دسر هندوانه برا شب یلدا

دوره مقدماتی php
دسر هندوانه برا شب یلدا
دسر هندوانه برا شب یلدا

در گذشته خوراکی های سفره شب یلدا که معمولا روی کرسی چیده میشد محدود بود به میوه های خشک شده مثل انجیر و کشمش و سیب خشک ، آجیل، هندوانه و انار دان شده ، لبوی داغ و چای در استکان های کمر باریک . اما حالا انواع و اقسام خوراکی های مختلف به این سفره یا میز اضافه شده یکی از این خوراکی ها ژله شب یلدا ست . این ژله ها اغلب به شکل ژله انار یا ژله هندوانه است .

من در این پست قصد دارم عکس ۶۰ مدل تزیین ژله شب یلدا را برایتان بگذارم که ایده بگیرید و سفره های یدا یتان را آن تزیین کنید .

ولی از آنجایی که شاید طرز تهیه ژله ها را بلد نباشید ۶ مدل دستور ژله هندوانه و ژله انار به صورت ژله قالبی یا ژله تک نفره برای شما جمع آوری کرده ام که همه چیز برای شروع به کار آماده باشد . موفق باشید.

 

 

دسر هندوانه برا شب یلدا

برای تهیه این دستور از این صفحه @Ashpazi_belghis استفاده کرده ام

دوره مقدماتی php

مقدار ژله ها بستگی به اندازه پوست هنوانه دارد . اگر هندوانه تان بزرگ است ممکن است لازم باشد چند بسته پودر ژله قرمز رنگ  داره من دو بسته پودر ژله انار استفاده کردم میتونید از هر ژله قرمزی استفاده کنید ( مثل ژله توت فرنگی آلبالو و غیره )

برای هر بسته ژله یک لیوان و نصفی اب گرم استفاده کردم وگذاشتم خوب بسته شود ( روی بسته نوشته ۲ لیوان ولی ما میخواهیم حسابی بافت سفتی داشته باشد این ژله که موقع بریدن تکه تکه نشود )

هندوانه را نصف کنید و با دقت و حوصله هندوانه ها را خارج کنید ( نکته : برای این که هندوانه ها اسراف نشود میتوانید با اسکوپ بستنی هندوانه ها را خارج کنید در یک ظرف شیک بچینید و روی آن سلیفون بکشید و در کنار تزیینات و خوراکی های دیگر شب یلدا از آن استفاده کنید )

طوری هندوانه را خالی کنید که کمی هم از پوست سفید هندوانه در آن باقی بماند اینطوری خیلی طبیعی تر است.

بعد ژله را که کاملا در آب حل و یک دست شده در داخل پوست هندوانه که شبیه یک کاسه بزرگ در آمده بریزید و بگذاری در یخچال که حسابی خودش را بگیرد و سفت شود .

بعد از چند ساعت ( روی بسته نوشته یک ساعت ولی شما ۴-۵ ساعت بذارید بماند که موقع بریدن وا نرود ) آن را از یخچال بیرون بیاورید و با یک کارد تیززززز آن را به صورت شتری ( شما هم همین اصطلاح را استفاده میکنید دیگر ؟؟ ) ببرید .

در یک ظرف خوشگل بچینید و در سر سفره یلدا قرار دهید بعد میل کنید و لذت ببرید .

دوستان این ژله ابتکاریه ولی خیلی خوشمزه و زیبا و ساده ست

 

خوب حالا بیاید تزیین ۶۰ مدل ژله به مناسبت شب یلدا رو با هم تماشا کنیم . امیداورم به شما ایده های خوبی بده :

دیدگاه

تصویر امنیتی *

بهینه سازی : دلبرانه

اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم کلیه حقوق برای این سایت محفوظ است و کپی برداری فقط باذکر منبع با لینک مربوطه بلامانع است Copyright delbaraneh.com © 2019- Allrights Reserved.

تبلیغات کلیکی گوگل در مقایسه با تبلیغات کلیکی سایت های ایرانی

بسیاری از کارشناسان حوزه دیجیتال مارکتینگ بر این واقعیت اذعان دارند که گوگل ادز بهترین و موثرترین نوع تبلیغات اینترنتی است. اما سیستم‌های تبلیغاتی دیگری نیز وجود دارند، که مانند گوگل ادز در خانواده سیستم‌های تبلیغات کلیکی قرار می‌گیرند.

در این پست می‌خواهیم درباره این سوال مهم کسب و کارهای ایرانی بحث کنیم که:

تبلیغات کلیکی گوگل موثرتر است یا سیستم‌های تبلیغات کلیکی ایرانی؟

پاسخ به برخی از سوال ها به قدری واضح و شفاف است که حقیقتا جایی برای توضیح و تفسیر باقی نمی گذارد. بهترین مقیاس برای ارزیابی موفقیت و محبوبیت هر کمپین تبلیغاتی تجربیات کاربران مختلف در استفاده از سیستم‌های تبلیغاتی مختلف است. ما روزانه زیر بمباران انواع مختلف تبلیغات هستیم که در بسیاری از مواقع، هیچ نیازی به آنها نداریم! این تبلیغات از پیامک های مزاحم گرفته تا بنرهای بی کیفیت، برای تبلیغ محصولاتی که هرگز علاقه ای به خرید آن نداشته ایم؛ گسترده است!دسر هندوانه برا شب یلدا

در دنیای آنلاین، البته اوضاع تبلیغات اجباری به مراتب گرم تر و قطعا آزار دهنده تر است. ارائه­ی تبلیغاتی غیر واقعی، وارد شدن به وب سایت های بی ارتباط با موضوع جستجو و در نهایت ورود به وب سایت هایی مملو از تبلیغات آزار دهنده برای محصولاتی بی کیفیت؛ تنها بخشی از نشانه های ناکارآمدی سیستم های تبلیغات کلیکی وب سایت های ایرانی است. البته که این وضعیت با کمی تفاوت در وب سایت های خارجی نیز صادق است.

مزایای گوگل ادز در مقایسه با تبلیغات کلیکی وب سایت های ایرانی چیست؟

 

آژانس تبلیغاتی جی ادز از چندین سال گذشته فعالیت در زمینه تبلیغات گوگل ادوردز را شروع کرده است و سعی کرده این خدمات را با بهترین کیفیت و منصفانه ترین قیمت، به کسب و کارها و صاحبین وب سایت های ایرانی، ارائه دهد. جی ادز همچنین گام‌های خوبی در زمینه آموزش تبلیغات در گوگل برداشته است. پس شما می‌توانید با خیال راحت با شماره ۶۶۵۶۵۰۰۰ تماس حاصل نمایید و کارشناسان جی ادز را در جریان نوع کسب و کار خود قرار دهید تا مناسب ترین پلن‌های تبلیغات گوگل را به شما پیشنهاد دهیم.

کسب و کارهای ایرانی می توانند با دریافت مشاوره های تخصصی، از مزایای گوگل ادوردز بهره مند گردند. در شرایط سخت اقتصادی برای کسب و کارهای نو پای ایرانی، قطعا گوگل ادز موثرترین، کاربردی ترین و اقتصادی ترین راهکار تبلیغاتی است.

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

تزیینات شب یلدا, سفره آرایی و میوه آرایی
ثبت دیدگاه
188,372 بازدید

فیلم آموزش ژله هندوانه سه بعدی مخصوص شب یلدا با توضیحات کامل را ببینید :

 

ژله هندوانه

دسر هندوانه برا شب یلدا

 

طرز تهیه ژله هندوانه شب یلدا

ژله به شکل هندوانه , ژله در پوست هندوانه

طرز تهیه ژله هندوانه شب یلدا

بسیار ساده است ابتدا دو رنگ سبز و قرمز زله را درست کرده در قالب به ترتیب زله قرمز را میریزیم و کمی سرد شد شکلاتهای گرد نی شیر داخلش میریزیم و بعد سبز را ریخته به همین سادگی حاضر است

نمونه ای دیگر با پوست پرتقال :

توی پرتقال را خالی کنید ژله قرمز بریزید و در یخجال بگذارید و قبل از کامل سفت شدن

سیاه دانه روش بپاچید و برش دهید.

ژله هندوانه سه بعدی

طرزتهیه ژله هندوانه

ژله هندونه,ژله در پوست هندوانه

ژله شب یلدایی

این روش را می توانید با هندوانه نیز انجام دهید

داخل هندوانه را خالی کنید و ژله را بریزید و در یخچال گذاشته .با تخم هندوانه نیز

میتوانید تزیینش کنید .برش دهید ..

ژله هندوانه ایده یلدایی

برای این مدل ژله احتیاج به سه سایز ظرف داریم ، ابتدا ژله کیوی رو با بستنی مخلوط میکنیم ( به ازای هر بسته ژله یک لیوان آب جوش، نصف لیوان بستنی ) بعد مقداری کمی شو میریزیم داخل ظرف یا قالب اصلی ( به اندازه دوسانت ) میزاریم ببنده

بعد ما بقی ژله ها رو میریزیم و بعد یک کاسه رو پر از یخ میکنیم و میزاریم روی ژله ها میزاریم یخچال تا ببنده وقتی بست ژله آلوورا رو با بستنی مخلوط میکنیم ( به ازای هر بسته یک لیوان اب جوش ، نصف لیوان بستنی ) میریزیم روی لایه ژله قبلی و یک کاسه کوچیکتر پر یخ میکنیم و روی اون قرار میدیم میزاریم یخچال تا ببنده وقتی بست

کاسه رو برمیداریم و ژله انار و که با مقداری خیلی کم بستنی مخلوط کردیم ( فقط برای اینکه مات بشه ) میریزیم روی لایه قبلی میزاریم تا ببنده ، حالا میخوایم برگردونیم ؛ ابتدا دور ژله رو با چاقو اروم ازاد میکنیم ، سپس داخل اب جوش به مدت چندثانیه
نگه میداریم تا خودشو آزاد کنه سپس روی یک سلفون برمیگردونیم ، تا اینجا اینجوری میشه که ژله سبز روی کار میشه ولی ما میخوایم ژله سبز کف کار باشه ، بخاطر همین روی سلفون برمیگردونیم ، حالا ژله رو از روی سلفون برمیگردونیم روی ظرف اصلیمون و به مثل عکس میشه من زیر کار که میبینید قرمز هست توی یک قالب دیگه ژله انار ریختم و زیر ژله قالبی قرار دادم که پایه دار بشه ☺️ امیدوارم کامل باشه توضیحات و درست کنید و لذت ببرید

ژله سبز و طبق دستور ژله درست میکنیم اگه آب سردش رو کمتر بریزیم که سفت تر بشه بهتره. من یه قاشق چای خوری ماست هم بهش اضافه کردم که از شفافیتش کم بشه.این ژله رو تو بزرگترین کاسه میریزیم.

 

 

کاسه متوسط رو میگذاریم داخل ژله. مواظب باشید که ژله سبز داخل کاسه دوم نره و کاسه دوم دقیقا” وسط قرار بگیره. البته من هر کاری کردم آخر وسط نموند. به عنوان وزنه داخل کاسه دوم آب میریزیم.

ژله رو میگذاریم تو یخچال تا کاملا ببنده ، بعد با ملاقه آبش رو خالی میکنیم و به جاش آب داغ میریزیم. یه تکون جزئی میدیدم و کاسه رو از ژله جدا
میکنیم.البته اگه مثل من حوصله اینکارا رو نداشتین در یک عملیات ضربتی یهو کاسه رو کج کنین که آبها بریزه ، بعد توی کاسه آب داغ بریزین. ، خب حالا
شما کاسه ای دارین که دور تا دورش ژله سبز رنگه. دسر هندوانه برا شب یلدا

حالا با ژله آلوئه ورا و بستنی ، ژله بستنی درست میکنیم و وقتی ولرم شد میریزیم روی ژله سبزمون. (البته شما میتونید از ژله شیر هم استفاده کنین)

حالا کوچیکترین کاسه رو مثل روش اول میذاریم داخل ژله بستنیمون. باز میذاریم تو یخچال تا ژله بستنی هم ببنده ، کاسه سوم رو هم مثل روش قبل ازژله بستنی جدا میکنیم ، ژله قرمز رو که قبلا آماده کردیم و میریزیم داخل ژله و میذاریم ببنده. حالا داخل بزرگترین کاسه به ترتیب از بیرون به داخل ژله سبز، سفید و قرمز داریم. 

ژله رو برمیگردونیم ، برش میزنیم و با تخمه هندونه یا اگه نداشتین مثل من با کاکائو تزئینش میکنین.  ژله من موقع برگردوندن شکست. اگه میدونستم اینطور میشه اینقدر زحمت نمیکشیدم و از اول ژله سه رنگ معمولی با رنگای قرمز سفید سبز میدرستیدم. بعد برش میزدم. مثلا میخواستم نصف هندونه رو درسته دربیارم.

تزیین خرمالو شب یلدا

  گرد آوری مطالب : iranbanou.com

برچسب ها ژله به شکل هندوانه طرز تهیه ژله با طرح هندوانه طرز تهیه ژله های زیبا آموزش آشپزی تزیین سفره ژله ژله هندوانه سایت آشپزی سفره آرایی میوه آرایی

 تزیین ژله با میوه  : بار دیگر ایران بانو را با انواع تزیین ژله های …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت


تزئین سالاد

تزیین سالاد الویه

مدل کیک تولد دخترانه

تزیین غذا و سفره ایرانی

طرز تهیه انواع ژله

انواع سالاد کاهو با تزیینات

تزیین سالاد فصل

عکس تزیین سالاد کاهو کلم

تزیین سالاد کاهو و کلم

تزیین سالاد فصل

تزیین انواع سالاد شیرازی

دیزاین  سالاد کاهو

تزیین سالاد ماکارونی

طرز تزیین حلوا

عکس تزیین حلوا عروسی

تزیین ژله جدید

طرز تهیه ژله تزریقی

طرز تهیه ژله رولی

تزیین مدل ژله چند رنگ

تزیین غذا و دسر ایرانی

تزیین غذا و سالاد و دسر

تزیینات دسر

تزیین دسر ژله

ژله انار

سفره شب یلدا سنتی

تزیینات شب یلدا

تزیین پشمک شب یلدا

تزئین سفره ی افطاری

تزیین سفره افطار

منو غذایی ماه رمضان

چگونه خودم را دوست داشته باشم

بیوگرافی

رنگ مو با دکلره و بدون دکلره

علائم بارداری

علائم بارداری پسر

عکس پروفایل

لباس شب

علایم ایدز در روزهای اول

مدل پالتو

عکس پروفایل اربعین

عکس پروفایل عاشورا

عکس پروفایل اردیبهشت ماهی

عکس پروفایل روز دختر

عکس پروفایل شهادت امام جعفر صادق

عکس پروفایل عید فطر

عکس پروفایل شب قدر

عکس نوشته ماه رمضان

عکس پروفایل ماه رمضان

عکس پروفایل نیمه شعبان

پروفایل نیمه شعبان

عکس پروفایل شب قدر

شب یلدا یکی از بهترین شب ها برای ما ایرانیان است. برای تزئین میز شام شب یلدایتان این ژله هندوانه ای را حتما امتحان کنید. این ژله طعم و شکل بسیار زیبایی دارد.

این دسر خوشمزه را برای شب یلداامسال تان درست کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

پودر ژله آلبالو : 1 بسته ( از هر ژله قرمزی می تونید استفاده کنید چون رنگ قرمز ژله آلبالو خیلی خوشرنگه من معمولا از اون استفاده می کنم )پودر ژله آلوورا : 1 بستهخامه صبحانه : 100 گرمرنگ سبزچوب بستنی : به تعداد لازمچیپس شکلات : به مقدار لازم

بیشتر بدانید : ژله انار سه رنگ، یک دسر شیک شب یلدایی!

بیشتر بدانید : مافین انار با کرم شانتی، یک دسر شب یلدایی خوشمزهدسر هندوانه برا شب یلدا

درست کردن این ژله بیشتر از یک ساعت وقتتون رو نمی گیره ، خیلی راحتتر از اونیه که فکرشو می کنید .

بیشتر بدانید : گراتینای هندوانه، یک دسر شب یلدا سریع و آسان

ژله آلبالو رو با یک و نیم لیوان آبجوش حل کنید .

نکته : من برای ژله از 200 سی سی آب استفاده می کنم .

بیشتر بدانید : تزیین انار شب یلدا عروس با 2 ایده جالب + آموزش

دو قاشق سوپخوری از محلول همین ژله آلبالو رو با یک قاشق مرباخوری خامه صبحانه حل کنید . بعد به ژله آلبالو اضافه کرده و هم بزنید .

نکته : هدف از اینکار اینه که مثل هندونه قرمز مات داشته باشیم نه قرمز شفاف .

بیشتر بدانید : شب یلدا ناخن های تان را به شکل هندوانه طراحی کنید

ممکنه دونه های خامه در سطح ژله بمونه در اینصورت با صافی اونو صاف کرده و اجازه بدین ژله نیم بند بشه .

 

بعد ژله رو هم بزنید تا یکدست بشه و داخلش مقداری چیپس شکلات بریزید .

 

مواد رو داخل قالب ناودانی ریخته و در یخچال قرار بدین .

 

 

برای درست کردن لایه دوم ژله آلوورا رو با یک لیوان آبجوش حل کنید . بعد از اینکه محلول از دما افتاد ، خامه رو ریخته و حل کنید .

 

 

بعد از بستن لایه اول ، لایه دوم رو با قاشق روش بریزید .

 نکته : لایه ها نباید خیلی سفت بشن و بمدت زیاد در یخچال بمونن چون بعدا باعث جدا شدن لایه ها از همدیگه می شن . قالب رو دوباره به یخچال منتقل می کنیم.

 

 

من در اینجا از دو روش استفاده کردم تا هم ژله هندوانه چوبی رو تجربه کنید و هم بدون چوب . بخاطر همین نصفش رو چوب قرار دادم و نصف بقیه رو بدون چوب درست کردم . بعد از بسته شدن لایه دوم ، چوبها رو داخل ژله فرو می بریم . فاصله رو رعایت کنید چون بعدا بین دو چوب بستنی برش خواهد خورد .

 

 

بقیه محلول ژله آلوورا و خامه رو با رنگ سبز کمی رنگ کردم .

نکته : می تونید از ژله های آماده سبز رنگ هم استفاده کنید مثل لیمو و طالبی ( به هرحال این ژله های آماده هم ترکیبی از رنگ و اسانس هستن و من خودم رنگ رو اضافه کردم تا اون سبزی که می خوام ، بدست بیارم ) .

 

 

بعد ژله سبز رو داخل قالب ریخته و به یخچال منتقل می کنیم .

 

 

بعد از اینکه ژله کامل بست با یه چاقو ژله رو از دیواره جدا می کنیم . 

بیشتر بدانید : دسر شب یلدا، موس انار سه لایه درست کنید

 

دسر هندوانه برا شب یلدا

سپس برش می دیم و به همین راحتی جدا می کنیم . لزومی به قرار دادن در آبجوش هم نیست .ژله به شکل هندوانه برای شب یلدا

بیشتر بدانید : شب یلدا : ژله چوبی هندوانه، یک دسر شیک و آسان برای میهمانی شب یلدا

بیشتر بدانید : شب یلدا : شکلات هندوانه ای، یک دسر آسان برای شب یلدا

بیشتر بدانید : شب یلدا : ژله انار و فالوده، یک دسر شیک و خوشمزه برای شب یلدا

اگر می خواهید بیشتر بدانید : سفره شب یلدا 97 را با این ایده ها تزیین کنید

اگر می خواهید بیشتر بدانید : میوه آرایی شب یلدا با ایده هایی نو و جالب

اگر می خواهید بیشتر بدانید : طرز تهیه ژله به شکل انار برای شب یلدا

اگر می خواهید بیشتر بدانید : تزیین پرتقال شب یلدا + فیلم

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifestyleمنبع : baharsite.com

S

Sa

نام (اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

تصویر امنیتی جدید

خال صورت یکی از ضایعه های پوستی است که اگر تعداد آن زیاد باشد می تواند زیبایی صورت شما را تحت تاثیر قرار دهد. روش های شیمیایی بسیاری برای از بین بردن خال های صورت وجود دارد اما استفاده از عسل یکی از روش های موثر خانگی است

بعضی وقتها احساس می‌کنیم پوستمان تیره و کدر شده ،آن هم نه با نور خورشید و یا خستگی بلکه به حالت جرمی که بر روی پوست سنگینی می کند. چند ماسک روشن کننده مخصوص این نوع پوستها وجود دارد که ساده و راحت در منزل تهیه می شود و بسیار در شفاف کردن پوست موثر است

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

شنبه , ۲۱ اردیبهشت ۹۸

غذای اصلی | پیش غذا | دسر | نوشیدنی | نان ها | خمیرها و کرم ها و آیسینگ ها | کیک و کاپ کیک | شیرینی و بیسکوییت | شکلات و تزیینات شکلاتی | سس و مارمالاد | ترشیجات و مرباجات | آشپزی رژیمی | غذاهای سریع | غذای کودک | شب یلدا | ولنتاین | تولد | هالووین | ماه رمضان و سفره های نذری | صبحانه | فینگرفود و پارتی فود | پیشنهاد منوی میهمانی | نکات آشپزی | سفره آرایی | میوه آرایی | تزئین غذا | معرفی ابزارهای سرآشپز | معرفی مواد لازم سرآشپز | دیکشنری آشپزی | ویدیوهای آشپزی 

مشاهده دستورات آشپزی بیشتر

مجله اینترنتی دلخوشی: ژله هندوانه، ایده ای جالب و زیبا برای دسر شب یلدا است. در این مطلب نوعی ژله هندوانه بسیار ساده و راحت و در عین حال خوشمزه را به شما آموزش خواهیم داد.

با سرآشپز دلخوشی همراه باشید.

دسر هندوانه برا شب یلدا

 

با تشکر از شما خواننده عزیز. بیایید با کلیک کردن بر روی لینک های آشپزی به جای تصویر برداری از دستورات آشپزی و انتشار تصاویر دستورات آشپزی، از سرآشپز دلخوشی حمایت کنید. 

توجه: هرگونه کپی برداری از مطالب و تصاویر اختصاصی سایت دلخوشی ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

برای تهیه ژله هندوانه به سه رنگ ژله قرمز، ژله سفید و ژله سبز نیاز داریم. برای آماده سازی ژله ها به صورت زیر عمل کنید:

۲ بسته پودر ژله توت فرنگی داخل ظرفی بریزید.

۲ و نیم لیوان آب داغ به ژله اضافه کنید و خوب هم بزنید تا ژله حل شود.

ژله را به مدت ۱ الی ۲ دقیقه داخل ماکروویو قرار دهید تا ژله کاملا حل و شفاف شود.

مجددا ژله را هم بزنید تا کاملا یکدست شود.

ژله را در دمای محیط قرار دهید تا کاملا خنک شود.

وقتی ژله کاملا سرد شد، ۴ قاشق غذاخوری شیر به ژله توت فرنگی اضافه کنید و خوب هم بزنید.

اضافه کردن مقدار کمی شیر به ژله، باعث مات شدن ژله می شود و در عین حال رنگ ژله تیره باقی می ماند.

برای ژله هایی که می خواهید مات باشد ولی رنگ روشن تری داشته باشد، مقدار بیشتری شیر به ژله اضافه کنید.

۱ بسته پودر ژله لیمو داخل ظرفی بریزید.

۱ و یک چهارم لیوان آب داغ به ژله اضافه کنید و خوب هم بزنید تا ژله حل شود.

ژله را به مدت ۱ الی ۲ دقیقه داخل ماکروویو قرار دهید تا ژله کاملا حل و شفاف شود.

مجددا ژله را هم بزنید تا کاملا یکدست شود.

بلافاصله تا ژله داغ است مقداری رنگ خوراکی ژله ای سبز به ژله اضافه کنید و خوب هم بزنید تا ژله سبز خوش رنگی داشته باشید.

ژله را در دمای محیط قرار دهید تا کاملا خنک شود.

وقتی ژله کاملا سرد شد، ۴ قاشق غذاخوری شیر به ژله لیمو اضافه کنید و خوب هم بزنید.

۱ بسته پودر ژله آلوورا را در ظرفی بریزید.

نصف لیوان آب داغ به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید تا ژله حل شود.

حال برای اینکه ژله شفاف تری داشته باشید، ژله را به مدت ۱ دقیقه داخل ماکروویو قرار دهید، سپس مجددا ژله را خوب هم بزنید تا یکدست شود.

اجازه دهید تا ژله آلوورا در دمای محیط کاملا خنک شود و داغی آن بیافتد.

وقتی ژله خنک شد، ۱ لیوان شیر که به دمای محیط رسیده است به ژله آلوورا اضافه کنید و خوب هم بزنید تا ژله پاناکوتا سفید آماده شود.

 

یک قالب گرد یا هر قالبی که در دسترس دارید انتخاب کنید.

قالب را کمی با روغن چرب کنید.

ژله توت فرنگی را داخل قالب بریزید و قالب را داخل یخچال قرار دهید تا ژله نیم بند و نسبتا سفت شود.

سپس قالب را یخچال خارج کنید و ژله پاناکوتا سفید رنگ را داخل قالب بریزید.

مجددا قالب را داخل یخچال قرار دهید تا ژله نیم بند شود.دسر هندوانه برا شب یلدا

سپس قالب را از یخچال خارج کنید و ژله سبز رنگ را داخل قالب بریزید و قالب را به یخچال منتقل کنید.

حال اجازه دهید تا ژله به مدت ۱ روز کامل داخل یخچال باقی بماند تا کاملا سفت شود.

سپس ژله را از یخچال خارج کنید، لبه های ژله را از قالب جدا کنید و ژله را به آرامی از قالب خارج کنید.

ظرف سرو ژله را با آب سرد کمی خیس کنید و سپس ژله را داخل ظرف برگردانید.

در نهایت به عنوان تخم هندوانه از چیپس شکلات گرد یا اشکی استفاده کنید وژله هندوانه را تزیین کنید.

منبع: سرآشپز دلخوشی (آشپزی اختصاصی مجله اینترنتی دلخوشی)

  اخبارروزدنیا

  روانشناسی

  کودک و والدین

  قانون و عدالت

  زناشویی

  کلاس درس

  مذهبی

  علمی

  ورزش

  موفقیت

   آموزش آشپزی

  آرایش و زیبایی

  فرهنگی هنری

  مراسم عروسی

  نکات خانه داری

  مد روز

  بازی و سرگرمی

  تفریحی گردشگری

  دنیای آموزش

  سلامتی

دسر هندوانه برا شب یلدا
دسر هندوانه برا شب یلدا
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *