دسر شیر و نشاسته

دوره مقدماتی php
دسر شیر و نشاسته
دسر شیر و نشاسته

لوبیا پلو غذایی بسیار لذیذ و دوستداشتنی است که ما ایرانی ها علاقه زیادی به آن داریم لوبیا سبز که در این غذا استفاده می شود بسیار در خوشمزه کردن این غذا تاثیر دارد. اما این لوبیای خوشمزه را می توان در غذاهای دیگه ای نیز استفاده کرد. یکی از این غذاهای خوشمزه ته چین است که با هم طرز تهیه آن را ببینیم.

کشورهایی همانند ترکیه از جمله کشورهای مسلمان هستند که ماه مبارک رمضان روزه می گیرند و مراسم افطاری دارند. مانند ایران که غذاها و شیرینی های مخصوص افطار داریم کشور های مسلمان نیز شیرنی مخصوص افطار دارند.

دسر شیر و نشاسته

شب های ماه رمضان شما می توانید در کنار تمام غذاهای خوشمزه و لذیذ که تهیه می کنید از غذاهایی که بسیار سبک و سالم اند در کنار آنها استفاده کنید. که هم سفره زیباتری داشته باشید و هم غذاهای متنوع و ساده ای تهیه کنید.

دوره مقدماتی php

این روزها که فصل بهار شروع شده است و بسیاری از افراد در خانه های خود فرصت بیشتری نسبت به ایام پر مشغله سال دارند می توانند برخی مواد خوراکی مانند کیک ها و یا انواع غذاها را خودشان در خانه تهیه کنند و لذت دورهمی ها را با آن ها بیشتر کنند.

افطار یکی از زیباترین و معنوی ترین لحظاتی است که خانواده ها می توانند دور هم جمع شوند و مایلند غذاهای خوشمزه و لذیذ را دور هم بخورند و بهترین لحظات را کنار هم بگذرانند. ما همراه باشید تا هر روز یک غذای لذیذ را بریا افطار بهش ما معرفی کنیم.

غذاهای ما ایرانی ها بسیار لذیذ است و همه ما با خوردن آنها بسیار لذت می بریم. این غذاهای سنتی معمولا از مواد بسیار مفیدی تهیه می شوند. امروز می خواهیم حلیم خانگی با گندم را به شما دوستان آموزش دهیم و به بررسی خواص گندم بپردازیم.

برای تزئین نان شیرینی شکلاتی به شکل درخت کریسمس فقط به دو ورق خمیر هزارلا یا پاف پستری و یک شیشه شکلات صبحانه نیاز دارید

ترشی یکی از مهم ترین چاشنی های ما ایرانی هاست. مردم کشور ما به خصوص مردم مناطق شمالی ترشی را در خانه تهیه می کنند و در شمال کشور می توانید انواع ترشی را پیدا کنید. امروز یک ترشی متفاوت را با هم می بینیم.

خوردن یک لیوان چای داغ و یا قهوه با یک تکه کیک و یا رولت می تواند در هر ساعتی از روز حال و هوای ما را به شدت تغییر دهد. اگر آن رولت هم شکلاتی باشد و در خانه تهیه شده باشد که فوق العاده است. طرز تهیه یک رولت خوشمزه و خانگی را در ادامه ببینیم.

اختصاصی سایت نیک صالحی

امروز اولین عکس رسمی از نوزاد پسر مگان مارکل و شاهزاده هری منتشر شد و این زوج در کنار نوزادشان در برابر دوربین ها قرار گرفتند.

آشپزی و شیرینی پزی

لوبیا پلو غذایی بسیار لذیذ و دوستداشتنی است که ما ایرانی ها علاقه زیادی به آن داریم لوبیا سبز که در این غذا استفاده می شود بسیار در خوشمزه کردن این غذا تاثیر دارد. اما این لوبیای خوشمزه را می توان در غذاهای دیگه ای نیز استفاده کرد. یکی از این غذاهای خوشمزه ته چین است که با هم طرز تهیه آن را ببینیم.

مد روز و زیور آلات

داشتن دختر بچه در هر خانه ای آن خانه را زیبا تر و متفاوت تر می کند. دختر بچه ها معمولا تنوع لباسشان خیلی زیاد است و همین موضوع باعث می شود که مادر ها بخواهند لباس های بیشتری برای دختر کوچکشان بخرند.

©باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت niksalehi.com مجاز میباشد .

با نشاسته دسرهای مختلفی را می توانید تهیه کنید که در این مطلب طرز تهیه دسر با نشاسته برای مهمانی ها و مجالس مختلف را به شما کدبانوهای عزیز و گرامی آموزش خواهیم داد که امیدواریم از تهیه این دسر نهایت لذت را ببرید.

فرنی موزی دسری خوشمزه و خوش طعم است که با نشاسته تهیه می شود و شما می توانید این دسر را برای افطار ماه مبارک رمضان و مجالس نذری خود تهیه کنید. در طرز تهیه دسر با نشاسته از شیر و موز و شکر و نشاسته و وانیل و گلاب استفاده می شود که این دسر خوش عطر؛ طعم و ظاهری متفاوت دارد.

در طرز تهیه انواع دسر ها نظیر فرنی و مشکوفی و مسقطی از نشاسته استفاده می شود که هر کدام از این دسر ها طعم و ظاهری خوشایند و متفاوت دارند و برای پذیرایی از مهمان ها در مجالس مختلف می توانند مفید و ایده آل باشند.

برای تهیه دسر موزی با نشاسته ابتدا شکر و شیر و نشاسته را در ظرفی مناسب با یکدیگر مخلوط کنید سپس ظرف را روی حرارت گاز با شعله ملایم قرار دهید و مخلوط شکر و نشاسته را هم بزنید تا در شیر حل شوند و مانند فرنی شوند بعد از اینکه مواد به دمای جوش رسیدند وانیل را به آن ها بیفزایید و زیر شعله گاز را کم کنید.دسر شیر و نشاسته

بعد گذشت دو دقیقه موز له شده را به مخلوط شکر و نشاسته بیفزایید و این مواد را به صورت مرتب هم بزنید تا با موز ترکیب شوند و بعد از گذشت دو دقیقه گلاب را به فرنی موزی اضافه کنید و شعله گاز را خاموش کنید. در مرحله آخر طرز تهیه دسر با نشاسته بعد از اینکه دسر موزی به طور کامل سرد شد آن را به مدت 4 ساعت درون یخچال قرار دهید و بعد از مدت زمان ذکر شده دسر فرنی موز با نشاسته را از یخچال بیرون آورید و با کمک پودر پسته و شربت آلبالو این دسر خوشمزه را تزیین کنید برای تزیین دسر فرنی موزی همچنین می توانید از روش های تزیین فرنی استفاده کنید. همچنین می توانید این دسر را بعد از آماده شدن درون قالب با شکل دلخواه خود بریزید و به مدت 4 ساعت قالب حاوی دسر را درون یخچال قرار دهید تا به خوبی ببندد و بعد از مدت زمان ذکر شده دسر را از درون قالب به ظرفی مناسب انتقال دهید سپس دسر فرنی موزی را با روش های دلخواه خود تزیین کنید.

در این مطلب با طرز تهیه دسر با نشاسته در منزل آشنا شدید که امیدواریم از تهیه این دسر خوشمزه و مجلسی در منزل نهایت لذت را ببرید و لحظات خوب و خوشی را در کنار اعضای خانواده خود سپری کنید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟



چگونه اشتهای کودکان را افزایش دهیم؟



ایده های جذاب برای طراحی ناخن در نوروز 98


دتاکس واتر چیست؟ چگونه دتاکس واترهای مفید درست کنیم؟



معرفی انواع غذاهای رژیمی برای کاهش وزن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ی

ی: 1388/10/26

:
ی 2 ی ѐ
100
2 3 ی
Ԙ 1 ی
ی 1 2
ʘ
2 ی
ی یی

ی :
ی یی . Ӂ ی ی Ԙ ی ی ی ی јی یی . ی یی ی ی . Ӂ ی یی یی . ی ی΍ یی .

 

دسر شیر و نشاسته
دسر شیر و نشاسته
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *