خواص دمنوش جنسینگ و عسل نیوشا

دوره مقدماتی php
خواص دمنوش جنسینگ و عسل نیوشا
خواص دمنوش جنسینگ و عسل نیوشا

منو

34,000 تومان

اگر دنبال احیای نشاط جوانی و یا دنبال افزایش انرژی خود هستید به محصول درستی مراجعه کرده‌اید!! قطعا یکی از پرخاصیت‌ترین دمنوش‌های ترکیبی و گیاهی نیوشا، دمنوش جنسینگ و عسل نیوشا است که مخلوطی از اصیل‌ترین ریشه جنسینگ، چای سبز و پودر عسل است. این نوش‌داروی جوانی خواص  فوق‌العاده‌ای دارد و برای تقویت حافظه و پیشگیری از آلزایمر بسیار مفید است. این دمنوش موجب رفع خستگی و تند خلقی شده و برای تنظیم ضربان قلب و فشار خون بسیار موثر خواهد بود.

از طرفی به علت وجود چای سبز در ترکیبات آن گزینه مناسبی برای تناسب اندام و ورزشکاران می‌باشد. با مصرف این انرژی زای طبیعی به جای نیروزا‌های شیمیایی قبل از تمرینات ورزشی، علاوه بر افزایش انرژی در حین تمرین، سوخت و ساز بدن را نیز بالا ببرید!

دمنوش جنسینگ و عسل نیوشا در بسته بندی ۲۰ عددی به صورت تی بگ (کیسه) های ۲ گرمی برای مصرف راحت‌تر شما عزیزان آماده شده است. در ادامه با ارمغان طبیعت برای معرفی کامل این محصول همراه باشید.

خواص دمنوش جنسینگ و عسل نیوشا

دوره مقدماتی php

قبل از صحبت درباره دمنوش جنسینگ و عسل نیوشا، کمی در مورد جنسینگ، این نوش‌داروی جوانی بیشتر صحبت کنیم:

جنسینگ در زمره گیاهان بومی مناطق شرقی آسیا و شمال آمریکا به شمار می‌آید و ریشه آن به عنوان دارویی اساطیری، بیش از هزاران سال است که در میان مردم کشورهای چین، کره، تایلند، ویتنام، منچوری و نیز در بین سرخپوستان امریکایی مورد مصرف قرار می‌گیرد. جنسینگ گیاهی نیرو‌بخش بوده و در حفظ سلامتی و هماهنگی فعالیت‌های اساسی و حیاتی بدن نقش به سزایی دارد.

این ریشه قرن‌هاست که به منظور بهبود عملکرد حافظه، کاهش استرس، درمان ناتوانی، سستی و سایر علائم ناشی از فرسودگی و افزایش سن و همچنین برای افزایش طول عمر افراد و بسیاری موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

در دوران گذشته از چنان ارزش والایی در شرق برخوردار بود که به عنوان مثال در چین تنها امپراطوران حق جمع آوری و نگهداری ریشه‌های آن را داشتند. در دوران بعد نیز به عنوان جزیی جدایی ناپذیر از وعده غذایی پادشاهان و امپراطوران به منظور افزایش قوای جسمانی، ذهنی، و به عنوان اکسیر جوانی و شادابی جایگاه خود را همچنان حفظ نمود. سرخپوستان در هنگام طی مسافت‌های طولانی، این ریشه ها را برای رفع گرسنگی می‌جوند و به این ترتیب از خواص سرشار آن نیز بهره مند می‌شوند.

یکی از کهن ترین گیاهان با پیشینه ی مصرف ۵۰۰۰ ساله!

جنسینگ یک گیاه کم رشد، سایه دوست و چند ساله، متعلق به خانواده  Araliaceae  است. واژه‌ی انگلیسی جنسینگ را از اصطلاح  چینی«رِن شِن» گرفته‌اند. رِن به معنای «شخص» و شِن به معنای «ریشه ی گیاه» است. این نام، اشاره به ریشه ی چنگالی شکل جینسنگ است که به پای انسان شباهت دارد.

در کتاب‌های طب سنتی ریشه‌ی گیاه جنسینگ را به عربی، “جنسه” و “جنسا” می‌نامند. نام Panax هم از کلمه‌ای یونانی به معنای «درمان گر» گرفته شده است. نظارت بر مزارع جنسینگِ چین و کُره در قرن شانزدهم میلادی آغاز شد.

در دهه‌ی آغازین قرن بیستم، چون محصولی که از مزارع طبیعی به دست می‌آمد جوابگوی تقاضای مردم برای این گیاه نبود، کُره، کشت تجاری آن را آغاز کرد که تا امروز ادامه داشته است. در سال ۲۰۱۰، تجارت جهانی جنسینگ در حدود ۸۰ هزار تن بود که تمام این حجم در چهار کشور تولید می‌شد: چین، کره‌ی جنوبی، کانادا و ایالات متحده آمریکا. 

شکل انسان مانندِ ریشه ی جنسینگ باعث شد گروهی از گیاه شناسان قدیمی اروپا معتقد باشند که ریشه‌ی این گیاه می تواند بخش‌های مختلفی از بدن انسان را تقویت کند. سال‌ها، ریشه‌ی این گیاه برای درمان ضعف، تصلب شریان‌ها، اختلالات خونی، خون ریزی، کولیت، سرطان و کاهشِ آثار بیماری‌های ناشی از افزایش سن به کار می رفت.

سابقه‌ی مصرف جنسینگ به بیش از ۵۰۰۰ سال پیش برمی‌گردد. در این زمان جنسینگ اغلب در کوه‌های چین و به عنوان یک داروی جوان کننده و یا یک ماده ترکیبی با صابون و لوسیون مورد استفاده قرار می‌گرفت. جنسینگ به سرعت به یک ماده صادراتی تبدیل و در سراسر جهان پخش شد.

در صده ۱۷۰۰ میلادی، یک کشیش کانادایی جنسینگ را در سراسر این قاره پخش کرد. به این نوع از جنسینگ “جنسینگ آمریکایی” گفته می‌شود که امروزه نیز به صورت گسترده و به ویژه در ویسکانسین و انتاریو قابل مشاهده است.

ریشه خشک شده این گیاه سال‌هاست که مورد استفاده خوراکی افراد قرار می‌گیرد. این ریشه خشک شده می‌تواند به تنهایی به صورت دم کرده (جوشانده و چای) یا به عنوان بخشی از یک نوشیدنی دم شده گیاهی همراه با سایر گیاهان و یا حتی به صورت افزودنی به سوپ یا به شکل قرص مورد مصرف قرار بگیرد.

۱- گشایش ذهن

۲- افزایش قدرت جسمانی ( نیرومند تر ساختن بدن)

۳- بهبود فعالیت حافظه

۴- افزایش شادابی و نشاط ( به عنوان محرک)

۵- افزایش قدرت تحمل و پایداری

۶- از بین بردن استرس ها

۷- مقابله با پیری و فرسودگی ( عوارض ناشی از افزایش سن)

۸- بالا بردن قدرت دفاعی بدن در برابر بیماری ها ( امراض)

۹- تقویت سیستم ایمنی بدن

۱۰- تنظیم سوخت و ساز و متابولیسم بدن

۱۱- جلوگیری از سردرد

۱۲- درمان بیخوابی و بد خوابی

۱۳- کاهش اثرات منفی ناشی از یائسگی ( تأثیرات تعدیل کننده بر عوارض ناشی از یائسگی در خانم ها)

خواص دمنوش جنسینگ و عسل نیوشا

۱۴- بر طرف ساختن یا بهبود مشکلات جنسی در هر دو جنس

۱۵- رفع خستگی، ضعف و بی حالی

۱۶- افزایش قدرت و توان سیستم قلبی و عروقی

۱۷- تنظیم فشار خون ( کاهش دهنده فشار خون در صورت بالا بودن آن و افزایش دهنده فشار خون در صورت پایین بودن آن)

۱۸- تنظیم سطح قند خون بدن

همانطور که اشاره شد در ترکیبات دمنوش جنسینگ و عسل نیوشا، چای سبز نیز موجود است است. آنتی اکسیدان موجود در چای سبز سبب شده تا از سرطان پیشگیری کند. علاوه بر آن آنتی اکسیدان‌های چای سبز با کاهش سطح کلسترول و تری گلیسیرید خون، عملکرد قلب و عروق را بهبود می‌بخشند.

همچنین مصرف چای سبز از آلزایمر جلوگیری و روند پیری را کاهش می‌دهد. یکی از خواص بارز چای سبز کمک به کاهش وزن و حذف چربی‌های بدن است. از خواص دیگر چای سبز می‌توان به تنظیم قند خون، کلسترول خون و فشار خون اشاره کرد. بهبود عملکرد کبد را نیز به تمامی این خواص اضافه کنید…

عسل، یکی دیگر از ترکیبات موجود در دمنوش جنسینگ و عسل نیوشا است که با وجود آن خاصیت این دمنوش چند برابر شده. همانطور که می‌دانیم عسل خواص درمانی بسیاری دارد و مصرف آن سبب افزایش سیستم ایمنی بدن شده و عفونت و باکتری را از بین می‌برد.

مصرف عسل می‌تواند رطوبت‌ها را از عمق بدن دفع کند. ضمن اینکه این خوراکی بسیار مغذی برای درمان و پیشگیری از انسداد عروق، سنگ‌های کلیه و کیسه صفرا و همچنین بیماری‌های مربوط به مجاری ادراری هم بسیار مفید است.

علاوه بر آن یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از عسل در این ترکیب خاصیت حمل کنندگی (carier) آن است. عسل حامل مواد موثره گیاهان است و این قابلیت را دارد که گیاهان دارویی مختلف را در بدن حمل کند و به محلی که این ماده موثره می‌خواهد اثر گذارد، ببرد و همچنین تأثیرگذاری بهتر دمنوش را تشدید می‌کند و به عنوان کمک کننده محسوب می‌شود. در واقع به کمک عسل خواص و مواد موثره این دمنوش با سرعت بیشتری به بدن خواهد رسید.

  • عکس پروفایل دخترونه غمگین متن دار
  • قابل توجه‌ترین ترکیبات فعال جنسینگ آمریکایی، گروهی از “تری ترپنویید ساپونین‌ها” معروف به “جینسنوزیدها” هستند. عمده‌ترین جینسنوزید موجود در جنسینگ آمریکایی جینسنوزید Rb1 است. تانن‌ها، الیگوساکاریدها، مونو ساکاریدها (گلوکز، گالاکتوز، آرابینوز، رامنوز و مانوز)، ترکیبات فنلی، اسیدهای آمینه، روغن‌های فرار، ویتامین‌ها و مواد معدنی از ترکیبات دیگر جنسینگ هستند.

    رت‌های نر درمان شده با جنسینگ کاهش معنی داری در تأخیر بروز رفتارهای مقاربتی از خود نشان دادند. در تمامی دوزهای جنسینگ سطوح پرولاکتین پلاسما به طور معنی داری کاهش یافته بود.

    این نتایج نشان می‌دهند که جنسینگ آمریکایی به طور معنی داری بروز رفتار مقاربتی را تسهیل می کند.ممکن است اثر جنسینگ آمریکایی در تحریک رفتار مقاربتی در رت نر به دلیل اثر آن در انتقال عصبی دوپامینرژیک باشد.

    مطالعات اخیر روی حیوانات آزمایشگاهی نشان داده اند که هر دو جنسینگ آسیایی و آمریکایی عملکرد میل جنسی و گرایش جنسی را افزایش می‌دهند. این اثرات جنسینگ ممکن است به دلیل تغییرات در ترشح هورمون نباشد، بلکه به سبب اثرات مستقیم جنسینگ یا ترکیبات جینسنوزیدی بر سیستم عصبی مرکزی و بافت‌های گونادال (اندام‌های تولید مثلیِ تولید کننده سلول جنسی) باشد. همچنین درمان با جنسینگ آمریکایی برسیستم عصبی مرکزی اثر می‌گذارد و به طور معنی داری فعالیت کاتکول آمین‌های هیپوتالاموسِ درگیر در تسهیل رفتار گرایش جنسی و ترشح هورمون را تغییر می‌دهد.

    ۲- بهبود عملکرد عصبی – شناختی

    در سال ۲۰۱۰، مطالعه‌ای بر روی اثر جنسینگ آمریکایی بر عملکرد عصبی- شناختی انجام شد و نتایج آن در مجله (Psychopharmacology (Berl به چاپ رسید. جینسنوزیدهای جنسینگ آمریکایی، خواص افزایش‌دهنده عملکرد شناختی در انسان را نشان داده‌اند.

    به این منظور در یک آزمایش تصادفی بین ۳۲ بزرگسال جوان سالم، اثرات ۳ غلظت (۱۰۰، ۲۰۰، ۴۰۰ میلی گرم) از جنسینگ آمریکایی استاندارد شده با ۱۰/۶۵ درصد جینسنوزید، بر خلق حاد، عملکرد عصبی شناختی و قند خون ارزیابی شد. به دنبال مصرف جنسینگ، بهبود قابل توجهی در عملکرد حافظه کاری (WM) مشاهده شد. عملکرد حافظۀ فضایی هم با تمامی دوزها بهبود یافت.

    بر اساس این مطالعه، افزایش قوای “حافظه کاری” به دنبال تجویز جنسینگ آمریکایی به اثبات رسید. این اثرات، متمایز از جنسینگ آسیایی هستند و نشان می‌دهد که ویژگی‌های “اثرگذاری بر ذهن و رفتارِ” جنسینگ آمریکایی به طور معنی‌داری به پروفایل‌های جینسنوزید بستگی دارد.

    ۳- تسکین علائم سرماخوردگی

    خواص دمنوش جنسینگ و عسل نیوشا

     عصاره‌های غنی از پلی ساکارید جنسینگ، تکثیر سلول‌های طحال و فعالیت ماکروفاژها در کشت‌های سلولی را افزایش می‌دهد، همچنین سبب افزایش تحریک ایمونوگلوبین، IgG(G، عامل مقاومت بدن نسبت به عفونت) در موجود زنده و تولید فاکتور نکروز توموری (TNF، یک میانجیگر برای محافظت بدن در برابر عفونت و بدخیمی) از ماکروفاژها می‌شود.

    در آزمایشات انجام شده، ماکروفاژهای تیمار شده موش با عصاره‌ی جنسینگ آمریکاییِ حاوی ۱۰ درصد جینسنوزید، بیان نیتروز اکسید ناشی از لیپو پلی ساکاریدها را مهار کرد.

    ۴- افزایش نشاط و انرژی

    جنسینگ آمریکایی، یک تونیک (نیروزا) کلی و آداپتوژنز (یا سازش زا، که سبب افزایش مقاومت و سرزندگی جسمانی می‌شود)، برای حفظ مقاوت بدن نسبت به عوامل نامطلوب و هوموستازی است و سبب افزایش عملکرد فیزیکی و جنسی، افزایش نشاط، کاهش استرس و جلوگیری از پیری می‌شود.

    این اثرات از طریق اثر بر محور هیپوتالاموس-هیپوفیز-آدرنال و محور هیپوتالاموس-هیپوفیز-گنادال یا به طور کلی از طریق اثرات آنتی‌اکسیدانی یا جذب اکسیژن و گلوکز سلولیِ افزایش یافته، ایجاد می‌شوند.

    ۵- تقویت حافظه

    یافته‌ها نشان می‌دهند که جینسنوزیدِ Rb1، که یک ساپونین در جنسینگ آمریکایی است، اثرات مفیدی بر حافظه و یادگیری دارد و ظاهرا این کار را از طریق اثر بر سیستم کلروژنیک انجام می‌دهد.

    در مطالعات هیبریداسیون نشان داده شد که Rb1 ، بیان کولین استیل ترانسفراز و trkA mRNAs در قسمت جلویی مغز، و بیان mRNA ی عاملِ رشد عصب در هیپوکامپ (مرکز ذخیره اطلاعات و حافظه و همچنین ارتباط بین احساسات و حواس ظاهری در مغز) را افزایش می دهد.

    ۶- ضد سرطان

     در سال ۲۰۰۷ مطالعه‌ای روی فعالیت ضد تکثیری ریشه جنسینگ آمریکایی حرارت دیده و ترکیبات جینسنوزیدی آن انجام شد و نتایج آن در مجله Planta Medica به چاپ رسید. با بخاردهی ریشه در دمای ۱۲۰ درجه سلسیوس، محتوی جینسنوزید Rg3 که در مطالعات قبلی به عنوان یک ترکیب ضدسرطانی شناخته شده است، به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد.

    بر اساس مطالعه‌ای در سال ۲۰۰۳، مصرف طولانی مدت جنسینگ باعث کاهش استرس اکسیداتیو وابسته به سن، در رت می‌شود. جنسینگ می‌تواند از افزایش تولید اکسیدان و آسیب اکسیداتیو پروتئین مرتبط با سن، در رت ها جلوگیری کند.

    در سال ۲۰۰۸، اثرات حفاظت شیمیایی ریشه جنسینگ آمریکاییِ تحت فرآیند حرارتی بر سلول‌های سرطانی سینه بررسی و نتایج آن در مجله Anticancer Research به چاپ رسید. عصاره جنسینگ آمریکایی ممکن است اثرات ضدتکثیری قطعی بر سلول‌های سرطان داشته باشد. در این مطالعه، ساختار شیمیایی هر دو جنسینگ آمریکایی تیمار نشده و حرارت دیده شده و فعالیت‌های ضد تکثیری آن‌ها بر سلول‌های سرطان سینه انسان ارزیابی شد.

    در مقایسه با عصاره تیمار نشده، عصاره تحت فرآیند حرارتی (۲ ساعت بخاردهی شده) به طور قابل توجهی فعالیت ضدتکثیری را افزایش و به طور قابل توجهی تعداد سلول‌های زنده را کاهش داد. در نتیجه ریشه جنسینگ آمریکایی حرارت دیده به طور قابل توجهی فعالیت ضدتکثیری را افزایش می‌دهد و بر ویژگی‌های چرخه سلولی اثر می گذارد.

    ۷- ضد پیری

     ۷۱ فرد با سن بالای شصت سال به طور تصادفی به گروه‌های تحت درمان و کنترل تقسیم شدند. به ۳۶ مورد، به عنوان گروه تحت درمان، شربت حاوی ترکیبات جنسینگ آمریکایی داده شد و به ۳۵ فرد، شربت حاوی جنسینگ آمریکایی به عنوان گروه کنترل تجویز شد.

    نرخ اثرگذاری کل بر علائم مرتبط با پیری در گروه تحت درمان ۸۸/۸۹ درصد و در گروه کنترل ۶۸/۵۷ درصد بود که به طور قابل توجهی با یکدیگر تفاوت داشتند. در گروه تحت درمان، سن فیزیولوژیکی (سن و توان عملکردی اعضاء بدن، نه سن شناسنامه ای فرد) از ۷۵۱/۷۷ به ۷۴۳/۵۳ کاهش یافت که نرخ مؤثر آن ۶۸/۵۷ درصد بود.

    ۸- تنظیم قند خون

     جنسینگ، یکی از گیاهانی است که بنابر فرضیه‌ها در متابولسیم کربوهیدرات و دیابت شیرین نقش دارد. در سال ۲۰۰۰، یک مطالعه‌ی بالینی کوتاه مدت بر روی اثر جنسینگ آمریکایی بر میزان قند خون بعد از غذا در افراد دیابتی و افراد مبتلا به دیابت شیرین نوع ۲ انجام شد و نتایج آن در مجله Archives of Internal Medicine به چاپ رسید.

    به این منظور، ۱۰ فرد غیر دیابتی ( با متوسط سن ۳۴ سال) و ۹ فرد با دیابت شیرین نوع ۲ (با متوسط سن ۶۲ سال) به طور تصادفی ۳ گرم جنسینگ یا کپسول‌های دارونما، ۴۰ دقیقه قبل یا همراه با ۲۵ گرم گلوکز خوراکی برای آزمون چالش گلوکز (GCT) دریافت کردند. بر اساس نتایج، هنگامی که جنسینگ ۴۰ دقیقه قبل از گلوکز خوراکی دریافت شد، کاهش معنی داری در قند خون مشاهده شد.

    جنسینگ آمریکایی میزان قند خون بعد از غذا را در هر دو گروه مورد مطالعه کاهش داد. در افراد غیردیابتی، به منظور جلوگیری از کاهش قند خون (هیپوگلیسمی) ناخواسته، ممکن است این موضوع که جنسینگ آمریکایی همراه با وعده غذایی میل شود، مهم باشد.

    مکانیسم اثر ریشه ی جنسینگ آمریکایی در درمان انواع دیابت نامشخص است. مطالعات نشان داده‌اند که جنسینگ آمریکایی تولید انسولین را افزایش و مرگ سلول های بتا-پانکراس را کاهش می دهد.

    ۹- تنظیم کلسترول خون

     در سال ۲۰۱۲، مطالعه‌ای روی تأثیر جنسینگ آمریکایی قرمز (ARG) بر موش‌های دیابتی انجام شد و نتایج آن در مجله Journal of Food Science به چاپ رسید. گروه درمان شده با جنسینگ آمریکایی قرمز به طور قابل توجهی سطوح گلوکز خون نسبتا پایین‌تری را نسبت به گروه کنترل نشان داد.

    بر اساس نتایج، استفاده از جنسینگ بهبود قابل ملاحظه ای را در سطوح گلوکز، هموگلوبین گلیکوزیله (HbA1C)، انسولین وT3 آزاد (آزمایش سنجش عملکرد تیروئید) نشان داد. همچنین کاهش قابل توجهی در سطوح کلسترول سرم، تری گلیسریدها و LDL دیده شد.

    ابتدا این نکته را مد نظر قرار دهید که بر خلاف تصور عموم که چای و دمنوش های گیاهی را باید در دمای ۱۰۰ درجه دم کرد، قانون طلایی برای دم کردن دمنوش های گیاهی، آب ۸۲ درجه است. و قرار دادن دمنوش در آب ۱۰۰ درجه تاثیر مواد موثره گیاهان را کم می‌کند.

    برای تخمین درجه دمای آب حدود ۸۲ درجه دو راه ساده دارید . گوشتان را متوجه صدای کتری کنید. در حدود این دما و قبل از به جوش آمدن آب، بیشترین صدا را از کتری می‌شنوید . همین موقع شعله را خاموش و چای را دم کنید و یا کتری جوش آمده را خاموش کنید، بعد از ۳ دقیقه دمای آب برای دم کردن دمنوش ایده آل است.

    در یک لیوان محتوی آب با دمای طلایی!!‌ یک عدد تی بگ دمنوش جنسینگ و عسل نیوشا را قرار دهید و روی آن را بپوشانید (ترجیحا از لیوان دمنوش استفاده کنید). پس از ۱۰ دقیقه، دمنوش شما آماده نوشیدن است. از نوشیدن لذت ببرید.

    دمنوش جنسینگ و عسل نیوشا از گروه مخلوط چای سبز نیوشا و بدون هیچ گونه افزودنی می باشد.

    جنسینگ آمریکایی به طور سنتی به صورت چای به عنوان تونیک (نیروزا) و آفرودیزیاک (داروی مقوی نیروی جنسی) استفاده می‌شود. جوشانده‌ی آن برای تسکین سردرد و مشکلات زنان به کار می‌رود. بنابر گفته ها ریشه جنسینگ آمریکایی از دیدن کابوس در کودکان و نوزادان جلوگیری می‌کند و مشکلات نفخ و کولیک را درمان می‌کند.

    هندی‌ها از جنسینگ برای درمان انواع اختلالات از جمله ناراحتی معده و چشم درد استفاده می‌کنند. بومیان آمریکا از این گیاه  به عنوان یک ضد درد، ضد انعقاد، خلط آور، تقویت کننده هضم، کمک کننده به مشکلات زنان و یک مقوی کلی استفاده می کنند. 

    دوزهای خوراکی که در تحقیقات علمی مورد مطالعه قرار گرفته است:

    بر اساس مونوگراف های کمیسیون E آلمان، ۱-۲ گرم از پودر خام ریشه خشک شده، روزانه تا ۳ ماه می‌تواند مصرف شود. در بسیاری از آزمایشات بالینی، دوز ریشه خام در محدوده ۳-۰/۵ گرم/ روزانه و دوز عصاره ها معمولا در محدوده ۱۰۰-۴۰۰ میلی‌گرم است.

    جنسینگ باید ۲ ساعت مانده به هر وعده غذایی مصرف شود؛ اگر خیلی قبل‌تر از غذا مصرف شود ممکن است قند خون را به میزان زیاد کاهش دهد. برای اطلاع از بهترین زمان مصرف همین حالا با ما تماس بگیرید

    عوارض جانبی حاصل از مصرف خوراکی جنسینگ، شامل اسهال، خارش، بیخوابی، سردرد و عصبانیت است. جنسینگ آمریکایی در برخی افراد، ممکن است باعث ضربان قلب سریع، افزایش یا کاهش فشار خون، حساسیت پستان و خونریزی در زنان شود. عوارض جانبی غیرمتداول گزارش شده شامل سندرم استیونز-جانسون (نوعی بیماری پوستی)، آسیب کبدی و واکنش‌های آلرژیک شدید است.

    ما شرکتی هستیم که معتقدیم در دنیای امروز و با پیشرفت های روزافزون علمی در عرصه فضای مجازی، نظام های توزیع سنتی کالا و فروش محصولات تولید شده این شرکت را، از طریق فروشگاه ارمغان طبیعت در اختیار شما دوستان قرار دهیم.

    گرگان

    هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه شما *

    نام *

    ایمیل *

    زمان تقریبی ارسال محصولات ۳ تا ۵ روز کاری می باشد.

    دمنوش معجون رویایی نیوشا از سری دمنوش‌های ترکیبی نیوشاست که از گیاهان پرسیاوشان، مرزنجوش و بابونه به همراه پودر عسل تشکیل شده  است. این دمنوش رویایی، آرامش و راحتی را برای شما فراهم کرده و با تنظیم عملکرد دستگاه‌های مختلف بدن نظیر دستگاه گوارش سلامتی و شادابی را برای بدن به ارمغان می‌آورد. ترکیب این گیاهان در دمنوش معجون رویایی نیوشا ترکیبی بی‌نظیر با خواصی شگفت انگیز پدید آورده‌اند و هر کدام به خودی خود داروخانه‌ای هستند که می‌توانند در زمینه‌های مختلف به سلامت افراد کمک کنند. پیشنهاد می‌شود برای پیشگیری از استرس و تقویت اعصاب روزانه دمنوش مثلثی معجون رویایی نیوشا مصرف شود.

    این دمنوش آرامش بخش اعصاب، بهبود دهنده عملکرد دستگاه گوارش، تنظیم کننده فشار خون و رفع کننده اسپاسم‌های عضلانی می‌باشد. مصرف روزانه دمنوش معجون رویایی علاوه بر خواص فوق، مو را تقویت و از ریزش آن جلوگیری می‌کند. دمنوش معجون رویایی نیوشا دربسته بندی ۱۲ عددی و به صورت تی بگ هرمی (مثلثی) ۳ گرمی عرضه شده و مصرف آن خواص زیادی را به همراه دارد. برای آشنایی با خواص هر کدام از ترکیبات دمنوش معجون رویایی نیوشا با ما همراه باشید.

    چای رزماری و گل محمدی کیسه ای نیوشا از خواص و فواید سه گیاه شفا بخش چای سبز، رزماری و گل محمدی برخوردار است. تسریع کاهش وزن، افزایش گردش خون، تقویت قوای ج ن س ی و درمان مشکلات روحی نظیر افسردگی و استرس از جمله خواص این مخلوط می باشد. اگر به دنبال دارویی هستید که آرامش بخش باشد و استرس و اظطراب را از شما دور کند. به شما پیشنهاد می‌کنیم به جای استفاده از داروهای شیمیایی، روزانه چای رزماری و گل محمدی کیسه ای نیوشا را مصرف نمایید و از چین و چروک خداحافظی کنید. برای آشنایی بیشتر با این دمنوش پر خاصیت با ما همراه باشید.

    دمنوش چای سبز و زوفا نیوشا یکی از انواع دمنوش نیوشا ، دارای طعمی خوش و خواص درمانی بسیار است. از چای سبز و زوفا برای درمان بیماریهای مربوط به دستگاه تنفس مانند سرفه، سیاه سرفه، برونشیت و آسم استفاده می شود.

    مواد موثره این گیاه سبب افزایش فشارخون، هضم غذا و همچینین کاهش تورم می شود. طبیعت زوفا گرم و خشک است. برای درمان افسردگی و استرس پیشنهاد می‌کنیم حتماً از چای سبز و زوفا نیوشا استفاده کنید.

    چای به لیموی کیسه‌ای نیوشا که به آن چای آرامش نیز می گویند از بهترین و مفیدترین نوشیدنی ها برای انسان است. اسانس این دمنوش هم در صنایع غذایی و تهیه انواع عطر و ادکلن بسیار پرکاربرد است. امروزه به لیمو از جمله گیاهانی است که در باغ های آروماتیک کشورهای اروپایی به وفور کشت می شود. ترکیب به لیمو با چای سبز سبب شده تا خاصیت آنتی اکسیدانی دمنوش چای به لیموی کیسه‌ای نیوشا چندین برابر شود. برای آشنایی بیشتر با دمنوش به لیموی کیسه‌ای نیوشا با ما همراه باشید.

    با مصرف روزانه چای سیب ترش کیسه‌ای نیوشا استرس و اظطراب را کاهش دهید . پکتین (ژلاتین گیاهی) موجود در سیب به یک پوشش تسکین دهنده برای روده به کمک باکتری های روده تبدیل می شود و دردهای معده را کاهش می دهد. چای سیب ترش کیسه‌ای نیوشا حاوی ویتامین B6 و از پوکی استخوان پیشگیری می‌کند. سیب ترش سرشار از ویتامین ها٬آنزیم های مفید و مواد معدنی می باشد که سیستم اعصاب بدن و قلب و عروق را تقویت می کند.بنابراین نوشیدن چای سیب ترش قبل از خواب یک خواب خوب شبانه برای شما رقم می زند. دمنوش چای سیب ترش کیسه‌ای نیوشا  را می‌توان یکی از دمنوش های گیاهی برای کاهش وزن نام برد. برای آشنایی بیشتر با خواص این دمنوش با ما همراه باشید.

    یکی دیگر از انواع دمنوش های ترکیبی گیاهی، دمنوش چای سبز و بهارنارنج نیوشا نام دارد. بهار نارنج، به گل های سفید رنگ درخت نارنج گفته می شود که در فصل بهار شکوفا می شوند. بهار نارنج از خانواده سٌدابیان است و خاصیت آرام بخشی دارد. شکوفه های بهار نارنج نماد شادی ، شجاعت و عشق هستند. افزودن عصاره بهارنارنج به این چای طعم خوش و عطر عالی  به دمنوش چای سبز و بهارنارنج نیوشا داده. علاوه بر آن  این گیاه، دارویی مقوی و ملیّن است که برای درمان بی خوابی و آرام کردن اعصاب بسیار موثر است.این دمنوش خواص درمانی زیادی دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

    مخلوط چای سبز و لیمو نیوشا ترکیب ایده آل برای تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر بیماری ها می شود.  همچنین دمنوش چای سبز و لیمو در کاهش وزن و لاغری بسیار موثر است. ویتامین C موجود در چای سبز و لیموی نیوشا، بسیار زیاد است، در نتیجه برای سرماخوردگی بسیار مفید می باشد.

    چای لیمو کیسه ای نیوشا بسیار پر خاصیت بوده و دم کرده آن با عطر لیمو بسیار ایده آل است. به احتمال زیاد تاثیر بی نظیر چای سبز را دیده و یا شنیده اید، افزودن مقداری لیموترش به چای سبز میزان حفظ آنتی اکسیدان های این نوع چای در مقایسه با چای سبز عادی، پنج برابر می گردد. از خواص این دمنوش تسکین سردرد، درمان مشکلات معده و بهبود سرما خوردگی است.

    یکی از محبوب‌ترین دمنوش‌هایی که در شرکت نیوشا بر پایه چای سبز تولید می‌شود دمنوش نعناع فلفلی نیوشا است. به جرئت می‌توان گفت از دمنوش‌هایی است که کمتر کسی هست که از طعم بی نظیرش احساس رضايت نكرده باشد. و علت این محبوبیت هم وجود منتول در این نوشیدنی است. البته شاید با ارزش‌ترین ترکیب در ساختار ارگانیک این نوشیدنی نیز همین منتول باشد. از مهمترین خواص این دمنوش که در ادامه به طور مفصل در مورد آن صحبت می‌کنیم می‌توان به کاهش اشتها و در واقع کاهش وزن، بهبود مشکلات گوارشی به خصوص معده و آرام‌بخش بودن اشاره کرد. دمنوش نعناع فلفلی نیوشا در بسته بندی ۲۰ عددی به صورت تی بگ (کیسه‌های) ۲ گرمی برای مصرف راحت تر شما عزیزان آماده شده است. در ادامه با ارمغان طبیعت برای معرفی کامل این محصول همراه باشید.

    نام کاربری یا ایمیل *

    رمز عبور *

    ورود

    هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

    34,000 تومان

    هر جعبه چای جنسینگ و عسل نیوشا از 20 عدد چای کیسه ای به وزن خالص 40 گرم و هر چای کیسه ای از 1 گرم چای سبز و 1 گرم جنسینگ و عسل تشکیل شده است.

    جنسینگ گیاهی چند ساله و کم رشد است که از یک کلمه چینی به معنی ریشه گیاه گرفته شده است،این گیاه در مزارع کره و چین در قرن 16 میلادی کشت شد اما بعدا در قرن بیستم چون این میزان کشت جوابگوی نیاز مردم نبود به صورت تولید تجاری در کره کاشت شد و هم اکنون در 4 کشور چین،کره جنوبی،آمریکا و کانادا کشت می شود.

    جنسینگ اثربخشی وارفارین را کاهش می‌دهد و ممکن است باعث لخته شدن خون شود. جنسینگ را با داروهای ضد افسردگی مانند مانند فنلزین (ناردیل) و ترانیل سیپرومین (پارنات) استفاده نکنید. جنسینگ را با داروهای ضد دیابت استفاده نکنید چون باعث کاهش بیش از حد قند خون می شود برخی از این داروها عبارتند از گلیمپیرید (آماریل)، گلیبوراید، انسولین، پیوگلیتازون (آکتوز)، روسیگلیتازون (آواندیا)، کلرپروپامید (دیابینز)، گلیپیزید (گلوکوترول) و تولبوتامید.

    خواص دمنوش جنسینگ و عسل نیوشا

    بهترین زمان مصرف جای جنسینگ و عسل 2 ساعت مانده به هر وعده غدای می باشد.

    هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه شما *

    نام *

    ایمیل *

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    هر جعبه چای آلوورا و عسل کیسه ای نیوشا از 20 عدد چای کیسه ای به وزن خالص 40 گرم و هر چای کیسه ای از 1 گرم چای سبز و 1 گرم پودر آلوورا و عسل تشکیل شده است.

    هر جعبه چای بهارنارنج کیسه ای نیوشا از 20 عدد چای کیسه ای به وزن خالص 40 گرم و هر چای کیسه ای از 1 گرم چای سبز و 1 گرم چای بهارنارنج تشکیل شده است.

    هر جعبه چای به لیمو از 20 عدد چای کیسه ای به وزن خالص 40 گرم و هر چای کیسه ای از 1 گرم چای سبز و 1 گرم به لیمو تشکیل شده است.

    هر جعبه چای رزماری و گل محمدی کیسه ای نیوشا از 20 عدد چای کیسه ای به وزن خالص 40 گرم و هر چای کیسه ای از 1 گرم چای سبز و 1 گرم رزماری و گل محمدی تشکیل شده است.

    هر جعبه چای مثلثی نعناع فلفلی نیوشا از 12 عدد چای کیسه ای به وزن خالص 36 گرم و هر چای کیسه ای از 1.5 گرم چای سبز و 1.5 گرم نعناع فلفلی تشکیل شده است.

    هر جعبه چای لیمو نیوشا از 20 عدد چای کیسه ای به وزن خالص 40 گرم و هر چای کیسه ای از 1 گرم چای سبز و 1 گرم لیمو تشکیل شده است.

    فروشگاه دمنوشان،
    فروش انواع دمنوش و چای نیوشا با مشاوره رایگان

    پرداخت آنلاین با کلیه کارت های شتاب و تحویل در محل

    نام کاربری یا آدرس ایمیل *

    گذرواژه *

    مرا به خاطر بسپار ورود

    گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

    آدرس ایمیل *

    گذرواژه *

    عضویت

    مرا به خاطر بسپار

    خانه » محصولات » دمنوش مخلوط چای سبز » چای جنسینگ و عسل کیسه ای نیوشا

    خواص دمنوش جنسینگ و عسل نیوشا

    ۳۴۰,۰۰۰ ریال

    یکی از پرخاصیت‌ترین دمنوش های ترکیبی نیوشا ، دمنوش چای جنسینگ و عسل کیسه ای نیوشا که مخلوطی از چای سبز است. این دمنوش خواص درمانی زیادی دارد و برای تقویت حافظه و پیشگیری از آلزایمر است. با مصرف روزانه دمنوش چای جنسینگ و عسل کیسه ای نیوشا از سرطان جلوگیری کنید. برای آشنایی بیشتر با این دمنوش با ما همراه باشید و اطلاعات مفیدی کسب نمایید.

    اگر طرفدار دمنوش های گیاهی هستید و از آنها برای درمان بیماری‌های خود استفاده می‌کنید. پیشنهاد ما به شما این است که دمنوش چای جنسینگ و عسل کیسه ای نیوشا را امتحان کنید و از خواص بی‌شمار آن بهره ببرید. چای جنسینگ و عسل کیسه ای نیوشا دارای خواص بی‌شماری است و از آنجایی که این دمنوش با  چای سبز  ترکیب شده ویژگی ها و فواید چای سبز  را هم شامل می‌شود. چای سبز برای سلامتی بدن از جمله کاهش وزن و لاغری بسیار مشهور است. دمنوش چای جنسینگ و عسل کیسه ای نیوشا نیز موجب رفع خستگی و تند خلقی شده و برای تنظیم ضربان قلب و فشار خون بسیار موثر خواهد بود. در ضمن اگر می‌خواهید از پیری جلوگیری کنید و روند آن را کاهش دهید روزانه از دمنوش چای جنسینگ و عسل کیسه ای نیوشا مصرف نمایید. برای آشنایی بیشتر با خواص و مزایای این دمنوش با ما همراه باشید.

    یکی از محبوب‌ترین داروهای گیاهی و بسیار از آن در درمان بیماری‌ها استفاده می‌شود جنسینگ است. جنسینگ حاوی ترکیباتی به نام Saponins است که بر اساس گزارش مؤسسه ملی سلامت می تواند میزان کلسترول بد را کاهش داده و کلسترول خوب را حفظ نماید. همچنین، در رفع خستگی، نوسانات خلقی، استرس و سندرم پیش از قاعدگی خاصیت اثربخشی دارد. مصرف جنسینگ برای کودکان و نوجوانان توصیه نمی شود

    . جینسینگ یک تقویت کننده طبیعی است که به انرژی زایی ذهن و بدن کمک می کند. جنسینگ یکی از ترکیبات دمنوش چای جنسینگ و عسل کیسه ای نیوشا است که با مصرف آن، می‌توانید از این خواص بهره ببرید.

    عسل، یکی از مواد موجود در چای جنسینگ و عسل کیسه ای نیوشا است که با وجود آن خاصیت این دمنوش چند برابر شده. عسل خواص درمانی بسیاری دارد و مصرف آن سبب افزایش سیستم ایمنی بدن شده و عفونت و باکتری را از بین می‌برد. همانطور که گفتیم چای جنسینگ و عسل کیسه ای نیوشا ، روند پیری را کاهش می‌دهد و همچنین  مشکلات قلبی را درمان می‌کند. ترکیب عسل، یکی از دلایل این درمان است.

    دمنوش چای جنسینگ و عسل کیسه ای نیوشا مخلوطی از چای سبز  است. آنتی اکسیدان موجود در چای سبز سبب شده تا از سرطان پیشگیری کند. همچنین مصرف چای سبز  از آلزایمر جلوگیری و روند پیری را کاهش می‌دهد. یکی از خواص بارز چای سبز کمک به کاهش وزن و حذف چربی های بدن است. با نوشیدن دمنوش چای جنسینگ و عسل کیسه ای نیوشا از سرطان این بیماری خاص و خطرناک جلوگیری کنید.

    جنسینگ اثرات مفیدی در حافظه و یادگیری بهتر دارد. این گیاه با اثر گذاشتن بر روی کلروژنیک، سبب تقویت حافظه می شود. جنسینگ رشد عصب در هیپوکامپ(مرکزی که اطلاعات و حافظه در مغز را ذخیره می‌کند) را افزایش می دهد.

    دمنوش جنسینگ و عسل نیوشا را متناسب با علاقه خود نسبت به رنگ و غلظت چای، ۱ یا ۲ کیسه چای در فنجان یا قوری مناسب که محتوی آب جوش است، قرار دهید. پس از ۱۰ دقیقه، کیسه چای را خارج نموده و از نوشیدن لذت ببرید.

    چای جنسینگ و عسل مخلوط چای سبز نیوشا از گروه مخلوط چای سبز نیوشا و بدون هیچ گونه افزودنی می باشد. این دمنوش در پک های زیر موجود است:

    بنابراین شما عزیزان می‌توانید قبل از خرید به کمک مشاورین نیوشانوش، طبق مشکلاتی که دارید پکیج متناسب با بیماری خود را انتخاب کنید. از آنجایی که مصرف زیاد و نادرست داروهای گیاهی ممکن اختلالاتی در بدن ایجاد کند، نیوشا‌ نوش با کنترل دز مصرفی گیاه، تمامی دمنوش‌های خود را به مشتریان عرضه می‌کند.

    ارسال به سراسر ایران در کوتاه ترین زمان

    هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه شما *

    نام *

    ایمیل *

    نحوه ثبت سفارش روش ارسال سفارشات شیوه های پرداخت وجه

    سوالات رایج مشتریان حریم خصوصی شرایط استفاده مشاوره پیش از خرید تالار گفتگو

    عضویت تماس با ما درباره ما استخدام در یوشا پیشنهادات ، انتقادات ، شکایات نمایندگی نیوشا

    عضویت در خبرنامه نیوشانوش

    34,000 تومان

    جینسینگ گیاهی است که در طب سنتی به نوشدارو و گیاه جوانی معروف است. این گیاه مقوی، انرژی زا و نیروبخشی فوق العاده است که بنیه از دست رفته بدن را باز میگرداند. از دیگر خواصچای جنسینگ نیوشا عبارتند از: افزایش فوق العاده متابولیسم بدن، تقویت قوای جنسی، تقویت سیستم ایمنی بدن، افزایش تمرکز و حافظه، کمک به عضله سازی، بهبود دهنده نوسانات خلقی و سندورم پیش از قاعدگی.

    دمنوش چای سبز جینسینگ عسل نیوشا جوانی و نشاط را به شما هدیه می کند. این دمنوش را می توان به جای نوشیدنی های انرژی زای پر ضرر مصرف کرد تا در مواقع خاص سطح هوشیاری بالا رود. جنسینگ به دلیل بالا بردن انرژی، هوشیاری و تقویت حافظه نوشیدنی بسیار مناسبی برای حصلین و افراد پرمشغله است.

    چای سبز و جنسینگ نیوشا (چای جنسینگ) یکی از محصولات متعلق به دسته ترکیبات چای سبز نیوشاست. چتی جنسینگ به دلیل خواص بسیار زیادی که دارد به نوشدارو معروف است. این چای با طبع گرم می تواند نشاط و سرزندگی را به افراد سردمزاج خصوصا بلغمی ها ببخشد. چای جنسینگ نیوشا به نوعی یک نوشیدنی انرژی زا محسوب می شود. این چای در تقویت حافظه و تمرکز و بهبود سیستم عصبی نیز بسیار موثر است.

    خواص دمنوش جنسینگ و عسل نیوشا

    جینسینگ گیاهی است که کاربرد آن در طب سنتی پیشینه ای چند هزار ساله دارد. خواص این گیاه به قدری زیاد است که نام آن را نوشدارو گذاشته اند. در طب چینی در درمان اکثر بیماری ها و مشکلات جسمی و روحی از جسنینگ استفاده می شده است. جایگاه این گیاه در تمدن باستان و کشورهای شرق آسیا به گونه ای است که از عمدتا پادشاهان و فرمانروایان توان استفاده از این گیاه را داشته اند. این گیاه برای تقویت بنیه و جوان نگه داشتن پادشاهان مورد اسفاده قرار می گرفته است و قیمت آن بسیار بالا بوده است.

    این گیاه کندرو و کم رشد بومی نواحی شرقی آسیا و شمال آمریکا است. جنسینگ انواع مختلفی دارد. قسمت مورد استفاده و پرخاصیت جنسینگ ریشه آن است. در طب سنتی چین تقریبا برای تمامی بیماری ها نسخه ای دارای جیسنیگ تجویز می شده و افراد ریشه را می جویده و یا در غذا می ریختند.

    از جینسنگ در طب سنتی برای درمان دیابت، تقویت قوای جسمی و جنسی و نیز به عنوان مکمل غذایی استفاده می‌شده‌است. در طب نوین نیز مطالعات نشان داده‌اند که استفاده از جینسنگ به عنوان مکمل غذایی باعث بهبود کیفیت زندگی شده‌ است که می‌تواند به خاطر خاصیت ضدالتهابی جینسنوزایدها و اثر آن‌ها در مقابله بهتر بدن با استرس باشد. برای درمان سرطان نیز این گیاه بسیار توصیه می‌شود.

    جینسنگ را به عنوان یک عامل پیشگیری‌کننده و نیز اعاده‌کننده و کارا به منظور افزایش ظرفیت جسمانی و ذهنی و روانی تأیید کرده و نقش به سزای آن را به منظور کمک در بهبود عوارضی چون ضعف، ناتوانی، از دست دادن تمرکز در طول دوره نقاهت مورد توجه قرار داده‌است.

     

    گیاه جینسینگ دارای آثار متعدد فارماکولوژیکی از جمله دارای اثر ضدخستگی (تقویت‌کننده قوای جسمی و فکری) می باشد. مطالعات آزمایشگاهی نشان داده بسیاری از اثرات ضدخستگی جینسینگ به اثر محرک جینسینگ روی سیستم اعصاب مرکزی مربوط است. همچنین مصرف آن باعث افزایش انرژی ذهنی و بهبود قدرت ادراک می شود.

    مطالعات نشان داده که مصرف جینسینگ خستگی ناشی از بیماری مالتیپل اسکلروزیس یا ام اس را درمان می کند.

    جینسینگ برای تقویت حافظه و بهبود توانایی های شناختی مفید می باشد، همچنین آنتی اکسیدان های موجود در جینسینگ از ابتلا به زوال عقل و آلزایمر پیشگیری می کند.

    تحقیقات نشان داده که جینسینگ علائم یائسگی مانند گرگرفتگی، تعریق شبانه، نوسانات خلقی، تحریک پذیری، اضطراب، افسردگی، خشکی واژن، کاهش میل جنسی، افزایش وزن، بی خوابی و ریزش مو را کاهش می دهد.

    همچنین در بهبود بیماری های روحی، کسلی، بیحالی و سندروم پیش از قاعدگی در بانوان نیز مفید است.

    گیاه جینسینگ از موثرترین مواد برای تسریع روند بهبود آسیب‌های ناشی از تابش‌های رادیواکتیو است. این گیاه عاملی برای تقویت سیستم دفاعی بدن در مواجهه با بیماری‌ها به شمار می‌رود. این نوشیدنی گزینه مناسبی برای کسانی است که دفعات متعدد در طول سال دچار سرماخوردگی و دیگر بیماری ها می شوند.

    جینسینگ یا جینسنگ به عنوان یک داروی گیاهی دارای ویژگی‌های آنتی‌اکسیدانی بسیار قوی است. ورزش، افزایش سن، خوردن غذاهایی که قند زیادی دارند، مسموم‌کننده‌های محیطی، مواد شیمیایی و استرس تولید رادیکال‌های آزاد اکسید کننده را در بدن افزایش می‌دهد. افزایش رادیکا‌ل‌های آزاد موجب آسیب دیدن سلول‌ها و در نتیجه پیری زودرس، مشکلات متابولیک و تاخیر در بهبودی بدن بعد از ورزش می‌شود.

     

     

    یکی از مزایای جینسینگ توانایی آن به عنوان یک مهار کننده طبیعی اشتها می باشد، همچنین جینسینگ متابولیسم بدن شما را افزایش داده و برای درمان چاقی مفید می باشد.

    گیاه جینسینگ در از دست دادن چربی های اضافه ی بدن مفید است به این دلیل که متابولیسم بدن را بالا میبرد و در حین استفاده از آن در طول روز انرژی زیادی به بدن شما داده می شود.

    مطالعات متعدد نشان داده که جینسینگ سطح قند خون افراد مبتلا به دیابت نوع دو را کاهش می دهد و به عنوان درمان طبیعی برای دیابت به کار می رود، علاوه بر این جینسنگ حساسیت به انسولین را بهبود بخشیده و به کاهش سطح قند خون و هیپرگلیسمی افراد دیابتی کمک می کند.

    تحقیقاتی که در سال 2014 انجام شده نشان می دهد که مصرف جینسینگ باعث کاهش قند خون ناشتا در افراد دیابتی و افراد سالم می شود. پس نتیجه می گیریم که مصرف متعادل جینسینگ می تواند قند خون ناشتا را در افراد مبتلا به دیابت نوع دو کاهش دهد.

    هنوز اثر مصرف جینسینگ بر روی دیابت نوع یک بررسی نشده است.

    البته ناگفته نماند که جینسینگ می تواند در بعضی افراد باعث هیپوگلیسمی یا کاهش شدید قند خون شود، پس بهتر است پیش از مصرف جنسینگ حتما با پزشک خود نیز مشورت کنید.

     

    خواص دمنوش جنسینگ و عسل نیوشا

    از اصلی ترین خواص چای سبز و جنسینگ نیوشا می توان به موارد زیر اشاره کرد:
    • تقویت کننده بی نظیر قوای جنسی و جسمی و رفع کننده اختلال نعوظ
    • نیروزا و انرژی بخش فوق العاده
    • کمک به ایجاد هوشیاری سریع و رفع خستگی
    • رفع کننده نوسانات خلقی، استرس، افسردگی و سندروم پیش از قاعدگی
    • کند کننده روند پیری سلول ها (معروف به گیاه جوانی یا نوشدارو)
    • محرکی عالی در کاهش وزن افراد مبتلا به تیرویید کم کار
    • تقویت کننده سیستم ایمنی بدن
    • موثر در تقویت حافظه و تمرکز
    • بهبود دهنده سیستم خونرسانی بدن و سلولها و کاهش عوارض دوران یائسگی
    • بهبود دهنده عملکرد عضله سازی ورزشکاران

    100

    لاغری

    هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه شما *

    نام *

    ایمیل *

  • اموزش استفاده از اسپری تاخیری ویگا
  • امروزه اثربخشی و کارایی گیاهان دارویی بر هیچکس پوشیده نیست اما دغدغه های زندگی شهری و کمبود زمان و اهمیت سرعت انجام کار ها،استفاده از این گیاهان دارویی را در زندگی ها کمرنگ کرده است.محصولات ما که عمدتا به صورت کیسه ای (تیبگ) هستند.بهره مند شدن از خواص گیاهان دارویی را در هر موقعیتی و با حداکثر سرعت ممکن کرده اند.
    از طرفی با توجه به اهمیت استفاده ازدور مناسب گیاهان برای دریافت حداکثر اثربخشی و پیشگیری از بروز هرگونه عارضه احتمالی،ارائه این گیاهان به صورت تیبگ مزیتی بزرگ محسوب می شود.

    مشاوره محصولات:

    09125791407

    info@slmtnoush.com

    سبد خرید شما خالی است.

    سبد خرید شما خالی است.

    جنسینگ نام گیاهی دارویی به معنی «ریشه شخص» در زبان چینی می باشد که برای اولین بار توسط حکمای تمدن های جنوب شرقی آسیا کشف و مورد استفاده قرار گرفت .

    اگرچه این گیاه در زمان اکتشاف محصولی اشرافی به حساب آمده و به جز درباریان شخص دیگری اجازه بهره برداری و مصرف آن ها را نداشت ، اما با ترویج و گسترش کاشت این گیاه ، امکان استفاده از این گیاه شادی آور و محرک برای همگان بوجود آمد .

    استفاده انسان از محصولات یک درخت و در نگاهی عمومی تر یک گیاه ، به میوه های آن خلاصه نمی شود ؛ چنانکه ما ایرانیان در طبخ غذاهای مرسوم خود از ساقه گیاه (به عنوان مثال کرفس) ، از برگ درخت (برگ مو در دلمه) ، ریشه گیاه (مانند هویج) ، دانه های آن (مانند انواع خشکبار) و حتی میوه های کال (مانند گوجه سبز) استفاده می کنیم .

    خواص دمنوش جنسینگ و عسل نیوشا

    جنسینگ نیز به عنوان ریشه گیاهی به همین نام مورد استفاده بسیاری از مردمان جهان قرار می گیرد .

    این گیاه که به دلیل شباهت به پای انسان به این نام معروف شده است ، در حال حاضر در ۴ کشور کره جنوبی ، چین ، ایالات متحده و کانادا کشت می شود .

    از  مهمترین فواید اثبات شده جنسینگ کاربرد جنسینگ و عسل به عنوان ماده اصلی تولید نوشیدنی های انرژی زا  می باشد 

    ” مستر نوش ” به عنوان یکی از نمایندگان رسمی ” نیوشانیک ” برای عرضه محصولات فوق ، ارائه دهنده پکیج های متعددی در قالب دمنوش نیوشا است که با داشتن تی بگ های چای جنسینگ و عسل حاوی جنسینگ ، طراوت ، شادابی و توان حداکثری مصرف کنندگان را تامین می کنند .

    مصرف دم نوش نیوشاچای جنسینگ و عسل تنها در ساعات اولیه صبح ، اوقاتی که نیاز به بیدار بودن دارید و یا ساعاتی پیش از صرف غذا توصیه می گردد ، چرا که میزان انرژی تولید شده توسط آن در زمان استراحت مانع از داشتنی خوابی عمیق و راحت  می شود .

    اگرچه در مورد فواید عسل اطلاعاتی در بخش های گوناگون ارائه شد ، اما اشاره به  آنتی اکسیدان های این ماده غذایی که موجب بهبود عملکرد سلول های بدن ، جلوگیری از ابتلا به بیماری های متابولیکی ، قلبی و عروقی می شوند ، خالی از لطف نیست .

    [html_block id=”۲۱۳۶″]

    مستر نوش برترین و بزرگترین فروشگاه محصولات دمنوش نیوشا با مشاوره و پشتیبانی دائمی

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

    وب‌سایت

    وب سایت فروشگاهی مستر نوش درشهریور ماه 1396 با توجه به نو پا بودن بازار محصولات نیوشا با هدف ایجاد امکان دسترسی آسان در جهت فروش محصولات و آسان سازی شرایط خرید برای جمع بی شمار دوستداران سلامتی توسط آقای محمدسعیدزاده بازارساز تایید صلاحیت شده شرکت نیوشا ایجاد شده است .

    آدرس : مازندران ، بابل ، خیابان شریعتی ، معلم7 ، ساختمان آتوسا ، طبقه سوم ، واحد 6

    تماس با مدیریت  2474 113 0911

    تماس جهت مشاوره پکیج های ترکیبی

    0858 394 0939

    ایمیل: mrnoosh.ir@gmail.com

    نام کاربری یا آدرس ایمیل *

    گذرواژه *

    مرا به خاطر بسپار ورود

    گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

    خواص دمنوش جنسینگ و عسل نیوشا

    آدرس ایمیل *

    یک رمز به نشانی ایمیل شما فرستاده خواهد شد.

    عضویت


    نمایش سبد خریدتسویه حساب


    جمع جزء: ۰ تومان


    نمایش سبد خریدتسویه حساب

    ۳۴,۰۰۰ تومان ۳۲,۳۰۰ تومان

    تقویت قوای جنسی

    خواص دمنوش جنسینگ و عسل نیوشا

    تنظیم کلسترول خون

    مشهور به نوشداروی جوانی

    از چای سبز و جنسینگ و پودر عسل برای اقزایش سطح انرژی افرادی که احساس ضعف دارند در پکیج لاغری نیوشا نیز استفاده می‌شود.

    نیوشا


    fboroomand
    – اردیبهشت 2, 1399

    تقویت قوای جنسی


    برومند
    – اردیبهشت 2, 1399

    نوشداروی جوووانیست


    saeed seddighi
    – اردیبهشت 3, 1399

    دمنوش اثر بخش و خوبیه


    نگین عزیزی
    – اردیبهشت 3, 1399

    توصیه میکنم بهتون‌براب مصرف


    bahar azhdari
    – اردیبهشت 3, 1399

    خیلی خوش طعمه


    Sogand boroomand
    – اردیبهشت 3, 1399

    کلسترول من خیلی خوب شده ممنونم واقعا

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    دیدگاه شما *

    نام

    ایمیل

    نوشتن دیدگاه

    مارا در اینجا پیدا کنید:

    👤 این مورد، بسیار متداول است. علت اصلی این امر، آن است که در کاهش وزن با کمک دمنوش‌ها، وزن شما از طریق، تنظیم اشتها، افزایش متابولیسم و تسریع روند چربی‌سوزی اتفاق می‌افتد؛ نه از طریق کشیده شدن آب بدن؛ بلکه برعکس مایعات و ویتامین‌ها و بسیاری از مواد معدنی بدن شما نیز به خوبی تامین می‌شود.

    از طرف دیگر، در ۲۰ روز اول، عموماً چربی‌های حجیم و سبک (کم‌چگالی) می‌سوزند؛ بنابراین بیشتر کاهش سایز شما به چشم می‌آید. از روز بیستم به بعد، نوبت به چربی‌های فشرده‌‎تر و سرسخت‌تر می‌رسد و کاهش وزن مشهودی خواهید داشت.

    خواص دمنوش جنسینگ و عسل نیوشا

    ثبت نظرات و شکایات

    شماره تماس: 02191303840

    با عضویت در خبرنامه ما از تخفیف‌ها و محصولات جدید با خبر شوید. هر متنی که خواستید اینجا اضافه یا حذف کنید.

    هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

    هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

    34,000 تومان

    یکی از پرخاصیت‌ترین دمنوش های ترکیبی نیوشا ، دمنوش چای جنسینگ و عسل کیسه ای نیوشا که مخلوطی از چای سبز است. این دمنوش خواص درمانی زیادی دارد و برای تقویت حافظه و پیشگیری از آلزایمر است. با مصرف روزانه دمنوش چای جنسینگ و عسل کیسه ای نیوشا از سرطان جلوگیری کنید.

    خواص دمنوش جنسینگ و عسل نیوشا

    مخلوط چای سبز و جنسینگ و عسل کیسه ای نیوشا  ترکیب چای سبز، عسل و گیاه جنسینگ است.

    حتما همه شما در فیلم های چینی و کره ای اسم گیاه جنسینگ را بعنوان یک گیاه درمانی فوق العاده شنیده اید !

    بله درست حدس زده اید !!!

    جنسینگ گیاهی چند ساله و کم رشد است که از یک کلمه چینی به معنی ریشه گیاه گرفته شده است،این گیاه در مزارع کره و چین در قرن ۱۶ میلادی کشت شد اما بعدا در قرن بیستم چون این میزان کشت جوابگوی نیاز مردم نبود به صورت تولید تجاری در کره کاشت شد و هم اکنون در ۴ کشور چین،کره جنوبی،آمریکا و کانادا کشت می شود

     

    اگر طرفدار دمنوش های گیاهی هستید و از آنها برای درمان بیماری‌های خود استفاده می‌کنید. پیشنهاد ما به شما این است که دمنوش چای جنسینگ و عسل کیسه ای نیوشا را امتحان کنید و از خواص بی‌شمار آن بهره ببرید.

     

    مخلوط چای سبز و جنسینگ و عسل کیسه ای نیوشا دارای خواص بی‌شماری است و از آنجایی که این دمنوش با چای سبز ترکیب شده ویژگی ها و فواید چای سبز را هم شامل می‌شود و در دسته مخلوط چای های سبز نیوشا قرار می گیرد.

     

    ✅ شما می توانید با مصرف منظم و متعادل “چای جنسینگ و عسل کیسه ای نیوشا“ از طعم لذتبخش و اثرات فوق العاده ی  این  دمنوش نیوشا بر روی سلامت جسم و روان بهره مند شوید.

     

    حالا برایتان سوال پیش می آید که جنسینگ چه خواصی دارد که  انقدر نام آن بعنوان یک گیاه درمانی معروف شده است . در ادامه ما را دنبال کنید تا با خواص بی نظیر این گیاه درمان کننده آشنا شوید.

     

     

    یکی از محبوب‌ترین داروهای گیاهی و بسیار از آن در درمان بیماری‌ها استفاده می‌شود جنسینگ است.

    بهتر است جنسینگ را “گیاه جوانی” یا “نوش دارو” بنامیم. جنسینگ یک نیروزای فوق‌العاده است.

    جینسینگ یک تقویت کننده طبیعی است که به انرژی زایی ذهن و بدن کمک می کند.

    یک فنجان چای جنسینگ پس از یک روز کار طولانی، تمام انرژی از دست رفته را به شما بر می‌گرداند.

    جنسینگ در بهبود سطح انرژی بدن و هوشیاری سریع مؤثر واقع می گردد.

    همچنین، در رفع خستگی، نوسانات خلقی، استرس و سندرم پیش از قاعدگی خاصیت اثربخشی دارد. مصرف جنسینگ برای کودکان و نوجوانان توصیه نمی شود.

    جنسینگ آمریکایی به طور سنتی به صورت چای به عنوان نیروزا و تقویت کننده میل جنسی استفاده می شود.

    جنسینگ حاوی ترکیباتی به نام Saponins است که بر اساس گزارش مؤسسه ملی سلامت می تواند میزان کلسترول بد را کاهش داده و کلسترول خوب را حفظ نماید.

    جوشانده ی جنسینگ برای تسکین سردرد و مشکلات زنان به کار می رود.

    بنابر گفته ها ریشه جنسینگ آمریکایی از دیدن کابوس در کودکان و نوزادان جلوگیری می کند و مشکلات نفخ و کولیک را درمان می کند.

    خواص دمنوش جنسینگ و عسل نیوشا

    هندی ها از جنسینگ برای درمان انواع اختلالات از جمله ناراحتی معده و چشم درد استفاده می کنند.

    بومیان آمریکا از این گیاه به عنوان یک ضد درد، ضد انعقاد، خلط آور، تقویت کننده هضم، کمک کننده به مشکلات زنان و یک مقوی کلی استفاده می کنند.

    بر اساس مطالعات، جنسینگ روند پیری سلول ها را کند می کند؛ این کار از طریق خون رسانی بهتر به سلول ها انجام می شود.

    دوره ی مصرف این گیاه، ۳ ماهه است و معمولاً اثرات درمانی آن پس از اتمام این دوره، در بدن بروز خواهند یافت.

     

    جنسینگ یکی از ترکیبات دمنوش چای جنسینگ و عسل کیسه ای نیوشا است که با مصرف آن، می‌توانید از این خواص بهره ببرید.

     

     

    و حالا چای سبز چه خواصی دارد ؟

     

  • بالاترین مدل ماشین ظرفشویی بوش
  • چای سبز برای سلامتی بدن از جمله کاهش وزن و لاغری بسیار مشهور است. دمنوش چای جنسینگ و عسل کیسه ای نیوشا نیز موجب رفع خستگی و تند خلقی شده و برای تنظیم ضربان قلب و فشار خون بسیار موثر خواهد بود. در ضمن اگر می‌خواهید از پیری جلوگیری کنید و روند آن را کاهش دهید روزانه از دمنوش چای جنسینگ و عسل کیسه ای نیوشا مصرف نمایید.

    دمنوش چای جنسینگ و عسل کیسه ای نیوشا مخلوطی از چای سبز است. آنتی اکسیدان موجود در چای سبز سبب شده تا از سرطان پیشگیری کند.

     

    عسل، یکی از مواد موجود در مخلوط چای سبز و جنسینگ و عسل کیسه ای نیوشا است که با وجود آن خاصیت این دمنوش چند برابر شده. عسل خواص درمانی بسیاری دارد و مصرف آن سبب افزایش سیستم ایمنی بدن شده و عفونت و باکتری را از بین می‌برد. همانطور که گفتیم چای جنسینگ و عسل کیسه ای نیوشا ، روند پیری را کاهش می‌دهد و همچنین مشکلات قلبی را درمان می‌کند. ترکیب عسل، یکی از دلایل این درمان است.

     

     

    مخلوط چای سبز و جنسینگ و عسل کیسه ای نیوشا را متناسب با علاقه خود نسبت به رنگ و غلظت چای، ۱ یا ۲ کیسه چای در فنجان یا قوری مناسب که محتوی آب جوش است، قرار دهید. پس از ۱۰ دقیقه، کیسه چای را خارج نموده و از نوشیدن لذت ببرید.

     

    بر اساس راهنمای مصرف مخلوط چای سبز و جنسینگ و عسل کیسه ای نیوشا ، این دمنوش نیوشا ۲ ساعت بعد از وعده غذایی مصرف می شود. این دمنوش را اگر طبق روش مصرف نیوشا مصرف کنید می توانید از خواص آن بهره مند شوید.

    خواص دمنوش جنسینگ و عسل نیوشا

    هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    دیدگاه شما *

    نام *

    ایمیل *

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    دمنوش نیوشا

    دمنوش میوه های استوایی نیوشا

    دمنوش نیوشا

    چای هل کیسه ای نیوشا

    دمنوش نیوشا

    چای آلبالویی کیسه ای نیوشا

    دمنوش نیوشا

    مخلوط چای سبز و سیب ترش نیوشا

    دمنوش نیوشا

    دمنوش ریزمیوه های قرمز نیوشا

    دمنوش نیوشا

    مخلوط چای سبز و زوفا نیوشا

    دمنوش نیوشا

    چای ماسالا نیوشا

    دمنوش نیوشا

    دمنوش به نیوشا

    ثبت نام

    ورود

    حساب من

    وبلاگ

    نام کاربری یا آدرس ایمیل *

    گذرواژه *

    ورود مرا به خاطر بسپار

    گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

    آدرس ایمیل *

    گذرواژه *

    عضویت

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    وب‌ سایت

    خواص دمنوش جنسینگ و عسل نیوشا

    دیدگاه

    نام شما (الزامی)

    شماره تماس شما (الزامی)

    نام شما (الزامی)

    شماره تماس شما (الزامی)

    34,000 تومان

    چای سبز و جنسینگ و عسل نیوشا در بسته بندی 20 تایی به فروش میرسد. این چای مخلوطی از چای سبز، گیاه جنسینگ و پودر عسل است . همان طور که میدانید گیاه جنسینگ به گیاه جوانی معروف است. دمنوش جنسینگ و عسل نیوشا به علت دارا بودن چای سبز برای کاهش وزن بسیار مناسب است و گیاه جنسینگ متاولیسنم بدن را افزایش میدهد و هم برای لاغری و هم انرژی زایی بسیار مناسب است. از چای جنسینگ در پکیج افزایش انرژی ، پکیج تقویت قوای جنسی و پکیج لاغری تیروئید کم کار استفاده شده است.  از خواص دیگر این چای میتوان به تقویت قوای جنسی، جلوگیری از روند پیری سلول ها ، تقویت حافظه و رفع خستگی اشاره کرد.

    این چای سبز به کودکان و نوجوانان و افراد بالای 60 سال توصیه نمیشودبرای افرادی که تپش قلب دارند مناسب نمیباشدافرادی که فشار خون بالا دارند این دمنوش را استفاده نکنندچای سبز و جنسینگ و عسل در تایم شب مصرف نشود

    بهترین زمان مصرف برای تمام افراد به علت انرژی زا بودن این چای صبح و قبل از وعده صبحانه است.

     

    خواص دمنوش جنسینگ و عسل نیوشا

    خواص گیاه جنسینگ:

    گیاه جنسینگ گیاه جوانی است و از روند پیری سلول ها جلوگیری میکند. گیاه جنسینگ برای تقویت قوای جنسی آقایان بسیا مناسب است، جنسینگ کلسترول بد خون را کاهش و کلسترول خوب خون را حفظ میکند، گیاه جنسینگ در رفع خستگی و استرس اثربخش است.

     

    خواص چای سبز:

    چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان است و خاصیت ضد سرطانی دارد، چای سبز کاهش اشتهای عالی است برای کسانی که قصد کاهش وزن دارند، چای سبز از آلزایمر و روند پیری جلوگیری میکند.

     

    خواص عسل:

    عسل دارای خواص بیشماری است که در این دمنوش برای ایجاد تعادل در طبع استفاده شده، عسل موجود در این چای به صورت پودر عسل استد و بیشتر خواص عسل را دارد تا طعم، عسل سیستم ایمنی بدن را تقویت میکند و عفونت و باکتری را از بین میبرد.

    هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه شما *

    نام *

    ایمیل *

    مرا از نوشته‌های تازه با رایانامه آگاه کن.

    فروشگاه اینترنتی دمنوش های نیوشا یکی از معتبرترین مراکز فروش دمنوش های نیوشا ، چای های سیاه ، انواع چای سبز ، چای های خالص کیلویی ، پکیج های نیوشا و انواع پکیج های لاغری را بر اساس نیاز خریداران در نظر گرفته است مشاورین ما به صورت تلفنی به شما کمک میکنند که بهترین و موثرترین دمنوش خود را برای درمان ، لاغری و سلامتی انتخاب کنید

    ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

    خواص دمنوش جنسینگ و عسل نیوشا
    خواص دمنوش جنسینگ و عسل نیوشا
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *