خرید بادیان ختایی

دوره مقدماتی php
خرید بادیان ختایی
خرید بادیان ختایی

این محصول ممکن است مطابق تصویر نباشد و ستاره ی کامل نباشد .

– ایده پرداز و مشاور رستورانهای عربی
– محقق و پژوهشگر فرهنگ خوراک ملل
– دارای طرح سلامت خوراک کودکان


بادیان ستاره ای

22,000 تومان

1 در انبار

دوره مقدماتی php

بادیان ستاره ای یا ختایی (خطایی) که به آن انیسون ستاره ای نیز گفته میشود

این محصول در بسته بندی 100 گرمی عرضه میشود

خرید بادیان ختایی

تصویر مربوط به این محصول آرشیوی است و مربوطه به میوه تازه میباشد

بادیان ختایی خشک به دلیل شکننده بودن و برخورد سرتاس در زمان بسته بندی خرد شده و به تکه های کوچک تقسیم میگردد

بادیان ستاره ای یا ختایی (خطایی) که به آن انیسون ستاره ای نیز گفته میشود

این میوه هم خانواده گیاهانی مانند رازیانه و انیسون بوده و طعمی مشابه رازیانه اما تندتر دارد و بیشتر در ادویه های کشورهای هند، نپال و چین مورد استفاده قرار میگیرد و یکی از اصلی ترین خواص آن کاهش نفخ و کمک به هضم غذا میباشد

طبیعت بادیان ستاره ای گیاه گرم و خشک بوده و گرمی آن از جوز و زنجبیل کمتر است

بادیان ستاره ای به مدت هزاران سال در طب سنتی چین استفاده شده است و اخیرا در طب غربی هم پذیرفته شده است. افزایش محبوبیت آن عمدتا به دلیل خواص ضد میکروبی و دارویی بالقوه آن است.

همچنین بادیان دارای ماده شیمیایی به نام اسید شیکیمیک است که باعث ایجاد خواص ضد ویروسی قوی می شود. این ویژگی باعث می شود تا از آن برای درمان آنفلونزا و عفونت های ویروسی از جمله هرپس سیمپلکس نوع 1 استفاده شود.

عفونت های قارچی نیز به کمک بادیان خطایی می توانند درمان شوند. عفونت های قارچی پای ورزشکاران و سوارکاران مشکلی است که درمان آن دشوار است اما بادیان ستاره ای می تواند در مدت یک ماهه آن را درمان کند.

این گیاه همچنین سرشار از آنتی اکسیدان می باشد که با رادیکال های آزاد بدن مقابله می کند. این ویژگی باعث افزایش سلامت قلب می شود. مصرف بادیان ختایی به رژیم غذایی سالم و سبک زندگی خوب می تواند از بروز بیماری های قلبی و سکته قلبی جلوگیری کند.

علاوه بر این ها بادیان خواص آرام بخشی دارد و اضطراب و استرس را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. بی خوابی شبانه با مصرف این ماده می تواند درمان شود.

برخی مطالعات نشان داده اند که ترکیب قدرتمند آنتول موجود در انیسون ستاره ای می تواند در حفظ سطح قند خون مفید باشد. در یک مطالعه حیوانی در سال 2015 در هند مشخص شد که آنتول موجود در این ادویه ی جادویی با تنظیم برخی از آنزیم های کلیدی متابولیسم کربوهیدرات، قند خون را بهبود می بخشد.

از دیگر خواص این ماده می توان به بهبود علائم یائسگی، کاهش التهاب، جلوگیری از رشد قارچ و باکتری، درمان زخم معده و کاهش علائم افسردگی اشاره کرد.

برای تهیه چای انیسون ستاره ای، یک کتری آب روی گاز بگذارید تا به جوش آید. برای تهیه این دمنوش به ازای هر لیوان، ۱ الی ۲ تکه از پوسته انیسون ستاره‌ای را درون قوری بیاندازید. سپس آب جوش بریزید و اجازه بدهید چند دقیقه دم بکشد. قبل از سرو آن را صاف کنید و برای شیرین کردن این دمنوش نیز می توانید از عسل استفاده کنید.

این دمنوش پر خاصیت را ۳ بار در روز بعد از هر وعده غذایی بنوشید تا عمل هضم شما را بهبود دهد.

همچنین می توانید از بادیان به عنوان ادویه در ترکیب با موادی مانند فلفل، میخک، دارچین، رازیانه و … در تهیه غذاها نیز استفاده کنید.

 

نقد بررسی یافت نشد…

امتیاز شماامتیاز …عالیخوبمعمولیبد نیستضعیف

امتیاز شما

با خدمـات فــروشگاه برگ سبز ، در روزهای غیر تعطیل از ساعت 9 الی 21 هـــمراه ما باشید :

021 46 81 2202 | 0912 30 22 756

فروشگاه برگ سبز با دارا بودن سابقه 15 ساله در امر فروش فرآورده‌های گیاهی، گیاهان دارویی و اقلام سلامت محور در شهرقدس، با گذشت زمان و باز شدن راههای ارتباطی جدید و ظهور فناوری های نوین در زندگی امروزی و به خصوص به وجود آمدن عرصه‌های جدید تجارت، تلاش نمود تا با ایجاد بسترهای مناسب، زمینه را جهت فعالیت در فضای مجازی هموار سازد.خرید بادیان ختایی

فروشگاه برگ سبز اعتماد شما را سرمایه اصلی خود می دادند زیرا اعتماد جزء اصول اولیه یک تجارت موفق می باشد و به همین منظور همیشه تلاش کرده‌ایم تا با اطلاع رسانی دقیق و آگاهی بخشی در زمینه گیاهان و فرآورده های گیاهی، امکان خریدی آگاهانه را برای شما عزیزان ایجاد کنیم زیرا بر این باوریم که خریدی که از روی علم و اطلاع کافی باشد باعث جلب رضایت خریداران خواهد شد.

محصولات قنادی

دمنوش ها

کنجد

سایر محصولات

خشکبار

خرید بادیان ختایی

صمغ

مواد شیمیایی

بذریجات

گیاهان دارویی

مایه پنیر

ادویه‌جات

زعفران

زعفران بهرامن

زعفران عباس زاده

زعفران نفیس

شما می توانید برای خرید عمده بادیان ستاره ای با بهترین قیمت با شماره

در تماس باشید.

بادیان ستاره ای یا بادیان ختایی از جمله ادویه‌های خوش عطر و طعمی است که از آن برای طعم دهنده مواد غذایی و شیرینی‌ها استفاده می‌شود. خرید بادیان ستاره ای برای  پخت شیرینی‌های خوش طعم و گران قیمت به وفور انجام می‌گیرد.

این روزها که جوامع مختلف در سراسر دنیا با هم در تعامل‌اند، استفاده از ادویه ‌هایی که در فرهنگ‌های مختلف وجود دارد نیز قابل دسترسی‌اند.

خرید بادیان ستاره ای که با نام‌ های انیسون ستاره ای نیز شناخته می‌شود شما را با طعم غذاها و شیرینی‌های آسیای شرقی آشنا می‌کند.

 

بادیان ستاره ای میوه یک درخت همیشه سبز چینی به نام Illicium verum است که به علت شکل ظاهری ستاره‌ای که دارد با این نام خوانده می‌شود.

البته شاید خرید بادیان ختایی به علت شناخت کم از آن خیلی رایج نباشد ولی برای تزئین شیرینی‌های خاص و لوکس از این ادویه استفاده می‌شود.

قیمت بادیان خطایی بر اساس کیفیت آن تعیین می‌شود.

معمولا قیمت بادیان ستاره ای که بازوهای آن کاملا سالم است و دانه‌های آن در جای خود قرار دارند، بالاتر است.

البته در مواردی که خرید انیسون ستاره ای برای مصارف پودری انجام می ‌گیرد، چندان شکل ظاهری آن مد نظر نیست و می‌توان از انواع خرد شده بادیان ختایی نیز استفاده کرد.

برداشت این ادویه و پردازش آن بدین صورت است که انیسون ستاره ای را قبل از رسیدن می‌چینند و زیر آفتاب خشک می‌کنند تا حالتی سخت و شکننده به خود بگیرد. از این رو طعم و عطر آن نیز ماندگار می‌شود. علاوه بر ظاهر زیبا و خاص و طعم بی‌نظیر، خرید انیسون ستاره ای به علت خواص درمانی که دارد نیز رایج است. از این رو با خرید بادیان ستاره ای با یک تیر دو نشان می‌زنید.

 

همان‌طور که گفته شد خرید انیسون ستاره ای به دلایل مختلفی مانند تأثیر آن بر سلامت جسمی نیز انجام می‌گیرد.خرید بادیان ختایی

این ادویه دارای طعمی شیرین و شبیه دانه‌های گیاه رازیانه است که برای افراد مبتلا به دیابت مناسب است.

همچنین برای سلامت قلب مفید است.

بادیان ستاره ای دارای خاصیت ضد باکتری و ضد قارچ است و برای جلوگیری از بیماری‌های فصول سرد مانند آنفولانزا بسیار مفید واقع می‌شود.

بادیان ختایی حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان است و از بروز بیماری‌های مزمن در بدن جلوگیری می‌کند.

انیسون ستاره ای سرشار از ترکیباتی مفید مانند ویتامین c، آنتول، اسید شیکیمیک و غیره است که این ادویه را از نظر پزشکی نیز به یک ماده مفید تبدیل کرده است.

 

با این اوصاف بادیان ختایی یک ادویه کامل است که در مواد غذایی و شیرینی‌پزی کاربرد فراوانی دارد.

همین طور کارایی زیاد آن باعث شده است تا فروش آن روز به روز بیشتر شود.

هر چه افراد بیشتری با این ادویه لاکچری وارداتی آشنا می‌شوند، فروش آن نیز به مراتب بیشتر می‌شود و استفاده از آن در مواد غذایی مختلف و شیرینی نیز افزایش می‌یابد.

از انیسون ختایی به صورت پودری و ادویه یا به صورت کامل برای تزئین شیرینی استفاده می‌شود.

  • ایا عرق رازیانه برای عفونت زنان خوب است
  • شکل کامل انیسون ستاره ای به علت ظاهر زیبایی که دارد بر روی کیک، شیرینی‌ها برای تزئینات داخل فروشگاه‌های شیرینی‌پزی و مواد غذایی و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    استفاده از این ادویه در خوراکی‌های مختلف باعث می‌شود تا قیمت فروش آن‌ها نیز بالا رود.

     

    با توجه به این که بادیان ستاره ای یک ادویه وارداتی است و در کشور تولید نمی‌شود، انتظار می‌رود که قیمت بالایی داشته باشد.

    خرید بادیان ستاره ای در مراکز وارد کننده و عرضه ادویه‌ جات اصل به صورت عمده صورت می‌گیرد.

    قیمت بادیان ستاره ای بر اساس کیفیت آن تعیین می‌شود.

    اگر این ادویه به صورت اصل و سالم باشد، قیمت بالاتری نسبت به نوع پودری آن دارد.

    همچنین هر چه بازوهای آن سالم‌تر باشند و دانه‌هایی که درون بازوها هستند کامل‌تر باشند، قیمت این ادویه نیز بیشتر است.

     

    بادیان ختایی که در آسیای شرقی و چین پرورش داده می‌شود خالص است و برای اکثر افراد یک ماده بی‌خطر است ولی ممکن است در برخی افراد مانند سایر ادویه‌ها ایجاد حساسیت کند؛ اما بادیان ستاره ای دیگری نیز در ژاپن وجود دارد که درون خود حاوی موادی سمی با نام نوروتوکسین است. این ماده می‌تواند علائم جسمی شدیدی مانند تهوع، توهم و تشنج را به وجود آورد.خرید بادیان ختایی

    از نظر ظاهر و طعم، این دو آنیسون مشابه‌اند و همین امر باعث شده است تا در برخی موارد با هم مخلوط شوند یا به جای هم به فروش برسند.

    از این رو قبل از مصرف آنیسون ستاره ای بهتر است مقدار کمی از آن را مصرف کنید تا از مسمومیت ناشی از مصرف احتمالی آنیسون ژاپنی جلوگیری کنید.

     

    اما اگر می‌خواهید برای خرید بادیان ستاره ای خالص و اصل اقدام کنید، بهتر است از مراکز معتبر در این زمینه بهره ببرید.

    مرکز خرید عمده بادیان ستاره ای امکان خرید انیسون ستاره ای اصل و خالص چینی را به شما می‌دهد تا با اطمینان خاطر از آن در مواد غذایی و پخت شیرینی استفاده کنید.

    با توجه به خواص بی‌نظیر و طعم و عطر خوبی که بادیان دارد می‌توانید آن را در کنار ادویه‌هایی مانند هل، رازیانه، میخک، دارچین و … مورد استفاده قرار دهید تا طعم و عطر غذا شما را شگفت زده کند.

    در بازار رقابتی که امروزه در صنعت غذا وجود دارد، هر چه بتوانید خود را به کمک ادویه‌ها و طعم دهنده‌های طبیعی و ناب بالا بکشید، بهتر است و این امکان برایتان پیش می‌آید که نبض بازار را در صنف خود به دست گیرید.

    در صورت خرید بادیان ستاره ای به صورت عمده این امکان نیز وجود دارد که با قیمت مناسب‌تری بتوانید این ادویه را تهیه کنید.

    از این رو در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی می‌کنید.

    با توجه به وارداتی بودن ادویه آنیسون، احتمال افزایش قیمت و حتی کمیاب شدن آن در آینده وجود دارد.

    از این رو داشتن مقداری اضافه بر مصرف برای استفاده از آن به کسانی که در زمینه شیرینی‌های گران قیمت و دارای مشتری‌ها خاص کار می‌کنند، توصیه می‌شود.

    نگهداری از ادویه ختایی راحت است و در صورتی که محل نگهداری آن دارای رطوبت و گرمای بالا نباشد، می‌توان برای مدت طولانی آن را سالم و با همان طعم اولیه نگه داشت و مورد استفاده قرار داد.

    هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه شما *

    نام *

    ایمیل *

    موبایل 09131191697

    دفتـــر 03135318514

    فروش بادیان ستاره ای | فروش بادیان ختایی خطایی در بازرگانی سیلانی .

    09131191697

    خرید بادیان ختایی

    03135318514-15

    فروش بادیان ستاره ای (فروش بادیان خطایی)

    خواص درمانی بادیان ختایی یا انیسون ستاره ای

    بادیان خَتایییا انیسون ستاره‌ای یا انیسون بَرّی یک نوع ادویه است که شباهت زیادی به انیسون دارد. این ادویه از درختچه‌ای همیشه‌سبز از تیره ماگنولیاها به دست می‌آید. این درخت بومی شمال ویتنام تا جنوب کشور چین است. میوه ستاره‌ای شکل این درخت درست قبل از رسیدن برداشته می‌شود.

    بادیان ختایی دارای برگ‌های ضخیم همیشه‌سبز، گل‌های درشت زیبا و میوه مخروطی معطر و اندکی شیرین است که با نام بادیان کاربرد دارویی دارد.

    انیسون ستاره ای طبیعت گرم و خشک دارد

    -میوه‌ ستاره‌ای شكل یك درخت بومی چینی و یكی از اجزای پودر ادویه پنجگانه‌ی چینی است.

    -یونانیان، مصریان و رومیان باستان، بادیان را كشت می‌كرده‌اند.

    – در طول قرون وسطی بادیان وارد اروپا شد.

    -دانه‌ی رسیده‌ی بادیان تنها در تابستان‌های بسیار گرم به نهایت رشد خود می‌رسد.

    -دارای اسانس قوی معطر و طعم تند تری نسبت انواع دیگر بادیان دارد .

    -در کشور آلمان اسانس آن تحت برند Frey+Lau به فروش می رسد .

    -روغن آن در طب سنتی چین کاربرد زیادی دارد.

    خواص غذائي :

    از اين گياه بصورت پودر  ، بعنوان يك ادويه قوي در پخت گوشت . شيريني پزي . تهيه مربا  و طعم دهنده چاي استفاده ميشود.

    سایرخواص :

    ضد باکتری – ضد برونشیت -ضد نفخ و قولنج -ضد عفونت ریوی – مقوی معده…

    ضد انگل برای هضم غذای سنگین مصرف می شود – موجب تسهیل تنفس – افزایش میل جنسی در آقایان -تسریع گردش خون و ضد سرفه است .ضد روماتیسم – زیاد کننده شیر مادر – ادویه مکمل ماهی – ادویه مرغ و آبگوشت

    نسخه طلایی :

    بادیان‌ ختائی‌ همراه‌ با پرسیاوشان‌ و انجیر را در موارد تنگی‌ نفس‌ و سرفه‌مصرف‌ می‌كنند

    هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه شما *

    نام *

    ایمیل *

    خرید بادیان ختایی

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    امکان خرید یک میل از سایت جهت تست کیفیت                    با خرید اول کد تخفیف 5 درصدی دریافت کنید                     عطر روحانی عرضه کننده محصولات اکسپرشنز فرانسه

    بادیان ختایی

    Illicium verum    llliciaceae

    گروه: ادویه جات

    خرید بادیان ختایی

    نمایه بویایی: اسانس تقطیر شده با بخار آب Illicium verum، یک گیاه ادویه ای ستاره ای شکل که در آسیا رایج است. این گیاه شبیه انیسون است ولی بسیار تند و زننده بوده و مزه ی تلخی دارد. غنی از اتانول میباشد که همین ویژگی باعث شده در گروه شیرین بیان، رازیانه و ترخون قرار گیرد.

    ویژگی های گیاهشناسی و رایحه

    نام گیاهشناسی: Illicium verum

    خانواده ی گیاهی: llliciaceae

    کشور مبدا: چین

    بخش گیاهی: دانه

    نحوه ی رشد: کشت

    روش استخراج: تقطیر با بخار اب

    رنگ: روشن تا زرد کم رنگ

    شدت بو: شدید و شبیه شیرین بیان، بسیار زننده و شدیدتر از انیسون

    خانواده ی llliciaceae شامل گیاهان گلداری میباشد که در آن درختان و درختچه های همیشه سبز با برگهای ساده و کوچک، گلهای دو جنسه متشکل از گلبرگهای زیاد قرار دارند. تعداد پرچم و مادگی کم تا زیاد بوده و هر مادگی شامل یک دانه میباشد. شکل گلها عموما بسیار متغیر است. گونه های برجسته دارای سلولهای روغنی آروماتیک هستند. برگها حاوی روغن های ضروری هستند و میوه ها ۵/۲ تا ۵ درصد از روغن های ضروری را تولید میکنند. جنس lllucium مشتمل بر ۴۰ گونه عمدتا درختی و درختچه ای میباشد که منشا ان شرق امریکای شمالی تا جنوب اسیا میباشد. مهمترین گونه ی این جنس بادیان ختایی میباشد.

    موضوع بحث ما بادیان ختایی گونه ی Illicium verum میباشد که به بادیان ختایی چینی نیز معروف است که گسترده ترین گونه ی مصرفی و خوراکی میباشد. اما شما در مورد دیگر گونه های موجود در ژاپن نیز اطلاعات اندکی کسب خواهید کرد ه مشابه بادیان ختایی چینی میباشد. بنابراین همراه ما باشید….

    بادیان ختایی چینی یک درخت کوچک همیشه سبز است که بومی چین و ویتنام است و امروزه تقریبا بطور انحصاری در جنوب چین، هندوچین و ژاپن رشد میکند. نام illicere از یک نام لاتین مشتق شده که بمعنی جذب کردن میباشد که بخاطر رایحه ی جذب کننده ی ان است و verum  بمعنی درست یا اصیل است. گیاه دارای برگهای بزرگ سبز تیره و گلهای کوچک، جذاب منفرد است. پس از گلها میوه های متمایز ستاره ای شکلی بوجود می ایند که متشکل از ۸ برچه ی مجزا میباشند. هر برچه یک کپسول کوچک را تشکیل میدهد که در داخل ان دانه ی منفرد قهوه ای درخشانی جای گرفته است. میوه ها قبل از رسیدگی برداشت شده و در مقابل خورشید خشک میشوند.

    بادیان ختایی چینی در طی ۳۰۰۰ سال بعنوان ادویه و دارو مصرف میشود. در اروپا اعتقاد بر این است که منشا این گیاه فیلیپین میباشد بطوریکه در سال 1578 توماس کاوندیش دریانورد میوه های این گیاه را برای اولین بار از فیلپین به اروپا برد، غافل از اینکه منشا واقعی آن جنوب چین میباشد.

    بادیان ختایی در زبان های مختلف

    بادیان ختایی، بادیان، بادیانا، بادیان چینی

    فرانسه: anis de la Chine, anise etoile, badiane

    المان: Sternanis

    اسپانیا: anis estrllado, badian

    چین: ba chio, ba (ht) g (h) ok, bart gok, pa-chiao, pak kok, peh kah

    اندونزی: bunga lawing

    مالی: bunga lawing

    روسیه: бадьян настоящий

    کرواسی: Zvjezdasti Anis

    خرید بادیان ختایی

    مهمترین محصولات  بادیان ختایی دانه ها (میوه) ان است که مصرف ادویه ای دارند. این دانه ها بعنوان طعم دهنده در طیف گسترده ای از غذا ها و نوشیدنی ها مانند آدامس، غذاهای پخته شده، ژله ها، گوشت و محصولات گوشتی، مشروبات و براندی مورد استفاده قرار میگیرد. نیز این دانه اجزای تشکیل دهنده ی پنج ادویه ی چینی میباشند و در هند و پاکستان مهمترین بخش گرم مصالح و همچنین یکی از اجزای خوراکی بنام بریانی میباشد. اگر شما در ویتنام زندگی میکنید و در حال خوردن نودل ویتنامی یا همان فو باشید به راحتی میتوانید.

    از روی طعم آن بگویید که در ان از بادیان ختایی استفاده شده و انچه درست است این است که از ان بعنوان مهمترین جزء فو استفاده میشود. میوه ی رسیده ی خشک شده نیز در گلهای خشک معطر مورد استفاده قرار می گیرد.

    بادیان ختایی در طب سنتی چینی بخاطر اثرات محرک ان بر سیستم گوارشی مانند ناراحتی های معده، عدم گوارش و نفخ و همچنین بیماری های تنفسی مانند برونشیت و سرفه های بدون خلط برای هزاران سال مصرف شده است. بادیان ختایی همچنین برای سوء هاضمه، نفخ، قولنج، دیسانتری، اسم، فلج یکطرفه، از کار افتادگی صورت و بوی بد دهان نیز مفید است.

    روغن ضروری

    روغن ضروری بادیان ختایی به روش تقطیر با بخار اب از میوه های تازه و برخی موارد خشک شده بدست می اید. این روغن در دیواره ی میوه وجود دارد نه در دانه. روغن این گیاه یک مایع شفاف، بی رنگ تا زرد کم رنگ با بوی معطر شیرین و دلپذیر میباشد که شبیه انیسون است اما با غلظت کمتر و تا حد کمی تلختر.

    این روعن باعث افزایش آرامش، الگوهای خواب و تعادل هیجانی میشود. این روغن به کاهش خستگی ناشی از فعالیت های فیزیکی و ذهنی کمک میکند. روغن این گیاه بخوبی با برگتاج، هل، زیره، گشنیز، چوب سدر، شوید، رازیانه شیرین، استوخودوس، نارنج، روغن بهار نارنج، پرتقال، پتی گرین، رز وود ترکیب میشود.

    یادداشت: دو نوع بادیان خطایی یا درخت بادیان ختایی شبیه هم وجود دارد. بادیان ختایی ژاپنی (Illicium anisatum) و بادیان ختایی چینی (Illicium verum). تنها نوع ژاپنی این گیاه قابل خورد نیست بخاطر اینکه این گیاه بسیار سمی میباشد. در عوض بعنوان عود یا بخورد در کشور ژاپن سوزانده میشود. میوه ان کوچکتر است و بوی ان ضعیفتر میباشد که گفته میشود بیشتر شبیه بوی هل است تا انیسون. اگر شما بخاطر علایم نورولوژیک پس از مصرف چای بادیان ختایی در بیمارستان بستری شدید احتمالا چای نوع ژاپنی را مصرف کرده اید.

     

    داده کافی برای نمایش نمودار وجود ندارد.

    herbalir

    ژانویه 20, 2019
    گیاهان دارویی

    دیدگاهتان را بنویسید
    223 بازدید

    4 روز قبل

    1 هفته قبل

    2 هفته قبل

    بادیان ختایی به صورت عمده موجود می باشد.

    خرید بادیان ختایی

    جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09035288428 تماس حاصل فرمایید.

    همچنین به صورت عمده خریدار این نوع گیاه می باشیم.

    خواص بادیان ختایی:تقویت معده- شیر افزا – ضد صرع(با گل گاوزبان) – معطر کردن نوشابه- قاعده آور.

    کلزا به صورت عمده موجود است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09035288428 تماس …

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

    وب‌ سایت

    خرید بادیان ختایی
    خرید بادیان ختایی
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *