دانلود کتاب pdf انگلیسی در سفر

دوره مقدماتی php
دانلود کتاب pdf انگلیسی در سفر
دانلود کتاب pdf انگلیسی در سفر

خانه » بلاگ » آموزش آسان زبان انگلیسی » جملات و لغات مهم انگلیسی » دانلود رایگان بهترین کتاب PDF انگلیسی در سفر (با ترجمه فارسی)

در ادامه آموزش های کاربردی زبان انگلیسی، امروز می خواهیم یکی از بهترین پی دی اف های گلچین شده از اصطلاحات، جملات و مکالمات کاربردی در سفر را برای دانلود شما قرار دهیم. این پی دی اف حاوی بیش از ۴۰۰ جمله و اصطلاحات مفید است که در سفرهای خارجی به کار شما خواهد آمد.

موقع سفر کردن به یک کشور خارجی، قطعا با شرایط مختلفی مواجه می شوید. از صحبت کردن در فرودگاه، سوال پرسیدن از مردم، آدرس دهی، خرید کردن، مکالمه در هتل و…. پی دی اف زیر تا حدی به شما کمک خواهد کرد. ضمنا می توانید دانلود رایگان ۲۰ درس آموزش مکالمات ضروری زبان انگلیسی (فیلم فارسی) را هم استفاده کنید!

  دانلود کتاب PDF انگلیسی در سفر (ترجمه فارسی)

نکته مهم! اگر میخواهید کتاب اصلی ۲۳۲ صفحه ای به همراه سی دی آنرا خرید کنید اینجا کلیک کنید

دانلود کتاب pdf انگلیسی در سفر

دوره مقدماتی php

تشکر از خدمات ارزنده شما

از زحمات شما بسیار سپاسگزاریم.

سپاسگزارم

خیلی خوبه چنین سایتی درست کردید تا جملات و اصطلاحات رو این گونه بتونیم به خاطر بسپارم و با تکرار شون ملکه ذهنمان کنیم
سپاس فراوان

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال دیدگاه

تماس با ما

تهران-خیابان انقلاب  تلفن تماس ۰۹۱۹۳۲۲۶۳۲۶ تلفن ثابت ۲۸۴۲۶۹۲۹ -۰۲۱

ایمیل maxer.ir@gmail.com

تبلیغـات    فروشـگاه

شرکت لوتوس

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات آموزشی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

© استفاده از مطالب چـــرب زبـــان تنها با کسب اجازه از مدیریت امکان پذیر می باشد. سلامتی-زیبایی

Editor’s Picks

Most Popular

Art

Biography

دانلود کتاب pdf انگلیسی در سفر

Environment

Lifestyle

Personal Growth

Religion

Technology

Convert

Send

Report

مادسیج پرسشنامه و آزمون روانشناسی

کتاب انگلیسی در سفر کتابی مناسب برای توریست ها و تاجران در سفر است که به مکان های مختلف سفر می کنند و نیاز به آشنایی هر چه بهتر و بیشتر با اصطلاحات و مکالمات رایج در مکان های خاص دارند.
این کتاب برای افرادی است که به کشور های مسافرت میکنند که انگلیسی زبان هستند یا انگلیسی در فرودگاهها, رستورانها , فروشگاها و غیره مورد استفاده قرار میگیرد. این یک روش مناسب است که به شما آموزش میدهد که چگونه از انگلیسی در هنگام خرید بلیط یا سفارش غذا و موارد دیگراستفاده کنید.
در این کتاب ابتدا مکالمات مورد نیاز و سپس کلمات کلیدی آموزش داده می شود. استفاده از زبان, گوش دادن برای کسب اطلاعات, خواندن برای کسب اطلاعات از دیگر نکات مورد آموزش در این کتاب می باشد.

 

عنوان کتاب: انگلیسی در سفر

دانلود کتاب pdf انگلیسی در سفر

تعداد صفحات: ۶۴

حجم کتاب: ۳۲ MB

لینک دانلود کتاب انگلیسی در سفر

برای آموزش های شامل کتاب های بسیار مفید دیگر به قسمت آموزش زبان مراجعه کنید

باسلام و درود
عالی ممنونم از لطفتون

خیلی خیلی ممنون :))

کاربر گرامی جهت قدردانی از زحمات پژوهشگران و نویسندگان مادسیج در جهت تهیه فایل ها و مطالب با کیفیت برای شما، روی آیکون گوگل پلاس یکبار کلیک کنید .

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به شبکه آموزشی پژوهشی مادسیج میباشد

تمامی كالاها و خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.






پیشنهاد شگفت انگیز


 

دانلود کتاب pdf انگلیسی در سفر


چطور می‌تونم زبان انگلیسی رو توی خونه یاد بگیرم؟
نیازی نیست تا وقت و هزینه زیادی برای شرکت در کلاس‌های زبان صرف کنید. اساتید ما زبان انگلیسی را براساس جدیدترین منابع روز دنیا، به صورت صوتی و تصویری به شما آموزش خواهند داد. کافیه از بیش از 1000 ساعت آموزش‌های ویدیویی ما استفاده کنید.

مهمترین ویژگی‌های دوره‌های صوتی و تصویری:

– می‌تونم هر زمانی که دوست داشته باشم، از آموزش‌ها استفاده کنم.

– می‌تونم هر چندبار که دوست داشته باشم، درس‌ها رو ببینم.

– می‌تونم قبل از استفاده از درس‌ها، نمونه‌های تدریس اساتید رو ببینم.

– می‌توانم هر چند ساعت که بخواهم درس بخونم، سریع تر یا آهسته تر پیش برم.

– می‌تونم بلافاصله پس از ثبت نام درس‌ها را دانلود کنم.

– می‌تونم انتخاب کنم که کدوم یک از مهارت‌های زبان انگلیسی را کار کنم.

– می‌تونم توی خونه، محل کار، توی خودرو و یا هر جای دیگه‌ای از فیلم‌ها استفاده کنم.




مشخصات


 عنوان انگلیسی: Talk about Travel 2nd


 حجم فایل: 444 مگابایت

توضیحات: ترجمه اختصاصی مرجع زبان ایرانیان برای این کتاب در سایت قرار گرفت.


 

ویرایش دوم کتاب Talk about Travel 2nd، برای دانش آموزانی طراحی گردیده است که علاقمند توسعه دانش خود با هدف مسافرت و یا کار در حرفه توریسم هستند. کتاب شامل 6 فصل و 24 درس است که در هر درس به همراه فایل صوتی و متن به یکی از موضوعات مرتبط با سفر به همراه دو نمونه مکالمه پرداخته شده است. از ویژگی های مثبت این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره نمود.


– لغات کاربردی در موقعیت های مختلف سفر


– متون آموزنده و مکالمات واقعی با گویش بومی


– تلفظ صوتی متن و مکالمات با لهجه امریکن

– موضوعات کاربردی در سفر، نظیر فرودگاه، سوار شدن به هواپیما، ورود و خروج از هتل، رستوران، گشت و گذار و …

برای دانلود این مجموعه، مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید …


ترجمه فارسی این مجموعه بر روی سایت قرار گرفت.


تصاویر نمونه





دانلود رایگان کتاب آموزش زبان انگلیسی برای سفر


 


Talk about Travel 2nd Edition



 

دانلود کتاب pdf انگلیسی در سفر


Talk about Travel 2nd Edition – PDF


Talk about Travel 2nd Edition – Audio

ترجمه اختصاصی انجام شده توسط وب سایت مرجع زبان ایرانیان


Talk about Travel 2nd Edition – Translated


  رمز عبور تمامی فایل ها: www.irlanguage.com

 راهنما: پس از دانلود فایل Rar، با استفاده از نرم افزار Winrar و پسورد داده شده، فایل ها را Extract نمایید. (کلیک راست نموده و گزینه Extract Here را انتخاب کنید.)

مرتبط باموضوع :


رفع مشکلات احتمالي در هنگام دانلود:

1- اگر نرم افزار مديريت دانلود نداريد، پيشنهاد مي شود براي دانلود فايل ها حتماً از يک نرم افزار مديريت دانلود (نظير IDM) استفاده کنيد.

2- فايل‌هايي که قصد دانلود آنها را داريد به صورت تک‌تک دانلود کنيد و از دانلود همزمان چندين فايل خودداري نمایید تا هر فايل با بالاترين سرعت دانلود شود و احتمال خرابي آن به حداقل رسد. اگر دانلود بيش از 3 فايل را به صورت همزمان انجام دهيد، ممکن است با Error 503 مواجه شويد. در اين حالت پس از اتمام فايل‌هايي که در حال دانلود هستند، مي‌توانيد دانلود جديدي را آغاز نماييد. همچنين مي‌توانيد با استفاده از نرم افزارهاي مديريت دانلود، نظير IDM، فايل ها را به صف دانلود افزوده تا فايل هاي مورد نظرتان به نوبت دانلود شوند. راهنماي استفاده از نرم افزار IDM و اضافه نمودن فايل ها به صف دانلود را مي توانيد از اينجا دريافت نماييد.

3- پسورد تمام فايل‌هايي که از سايت مرجع زبان ایرانیان، دانلود مي‌کنيد، آدرس سایت و یا همان www.irlanguage.com مي‌باشد. تمامي حروف را بايد به صورت کوچک تايپ کنيد. همچنين بهتر است کلمه رمز را تايپ نموده و از Copy-Paste کردن آن بپرهيزيد.

4-فايل‌هاي قرار داده شده براي دانلود به منظور کاهش حجم و دريافت سريعتر با فرمت rar فشرده شده‌اند، براي خارج‌سازي فايل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar استفاده کنيد.

5- فايل هاي کرک، پچ و کیجن به دليل ماهيت خود ممکن است توسط برخي از آنتي ويروس ها به عنوان فايل خطرناک شناسايي شوند. در اين گونه مواقع به صورت موقت آنتي ويروس خود را غير فعال نمایید.

6- اگر فايلي را دانلود نموديد و در هنگام باز کردن آن در صورتي که پسورد را درست وارد مي‌کنيد و با خطاي Password ، CRC Failed و يا خطاي Files Corrupt مواجه شديد، احتمالا به دليل قطع و وصل شدن در هنگام دانلود، فايل آسيب ديده است. براي رفع اين مشکل، امکان Repair در فايل‌هاي فشرده قرار داده شده است. براي حل اين مشکل، نرم افزار Winrar را روي کامپيوتر خود نصب نمایید و آن را اجرا کنيد. سپس در نرم افزار Winrar به محلي که فايل فشرده را دانلود کرده ايد مراجعه کنيد و فايل خراب را انتخاب کرده و گزينه Repair که در قسمت بالايي نرم افزار وجود دارد را بزنيد و OK کنيد. فايل جديدي به همان نام و با پيشوند Fixed در کنار فايل قبلي ايجاد خواهد شد. حال فايل جديد را از حالت فشرده خارج کنيد. (اين روش در 90 درصد موارد مشکل را برطرف مي کند. اما در صورت حل نشدن مشکل با اين روش، تنها راه دانلود مجدد فايل است).

7- اگر فايل بزرگي را تا نصفه دانلود کرده‌ايد اما ادامه آن دانلود نمي‌شود، اين اشکال به دليل سيستم Cache سرويس دهنده اينترنت شما است. براي اينکه بتوانيد ادامه فايل را دانلود کنيد، لينک دانلود فايل را باز کرده و يک علامت سوال (؟) در انتهاي لينک قرار دهيد. مشکل برطرف خواهد شد.


دانلود آموزش اکسترکت نمودن فايل هاي فشرده چند قسمتي

دانلود آموزش تعمير فايل هاي فشرده با استفاده از نرم افزار Winrar

دانلود آموزش استفاده از فايل هاي ايميج با استفاده از نرم افزار Daemon Tools

دانلود آموزش استفاده از فايل هاي ايميج با استفاده از نرم افزار Virtual Clone Drive


با سلام


ضمن عرض ادب و احترام

با توجه به شرکت عزیزان راهنمای گردشگری و مدیر فنی در آزمون جامع گردشگری و منبع آزمون زبان کتاب English for iranian tourist Guides می باشد از اعضای سایت وزین مرجع زبان ایرانیان خواهشمندم در صورت امکان ترجمه این کتاب را نیز مد نظر قرار داده و حتا در قسمت ویترین سایت برای عرضه فروش قرار دهند.

پیشاپیش از زحمات شما کمال قدردانی و سپاسگزاری را دارم.


درود


بسیار بسیار ممنونم


واقعن گل کاشتید

با توجه به فقر منابع در زمینه گردشگری این زحمت شما قابل ستایش است 


پایدار و تندرست باشید.

سلام
اون صفحه آبی که شما می بینید دلیلش اینه که ویندوز شما یا بهتر بگم اون ورژن به این آنتی ویروس نمی خوره ( آنتی ویروستون حتما نود 6 هست؟) با پاک کردن آنتی ویروس و نصب یک ورژن پایینتر از اون مثلا ورژن 5 مشکلتون حل میشه
اگه مشکلی داشتید azad.tabaran@yahoo.com

آقا خیلی با حالی
در ضمن از اینکه دو باره سایتتون رو راه انداختین خوشحالم

سلام آخه دوست محترم من نمیدونم به شما چی بگم اولا اگر تستهای AV-comparatives را قبول ندارید چرا به اونها استنتاج میکنید در ثانی نسخه رایگان و پولی اوست در میزان شناسایی ویروسها تفاوتی ندارند و فقط تفاوتشون در امکانات جانبی امنیتی مانند آنتی فیشینگ فیروال و غیره هست در ثانی اوست در تستهای موسسه AV-Test رتبه خوبی نداره در حفاظت و امنیت 2.5 از 6 یعنی افتضاح در ریپیر 4.5 یعنی متوسط و در امکانات و قابلیتهای جانبی البته 6 که من هم بنا بر تجربه تصدیق میکنم بنابر این شما هستید که اطلاع کافی نداری در ضمن اینکه گفتم اوست ویروسهای ایرانی رو خوب نمیشناسه بنابر تجربه بود من یک بسته ده هزار تایی از ویروسهای ایرانی رو که یک دوست و متخصص حرفه ای امنیت سیستم وشبکه تهیه کرده بود رو با هفت آنتی ویروس نورتون /اوست /اویرا/ نود/32 مایکروسافت/ ای وی جی/وکسپرسکی تست کردم نتیجه مفصله اما اویرا و کسپرسکی بالاترین میزان و نورتون و اوست پایینترین میزان شناسایی رو داشتند من نمیگم این میتونه معیار باشه ولی حداقل بنده یک تلاشی کردم نه مثل حضرتعالی که روی هوا نظر میدی اینکه گفتید اطلاع نداری مطمئن باش اطلاعات من راجع به آنتی ویروسه به خاطر نوع کارم بسیار بیشتر از شماست در ضمن حرفهای من مال نسخه قبلی هم نیست در مورد آخرین نسخه اوست هست شما هیچ تجربه ای جز نصب اوست و کار روزمره و به قول خودتون وصل کردن صد تا فلش به سیستمتون نداشتید و حرفهاتون فقط مبتنی بر موسسات تست آنتی ویروسهایی است که همون اول کلام نفی شون کردید به هر حال گفتید که من تعصب دارم. به چی ؟ من هر سه ماه سیستمم رو به طور کامل با جهار آنتی ویروس اسکن میکنم و بعد فرمت چون مسائل امنیتی برام اهمیت زیادی داره البته در لبتابم از اوبونتو استفاده میکنم بنابر این خیلی نظر باز و کاربردی دارم این شما هستید که راجع به اوست اینطور متعصبانه نظر دادید

کارت درسته دادا..

سلام
بازم ممنون
جای یه نرم افزار ضد جاسوسی خوب بین نرم افزارهای امنیتی سافت گذر خالیه

دانلود کتاب pdf انگلیسی در سفر

با سلام وخسته نباشید
سایت بسیار بسیار خوب وعالئی دارید نرم ا فزارهاتون واقعا” به روزه
لطفا” کرکهای جدید نرافزارها را بگذارید.
با تشکر فراوان

تو کیستی که من اینگونه بی تو بی تابم

سلام به همه عزیزان سافت گذر . واقعا دستتون درد نکنه . کرک برنامه عالی بود و به سادگی هر چه تمام تر تونستم روی ویندوز 10 برنامه رو کرک کنم و بدون مشکل اجرا شد. امیدوارم همیشه پاینده باشید.

عالی بید مرسی. دمتان گرم

بنام خداوند مهربان
واقعا از متفکران وفیلسوفان قرن شهید مطهری مانند ستاره میدرخشدو صد البته کسانی که آثارش رانشر میدهند از آن جمله اند.
امروز اول محرم الحرم1432 ومن اجرتون ونیت خالصتون را به صاحب این ماه میسپارم “حضرت سید الشهدا” نگهدارتون.
امیرعلی اصفهان

دست مریزا عجب سایتی به به صد سال به این سایت ها

من فکر می کنم چیزی حدود یک هفته هست که با این سایت اشنا شدم وواقعا مورد استفاده ام قرار گرفت امیدوارم در ادامه کارتون موفق باشین

ممنون از سایت خوبتون خیلی عالیه

سلام
در جواب دوست پایین نتایج زیرسایت تاپ تون غیر معتبر است براساس ارم فروش وتبلیغات رده بندی کرده است جلوی هر انتی ویروس ارم فروش زده است ملاک سایت اوی کامپرتیوس وویروس بولتون است دقیق وبا جزییات است بهترین انتی ویروس سبک ورایگان وسریع اوست 6.0.1096 که سگش شرف داره به امثال ای وی جی ونود32

سلام قبل از هر چیز از سایت خوبتون و امکاناتش متشکرم
من این ویندوز رو دانلود کردم اما وسط نصبش تو صفحه لود بوت ویندوز گیر میکنه و ویندوز بالا نمیاد خواهشأ کمکم کنید.
باز هم از زحماتتون متشکرم

اين آخرشه ولي حيف که لينک مستقيم نداريد تور خدا لينک مستقيم بزاريد

نمیدونم چی بگم از بی توجهی مسئولین بگم یا از نرم افزار افتضاحشون همه بانکها پیش رفت میکنن اما نمی دونم چرا این بانک ب اصطلاح نخستین بانک ایرانی پس رفت میکنه..مسئولین محترم آخه ی خورده هم بفکر مردم و خدمات بانکیتون باشید بد نیست.

با دانلود و اجرای نسخه ی پرتابل، شما دیگه نیازی به کد daily healt chek ندارید.

دوستان سلام من این نرم افزار رو نصب کردم و الان چند روزه که دارم ازش استفاده میبرم دیگه هیچ وقت سراغ kasper nod avast avira و………….. هیچ آنی ویروس دیگه ای نمیرم این حرف نداره نه سنگینه مثل ورژن های قبلیش نه Cpu رو خیلی اشغال میکنه نه مثل کاسپر هی گیر مده نه مثل نود بی غیرته نه مثل اواست بی فایر وال هستش و… خلاصه حرف نداره شما هم امتحان کنید ضرر نمیکنید کوچک شما Mehdi_Gilan

دانلود نروژی و انگلیسی

در این کتاب شما با زبان نروژی و انگلیسی در سفر آشنا می شوید.

بی شک ،آموختن زبان مهم ترین عامل در امکان برقراری و ادغام فرد در جامعه می باشد و بدون آموختن زبان، انجام بسیاری از امور روزمره و حتی ابتدایی مشکل و چه بسا غیرممکن خواهد بود.

جزوه حاضر سعی دارد، با شیوه ای ساده و روان ، فارسی زبانان محترم و به ویژه آن عده از همزبانان عزیز، که به هر دلیل امکان استفاده و حضور در کلاسهای زبان را ندارند، را با جملات روزمره و اصلاحات رایج در زبان نروژی آشنا نماید.

در جزوه مذکور ابتدا شخص با جملات و اصلاحات خاص در وضعیتهای مختلف آشنا می شود و سپس کلمات پایه، شامل: اعداد، القاب، ماها و غیره را می آموزد.

گرد آورنده: مهران پایمرد

برای یادگیری این زبان آنرا دانلود نمایید.

برای دانلود قانونی کتاب مکالمه جامع زبان انگلیسی – انگلیسی در مسافرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مکالمه جامع زبان انگلیسی – انگلیسی در مسافرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

این کتاب مکالمه زبان انگلیسی در مسافرت را بر اساس محل های ضروری که یک مسافر بدان نیاز دارد تقسیم بندی و جملات ضروری برای ارتباط برقرار کردن را ارائه نموده است.

برقراری ارتباط ویژگی بی بدیل و وجه تمایز انسان با دیگر موجودات است. برقراری ارتباط از طریق نمادها بین انسانها صورت می‌گیرد. زبان و گفتگو مهم‌ترین نماد برای برقراری ارتباط هستند. امروزه با تحول سریع وسایل ارتباطی و پیشرفت شگرف وسایل حمل و نقل ارتباط بین انسانها از رابطه‌های نزدیک در محله و شهر و کشور فراتر رفته و به سطح ارتباط بین کشورها و قاره‌ها و سطح کلان بین المللی ارتقاء یافته است. برقراری ارتباط از طریق مسافرت یا ارتباط رایانه‌ای و وسایل ارتباط جمعی با انسانهایی با فرهنگ‌ها و زبان‌های مختلف منوط و مشروط به دانستن زبان آنهاست، بنابراین استفاده از مواهب تکنولوژیهای ارتباطی در عصر نوین بدون دانستن زبان خارجی غیر ممکن است. از آنجا که صدها فرهنگ و زبان مختلف در سطح دنیا وجود دارد، یک زبان بین المللی و مشترک به منظور برقراری ارتباط همه ملتها با هم تعریف گردیده که اکنون زبان انگلیسی شاخص آن و زبان رایج در سطح جهان است. در نتیجه مکالمه زبان انگلیسی ابتدایی‌ترین نیاز برای برقراری ارتباط در دنیای امروز بخصوص در مسافرت‌های خارجی و ارتباط از طریق رایانه و رسانه‌های دیداری و شنیداری است. از این رو دسترسی به کتابی جامع برای درک و گفتار به زبان انگلیسی برای هر فردی که در صدد مسافرت خارجی یا ارتباط از طرق دیگر است ضروری است.

کتاب «مکالمه جامع زبان انگلیسی» که ترجمه بخش اصلی کتاب بسیار معتبر و معروف «How do you do?» می‌باشد یکی از کتاب‌های مفید و نسبتاٌ کامل در امر یادگیری مکالمه زبان انگلیسی می‌باشد. این کتاب ویژگی‌هایی دارد که آنرا نسبت به دیگر کتب در این زمینه متمایز و ممتاز ساخته است. اول آنکه اساس این کتاب بر آن قرار داده شده است که فردی که طرف مکالمه زبان انگلیسی است هیچ چیزی از زبان انگلیسی نمی‌داند، نویسنده کتاب عمداٌ طرف اصلی مکالمه را یک آدم آهنی(ربوط) انتخاب کرده است، خانمی بنام فرانکی استون آدم آهنی بنام چیپس را ساخته و با او به  صحبت می‌پردازد. طی این مکالمه آموزش مکالمه زبان انگلیسی از مبتدی تا سطح متوسط آموزش داده می‌شود.

دانلود کتاب pdf انگلیسی در سفر

مقدمه ناشر
پیشگفتار و توضیحات
فصل اول: هویت شخصی
فصل دوم: غذا
فصل سوم: اثاثیه
فصل چهارم: خانه
فصل پنجم: پوشاک
فصل ششم: سفر
فصل هفتم: تلفن
فصل هشتم: پزشک
فصل نهم: استخدام
فصل دهم: رستوران
فصل یازدهم: خودتان انجام بدهید
فصل دوازدهم: خاطرات
فصل سیزدهم: فوریت‌ها
فصل چهاردهم: بانک
فصل پانزدهم: آب و هوا
فصل شانزدهم: اتومبیل
فصل هفدهم: کار خانه(خانه داری)
فصل هجدهم: ادارۀ پست
فصل نوزدهم: بیمارستان
فصل بیستم: قانون
فصل بیست و یکم: ورزش
فصل بیست و دوم: محل کار
فصل بیست و سوم: عشق
فصل بیست و چهارم: یادگاری

برای دانلود کتاب مکالمه جامع زبان انگلیسی – انگلیسی در مسافرت و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله، و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.

راهنمای استفاده از کد QR

دانلود کتاب pdf انگلیسی در سفر

**** بیش از 10000 اصطلاح و جملات رایج انگلیسی همراه با ترجمه فارسیطبقه بندی شده در 101 گروه مختلف زیر می باشد :اصطلاحات فیلم هاآدرس دادن و نوشتن در انگلیسیجملات رایج درباره کیک و شیرینیجملات درباره مراقبت از خودروصحبت در مورد جنس و طرح پارچه هاعلاقمندی ها در زبان انگلیسیآب و هوا – باد، طوفان، مه، درجه هوااجزاء خارجی خودرو در زبان انگلیسیازدواج و تأهل در زبان انگلیسیصحبت در مورد شهرها در انگلیسیخوابیدن و بیدار شدن در انگلیسیاجزاء داخلی خودرو در زبان انگلیسیصحبت در مورد کشورها در انگلیسیمسافرت با اتوبوس در زبان انگلیسیمسافرت با قطار در زبان انگلیسیمکالمات رایج در فرودگاه و هواپیماجملات رایج انگلیسی در بازی شطرنجتفریح و سرگرمی در پارک بازیجملات رایج درباره تحصیل در دانشگاهجملات رایج انگلیسی در رستورانجملات رایج در مورد امتحانات دانشگاهجملات رایج در مورد پول و خریدجملات رایج در مورد اساتید دانشگاهجملات رایج انگلیسی در داروخانهجملات رایج در مورد تلفن همراهجملات رایج انگلیسی در محیط کارجملات زبان انگلیسی در مورد پولجملات زبان انگلیسی در مورد اینترنتخرید ماهی، گوشت، میوه و سبزیجملات انگلیسی در مورد عکاسیجملات انگلیسی در مورد ماه محرمآب و هوا و بارندگی در زبان انگلیسیلاستیک و چرخ خودرو در انگلیسیجملات مسافرت هوایی و فرودگاهموتور خودرو و اجزا آن در انگلیسیروابط خانوادگی و فامیلیمکالمات رایج انگلیسی در وعده شاممراجعه به پزشک در زبان انگلیسیدرس خواندن، امتحان دادن و …جزئیات پوشاک در زبان انگلیسیمکالمات رایج انگلیسی در وعده ناهارو…….قابلیت های مجموعه :اصطلاحات در گروه های مختلف طبقه بندی شده و به شما آموزش می دهد که چه اصطلاحی در کجا مورد استفاده قرار می گیرد.ترجمه فارسی اصطلاحات درج شده است.تمایز اصطلاحات رسمی و دوستانه از همافزودن به لیست علاقه مندی هاامکان جستجو بین گروه هاامکان تغییر فونت و سایزممانعت از به خواب رفتن دستگاهاسلایدبارامکان اشتراک گذاریثبت نظرو ……

 

تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.

 قابلیتهای اپلیکیشن جامع آموزش زبان دلفین (مخصوص اندروید)

شامل زبانهای مختلف از جمله : انگلیسی ، آلمانی، فرانسوی (در حال تکمیل)

امکان دانلود، نصب و استفاده از محصولات آموزشی متنوع از زبانهای مختلف.

با قابلیت هایلات هوشمند، متن ها را همراه با صوت آنها به راحتی و بدون سردرگمی مطالعه کنید.

 پشتیبانی قوی و بروزرسانی های متعدد

همراه با دو اپلیکیشن مجزا دیکشنری و جعبه لایتنر

نمایش دیکشنری (انگلیسی به فارسی، انگلیسی به انگلیسی) با زدن روی هر کلمه

و امکانات بی شمار دیگر…
برای اطلاعات بیشتر و نصب رایگان این اپلیکیشن بر روی دکمه زیر کلیک کنید :
هم اکنون رایگان نصب کنید

 

دانلود کتاب pdf انگلیسی در سفر

 

English 365 یک مجموعه آموزشی انگلیسی در محیط کار می باشد و یکی از منابع پرمحتوای آموزش و تقویت مهارت های مورد نیاز انگلیسی در محیط های کاری، سفر و روابط اجتماعی زبان آموزان است. این مجموعه مناسب برای افرادی است که در محل کار،  سفر و در قرارهای ملاقاتشان به انگلیسی نیاز پیدا می کنند. مجموعه برای همه سطح های انگلیسی مقدماتی – پیشرفته از سوی انتشارات کمبریج و با لهجه بریتانیایی تهیه و تدوین شده است. انگلیسی 365 موجب تقویت مهارت های اصلی انگلیسی نظیر مکالمه، گوش کردن انگلیسی، گرامر، واژگان مورد نیاز کاری انگلیسی و قواعد تلفظ انگلیسی کاربران می گردد.

جموعه شامل کتاب الکترونیکی و فایل صوتی است. مجموعه در دو سطح English 365 – 1 (مقدماتی – متوسط) و English 365- 2 (متوسط – پیشرفته) ارائه شده است. هر دو سطح ارائه شده دارای کتاب دانش آموز، کتاب کار، کتاب معلم و نیز فایل PDF مجزایی تحت عنوان Word list می باشد. این فایل واژگان و عبارت های به کار رفته در English 365- 1،2 را همراه با ارائه علائم فونتیک و نقش کلمه آورده است. فایل صوتی مجموعه نیز منطبق با Student Book و برای تقویت مهارت شنوایی انگلیسی و نیز تلفظ انگلیسی زبان آموزان تعبیه شده است. کتاب دانش آموز که کتاب اصلی مورد مطالعه زبان آموزان است شامل اطلاعات مفیدی درباره زبان انگلیسی، تمرین و فعالیت برای زبان آموزان غیر انگلیسی زبان، نکات گرامری، معرفی واژگان و عبارات مهم موقعیتی، تلفنی، تجاری و کاری و نیز قواعد تلفظ است. این کتاب مشتمل بر 30 فصل آموزشی و 2 بخش Review پس از هر 15 بخش است.

مجموعه 365 انگلیسی به دلیل تمرکز و آموزش بر تمام مهارت های انگلیسی، مجموعه ای کامل برای فراگیری زبان انگلیسی در محیط های کاری و حتی زندگی روزمره می باشد. نکته جالب توجه مجموعه تقسیم بندی بخش های مجموعه به 3 رنگ بنفش، آبی و سبز میاشد. هر یک از رنگ ها در بردارنده بخش های خاصی از مجموعه می باشد. به عنوان مثال در کتاب  365 – 1 رنگ بنفش شامل آموزش گرامر، گوش کردن و تلفظ انگلیسی، رنگ آبی: خواندن، واژه های مرتبط در زمینه های کاری و تجاری، مهارت های مکالمه کاری، تلفنی، ایمیل و قرارهای کاری و رنگ سبز نیز شامل ارائه عبارات و استعارات اجتماعی و مسافرتی، ارائه تمرینات و آموزش مهارت Listening و معرفی لغات انگلیسی در حوزه اوقات فراغت می باشد. بدین ترتیب جستجو و مراجعه زبان آموزان به قسمت های ذکر شده برای زبان آموزان آسان تر می گردد. 

Reflecting the work-life balance of busy adults, it enables learners to develop the English they really need for the social and business communication demands of their daily lives. The course is for and about professionals in a wide range of working environments, including traditional business contexts and the public and voluntary sectors. It is particularly suitable for those who have studied English in the past but want to refresh, consolidate and practise their existing English as well as learn new language. Each of the 30 Student’s Book units provides at least 90 minutes’ classroom teaching material. Whiteboard Software designed for use alongside the Level 1 Student’s Book offers teachers a dynamic, flexible way to present and use the Student’s Book material in class, including audio and hundreds of pictures and texts. www.cambridge.org/elt/english365 offers additional support and practice in the form of worksheets, wordlists, online research activities, weblinks and revision units.

دانلود

دانلود فایل PDF کتاب دانش آموز English 365 (حجم 26 مگابایت)

دانلود فایل صوتی MP3 کتاب English 365 (حجم 79 مگابایت)

دانلود فایل PDF کتاب کار English 365 (حجم 1 مگابایت)

دانلود فایل PDF کتاب معلم English 365 (حجم 33 مگابایت)

دانلود فایل PDF مجموعه لغات English 365 (حجم 1 مگابایت)

 

دانلود فایل PDF کتاب دانش آموز English 365 (حجم 17 مگابایت)

دانلود فایل صوتی MP3 کتاب English 365 (حجم 31 مگابایت)

دانلود فایل PDF کتاب کار English 365 (حجم 1 مگابایت)

دانلود فایل PDF مجموعه لغات English 365 (حجم 1 مگابایت)

رمز عبور : www.liber.ir

 

آموزش انگلیسی بر اساس نوع, زبان انگلیسی برای تجارت, کتاب الکترونیکی •
۳

دانلود کتاب pdf انگلیسی در سفر
دانلود کتاب pdf انگلیسی در سفر
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *