خواص روغن خراطین اصل چیست

دوره مقدماتی php
خواص روغن خراطین اصل چیست
خواص روغن خراطین اصل چیست

تماس بگیرید

05137238070

کانسیلر چیست ؟ بهترین کانسیلر ها کدامند ؟

افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی ( راه و روش ها )

افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان ( راه ها و روش ها )خواص روغن خراطین اصل چیست

خواص روغن کندش چیست ؟

دوره مقدماتی php

روغن خراطین اصل چه رنگیه ؟

چاق شدن صورت به روش های بسیار آسان ، خانگی و موثر

۱۱ روش اثبات شده برای بزرگ کردن سینه

میکرودرم چیست ؟ عوارض + معایب + فواید

فیلم استفاده از روغن خراطین ( شرح و آموزش کامل )

خواص زعفران : خواص عجیب و باورنکردنی این طلای سرخ

تحویل اکسپرس

پرداخت مطمئن

ضمانت کیفیت

ضمانت بازگشت

تومان79,000 تومان49,000

قبل از هر کاری با دقت مطالب زیر بخوانید و ببینید آیا روغن خراطین برای شما مناسب است یا خیر !

در اینجا میخواهیم به ۱۶ خاصیت روغن خراطین اصل از خواص روغن خراطین و روش شناسایی اصلی بودن آن بپردازیم .

درباره روغن خراطین و خواص روغن خراطین اصل چه میدانید‌ ؟ آیا باورتان میشود که این روغن میتواند بسیاری از مشکلاتی را که در نهایت به کمبود اعتماد به نفس منجر میشود  از بین ببرد ؟ این مساله درست است اما آیا این روغن علاوه بر خواص ، عوارض نیز دارد ؟ روش تشخیص روغن خراطين اصل از تقلبی به چه چگونه است ؟ طرز تهیه روغن خراطین و قیمت حقیقی آن چقدر است و در نهایت روش استفاده و مصرف همچنین خرید روغن خراطین برای شما که میخواهید استفاده کننده نهایی باشید توصیه می شود یا خیر ؟

 

روغن خراطین ، روغن زالو نیست ! روغن زالو از کِرم زالو و روغن خراطين از کرم ایزنفتیدا روغن گیری میشود .
کرم ایزینفتیدا عملکرد حجم دهندگی را همانند روغن زالو و حلزون ( و به مراتب بهتر از آنها ) انجام میدهد  .

 

روغن خراطین

 

حاصل ترکیب روغن خراطین با جوز هندی یک ترکیب پر قدرت است که میتواند تاثیر آنرا در حجم دهی چند برابر کند .

 

طب سنتی و  این محصول : گفتی است طی تحقیقات به عمل آمده بیش از ۳۱ نوع اسید آمینه شناخته شده است که ۱۸ نوع آن در بدن کرم خراطین وجود دارد . طب سنتی برای افزایش حجم اندام های بدن استفاده  روغن خراطین اصل یا روغن زالو را پیشنهاد میدهد . بیشتر مصرف کنندگان روغن خراطين اصل ، این روغن  را برای افزایش طول و  سایز آلت تناسلی همچنین بزرگ کننده و سفت کنندگی سینه و باسن و از بین برنده چین چروک استفاده می کنند.

 

 درصد ترکیبات روغن خراطین : در واقع  باید حاوی ۹۶% روغن کرم ایزینفتیدا ( Eisenia fetida )  که این روغن حاوی ۹۶٫۲% الانتئین و الباقی مواد کلاژن ساز و پروتئین است باشد . عموما در روغن های خراطین از‌‌ روغن زالو ( Leech )  نیز ، به دلیل دارا بودن مواد کلاژن ساز استفاده میگردد . درصد ترکیب روغن زالو ( Leech )  با روغن این محصول نباید بیشتر ۱ به ۵۰ بیشتر باشد .

 

شاید این سوال یک سوالی باشد که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است  ! در پاسخ به این سوال باید گفت اگر شما انتظار دارید روغن را به موضع بزنید و ظرف ۱ ساعت حجمی و افزایش سایز باور نکردنی دریافت کنید باید به شما بگوییم متاسفانه اینگونه نیست ! گفته ها درباره خواص روغن خراطین واقعیت دارد اما همت می طلبد !

 

یعنی اگر روغن خراطين را خریداری کردید باید حدالقل ۲ هفته بصورت هر شب استفاده کنید و قبل از شروع مصرف از اندام مورد نظر خود عکس بگیرید ! عکس گرفته شده را با عکس پس از ۱ هفته و ۲ هفته مقایسه کنید و در نهایت پس از ۱ ماه عکس آخر را مشاهده نمایید . متاسفانه در حال حاضر بسیاری از افراد ، روغن هایی را تهیه میکنند که دارای ناخالصی است و در نهایت نتیجه ای را در بر ندارد . همین امر نیز سبب میگردد که گمان کنند خواص روغن خراطین واقعیت ندارد !

در حقیقت با مطالعه درباره خواص روغن خراطین ، این روش موثرترین روش حجم دهی و افزایش سایز به اندام هایی که دارای بافت اسفنجی هستند معرفی گردیده است .‌ اگر کسی با این روش موفق به دریافت نتیجه مورد نظر نشود ، تنها راه درمان عمل جراحی میباشد .

فراموش نکنید که هر عضو از بدن روش ماساژ خاص خود را دارد که باید بدانید .
درصورتی که میخواهید بیشترین تاثیر را از روغن خود ببینید مطالب را با دقت بخوانید .

 

 

 

خواص روغن خراطین اصل چیست

 

 

خواص روغن خراطین اصل با توجه به مواد غنی همچون پروتئین ، الانتئین ، امگا ۶ ، امگا ۹ و امگا ۳ بی شمار است . ولی در این بخش به مهمترین فواید روغن خراطین اصل اشاره می نماییم و سپس توضیحات کاملی از آن ارائه می نماییم .

 

 

در حقیقت بیشترین استفاده از این روغن از سوی آقایان به جهت افزایش سایز آلت تناسلی است . روغن خراطین اصل افزایش دهنده طول و قطر آلت تناسلی  آقایان با تاثیر شگرف می باشد . علت این امر داشتن الانتئین زیاد در روغن خراطين رویکا است . الانتئین ماده افزایش دهنده ی حجم اندام های بدن است.

 

یکی از خواص روغن خراطین اصل افزایش دهندگی قابل توجه آن برای موضع استفاده شده است . بدین صورت که ناحیه ای را که روغن خراطين رویکا بر روی آن استفاده می گردد  به مرور زمان طول ، اندازه  و قطر آن افزایش می یابد.

از دیگر دغدغه های بسیاری از خانم ها ، کوچکی ، شل بودن و عدم دارا بودن فرم مناسب سینه و باسن است . از دیگر خواص روغن خراطین اصل می توان به بزرگ کردن ، سفت کردن و فرم دهی فوق العاده آن اشاره کرد. با ریختن چند قطره روغن خراطين اصل بر روی سینه و باسن و مالش دادن آن موضع به مرور زمان فرم و اندازه دلخواه را بدست می آید  . این خاصیت از خواص روغن خراطین ، افراد بسیاری را به سمت این روغن جذب نموده است .

 

از خاصیت اعجاب انگیز دیگر خراطین میتوان سفت کنندگی و فرم دهندگی در کنار حجم دهندگی اشاره نمود . حجم بدون فرم بسیار زننده خواهد بود . لذا این روغن با خاصیتی که دارد اندام را به فرم متناسب خود میرساند و شما میتوانید با گذشت زمان و ماساژ های خود ، فرم دلخواه را به آنها بدهید . روند فرم دهی با استفاده از این روغن به وسیله چشم قابل مشاهده خواهد بود و شما میتوانید در هر زمان که به فرم مطلوب رسیدید از ادامه دست بکشید .

 

 

روند افزایش سایز و حجم بوسیله روغن خراطین

 

چین و چروک صورت با بالا رفتن سن و به علت کمبود کلاژن پوست رخ می دهد . ترکیبات روغن خراطين اصل حاوی مقدار قابل توجهی الانتیین و مواد کلاژن ساز است. الانتیین موجود باعث می شود چین و چروک های صورت از بین رفته و سطوح صورت همسان شود . کلاژن موجود نیز باعث ترمیم خط و چروک صورت می شود . موارد فوق تماما از خواص روغن خراطین اصل به شمار می آید.

روغن خراطين در کشور های آمریکایی تحت عنوان ” بادی اینکریسمنت ” به فروش میرسد . مطابق یک آزمایش که اخیرا در دانشگاه PENN پنسیلوانیا انجام شد مشاهده گردید که بادی اینکریسمنت ها علاوه بر حجم دهندگی میتواند لک ها و اسکار های قدیمی روی پوست را نیز درمان کند . نتیجه تحقیقات این تیم به شرح زیر منتشر شد :

اثرات جوش و اکنه به علت تخریب لایه اپیدرم و درم پوست توسط جوش بر روی صورت باقی می ماند . بادی اینکریسمنت ( روغن های خراطین ) به جهت دارا بودن طیف وسیعی از اسید های امینه میتواند ملانین های پوست را بوسیله طیف T4 همرنگ سازی نماید و در نتیجه لک های پوستی را به هماهنگ ترین حالت ممکن با رنگ پوست برساند . در نتیجه لک ها بطور کامل حذف خواهند شد .

 

شاید شنیده باشید که بسیاری از افراد برای حجم دادن لب ها و گونه های خود دیگر به سمت تزریق ژل و عمل های پر خطر نمی روند . در حال حاضر بهترین راه و تضمینی ترین راه برای دریافت نتیجه فت فیس یا حجم دادن لب و گونه ها استفاده از روغن خراطین است .

روغن خراطين اصل با بازسازی عروق خونی به گردش خون کمک شایانی می کند. این گردش خون بالا میتواند در آقایان لذت جنسی مضاعف را در پی داشته باشد .

با استفاده از روغن خراطين اصل و رفع مشکلات جنسی خود حس اعتماد به نفس و قدرت دست می آورید.

از دیگر خواص روغن خراطین اصل میتوان به درمان زود انزالی اشاره کرد. با استفاده مداوم و افزایش گردش خون موجب درمان زود انزالی می گردد .

 

این مساله درست است که از بین بردن گودی زیر چشم ممکن است بوسیله خراطین زمان بر باشد اما در مدت زمان ۵ ماه امکان پذیر است . این روغن تا حد بسیار زیادی کمک به از بین بردن گودی زیر چشم میکند . دقت کنید که این روغن فقط استفاده موضعی دارد و از وارد کردن آن به داخل چشم میبایست خودداری شود .

 

خطوط پنجه کلاغی ، خطوط اطراف چشم هستند که بر اثر افزایش سن ایجاد شده ( عموما همانند نصف پرتو های خورشید اطراف چشم هستند )  و در سمت چپ چشم چپ و سمت راست چشم راست قرار دارند  . این خطوط را نمی توان به وسیله بوتاکس از بین برد و تنها راه خلاصی از شر خطوط پنجه کلاغی استفاده از روغن خراطین اصل میباشد .

 

برخی از خطوط در اطراف لب و بینی که بر اثر کهولت سن ایجاد میشوند و از زیر بینی تا اطراف لب امتداد  را خطوط خنده می گویند . روغن خراطين میتواند به سریع ترین حالت ممکن خطوط خنده را از بین ببرد و صورتی صاف و عاری از چین و چروک را به ارمغان آورد .

 

از این روغن میتوان به عنوان فرم دهنده به بافت هایی که عموما در کنار لب ها ایجاد میشوند و علت آن بالا رفتن سن میباشد استفاده نمود . علاوه بر لب ها با افزایش سن ، سینه ها نیز فرم افتاده به خود میگیرند ، با این محصول میتوان افتادگی این بافت ها را مدت زیادی به تعویق انداخت .

 

بسیاری از افراد گمان می کنند که این روغن فقط برای حجم دهندگی استفاده می گردد . هماهنطور که در بالا گفته شد این روغن میتواند جوش ها و آکنه ها را درمان کند ، این مساله برای لک های صورت نیز صادق است. ترکیبات ویتامین E و کلاژن سازی بالای این روغن میتواند لک های صورت و رد جوش های برجای مانده را نیز در کمتر از ۳ ماه حذف کند .

 

خواص روغن خراطین

این خواص زمانی میتواند بطور کامل مشهود باشد که یک روغن خالص را در اختیار داشته باشید .
هنگام خرید روغن خراطین اصل توجه به اصل بودن محصول امری اجتناب ناپذیر است.

 

 

اگر از دسته ورزشکاران هستید حتما این قسمت را مطالعه کنید .

این روغن تنها روغنی است که میتوان از آن به عنوان عضله ساز نام برد . خوشبختانه با معرفی خراطین اصل و استفاده از آن ، دیگر نیازی به استفاده از مکمل های ورزشی که آثاره مخربی بر روی کبد و سیستم گوارشی دارند نخواهد بود .

 

روغن زالو یا خراطین دارای ترکیبات و خواص اعجاب انگیز می باشند بطوریکه این ترکیبات تاثیر مستقیم بر روی بزرگ نمودن اندام های مختلف دارد . الانتئین موجود در روغن زالو و خراطین  عنصر اصلی و کلیدی جهت حجم گرفتن اندام های بدن است .

روغن خراطین اصل موجود در فروشگاه رویکا دارای تکنولوژی بدون پایه می باشد. این امر بدان معناست که روغن زالو و خراطین رویکا ۱۰۰% خالص و دارای الانتئین طبیعی فوق العاده بالا میباشد . همچنین عاری از هرگونه روغن هایی مانند زیتون ، کنجد یا کرچک و..  است.

 

تشخیص روغن خراطین اصل

 

 

 

بالغ بر ۷۵ ٪ از افرادی که قصد دارند از این روغن استفاده کنند ترس بازگشت به حالت اولیه را دارند .
اما باید گفت استفاده از روغن خراطین اصل بازگشت پذیر نیست.

در واقع ارائه  زمان مشخص با توجه به شرایط بدنی متفاوت هرکس امکان پذیر نیست اما اگر بخواهیم بطور میانگین زمان نتیجه گیری را بیان کنیم ،

در صورت خرید روغن خراطین اصل ۹۶ درصد الانتئین و استفاده درست ، بموقع آن ، در  حدودا ۳۰ تا ۴۰ روز درمان تکمیل می گردد .

شما می توانید بین هفته اول و دوم شروع و آثار را در اندام خود ببینید . .

به هیچ وجه . هیچ دلیل علمی مبنی بر استفاده از حوله گرم وجود ندارد .
ملاک فقط جذب کامل این روغن است و استفاده از حوله و راهکار های من درآوردی بجز هدر دادن وقت هیچ تاثیری نخواهد داشت .

در حقیقت روغن خراطين رویکا حاصل روغن گیری یک کرم  است که در طبیعت بصورت طبیعی و زنده موجود است .
در این ترکیب هیچگونه ماده شیمیایی یافت نمیشود همچنین این روغن در آزمایشگاه مورد آزمایش محققان قرار گرفته است .
شما نیز میتوانید با انجام آزمایش طیف IR  هم به خلوص و هم به طبیعی بودن محصول پی ببرید .

باید بگوییم که کارشناسان ما در هر لحظه و هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما خواهند بود .

به جهت عدم داشتن عوارض شما میتوانید برای تمامی اندام این روغن را استفاده کنید. اما برخی اندام در صورت استفاده تاثیری از روغن خراطين را دریافت نمی کنند.
مانند ( مچ دست و انگشتان ، بیضه ها در مردان  )

فروشگاه رویکا این روغن رویکا را برای هیچ فروشگاهی ارسال نکرده و نخواهد نمود . به جهت حفظ خلوص بصورت مستقیم به دست مشتری خواهد رساند .
بدین ترتیب سفارش روغن فقط از طریق همین سایت و یا بصورت تلفنی با پشتیبانان رویکا امکان پذیر خواهد بود .

 

روغن خراطين اصل دارای رنگی تیره با غلظت بسیار زیاد می باشد. در هنگام خرید روغن خراطین اصل دقت شود علاوه بر غلظت بالا ،  پس از تکان دادن ظرف رنگ آن قهوه ای سوخته باشد. دقت نمایید که در صورت تمایل به تشخیص روغن خراطین اصل از تقلبی میتوانید مقاله ما را بطور کامل مطالعه نمایید .

 

به زودی شاهد قرار دادن نتایح آزمایشات از آزمایشگاه های معتبر کشورمان و مقایسه سایر روغن های مختلف با روغن های فروشگاه ما خواهید بود .

 

رنگ تیره این خراطین نشان دهنده غلطت ، خلوص و نتیجه روغن گیری بدون پایه میباشد
( رنگ طبیعی روغن خراطین اصل بدون مواد افزودنی )

 

مهمترین ویژگی اصل بودن روغن خراطين ، دارا بودن دٌرد خراطین ( تکه های ریز کرم ایزینفتیدا ) در محتویات روغن می باشد.‌ فروشگاه رویکا تضمین می کند روغن ارسالی دارای رنگی تیره ، تکنولوژی بدون پایه و دارای دٌرد های کرم ایزینفتیدا باشد .

تکنولوژی روغن گیری بدون پایه به معنای آن میباشد که در تهیه روغن مورد نظر ، از هیچ روغنی به عنوان بستر ساز ساخت روغن استفاده نشده است. در نظر داشته باشید هنگام تهیه روغن خراطین اصل ، استفاده از روغن های بستر ساز مانند کنجد ، شاهدانه ، آفتابگردان و … باعث ایجاد ناخالصی فراوان میگردد .

 

متاسفانه اکثر فروشگاه ها و عطاری ها از پودر خشک کرم ” تاگرم” ( که در باغچه ها فراوان است ) اقدام به ترکیب روغن کنجد‌ به عنوان روغن پایه  و این پودر می نمایند . در این صورت میزان الانتئین این روغن صفر درصد میباشد .

با جرات میگوییم هرکس بتواند ۱۵ میلی لیتر روغن خراطين فروشگاه رویکا را با درصد خلوص ۹۹.۶٪ تولید کند مبلغ ۱۰ میلیون تومان از ما هدیه دریافت کند .

 

روغن خراطين اصل (  کرم ایزینفتیدا ) دارای  ترکیبات حجم دهنده می باشد.

 

اکثر روغن های موجود در بازار دارای روغن پایه برای ساخت بستر روغنی میباشند که بشدت از خلوص و خواص روغن خراطین اصل میکاهد . این کار علاوه بر کاهش کیفیت و میزان خالص بودن به پوست نیز صدمه میزند. روغن خراطین اصل رویکا تنها روغنی است که بدون پایه و ۱۰۰% خالص ارائه می شود . همچنین دارای مقدار فوق العاده بالای الانتئین می باشد.

 

پس از خرید روغن خراطین اصل توجه به زمان مصرف امر مهم و ضروری است. هر بسته روغن خراطیِن اصل باید ظرف مدت ۱ ماه استفاده شود. بهترین زمان استفاده از روغن ، شب قبل از خواب و هر ۲۴ ساعت ۱ بار می باشد.

 

هر ۳۰ میلی گرم روغن باید در دوره ۱ ماهه استفاده شود و در طی ۳ هفته اول تاثیر خود را نمایان نماید. برای ماندگاری اثر روغن نیز باید ۳ دوره کامل مصرف شود تا اثرات پایدار بمانند .

 

در هنگام استفاده از روغن خراطین اصل موضع باید ماساژ ببیند. انواع ماساژ ها برای خانم ها و آقایان متفاوت است . شما میتوانید با مراجعه به بخش مجلات رویکا  و موضوع مرتبط با روغن خراطين ؛ بطور کامل درباره آنها بخوانید .

 

 

هر عضو از اندام ها روش استفاده مربوط به خود را دارد به عنوان مثال لب ها باید قبل از ماساژ بصورت ضربه ای آرام ماساژ داده شوند.
در قسمت مقالات انواع ماساژ ها با روغن خراطین را به تفضیل برای شما شرح میدهیم .

 

 

قبل از خرید روغن خراطین حتما باید برخی نکات درباره این محصول را بدانید . دقت کنید در صورتی که این روغن دارای مواد نگهدارنده یا روغن های متفرقه باشند میتواند اثراتی همچون جوش زدن صورت را در پی داشته باشد . در صورت استفاده از محصول بصورت خالص این روغن هیچگونه عوارضی را به دنبال نخواهد داشت . بطور کلی عوارض خراطین زمانی پدیدار میشود که روغن مصرفی شما خالص نباشد ! در این صورت است که شما از خواص روغن خراطین نیز بهره ای نخواهید برد .

 

اگر نامی از روغن خراطین اصل تاکنون نشنیده اید باید بگوییم این روغن تاریخچه ای طولانی و درازی دارد. در بسیاری از کتب ایرانی و شرقی از این روغن به عنوان روغن معجزه گر حجم دهنده نام برده شده است .

یکی از دانشمندان بزرگ علم طب سنتی این سینا میباشد .

 

” کرمی را یافتم دارای بدنه ای اسفنجی که خواصی همچون روغن زالو را دارا می باشد .”

“حکیم آن زمان راجب کرم ایزینفتیدا یا همان کرم مورد استفاده در روغن خراطین نیز سخن به میان آورد  ”

” کرم ایزینفتیدا با روغن زالو متفاوت است  اما خواص مشابه همچون حجم دهندگی را دارا می باشند.”

 ” همانطور مناسب برای حجم دهندگی و با همان مقدار تاثیر همچون روغن زالو .”

 

دانشمندانی دیگر نیز همچون حکیم ارزانی و حکیم طهرانی در کتاب های خود از این روغن شگفت آور سخن به میان آورده اند.

 

طب نوین در رابطه با  حجم دادن به اندام های بدن چاره ای جز عمل جراحی در اختیار قرار نمی دهد. عمل افزایش حجم علاوه بر هزینه ی مالی خطرات باور نکردنی از لحاظ سلامتی را به دنبال دارد. بدین گونه است که در حال حاضر افرادی که میخواهند در کوتاه مدت تاثیرات بدون عوارض را بدست آوردند به سراغ این روغن می آیند.

روغن گیری بدون پایه برای دانه های روغنی به طریقی دیگر انجام خواهد شد . ابتدا میبایست برای هر ۳۰ گرم روغن حدود ۱ کیلو گرم کرم ایزنفتیدا ( Eisenia Foetida ) تهیه نمود . سپس کرم ها را درون ظرفی ریخته و به اندازه  ۱.۵ کیلوگرم آب به آنها اضافه میکنیم . درب آنرا بسته و راه تنفس فرار میدهیم .

سپس در محیطی با دمای ۲۵ الی ۳۰ درجه به مدت ۴۵ روز نگهداری میکنیم تا آب بخار شده ولی کرم ها رطوبت را به خود جذب کرده و ورم کرده باشند . پس بطور کامل نباید خشک شده باشد .

پس از آنکه بطور کامل رطوبت را به خود جذب نمودند در ظرفی موسوم به ظرف بادرنجان ریخته میشوند ( ظرف بادرنجان یک ظرف مخصوص جهت روغن گیری بدون پایه از انواع و اقسام کرم ها میباشد ) سپس به مدت ۴۵ دقیقه ظرف بادرنجان که همانند Oven قرار میگیرد .

فرایند روغن گیری را انجام داده و در نهایت روغن را از صافی رد میکند . پس از این فرایند روغن گیری در صورتی که کرم ایزنفتیدا هندی نوع II باشد . روغن حاصل شده شما بنا به آزمایشات دارای ۹۶٪ الانتين خالص خواهد بود.

متاسفانه در کشور عمدتا افراد از کرم خشک شده ایزنفتیدا که در داخل کشور با قیمت ارزان به فروش میرود استفاده میکنند . همانطور که میدانید کرم خشک شده هیچ جنبه درمانی ندارد و الانتين خود را از دست داده است .

به همین جهت است که علاوه بر بی رنگ بودن روغن بوی خراطین را نیز نمیدهند .

 

روغن مورد نظر رویکا از کرم های شکم خالی تهیه می گردد .

دقت نمایید که کرم های شکم پر فقط وزن کرم را زیاد میکنند و خواص درمانی و حجم دهندگی را می کاهند.

 

علاوه بر موارد بالا عمل های این چنینی تا سقف ۲۰ هزار دلار ممکن است خسارت بر روی دست بگذارد . طب سنتی در قبال این قبیل از مسایل راهکار های بی ضرر و گیاهی و راحتی را در اختیار مصرف کننده می گذارد. طب سنتی نیز از گذشته و تا کنون بهترین راهکار برای افزایش حجم را استفاده و خرید روغن خراطین اصل نام برده است.

تاثیر  ترکیب جوز هندی در روند حجم دهندگی بسیار زیاد است ( در حد ۱.۵ برابر ) . اگر تمایل دارید  تاثیر دهی روغن خراطين به حداکثر ممکن خود برسد از جوز هندی در آن استفاده نمایید .

جوز هندی در کنار خواص روغن خراطین میتواند گردش خون را به میزان چندین برابر افزایش دهد .

 

نکته ۱ : رویکا به جهت ضمانت خلوص امکان ارائه روغن خراطين ترکیب شده با جوز هندی را ندارد اما شما میتوانید پس از دریافت آنرا با جوز هندی ترکیب کنید . همچنین میتوانید محصول ترکیب شده با جوز هندی سفارش دهید . ( تماس بگیرید )

نکته ۲ : در نظر داشته باشید تعریق زیاد میتواند باعث کند شدن روند حجم دهی شود .به همین سبب نیز بسیاری از افراد میگویند این روغن نیز همانند سایر مکمل های درمانی بهتر است در فصل سرما مانند زمستان و پاییز  استفاده گردد .

نکته ۳: توجه نمایید اگر میخواهید از این محصول بیشترین بهره را در دوره حجم دهندگی بگیرید تعریق خود را کم نمایید . این بدان معنی نیست که ورزش نکنید ! ورزش کنید اما آب نیز زیاد مصرف کنید ( بطور متوسط ۸ تا ۹ لیوان ) . اگر شما در دوره حجم دهندگی با بهره گیری از خواص روغن خراطین هستید باید از تعریق زیاد اجتناب نمایید .

 

 

 

 

 

روغن خراطين اصل فروشگاه رویکا بدون روغن پایه می باشد. یعنی در ترکیبات ابتدایی ساخت روغن ، از هیچگونه روغن اضافه ای در این روغن خراطين  استفاده نشده است. روغن های که با استفاده از روغن پایه و بستر ساز ساخته میشود ، متاسفانه با سوء استفاده و کم فروشی متقلبان همراه است . میتوان با اطمینان خدمت شما عرض نمود که این محصول موجود در رویکا رقیبی نخواهد داشت . به همین سبب ما با افتخار و اطمینان می گوییم معتبر ترین سامانه فروشگاهی تولید روغن هستیم .

 

هنگام خرید روغن خراطین اصل باید به هولوگرام اورجینال دقت شود زیرا نشانه ی اعتبار کالاست . میتوان گفت مهمترین بخش روغن خراطين اصل ، خرید روغن خراطین اصل است. زیرا با یک خرید نادرست میشود  از خواص روغن خراطین بی بهره ماند . خواص روغن خراطین تنها به اصل بودن و بدون پایه بودن محصول وابسته است.

 

امیدواریم با یک انتخاب و خرید عاقلانه سلامت و زیبایی خود را بیمه کنید.

با توجه به آزمایشات گرفته شده و تاییدیه های موجود این روغن توانست بیشترین میزان الانتیین و مقدار خالص کرم ایزینفتیدا را در خود دارا باشد. با توجه به نظر سنجی در آپارات نیز روغن خراطين رویکا توانسته است بیشترین میزان رضایت را نسیب خود کند.  همینطور با منحصر بودن  خواص روغن خراطیِن اصل رویکا توانست رتبه ۱ محصول ممتاز از سامانه فروشگاهی محصولات ارگانیک بدست بیاورد.

 

ما به خریداران محصول این ضمانت را می دهیم که پس از خرید روغن خراطین اصل  در صورتی که خواص روغن خراطین اصل برای خریدار آشکار نشد یا حتی خریدار به هردلیلی درخواست به استرداد وجه و پس گیری مرسوله را نمود بر طبق قوانین و مقررات فروشگاه رویکا مبلغ بدون هیچ کم و کاستی عودت داده خواهد شد .

 

 

همچنین  شما می توانید در تمام طول مدت استفاده پس از خرید روغن خراطین اصل ، از خدمات و مشاوره با متخصصان رویکا مطلع شوید.

 

در صورت داشتن هرگونه سوال میتوانید به پشتیبانی رویکا تماس بگیرید.

 

 

برای راحتی کار هموطنان عزیز فروشگاه رویکا از ۳ طریق درگاه خرید روغن خراطین اصل را برایتان باز کرده است.

 

از بالای همین صفحه گزینه سبد خرید را انتخاب نموده و خرید روغن خراطین خود را کامل نمایید.

 

تماس با پشتیانان فروشگاه رویکا و ثبت سفارش

 

 

پشتیبانی و سفارشات رویکا

 


۰۲۱۲۸۴۲۳۳

۰۵۱۳۷۲۳۸۰۷۰

 

 

 

 

 

 

 کانال ما در تلگرام :

royka_ir

صفحه ما در اینستاگرام :

 royka_ir

 

 

 

برای سفارش پرداخت در محل می توانید با پشتیبانان تماس بگیرید و اطلاعاتتان را درج کنید .‌

یا از قسمت سبد خرید شهر و استان خود را انتخاب کنید .

سپس به صورت خودکار سفارش پرداخت در محل برایتان باز می شود.

 

 

تاریخ آخرین بروزرسانی محصول  :

۲۵ خرداد ۹۸

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Your Rating
رای دهید
عالی
خوب
متوسط
نه خیلی بد
Very Poor



ممنونم به دستم رسید ، این روغن فوق العاده است

سلام خدمت مدریت فروشگاه رویکا ،
بنده از این روغن استفاده کردم و طی ۳ ماه تقریبا جواب گرفتم ، ( با اینکه در حد انتطارم نبود ) ولی فکر نمیکردم جواب بده ، که داد

من این محصول را سفارش دادم کی میرسه ؟

شماره محصول را از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید تا با شما تماس گرفته شود .

این روغن خراطین رو من استفاده کردم و واقعا راضی بودم ولی تموم شده

در بعضی فروشگاه ها با قیمت ۶۳۰۰۰ تومان وجود دارد اما سلامت و کارایی محصول توسط فروشگاه رویکا تایید نمیشود . این روغن توسط فروشگاه رویکا عرضه میگردد و دارای تاییدیه سلامت میباشد .
کارایی آن نیز ۱۰۰٪ تضمین گردیده است .

با تشکر

روغن خراطین واقعا تاثیر گذاره

بسیار ممنونیم که تجارب خود را با ما به اشتراک میگذارید .

اینا همه الکی هستن

روغن خراطین ، روغن زالو

این روغن ها به نظرم اگر اصلش توی بازار موجود باشه اثرش از هزار تا حجم دهنده های صنعتی بیشتره ، من سفارش دادم امیدوارم همونطور که فکر میکنم یک روغن خراطین اصل باشه

آقا الان سفارش بدیم این روغن خراطین رو کی میرسه دستمون ؟
این روغن کوچک بودن حجم آلت آقایان هم تاثیر میزاره ؟
برای بزرگ کردن سینه خانم ها چطور ؟

خیلی خوبه اما متاسفانه من هرچی به همسرم میگم از این روغن خراطین استفاده کن یا برو تو بازار روغن خراطین اصل بگرد پیدا کن تو کتش نمیره

مگر مشكل همسر شما چيه؟؟

واقعا تاثیر گذاشت ها این خراتین تون

این روغن خراطین ها و حجم دهنده ها رو میشه به عنوان چاق کننده صورت یا حجم دهنده باسن ازشون استفاده کرد ؟

کاربرد اصلیش واسه چاق کنندگی صورته ملت ؛ملت میمالن به دودولشون

واااااای این روغن برای من که داره معجزه میکنه

من که هرچیزی به این وامونده میمالم تاثیر نداره ، مطمئنم اینم تاثیر نمیکنه

آقا دمتون گرم بقران

این روغن که شما فرستادید رو چطوریه که یک وبسایت دیگه داره میده ۷۹ هزار تومان ؟؟ اصلی و تقلبی داره ؟

صد در صد محصول اونها هم کیفیتش عالیه . قیمتش بالاست حتما هزینه های زیادی رو دارن متحمل میشون . والا قطعا روجا فقط با یک برند تولید میشه و همه جا هم ضمانت بازگشت داره. شماره ثبت ۴۰۰۷۱ ، پروانه ساخت :۱۹۲۹ همشون یکیه .

با سلام ابتدا مکان خود را ( شهر و استان ) مشخص کنید ، گزینه پرداخت در محل فعال میشود

سلام، اگه با پست بفرستید چ، روی بسته محتوایش نوشته؟
نمی‌خوام کسی بدونه توش چیه؟

سلام ما روی محصول برچسب میزنیم و مینویسیم فقط توسط خریدار نهایی باز شود

ببخشید هربار بعد ازمصرف یعنی اگه روزی دوبار یا همون یکبار استفاده بشه مثلا بری افزایش حجم سینه باید شسته هم.بشه؟و اگه شسته نشه چی؟بوی بدی نداره ؟

سلام . نه نیازی به شستن نیست . شما چند قطره از روغن رو روی محل ۱۰ دقیقه طبق دستور ذکر شده ماساژ میدید بعد از ماساژ پماد زالو رو استفاده میکنید . نه بوی خاصی ندارد

بگی نگی داره یه اتفاقاتی میوفته :)))))

خداوکیلی شایعه ای بیش نیست درسته ؟

پیش داوری نکنیم . ما اگر شک داشتیم ضمانت بازگشت کالا حتی در صورت عدم رضایت قرار نمیدادیم .

سلام . من خیلی دنبال افرایش حجم گونه هام بدون عمل جراحی بودم الان بعد از مصرف خراطین علاوه بر برجستگی گونه کشیدگی کاملا محسوس در صورتم احساس میکنم

من اصلا بع این چیزها سنتی اعتقاد ندارم

ادمین روغن خراطین رسید . یک زنگ به من بزن به من بزن ۱۸ اذر سفارش دادم محمدجواد عباسی ، راهنمایی میخوام

۱ دونه دیگه هم واسه کریم زاد بفرست

چقدر زیاد توضیح دادید حوصله آدم سر میره

با سلام من تازه این بسته را تحویل گرفته ام نحوه استفاده از روغن و طرز مالش روغن پماد را بفرمایید . لطفا ارشاد فرمائید

با سلام و احترام با شماره ۰۵۱۳۷۲۳۸۰۷۰ تماس بگیرید ، بطور کامل شما رو راهنمایی خواهند کرد .

من تا حالا ۲ تا از این سفارش دادم ۲ ماه استفاده میکنم احتمال داره الان این حجمی که گرفته دوباره برگرده به رو اول ؟ اگر دیگه نزنم ؟ شما برگشت پذیری رو هم تضمین کردید دیگه نه ؟

داخل مطالب توضیح داده شده است که حجم حاصل شده از بین نخواهد رفت .

امیر جان من دوره سوممه دارم استفاده میکنم .
اگر سهل انگاری کنی جواب نمیگیری .
ولی اگر واقعا طبق همین دستور العمل بری جلو شک نکن نتیجشو خواهی دید.

مرسوله شما همون روز ، ساعت اداری ارسال میشه و طبق گفته پست ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری با پست پیشتاز و ۳ تا ۵ روز کاری با پست سفارشی به دست شما خواهد رسید .

ببخشید من روغن خراطین از جایی گرفتم ولی رنگش سرخه ،این مشکلی داره؟؟استفاده نکنم؟

با سلام و احترام
نمیتونیم ندیده و بدون آزمایش تعیین ماده افکتور بگوییم مشکلی دارد یا خیر .
ملاک اعتماد شما به شخص فروشنده خواهد بود .

سلام، وقتتون بخير
ميخواستم بدونم اين روغن براي گودي و تيرگي زير چشم هم موثره؟؟؟؟؟

با سلام .
باید علت اصلی گودی و کبودی زیر چشم مشخص شود.
در صورتی که علت آن کم خوابی و کم خونی فقر آهن نباشد ، میتواند گودی را بطور کامل برطرف کند

سلام
این روغن خراطین علاوه بر رشد آلت تناسلی زود انزالی هم برطرف میکنه؟

سلام ، تا حد اندک بله ولی اگر با جنسینگ مصرف شود تاثیر زیادی خواهد داشت .
در صورت تمایل میتوانید کپسول جنسینگ را نیز به سفارش خود اضافه نمایید ( سفارش تلفنی )

سلام داداش خیلی خووووب بوووود. من ۱۵ روزه دارم استفاده میکنم بزرگ شده دمتووون ۱سانت فکنم بزرگ شده و کلفت ترم شده دمتووون

سلام ممنون منم استفاده کردم یه ده روزیه داره اتفاقاتی میفته فقط یه سوال نوک … …. هم لازمه مالیده بشه روغن وپماد؟؟؟

با سلام و احترام .
بله

لطفا دسته این تارگتی ها رو رو کنید ، جواب نمیدن

اگر امکان داره در مورد برند های دیگه صحبت نکنیم .

سلام خسته نباشید
میخواستم بپرسم این روغن برای حجیم کردن ساق پا یا دست هم کاربرد داره؟

تمام قسمت های بدن که عضله دارد یا بافت اسفنجی

بی نظیره.فوق العاده ازش راضیم

سلام چیزی ندارید که بزرگ رو کوچیک کنه دیگه بیش از حدم بزرگ باشه عذاب اوره ممنون

نه متاسفانه

دوره مصرف برای تمامی اندام ۳ بار میباشد .

برای ناحیه تناسلی اول روغن زده بشه و ماساژ داده بشه و بعد پماد رو بمالیم ؟

با سلام و احترام .
در توضیحات بالا بطور کامل توضیح داده شده .
در صورت سوال بیشتر با شماره فوق تماس بگیرید .

سلام
ببخشید برا حجیم کردن بازوها ی دست هم تاثیر داره؟! مدت تاثیر و مقدار تاثیرش به اندازه مدت و مقدار آلت هشت؟

با سلام بله تاثیر دارد .

سلام، استفاده از این روغن روی اندام باعث افزایش حجم عضله اون قسمت میشه یا تولید چربی میکنه؟؟؟
لطفا این موضوع رو حتما توضیح بدین
ممنون

با سلام و احترام ، خیر تولید چربی نمیکند .

با سلام و احترام
اینجانب حدود ۴۵ روز پیش دو بسته خریداری ودر حال استفاده میباشم
و تعغیراتی در شرف وقوع میباشد ایا با اتمام روغنها برای افزایش بیشتر
خرید کنم یا خیر ودر صورت پاسخ مثبت چند بسته

سلام دمتون گرم، با اینکه اصلا هیچ اعتقادی نداشتم استفاده کردم و جواب داد.واقعا واسه آلت من معجزه کرد.بعد از دو ماه استفاده واقعا جواب داد.

ایا بعد از استفاده روغن موقعی ک میخواهیم پماد را استفاده کنیم نیاز است تا دوباره موضع را ماساژ دهیم تا گردن خون بیشتر شود و بعد پماد را استفاده کنیم؟

با سلام و احترام.
خیر

من میگویم چرته و نمیخرم هه هه

به طریقی ماساژ داده که روغن بطور کامل جذب گردد

سلام من که خیلی نتیجه گرفتم کاملا برجستگی لبم رو احساس میکنم .خداخیرتون بده

با سلام
واقعا ازتون ممنونم اعتماد به نفسم دوباره برگشته

سلام،خداقوت
برای آلت حتما باید درحالت نعوض استفاده شود؟

لذوما نیازی نیست که در این حالت باشد و شما در حالت نرمال نیز میتوانید از آن استفاده کنید

من ۱۲ سال سن دارم و ۷سانت الت دارم ایا عادی است یا باید روغن خراطین استفاده کنم

فرایند بلوغ شما به اتمام نرسیده ، صبور باشید.

با سلام
بعد از استفاده از روغن و پماد باید محل گرم نگه داشته شود ؟
اینکه در بعضی از راهنمایی ها گفته شده پارچه خنک گذاشته شود غلط است؟
و اینکه طبق بعضی از گفته ها در بعضی از راهنمایی ها
گفته شده تا چند ساعت نباید لباس پوشید یا برخوردی با لباس نداشته باشد.. این صحیح است ؟

با سلام و احترام .
متاسفانه ما نمیتوانیم مطالب سایت های متفرقه را تایید یا تکذیب کنیم .
ولی داخل مطالب کامل توضیح داده شده است .
درصورت هرگونه سوال با پشتیبانی رویکا تماس بگیرید .

سلام واقعا ممنونم اولین محصول اینترنتی بود که واقعی بود مرسی

اگر ما کامنت بزاریم اینجا میزارید ؟
مثلا بگم حال نمیکنم با هیچکدونمتون

سلام.
شما لطف دارید

تا وقتی که عملا جواب نگرفتم باورم نمیشد .محصولات شما بی نظیره

افزایش سایز بستگی به پراپرتیس های پوست شما دارد .
بله دائمی است

بعد از برجستگی ناحیه مورد نظر بامصرف این روعن ایا امکان بازگشت به حالت اولیه وجود دارد ؟

خیر

چند سانت تقریبا به سایز الت اضافه میشه از نظر طول و حجم؟ اگه مرتب طبق دستوراستفاده بشه …این افزایش سایز در طی مصرف چند ماه به حداکثر خودش میرسد؟

با سلام و احترام .
بسته به درم و اپیدرم هرکس اندازه ها متفاوت است .
پس از اتمام دوره به حداکثر میزان خود میرسد

سایتهای دیگه‌که گفتن قبل از استفاده از خراطین پوست موضع رو ماساژ بدید تا سه دقیقه تا پوست قرمز شود سپس از خراطین استفاده شود منبع علمی ندارد و لازم نیست ولی سئوالم اینه‌میشهوبجای ماساژ موضع مورد نظر از سشوار برای گرم کردن موضع استفاده کرد؟

خیر نیاز نیست

سلام . ممنونم از پکیج زیبا وهدیه عالی شما

با سلام و احترام .
امیدوارم همیشه راضی باشید از ما .
موفق و موید باشید.

بهترین گزینه برای رفع چروک های صورت .اینو من واقعا بهش رسیدم

ارتون ممنونم به دستم رسید

سلام. من در دوران ۱۶ تا ۱۹ سالگی سایز الت ۱۸ تا ۲۰ و با حجم معقول داشتم. بعد از مسئله روحی ای که برام پیش امد و ۲۰ کیلو کم کردم التم بزور به ۱۵ میرسه. الان وضعیت جسمانیم به حالت قبل و بهتر از گذشته برگشته. اما التم همچنان کوچک مانده. الان ۲۳ سالمه و چشم ندارم التمو ببینم. هر وقت میبینم میگم تف تو این شانس.
به نظر شما به حالت قبلی میرسه؟

روغن خراطین تاثیرش خوب بوده ولی بوش قابل تحمل نیست

با سلام و احترام تماس بگیرید با شماره :
۰۵۱۳۷۲۳۸۰۷۰

ممنونم .خیلی راضیم

اونایی که میگن الکیه که هیچی
ولی اونایی که مرددن و شبهه تو ذهنشونه باید بگم که خیلی
عالیه من تاثیرشو تو دو هفته کمتر دیدم
قبلش خیلی کرم و قرص میخوردم برا چاقی صورتم
ولی این عالیه
تغییرات رو کمتر از دوهفته میتونید با چشم ببینید

سلام.من روغن خراطین مصرف کردم ونتیجه گرفتم،امامی خوام بدونم الان ک روغن تموم شده ومن ب نتیجه ای ک می خواستم رسیدم این نتیجه پایداره یادوباره بعد مدتی ب حالت اولش برمی گرده اندامم؟

سلام برای سرد بودن میلی جنسی خانوم ها هم کارآیی داره؟

با سلام – خیر ارتباطی نداره

سلام.من زیر چشمم پوستش یکم نازک شده طوریکه رگهای زیر چشمم که قبلا معلوم نبود الان دیده میشه. آیا این روغن رو زیر چشمم هم میتونم بزنم و مفید هست یا نه؟ممکنه ضرر داشته باشه؟

با سلام و خسته نباشید . این روغن عوارض خاصی رو به دنبال ندارد اما برای بافت زیر چشم مدت زمان جواب دهی بیشتری نسبت به سایر اندام خواهد داشت . موفق باشید .

ایا برای چین و چروک جزیی در ناحیه تناسلی خانم ها هم خوبه؟؟

با سلام . تمامی مناطقی از بدن که دارای بافت اسفنجی هستش

سلام
الوعده وفا
گفته بودم میام نتیجه را میگم.
من وقتی ب نتیجه رسیدم با اینکه هنوز نصفی دیگه از روغن مونده.من واسه چاقی صورت سفارش دادم.هم تپل شده صورتم هم رنگ پوستم روشن شده.اینو از نظراتی ک
بقیه دادن و خودم برآورد کردم متوجه شدم.واقعا تاثیر داشت ممنونم ک تقلبی در کارتون نبود.اجرتون با خدا

سلام – ممنونم – امیدوارم بتونیم باز هم برای شما ثمر بخش ظاهر شیم .

برای بزرگ کردن لب هم استفاده میشه؟

بله به توضیحات بالا مراجعه شود

باسلام من روغن رو از سایت شماخریداری کردم واقعا معجزه کرده و بزرگ شده

سلام – با اینکه ما این فروشگاه رو نمی شناسیم اما :
هرکس بد ما به خلق گوید ما چهره ز غم نمی خراشیم .
ما خوبی او به خلق گوییم تا هر دو دروغ گفته باشیم .

سلام این روغن خراطینی که میگین واسه افزایش سایز شدن ناحیه تناسلی خانم هام میشه استفاده کردددد ؟؟؟؟؟؟!!!

یه سوال ایا این روغن خراطین رو ترمیم جای سوختگی و گودی کم صورت تاتیر داره?

برای ترمیم جای سوختگی خیر زیرا این روغن خاصیت حجم دهندگی را دارد نه ترمیم کنندگی

سلام.موقع ارسال محصول روی بسته چیزی از خود محصول نوشته یا ثبت میشه؟

بسته محرمانه ارسال خواهد شد

با سلام سفارش فقط بصورت آنلاین و یا تماس با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۳۳ امکان پذیر است

سلام من الان سفارش دادم کی ب دستم میرسه؟

پرداخت آنلاین ۲۴ الی ۴۸ ساعت
پرداخت درب منزل ۳ الی ۵ روز

آیا در آلمان نمایندگی دارید؟

با سلام خیر اما با پشتیبانی تماس بگیرید برای شما ارسال میشود.

سلام من در شرایطی هستم که نمیتونم هر روز استفاده کنم.یک روز در میان میتونم استفاده کنم.آیا باز هم تاثیری میزاره؟یا بعد اینکه شرایطم اوکی شد محصولو خریداری کنم؟

با سلام و احترام – محصول باید طبق دستور استفاده گردد

در توضیحات قید گردیده است

با سلام ، شما میتوانید این روغن رو برای تمام مواردی که در بالا ذکر شد استفاده کنید

با سلام . سفارش شما ثبت گردیده و ارسال شده است .

سلام.ایا خراطین درمانگری برای عدم نعوذ بیماران دیابتی هست یا نه؟

خیر ارتباطی ندارد

در بالای همین صفحه درج شده است

سلام من این روغن رو تهیه کردم ممنونم ۳ هفته است استفاده کردم نزدیک به ۲ سانتی متر افزایش طول داشتم ، خدا بدهد برکت

سلام

چه میزان میشه روی افزایش حجم حساب کرد ؟

با سلام و احترام . بستگی به میزان کلاژن سازی پوست هرکس متفاوت است

سلام من عادت دارم ابروهام رو میدم بالا و یا اخم میکنم دخترم و ۲۴ سالمه. این روغن برای پیشانی هم خوبه؟ممنون میشم جواب بدید

با سلام و خسته نباشید. در صورتی که از این روغن برای از بین بردن چین و چروک استفاده میکنید ، بله میتونید روش حساب کنید

با سلام و احترام حدالکثر هر ۳ میلی با ۲ عدد پودر جوز هندی مخلوط می گردد

ممنونم بهترین روغنی بود که تا حالا برای حجم دهی استفاده کردم

من از روغن زالو تعریف زیاد شنیده بودم اما اینبار روغن خراطين مارو گرفت

اقا روش استفاده روغن خراطین رو باید از کی بپرسم

هم میتوانید از قسمت مقالات بخوانید و هم میتوانید با مشاورین ما تماس بگیرید

سلام – چطوری میشه خرید کرد ؟

هم میتونید از طریق سایت سفارش بدید هم میتونید با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۳۳

بابت محصولتون ممنونم اثر گذار بوده این اثر تا همیشه ماندگاره ؟

با سلام و احترام اثر گذاری این محصول دائمی است

با سلام و احترام . برای هر ۳۰ میلی لیتر یک عدد جوز هندی پودر شده کفایت میکند .

با سلام و احترام – در قسمت مقالات بنویسید روش استفاده از روغن خراطین برای صورت

فکر میکنم تنها سایت در حوزه فروش روغن هستید که تمام جوانب رو توضیح میدید

با سلام و احترام – سفارش شما ۹ ساعت پیش ثبت گردیده است . با این حال ارسال شده و فردا به دست شما خواهد رسید . برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با فروشگاه تماس بگیرید

جالب بود ممنونم ، ولی سوالی که واسه من پیش اومده اینه که روغن خراطین اصل چه رنگیه ؟

بطور کامل در بالا توضیح داده شده و حتی مقاله ای در این خصوص درج گردیده است

سلام‌ کارشناس محترم لطفا جواب بدید باتشکر ?
روغن خراطین فروشگاهتون تا چند سایز میتونه روی بزرگ کردن باسن تاثیرگذار باشه ؟ باتوجه به این که من ورزش بدنسازی انجام‌ میدم برای حجم گرفتن باسن و ران ، میخواستم بدونم اگربه همراه ورزش ازاین روغن هم استفاده کنم چقد تاثیرگذاره ؟ چنددوره باید استفاده کنم ؟

با سلام و احترام – هیچ متخصصی نمیتواند بطور قطعی به شما بگوید چه اندازه تغییر سایز خواهید داشت ، حتی پزشکی که برای حجم دادن از ژل و پروتز استفاده میکند نمیتواند سایز نهایی را دقیقا پیش بینی کند ، بستگی به میزان کلاژن سازی بدن شما خواهد داشت . در مقاله بالا بطور کامل برای استفاده ورزشکاران توضیح داده شده است . برای دریافت پاسخ کامل سوالات میتوانید با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۳۳ تماس بگیرید .

با سلام و احترام بله

با عرض سلام و خسته نباشید!
لطف نموده بفرماید که آیا ارسال روغن مذکور به اروپا امکان پذیر است و چگونه می توان از بانک ها خارجی پول آنرابه حساب شما واریز نمود؟
ممنون شما

با سلام و خسته نباشید بله امکان پذیر است با پشتیبانان ما در ارتباط باشید

نکروز آواسکولار سر استخوان ران که در اثر نارسایی خون به وجود میاد,آیا با ماساژ این روغن در محل لگن,خونرسانی به آن نقطه بهبود پیدا میکند

با سلام و احترام . بافت‌مردگی یا بی‌خونی یا آواسکولار نکروز زمانی به وجود می آید که خون رسانی به سبب عاملی قطع شده است . این روغن زمانی میتواند خون رسانی را افزایش دهد که خون در بافت به مقدار ناچیز در جریان باشد نه اینکه بطور کلی قطع شده باشد .

ایادرسته که میگن اگرباجوزهندی مخلوط بشه تاثیرش دوچندان میشه؟؟؟

با سلام و احترام بله

با سلام برای افراد باردار استفاده میشه ؟

بله

فروشگاه اینترنتی رویکا ، با هدف رضایت خاطر شما عزیزان پا به عرصه فعالیت فروش کلیه محصولات بصورت اینترنتی نمود . تمامی فعالیت ها رویکا از سوری سازمان مدیریت و نظارت بر روی کسب و کار اینترنتی نظارت میگردد .
امید است تا بتوانیم قسمتی کوچک از نیاز های شما هموطنان عزیز را رفع نماییم .

انبار مرکزی فروشگاه : مشهد ، کلاهدوز ۲۳ پلاک ۴۹

05137238070 – 021284233

info[@]royka[.]ir

پاسخگویی 24 ساعته در تمام ساعات روز

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای آگاهی از جدیدترین اخبار برندها و دریافت تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه، در خبرنامه سایت عضو شوید

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به فروشگاه رویکا میباشد

ممکن است شما نیز از آن دسته افرادی باشید که تا به حال اسمی از روغن خراطین نشنیده اند . ما در این مقاله میخواهیم هر آنچه را که لازم است تا از روغن خراطین اصل بدانید برای شما بازگو کنیم .

یا شاید هم از آن دسته افرادی باشید که میخواهید بدون هیچگونه عوارضی اندام یا عضو مورد نظر خود را حجم بدهید .

کوچک بودن اندام نه زن میشناسد و نه مرد !

لذا بسیاری از زنان برای افزایش سایز اندام خود مانند : لب ، گونه ، سینه ، باسن و خط خنده و …. به سراغ روغن خراطین می روند .

آقایان نیز اکثرا برای افزایش سایز آلت تناسلی این روغن را انتخاب می کنند .خواص روغن خراطین اصل چیست

شاید شما با خودتان بگویید  این روغن ها تاثیری بر روی افزایش حجم نخواهند داشت و به سراغ راههایی نظیر جراحی های پر خطر و یا استفاده از روغن های شیمیایی بروید .

در واقعیت روغن خراطين در صورتی که خالص و بدون پایه باشد میتواند تاثیر واقعی بر روی اندام بگذارد .

 

کرم ایزنفتیدا یک کرم تقریبا نادر و گران قیمت است که در انواع صنعت ها از جمله تهیه انواع کمپوست ها یا تهیه روغن ها از جمله روغن خراطین اصل !

استفاده از کرم ایزنفتیدا از آن زمان که ابن سینا در کتاب قانون در طب از روغن این کرم به عنوان یک روغن ججم دهنده به اندام های بدن نام برد رونق گرفت .

 

این روغن از فرایند روغن گیری کرم ایزنفتیدا گرفته میشود . بدین گونه که کرم ایزنفتیدا ( گونه از کرم خاکی که در هند بسیار یافت میشود ) در بدن خود موادی را داراست  که به الانتئین معروف هستند و همین مواد میتوانند باعث حجم دادن و افزایش سایز اندام ها گردند .

 

به جهت اینکه یکی از خواص جوز هندی بالا برنده گردش خون میباشد ، از ترکیب پودر جوز هندی در این روغن برای بالا بردن گردش خون در موضع استفاده می گردد.

طبیعتا این عمل میتواند تاثیر زیادی بر افزایش سایز داشته باشد.

رویکا تنها فروشنده روغن خراطین است که این روغن را به همراه جوز هندی هم عرضه میکند .

 

توجه نمایید که این افزایش گردش خون میتواند عامل اصلی بزرگ شدن و افزایش سایز اندام های زنان و مردان باشد .

 

خواص روغن خراطین اصل به ترتیب عبارتند از :

 

مسلما خیر .

این روغن بر روی مناطقی که دارای بافت اسفنجی هستند بیشترین تاثیر گذاری را دارد . مناطقی مانند لبها ، گونه ها سینه ها ، باسن و اندام های تناسلی از این دسته هستند .

سایت ویکی سرا پس از تحقیقات فراوان دریافت علم ثابت کرده است محصولاتی که از طریق فراورده های شیمیایی خطرناک بدست نمی آیند و بشر در تولید آنها نقشی ندارد ، در صورتی که به وارد شدن آن به خون و یا معده نینجامد هیج ضرری و عوارضی نخواهد داشت . کما آنکه شما روغن خراطين را میخواهید بصورت موضعی استفاده نمایید .

این روغن نیز همانند سایر روغن ها روش استفاده خاص خودش را دارد و جهت تاثیر ماکزیمم میبایست دقیقا مطابق با دستور مصرف نمایید . روش مصرف نیز بدین صورت است که شب ، قبل از خواب ، موضعی را که میخواهید افزایش حجم داده شود را مقداری ماساژ داده تا خون در آن ناحیه به جریان آید . سپس این روغن را بر روی بافت خود ریخته و شروع به ماساژ مجدد مینمایید . دقت نمایید که زمان ماساژ اهمیت ندارد ، مساله ای که اهمیت دارد آن است که مقدار روغنی که ماساژ دادید بطور کامل جذب بافت گردد .

حال ۲ دقیقه صبر کنید تا تا روغن خراطین بر روی بافت هوای آزاد را بگیرید و تقریبا خشک شود . پس از آن میتوانید در صورتی که بافت مورد نظر زیر لباس است ، با خیال راحت لباس خود را پوشیده و به تختخواب بروید، فراموش نکنید که زمان استفاده از روغن خراطین دقیقا شب قبل خواب میباشد .

این روغن پس از استفاده میبایست حدالقل ۸ ساعت بر روی پوست بماند .

 

سوال بسیاری از افراد این است که باوجود این همه فروشگاه حقیقی و اینترنتی چگونه میتوانیم به اصل بودن و تقلبی بودن آن پی برد . در ادامه ویکی سرا مطالبی را که  به تشخیص روغن خراطین اصل از تقلبی کمک میکند برای شما جمع آوری کرده است :

 

روش تهیه این روغن به ۲ شکل است :

۱- تهیه روغن با پودر خشک شده کرم ایزنفتیدا :  در این روش از ترکیب کرم خشک شده ایزینفتیدا به همراه روغن های پایه مانند کنجد تهیه می گردد .

مواد لازم برای ۳۰۰ گرم روغن : ۱-) ۲۰ گرم روغن کنجد ۲- ) ۵ عدد جوز هندی ۳-) ۱۰ گرم پودر کرم ایزنفتیدا  ۴-) ۵ عدد زالو در صورت تمایل

روش تهیه : ابتدا جوز هندی را بطور کامل پودر نموده و سپس در ظرفی نگهداری میکنیم . پودر کرم را در روغن ریخته و ذر ظرف سر بسته نگهداری میکنیم . هر ۲ روز یکبار ظرف را تکان داده تا کاملا در روغن حل شوند .

زالو را میتوانید در کنار پودر به روغن اضافه کنید . پس از ۱ ماه روغن را با حرارت ۴۰ درجه به مدت ۳۰ دقیقه در اون گرم میکنیم . روغن را از صافی رد کرده و در بطری های ۳۰ میلی لیتر سر بسته و دور از نور خورشید قرار می دهیم .

۲- تهیه روغن با کرم تازه ایزنفتیدا :  که از فرایند روغن گیری از کرم تازه ایزینفتیدا صورت میگیرد .

نکته :

در صورتی که میخواهید روغن خراطین شما یک روغن خراطین خالص از آب در بیاید از کِرم های شکم خالی استفاده کنید نه شکم پر !

( برای خالی کردن شکم کرم آنرا در یک تشت پر از آب ریخته و به آن نمک اضافه می کنیم پس از گذشت یک روز شکم کرم ها کاملا تخلیه میشود )خواص روغن خراطین اصل چیست

روش تهیه با کرم تازه روشی منحصر به فرد است که تکنولوژی آن در حال حاضر فقط در اختیار رویکا می باشد .

 

 

 

درصورتی که از پودر این کرم جهت تهیه روغن استفاده گردد به ناچار سازنده نیازمند استفاده از روغن پایه مانند روغن کنجد و زیتون خواهد بود . اما در صورتی که از کرم تازه استفاده شود این روغن میتواند ۱۰۰٪ خالص باشد .

 

روغن خراطين اصل ( روغن کرم زالو یا ایزینفتیدا ) حاوی ترکیبات حجم دهنده می باشد.

همچنین دارای مقدار فوق العاده بالای الانتئین می باشد.

 

 

این روغن همانند برخی روغن ها مانند روغن جوجوبا ، روغن درخت چای و روغن آرگان به نور ، سرما و گرما حساس هستند و باید در دمای متعادل ۱۵ الی ۳۰ درجه  سانتی گراد نگهداری شوند .

 

روعن خراطین را همه میتوانند استفاده کنند اما عمدتا این روغن مورد استفاده افراد بالغ میگردد و سن بالا نیز محدودیتی ندارد .

 

در نهایت سوالی که ممکن است ذهن بسیاری از افراد را درگیر خود کرده باشد میزان ماندگاری روغن خراطین است .

باید گفت که این روغن حجمی را که می آفریند عمر مقطعی ندارد و ماندگاری دائمی دارد ، اما در نظر داشته باشید که  هرگونه افزایش یا کاهش وزن شما میتواند بر روی کوچک یا بزرگ شدن بافت مورد نظر موثر باشد .

 

 

 

۰۲۱۲۸۴۲۳۳

 

 

 

منبع / Source :  روغن خراطین

ترجمه توسط : گروه بررسی مقالات ویکی سرا

تاریخ ثبت مقاله در ویکی سرا : ۲۶ اردیبهشت ماه ۹۸

نکته : این مقاله به محض دریافت اطلاعات جدید بروز خواهد شد .

 



فکر میکنم بهترین روغن خراطین رو رویکا داشته باشه

خداییش منم واقعا راضی بودم ازش

سلام.لطفا بگین اصل این کرم و ازکجا میشه تهیه کرد.

salam mamnoon ettelate khoobi raje be kharatin dadid mamnoonam

عالیه ولی کاش از قیمت این روغن هم مینوشتید

میخواستم بپرسم اگه هرروز واسه الت استفاده کنیم خب بایدهرروزماساژبدیم والت نعوظ پیدامیکنه ضرر نداره واسمون

روغن خراطين اصل و از كجا ميشه تهيه كرد؟

میخواستم ببینم این روغن رو از کجا باید تهیه کنیم

سلام ببخشید از روغن خراطین میشه به عنوان حجم دهنده بازو و ساعد دست استفاده کرد ..متشکرم اگه کمک کنین

بله

خیلی خوب عالیه ازاین بهترنمیشه .باتشکر

بسیار جالب بود

مطالب بسیار مفید و اثر گذار بود ممنونم

مطالب ویکی سرا بهترین و معتبر ترین سایتی هست که من دیدم

منم از رویکا یک دوره گرفتم بد نبود خدا وکیلی

آیا این کرم عوارض یا خطراتی رو هم به دنبال داره ؟

خوشبختانه خراطين به جهت ارگانیک بودن و فاقد هرگونه مواد شیمایی هیچگونه عوارض یا خطراتی را به دنبال نخواهد داشت .

منم استفاده کردم فواق العاده بود

من این روعنومیخام چکاربایدبکنم

ممنون از محصولات خوبتون

درود
مقدار مصرف و طول دوره برای افزایش حجم اندام چقدر باید باشد؟
سپاس

با سلام . در بالا ذکر گردیده است

برای درخواست وتهیه روغن خراطین چکار باید کرد.

خیلی خوب اما هیچی ننوشته که عوارض پوستی داره یانه کسی که پوست چربی داشته باشه باعث جون نمیشه یا باعث سوختگی پوست بشه ؟؟؟

خوشبختانه تاکنون عوارض روغن خراطین نه در تخقیقات و نه در تجربه ها مشخص نشده است .

ایا پروتیین بالای روغن خراطین و حجم دهندگی ان باعث ایجاد سرطان نمیشه؟

با سلام استفاده از روغن خراطین هیچ ارتباطی با این مساله ندارد .

تمامی حقوق و محتوای این وبسایت برای مجله دانستنی های ویکی سرا محفوظ است و کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت .


نام کاربری یا ایمیل


رمز عبور

مرا به خاطر بسپار

سالهای سال در طب سنتی آسیا و اروپا ، از روغن خراطین به عنوان بهترین درمان طبیعی کوچکی اندامها استفاده می شده است. در طب سنتی از این روغن جهت افزایش رشد و حجم موضعی عضلات استفاده می گردیده که امروزه اثرات شگفت انگیز آن شناخته شده و جاگزین تمامی کرمهای شیمیایی ، بوتاکس ها و جراحی ها که همگی از عوارض بسیاری برخوردار است ، شده است .

این مایع یک روغن حجم دهنده موضعی می باشد ، کاملا طبیعی بوده و با همه پوستها سازگار است .روغن خراطین اصل غلیظ است و بوی نامطبوعی دارد و جذب پوست می شود

فواید روغن خراطین

خواص روغن خراطین اصل چیست

 

سینه : روش های متعددی برای افزایش حجم و سایز سینه خانم ها وجود دارد.بعد از عمل جراحی که البته خطرناک ترین و پرهزینه ترین روش میباشد استفاده از حجم دهنده ها بیشترین تاثیر را دارد.

کرم ها و ژل های حجم دهنده به دلیل ترکیبات شیمیایی موجود در آنها دارای عوارض متعدد مثل سیاه و لکه دار شدن عضو ،سوزش و خارش های طولانی مدت میباشند.روغن طبیعی خراطین با اثر گذاری بسیار بیشتر نسبت به کرم ها و ژل ها دارای کمترین عوارض مصرف میباشد

گونه : گونه ها نقش بسیار موثری بر زیبایی افراد بخصوص خانم ها دارد.امروزه با تزریق ژل به زیر گونه و یا گذاشتن پروتز گونه ،عمل زیبایی گونه را انجام میدهند.بدلیل حرکت ژل ها در زیر پوست و بوجود آمدن عوارضی مثل تورم ،کبودی و التهاب سلولی ، این نوع عمل در نزد بسیاری از متخصصان جراحی رد شده است.

با استفاده از روغن طبیعی خراطین میتوانید حداکثر بعد از یک دوره یک ماهه و حداکثر چهل روزه به اندازه متناسب دلخواه و زیبایی مورد نظر دست یابید .

لب : یکی دیگر از اعضای صورت بخصوص صورت خانم ها،که عامل مهمی در زیبایی آنهاست.لب ها هستند.لب های نازک و باریک زیبایی دلنشینی ندارند و برعکس لب های حجیم و بزرگ بهمراه کمی آرایش میتواند چهره ای کاملا بینظیر و مطلوب از چهره نمایان کند.روش هایی که امروزه بکار میرود عمدتا تزریق ژل یا استفاده از دستگاه های پروتز میباشد.

که جدای از هزینه بالا ،عوارض جبران ناپذیری نیز بهمراه دارد.روغن طبیعی خراطین با قدرت شگفت انگیز در حجم گذاری میتواند گزینه بسیار مناسبی برای افزایش حجم و اندازه لب ها باشد.دوره استفاده از این روغن برای لب ها یکماهه و بطور معمول یکبار استفاده در روز است

 

استعمال این روغن برای ورزشکاران پرورش اندام جهت سرعت رشد عضلات و حجم دهی بر یک یا چند عضله خاص مفید است و عوارض مصرف داروهای شیمیایی و هورمونی را نیز نخواهد داشت .

آلت جنسی آقایان : هرچند سایز نرمال و طبیعی آلت جنسی مردان حدود 15 سانتیمتر است ،اما خیلی از آقایان و بخصوص جوانان تمایل دارند طول آلتی بیش از 20 سانتیمتر داشته باشند.افزایش طول و قطر آلت میتواند فوایدی داشته باشد که میتوان به این موارد اشاره کرد :

در حالت کلی برای افزایش طول آلت از روش های جراحی،کاهش وزن و دستگاه های وکیوم و …استفاده میشود.اما روغن طبیعی خراطین راهی بسیار مطمئن ،کم خرج و با بیشترین بازدهی در بین روش های ذکر شده میتواند باعث افزایش طولی در حدود 2تا 5 سانتیمتر را در یک دوره 30 تا 45 روزه شود

استفاده از روغن خراطین

خواص روغن خراطین اصل چیست

از دیگر خواص این روغن کمک به تقویت و رشد موها بوده، باعث شادابی و لطیف شدن مو میگردد .

افزایش دهنده جریان خون در رگها

ماساژ این روغن روی موضع عضلات موضع مورد نظر، با افزایش خون رسانی، باعث تغذیه بهتر شده و در نتیجه سرعت رشد و حجم گرفتن در آن عضله افزایش می یابد. همچنین به دلیل افزایش گردش خون یکی از روغنهای مورد استفاده در ماساز درمانی است و برای تسکین درد مفاصل و دردهای روماتیسمی بسیار مفید است .

از بین بردن خط اخم ، خط خنده و خط پیشانی و …

یکی از مهمترین و اصلی ترین کاربردهای این روغن استفاده از آن برای کاهش چین و چروک پوست، رفع خط اخم، خطوط پیشانی و در نهایت جوان سازی پوست است. امروزه یکی از اصلی ترین مواد گرانترین کرمهای جهان روغن خراطین است. همچنین این روغن در پوست صورت ایجاد شفافیت و درخشندگی میکند و پوست را فوق العاده نرم و لطیف نموده و همچنین اثر بی نظیری در کمرنگ کردن و محو نمودن لک های پوستی دارد .

طرز مصرف روغن خراطین بسیار ساده است. کافی است قبل از مصرف پوست را شستشو دهید ، خشک کنید و به مدت 1 دقیقه با انگشتان خود آرام ماساژ دهید یا با حوله داغ کمی گرم کنید. سپس چند قطره روغن خراطین را روی پوست خود بریزید و به مدت 3-4 دقیقه ماساژ دهید. این عمل را حداقل روزی یکبار و به مدت 2 ماه انجام دهید تا به هدف خود برسید .

روغن خراطین برای چاقی صورت

چاق کننده صورت با روغن خراطین و زالوروغن زالو و روغن خراطین هردو چاق کننده صورت هستند.روغن خراطین و روغن زالو چاق کننده موضعی هستند.روغن خراطین از کرم خاکی و روغن زالو از زالو گرفته می شود

روش گرفتن روغن خراطین و روغن زالو مثل هم است و تاثیر آنها هم برای چاقی صورت و اعضای بدن هماننده می باشد

جهت تهیه روغن خراطین برای هر 60 سی سی روغن خالص تعداد 10 عدد کرم خاکی تهیه کنیدو جهت تهیه روغن زالو برای هر 60 سی سی روغن خالص تعداد 6 عدد زالو تهیه کنید.جهت درست کردن روغن خراطین یا روغن زالو به 60 سی سی روغن کنجد نیاز است .

پس مواد لازم برای تهیه روغن خراطین یا روغن زالو به شرح زیر است :

60 سی سی روغن کنجد

10 عدد کرم خاکی خشک شده یا 6 عدد زالوی بزرگ خشک شده

روش اول :

زالو یا کرم خاکی را بکوبند پودر شود و پودر حاصل را در روغن کنجد و قدری آب ریخته بالای آتش یا روی سماور می ‏گذارند تا چند ساعت بجوشد تا آب و قسمتی از روغن بخار شود آن را صاف کرده تفاله را بیرون ریخته و هر شب روغن را به صورت یا عضو مورد نظر برای چاقی ماساژ میدهند

روش دوم در تهیه روغن زالو یا خراطین برای چاقی صورت و عضو مورد نظر :

خراطین(کرم خاکی) یا زالو خشک شده را نیم کوب را در روغن کنجد بریزند و در آفتاب قرار دهند. پس از 15 روز، روغن را صاف کنند .

هر شب روغن را به صورت یا عضو مورد نظر برای چاقی ماساژ میدهند

موارد مورد مصرف روغن زالو و روغن خراطین برای پوست :

چاق کننده صورت , لب و گونه

چاق کننده باسن و سینه و ….

دوره مصرف روغن زالو یا روغن خراطین برای پوست :

جهت چاقی صورت اثر چاق کننده زالو و خراطین بسته به صورت فرد مورد نظر معمولا بین 15 الی30 روز متغیر است

دوره استفاده معمولا تا رسیدن به نتیجه دلخواه میتواند ادامه داشته باشد

مضرات مصرف روغن خراطین یا روغن زالو برای پوست :

روغن زالو و خراطین هیچگونه عوارضی ندارد

فقط افرادی که صورت چرب و دارای جوش می باشند بعد از 2 ساعت صورت خود را بشورند

 

روغن زالو

خراطین 1 واحد

روغن زیتون 2 واحد

خراطین نیم کوب را در روغن زیتون بریزند و در آفتاب قرار دهند. پس از 15 روز، روغن را صاف کنند .

ابتدا، عضو مورد نظر را باید به شدت مالید تا رنگ آن سرخ شود. سپس، با ماساژ، روغن را بر آن مالید. بعد، باید پارچه ‏ای را با آب سرد خیس کرده روی عضو گذارد .

این عمل باید هر 24 ساعت یک بار انجام شود .

نکته درمورد روغن خراطین :

استعمال طولانی مدت این روغن بر یک عضو سبب بزرگ شدن و فزونی حجم آن می ‏شود .

مصرف خوراکی دارو ممنوع است .

عوارض استفاده از روغن خراطین

حتما تا بحال در طب سنتی و کتب سنتی و قدیمی ایرانی و چینی و عربی منابعی بر وجود تاثیر “کرم های سرخ” یا همان “ایزنیا فتیدا” شنیده باشید. روغن خراطین خواص بسیاری دارد. این روغن دارای روش ساخت پیچیده و زمانبری است که همین امر باعث شده قیمت آن کمی بالا باشد. کرم خراطین در مقایسه با محصولات شیمیایی موجود در بازار ، هم نتیجه بسیار خوبی دارد و هم اینکه با کمترین هزینه و بدون عوارض میتوانید به نتایج دلخواه خود دست یابید .

روغن خراطین

توجه : ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.

87,000 تومان

روغن خراطین همان معجره ای است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. بسیاری از افرادی که به دنبال افزایش حجم و افزایش قطر و طول اندام های خود هستند. از مواد شیمیایی دوری میکنند و به دنبال روش های طبیعی برای این منظور هستند. حال شمارا به خواندن کامل ترین مطلب راجع به این روغن شگفت انگیز همراهی میکنیم. برای خرید این محصول بر روی گزینه افزودن به سبد خرید کلیک نمایید . سپس گزینه مشاهده سبد خرید را کلیک نمایید. پس از ثبت مشخصات خود در صفحه پرداخت نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر از طریق درگاه پرداخت کارت های عضو شتاب اقدام نمایید.

توجه توجه : خرید های بالای 100 هزار تومان به صورت رایگان ارسال میشوند .

روغن خراطین از نوعی کرم خاکی تهیه میشود . این نوع از کرم خاکی هرمافرودیت و دارای اندام های تناسلی متعدد است.

روغن تهیه شده از این نوع کرم ، خواص مهم و خاصی دارد که برای بسیاری از مردان و زنان کارآمد و کارساز است .خواص روغن خراطین اصل چیست

مهم ترین خواص روغن خراطین اصل ، بزرگ کردن آلت تناسلی مردان و افزایش حجم و سایز سینه ، لب ، باسن ، گونه و سایر اندام های بدن است.

بسیاری از بدنسازان برای افزایش حجم عضلات دست و پا خود از این روغن خراطین استفاده می کنند.

نکته قابل تامل در هنگام مصرف روغن خراطین این است که افزایش حجم ناشی از روغن خراطین اصل بدون بازگشت است.

بسیاری از افراد تصور میکنند که با قطع مصرف روغن خراطین حجم گرفته شده ناشی از این روغن بازگشت پذیر است .

در صورتی که باید عنوان کرد اگر شما روغن خراطین بدون ماده شیمیایی و اصل را تهیه کنید ،

با استفاده از روغن خراطین اصل به هیچ وجه خواصی که شما به دست می آورید . به حالت اول بر نمیگردند.

علت آن این است که ناحیه حجم پیدا کرده عضوی از بدن شما خواهد شد .

و با کم کردن یا زیاد کردن وزن آن ناحیه که حجم یافته نیز کم و زیاد میشود .

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این مسئله با مشاورین تماس بگیرید.

در این صورت پس از قطع مصرف روغن خراطین دیگر عضلات حجم یافته کاهش نمی یابند.

یکی از ویژگی های روغن خراطین طرز استفاده راحت آن است که بسیار مورد توجه است .

برای رسیدن به نتیجه مطلوب حتما باید از این روغن به طور مرتب و طبق دستورالعمل خاص ویژه مشتریان استفاده شود .

دستورالعمل ویژه مشتریان ویسکا اویل تنها از طریق تماس و یا تلگرام به مشتریان این فروشگاه بیان میشود .

روغن خراطین اصل ویسکا اویل  دارای خواص فراوانی است که در ادامه به شرح مفصل آن ها خواهیم پرداخت .

در این ویدیو تمام خواص روغن خراطین اصل به طور واضح و شفاف توضیح داده شده است.

پیشنهاد می کنیم این ویدیو کوتاه و کم حجم را مشاهده کنید تا اطلاعات کلی راجع به این محصول به دست آورید.

قبل از معرفی خواص روغن خراطین میخواهیم به ذکر این مورد بپردازیم که آیا این محصول واقعیت دارد ؟

اگر جواب بله است ، پس چرا در برخی از وب سایت ها برخی از افراد ناراضی بودند و برخی دیگر کاملا افزایش حجم را احساس کرده بودند .

علت متفاوت بودن نتیجه برای افراد مختلف چیست ؟ جواب در طریقه مصرف و نوع خراطین اصل یا تقلبی است .

بسیاری از افراد با مصرف نادرست و اشتباه روغن خراطین تصور میکنند که این روغن کارایی درستی ندارد .

اما واقعیت این است که در مصرف این روغن طریقه مصرف بسیار مهم است .

از طریقه مصرف مهم تر ، اصل بودن محصول است . محصولی که شما مصرف میکنید باید کاملا اصل باشد تا اثر گذار باشد .

در غیر اینصورت تاثیر آنچنانی نخواهد گذاشت . در اثبات اصل بودن محصول ویسکا اویل باید به مشتریان عزیز بگوییم که این روغن دارای پوره است.

پوره خراطین همان ماده روغن گیری شده کرم خراطین است . علاوه بر خاصیتی که دارد ، نشاندهنده اصل بودن 100% محصول است.

امیدواریم حال متوجه شده باشید که چرا برخی محصولات اثر مطلوبی به جا نمیگذارند .

شما در این عکس پوره خراطین ته نشین شده در ته ظرف محصول فروشگاه ویسکا اویل را مشاهده میکنید .

این پوره علاوه بر نشان اصل بودن باعث افزایش خاصیت روغن خراطین در زمینه افزایش حجم خواهد شد .

خواص روغن خراطین اصل محدود به مسائل جنسی نیست و تاکنون بیش از 95 خاصیت از این روغن جادویی مشخص شده است.

حال 16 مورد از مهمترین خواص روغن خراطین را که بیشتر کاربردی و مهم است ، بیان می کنیم.

در بررسی مشخصات و خواص روغن خراطین به این موضوع واقف شدیم که این روغن خواص استثنایی و شگفت انگیزی دارد.

اکنون به بررسی این خواص میپردازیم.

 

یکی از مهم ترین اندام های مردانه آلت تناسلی است. قدرت جنسی و حس قدرت شخص در رابطه جنسی به این اندام بستگی دارد.

علاوه بر این برای داشتن رابطه جنسی با آلت قطور تر برای خانم ها لذت بخش تر است.خواص روغن خراطین اصل چیست

بنابراین با قطر و طول بیشتر آلت میتوانید لذت بیشتری به جنس مخالف و شریک جنسی خود بدهید و او را همیشه راضی نگه دارید.

برای بزرگ کردن آلت تناسلی راه های مختلفی وجود دارد اعم از : وکیوم های بزرگ کننده آلت ، کاهش وزن ، عمل جراحی و…

اما بهترین و آسوده ترین راه استفاده از روغن زالو و روغن خراطین است. استفاده از روغن خراطین نیاز به تجربه و سختی خاصی نیست.

روغن خراطین اصل طرز کاری راحت و بی ضرر را در اختیار شما قرار می دهد .

این روغن در هر دو جهت طولی و قطری بر اندازه آلت می افزاید .

ویژگی بارزی که از اهمیت زیادی بر خوردار است ، عدم بازگشت به حجم اولیه پس از قطع مصرف است .

برای افزایش طول یا قطر آلت باید روزانه آلت خود را به روغن خراطین آغشته کنید و سپس با دستان خود آلت را ماساژ دهید.

پس از مدت 1 ماه مصرف شما میتوانید اثرات این روغن اعجاب انگیز را مشاهده کنید.

دوره استفاده از روغن خراطین برای افزایش طول آلت تناسلی 2 ماهه است و حتی در صورت مشاهده شدن نتیجه مثبت از قطع ناگهانی مصرف بپرهیزید .

با استفاده مداوم از  روغن خراطین اصل طول آلت شما تا 4 سانتی متر و قطر آلت شما تا 2 سانتی متر ممکن است افزایش حجم داشته باشد.

زمانی که طول آلت شما به حجم دلخواه خودتان رسید ، مصرف روغن را به تدریج کم کنید و از قطع ناگهانی پرهیز کنید.

در صورت قطع تدریجی مصرف روغن خراطین ، اثرات افزایش حجم همیشگی باقی می ماند.

خلاصه: مصرف روغن خراطین برای بزرگ کردن آلت تناسلی یکی از روش های بسیار پرکاربرد است . امید است با مصرف روغن خراطین ویسکا اویل بهترین و آسان ترین راه برای بزرگ کردن آلت پیش پای شما قرار گرفته باشد.

بزرگ کردن آلت تناسلی به روش های گوناگونی امکان پذیر است . اما بهترین آنان استفاده از روغن خراطین است .

در این ویدیو شما فیلم استفاده از روغن خراطین را مشاهده میکنید . همچنین به خواص این روغن برای آلت اشاره میشود .

یکی از دغدغه های خانم ها تناسب اندام و بزرگ کردن سینه و باسن برای کسب زیبایی بیشتر است.

سینه و باسن بزرگ و البته متناسب با سایر اندام های بدن نشانه سلامتی بانوان است .

البته دربسیاری از افراد کوچک بودن سینه ژنتیکی بوده و ارتباطی با هورمون های زنانه نخواهد داشت .

اندام های زنانه نقش مهمی در کیفیت رابطه جنسی و رضایت خانم از خود دارد .

اینکه فرد از اندام خود راضی باشد ، باعث آرامش بیشتر وی در رابطه شده و لذت را چند برابر می کند .

برای حجم دادن و بزرگ کردن سینه و باسن چندین روش وجود دارد. این روش ها عبارتند از :

مورد های اول و دوم به علت مشکلات و عوارضی که پس از عمل دارند ، اصلا توصیه نمیشوند.

استفاده از ژل ها و کرم های حجم دهنده سبب سیاهی و ایجاد لکه در ناحیه مورد استفاده میشود.

استفاده از روغن زالو و روغن خراطین هیچ گونه ضرری ندارد و تنها روش های سنتی و طبیعی برای افزایش حجم می باشند.

دوره استفاده از روغن خراطین ، 2 ماهه است و در این دوره باید هر روز مورد استفاده قرار بگیرد .

روغن خراطین اصل ویسکا دارای دستور العمل ویژه ای است که میتوانید با تماس با پشتیبان ویسکا اویل از آن مطلع شوید

حال اگر در کنار استفاده از روغن خراطین ، روزانه حرکات ورزشی فرم دهنده باسن و سینه را انجام دهید ،

تاثیر آن را تقویت کرده و به سرعت آن کمک خواهید کرد . بنابراین همراه استفاده از این روغن ، ورزش را فراموش نکنید.

به یاد داشته باشید که در بسیاری از افراد کوچک بودن اندام ها به دلیل کمبود وزن است .

که قاعدتا باید ابتدا نسبت به رفع این مشکل اقدام کرده تا افزایش حجم موضعی نداشته باشند .

بسیاری از افراد دارای لب هایی باریک و کم حجم بوده و از این موضوع ناراضی هستند .

عده ای دیگر از کم حجم بودن گونه و استخوانی بودن صورت رنج می برند .

برای رفع این مشکلات و افزایش حجم گونه و لب نیز روش های مختلفی وجود دارد اعم از :

این روش ها از متداول ترین روش های افزایش حجم گونه و لب هستند. حال به نظر شما بهتر نیست که به جای عمل جراحی

از روش های طبیعی و سنتی استفاده کرد !؟ استفاده از ژل بوتاکس پس از مدتی سبب نابودی سلول های پوستی میشود.

از نوع از ژل ها پس از مدتی از درون تخریب می شوند و حتی خطر جانی دارند.

اما استفاده از روغن خراطین هیچ گونه خطری و عارضه ای ندارد و پس از تنها 1 ماه به گونه و لب حجیم و دلخواهی که میخواهید میرسید.

این روغن علاوه بر افزایش حجم باعث لیفت عضلات صورت شده و به تدریج آن را سفت می کند .

این بدین معنی است که استفاده از روغن خراطین همزمان چندین خاصیت مثبت دارد .

این روغن پوست را سفت کره ، از شل شدگی عضلات می کاهد ، به گونه و لب حجم می دهد ،

و به تدریج باعث از بین رفتن چین و چروک ها در محل استفاده می شود .

مجموعه این خواص ، روغن خراطین اصل ویسکا اویل را به یکی از بهترین روغن های حجم دهنده تبدیل کرده است.

خلاصه: بسیاری از افراد تمایل دارند که به جای استفاده از ژل و عمل های جراحی به سراغ روغن های طبیعی بروند. از بهترین روش های حجم لب و سینه استفاده از روغن خراطین اصل و روغن زالو ویسکا اویل است.

افزایش حجم یکنواخت و طبیعی برای سینه و باسن بســـــیار مهم است . اما آیا امکان پذیر است ؟

نکته دیگر این است که آیا این افزایش حجم با افتادگی پوست وعضله همراه است یا خیر ؟

روغن خراطین اصل ویسکا اویل از جمله بهترین مواد طبیعی برای افزایش سایز اندام هاست .

زیرا در کنار حجم دهی باعث سفت شدن پوست و رفع چروک های آن نیز می شود .

با افزایش حجم اندام های بدن ، این اندام ها با توجه به خواصی که روغن خراطین اصل دارد ،

پس از افزایش حجم سفت باقی می مانند و حالت افتاده پیدا نمی کنند.

درست است که در یک رابطه جنسی موفق عوامل متعددی دخیل هستند .

ولی یکی از مهم ترین این عوامل رضایت طرفین از ویژگی های فیزیکی خود و یکدیگر است .

این بدین معنی نیست که باید حالات روحی در نظر گرفته نشود و فقط به ویژگی های ظاهری اکتفا کنیم .

بلکه بدین معنی است که اندامی مناسب باعث افزایش حس رضایت خواهد شد

بنابراین باعث تعدیل فضای روحی و افزایش آرامش می شود که نقش اساسی در لذت جنسی دارد .

معمولا آقایانی که آلت کوتاه تری دارند یا خانم هایی که اندام زنانه آن ها کوچک است ،

از اعتماد به نفس کافی برخوردار نبوده و این حس عدم رضایت را به طرف مقابل نیز القا میکنند .

از همین رو استفاده از روغن خراطین اصل ویسکا با خواص حجم دهندگی فوق العاده خود می تواند

مشکل بسیاری از زوج ها را رفع کرده و آن ها را در جهت بهبود کیفیت و لذت رابطه به جلو ببرد .

خلاصه: استفاده از روغن خراطین در جهت رفع نیاز برای بزرگ کردن اندام ها  و افزایش اعتماد به نفس بسیار مهم است.

ظهور چین و چروک ها در بدن و به خصوص در صورت ، یک روند طبیعی است که برای همه پیش می آید.

ولی این موضوع چیزی از ناخوشایند بودن آن کم نمی کند . بنابراین باید به فکر یک راه چاره مناسب و بی خطر برای رفع این خطوط بود .

احتمالا تا کنون به این فکر کرده اید که خط اخم،خنده و خط پیشانی خود را بدون استفاده از بوتاکس و یا سایر روش های مضر پاک کنید .

روشی که به اندازه کافی کیفیت داشته و آسیبی به پوست شما نزند و علاوه بر آن مقرون به صرفه باشد .

همواره استفاده از متد های سنتی و طبیعی راه حلی بهتر و ماندگار تر خواهد بود .

استفاده از روغن خراطین اصل ویسکا اویل این خطوط را از بین ببرید و دوباره به پوستی شاداب برسید .

خلاصه: با افزایش سن یکی از مشکلات اساسی ، ظهر چین و چروک ، خط اخم و خط خنده است . از خواص روغن خراطین ویسکا اویل درمان واقعی خط های ظاهر شده بر روی پوست صورت است . مصرف این روغن را به تمام افرادی که خواهان برطرف نمودن خطوط صورت خود هستند ، توصیه اکید می نمایم.

هر مردی در زندگی خود تمایل دارد که آلتش مستقیم و بدون خمیدگی باشد. اما به دلایل مختلف همانند :

ممکن است آلت شما کج و خمیده شود. حال با استفاده از روغن خراطین و ماساژ مناسب میتوانید میزان خمیدگی آلت

خود را کاهش دهید و به اندامی زیبا و جذاب دست یابید.

همانطور که بیان شد ، با ماساژ پوست صورت به کمک روغن خراطین ، چین و چروک های پوست شما از بین خواهند رفت.

حالت ارتجاعی پوست صورت برخواهد گشت و پوست شما جوان و شاداب میشود.

بسیاری از مشتریان این فروشگاه پس از استفاده از روغن خراطین اصل ویسکا اویل اذعان دارند.

که این محصول از عمل های جراحی و بوتاکس بسیار موثرتر و مفیدتر بوده است . همچنین خطرات و عوارض جانبی عمل های جراحی را ندارد.

خلاصه: چین و چروک پوست صورت به علت های مختلفی بر روی صورت ایجاد میشود. با ماساژ پوست و استفاده همزمان از روغن خراطین فروشگاه ویسکا اویل این تضمین به شما داده میشود . طی حداکثر 1.5 ماه تمام خطوط صورت شما محو و پوستی شاداب همراه با لطافت داشته باشید.

این خطوط به سبب کشیدگی پوست ایجاد میشوند. روغن خراطین تنها خاصیت حجم دهندگی ندارد بلکه باعث افزایش الاستیسیته پوست نیز می شود .

خطوط زایمان که معمولا در زیر شکم و اطراف ران ها ظاهر می شوند ،

باعث کاهش اعماد به نفس خانم ها شده و برای بسیاری از افراد به مشکلی حل نشدنی تبدیل می شود .

با مصرف منظم برخی روغن های طبیعی میتوان به مرور این خطوط را از بین برد .

روغن خراطین اصل یکی از بهترین نمونه های مواد طبیعی برای رفع این مشکلات است .

یکی از خواص روغن خراطین اصل ، افزایش گردش خون است. با مالش سینه های خود به کمک روغن خراطین ،

گردش خون در آن ناحیه افزایش می یاید. همین امر سبب کاهش خطر بروز سکته قلبی میشود.

موادی که باعث افزایش حجم عضلات میشوند در بدن سازی از اهمیت بالایی برخوردارند .

ورزشکاران سیاری ، از مواد مختلف برای افزایش حجم عضلات خود در کنار حرکات ورزشی استفاده می کنند .

بسیاری از این مواد تاثیر موقت داشته و پس از قطع مصرف با از دست رفتن حجم همراه هستند .

از طرفی بسیاری از این مواد ماهیتی شیمیایی داشته که ممکن است به مرور باعث آسیب به بدن شوند .

روغن خراطین در میان بدن سازان و ورزشکاران از محبوبیت فوق العاده بالایی برخوردار است.

بدن سازان با مالش روغن خراطین بر عضلات و ماهیچه های خود ، سبب افزایش حجم آن نواحی میشوند.

این افزایش حجم طبیعی و بدون بازگشت خواهد بود و هیچگونه ضرری برای بدن ندارد .

همچنین این روغن به علت طبع گرمی که دارد ، عضله آغشته شده را گرم میکند

و خطر بروز کشش ناگهانی و آسیب های جسمانی را کاهش میدهد.

خلاصه: بزرگ کردن اندام های بدن با استفاده از روغن خراطین محدود به آلت و سینه نمیشود. بسیاری از افراد بدنساز و مجرب برای رشد اندام و بازوان خود از این روغن استفاده میکنند.

روغن خراطين هنگامی که بر روی صورت قرار میگیرد ، با رفع چین و چروک و افزایش خاصیت کشسانی پوست سبب میشود،

تا بسیاری از خطوط صورت از بین بروند و همچنین پوست شما سفید و روشن بشود.

این عوامل سبب جوان تر شدن پوست صورت شما میشوند.

همواره پیش از مصرف روغن خراطین بطری را کامل تکان دهید و دست ها و موضع را خوب بشویید .

پوره خراطین موجود در محصول پس از هم زدن محصول در تمام ظرف پخش میشود .

این امر باعث افزایش اثربخشی روغن خراطین فروشگاه ویسکا اویل خواهد شد .

خلاصه: از نیاز های داشتن پوستی جذاب و شاداب ، نداشتن هرگونه چین و چروک است. زنان و مردان به آسانی میتوانند تمام خطوط صورت را با این روغن از بین ببرند و پوستش شاداب به دست آورند.

این روغن به علت طبع گرمی که دارد ، جریان خون در ناحیه مورد استفاده را افزایش میدهد.

همین امر سبب درمان بسیاری از درد های مفصلی و عضلانی میشود.

به یاد داشته باشید برای استفاده از روغن خراطین موضع باید کاملا تمیز باشد .

از ماساژ روغن خراطین با دست های آلوده خودداری کنید زیرا ممکن است ایجاد حساسیت پوستی کند .

لذت جنسی در رابطه به چند عامل بستگی دارد . این عوامل عبارتند از :

دو مورد از موارد بالا را میتوان با استفاده از روغن خراطین ایجاد کرد.

با مصرف این روغن قطر و طول آلت شما به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

همین امر سب لذت بیشتر شما در رابطه جنسی و افزایش اعتماد به نفس شما  میشود.

از طرفی همانطور که بیان شد بخش قابل توجهی از رضایت در یک رابطه به روح مرتبط است .

اگر شما به حد کافی در آرامش و رضایت نباشید هرگز آن طور که باید از رابطه لذت نمی برید .

سعی کنید ابتدا تمامی عواملی که تمرکز شمارا تهدید می کند از سر برون کنید .

سپس به دنبال رفع مشکلات ظاهری و نقص های خود و همسرتان بروید .

به یاد داشته باشید که هیچ کس بدنی کامل و بدون نقص ندارد و برای رسیدن به ایده آل ها باید تلاش کرد .

خلاصه: بسیاری از افراد که از رابطه جنسی خود ناراضی هستند ، طول و قطر کم آلت را در این مورد مقصر میدانند. با مصرف روغن خراطین علاوه بر افزایش طول و قطر آلت به شدت اعتماد به نفس شما نیز افزایش می یابد. بنابراین با این موارد لذت رابطه جنسی شما چندین برابر خواهد شد.

نواحی از بدن که دچار درد های مفصلی است را با روغن خراطین اصل ماساژ دهید ،

این کار باعث افزایش جریان خون در آن ناحیه خواهد شد .

افزایش جریان خون در ناحیه مفصلی باعث بهبود کیفیت اکسیژن دریافتی در آن محل شده

و بسیاری از گرفتگی ها و درد های ناشی از کمبود اکسیژن و عدم تغذیه مناسب بافت را از بین می برد .

افزایش جریان خون حاصل از ماساژ روغن خراطین اصل ، سبب کاهش فشار خون و کاهش خطر بروز سکته های قلبی و مغزی است.

در ابتدا باید خاطر نشان کنیم که از هر 20 کیلوگرم کرم خراطین حدود 900 گرم روغن تهیه میشود.

در مرحله اول 20 کیلوگرم کرم خراطین که نوعی کرم خاکی است را در داخل ظرفی میریزیم.

به مقدار بسیار کم ، حدود 1 لیتر روغن کنجد یا روغن زیتون را در داخل ظرف حاوی کرم میریزیم.

سپس مخلوط حاصل را به آرامی بر روی شعله قرار میدهیم. میگذاریم تا محلول چندین ساعت با حرارت کم

بر روی شعله باشد. پس از تبخیر آب ، ترکیبی از روغن خراطین اصل و مقدار ناچیزی از روغن پایه باقی می ماند.

حال با صافی ناخالصی را جدا میکنیم. اینگونه خراطین اصل با درصد خلوص معادل 90 الی 95 درصد باقی می ماند.

تولید روغن خراطین زمان و هزینه بالایی می طلبد و علت قیمت نسبتا بالای روغن اصل نیز همین است

روغن خراطین دارای پوره ویسکا اویل به نشانه اصل بودن محصول روغن خراطین این فروشگاه دارای پوره و لرد خراطین است که شدت اثر این ماده را چندین برابر میکند.

برای شناخت بیشتر و خرید روغن خراطین اصل ویسکا اویل ادامه مطلب را بخوانید.

در تهیه و تولید روغن خراطین ویسکا اویل از هیچگونه مواد نگه دارنده و شیمیایی استفاده نشده است .

مدت زمان نگه داری از روغن خراطین 2 سال است و پس از آن به علت اکسید شدن

این روغن قسمت عمده خاصیت خود را از دست می دهد و قابل استفاده نمی باشد .

عکس روغن خراطین اصل فروشگاه ویسکا اویل را میتوانید در ابتدای صفحه مشاهده کنید.

در انتها ظرف محلولی قهوه ای رنگ را مشاهده خواهید کرد. این ماده همان پوره خراطین است.

لازم به ذکر است قبل از استفاده از این محصول حتما باید ظرف را تکان دهید.

از این طریق تمام پوره خراطین در محلول ترکیب میشود و رنگ محلول به حالت یک دست در می آید.

گفتنی است ، با استفاده 2 ماهه از این محصول به تمام خواسته های خود خواهید رسید.

چنانچه احساس می کنید پس از یک دوره استفاده نیاز به استفاده مجدد دارید ،

استفاده از روغن خراطین محدودیتی ندارد و پس از 2 هفته الی 1 ماه استراحت میتوانید مجددا دوره جدیدی را شروع کنید .

همانطور که در بالا بیان شد ، مشخصات روغن خراطین اصل بیشتر در زمینه رنگ و بو و غلظت است .

اما بسیاری از خراطین هایی که در بازار و در مراکز مختلف به فروش میرسند ، دارای رنگ و بو غلظت مناسب هستند ، اما اثر ندارند .

پس علت چیست ؟

چرا برخی از افراد از عملکرد روغن خراطین راضی هستند و برخی دیگر ادعا دارند که این روغن برای آنان بی فایده بوده است .

در این بخش میخواهیم به شما فرق روغن خراطین اصل و تقلبی را بیان کنیم .

این نوع روغن یکی از ویژگی های اصلی آن تاثیر گذاری فوری آن است .

گول تبلیغاتی که ادعا میکنند اندام شما به سرعت افزایش حجم میبنند را نخورید ، زیرا به جای مواد طبیعی یقینا دارای مواد شیمیایی هستند.

افزایش حجم آنی شاید در ابتدا خوش آیند باشد ، اما این افزایش حجم پس از مدتی به حالت اول برمیگردد.

خوب تا اینجا یک نکته مهم برای تشخیص فرق روغن خراطین اصل و تقلبی دانستیم و آن این است که تاثیر آنی نداشته باشد .

مورد دیگر رنگ و بو و غلظت است . روغن خراطین اصل دارای رنگ قهوه ای ، بوی زننده و غلظت بالایی است .

بسیاری از روغن های موجود در بازار همانند آب هستند و خوب این یقینا نشان دهنده عدم کیفیت مناسب روغن موجود است .

نشانه دیگر روغن خراطین تقلبی قیمت آن است . هر عدد کرم خراطین قیمتی در حدود 20-25 تومان دارد .

این خرید عمده محصول خراطین است . داخل روغن خراطین ویسکا اویل حدود 3 عدد کرم خراطین استفاده شده است .

حال چگونه ممکن است یک عدد روغن خراطین اصل قیمتی در حدود 30 تومان داشته باشد .

این یقینا نشان دهنده عدم اصل بودن محصول و عدم تاثیر آن خواهد بود .

حال که به مشخصات جنس تقلبی را بیان کردیم ، چه تضمینی وجود دارد که روغن موجود در همین فروشگاه اصل باشد ؟

این سوالی است که بسیاری از متقاضیان روغن خراطین ویسکا از ما میپرسند و جواب آن یک کلمه است  ، پوره خراطین .

فروشگاه ویسکا در جهت افزایش اعتماد مصرف کنندگان ، از همان 3 عدد کرم خراطین که از آن روغن گیری را انجام میدهد .

در داخل ظرف پوره آن را قرار میدهد . این پوره علاوه بر افزایش میزان خاصیت روغن ، نشان دهنده 100% اصل بودن محصول است .

خراطین ویسکا اویل علاوه بر پوره خراطین دارای رنگ و بو غلظت فوق العاده ای است که حتی از داخل عکس نیز مشهود است .

برای هر اندام با توجهی به خواصی که مد نظر شماست ، مصرف روغن خراطین متفاوت است.

در این بخش برای مصرف 2 عضو مهم طریقه مصرف را بیان میکنیم .

و سپس حالت عمومی مصرف خراطین را نیز به صورت کامل شرح میدهیم.

نکته بسیار مهم :

موارد بیان شده در این قسمت صرفا اصول کلی برای طریقه مصرف روغن خراطین است.

فروشگاه ویسکا اویل در جهت افزایش اعتماد مصرف کنندگان و مشتریان این فروشگاه طریقه مصرف خاصی برای آنان در نظر گرفته است.

این روش متفاوت با تمام روش ای مصرف است . علت آنکه برخی افراد نتیجه آنچنانی از این روغن دریافت نمی کنند به دلیل طریقه مصرف اشتباه است..

این فروشگاه این ضمانت را به مصرف کنندگان میکند که با خرید روغن خراطین ، بهترین طریقه مصرف را برای مشتریان بیان کند.

مشتریان عزیز نیز میتوانند از طریق تلگرام و یا طریقه مصرف داخل بسته از طرز استفاده ویژه فروشگاه آگاه شوند.

برای بزرگ کردن طولی آلت در ابتدا دستان و آلت خود را با مقداری آب شتشو دهید.

سپس موضع را به خوبی خشک کنید و کمی ماساژ دهید تا گرم شود  .

سپس به مقدار 3 الی 4 قطره از خراطین اصل را بر روی آلت خود ریخته و با کشش مناسب آلت خود را ماساژ دهید.

برای افزایش قطری آلت نیز ، آلت خود را با 3 قطره روغن خراطین آغشته کنید. سپس دو دست خود را دور آلت حلقه کنید.

در مرحله بعد دستان خود را در جهت مخالف هم حرکت دهید. اینگونه آلت به مانند لوله کاغذ در میان دستان شما دوران می یابد.

برای رسیدن به بهترین نتیجه استفاده از روغن خراطین باید هر شب انجام شود .

این متد یک روش ثمر بخش و آزموده شده است که باعث افزایش حجم آلت تناسلی شما خواهد شد .

دروه استفاده از روغن خراطین دو ماهه بوده و هر چند نتایج از هفته چهارم قابل مشاهده است ،

لیکن نباید مصرف را تا دو ماه قطع کنید ، این کار برای ثابت ماندن اثر روغن و عدم بازگشت است .

استفاده از روغن خراطین باید به مقدار مناسب باشد و پس از پایان ماساژ روغن روی پوست نماند .

استفاده از روغن خراطین ، مشکلی برای برقراری رابطه جنسی ایجاد نخواهد کرد .

ولی بهتر است زمانی روغن را استفاده کنید که حداقل 5 ساعت پس از آن نیازی به شستشوی آلت نباشد .

اگر پیش از استفاده از روغن دستتان کمی گرم باشد تاثیر آن بیشتر خواهد بود .

 برای بزرگ کردن سینه نیز روش مشابه قبل است و باید ابتدا دست ها و موضع تمیز باشد .

علت تاکید برای تمیز بودن دست ها این است که روغن خراطین یک روغن سبک است ،

و به روغن هایی با ملکول های سبک به سرعت وارد منافذ پوست شده و عمق آن نفوذ می کنند .

از این رو چنانچه آلودگی وارد روغن شود ، آن را با خود به زیر پوست می برد

که ممکن است باعث حساسیت های پوستی ، سوزش و خارش پس از استعمال روغن شود .

برای افزایش حجم سینه و نیز ابتدا سینه را با دستان گرم ماساژ دهید تا خون به سطح پوست بیاید .

هنگامی که احساس کردید پوستتان به حد کافی گرم شده است 2 الی 3 قطره روغن اضافه کنید .

سینه را با روغن به خوبی ماساژ دهید تا تمام آن جذب شود و اثری از چربی روی پوست نماند .

این کار راه هر شب تا 2 ماه انجام دهید . سپس حجم سینه خود را با روز اول مقایسه کنید .

به طور کلی برای استفاده از روغن خراطین در هر نقطه از بدن حتما آن ناحیه را تمیز کنید .

برای سایر مناطق بهتر است در ابتدا ناحیه را ماساژ دهید ، سپس عضو را به روغن خراطین آغشته کنید.

سپس دوباره ناحیه را چندین دقیقه ماساژ دهید.

این اعمال را روزانه 1 الی 2 باربر حسب مقدار میزان حجمی که می خواهید کسب کنید انجام دهید.

روغن خراطین اصل یکی از بهترین مواد طبیعی موجود برای پر کردن صورت است .

رژیم غذایی ، استرس ، ژنتیک و نحوه زندگی مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر وزن افراد و چاق یا لاغر بودن آن هاست .

برای افرادی که از لاغری رنج میبرند ، لاغر بودن صورت و عدم فرم مناسب آن یک دغدغه بزرگ است .

این افراد اغلب به دلیل حالت چهره ، ضعیف و بی حال به نظر میرسند و این عاملی آزار دهنده است .

راه کار های زیادی در طب سنتی برای رفع این مشکل بیان شده است که مصرف روغن خراطین اصل یکی از آن هاست .

ماسک های طبیعی ، مواد غذایی دارای پروتئین و فیبر و فیتواستروژن های میتوانند برای درمان لاغری به کار روند .

ولی یک راه سریع و راحت برای چاق کردن صورت در یک ماه استفاده از روغن خراطین اصل است .

روغن خراطین اصلی را میتوانید از فروشگاه ویسکا اویل تهیه کنید و برای صورت مصرف کنید .

ابندا صورتتان را تمیز بشویید و بدون روغن 5 دقیقه ماساژ دهید تا خون رسانی بهوبد یابد .

حال در نواحی گونه و قسمت های مورد نظرتان روغن خراطین اصل را ماساژ دهید تا جذب شود .

در انتها استفاده از کمپرس یخ را فراموش نکنید تا در زمانی کم به نتیجه عالی برسید .

بازو های کی دیگر از نقاطی است که آقایان به دنبال پرورش دادن عضلات این قسمت هستند .

افرادی که بدنسازی انجام میدهند معمولا برای تاثیر بهتر ورزش از مکمل ها استفاده میکنند .

این مکمل های غذایی به حجم دهی عضلات می انجامد ولی معمولا مشکلات زیادی ایجاد میکند .

برای این منظور بسیاری از ورزشکاران حرفه ای برای حجم دهی عضلات از مواد طبیعی استفاده میکنند .

روغن خراطین اصل یکی از این مواد است که برای بازو و اندام های دیگر بسیار مفید است .

پس از ورزش و زمانی که عضله در حالت واکنش پذیر خود قرار دارد ، پس از شستن موضع آن را با روغن ماساژ دهید .

هرچه تایم ماساژ روغن طولانی تر شود ، تاثیر و جذب آن توسط بدن افزایش می یابد .

سپس با انجام پرس یخ عمل را به اتمام برده و منتظر نتایج شگفت انگیز آن باشید .

باسن نیز از اندام های مورد توجه بانوان است که هموراه به دنبال فرم دهی طبیعی آن هستند .

البته بخش زیادی از عمل فرم دهی به باسن با استفاده از ورزش های مخصوص صورت میگیرد .

ولی روغن خراطین اصل نیز میتواند به این روند سرعت و کیفیت ببخشد .

انجام دادن ورزش به صورت مرتب و سپس استفاده از روغن بر روی عضلات باسن باعث افزایش حجم آن میشود .

برای این قسمت از بدن نیز مصرف روغن خراطین باید با پرس آب سرد یا یخ همراه باشد .

شوک وارد شده به سلول ها پس از سرد سازی سریع ، به جذب روغن کمک زیادی میکند .

اگر وزن شما ثابت بماند ، حجم افزوده شده به اندام های بدن طی مصرف روغن ، پایدار خواهد بود .

ولی در صورت کاهش وزن کلی بدن ، از بین رفتن تاثیر روغن دور از انتظار نخواهد بود .

با توجه به وجود نمونه های تقلبی از روغن خراطین در بازار ، شناخت ویژگی های نوع اصل آن بسیار مهم است.

زیرا این روغن به صورت مستقیم و بری نواحی حساس از بدن استفاده می شود،

که در صورت اصل نبودن میتواند مشکلات جدی برای فرد ایجاد کند .

تشخیص روغن خراطین اصل از نوع تقلبی آن اندکی سخت است .

اما ما به شما تکنیک هایی یاد میدهیم تا به آسانی روغن اصل را از نوع تقلبی آن تشخیص دهید .

تشخیص روغن اصل به دو عامل بستگی دارد :

نکته بسیار مهم

بسیاری از روغن های خراطین موجود در بازار تاثیر آنی میگذارند. یعنی پس از مصرف به سرعت آن ناحیه پف میکند.

دقت شود که از مصرف این نوع از روغن های خراطین به شدت اجتناب کنید.

این نوع از روغن های خراطین دارای کورتون و مواد شیمیایی است و ممکن است برای بدن به شدت ناسالم باشد.

افزایش حجم ناشی از خراطین اصل زمانبر است و پس از 1 الی 2 ماه افزایش حجم را نشان میدهد.

روغن خراطین دارای پوره ویسکا اویل به نشانه اصل بودن محصول  روغن این فروشگاه در جهت ایجاد حس اطمینان مقداری از پوره خراطین را داخل بطری قرار میدهد. علاوه بر اطمینان نسبت به اصالت محصول ، کیفیت و اثر روغن خراطین نیز افزایش چشم گیری خواهد داشت.

روغن خراطین اصل رنگ خاص و متفاوتی با روغن های تقلبی دارد . رنگ این روغن پس از هم زدن محصول باید قهوه ای باشد .

رنگ های زیر و نارنجی به هیچ عنوان برای این محصول قابل قبول نیست !! به هیچ عنوان روغن اصل نباید به این رنگ ها باشد .

رنگ قهوه ای روغن خراطین به علت رنگ کرم خراطینی است که این روغن از آن تهیه میشود .

بنابراین روغن های اصل خراطین یقینا باید دارای این رنگ باشند تا نشان دهنده واقعیت و اصل بودن آن باشد .

نوع رنگ روغن ویسکا اویل پس از هم زدن محصول به راحتی قابل تشخیص است . این محصول قهوه ای تیره است .

بسته این محصول بی رنگ بوده و تصویری که شما از این محصول میبیند تنها و تنها رنگ خود خراطین است .

روغن خراطین اصل به علت تولید سنتی خود اصولا دارای عوارض جانبی آن چنانی نیست.

اما برخی از عارضه های نه چندان مهم ممکن است ایجاد شود که در اینجا بیان میکنیم.

بهتر است که همراه این روغن از مواد طبع سرد مانند عرق کاسنی استفاده بشود.

البته در روغن خراطین ویسکا اویل از روغن زیتون به عنوان روغن پایه استفاده شده است .

این روغن کاملا تصفیه شده و نمونه های جدید روغن به هیچ وجه بوی نامطبوع و آزار دهنده ای ندارند .

به علاوه روغن زیتون تقریبا برای هر نوعی از پوست مناسب است و امکان بروز جوش را به حداقل میرساند.

حتی در بسیاری از مصرف کنندگان کاهش لکه های پوست و جوش ها پس از مصرف روغن خراطین اصل مشاهده شده است !

اما فراموش نکنید ، این درمان طولانی برگشت ناپذیر است در صورتی که روش های شیمیایی هم عارضه دارند هم برگشت پذیرند.

طولانی بودن پروسه تاثیر گذاری برای مواد طبیعی امری عادی است چون به تدریج بدن را آماده می کنند .

این تدریجی بودن برای روغن خراطین هم صادق است و شما در ماه اول مصرف روغن نتیجه ای نمیبینید .

بیشترین تاثیر ظاهری خراطین در دو تا سه هفته انتهایی مصرف آن می باشد ، پس صبور باشید .

نظرات خود را با ما در میان بگذارید. در صورتی که تاکنون از روغن خراطین اصل ویسکا اویل استفاده کرده اید ، خوشحال میشویم نظرات شما را بشنویم.

محصولات فروشگاه ویسکا اویل به صورت اصل ، خالص و اورجینال عرضه می شود. برای خرید این محصولات به 3 روش میتوانید اقدام کنید.

روش اول خرید از فروشگاه ویسکا اویل :

از بالای این صفحه گزینه افزودن به سید خرید را انتخاب کرده و پس از این اقدام ، سبد خرید خود را به روش های ممکن تسویه حساب کنید.

روش دوم خرید از فروشگاه ویسکا :

سفارش خود را از طریق تماس با مشاورین ویسکا اویل تکمیل نمایید. برای اینکار با شماره های زیر تماس حاصل گردانید.

پشتیبان 1 : 09157788752

پشتیبان 2 : 09157788753

روش سوم خرید از فروشگاه ویسکا اویل :

شما میتوانید از طریق کانال تلگرامی ما سفارش خود را تکمیل گردانید. برای ارتباط با کانال تلگرامی فروشگاه ویسکا اویل بر روی عکس کلیک نمایید.

 

کپی برداری از متن مطالب فروشگاه ویسکا اویل بدون ذکر منبع غیر قانونی است.

منبع : فروشگاه ویسکا

نویسنده : نیما اصلانی

منبع مقاله : ویکی پدیا

قهوه ای تیره

صد در صد اصل و تضمینی و دارای پوره خراطین

ویسکا اویل

یونس – 30 آگوست 2019

پکیج روغن خراطین زالو تون به صرفه تر نیست ؟ برای من پرداخت در محل هم میفرستین ؟

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 30 آگوست 2019

پرداخت درب منزل داریم . بله پکیج از نظر مادی به صرفه تر است .

اسماعیل رشدی – 28 آگوست 2019

این روغن خراطین اصل هست واقعا ؟

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 28 آگوست 2019

با سلام . این روغن دارای پوره خود کرم خراطین است . رنگ کامل قهوه ای تیره و دارای بوی خاص و ویژه است . فکر میکنم بهتر از این پوره خراطین چیزی نشان دهنده روغن خراطین اصل نیست .

تيكو – 14 آگوست 2019

سلام برای حجم دهنده صورت (گونه.و لب)چند عدد لازم است؟

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 14 آگوست 2019

1 الی 2 عدد

علی – 13 آگوست 2019

چطوریه این

هاشم میرانی – 12 آگوست 2019

لطفا دوستانی که هم زالو استفاده کرده اند و هم خراطین بگید کدوم بهتره ؟ خراطین ایرانی یا زالو ؟

مصطفی – 12 آگوست 2019

از دستگاه خیلی بهتره.

سایه هاشمی – 7 آگوست 2019

روغن خراطین عالیه هرکی فک میکنه نتیجه نمیده باید بگم یا نمیدونه جنس اصل چطوریه یا نمیدونه چطوری استفاده میشه.

علی – 5 آگوست 2019

روغن خوبی بود. تصورم بهتر از این حرفا بود. اما بد نبود. من مشکل بزرگی داشتم. در حد 5 سانت کم بود اما با خراطین تا 2.5 سانت رسید ولی اینکه بیشتر بشه دیگه نشد. از وکیوم، جنسینگ یا هر ماده ای بگید استفاده کردم. همین خراطین تاثیرش از بقیه بهتر بود. نمیدونم شاید دیگه بیشتر از 3 سانت جا نداشته باشه

امید – 31 جولای 2019

من هم روغن دارای پوره گرفتم هم بدون پوره از عطاری . فکر میکنم روغن پوره خراطین دار شما عالی بود . خود اون پوره ها برای من بیشتر اثر کرد تا روغن :))

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 31 جولای 2019

رضایت شما هدف ماست .

رستم پورکاشانی – 27 جولای 2019

من از این روغن خراطین گرفتم . 5 ستاره کمه . 5 گرم ته ظرف خراطین ته نشین داشت . جنس تقلبی زیاده . برای آلت من حجمش افزایش داشت . انشالله برای همه درست بشه

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 27 جولای 2019

رضایت شما هدف فروشگاه ویسکا اویل است .

مهین – 25 جولای 2019

این روغن عالیییه. برای لک صورتم استفاده میکنم.

محمد – 22 جولای 2019

باسلام. میخواستم بپرسم که ۱- حداکثر افزایش طولی آلت تناسلی چقدر است؟ ۲- حداکثر افزایش قطری یا حجمی آن چقدر است؟ آیا میتوان به هر دو اینها رسید؛ یا اینکه خیر، با افزایش طولی حداکثری، رسیدن به افزایش قطری حداکثری ممکن نیست و مثلا اگر هدف رسیدن به بیشترین افزایش قطری آلت است، بهتر است فقط روی آن کار شود تا بهترین نتیجه را گرفت و یا اینکه نه؛ هم افزایش طولی و هم قطری را میتوان باهم به صورت ماکزیمم داشت؟ و اینکه در نهایت خراطین یا زالو؟ باسپاس.

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 22 جولای 2019

با سلام . 1: به طور میانگین 3 سانتی متر بوده است . 2: بین 1 الی 1.5 سانت قطری . 3: بله . 100% امکان پذیر است و همین روند نیز انجام میگیرد . وقتی از روغن خراطین یا زالو استفاده میکنید ، از هر طرف موجبات حجم دهندگی را فراهم میکنید .. برای خراطین یا زالو نظرات متفاوت است . هر دو مورد عالی هستند . روغن زالو از نظر بنده بهتر است .

شیرین خاتمی – 20 جولای 2019

از کجا بدونیم اصله؟

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 20 جولای 2019

خانم با اندکی تفحض در نظرات مردم و کسانی که از روغن خراطین فروشگاه ویسکا اویل استفاده کرده اند . متوجه کیفیت و اصل بودن محصولی که عرضه میکنیم ، خواهید بود . علاوه بر این موضوع رنگ و بو و همچنین پوره خراطینی که داخل ظرف قرار دارد ، کاملا نشاندهنده اصل بودن محصول خواهد بود .

معین نهاوندی – 17 جولای 2019

روغن خراطین گرفتم ازتون . الان 3 ماهه حدود 3-4 سانت افزایش داشته . برای من این موضوع رخ داده که از ماهه دوم هر مقدار روغن خراطین زدم روی طول تاثیر نداشت و بیشتر حجم گرفت . آیا دیگه امکان افزایش طول بیشتر از این مقدار نیست ؟

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 17 جولای 2019

اصولا برای افزایش طولی میزان 3-4 سانت آخرین حد افزایش است . اما با مصرف بیشتر روغن خراطین امکان افزایش قطری و حجم آلت تناسلی وجود دارد .

احمد – 16 جولای 2019

قیمت روغن خراطین چند است؟

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 16 جولای 2019

87 هزار تومان

نازی – 16 جولای 2019

ممنون از مطالب خوبتون. از روغن راضی بودم.

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 16 جولای 2019

رضایت شما هدف ماست .

علی – 14 جولای 2019

باسلام. هدف من تنها افزایش قطر و حجم آلت تناسلی ست و نه طول؛ پیشنهاد شما روغن خراطین است یا زالو؟ در مورد افزایش حجم و قطر تاثیر کدام بیشتر است؟

و اینکه آیا نوع ماساژ افزایش قطر با طول متفاوت است؟ باسپاس.

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 15 جولای 2019

با سلام روغن زالو. طریقه مصرف پس از خرید کامل توضیح داده میشود.

میترا – 8 جولای 2019

فکر میکنم خراطین شما بهترین باشه. امیدوارم به اعتمادم ضربه نخوره. توصیه های شمارو زیاد شنیدم.

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 8 جولای 2019

رضایت شما هدف ماست .

اکبر واحدی – 6 جولای 2019

2 ماهه استفاده کردم 3 سانت از زیر رگ به طولش اضافه شده . به نظرتون برای دوره بعد روغن زالو بگیرم بهتر نیست ؟ آخه خودتون گفتید مقداری اون بهتره . راهنمایی کنید لطفا

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 6 جولای 2019

در صورت استفاده روغن زالو همراه با خراطین نتایج خوبی خواهید دید .

فواد – 19 ژوئن 2019

کسی میدونه برای بزرگ کردن آلت چند عدد روغن خراطین کافیه؟

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 19 ژوئن 2019

برای این ناحیه بین 1 الی 2 عدد نیاز است

حمید – 19 ژوئن 2019

من از همین مارک استفاده کردم. اگه انتظار تغییر خیلی زیادی نداشته باشی خوبه. روی کلفتی برای من بیشتر تاثیر گذاشت. در کل راضی بودم.

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 19 ژوئن 2019

رضایت مشتری هدف ماست.

احمد – 14 ژوئن 2019

یک سوال دیگه که داشتم. خداوکیلی کسی بوده اثر کنه براش. لطفا صادقانه جواب بدید.

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 14 ژوئن 2019

بله جناب هست.

احمد – 14 ژوئن 2019

این پوره خراطین که میگن. ماله شما روغنتون پوره داره؟

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 14 ژوئن 2019

بله دارد.

علی – 9 ژوئن 2019

قیمت چند؟

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 9 ژوئن 2019

87 هزار تومان

دی بانو – 4 ژوئن 2019

سلام. میخواستم بپرسم برای حجم دهندگی سينه ها چند تا از این روغن باید استفاده کنم در ضمن از روغن زالو استفاده کنم یا روغن خراطین؟

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 4 ژوئن 2019

با سلام برای سینه حداقل 2-3 عدد روغن خراطین نیاز است . هم میتوانید از روغن خراطین و هم روغن زالو استفاده کنید . البته شایان ذکر است که استفاده از زالو برای سینه اندکی موثر تر است .

محمد – 4 ژوئن 2019

چطوری باید روغن خراطین بگیرم ؟

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 4 ژوئن 2019

از بالای همین صفحه و قسمت افزودن به سبد خرید . یا تماس با مشاورین و ثبت سفارش کارت به کارت یا پرداخت بیعانه ای .

اسماعیل راشدی – 29 می 2019

سلام من نیم لیتر برای عطاری از شما روغن خراطین گرفتم . از نیم لیتر حدود 100 گرم پوره داشت . الان برای مشتری هام که عرضه میکنم . بگم این پوره به چه دردی میخوره ؟ آخه خود من تاحالا تجربه این گونه روغنی نداشتم اگه راهنمایی کنید ممنون میشم . جهت اطلاع هم بگم از کرج تماس میگیرم به اسم راشدی از کیفیت محصول هم راضی بودم . جهت خرید مجدد تخفیف دارید ؟

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 29 می 2019

پوره خراطین تنها به عنوان نشانی از اصل بودن محصول به فروش میرسد . ضمن اینکه خواص روغن خراطین را هم بیشتر میکند . برای خرید مجدد برای خرید عمده با مشاورین تماس بگیرید . 09157788752 09157788753

علی – 20 می 2019

من روغن زالو گرفتم ازتون راضی بودم. انشالله الن اینم بگیرم استفاده کنم. نتیجه بده براتون مشتری خیلی میارم

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 22 می 2019

مطمئن باشید با مصرف روغن خراطین و روغن زالو فروشگاه ویسکا اویل بهترین نتیجه و تاثیر را خواهید دید.

نصرالله – 29 آوریل 2019

ببخشید . چرا قیمت روغن خراطین فروشگاه شما از بقیه جاها گرانتر است ؟ علت خاصی دارد که در جریان بگذارید مصرف کنندگان را ؟

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 22 می 2019

جناب فروشگاه ویسکا اویل قیمت های محصولات را بر اساس کیفیت آن تعیین میکند . این انتخاب مشتری است که میتواند خریداری کند یا خیر . اما مطمئن باشید کیفیت موجود در روغن های این فروشگاه بی نظیر است.

حسین – 23 آوریل 2019

آیا این روغن خراطین شما ماده شیمیایی که عوارض داشته باشه نداره ؟

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 23 آوریل 2019

حتی 1 قطره ماده شیمیایی و اضافه ندارد .

زهرا – 20 آوریل 2019

روش مصرف این روغن چه جوریه؟ چند تا از این روغن برای لب و گونه کافیه؟

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 20 آوریل 2019

روش مصرف خاصی دارد که در صورت تماس با مشاورین به شما خواهند گفت . 09157788752 09157788753

فاطمه – 20 آوریل 2019

سلام برای لب چندتا باید استفاده کنیم تا دائم بمونه؟

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 20 آوریل 2019

2 عدد روغن خراطین کامل کفایت میکند .

زهرا – 20 آوریل 2019

سلام برای لب و گونه چه مدت و چندتا از این روغن باید استفاده کنیم تا به حداکثر نتیجه برسیم؟ایا برای لب و گونه نتیجه دائم است یا نه؟

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 20 آوریل 2019

سلام وقت بخیر . برای لب و گونه در حدود 25 روز اول مصرف نتایج میبینید و تا حدود 1 ماه و 10 روز باید استفاده گردد . بله نتایج دائمی است .

کاربر مهمان – 19 آوریل 2019

سلام امکانش هست هزینه ی ارسال برای شهرستان اهواز رو بگین؟

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 19 آوریل 2019

هزینه پست به سراسر کشور 5 هزار تومان است.

ابولفضل – 10 آوریل 2019

سلام میخاستم بدونم اگه مثلا همیشه استفاده شه مشکل داره مثلا ۴ماه استفاده کنیم؟

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 10 آوریل 2019

خیر

ناشناس – 5 آوریل 2019

میخوام روغن خراطین بگیرم ازتون. نوشته بودید داخل ظرف پوره داره . آیا این پوره ها نشانه اصل بودن محصول است . و اینکه من مطمئن باشم هیچ ماده شیمیایی داخل ظرف نیست ؟

ابوبکر – 27 مارس 2019

آیا این روغن با روغن زالو ترکیب میشه کرد ؟ اثراتش بیشتر میشه ؟

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 27 مارس 2019

بله میشود همراه با هم استفاده کرد .

کیارش – 4 مارس 2019

روغن خراطین 3 عدد برای آلت تناسلی میخواستم . آیا با پرداخت آنلاین سفارش به صورت محرمانه میرسد ؟

پشتیبان فروشگاه ویسکا اویل – 4 مارس 2019

بله . تمام بسته ها به صورت محرمانه و بدون نشانه از داخل محصول ارسال میشود .

محمد امین – 1 مارس 2019

سلام این روغن برای چند روز قابل استفاده است؟

پشتیبان فروشگاه ویسکا اویل – 1 مارس 2019

1 ماه

ساناز – 28 فوریه 2019

روغن خراطین برای پف زیر چشم میخوام ایرادی نداره ؟

پشتیبان فروشگاه ویسکا اویل – 28 فوریه 2019

کاملا موثر است.

حسین جهانشیر – 26 فوریه 2019

میخواستم بدونم از نظر خانم ها طول آلت کوچک بسیار مشکل ساز است ؟ من دچار کوتاهی زیاد آلت هستم .

م.عدالتجو – 26 فوریه 2019

چه مدت باید استفاده کنیم برای نتیجه مطلوب؟

پشتیبان فروشگاه ویسکا اویل – 26 فوریه 2019

در 1 ماه نتیجه میبینید . اما برای تاثیر دائم تا 2 ماه باید مصرف شود .

محمد – 26 فوریه 2019

من در شیراز هستم . 2 روز پیش سفارش 2 بسته روغن خراطین به صورت کارت به کارت دادم . امروز رسید . داخل بسته طریقه مصرف با روش خاصی بود . آیا امکانش هست من روش خودم را انجام دهم ؟

پشتیبان فروشگاه ویسکا اویل – 26 فوریه 2019

لطفا تنها از همان دستورالعملی که داخل بسته قرار دارد ، استفاده نمایید .

رابعه استیلایی – 26 فوریه 2019

با سلام و وقت بخیر . آیا میتوان به همراه این روغن – روغن زالو نیز استفاده کرد ؟ آیا شما موجود دارد ؟

پشتیبان فروشگاه ویسکا اویل – 26 فوریه 2019

بله . اثر مناسبی بر جای خواهد گذاشت و کاملا موثر است .

رستم پورکاشانی – 25 فوریه 2019

سلام وقت بخیر . از شهر آمل مزاحم میشم . بنده به ورزش بدنسازی علاقه مند هستم . میخواستم بدونم آیا روغن خراطین اصل برای امر بدن سازی مفید است یا خیر . خدانگهدار

پشتیبان فروشگاه ویسکا اویل – 25 فوریه 2019

بله . روغن خراطین مفید و بسیار کارآمد است .

اسماعیل لرستانی – 24 فوریه 2019

آیا روغن خراطین برای حجم قطر نیز مفید است ؟ من از برخی افراد شنیدم که میگفتند روغن خراطین برای طول بیشتر مفید است.

پشتیبان فروشگاه ویسکا اویل – 24 فوریه 2019

بله . کاملا موثر است .

سهیلا دلاوری – 24 فوریه 2019

روغن خراطین شما را تهیه کردم کیفیت عالی داشت . برای عطاری امکان تهیه لیتری وجود دارد ؟

پشتیبان فروشگاه ویسکا اویل – 24 فوریه 2019

بله . با مشاورین تماس بگیرید.

مژگان – 20 فوریه 2019

از روغن خراطین برای پر کردن زیر چشم و رفع چین و چروک کنار چشم استفاده میشه ؟

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 20 فوریه 2019

بله

رسول سید نیا – 11 فوریه 2019

سوالی داشتم در مورد فیلم روغن خراطین که در صفحه گذاشته اید . ایا استفاده از جنسینگ همراه با روغن خراطین مفید است ؟ همچنین اگر از داروی آرجنین اطلاعاتی بدهید ممنون میشوم .

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 11 فوریه 2019

نحوه مصرف و تمام اطلاعات لازم همراه بسته فرستاده میشود .

سارا – 8 فوریه 2019

من سفارش 2 عدد روغن خراطین دادم در حدود 2 ماه پیش . در ابتدا میخواستم به سراغ مزو و پروتز برم برای صورتم . به جای پروتز از این روغن استفاده کردم . از نتیجه حاصل اصلا ناراضی نیستم و خوشحالم از این روغن استفاده کردم . خواستم به افرادی که میخواهند پروتز و مزو کنند بگم به جای این روش های سنتی مثل روغن خراطین استفاده کنند . برای من که جواب داد . انشالله همه راضی باشند . تشکر از فروشگاهتون سارا اسفندیاری

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 8 فوریه 2019

رضایت مشتری آرزوی هر فروشگاهی است .

سهیل – 5 فوریه 2019

راستی حجم روغن رو فراموش کردم بپرسم و اینکه ریشه جنسینگ برای افزایش گردش خون و توان عمومی بدن دارید؟اگه دارید قیمت

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 5 فوریه 2019

خیر . فعلا موجود نیست.

سهیل – 5 فوریه 2019

سلام.دو تا سوال دارم اولا امکان پرداخت وجه درب منزل و دوم خراطین باید بوی تندی داشته باشد.مال شما همینطور هست؟

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 5 فوریه 2019

بله . بله

مهدی خداداد – 3 فوریه 2019

سلام . آیا پست به جزیره کیش دارید ؟ من 2 بسته روغن خراطین میخوام . از دوستم تعریف روغن شمارا شنیدم . امکان ارسال برای ما موجود است ؟ لطفا کیفیتش خوب باشه .

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 3 فوریه 2019

بله . امکان ارسال به تمام نقاط ایران وجود دارد . با مشاورین تماس بگیرید.

سهیل – 16 ژانویه 2019

آیا نظرات درج شده و نظرات مثبت موجود در این صفحه واقعی است ؟ من فکر میکنم این ها نظرات مردم نباشد . من به چیزی باور ندارم که بتونه اندام بزرگ کنه . نمیدونم بقیه اگر راست میگن چطوری این کارو انجام دادن ولی من باور ندارم .

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 16 ژانویه 2019

تمام نظرات موجود در این فروشگاه واقعی و بر اساس نظر کاربران و مصرف کنندگان است . اگز اعتقادی به افزایش سایز اندام به وسیله روغن خراطین ندارید ، این نظر شماست . تمام مصرف کنندگان و یازدید کنندگان میتوانند نظرات مثبت و نظرات منفی خود را در این صفحه به اشتراک بگذارند .

مسعود – 11 ژانویه 2019

با سلام . من از تنکابن دو بسته روغن خراطین از شما گرفتم . . مدتی استفاده کردم برای آلت و نتیجه خوبی داشت . میخوام بدونم آیا برگشت پذیر است . خیلی میترسم این همه تلاش کردم تمام ثمره من هدر شود .

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 11 ژانویه 2019

خیر در صورتی که دوره کامل مصرف روغن خراطین را انجام داده باشید . به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی افزایش حجم داده شده بازگشت ناپذیر است .

مصطفی گیلانی – 6 ژانویه 2019

به صورتی که محتوای بسته مشخص نباشد میتوان سفارش داد ؟

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 6 ژانویه 2019

بله . روغن خراطین و تمام محصولات فروشگاه ویسکا اویل بدون درج نوع محصول ارسال می شود.

شایسته – 5 ژانویه 2019

برای از بین بردن خط پیشانی و رفع چین و چروک هم کاربرد دارد ؟

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 5 ژانویه 2019

بله ، یکی از خواص روغن خراطین همین مورد است.

نازنین – 28 دسامبر 2018

برای چین و چروک صورت روغن خراطین مفید تر است یا روغن رازیانه ؟

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 28 دسامبر 2018

روغن خراطین تاثیر گذار تر است.

احسان – 7 دسامبر 2018

من فکر نمیکنم واقعی باشه . امکان نداره بشه اندام مهمی مثل آلت تناسلی با یک روغن افزایش حجم داشته باشه .

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 7 دسامبر 2018

نظر شما محترم است . اما باید بیان کنم کاملا افزایش حجم به کمک روغن خراطین و روغن زالو به اثبات رسیده است . بافت آلت تناسلی شبیه بافت اسفنج است . شما با کمک روغن خراطین و روغن زالو باعث افزایش خاصیت مشبکی بافت آلت تناسلی میشوید . با روش خاصی که برای مشتریان فروشگاه ویسکا اویل بیان میکنیم . شما کاملا تضمینی و قطعی میتوانید آلت خود را از نظر طولی و قطری افزایش سایز و حجم بدهید . این مطلب در وب سایت های علمی معتبر همچون WEBMD.COM نیز به بیان شده است .

حسین آشتیانی – 7 دسامبر 2018

سلام . آیا میتونم با خرید تعداد بالا از شما تخفیف بگیرم ؟ من عطاری دارم در استان یزد . بعد شنیده بودم روغن خراطین اصل دارید . لطفا اگه امکانش هست تخفیف بدید تا مشتری شم. چاکر شما حسین آشتیانی

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 7 دسامبر 2018

بله . با مشاورین تماس بگیرید . مشاور 1 : 09157788752 مشاور 2 : 09157788753

شیلا – 7 دسامبر 2018

سلام . برای حجم دهی باسن چند عدد روغن خراطین نیاز است . چه روشی برای حداکثر نتیجه گیری پیشنهاد میکنید.

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 7 دسامبر 2018

در حدود 2 الی 3 عدد کاملا نیاز شما را رفع میکند . برای دریافت روش سری و خاص این محصول با مشاورین تماس بگیرید . مشاور 1 : 09157788752 مشاور 2 : 09157788753

matin – 30 نوامبر 2018

سلام،ببخشید برای حجم دهی به آلت روغن زالو بهتر است یا خراطین؟ کدام قوی تر و برای همیشه ماندگار است؟ میشه توضیح بدید؟

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 1 دسامبر 2018

روغن خراطین ایرانی برای آلت تناسلی موثر تر است.

برات علی – 30 نوامبر 2018

اثرش بی نظیره فقط من سوالی که دارم من قبلا از این روغنتون استفاده کردم ولی الان توی سایت نمونه وارداتی از هند هم قرار دادین، میخواستم بدونم کدوم بهتره ایرانی یا‌ هندی؟

علی – 1 نوامبر 2018

من امیدوار نیستم به استفاده از روغن خراطین. فکر نمیکنم تاثیر آنچنانی داشته باشد.

امیر – 31 اکتبر 2018

سفارش 2 عدد روغن خراطین دارم. تماس گرفتم. سفارش را ثبت کنید.

…. – 28 اکتبر 2018

پسری 19ساله هستم اکثر پسرا ی مشکلی دارن فک میکنن طول التشون کوتاه من با 19 سال 17سانت طول التم هستش ایا کوتاه؟بعد بازم احتمال افزایشش هست یا نیست ممنون میشم جواب بدید

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 28 اکتبر 2018

آلت شما کوتاه نیست. اما برای سوال دیگرتان ، بله ، این روغن در هر صورتی امکان افزایش سایز آلت را ایجاد میکند.

sina – 28 اکتبر 2018

بوی روغن خراطین شما چطوریه ؟

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 28 اکتبر 2018

بوی روغن خراطین اصل در صورت خالص بودن پس از مدت کوتاهی پس از مالش برطرف میشود و اصلا بوی زننده ندارد.

مجتبی – 28 اکتبر 2018

ببخشید این روغن به صورت دائمی است یا که پس از مدتی همه تاثیرات بر میگرده؟

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 28 اکتبر 2018

در صورت استفاده 2 ماه یا بیشتر اثرات دائمی میشوند.

arash – 28 اکتبر 2018

MERc zood be dastam resid

اسماعیل ولدبیگی – 28 اکتبر 2018

من دو ماهه دارم استفاده میکنم. 3.5 سانت طول افزایش پیدا کرد. این افزایش تا کی ادامه خواهد داشت. با مصرف بیشتر بهتر میشه؟

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 28 اکتبر 2018

خیر. پس از 2 الی 3 ماه به حد نصاب افزایش سایز خواهید رسید و پس از آن سایز آلت تغییری نمیکند.

ایمان تقی خانی – 16 اکتبر 2018

بله خانوم. من استفاده کردم به مدت 2 ماه و تاثیرات این روغن را دارم میبینم. اگر خواستید ، از طریقه مصرف روغن خراطین نیز صحبت میکنم که به روش درست انجام بشه.

شیلا فاروجی – 16 اکتبر 2018

کسی هست بدونه آیا روغن خراطین شما تاثیر گذار بوده برای شخصی یا خیر ؟ اگه کسی هست که بدونه این روغن خراطین اصل است . لطفا جواب بده

اسماعیل – 10 اکتبر 2018

با سلام . روغن خراطین به دستم رسید . در انتهای روغن مقداری پوره وجود دارد . آیا پوره خراطین همین پوره های ریز ته روغن است ؟

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 10 اکتبر 2018

بله ، به نشانه اصل بودن محصول در انتهای ظرف مقداری پوره کرم خراطین در این ظرف قرار داده شده است. روغن خراطین اصل دارای مقداری پوره خراطین است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما *

روغن خراطین

روغن خراطین هندی همانند روغن خراطین ایرانی از کرم ایزینفتیدا تهیه میشود. ترکیبات موجود در خراطین هندی اندکی با خراطین ایرانی متفاوت است. در نوع هندی ترکیباتی همراه با روغن…

روغن خراطین

روغن خراطین هندی همانند روغن خراطین ایرانی از کرم ایزینفتیدا تهیه میشود. ترکیبات موجود در خراطین هندی اندکی با خراطین ایرانی متفاوت است. در نوع هندی ترکیباتی همراه با روغن…

جهت ارتباط با فروشگاه ویسکا اویل با شماره های زیر تماس حاصل گردانید :

 

آدرس فروشگاه : مشهد – جاده ویلاشهر 3 راهی دوم – پلاک 256 فروشگاه ویسکا اویل

توسعه توسط فروشگاه معتبر آنلاین ویسکا اویل

مجله ویسکا شاپ

14 ديدگاه

تاکنون مقالات مختلفی پیرامون خواص روغن خراطین اصل برایتان منتشر کرده ایم. اما در این مقاله به طور

کاملا اختصاصی به معایب و فواید روغن خراطین اصل اشاره میکنیم. برای کسانی که تاکنون نام روغن خراطین

به گوششان نخورده است ، توضیحات کوتاه و مختصری را ارائه میدهیم.خواص روغن خراطین اصل چیست

روغن خراطین از نوعی کرم خاکی به نام ازینفتیدا به دست می آید. این کرم هرمافرودیت است و دارای

اندام های تناسلی متعدد است. خاصیت اصلی این روغن حجم دهندگی قطری و طولی فوق العاده آن است.

بسیاری از مردان برای بزرگ شدن آلت تناسلی خود و بسیاری از زنان برای افزایش حجم سینه،باسن،گونه و لب 

به سراغ این روغن حیرت انگیز میروند. روغن خراطین برای بدنسازان نیز تاثیر فوق العاده ای دارد و بسیاری

از بدنسازان برای افزایش حجم اندام خود به سراغ این روغن میروند.

حال به سراغ خواص روغن خراطین اصل میرویم و تمام این خواص را با شرح کامل توصیفات به شما ارائه میدهیم.

برای افرادی که تمایل دارند به جای خواندن موارد زیر به مشاهده فیلم بپردازند ؛ فروشگاه ویسکا اویل فیلم زیر را تهیه کرده است.

امیدواریم با دیدن فیلم روغن خراطین بالا به اطلاعات مهمی دست یابید .

بیشترین کاربرد و خواص روغن خراطین در حوزه زیبایی و افزایش حجم اندام های بدن است .

بانوان برای افزایش سایز اندام های زنانه مانند سینه و باسن برای مدت طولانی از این ماده بهره برده اند .

زنان و مردان طالب زیبایی از زمان های بسیار دور برای از بین بردن خطوط صورت از خراطین استفاده میکردند .

و صد البته که یکی از محبوب ترین خواص روغن خراطین ، کمک به افزایش طول آلت تناسلی است .

البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که کاربرد خراطین در گذشته با شکل امروزی مصرف آن متفاوت بوده است.

در گذشته از ضماد کرم خراطین یا تخم این موجود برای حجم دهی یا خواص زیبایی آن استفاده می کردند .

در ادامه اما خواص روغن خراطین اصل را به صورت زیر تقسیم بندی میکنیم :

در مقاله کامل روغن خراطین اصل ایرانی 3 مورد دیگر به لیست 11 تایی این خواص اضافه کرده بودیم.

اما در این بخش به ذکر مهمترین و تاثیر گذارترین خواص روغن خراطین اکتفا کردیم.

لازم به ذکر است که طریقه مصرف روغن خراطین را در مقاله مختص به خود به طور کامل بیان کردیم.

کافیست به دانشنامه مراجعه کنید و مقاله مربوطه را پیدا کنید.

از مهمترین خواص روغن خراطین اصل ، بزرگ کردن آلت تناسلی به صورت قطری و طولی است. این روغن امتحان

خود را در افزایش سایز آلت پس داده است و به عنوان تنها راه ایمن و بدون عوارض برای افزایش سایز آلت بشمار می آید.

برای بزرگ کردن آلت روش های دیگری همچون عمل جراحی وجود دارد. اما این روش ها خطرات جانبی زیادی دارد.

روغن خراطین بدون داشتن عوارض خاصی به تنهایی بهترین روش برای افزایش سایز آلت به شمار می آید.

عملکرد روغن خراطین در کنار روغن زالو تقویت می شود و این دو روغن میتوانند به عنوان مکمل مصرف شوند .

روغن زالو ویسکا اویل از مرغوب ترین نوع زالو تهیه می شود و غالبا مواد اولیه آن به صورت وارداتی می باشند .

لازم به ذکر است که نکات ظریفی در استفاده از این محصول وجود دارد که باید حتما به آن ها توجه کرد .

رعایت این نکات سبب می شود که شما به طور متوسط 3تا 4 سانت بر طول آلت خود بی افزایید .

قطعا این افزایش در جهت قطر آلت نیز تاثیر گذار است و حدود 1 الی 1.5 سانت بر آن اضافه میکند .

نتیجه گیری از روش های روغن درمانی نیازمند صبر و مداومت در مصرف است .

دوره استفاده از روغن خراطین اصل فروشگاه ویسکا چیزی حدود 2.5 ماه است و در این مدت باید هر روز مصرف شود .

کافیست به مقاله طریقه مصرف روغن خراطین سر بزنید.

روغن خراطین

روغن خراطین همان معجره ای است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. بسیاری از افرادی که به دنبال افزایش حجم و افزایش قطر و طول اندام های خود…

روغن خراطین

خواص روغن خراطین اصل چیست

روغن خراطین همان معجره ای است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. بسیاری از افرادی که به دنبال افزایش حجم و افزایش قطر و طول اندام های خود…

روغن خراطین

روغن خراطین هندی همانند روغن خراطین ایرانی از کرم ایزینفتیدا تهیه میشود. ترکیبات موجود در خراطین هندی اندکی با خراطین ایرانی متفاوت است. در نوع هندی ترکیباتی همراه با روغن…

روغن خراطین

روغن خراطین هندی همانند روغن خراطین ایرانی از کرم ایزینفتیدا تهیه میشود. ترکیبات موجود در خراطین هندی اندکی با خراطین ایرانی متفاوت است. در نوع هندی ترکیباتی همراه با روغن…

برای افزایش حجم و بزرگ کردن سینه راههای مختلفی همچون : جراحی ، تزریق ژل و بوتاکس و … وجود دارد.

اما میدانید میتوان به روش سنتی و بدون راههای شیمیایی و پرخطر به حجم و سایز مورد نظر خود رسید ؟

استفاده از روغن خراطین در میان زنان برای حجم اندام های خود بسیار پرکاربرد است و بسیاری از زنان ماساژ

با استفاده از روغن خراطین را به تزریق ژل و جراحی های پر خطر ترجیح میدهند.

همانند هر روش سنتی دیگری ، به کارگیری روغن درمانی برای بزرگ کردن سینه نیازمند مصرف منظم است .

نکته جالی این است که روغن خراطین ویسکا بر پایه روغن زیتون خالص و بدون بو تهیه شده است .

بنابراین برای تمامی پوست ها و افراد با طبیعت مختلف قابل استفاده است بدون آنکه ایجاد حساسیت کند .

از خواص روغن خراطین میتوانید برای افزایش حجم لب استفاده کنید که در نوع خود کم نظیر است .

به علاوه آثار مخرب احتمالی استفاده از ژل و بوتاکس را نیز به همراه ندارد و در بدترین حالت ممکن است نتیجه ندهد ولی هرگز آسیبی به بافت عضو و پوستتان وارد نخواهد کرد .

اگر برای فرم دهی بدن به سراغ روغن خراطین می روید ، ورزش کردن به عنوان یک عامل تقویتی الزامی است .

انجام فعالیت های ورزشی در کنار استفاده از روغن خراطین باعث هدایت عضلات به سمت فرم گیری مناسب می شود .

حتی اگر به دنبال افزایش سایز نیستید باز هم خواص روغن خراطین برای رسیدن به اندام ایده آل به شما کمک میکند زیرا روغن خراطین به سفت کننده اندام های بدن نیز معروف است.

با مالش و ماساژ مداوم اندام های مورد نظر خود میتوانید به این امر دست یابید.

برای بهره گیری از خواص روغن خراطین و رسیدن به اندامی متناسب باید روش صحیح مصرف آن را دانست.

طریقه مصرف روغن خراطین را نیز در مقاله مربوطه میتوانید بخوانید تا به سرعت به امری که میخواهید برسید.

خراطین با حجم دادن به عضلات باعث افزایش سوخت و ساز سلولی میشود و وعی شوک به بافت وارد میکند.

بافت تحت تاثیر روغن خراطین و ماساژ قرار میگیرد و به تدریح از حالت شل و افتاده خارج می شود .

پیش از این اشاره شد که تمرینات هوازی ورزشی شما را در نتیجه گیری بهتر یاری میکند .

در کنار استفاده موضعی از روغن خراطین برای سفت شدن سینه ، باید توجه ویژه ای به رژیم غذایی داشت.

چرا که حجم سینه ها تا حد زیادی به هورمون های زنانه دارد که آن هم وابسته به تغذیه است .

البته موارد ژنتیکی و ناشی از بیماری نیز میتوانند برای رسیدن به اندام ایده آل از روغن درمانی استفاده کنند .

رفع چین و چروک پوست از دیگر خواص روغن خراطین اصل است. با استفاده از روغن خراطین بر روی

نواحی که دارای چین و چروک است. پس از مدتی این خاصیت ارتجاعی پوست بهبود می یابد و منجر به

رفع چین و چروک و خطوط روی پوست میشود.

از خواص روغن خراطین میتوانید برای کاهش آثار پیری پوست بهره ببرید ، بدون هیچ گونه عارضه و خطرات جانبی .

این متد روش جایگزین برای انجام عمل های زیبایی و انجام بوتاکس است که محبوبیت زیادی دارد .

زیرا علاوه بر نتیجه تقریبا مشابه و عملکرد قابل قبول ، عوارض جانبی و مشکلات خاصی را نخواهد داشت .

خمیدگی آلت از مسائلی است که ممکن است گریبان گیر بسیاری از مردان بشود. خمیدگی آلت

میتواند عامل ژنتیکی داشته باشد یا بر اثر فشار ایجاد شده باشد. با استفاده از روغن خراطین

شما میتوانید بعد از 40 الی 50 روز از مقدار خمیدگی آلت خود بکاهید.

استفاده از بوتاکس و یا ژل های تزریقی در بسیاری از موارد سبب آسیب به بافت صورت میشود.

آیا روش های آسان تری برای از بین بردن خطوط صورت وجود ندارد ؟ چاره ی کار در خواص روغن خراطین است.

این روغن با پر کردن بین خطوط و همچنین افزایش خاصیت ارتجاعی پوست ، این خطوط را محو از پاک میکند.

بسیاری از بدنسازان برای بزرگ کردن اندام خود به سراغ روش های طبیعی میروند و دیگر استفاده از

کپسول و یا پودر های شیمیایی که سبب عوارض جانی زیادی میشود را کنار گذاشته اند. از روش های

سنتی برای افزایش حجم عضلات ، استفاده از روغن خراطین اصل است. این روغن سبب بزرگ شدن

عضلات ، بدون بازگشت حجم میشود. در این مقاله شما میتوانید بهترین راهکار ها برای افزایش حجم

عضلات بدنسازی را بخوانید ← طریقه مصرف روغن خراطین اصل

همه ی ما میدانیم که از نشانه های پیری ، چین و چروک ایجاد شده بر روی پوست میباشد. حال به این

موضوع فکر کنید ؛ آیا میشود پوست صورت ما در ایام میانسالی بدون چین و چروک باشد؟

پاسخ ما : بله ، استفاده از روغن خراطین باعث از بین رفتن تمام خطوط موجود بر روی پوست میشود.

بنابراین با استفاده از این روغن ، شادابی و جوانی را به پوست خود هدیه دهید.

فواید روغن خراطین اصل محدود به بزرگ کردن آلت تناسلی نیست. استفاده از این روغن باعث دیر انزالی نیز میشود.

دیر انزالی جزو خواصی است که در حاشیه بزرگ کردن آلت تناسلی اتفاق می افتد. این دو عامل

بر روی هم سبب افزایش لذت جنسی در طول رابطه میشوند.

استفاده از روغن خراطین به مقدار قابل توجهی سبب افزایش گردش خون در آن ناحیه میشود.

با استفاده از این روغن در نواحی مفصلی ، سبب افزایش شدت گردش خون در آن ناحیه میشویم.

همین امر سبب تسکین درد و بهبود درد های مفصلی است.

خواص روغن خراطین با اینکه بسیار زیاد است اما برخی معایب و عوارضی نیز دارد.

در این بخش به معایب و عوارض روغن خراطین اشاره میکنیم.

برای دانستن اینکه چه نوع روغنی اصل و 100% اثر گذار است ، به موارد زیر توجه کنید.

برای فهم این قضیه روغن خراطین اصل باید دارای این خصوصیات باشد .

حال به توضیح این خصوصیات میپردازیم.

رنگ قهوه ای تیره مشخصه روغن خراطین اصل است . این رنگ به علت حل شدن روغن کرم خراطین در روغن پایه است.

البته ناگفته نماند همیشه رنگ قهوه ای تیره نشان دهنده اصل بودن ماده نیست .

زیرا میتوان با عوض کردن روغن پایه ، رنگ روغن خراطین اصل را نیز عوض کرد . در ادامه به شما روش های دیگر را نیز بیان میکنیم.

غلظت زیاد و روان نبودن مایع روغن خراطین نیز از دیگر نشانه های اصل بودن این روغن است .

بسیاری از روغن های خراطین موجود در عطاری ها دارای خصوصیاتی شبیه به روغن مایع است .

باید بگوییم در این نوع از روغن های خراطین حتی اندکی روغن اصل خراطین یافت نمیشود.

روغن خراطین ویسکا اویل دارای غلظت زیاد و 100% اصل و تاثیر گذار است.

بوی روغن اصل اندکی زننده و شبیه به بوی دارچین است . علت آن بوی کرم خراطین حل شده در روغن است .

این نکته از ویژگی های مهم یک عدد روغن خراطین اصل است و میتوان آن را مهمترین ویژگی عنوان کرد .

بوی مناسب خراطین را به هیچ وجه نمیتوان شبیه سازی کرد . بنابراین میتوان از آن به عنوان شناسه استفاده کرد .

داشتن تاثیر آنی از خصوصیات روغن تقلبی و دارای مواد شیمیایی است . باید بگوییم تاثیر روغن خراطین اصل نیاز به زمان دارد.

برخی از انواع روغن های خراطین موسوم به روغن تایلندی از نمونه های دارای مواد شیمیایی و خطرناک است .

اینگونه از روغن های حجم دهنده ممکن است باعث عوارض و مشکلات جدی شود و مصرف آن توصیه نمیشود.

روغن خراطین اصل ویسکا اویل هیچ گونه ماده شیمیایی ندارد . و نتیجه ی آن در ماه اول آشکار میشود.

برای ثابت ماندن اثرات این روغن بهتر است تا 2 ماه مصرف روغن خراطين ادامه یابد.

گرم شدن ملایم پوست با مصرف این روغن نشان دهنده افزایش انرژی در سطح پوست و نشانه اصل بودن محصول است.

هنگامی که پوست خود را با روغن خراطین اصل ماساژ میدهید ، پوست شما اندکی گرم و ملایم میشود.

این گرم شدن نشان دهنده اثر کردن خواص روغن خراطین اصل است .

در این قسمت حق داریم که بگوییم فروشگاه ویسکا اویل توزیع کننده انواع محصولات مراقبت از مو و پوست است .

تاکنون نظری راجع به نارضایتی از کیفیت محصولات این فروشگاه ثبت نشده است .

همچنین این فروشگاه به شما توصیه میکند تمام نظرات مثبت و منفی را بخوانید و در نظر داشته باشید تمام نظرات توسط مصرف کنندگان و علاقه مندان به محصولات فروشگاه ویسکا اویل نوشته شده است .

موارد بالا تمام موارد مورد نیاز برای شناخت خواص روغن خراطین و تشخیص روغن خراطین اصل است .

فروشگاه ویسکا اویل ضمانت میکند که در روغن خراطین موجود در این فروشگاه تمام موارد بالا رعایت شده باشد.

روغن خراطین به طور کل معایب آنچنانی ندارد و این روغن به شیوه کاملا سنتی و به دور از مواد شیمیایی تهیه میشود.

اما برخی عیوب کوچکی دارد که در این قسمت اشاره میکنیم.

روغن خراطین به علت آنکه با شیوه های طبیعی و سنتی تهیه میشود و از مواد شیمیایی به دور است.

مدت درمان و تاثیر آن طولانی تر از روش های دیگر است. اما نکته ای که وجود دارد این است که میزان طولانی بودن

درمان ربطی به بازگشت پذیری درمان ندارد. و خواص روغن خراطین بدون بازگشت است.

 ® نکته مهم ® استفاده از روغن خراطین هایی که تاثیر آنی میگذارند ، همانند روغن خراطین های تایلندی ! اکیدا توصیه نمیشود. این دسته از روغن های خراطین دارای مقادیر زیادی مواد شیمیایی خطرناک و دارای عوارض می باشند. روغن خراطین اصل موجود در فروشگاه ویسکا اویل کاملا سنتی و دارای پوره کرم خراطین است .

به علت طبع گرم روغن خراطین ، ممکن است با استفاده از این روغن بر روی پوست جوش های ریزی زده شود.

نکته ای که وجود دارد این است که این جوش ها دائمی نیستند و با مصرف عرق کاسنی یا دیگر مواد دارای

طبع سرد ، این جوش ها محو خواهند شد.

در این مقاله به بررسی کامل معایب و خواص روغن خراطین اشاره کردیم. امیدواریم با انتخابی درست

بهترین هدیه را به بدن و پوست خود بدهید و اعتماد به نفس خود را دوچندان نمایید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید. در صورتی که تاکنون از روغن خراطین اصل ویسکا اویل استفاده کرده اید ، خوشحال میشویم نظرات شما را بشنویم.

محصولات فروشگاه ویسکا اویل به صورت اصل ، خالص و اورجینال عرضه می شود. برای خرید این محصولات به 3 روش میتوانید اقدام کنید.

روش اول خرید از فروشگاه ویسکا اویل :

از بالای این صفحه گزینه افزودن به سید خرید را انتخاب کرده و پس از این اقدام ، سبد خرید خود را به روش های ممکن تسویه حساب کنید.

روش دوم خرید از فروشگاه ویسکا :

سفارش خود را از طریق تماس با مشاورین ویسکا اویل تکمیل نمایید. برای اینکار با شماره های زیر تماس حاصل گردانید.

پشتیبان 1 : 09157788752

پشتیبان 2 : 09157788753

روش سوم خرید از فروشگاه ویسکا اویل :

شما میتوانید از طریق کانال تلگرامی ما سفارش خود را تکمیل گردانید. برای ارتباط با کانال تلگرامی فروشگاه ویسکا اویل بر روی عکس کلیک نمایید.

منبع : فروشگاه ویسکا اویل

کپی برداری از متن مطالب فروشگاه ویسکا اویل بدون ذکر منبع غیر قانونی است.

آیا واقعا جواب میده ؟ توروو خدا درست راهنمایی کنید . تاکنون از شرکت های زیادی خرید کردم . یکی از دوستام روغن خراطین شمارا پیشنهاد کرد . گفت استفاده کرده خوب بوده . تورو خدا بگید درسته ؟ لطفا بگین چطوری بگیرم ؟

از طریق تماس با مشاورین راهنمایی دریافت کنید . 09157788752 09157788753

سلام . من از روغن خراطین فروشگاه شما خرید کردم . آیا اون پوره های کف محصول ، پوره های خراطین بود ؟

بله . پوره خراطین است .

سلام..ببخشید با این روغن خراطین میتونم لبامو پر حجم کنم ؟

بله

سلام من طی 30 روز تاثیراتی دارم میبینم . بازگشت که نداره این تاثیرات ؟

خیر. در صورت مصرف دوره کامل این تاثیرات بازگشت پذیر نیست .

سلام واقعا تأثیراتی که گفتین رو میذاره این روغن خراطین ؟

بله .

در ابتدا فک میکردم اصلا تاثیری نداره اما الان بعد از چند ماه استفاده تاثیرش رو همسرم دیدم . توجه کنید که باعث شدید زندگی ما از هم نپاشه . تا آخر عمرم ممنون شما هستم.

با سلام . من از روغن خراطین شما خرید کردم . در انتهای ظرف پوره های خراطین بود . آیا این نیز از نشانه های اصل بودن محصول است .؟

بله . فروشگاه ویسکا اویل به نشانه اصل بودن محصول درانتهای ظرف پوره های روغن خراطین را قرار داده است .

واقعا خواص روغن خراطین در حجم دادن از تمام روغن های حجم دهنده دیگر بهتره

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب سایت

جهت ارتباط با فروشگاه ویسکا اویل با شماره های زیر تماس حاصل گردانید :

 

آدرس فروشگاه : مشهد – جاده ویلاشهر 3 راهی دوم – پلاک 256 فروشگاه ویسکا اویل

توسعه توسط فروشگاه معتبر آنلاین ویسکا اویل

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

خواص روغن خراطین و تشخیص روغن خراطین تقلبی از اصل

روغن خراطین که از نوعی کرم خاکی تهیه می شود، یکی از طبیعی‌ترین روغنها برای افزایش حجم لب، گونه، باسن، سینه و عضلات است.ترکیبات این روغن سرشار از امگا 3، امگا 6، امگا 9 و پروتئین‌های فراوان است

نتیجه مثبت این محصول برای خانم ها و آقایان هر دو مثبت بوده، زنان متاهل برای حجیم کردن قسمت باسن و سینه و دخترانی که در سن بلوغ نیز بیشتر برای سینه، گونه و لب ها استفاده میکنند به این خاطر که تاثیر شگفت انگیزی حتی در صورت و زیر چشم هادارد.

همچنین مردان نیز بیشتر برای حجم دادن آلت تناسلی استفاده میکنند تا به سایز مورد ایده آل برسند. البته این محصول برای افرادی که سایز ایده آل هستند هم مورد استفاده قرار میگیرد اما باید توجه داشته باشیم که بیشتر شدن از سایز استاندارد موجب اذیت کردن طرف مقابل می شود.خواص روغن خراطین اصل چیست

برای ارسال نظر لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

خواص روغن خراطین و تشخیص روغن خراطین تقلبی از اصل

روغن خراطین که از نوعی کرم خاکی تهیه می شود، یکی از طبیعی‌ترین روغنها برای افزایش حجم لب، گونه، باسن، سینه و عضلات است.ترکیبات این روغن سرشار از امگا 3، امگا 6، امگا 9 و پروتئین‌های فراوان است

نتیجه مثبت این محصول برای خانم ها و آقایان هر دو مثبت بوده، زنان متاهل برای حجیم کردن قسمت باسن و سینه و دخترانی که در سن بلوغ نیز بیشتر برای سینه، گونه و لب ها استفاده میکنند به این خاطر که تاثیر شگفت انگیزی حتی در صورت و زیر چشم هادارد.

همچنین مردان نیز بیشتر برای حجم دادن آلت تناسلی استفاده میکنند تا به سایز مورد ایده آل برسند. البته این محصول برای افرادی که سایز ایده آل هستند هم مورد استفاده قرار میگیرد اما باید توجه داشته باشیم که بیشتر شدن از سایز استاندارد موجب اذیت کردن طرف مقابل می شود.خواص روغن خراطین اصل چیست

برای ارسال نظر لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.

خواص روغن خراطین اصل چیست
خواص روغن خراطین اصل چیست
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *