دستگاه بخور سرد و گرم sunny قيمت

دوره مقدماتی php

خواص دارویی و گیاهی


مشخصات  دستگاه بخور سرد و گرم سانی مدل SHU-405


 

دستگاه بخور سرد و گرم سانی مدل SHU-405  رطوبت ساز و مرطوب كننده  با بهره گيري از تكنولوژي اولتراسونيك هم قادر به ايجاد بخار سرد است و هم بخار گرم . استفاده از دستگاه بخورسانی باعث تلطيف هواي منزل و يا محيط كار شما مي شود . ذرات يونيزه شده آب بخاطر دارا بودن يونهاي منفي ذرات گرد و غبارمعلق در هواي اتاق را بخود جذب ميكند و از وارد شدن اين ذرات به دستگاه تنفسي شما جلوگيري مي كند . مخصوصا در فصل سرما كه انواع دستگاه هاي حرارتي از قبيل شوفاژ ، بخاري و شومينه در منزل روشن هستند كه باعث خشك شدن هواي خانه و از بين رفتن رطوبت مطلوب هوا ميشود ، استفاده از دستگاه بخور سرد وگرم توصيه مي شود .



برخی ار مزیت های دستگاه بخور 405 سانی :


 

دوره مقدماتی php

در اين دستگاه بخور از هيچگونه ماده شيميايي مضر استفاده نشده است و همچنين امواج التراسونيك دستگاه هيچ گونه زياني براي افراد ندارد و داراي بالاترين استانداردهاي بهداشتي اروپا و داراي تاييديه  از وزارت بهداشت ايران نیز هست .

از بخور گرم هنگامي كه مي خواهيد بخور موضعي (مثلا صورت) بدهيد استفاده كنيد

 بيشتر از وضعيت بخور سرد دستگاه استفاده كنيد . تا هم به وسايل چوبي منزل آسيب نرسد و هم هواي اتاق دم نكند.


 

دستگاه بخور سرد سانی 560

سیستم:اولتراسونیک

حجم مخزن: 3/5 لیتر

خاموشی اتوماتیک هنگام تمام شدن آب

دارای فیلتر ضد باکتری

دارای فیلتر ضد اکسید فلزات

نبولایزر و رادیاتور فرا صوتی

برق مصرفی:25w

قابلیت تنظیم بخار خروجی

صدا دستگاه 35db(مناسب برای اتاق خواب)

وزن دستگاه 1.4 kg

دارای دو سال گارانتی تعویض

تحت لیسانس sunny آلمان

دستگاه بخور سرد دمای اتاق یا فضایی که مورد استفاده قرار گرفته است را افزایش نمی دهد.رطوبت روی اثاثیه منزل شما نمی نشیند.ضد گرد و غبار ضد باکتری و ضد ویروس است.

شما را در برابر سرما خوردگی و آنفولانزا ایزوله (مصون) می کند.

ولی بغیر از تمام این تفاوتها اگر می خواهید هوای لطیف سحر گاهی جنگل بعد از بارش باران را در منزل تجربه کنید

ما دستگاه بخور سرد تخم مرغی sunny-560 را به شما توصیه می کنیم.

جهت رفاه و حال اعضا محترم اریا کالا شماره تلفن خدمات پس از فروش این محصول به شرح ذیل می باشد

سانی 55071823

تلفن تماس : 33745356            33758173


بازدید روز


8832


بازدید دیروز


14756


بازدید ماه


367538


بازدید کل


19101935


افراد آنلاین


41427

کد رهگیری :

برند یا سازنده‌ای با این نام پیدا نشد!

برند یا سازنده‌ای با این نام پیدا نشد!

برند یا سازنده‌ای با این نام پیدا نشد!

برند یا سازنده‌ای با این نام پیدا نشد!

آب و هوای خشک، فصل زمستان و سیستم‌های گرمایی منزل همگی می‌توانند باعث خشکی‌ پوست، حساسیت ریه و تحریک سینوس‌ها شوند. دستگاه بخور و رطوبت ساز خانگی، کمک می‌کند تا این رطوبت از دست رفته تامین شود و خشکی سینوس‌ها بر طرف شود. رطوبت مناسب برای هوای داخل منزل در فصل زمستان باید به طور میانگین بین 30 تا 40 درصد باشد اما در تمام خانه‌هایی که دستگاه بخور سرد و گرم و رطوبت‌ساز وجود ندارد، رطوبت هوای داخل منزل بسیار کم است.

 

یک دستگاه بخار خوب سوزش گلو را کاهش می‌دهد، خارش چشم و بینی را کم کرده، خشکی پوست را برطرف می‌کند و در درمان سردردهای سینوسی و میگرن موثر است. برخی از کودکان و بزرگسالان دچار خونریزی‌های بینی می‌شوند که دلیل خیلی از آن‌ها خشکی هوا است و با خرید یک دستگاه بخار سرد و گرم، می‌توان خشکی مجاری تنفسی را کاهش و خون دماغ شدن‌های مکرر را درمان کرد.

اما یکی از مهمترین مزایای دستگاه بخور جلوگیری و درمان سرماخوردگی است. به همین دلیل پزشکان توصیه می‌کنند در اتاق کودک خود حتما یک دستگاه بخار قرار دهید تا تنفس کودک و نوزاد در خواب راحت باشد. همچنین بخور گرم برای بهبود علائم سرماخوردگی برای بزرگسالانی که سرما خوردگی دارند بسیار موثر است. علاوه بر دستگاه بخار ساز خانگی، دستگاه بخار و رطوبت ساز مخصوص داخل اتوموبیل نیز وجود دارد که علاوه بر مرطوب کردن، خوشبو کننده هوای داخل خودرو نیز هستند.

 

اگر بودجه زیادی برای خرید دستگاه بخار در نظر ندارید نگران نباشید، می‌توانید ارزان‌ترین و بهترین نوع آن‌ها را در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کلا پیدا کنید. انواع دستگاه بخور و رطوبت ساز فانتزی و کوچک، تا مدل‌‌های بزرگ و رومیزی با قیمت‌های متنوع در دیجی‌کالا به صورت آنلاین فروش می‌رسد. شما می‌توانید محصولات برندهای معتبری مثل بیورر (Beurer)، فلر (Feller)، های تک (HI tech)، متیو یا متئو (Matheo)، آلپکس (Alpex)، زیکلاس مد (Zyklumsmed)، امسیگ (Emsig)، ویونت (Vivent)، مکسی (Maxy)، اکسیر (Exir) و ویکس  (VIKS) که در بازار شناخته شده هستند را در سایت دیجی‌کالا باهم مقایسه کنید، اطلاعات مورد نیازتان را کسب کنید و در نهایت دستگاه بخار ساز برقی خود را آنلاین خرید کنید.



یون منفی چیست ؟ چه مزایایی دارد؟  زمانیکه یونیزاسیون هوا در بیمارستانها و اماکن کاری اروپا و روسیه اجباری است، درکشور ما علیرغم هوای مسمو م و بسیار آلوده به تازگی مورد توجه قرار گرفته است .

 یونها ذرات باردار موجود درهوا هستند که در طبیعت زمانیکه انرژی بر مولکولی مانند دی اکسید کربن، اکسیژن، آب یا نیتروژن وارد میشود ، باعث می شود که یک الکترون از مولکول جدا شده و یک یون باردار مثبت به جا بگذارد. الکترون جدا شده خود را به نزدیکترین مولکول می چسباند و آن را تبدیل به یون باردار منفی می کند.این یون باردار منفی اکسیژن است که بهترین تأثیر را بر ما دارد. یونهای منفی ذرات باردار الکتریکی هستند که آلودگی های موجود در هوایی را که ما تنفس می کنیم از بین میبرند و اثر جوان کننده ای بر سیستمهای فیزیولوژیکی ما دارند 

آیا هرگز توجه کرده اید که ما تا چه اندازه احساس تازگی در کوهها، کنار دریا، در جنگل یا در کنار آبشارها می کنیم؟ یا چقدر احساس پر انرژی بودن به ما دست می دهد؟توضیح آن این است که این اماکن معمولأ سرشار از بیلیونها یون منفی می باشند. پس از رعد و برق ، اکثر ما احساس تازگی می کنیم . این به دلیل این است که طوفان الکتریکی تریلیونها یونهای منفی آرامش بخش در هوا پخش کرده اند که اعصاب را تسکین داده و ما را سرشار از انرژی میکنند. تحقیقات علمی ثابت کرده اند که در فضاهایی که از یون منفی بالایی برخوردار هستند آثار حساسیت ، آسم ، افسردگی ، خستگی و سر درد کمتر دیده می شود و در این مکانها افراد از توانایی ، قدرت کار ، تمایل به همکاری و کارکرد مغزی بالاتری برخوردار بوده و ضریب اشتباه آنان پائین می آید.مطالعات در دانشگاه کلمبیا و انستیتو روانشناسی ایالت نیویورک نشان می دهد که دستگاه های مولد یونی با در صد بالا به صورت خاصی به شکل ضد افسردگی عمل می کنند. اتاقهایی که از یون منفی زیادی برخوردار هستند به شکل کاملأ چشمگیری نشان داده اند که از رشد باکتریها و خیلی عوامل بیماری زای دیگر جلوگیری کرده و در از بین بردن گرد و غبار ، ویروسها، دود سیگار، شورهء حیوانی، بوی نامطبوع و دودهای شیمیایی مسموم کننده تأثیر بی نظیری دارند.چگونه یونهای منفی ،آلودگی هوا را از بین می برند؟بیشتر آلاینده ها و مواد آلرژی زا ی معلق در هوا به صورت مثبت باردار هستند و البته یون منفی به صورت منفی باردار می باشد، این موضوع باعث می شود که یک جذب مگنتیک بین آلاینده های معلق در هوا بوجود می آورد که باعث می شود آنها یکپارچه شده و به هم بچسبند. نتیجتأ آنها خیلی سنگین می شوند تا بتوانند به صورت معلق در هوا باقی مانده و بدون اینکه بتوانند آسیبی به سلامتی ما برسانند به زمین فرود می آیند،تا جایی که دیگر راهی برای ورود به سیستم تنفسی شما نداشته باشند حتی اگر آنها قبل از اینکه پائین بیایند از طریق دم وارد سیستم تنفسی بشوند به دلیل افزایش حجم در قسمت فوقانی سیستم تنفسی فیلتر می شوند. 

 

– ظرفیت 4 لیتری- بخور سرد زیکلاس مد دارای فیلتر تصفیه آب- دارای صفحه نمایش LED- دارای صفحه کلید لمسی- دارای مخزن مواد معطر- دارای حالت خواب- بخور سرد زیکلاس مد Zyklusmed CYK C07 دارای ریموت کنترل- سیستم خاموش کننده اتوماتیک بعد از اتمام آب مخزن- قابلیت تنظیم خروجی بخار- حداکثر بخار خروجی 300 میلی لیتر بر ساعت- دارای برس نظافت- دارای تکنولوژی اولتراسونیک- حداکثر توان مصرفی 23 وات

 

 

دستگاه داراي يك بخش فلزي مي باشد كه در فركانس خاصي ارتعاش دارد و بدين وسيله قطرات آب را به ذرات 5-1 ميكرون تبديل مي كند. سپس فن دستگاه ذرات آب را پراكنده و منتشر مي سازد. در اين فرايند مقدار زيادي يونهاي آنيون توليد و منتشر مي شوند. اين چگونگي كاركرد دستگاه براي مرطوب و تازه كردن هواي پيرامون مي باشد.

مشخصات دستگاه :

بخور سرد SUNNY مدل SHU-680

دستگاه داراي يك بخش فلزي مي باشد كه در فركانس خاصي ارتعاش دارد و بدين وسيله قطرات آب را به ذرات 5-1 ميكرون تبديل مي كند. سپس فن دستگاه ذرات آب را پراكنده و منتشر مي سازد. در اين فرايند مقدار زيادي يونهاي آنيون توليد و منتشر مي شوند. اين چگونگي كاركرد دستگاه براي مرطوب و تازه كردن هواي پيرامون مي باشد.

مشخصات دستگاه :

موجود نمی باشد

بخور سرد SUNNY مدل SHU-560

اين دستگاه با استفاده از تكنولوژي فراصوتي با فركانس بالا مي تواند مولكولهاي آب را به ذرات بسيار ريز 5-1 ميكرون تجزيه كند. اين ذرات كوچك كه به صورت مه سفيد رنگ ديده مي شوند توسط فن به بيرون هدايت مي شوند. اين ذرات يون كه توسط دستگاه تشكيل گرديده اند ، موجب تازگي و مه آلود شدن هواي پيرامون ميگردند.

مشخصات دستگاه:

 

 

دستگاه بخور سرد و گرم SUNNY مدل SHU-405

دستگاه رطوبت ساز و مرطوب كننده محيط ساني با بهره گيري از تكنولوژي اولتراسونيك هم قادر به ايجاد بخار سرد است و هم بخار گرم.

استفاده از دستگاه بخور باعث تلطيف هواي منزل و يا محيط كار شما مي شود.ذرات يونيزه شده آب بخاطر دارا بودن يونهاي منفي ذرات گرد و غبارمعلق در هواي اتاق را بخود جذب ميكند و از وارد شدن اين ذرات به دستگاه تنفسي بدن شما جلوگيري مي كند.مخصوصا در فصل سرما كه انواع دستگاه هاي حرارتي از قبيل شوفاژ،بخاري وشومينه در منزل روشن هست كه باعث خشك شدن هواي خانه و از بين رفتن رطوبت مطلوب منزل مي شود.استفاده از دستگاه بخور سرد وگرم توصيه مي شود.

مزايا ي استفاده از دستگاه بخور سرد:

در اين دستگاه از هيچگونه ماده شيميايي مضر استفاده نشده است و همچنين امواج التراسونيك دستگاه هيچ گونه GS STANDARDزياني براي افراد ندارد.وداراي بالاترين استانداردهاي بهداشتي اروپا و داراي تاييديه وزارت بهداشت ايران

توصيه:از بخور گرم هنگامي كه مي خواهيد بخور موضعي(مثلا صورت)بدهيد استفاده كنيدو بيشتر از وضعيت بخور سرد دستگاه استفاده كنيد.تا هم به وسايل چوبي منزل آسيب نرسد و هم هواي اتاق دم نكند.

موجود نمی باشد

معرفی رطوبت ساز سرد 730 سانی

رطوبت ساز سرد سانی SUNNY مدل SHU-730 با طراحی و رنگ بسیار زیبا ، فضای اتاق را مطبوع و لذت بخش می نماید. توان رطوبت ساز 70 وات می باشد، که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد. ظرفیت مخزن آب رطوبت ساز 2/8 لیتر می باشد و دستگاه طی 24 ساعت می تواند حداکثر 7 لیتر آب را به بخار سرد تبدیل کند.در رطوبت ساز سانی مدل 730 سه عملکرد در قالب یک دستگاه تعبیه شده اند که شامل پنکه توربو، کولر هوایی و رطوبت ساز می باشد.رطوبت ساز بخور سرد سانی دارای نیروی توربو برای ایجاد چرخش هوای حداکثر می باشد که می توان از هر کدام از این سیستم ها به صورت جداگانه استفاده نمود. این دستگاه مجهز به رطوبت سازی اتوماتیک قابل تنظیم می باشد که سطح رطوبت اتاق را در سطح انتخاب شده قرار می دهد.نوع سیستم رطوبت ساز این دستگاه آلتراسونیک می باشد. این دستگاه بخور سرد داراي قابليت تنظيم حجم بخار سرد خروجي می باشد. رطوبت ساز بخور سرد دارای قابليت تنظيم زمان كاركرد تا 240 دقيقه علاوه بر كاركرد دائم می باشد. به دلیل طراحی مناسب این دستگاه ،امكان تنظيم زاويه چرخش فن وجود دارد. رطوبت ساز مدل 730 مجهز به سيستم خاموش كن خودكار در حالت ناپايداري دستگاه می باشد.رطوبت ساز بخور سانی قابل استفاده در تمامی فصول سال می باشد.مشخصات فنی رطوبت ساز سرد 730 سانی :توان: 70واتبرق مصرفی: 240-220ولتابعاد: طول(30)-عرض(15)-ارتفاع(48)سانتی متروزن: 6 کیلورنگ: سفید و آبیمشخصات ظرفیتگنجایش مخزن آب: 8/2لیترنوع رطوبت ساز: سردنوع سیستم رطوبت ساز: آلتراسونیکقابلیت کنترل خروجی بخار: داردسیستم ضد چکه: داردنشانگر سطح آب: داردمخزن جداشونده: داردسیستم خاموش کننده خودکار: داردچراغ هشدار دهنده در صورت عدم آب: دارد

موجود نمی باشد

 

9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *