توتون پیپ کاپیتان بلک گلد

دوره مقدماتی php
توتون پیپ کاپیتان بلک گلد
توتون پیپ کاپیتان بلک گلد

100% اورجینال


100% اورجینال

7 روز ضمانت بازگشت وجه در صورت تشخیص عدم اصالت محصول

برای سفارشات بالای 200 هزار تومان

توتون پیپ کاپیتان بلک گلد

برای شیراز و تهران

دوره مقدماتی php

توتون پیپ کاپیتان بلک (Gold) ,طلایی یکی از محبوبترین توتون ها در سری توتون پیپ با قیمت ارزان می باشد و ترکیبی از توتون های کاوندیش می باشد و عطر آن ترکیبی از عطر های وانیل و شکلات و نارگیل می باشد و خصوصیت آن شبیه به توتون های پیپ مدل مک بارن سون سیز گولد می باشد.

بهتر است توتون های کاپیتان بلک را در پیپ های کرن کاب و یا مرشام استفاده کنید و به آرامی بکشید,تا طعم تند و بد بو پیدا نکند.

برش این مدل بصورت نوارهای نازک می باشد و قدرت گیرایی توتون ملایم و عطر طعم ملایمی دارد.

این محصول در بسته های ۵۰ گرم عرضه می شود.و دارای لیبل دخانیات می باشد.

توتون captain black
توتون peterson
توتون ویرجینیا
توتون پترسون

پیپ Peterson
توتون mac baren
توتون مک بارن
توتون کاپتان بلک
توتون پیپ مک بارن
پیپ ایتالیایی
توتون پیترسون
قیمت زیر 100
پیپ bentley
توتون لاتاکیا
پیپ بنتلی

توتون W.O. Larsen

توتون شکلات

توتون پیپ پیترسون
توتون معطر

خرید پیپ
پیپ فالکون
پیپ Falcon
خرید آنلاین پیپ
توتون پیپ

بیش از 3 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند

65,000 تومان 54,000 تومان17 % تخفیف

موجود در انبار

توتون چیست؟

توتون، همون برگ های خشک شده گیاه تنباکو است که می تواند به صورت کام گرفتن و جویدنی در انواع مختلف سیگار، سیگار برگ، توتون پیپ، قلیان و … مورد استعمال قرار گیرد.توتون پیپ کاپیتان بلک گلد

تنباکو (توتون) در بین قبایل آمریکای شمالی و مرکزی در قرن ۱۶ میلادی کشف شد. این گیاه مصرف درمانی ندارد و از نظر طبقه بندی فارماکولوژی موجب تحریک سیستم مرکزی اعصاب می گردد.

در حال حاضر توتون طعم های مختلفی دارد که توتون کاپتان بلک جز، قدیمی ترین و معروف ترین برند های جهان است.

توتون های کاپتان بلک متنوع ترین عطر ها را دارد که کلاسیک ترین و بهترین آنها کاکائو و کارامل یا همون وانیل است .توتون پیپ مدل کاپیتان بلک گلد Captain Black GOLD بوی وانیل،شکلات و نارگیل می دهد.

رنگ آبی کم رنگ بسته توتون پیپ کاپیتان بلک راند تیست – Captain Black Round Taste معروف است و ترکیبی از توتون های کاوندیش می باشد و عطر آن ترکیبی از عطر های وانیل و شکلات و نارگیل است.

توتون پیپ کاپیتان بلک گلد – Captain Black Gold و محصولات توتون و تنباکوی فروشگاه مهرگان تاپ شاپ از بهترین و جدیدترین محصولات جهان می باشند. با توجه به طرفداران زیاد پیپ در ایران و تنوع پایین محصولات فروشگاه اینترنتی مهرگان این محصولات متنوع را برای علاقمندان پیپ فراهم ساخته است تا از استفاده از توتون های تکراری جلوگیری شود.

این محصول در بسته های ۴۲٫۵ گرمی عرضه می شود.

کاپیتان بلک – Captain Black

42.5 گرم

گلد – Gold

A

کاوندیش, شکلات, وانیل و نارگیل

اورجینال

ایالات متحده

رنگ: طلایی نسبتا سنگین, بدون لیبل دخانیات

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

توتون پیپ کاپیتان بلک گلد

ایمیل شما با موفقیت ثبت گردید.

فروشگاه مهرگان تاپ شاپ به عنوان یکی از قدیمی ترین فروشگاه های محله میرداماد تهران توانسته است با دو دهه تجربه ( از 1379 ) و با حمایت مشتریان خود به عنوان یکی از فروشگاه های به نام این محله تبدیل شود. طراحی خاص مهرگان تاپ شاپ و تنوع کالا های کادویی موجب شد تا به سرعت این فروشگاه مقصد بسیاری از مراجعه کنندگان برای خرید انواع کادو برای مناسبت های گوناگون شود. به دنبال توسعه ابزار های اجتماعی و شیوه های نوین خرید و همچنین دسترسی آسان تر مردم عزیز، فروشگاه اینترنتی مهرگان راه اندازی گردید. شما میتوانید بسیاری از کالا های موجود در مهرگان تاپ شاپ را در فروشگاه اینترنتی آن بیابید و با چند کلیک ساده خرید نمایید. تاپ شاپ مثل یک ویترین پر زرق و برق است که با انواع و اقسام کالا هایی همچون انواع عود و جاعودی های شیک، جعبه موزیکال و گوی موزیکال و برفی و همچنین محصولاتی که هر فرد در زندگی شخصی و کاری خود به آن ها احتیاج پیدا میکند همچون انواع کوکتل شیکر و فلاسک، اکسسوری های شخصی مثل فندک، فندک زیپو، جاسوئیچی و جاکارتی چیده شده است. همچنین دنیایی از انواع سیگار پیچ ها پیپ ها و را در فروشگاه اینترنتی مهرگان خواهید یافت؛ توتون پیپ و توتون سیگار دست پیچ ، فیلتر پیپ و کاغذ سیگار پیچ (پیپر) و نیز انواع زیرسیگاری و جعبه سیگار به صورت ست و یا تک را در مهرگان تاپ شاپ خواهید یافت.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به فروشگاه مهرگان تاپ شاپ میباشد.
All Right Reserved. Designed by NoAwa

تومان۴۰,۰۰۰

توتون پیپ کاپیتان بلک مدل Gold (طلایی) ترکیبی از تنباکو  عطری  برگ های کاوندیش طلایی همراه با  دود معطر و طعم ملایم و  آروماتیک می باشد.این توتون لازم است که به آرامی استعمال شود تا از معایب آن از جمله سوزاندن زبان و دهان جلوگیری شود.

قدرت گیرایی آن متوسط ,قدرت عطر آن میانه و عطر اتاق آن نیز قوی می باشد .این محصول در بسته بندی های 50 گرمی ارائه می شود و دارای لیبل دخانیات (دارای مجوز برای فروش در کشور می باشد). شما می توانید تازگی این محصول را قبل از خرید از کارشناسان فروش برگنیو استعلام کنید .

برگنیو خاطر نشان می کند که استفاده از دخانیات دارای مضرات فراوان و همچنین سرطان زا می باشد و همچنین توضیحات کاملی راجع به میزان قدرت و کمیت محصولات دخانی را به اطلاع مشتری می رساند.

لازم به ذکر است محصول پس از یک روز کاری ارسال خواهد شدتوتون پیپ کاپیتان بلک گلد

موجود در انبار

توتون پیپ کاپیتان بلک GOLD (طلایی) :

کاپیتان بلک یا کاپتان بلک یکی از نامی ترین برند ها در زمینه تولید انواع تنباکو معطر پیپ در دنیا می باشد , این محصول در کشور آمریکا تولید می شود و بخشی از کمپانی بزرگ Scandinavian Tobacco Group(گروه تنباکو اسکانیدناوی)  یا همان Lane Limited که تولید کننده سیگار های معروف وینچستر می باشد. همچنین کاپیتان بلک تولید کننده محصولاتی به عنوان سیگار یا سیگارت (سیگاریلو)نیز می باشد .

تنباکو های پیپ کاپیتان بلک تا به امروز مشتمل بر چند مدل منحصر به فرد می باشد که در زیر لیست می کنیم  که معمولا در بسته بندی های پاکتی و قوطی 50 و 100 گرمی ارائه می شود:

توتون پیپ کاپیتان بلک مدل Gold (طلایی) ترکیبی از تنباکو  عطری  برگ های کاوندیش طلایی همراه با  دود معطر و طعم ملایم و  آروماتیک می باشد. این توتون لازم است که به آرامی استعمال شود تا از معایب آن از جمله سوزاندن زبان و دهان جلوگیری شود.

قدرت گیرایی آن متوسط ,قدرت عطر آن میانه و عطر اتاق آن نیز قوی می باشد .این محصول در بسته بندی های 50 گرمی ارائه می شود و دارای لیبل دخانیات (دارای مجوز برای فروش در کشور می باشد). شما می توانید تازگی این محصول را قبل از خرید از کارشناسان فروش برگنیو استعلام کنید .

Red

آمریکا

دارد

Misc (ترکیب)

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه شما *

شاید شما هم جزو آن دسته از دوستانی باشید که علاقمند به سیگاربرگ می باشند و دوست دارند در اینترنت به دنبال یک سیگار برگ کوبایی اصل بگردند. فعالیت ما از زمانی شروع شد که سال های سال در به در به دنبال یک وبسایت فارسی زبان بودیم که بصورت دقیق و حرفه ای اطلاعات مفصل و کاملی راجع به سیگار برگ های اورجینال و کوبایی به ما ارائه کند ,اما متاسفانه چندان نتیجه ای نداشت . پس برآن شدیم وبسایتی آماده کنیم که بصورت دقیق و با جزییات در رابطه با سیگار برگ,پیپ,فندک ها ,اکسسوری سیگار برگ و نحوه ی استفاده درست از آنها را ارائه کنیم و همچنین امکان خرید آنلاین و ارسال سریع رو برای دوست داران این حوزه تهیه کنیم . برگنیو با هدف ارائه محصولات متنوع در زمینه سیگاربرگ و پیپ و فندک های زیپو و اکسسوری فعالیت می کند. برای رسیدن به این هدف نیاز داریم تا انتقادات و پیشنهادات خودتون را با ما در میان بگذارید.



منو یادت باشه

کلمه عبور را فراموش کرده‌اید؟

با ما در تماس باشید

info@saadimarket.ir

تحویل سریع

پرداخت امن بانکی

گارانتی محصولات

توتون پیپ کاپیتان بلک گلد

7 روز ضمانت بازگشت

۶۰,۰۰۰ تومان اورجینال

توتون پیپ کاپیتان بلک گلد Captain Black Gold با بهترین کیفیت و قیمت

نوع کالا: توتون پیپ

برند: کاپیتان بلک

Captain Black

42 گرم

A

فروش عادی

تامین کننده

تامین کننده

توتون پیپ کاپیتان بلک گلد – توتون کاپیتان بلک یکی از بهترین برندهای توتون و تنباکو می باشد که سعدی مارکت به طرفداران پیپ پیشنهاد می نماید . توتون ها از برگ های برش خورده توتون تهیه می شوند که با برش ها و طعم های مختلف باعث تنوع در استعمال پیپ می شود . عزیزانی که به کشیدن پیپ علاقه دارند می توانند در فروشگاه طعم ها و برندهای مختلفی را تهیه نمایند تا از یکنواختی طعم پیپ خود جلوگیری کنند .

نوع کالا: توتون پیپ

توتون پیپ کاپیتان بلک (Gold) ,طلایی یکی از محبوبترین توتون ها در سری توتون پیپ با قیمت ارزان می باشد و ترکیبی از توتون های کاوندیش می باشد و عطر آن ترکیبی از عطر های وانیل و شکلات و نارگیل می باشد و خصوصیت آن شبیه به توتون های پیپ مدل مک بارن سون سیز گولد می باشد.

بهتر است توتون های کاپیتان بلک را در پیپ های کرن کاب و یا مرشام استفاده کنید و به آرامی بکشید,تا طعم تند و بد بو پیدا نکند.

برش این مدل بصورت نوارهای نازک می باشد و قدرت گیرایی توتون ملایم و عطر طعم ملایمی دارد.

برند: کاپیتان بلک

توتون پیپ کاپیتان بلک گلد – محصولات توتون و تنباکوی فروشگاه از بهترین و جدیدترین محصولات جهان می باشند . با توجه به طرفداران زیاد پیپ در ایران و تنوع پایین محصولات سعدی مارکت این محصولات متنوع را برای علاقمندان پیپ فراهم ساخته است تا از استفاده از توتون های تکراری جلوگیری شود .

این محصول در بسته های ۴۲٫۵ گرمی عرضه می شود و دارای لیبل دخانیات می باشد.

 دخانیات : جمع دخانیه . اقسام توتون و تنباکو که برای دود کردن استعمال کند. (فرهنگ پارسی). کشیدنیها از توتون و تنباکو و جز آن می باشند.

 تنباکو چیست ؟ تنباکو یا توتون و یا به مصری پاپیروس، گیاهی با برگ‌های پهن است که در اصل در آمریکای شمالی و جنوبی رشد می‌کرد و امروزه در سراسر جهان کشت می‌شود. به برگ‌های خشک و بریده شدهٔ این گیاه هم تنباکو می‌گویند. مصرف اصلی این گیاه تدخین دود حاصل از سوزاندن برگ‌های خشک آن است که دارای نیکوتین است. این کار با پیچیدن آن در کاغذ یا پیچیدن برگ‌های برش نخوردهٔ آن به صورت سیگار یا سیگار برگ و یا ریختن آنها در سر قلیان و تدخین (کشیدن) آنها انجام می‌شود.
این گیاه به طور معمول پانزده تا بیست پنج سانتی‌متر رشد می‌کند، برگ‌های آن بزرگ و پهن بوده و حدود نیم متر ارتفاع دارند که دارای شیرهٔ چسبنده‌ای است.

 پیپ چیست ؟ پیپ وسیله‌ای برای استعمال دخانیات است. انواع این وسیله در میان بومیان آمریکا رایج بود و پس از کشف آمریکا و آوردن توتون به بر قدیم انواع آن در جاهای دیگر جهان نیز رایج شد. نوعی پیپ در ایران به چپق معروف است که دسته چوبی و کاسه گلی دارد. برای کشیدن دود توتون آن را در کاسه پیپ می‌ریزند و آتش می‌زنند. با پک زدن به انتهای دسته پیپ دود به داخل دهان و دستگاه تنفس می‌رود. برای ساختن پیپ از مواد متنوعی استفاده می‌شود. پیپ مرغوب اروپایی معمولاً از چوب بریار درست می‌شود و شکل‌های متنوعی دارد.

برای آگاهی از جدیدترین اخبار برندها و دریافت تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه، در خبرنامه سایت عضو شوید

با ما در تماس باشید

info@saadimarket.ir

تحویل سریع

پرداخت امن بانکی

گارانتی محصولات

توتون پیپ کاپیتان بلک گلد

7 روز ضمانت بازگشت

۹۹,۰۰۰ تومان

نوع کالا: توتون پیپ

برند: کاپیتان بلک

Captain Black

100 گرم

A

Stand Up Pouches

فروش عادی

تامین کننده

تامین کننده

توتون پیپ کاپیتان بلک گلد ۱۰۰ گرمی – توتون کاپیتان بلک یکی از بهترین برندهای توتون و تنباکو می باشد که سعدی مارکت به طرفداران پیپ پیشنهاد می نماید . توتون ها از برگ های برش خورده توتون تهیه می شوند که با برش ها و طعم های مختلف باعث تنوع در استعمال پیپ می شود . عزیزانی که به کشیدن پیپ علاقه دارند می توانند در فروشگاه طعم ها و برندهای مختلفی را تهیه نمایند تا از یکنواختی طعم پیپ خود جلوگیری کنند .

نوع کالا: توتون پیپ

برند: کاپیتان بلک

توتون پیپ کاپیتان بلک این مدل از محبوبترین توتون های پیپ با قیمت ارزان می باشد و می توان گفت که تمامی پیپ کش ها حداقل یکبار این مدل را امتحان کرده اند .بدلیل بوی خوش این توتون ,بعضی از افراد برای اینکه اطرافیان آنها از بوی دود پیپ آنها ناراحت نشوند و بعضی نیز برای ترکیب با دیگر توتون ها و بهتر کردن عطر توتون پیپ شان از این مدل استفاده می کنند.

ترکیب توتون این مدل از توتون های کاوندیش و بورلی و کاوندیش سیاه و ویرجینیا می باشد .عطر این توتون وانیلی می باشد و باعث می شود اتاق بوی خیلی مطبوعی بگیرد.برش های توتون های این مدل درشت می باشد و قدرت گیرایی توتون ملائم است و عطر و طعم ملایمی دارد.

توتون پیپ کاپیتان بلک گلد ۱۰۰ گرمی – محصولات توتون و تنباکوی فروشگاه از بهترین و جدیدترین محصولات جهان می باشند . با توجه به طرفداران زیاد پیپ در ایران و تنوع پایین محصولات سعدی مارکت این محصولات متنوع را برای علاقمندان پیپ فراهم ساخته است تا از استفاده از توتون های تکراری جلوگیری شود .

نوع بسته بندی : Stand Up Pouches

این محصول در بسته های ۱۰۰ گرمی توسط تامین کننده بسته بندی و عرضه می شود.

برای آگاهی از جدیدترین اخبار برندها و دریافت تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه، در خبرنامه سایت عضو شوید

فروشگاه روژان

پیپ , پیپ چوبی , پیپ اورجینال , بهترین برندهای پیپ , انواع لوازم پیپ

60,000 تومان اورجینال

توتون پیپ کاپیتان بلک گلد Captain Black Gold با بهترین کیفیت و قیمت

نوع کالا: توتون پیپ

توتون پیپ کاپیتان بلک گلد

برند: کاپیتان بلک

توتون پیپ کاپیتان بلک گلد – توتون کاپیتان بلک یکی از بهترین برندهای توتون و تنباکو می باشد که فروشگاه اینترنتی روژان به طرفداران پیپ پیشنهاد می نماید . توتون ها از برگ های برش خورده توتون تهیه می شوند که با برش ها و طعم های مختلف باعث تنوع در استعمال پیپ می شود . عزیزانی که به کشیدن پیپ علاقه دارند می توانند در فروشگاه طعم ها و برندهای مختلفی را تهیه نمایند تا از یکنواختی طعم پیپ خود جلوگیری کنند .

نوع کالا: توتون پیپ

توتون پیپ کاپیتان بلک (Gold) ,طلایی یکی از محبوبترین توتون ها در سری توتون پیپ با قیمت ارزان می باشد و ترکیبی از توتون های کاوندیش می باشد و عطر آن ترکیبی از عطر های وانیل و شکلات و نارگیل می باشد و خصوصیت آن شبیه به توتون های پیپ مدل مک بارن سون سیز گولد می باشد.

بهتر است توتون های کاپیتان بلک را در پیپ های کرن کاب و یا مرشام استفاده کنید و به آرامی بکشید,تا طعم تند و بد بو پیدا نکند.

برش این مدل بصورت نوارهای نازک می باشد و قدرت گیرایی توتون ملایم و عطر طعم ملایمی دارد.

برند: کاپیتان بلک

توتون پیپ کاپیتان بلک گلد – محصولات توتون و تنباکوی فروشگاه از بهترین و جدیدترین محصولات جهان می باشند . با توجه به طرفداران زیاد پیپ در ایران و تنوع پایین محصولات فروشگاه اینترنتی روژان این محصولات متنوع را برای علاقمندان پیپ فراهم ساخته است تا از استفاده از توتون های تکراری جلوگیری شود .

این محصول در بسته های ۴۲٫۵ گرمی عرضه می شود و دارای لیبل دخانیات می باشد.

 دخانیات : جمع دخانیه . اقسام توتون و تنباکو که برای دود کردن استعمال کند. (فرهنگ پارسی). کشیدنیها از توتون و تنباکو و جز آن می باشند.

 تنباکو چیست ؟ تنباکو یا توتون و یا به مصری پاپیروس، گیاهی با برگ‌های پهن است که در اصل در آمریکای شمالی و جنوبی رشد می‌کرد و امروزه در سراسر جهان کشت می‌شود. به برگ‌های خشک و بریده شدهٔ این گیاه هم تنباکو می‌گویند. مصرف اصلی این گیاه تدخین دود حاصل از سوزاندن برگ‌های خشک آن است که دارای نیکوتین است. این کار با پیچیدن آن در کاغذ یا پیچیدن برگ‌های برش نخوردهٔ آن به صورت سیگار یا سیگار برگ و یا ریختن آنها در سر قلیان و تدخین (کشیدن) آنها انجام می‌شود.
این گیاه به طور معمول پانزده تا بیست پنج سانتی‌متر رشد می‌کند، برگ‌های آن بزرگ و پهن بوده و حدود نیم متر ارتفاع دارند که دارای شیرهٔ چسبنده‌ای است.

 پیپ چیست ؟ پیپ وسیله‌ای برای استعمال دخانیات است. انواع این وسیله در میان بومیان آمریکا رایج بود و پس از کشف آمریکا و آوردن توتون به بر قدیم انواع آن در جاهای دیگر جهان نیز رایج شد. نوعی پیپ در ایران به چپق معروف است که دسته چوبی و کاسه گلی دارد. برای کشیدن دود توتون آن را در کاسه پیپ می‌ریزند و آتش می‌زنند. با پک زدن به انتهای دسته پیپ دود به داخل دهان و دستگاه تنفس می‌رود. برای ساختن پیپ از مواد متنوعی استفاده می‌شود. پیپ مرغوب اروپایی معمولاً از چوب بریار درست می‌شود و شکل‌های متنوعی دارد.

Captain Black

42 گرم

A

فروش عادی

تامین کننده

تامین کننده

توتون پیپ کاپیتان بلک گلد
توتون پیپ کاپیتان بلک گلد
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *