خواص ذکر يا جوادالائمه ادرکني

دوره مقدماتی php

خواص دارویی و گیاهی :


مطالب متفرقه
1

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2AGOO.COM آموزش نحوه برقراری ارتباط در خواب با موکلین سوره شمس را برای شما عزیزان قرار دادیم .


مطالب متفرقه
4

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2AGOO.COM کمک گرفتن از قوای آسمانی برای رسیدن به خواسته های خود را برای شما عزیزان قرار دادیم .


مطالب متفرقه
1

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com توضیح و شرح دایره هستی به حرفِ شین را برای شما عزیزان قرار دادیم .

دوره مقدماتی php


مطالب متفرقه
1

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com اسرار و رازهای شاهراه ها -اسرار و خواص سوره های قرآن کریم را برای شما عزیزان قرار دادیم .


مطالب متفرقه
5

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com موکلین و فرشتگان سوره های قرآنی (ملک الموکل های قرآن) را برای شما عزیزان قرار دادیم .


ذکر و دعاهای قرآنی
13

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com آثار و خواص اسماء الحسنی (اسم های اعظم خداوند) را برای شما عزیزان قرار دادیم .


مطالب متفرقه
51

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com معنی فارسی اسماءالله (اسم های اعظم خداوند) را برای شما عزیزان قرار دادیم .


مطالب متفرقه
40

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com اهمیت و خواص اسماءالله (اسماء الهی) و تأثیر آن در روح و روان و زندگی انسانها را برای شما عزیزان قرار دادیم .


ذکر و دعاهای قرآنی
51

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com خواندن روزانه اسم های اعظم خداوند برای گشایش همه کارهای کلی و جزئی را برای شما عزیزان قرار دادیم .


ذکر و دعاهای قرآنی
68

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com اسماء الهی مخصوص برآورده شدن دعاها و طلب حاجت فوری را برای شما عزیزان قرار دادیم .


ذکر و دعاهای قرآنی
58

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com دعایی مجرب و قوی برای یافتن همسر مهربان و باتقوا و مناسب را برای شما عزیزان قرار دادیم .


مطالب متفرقه
59

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com آموزش نحوه نوشتن نامه برای فرشتگان و رسیدن به اهداف و آرزوها را برای شما عزیزان قرار دادیم .


مطالب متفرقه
36

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com چگونگی نوشتن هدف ها و آرزوها برای سرعت بخشیدن به جذب خواسته ها را برای شما عزیزان قرار دادیم .


ذکر و دعاهای قرآنی
138

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com آثار و برکات گفتن نام مبارک المعطی از اسم های اعظم خداوند را برای شما عزیزان قرار دادیم .


ذکر و دعاهای قرآنی
81

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com خواص و برکات فراوان گفتن نام الفتاح (گشایشگر) از اسماء زیبای الهی را برای شما عزیزان قرار دادیم .


ذکر و دعاهای قرآنی
47

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com آثار و برکات فراوان نام مبارک الغنی یکی از اسم های اعظم خداوند را برای شما عزیزان قرار دادیم .

عقیق : از آقای نخودکی ختمی نقل شده است که برای برآورده شدن حاجت هر روز ذکری را بیان می کنند. این ختم از روز چهارشنبه شروع شده و هر روز صد مرتبه این ذکر ها را می خوانیم:
چهارشنبه 100 مرتبه یا ابا صالح المهدی ادرکنی
پنج شنبه 100مرتبه یا فاطمه الزهرا ادرکنی
جمعه 100مرتبه یا جواد الائمه
شنبه 100مرتبه آیه شریفه ام یجیب
یک شنبه 100مرتبه صلوات
دوشنبه 100مرتبه یا ابوالفضل العباس ادرکنی
سه شنبه 100مرتبه استغفرالله ربی و اتوب الیه
چهارشنبه 100مرتبه یا زین العابدین ادرکن …


9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *