تنباکوی دوسیب اصل

دوره مقدماتی php
تنباکوی دوسیب اصل
تنباکوی دوسیب اصل

این مقاله صرفا برای اطلاعات عمومی می باشد و سایت ما هیچ فعالیتی در زمینه تنباکو ندارد

تنباکو نوعی گیاه است که در کشورهای مختلفی کشت می شود. برگ این گیاه پس از خشک شدن، مورد استفاده در سیگار، قلیان، سیگار برگ استفاده می شود که انواع گوناگونی از قبیل تنباکوی اصل و تقلبی در بازار وجود دارد.

مواد اولیه در تنباکوی تقلبی و غیر اصل شامل خاک اره، پوشال و مدفوع گاو می باشد که این مواد بسیار آلوده و غیر بهداشتی بوده و برای بدن ضررهای فراوانی دارد. متاسفانه افراد سود جو و منفعت طلب فقط به فکر درآمد حاصل از این کار بوده و به مردمی که این مواد را مصرف می کنند اصلا توجهی ندارند.

برای استفاده از تنباکو در قلیان از زغال فشرده با کیفیت استفاده می شود که این زغال مرغوب توسط گروه مهر صنعت که سالهای زیادی در این زمینه تجربه دارد به بازار ارائه می شود. لازم به ذکر است که این شرکت در خصوص تولید دستگاه زغال فشرده، راه اندازی خط تولید زغال فشرده و تولید زغال فشرده فعالیت دارد.

 

تنباکوی دوسیب اصل

 

دوره مقدماتی php

یک نوع تنباکو وجود دارد به نام تنباکوی نخل که در بازار و فروشگاه ها موجود هستند. زمانی که بسته این نوع تنباکو رو باز نمایید، مشاهده می کنید که ماده تنباکو داخل یک پلاستیک قراردارد که شفاف بوده و روی روکش آن علامت نخل را ندارد. این نوع تنباکوها اصل نبوده و تقلبی می باشند. راه شناخت اصل بودن تنباکو از روی روکش آن است و نوشته های متنی و  علامت های تنباکوی غیر اصل بشکل سایه دار هستند.

این نوع تنباکوی جدید و اصل در بسته هایی با علامت شش (ریه) بر روی روکش آنها و درون این بسته ها تنباکو بصورت شکلاتی بسته بندی شدند. به تاریخ تولید و انقضای آن هم باید دقت نمایید که تاریخ مصرف آن یک سال است.

باید توجه داشت که به دلیل زیاد بودن تقاضای این ماده، بسیاری از افراد سودجو اقدام به تولید تنباکوی تقلبی می نمایند. آنها تنباکو (توتون) تقلبی را با مارک خارجی و به شکل بسته بندی های شکیل و زیبا به وسیله دستگاه بسته بندی و به بازار عرضه می نمایند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه

همه تلاش ما در گروه صنعتی مهر ،احترام کامل به حقوق شما مشتریان عزیز می باشد . ما شما را عضوی از خانواده مهر صنعت می دانیم و موفقیت شما را موفقیت خودمان می دانیم . ما با صداقت کامل همه اطلاعات مورد نیازتان را در جلسات مشاوره رایگان به شما ارائه میدهیم.

آدرس تهرانتهران ، خیابان مطهری ، خیابان میرعماد ، بالاتر از فرمانداری تهران ، کوچه هشتم پلاک 7 طبقه اول واحد 3

آدرس کرجماهدشت ، بلوار امام خمینی ، روبروی فروشگاه افق کورش ، جنب ایستگاه تاکسی ماهدشت به کرج ، مجتمع تجاری اداری مهر ، طبقه ۵ ، واحد 5

تلفن88747944–021 , 37313385–026

ایمیل info@mehrsanatgroup.com

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق این سایت می باشد

یک نوع گیاهی که در قلیان استفاده شده و  در اکثر کشورهای آمریکای جنوبی کاشته می شود، تنباکو (توتون) نام دارد. از برگ تنباکوی خشک شده، در  سیگار برگ و سیگار نیز استفاده می شود که تشخیص اصل یا تقلبی بودن تنباکو از نکات مهمی است که باید به آن توجه کرد.

با نهایت تاسف باید گفت که  افراد منفعت طلب و سود جو که  فقط در فکر کسب سود حاصل از فروش تنباکو هستند و اصلا هیچ توجهی به جان و سلامتی مصرف کننده ندارند، از مواد اولیه ای مانند پوشال، مدفوع حیوانات و خاک اره استفاده می نمایند که بسیار آلوده و غیر بهداشتی بوده و برای تندرستی مضر هستند.

لذا باید در مصرف قلیان از تنباکوی اصل استفاده کنید تا دچار بیماری های گوناگون نشوید. البته راه هایی برای تشخیص تنباکو وجود دارد که به آن اشاره خواهیم کرد. امروزه توتون های وارداتی در کشور بسیار فراوان هستند که اکثر آنها آلوده بوده و برای بدن مشکلاتی ایجاد می کنند که براحتی قابل درمان نیست.

تنباکویی که برای مصرف قلیان مورد استفاده قرار می گیرد، چسبنده و نمناک است که در شیره و عسل خیس شده معمولا با طعم هلو، سیب و نارگیل و غیره تولید می شود.

اگر در زندگی روزمره از تمامی مواد و محصولات مرغوب استفاده کنیم کمتر دچار بیماری و عوارض گوناگون می شویم. یکی از اهداف گروه هات زغال سلامتی، خشنودی و رضایت مشتری از عملکرد خود می باشد. بنابراین با توجه به این نکته، اقدام به تولید زغال فشرده ی مرغوب، خط تولید زغال فشرده و خرید وفروش مواد اولیه ی با کیفیت نموده است.تنباکوی دوسیب اصل

نوعی تنباکو در بازار موجود است به نام تنباکوی نخل که در فروشگاه ها و مغازه ها قابل مشاهده می باشد. وقتی که بسته ی توتون داخل پلاستیک باز می شود، در روکش آن نشان نخل ندارد و این ها اصل نیستند.

روش صحیح شناخت تنباکوی اصل از نوشته های متنی روکش آن است ولی در توتون تقلبی علامت ها بصورت سایه ای و محو می باشند. تنباکوی اصل نخل در بسته بندی هایی با علامت ریه ی انسان که روی روکش آنها قرار دارد و در داخل این پکیج ها، توتون ها (تنباکو) مدل شکلاتی بسته شده اند.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌ سایت

همه تلاش ما در گروه صنعتی مهر ،احترام کامل به حقوق شما مشتریان عزیز می باشد . ما شما را عضوی از خانواده مهر صنعت می دانیم و موفقیت شما را موفقیت خودمان می دانیم . ما با صداقت کامل همه اطلاعات مورد نیازتان را در جلسات مشاوره رایگان به شما ارائه میدهیم.

گروه صنعتی مهر متشکل از چندین مجموعه پخش زغال ،کارخانه تولید زغال ، کارخانه تولید دستگاه های ساخت زغال و چند تیم متخصص راه اندازی کارخانه و همچنین دو شعبه در کرج و اردبیل است . این گروه همچنان در حال گسترش است و در تلاشیم به زودی شعبه فروش در کشور ترکیه را نیز راه اندازی نماییم .

09121006964

021-88747944

شنبه تا چهارشنبه 8 تا 17 پنج شنبه : 8 تا 14

کلیه حقوق سایت محفوظ می باشد

هنوز در فروشگاه اینترنتی بینالکو ثبت‌ نام نکرده‌اید؟

۱۸,۰۰۰ تومان

Nakhla Tobacco

دوسیب

تنباکوی دوسیب اصل

50 گرم

A

Stand Up Pouches

فروش عادی

تامین کننده

تامین کننده


فروش با بهترین قیمت

بسته بندی رایگان

ارسال سریع و بروز

تنباکو قلیان دوسیب نخل – محصولات توتون و تنباکوی نخل سال هاست در ایران جزو پر مصرف ترین تنباکو ها می باشد . کیفیت بالا و طعم های طبیعی محصولات نخل یکی از اصلی ترین دلایل فروش بالای این محصولات می باشد . تنها نقطه ضعف محصولات نخل تعداد پایین طعم ها نسبت به دیگر برند ها می باشد که دارای طعم های جدید مانند بلوبری , سیب یخ, پرتقال خامه و … نمی باشد .

آیتم : تنباکو قلیان

طعم : دو سیب

برند : نخل

وزن : ۵۰ گرمی

نوع بسته بندی : Stand Up Pouches

تنباکو قلیان دوسیب نخل که برای عرضه به خریدارن عزیز در فروشگاه بینالکو فراهم شده است می توان گفت بهترین نوع تنباکوی دوسیب میان برندها می باشد .

مناسب : استفاده برای افراد بالای ۱۸ سال

تمامی محصولات در بسته های Stand Up Pouches ارسال خواهد شد.

 تنباکو : توتون یا تنباکو (Tobacco) و یا به مصری پاپیروس، گیاهی با برگ‌های پهن است که در اصل در آمریکای شمالی و جنوبی رشد می‌کرد و امروزه در سراسر جهان کشت می‌شود. به برگ‌های خشک و بریده شدهٔ این گیاه هم تنباکو می‌گویند. مصرف اصلی این گیاه تدخین دود حاصل از سوزاندن برگ‌های خشک آن است که دارای نیکوتین است. این کار با پیچیدن آن در کاغذ یا پیچیدن برگ‌های برش نخوردهٔ آن به صورت سیگار یا سیگار برگ و یا ریختن آنها در سر قلیان و تدخین (کشیدن) آنها انجام می‌شود.

 قلیان : قلیان (Hookah) یا نارگیل و یا شیشه وسیله‌ای آبی است برای کشیدن تنباکو که در خاورمیانه٬ آسیای مرکزی و شمال آفریقا متداول است. قلیان توسط ایرانیان و هندی‌ها اختراع شد. در فارسی به صورت قالیان و غلیان نیز ثبت شده و گاه نارگیلی نیز نامیده شده‌است. در افغانستان به کل مجموعه قلیان، چلم نیز می‌گویند. در کشورهای عربی به نام شیشه و نارجیله معروف است و در شبه قاره به حقّه معروف است. قلیان برای استفاده از دود حاصل از تماس زغال گداخته و تنباکو است که به این عمل «کشیدن قلیان» می‌گویند.

 زغال : زغال یا اَنْگِشْت، ماده سبک، شکننده و سیاه‌رنگ باقی‌مانده از نیم‌سوختن چوب یا دیگر اندام‌های گیاهی و جانوری است که قسمت اعظم ترکیبات آن‌ها تبدیل به کربن شده باشد. این کربن نا خالص از ۸۵ تا ۹۸ درصد کربن تشکیل شده‌است. زغال فشرده، شکل دیگری از زغال چوب است.

Nakhla Tobacco

دوسیب

50 گرم

A

تنباکوی دوسیب اصل

Stand Up Pouches

فروش عادی

تامین کننده

تامین کننده

برگشت به بالا


فروشگاه بینالکو یک فروشگاه اینترنتی متنوع و هیجان انگیز می باشد. هر محصولی که مورد استفاده روزانه شما باشد را می توانید با بهترین قیمت و بهترین کیفیت در بینالکو مشاهده و خریداری کنید. تنوع محصولات در دسته بندی ها بسیار عالی می باشد و شما می توانید از میان هزاران کالا محصول مورد نظر خود را چه از لحاظ ظاهر و چه از لحاظ قیمت پیدا کنید , سفارش دهید و در آدرس مورد نظر در سریع ترین زمان دریافت نمایید. بینالکو با توجه به ارسال روزانه سفارشات , سفارش شما را در سریع ترین زمان ممکن به دست شما می رساند. قیمت های منصفانه و کیفیت های برتر بارزترین ویژگی بینالکو می باشد , شما می توانید با پایین ترین قیمت با کیفیت ترین محصول را تهیه کنید. تخفیف های دوره ای و دائمی واقعی را فقط در بینالکو می توانید مشاهده کنید, بینالکو بهترین انتخاب برای خرید کالاهای متنوع برای شما می باشد.

تنباکو یا توتون گیاهی با برگ‌های پهن است که در اصل در آمریکای شمالی و جنوبی رشد می‌کرد و امروزه در سراسر جهان کشت می‌شود. نام تنباکو به برگ‌های خشک و بریده شدهٔ این گیاه هم گفته می‌شود. مصرف اصلی این گیاه تدخین دود حاصل از سوزاندن برگ‌های خشک آن است که دارای نیکوتین است. این کار با پیچیدن آن در کاغذ یا پیچیدن برگ‌های برش نخوردهٔ آن به صورت سیگار یا سیگار برگ یا ریختن آن‌ها در سر قلیان و تدخین (کشیدن) آن‌ها انجام می‌شود.[۱]

این گیاه به‌طور معمول پانزده تا صد سانتی‌متر رشد می‌کنند، برگ‌های آن بزرگ و پهن بوده و حدود نیم متر ارتفاع دارند که دارای شیرهٔ چسبنده‌ای است.

در اواخر قرن پانزدهم میلادی پس از آن که کریستف کلمب قاره آمریکا را کشف کرد، توانست شیوهٔ استعمال تنباکو را از سرخ‌پوستان بیاموزد. از نظر سرخ‌پوستان تنباکو گیاهی مقدس بود و آن‌ها را با عالم ارواح ارتباط می‌داد. تنباکو به اقتصاد آمریکا کمک شایانی کرد و به اروپا و سپس دیگر نقاط جهان راه یافت.[۱]

این محصول، یک کالای با ارزش در اقتصاد کشورهایی چون کوبا، هند، چین و ایالات متحدهٔ آمریکا است.

آلکالوید نیکوتین معمولاً به عنوان جزء اصلی تنباکو شناخته می‌شود، امّا نیکوتین خود به تنهایی اعتیادآور نیست. به نظر می‌رسد که واکنش بین بتا کربولین‌ها و نیکوتین عامل بیشتر خواصّ اعتیادآور مصرف تنباکو است. تأثیرات زیان‌آور تنباکو حاصل از هزاران ترکیب مختلف موجود در دود آن مانند پولیسیکلیک آروماتیک هیدرو کربن (مثل بنزپیرن)، فرمالدهید، کادمیم، نیکل، آرسنیک، نیتروسامین‌های مخصوص تنباکو (TSNAs)، فنول‌ها و بسیاری دیگر است.[۱]تنباکوی دوسیب اصل

محبوبیت این کالا پس از رفتن اروپایی‌ها به آمریکا، باعث رونق اقتصادی مناطق جنوبی ایالات متّحده شد، تا آنکه کشت پنبه جای آن را گرفت. بعد از جنگ داخلی آمریکا، به علّت تغییر در تقاضا و نیروی کار، تولید سیگار رونق گرفت. این محصول جدید به سرعت باعث رشد شرکت‌های ذی‌نفع در صنایع تنباکو شد.
بیش از ۷۰ نوع گیاه تنباکو در خانوادهٔ نیکوتیانا وجود دارد. کلمهٔ نیکوتیانا (و همچنین نیکوتین) به افتخار ژان نیکوت، سفیر فرانسه در پرتغال، که در سال ۱۵۵۹ این مادّه را به عنوان یک دارو به دربار کاترین دِه مِدیچی فرستاد، بر این مادّه نام‌گذاری شد.[۱]

مصرف تنباکو توسّط ۱٫۱ میلیارد نفر تجربه شده‌است، یعنی تقریباً ۱/۳ جمعیّت بالغ زمین. سازمان بهداشت جهانی (WHO) اعلام کرده که تنباکو بیشترین علّت مرگ قابل پیشگیری در جهان است، و تخمین زده که اکنون عامل مرگ ۵٫۴ میلیون نفر در سال است. میزان مصرف تنباکو در کشورهای توسعه یافته، بدون تغییر مانده یا کاهش داشته‌است، امّا در کشورهایی مانند ایران در حال افزایش است

کلمهٔ اسپانیایی و پرتغالی تنباکو به نظر می‌رسد ریشه در زبان تاینو، از خانوادهٔ آراواکان در کارائیب داشته باشد. گفته می‌شود در زبان تاینو، این کلمه به یک لول از برگ‌های تنباکو (بر اساس بارتولومه دِه لاس کاساس، ۱۵۵۲)، یا به تاباگو، نوعی پیپ به شکل Y برای کشیدن دود تنباکو (بر اساس اُویدو؛ که در آن به برگ‌های تنباکو کوهیبا می‌گویند) اطلاق می‌شود.[۲]

به هر حال کلمات مشابهی در زبان‌های اسپانیایی، پرتغالی و ایتالیایی از سال ۱۴۱۰ برای گیاهان دارویی استفاده می‌شده که به نظر می‌رسد از کلمهٔ عربی تَبَغ گرفته شده باشد. این کلمه از قرن ۹ به گیاهان دارویی مختلفی اطلاق می‌شده.[۳]

تنباکو از گذشته‌های دور در قارهٔ آمریکا مصرف می‌شده، تا زمانی که مهاجران اروپایی به آنجا رفته و این تجربه را به اروپا معرّفی کردند، جایی که بسیار محبوب شد. بسیاری از قبایل بومی آمریکا به صورت سنّتی تنباکو را در مزارعی در مکزیک در سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۰۰۰ قبل از میلاد، کشت و مصرف می‌کردند.[۴] قبایل شرقی آمریکای شمالی مقادیر زیادی از تنباکو را در کیسه به عنوان یک کالای تجاری قابل قبول حمل می‌کردند، و معمولاً آن را در پیپ‌های صلح (نوعی پیپ) در بزرگداشت‌های مقدّس یا مهر و موم معامله می‌کشیدند.[۵] در چنین مواقعی تنباکو را در همهٔ مقاطع زندگی، حتّی در کودکی، می‌کشیدند.[۶] آن‌ها باور داشتند که تنباکو هدیه‌ای از طرف خالق است و دود بازدم شدهٔ آن، حامل تفکّرات و دعاهای انسان به بهشت است.[۷]

قبل از توسعهٔ نژادهای «لایتر ویرجینیا» و «برلی سفید»، دود تنباکو بسیار ناملایم بود و بومیان آمریکا در مراسم مذهبی و اروپاییانی که به صورت پیپ یا سیگار آن را مصرف می‌کردند، قابل کشیدن در ریه‌ها نبود.[۸] کشیدن دود «ناملایم» تنباکو به درون ریه‌ها بدون آسیب کوتاه مدّت جدّی به آن‌ها نیازمند کشیدن مقادیر اندک آن توسّط پیپ‌هایی مانند میدواخ یا کیسرو یا پیپ‌های آبی جدیدی مانند بونگ یا هوکا (برای دیدن انواع مدرن آن رجوع کنید به توک لائو) است. کشیدن دود در ریه در شرق از هزاران سال پیش با مصرف گیاه شاهدانه (کانابیس، ماری جوانا، حشیش) و خشخاش (تریاک) رایج بوده‌است.

بعد از رسیدن اروپاییان به آمریکا، محبوبیت تنباکو به عنوان یک کالای تجاری افزایش یافت. همچنین اقتصاد جنوب ایالات متحده را تا زمانی که پنبه جایگزین آن شد، رونق می‌بخشید. پس از جنگ داخلی آمریکا تغییر در تقاضای تنباکو و همچنین نیروی کار، باعث شد مخترع، جیمز بونساک، دستگاهی را اختراع کند که تولید سیگار را به صورت خودکار انجام می‌داد.

این افزایش در تولید باعث رشد سریع صنعت تنباکو تا کشف‌های علمی میانهٔ قرن بیستم، شد.

پس از کشف‌های علمی میانهٔ قرن بیستم، تنباکو به عنوان یک مادّهٔ دشمن سلامتی محکوم شد، و سرانجام به عنوان یک عامل برای سرطان و دیگر بیماری‌های تنفّسی و گردش خون، شناخته شد. این امر در ایالات متحده، به پیمان والای ساماندهی تنباکو (MSA) انجامید، که شامل دو قانون پرداخت سالانهٔ شرکت‌های تولیدکننده به دولت‌های ایالتی و محدودیّت‌های داوطلبانه بر تبلیغات و بازاریابی محصولات تنباکو می‌شد.

روش‌های بسیاری برای پرورش این گیاه وجود دارد ولی تمامی گیاهان تنباکو نیازمند مراقبت شدید هستند تا گیاهی با کیفیت به دست آید.

با توجه به رشد نرخ ارز در بازار که از اوایل سال ۱۳۹۷ هجری شمسی اتفاق افتاد و گرانی سیگار، استفاده از توتون‌های طبیعی رشد بسیار چشمگیری یافت. در خصوص توتون] و تنباکو به‌طور کلی می‌توان گفت که با توجه به استفاده از مواد شیمیایی و مضر در سیگارهای تولید کارخانه ای و استفاده از مواد نامرغوب و مخلوطی در آن‌ها، میزان آسیب و ضررشان به سلامتی بدن بیشتر بوده و گفته می شود استفاده از توتون طبیعی به نسبت سیگار مضرات کمتری دارد. [نیازمند منبع]حتی در بسیاری مراجع و مقالات از خواص درمانی برگ توتون در گذشته برای درمان بسیار یا بیماری‌های خاص نیز یاد شده‌است.
توتون‌های پرفروش موجود در بازار ایران.

تنباکوی دوسیب اصل
تنباکوی دوسیب اصل
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *