جگرکی شبزدگان پونک

دوره مقدماتی php
جگرکی شبزدگان پونک
جگرکی شبزدگان پونک

با اسنپ‌فود به سادگی می‌توانید رستوران‌های اطراف خود را مشاهده کنید و غذای خود را به صورت آنلاین سفارش دهید.

عضویت به معنای قبول قوانین و مقررات اسنپ فود است

کاربر عزیز،

بیش از یک ماه از سفارش شما گذشته و دیگر قادر به ثبت نظر نیستید.


تعیین موقعیت آدرس

جگرکی شبزدگان پونک

دوره مقدماتی php

نوع سفارش :
ایرانی


بیشتر بدانید


با ما در ارتباط باشید


مجوزها


عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه اسنپ‌فود و دریافت جدیدترین مطالب تخفیف‌‌ها و جشنواره‌ها ایمیل خود را وارد کنید


عضویت


ایمیل صحیح نمی‌باشد


ایمیل شما ثبت شد


©2019 . Snappfood . All rights reserved

تجربه خوب سفارش غذا، از زود فود تا اسنپ فود

;

(function (w, d, s, l, i) {
w[l] = w[l] || []; w[l].push({
‘gtm.start’:
new Date().getTime(), event: ‘gtm.js’
}); var f = d.getElementsByTagName(s)[0],
j = d.createElement(s), dl = l != ‘dataLayer’ ? ‘ j.async = true; j.src =
‘https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id=’ + i + dl; f.parentNode.insertBefore(j, f);
})(window, document, ‘script’, ‘dataLayer’, ‘GTM-T9SDVJH’);

در میان 6000+ رستوان و کافه‌ و شیرینی‌فروشی و کلی خوراکی خوشمزه، بگرد!

خانه

رستوران‌ها

جگرکی شبزدگان (سعادت آباد)

اپلیکیشن موبایل فیدیلیو را دریافت کنید.


فست فود بهاران (شعبه پونک) را همه با ساندویچ های خوشمزه و پر ملات می شناسند و با اینکه این رستوران غرب تهران جای نشستن ندارد، اما کیفیت عالی و قیمت مناسب غذاهایش باعث شده تا خیلی ها جز مشتری های دائمی اینجا شوند.

نوع غذای پیتزا سیب 360 (شعبه پونک)، پیتزا، ساندویچ، برگر، فست فود و سالاد است. این رستوران غرب تهران را به شما توصیه می کنیم.


پیتزا و ساندویچ های خیلی خوشمزه و خوبی داره، جایی برای نشستن نداره.

جگرکی شبزدگان پونک

وقتی دنبال یه گل فروشی خوب برای خرید گل و یا تزئینات مراسمتون هستین، شاید تصورش هم واسه تون سخت باشه که در جایی مثل احمد آباد مشهد که خیلی هم بزرگ نیست، یه گل فروشی خوب بشه پیدا کرد. اما بر خلاف تصور «گل فروشی پونک» با مهارتی که داره خیال شما رو از بابت همه چیز راحت می کنه.

طباخی شاندیز یکی از بهترین کله پزی های محدوده پونک هست که جای نشستن هم دارد و فضا و محیطش خیلی تمیز و خوبه.


همیشه خلاقیت و کیفیت در کنار هم مورد نظر هر سلیقه ای است و نظر همه حتی سخت پسندها را جلب میکند
گالری دیزاین پرده با توجه به تجربه بالا و به روز شدن همیشگی شان در غرب تهران یکی از بهترین هاست
کلیه خدمات دوخت، نصب و فروش انواع پرده

نوع غذا : پیتزا، ساندویچ، برگر، فست فود، سوخاری است.

محیط و فضاش نسبتا خوب و بزرگه و ساندویچ های معمولی ای داره ولی پیتزاش رو بهتون پیشنهاد میکنم.


رستوران زنجیره ای افق رستوران کلاسیک ایرانی فرنگی طعم برنج خوش مزه ایرانی را در شعبه های افق امتحان کنید تبلیغ ما کیفیت ماست تبلیغ ما قیمت ماست

اگه دلتون پیتزای نازک و خوش طعم و مزه خواست یا یه ساندویچ با حجم عالی و مزه ای فوق العاده حتما به فست فود هشت میلیمتری یه سر بزنین.

غذاهای خونگیه خوبی داره محیطش جمع و جور و کوچیکه ولی خیلی راحت و خوبه، ترشی های خوشمزه ای هم داره که لذت غذایی که میخورید رو چند برابر میکنه.

نوع غذا پیتزا ساندویچ برگر فست فود سوخاری سالاد است



نوع غذا پیتزا ساندویچ برگر فست فود سوپ سالاد است.


نوع غذا پیتزا برگر فست فود سالاد است.

انواع کباب های سنتی، ترش، جوجه، چنجه و البته دل و جگر تازه و با کیفیت توی محیطی خوب داره.

دلیل اینکه این جگرکی همیشه شلوغه تازگی مواد اولیه شه هم چنین این که قیمت های معقول و مناسبی هم داره. درسته که فضای کوچیکی داره و جای نشستن نداره، اما همیشه پر از مشتریه.

جگرکی دادمان از اون جاهای شلوغ و البته خانوادگی هستش که کیفیتی خیلی خوبو البته سطح قیمتی بالا داره اما تمیزی و طرز برخورد پرسنلش خیلی خوب هستش.

درمانگاه شبانه روزی پونک واقع شده در بلوار نخبگان که به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات درمانی به بیماران می باشن.


کوبیده گوسفندی، جوجه، لقمه، جگرپیچ و…..


یک نهار یا شام خوشمزه در جگرکی محله

براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، سایه ساخت و سازها بر روی مقبره امامزاده پونک به چشم می خورد.

اگر اهل خوردن کباب و جگر هستید و قرار است به شهمیرزاد سفر کنید، به هیچ وجه نباید کبابی و جگرکی ناب را از دست بدهید. کباب ها و جگرهای این رستوران تازه، لذیذ و با کیفیت هستند و برخورد پرسنل گرم و صمیمی است. آدرس کبابی و جگرکی ناب واقع در بلوار امام خمینی است و ساعت کاری کبابی و جگرکی ناب، از 9 صبح تا

وین مارکت شعبه پونک یکی از شعبات بی نظیر این فروشگاه بوده که شما می توانید از آن اقلام ضروری خود اعم از خوراکی و غیر خوراکی را تهیه کنید.


جگرکی شبزدگان پونک

شرکت سامانه سفیران مهر همگردی با سایت همگردی؛ به عنوان اولین سایت گردشگری ایران با قابلیت های مشارکت کاربران خود، دارای اطلاعات جامع و کاملی در خصوص ایرانگردی و جهانگردی است. همگردی شامل اطلاعات جامعی در خصوص جاذبه های گردشگری ایران و جهان، راهنمای حرفه ای ایرانگردی و جهانگردی و اخبار و مقالات کاربردی حوزه گردشگری است. همگردی به شما این امکان را می دهد تا اوقات فراغت خود را برای یک برنامه گردشگری درون شهری یا برون شهری به خوبی برنامه ریزی کنید، برای سفر خود بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس تهیه کنید، هتل رزرو کنید و یک راهنمای سفر کاربردی داشته باشید. اطلاعات همگردی توسط گردشگران و مخاطبان سایت تهیه می شود و شما نیز این امکان را دارید تا به عنوان یک گردشگر حرفه ای یا غیر حرفه ای تجربیات، رویدادها و مکان های دیدنی شهر و مقاصد سفرتان را به دیگر گردشگران معرفی کنید و به گسترش فرهنگ گردشگری کمک کنید.

کسب و کار خود را در بهترینو ثبت کنید و مشتریان خود را افزایش دهید.

با فعالسازی تبلیغات تعداد بازدید‌های روزانه خود را افزایش داده و کسب و کارتان را رونق دهید!

جگر، دل، قلوه، کباب لقمه، کباب ترش، کباب چنجه، جوجه کباب، شیشلیک
نان داغ، کباب داغ تهیه شده از گوشت گوسفندی تازه آذربایجان

برای بزرگ‌نمایی کلیک کنید

اگر صاحب این آگهی هستید با دریافت کد ورود به سایت که به شماره موبایل درج شده در آگهی ارسال خواهد شد، می توانید آگهی خود را ویرایش نمایید.

تماس با جگرکی شبزدگان ۰۲۱-۲۲۶۷۵۰۵۰

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد.

جگرکی شبزدگان پونک

این سایت صرفاً برای اطلاع‌رسانی کاربران است. لذا هرگونه استفاده‌ی تجاری و تبلیغاتی از محتویات آن ممنوع است و پیگیرد قانونی دارد.

برترین‌ها هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی‌های موجود در سایت ندارد. قبل از اقدام به استفاده از خدمات، اطمینان کافی را حاصل نمایید.

کاربران آنلاین :

بازدید کل :
۵۶۹,۵۸۲,۵۶۴

بازدید دیروز سایت :
۲۶۹,۴۲۰

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

برترین‌ها: «جگرکی»‌ها یکی دیگر از جذاب‌ترین انتخاب‌های ایرانیان برای یک میان وعده در طول روز است. غذایی خوشمزه و لذیذ شامل دل، جگر، قلوه، روده و سایر جزئیات خوشمزه گوسفند و بعضاً گوساله که روی آتش زغال کباب شده اند و در کنار سبزیجات خوشمزه و نوشیدنی‌هایی مثل دوغ میتوانند عصر خوبی برای شما رقم بزنند.

تنوع و روش‌های ترکیب این مواد اولیه و هنر طبخ و کباب کردن آن در کنار کیفیت و تازگی مواد مورد استفاده، جگرکی‌های خوب را از باقی رقبا جدا کرده است و باعث شده همیشه مقابل تعدادی اندک از این جگرکی‌ها در پایتخت صف‌هایی طولانی باشد و باقی عزیزان در حال مگس پراندن باشند! ما در این مطلب به معرفی بهترین و با کیفیت‌ترین جگرکی‌های تهران (بر اساس آرای مردم) خواهیم پرداخت، پس اگر از علاقه‌مندان به این غذای لذیذ هستید با ما همراه باشید.

۱. جگرکی بهارنارنج

بهترین و معروف‌ترین جگرکی غرب تهران، بدون شک “بهار نارنج” واقع در محله اکباتان است و خیلی‌ها بهار نارنج را بهترین جگرکی تهران میدانند. «کوهان» ویژه‌ترین نام در منوی بهار نارنج است که با سفارش یک سیخ از آن بدون شک جزو طرفداران این غذای لذیذ خواهید شد.

جگرکی شبزدگان پونک

نان‌های بهار نارنج همیشه داغ است و خلاقیتی که در ترکیب دل و جگر و قلوه و روش طبخ آن‌ها دارد (شکاری، دوش کباب و …) بهار نارنج را انتخابی هیجان انگیز برای همه کرده است. پس اگر از عاشقان دل و جگر هستید بدون امتحانِ بهار نارنج دیگر چنین ادعایی نداشته باشید!

آدرس: اکباتان، فاز یک خیابان اصلی، خیابان عظیمی، روبروی ساختمان شاهین ۱۰، پلاک ۱۷،

۲. جگرکی ۱۱۰

این جگرکی یک مغازه‌ی کوچک در محله‌ی یوسف‌آباد است. با یخچال کوچک که همه نوع جگر و کباب داخلش هست. این جگرکی جایی است که اگر یک سیخ جگر سفارش بدهید یک ورقه‌ی نازک براتون کباب نمی‌کنه بلکه یک سیخ درست‌وحسابی تحویلتان می‌دهد.

آدرس: یوسف آباد، خیابان اسدآبادی، بین خیابان ۲۷ و ۲۹، روبروی سینما گلریز، پلاک ۲۴۳،

۳. جگرکی گل‌ها

پیشنهاد بعدی ما به شما جگرکی گل‌ها در تهرانسر است. خوبی این جگرکی این است که دیزی هم سرو می‌کند و اگر دسته‌جمعی به آن‌جا بروید می‌توانید بنا به سلیقهتان سفارش بدهید. نان داغ و ماست کوزه‌ای هم از جاذبه‌های دیگر این جگرکی محسوب می‌شود.

آدرس: تهرانسر، بلوار گلها، روبروی کلانتری، جنب بانک مهر اقتصاد، پلاک ۳۲۰

۴. جگرکی توچال

محبوب‌ترین و شلوغ‌ترین جگرکی تهران واقع در خیابان دولت (شهید کلاهدوز) که از اول صبح تا پاسی از شب در حال خدمت رسانی و سیخ زدن است! برای این که سعادت خوردن چند سیخ دل و جگر فوق العاده خوشمزه در توچال را داشته باشید باید ویژگی “صبر” حود را در آن روز همراه داشته باشید وگرنه کلافه خواهید شد. چون فضای توچال نسبتاً کوچک است میتوانید غذای خود را در سینی دریافت کنید و در فضای مقابل جگرکی و یا در داخل خودرو نوش جان کنید (و سپس سینی را پس بدهید!).

دوغ لیوانی دست ساز توچال هم طعمی منحصر به فرد و خوب دارد که به هیچ عنوان نباید فراموش شود. قیمت‌های کاملاً منطقی در قبال کیفیتی که دریافت خواهید کرد در محبوب شدن توچال نقش اساسی داشته است. خوئک و سردل هم حتماً در انتخاب هایتان در توچال باشد.

جگرکی شبزدگان پونک

آدرس: پاسداران، خیابان دولت، بعد از چهارراه اختیاریه، پلاک ۸۷،

۵. جگرکی شبزدگان

تنها جگرکی تهران که کارش آنقدر خوب بود و گرفت، شعبه دوم خود را هم افتتاح کرد، با همان کیفیت و خوشمزگی. شبزدگان پاتوق آدم معروف ها، هنرمندان و ورزشکاران است و همین باعث شده خود به خود به یک جگرکی لوکس و معروف تبدیل شود. شعبه قیطریه شبزدگان معروف‌تر و نامی از شعبه سعادت آباد است، ولی از لحاظ کیفیت و خوشمزگی هر دو در یک سطح و «عالی» هستند.

شبزدگان هم در اوقاتی از روز خیلی شلوغ می‌شود، ولی مشکل کمبود فضای توچال را ندارد و پرسنلی مودب و حرفه‌ای در هر شرایطی آماده پذیرایی از شما هستند. دوغ و ترشی و بال کبابی، در کنار نان تازه و سبزیجات خوشمزه خدمات شبزدگان را زبانزد کرده است. پس اگر مسیرتان به بلوار اندرزگو خورد و هوس یک دل و جگر خوش مزه کردید، شبزگان را فراموش نکنید. شاید بخت با شما یار بود و هنرمند مورد علاقه تان را هم در میز بغلی خود زیارت کردید!

  • تصویر به نام خدا انگلیسی
  • آدرس شعبه قیطریه: اندرزگو، نبش اشکستان پورجنوبی، پلاک ۸۴

    آدرس شعبه سعادت آباد: سعادت آباد، خیابان سرو شرقی، نبش کوچه چهارم

    ۶. جگرکی رفقا

    این جگرکی همانطور که از اسمش مشخص است، می‌تواند پاتوق خوبی برای دورهمی‌های دوستانه باشد. یکی از امتیازات این جگرکی، دوغ مخصوص و منحصربه‌فردش است که همه را به آنجا می‌کشاند. تنوع در منو و مزه‌ی پنیر‌های کبابی‌اش هم از دیگر جاذبه‌هایش است.

    آدرس: تهران، جنت آباد، بلوار آیت الله کاشانی، بین شاهین و جنت آباد پلاک۵۲۶

    ۷. جگرکی لاله

    جگرکی شبزدگان پونک

    از نقاط قوت این جگرکی، وجود یک نانوایی بربری کنار آن است. شما می‌توانید هرچیزی که سفارش می‌دهید را با نان بربری داغ و تازه از تنور درآمده میل کنید.

    آدرس: خیابان کارگر شمالی.بالاتر از چهار راه کشاورز . داخل کوچه میر

    ۸. جگرکی دادمان

    یکی دیگر جگرکی‌های محبوب و کاردرست غرب تهران جگرکی دادمان است که نامش را از بلواری که در آن واقع شده گرفته است. کیفیت خوب و تازگی غذا‌های دادمان در کنار نان داغی که در کنار سیخ‌ها سرو میکند دادمان را جزو بهترین‌های تهران قرار داده است. اما بیشترین امتیازی که دادمان نسبت به رقبای خود دارد، فضای باز و دلنشین اش است که در نوع خود خاص و متفاوت است.

    دادمان فضایی مدرن و طراحی داخلی نوینی دارد و نسبت به باقی جگرکی‌ها یک جگرکی لوکس بشمار می‌آید که میتواند برای یک میهمان رودرباستی دار که از قضا دل و جگر دوست دارد، گزینه خوبی باشد. نگران جای پارک و شلوغی هم نباشید، در دامان هر چقدر که بخواهید فضا هست.

    آدرس: شهرک غرب، بلوار دادمان به سمت غرب، نرسیده به بزرگراه یادگار امام (ره)

    ۹. جگرکی‌های میدان بهمن

    این بار به معرفی یک رستوران خاصی نمی پردازیم، بلکه مجموعه جگرکی های میدان بهمن (کشتارگاه) نهمین پیشنهاد ما به شما هستند! میدان بهمن در جنوب تهران بهترین محله تهران برای عاشقان دل و جگر و قلوه است. میدانی پر از جگرکی های خوب و کاربلد که همگی به تازگیِ مواد اولیه و خوشمزگی غذاهایشان شهره هستند.

    دلیل اصلی این کیفیت بالا نزدیکی این میدان به کشتارگاه مرکزی تهران است که دل و جگر دست اول و تازه را در اختیار این عزیزان قرار میدهد. پس اگر عاشق دل و جگر هستید به میدان بهمن سر بزنید، پشیمان نخواهید شد.

    منبع: foursquare

    جگرکی شبزدگان پونک
    جگرکی شبزدگان پونک
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *