خرید قهوه گانودرما در تهران

دوره مقدماتی php
خرید قهوه گانودرما در تهران
خرید قهوه گانودرما در تهران

راهنمای جامع خرید گانودرما و قهوه گانودرما

خرید قهوه گانودرما در تهران

در طب سنتی شرق آسیا با قدمت بیش از 4000 سال و امروزه با تحقیقاتی که روی گانودرما انجام شده است، این قارچ به عنوان یک مکمل غذایی طبیعی شناخته می شود که با فواید سلامتی متنوعی که دارد، باعث ارتقای سطح سلامتی افراد می گردد و همچنین در کنترل، پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها می تواند موثر باشد.

دوره مقدماتی php

به طور خلاصه پس از وارد کردن این مکمل طبیعی به رژیم غذایی شما، 400 ماده ارزشمند آن ماموریت خود را در بدن شما شروع می کنند:

گانودرما به عنوان یک گیاه آداپتوژن تاثیر استرس روزمره بر بدن شما را کاهش می دهد. آداپتوژن ها محافظت کننده عصبی، ضد خستگی، ضد افسردگی، تنظیم کننده و بهبود دهنده کیفیت خواب نیز هستند. (منبع)  فشار، چربی و قند خونتان تنظیم می کند (منبع1 ، منبع2 ، منبع3). تری ترپن (یکی از ترکیب های مهم گانودرما) تمامی التهاب های بدنتان را از بین می برد و از التهاب های بعدی نیز جلوگیری می کند که نتیجه این فرآیند در پوست شما منجر به جوانسازی می شود (منبع). ژرمانیوم ارگانیک موجود در گانودرما بهبود جریان خون، فرآیند دفع سموم و اکسیژن رسانی به سلول ها و بافت های بدن را به ارمغان می آورند که نتیجه آن احساس خستگی کمتر می باشد (منبع). گانودرما و آنتی اکسیدان های متنوع و فراوانی که دارد باعث تقویت سیستم ایمنی شما می شود، همچنین پلی ساکارید ها و چندین ماده عامل دیگر ضمن اینکه تنظیم سیستم ایمنی را به خوبی انجام می دهند و در کنار هم بهترین سلاح در برابر سرطان و عفونت ها را شکل می دهند. (منبع1 ، منبع2). در نهایت پلی ساکارید ها در کنار پپتید ها و سوپر اکسید دیسموتاز روند پیری شما را کند می کند (منبع).

جهت کسب اطلاعات کامل راجع به گانودرما : گانودرما چیست , خواص گانودرما

گانودرما پوسته ی سخت و چوب مانندی دارد که مصرف آن را دشوار می کند. در نتیجه اول باید گانودرما را فرآوری کنیم تا بتوانیم راحت مصرف کنیم و از تمام خواص آن بهره ببریم.

گانودرما به صورت های مختلفی مانند پودر، قارچ خشک شده، کپسول، چای، شامپو، صابون و قهوه مصرف می شود.

قیمت قارچ گانودرما در ایران (به صورت پودر شده یا خشک شده یا کپسول)، گرمی یک الی دو هزار تومان است که فاقد مجوزها و تاییدیه های لازم می باشند. پودر گانودرما(که به صورت کپسول نیز موجود است) و قارچ های خشک شده گانودرما با دو درجه کیفی یک و دو در بازار وجود دارند. همین پودر می تواند جوشانده شود و به صورت چای مصرف شود. در ادامه پودر و قهوه گانودرما را مقایسه خواهیم کرد.

بهترین روش مصرف گانودرما در دنیا ترکیب آن با قهوه ست که به این ترتیب ما میتوانیم با صرف روزانه یک فنجان ” قهوه گانودرما ” در طعم های مختلف از تمام خواص گانودرما بهره مند شویم.

قهوه به دلیل دارا بودن کافئین طبیعی و همچنین خواص منحصر بفرد دیگری که دارد به عنوان مکمل در کنار گانودرما عمل می کند و خواص جدید و مضاعفی را بوجود آورده که باعث افزایش تاثیرات مثبت گانودرما شده است.

*میزان کافئین و شکر موجود در قهوه های گانودرما کاملا استاندارد است و حتی بیماران قلبی و دیابتی نیز با مصرف آن دچار مشکل نمی شوند

اکثر کسانی که قصد خرید گانودرما را دارند با این دوراهی مواجه می شوند. نکته مهم قبل از پاسخ به این سوال این است که تمامی مطالب این سایت درباره پرخاصیت ترین گونه گانودرما است، که گانودرما لوسیدوم نام دارد. همان گونه ای که در قهوه های گانودرما موجود است.

انواع مختلف قارچ گانودرما در ایران به صورت خام و پودر شده موجود است ولی اغلب آنها گانودرما لوسیدوم اصل نیستند زیرا تولید گانودرما لوسیدوم با کیفیت، نیاز به شرایط خاص فنی و تجهیزات دارد.

با وجود اینکه قهوه گانودرما در ایران دارای پروانه بهداشت و سیب سلامت و استاندارد های بین المللی می باشد. تا به این لحظه هیچ کدام از محصولات پودر، کپسول و قارچ خشک شده در ایران موفق به اخذ تاییدیه و مجوز های لازم نشده اند و در نتیجه ما هم از فروش این محصولات معذوریم.

در منابع معتبر بین المللی برای قهوه گانودرما عوارض خاصی عنوان نشده است اما در مورد استفاده از گانودرما به صورت پودر، خطر مسمومیت کبد گزارش شده است که در ادامه به دو نمونه اشاره میکنیم:

لینک منبع: مجله سلامتی webmd

 

لینک منبع: آرشیو گیاهان plantsnap

در مجموع می توان این دو محصول را به صورت زیر مقایسه کرد:

مقایسه پودر گانودرما و قهوه گانودرما

سایت گانودرما دات آی آر با داشتن روزانه بیش از 1000 بازدید و نزدیک به 2000 عضو باشگاه مشتریان، به راحتی میتواند با عرضه محصولاتی مانند پودر و کپسول و قارچ خشک شده گانودرما به سودهای سرشاری دست پیدا کند. اما از آنجا که سلامتی شما و اعتبار سایت و برند تجاری ما از همه چیز مهم تر است، سیاست خود را مبنی بر عرضه محصولات معتبر و دارای مجوز گانودرما، بنا کرده ایم.

در حال حاضر مرغوب ترین نوع گانودرما لوسیدوم در ایران در قهوه گانودرما دکتر بیز و سایر محصولات این شرکت وجود دارد که تنها تولید کننده محصولات گانودرما لوسیدوم دارای مجوز و تاییدیه سازمان غذا و دارو و سیب سلامت می باشد و با روش های نوین علمی تولید و فرآوری شده اند. مشاهده مجوز

*سایت گانودرما دات آی آر قهوه های گانودرما را مستقیما از شرکت دکتر بیز تهیه و به فروش می رساند لذا اصل بودن محصولات عرضه شده خود را به صورت 100 درصد تضمین می نماید. در صورت تمایل به خرید قهوه گانودرما دکتر بیز و سایر محصولات گانودرما این شرکت میتوانید به انتهای صفحه مراجعه نمایید.خرید قهوه گانودرما در تهران

مصرف گانودرما به صورت بلند مدت به دلیل یکی از خاصیت های اصلی آن یعنی سم زدایی با برون ریزی هایی همراه است، این برون ریزی در اکثر موارد از طریق ادرار و عرق انجام می شود، ولی در صورت وجود مقدار سموم بالا در بدن شما ممکن است این برون ریزی به اشکال زیر نیز اتفاق بیفتد:

اگر در مراحل مصرف گانودرما علائم بالا در شما ظهور کرد، نشانه وجود سموم فراوان و سمزدایی قوی در بدن شما است و این نشانه ها کاملا موقتی و زودگذر هستند و با تداوم مصرف گانودرما بدن شما کاملا سمزدایی شده و سطح بالاتری از سلامتی را تجربه خواهید کرد.

به طور کلی گانودرما تداخل دارویی خطرناکی ندارد و با فاصله دو ساعته بین مصرف گانودرما و سایر دارو ها می توان به صورت ایمن آن را مصرف کرد. اما به خاطر برخی از خواص گانودرما ممکن است تداخلات اندکی با داروهای زیر به وجود آورد:

دارو های کاهنده قند خون: از آنجا که گانودرما قند خون را کاهش میدهد مصرف طولانی مدت و همزمان گانودرما و دارو های کاهنده قند خون ممکن است به کاهش بیش از حد قند خون شما بیانجامد، لذا با ادامه مصرف گانودرما همراه با این داروها به تدریج میزان مصرف دارو های کاهنده قند خون را کاهش دهید.

دارو های کاهنده فشار خون: به دلیل اثر کاهندگی فشار خون توسط گانودرما در صورت مصرف طولانی مدت و همزمان آن با داروهای کاهنده فشار خون ممکن است فشار خون شما بیش از حد کاهش پیدا کند، لذا با ادامه مصرف گانودرما، میزان مصرف داروهای کاهنده فشار خون را به تدریج کاهش دهید.

دارو های ضد انعقاد (لختگی) خون: این تداخل نیز مانند دو مورد دیگر می باشد و به خاطر خاصیت ضد لختگی گانودرما است ولی ضعیف تر از دو مورد قبلی می باشد و در مواقع مصرف مقدار زیاد گانودرما باید رعایت شود.

شیمی درمانی: گانودرما ممکن اثر شیمی درمانی را کاهش دهد لذا بهتر است 6 ماه بعد از آخرین شیمی درمانی، گانودرما مصرف شود.

به صورت کلی بهتر است که 2الی3 ساعت بین مصرف انواع داروها و صرف قهوه ی گانودرما، فاصله زمانی وجود داشته باشد.

میزان مصرف مجاز گانودرما 1 الی 4 گرم در روز می باشد.

در لینک زیر لیست کامل نام دقیق داروهایی که گانودرما با آنها تداخل خفیف دارد را میتوانید مشاهده و با وارد کردن نام آنها در بین آنها جستجو کنید.

  • یک داستان کوتاه از زندگی امامان از کتاب داستا
  • لیست تداخل های خفیف دارویی گانودرما

    تجربیات استفاده کنندگان گانودرما

    در حال حاضر و در دنیا تنها دو شرکت معتبر در زمینه ی تولید و فرآوری قهوه گانودرما وجود دارد که توانسته اند با رعایت تمامی اصول آزمایشگاهی و لحاظ نمودن همه ی استانداردهای لازم این محصول را تولید کنند و به مصرف افراد بسیاری در سرتاسر دنیا برسانند. یکی از این دو شرکت، شرکت دکتر بیز میباشد.

    *در صورت تمایل به خرید قهوه گانودرما و سایر محصولات گانودرما دکتر بیز لطفا به انتهای صفحه مراجعه نمایید.

    نحوه مصرف قهوه گانودرما بسیار راحت و ساده میباشد چرا که این محصولات به شکل ساشه ای و به صورت پودر قهوه فوری تهیه شده است و با حل نمودن محتویات یک ساشه از آن با یک فنجان آب جوش میتوان به سرعت و راحتی هرچه تمام تر آن را آماده ی نوشیدن کرده و یا با شیر مخلوط و جوشانده شود.

    همچنین بهتر است قهوه گانودرما را سر یک ساعت مشخص در روز(ترجیحا بعد از صبحانه) میل بفرمایید.البته مشاوران ما در سایت Ganuderma.ir پاسخگوی سوالات شما عزیزان بوده و جهت مصارف تخصصی در رابطه با مشکلات و یا بیماریهای خاص، شما را در انتخاب طعم و نوع گانودرما و همچنین طول دوره مصرف و دوز مصرفی راهنمایی میکنند.

    شرکت دکتر بیز تنها شرکت ایرانی است که توانسته با صرف زمان و هزینه های لازم در جهت تولید با کیفیت ترین قهوه ی گانودرما، به دومین شرکت تولید کننده قهوه گانودرما در جهان تبدیل شود. همچنین این شرکت تنها شرکت موجود در ایران است که گانودرما لوسیدوم اصل را در اختیار دارد.

    قهوه گانودرما دکتر بیز در چهار طعم عرضه شده است:خرید قهوه گانودرما در تهران

    قیمت قهوه گانودرما دکتر بیز برای طعم سوپریم 198 هزار تومان و سایر طعم ها 189 هزار تومان می باشد.

    شامپو گانودرما دکتر بیز و صابون گانودرما دکتر بیز از دیگر محصولاتی هستند که میتوانند خواص گانودرما را برای پوست و موی شما به ارمغان بیاورند از جمله این خواص می توان به خاصیت تنظیم کنندگی و ترمیم کنندگی گانودرما اشاره کرد. اگر مایل به کسب اطلاع بیشتر درباره این دو محصول هستید به صفحات شامپو گانودرما و صابون گانودرما مراجعه فرمایید.

    *همچنین جهت سفارش این محصولات می توانید به انتهای صفحه مراجعه فرمایید.

    لطفا جهت آشنایی با انواع و قیمت قهوه گانودرما دکتر بیز و خرید قهوه گانودرما و سایر محصولات گانودرمایی شرکت دکتر بیز روی دسته مورد نظر خود کلیک فرمایید.

    سایت تخصصی Ganuderma.ir به عنوان اولین و معتبرترین سایت تخصصی گانودرما و فروشگاه محصولات معتبر گانودرما در ایران شناخته میشود که با فراگیری جدیدترین علوم حوزه ی گانوتراپی (گانودرمانی) و دارا بودن تیم مشاوره و پشتیبانی مجرب اقدام به توزیع هر چه مطلوبتر و حرفه ای تر فرآورده های گانودرما آن هم به شکلی کاملا مستقیم و بدون واسطه می نماید. ضمنا سایت Ganuderma.ir اصل بودن و مجوز دار بودن محصولات عرضه شده خود را تضمین می نماید.

    همه ی شما عزیزان از این پس میتوانید با ثبت سفارش از Ganuderma.ir عضو باشگاه مشتریان ما با نام “گانو اکانت” شده و علاوه بر دریافت امتیازات و خدمات مخصوص اعضای باشگاه به بهترین نحو از مصرف گانودرما لذت برده و سلامتی را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

    برخی از مهمترین ویژگیهای کلیدی Ganuderma.ir:

    و برنامه هایی که به زودی افتتاح می شود…

    سایت گانودرما دات آی آر، مجله و فروشگاه اینترنتی گانودرما و قهوه گانودرما، آماده عرضه حرفه ای و فروش گانودرما و محصولات گانودرما اصل و دارای مجوز از جمله قهوه گانودرما دکتر بیز در شهرهای بزرگ کشورمان تهران ، کرج ، مشهد ، اصفهان ، اهواز ، تبریز و سایر نقاط ایران می باشد.

    جهت خرید اینترنتی، محصول انتخابی خود را به سبد خرید خود اضافه نمایید. سپس به صفحه سبد خرید رفته و خرید خود را کامل فرمایید. سایت گانودرما دات آی آر ثبت شده در مرکز ثبت دامنه های کشوری و دارای نماد اعتماد الکترونیک، از درگاه پرداخت امن شرکت زرین پال استفاده می نماید و حفظ و مراقبت از اطلاعات حساب و مشخصات شما توسط شرکت زرین پال و گانودرما دات آی آر تضمین 100% می شود.

    نمایش 1–16 از 18 نتیجه

    شرکت دکتر بیز تنها تولید کننده محصولات گانودرما با کیفیت و دارای گواهینامه ها و استاندارد های داخلی و بین المللی در ایران می باشد. قهوه گانودرما دکتر بیز با قیمت مصوب (289هزار و 298 هزار تومان) و حاشیه سود مشخص توسط شرکت عرضه می شود. بنابراین فروش محصولات گانودرما با قیمت های پایین، آن هم به صورت دائمی تاییدی بر عرضه محصولات کم کیفیت، تقلبی یا دستکاری شده می باشد.

    در این منابع احتمال فروش این محصولات بسیار است:

    راهنمای جامع خرید گانودرما و قهوه گانودرما

    خرید قهوه گانودرما در تهران

    در طب سنتی شرق آسیا با قدمت بیش از 4000 سال و امروزه با تحقیقاتی که روی گانودرما انجام شده است، این قارچ به عنوان یک مکمل غذایی طبیعی شناخته می شود که با فواید سلامتی متنوعی که دارد، باعث ارتقای سطح سلامتی افراد می گردد و همچنین در کنترل، پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها می تواند موثر باشد.

    به طور خلاصه پس از وارد کردن این مکمل طبیعی به رژیم غذایی شما، 400 ماده ارزشمند آن ماموریت خود را در بدن شما شروع می کنند:

    گانودرما به عنوان یک گیاه آداپتوژن تاثیر استرس روزمره بر بدن شما را کاهش می دهد. آداپتوژن ها محافظت کننده عصبی، ضد خستگی، ضد افسردگی، تنظیم کننده و بهبود دهنده کیفیت خواب نیز هستند. (منبع)  فشار، چربی و قند خونتان تنظیم می کند (منبع1 ، منبع2 ، منبع3). تری ترپن (یکی از ترکیب های مهم گانودرما) تمامی التهاب های بدنتان را از بین می برد و از التهاب های بعدی نیز جلوگیری می کند که نتیجه این فرآیند در پوست شما منجر به جوانسازی می شود (منبع). ژرمانیوم ارگانیک موجود در گانودرما بهبود جریان خون، فرآیند دفع سموم و اکسیژن رسانی به سلول ها و بافت های بدن را به ارمغان می آورند که نتیجه آن احساس خستگی کمتر می باشد (منبع). گانودرما و آنتی اکسیدان های متنوع و فراوانی که دارد باعث تقویت سیستم ایمنی شما می شود، همچنین پلی ساکارید ها و چندین ماده عامل دیگر ضمن اینکه تنظیم سیستم ایمنی را به خوبی انجام می دهند و در کنار هم بهترین سلاح در برابر سرطان و عفونت ها را شکل می دهند. (منبع1 ، منبع2). در نهایت پلی ساکارید ها در کنار پپتید ها و سوپر اکسید دیسموتاز روند پیری شما را کند می کند (منبع).

    جهت کسب اطلاعات کامل راجع به گانودرما : گانودرما چیست , خواص گانودرما

    گانودرما پوسته ی سخت و چوب مانندی دارد که مصرف آن را دشوار می کند. در نتیجه اول باید گانودرما را فرآوری کنیم تا بتوانیم راحت مصرف کنیم و از تمام خواص آن بهره ببریم.

    گانودرما به صورت های مختلفی مانند پودر، قارچ خشک شده، کپسول، چای، شامپو، صابون و قهوه مصرف می شود.

    قیمت قارچ گانودرما در ایران (به صورت پودر شده یا خشک شده یا کپسول)، گرمی یک الی دو هزار تومان است که فاقد مجوزها و تاییدیه های لازم می باشند. پودر گانودرما(که به صورت کپسول نیز موجود است) و قارچ های خشک شده گانودرما با دو درجه کیفی یک و دو در بازار وجود دارند. همین پودر می تواند جوشانده شود و به صورت چای مصرف شود. در ادامه پودر و قهوه گانودرما را مقایسه خواهیم کرد.

    بهترین روش مصرف گانودرما در دنیا ترکیب آن با قهوه ست که به این ترتیب ما میتوانیم با صرف روزانه یک فنجان ” قهوه گانودرما ” در طعم های مختلف از تمام خواص گانودرما بهره مند شویم.

    قهوه به دلیل دارا بودن کافئین طبیعی و همچنین خواص منحصر بفرد دیگری که دارد به عنوان مکمل در کنار گانودرما عمل می کند و خواص جدید و مضاعفی را بوجود آورده که باعث افزایش تاثیرات مثبت گانودرما شده است.

    *میزان کافئین و شکر موجود در قهوه های گانودرما کاملا استاندارد است و حتی بیماران قلبی و دیابتی نیز با مصرف آن دچار مشکل نمی شوند

    اکثر کسانی که قصد خرید گانودرما را دارند با این دوراهی مواجه می شوند. نکته مهم قبل از پاسخ به این سوال این است که تمامی مطالب این سایت درباره پرخاصیت ترین گونه گانودرما است، که گانودرما لوسیدوم نام دارد. همان گونه ای که در قهوه های گانودرما موجود است.

    انواع مختلف قارچ گانودرما در ایران به صورت خام و پودر شده موجود است ولی اغلب آنها گانودرما لوسیدوم اصل نیستند زیرا تولید گانودرما لوسیدوم با کیفیت، نیاز به شرایط خاص فنی و تجهیزات دارد.

    با وجود اینکه قهوه گانودرما در ایران دارای پروانه بهداشت و سیب سلامت و استاندارد های بین المللی می باشد. تا به این لحظه هیچ کدام از محصولات پودر، کپسول و قارچ خشک شده در ایران موفق به اخذ تاییدیه و مجوز های لازم نشده اند و در نتیجه ما هم از فروش این محصولات معذوریم.

    در منابع معتبر بین المللی برای قهوه گانودرما عوارض خاصی عنوان نشده است اما در مورد استفاده از گانودرما به صورت پودر، خطر مسمومیت کبد گزارش شده است که در ادامه به دو نمونه اشاره میکنیم:

    لینک منبع: مجله سلامتی webmd

     

    لینک منبع: آرشیو گیاهان plantsnap

    در مجموع می توان این دو محصول را به صورت زیر مقایسه کرد:

    مقایسه پودر گانودرما و قهوه گانودرما

    سایت گانودرما دات آی آر با داشتن روزانه بیش از 1000 بازدید و نزدیک به 2000 عضو باشگاه مشتریان، به راحتی میتواند با عرضه محصولاتی مانند پودر و کپسول و قارچ خشک شده گانودرما به سودهای سرشاری دست پیدا کند. اما از آنجا که سلامتی شما و اعتبار سایت و برند تجاری ما از همه چیز مهم تر است، سیاست خود را مبنی بر عرضه محصولات معتبر و دارای مجوز گانودرما، بنا کرده ایم.

    در حال حاضر مرغوب ترین نوع گانودرما لوسیدوم در ایران در قهوه گانودرما دکتر بیز و سایر محصولات این شرکت وجود دارد که تنها تولید کننده محصولات گانودرما لوسیدوم دارای مجوز و تاییدیه سازمان غذا و دارو و سیب سلامت می باشد و با روش های نوین علمی تولید و فرآوری شده اند. مشاهده مجوز

    *سایت گانودرما دات آی آر قهوه های گانودرما را مستقیما از شرکت دکتر بیز تهیه و به فروش می رساند لذا اصل بودن محصولات عرضه شده خود را به صورت 100 درصد تضمین می نماید. در صورت تمایل به خرید قهوه گانودرما دکتر بیز و سایر محصولات گانودرما این شرکت میتوانید به انتهای صفحه مراجعه نمایید.خرید قهوه گانودرما در تهران

    مصرف گانودرما به صورت بلند مدت به دلیل یکی از خاصیت های اصلی آن یعنی سم زدایی با برون ریزی هایی همراه است، این برون ریزی در اکثر موارد از طریق ادرار و عرق انجام می شود، ولی در صورت وجود مقدار سموم بالا در بدن شما ممکن است این برون ریزی به اشکال زیر نیز اتفاق بیفتد:

    اگر در مراحل مصرف گانودرما علائم بالا در شما ظهور کرد، نشانه وجود سموم فراوان و سمزدایی قوی در بدن شما است و این نشانه ها کاملا موقتی و زودگذر هستند و با تداوم مصرف گانودرما بدن شما کاملا سمزدایی شده و سطح بالاتری از سلامتی را تجربه خواهید کرد.

    به طور کلی گانودرما تداخل دارویی خطرناکی ندارد و با فاصله دو ساعته بین مصرف گانودرما و سایر دارو ها می توان به صورت ایمن آن را مصرف کرد. اما به خاطر برخی از خواص گانودرما ممکن است تداخلات اندکی با داروهای زیر به وجود آورد:

    دارو های کاهنده قند خون: از آنجا که گانودرما قند خون را کاهش میدهد مصرف طولانی مدت و همزمان گانودرما و دارو های کاهنده قند خون ممکن است به کاهش بیش از حد قند خون شما بیانجامد، لذا با ادامه مصرف گانودرما همراه با این داروها به تدریج میزان مصرف دارو های کاهنده قند خون را کاهش دهید.

    دارو های کاهنده فشار خون: به دلیل اثر کاهندگی فشار خون توسط گانودرما در صورت مصرف طولانی مدت و همزمان آن با داروهای کاهنده فشار خون ممکن است فشار خون شما بیش از حد کاهش پیدا کند، لذا با ادامه مصرف گانودرما، میزان مصرف داروهای کاهنده فشار خون را به تدریج کاهش دهید.

    دارو های ضد انعقاد (لختگی) خون: این تداخل نیز مانند دو مورد دیگر می باشد و به خاطر خاصیت ضد لختگی گانودرما است ولی ضعیف تر از دو مورد قبلی می باشد و در مواقع مصرف مقدار زیاد گانودرما باید رعایت شود.

    شیمی درمانی: گانودرما ممکن اثر شیمی درمانی را کاهش دهد لذا بهتر است 6 ماه بعد از آخرین شیمی درمانی، گانودرما مصرف شود.

    به صورت کلی بهتر است که 2الی3 ساعت بین مصرف انواع داروها و صرف قهوه ی گانودرما، فاصله زمانی وجود داشته باشد.

    میزان مصرف مجاز گانودرما 1 الی 4 گرم در روز می باشد.

    در لینک زیر لیست کامل نام دقیق داروهایی که گانودرما با آنها تداخل خفیف دارد را میتوانید مشاهده و با وارد کردن نام آنها در بین آنها جستجو کنید.

  • طرز مصرف پودر جوانه گندم برای چاقی صورت
  • لیست تداخل های خفیف دارویی گانودرما

    تجربیات استفاده کنندگان گانودرما

    در حال حاضر و در دنیا تنها دو شرکت معتبر در زمینه ی تولید و فرآوری قهوه گانودرما وجود دارد که توانسته اند با رعایت تمامی اصول آزمایشگاهی و لحاظ نمودن همه ی استانداردهای لازم این محصول را تولید کنند و به مصرف افراد بسیاری در سرتاسر دنیا برسانند. یکی از این دو شرکت، شرکت دکتر بیز میباشد.

    *در صورت تمایل به خرید قهوه گانودرما و سایر محصولات گانودرما دکتر بیز لطفا به انتهای صفحه مراجعه نمایید.

    نحوه مصرف قهوه گانودرما بسیار راحت و ساده میباشد چرا که این محصولات به شکل ساشه ای و به صورت پودر قهوه فوری تهیه شده است و با حل نمودن محتویات یک ساشه از آن با یک فنجان آب جوش میتوان به سرعت و راحتی هرچه تمام تر آن را آماده ی نوشیدن کرده و یا با شیر مخلوط و جوشانده شود.

    همچنین بهتر است قهوه گانودرما را سر یک ساعت مشخص در روز(ترجیحا بعد از صبحانه) میل بفرمایید.البته مشاوران ما در سایت Ganuderma.ir پاسخگوی سوالات شما عزیزان بوده و جهت مصارف تخصصی در رابطه با مشکلات و یا بیماریهای خاص، شما را در انتخاب طعم و نوع گانودرما و همچنین طول دوره مصرف و دوز مصرفی راهنمایی میکنند.

    شرکت دکتر بیز تنها شرکت ایرانی است که توانسته با صرف زمان و هزینه های لازم در جهت تولید با کیفیت ترین قهوه ی گانودرما، به دومین شرکت تولید کننده قهوه گانودرما در جهان تبدیل شود. همچنین این شرکت تنها شرکت موجود در ایران است که گانودرما لوسیدوم اصل را در اختیار دارد.

    قهوه گانودرما دکتر بیز در چهار طعم عرضه شده است:خرید قهوه گانودرما در تهران

    قیمت قهوه گانودرما دکتر بیز برای طعم سوپریم 198 هزار تومان و سایر طعم ها 189 هزار تومان می باشد.

    شامپو گانودرما دکتر بیز و صابون گانودرما دکتر بیز از دیگر محصولاتی هستند که میتوانند خواص گانودرما را برای پوست و موی شما به ارمغان بیاورند از جمله این خواص می توان به خاصیت تنظیم کنندگی و ترمیم کنندگی گانودرما اشاره کرد. اگر مایل به کسب اطلاع بیشتر درباره این دو محصول هستید به صفحات شامپو گانودرما و صابون گانودرما مراجعه فرمایید.

    *همچنین جهت سفارش این محصولات می توانید به انتهای صفحه مراجعه فرمایید.

    لطفا جهت آشنایی با انواع و قیمت قهوه گانودرما دکتر بیز و خرید قهوه گانودرما و سایر محصولات گانودرمایی شرکت دکتر بیز روی دسته مورد نظر خود کلیک فرمایید.

    سایت تخصصی Ganuderma.ir به عنوان اولین و معتبرترین سایت تخصصی گانودرما و فروشگاه محصولات معتبر گانودرما در ایران شناخته میشود که با فراگیری جدیدترین علوم حوزه ی گانوتراپی (گانودرمانی) و دارا بودن تیم مشاوره و پشتیبانی مجرب اقدام به توزیع هر چه مطلوبتر و حرفه ای تر فرآورده های گانودرما آن هم به شکلی کاملا مستقیم و بدون واسطه می نماید. ضمنا سایت Ganuderma.ir اصل بودن و مجوز دار بودن محصولات عرضه شده خود را تضمین می نماید.

    همه ی شما عزیزان از این پس میتوانید با ثبت سفارش از Ganuderma.ir عضو باشگاه مشتریان ما با نام “گانو اکانت” شده و علاوه بر دریافت امتیازات و خدمات مخصوص اعضای باشگاه به بهترین نحو از مصرف گانودرما لذت برده و سلامتی را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

    برخی از مهمترین ویژگیهای کلیدی Ganuderma.ir:

    و برنامه هایی که به زودی افتتاح می شود…

    سایت گانودرما دات آی آر، مجله و فروشگاه اینترنتی گانودرما و قهوه گانودرما، آماده عرضه حرفه ای و فروش گانودرما و محصولات گانودرما اصل و دارای مجوز از جمله قهوه گانودرما دکتر بیز در شهرهای بزرگ کشورمان تهران ، کرج ، مشهد ، اصفهان ، اهواز ، تبریز و سایر نقاط ایران می باشد.

    جهت خرید اینترنتی، محصول انتخابی خود را به سبد خرید خود اضافه نمایید. سپس به صفحه سبد خرید رفته و خرید خود را کامل فرمایید. سایت گانودرما دات آی آر ثبت شده در مرکز ثبت دامنه های کشوری و دارای نماد اعتماد الکترونیک، از درگاه پرداخت امن شرکت زرین پال استفاده می نماید و حفظ و مراقبت از اطلاعات حساب و مشخصات شما توسط شرکت زرین پال و گانودرما دات آی آر تضمین 100% می شود.

    نمایش 1–16 از 18 نتیجه

    شرکت دکتر بیز تنها تولید کننده محصولات گانودرما با کیفیت و دارای گواهینامه ها و استاندارد های داخلی و بین المللی در ایران می باشد. قهوه گانودرما دکتر بیز با قیمت مصوب (289هزار و 298 هزار تومان) و حاشیه سود مشخص توسط شرکت عرضه می شود. بنابراین فروش محصولات گانودرما با قیمت های پایین، آن هم به صورت دائمی تاییدی بر عرضه محصولات کم کیفیت، تقلبی یا دستکاری شده می باشد.

    در این منابع احتمال فروش این محصولات بسیار است:

    راهنمای جامع خرید گانودرما و قهوه گانودرما

    خرید قهوه گانودرما در تهران

    در طب سنتی شرق آسیا با قدمت بیش از 4000 سال و امروزه با تحقیقاتی که روی گانودرما انجام شده است، این قارچ به عنوان یک مکمل غذایی طبیعی شناخته می شود که با فواید سلامتی متنوعی که دارد، باعث ارتقای سطح سلامتی افراد می گردد و همچنین در کنترل، پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها می تواند موثر باشد.

    به طور خلاصه پس از وارد کردن این مکمل طبیعی به رژیم غذایی شما، 400 ماده ارزشمند آن ماموریت خود را در بدن شما شروع می کنند:

    گانودرما به عنوان یک گیاه آداپتوژن تاثیر استرس روزمره بر بدن شما را کاهش می دهد. آداپتوژن ها محافظت کننده عصبی، ضد خستگی، ضد افسردگی، تنظیم کننده و بهبود دهنده کیفیت خواب نیز هستند. (منبع)  فشار، چربی و قند خونتان تنظیم می کند (منبع1 ، منبع2 ، منبع3). تری ترپن (یکی از ترکیب های مهم گانودرما) تمامی التهاب های بدنتان را از بین می برد و از التهاب های بعدی نیز جلوگیری می کند که نتیجه این فرآیند در پوست شما منجر به جوانسازی می شود (منبع). ژرمانیوم ارگانیک موجود در گانودرما بهبود جریان خون، فرآیند دفع سموم و اکسیژن رسانی به سلول ها و بافت های بدن را به ارمغان می آورند که نتیجه آن احساس خستگی کمتر می باشد (منبع). گانودرما و آنتی اکسیدان های متنوع و فراوانی که دارد باعث تقویت سیستم ایمنی شما می شود، همچنین پلی ساکارید ها و چندین ماده عامل دیگر ضمن اینکه تنظیم سیستم ایمنی را به خوبی انجام می دهند و در کنار هم بهترین سلاح در برابر سرطان و عفونت ها را شکل می دهند. (منبع1 ، منبع2). در نهایت پلی ساکارید ها در کنار پپتید ها و سوپر اکسید دیسموتاز روند پیری شما را کند می کند (منبع).

    جهت کسب اطلاعات کامل راجع به گانودرما : گانودرما چیست , خواص گانودرما

    گانودرما پوسته ی سخت و چوب مانندی دارد که مصرف آن را دشوار می کند. در نتیجه اول باید گانودرما را فرآوری کنیم تا بتوانیم راحت مصرف کنیم و از تمام خواص آن بهره ببریم.

    گانودرما به صورت های مختلفی مانند پودر، قارچ خشک شده، کپسول، چای، شامپو، صابون و قهوه مصرف می شود.

    قیمت قارچ گانودرما در ایران (به صورت پودر شده یا خشک شده یا کپسول)، گرمی یک الی دو هزار تومان است که فاقد مجوزها و تاییدیه های لازم می باشند. پودر گانودرما(که به صورت کپسول نیز موجود است) و قارچ های خشک شده گانودرما با دو درجه کیفی یک و دو در بازار وجود دارند. همین پودر می تواند جوشانده شود و به صورت چای مصرف شود. در ادامه پودر و قهوه گانودرما را مقایسه خواهیم کرد.

    بهترین روش مصرف گانودرما در دنیا ترکیب آن با قهوه ست که به این ترتیب ما میتوانیم با صرف روزانه یک فنجان ” قهوه گانودرما ” در طعم های مختلف از تمام خواص گانودرما بهره مند شویم.

    قهوه به دلیل دارا بودن کافئین طبیعی و همچنین خواص منحصر بفرد دیگری که دارد به عنوان مکمل در کنار گانودرما عمل می کند و خواص جدید و مضاعفی را بوجود آورده که باعث افزایش تاثیرات مثبت گانودرما شده است.

    *میزان کافئین و شکر موجود در قهوه های گانودرما کاملا استاندارد است و حتی بیماران قلبی و دیابتی نیز با مصرف آن دچار مشکل نمی شوند

    اکثر کسانی که قصد خرید گانودرما را دارند با این دوراهی مواجه می شوند. نکته مهم قبل از پاسخ به این سوال این است که تمامی مطالب این سایت درباره پرخاصیت ترین گونه گانودرما است، که گانودرما لوسیدوم نام دارد. همان گونه ای که در قهوه های گانودرما موجود است.

    انواع مختلف قارچ گانودرما در ایران به صورت خام و پودر شده موجود است ولی اغلب آنها گانودرما لوسیدوم اصل نیستند زیرا تولید گانودرما لوسیدوم با کیفیت، نیاز به شرایط خاص فنی و تجهیزات دارد.

    با وجود اینکه قهوه گانودرما در ایران دارای پروانه بهداشت و سیب سلامت و استاندارد های بین المللی می باشد. تا به این لحظه هیچ کدام از محصولات پودر، کپسول و قارچ خشک شده در ایران موفق به اخذ تاییدیه و مجوز های لازم نشده اند و در نتیجه ما هم از فروش این محصولات معذوریم.

    در منابع معتبر بین المللی برای قهوه گانودرما عوارض خاصی عنوان نشده است اما در مورد استفاده از گانودرما به صورت پودر، خطر مسمومیت کبد گزارش شده است که در ادامه به دو نمونه اشاره میکنیم:

    لینک منبع: مجله سلامتی webmd

     

    لینک منبع: آرشیو گیاهان plantsnap

    در مجموع می توان این دو محصول را به صورت زیر مقایسه کرد:

    مقایسه پودر گانودرما و قهوه گانودرما

    سایت گانودرما دات آی آر با داشتن روزانه بیش از 1000 بازدید و نزدیک به 2000 عضو باشگاه مشتریان، به راحتی میتواند با عرضه محصولاتی مانند پودر و کپسول و قارچ خشک شده گانودرما به سودهای سرشاری دست پیدا کند. اما از آنجا که سلامتی شما و اعتبار سایت و برند تجاری ما از همه چیز مهم تر است، سیاست خود را مبنی بر عرضه محصولات معتبر و دارای مجوز گانودرما، بنا کرده ایم.

    در حال حاضر مرغوب ترین نوع گانودرما لوسیدوم در ایران در قهوه گانودرما دکتر بیز و سایر محصولات این شرکت وجود دارد که تنها تولید کننده محصولات گانودرما لوسیدوم دارای مجوز و تاییدیه سازمان غذا و دارو و سیب سلامت می باشد و با روش های نوین علمی تولید و فرآوری شده اند. مشاهده مجوز

    *سایت گانودرما دات آی آر قهوه های گانودرما را مستقیما از شرکت دکتر بیز تهیه و به فروش می رساند لذا اصل بودن محصولات عرضه شده خود را به صورت 100 درصد تضمین می نماید. در صورت تمایل به خرید قهوه گانودرما دکتر بیز و سایر محصولات گانودرما این شرکت میتوانید به انتهای صفحه مراجعه نمایید.خرید قهوه گانودرما در تهران

    مصرف گانودرما به صورت بلند مدت به دلیل یکی از خاصیت های اصلی آن یعنی سم زدایی با برون ریزی هایی همراه است، این برون ریزی در اکثر موارد از طریق ادرار و عرق انجام می شود، ولی در صورت وجود مقدار سموم بالا در بدن شما ممکن است این برون ریزی به اشکال زیر نیز اتفاق بیفتد:

    اگر در مراحل مصرف گانودرما علائم بالا در شما ظهور کرد، نشانه وجود سموم فراوان و سمزدایی قوی در بدن شما است و این نشانه ها کاملا موقتی و زودگذر هستند و با تداوم مصرف گانودرما بدن شما کاملا سمزدایی شده و سطح بالاتری از سلامتی را تجربه خواهید کرد.

    به طور کلی گانودرما تداخل دارویی خطرناکی ندارد و با فاصله دو ساعته بین مصرف گانودرما و سایر دارو ها می توان به صورت ایمن آن را مصرف کرد. اما به خاطر برخی از خواص گانودرما ممکن است تداخلات اندکی با داروهای زیر به وجود آورد:

    دارو های کاهنده قند خون: از آنجا که گانودرما قند خون را کاهش میدهد مصرف طولانی مدت و همزمان گانودرما و دارو های کاهنده قند خون ممکن است به کاهش بیش از حد قند خون شما بیانجامد، لذا با ادامه مصرف گانودرما همراه با این داروها به تدریج میزان مصرف دارو های کاهنده قند خون را کاهش دهید.

    دارو های کاهنده فشار خون: به دلیل اثر کاهندگی فشار خون توسط گانودرما در صورت مصرف طولانی مدت و همزمان آن با داروهای کاهنده فشار خون ممکن است فشار خون شما بیش از حد کاهش پیدا کند، لذا با ادامه مصرف گانودرما، میزان مصرف داروهای کاهنده فشار خون را به تدریج کاهش دهید.

    دارو های ضد انعقاد (لختگی) خون: این تداخل نیز مانند دو مورد دیگر می باشد و به خاطر خاصیت ضد لختگی گانودرما است ولی ضعیف تر از دو مورد قبلی می باشد و در مواقع مصرف مقدار زیاد گانودرما باید رعایت شود.

    شیمی درمانی: گانودرما ممکن اثر شیمی درمانی را کاهش دهد لذا بهتر است 6 ماه بعد از آخرین شیمی درمانی، گانودرما مصرف شود.

    به صورت کلی بهتر است که 2الی3 ساعت بین مصرف انواع داروها و صرف قهوه ی گانودرما، فاصله زمانی وجود داشته باشد.

    میزان مصرف مجاز گانودرما 1 الی 4 گرم در روز می باشد.

    در لینک زیر لیست کامل نام دقیق داروهایی که گانودرما با آنها تداخل خفیف دارد را میتوانید مشاهده و با وارد کردن نام آنها در بین آنها جستجو کنید.

  • مضرات ورزش حلقه زدن
  • لیست تداخل های خفیف دارویی گانودرما

    تجربیات استفاده کنندگان گانودرما

    در حال حاضر و در دنیا تنها دو شرکت معتبر در زمینه ی تولید و فرآوری قهوه گانودرما وجود دارد که توانسته اند با رعایت تمامی اصول آزمایشگاهی و لحاظ نمودن همه ی استانداردهای لازم این محصول را تولید کنند و به مصرف افراد بسیاری در سرتاسر دنیا برسانند. یکی از این دو شرکت، شرکت دکتر بیز میباشد.

    *در صورت تمایل به خرید قهوه گانودرما و سایر محصولات گانودرما دکتر بیز لطفا به انتهای صفحه مراجعه نمایید.

    نحوه مصرف قهوه گانودرما بسیار راحت و ساده میباشد چرا که این محصولات به شکل ساشه ای و به صورت پودر قهوه فوری تهیه شده است و با حل نمودن محتویات یک ساشه از آن با یک فنجان آب جوش میتوان به سرعت و راحتی هرچه تمام تر آن را آماده ی نوشیدن کرده و یا با شیر مخلوط و جوشانده شود.

    همچنین بهتر است قهوه گانودرما را سر یک ساعت مشخص در روز(ترجیحا بعد از صبحانه) میل بفرمایید.البته مشاوران ما در سایت Ganuderma.ir پاسخگوی سوالات شما عزیزان بوده و جهت مصارف تخصصی در رابطه با مشکلات و یا بیماریهای خاص، شما را در انتخاب طعم و نوع گانودرما و همچنین طول دوره مصرف و دوز مصرفی راهنمایی میکنند.

    شرکت دکتر بیز تنها شرکت ایرانی است که توانسته با صرف زمان و هزینه های لازم در جهت تولید با کیفیت ترین قهوه ی گانودرما، به دومین شرکت تولید کننده قهوه گانودرما در جهان تبدیل شود. همچنین این شرکت تنها شرکت موجود در ایران است که گانودرما لوسیدوم اصل را در اختیار دارد.

    قهوه گانودرما دکتر بیز در چهار طعم عرضه شده است:خرید قهوه گانودرما در تهران

    قیمت قهوه گانودرما دکتر بیز برای طعم سوپریم 198 هزار تومان و سایر طعم ها 189 هزار تومان می باشد.

    شامپو گانودرما دکتر بیز و صابون گانودرما دکتر بیز از دیگر محصولاتی هستند که میتوانند خواص گانودرما را برای پوست و موی شما به ارمغان بیاورند از جمله این خواص می توان به خاصیت تنظیم کنندگی و ترمیم کنندگی گانودرما اشاره کرد. اگر مایل به کسب اطلاع بیشتر درباره این دو محصول هستید به صفحات شامپو گانودرما و صابون گانودرما مراجعه فرمایید.

    *همچنین جهت سفارش این محصولات می توانید به انتهای صفحه مراجعه فرمایید.

    لطفا جهت آشنایی با انواع و قیمت قهوه گانودرما دکتر بیز و خرید قهوه گانودرما و سایر محصولات گانودرمایی شرکت دکتر بیز روی دسته مورد نظر خود کلیک فرمایید.

    سایت تخصصی Ganuderma.ir به عنوان اولین و معتبرترین سایت تخصصی گانودرما و فروشگاه محصولات معتبر گانودرما در ایران شناخته میشود که با فراگیری جدیدترین علوم حوزه ی گانوتراپی (گانودرمانی) و دارا بودن تیم مشاوره و پشتیبانی مجرب اقدام به توزیع هر چه مطلوبتر و حرفه ای تر فرآورده های گانودرما آن هم به شکلی کاملا مستقیم و بدون واسطه می نماید. ضمنا سایت Ganuderma.ir اصل بودن و مجوز دار بودن محصولات عرضه شده خود را تضمین می نماید.

    همه ی شما عزیزان از این پس میتوانید با ثبت سفارش از Ganuderma.ir عضو باشگاه مشتریان ما با نام “گانو اکانت” شده و علاوه بر دریافت امتیازات و خدمات مخصوص اعضای باشگاه به بهترین نحو از مصرف گانودرما لذت برده و سلامتی را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

    برخی از مهمترین ویژگیهای کلیدی Ganuderma.ir:

    و برنامه هایی که به زودی افتتاح می شود…

    سایت گانودرما دات آی آر، مجله و فروشگاه اینترنتی گانودرما و قهوه گانودرما، آماده عرضه حرفه ای و فروش گانودرما و محصولات گانودرما اصل و دارای مجوز از جمله قهوه گانودرما دکتر بیز در شهرهای بزرگ کشورمان تهران ، کرج ، مشهد ، اصفهان ، اهواز ، تبریز و سایر نقاط ایران می باشد.

    جهت خرید اینترنتی، محصول انتخابی خود را به سبد خرید خود اضافه نمایید. سپس به صفحه سبد خرید رفته و خرید خود را کامل فرمایید. سایت گانودرما دات آی آر ثبت شده در مرکز ثبت دامنه های کشوری و دارای نماد اعتماد الکترونیک، از درگاه پرداخت امن شرکت زرین پال استفاده می نماید و حفظ و مراقبت از اطلاعات حساب و مشخصات شما توسط شرکت زرین پال و گانودرما دات آی آر تضمین 100% می شود.

    نمایش 1–16 از 18 نتیجه

    شرکت دکتر بیز تنها تولید کننده محصولات گانودرما با کیفیت و دارای گواهینامه ها و استاندارد های داخلی و بین المللی در ایران می باشد. قهوه گانودرما دکتر بیز با قیمت مصوب (289هزار و 298 هزار تومان) و حاشیه سود مشخص توسط شرکت عرضه می شود. بنابراین فروش محصولات گانودرما با قیمت های پایین، آن هم به صورت دائمی تاییدی بر عرضه محصولات کم کیفیت، تقلبی یا دستکاری شده می باشد.

    در این منابع احتمال فروش این محصولات بسیار است:

    راهنمای جامع خرید گانودرما و قهوه گانودرما

    خرید قهوه گانودرما در تهران

    در طب سنتی شرق آسیا با قدمت بیش از 4000 سال و امروزه با تحقیقاتی که روی گانودرما انجام شده است، این قارچ به عنوان یک مکمل غذایی طبیعی شناخته می شود که با فواید سلامتی متنوعی که دارد، باعث ارتقای سطح سلامتی افراد می گردد و همچنین در کنترل، پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها می تواند موثر باشد.

    به طور خلاصه پس از وارد کردن این مکمل طبیعی به رژیم غذایی شما، 400 ماده ارزشمند آن ماموریت خود را در بدن شما شروع می کنند:

    گانودرما به عنوان یک گیاه آداپتوژن تاثیر استرس روزمره بر بدن شما را کاهش می دهد. آداپتوژن ها محافظت کننده عصبی، ضد خستگی، ضد افسردگی، تنظیم کننده و بهبود دهنده کیفیت خواب نیز هستند. (منبع)  فشار، چربی و قند خونتان تنظیم می کند (منبع1 ، منبع2 ، منبع3). تری ترپن (یکی از ترکیب های مهم گانودرما) تمامی التهاب های بدنتان را از بین می برد و از التهاب های بعدی نیز جلوگیری می کند که نتیجه این فرآیند در پوست شما منجر به جوانسازی می شود (منبع). ژرمانیوم ارگانیک موجود در گانودرما بهبود جریان خون، فرآیند دفع سموم و اکسیژن رسانی به سلول ها و بافت های بدن را به ارمغان می آورند که نتیجه آن احساس خستگی کمتر می باشد (منبع). گانودرما و آنتی اکسیدان های متنوع و فراوانی که دارد باعث تقویت سیستم ایمنی شما می شود، همچنین پلی ساکارید ها و چندین ماده عامل دیگر ضمن اینکه تنظیم سیستم ایمنی را به خوبی انجام می دهند و در کنار هم بهترین سلاح در برابر سرطان و عفونت ها را شکل می دهند. (منبع1 ، منبع2). در نهایت پلی ساکارید ها در کنار پپتید ها و سوپر اکسید دیسموتاز روند پیری شما را کند می کند (منبع).

    جهت کسب اطلاعات کامل راجع به گانودرما : گانودرما چیست , خواص گانودرما

    گانودرما پوسته ی سخت و چوب مانندی دارد که مصرف آن را دشوار می کند. در نتیجه اول باید گانودرما را فرآوری کنیم تا بتوانیم راحت مصرف کنیم و از تمام خواص آن بهره ببریم.

    گانودرما به صورت های مختلفی مانند پودر، قارچ خشک شده، کپسول، چای، شامپو، صابون و قهوه مصرف می شود.

    قیمت قارچ گانودرما در ایران (به صورت پودر شده یا خشک شده یا کپسول)، گرمی یک الی دو هزار تومان است که فاقد مجوزها و تاییدیه های لازم می باشند. پودر گانودرما(که به صورت کپسول نیز موجود است) و قارچ های خشک شده گانودرما با دو درجه کیفی یک و دو در بازار وجود دارند. همین پودر می تواند جوشانده شود و به صورت چای مصرف شود. در ادامه پودر و قهوه گانودرما را مقایسه خواهیم کرد.

    بهترین روش مصرف گانودرما در دنیا ترکیب آن با قهوه ست که به این ترتیب ما میتوانیم با صرف روزانه یک فنجان ” قهوه گانودرما ” در طعم های مختلف از تمام خواص گانودرما بهره مند شویم.

    قهوه به دلیل دارا بودن کافئین طبیعی و همچنین خواص منحصر بفرد دیگری که دارد به عنوان مکمل در کنار گانودرما عمل می کند و خواص جدید و مضاعفی را بوجود آورده که باعث افزایش تاثیرات مثبت گانودرما شده است.

    *میزان کافئین و شکر موجود در قهوه های گانودرما کاملا استاندارد است و حتی بیماران قلبی و دیابتی نیز با مصرف آن دچار مشکل نمی شوند

    اکثر کسانی که قصد خرید گانودرما را دارند با این دوراهی مواجه می شوند. نکته مهم قبل از پاسخ به این سوال این است که تمامی مطالب این سایت درباره پرخاصیت ترین گونه گانودرما است، که گانودرما لوسیدوم نام دارد. همان گونه ای که در قهوه های گانودرما موجود است.

    انواع مختلف قارچ گانودرما در ایران به صورت خام و پودر شده موجود است ولی اغلب آنها گانودرما لوسیدوم اصل نیستند زیرا تولید گانودرما لوسیدوم با کیفیت، نیاز به شرایط خاص فنی و تجهیزات دارد.

    با وجود اینکه قهوه گانودرما در ایران دارای پروانه بهداشت و سیب سلامت و استاندارد های بین المللی می باشد. تا به این لحظه هیچ کدام از محصولات پودر، کپسول و قارچ خشک شده در ایران موفق به اخذ تاییدیه و مجوز های لازم نشده اند و در نتیجه ما هم از فروش این محصولات معذوریم.

    در منابع معتبر بین المللی برای قهوه گانودرما عوارض خاصی عنوان نشده است اما در مورد استفاده از گانودرما به صورت پودر، خطر مسمومیت کبد گزارش شده است که در ادامه به دو نمونه اشاره میکنیم:

    لینک منبع: مجله سلامتی webmd

     

    لینک منبع: آرشیو گیاهان plantsnap

    در مجموع می توان این دو محصول را به صورت زیر مقایسه کرد:

    مقایسه پودر گانودرما و قهوه گانودرما

    سایت گانودرما دات آی آر با داشتن روزانه بیش از 1000 بازدید و نزدیک به 2000 عضو باشگاه مشتریان، به راحتی میتواند با عرضه محصولاتی مانند پودر و کپسول و قارچ خشک شده گانودرما به سودهای سرشاری دست پیدا کند. اما از آنجا که سلامتی شما و اعتبار سایت و برند تجاری ما از همه چیز مهم تر است، سیاست خود را مبنی بر عرضه محصولات معتبر و دارای مجوز گانودرما، بنا کرده ایم.

    در حال حاضر مرغوب ترین نوع گانودرما لوسیدوم در ایران در قهوه گانودرما دکتر بیز و سایر محصولات این شرکت وجود دارد که تنها تولید کننده محصولات گانودرما لوسیدوم دارای مجوز و تاییدیه سازمان غذا و دارو و سیب سلامت می باشد و با روش های نوین علمی تولید و فرآوری شده اند. مشاهده مجوز

    *سایت گانودرما دات آی آر قهوه های گانودرما را مستقیما از شرکت دکتر بیز تهیه و به فروش می رساند لذا اصل بودن محصولات عرضه شده خود را به صورت 100 درصد تضمین می نماید. در صورت تمایل به خرید قهوه گانودرما دکتر بیز و سایر محصولات گانودرما این شرکت میتوانید به انتهای صفحه مراجعه نمایید.خرید قهوه گانودرما در تهران

    مصرف گانودرما به صورت بلند مدت به دلیل یکی از خاصیت های اصلی آن یعنی سم زدایی با برون ریزی هایی همراه است، این برون ریزی در اکثر موارد از طریق ادرار و عرق انجام می شود، ولی در صورت وجود مقدار سموم بالا در بدن شما ممکن است این برون ریزی به اشکال زیر نیز اتفاق بیفتد:

    اگر در مراحل مصرف گانودرما علائم بالا در شما ظهور کرد، نشانه وجود سموم فراوان و سمزدایی قوی در بدن شما است و این نشانه ها کاملا موقتی و زودگذر هستند و با تداوم مصرف گانودرما بدن شما کاملا سمزدایی شده و سطح بالاتری از سلامتی را تجربه خواهید کرد.

    به طور کلی گانودرما تداخل دارویی خطرناکی ندارد و با فاصله دو ساعته بین مصرف گانودرما و سایر دارو ها می توان به صورت ایمن آن را مصرف کرد. اما به خاطر برخی از خواص گانودرما ممکن است تداخلات اندکی با داروهای زیر به وجود آورد:

    دارو های کاهنده قند خون: از آنجا که گانودرما قند خون را کاهش میدهد مصرف طولانی مدت و همزمان گانودرما و دارو های کاهنده قند خون ممکن است به کاهش بیش از حد قند خون شما بیانجامد، لذا با ادامه مصرف گانودرما همراه با این داروها به تدریج میزان مصرف دارو های کاهنده قند خون را کاهش دهید.

    دارو های کاهنده فشار خون: به دلیل اثر کاهندگی فشار خون توسط گانودرما در صورت مصرف طولانی مدت و همزمان آن با داروهای کاهنده فشار خون ممکن است فشار خون شما بیش از حد کاهش پیدا کند، لذا با ادامه مصرف گانودرما، میزان مصرف داروهای کاهنده فشار خون را به تدریج کاهش دهید.

    دارو های ضد انعقاد (لختگی) خون: این تداخل نیز مانند دو مورد دیگر می باشد و به خاطر خاصیت ضد لختگی گانودرما است ولی ضعیف تر از دو مورد قبلی می باشد و در مواقع مصرف مقدار زیاد گانودرما باید رعایت شود.

    شیمی درمانی: گانودرما ممکن اثر شیمی درمانی را کاهش دهد لذا بهتر است 6 ماه بعد از آخرین شیمی درمانی، گانودرما مصرف شود.

    به صورت کلی بهتر است که 2الی3 ساعت بین مصرف انواع داروها و صرف قهوه ی گانودرما، فاصله زمانی وجود داشته باشد.

    میزان مصرف مجاز گانودرما 1 الی 4 گرم در روز می باشد.

    در لینک زیر لیست کامل نام دقیق داروهایی که گانودرما با آنها تداخل خفیف دارد را میتوانید مشاهده و با وارد کردن نام آنها در بین آنها جستجو کنید.

  • درمان قطعي ام اس با طب سنتي
  • لیست تداخل های خفیف دارویی گانودرما

    تجربیات استفاده کنندگان گانودرما

    در حال حاضر و در دنیا تنها دو شرکت معتبر در زمینه ی تولید و فرآوری قهوه گانودرما وجود دارد که توانسته اند با رعایت تمامی اصول آزمایشگاهی و لحاظ نمودن همه ی استانداردهای لازم این محصول را تولید کنند و به مصرف افراد بسیاری در سرتاسر دنیا برسانند. یکی از این دو شرکت، شرکت دکتر بیز میباشد.

    *در صورت تمایل به خرید قهوه گانودرما و سایر محصولات گانودرما دکتر بیز لطفا به انتهای صفحه مراجعه نمایید.

    نحوه مصرف قهوه گانودرما بسیار راحت و ساده میباشد چرا که این محصولات به شکل ساشه ای و به صورت پودر قهوه فوری تهیه شده است و با حل نمودن محتویات یک ساشه از آن با یک فنجان آب جوش میتوان به سرعت و راحتی هرچه تمام تر آن را آماده ی نوشیدن کرده و یا با شیر مخلوط و جوشانده شود.

    همچنین بهتر است قهوه گانودرما را سر یک ساعت مشخص در روز(ترجیحا بعد از صبحانه) میل بفرمایید.البته مشاوران ما در سایت Ganuderma.ir پاسخگوی سوالات شما عزیزان بوده و جهت مصارف تخصصی در رابطه با مشکلات و یا بیماریهای خاص، شما را در انتخاب طعم و نوع گانودرما و همچنین طول دوره مصرف و دوز مصرفی راهنمایی میکنند.

    شرکت دکتر بیز تنها شرکت ایرانی است که توانسته با صرف زمان و هزینه های لازم در جهت تولید با کیفیت ترین قهوه ی گانودرما، به دومین شرکت تولید کننده قهوه گانودرما در جهان تبدیل شود. همچنین این شرکت تنها شرکت موجود در ایران است که گانودرما لوسیدوم اصل را در اختیار دارد.

    قهوه گانودرما دکتر بیز در چهار طعم عرضه شده است:خرید قهوه گانودرما در تهران

    قیمت قهوه گانودرما دکتر بیز برای طعم سوپریم 198 هزار تومان و سایر طعم ها 189 هزار تومان می باشد.

    شامپو گانودرما دکتر بیز و صابون گانودرما دکتر بیز از دیگر محصولاتی هستند که میتوانند خواص گانودرما را برای پوست و موی شما به ارمغان بیاورند از جمله این خواص می توان به خاصیت تنظیم کنندگی و ترمیم کنندگی گانودرما اشاره کرد. اگر مایل به کسب اطلاع بیشتر درباره این دو محصول هستید به صفحات شامپو گانودرما و صابون گانودرما مراجعه فرمایید.

    *همچنین جهت سفارش این محصولات می توانید به انتهای صفحه مراجعه فرمایید.

    لطفا جهت آشنایی با انواع و قیمت قهوه گانودرما دکتر بیز و خرید قهوه گانودرما و سایر محصولات گانودرمایی شرکت دکتر بیز روی دسته مورد نظر خود کلیک فرمایید.

    سایت تخصصی Ganuderma.ir به عنوان اولین و معتبرترین سایت تخصصی گانودرما و فروشگاه محصولات معتبر گانودرما در ایران شناخته میشود که با فراگیری جدیدترین علوم حوزه ی گانوتراپی (گانودرمانی) و دارا بودن تیم مشاوره و پشتیبانی مجرب اقدام به توزیع هر چه مطلوبتر و حرفه ای تر فرآورده های گانودرما آن هم به شکلی کاملا مستقیم و بدون واسطه می نماید. ضمنا سایت Ganuderma.ir اصل بودن و مجوز دار بودن محصولات عرضه شده خود را تضمین می نماید.

    همه ی شما عزیزان از این پس میتوانید با ثبت سفارش از Ganuderma.ir عضو باشگاه مشتریان ما با نام “گانو اکانت” شده و علاوه بر دریافت امتیازات و خدمات مخصوص اعضای باشگاه به بهترین نحو از مصرف گانودرما لذت برده و سلامتی را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

    برخی از مهمترین ویژگیهای کلیدی Ganuderma.ir:

    و برنامه هایی که به زودی افتتاح می شود…

    سایت گانودرما دات آی آر، مجله و فروشگاه اینترنتی گانودرما و قهوه گانودرما، آماده عرضه حرفه ای و فروش گانودرما و محصولات گانودرما اصل و دارای مجوز از جمله قهوه گانودرما دکتر بیز در شهرهای بزرگ کشورمان تهران ، کرج ، مشهد ، اصفهان ، اهواز ، تبریز و سایر نقاط ایران می باشد.

    جهت خرید اینترنتی، محصول انتخابی خود را به سبد خرید خود اضافه نمایید. سپس به صفحه سبد خرید رفته و خرید خود را کامل فرمایید. سایت گانودرما دات آی آر ثبت شده در مرکز ثبت دامنه های کشوری و دارای نماد اعتماد الکترونیک، از درگاه پرداخت امن شرکت زرین پال استفاده می نماید و حفظ و مراقبت از اطلاعات حساب و مشخصات شما توسط شرکت زرین پال و گانودرما دات آی آر تضمین 100% می شود.

    نمایش 1–16 از 18 نتیجه

    شرکت دکتر بیز تنها تولید کننده محصولات گانودرما با کیفیت و دارای گواهینامه ها و استاندارد های داخلی و بین المللی در ایران می باشد. قهوه گانودرما دکتر بیز با قیمت مصوب (289هزار و 298 هزار تومان) و حاشیه سود مشخص توسط شرکت عرضه می شود. بنابراین فروش محصولات گانودرما با قیمت های پایین، آن هم به صورت دائمی تاییدی بر عرضه محصولات کم کیفیت، تقلبی یا دستکاری شده می باشد.

    در این منابع احتمال فروش این محصولات بسیار است:

    هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

    برای خرید تلفنی با شماره 09101717765 تماس بگیرید

     

    ابتدا محصول را دریافت نمایید و سپس هزینه انرا درب منزل بپردازید.خرید قهوه گانودرما در تهران

    برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

    همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره ۰۹۱۰۱۷۱۷۷۶۵ تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.

    راهنمای کامل محصولات گانودرما در تهران

     

    اگر به دنبال راهی برای پیشگیری و درمان بیماری ها هستید و در عین حال می خواهید از یک نوشیدنی خوش طعم لذت ببرید، محصولات گانودرما را پیشنهاد می کنیم. محصولات گانودرما در تهران به مشتریان ارائه می شود و قادر هستید از طریق سایت و به شیوه اینترنتی آن را خریداری کنید. در این مقاله به بررسی اطلاعاتی درباره محصولات گانودرما در تهران خواهیم پرداخت تا این نوشیدنی خوشمزه را خریداری و مصرف نمایید. با خرید این محصول با یک تیر دو نشان خواهید زد و ضمن لذت بردن از یک نوشیدنی خوش طعم و لذیذ از خواص درمانی آن نیز بهره مند خواهید شد.

    نمایندگی گانودرما در تهران این محصولات را به مشتریانی که خواستار آن هستند ارائه می کند و قیمت مناسبی نیز برای آن در نظر گرفته است. با خرید محصولات گانودرما در تهران بدن خود را از بیماری ها مصون نگه می دارید و از خواص بیشمار آن بهره مند خواهید شد. هات چاکلت گانودرما را برای درمان افسردگی، مشکلات قلبی، بیماری های روده ای و عفونت زنان می توانید خریداری کنید. قارچی که در این نوشیدنی موجود است در ۵ مرحله اثرگذاری خود را اعمال می کند که شامل تشخیص سموم، پاکسازی، واکنش های مفید در بدن، تقویت سیستم ایمنی و تامین ویتامین ها است. این قارچ برای پاکسازی، سمومی چون اسید اوریک و اسید لاکتیک را حذف و از بدن دفع می کند و در نهایت سبب می شود بدن در برابر بیماری ها مقاومت نشان دهد و انرژِی بالایی داشته باشد.

     

     

     

     

    برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

    همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره ۰۹۱۰۱۷۱۷۷۶۵ تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.

    یک بسته قهوه لاته قارچ گانودرما دکتر بیز با قیمت ویژه ۲۶۹ هزار تومان (ارسال رایگان)

    دو بسته قهوه لاته قارچ گانودرما دکتر بیز با قیمت ویژه ۴۸۶ هزار تومان (ارسال رایگان)

    سه بسته قهوه لاته قارچ گانودرما دکتر بیز با قیمت ویژه ۶۸۵ هزار تومان (ارسال رایگان)

     

     

     

     

    برای خرید گانودرما تهران می توانید به سایت نمایندگی این محصول مراجعه کرده و آن را آنلاین سفارش دهید، بدین ترتیب در زمان کمی آن را درب منزل خود تحویل می گیرید و می توانید نوش جان کنید. به دلیل خواص بی نظیر قارچ گانودرما عده زیادی برای خرید آن تمایل نشان داده اند و فروش خوبی داشته است. گانودرما در تهران با قیمت مناسبی عرضه می شود و اگر به دنبال یک نوشیدنی آرامش بخش هستید بهتر است برای خرید آن اقدام کنید. در صورت بروز هرگونه سوال در رابطه با خرید و یا نحوه مصرف با کارشناسان ما تماس برقرار کرده و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

     

    خرید قهوه گانودرما در تهران

     

     

     

    برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

    همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره ۰۹۱۰۱۷۱۷۷۶۵ تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.

    یک بسته قهوه لاته قارچ گانودرما دکتر بیز با قیمت ویژه ۲۶۹ هزار تومان (ارسال رایگان)

    دو بسته قهوه لاته قارچ گانودرما دکتر بیز با قیمت ویژه ۴۸۶ هزار تومان (ارسال رایگان)

  • عکس نوشته غمگین عاشقانه فاز سنگین
  • سه بسته قهوه لاته قارچ گانودرما دکتر بیز با قیمت ویژه ۶۸۵ هزار تومان (ارسال رایگان)

     

     

    از آنجا که این محصول آهن و ویتامین سی زیادی دارد، برای درمان کم خونی بسیار مفید است. مصرف آن را به زنانی که دچار عفونت و خارش شدید شده اند پیشنهاد می کنیم. اگر برای درمان بیماری مجبور به شیمی درمانی هستید این محصول را مصرف کنید زیرا تحمل شما را بالاتر می برد و استرس را کاهش می دهد. خرید محصولات گانودرما در تهران را برای کودکانی که دچار بیش فعالی، مشکلات یادگیری، شب ادراری و ریزش مو هستند، پیشنهاد می دهیم. البته اگر دچار دیابت هستند نباید آن را مصرف نمایند. بهترین زمان مصرف این محصول برای دریافت نتیجه برای افرادی که چاق می باشند یک ساعت قبل از غذا و برای افراد لاغر ۲ ساعت بعد از غذا می باشد، کافی است یک بسته از آن را در فنجان آب جوش ریخته و مصرف نمایید و یا هات چاکلت آن را همراه با یخ نوش جان نمایید.

     

     

     

    برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.خرید قهوه گانودرما در تهران

    همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره ۰۹۱۰۱۷۱۷۷۶۵ تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.

    یک بسته هات چاکلت حاوی قارچ گانودرما (شکلات داغ) با قیمت ویژه ۲۵۹هزار تومان

    ۲ عدد هات چاکلت حاوی قارچ گانودرما (شکلات داغ) با قیمت تخفیفی ۴۷۶ هزار تومان

    ۳ عدد هات چاکلت حاوی قارچ گانودرما (شکلات داغ) با قیمت تخفیف ویژه ۶۷۵ هزار تومان

     

     

     

    گانودرما از این جهت برای درمان مفید است که دارای ویتامین ها، پروتئین ها و آنتی اکسیدان های فراوانی می باشد. این مواد بدن را در برابر بیماری ها مقاوم می کند و از بروز بسیاری از بیماری ها پیشگیری می نماید. پلی فنولی که در آن موجود است سرطان را از فرد دور می کند و سروتونین موجود نیز شادی بخش و درمان کننده افسردگی می باشد. چین و ژاپن این قارچ را از سال های دور، بسیار مورد استفاده قرار می دادند و همیشه در طب سنتی آنها جایگاه ویژه ای داشته است. در چین این قارچ را پادشاه گیاهان می نامند. برای خرید این محصول از طریق نمایندگی گانودرما در تهران می توانید اقدام کنید.

     

     

     

     

    برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

    همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره ۰۹۱۰۱۷۱۷۷۶۵ تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.

    یک بسته قهوه لاغری گانودرما (سوپریم) با قیمت ویژه ۲۷۹ هزار تومان (ارسال رایگان)

    دو بسته قهوه لاغری گانودرما (سوپریم) با قیمت تخفیفی ۴۹۶ هزار تومان (ارسال رایگان)

    سه بسته قهوه لاغری گانودرما (سوپریم) با قیمت تخفیف ویژه ۶۹۵ هزار تومان (ارسال رایگان)

     

     

    برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

    همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره ۰۹۱۰۱۷۱۷۷۶۵ تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.

    یک بسته سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز با قیمت ۷۵ هزار تومان

    سه بسته سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز با قیمت ۱۹۹ هزار تومان

     

     

     

     

     

    قهوه موکا با قارچ گانودرما, قهوه ی گانودرما لاته, قهوه گانودرما سوپریم چیست, محصولات گانودرما بیز, قهوه گانودرما فروش,قهوه فوری گانودرما, خرید گانودرما لوسیدوم, قیمت هات چاکلت با قارچ گانودرما, دمنوش لاغری شرکت سحر, دمنوش آنادانا, طریقه مصرف دمنوش لاغری دکتر بیز, سبوس برنج قهوه ای تهیه شده از لایه دوم,سبوس برنج قهوه ای بیز,سبوس برنج قهوه ای برای چی خوبه, گانودرما در تهران,قهوه گانودرما تهران, صابون دست و صورت گانودرما بیز, شامپو گانودرما دکتر بیز, شامپو گانودرما برای موهای خشک, شامپو گانودرما روزانه, شامپو گانودرما مخصوص موهای چرب, قیمت ماسک صورت طلا , ژل ابروی , عطر مردانه ایفوریا, عطر زنانه ایفوریا , قیمت عطر ایفوریا , بهترین جایگزین لیزر کردن مو های زائد در بدن ,

    هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه شما *

    نام *

    ایمیل *

    انواع عطر و ادکلن – آرایشی و بهداشتی

    پیش از پاسخ به این سوال که قهوه گانودرما چیست باید گفت که احتمالاً نام گانودرما به عنوان گیاهی با خواص فوق العاده به گوش شما رسیده است. قهوه گانودرما مخلوطی از پودر قارچ گانودرما لوسیدوم همراه با قهوه است و ممکن است در ترکیبات آن مواد دیگری مانند شیرین کننده ها نیز به کار رفته باشند.

    این نوشیدنی می تواند به افرادی که قصد دارند میزان مصرف قهوه روزانه خود را کم کنند، کمک کننده باشد و سطح انرژی خوبی به آن ها هدیه دهد. البته تحقیقات علمی کمی در این زمینه برای اثبات خواص این قارچ انجام شده اند.

    فوايد گانودرما موکا:

    فواید گانودرما هات چاکلت

    یک قهوه مغذی و خامه ای در ترکیب با فواید جینسینگ، گانودرما لوسیدوم سوپریم کافه یک قهوه سبک و ملایم با طعم خامه ای و شیرین است.خرید قهوه گانودرما در تهران

    طعم شیرین و خامه ای برای شروع روز بدون نیاز به صرف زمان طولانی برای آماده کردن لاته روزانه

    خواص قارچ گانودرما که در طب سنتی چین به نام قارچ جاودانگی نامیده می شود، بسیار متعدد است. در اینجا به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم.

     

    درمان بیماریها با قارچ گانودرما تاثیر قارچ گانودرما بر دیابت و دیگر بیماری ها مانند سرطان و بیماری های التهابی و آلرژی در پژوهش های علمی مورد بررسی قرار گرفته است. در طب سنتی چینی از قارچ گانودرما بیش از 2 هزار سال است که برای درمان طیف گسترده ای از بیماری های جسمی و روانی استفاده می شود.

    تاثیر قارچ گانودرما بر دیابت از بین تمام خواص ویژه ای که برای قارچ گانودرما ذکر می شود، خاصیت درمانی ان برای سرطان و دیابت به طور ویژه موضوع پژوهش ها و تحقیقات علمی بوده است. زیرا این دو بیماری درمان دشواری دارند و بر کیفیت زندگی بیمار اثر نامطلوب بر جای می گذارند.

    در مورد تاثیر قارچ گانودرما بر پیسی ادعاهایی وجود دارد. این قارچ بر تقویت بدن، پاکسازی، التهاب زدایی و بسیاری موارد سلامتی بخش دیگر اثر جدی دارد.در بیماری پیسی، سلول های تولید کننده رنگدانه در پوست از بین می روند. بنا بریان مناطقی از پوست بیمار دارای نواحی کوچک یا بزرگ سفید رنگی خواهد شد…

    تاثیر قارچ گانودرما بر سرطان در گذشته در طب سنتی چین تاثیر قارچ گانودرما بر سرطان به نوعی همانند شیمی درمانی امروز عمل می کرده است. قارچ خوراکی گانودرما لوسیدوم خواص دارویی متعددی از جمله درمان آلرژی، آرتروز، برونشیت، زخم معده، بی خوابی، روماتیسم اسکلرودرمی را دارد …

    برای آگاهی از محصولات و تفاوت و تاثیر 4 قهوه گانودرما و مشاوره خرید قهوه گانودرما مورد نیاز شما با توجه به شرایط و نیاز میتوانید از 3 طریق ذیل با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

    تلفن مشاوره : 09332703361

    برای ارسال پیام و مشاوره خرید قهوه گانودرما بر روی ارسال کلیک کنید.

    با کلیک برروی ایمیل سفارش و یا درخواست مشاوره خود را ایمیل کنید.

    ممکن است تصور کنید فشار خون بالا درمان ندارد. اما قهوه گانودرما برای فشار خون می تواند باور های شما را تغییر دهد. پژوهش ها در مورد قارچ گانودرما لوسیدوم نشان داده است که اثرات آنتی اکسیدان فوق العاده ای در این قارچ وجود دارد و همچنین تاثیرات مثبتی بر […]

    نازایی و ناباروری مردان و زنان زیادی را در سراسر جهان درگیر می کند. این مشکل از دیرباز وجود داشته است و برای خانواده ها مسائلی آزار دهنده پیش می آورد. در طب سنتی چین تارخچه ای طولانی از درمان نازایی با قارچ گانودرما وجود دارد. مزیت استفاده از قارچ […]

      با افزایش سن درد های ناشی از آرتروز مفاصل گریبان افراد زیادی را می گیرد. درمان قطعی و 100 درصدی در پزشکی برای این درد ها وجود ندارد. به همین دلیل درمان های طب سنتی مورد استقبال افراد قرار می گیرد. قارچ گانودرما نیز به عنوان یکی از گیاهان […]

      در رابطه با درمان نازایی با قارچ گانودرما باید به این نتایج علمی اشاره کرد که این قارچ دارویی سلامت زنان را با تقویت سیستم ایمنی و کاهش استرس و همچنین کمک به سم زدایی بدن و دفع زنواستروژن های مضر که به عنوان تخریب کننده ی هورمون ها […]

    سبد خرید شما خالی است.

    برای خرید تلفنی با شماره 09101717765 تماس بگیرید

     

    ابتدا محصول را دریافت نمایید و سپس هزینه انرا درب منزل بپردازید.

    برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.خرید قهوه گانودرما در تهران

    همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره ۰۹۱۰۱۷۱۷۷۶۵ تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.

    یکی از محصولات پرطرفدار شرکت دکتر بیز است که دارای خواص زیر می باشد :

    موثر بر افزایش تمرکز به شکل چشم گیر
    قوی کردن حافظه برای  سنین مختلف
    آرام بخش گیاهی طبیعی
    رفع سردرد به شکل معجزه آسا
    بالابردن هوشیاری ذهنی
    کاهش خطرات بیماری قلبی وعروقی
    رفع مشکلات پوستی با مصرف روزانه این محصول
    تنظیم فشارخون
    آرام بخش
    تقویت سیستم ایمنی بدن
    پاکساری و سم زدایی بدن به صورت کلی

     

    برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

    همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره ۰۹۱۰۱۷۱۷۷۶۵ تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.

    یک بسته قهوه لاغری گانودرما (موکا) با قیمت ویژه ۲۶۹ هزار تومان (ارسال رایگان)

    دو بسته قهوه لاغری گانودرما (موکا) با قیمت تخفیفی ۴۸۶ هزار تومان (ارسال رایگان)

    سه بسته قهوه لاغری گانودرما (موکا) با قیمت تخفیف ویژه ۶۸۵ هزارتومان (ارسال رایگان)

    ========================================================================

     

    یکی دیگر از محصولات این شرکت است که دارای طعمی بسیار دلنشین بوده و دارای خواص زیر می باشد :

     

     

     

     

     

     

     

    برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.خرید قهوه گانودرما در تهران

    همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره ۰۹۱۰۱۷۱۷۷۶۵ تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.

    یک بسته هات چاکلت حاوی قارچ گانودرما (شکلات داغ) با قیمت ویژه ۲۵۹ هزار تومان (این محصول در سایر فروشگاه های دیگر با قیمت ۱۸۷هزار تومان به فروش میرسد.)

    ۲ عدد هات چاکلت حاوی قارچ گانودرما (شکلات داغ) با قیمت تخفیفی ۴۷۶ هزار تومان

    ۳ عدد هات چاکلت حاوی قارچ گانودرما (شکلات داغ) با قیمت تخفیف ویژه ۶۷۵ هزار تومان

     

     

     

  • مدل ژست عکس دخترانه مجلسی
  • =======================================================================

     

    دارای طعمی بسیرا عالی بوده و در عرض چند دقیقه ینز آماده می شود و دارای خواص زیر است :

     

     

     

     

    برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

    همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره ۰۹۱۰۱۷۱۷۷۶۵ تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.خرید قهوه گانودرما در تهران

    یک بسته قهوه لاغری گانودرما (سوپریم) با قیمت ویژه ۲۷۹ هزار تومان (ارسال رایگان)

    دو بسته قهوه لاغری گانودرما (سوپریم) با قیمت تخفیفی ۴۹۶ هزار تومان (ارسال رایگان)

    سه بسته قهوه لاغری گانودرما (سوپریم) با قیمت تخفیف ویژه ۶۹۵ هزار تومان (ارسال رایگان)

     

     

    =====================================================================================

     

    دارای طعمی شیرین و خامه ای بوده و از خواص زیر برخوردار است :

     

    برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

    همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره ۰۹۱۰۱۷۱۷۷۶۵ تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.

    یک بسته قهوه لاته قارچ گانودرما دکتر بیز با قیمت ویژه ۲۶۹ هزار تومان (ارسال رایگان)

    دو بسته قهوه لاته قارچ گانودرما دکتر بیز با قیمت ویژه ۴۸۶ هزار تومان (ارسال رایگان)

    سه بسته قهوه لاته قارچ گانودرما دکتر بیز با قیمت ویژه ۶۸۵ هزار تومان (ارسال رایگان)

    =======================================================================

    از مزایای استفاده از این محصول به موارد زیر اشاره کرد:
    – درمان موثر دیابت ، کاهش وزن ، درمان موثر ریزش مو
    – سرشار از ویتامین های گروه B5
    – ویتامین ب ۶: تقویت رشد مو جلوگیری از ریزش و سفیدی مو
    – نیاسین : تقویت عملکرد کبد و قلب به واسطه ی کاهش تری گلیسرید و کلسترول خون
    – تامین : بهبود عملکرد سیستم عصبی بدن سبوس را قهرمان شادی برای تقویت قوای جنسی بسیار مفید است.
    – فیبر: درمان یبوست پاکسازی روده کاهش کلسترول خون و با احساسی سیری به موقع اشخاص چاق را سریع لاغر میکند .
    – پانتوتنیک اسید : بهبود سیستم تنفسی آنتی آلورژیک بوده و به توازن قند خون کمک می کند .
    – ویتامین E : خاصیت آنتی اکسیدانی قوی آن خاصیت ضد چروکیدگی پوست

    بهترین روش مصرف :
    در زمان جوش خوردن برنج به ازای هر نفر یک ساشه سبوس برنج اضافه شده تا ضعف برنج را جبران کند در زمان جوش خوردن انواع خورشت جهت لعابدار شدن نیز میتوان به ازای هر نفر یک ساشه سبوس برنج اضافه نمایید تا با اضافه کردن به ماست ، شیر داغ ، قهوه و نسکافه نیز میتوانید میل نمایید.
    عطر و طعم : با اضافه کردن سبوس برنج میتوانید عطر و طعم فوق العاده به برنجتان ببخشید همچنین از این روش میتوانید برای پخت برنج خارجی نیز استفاده کرده تا از طعم برنج ایرانی لذت ببرید.

    برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

    همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره ۰۹۱۰۱۷۱۷۷۶۵ تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.

    یک بسته سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز با قیمت ۷۵ هزار تومان

    سه بسته سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز با قیمت ۱۹۹ هزار تومان


    محصولات گانودرما را می توان از جمله محصولات پرفروش دانست که این محصولات به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارند توانسته اند نظر بسیاری را نسبت به خود جلب نمایند. توجه داشته باشید که این محصولات در ۴ نوع به بازار عرضه شده اند که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته و طعم و رایحه ای متنوع خواهند داشت. قیمت این محصولات مناسب بوده و همگان امکان خرید آن را خواهند داشت. بهترین روش خرید آن را نیز می توان فروشگاه دمنوش لاغری دانست. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

    تصویر۱

    نوشیدنی ها نقش اصلی در زندگی هر فردی را ایفا می کنند و روز به روز به انواع این نوشیدنی ها افزوده می شود. توجه داشته باشید که نوشیدنی ها را می توان به دو نوع سرد و گرم دسته بندی نمود که هر یک از آنها نیز خواص و ویژگی های متفاوتی داشته و برای مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار خواهند گرفت. یکی از بهترین نوشیدنی ها را می توان قهوه دانست که بی شک همگان آن را از جمله علایق خود می دانند. توجه داشته باشید که شرکت های متعددی در این زمینه فعالیت کرده و محصولات متنوعی روانه بازار نموده اند که یکی از معتبر ترین شرکت ها را می توان شرکت بیز دانست.

    دکتر بیز یکی از کمپانی هایی است که به دلیل تولید محصولات با کیفیت بالا توانسته محبوبیت بسیاری در میان مردم کسب نموده و به یکی از پرفروش ترین ها تبدیل شود. محصولات گانودرما یک سری از نوشیدنی های خوش عطر و طعم شرکت دکتر بیز می باشد که از همان ابتدای عرضه به بازار توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید. چنانچه به دنبال خرید محصولی با کیفیت بالا و ویژگی های مطلوب هستید در این صورت محصولات گانودرما پیشنهاد ما به شما خواهد بود. چرا که می توانید با کمترین هزینه بیشترین خواص را از آن شاهد باشید. لازم به ذکر است که این محصولات در بسته بندی های شیک عرضه شده و برای انواع مهمانی ها نیز مناسب خواهد بود.

    محصولات گانودرما ویژگی های متعددی دارد که آن را برای خرید با ارزش تر می نماید. از جمله مهمترین ویژگی های آن می توان به تهیه آسان آن اشاره نمود. چرا که می توانید تنها در عرض چند دقیقه آن را دم کرده و آماده نوشیدن نمایید. این محصولات به بیماران نیز تجویز خواهد شد. چرا که محصولات گانودرما ویژگی هایی دارند که می توانند سلامت فرد را تضمین نمایند. این محصولات حاوی انواع مواد مغذی بوده و می توانند فرد را به سادگی تغذیه نموده و انرژی بسیاری به آن بخشند. به همین دلیل باید توجه داشته باشید که مصرف محصولات گانودرما برای موارد بسیاری مفید خواهد بود و به همین منظور بهتر است این محصول را در میان نوشیدنی های خود قرار دهید.

    باید بدانید که این محصولات در انواع مختلفی عرضه شده اند که هر یک از آنها خواص و ویژگی های منحصر به خود را خواهند داشت. اما در حالت کلی باید گفت که استفاده کردن از هر یک از محصولات مختلف گانودرما ویژگی ها و خواص متفاوتی خواهد داشت. ضد سرطان بودن را می توان یکی از این موارد دانست. چرا که با نوشیدن این قهوه می توانید از خطر ابتلا به سرطان دوری نمایید. همچنین استفاده کردن از گانودرما برای افرادی که می خواهند میزان مصرف قهوه خود را به حداقل برسانند مناسب خواهد بود.

    تصویر۳

    همانطور که در بخش قبل نیز به آن اشاره شد محصولات این شرکت مملو از خواصی است که سبب تمایز آنها خواهد شد. از جمله مهمترین مزایای محصولات گانودرما کنترل فشار خون می باشد که این امر سبب شادابی فرد در طول روز خواهد شد. گانودرما سبب افزایش قدرت ایمنی بدن نیز خواهد شد که به همین دلیل می تواند از بدن شما در برابر هرگونه عفونت و بیماری محافظت نماید. قلب مهمترین مزیت این محصولات می باشد. چرا که این محصولات سبب کنترل فشار و همچنین مراقبت از قلب و سلامت فرد خواهند شد. این محصولات می توانند به صورت کامل از کبد فرد نیز محافظت نمایند. تمامی محصولات گانودرما گیاهی بوده و هیچگونه ضرری نیز نخواهند داشت و به همین دلیل می توانید به راحتی و به مقدار دلخواه از آنها استفاده نمایید. توجه داشته باشید که این قهوه در میزان سوخت و ساز بدن نیز تاثیر گذار خواهد بود و می توانید با استفاده از آن وزن خود را کنترل نمایید. این نوشیدنی ها طعم بسیار لذیذی داشته و تمامی آنها ارزش خرید بالایی خواهند داشت. اما باید بدانید که محصولات گانودرما را باید به صورت صحیح تهیه نمایید.

    تصویر ۴

    محصولات گانودرما را می توان به ۴ نوع مختلف دسته بندی نمود که شرکت بیز در زمان عرضه این محصول به بازار توانست محبوبیت زیادی در بین مردم کسب نماید. قهوه موکا قارچ گانودرما یکی از بهترین محصولات این شرکت می باشد که قهوه موکا قارچ را می توانید به سادگی دم کرده و از آن استفاده نمایید. لازم به ذکر اینکه محصولات گانودرما همگی خواص مطلوبی خواهند داشت. هات چاکلت قارچ گانودرما یکی دیگر از محصولات این شرکت است که این قهوه با فواید بسیاری که دارد توانسته نظر بسیاری را نسبت به خود جلب نماید.

    هات چاکلت طعمی دلنشین داشته و بی شک مورد پسند تمامی سلیقه ها قرار خواهد گرفت. یکی دیگر از انواع این محصولات، قهوه سوپریم قارچ گانودرما میباشد که این قهوه ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته و رایحه ای بی نظیر نیز دارد. رنگ زیبا این قهوه از جمله ویژگی های آن میباشد. قهوه لاته گانودرما را می توان یکی دیگر از انواع این محصولات دانست که این قهوه خواهد توانست تمامی خواسته های شما از یک نوشیدنی مرغوب را فراهم سازد. همگی محصولات گانودرما ارزش خرید داشته و از جمله پرفروش ترین محصولات به شمار می روند.

    محصولات گانودرما را باید به صورت درست دم نمایید تا بتوانید بهترین نتیجه را شاهد بوده و نوشیدنی خوش عطر و رخ در اختیار داشته باشید. لازم به ذکر است که هر یک از محصولات متنوع گانودرما را باید به طرز متفاوتی تهیه نمایید که در حالت کلی می توان روش های تهیه را به دو نوع دسته بندی نمود. این محصولات را می توان به دو نوع فله ای و تی بگ دسته بندی نمود که هر یک از این انواع نیز روش های تهیه متفاوتی خواهد داشت. لازم به ذکر اینکه نمونه کوچکتر که در درون تی بگ های کوچک تک نفره تمامی محصولات قرار داده شده اند روش تهیه ساده ای داشته و می توانید تنها با قرار دادن تی بگ درون آب جوش آن را دم کنید. اما دم کردن نمونه فله ای با مشکلاتی همراه خود بود. جهت تهیه این نوشیدنی بهترین انتخاب استفاده کردن از قهوه جوش می باشد که این دستگاه می تواند بهترین نوشیدنی را در کمترین زمان تهیه نماید. البته می توانید به صورت دستی نیز این قهوه را دم نموده و مصرف کنید.

    تصویر ۶

    یکی از مهمترین مواردی که همگان به آن توجه ویژه ای دارند کیفیت محصول می باشد که در این باره می توان گفت: تمامی این محصولات با بهترین کیفیت عرضه شده که دلیل آن استفاده کردن از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه می باشد. باید توجه داشته باشید که تمامی انواع این محصولات از بهترین کیفیت برخوردار بوده و به همین دلیل یکی از پرفروش ترین محصولات به شمار می رود. این محصول کاملا ایرانی بوده و به همین دلیل با خرید و فروش آن، محصولی ایرانی خریداری خواهید کرد. نماد استاندارد بر روی محصول پس از انجام آزمایش های متعدد بر روی محصول درج گردیده است که به همین دلیل می توانید از کیفیت آن اطمینان داشته باشید.

     

    یکی از مهمترین مراحلی که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید خرید می باشد. در این مرحله باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید که از جمله این موارد می توان به اطمینان از کیفیت و اصل بودن محصول اشاره نمود. خرید قهوه گانودرما را می توان به مراکز مختلفی نسبت داد. چرا که این محصولات به دلیل محبوبیت بسیاری که در میان مردم کسب نموده اند مورد توجه بسیاری از فروشندگان نیز قرار گرفته اند که به همین دلیل مراکز متعددی اقدام به فروش محصولات گانودرما دکتر بیز نموده اند. در حالت کلی روش های خرید را می توان به دو نوع حضوری و غیر حضوری دسته بندی نمود که هر یک از آنها شرایط خاصی داشته و مزایا و معایب منحصر به خود را خواهند داشت.

    منظور از مراکز خرید حضوری، مراجعه به فروشگاه هایی می باشد که در سطح شهر فعالیت می نمایند. باید بدانید که فروشگاه های سطح شهر به دلیل اینکه نیاز به مراجعه حضوری خواهند داشت وقت گیر بوده و به همین دلیل کمتر مورد توجه قرار می گیرند. باید بدانید که این روش خرید مزایایی نیز خواهد داشت که از جمله مزایای آن می توان به امکان بررسی فیزیکی محصول اشاره نمود. همچنین می توانید از راهنمایی های مسئول فروشگاه استفاده نموده و از میان محصولات متنوع گانودرما بهترین مورد را انتخاب نمایید. اما روی خرید غیر حضوری رفته رفته توانسته جای این روش خرید را به دلیل مزایای بسیاری که دارد بگیرد.

    همانطور که در بخش قبل نیز به آن اشاره شد یکی دیگر از روش های خرید را می توان فروشگاه هایی دانست که در سطح فضای مجازی فعالیت می نمایند. این فروشگاه ها را می توان به دو نوع وب سایت های اینترنتی و شبکه های مجازی دسته بندی نمود. در انتخاب مرکز خرید نیز باید نهایت دقت خود را بکار گیرید. به همین منظور می توانید به نماد اعتماد فروشگاه توجه داشته باشید که پس از مشاهده نماد اعتماد می توانید با اطمینان خاطر اقدام به خرید محصول مورد نظر نمایید. یکی از مراکز فروش اینترنتی را می توان فروشگاه دمنوش لاغری دانست که این فروشگاه امکان خرید بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به شما خواهد داد.

    نحوه خرید به گونه ای است که با مراجعه به این فروشگاه می توانید لیست کاملی از انواع محصولات را مشاهده نموده و با کلیک بر روی هر یک از آنها ویژگی های مخصوص هر یک از آنها را مورد بررسی قرار دهید. باید بدانید که می توانید محصولات را با یکدیگر مقایسه کرده و در نهایت بهترین مورد را انتخاب نمایید. پس از خرید نیز می توانید آن را در کمتر از ۷۲ ساعت جلوی درب منزل خود تحویل بگیرید.

    تصویر ۹

    قیمت را می توان یکی از مواردی دانست که همگان توجه ویژه ای به آن دارند. در رابطه با قیمت قهوه گانودرما بیز می توان گفت: این محصول با توجه به ویژگی های مطلوبی که دارد قیمت مناسبی داشته و به همین دلیل همگان امکان خرید ‌آن را خواهند داشت. نمی توان قیمت دقیقی برای محصولات گانودرما در نظر گرفت چرا که این محصولات در انواع اندازه های مختلف عرضه شده که هر یک از آنها نیز قیمت متفاوتی با دیگری خواهد داشت. ارزش خرید محصول در رابطه با قیمت گانودرما بیز بالا بوده و به همین دلیل این محصول از جمله پرفروش ترین ها به شمار می رود. چنانچه قصد اطلاع از قیمت دقیق هر یک از این محصولات را دارید می توانید به فروشگاه دمنوش لاغری مراجعه نموده و لیست به روز ترین قیمت ها را مشاهده نمایید. توجه داشته باشید که با کلیک بر روی تصویر محصول مورد نظر می توانید تمامی مشخصات و همچنین قیمت دقیق آن را مشاهده نمایید.

    بسیاری به دنبال راه هایی هستند که بتوانند محصولات گانودرما را با قیمتی ارزان خریداری نمایند که در این باره می توان گفت: راه های مختلفی جهت خرید ارزان وجود دارد که یکی از آنها را می توان خرید بسته بندی کوچک محصول دانست که اغلب به عنوان تست به فروش می رسد. البته نمونه تکی آن نیز عرضه شده که می توانید با نازلترین قیمت اقدام به خرید نمایید. اما بهترین روش خرید ارزان را می توان مراجعه به فروشگاه دمنوش لاغری دانست، چرا که مسئولین این فروشگاه به دلیل جلب رضایت مشتریان اقدام به فروش محصول به صورت از تولید به مصرف نموده و با کاهش دادن تعداد واسطه ها قیمت را به حداقل رسانده اند.

    تصویر ۱۱

    محصولات گانودرما را می توان از جمله پرفروش ترین محصولات دانست که پرفروش بودن آن بیانگر کیفیت مطلوبی است که دارد. بی شک محصولی که فروش بیشتری داشته باشد دلیلی داشته است که به همین دلیل می توان گفت یک محصول باید رضایت مشتری را جلب کرده باشد تا بتواند فروش بالایی داشته باشد. همچنین نظرات کاربران نیز بیان کننده کیفیت بالای محصولات بی نظیر گانودرما می باشد که جهت مشاهده نظرات کاربران می توانید به فروشگاه دمنوش لاغری مراجعه نمایید. در حالت کلی بیش از ۸۰ درصد از مصرف کنندگان این قهوه ها از آن رضایت کامل داشته اند.

    قیمت گانودرما برای لاغری– green coffee خرید – قهوه ۱۱۱– خرید دمنوش مهرگیاه– دمنوش میوه ای دکتر بین– ترکیبات چای ماسالا نیوشا– قهوه سبز اصل – قهوه ی سبز سهله – دمنوش برای لاغری– قیمت چای اولونگ رفاه– فروش چای اولونگ – خواص چای لاغری شاهسوند– خرید چای اولونگ تیمن– خرید چای اولانگ شاهسوند– قیمت چای اولانگ نیوشا– خرید چای اولانگ فان تایم– خرید دمنوش پذیرایی نیوشا– خرید دمنوش پذیرایی مهرگیاه– خرید چای سبز اولانگ ۱۱۱ – دمنوش لاغری کرفس و چای سبز – دمنوش چای سبز – خرید چای سبز سحر– چای سبز یاسمین شهرزاد– خرید چای سبز ماچا– چای سبز لاغری سحرخیز– خرید دمنوش بلوبری – دمنوش چای تیمن لاهیجان– دمنوش برای لاغری شکم و پهلو– قیمت چای بلوبری– خرید چای لاغری تیمن– دمنوش چربی سوز شکم– دمنوش لاغری هیرو– چای ماسالا – چای سینلس– قیمت چای بابونه شاهسوند– قیمت چای بابونه گلستان– قیمت دمنوش لاغری رفاه– قیمت دمنوش بابونه ۱۱۱– قیمت چای بابونه نیوشا– قیمت چای ماسالا تاج محل– خرید چای ماسالا شاهسوند– قیمت چای ماسالا سانتوس– دمنوش بابونه – دکتر سینا – خرید دمنوش دربند– چای لاغری ثمین– چای سبز تیما ۵۰۴۰ – خرید چای سبز تیما – فروش دمنوش دوگوش– چای سبز dogadan – چای دکتر سینا – دمنوش کومین دربند– خرید چای لاغری ثمین– چای سبز لاغری ۵۰۴۰ – ۵۰۴۰ چای لاغری – خرید دمنوش دوغادان– چای سبز دوغوش – چای سفید فان تایم– چای سفید مهرگیاه– چای سفید ۱۱۱– چای سفید شاهسوند– چای سفید بلومینگ– چای سفید تکسو– دمنوش بوقناق ۱۱۱– دمنوش بوقناق دربند – دمنوش لاغری کلوسه– چای سبز گوزل– چای سبز فان تایم– چای سبز لوید– دمنوش لاغری آریانا– دمنوش لاغری آویژه– چای سبز احمد– چای سبز بلدرچین– دمنوش لاغری بلدرچین– چای سبز ارمغان طبیعت– چای سبز حامد– چای سبز رویال– چای سبز تیکانه– فروش دمنوش لاغری دیلما– قیمت چای سبز دیلما–فروش چای سبز دیلما– فروش چای سبز دوغزال–دمنوش آفرینش – دمنوش دارچین نیوشا– دمنوش گل گاوزبان نیوشا– دمنوش زنجبیل مهرگیاه– دمنوش زنجبیل نیوشا– خرید دمنوش لاغری آفرینش– خرید دمنوش دارچین–قیمت دمنوش دارچین– خرید دمنوش گل گاوزبان نیوشا– خرید دمنوش زنجبیل مهرگیاه– خرید دمنوش زنجبیل نیوشا–دمنوش میوه ای دکتر بین– دمنوش جینسینگ دربند– دمنوش جنسینگ ۱۱۱– دمنوش کرن بری نیوشا– دمنوش کرن بری– دمنوش کرن بری ۱۱۱– دمنوش نعناع فلفلی نیوشا– خرید دمنوش بهار نارنج– دمنوش هسته خرما– قهوه هسته خرما– دمنوش میوه های استوایی– دمنوش میوه های استوایی نیوشا– دمنوش میوه های استوایی دکتر بین–قیمت دمنوش ریزمیوه های قرمز نیوشا– خرید دمنوش گلستان– خرید دمنوش انار ۱۱۱– دمنوش انار– دمنوش انار گلستان– فروش دمنوش راز سلامتی نیوشا– فروش دمنوش حس خوب نیوشا– خرید دمنوش رویبوس نیوشا– فروش دمنوش رویبوس– محصولات دمنوش آنادانا– قیمت محصولات دمنوش آنادانا– دمنوش توت فرنگی نیوشا– دمنوش عناب– دمنوش زرشک مهرگیاه– دمنوش غنچه گل محمدی– چای سبز جهان– دمنوش لاغری ارمغان طبیعت–دمنوش لاغری نیوشا– دمنوش لاغری گل کوه– دمنوش رزماری نیوشا– دمنوش آویشن مهرگیاه– دمنوش لاغری مهدارو– دمنوش لاغری تن فیت– دمنوش مخلوط گیاهی تناسب ۱۱۱– دمنوش گل گاوزبان– دمنوش مهر گیاه اکیناسه– دمنوش سیب و دارچین مهرگیاه– دمنوش سرماخوردگی– دمنوش لاغری مهر ما– دمنوش لاغری دکتر مری– دمنوش لاغری کاروی– فروش چای ترش دکتر بین– چای قرمز گلستان– چای قرمز نیوشا– چای قرمز مهرگیاه– چای قرمز تکسو– چای قرمز سحر خیز– چای قرمز ۱۱۱– چای قرمز دربند– چای قرمز شاهسوند– خرید اینترنتی چای سفید – چای قرمز و لاغری – خرید چای سفید تیما–خرید چای سبز دم کردنی– خرید چای سبز کیسه ای– خرید چای سبز جاسمین– چای سبز کیسه ای گلستان– قیمت دمنوش انرژی زا تکسو– خرید دمنوش انرژی زا شاهسوند– قیمت دمنوش انرژی زا نیوشا– قیمت دمنوش انرژی زا مهرگیاه– قیمت دمنوش انرژی زا– قیمت دمنوش آرامش دربند– قیمت دمنوش آرامش مهرگیاه– قیمت دمنوش آرامبخش تکسو– خرید دمنوش آرامبخش مهرگیاه– خرید دمنوش آرامش تکسو– قیمت دمنوش آرامبخش شاهسوند– خرید دمنوش آرامش شاهسوند– قیمت دمنوش بلوبری نیوشا– قیمت دمنوش بلوبری ۱۱۱– قیمت دمنوش بلوبری مهرگیاه– قیمت دمنوش بلوبری تکسو– قیمت دمنوش بلوبری شاهسوند– قیمت چای جنسینگ نیوشا– قیمت دمنوش لاغری گانودرما– قیمت دمنوش لاغری دکتر بیز– قیمت چای جنسینگ سحرخیز– قیمت دمنوش نعناع فلفلی ۱۱۱– قیمت دمنوش نعناع فلفلی– قیمت دمنوش لاغری جینسینگ– فروش چای جنسینگ– دمنوش لاغری مانترا– قیمت دمنوش بوقناق– دمنوش آرامبخش– پک آرامش نیوشا– خرید چای لاغری مانترا– دمنوش دیابت – خرید دمنوش آرامش– دمنوش آرامش نیوشا– قیمت دمنوش آرامش– خرید دمنوش آرامش نیوشا– قهوه نستله– قهوه مهرگیاه– قهوه سانتوس– قهوه شاهسوند– خرید قهوه سبز تی بگ– قیمت قهوه ترک پندار– قیمت قهوه اسپرسو بن مانو– قیمت قهوه فرانسه بن مانو– قیمت قهوه اسپرسو ایلی– قیمت قهوه اسپرسو ریو– قیمت قهوه مارک جاکوبز– قیمت قهوه ترک هانسی– قیمت قهوه ترک لایت– قیمت قهوه اسپرسو جاکوبز– قیمت قهوه اسپرسو علی کافه– قیمت قهوه اسپرسو سولیس– قیمت قهوه اسپرسو لاوازا– قیمت قهوه اسپرسو دیویدوف– قیمت قهوه ترک فرمند– قیمت قهوه ترک مدیوم– قیمت قهوه فوری نسکافه– قیمت قهوه فوری کوبیزکو– قیمت قهوه فوری کلاسنو– قیمت قهوه سفید کلاسنو– قیمت قهوه ترک خاچیک– فروش قهوه ترک لاوازا– فروش قهوه ترک مولتی کافه– فروش قهوه ترک بن مانو– فروش قهوه ترک ریو– فروش قهوه ترک ایلی– فروش قهوه ترک استارباکس– فروش قهوه ترک موکا– فروش قهوه ترک افندی– فروش قهوه نورسکا بن مانو– فروش قهوه اسپرسو شاهسوند–قهوه لاوازا– قهوه مولتی کافه– خرید قهوه بن مانو– قهوه ریو– قهوه ایلی– قهوه استارباکس– قهوه موکا– قهوه ترک مهمت افندی– فروش قهوه نورسکا بن مانو– فروش قهوه اسپرسو شاهسوند– خرید قهوه ترک– خرید قهوه اسپرسو– قهوه سبز کیسه ای سهله– قهوه سبز تی بگ سهله– قیمت چای گزنه و برگ زیتون نیوشا– قیمت چای سبز و بهارنارنج نیوشا– قیمت چای سبز و زوفا– قیمت چای سبز و لیمو نیوشا– قیمت چای سبز به لیموی نیوشا– قیمت چای ارل گری– قیمت چای سبز سیب ترش نیوشا– قیمت چای رزماری و گل محمدی نیوشا– قیمت چای رزماری و گل محمدی– قیمت چای سبز آلوورا عسل نیوشا– قیمت چای بادرنجبویه نیوشا– قیمت چای دارچین نیوشا– قیمت چای پرتقال نیوشا– قیمت چای هل نیوشا– قیمت دمنوش شلتوک برنج– قیمت دمنوش آرتیشو ۱۱۱– قیمت دمنوش بلک بری– قیمت دمنوش گوجی بری– قیمت دمنوش رزبری– قیمت دمنوش گریپ فروت– قیمت دمنوش مورینگا– قیمت چای کله مورچه ای شاهسوند– قیمت چای کله مورچه ای شهرزاد– قیمت چای کله مورچه ای – قیمت دمنوش گیاهی متنوع مهرگیاه– قیمت دمنوش گل ساعتی ۱۱۱– قیمت چای وانیل نیوشا– قیمت چای زعفرانی نیوشا– خرید دمنوش شنبلیله و گزنه– دمنوش خار مریم – کاپوچینو تورابیکا اصل– نسکافه کاپوچینو نستله– کافی میکس ۲ در ۱ بدون شکر نیوشا– کافی میکس خامه نیوشا– فروش کافی میکس علی کافه– فروش کافی میکس مولتی کافه– فروش کافی میکس کلاسنو– فروش کافی میکس – فروش کافی میکس نستله– فروش کافی میکس تورابیکا– کافی میکس نستله اصل– کافی میکس تورابیکا– چای سبز خالص نیوشا– دمنوش سنا – فروش چای سبز زوبین– خرید دمنوش معجون رویایی نیوشا– خرید دمنوش حس خوب زندگی– دمنوش مخلوط گل ساعتی ۱۱۱– خرید چای سیاه وانیل– خرید چای سیاه و زعفران– چای نادری– چای لاغری نادری– قیمت دمنوش زنجبیل– فروش قهوه سبز پندار– قیمت قهوه لاغری پاپران– قیمت قهوه لاغری ریو– قهوه سبز پودر– قیمت قهوه اسپرسو پاپران– قیمت قهوه اسپرسو پالیک– قیمت قهوه ترک پاپران– خرید قهوه ترک پالیک– خرید قهوه سبز پالیک– هات چاکلت نیوشا– هات چاکلت علی کافه– هات چاکلت– هات چاکلت فرمند– هات چاکلت گود دی– هات چاکلت مولتی کافه– هات چاکلت نستله– هات چاکلت تورابیکا– هات چاکلت لافستا– هات چاکلت سانتوس– هات چاکلت ریو– هات چاکلت سندی– هات چاکلت قارچ گانودرما,قیمت قهوه گانودرما سوپریم,خرید قهوه موکا گانودرما,فروش قارچ گانودرما,خرید قهوه گانودرما لاته,قیمت گانودرما بیز,محصولات گانودرما دکتر بیز,

    انواع قالب های فلزی مدولار با قیمت مناسب و کیفیت عالی , بهترین طراحی و ساخت و خرید و فروش قالب مدولار در کشور , بهترین قالب های مدولار برای ساختمان و دیوار و سقف در فیدار فولاد , انواع طراحی و مخصوص منازل مسکونی کوچک و بزرگ , بهترین طراحی و انجام برای خانه های لوکس و شیک در گروه مهران طاهری , بهترین طراحی و برای هتل با مهران طاهری , پخش و فروش انواع محصولات قارچ گانودرما در شهر تهران , فروش محصولات قارچ گانودرما در شهر کرج , انواع شامپوهای حاوی قارچ گانودرما دکتر بیز با قیمت مناسب ,

    هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه شما *

    نام *

    ایمیل *

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

    سبد خرید شما خالی است.


    خرید قهوه گانودرما در تهران

    مشاهده خبرهای بیشتر

    فروش انواع محصولات گانودرما در تهران

     

    امروزه یکی از پرطرفدارترین محصولات گانودرما در تهران، قهوه و انواع نوشیدنی تهیه شده از پودر این قارچ می‌ باشد که تاثیرات شگفت انگیزی بر سلامت عمومی بدن دارد. این محصولات در انواع مختلفی تولید و روانه بازار شده است و افراد می ‌توانند متناسب با ذائقه و نیاز خود نوعی از آن را انتخاب کنند.

    شواهد بسیاری وجود دارد که نشان می دهد یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی ها در بازار و در میان ایرانیان، محصولات گانودرما است که در مقادیر بالایی به فروش می رسد. حال اگر شما نیز به دنبال تهیه محصولات گانودرما در تهران هستید لازم است ابتدا با انواع قهوه گانودرما تهران آشنا شده و سپس با اطلاع از فواید و ویژگی های محصولات به دنبال خرید آن باشید. به طور کلی لازم است بدانید قهوه گانودرما نوعی نوشیدنی است که به صورت پودر فوری ارائه می شود و از پودر قهوه به همراه عصاره قارچ گانودرما تهیه شده است. همچنین توجه داشته باشید که در این قهوه علاوه بر آنچه ذکر شد از شکر، گیاهان دارویی و مکمل قهوه نیز استفاده می شود. با این حال طبیعتا در کنار خواص بی نظیر قهوه خواص گانودرما نیز قرار می گیرد و منجر به تولید محصولی منحصر به فرد خواهد شد. قارچ‌ گانودرما قرن ها پیش در چین مورد استفاده قرار می گرفت زیرا مزایای زیادی دارد. به طور کلی باید بدانید هنگامی که اقدام به خرید محصولات گانودرما در تهران می کنید شما محصولی را خریداری کرده اید که موجب افزایش ایمنی، کاهش وزن، رفع خستگی، تقویت حافظه، کاهش کلسترول، افزایش انرژی، کاهش التهاب و استرس می شود. توجه داشته باشید در حال حاضر تمامی محصولات گانودرما از طریق سایت‌ های اینترنتی معتبر به فروش می ‌رسد و امکان تهیه آن برای تمامی افراد در سراسر کشور وجود دارد.

     

    برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

    همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره ۰۹۱۰۱۷۱۷۷۶۵ تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.

    یک بسته قهوه لاغری گانودرما (سوپریم) با قیمت ویژه ۲۷۹ هزار تومان (ارسال رایگان)

    دو بسته قهوه لاغری گانودرما (سوپریم) با قیمت تخفیفی ۴۹۶ هزار تومان (ارسال رایگان)

    سه بسته قهوه لاغری گانودرما (سوپریم) با قیمت تخفیف ویژه ۶۹۵ هزار تومان (ارسال رایگان)

    برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

    همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره ۰۹۱۰۱۷۱۷۷۶۵ تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.

    یک بسته هات چاکلت حاوی قارچ گانودرما (شکلات داغ) با قیمت ویژه ۲۵۹ هزار تومان

    ۲ عدد هات چاکلت حاوی قارچ گانودرما (شکلات داغ) با قیمت تخفیفی ۴۷۶ هزار تومان

    ۳ عدد هات چاکلت حاوی قارچ گانودرما (شکلات داغ) با قیمت تخفیف ویژه ۶۷۵ هزار تومان

     

    خرید قهوه گانودرما در تهران

    برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

    همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره ۰۹۱۰۱۷۱۷۷۶۵ تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.

    یک بسته قهوه لاته قارچ گانودرما دکتر بیز با قیمت ویژه ۲۶۹ هزار تومان (ارسال رایگان)

    دو بسته قهوه لاته قارچ گانودرما دکتر بیز با قیمت ویژه ۴۸۶ هزار تومان (ارسال رایگان)

    سه بسته قهوه لاته قارچ گانودرما دکتر بیز با قیمت ویژه ۶۸۵ هزار تومان (ارسال رایگان)

     

     

  • چکار کنم که برگرده
  •  

     

    برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

    همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره ۰۹۱۰۱۷۱۷۷۶۵ تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.

    یک بسته قهوه لاغری گانودرما (موکا) با قیمت ویژه ۲۶۹ هزار تومان (ارسال رایگان)

    دو بسته قهوه لاغری گانودرما (موکا) با قیمت تخفیفی ۴۸۶ هزار تومان (ارسال رایگان)

    سه بسته قهوه لاغری گانودرما (موکا) با قیمت تخفیف ویژه ۶۸۵ هزارتومان (ارسال رایگان)خرید قهوه گانودرما در تهران

     

     

     

     

     

     

    برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

    همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره ۰۹۱۰۱۷۱۷۷۶۵ تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.

    یک بسته سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز با قیمت ۷۵ هزار تومان

    سه بسته سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز با قیمت ۱۹۹ هزار تومان

    برای خرید این محصول کافیست تا بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

    همچنین برای خرید تلفنی می توانید با شماره ۰۹۱۰۱۷۱۷۷۶۵ تماس گرفته و به صورت تلفنی خرید خود را ثبت نمایید.

    یک بسته دمنوش لاغری ۱۲۰ عددی آریانا با قیمت ویژه ۲۶۵ هزار تومان

    ۲ عدد دمنوش لاغری ۱۲۰ عددی آریانا با قیمت تخفیفی ۴۹۹ هزار تومان

     ۳ عدد دمنوش لاغری ۱۲۰ عددی آریانا با قیمت تخفیف ویژه ۶۹۰ هزار تومان

     

    در حال حاضر اگر خریدار محصولات گانودرما در تهران یا در هر کدام از شهرهای دیگر کشور هستید باید توجه داشته باشید که نمایندگی گانودرما در تهران انواع مختلف این محصولات را به مشتریان عرضه می کند که یکی از پرطرفدارترین آنها قهوه موکا گانودرما است. این قهوه که جزو پرطرفدارترین محصولات گانودرما در تهران و در بسیاری دیگر از شهرهای کشور می ‌باشد بسیار آرام بخش بوده و در رفع سردرد موثر است. همچنین استفاده از قهوه موکا با قارچ گانودرما منجربه تنظیم فشار خون، رفع مشکلات پوستی، پاکسازی و سم زدایی بدن، افزایش توجه و تمرکز و غیره نیز می‌ شود. توجه داشته باشید این محصول ترکیبی از طعم نسکافه و کاپوچینو دارد.

    تصویر ۲

    یکی دیگر از محصولات گانودرما، قهوه لاته است که می توان گفت تقریبا مشابه نسکافه بوده و طعم شیرین و تا حدودی شیر کاکائویی دارد. پس افرادی که این طعم را دوست دارند و قصد خرید محصولات گانودرما در تهران را دارند؛ می توانند قهوه لاته را انتخاب کنند. توجه داشته باشید این محصول برای پاکسازی و سم زدایی بدن, افزایش شیر مادران، پیشگیری از دیابت و تقویت سیستم ایمنی مناسب بوده و در رفلاکس معده نیز موثر است.

    تصویر ۳

    قهوه سوپریم با قارچ گانودرما دیگر محصول بی نظیر از این دست می باشد که قهوه خامه‌ای و مغزی است و تقریبا طعم تلخی دارد. توجه داشته باشید در این محصول علاوه بر قارچ گانودرما و قهوه از جنسینگ نیز استفاده شده که مشاهده می شود خواص آن دو چندان شده است. در هنگام خرید محصولات گانودرما و از جمله سوپریم باید بدانید که این قهوه در تقویت سیستم ایمنی بدن، پاکسازی و سم زدایی بدن، تقویت انرژی و رفع انسداد گردش خون موثر است و همچنین جزو آن دسته از قهوه هایی است که منجر به کاهش اشتهای کاذب شده و می‌تواند کاهش وزن و تناسب اندام را برای شما به همراه داشته باشد. از طرفی افرادی که به زیبایی پوست و مو خود اهمیت می دهند باید بدانند که این محصول می تواند در سلامت پوست و موها نیز بی‌نظیر باشد.

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    ارائه انواع دمنوش های گیاهی و محصولات گانودرما دکتر بیز برای خرید با شماره تلفن 09101717765 تماس بگیرید.

    این مرکز نمایندگی فروش انواع قهوه فوری من جمله قهوه گانودرما دکتر بیز را دارا است که برای فروش  عرضه میشود و دارای کیفیت مطلوبی است که میتواند مورد استفاده قرار گیرد.
    قهوه گانودرما دکتر بیز، از ترکیب پودر قهوه با عصاره ی قارچ گانودرما حاصل میشود که از پودرهای فوری است.
    فواید قارچ گانودرما بیشمار است و احتمالا خواص درمانی آن به گوش همه ما رسیده است و از آن آگاهیم.
    افرادی که میخواهند مصرف قهوه معمولی را به حداقل برسانند و از مضرات مصرف زیاد آن رهایی یابند، این قهوه میتواند پیشنهاد خوبی برای آن ها باشد و کمک کننده است.

    از محصولات قهوه گانودرما دکتر بیز میتوان به کافه سوپریم با قارچ گانودرما، کافه موکا با قارچ گانودرما، کافه لاته با قارچ گانودرما و هات چاکلت با قارچ گانودرما اشاره کرد.
    قهوه گانودرما در قبال انرژی زیادی که به مصرف کننده می دهد، مضرات کمتری نسبت به قهوه دارد.
    از شیرین کننده های مجاز مانند شکر و انواع مکمل های قهوه در ترکیب این محصول استفاده میشود.
    قهوه گانودرما منبع سرشاری از آنتی اکسیدان هاست که بسیار برای بدن مفید میباشد و فواید زیادی دارد.
    بالا بودن آنتی اکسیدان این قهوه،سیستم ایمنی بدن را افزایش داده و از انواع بیماری ها جلوگیری می کند.

    با کمی تحقیق متوجه خواهیم شد که خرید قهوه گانودرما دکتر بیز مزایای بیشتری نسبت به انواع قهوه دارد.
    جلوگیری از ابتلا به بیماری پارکینسون و دیابت و کاهش ابتلا به بیماری کبدی از جمله آنها می باشد.
    اگرچه مزایای آن در کاهش ابتلا به بیماری هنوز اثبات نشده است و سند مطمئنی در دست نیست.
    این قهوه به اکسیژن رسانی خون در بدن کمک می کند و در نتیجه انرژی بدن فزایش می یابد.
    سایت ما مرکز فروش آنلاین این نوع قهوه محسوب میشود و از طریق را ه های ارتباطی ذکر شده میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و خرید خود را متناسب با نیاز خود انجام دهید.

    برای انتخاب نیک هرگز دیر نیست.

    خرید قهوه گانودرما در تهران

    تلگرام: choconik@

     اینستاگرام: choconik_coffee

    آدرس کارخانه:

    شهرک صنعتی شهریار

    تلفن همراه: 09125214798

    آدرس ایمیل: nikcommercial@gmail.com

    لانتیکو

    پیتی کافی

    گانودرما

    هر محصولی قیمتی دارد و هر چقدر کیفیت حقیقی آن محصول بیشتر باشد در نتیجه قیمت بالاتری نیز خواهد داشت . قارچ گانودرما همانگونه که اطلاع دارید خواص پرشماری دارد و راهی بی ضرر برای درمان اکثر بیماری ها می باشد . مثلا کسی که درد معده دارد از این محصول استفاده می کند کسی که ورم معده دارد باز هم از گانودرما استفاده می کند و برای کبد چرب و هزاران بیماری دیگر راه درمانی مناسب می باشد . در ضمن این گیاه پر فایده بیشتر از درمانی بودن برای مصرف کنندگان جنبه ی پیشگیری را نیز دارد که این مزیت های پرشمار این محصول را وارد محصولات لوکس نموده ولی با قیمتی بسیار مناسب . در کنار تمامی این خواص برجسته شرکت بیزمحصول فوق را فراوری نموده و با قهوه ترکیب کرده تا شما مصرف کننده عزیز علاوه بر دریافت خواص از طمع قهوه نیز لذت کافی را ببرید . البته قیمت فروش هر محصولی در ایران به علت سودجویی عده ای همیشه پر نوسان می باشد اما قیمت فروش این قهوه ی درمانی به واسطه ی فروشندگان شرکت بیز به صورت واحد و یکسان و مناسب برای مصرف کننده می باشد . پس توجه داشته باشید که حتما قهوه گانودرما را از فروشندگان و کارشناسان شرکت بیز تهیه فرمایید تا به قیمت خرید کرده باشید و با این روش پول اضافه به افراد سودجو ندهید . ( جهت خرید با کارشناس فروش خانم مدیری تماس بگیرید . شماره تماس ۰۹۳۵۱۰۷۷۳۷۰ و حتما قبل از خرید از کارشناس مربوط مشاوره جهت درمان بیماری را دریافت نمایید .)

    همانگونه که در قسمت فبل اشاره نمودیم شرکت دکتر بیز قارچ گانودرما را طی چند مرحله فراوری نموده و پس از آماده سازی کامل که به شکل پودر در می آید با قهوه مخلوط نموده و آن را در ۲۰ ساشه در هر بسته به مشتری ارائه می دهد و اینکه هر بسته قیمت مربوط به خود را دارد . قارچ گانودرما به دلیل ضخامت محصول و تلخی پوست قارچ برای افرادی که قصد استفاده از این گیاه جان افزا را دارند مشکل و تقریبا محال می سازد . پس ما پیشنهاد می کنیم که هرگز به دنبال نرخ قارچ گانودرما جهت خرید نباشید و فقط جهت خرید و استفاده این محصول به دنبال مبلغ گانودرما به صورت قهوه باشید . قهوه گانودرما در چهار مدل و با خاصیت های متنوع و گوناگون تهیه و تولید شده است  نرخ کافه گانودرما در قالب سوپریم به دلیل جنسینگ موجود در آن با قیمت ۱۹۸ هزار تومان عرضه می شود که گران ترین بسته ی قهوه گانودرما می باشد و مبلغ هر سه مدل دیگر اعم از قهوه گانودرما لاته , موکا و هات چکلت به قیمت ۱۸۹ هزار تومان فروخته می شود . و هر قیمتی بیش از این مازاد بر قیمت واقعی می باشد و شما خریدار عزیز حتما خرید خود را به قیمت واقعی و از فروشندگان و کارشناسان شرکت بیز انجام دهید .

    با توجه به تورم بالا در ایران اجناس مصرفی چه محصولات تولید داخلی و چه اقلام وارداتی شامل افزایش قیمت بسیار زیاد می باشند و قیمت اکثر اجناس به دو برابر تا سه برابر هم رسیده است . اما در این میان شرکت دکتر بیز هرگز قیمت اجناس خود از جمله قهوه گانودرما را به صورت تصاعدی بالا نبرده است و فقط با توجه به گذشت زمان مبلغی منطقی و منصفانه بر روی محصولات خود اضافه می نماید که با توجه به گذر زمان امری طبیعی محسوب می شود . اما نکته قابل اشاره درباره قیمت خرید گانودرما افرادی می باشند که این محصول را گران تر یا ارزان تر از قیمت واقعی به فروش می رسانند . کسانی که قهوه گانودرما را گران تر از تعرفه به فروش می رسانند در صورتی که به شرکت اطلاع  رسانی شوند جایگاه خریدشان به عنوان نماینده فروش شرکت بسته خواهد شد اما شاید برای شما خریداران نکته جالب اشخاصی باشند که قهوه گانودرما را ارزان تر از قیمت واقعی محصول به فروش می رسانند . حتما توجه داشته باشید که هرگز از این افراد خرید خود را انجام ندهید زیرا کسانی که این کار انجام می دهند به صورت لیزری تاریخ تولید و انقضای محصول اعم از قهوه گانودرما را تغییر داده و در واقع جنس تاریخ گذشته را به دست مصرف کننده می رسانند . استفاده از اجناسی که تاریخ مصرفشان گذشته علاوه بر اینکه دیگر خاصیتی ندارند امکان دارد فرد مصرف کننده را دچار مصمومیت غذایی کند که شخص را با خطرات بزرگی مواجه می نمایید . در نتیجه گران تر بودن قیمت محصولی به ناکارآمد بودن یا فاسد بودن همان محصول ارجعیت دارد زیرا اثرات ناشی از استفاده ی اجناس فاسد گاهی مضررات جبران ناپذیری دارد . در ضمن قیمت گانودرما با توجه به خواص ویژه ای که دارد به هیچ وجه بالا نبوده و با یک حساب سر انگشتی در مقایسه با داروهای دیگر برای درمان همان بیماری متوجه مقروم به صرفه بودن فیمت قهوه گانودرما خواهید شد .

    خرید قهوه گانودرما در تهران
    خرید قهوه گانودرما در تهران
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *