درمان چاقي به صورت گياهي

دوره مقدماتی php
درمان چاقي به صورت گياهي
درمان چاقي به صورت گياهي




خانه

موبایل

دوره مقدماتی php

گیاهان دارویی برای چاق شدن

 

درمان چاقي به صورت گياهي

در دنیای امروز، بسیاری از افراد به دنبال شیوه های مختلف لاغری و کاهش وزن هستند. این در حالی است که تعدادی همواره تلاش در افزایش وزن دارند که این موضوع، کمتر مورد توجه است.در این مطلب گیاهان دارویی مفید برای افزایش وزن را آورده ایم اما باید در همین ابتدا عرض نماییم که هیچ گیاه دارویی را به مدت طولانی و خودسرانه مصرف نکنید و حتماً این کار تحت نظر متخصص طب سنتی یا گیاه شناس باشد. این مورد مخصوصاً در مورد کسانی که مشکلات کبدی و کلیوی دارند و یا داروهای خاصی مصرف می کنند دارای اهمیت بیشتری است.

ریشه گل قاصدک مناسب برای مبارزه با لاغریریشه گل قاصدک مغذی است و باعث افزایش اشتها و درمان لاغری می شود. برای استفاده از خواص آن جوشانده آن را در یک فنجان و نیم تهیه کنید. طعم این نوشیدنی تلخ است که آن را بعد از کمی ولرم شدن با عسل شیرین کنید.ریشه‌ی گیاه قاصدک همچنین یکی از درمان‌های فوق العاده در یبوست است و یبوست از علل اصلی در کاهش اشتها و مشکلات گوارشی است. ریشه گیاه قاصدک سرشار از فیبر است و باعث دفع سموم بدن می شود و در رفع لاغری مؤثر است. از دیگر خواص آن درمان سوءهاضمه و سنگ کیسه صفرا است.روش استفاده از ریشه گل قاصدک در درمان یبوست در جهت درمان لاغری20 گرم ریشه خشک گیاه قاصدک را در یک لیتر آب و به مدت 10 دقیقه بجوشانید و سپس آن را صاف کنید. یک فنجان روزی سه بار به مدت یک ماه میل کنید.

جنتیان یا جنتیانا (کوشاد) کمک به درمان لاغریکوشاد دارای ماده ای شیمیایی بنام آماروجنتین می باشد که بسیار تلخ است.

برای آماده کردن این گیاه در درمان لاغری، ریشه این گیاه را باید به خوبی شستشو دهید و به مدت بیست دقیقه آن را جوشاند تا آماده شود.برای نتیجه بهتر آن در درمان لاغری، روزی یک فنجان میل کنید تا اثر آن را مشاهده فرمایید. توصیه به مصرف این گیاه در دوران بارداری و شیردهی و کودکان زیر دو سال نشده است و برای افراد با سنین بالاتر از 65 سال با احتیاط مصرف شود.

شیرین بیان و کمک به درمان لاغری شمابرای تأثیر شیرین بیان در رفع لاغری، یک پنجم گرم ریشه شیرین بیان خشک را در آب بجوشانید. این دم‌نوش را تا سه بار در روز می توانید استفاده فرمایید. 

شیرین بیان به  درمان لاغری کمک می کند

 چای بابونه، چای مخصوص لاغریچای بابونه به‌طور مؤثری در رفع لاغری و افزایش اشتها مؤثر است. روزی یک فنجان از این چای میل کنید.

مارچوبه و درمان لاغری2-5 گرم پودر مارچوبه را به شیر جوشیده اضافه فرمایید، یک قاشق مرباخوری کره به آن بیفزایید. از این نوشیدنی دو بار در هفته به مدت دو ماه برای رسیدن به نتایج خوبی در جهت رفع لاغری استفاده کنید.

جینسینگ و خواص فوق العاده آن در رفع لاغریاین گیاه دارای خواص فوق العاده بسیاری است و در علم آیورودا از آن استفاده های فراوانی می شود.یک لیوان شیر را ولرم کنید و به آن دو قاشق مرباخوری کره و دو قاشق غذاخوری پودر گیاه جینسینگ اضافه فرمایید. آن را به خوبی هم بزنید و یک‌بار در روز استفاده فرمایید. نوشیدن این نوشیدنی تا سی روز توصیه می شود تا نتیجه آن را بر روی لاغری مشاهده کنید.

زنجبیل و خواص فوق العاده آن در همه درمان ها و رفع لاغریزنجبیل می تواند در رفع اختلالات گوارشی بسیار مؤثر باشد و بر روی افزایش اشتها به صورت مناسبی مؤثر است. تحقیقات نشان داده است که این ادویه در افزایش وزن شما و رفع لاغری مؤثر است.از زنجبیل رنده شده بر روی غذاها در هنگام پخت و پز یا دم‌نوش آن استفاده فرمایید.   

زنجبیل برای افزایش اشتها مفید است و باعث چاقی می شود

  نسخه‌های گیاهی اشتها آوربی اشتهایی عمدتاً علل عصبی دارد ولی علل دیگر آن نیز عبارتند از: کم خونی، یبوست، ریزه خواری و اعتیادنسخه شماره ۱ اشتها آور:این نسخه برای بی اشتهایی های با منشأ عصبی مناسب است و برای کودکان.مواد لازم:بابونهبه لیموزنجفیلپونه

طرز تهیه:۴ گیاه فوق را به نسبت مساوی مخلوط کرده و به صورت دم کرده یک قاشق مرباخوری از این مخلوط در یک لیوان آب جوش مصرف کنیدنسخه قوی تر برای افزایش اشتها:مواد لازم:افسنتینسماقجوزبویاگلپرپونهطرز تهیه:از گیاهان افسنطین و سماق و جوزبویا و گلپر از هر کدام یک قسمت و از گیاه پونه ۲ قسمت را با هم مخلوط کرده و یک قاشق مرباخوری در یک لیوان آبجوش دم کرده مصرف کنید. 

دمنوش مفید برای چاق شدن

  نسخه خیلی قوی تر برای افزایش اشتها:مواد لازم:جنتیانا = ۴ قسمتبهارنارنج یا پوست نارنج = ۴ قسمتاسطوخودوس = ۴ قسمتگل گندم = ۲ قسمتزنجفیل = ۱ قسمتطرز تهیه:همه موارد فوق را مخلوط کرده و یک قاشق مرباخوری از این مخلوط را در یک لیوان آب جوش دم کرده و مصرف نمایید. اگر جنتیانا پیدا نکردید به جای آن از افسنتین یا درمنه ها استفاده کنید. البته بهترین اشتهاآور همان گیاه جنتیانا است.

دم کرده اسطوخودوسنسخه افزایش اشتها برای کسانی که زخم معده دارند:اگر کسی زخم معده دارد و علاوه بر آن بی اشتها نیز می‌باشد نمی‌توان برای این شخص از گیاهان دارویی مواد تلخ و تند استفاده کرد برای این افراد از نسخه زیر استفاده کنید.مواد لازم:به لیموبهارنارنجبادرنجبویهزرشکطرز تهیه:گیاهان فوق را به نسب مساوی مخلوط کرده و یک قاشق مرباخوری از آن را در یک لیوان آب جوش دم کرده و مصرف نمایید.نکته مهم: نسخه های اشتها آور باید یک ساعت قبل از غذا مصرف شوند.

 

منبع:tebyan.net

خمیر دندان ژله ایی + تخفیف

تور ویژه مشهد // قیمت مناسب-*-

جدیدترین جواهرات زنانه و مردانه-*-

شماره موبایلتان را نام خودتان بگذارید 0912sara

کامل یک خانه مدرن + تصاویر-*-

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد .

نبض ما مرجع پزشکی و سلامت – دانستنیهای سلامت و مشاوره پزشکی

نبض ما– امروزه، با توجه به اینکه جهان در معرض ابتلا به بیماری همه گیر چاقی قرار دارد، تمایل به افزایش وزن ممکن است افسانه و خیال به نظر برسد. اما افرادی هستند که به دلایل مختلف نیاز به افزایش وزن دارند و علاقه مند هستند با طب سنتی و داروهای گیاهی چاق کننده افزایش وزن داشته باشند.

بابونه یکی از داروهای گیاهی چاق کننده است و دارای خواص افزایش اشتها است. دریافت روزانه این گیاه به بهبود اشتها کمک می کند و به طور طبیعی، شما تغییرات را در وزن خود مشاهده خواهید کرد. اگر تمام عمر خود لاغر و کم وزن بوده اید، از بابونه و عصاره های آن استفاده کنید.

درمان چاقي به صورت گياهي

خار مریم اغلب به شکل تونیک های تلخ، برای افزایش اشتها، بهبود گوارش و کمک به افزایش وزن مورد استفاده قرار می گیرد. خار مریم یکی از داروهای گیاهی چاق کننده است.

ریشه های گل سپاسی برای دهه های مختلف در درمان افرادی که ناخواسته وزن خود را از دست داده اند و یا دچار کمبود اشتها شده اند استفاده می شود.

این گیاه به بدن کمک می کند تا غذا را به نحوی مناسب جذب کند. حساسیت معده، اشتها و همچنین جریان صفرا را افزایش می دهد. این یک گیاه بسیار تلخ است و معمولا گیاهان تلخ به شما کمک می کنند که بهتر غذا بخورید. گل سپاسی یکی از داروهای گیاهی چاق کننده است.

ریشه قاصدک یک مکمل گیاهی عالی است. اغلب توسط زنان برای افزایش اشتها و افزایش وزن استفاده می شود. به خصوص به زنان باردار به منظور تحریک اشتها توصیه می شود. این ماده حاوی مواد مغذی مفیدی است که به عنوان یک گزینه سالم و هوشمند برای افزایش وزن است.

چن پی یک مکمل تهیه شده از پوست خشک مرکبات است که به بهبود سیستم گوارش و افزایش اشتها کمک می کند. برای درمان دیس پپسی (سوء هاضمه) استفاده می شود و همچنین به عنوان آرامش بخش مورد استفاده قرار می گیرند.

این گیاه ترشحات طبیعی بدن را افزایش می دهد و همچنین اشتها را تحریک می کند و یکی از معروف ترین داروهای چاق کننده است. همچنین یکی دیگر از مزایای آن رفع نفخ شکمی است.

آیا بادکش درمانی برای لاغری مفید است؟

ملاحظات مصرف آویشن در دوران بارداری

آیا نمک درمانی واقعا موثر است؟

راهکارهایی برای درمان گیاهی سینوزیت

زنجبیل برای سال ها در درمان مشکلات روده مورد استفاده قرار می گرفت. این گیاه، بهترین گیاه برای مراقبت از معده، درمان تهوع و دیس پپسی است و به طور موثری کم اشتهایی را درمان می کند.

به عبارت دیگر، به شما کمک می کند که بیشتر از وعده های غذایی خود لذت ببرید. این گیاه زمانی که دستگاه گوارش را گرم می کند، به طور موثرتری عمل می کند.

برخی متابولیسم بالایی دارند، برخی به صورت ژنتیکی کوچک اندام هستند و بعضی از آنها به اندازه کافی تغذیه نمی کنند. اما راه به دست آوردن وزن، خوردن غذای ناسالم که فقط به بدنتان چربی اضافه می کند نیست. شیرین بیان یک مکمل طبیعی موثر است که به شما کمک می کند وزن خود را افزایش دهید و برای کسانی ایده آل است که سیستم ایمنی ضعیفی دارند.

آشواگاندا یا جنسینگ هندی یکی از گیاهان محبوب هند است که به دلیل مواد مغذی خود معروف است. استرس، کمبود انرژی، کمبود اشتها، خستگی و فشار را بهبود می بخشد.

اگر با رژیم غذایی سالم و مغذی مصرف می شود، قطعا می تواند به شما کمک کند که افزایش وزن داشته باشید و یکی از داروهای گیاهی چاق کننده است.

اگر قصد افزایش وزن دارید، این گیاهان را امتحان کنید. در کنار رژیم سالم و ورزش مناسب، این گیاهان می توانند به شما کمک کنند که وزن دلخواه خود را به دست آورید.

اگر برای چاق شدن عجله دارید باید راه های دیگری را امتحان کنید:

چاق شدن فقط در یک هفته!

تیم ترجمه نبض ما

منبع:

www.stylecraze.com

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد؛ همچنین لطفاً درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

داروهای گیاهی تبلیغاتی، قابل اعتماد هستند؟!

دکتر سلام

درمان چاقي به صورت گياهي

زیبایی و جوانسازی به کمک فیلرها یا ژل ها+ فیلم (دکتر صمیمی)

سزارین یا طبیعی ؟ عمل زایمان خانم های باردار+فیلم

تاثیر چاقی در فشار خون بالا

زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

درمان شگفت انگیز زانو درد

عوارض و علل گذاشتن باطری قلب +ویدئو

ویدیو های سلامت

عوامل موثر در افزایش قد بعد از بلوغ

بهترین روش کاشت مو sut است یا fut + ویدئو

ریتم نامنظم قلبی یا آریتمی چیست؟

رفع سریع دندان درد به روش خانگی

اینگونه پیر نخواهید شد

مطالب پیشنهادی

بهترین برنامه رژیم لاغری برای کاهش وزن

عمل لابیاپلاستی برای این زنان ممنوع است!

مزایا و عوارض لیزر موهای زائد چیست؟

هزینه اصلاح طرح لبخند چقدر است ؟

گردشگری سلامت یا توریسم درمانی چیست؟

آنچه را که باید درباره کاربرد اسکن استخوان بدانید

هزینه آزمایش ایدز چقدر است؟

چه زمانی تست پاپ اسمیر انجام شود؟

زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

بهترین روش کاشت مو sut است یا fut + ویدئو

روش های خانگی رفع چین و چروک صورت +ویدیو

نبض ما، پایگاه اینترنتی نشاط و سلامتی و دارای مجوز فعالیت است که تیم تولید کننده محتوای آن از پزشکان متخصص، اعضای هیئت علمی و اساتید دانشگاه، خبرنگاران و مترجمین و مشاورین مجرب تشکیل شده است .

نبض ما با ارائه جدیدترین مطالب علمی و کاربردی و با هدف بالا بردن سطح آگاهی و اطلاعات عامه مردم در حوزه پزشکی با هدف ارتقای سطح فرهنگ سلامت عمومی و بهبود سبک زندگی فارسی زبانان، می کوشد تا در جهت تندرستی، زیبایی، تغذیه سالم، تناسب اندام، مسائل مربوط به بهداشت مردان و زنان و مادر و نوزاد، مشاوره پزشکی، روان درمانی، بهداشت جنسی و زناشویی و سایر اطلاعات مفید در رابطه با سلامتی ، مخاطب را با ارائه مطالب صحیح و بروز رسانی شده یاری و راهنمایی نماید. لذا مطالب ارائه شده در سایت به هیچ عنوان جایگزین پزشک و تشخیص و تجویز آن نیست.

آیا از پوست خشک رنج می برید و نمی دانید چه کار کنید؟ دلایل متعددی برای تهیه کرم صورت در خانه وجود دارد. فراهم کردن محصولات مراقبت از پوست در منزل، به شما این امکان را می دهد که در انتخاب نوع مواد یا اجزاء تشکیل دهنده کرم، نقش داشته باشید و از مصرف مواد شیمیایی دوری کنید. علاوه بر این، می تواند باعث پس انداز پول شما شود زیرا خرید کرم از بازار، ممکن است گران باشد. در این مقاله از بخش زیبایی، پوست …

آیا تا به حال برایتان اتفاق افتاده که دچار گرفتگی گوش شده باشید؟ حتما جواب شما بله است. اکثر افراد برای یکبار هم که شده این گرفتگی را تجربه کرده اند. در سفرهای هوایی بیشتر دچار گرفتگی گوش می شویم. البته این مشکل در سفرهای جاده ای نیز زیاد بروز می کند. در این مقاله از بخش حلق، گوش و بینی دکتر سلام ، به بررسی گرفتگی گوش می پردازیم. در انتها به آموزش درمان گرفتگی گوش با کمک روش های خانگی و راه های …

در مورد کتون های اگزوژن چه می دانید؟ فواید و عوارض مصرف این کتون ها چیست؟ محققین بر این باورند که انسان ها و بسیاری از گونه های حیوانی در تکامل این قابلیت را کسب کرده اند که با ساخت کتون بادی ها، شانس بقای خود را در زمان گرسنگی و کمبود غذا افزایش دهند. کتون ها برای عضلات، مغز و بقیه بافت ها در زمان های استرس زا مثل هنگامی که فرد ناشتا است یا در حال انجام تمرین های مقاومتی می‌ باشد، بسیار …

در مورد سندروم پیکا چه می دانید؟ آیا تا به حال با فردی روبرو شده اید که خاک می خورد یا مدام موهایش در دهانش باشد و آنها را بجود؟ این افراد به این سندروم پیکا مبتلا هستند. آیا این سدروم با بیماری های روانی در ارتباط است؟ آیا عوارضی به دنبال دارد؟ در این مقاله از بخش بیماری های دکتر سلام به بررسی این سندروم خواهیم پرداخت و در مورد راه های تشخیص و درمان آن صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید. سندروم …

در مورد نیستاگموس یا دودوئک چه می دانید؟ نیستاگموس همان لرزش چشم است. گزارش شده‌ است که نیستاگموس در حدود 1 نفر در هر ۱۰۰۰ نفر را تحت تاثیر قرار می دهد و فراگیر تر از آن چیزیست که فکر می کنید. درمان های نیستاگموس چیست و به چه دلایلی ایجاد می شود؟ چه علائمی دارد و آیا از همان ابتدا میتوان این مشکل را تشخیص داد؟ در این مقاله از بخش چشم پزشکی دکتر سلام به بررسی این بیماری می پردازیم. با ما همراه …درمان چاقي به صورت گياهي

آیا از پوست خشک رنج می برید و نمی دانید چه کار کنید؟ دلایل متعددی برای تهیه کرم صورت در خانه وجود دارد. فراهم کردن محصولات مراقبت از …

آیا تا به حال برایتان اتفاق افتاده که دچار گرفتگی گوش شده باشید؟ حتما جواب شما بله است. اکثر افراد برای یکبار هم که شده این گرفتگی را …

در مورد سندروم پیکا چه می دانید؟ آیا تا به حال با فردی روبرو شده اید که خاک می خورد یا مدام موهایش در دهانش باشد و آنها …

فواید ورزش در دوران بارداری چیست؟ سالم بودن در طول بارداری شامل خوردن صحیح، داشتن استراحت کافی و تحرک بدن شما می شود. ورزش برای سلامت عمومی شما …

آیا دوست دارید خودتان بتوانید در خانه روغن سیر تهیه کنید؟ همانطور که می دانید سیر فواید زیادی برای سلامتی بدن دارد. روغن سیر نیز همان خاصیت های …

اختلالات گوارشی در طول دوران بارداری رایج و شایع می باشد. علاوه بر بروز یبوست، ناراحتی معده یا شل شدن مدفوع نیز مشکلات دیگری …

گوش دادن آهنگ در بارداری چه فوایدی دارد؟ گفته می ‌شود که موسیقی قابلیت‌ های شفا بخشی دارد و تاثیر آرامش ‌بخشی بر روی …

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی بیشتر را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و … تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به نام لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

تمرینات کگل معکوس یک تمرین کششی ساده است که به شما کمک می کند که کف لگن خود را شل و آرام کنید. انجام …

احساس خارش و سوزش عضلات ، در واقع احساس سوزش و خارشی است که در سطح پوست وجود ندارد، بلکه در عمق بافت ماهیچه …

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است


“آینده در دستان شماست

زیبایی هایی که هنوز ندیده اید

میکس فوق العاده زیبا از آهنگ دل را ببین با صدای علیرضا افتخاری و سفر های مقام معظم رهبری به شهر های مخطلف کشور (زاهدان-زنجان-بم) که چیز پر مغز و قشنگی از آب در آمده حتماً ببینید…درمان چاقي به صورت گياهي

موسسه تدوین آثار و نشر اخلاقیات شهدای شهرستان زرند

مداحی مهدی اکبری کاش بودی کرببلا برادر بی حرمم حسن جان

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

درمان چاقي به صورت گياهي
درمان چاقي به صورت گياهي
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *