خواص ورق طلاي خوراکي

دوره مقدماتی php

خواص دارویی و گیاهی :

ورق طلای اکسیرحیات مقوی قلب، مغز و شادی آور است، همچنین باعث تقویت حافظه و حواس می شود. از دیگر خواص این محصول تقویت کنندگی عمومی بدن و تقویت نیروی جنسی و تولید منی است، همچنین در درمان امراض صفراوی و سوداوی مثل خفقان، وسواس، توحش، هم و غم، حزن، جنون و صرع نافع است.

ورق طلا در تصفیه و رقیق کردن خون مؤثر است و بدن را فربه می سازد، همچنین باعث طول عمر می‌شود، مصلح آن عسـل است.  ورق طلا در افزایش حرارت و رطوبت غریزی و رفع امراض قلب، مغز، کبد، طحال، معده، مثانـه، باه، چشم، مفاصل مؤثر است و در بهبود و کنترل اختلالات روده، بواسیر، زحیر، اسهال خونی تأثیرگذار است،

این محصول در کمک به بهبود و کنترل اخـتلالات پوستی مانند بهـق، برص، قوبا نقش بسزایی دارد و در بهبود و کنترل اخـتلالات مـو: داء الثعلب، داء الحـیه کارآمد است، این محصول جهت بهبـود و کنترل لاغری های غیر طبیعی بدن و پاکسازی و خارج کردن سموم و تحلیل ورم ها مفید است.

سایر خواص ویژه این محصول بی نظیر:

– تصفیه خون

– افزایش میل جنسی

دوره مقدماتی php

– تقویت قوای جنسی آقایان و بانوان

– افزایش حرارت غریزی

– مفید جهت درمان ریزش سکه ای مو

– تقویت حافظه

– تقویت اعصاب

– مفید جهت درمان درد مفاصل

در کتاب مخزن الادویه حکیم عقیلی خراسانی که از کتب مرجع طب سنتی می باشد بابی در مورد ذهب که منظور همان طلای کشته شده می باشد، آورده شده است که اثرات فوق العاده این محصول را بیان میکند.

طریقه مصرف:  یک ورق طلای اکسیر را با 100 گرم عسل طبیعی مخلوط کرده بطوری که ذرات طلا در کل عسل بصورت یکنواخت پخش گردد و هر شب نیم ساعت قبل از خواب یک قاشق مرباخوری بصورت مضمضه میل شود.

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لونگان x بخوانید...