گیاهان در طب سنتی ایران است. این گیاه طبیعی گرم و خشک دارد.

    همان طور که در ابتدا با خواص نعنا فلفلی آشنا شدیم با مصرف دمنوش نعنا فلفلی می توانید از تمام خواص بی نظیر این گیاه بهره ببرید. دمنوش نعناع فلفلی یکی از محبوبترین دمنوش ها است و طعم وعطر بسیار خوبی دارد.

    این دمنوش‌ به دلیل طبیعت گرم و خشکی که دارد برای فصل زمستان بسیار مفید است  و از طرف دیگر به دلیل خاصیت خنک ‌کنندگی که دارد در فصل تابستان هم بسیار مفید و قابل استفاده است.

    اگر تمرکز کردن برایتان دشوار است چای نعناع فلفلی یک پیشنهاد عالی برای شماست.

    طبق مطالعات مجله بین المللی علوم اعصاب چای نعناع فلفلی می تواند قدرت تمرکز را افزایش دهد.

    با مصرف دمنوش نعناع فلفلی می توانید از رایحه آن هم بهره ببرید چرا که رایحه نعناع باعث تحریک هیپوکامپوس که مرکز حافظه مغز است، می‌شود.

    این روزها که همه به دنبال راهی برای لاغری هستند می توانند با مصرف این دمنوش فرآیند لاغری و رسیدن به وزن دلخواه خود را کوتاه کنند. دمنوش نعناع فلفلی جز بهترین دمنوش های لاغری محسوب می شود. این دمنوش مهارکننده اشتها است و به شما در داشتن رژیم غذایی سالم کمک کند.

    منتول موجود در این گیاه یک ضد انعقاد طبیعی است که باعث رهایی از فشار سینوسی، مربوط به سرماخوردگی و آلرژی‌ها می‌شود، این نوشیدنی گرم می‌تواند گلو درد همراه با علائم سرماخوردگی و همچنین خشکی بینی و خارش گلو را تسکین دهد.

    منتول که به طور طبیعی در گیاه نعناع وجود دارد به دلیل خاصیت آرام بخشی، ضد تشنج و ضدانقباض بودن تاثیر زیادی در کاهش فشار ذهنی دارد. همچنین به دلیل ویژگی ضد التهاب بودن باعث کاهش فشار خون و حرارت بدن می شود و به آرامش و تخلیه ذهن از نگرانی ها کمک می کند.

    زمانی که استرس و اضطراب دارید، چای نعناع فلفلی یکی از بهترین انتخاب ها است.

    همچنین به دلیل این که این دمنوش کافئین ندارد برای کسانی است که از بی خوابی رنج می برند بسیار مناسب است.

    چای نعناع فلفلی را می‌توانید تا ۴ فنجان در روز میل کنید. بهتر است مصرف دمنوش نعناع فلفلی در بین وعده‌های غذایی صورت گیرد.

    اگر یکی از کیسه‌های دمنوش نعناع فلفلی را در قوری یا فنجان آب جوش قرار دهید حدود ۱۰ دقیقه برای دم کشیدن آن کافی است و سپس می‌توانید این دمنوش خوش عطر و بو را نوش جان کنید و از فواید بی نظری آن بهره ببرید.دمنوش نعناع فلفلی در لاغری

    کم زیاد

    میانگین رتبه 3.7 / 5. تعداد امتیازات 27

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

  • خلاصه ی داستان هری پاتر و محفل ققنوس
  • وب‌سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    نام کاربری یا آدرس ایمیل *

    گذرواژه *

    مرا به خاطر بسپار ورود

    گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

    تندرستی » اگر قصد لاغر شدن دارید نوشیدن 5 نوع چای می‎تواند کمک زیادی به شما کند.

    درنگ : اگر احساس می‌‏کنید زمانش رسیده کمی برای لاغر شدن تلاش کنید باید بدانید برخی دمنوش‌ها و چای‌ها هستند که می‏‌توانند در این راه به شما کمک کنند. در این مطلب به برخی از این چای‎ها اشاره می‏‌کنیم.

    چای سبز | چای سبز یکی از مواردی است که تاثیر زیادی در لاغری دارد. کافئین آن از چای سیاه کمتر است و در نتیجه تاثیرگذاری آن بر خواب شما هم کمتر است. همچنین محتویاتی دارد که به چربی‏ سوزی کمک زیادی می‏‌کند.

     

     

    دمنوش نعناع فلفلی در لاغری

    چای نعناع فلفلی | این نوع از چای بسیار برای لاغری مفید است و به غیر از آن باعث بهبود عملکرد سیستم تنفسی بدن می‌‏شود. طعم فوق‎العاده آن لذت‏بخش است و به سوزاندن چربی و کاهش اشتها هم کمک می‌‏کند.

     

     

    چای ماچا | این نوع چای نوع پودر چای سبز با طعم و رنگ بهتر است. تحقیقات نشان داد نوشیدن آن ۱۳۷ برابر چای سبز معمولی متابولیسم بدن را افزایش می‌‎دهد، اگر خیلی تلخ بود می‌‏توانید آن را با شیر و عسل هم میل کنید.

     

     

    چای زنجبیل | وقتی شدیدا هوس خوراکی تند دارید می‏‌توانید از این چای لاغری استفاده کنید. این چای علاوه بر چربی‎سوزی به تنظیم فشار خون هم کمک می‏‌کند. کافی است مقداری زنجبیل را در آب جوش برای مدت ۱۰ دقیقه بجوشانید و آن را میل کنید.

     

     

    چای رازیانه | رازیانه سطح ملاتونین در بدن را افزایش می‎دهد، هورمونی که به خوابیدن شما هنگام شب کمک زیادی می‎کند. بهتر است آن را همراه با چای‌های لاغر کننده دیگر میل کنید تا نتیجه و طعم بهتر باشد.

     

    بهنام حسینی متولد اردیبهشت ۱۳۶۶ است. او از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۴ دوره‌های یادگیری زبان انگلیسی را گذرانده و از سال ۱۳۸۸ فعالیت در رسانه‌ها و مطبوعات به عنوان مترجم را آغاز و کار با چندین روزنامه و وب‌سایت را تجربه کرده است

    با عضویت در خبرنامه‌، به محض انتشار محتوای جدید، از طریق ایمیل باخبر شوید و به این ترتیب هیچ مطلبی را از دست ندهید.

    کاربر گرامی، پست الکترونیک شما با موفقیت ثبت گردید

    0 دیدگاه تاکنون برای این مطالب نوشته شده است.

    کلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه اینترنتی متعلق به درنگ است.

    خواص چای نعناع فلفلی نیوشا می تواند کمک زیادی به از دست دادن وزن و کاهش وزن نماید.

    خواص چای نعناع فلفلی نیوشا می تواند کمک زیادی به از دست دادن وزن و کاهش وزن نماید. چای نعناع فلفلی نیوشا باعث کاهش اشتها و کمک به سوزاندن کالری بیشتر می شود و برای لاغری بسیار موثر است.

    آیا قبلا نوشیدن چای سبز یا چای سیاه برای کاهش وزن را امتحان کرده اید؟ آیا می خواهید اینبار چیزی متفاوت و با طراوت را امتحان کنید؟ اگر جوابتان مثبت است پس چای نعناع فلفلی نیوشا را امتحان کنید. این نوشیدنی معطر می تواند هر روز به شما حس خوردن یک کاپوچینو فانتزی یا میکسی از چند آب میوه که حاوی مقدار بسیار کمی کالری است، بدهد.

    حالا فکر می کنید آیا چای نعناع فلفلی نیوشا برای کاهش وزن خوب است؟ چای نعناع فلفلی نیوشا نه تنها کالری کمی دارد، بلکه باعث کاهش اشتها، بهبود هضم و کاهش استرس می شود. و بهترین قسمت آن، این است که عوارض جانبی ندارد. بنابراین، بیایید شروع کنیم و همه چیز را درباره چای نعناع فلفلی نیوشا و کاهش وزن بوسیله آن بفهمیم.

    دمنوش نعناع فلفلی در لاغری

    نعناع دارای عطر و بویی قوی می باشد که برای کاهش اشتها و جلوگیری از میل به غذا خوردن بسیار موثر است. به همین دلیل است که افرادی که در طول روز یک تکه نعناع می جوند یا قرص نعناع می خورند، کم غذا هستند. اگر شما طبع شیرینی داشته باشید، می توانید به منظور کاهش وزن خود مصرف یک فنجان چای نعناع را در برنامه غذایی روزانه خود قرار دهید.

    بسیاری از مطالعات علمی تایید کرده اند که چای نعناع به تصفیه و پاکسازی معده و روده کمک می کند و حرکات سالم روده را افزایش می دهد. چای نعناع برای کاهش یبوست و بهبود هضم بسیار مناسب است. افراد مبتلا به سندرم روده تحریک پذیر و سوءهاضمه با خوردن چای نعناع یا کپسول روغن نعناع، می توانند تسکین پیدا کنند.

    محققان ناسا بر اساس مطالعاتی مشخص کرده اند که استرس را می توان با عطر و بوی نعناع کاهش داد. براساس این مطالعات، افرادی که در معرض بوی نعناع قرار دارند میزان اضطراب و خستگی در آنها ۲۰٪ و ناامیدی در آنها ۲۵٪ کاهش می یابد.

    هنگامی که وزن شما کاهش می یابد، سطح کورتیزول افزایش می یابد و این امر می تواند باعث استرس شود، که موجب هضم نامناسب مواد غذایی می شود. چای نعناع حاوی عطر و طعم تسکین دهنده و اثر آرام بخش می باشد که می تواند به شما در آرامش و دوری از استرس کمک کند.

    برای کاهش وزن، باید کالری بسوزانید. اگر تعداد کالری هایی که می سوزانید بیشتر از تعداد کالری هایی باشد که مصرف می کنید، وزن شما کاهش می یابد.

    چای نعناع دارای مقدار کمی کافئین و کاتچین است. این مواد شیمیایی درجه حرارت بدن را افزایش می دهند و به نوبه خود باعث افزایش سوخت و ساز بدن می شوند. این ویژگی کمک می کند تا طرفداران چای نعناع در فرم ایده آلی قرار گیرند و از دیگران سالم تر باشند.

    ویژگی های ضد التهابی، بالا بردن فشار خون و ضد اسپاسم بودن نعناع آن را به موضوعی جالب برای بسیاری از مطالعات استقامتی ورزشی تبدیل کرده است. تمرین برای افرادی که مایل به از دست دادن وزن هستند، حیاتی است.

    مجله انجمن بین المللی تغذیه ورزشی مطالعه ای انجام داد، که بر اساس نتایج بدست آمده از آن روغن نعناع می تواند باعث اکسیژن رسانی و افزایش غلظت اکسیژن در مغز، بدون اثرات محرک ایجاد لاکتات شود. اکثر این اثرات می تواند به افزایش قدرت و استقامت کمک کند.

    نعناع می تواند از نفخ معده جلوگیری کند؛ همچنین به درمان سایر مشکلات معده کمک می کند. این سبزی ماهیچه های شکمی را شل کرده و گردش صفرا را افزایش می دهد و در هضم راحتتر چربی بسیار موثر است. نعناع دستگاه گوارش را تسکین می دهد و به برطرف شدن باد شکم کمک می کند.

    این گیاه برای درمان علائم IBS، از جمله درد شکم، استفراغ، اسهال و نفخ شکم بسیار شناخته شده است.

    سوء هاضمه بعضی اوقات خستگی یا ناراحتی زیادی ایجاد می کند. بهبود عملکرد دستگاه گوارشی شما می تواند به کاهش کالری شما که می تواند منجر به کاهش وزن شما شود کمک می کند.

    نعناع فلفلی نیوشا از چه چیزهایی ترکیب شده است

    نعناع فلفلی نیوشا ترکیب شده از دوز خاصی از نعاع کوهی + چای سبز میباشد . طعم بسیار مطبوعی دارد. بر خلاف نامش که از فلفل گرفته شده است ، طعمی شبیه فلفل اصلا ندارد. . صرفا شباهت اسمی میباشد.

    خواص چای نعناع فلفلی نیوشا برای تنظیم کلسترول و فشار خون

    بر اساس یک مطالعه، آنتی اکسیدان های موجود در برگ های نعناع می توانند به کاهش سطح کلسترول و کاهش مسمومیت کمک کنند.

    برگ نعناع همچنین به حفظ سلامت دستگاه گوارش و روده کمک می کند و به کاهش یا کنترل سطح کلسترول هم کمک می کند. بنابراین، چای نعناع باعث کاهش وزن می شود و در صورتی که از رژیم غذایی استفاده می کنید، سلامت روده را حفظ می کند.

    از موارد فوق روشن است که چای نعناع با یکسری دلایل ریشه ای به کاهش وزن کمک می کند و می تواند باعث کاهش وزن شود. اگر تا بحال از چای نعناع برای کاهش وزن استفاده کرده اید خوشحال می شویم تجربیات خود را با ما از طریق قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

    اگر شما مایل به استفاده از دمنوش های کاهش وزن نظیر نعناع فلفلی نیوشا و دیگر محصولات نیوشا که برای کاهش وزن استفاده میشود هستید ، روی لینک زیر کلیک کنید و به بخش پک لاغری بروید .

    برای مشاوره و خرید محصولات چای و دمنوش نیوشا کلیک نمایید.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    وب‌ سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    دیدگاه

    دمنوش نعناع فلفلی در لاغری

    نام وب سایت “ایران نیوشا” به “سلام تی” تغییر کرد و از طریق دامین SalamTea.ir در دسترس می باشد.

    نام شما (الزامی)

    شماره تماس شما (الزامی)

  • طرز تهیه پلو زعفرانی مجلسی
  • 17,000 تومان

     

    دمنوش نعناع فلفلی یکی از اصلی ترین دمنوش های اکثر پک های لاغری نیوشاست. این دمنوش ترکیبی از چای و سبز و گیاه نعناع فلفلی است. مهم ترین خواص این دمنوش عبارتند از کاهش اشتها، جمع کردن حجم معده، افزایش متابولیسم، درمان نفخ، بهبود علایم سندروم روده تحریک پذیر، ضدعفونی کنندگی دستگاه گوارش، سینوس ها، مجاری تنفسی و دهان.

    این دمنوش از دسته محصولات ترکیبات چای سبز است و در دو بسته بندی تیبگ های ساده 20 عددی و تیبگ های مثلثی 12 عددی ارائه می شود.

    دمنوش چای سبز و نعناع فلفلی نیوشا یکی از مهم ترین دمنوش های پک های لاغری نیوشاست. عمده اثر و کاربرد این دمنوش در کاهش اشتها و رفع مشکلات معده و دستگاه گوارش است. چای سبز و نعناع فلفلی نیوشا به دلیل خاصیت ضدنفخ برای درمان نفخ و سوزش معده به کار می رود. دمنوش چای سبز و نعناع فلفلی نیوشا به دلیل خاصیت ضدالتهابی و ضدعفونی کنندگی به عنوان دمنوش سرماخوردگی نیز کاربرد دارد. پس در روزهای سرماخوردگی دمنوش نعناع فلفلی نیوشا را از یاد نبرید.دمنوش نعناع فلفلی در لاغری

    نعناع فلفلی گیاهی از خانواده نعناعیان است که حاصل پیوند دو گونه نعناع معمولی و نعناع آبی است. این گیاه برگ های به رنگ سبز تیره و کرک دار با لبه های دندانه دندانه دارد. روی برگ های این گیاه رگ برگ هایی به رنگ بنفش و قرمز نیز دیده می شوند.

    این گیاه دارای طعمی با تندی ملایم است. اما تندی آن چندان محسوس و اذیت کننده نیست. این گیاه دارای طبعی گرم و خشک است. دمنوش نعناع فلفلی نیوشا به دلیل ترکیب این گیاه با چای سبز دارای طعمی بسیار خوب و ملایم و طبعی متعادل است. ترکیبات اصلی تشکیل دهنده این گیاه عبارتند از  منتول، منتوفوران، منتون، پیپریتون، پولگون، پینن، سابنین،سینئول، متیل استات. در ادامه به بیان خواص نعناع فلفلی می پردازیم.

    در زیر به شرح شماری از مهم ترین خواص نعناع فلفلی میپردازیم

    یکی از مهم ترین تاثیرات نعناع فلفلی اثر آن در کاهش اشتهای فرد است. این دمنوش به مرور معده فرد را جمع می کند و باعث می شود اشتهای شخص کم کم کاسته شود و میل به خوردن هله هوله و تنقلات نداشته باشد. همچنین این گیاه با تحریک و افزایش متابولیسم بدن به بهبود سوخت و ساز کمک کرده و باعث می شود شخص لاغر و خوش اندام شود.

    دمنوش کاهش اشتها (دمنوش جمع کننده حجم معده) یا همان نعناع فلفلی یکی از اصلی ترین دمنوش های اکثر پک های لاغری است.

    منتول (ترکیب شیمیایی اصلی نعناع فلفلی) ضداحتقانی مؤثر است. ضداحتقان‌ها، غشاهای متورم را در بینی منقبض و جمع می‌کنند و درنتیجه تنفس راحت‌تر می‌شود.

    همچنین منتول یک خلط‌ آور است. خلط‌ آورها، مخاط و بلغم موجود در ریه‌ها را شل می‌کنند و آنها را بالا می‌آورند (به سمت گلو). خلط‌ آورها برای افرادی که سرفه می‌کنند و در سینه‌شان خلط دارند، بسیار مفید هستند.

    از نعنا فلفلی برای درمان سرماخوردگی های معمولی، سرفه، التهابات گلو و دهان، عفونتهای سینوسی و تنفسی هم استفاده می شود. نعناع فلفلی ضد باکتری است و تجمع میکروب‌ ها در دهان را کاهش می‌ دهد. به همین دلیل، دهان تمیز و خوشبو می‌ شود.

    همچنین نعناع فلفلی در آماده‌سازی برای از بین بردن پلاک دندان و درمان سایر بیماری‌‌ها ازجمله شینگلز،عفونت دستگاه ادراری و التهاب دهان نیز به‌کار می‌رود

    مطالعات علمی نشان داده‌اند که مصرف دمنوش چای سبز و نعناع فلفلی نیوشا در شکل‌های مختلف می‌تواند به درمان علائم سندروم روده‌ی تحریک‌پذیر (IBS) کمک کند. این علائم عبارت‌اند از:

     

    مطالعه‌ای که در سال ۲۰۰۸ در مجله‌ی پزشکی بریتانیا منتشر شد (+) ، نتیجه گرفت که نعناع فلفلی به‌عنوان ماده‌ای ضداسپاسم در درمان IBS (سندروم روده تحریک پذیر) مفید است. خواص ضداسپاسم، خواصی هستند که شدت و تعداد دفعات اسپاسم عضلانی یا حرکات غیرارادی را کاهش می‌دهند.

    برخی مطالعات نشان داده‌اند که نعناع فلفلی می‌تواند به کاهش درد ناشی از IBS (سندروم روده تحریک پذیر) کمک کند. مطالعه‌ای منتشرشده در سال ۲۰۱۳ اعلام کرد که این گیاه در درمان درد شکمی در بیمارانی که به‌علت IBS (سندروم روده تحریک پذیر) دچار اسهال می‌شوند، مفید است.

    گروهی تحقیقاتی از دانشگاه آدلاید در استرالیا نتیجه گرفت که نعناع فلفلی، کانالی ضد درد را در روده‌ی بزرگ فعال می‌کند که باعث کاهش درد التهابی در روده می‌شود.

    دمنوش چای سبز و نعنای فلفلی نیوشا معمولا برای درمان حالت تهوع، استفراغ، دردهای شکمی، سوءهاضمه، التهاب روده و  درمان نفخ استفاده می شود.

    مطالعه ای در ایتالیا نشان داد که علائم التهاب روده در 75% بیماران بعد از استفاده از نعنا فلفلی کاهش پیدا کرد. در سال 2011، مطالعه ای در ایران نشان داد که نعنا فلفلی می تواند دریافت پیام درد را کاهش دهد. در یک مطالعه بر روی حیوانات نشان داده شد که نعنای فلفلی می تواند از بیماران سرطانی در برابر اشعه های پرتودرمانی محافظت کند. برخی معتقدند رایحه نعنا فلفلی باعث افزایش سطح هوشیاری و حافظه می شود، البته برخی با این نظر مخالفند. با وجود این، از نعنا فلفلی در رایحه درمانی استفاده زیادی می شود.

    ماده pulegone موجود در نعنا فلفلی حشره‌کش است. کمیسیون E آلمان اعلام داشت که مصرف برگ نعنا فلفلی ضداسپاسم بوده و برای درمان التهابات روده ای، درمان نفخ (ضدنفخ) ، التهاب مخاط دهان، زکام و مشکلات تنفسی مناسب است. استفاده خارجی از روغن نعنا فلفلی برای کاهش دردهای عصبی و عضلانی مفید است. از نعنا فلفلی کپسولهایی تهیه شده است که برای کاهش زمان درمان، کاهش اسپاسمهای روده ای، افزایش موفقیت اندوسکوپی و کاهش درد در زمان تصویربرداری از روده موثر است.

    استفاده از روغن نعنا به صورت موضعی برای درمان سردرد، دردهای عضلانی و عصبی، دندان درد، خارش، عفونتهای ویروسی و باکتریایی و تسکین جای نیش پشه ها و حشرات مفید است. از نعنا فلفلی برای کاهش سوزش قلب هم استفاده می شود. البته نعنا فلفلی در غلظتهای بالا می تواند باعث سوزش قلب شود.

     

    دمنوش نعناع فلفلی در لاغری

    از اصلی ترین خواص نعناع فلفلی نیوشا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    مصرف دمنوش چای سبز و نعناع فلفلی نیوشا به زنان باردار و شیرده توصیه نمی شود (مگر با تایید پزشک معالج فرد).

     

    آموزش معجون گیاهی لاغری و چربیسوزی

     


    20

    لاغری

    هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

  • خواص سياه دانه و عسل براي زنان
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه شما *

    نام *

    ایمیل *

    امروزه اثربخشی و کارایی گیاهان دارویی بر هیچکس پوشیده نیست اما دغدغه های زندگی شهری و کمبود زمان و اهمیت سرعت انجام کار ها،استفاده از این گیاهان دارویی را در زندگی ها کمرنگ کرده است.محصولات ما که عمدتا به صورت کیسه ای (تیبگ) هستند.بهره مند شدن از خواص گیاهان دارویی را در هر موقعیتی و با حداکثر سرعت ممکن کرده اند.
    از طرفی با توجه به اهمیت استفاده ازدور مناسب گیاهان برای دریافت حداکثر اثربخشی و پیشگیری از بروز هرگونه عارضه احتمالی،ارائه این گیاهان به صورت تیبگ مزیتی بزرگ محسوب می شود.

    مشاوره محصولات:

    09125791407

    دمنوش نعناع فلفلی در لاغری

    info@slmtnoush.com

    حدودا 11 هزار تومان

    دمنوش نعناع فلفلی نیوشا

    کیسه ای 20 عددی

    نام تجاری گیاه: Peppermint

    نام علمی گیاه: Mentha piperita

    دمنوش نعناع فلفلی در لاغری

    ارسال سراسر دنیا

    منشأ نعناع فلفلی را آفریقای شمالی و منطقه مدیترانه می دانند. در طب سنتی چینی و ژاپن از نعناع فلفلی استفاده می شد.
    بر اساس متون کهن، نعناع فلفلی از 1500 سال پیش از میلاد مصرف خوراکی و دارویی داشته است. این گیاه، سال 1721 میلادی، در لیست رسمی دارویی انگلستان به عنوان گونه ی مستقلی با خاصیت درمان سرماخوردگی و سردرد ثبت شد.
    مصریان، نعناع فلفلی را کشت می کردند و برگ های خشک این گیاه در اهرام کشف شده اند. در اواسط قرن هجدهم، این گیاه به منظور خواص دارویی اش در غرب اروپا و انگلستان کشت شد.

     

    منتول، منتون، منتیل استات، نئومنتول، ایزومنتون، منتوفوران، لیمونن، پولگون، آلفا و بتا پینن، گلیکوزیدهای آپی ژنین، دیوزمتین و لوتئولین.

    خانم های باردار و شیرده و افراد مبتلا به سنگ کیسه صفرا قبل از مصرف نعناع فلفلی، با پزشک مشورت کنند.

    1 تا 4 فنجان در روز.

    ممکن است مصرف همزمان نعناع فلفلی با داروهایی مثل سیکلوسپورین، داروهایی که در کبد تغییر داده می شوند (مثل آمی تریپتیلین، هالوپریدول، اندانسترون، پروپرانولول، تئوفیلین، وراپامیل، امپرازول، لانزوپرازول، پنتوپرازول، دیازپام، دیکلوفناک، ایبوپروفن، ملوکسیکام، پیروکسیکام، سلکوکسیب، وارفارین، لوزارتان، لووستاتین، کتوکونازول، ایتراکونازول و فکسوفنادین) و داروهای کاهنده ی اسید معده، تداخل داشته باشد. اگر مصرف کننده ی این داروها هستید، پیش از مصرف نعناع فلفلی یا مکمل های آن با پزشک خود مشورت کنید.

    ممکن است مصرف همزمان نعناع فلفلی با داروهایی مثل سیکلوسپورین، داروهایی که در کبد تغییر داده می شوند (مثل آمی تریپتیلین، هالوپریدول، اندانسترون، پروپرانولول، تئوفیلین، وراپامیل، امپرازول، لانزوپرازول، پنتوپرازول، دیازپام، دیکلوفناک، ایبوپروفن، ملوکسیکام، پیروکسیکام، سلکوکسیب، وارفارین، لوزارتان، لووستاتین، کتوکونازول، ایتراکونازول و فکسوفنادین) و داروهای کاهنده ی اسید معده، تداخل داشته باشد. اگر مصرف کننده ی این داروها هستید، پیش از مصرف نعناع فلفلی یا مکمل های آن با پزشک خود مشورت کنید.

    مقاله ی منتشر شده در مجله ی Nutrition Bytes با عنوان “نقش گیاه نعناع فلفلی در سندروم روده ی تحریک پذیر” نشان می دهد که گیاه نعناع فلفلی ترکیبات ضد انقباضی دارد. سودمندی نعناع فلفلی به عنوان یک داروی جایگزین برای بهبود سندروم روده تحریک پذیر (IBS) در آزمایشات درون شیشه ای (in vitro) و مطالعات بالینی مشاهده شده است.

    مطالعات in vitro نشان داده اند که نعناع فلفلی به دلیل توانایی بستن کانال های کلسیم در ماهیچه های صاف، خواص ضداسپاسم دارد. مصرف نعناع فلفلی در بیماران مبتلا به IBS بدون ایجاد هیچ گونه عوارضی، سبب آرامش دستگاه گوارش و کاهش علائم این بیماری شد ولی در برخی بیماران بهودی ایجاد نکرد.

    به همین دلیل گفته می شود با وجود امیدبخش بودن استفاده از این گیاه برای درمان IBS، انجام مطالعات بیشتری جهت اطمینان از این اثر نعناع فلفلی ضروری است.

    در آزمایشی، تزریق عصاره برگ یا ترکیب فلاونوئیدی نعناع فلفلی در حیوانات، سبب افزایش مقدار اسیدهای صفراوی شد. مخلوط فلاونوئیدهای استخراج شده از برگ ها، خاصیت افزایش صفرا در سگ ها را داشت.

    فلاوومنتین که یک فلاونوئید استخراج شده از برگ ها است، سبب تحریک ترشح صفرا و ساخت اسیدهای صفراوی در سگ ها شد. استفاده از عصاره اتانولی 30% برگ ها در معده رت ها جریان صفراوی را تا 43% افزایش داد.

    وقتی سردرد یا میگرن دارید، نوشیدن چای نعناع فلفلی از میزان درد می کاهد و جریان خون را بهبود می بخشد. آزمایش ها روی 32 فرد داوطلب نشان داد، مصرف روغن نعناع فلفلی، به طور چشمگیری درکاهش سردرد و علائم آن موثر است.

    در آزمایش دیگری، مقایسه ی اثر روغن نعناع فلفلی و داروی استامینوفن بر 40 بیمار انجام شد. برمبنای این مقایسه، روغن گیاه نعناع فلفلی، به طور چشمگیری منجر به کاهش سردرد، پس از 15 دقیقه شد و اثر آن مشابه قرص استامینوفن بود.

    پژوهشی نشان می دهد که ترکیبات استخراج شده از گیاه نعناع فلفلی فعالیت ضد حساسیت دارند. در بین این ترکیبات، دو ترکیب 5و6و4-تری‏ هیدروکسی-7و8و3-‏تری‏ متوکسی‏ فلاون و 5و6-دی ‏هیدروکسی-7و8و3و4-‏تترا متوکسی فلاون، بیشترین خاصیت ضد آلرژی را در برابر آلرژی نوع 1 دارا هستند.

    عصاره نعناع فلفلی دارای خاصیت آنتی باکتریال و ضد ویروس در شرایط in vitro است. در آزمایشی، افزودن پودر برگ نعناع فلفلی به محیط کشت آگار، از رشد باکتری های سالمونلا، استافیلوکوک و ویبریو جلوگیری کرد. عصاره آبی برگ ها هم از فعالیت تعدادی از ویروس ها از جمله ویروس تبخال در کشت سلولی جلوگیری کرد.

    بر اساس مونوگراف منتشر شده سازمان بهداشت جهانی، نعناع فلفلی در رفع اسپاسم ماهیچه ها موثر است. مصرف عصاره اتانولی 31% برگ نعناع فلفلی با غلظت 10 میلی لیتر بر لیتر، در شرایط in vitro از انقباض ماهیچه های صاف خوکچه هندی که با استیل کولین و هیستامین القا شده بود جلوگیری کرد.

    این اثر، مشابه اثر 0.13 میلی گرم آتروپین بود. همچنین محلول آبی فلاونوئیدهای استخراج شده از برگ نعناع فلفلی با غلظت 0.5 گرم برگ بر میلی لیتر، از انقباضات ماهیچه ای القا شده با باریم کلراید در ایلئوم خوکچه هندی جلوگیری کرد.

    نیوشادرینک

    هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نام *

    ایمیل *

    لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

    دمنوش نعناع فلفلی در لاغری

    دیدگاه شما *

    وب سایت چای جهت اطلاعات و خرید در زمینه انواع چای، دمنوش و رسپی تاسیس شده است. تمامی مطالب توسط متخصصی پزشکی چک شده و با منبع معتبر می‌باشد. قبل از استفاده از مطالب صفحه قوانین و مقرارت سایت مطالعه شود.

    دمنوش نیوشا برای لاغری – دمنوش نیوشا – دمنوش لاغری – پک شکم و پهلو با نیوشا – پک لاغری با دمنوش  نیوشا – پک 20 روزه لاغری با نیوشا – دمنوش برای لاغری – پک 60 روزه با دمنوش نیوشا – پک 80 روزه لاغری با دمنوش نیوشا– پک 100 روزه لاغری نیوشا

    © 2018 chae.ir All Rights Reserved. Powered by alikahkeshan.ir


    نام کاربری یا ایمیل


    رمز عبور

    لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

    مرا به خاطر بسپار


  • چگونه زنان باردار کنيم
  •  

    مشاوره در واتس آپ

     

    فرم مشاوره لاغری

     

    مشاوره در تلگرام

     

    اینستگرام نیوشا


    دمنوش نعناع فلفلی در لاغری
    دمنوش نعناع فلفلی در لاغری
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *