تلفن نمایندگی اسنپ در اصفهان

دوره مقدماتی php
تلفن نمایندگی اسنپ در اصفهان
تلفن نمایندگی اسنپ در اصفهان

اپلیکیشن اسنپ تریپ را دانلود کنید و با موبایل رزروتان را آسان‌تر انجام دهید.

با عضویت در خبرنامه، اخبار و تخفیف‌های هیجان‌انگیز اسنپ تریپ را در ایمیل‌تان دریافت کنید.

در اسنپ تریپ با چند کلیک می‌توانید پروازها و اقامتگاه‌های مختلف را بررسی کرده و با انتخاب مناسب‌ترین گزینه‌ها سفر خوشی را تجربه کنید.

برای شماره موبایلی را که با آن ثبت‌نام کرده‌اید، وارد کنید.

حداکثر تا یک دقیقه دیگر کدی ۵ رقمی برای تأیید هویت به شماره موبایلتان ارسال می‌شود. لطفا کد را در کادر پایین بنویسید و روی دکمه تأیید کلیک کنید.

تلفن نمایندگی اسنپ در اصفهان

دوره مقدماتی php

لطفاً یک رمز عبور جدید (حداقل ۶ کاراکتر) وارد کنید.

با ثبت‌نام در اسنپ تریپ و خرید از سایت یا اپلیکیشن امتیاز همراهی بگیرید، امتیازهایتان را به تخفیف تبدیل کنید و سفر ارزان‌تری داشته باشید.

حداکثر تا یک دقیقه دیگر کدی ۵ رقمی برای تأیید هویت به شماره موبایلتان ارسال می‌شود. لطفا کد را در کادر پایین بنویسید و روی دکمه تأیید کلیک کنید.

سرویس‌دهی به کاربران سازمانی از آدرس http://business.pintapin.com انجام می‌شود. تا ۱۰ ثانیه دیگر شما به صفحه راهکارهای سازمانی اسنپ تریپ منتقل خواهید شد

رسانه کلیک – پیش از ظهر امروز رانندگان تاکسی آنلاین اسنپ در تهران و در اعتراض به شرایط کاری تحمیلی از سوی این شرکت، در مقابل ساختمان مرکزی اسنپ تجمع کردند.

به گزارش کلیک؛ به نقل از استارتاپ 360، از صبح امروز عده‌ای از رانندگان شرکت اسنپ در مقابل دفتر این شرکت در خیابان گاندی تهران تجمع کرده‌اند. بر اساس گفته‌های افراد حاضر در این تجمع، رانندگان به قیمت‌های پایین کرایه، فیلتر شدن اپلیکیشن «ویز»، نقض حریم خصوصی تلفن‌همراه رانندگان و حذف برخی تسهیلات ارائه شده به رانندگان اعتراض دارند.

بر اساس شواهد، بیش از یک صد نفر در مقابل دفتر اسنپ جمع شده‌اند و با پلاکاردهایی که در فیلم زیر قابل مشاهده است، اعتراض خود را اعلام کرده‌اند.

کم کردن کرایه‌ها تا 40 درصد نسبت به 4 ماه ابتدای امسال و ثابت ماندن کمیسیون شرکت، دسترسی به اطلاعات گوشی مسافران و رانندگان، عدم وجود بیمه با توجه به ساعات کاری بالا و بسته‌های حمایتی و وجود قرار داد یکطرفه به نفع شرکت از جمله دلایل تجمع رانندگان اسنپ عنوان شده است.

گفتنی است؛ در حال حاضر اسنپ در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، شیراز، مشهد، قم، تبریز و اهواز فعال است.

تلفن نمایندگی اسنپ در اصفهان


فقط تاکسی تلفنی تهران ۱۳۳
امن ترین تاکسی هست.
همیشه میاد.
بهترین سرویس دهی.
از قدیم گفتن که هیچ ارزونی بی حکمت نیست.
اسنپ مال آدمهای خسیسه که امنیت براشون ارزشی نداره.
بعدها متوجه ضررهای اسنپ میشن.

منم باهات موافقم. ۱۳۳ بی خطره. راحت و آسون و در دسترسه.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌سایت

رسانه کلیک – خودروهای پیش فروش ایران خودرو و سایپا با قیمت قدیمی به خریداران تحویل داده…

کلیک | نبض فناوری و اطلاعات
دریچه ای به دنیای تکنولوژی


با ما همراه باشید

click.ir © کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به رسانه کلیک است.

click.ir © کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به رسانه کلیک است.

سوار اصفهان

سفر با سوار
ثبت نام

پیوستن به ناوگان

تلفن نمایندگی اسنپ در اصفهان

یا برای سفر خود ثبت نام کنید.

پیوستن به ناوگان سوار.
دریافت سوار مخصوص رانندگان 
دریافت سوار مخصوص مسافرین-اندرویید
دریافت سوار مخصوص مسافرین-IOS

رانندگان محترم می توانند از لینک زیر روال ثبت نام خود را آغاز کنند.

برای ثبت نام، نیازمند موارد زیر هستند:

نکته (1): اگر شما ایمیل ندارید و قادر به ایجاد کردن یک ایمیل نیستید، با لینک زیر میتوانید راهنمایی ایجاد ایمیل (ترجیحا در سرویس جی میل) را مطالعه و قبل از ثبت نام ایمیل خود را ایجاد کنید.

نکته (2): برای پیوستن به ناوگان سوار ، ابتدا از مدارک خود، عکس واضح تهیه نمایید. یا اسکن نمایید و به گوشی یا به سیستم کامپیوتر خود انتقال دهید. سپس، وارد قسمت لینک ثبت نام شوید و اطلاعات مورد نیاز ما ، شامل مشخصات فردی ، مشخصات خودرو و شهر محل سکونت خود را وارد کنید. برای مشاهده روند مرحله به مرحله ثبت نام و همچنین دانلود فیلم آموزشی روی دکمه ی آموزش ثبت نام رانندگان (از طریق موبایل) کلیک کنید.

پس از ثبت نام

پس از ثبت نام با دفتر تماس حاصل فرمایید و با در دست داشتن اصل تمامی مدارک خود که در مرحله ثبت نام، آپلود نمودید، به نمایندگی اصفهان ( آدرس موجود در همین صفحه) مراجعه کنید تا ثبت نام و مدارک بارگذاری شما تایید شوند. سپس، اقدامات مربوط به فعالسازی اکانت شما در تاکسی یاب و پیک آنلاین سوار انجام می پذیرد.

ذکر این نکته قابل توجه است که شما باید کارت شهری یا گواهی عدم سوء پیشینه خود را ظرف مدت بیست روز پس از ثبت نام به دفتر سوار تحویل دهید.

برای اینکه به مجموعه ناوگان تاکسی یاب و پیک آنلاین سوار بپیوندید، لازم است که از شرایط و قوانین که به رانندگان اختصاص داده شده و تعهدات تاکسی یاب و پیک آنلاین سوار در مورد رانندگان ما اطلاع داشته باشید. لینک زیر جهت مطالعه ی شما تهیه شده است:

همچنین، مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام شما عبارتند از:

رانندگان عزیز ابتدا باید ورژن اندرویید خود را چک کنند که از ورژن 4.2.2 به بالا باشد تا بتوانند از تاکسی یاب و پیک آنلاین سوار استفاده نمایند. در لینک زیر می توانید بفهمید که چطور از ورژن سیستم عامل موبایل خود، اطلاع پیدا کنید.

سپس، تاکسی یاب سوار را از کافه بازار یا صفحه دانلود، دانلود نمایند. برای دانلود از کافه بازار یا اپ استور، کافی است اسم savar یا سوار را تایپ کنند و نرم افزار مخصوص رانندگان را دانلود نمایند. یا به صفحه دانلود سوار رفته و از انجا روی لینک های مورد نظر این رسانه ها کلیک کنید تا تاکسی یاب و پیک آنلاین سوار مخصوص رانندگان را  دریافت کنید.

وارد تاکسی یاب و پیک آنلاین سوار که آن را نصب نموده اید شوید و در قسمت ورود، نام کاربری و پسورد خود را وارد نمایید. پس از وارد شدن، اپلیکیشن خود را در حالت آنلاین قرارداده و منتظر در خواست مسافر باشید. برای مشاهده فیلم آموزشی و روند مرحله به مرحله ی ثبت نام روی لینک زیر کلیک کنید.

نکته (3) :قبل از استفاده از تاکسی یاب و پیک آنلاین سوار، اطمینان حاصل کنید که مکان یاب گوشی شما (GPS) نصب و فعال است.اگر نمی دانید چطور آن را فعال کنید، به لینک زیر مراجعه فرمایید.

تاکسی یاب و پیک آنلاین سوار تلاش بسیاری برای امن کردن سفرها هم برای مسافر و هم برای راننده انجام داده است .با استفاده از فن آوری های نوین مانند GPS ،ما قادر به تمرکز بر روی ایمنی راننده قبل، در طی سفر و بعد از هر سفر هستیم.

انتخاب نکردن رانندگان ناشناس

همه مسافران باید یک حساب ایجاد کنند و نام ، آدرس ایمیل و شماره تلفن خود را قبل از درخواست سرویس ارائه کنند. بنابراین، هنگامی که شما یک درخواست را قبول می کنید، می دانید که در حال سوار کردن چه کسی هستید.

جهت یابی مسیر

هنگامی که مسافر مقصد خود را در تاکسی یاب و پیک سوار مشخص کرد، به طور اتوماتیک، جهت یابی های مختلفی را برای رسیدن به مقصد مسافر، توسط تاکسی یاب سوار به شما پیشنهاد می شود. بنابراین، شما میتوانید با خیال راحت به سمت مقصد حرکت کنید.

همیشه بر روی نقشه

داده های GPS برای هر سفر و در طول آن دایما به تاکسی یاب و پیک آنلاین سوار ارسال می شود. بنابراین ما می دانیم که شما در حال رانندگی به کجا هستید .


تعهد سوار برای بسته ی ارسالی از سوی کاربر، تا زمان رسیدن به مقصد و تحویل به شخص تحویل گیرنده است. پیک آنلاین سوار، بسته ی امانتی کاربر را به آدرس درج شده توسط ایشان تحویل داده و از تحویل گیرنده رسید دریافت بسته را که به امضای تحویل گیرنده رسیده است، دریافت می نماید. پس از تحویل بسته و دریافت رسید امضا شده از تحویل گیرنده، مسئولیت سوار در قبال بسته ی ارسالی یاد شده به پایان می رسد.

بله. یک راننده می تواند از طریق نصب تاکسی یاب سوار مخصوص مسافران و ثبت نام به عنوان مسافر، درخواست سفر نیز به رانندگان دیگر در هر زمانی داشته باشد اما در صورتی که یک فرد با مشخصات هویتی معین، همزمان به عنوان ”مسافر“ برای یک سفر درخواست ارسال نماید و همان فرد، این درخواست را به عنوان ”راننده“ قبول نماید، عمل مزبور تقلب قلمداد شده، مجموعه سوار را مجاز خواهد نمود چهار برابر هزینه سفر انجام شده به طریق فوق را از متقلب وصول نماید.

زمانی که مسافر راننده را انتخاب می کند، پس از پذیرفتن درخواست سفر،  راننده می تواند اطلاعات تماس مسافر را مشاهده کند و به مسافر مربوطه تماس بگیرد یا پیامک بدهد.

قرارداد حاضر، از تاریخ ورود به نرم افزار به مدت یک سال معتبر و لازم الاجراست و پس از آن، به طور خودکار به صورت سالانه تمدید خواهد شد مگر این که مجموعه سوار مایل به ادامه همکاری با کاربر نباشد که در این صورت حساب کاربری راننده توسط تیم پشتیبانی سوار مسدود خواهد شد و این امر به منزله مخالفت با تمدید قرارداد و در نتیجه پایان رابطه قراردادی فی مابین خواهد بود.

شما در صورتی که شرایط مورد نظر ما را دارا باشید، می توانید فرم ثبت نام آنلاین را تکمیل نمایید و سپس تصویر مدارک را در سایت بارگذاری کنید.تیم گزینش سوار، پس از استعلام مدارک شما، حساب کاربری شما را فعال می کند.

کرایه براساس کیلومتر و ترافیک مسیر جدید محاسبه می شود.

بستگی به این دارد که چه زمانی درخواست لغو صورت پذیرفته است و همچنین، آیا اتومبیلی برای مشتری مربوطه ارسال شده است یا خیر؟

کرایه برگشت 50 درصد کرایه رفت خواهد بود.

برای سوالات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید و پرسش خود را ارسال کنید. پشتیبانان تاکسی یاب سوار، آماده پاسخگویی به شما هستند.

اصفهان، خیابان شیخ صدوق شمالی، کوچه شماره 41، بن بست ژاله، پلاک 59

تلفن نمایندگی اسنپ در اصفهان

09103638220

t.me/savardrivers

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

تلفن نمایندگی اسنپ در اصفهان
تلفن نمایندگی اسنپ در اصفهان
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *