دانلود کتاب چگونه خشم خود را کنترل کنيم

دوره مقدماتی php
دانلود کتاب چگونه خشم خود را کنترل کنيم
دانلود کتاب چگونه خشم خود را کنترل کنيم

معرفی کتاب ابری بشید و نبارید

ابری بشید و نبارید

راهنمای ساده و کاربردی برای مدیریت خشم در زندگی

مؤلف:رضاحیدری قاسم آبادی

چاپ:بهار ۱۳۹۶

دانلود کتاب چگونه خشم خود را کنترل کنيم

دوره مقدماتی php

مدیریت خشم

وقتی هوا ابری می‌شود تغییراتی در آسمان رخ می‌دهد. ابرها سیاه می‌شوند، صدای مهیبی از آن‌ها به گوش می‌رسد و آسمان دگرگون می‌شود.

از روی این نشانه‌ها می‌توان فهمید تغییراتی رخ‌داده و قرار است اتفاقاتی بیافتد. حال یا باران می‌بارد، یا تگرگ و یا قضیه با چند رعدوبرق به پایان می‌رسد.

ما انسان‌ها وقتی خشمگین می‌شویم شبیه ابرهای باران‌زا هستیم. ظاهر ما تغییر می‌کند و چهره‌مان برافروخته می‌شود. ممکن است خشم خود را با فریاد زدن تخلیه کنیم و یا آن را با یک رفتار پرخاشگرانه بروز دهیم.

پدربزرگم همیشه می‌گوید: ” بولوت اولین آما یاغمین ”    ابربشید ولی نبارید.

ما در این کتاب به دنبال همین هستیم. یعنی خشم خود را به گونه ای بروز دهیم که به خود و دیگران آسیبی نرسانیم. در این کتاب به دنبال این نیستیم که بگوییم خشمگین نشوید بلکه راهکارهایی ارائه می‌دهیم تا به‌وسیله آن بتوانید خشم خود را مدیریت کنید.

دریک کلام ابری بشویم ولی نباریم.انتظار می رود پس از مطالعه این کتاب و به کارگیری تکنیک های گفته شده بتوانید به مهارت مدیریت خشم دست یابید.


تصویر کتاب ابری بشید و نبارید

 


 

خشم چیست؟

شما می‌توانید از بنزین برای روشن کردن اتومبیل خود استفاده کنید، آنگاه با آن به محل کار خود بروید، خانواده را برای تفریح به گردش ببرید، به عیادت بیماران بروید و از این قبیل کارها؛ که همگی سبب می‌شود رفاه بیشتری را در زندگی تجربه کرده و لذت بیشتری از آن ببرید.

همچنین می‌توانید این بنزین را برای به آتش کشیدن جنگلی مورداستفاده قرار دهید و با این کار محیط‌زیست را تخریب کنید. بنزین به‌خودی‌خود خوب و یا بد نیست و این شما هستید که با نحوه‌ی مصرف آن تعیین می‌کند بنزین یک ماده مفید باشید یا غیرمفید.

خشم نیز به همین صورت است. یک هیجان طبیعی در بدن که وجود آن برای انسان ضروری است. خشم یکی از آسیب‌زاترین هیجانات انسانی است حتی از افسردگی و اضطراب هم آسیب بیشتری به بدن واردمی کند. ما خشم را به‌واسطه خواسته‌هایی که از دیگران داریم به وجودمی آوریم.

خشم ممکن است آشکارا ابراز شود یا در درون مخفی نگه‌داشته شود و ممکن است کنترل شود یا نشود.

خشم به شما کمک می‌کند دایره امنی را در اطراف خود بسازید و به‌وسیله آن از خود محافظت کنید. همچنین به شما نیرویی می‌دهد تا در برابر حملات خارجی از خود دفاع کنید.

خشم نعمتی است که خداوند به ما هدیه کرده است تا به‌وسیله آن از خود و خانواده‌مان پاسداری کنیم؛ اما زمانی که این نعمت به‌خوبی استفاده نکنیم تبدیل به یک آسیب و تهدید جدی می‌شود که این بار علیه ما بوده و به ضررمان تمام می‌شود؛ مانند اینترنت که اگر به‌درستی استفاده شود سبب دستیابی ما به اطلاعات و منابع ارزشمند می‌شود ،اما اگر به‌خوبی از آن استفاده نکنیم سبب تلف شدن وقت ما می‌شود.

خداوند در قرآن کریم به‌خوبی این مطلب را به ما تذکر داده به این صورت که درجایی فرموده بر کافران سخت بگیرید و درجایی نیز فرموده که خشم خود را فروببرید. پس خشم مانند ابزاری است که در دست داریم و این نحوه‌ی استفاده ما از آن است که تعیین می‌کند مفید باشد یا مضر.

در این کتاب قرار نیست به شما بگوییم که خشم خود را بروز ندهید و آن را درون خودتان بریزید بلکه می‌خواهیم در مورد مدیریت خشم شما صحبت کنیم. اینکه چطور خشم خود را تخلیه کنیم که نه به خودمان و نه به دیگران آسیبی وارد نشود.

پیشنهاد ویژه

با کلیک بر روی لینک زیر می توانید نسخه الکترونیکی کتاب ابری بشید و نبارید را با ۵۰ % تخفیف از طریق وبسایت کتابراه دانلود کنید.

تهیه نسخه الکترونیکی کتاب با ۵۰ % تخفیف

خشم چه تاثیراتی بر بدن ما دارد؟

خشم سبب ترشح هورمون آدرنالین در بدن می‌شود آدرنالین برای آمادگی بدن در انجام فعالیت‌های شدید یا دفاع از خود ترشح می‌شود.

با تأثیر آدرنالین، خون از چهره به ماهیچه‌ها هجوم آورده و به بخش‌هایی که ضروری‌تر است جریان می‌یابد برای همین است که هنگام ترس رنگ از رخسارتان می‌پرد.

عصبانیت دائمی و خشمگین بودن به علت اینکه دائماً ضربان قلب شمارا بالا می‌برد و جریان خون را در رگ‌های شما افزایش می‌دهد، در بلندمدت سبب ابتلا به بیماری‌های قلبی شده و سلامتی را به خطرمی اندازد.

داشتن مهارت مدیریت خشم سبب می شود شما از بسیاری از بیماری ها مصون بمانید.

خشم همچنین سبب این تغییرات در بدن می‌شود:

دانلود کتاب چگونه خشم خود را کنترل کنيم


دراین کتاب چه چیزی میخوانیم؟

 


مدیریت خشم چگونه امکان پذیر است؟

دراین کتاب به تکنیک هایی اشاره شده که با عمل به آنها می توانید خشم خود را مدیریت کنید.یعنی هم کمتر خشمگین شوید و هم زمانی که خشمگین می شوید بتوانید خشم خود را کنترل کنید.فقط کافیست تکنیک های گفته شده را به کار ببندید تا  مدیریت خشم درشما تبدیل به عادت شود.


این کتاب برای چه کسانی مفید است؟


پیشنهاد ویژه

با کلیک بر روی لینک زیر می توانید نسخه الکترونیکی کتاب ابری بشید و نبارید را با ۵۰ % تخفیف از طریق وبسایت کتابراه دانلود کنید.

تهیه نسخه الکترونیکی کتاب با ۵۰ % تخفیف

تهیه نسخه رایگان کتاب

اگر فعلا قصد خرید نسخه کامل کتاب ابری بشید و نبارید را ندارید ، فقط کافیست ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید تا بلافاصله بتوانید به صورت مستقیم ۳۰ صفحه اول این کتاب را دانلود کنید.

برچسبPDF ابری بشید و نبارید تاثیرات خشم خشم دانلودرایگان رضاحیدری کتاب کنترل خشم مدیریت خشم

اسم کتاب‌تون ایهام جالبی داره…
به خصوص ا ینکه اصل ضرب المثل ترکی رو هم روی جلد آوردید.

سلام و درود بر شما
خوشحالم که عنوان کتاب براتون جالب توجه هست.
البته این ایده را از شما استاد عزیز گرفتم و بابت آن از شما ممنونم.

بازتاب ها: نگاه روانشناختی به ماجرای خواننده معروف حمید صفت؛ در مقاله ای از رضاحیدری

بازتاب ها: دومین دوره جامع نوجوان توانمند در اراک در موسسه آموزشی آرامش سبز

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

محصول شما به سبد خرید افزوده شد رد کردن

%PDF-1.5
%
1 0 obj
>>>
endobj
2 0 obj
>
endobj
3 0 obj
>/ProcSet[/PDF/Text/ImageB/ImageC/ImageI] >>/MediaBox[ 0 0 612 792] /Contents 4 0 R/Group>/Tabs/S/StructParents 0>>
endobj
4 0 obj
>
stream
xY~?ԣ09y04t/^X}ZY={gYH9,lk*2#Ȩ?~?Y__~Yݯ|o?ݿߟx|aYOg^XxO,+?A

بازی فورتنایت (Fortnite) یکی از محبوب ترین بازی های اکشن PVP (بازیکن در مقابل بازیکن) است که از 100 پلیر در یک شهر یا جزیره تشکیل شده است. ماموریت شما در این بازی این است که باید آخرین بازمانده آن صد نفر باشید. بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده  125 میلیون پلیر را در پلتفرم های مختلف از جمله pc و xbox و سیستم عامل اندروید در خود جای داده است. فورت نایت محصول استودیوی بازی سازی epicgames است که با بکارگیری موتور گرافیکی قدرتمند Unreal Engine 4 لحظات جذاب و زیبایی را برای شما رقم خواهد زد.

بازی فورتنایت با داشتن سبک شبیه به بازی پابجی لحظات جذاب و هیجان انگیز را برای شما رقم خواهد زد برای شروع بازی کافی است دکمه استارت را زده و مدت اندکی صبر کرده تا 100 بازیکن به بازی ملحق شوند و سپس شما در هواپیمای جنگی وارد شهری خواهید شد که باید در آن نبرد خود را آغاز کرده و دشمنان خود را تار و مار کنید. هرچه فرود بهتری داشته باشید می توانید با جستجوی سریع تجهیزات و مهمات بیشتری را بدست آورده و نتایج بهتری کسب کنید.

به طور کلی شما هیچ تفاوتی بین نسخه ایکس باکس یا پلی بازی فورتنایت با نسخه اندرویدی آن مشاهده نمی‌کنید. نقشه ها، شخصیت ها، اسلحه و تجهیزات و سایر ویژگی های دیگر مشابه نسخه pc و xbox است.

 

دانلود کتاب چگونه خشم خود را کنترل کنيم

 

از نکات قابل توجه در مورد بازی فورت نایت این است که این بازی در گوگل پلی منتشر نشده است سازندگان این بازی حاضر به ارائه حق الزحمه 30 درصدی به گوگل پلی نبود لذا می توانید جدیدترین آپدیت های بازی را در این مطلب برای همین کافیست این مطلب را به علاقه مندی های خود در مرورگر اضافه نمایید.

در پایان در صورتی که شما هم یکی از علاقه مندان به بازی های با سبک بقاء هستید پیشنهاد ما دانلود بازی fortnite برای اندروید است.

 

– Fortnite به دلیل داشتن گرافیک بسیار بالا صرفاً در گوشی های پرچمدار نظیر گلکسی نوت 9 هواوی میت 10 و سایر گوشی هایی پرچمدار و گوشی هایی که دارای پردازنده ARM64 هستند در دسترس است. برای تشخیص پردازنده گوشی خود کافیست اپلیکیشن CPU-Z را بر روی گوشی خود نصب کنید.

– بازی فورتنایت یک بازی آنلاین است

– متاسفانه به دلیل تحریم های اعمال شده و طبق قوانین آمریکا این بازی برای کشورهایی همچون: ایران، کره شمالی، سودان، سوریه در دسترس نیست لذا برای اتصال بایستی با ای پی سایر کشورها متصل شوید.

– پس از نصب و اجرای بازی باید در فرم ثبت نام اطلاعات مورد نیاز را پر کرده تا بتوانید از بازی Fortnite  استفاده کنید

– مسئولیت اجرای بازی با خود شماست.

برای دریافت نسخه بتا بازی فورت مک کافی است به سایت بازی وارد کرده و در قسمت ثبت نام با درخواست نسخه بتا منتظر دریافت بازی باشید

 

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دریافت کنید و ان را از حالت فشرده خارج کنید

– پوشه ی com.epicgames.fortnite را در مسیر Android/data حافظه داخلی کپی کنید.

– در نهایت بازی را آنلاین اجرا نمایید .

نسخه
الکترونیک کتاب دامیز: مدیریت خشم
به همراه
هزاران کتاب دیگر از طریق فیدیبو به
صورت کاملا قانونی در دسترس است. تنها لازم است اپلیکیشن موبایل و یا نرم افزار
ویندوزی رایگان
فیدیبو را نصب کنید.

چطور متوجه می‌شوید که خشم خیلی زیادی بر شما غلبه کرده؟ خودتان این را تعیین می‌کنید، یا اینکه می‌گذارید دیگران این کار را بکنند؟ آیا وقتی عملاًً پرخاشگری می‌کنید – یعنی دیگران را به‌صورت فیزیکی آزار می‌دهید یا مشتی به دیوار می‌کوبید که جای آن می‌ماند معنی‌اش این نیست که خشمگین هستید؟ این حرکات واقعاً به تخلیه یا برداشتن فشار از روی سینه‌ی شما کمک می‌کند، یا فکر می‌کنید برای حفظ آرامش اگر دهانتان را ببندید بهتر است؟ آیا افراد خشمگین واقعاً می‌توانند تغییر کنند یا مجبورند همه‌ی عمر در عذاب باشند، چون همین است که هست؟ و اگر شما مخاطب خشم شخص دیگری باشید چه باید بکنید؟ همه‌ی این‌ها سؤال‌های مهمی هستند که مدیریت خشم به آن پاسخ می‌دهد.

۲۸،۰۰۰+

| کتاب |

بیش از ۲۸،۰۰۰ کتاب، رمان جدید، پرطرفدار و رایگان را
روی
اندروید، آیفون و ویندوز دانلود و
مطالعه
کنید یا هدیه دهید.

دانلود کتاب چگونه خشم خود را کنترل کنيم

۲،۰۰۰،۰۰۰+

| دانلود اپلیکیشن |

با
دانلود رایگان
اپلیکیشن فیدیبو
روی موبایل، تبلت یا رایانه می‌‌توانید کتاب‌ها و مجلات بهترین ناشران ایرانی و
بین‌المللی را قانونی بخوانید

۵۰۰+

|ناشر
|

با نصب رایگان فیدیبو بر روی موبایل یا تبلت یا رایانه خود و دانلود کتاب از

بهترین ناشران ایران، مطالعه را در فضای قانونی تجربه کنید.

دبرا فاین

برایان تریسی

الیف شافاک

لیل لوندز

فردریک بکمن

دارن هاردی

لارس ام. بلودورن

سم هورن

الیزابت کونکه

برایان تریسی

لارس ام. بلودورن

ریچارد برانسون

دویل جنتری

سو بایک، نایجل دنبی

مارک مک كورمک

بو بنت

دبورا تیلور هاف

لارس ام. بلودورن

شون لنگ

دورین دو بولی

دن گوکین

دنیس هاجسن-موکل، لارس ام. بلودورن

برنت اگین، شرین جت‌ویگ

لارس ام. بلودورن

دویل جنتری

نام کتاب، نویسنده، مترجم، ناشر یا هر واژه مورد نظرتان را
بنویسید

iOS

اندروید

ویندوز

دانلود کتاب چگونه خشم خود را کنترل کنيم


قبلا عضو شدید؟
ورود
به فیدیبو

کتاب مورد نظرتان را درخواست کنید تا در صورت امکان آن را به فروشگاه اضافه کنیم.





دانلود کتاب چگونه خشم خود را کنترل کنيم
دانلود کتاب چگونه خشم خود را کنترل کنيم
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *