خواص مرزنجوش برای چسبندگی رحم

دوره مقدماتی php
خواص مرزنجوش برای چسبندگی رحم
خواص مرزنجوش برای چسبندگی رحم

عباد الرحمن,احکام,طب,طب اسلامی,عکس نوشته,کتاب,دانلود کتاب,تفسیر,بصیرت افزایی,حوزه,دانلود کتابpdf,آیت الله تبریزیان

در این مقاله به علت و درمان ناباروری و نازایی زنان در طب سنتی و طب شیعه با داروهای گیاهی می پردازیم. درمان ناباروری و نازایی با داروهای گیاهی مثل رازیانه بسیار شایع است ولی قبل از درمان لازم است علت های نازایی را شناخت و با توجه به علت ها درمان را شروع کرد.

أخیرا سن ازدواج، بیشتر شدن زمان عقد، تأخیر عمدی در باردار شدن همه موجب بروز مشکلاتی می شود. از نظر تخصصی اگر دو سال بگذرد، تخمدان ها تنبل می شود. (1)

میزان باروی در دنیا پائین آمده است و ناباروری آقایان نیز بیشتر از خانم ها است. علل ایجاد ناباروری در زن و مرد به سبب استعمال چیزهایی است که موجب عقیمی می شود مثلا خوردن کافور، شیرخشک، نخودفرنگی موجب عقیمی می شود. دکتر حسین میرحیدر که حدود بیست سال با دانشمندان اروپایی و آمریکایی و کانادایی بحث کرده است و ما حصل آن را در کتاب معارف گیاهی در هشت جلد آورده است در جلد دوم و ششم این بحث ها را مطرح کرده است و گفته است که در کشور چین و هندوستان از نخودفرنگی هورمونی برای ایجاد ناباروی استخراج می کنند زیرا جمعیت آنها زیاد است و با این کار جلوی آن را می گیرند.خواص مرزنجوش برای چسبندگی رحم

همچنین میوه ی قازیاقی که در منطقه ی آذربایجان شرقی و غربی است و در استان کهکیلویه و بویر احمد به آن برگ بود می گویند. میوه ی این گیاه ایجاد عقیمی می کند.(2)

دوره مقدماتی php

پس سعی کنید که زود ازدواج کنید و دیر بچه دار نشوید که پیامبر صلی الله علیه و اله فرمودند: تَناکَحُوا تَکثُرُوا فإنّی اُباهِی بِکُمُ الاُمَمَ یَومَ القِیامَةِ حَتَّی بِالسِّقْطِ. (3)

ازدواج کنید تا جمعیت شما زیاد شود ؛ زیرا من در روز قیامت به وجود شما، حتی به فرزندان سقط شده تان، بر سایر امّتها می‌بالم.

مشکلات رحمی مثل عفونت، فیبروم، کیست، تنبلی تخمدان ها و … باید ابتدا برطرف شود. کم خونی و اصلاح مزاج هم باید انجام شود. حجامت عام و کمر در وقت مناسبش انجام شود و سعی شود مرد و زن با هم به درمان بپردازند.

روزی یک قاشق غذاخوری سر خالی دانه رازیانه را دم کنید و مصرف کنید. این دم کرده علاوه بر تقویت و رشد رحم به لانه گزینی تخمک، افزایش میل جنسی و تنظیم قاعدگی هم کمک می کند. در کل رازیانه یک گیاه استروژنیک است که در تنظیم هورمونی زنان نقش بسزایی دارد( استاد ضیایی هم به استروژنیک بودن رازیانه اشاره کرده اند).

گیاه مریم گلی در درمان نازایی موثر است و برخی از خواص هورمونی آن عبارت است از: درمان اختلالات رحمی، محرک رحمی، تقویت رحم، ضد عفونی کننده رحم، ضد ورم و اسپاسم رحمی، تنظیم کننده قاعدگی، درمان ناتوانی جنسی.

مریم گلی ضد عفونی کننده و برای درمان کم خونی هم مفید است. 

گفتیم که کم خونی هم می تواند از علل ناباروری باشد و اگر جین سینگ را با گرده گل و عسل رویال مصرف کنید علاوه بر خونسازی قوی، از خواص استروژنیک و هورمونی و تقویتی عالی آن هم بهرمند می شوید. روش مصرف این نسخه بدین صورت است که جین سینگ پودر کرده و در کپسول ریخته و روزی دو عدد از این کپسول ها را مصرف می کنیم و یک قاشق چایخوری گرده گل را هم درون یک قاشق عسل رویال (ژل رویال+عسل) ریخته و با آب مخلوط و با کپسول جین سینگ مصرف می کنیم یا اینکه با در نظر گرفتن همین مقدارها همه را در آب میریزید و میخورید و…

البته جین سینگ را با رازیانه و فلوس هم می توان مصرف کرد که اثر خونسازی آن کمتر می شود و اثرات هورمونی و استروژنیکی آن بالا می رود.

دود عنبر نسارا (پشکل الاغ ماده) را داخل رحم کنید (عنبر نسارا را روی زغال یا آتش بگذارید و طوری قرار بگیرید که دود آن داخل رحم برود) موثر و مجرب است و همچنین نصف قاشق غذاخوری مازو را در داخل یک لیوان سرکه ریخته و هر روز کمی از آن را داخل تشت کوچکی از آب ریخته و 20 دقیقه داخل آن می نشینید. یا یک قاشق غذاخوری آویشن دم کرده با کمی سرکه داخل آب ریخته و مثل روش قبل داخل آن می نشینید. از شلوارهای تنگ هم نباید استفاده کرد و رحم باید خشک بماند نه اینکه همیشه رطوبت داشته باشد و عرق کند.

ابتدا کم خونی و کم کاری تیروئید را درمان کنید(اگر این مشکل را دارید) و بعد دستورات زیر را انجام دهید:

ابتدا باید با کیت تخمک گذاری، زمان تخمک گذاری زن مشخص شود و نزدیکی در همان روز و دو روز قبل و سه روز بعد انجام بگیرد. یعنی در طی این پنج روز سعی شود هر روز نزدیکی انجام شود که این روزها بیشترین احتمال بارداری را دارد و در روزهای دیگر تخمکی وجود ندارد که باردار شود.

در غیر این پنج روز یا هفت روز دیگر تا حد امکان نزدیکی انجام نشود تا قدرت جنسی و میزان اسپرم بالا رود و فکر کردن به مسائل جنسی همسر در این مدت هم مفید هست. همچنین نزدیکی بصورت ایستاده نباشد و زن سعی کند تا دو ساعت نگذارد منی از رحم او خارج شود و آداب اسلامی جماع رعایت شود.(5)

مطالب مرتبط:

خواص مرزنجوش برای چسبندگی رحم

درمان ناباروری در طب سنتی اسلامی

——————————-

1. درس طب استاد ضیائی 93/10/22

2. درس طب استاد ضیائی 91/11/08

3. عوالی اللآلی: ۳/۲۸۶/۲۹.میزان الحکمه با ترجمه فارسی –  جلد ۵، صفحه ۸۱

4. مستدرک سفینه البحار، ج9، باب الهندبه

5. در این مقاله از کتاب گیاهان دارویی و شناخت طبایع دکتر ابوالحبیب، الدراسه آیت الله تبریزی ، جزوه طب اصول گرای اسلامی استاد باقری و سایت مدرسه فقاهت (درس استاد ضیائی) استفاده شده است.

کپی برداری برای سایت های غیر تجاری و تبلیغی آزاد می باشد

نظرات خصوصی جواب داده نمی شود

🔴چسبندگی رحم باید تحت نظر پزشک مداوا شود. 

✅درعین حال برای درمان چسبندگی رحم:تخم شنبلیله رانیم کوب کرده2 قاشق غذاخوری دم کرده،کامل صاف کرده در3 لیتر اب ولرم مخلوط وبه مدت 20 دقیقه 3 روز درهفته درآن بنشیند.✅روغن سیاه دانه مرغوب نه بازاری روی استخوان عانه یک شب درمیان به صورت خیس بمالد 40 شب.✅عرق رازیانه به مدت 120 شب هرشب 1 لیوان میل شود.✅حجامت ساکرال 3 مرحله به فاصله هرکدام 2 هفته انجام دهد خیلی موثر است✅بادکش گرم کمروتخمدان 14 مرحله یک شب درمیان انجام شود.

برای خارش شدید ناحیه واژن و ترشح پنیری شکل به مقدار زیاد ورنگ سفید مایل به سبز(برای دختر)چه توصیه میکنید؟لطفا راهنماییم کنید؟✅گیاهان ضدعفونت عبارتند از :-آویشن-پونه-بابونه -نعناع-آویشن-استوخودوس-شلغم-تره-پیاز-کاسنی-سیب درختی-سیر-گیاه پولک.✅دود کردنی ها:دود اسپند-دود کندر-دود عنبر نسارا(پشکل الاغ ماده) ✳️-دود عنبر نسارا نیزجهت عفونت های سینوس ها و دمل های چرکی و…. مفید است زیرا ترشحات را به بیرون از بدن هدایت میکند.✅شستشوی واژن با آب و عسل موثر است (آب جوشیده ولرم و مقداری عسل را در بطری ریخته و در آن را سوراخ کرده و استفاده کنید.)تزریق واژینالی عسل از ۷تا۱۴شب متوالی✅مخلوط سیاه دانه و عسل: روزی یک قاشق مرباخوری(در صورت عفونت شدید تا دو قاشق مرباخوری صبح و شب بعد از غذا میل کنید )✅مصرف بره موم(مقدار مصرف:کودکان نیم تا یک گرم در روز -بزرگسالان ۱تا۳گرم در روز-هر فرد در دراز مدت یک تا ۲گرم بره موم استفاده نماید. این داروموجب طول عمر و مقاومت بدن نیزمیشود ولی مصرف بیش از حد بره موم باعث خواب آلودگی و درد در ناحیه کلیه ها می شود.)✳️بره موم باید نیم ساعت بعد از غذا مصرف شود✅استفاده از سماق هم خوراکی و همچنین استعمال(جوشانده سماق و نشستن در وانی که سماق در آن ریخته باشید)✅استفاده از پوست انار (در جوشانده پوست انار بشیند)

✳️ برای درمان عفونت وخارشنشستن در وانی از سرکه (یک لیوان سرکه طبیعی در سه لیتر آب جوشیده ولرم شده ،روزی نیم ساعت در داخل وان بشیند ۷الی ۱۴مرحله)🔴توجه :دختران به جای تزریق واژینال عسل از یک لیوان آب جوشیده ولرم به همراه ۴ قاشق عسل در وان استفاده کند.ونیز از وان سرکه و آب ولرم استفاده کنند.✅مصرف روزانه شربت آب و عسل و لیمو ترش.✅دم کرده اسطوخدوس جهت تقویت رحم و عفونت رحم (بصورت خوراکی ونیز استعمال رحمی )مصرف روزانه خاکشیر +عسل و آبگرم نیز مؤثر است. ✳️با تمامی این موارد ذکر شده،توصیه می شود  تحت نظر معاینات پزشکی و آزمایشات و تست‌های پزشک متخصص زنان باشید و از طب مکمل نیز بهره‌مند شوید.

❓علائم سرطان دهانه رحم چیست؟✅اگر قبل از یائسگی باشداحتمال بی نظمی قاعدگی,لکه بینی,رابطه جنسی دردناک و همراه خونریزی,ورم دهانه رحم✅اگر خونریزی و لکه بینی بعد از یاسگی باشه,احتمال سرطان رحم یا دهانه رحم هست.✳️پزشکان جدید معاینه بالینی می کنند که نکند به خاطر اختلالات مهبل یا دهانه رحم باشد این خونریزی های غیرطبیعی.لذا یک نمونه از بافت را برداشته و برای بررسی به ازمایشگاه بافت شناسی می برند.همچنین شاید خونریزی غیرطبیعی بعد از یائسگی به خاطر دهانه رحم باشد برای بررسی سلول های دهانه رحم ازمایش پاپ اسمیر را انجام می دهند و گاهی خونریزی غیر طبیعی بعد از یائسگی به خاطر ضخیم شدن پوشش جدار رحم است که متخصص نمونه ای از بافت اندومتر برداشته و به ازمایشگاه پاتولوژی می فرستند و بررسی می کنند .لذا بعضی از دکتران در ابتدا پیشنهاد سونوگرافی  رحم می دهند برای مشاهده رحم و اندازه گیری زخامت دیواره رحم.اما اگر بخواهند مشاهده واضح از جدار رحم داشته باشند با استفاده از هیستروسکوپی انجام دهند.اگرکسی فیبررحمی داشته باشد امکان بارداری وجود داردیانه؟خواص مرزنجوش برای چسبندگی رحم

✳️اﻭﻝ ﻓﻴﺒﺮﻭﻡ ﺭا ﺩﺭﻣﺎﻥ ﻛﻨﻴﺪ.✳️طول درمان ۴۰ الی ۱۲۰ روز میباشد.✅بادکش زیر شکم و کمر ۲۱ مرحله یک شب در میان✅شبی یک لیوان دمکرده رازیانه همراه با یک قاشق مرباخوری عسل به غیر زمان پریودی   ✅دوسین روزی دو قاشق مرباخوری صبح و شام ( سه واحدعسل + یک واحد سیاه دانه نیم کوب)   ✅استفاده از داروی ترکیبی زیر به صورت واژینال ۱۴ مرحله در ایام پاکی (زاج به اندازه یک نخود بیشتر  نشود + یک قاشق مرباخوری عسل + یک قاشق چایخوری روغن زیتون بودار تصفیه نشده )    🌿🌿🌿🌿

 

آیا چسبندگی رحم با شنبلیله قابل درمان است؟

برای چسبندگی رحم عطاری به من گفت جوشونده تخم شنبلیله با یک قاشق سر پر غذاخوری درست کنم و اونو با آب قاطی کنم و یک روز در میان نیم ساعت تو لگن بشینم. این واقعاً جواب میده؟

من ۳۰ سالمه و بعد از یک سال که با روشهای دارویی باردار نشدم بعد از عکس رنگی رحم فهمیدم چسبندگی در یکی از لوله های رحم دارم. آیا با شنبلیله میتونم چسبندگی رحم را درمان کنم؟

پاسخ مشاور نی نی نما:

در طب سنتی یکی از خواصی که برای شنلیله ذکر می کنند رفع چسبندگی های رحم است. اما با قطعیت نمی توان گفت که با این روش چسبندگی رحم شما برطرف خواهد شد.خواص مرزنجوش برای چسبندگی رحم

با توجه به سن شما بهتر است زمان را از دست ندهید و از دارو درمانی و هیستروسکوپی برای رفع چسبندگی رحم با مشورت پزشک زنان کمک بگیرید.

در درمان چسبندگی رحمی اولین اقدام برای درمان، دارو درمانی است و در موارد شدید از روش هیستروسکوپی است که در آن پزشک متخصص طی یک عمل جراحی قسمت‌های چسبنده به رحم بیمار را جدا می‌کند.

هیستروسکوپی روشی است که به وسیله ی هیستروسکوپ انجام می شود در واقع یک دستگاه نازک است که به داخل واژن فرستاده می شود . یک هیستروسکوپ مانند یک تلسکوپ نورانی عمل می کند و یک تصویر واضح از داخل رحم بیمار فراهم می کند. تصویر داخل رحم به صفحه ای منتقل می شود که به ارائه دهندگان کمک می کند تا هر مشکلی را که ممکن است وجود داشته باشد را شناسایی و درمان می کند.

قبل از داشتن یک هیستروسکوپی، ممکن است به شما دارو داده شود تا به شما در آرامش کمک کند. بیهوشی عمومی یا بیهوشی موضعی برای جلوگیری از درد استفاده می شود. هیستروسکوپ وارد شده در داخل دهانه رحم به آرامی از طریق دهانه رحم به رحم شما منتقل می شود.

یک مایع، مانند سالین (آب نمک)، از طریق هیستروسکوپ به رحم وارد می شود تا آن را گسترش دهد. مقدار مایع استفاده شده در تمام مراحل با دقت بررسی می شود. پزشک می تواند با نگاه کردن از طریق هیستروسکوپ، لنز رحم و دهانه لوله های فالوپ را مشاهده کند. اگر بیوپسی یا سایر روشها انجام شود، دستگاههای کوچک از طریق هیستروسکوپ عبور می کنند و پولیپ ها یا فیبرویدهای داخل حفره رحم می توانند برداشته شوند.

خواص شنبلیله برای خانمها

دانه های شنبلیله خواص مشابه هورمون جنسی استروژن دارند و به همین دلیل به افزایش میل جنسی و کاهش گرگرفتگی ها و نوسانات خلقی ناشی از یائسگی و سندروم پیش از قاعدگی کمک می کنند.

از گذشته، از شنبلیله برای درمان اختلالات رشدی، تحریک زایمان، درمان اختلالات هورمونی، افزایش رشد سینه ها و کاهش درد قاعدگی استفاده می شود.

شنبلیله برای زایمان راحت تر شنبلیله انقباض های رحم را تحریک می کند و می تواند به زایمان راحت تر کمک کند. با این حال ، زنان باردار فقط با موافقت پزشک می توانند از شنبلیله استفاده کنند.

شنبلیله برای افزایش شیر مادران شنبلیله به بیشتر شدن شیر مادر کمک می کند. تحقیقات نشان داده اند که ۲۴ تا ۷۲ ساعت پس از مصرف شنبلیله ، شیر مادر تا ۵۰۰ درصد بیشتر می شود. با این که دلیل اصلی این مسئله هنوز شناخته نشده است امّا محققان حدس می زنند که روغن موجود در تخم شنبلیله دلیل آن باشد. بنابراین ، به مادران شیردهی که می خواهند شیری بیشتری داشته باشند ، توصیه می شود که روزی سه مرتبه و حداقل ۵۰۰ میلی گرم تخم شنبلیله مصرف کنند.

منبع خبر : nininama

برای چسبندگی رحم دم کرده شنبلیله هم خوبه؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15,000 تومان

یکی دیگر از داروهای طب اسلامی (آیت الله تبریزیان) جهت درمان ناباروری زنان داروی چسبندگی رحم (حلبه) است که جهت درمان چسبندگی رحم، لوله رحمی و تخمدان، درمان حاملگی خارج از رحم و … توصیه می گردد.

اگر مشکل چسبندگی رحم ایجاد شود، ممکن است زنان دچار  نازایی گردند بدلیل اینکه بافت داخل رحم محل تشکیل جنین است و با آسیب دیدن آن خطر نازایی را در بر دارد و همچنین این بیماری ممکن است موجب سقط های مکرر یا دردهای زیر شکم یا قطع قاعدگی نیز گردد.

دلایل ابتلا به چسبندگی رحم عبارتند از:

1- عفونت

خواص مرزنجوش برای چسبندگی رحم

2- کورتاژ خشن و سخت (برای سقط جنین)

3- انجام جراحی های آپاندیس

4- کیست تخمدان

5- فیبروم رحمی

6- سزارین و یا جراحی هایی داخل لگن

در طب اسلامی آیت الله تبریزیان داروی کاملا گیاهی و بدون ضرر حلبه (چسبندگی رحم) جهت درمان آن توصیه می گردد که با مصرف این دارو، به روش طبیعی و بدون نیاز به داروهای شیمیایی، چسبنده شدن رحمی رفع می گردد و همچنین از جراحی های با هزینه گزاف و عواقب بعد از آن جهت درمان این بیماری جلوگیری می شود.

نکته: جهت درمان با توجه به شدت بیماری 3 الی 5 عدد (قوطی) توصیه می گردد.

توضیحات بیشتر در زیر این صفحه ⇓

یکی دیگر از داروهای طب اسلامی (آیت الله تبریزیان) جهت درمان ناباروری زنان داروی چسبندگی رحم (حلبه) است که جهت درمان چسبندگی رحم، لوله رحمی و تخمدان، درمان حاملگی خارج از رحم و … توصیه می گردد.

اگر مشکل چسبندگی رحم ایجاد شود، ممکن است زنان دچار  نازایی گردند بدلیل اینکه بافت داخل رحم محل تشکیل جنین است و با آسیب دیدن آن خطر نازایی را در بر دارد و همچنین این بیماری ممکن است موجب سقط های مکرر یا دردهای زیر شکم یا قطع قاعدگی نیز گردد.

دلایل ابتلا به چسبندگی رحم عبارتند از:

۱- عفونت

۲- کورتاژ خشن و سخت (برای سقط جنین)

۳- انجام جراحی های آپاندیس

۴- کیست تخمدان

۵- فیبروم رحمی

۶- سزارین و یا جراحی هایی داخل لگن

در طب اسلامی آیت الله تبریزیان داروی کاملا گیاهی و بدون ضرر حلبه (چسبندگی رحم) جهت درمان آن توصیه می گردد که با مصرف این دارو، به روش طبیعی و بدون نیاز به داروهای شیمیایی، چسبنده شدن رحمی رفع می گردد و همچنین از جراحی های با هزینه گزاف و عواقب بعد از آن جهت درمان این بیماری جلوگیری می شود.

نکته: جهت درمان با توجه به شدت بیماری ۳ الی ۵ عدد (قوطی) توصیه می گردد.

 

 

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *خواص مرزنجوش برای چسبندگی رحم

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

یکی دیگر از داروهای طب اسلامی (آیت الله تبریزیان) جهت درمان ناباروری زنان داروی رطوبت رحم (سنبل الطیب) است که جهت درمان ترشح آب سفید از رحم، درمان اسیدی بودن محیط واژن، درمان عفونت زنان و … توصیه می گردد.

از علائم رطوبت رحم، ترشح زیاد آب سفید از واژن است. کسی که ترشحاتش زیاد می باشد، دچار این بیماری شده است. در واقع بیماری رطوبت رحم موجب نازایی و حتی سقط جنین نیز می شود.

به دلیل اینکه ترشحات زیاد رحم و لزج بودن آن باعث می شود تا اسپرم نتواند پیشرفت و جذب تخمک‏ خانم گردد و با سیلان رطوبت های پی در پی رحم، خارج شده و همچنین مرد هنگام نزدیکى، تَر بودن زیاد را احساس می کند.

در طب اسلامی آیت الله تبریزیان داروی گیاهی سنبل الطیب (رطوبت رحم) جهت درمان رطوبت رحم و نازایی توصیه می گردد که با مصرف این دارو، به روش طبیعی و بدون نیاز به داروهای شیمیایی، رطوبت رحمی رفع می گردد و همچنین رحم جهت بارداری آماده می گردد.

  • مدل مانتو ایران زمین اینستاگرام
  • بلغم زدا (داروی امام صادق ع) یکی دیگر از داروهای طب اسلامی (آیت الله تبریزیان) جهت درمان بلغم، خلط پشت گلو، ریزش مو، درمان فراموشی و ضعف حافظه، رفع بی حوصلگی و … است و همچنین برای افرادی که مزاجشان سرد و تر می باشد بسیار مفید است و بلغم را از بدنشان می برد.

    نحوه مصرف دارو به این صورت است که به اندازه یک فندوق شب موقع خواب (آخرین مرحله قبل از خواب که بعد از میل دارو غذایی میل نمی شود) میل شود.

    داروی تقویت مو یکی دیگر از داروهای طب اسلامی (آیت الله تبریزیان) است که برای تقویت مو و پیاز مو، رشد مجدد مو، درمان ریزش مو و کچلی، درمان ریزش مو صورت و ابرو، درمان ریزش سکه ای موی سر و … توصیه می گردد.

    عوامل زیادی سبب ریزش مو می شوند مانند: استرس، ژنتیک، برخی بیماری ها، اختلالات هورمونی (که در زنان در مقایسه با مردان بیشتر است) و سابقه ارثی و خانوادگی و … در این میان با توجه به شیوع زیاد ریزش مو، روش های درمانی در خصوص کچلی و ریزش مو نیز از اهمیت بسیارزیادی برخوردار هست.

    یکی از فاکتورهای مهم زیبایی برای بسیاری از افراد، داشتن موهای سالم و پرپشت است و امروزه با رشد سریع علم در جنبه های گوناگون، حفظ زیبایی و تقویت پیاز موها بیش از پیش اهمیت دارد که داروی تقویت پیاز مو طب اسلامی آیت اله تبریزیان یکی از روش های بسیار موثر در درمان ریزش مو است و موجب تقویت پیاز مو و پر پشت شدن مو می شود.

    دارو جرجیر (باه زنان) یکی دیگر از داروهای طب اسلامی (آیت الله تبریزیان) است که برای درمان ضعف جنسی زنان، درمان نازایی، درمان تنبلی تخمدان، افزایش قدرت جنسی زنان، افزایش هورمون زنانه و … می باشد.

    امروزه ضعف جنسی و ناباروری به یکی از معضلات جامعه تبدیل شده است و بسیاری از زوجین با آن درگیر هستند، درحالیکه برخی افراد چند ده میلیون تومان برای ناباروری هزینه می کنند و نتیجه نمی گیرند طب اسلامی آیت الله تبریزیان درمانی ساده، کاملا موثر و ارزان را برای انواع ناباروری دارا است.

    با این داروی گیاهی طب اسلامی آیت الله تبریزیان ضعف جنسی، تنبلی تخمدان و نازایی زنان بطور کامل قابل درمان است.

    یکی دیگر از داروهای طب اسلامی (آیت الله تبریزیان) جهت درمان ناباروری زنان داروی آمادگی رحم (قراص) است که جهت آماده سازی رحم برای بارداری استفاده می شود و بسیار توصیه شده است، این دارو پس از قائدگی رحم را برای جذب اسپرم آماده می کند.

    بازکننده عروق یکی دیگر از داروهای طب اسلامی (آیت الله تبریزیان) است که بازکننده‌ی عروق به خصوص رگ های قلب، رگ های چشم، درمان درد قلب و … می باشد. دلایلی که سبب بسته شدن سرخرگ ها می شوند از عوامل ژنتیک گرفته تا مصرف دخانیات مختلف هستند. انسداد رگ ها و رسوب بستن در مسیر انتقال خون شریان ها، مشکلات قلبی همچون درد و گرفتگی را به همراه خواهد داشت که این داروی ترکیبی جهت درمان گرفتگی عروق بدون عمل جراحی به کار می رود.خواص مرزنجوش برای چسبندگی رحم

    سماق رومی یکی دیگر از گیاهانی است که در طب اسلامی (آیت الله تبریزیان) جهت درمان فیبروم رحم، درمان عادت ماهیانه شدید، درمان استحاضه زیاد، درمان خون ریزی شدید، درمان تمام خونریزی های غیرطبیعی زنان و … توصیه شده است.

    خونریزی زنان ممکن است گاهی خارج از دوران قاعدگی ادامه پیدا کرده و دچار خونریزی های شدید شوند. قاعدگی در حالت طبیعی برای بدن مفید بوده و موجب تصفیه خون می گردد اما خارج از آن میتواند آزاردهنده باشد.

    اگر دچار خونریزی های دورنی و یا بیرونی هستید جهت درمان در طب اسلامی آیت الله تبریزیان این داروی سماق رومی به همراه سویق عدس و دارو قرص خون طب اسلامی توصیه می شود که سبب قطع خونریزی های زنان به جز قاعدگی می گردد.

    علاوه بر این سماق رومی همراه با سبزی گشنیز و داروی لوز طب اسلامی جهت درمان فیبرم رحم استفاده می گردد.

    صفرابر (اهلیلج) یکی دیگر از داروهای طب اسلامی (آیت الله تبریزیان) جهت درمان غلبه صفرا، بیماری‌های مترتب با صفرا، گرگرفتگی و تب درونی، عصبانیت بیش از حد، احساس خستگی، ریزش مو در جوانی، استفراغ، آب زرد یا سبز و اسهال، گرمازدگی، بیماری های کبدی، زردی چشم و چهره، تکرر ادرار، آب ریزش بینی و دهان، استرس، خشکی بدن، خشکی و تلخی دهان، خواب آلودگی صبح گاهی، رطوبت بدن و … است و برای افرادی که مزاجشان گرم و خشک (مزاج صفراوی) می باشد بسیار مفید است.

    صفراوی یکی از چهار مزاج است و افراد صفراوی مزاج افرادی هستند با ویژگی های زیر:

    ویژگی های رفتاری افراد صفراوی:

    افراد صفراوی مزاج بسیار اجتماعی، فعال، پرحرف و پر انرژی هستند.

    افراد صفراوی مزاج بدلیل طبع گرم و خشک مشکلات جسمی از قبیل زیر دارند:

    عصبانیت، گرگرفتگی، عدم تحمل گرما، تشنگی زیاد و غیره

    داروی صفرابر طب اسلامی دارویی کامل و کاملا گیاهی برای افرادی است که از این مشکلات رنج میبرند و به دنبال راه حلی مطمئن و کم هزینه جهت درمان هستند.

    درمان شدگان طب اسلامی

    راهنمای خرید محصولات طب اسلامی

    مشاوره تخصصی طب اسلامی مرکزی (09113542821) و (01132210773)-پاسخگویی 8 صبح الی 11 شب

    پرسش و پاسخ های درمانی

    پشتیبانی سایت: 09119046199

    https://www.instagram.com/tebeslami1/

    . 👤امام کاظم (ع) ایستاده شانه نکن زیرا موجب ضعیف شدن قلب است؛ بلکه نشسته شانه کن که قلب را قوی و پوست را محکم میکند ❌ایستاده شانه کردن ممنوع 📎منبع مکارم الاخلاق، ص ۷۹ برای مشاوره درمانی تخصصی و اطلاعات بیشتر با 09113542821 تماس حاصل فرمایید🙏 آدرس سایت : tebeeslamimarkazi.com #درمان_بیماریها #طب_اسلامی #سودا #سوداوی #صفرا #صفراوی #بلغم #بلغمی #دم #سرد_مزاج #گرم_مزاج #سویق #سویق_گندم #سویق_سنجد #کاسنی #درمان_چاقی #درمان_لاغری #طب_اسلامی #شانه #شانه_کردن #فواید_شانه_کردن #آداب_شانه_کردن

    A post shared by طب اسلامی (@tebeslami1) on Aug 20, 2019 at 8:10am PDT


    کلمه کاربری یا ایمیل *


    رمز عبور *


    ورود

    * لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
    همچنین شما ملزم به رعایت

    قوانین و مقررات

    نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

    * لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
    همچنین شما ملزم به رعایت

    قوانین و مقررات

    نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

    دوستان کسانیکه چسبندگی رحم دارن….عایا پریودیشون منظمه دقیق سر موعدش میشن

    سلام عزیزم من مشهدی هستم میشه ادرس دکترو بدی

    خواص مرزنجوش برای چسبندگی رحم

    در مورد کرونا سوالی داری؟

    همین الان از پزشکان متخصص دکتر ساینا سوالت رو بپرس

    پاساژ زیست خاور  . دکتر فرقانی .

    مامی جان من هوادهی  همدان انجام دادم پیش رامش مشکوری . هنوز اقدام نکردم نمیدونم باز شده یا نه

    سلام دوستان مشهدی دکترسنتی که طرقبه هست کارش خوبه یانه؟

    سلام،من پارسال رفتم پیشش،بد نیست ولی ویزی که تعریف می کردن نیست،شاید قبلا خوب بوده،من جاش رفتم خودم بهش گفتم چی کارمه،بعد دوباره رفتم پیشش،میگه من همه ی این مشکلاتت رو تشخیص دادم ،گفتم حالم چطوره گفت خوبی

    اما داشتم از درد کلیه و عفونت و تب می مردم

    خلاصه دارو گیاهاشم گرون تر از بیرون میده و فقط تو ویزیت اول بهت توجه می‌کنه،بعدش دیگه باید شانس بیاری!

    باید استرس خودمون رو کم کنیمو به خدا توکل کنیم،البته دکتر بریم اما نه هر دکتری و نه به هر روشی؟! 

    دکتر ضیایی یک برگه ناباروری داره تو اینترنت سرچ کنید ،انجامش بدید،در ضمن تخم رازینه یک قاشق چایخوری هر ۸ساعت هر روز دم کنید بعد از ولرم شدن یک قاشق عسل اضافه کنید از دستورا دکتر ضیایی همه بیماری های رحم و… رو ان شاالله خوب میکنه.

    استرس بدترین مشکل برای حاملگیه،هر کی بچه از پرورش گاه میاره یا قید بچه دار شدن رو می زنه حامله میشه.

    به خدا واگذار کنید ودرمان رو ادمه بدیم تا نتیجه بگیریم.

    التماس دعا

    دکتر فرقانی کسی ازش نتیجه گرفته؟؟؟

    خواهشن جواب بدید..  

    منم انسداد لوله دارم دنبال درمان گیاهی ام  

    سلام منم مشکل شما رو دارم کدوم طب سنتی رفتید؟میشه آدرس تلفن شو بدید 

    منم دوتا لوله هام بسته است یکی به نام گویش میگفت رفته یک جا نتیجه گرفته گیاهی میخوام بدونم کجا رفته

    اینا برای باز شدن لوله خوبه؟

    https://www.ninisite.com/discussion/topic/1467981/تمام-اون-هایی-که-آرزوی-بچه-دار-شدن-دارند-بیاندخواص مرزنجوش برای چسبندگی رحم

    خانما من لوله چپم  بسته بود فقط عنبرنسا دود دادم بعد رفتم عکس رنگی باز شده بود..ازز عنبرنسا غافل نشید

    سلام نشستن در دم کرده مرزنجوش و شنبلیله روزانه به مدت نیم ساعت مفید است برا یچسبندگی لوله رحم

    انشاءالله که مفید باشه

    سلام عزیزم میشه بگی برای باز شدن لوله های رحم چیکار کردی منم لوله هام بسته ست خیلی ناامیدم خداروشکر الان بارداری توروخدا کمکم کن

    سلام چسبندگی لوله های رحمی علاعم داره من یه پسر 9 ساله دهرم ولی 5 جلو گیری ندارم پریودام به موقع هست ولی تا به حال برای درمان نرفتم چون شوهرم مخالف فرزند دومه ولی پسرم خیلی گریه میکنه میگه من تنهام یعنی سزارین چسبندگی میاره علاعمش چیه

    کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

    قوانین و مقررات

    نی‌نی‌سایت می‌باشید

    مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
    آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
    مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
    صفحه
    “شرایط استفاده از سایت”
    را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
    بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
    و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

    

    افزایش قدرت باروری در زنان و مردان به وسیله گیاهان دارویی امکان پذیر است

     

    خواص مرزنجوش برای چسبندگی رحم

    افزایش قدرت باروری به وسیله گیاهان دارویی

    اگر دچار مشکلات هورمونی و بی‌نظمی قاعدگی هستید می‌توانید به گیاهان دارویی اعتماد کنید. با ما همراه باشید تا با این گیاهان دارویی پرخاصیت آشنایتان کنیم.برخی از زوج‌هایی که دچار مشکل باروری هستند قبل از استفاده از داروهای شیمیایی یا عمل جراحی و غیره،ترجیح می‌دهند درمان با روش‌های طبیعی را امتحان کنند.

    خوشبختانه خداوند گیاهانی دارویی خلق کرده است که به رفع مشکلات ناباروری کمک می‌کنند. این گیاهان دارویی علاوه بر رفع مشکلات ناباروری ، به ارتقاء سطح سلامت بدن نیز کمک می‌کنند. این درمان‌های طبیعی تأثیر مثبتی روی دستگاه تولیدمثل داشته و شانس زوج‌ها را برای باروری افزایش می‌دهد.

     

    اگر دچار مشکلات هورمونی و بی‌نظمی قاعدگی هستید می‌توانید به این گیاهان دارویی اعتماد کنید. با ما همراه باشید تا با این گیاهان دارویی  پرخاصیت آشنایتان کنیم. گیاه دارویی شبدر چمنیشبدر چمنی باعث افزایش قدرت باروری در زنان می‌شود. شبدرچمنی، ویتامین، کلسیم و منیزیم زیادی به رحم می‌رساند و به سلامت کلی بدن کمک زیادی می‌کند. شبدر چمنی همچنین برای تصفیه‌ی خون، آرامش سیستم عصبی و تنظیم هورمون‌ها مفید است و باعث افزایش قدرت باروری می گردد. گیاه دارویی دانگ کوایدانگ کوای یک گیاه چینی است که به درمان مشکلات ناباروری کمک زیادی می‌کند. این گیاه برای درمان مشکلات قاعدگی، خستگی، کم خونی جزئی و تنظیم فشارخون موثر است. دانگ کوای همچنین باعث تنظیم میزان استروژن شده و شانس باروری را بالا می‌برد. باید بدانید که گیاه دانگ کوای ضدالتهاب، محرک گردش خون، محافظ کبد، تقویت‌کننده سیستم ایمنی بدن، تقویت‌کننده‌ی رحم، درمان آندومتریوز و غیره می‌باشد. توصیه می‌کنیم از دانگ کوای در نیمه‌ی اول عادت ماهیانه مصرف شود.گیاه دارویی یام وحشییام یا همان سیب‌زمینی هندی وحشی تولید پروژسترون را افزایش داده و به این ترتیب شانس حاملگی را بالا می‌برد. بهترین زمان برای مصرف این گیاه دارویی بعد از تخمک‌گذاری می‌باشد. به خاطر اینکه قبل از تخمک‌گذاری امکان دارد مانع تخمک‌گذاری شود. گیاه دارویی کوه وش سیاهکوه وش سیاه برای درمان گرگرفتگی و دیگر علائم یائسگی موثر است. کوه وش سیاه همچنین کمک زیادی به درمان کم‌حوصلگی، تغییرات خلق و خوی، گر گرفتگی و خشکی واژینال می‌کند. سرخ‌پوستان آمریکا از این گیاه دارویی برای تسکین درد زایمان استفاده می‌کردند. کوه وش سیاه خواص ضداسپاسمی دارد و با افزایش خون در منطقه‌ی لگن، گرفتگی عضلات و کرامپ‌های ناحیه را از بین می‌برد. کوه وش سیاه رحم را برای بارداری آماده می‌کند. زمان مصرف کوه وش سیاه در نیمه‌ی اول عادت ماهیانه است.

     

      

    افزایش قدرت باروری به وسیله گیاه دارویی شیرین بیان

     

    گیاه دارویی شیرین بیانگیاه دارویی شیرین بیان برای تقویت سیستم ایمنی، کاهش التهاب، محافظت از کبد و کاهش مشکلات مربوط به دوره‌ی یائسگی بسیار موثر است. همچنین یکی از خواص شیرین بیان کمک به تنظیم قاعدگی در خانم هایی است که دچار بی نظمی قاعدگی هسند. شیرین‌بیان برای خانم‌هایی که میزان تستوسترون بالا و استروژن پایین دارند و در واقع دچار سندرم تخمدان پلی کیستیک هستند موثر است. توجه داشته باشید که شیرین بیان نباید در دوره‌ی بارداری مصرف شود. از این گذشته مصرف شیرین‌بیان برای افرادی که سابقه‌ی سکته‌ی مغزی، فشارخون، بیماری‌های کلیوی، یبوست، دیابت، ادم، بیماری‌های قلبی و مشکلات جدی قاعدگی دارند توصیه نمی‌شود. افزایش قدرت باروری با برگ‌های تمشک قرمزاین گیاه جزو معروف‌ترین درمانی‌های طبیعی ناباروری است. برگ‌های تمشک قرمز حاوی میزان زیادی کلسیم است که به تنظیم هورمون‌ها کمک زیادی می‌کند. مصرف همزمان آن با شبدر چمنی تأثیر بیشتری دارد. برگ‌های تمشک قرمز مشکل اختلالات تخمک‌گذاری را کم می‌کند. اختلالات تخمک‌گذاری بعد از چسبندگی لوله‌های رحم دومین علت ناباروری محسوب می‌شود. برای تقویت ماهیچه‌های رحم و لگن و همچنین کاهش دردهای زایمان چای تهیه‌شده از برگ‌های تمشک قرمز بسیار موثر است. علاوه بر این مصرف برگ های تمشک قرمز باعث جلوگیری از سقط‌جنین و کاهش خونریزی زمان زایمان می‌شود. مصرف برگ‌های تمشک قرمز در طول دوره‌ی عادت ماهیانه توصیه می‌شود. گیاه دارویی ویتاگنوس یا گیاه پنج انگشتگیاه پنج انگشت حاوی خواصی است که مانع از اختلالات قاعدگی، رفع دردهای عادت ماهیانه، رفع اختلالات خونریزی، رفع عوارض یائسگی و غیره می‌شود. ویتاگنوس باعث رفع نارسایی تخمدان‌ها می‌شود و به تخمک‌گذاری کمک می‌کند. البته باید بدانید که درمان با ویتاگنوس طولانی مدت بوده و نیاز به صبر و حوصله دارد.

    افزایش قدرت باروری در مردان به وسیله گیاه دارویی جینسنگ

    افزایش قدرت باروری در مردان با گیاه جنسنگجینسنگ با کاهش قوای جنسی مردانه مقابله می‌کند. نتایج بررسی‌های مختلف نشان می‌دهد که این گیاه قادر به درمان ناتوانی جنسی در آقایان می‌شود. به این ترتیب که قدرت نعوظ مردها و لذت جنسی آن‌ها را افزایش داده و میزان تستوسترون مردانه و کمیت و کیفیت منی‌دانه را بیشتر می‌کند. توصیه می‌شود که روزانه یک گرم ریشه‌ی خشک جینسنگ را به غذایتان (مثل سوپ و غیره) اضافه کرده و میل کنید. توجه داشته باشید که دوره‌ی درمانی با این گیاه 3 ماه است.

     

    تقویت قوای جنسی با مصرف کاکوتی:کاکوتی یکی از بهترین گیاهان دارویی برای تقویت قوای جنسی در مردان بوده و به درمان ناتوانی جنسی و ناباروری مردان کمک می کند. (بیشتر بخوانید:خواص کاکوتی )

     نکته ای در باب عوارض گیاهان دارویی درست است که داروهای گیاهی عوارضی مانند داروهای شیمیایی ندارند اما نباید تصور کنید که مصرف آن‌ها بدون ضرر خواهد بود. در واقع باید به میزان مصرف و مدت زمان مصرف آن‌ها دقت کنید. برای این کار حتماً با پزشک یا داروساز مشورت کنید. اگر مشغول مصرف داروی خاصی هستید حتماً نظر پزشک معالج خود را جویا شوید.منبع:tebyan.net

    داروخانه گیاهی بیتوته

    لیزر موهای زائدبابهترین دستگاه های روزدنیا

    ماندگاری حالت مو برای زمان طولانی

    بالاترین کیفیت لوازم خانگی با بهترین قیمت

    واسه همه چی جا هست!

    اصلاح فرم و اختلاف طول پاها

    خریدغیرحضوری جدیدترین پالتوهای بچگانه

    کت و شلوار جین بچگانه فقط175هزارتومان

    تا60%تخفیف پرطرفدارترین محصولات جنسی

    خواص مرزنجوش برای چسبندگی رحم

    آخر هفته کجا بریم غذا بخوریم؟

    درمان گیاهی حیوانات خانگی

    درمان اختلالات روحی بدون دارو و عارضه

    ارسال محرمانه محصولات جنسی

    رسیدن به اوج لذت جنسی با این محصولات

    درمان ناهنجاری جلو بودن فک با ارتودنسی

    Makan Inc.‎| All Rights Reserved – © 2013 – 2020

    نوشته شده توسط:مدیر سایت
    در داروها
    ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
    2 دیدگاه
    221 بازدید

    کاربرد: درمان چسبندگی رحم و لوله رحم و تخمدان به علت عفونت یا
    مادرزادی
    دستور مصرف: محتویات ظرف را در آب فراوان به مدت ۲۰ دقیقه جوشانده
    شده وپس ازسرد شدن مقداری (نصف لیوان) روغن زیتون و یا هر روغن
    دیگر به آن اضافه شود، خانم ها نیم ساعت و دوشیزگان چهل و پنج دقیقه
    باید درآب آن بنشینند.
    نکته: در موارد اضطراری نشستن در آب مرزنجوش نیز مفید است.

    سلام خانمي عستم ٤٧ ساله كه ٥ سال است ازدواج كرده فرزند ندارم به علت اترفيك تخمدان و چسبندگي لوله رحم و fsh وlh بالا حامله نشدم دوبار با تخمك اهدايي ivf انجام دادم كه هر دوبار حاملگي شيمياي داشتم .آيا با داروهايي شما اميدي به حاملگي طبيعي هست و آيا حتما بايد به مطب شما بيايم ?
    با تشكر

    با سلام لطفا با شماره ۰۲۵۳۳۸۰۳۰۱۱تماس حاصل فرمایید

    پست الکترونیکی شما منتشر نمی شود . فیلد ضروری *

    خواص مرزنجوش برای چسبندگی رحم

    دیدگاه

    نام *

    پست الکترونیک *

    وبسایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

     − 

     = 

    4

    .hide-if-no-js {

    display: none !important;

    }

    تمامی حقوق مطالب برای “پایگاه اطلاع‌ رسانی مرکز طب اسلامی آیت الله عباس تبریزیان”محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.

    خواص داروی چسبندگی رحم : درمان چسبندگى در قسمت هاى مختلف رحم مثل لوله هاى تخمدان

    تمام محتویات ظرف را در آب فراوان به مدت 20 دقیقه بجوشانید پس از سرد شدن 20 سى سى روغن بنفشه یا روغن زیتون یا روغن کنجد به آن اضافه کنید وبه مدت 30 دقیقه در آن بنشینید. ملاحظات: هر قوطى (50 گرم) براى یکبار مصرف مى باشد

    منبع:دفتر آیت الله تبریزیان

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

    خواص مرزنجوش برای چسبندگی رحم

    وب‌سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    سلام هرمثقال حدود 3.5 گرمه یک قاشق مرباخوری…

    سلام منظور از یک مثقال چند قاشق چایخوری میشه؟…

    سلام بنده تا بحال بررسی نکردم میتونید امتحان کنید ضرر نداره…

    سلام وقتتون بخیر آیا شافیه ۱۶ ماهه برای کوررنگی هم تاثیر گذا…

    سلام تو طب سنتی میگن خلط تو مغز هست باید پاکسازی بشه یکبار ر…

      

    خواص مرزنجوش برای چسبندگی رحم
    خواص مرزنجوش برای چسبندگی رحم
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *