خواص فندق سوخته براي ابرو

دوره مقدماتی php

خواص دارویی و گیاهی

برداشتن مکرر ابرو از مهمترین علل کم پشتی و عدم رشد کافی ابرو و مژه در بانوان جوان است.

دوره مقدماتی php

گاهی بی دلیل و ناگهانی با ریزش ابرو هایمان مواجه می شویم و خوب این مسئله برای دختران و خانمهایی که بخصوص ابرویی طبیعی و مناسب داشته اند نگران کننده خواهد بود و البته فرق نمی کند شاید برای آقایان نیز این اتفاق بیفتد که به همین نسبت جای نگرانی خواهد داشت .

اگر شما نیز جزو این دسته هستید که با یک چنین مشکلی روبرو شده اید بهتر است ازاین ماده ی طبیعی و بسیار موثر استفاده کرده و مرتبا آن را بین موهای ابرو و لابه لای آن بزنید و پس از مدتی نتیجه ی آن را ببینید به این ترتیب عمل کنید که:

چند عدد فندق را از پوست جدا کرده و آنها را روی شعله ی مستقیم گاز قرار دهید تا کاملا سیاه شده و بسوزند سپس سوخته های آن را در ظرفی کوچک و مناسب بریزید و خوب له کنید به طوری که مثل سرمه ی چشم پودری و کاملا به شکل آسیاب شده در آید .

می توانید برای پودر کردن آنها از هاونهای کوچک سنگی استفاده نمایید و بعد از آن سوخته های فندق را در قوطی یا ظرف کوچک مناسب ریخته و هر شب وقت خواب با وسیله ی باریکی مثل میله های کوچک درون سرمه دانها آنها را لابه لای ابروها زده به طوری که خوب به ریشه ها مالیده شود و روز بعد بشویید و این کار را سه الی چهار هفته مرتب ادامه دهید تا نتیجه بگیرید .

روغنی که از سوختن دانه های فندق بدست می آید و داخل آنها وجود دارد باعث رشد ابروها و در آمدن ابروهای ریخته شده می گردد و رنگ سیاه آن نیز ابروها را به طور طبیعی تیره تر خواهد کرد و باعث استحکام تار ابروها خواهد شد .

توجه داشته باشید که ممکن است بعد از شستشو کاملا از روی ابروها پاک نشوند که این بهتر است چرا که علاوه بر شکل دادن و پر رنگ کردن ابروهای کم پشت تاثیر خود را بیشتر خواهد گذاشت و شما می توانید حتی بجای استفاده از مدادهای ابرو که به مرور باعث ریزش ابروها می شوند از این مواد برای پر رنگ کردن و فرم دادن به آنها استفاده نمایید.

بهترین ها برای پرپشت و تقویت کردن ابرو و مژه :

قبل از استفاده از هر نوع روغن و یا محلولی لازم است تا از پاک و بهداشتی بودن محل مورد نظر اطمینان حاصل کنید، برای این منظور با استفاده از شامپو بچه ابرو و مژه ها را شستشو کرده و پس از خشک کردن از روش های ذکر شده بهره ببرید.

برس ابرو و مژه : به یاد داشته باشید که از ساده ترین روش ها جهت تقویت ابرو و مژه ورزش و ماساژ دادن ابرو و مژه به وسیله برس است که باید برای این منظور برس کوچکی را انتخاب و به صورت روزانه برس بزنید.

روغن بادام : روغن بادام تلخ و یا شیرین هر کدام را که در دسترس دارید مفید خواهد بود البته روغن بادام تلخ تاثیر بیشتری دارد به شرطی که خالص باشدکافی است برای ماساژ ابرو با گوش پاک کن با برس و برای مژه از فرچه ریمل استفاده کنید.

سرمه و روغن فندق : استفاده از روغن و سرمه فندق نیز از قدیمی ترین روش ها برای تقویت ابرو و مژه بوده و به سادگی قابل تهیه و دسترس است.

برای این منظور می توانید از مغز فندق سوخته استفاده کنید البته به این شکل که در هر بار استفاده یک عدد فندق را پوست گرفته و مغز آن را با شعله ای ملایم برشته تا کاملا یکنواخت برشته شود سپس با هاون و یا جسمی سنگین آسیاب کرده و با سرانگشت اشاره به طرف خواب ابرو بکشید و برای مژه از روغن استفاده کنید که طرز تهیه آن تحت عنوان طرز تهیه روغن بادام در منزل در سایت توضیح داده شده است.

روغن زرده تخم مرغ : استفاده از روغن زرده تخم مرغ که دارای پیشینه تاریخی نیز است در تقویت و پرپشتی ابرو و مژه بسیار نقش دارد.

ترکیب روغنی : ترکیب روغنهای مار ، مورد ، رزماری و ماساژ آنها به ابرو و مژه در تقویت وپرپشتی تاثیر فوق العاده دارد.

روغن هفت مغز : بی شک روغن هفت مغز یکی از بهترین روغن های ترکیبی که از هفت دانه روغنی مانند : بادام تلخ و شیرین ، فندق ، سیاه دانه ، پسته ، کنجد ، کرچک تشکیل شده و با داشتن مواد ضروری و مورد نیاز برای رشد و تقویت ابرو و مژه یکی از بی نظیز ترین ترکیبات روغنی است.

هسته خرما : با استفاده از این فرمول که در ادامه مطلب شاهد آن خواهید بود و با استفاده مداوم از آن به سرعت به رشد ابرو ها اضافه خواهد شد. برای این کار کافی است که چند عدد هسته خرما رو حرارت بدین تا کاملا خشک و قابل پودر شدن شوند. سپس آنها را رو پودر کرده و با مقداری روغن هفت مغز مخلوط و هرشب قبل از خواب با وسائل یاد شده به مژه و ابروها بزنید.

نکته ی مهم : تمام روغن ها و روش های کفته شده را به صورتی مورد استفاده قرار دهید که وارد چشم نشوند چون با ورود هر جسم خارجی و استریل نشده داخل چشم دچار سوزش ، خارش و اشک زدن می شود.

گردآوري توسط : مجله دلگرم

 

آبا می دانید ترنس چیست ؟ آیا ترنس همان تراجنسی است؟ تا چه حد با ترنسکشوال (Transsexual)، آشنایی دارید؟ تفاوت بین ترنسکشوال را با همجنسگرایی می دانید یا شما هم فکر می کنید این دو مسئله، یکی هستند؟ جالب است بدانید که ترنس ها در چه شرایطی زندگی می کنند  و روحیات آنها چگونه است. در این مقاله از می خواهیم به بررسی ترنس ، انواع آن ، درمان هورمونی آن و شرایط لازم برای انجام عمل جراحی تغییر جنسیت بپردازیم. اگر می

این زائده گوشتی نرم که بر روی اندام تناسلی ظاهر می شود، زگیل تناسلی خفیف نام دارد. یک عفونت منتقله از راه جنسی ( STI ) ناشی از ویروس پاپیلوم انسانی یا همان HPV می باشد که این روزها زیاد به گوش تان خورده است. زگیل تناسلی خفیف ممکن است باعث درد، ناراحتی و خارش شود. زگیل تناسلی خفیف چیست؟ زگیل های تناسلی به خصوص برای زنان بسیار خطرناک هستند چرا که برخی انواع اچ پی وی می توانند باعث ایجاد سرطان واژن و سرطان

در چند وقت اخیر در شبکه های اجتماعی اینفلوئنسرهای آرایشی و بهداشتی مژه هایی را تحت عنوان مژه مگنتی یا مژه مغناطیسی یا حتی مژه آهنربایی معرفی کرده اند. در این پست قصد داریم ببینیم که مژه های مگنتی که افرادی مثل صدف بیوتی یا هدی بیوتی به شدت این روزها در حال معرفی اونها هستن، دقیقا چی هستن و چه کاربردی دارند. مژه مگنتی (مژه مغناطیسی) چیست؟ یکی از مشکلات مژه های مصنوعی استفاده نسبتا دشوار و برخی عوارض اونهاست. بیشتر مژه های برای

کچلی ریش نوعی بیماری قارچی پوست است که باعث ریزش قسمتی ار موهای صورت می شود.این عفونت به دو صورت عمیق و سطحی ممکن است رخ دهد،در این مقاله شما را روش درمان گچلی ریش بیشتر آشنا می کند.

با سلام واحترام و عرض خیر مقدم به شما همشهری عزیز و تشکر فراوان از اینکه به ما، پرسنل این مرکز، افتخار داده و خدمات این کلینیک را انتخاب کرده اید. هدف ما رضایتمندی تمام شهروندان مراجعه کننده به این مرکز می باشد. از آنجا که شما شایسته بهترین خدمات می باشید، بر آن شدیم تا خدمات ارتقا سلامت و پیشگیری از بیماری را ارائه دهیم. هدف اولیه در طب پیشگیری، ممانعت از بروز بیماری است. غربالگری عوامل خطر بروز بیماری ها و ارائه توصیه

در مورد بی خوابی چه می دانید؟ افراد زیادی با مراجعه به پزشک از این مشکل، شکایت دارند و اذعان می دارند که ساعت های زیادی را باید

می دانید با چه روش هایی می توانید به کاهش مصرف مواد قندی و نشاسته ای بپردازید؟ کاهش مصرف مواد قندی و نشاسته ای می تواند به بسیاری

با سلام واحترام و عرض خیر مقدم به شما همشهری عزیز و تشکر فراوان از اینکه به ما، پرسنل این مرکز، افتخار داده و خدمات این کلینیک را

آیا می دانید روماتیسم پالیندرومیک چیست و چه تفاوتی با آرتریت روماتوئید دارد؟ آیا با عوارض این بیماری آشنایی دارید؟ می دانید علائم آن چیست؟ این نوع روماتیسم،

در مورد سونوگرافی ترانس واژینال چه اطلاعاتی دارید؟ آیا تا به حال این سونوگرافی برایتان تجویز شده است؟ شاید برایتان سوال باشد که آیا این سنوگرافی، دارای پرتوهای

از جمله پرخطرترین و پرمسئله ترین دوران بارداری، سه ماهه سوم بارداری می باشد. اکثر زنان باردار در این دوران دچار درد و بی

بارداری از لحاظ فیزیکی و احساسی در شما تغییراتی را به وجود می آورد. برخی از این تغییرات خوشایند هستند و برخی دیگر نیستند.

آش اسفناج با گشنیز، برای سردردهایی كه ناشی از سوء هاضمه و اختلال دستگاه گوارشی است، مفید می باشد.

نوشیدن نوشابه ‌درهنگام تشنگی یک اشتباه برای جبران آب از دست رفته بدن است زیرا آسیب فراوانی به کلیه‌ها وارد می‌کند و به مرور از کار افتادگی کلیه‌ها می شود.

یک چرت 20 دقیقه ای برای بدن لازم است.
خواب کوتاه نیمروزی علاوه‌ بر کاهش استرس و افزایش شادابی در فرد، احتمال مرگ و میرناشی ازسکته قلبی را کاهش میدهد.

روزانه 30 دقیقه داخل وان حمام با محلول سرکه سیب و اب وارم بنشینید.
برای درمان مشکلات زنانه مفید است.

جالب است بدانید جنین در داخل رحم مادر نسبت به نور محیط واکنش دارد، همچنین مزه غذاها را نیز احساس می‌کند و همراه با مادر نگران می‌شود

بهترین ورزش برای شما کدام است؟ همان که آن را انجام خواهید داد. برای تحریک شدن و به مبارزه طلبیدن، چیزی جدید را امتحان

یکی از مهمترین و قدرتمندترین عضلات بدن،عضله های قسمت چهار سر ران هستند که نقش باز و بسته کردن زانو را نیز دارند،در این

بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است

فندق میوه درخت فندق است که به عنوان یکی از آجیل های خوشمزه و مغذی طرفداران زیادی دارد، درخت فندق بسیار سازگار با محیط زیست هستند چون به خوبی رشد می کنند و می توانند به تثبیت خاک های حساس کمک کنند.

روغن فندق حاوی مقادیر بالای کاتچین ها و تانن ها می باشد که پوست را پاک سازی و تمیز می کند. روغن فندق مقادیر بالایی چربی های طبیعی دارد که به عنوان آب رسان و مرطوب کننده طبیعی پوست عمل می کند و برای رفع چین و چروک پوست و جوان سازی پوست صورت مفید می باشد.

روغن فندق در بسیاری از محصولات مراقبت از مو برای تثبیت رنگ مو، تقویت و افزایش رشد مو و درمان موخوره کمک استفاده می شود.

ویتامین E، ویتامین A و ویتامین C موجود در روغن و مغز فندق چین و چروک پوست صورت را کاهش داده و برای جوان سازی پوست صورت مفید کی باشد.

فندق حاوی مقادیر بالای ویتامین E است که به عنوان آب رسان و مرطوب کننده طبیعی پوست عمل می کند.

روغن فندق به عنوان یک ضد آفتاب طبیعی عمل می کند و پوست شما را در برابر اشعه UV محافظت می کند.

روغن های کنجد، آووکادو، گردو و روغن فندق را مخلوط کنید و روزانه این روغن را بر روی پوست خود بمالید تا به عنوان ضد آفتاب پوست را در برابر اشعه خورشید محافظت کند.

فندق آنتی اکسیدان های قوی دارد که با رادیکال های آزاد مبارزه کرده و برای درمان آکنه و جوش صورت و همچنین جای جوش مفید می باشد.

اسکراب صورت برای جوش

1 قاشق چای خوری پودر فندق را با ½ قاشق چای خوری قهوه و ½ قاشق چایخوری روغن نارگیل یا روغن زیتون مخلوط کنید و آن را بر روی جوش صورت و جای جوش بمالید.

روغن فندق برای تقویت و افزایش رشد مو مفید می باشد.

مقداری روغن فندق را بر روی پوست سر و موها ماساژ دهید، بگذارید یک شب بماند و سپس با آب گرم و شامپو بشویید.

فندق برای درمان موهای خشک و آسیب دیده مفید می باشد.

ماسک مو با فندق

2 قاشق غذاخوری پودر فندق را به 2 تخم مرغ اضافه کنید و خوب هم بزنید، این مخلوط را روی پوست سر و مو ها بمالید و بگذارید 20 دقیقه بماند سپس با آب گرم و شامپو خوب بشویید.

روغن فندق به عنوان یک روش طبیعی و خانگی برای درمان موخوره استفاده می شود.

چند قطره روغن فندق را بر روی موها ماساژ دهید، بگذارید یک شب بماند و سپس با آب و شامپو بشویید.

روغن فندق یکی از بهترین روغن های طبیعی برای تقویت و پرپرشت کردن مژه و ابروهای شما می باشد. کافیست سر انگشت خود را به دو قطره آغشته کرده و مژه های خود را با آن ماساژ دهید.

این کار را برای ابروهای خود نیز می توانید انجام دهید. پس از گذشت 1 ماه شما نتیجه این کار را مشاهده خواهید کرد. به یاد داشته باشید که نباید از روغن فندق بیش از اندازه استفاده کنید و روزانه 3-4 قطره از آن برای تقویت ناحیه مورد نظر کافیست.

مقادیر بالای کلسیم موجود در فندق برای افزایش رشد و تقویت استخوان ها و دندان ها در نوزادان و کودکان مفید می باشد.

آهن موجود در فندق برای درمان کم خونی و آنمی در نوزادان و کودکان مفید است.

فندق حاوی مقادیر بالای فولات است که برای زنان باردار بسیار مفید است و از کم خونی مگالوبلاستیک و نقص عصبی در جنین جلوگیری می کند.

فندق غنی از منیزیم، ویتامین E، کلسیم و مواد مغذی دیگری است که مشکلات قاعدگی را بهبود بخشیده و درد پریود را کاهش می دهد.

مقادیر بالای فیبر موجود در فندق برای پیشگیری و درمان یبوست دوران بارداری مفید می باشد.

فندق باعث افزایش شیر در زنان شیرده می شود و از ضعف و گرسنگی در آن ها جلوگیری می کند.

فندق حاوی مقادیر بالایی کلسیم و منگنر است که از پوکی استخوان در زنان در دوران یائسگی پیشگیری می کند.

فندق حاوی مقادیر بالایی تیامین است که متابولیسم بدن را افزایش می دهد و باعث لاغری و کاهش وزن افراد می شود، همچنین منگنز موجود در فندق با بهبود آنزیم های گوارشی برای کاهش وزن افراد چاق مفید می باشد.

مقادیر بالای فیبر موجود در فندق هم باعث کاهش اشتها و جلوگیری از پرخوری شده و برای کاهش وزن و لاغری مفید می باشد.

فندق حاوی مقادیر زیادی چربی های مفید برای بدن است  می تواند برای کاهش کلسترول بالای خون در افراد مبتلا به دیابت موثر باشند.

مصرف فندق عدم تحمل گلوکز را بهبود می بخشد و سطح بالای منیزیم موجود در آن از ابتلا به دیابت پیشگیری می کند.

مطالعات نشان می دهد که فندق یک درمان طبیعی برای کمبود آهن و کم خونی ناشی از فقر آهن می باشد.

فندق یکی از بهترین مغزیجات برای سم زدایی و پاکسازی کبد بوده که می تواند کبد چرب را درمان کند.

منگنز موجود در فندق متابولیسم پروتئین و کربوهیدرات در معده و دستگاه گوارش را تسهیل می کند، همچنین محتوای فیبر بالا در فندق باعث بهبود حرکات روده و درمان یبوست می شود.

مصرف منظم فندق هر روز صبح برای پاکسازی کلیه و درمان سنگ کلیه مفید می باشد.

فندق حاوی مقادیر بالایی ویتامین C و کلسیم، پتاسیم، منگنز و منیزیم است که سیتم ایمنی بدن را تقویت کرده و از سرماخوردگی و آنفلونزا جلوگیری می کند.

فندق حاوی مقادیر بالای منیزیم و پتاسیم است که باعث کاهش فشار خون بالا می شود.

ویتامین ها، مواد معدنی و اسید های چرب غیر اشباع موجود در فندق باعث کاهش کلسترول بد خون شده و باعث پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی می شود.

علاوه بر این فندق حاوی مقدار قابل توجهی منیزیم است که تعادل کلسیم و پتاسیم را تنظیم کرده و برای کاهش فشار خون بالا و پیشگیری از بیماری های قلبی مفید است.

فندق حاوی مقادیر بالای ویتامین E، منگنز، تیامین، فولات و اسید های چرب مفید است که برای سلامت مغز و پیشگیری از زوال عقل و بیماری آلزایمر و پارکینسون موثر می باشد.

فندق حاوی مقادیر بالایی آنتی اکسیدان و ویتامین E است که برای پیشگیری از انواع سرطان های پروستات، پستان، روده بزرگ و ریه مفید می باشد.

همچنین منگنز و تیمین موجود در فندق خواص ضد تومور و ضد سرطانی قوی دارند.

فندق حاوی مقادیر بالای کلسیم و منیزیم است که باعث تقویت عضلات شده و از اسپاسم، گرفتگی و یا تنش عضلانی پس از تمرینات بدنسازی جلوگیری می کند.

فندق یک منبع عالی پروتئین برای گیاهخواران و خام گیاهخواران می باشد.

فندق حاوی اسیدهای چرب امگا 3 و ویتامین های B می باشد که سنتز سروتونین را افزایش داده و برای درمان افسردگی، استرس و اضطراب مفید می باشد.

چند عدد فندق را برداشته و پوست آنها را کاملا جدا کنید. سپس فندق ها را روی شعله مستقیم اجاق گاز قرار دهید تا کاملا بسوزند و سیاه رنگ شوند.

فندق های سوخته را در ظرفی بریزید و کاملا آنها را بکوبید تا به حالت پودر درآیند. پودر فندق را درون ظرفی بریزید و در آن را ببندید.

هر شب قبل از خواب به کمک یک گوش پاک کن کمی از این پودر فندق را روی ابروهای خود بمالید؛ به طوری که کاملا ریشه ابرو آغشته به این پودر گردد. صبح روز بعد ابروهای خود را با آب بشویید.

امکان دارد پس از شستشوی ابروها، پودر فندق به طور کامل از روی ابرو پاک نگردد که البته این امر خوب می باشد زیرا آن علاوه بر رنگ و شکل ابروها موجب تقویت بیشتر موهای ابرو نیز خواهد شد.

بجای استفاده از انواع مداد های ابرو که به مرور زمان باعث ریزش موهای ابرو می شوند، توصیه می کنیم از پودر فندق استفاده نمایید زیرا علاوه بر رنگ ابروها و شکل دادن به آنها، موجب تقویت و رشد بیشتر موهای ابرو نیز می گردد.

برای گرفتن بهترین نتیجه، این کار را به مدت 3 تا 4 هفته و به طور مرتب انجام دهید.

زمانی که فندق را می سوزانید روغنی از آن به دست می آید که این روغن باعث تقویت ابرو، رشد آن و برگشت موهای ریخته شده ابرو می گردد. رنگ سیاه این روغن کم کم موجب تیره تر شدن رنگ تار موهای ابرو و استحکام آنها می گردد.

طبع فندق گرم و خشک می باشد. میوه فندق را به صورت فندق تازه و فندق خشک استفاده می کنند، همچنین فندق خشک را به دو صورت فندق خام و فندق بو داده استفاده می کنند. فندق برای اولین بار در منطقه دریای سیاه ترکیه کشت شده و ترکیه هنوز هم صادر کننده اصلی فندق در جهان است.

فندق سرشار از انواع ویتامین های A ،K ،E ،C و نیاسین، فولات، کلسیم، پتاسیم، منگنر، مس، پروتئین، چربی و فیبر و بتا سیتوستولول می باشد. فندق برای تولید انواع دسر و شکلات فندقی، شیر فندق و روغن فندق استفاده می شود.

چوب درخت فندق را برای ساختن کمان استفاده می کنند.

مغز فندق ممکن است در بعضی افراد باعث حساسیت و واکنش های آلرژیک شدید مانند شوک آنافیلاکسی شود.

منابع : draxe – stylecraze – drhealthbenefits

توسط
ملیکا بینا
·
منتشر شده ۱۳۹۰/۰۲/۲۸
· بروز رسانی شده ۱۳۹۰/۰۲/۲۸

یکی از مشکلاتی که عده‌ای ازافراد با آن روبه‌ رو هستند، رشد نکردن ابروها یا کم‌پشت‌شدن آنهاست.
حتما می‌دانید که وظیفه اصلی ابروها، ایجاد سد است ،سدی برای جذب رطوبت که ممکن است به شکل عرق شور و باران داخل چشم‌ها برود و نیز سدی در برابر تابش مستقیم نور.
نقش ابروها در ارتباط برقرارکردن و بیان احساسات نیز انکارکردنی نیست.

ابروهای طبیعی معمولا بعد از ۶ تا ۸ هفته به اندازه اصلی خود می‌رسند و در طول این مدت فرد ظاهری به شدت آشفته و نامرتب پیدا می‌کند ،مطالعه نکات زیر کمک می‌کند تا به رشد ابروهای خود سرعت ببخشید.

اگر احساس می‌کنید که دچار کمبود پروتئین یا سایر ویتامین‌های ضروری هستید،برای رشد طبیعی موهای ابرونیاز به ذخیره مجدد این ویتامین‌ها دارید، ویتامین A B C E  موثرند.

برای تقویت ابروهای بسیار کم و خالی از فندق یا بادام سوخته استفاده کنید.پوسته چوبی فندوق را از آن جدا کرده و بسوزانیدخاکستر حاصل را به موی ابرو خودمالیده و خوب ماساژ دهید.محصولات متنوعی در بازار موجود است که می تواند رشد ابروها را سریعتر کند ، مانند رز ماری و سینره .

سیر هم در رشد ابروها کمک می کند ، ولی با سوزش فراوان همراه است، روش استفاده آن به این صورت است که ، سیر را از وسط نصف کرده و کمی فشار دهید تا آب بیاندازد ،و  بعد به موهای ابرویتان بمالیدوآن ها را شانه کنید و بگذارید به مدت چند ساعت بماند.

سعی کنید استرس و اضطراب را از خود دور کرده و آرامش داشته باشید.

زیـبــــا شــو دات کام

برچسب‌ها ابروابروهاابروهایتان می ریزد؟!برای آنان که ابروهایشان می ریزدتقويت ابرورشد ابروهامژه


۱۳۹۳/۰۶/۱۴

 توسط
ملیکا بینا
· Published ۱۳۹۳/۰۶/۱۴


۱۳۹۲/۱۱/۰۷

 توسط
ملیکا بینا
· Published ۱۳۹۲/۱۱/۰۷


۱۳۸۹/۱۰/۱۸

 توسط
ملیکا بینا
· Published ۱۳۸۹/۱۰/۱۸

سلام سریتا فقط برای ابرو

[پاسخ]

سلام دوستان من برای ابروها و مژه هام از کرم ابروی سریتا استفاده کردم، ابروهام بهتر شد نمیگم مثل اولش شد اما بهتر شد. برای مژه هم با گوش پاکن مثل خط چشم به لبه ی مژه هام زدم (اگه استفاده کردید از طرف داخل چشم نزنید چون نباید وارد چشم شه) خیلی تاثیر داشت.

[پاسخ]

ممنون ابروهای منم میریزن
از این اطلاعات استفاده میکنم
خععععععععععلی ممنوووووووووووووون

[پاسخ]

ممنون از اطلاعات عالیتون به امید روزی که ابرو های همه زیبا وایده آل بشه

[پاسخ]

ممنون اطلاعات خوبی دادید دوستان

[پاسخ]

سلام ببخشید پوسته فندق رو بسوزایم یا مغزش رو متشکرم

[پاسخ]

واقعا سایت محشری دارید

[پاسخ]

من از داروهای پرپشت کردن ابرو با مارک های معتبر استفاده کرده ام ولی انگار ریشه دم ابروی من سوخته باشد تاثیر چندانی نداشت لطفا بگویید برای حل ان باید چکار کنم. متشکرم

[پاسخ]

نظر

وبسایت

دنبال کردن

بیشتر

پوست

ماسک بوتاکس خانگی

۱۱ اسفند, ۱۳۹۶

پوست

درمان خانگی میخچه

۱۱ اسفند, ۱۳۹۶

مو

پیشنهادهای عالی برای موهای خشک و وز

۱۶ تیر, ۱۳۹۶

تغذیه

خواص روغن بادام

۱۶ تیر, ۱۳۹۶

رموز همسرداری / روانشناسی

آیا ﺳﻮﺍﺩ ﺭﺍﺑﻄﻪ داریم؟!

۱۶ تیر, ۱۳۹۶

آرایش / پرسش و پاسخ / مو

پاسخ به سوالات شما(رنگ مو)

۵ فروردین, ۱۳۹۰

زیبایی / سلامت

جراحی زیبایی بینی

۲۸ شهریور, ۱۳۸۹

آرایش / پرسش و پاسخ / زیبایی / مو

پرسش و پاسخ(رنگ مو)

۲۳ مهر, ۱۳۸۹

پوست / سلامت

روش‌های درمانی تعریق زیاد کف دست و پا

۲۴ فروردین, ۱۳۹۰

آرایش / زیبایی / مو

ترکیب رنگ ها و رنساژ مو

۱۸ مهر, ۱۳۸۹

زیباشو دات کام © 2018. حق کپی رایت محفوظ است

مدآنلاین: تاثیر ابروهای پرپشت و پهن در جذابیت چشم‌ها را نمی‌توان نادیده گرفت، می‌توانیم با مواد طبیعی و روغن‌های مخصوص به ابروهای‌مان جانی دوباره ببخشیم.
همه خانم‌ها دوست دارند ابروهای پرپشت و پهنی داشته باشند به خصوص در چند سال اخیر که ابروهای پهن تبدیل به مد شده است. یکی از دلایل تنک شدن ابروها، دستکاری زیاد ابرو است. سعی کنید زیاد ابروهای‌تان را تغییر شکل ندهید. اگر دوست دارید ابروهای‌تان برای جشن عروسی‌تان به طور طبیعی پرپشت و پهن باشد با ما همراه باشید.

ماساژ با روغن بادام
ماساژ با روغن بادام یک راه درمان طبیعی برای تقویت ابروهاست که بسیاری از افراد برای پرپشت کردن ابروها استفاده می‌کنند. هر شب قبل از خواب، ابروها را با روغن بادام ماساژ دهید.

به نوشته نوعروس،  روغن بادام تلخ یا شیرین هر کدام را که در دسترس دارید مفید خواهد بود، البته روغن بادام تلخ تاثیر بیشتری دارد به شرطی که خالص باشد. برای ماساژ ابرو با گوش پاک کن یا برس و برای مژه از فرچه ریمل استفاده کنید.

روغنی که در همه خانه‌ها پیدا می‌شود!

همه ما درباره فواید روغن زیتون بسیار شنیده‌ایم ولی شاید ندانید این روغن می‌تواند در رشد ابروهای شما نیز تاثیر داشته باشد. کافی است یک شیشه روغن زیتون بخرید. مقدار بسیار کمی از آن را روی ریشه‌های قسمتی که می‌خواهید رشد کنند بمالید، البته حواس‌تان باشد که فقط روی قسمت‌های خالی و جاهایی که می‌خواهید مو رشد کند روغن بگذارید، استفاده از یک گوش پاک کن می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. بعد موهای ابرو را با یک مسواک مخصوص شانه کنید. توصیه می‌شود هر شب این کار را انجام دهید و صبح روغن‌ها را بشویید.


سرمه و روغن فندق

 یکی از قدیمی‌ترین روش‌ها برای تقویت مژه و ابرو، استفاده از روغن و سرمه فندق است. شما براحتی می‌توانید آن را تهیه کنید. از مغز فندق سوخته استفاده کنید. برای این کار هر بار برای استفاده، یک عدد فندق را پوست گرفته و مغز آن را روی حرارت ملایم بگذارید تا برشته شود. سپس آن را بکوبید و با سر انگشت به طرف خواب ابرو بکشید .

ترکیب روغنی
ترکیب روغن‌های مار، مورد، رزماری و ماساژ آن‌ها به ابرو و مژه در تقویت و پرپشتی تاثیر فوق‌العاده دارد.

روغن نارگیل
ماساژ ابروها با روغن نارگیل، علاوه بر رشد دوباره موهای ابرو و ضخیم شدن مو، موجب تیره‌تر شدن رنگ ابروها نیز می‌شود. روغن نارگیل یکی از بهترین گزینه‌ها برای زیبایی و سلامت پوست و مو محسوب می‌شود. این روغن بسیار مفید از موهای آسیب دیده حفاظت کرده و آن را ترمیم می‌کند.


ویتامین E

نه تنها مصرف خوراکی این ویتاین به رشد و تقویت ابروها کمک می‌کند، بلکه ماساژ ابروها با آن هم بسیار مفید و موثر خواهد بود. یک عدد کپسول ویتامین E را باز کرده و محتوی آن را با برس ابرو، روی ابروها بمالید. این روغن ریزش ابروها را متوقف کرده و ابروها را تقویت و رشد آن را تسریع خواهد کرد.

روغن هفت مغز
بی‌شک روغن هفت مغز یکی از بهترین روغن‌های ترکیبی که از هفت دانه روغنی مانند: بادام تلخ و شیرین، فندق، سیاه دانه، پسته، کنجد و کرچک تشکیل شده و با داشتن مواد ضروری و موردنیاز، برای رشد و تقویت ابرو و مژه یکی از بی‌نظیرترین ترکیبات روغنی است.

از دیگر روش‌هایی که برای پرپشت کردن ابرو مناسب‌اند، می‌توان به روش‌های زیر اشاره کرد:

هسته خرما
آب پیاز
آب پیاز با روغن زیتون اصلی
روغن یا دانه کرچک
برس ابرو و مژه
وازلین
خواب بیشتر
ماینوکسیدیل
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *