دليل زود انزالي در زنان

دوره مقدماتی php
دليل زود انزالي در زنان
دليل زود انزالي در زنان

در این مطلب سلامت از سایت برفانک برای شما از  روش درمان زود انزالی در زنان صحبت می کنیم. زود انزالی در بانوان برای اغلب افراد ایجاد نمی شود. زیرا معمولا بانوان از دیر به ارگاسم رسیدن شکایت دارند. در این مطلب که زود انزالی در زنان بیان می شود هدف اصلی داشتن زمان مناسب برای به ارگاسم رسیدن است.

1 – ساده ترین روش از درمان زود انزالی در زنان استفاده از  اسپری های و ژل های بی حس کننده( لیدو کایین) یا  وایگرا و غیره است ..اما این روش  اشکالاتی هم داره مثل اینکه این مواد برای استفاده موقت و ووقتی  که بدن به آن عادت کنه دیگه فایده نداره.دليل زود انزالي در زنان

دوره مقدماتی php

2 – درمان زود انزالی در زنان انجام ورزش به صورت مکرر و هرروز است..بهتر است که ورزش جزئی از برنامه هفتگی و یا روزانه  شما باشد …یوگا و ورزشهایی از این قبیل برای آرامش و مقاومت ذهن و بدن زنان مفید است

3 – یکی از بهترین و کار بردی ترین روش از درمان زود انزالی در زنان این است که در ابتدای نزدیکی معاشقه طولانی داشته باشید.. بعد از دخول از حرکات بسیار سریع خودداریی کنید، ریلکس باشید و استرس هم نداشته باشید. در کل زمان معاشقه باسن خود را شل کنید.

4 – ترک دخانیات از روش های مهم راه درمان زود انزالی در زنان است …زیرا دخانیات با بر هم زدن هورمون ها و سطح فعالیت آن ها در بدن باعث زود انزالی یا بر عکس تاخیر در ارگاسم زنان می شود.

5 – بدون شک انزال زودرس یه بیماری روانی که باتمرین کردن و تجربه و بعد گذشت زمان درمان می شود. بهتر است در طول درما از مشاوره نیز استفاده کنید تا بر اطلاعات شما از بدن خود و همسرتان بیافزاید.

6 – در زود انزالی در زنان هم استفاده از تغذیه مناسب است. بهتر است از غذاهایی با طبع گرم مثل فلفل و زنجبیل در غذاهای خود بیشتر استفاده کنید..از غذاهای سالم بهره ببرید.. فست فود کمتر بخورید.. گیاه جین سینگ نیز تاثیر مثبت دارد..

7 – برای اینکه زن دچار زود انزالی نشود آلت مرد را بعد از چند دقیقه دخول در آورده  و ریلکس باشید تا انزال صورت نگیره. بعد ادامه دهید زیرا داغی آلت باعث ایجاد انزال می شود. این وقفه باعث کاهش دما می شود. در این بین بهتر است که معاشقه کنید، و دوباره دخول را انجام دهید. فقط اندکی صبر می خواهد.

جهت مشاهده 10 روش موثر جهت درمان زود انزالی مردان بر روی درمان زود انزالی مردان کلیک کنید.

منبع : سایت برفانک

یکی از مشکلاتی که قطعا برای افراد زیادی اتفاق خواهد افتاد سر درد بوده که…

درمان ناف رفتگی درمان ناف رفتگی یا افتادگی ناف که عارضه ی شایعی نیست در…

منشاء کلیهٔ بیماریهای ریه و لوله های برونشی فقط بد غذایی می باشد و هرگاه…

یکی از انواع وسایل جلوگیری از بارداری کلاهک دهانه است.کلاهک دهانه زهدان فقط گلوی زهدان…

بازگشت به بالا | نمایش سایت با ظاهر اصلی

.کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله اینترنتی برفانک می باشد



باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد .

زود انزالی یا سستی کمر یکی از رایج ترین مشکلات امروزه زوج های جوان است که متاسفانه باعث عدم لذت از یکی از بهترین لذت های زندگی که همان مسائل زناشویی است می شود. تقریباً از هر ۳ مرد یک نفرمبتلا به این مشکل است و متاسفانه گاهی شاهد این هستیم که برخی جوانان با تصور اینکه این مشکل غیر قابل درمان است و شاید باعث شکست در زندگی زناشویشان شود حتی به ازدواج فکر هم نمی کنند، این تصور در واقع تصور غلطی است و ریشه در مسائل آموزشی دارد، برخی  پدران که باید تجربه خود را در مسائل زناشویی در اختیار فرزندشان که به سن ازدواج رسیده و قصد تشکیل زندگی دارد بگذارند و این اتفاق نمی افتد با این تصور که فرزندم خود این مسئله را به تجربه متوجه خواهد شد، این کابوس که در بین جوانان و به خصوص افرادی که به تازگی ازدواج کرده اند رواج زیادی دارد.

در این مطلب قصد معرفی روشهایی را خواهیم داشت که نه تنها به شکل بی نظیری باعث درمان و از بین رفتن این مشکل و رضایت زوجین از رندگی و مسائل زناشویی را در بر خواهد داشت بلکه کمترین هزینه را داشته و  به مصرف دارو هم نیاز نیست. در صورتی که مطلب حاضر را مطالعه می کنید ما را از دعای خیر خود بی نصیب نگذاشته و با دعای خیرتان راه گشای ما در ارائه مطالب کاربردی در جهت پیشرفت و تعالی جامعه باشید.

انزال زودرس یا سستی کمر به زبان ساده : انزال و خروج مایع منی قبل از دخول حتی فقط با لمس بدن و یا در ابتدای عمل نزدیکی که هنوز طرفین به اوج لذت جنسی نرسیده اند که باعث احساس نارضایتی شدید در طرفین می شود را انزال زودرس و یا به اصطلاح عامیانه سستی کمر می گویند.
 

اطبای سنتی و بسیاری از روانشناسان تا به حال عوامل بسیاری را در ایجاد این مشکل کشف کرده اند که به آنها اشاره ای خواهیم داشت.

استفاده از غذاهای ناسالم : مصرف غذاهای بی محتوی مانند انوع فست فود باعث زود انزالی در مردان و پرخاشگری و احساس ترس و وحشت در خانم ها می شود.

عدم آگاهی از جنس مخالف : بی شک یکی از مهمترین مسائل زندگی زناشویی شناخت احساسات و خواست طرفین از یک رابطه است، بهتر دیدم تا با ذکر مثالی این موضوع را بیشتر روشن کنم. ابتدایی ترین لازمه تحریک جنسی خانم ها احساس آرامش و توجه به احساسات آنها از ساعاتی قبل از رابطه است، داشتن صبر و حوصله در انجام  معاشقه و بوسیدن ، ماساژ قبل از شروع رابطه یکی دیگر از مهمترین مسائلی هستند که باید به آن توجه داشت، با توجه به توضیحاتی که داده شد هر چه بیشتر به احساسات طرف مقابل توجه داشته باشید باعث شناخت بیشتر خواهد شد که در بدست آوردن موفقیت کامیابی در زندگی و مسائل زناشویی پیش خواهید رفت.

کم خوابی : کم خوابی و اختلالات جریان خواب یکی از شایعترین مواردی است که مسائل جنسی را تحت تاثیر قرار می دهد که بسیاری از افراد به سادگی با آن کنار می آیند، بی خوابی خود تحت تاثیر عوامل بسیاری از جمله : نداشتن برنامه غذایی صحیح ، تحمل تنش و استرس در محیط کار و زندگی ، وجود بیماری ها و اختلالات طبی و روانی، سوء مصرف مواد و دخانیات اینها گوشه ای از مشکلاتی است که شخص را دچار بی خوابی می کند. باید گفت بی خوابی خود مادر بسیاری از مشکلات و بیماریهاست که باید با شناخت عوامل تشکیل دهنده و با استفاده از مشاوره های روانی و پزشکی راه حل مناسبی را انتخاب و این مشکل را از بین برد.

فاصله زیاد بین روابط جنسی: یکی از مهمترین عوامل انزال زودرس فاصله طولانی بین هر نزدیکی است، وقتی که احساسات جنسی بین زوجین متراکم میشود ،  معمولا کنترل یک باره آنها سخت میشود و منجر به انزال زودرس میشود.

تجربه جنسی کم : اگر شما هم از دسته افرادی هستید که تا به حال رابطه ی جنسی نداشته اید و از این موضوع نیز نگران هستید که باید چه کنم ؟ در پاسخ به این سئوال باید گفت که شاید نیمی از افرادی که در جامعه با آنها در تماس هستیم با این مسئله رویرو هستند و این به معنی بیماری نیست! بلکه با پذیرش این مسئله و حفظ آرامش خود این مسئله را برای همیشه از بین برد، در ادامه مطلب شما را با روشهایی آشنا خواهیم کرد که تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.
 

یک – اولین مرحله در یک رابطه موفق ایجاد حس برانگیختگی در زن و مرد است ، برانگیختگی در مردان به سادگی و از راه های متعددی انجام می شود ولی در زنان بسیار پیچیده تر بوده و به راحتی به وجود نمی آید. مدت زمان رسیدن به ارضای جنسی و ملزومات آن در زنان و مردان کاملا متفاوت است.

دو – مردان گاهی در عرض چند ثانیه یا حداکثر چند دقیقه به ارضای جنسی (انزال) می‌رسند، ولی زنان برای رسیدن به ارگاسم به زمان طولانی‌تری (معمولا ۱۰ دقیقه یا بیشتر) نیاز دارند. برخلاف آقایان، زنان برای رسیدن به ارگاسم به محرک‌های دیگری نیز نیازمندند. یعنی اگر تمام شرایط مهیا باشد، برای رسیدن به ارضای جنسی در یک زن، حدود ۲۰ دقیقه زمان لازم است که این زمان می‌تواند در افراد مختلف متغیر باشد.

سه – مردان پس از انزال، بلافاصله نمی‌توانند دوباره رابطه برقرار کنند و مدت زمانی لازم است تا مجددا توانایی برقراری رابطه را پیدا کنند. این زمان با توجه به سن مرد، از چند دقیقه تا چند ساعت و حتی چند روز متغیر است. در زنان این زمان معنا ندارد و در یک بار رابطه زناشویی، می‌توانند حتی چند بار به ارضای جنسی برسند.دليل زود انزالي در زنان

اختلالات خواب یکی از شایعترین مواردی است که مسائل جنسی را تحت تاثیر قرار می دهد



دليل زود انزالي در زنان

آرایش

مدل مو

مدل لباس

اخبار

سبزی خردکن

پ یکی از مسایل مهمی که در رابطه زناشویی وجود دارد و باعث سرد شدن روابط زوجین می شود زود انزالی است. زودانزالی  مشکلی است که اغلب مردان با آن مواجه اند و به همین دلیل نمی توانند از روابط خود لذت کافی ببرند و همین باعث بروز مشکلات عدیده ای مانند افسردگی و پریشانی و حتی طلاق می شود. بسیاری از زوجین به دنبال راه های مختلفی برای درمان زود انزالی هستند. به همین منظور سایت آکاایران در این مقاله قصد دارد به موضوعات مختلفی از قبیل انزال،انزال مردان،انزال زنان،زود انزالی،درمان زود انزالی،روش جلوگیری از انزال زودرس و نکات تکمیلی در این باره بپردازد. از شما عزیزان و به ویژه زوج های جوانی که به تازگی زندگی مشترکشان را آغاز کرده اند و با این مشکل روبرو هستند، دعوت می کنیم در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا پاسخ تمام سوالاتتان در رابطه با زود انزالی و روش های درمان زودانزالی بیابید. پیشاپیش از همراهیتان سپاسگزاریم.

درمان زود انزالی مردان

انزال زودرس (زود انزالی) چیست؟
انزال زودرس (زودانزالی) بـه انـزالی غیر قابل کنترل گفته می شود که قـبـل از نـزدیـکـی و انـجـام رابطه ی جنسی و یا مدت زمان بسـیـار کـمـی پـس از آن بـا میزان تحریک کم و خلاف میل فـرد انـجـام گیـرد.

این روزها عده زیادی از مردان به کلینیک سلامت خانواده و ناتوانی جنسی مراجعه می کنند تا درباره یکی از مشکلات خود در زمینه ارتباط زناشویی با همسرشان مشاوره کنند. موضوع به این سادگی نیست چون با ایجاد افسردگی و اضطراب در زوجین، موجب اختلال در سلامت روان و رفتار آنان و در برخی موارد پرخاشگری هر دو نفر می شود.

پژوهشگرانى که روى بیمارى زود انزالی کار می کنند، اعلام کردند که می توانند این اختلال را تعریف کنند. به گفته آنها انزال در مبتلایلان به زود انزالی در کمتر از 118 ثانیه از شروع مقاربت صورت میگیرد.

از طرفی زود انزالی یا انزال زودرس به حالتی گفته می شود که فرد زودتر از زمانی که می خواهد به انزال برسد و یا اینکه به حدی زود به انزال برسد که همسرش از ارتباط زناشویی لذت کافی نبرد البته باید انتظارات، واقعگرایانه باشند. این تعریفی است که مورد تایید اکثر متخصصان مسایل جنسی یا سکسولوژی است.

انزال زودرسس یکی از متداول ترین نـارسایی های جنسی در مردان می باشد و ممکن است برای هر مردی در بعضی مراحل زندگی رخ دهد. انزال زودرسس بـه انـزالی غیر قابل کنترل گفته می شود که قـبـل از نـزدیـکـی و انـجـام رابطه ی جنسی و یا مدت زمان بسـیـار کـمـی پـس از آن بـا میزان تحریک کم و خلاف میل فـرد انـجـام گیـرد. زود انزالی آسیبی است که در روابط میان همسران بروز می کند. ایـن مسئـلـه مـی تـواند بـاعث نارضایتی جـنسـی در هـر دو طــرف شـده و اضـطـراب نـاشـی از ایـن مشـکـل را بیشـتـر کنـد.
شیوع این اختلال طبق گزارش مرکز مشاوره بین المللی جنسی و اختلال کارکرد نعوظ ICSED (International consultation on Sex and Erectile dysfunction) ـ در سال 2003 میلادی 35ـ25% مراجعین مرد به کلینیک مشکلات و درمانهای جنسی و 30% مردان50ـ 18 سال را شامل می شود.
برخی مطالعات دیگر شیوع اختلال را حدود 40 ـ 35% مردانی که به خاطر اختلالات جنسی درمان می شوند، گزارش می کنند این اختلال در مردان تحصیلکرده بیشتر از افراد دیگر است، شاید دلیل آن دغدغه این افراد در مورد رضایت و ارضاء شریک جنسی خود باشد، اما اینکه چرا وقوع این اختلال (تکرار آن) افزایش یافته دقیقا روشن نیست.

درمان زود انزالی

از نظر علم روانشناسی :

انزالی که بر خلاف میل شخص و بدون کنترل او انجام میگرد را انزال زود رس گویند که بر طبق آن فرد از زمان انزال و کیفیت رابطه ناراضی است و این نارضایتی میتواند یک طرفه یا دو طرفه باشد ، به طوریکه حتی اگر شریک جنسی فرد از زمان انزال ناراضی باشد ، انزال را زود رس گویند . ( مثلا اگر مرد در ۸ دقیقه ارضاء میشود و زن در ۱۰ دقیقه ، انزال را زود رس گویند اما اگر مرد در ۲۰ دقیقه ارضاء شود و زن در ۱۰ دقیقه ، مورد را مربوط به انزال زود رس نمیدانند )
از نظر علم پزشکی : انزال کمتر از دو دقیقه که بدون کنترل شخص انجام گیرد را انزال زود رس گویند .

سازمان بهداشت جهانی در سال 2003 میلادی: انزال زودرس را وقوع دائم یا مکرر انزال با تحریک مختصر قبل از زمان مورد انتظار فرد، بدون کنترل ارادی که موجب آزار و رنچ روانی فرد و شریک جنسی او شود تعریف می کند.
انجمن متخصصین مجاری ادرار در آمریکا (AUA) در سال 2004 میلادی: این اختلال را به انزالی که زودتر از زمان مطلوب، قبل یا بعد از دخول که منجر به رنج روانی در یک یا هر دو شریک جنسی شود، تعریف کرده است.
تعریفی از یکی دیگر از مراجع رسمی علمی: اختلال انزال زودرس: ناتوانی در به تأخیر انداختن انزال به حدی که قادر به کسب لذت در رابطه جنسی نبوده و به اشکال زیر تظاهر می کند:
1ـ بروز انزال قبل یا بسیار سریع بعد از شروع دخول.
2ـ بروز انزال در غیاب نعوظ کافی که دخول را میسر سازد.
پس کارشناسان در صورتی زودانزالی را یک اختلال تلقی می کنند که:
1- کمتر از 3 دقیقه طول بکشد.
2- فاصله بین دو آمیزش طولانی نباشد که منجر به ذخیره شدن توان جنسی بالا شود.
3- از زمان ازدواج و عروسی، بیش از 6 تا 9 ماه گذشته باشد.
4- مدت محرومیت ارتباط جنسی، زیاد نباشد.
پر واضح است که در غیر این صورت بیماری تلقی نشده و موجب نگرانی نیست. البته عوامل تأثیر گذاربر مدت تداوم فاز تهییج (excitement phase) مانند سن، شریک جنسی، تکرار و تداوم دخول باید در نظر گرفته شود.

به نقل از آکاایران : هرگاه مرد زودتر از زن ارضا گردد و لو نیم ساعت به طول بینجامد گوییم این پدیده رخ داده است . این بیماری در جامعه ما بسیار شایع شده است. در پی افزایش سن ازدواج و رواج پدیده هایی همچون خود استمنا و … باعث شده فرد آنقدر *** حقیقی را در نظر خود بزرگ کند که وقتی با آن مواجه میشود قدرت کنترلی کمتری بر خود دارد فلذا زود ارضا میشودعلل : مقاربت با فواحش- *** در اماکن نامناسب مثلا در ماشین و .. که توام با ترس از رسوایی باشد باعث میشود که فرد سریعتر طلب انزال کند و در صورت تداوم از نظر روانشناسی شرطی شده وبه آن خو بگیرد. مشاهده فیلمها و عکسهای محرک و مطالعه داستانهای پور نوگرافی ( هرزه نگاری ) که معمولا پس از آن خود ارضایی صورت میگیرد نیز در ایجاد این حالت موثر است .ضعف قوای بدنی نیز در ایجاد این حالت موثر است. در کشور های اروپایی به علت دیدگاه انسانی و روابط آزاد که وجود دارد فرد از زمان کودکی همه را برهنه می بیند در نتیجه چشم عادت می کند اما متاسفانه در کشور ما جوانان با دیدن یک ساق پا بر انگیخته شده و اقدام به خود ارضایی می کنند . در نتیجه طبیعی شده این مسایل برای فرد عامل مهمی در درمان این بیماری ست .

تشخیص زود انزالی:

 

انزال

از نظر تشخیصی به دو صورت:
1. تست بالینی (Objective test)
2. گزارش فردی (Subjective test)
یعنی شخص احساس ناراحتی، رنج روانی، آزار در خود یا شریک جنسی یا هر دو مورد را گزارش می کند. از اختلال در رضایت و ارضاء روانی – جنسی خود یا شریک جنسی شکایت می کند… دریک رابطه پیشرونده زوج، شریک جنسی نقش وتاثیرمهمی دراین مقوله بازی می کند. ازدواجی که استرس آور باشد، شرایط را بدتر می کند.
متخصص و پزشک مربوطه، سابقه ی جنسی و پزشکی شما را بررسی خواهد کرد و آزمایشات کلی را انجام خواهد داد. ممکن است پزشک بخواهد با همسر شما نیز صحبت کند، چون انزال زودرس ممکن است دلایل بسیاری داشته باشد. پزشک مربوطه آزمایشات لازم را انجام می دهد تا مشکلات پزشکی فرد را بررسی کند.

زمان استاندارد انزال در مردان :

دليل زود انزالي در زنان

 

انزال زنان

زمان استانداردی برای رسیدن به انزال در نظر گرفته نشده است. با وجود اینکه طبق نظر اکثریت افرادی که در مطالعات شرکت داشته اند یک سری زمان هایی پیشنهاد شده اما هیچ کدام قطعی نیستند چون این زمان بسته به نظر و رضایت افراد از رابطه زناشویی شان از هر زوج تا زوج دیگر متفاوت است اما پیشنهاد شده که اگر در 50 درصد یا بیشتر موارد ارتباط زناشویی انزال زمانی اتفاق افتاد که فرد و یا همسرش راضی نبودند یعنی فرد مشکوک به این اختلال هست و می توان وی را مورد تشخیص و درمان قرار داد.

در ضمن این مهم است که اول ببینید چه زمانی متوجه شدید که اختلال زود انزالی را دارید و از کجا متوجه شدید. آیا خودتان ناراحتید؟ همسرتان از روش رابطه راضی نیست، معمولا گرفتن شرح حال دقیق از زوجین جزو سنجش های اولی است که برای تشخیص و درمان اختلال زود انزالی انجام می شود، چون رابطه زوج ها در ایجاد و یا دامن زدن به مشکل زود انزالی نقش به سزایی دارد.

دلایل ایجاد انزال زود رس در مردان :

 

انزال زنان

اکثر موارد انزال زودرس فاقد عامل یا دلیل خاص است. با بالاتر رفتن تجربه ی جنسی و سن، مردها یاد می گیرند که ارگاسم خود را به تاخیر بیندازند. انزال زودرس ممکن است با یک شریک جنسی جدید و در موقعیت های خاص اتفاق بیفتد، یا اینکه مدت زمانی طولانی باشد که فرد ارگاسم نشده باشد. عوامل روانی مثل اضطراب، احساس گناه، یا افسردگی نیز ممکن است منجر به انزال زودرس شوند. در برخی موارد، انزال زودرس ممکن است به خاطر عوامل پزشکی مثل مشکلات هورمونی، آسیب های جسمی و یا عوارض جانبی بعضی داروها باشد.
بسیاری از مواقع ناشی از ضعف جسمانی و روانی حاصل از افراط در خود ارضایی قبل از ازدواج و یا عدم آمادگی جنسی در زمان ملاعبه یا مقاربت با همسر است. ضعف نیروی ماسکه، زیادی میل به نزدیکی، تندی منی و یا زیادی منی نیز می تواند از عوامل این مسأله باشد.
بعضی از تحقیقات مردان را به دو دسته تقسیم کرده است:
1ـ افرادی که از نظر فیزیولوژیک مستعد به اوج رسیدن سریع به خاطر کوتاه بودن زمان نهفتگی عصبی هستند.
2ـ افرادی که به دلیل رفتاری یا روانی شرطی شده اند. اشکال در کنترل انزال اغلب همراه با اضطراب در مورد عمل جنسی یا ترس ناخودآگاه در مورد واژن یا شرایط فرهنگی منفی در مورد رابطه جنسی است. مقاربت با فواحش، سکس در اماکن نامناسب مثلا در ماشین و.. که توام با ترس از رسوایی باشد باعث می شود که فرد سریعتر طلب انزال کند و در صورت تداوم از نظر روانشناسی شرطی شده وبه آن خو بگیرد. مشاهده فیلمها و عکسهای محرک و مطالعه داستانهای پورنوگرافی (هرزه نگاری) که معمولا پس از آن خود ارضایی صورت می گیرد نیز در ایجاد این حالت موثر است. ضعف قوای بدنی نیز در ایجاد این حالت موثر است.

الف) تئوریهای روانشناختی :
1ـ تجربه جنسی اولیه
ــ اضطراب آور و تعجیل کننده باشد.
ــ شخص به انزال زودرس و سریع شرطی شده باشد.
2ـ اضطراب
سیستم عصبی خودکار سمپاتیک را فعال می کند و نیز آستانه انزال را پایین می آورد.
3ـ از نظر تئوریهای روان پویایی ( سایکودینامیک):
ـ حل نشدن و باقی ماندن تعارضات خودشیفتگی کودکی که شخص را از ایجاد رابطه جنسی، ارضاء شریک جنسی و تشریک مساعی در رابطه عشق ورزی ناتوان می سازد…
ـ تشدید یافتن اهمیت آلت تناسلی مردانه به حدی که یک مرد به خاطر اشتغال فکری در مورد اهمیت، کوچکی، بزرگی، کارآیی، قدرت و توان … آلت تناسلی خود قادر به رابطه و کارکرد سالم و لازم جنسی نمی باشد.

ب) تئوریهای ارگانیک (جسمی) :
1ـ بیش حساسیتی آلت تناسلی (Penile hypersensitivity):
که موجب کوچکترین یا سطحی ترین تحریک و تماس با آلت تناسلی موجب پاسخ دهی شدید و سریع سیکل کارکرد جنسی در یک مرد شود و شخص بسرعت و قبل از زمان دلخواه خود به نعوظ کوتاه و انزال زودرس برسد.
2ـ پاسخ انزالی بیش تهییج (Hyperexcitabal ejaculatory response):
یعنی در فاز سوم یک چرخه (سیکل) کارکرد جنسی میزان پاسخ دهی انزالی یک مرد بشدت و بسرعت بالا و منجر به بیش تهییجی و بیش پاسخی به تحریک معمول گردد.
3ـ اختلال (افزایش ـ کاهش ـ یا عدم توازن) در سیستم رسپتور (5HTهیدروکسی تریپتامین).
در یک مطالعه ای که بر روی یک دسته از مردان دچار مشکل انزال زودرس انجام شده مشخص شده که 5/13% این افراد معتقد بودند که این مسئله تأثیری بر زندگی زناشویی آنها نداشته، 4/36% تاثیر اندک بوده و 50% موارد تاثیر متوسط تا بالایی داشته است.

۱ – عوامل روانی بازدارنده ( عواملی مانند اضطراب در حین عمل زناشویی ، احساس گناه یا افسرده گی میتوانند موجب انزال زود رس شوند )
۲ – فاصله زیاد بین روابط جنسی ( وقتی که احساسات جنسی بین زوجین متراکم میشود ، معمولا کنترل یک باره آنها سخت میشود و منجر به انزال زود رس میشود. )
۳ – تجربه جنسی کم ( بیشتر افراد در اوایل زندگی زناشویی دچار این مشکل میشوند و به مرور زمان با تجربه بیشتر مشکلشان رفع میگردد )
۴ – عوامل پزشکی بازدارنده ( عواملی نظیر آسیب جسمی ، تداخلات دارویی در هنگام درمان بعضی بیماری ها و مشکلات هورمونی از جمله عوامل پزشکی هستند که منجر به انزال زود رس میشود )

عواقب زود انزالی مردان :

انزال مردان

نشانه اصلی زود انزالی مردان، انزالی غیر قابل کنترل است که قبل از انجام گرفتن رابطه زناشویی و یا مدت زمان بسیار کمی پس از آن با میزان تحریک کم و خلاف میل فرد اتفاق بیفتد.

مساله زود انزالی می تواند باعث نارضایتی جنسی در هر دو طرف شده و اضطراب ناشی از این مشکل را بیشتر کند. زود انزالی یکی از متداولترین اختلال فعالیت زناشویی در مردان است و ممکن است برای هر مردی در بعضی از مراحل زندگی رخ دهد.

اکثر موارد زود انزالی فاقد عامل یا دلیل خاص است. عوامل روانی مثل اضطراب، احساس گناه یا افسردگی نیز ممکن است به زود انزالی منجر شوند. در برخی موارد، زود انزالی ممکن است به خاطر عوامل پزشکی مثل مشکلات هورمونی، آسیب های جسمی و یا عوارض جانبی بعضی داروها باشد.

ابتلا به عارضه زود انزالی منجر به بروز اختلالات روان مانند اضطراب، افسردگی و سردی روابط زوجین می شود و بر روان آنان تاثیر می گذارد و به همین علت، بسیار مهم است که درباره عارضه زود انزالی بیشتر بدانیم و به موقع به مشاور مراجعه کنیم.

زود انزالی

درمان زود انزالی مردان

متخصص و پزشک مربوطه سابقه فعالیت زناشویی و پزشکی شما را بررسی خواهد کرد و آزمایش کلی را انجام خواهد داد. ممکن است پزشک بخواهد با همسر شما نیز صحبت کند چون زود انزالی ممکن است دلایل بسیاری داشته باشد. پزشک، آزمایش لازم را انجام می دهد تا مشکلات پزشکی فرد را بررسی کند.

عوارض انزال زودرس :
خیانت و یافتن شریک جنسی جدید از علایم این بیماری ست. وقتی انسان کاملا ارضا نمی شود دچار عقده های روانی و افسردگی و …شده و بالاخره تا حدی میتواند این وضعیت را تحمل نماید . در هر حال به نفر ثانی گرایش پیدا خواهد نمود.

اما اگر شما به این حالت دچارید تا زمانی که معالجه شوید سعی کنید قبل از دخول و تحریک آلت با نوازش نواحی حساس مثل لاله گوش و سینه ها و نواحی گردن و ….و نیز *** دهانی به ویژه تحریک کلیتوریس ( چوچوله ) که بنا به اعتقاد بسیاری از اهل فن حساسترین نقطه زن و در حقیقت آلت جنسی اوست که بسیار حساس می باشد و نباید با آن خشن رفتار نمود زن را ارضا نمود. می توانید در صورت ارضا شدن با توسل به این اعمال موقتا شریک جنسی تان را ارضا نمایید تا در مان شوید.

روش درمان در زود انزالی مردان :

 

درمان زود انزالی

 

-در بسیاری از موارد، زود انزالی خود به خود درمان می شود. انجام تمرینات ریلکسیشن و آرام سازی و استفاده از متدهای منحرف کردن حواس می تواند در به تاخیر انداختن انزال کمک کند.

-در بعضی مردها ترک مصرف دخانیات و مواد مخدر در درمان زود انزالی کمک کننده خواهد بود.

-متخصص از شما و همسرتان می خواهد که روی متدهایی برای به تاخیر انداختن انزال کار کنید. این تکنیک ها تشخیص و کنترل احساساتی است که باعث انزال زود رس می شود.

-در سایر موارد برای کاهش حساسیت در آلت تناسلی، استفاده از کاندوم توصیه می شود.

-مشاوره ها و رفتار درمانی خط اول درمان عارضه زود انزالی به شمار می رود و می تواند اضطراب ناشی از این مساله را کاهش دهد. مرحله بعدی، استفاده از کاندوم است.کاندوم سبب کاهش تحریک پذیری می شود. در صورتی که یک کاندوم قادر به این کار نباشد از دو کاندوم می توان استفاده کرد ضمن اینکه کاندوم سبب جلوگیری از بیماری های مقاربتی و بارداری هم می شود.

-استفاده از دارو، گام سوم در درمان زود انزالی است. این داروها به این دلیل استفاده می شوند که یکی از عوارض جانبی این گونه داروها، جلوگیری از ارگاسم است که باعث به تاخیر انداختن انزال می شود.

 

-استفاده از شیوه ماستر و جانسون

این شیوه، در چهارمین مرحله از درمان افراد مبتلا به زود انزالی انجام می گیرد که به همکاری خود فرد و همسرش نیاز مبرم دارد. این روش شامل یادگیری تشخیص و کنترل احساسی است که به ارگاسم منجر می شود. این روش نیاز به اراده و تمرین دارد ولی بسیار موثر است. برای آموزش و تمرین این روش باید به مشاوران و متخصصان سلامت جنسی در کلنیک های سلامت خانواده مراجعه شود تا با آموزش خصوصی در این باره، کار به نحو موثر صورت گیرد.

زود انزالی در اصل مشکل یا بیماری محسوب نمی شود و می توان گفت که این وسواس فکری افراد و اضطراب آنها از داشتن یک رابطه با کیفیت است که منجر بروز این امر می شود، لذا کاهش اضطراب و حفظ آرامش در کنار کنترل بدن و احساسات با تمرین بیشتر بهترین راه کار برای پیشگیری و درمان این مشکل اند.
همانطور که گفتیم اگر عوارضی همچون خود ارضایی و یا عدم آمادگی جنسی در انسان ها وجود نداشته باشد به صورت طبیعی زود انزالی وجود نخواهد داشت ودر صورت ابتلا به عادت خود ارضایی با ترک این عادت مشکل حل خواهد شد و در صورت عدم آمادگی جنسی نیز راه کار هایی متناسب بااین مشکل وجود دارد.
اختلال انزال زودرس اگر مورد درمان قرار نگیرد ممکن است در طول زمان منجر به سوار شدن اختلالات روانی دیگر از جمله اختلالات اضطرابی، افسردگی، اختلالات تطابقی، افت کارآیی، سوء مصرف مواد و داروهای روانگردان، در مورد فرد ممکن است شود. پس باید به جدیت بدنبال رفع این مشکل بود.

۱ – درمان های موضعی
استفاده از کرم های بیحس کننده مانند ژل لیدوکابین ۲% و اسپری های بیحس کننده می تواند در بهبود انزال زودرس موثر باشد. (ژل ۲% لیدوکابین کرم پریلو کابین ۲.۵% کشیدن کاندوم بر روی آلت تناسلی باعث افزایش زمان انزال می شود و استفاده از اسپری های بیحس کننده به دلیل ایجاد حالت تکرر بعد از مصرف زیاد توصیه نمی شود. اسپری بعد از چند بار استفاده به تدریج خاصیت خودش را از دست میدهد و آلت خودش را با این وضع جدید وفق داده و برگشت میکند به جای اول خود)

درمان زود انزالی

۲- درمان های دارویی
دارو های مهار کننده بازجذب سرتونین و ضد افسرده گی در درمان انزال زودرس موثر اند، بر فرض مثال میتوان به داروهای خانواده اس اس آر آی، اشاره کرد که شامل داپوکستین، فلوکستین، پاروکستین و سرتالین میباشند و همچنین گه گاه داروی ویاگرا را توصیه میکنند. (درمان های دارویی را در مراحل حاد بیماری که بیماری از فاز پزشکی وارد فاز روانی شدید شده و موجبات مشکلات عدیده در روابط فرد شده است، تجویز می شوند و استفاده بدون نظر پزشک از این داروها به دلایل ماهیت های اعتیاد آور و شرطی کننده و گه گاه تکرر جنسی و همچنین آمار بالای خودکشی در اثر استفاده از داروهای ضد افسرده گی، توصیه نمی شود، لذا در صورت تمایل به استفاده از این روش حتما قبلا با یک متخصص سایکوتراپ یا روانکاو مشورت کنید)
داروی گیاهی: معجون جالینوس
خواص این دارو: کسانیکه دچار بیماری انزال زودرس هستند (همیشه این مشکل را دارند) باید اولا رژیم غذایی مناسبی داشته باشند یعنی رژیمی با طبیعت گرم. ثانیا دوره کامل این دارو را مصرف کنند. اما کسانی که دچار این بیماری نیستند و فقط میخواهند زمان انزال را افزایش دهند یک نسخه از این دارو کافی است. (افرادی که غلظت خون دارند بهتر است که از این دارو استفاده نکنند)

زود انزالی در مردان

د. روش معاشقه در درمان انزال زودرس
یکی از دلایل انزال زودرس این است که آقایان تشریفات آغازین یک رابطه را برای خانم ها به جا نمیاورند مانند معاشقه و بوسیدن. اگر این تشریفات انجام بگیرد آقایان به مشکل زود انزالی برخورد نمی کنند، این هم به این دلیل است که زمان انزال در خانم ها طولانی تر از آقایان هست و بدین ترتیب زمان بیشتری طول میکشد که آقایان به انزال برسند و زمان انزال آقایان به زمان انزال در خانم ها نزدیکتر می شود و بنا به تعریف زود انزالی اتفاق نمی افتد.
بعضی وقتها زمان انزال جنسی در خانم ها بسیار طولانی هست و در این صورت باید تشریفات مفصل تری انجام بگیرد. بعضی از اوقات خانم ها در حین یک رابطه جنسی حواسشان به جاهای دیگر هست ولی مردها همیشه حواسشون کاملا متمرکز می باشد و این باعث میشود که مردها زودتر از خانم ها به انزال برسند.
حضرت محمد (صل الله علیه و آله) میفرمایند: «چون کسی خواهد که با زن خود جماع کند به روش مرغان به نزد او نرود، بلکه اول با او دستبازی و خوش طبعی کند و بعد از آن جماع کند». حضرت علی (علیه السلام) میفرمایند: «هرکسی که میخواهد با زن خود نزدیکی کند، تعجیل نکند که زنان را کارها می باشد».
اگر شما به این مشکل دچارید تا زمانی که معالجه شوید سعی کنید قبل از دخول و تحریک آلت، با معشقه، بوسیدن و نوازش نواحی حساس مثل لاله گوش و سینه ها و نواحی گردن و… به ویژه تحریک کلیتوریس (چوچوله) که بنا به اعتقاد بسیاری از اهل فن حساسترین نقطه زن و در حقیقت آلت جنسی اوست که بسیار حساس می باشد و نباید با آن خشن رفتار نمود زن را ارضا نمود. می توانید در صورت ارضا شدن با توسل به این اعمال موقتا شریک جنسی تان را ارضا نمایید تا درمان شوید. پس می توانید از این به بعد شبی را برای شب مورد نظر از قبل مشخص کنند. این مسئله این خوبی را دارد که اولاٌ از قبل طرفین آمادگی این شب را دارند و می توانند خود را مهیا کنند. (لباس مهمانی بپوشند و خود را تمیز کنند و شام عاشقانه ای را در کنار همسر و حتی بچه ها داشته باشند و تغییراتی که می توان به آن فکر کرد و هر سری با انجام آن تجربه شیرین تری داشت) از طرف دیگر این روش نمی گذارد که تنور روابط عاشقانه و جنسی به سمت مکانیکی شدن پیش برود. در روزهای دیگر معاشقه زمان طبیعی خود را طی خواهد کرد و صرفاٌ معاشقه های عاشقانه خواهد بود و نه رابطه. فایده دیگر این است که در طول روزهای دیگر مرد و زن هرکدام زمان دارند انرژی از دست رفته را از طریق غذا و ورزش به بدن برگردانند.
ه. تکنیک فشار
بر طبق این روش با فشار دادن انتها یا سر آلت تناسلی قبل از انزال، از انزال جلوگیری میشود که دلیل جلوگیری کردن آن این است که با فشار آوردن به این نقاط فشار خون در این نقاط کم میشود و درنتیجه نعوظ یا ارکشن کم میشود و انزال دیر انجام می پذیرد.
و. پوزیشن خوب هنگام مقاربت
روش های معمول (مرد در بالا) کمک خیلی زیادی به درمان انزال زودرس نمی کند، برای درمان می بایست از روشهای جنسی که در آن مرد به پشت خوابیده و زن در رو عملیات جنسی را با فعالیت زیاد کنترل می کند از جمله بهترین روشها برای درمان می باشند.
ز. تعدد مقاربت
زیاد کردن تعداد سکس در طول هفته و روز می تواند به در مان زود انزالی کند به طوریکه اگر هفته ای دو بار سکس دارید و آن را تبدیل به هفته ای ۴ الی ۶ بار برسانید، بعد از چند هفته مشکل زود انزالیتان تا حدودی رفع می شود.
ح. استفاده از کاندوم
استفاده از کاندوم و بخصوص از نوع بیحس کننده یا تأخیری آن که در بازار به فراوانی موجود است، می تواند به دلیل کمتر کردن میزان تماس آلت جنسی مردانه، باعث رفع زود انزالی شود.

4. درمان های روانی –عاطفی
یکی از بهترین ها و موثرترین روشها برای رفع انزال زودرس و افزایش لذت در روابط زناشویی، عشق بازی در رابطه جنسی است، بدیهی است که در زمانیکه عشق بازی در رابطه جنسی برقرار باشد و دو طرف در حال عشق بازی بایکدیگر اند، دیگر زود انزالی معنی خود را از دست می دهد ! کارهایی مثل نوازش، تحریک کلامی و بدنی زن قبل از دخول و کارهایی مانند توجه و دادن احساس قدرت به مرد در رابطه، میتوانند به این مهم کمک کنند. (به طور خلاصه اگر زن و مرد در هنگام سکس مشغول عشق بازی باشند به دلیل اینکه رضایت جنسی هر دو طرف ایجاد می شود، زود انزالی به طور کلی برطرف می شود)
از جمله درمانهای روانی، تمرکز بر اموری به غیر از سکس مثل یک موزیک آرامش بخش و…. به جای تمرکز بر اندام طرف مقابل و یا حالات سکس است. این روش روشی کارآمد است. بر اعصاب خود مسلط شوید و اصول آرامش را تمرین کنید.

درمان های موضعی زود انزالی در مردان :

 

انزال مردان

استفاده از کرم ها و اسپری های کاهش دهنده حس سطحی دستگاه تناسلی نیز سبب کاهش احتمال زود انزالی می شود.

به یاد داشته باشید که قبل از آغاز فعالیت زناشویی، موضع را با صابون شستشو دهید تا از بیحسی بیشتر آلت جلوگیری شود. متاسفانه از این روش به صورت خودسرانه و بسیار معمول استفاده شده که عوارض زیادی را در پی دارد. استفاده از بی حس کننده های موضعی، در آخرین مرحله از درمان افراد مبتلا به انزال زودرس قرار دارد و به هیچ وجه نباید در ابتدای کار از آن استفاده کرد. استفاده از روش های موضعی باید با تشخیص و صلاحدید پزشک و براساس سیر درمان و بهبودی باشد.

“چگونه می توان طول مدت زمان رابطه ی جنسی را افزایش داد؟”

درمان زودانزالی
فرد باید توانایی کنترل انزال را پیدا کند تا بواسطه ی آن از انزال زودرس جلوگیری بعمل آورده و نهایتاً مدت زمان بیشتری به رابطه ی خود ادامه دهد!
انزال زودرس شایع ترین مشکل جنسی مردان است که تاثیرات عمیقی برزندگی زناشویی افراد دارد.
اغلب کسانی که دچار این بیماری هستند به دلایل مختلف اخلاقی و فرهنگی از مراجعه به پزشک امتناع می کنند.
مشکل جوانان
اگر بیماری اختلال نعوظ شایع ترین بیماری جنسی مردان بالای 40 سال باشد، قطعا انزال زودرس شایع ترین بیماری جنسی مردان زیر 40 سال است. حتی برخی از دانشمندان با در نظر گرفتن کل مبتلایان این بیماری نسبت به کل جمعیت مردان، انزال زودرس را شایع ترین بیماری جنسی در کل مردان می دانند.
در بسیاری از کشورهای توسعه یافته که امکان آمارگیری در این زمینه وجود دارد، برآورد می شود30 تا 70 درصد مردان به نوعی در طول عمر خود دچار این بیماری می شوند. در ایران آمار دقیقی در این باره وجود ندارد، چرا که اغلب کسانی که دچار این بیماری هستند به دلایل مختلف اخلاقی و فرهنگی از مراجعه به پزشک امتناع می کنند. اگرچه همه این بیماران از یافتن راه حلی برای رهایی از شر آن خوشحال می شوند.
مشکل مردها ، درد دل زن ها
انزال زودرس عبارت است از انزالی که زودتر از زمان دلخواه زوجین رخ دهد و باعث نارضایتی یک یا هر دوی آنها شود. یعنی حتی اگر زوجه نیز در اغلب نزدیکی ها احساس کند که انزال همسرش زود تر از زمان مورد انتظار اوست و این حالت باعث نارضایتی او شود، حتی اگر مرد چنین احساسی نداشته باشد، انزال مرد، زودرس بوده و باید بررسی شود.
نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که انزال زودرس در بسیاری از افراد و در برخی از موارد وجود دارد ولی آن انزال زودرسی بیماری تلقی می شود که در بیش از 50 درصد نزدیکی های فرد رخ دهد. یعنی مردی دچار بیماری انزال زودرس است و باید درمان شود که در بیش از نیمی از موارد نزدیکی های خود دچار انزال زودرس شود.
نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که انزال زودرس در بسیاری از افراد و در برخی از موارد وجود دارد ولی آن انزال زودرسی بیماری تلقی می شود که در بیش از 50 درصد نزدیکی های فرد رخ دهد. یعنی مردی دچار بیماری انزال زودرس است و باید درمان شود که در بیش از نیمی از موارد نزدیکی های خود دچار انزال زودرس شود.
هیجان بی مورد
انزال زودرس در اغلب موارد یک مشکل روانی محسوب می شود و در آن اندام های تناسلی فرد اصلا دچار اختلال نیستند. در واقع تصور می شود کسانی که دچار انزال زودرس هستند، در اولین تجربیات جنسی خود برای رسیدن به انزال زودتر به دلایل مختلف فرهنگی و گاهی مذهبی تحت استرس بوده اند و همین تصور و ذهنیت اولیه در طول زندگیشان باعث ایجاد

شما احتمالا با جستجوی کلمات زیر وارد مقاله شده اید چنانچه مطلب مرتبط با جستجوی شما نبوده همان کلمه را در جستجوی سایت وارد کنید

چرا مردان زودتر از زنان ارضا میشوند , راهای طبیعی جلوگیری از زود انزالی , غذاهایی که باعث دیر انزالی میشود , درمان زود انزالی قبل از ازدواج , ایا زودانزالی درمان دارد یا نه , علت اصلی زود انزالی در اقایان , آیا زود انزالی درمان دارد؟ , دلایل زود انزالی زنان , نحوه انزال در مردان , روش های انزال مردان , زود ارضایی در زنان , زود انزالی در زنان , روشهای انزال زنها , مراحل انزال مردان , زودانزالی در زنان , انزال زودرس زنان , دلیل زود انزالی , زود انزالی زنان , علت زود انزالی , انزال در زنان , انزال چیست , دیر انزالی , انزال زنها , زود ارضائی

سایت ازدواج، زناشویی ،آکا، انتخاب همسر ، همسریابی ، راهنمای ازدواج ، دانستنی های جنسی ، عقد و عروسی

دليل زود انزالي در زنان
دليل زود انزالي در زنان
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *