تلفن شرکت فن آوا کارت

دوره مقدماتی php
تلفن شرکت فن آوا کارت
تلفن شرکت فن آوا کارت

اطلاعات تماس

ساختمان مرکزی: تهران، میدان آرژانتین، خیابان الوند، خیابان ۲۹، پلاک ۵

تلفن مرکز تماس: ۴۳۶۹۵۰۰۰

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت فن‌آوا کارت است.

فن‌آوا کارت، متمایز در سفارشی سازی خدمات پرداخت …

شرکت فن آوا آمادگی ارائه خدمات درگاه پرداخت اینترنتی برای بانک ها و مشتریان طرف قرارداد آنها را در کوتاه ترین زمان ممکن دارا می باشد. واحد کسب و کار فن آوا در تعاملات خود با بانک ها و مشتریان آنها، هر نوع خدمتی را در زمینه تخصیص درگاه اینترنتی ارائه می دهد. همینطور شرکت فن آوا در نظر دارد برای اولین بار اقدام به ارائه خدمات ارزش افزوده و خدمات باشگاه مشتریان به پذیرندگان درگاه اینترنتی خود نماید

دوره مقدماتی php

اولین خدمت شرکت فن‌آوا‌کارت بر اساس رسالت کلی تمامی شرکت‌های پرداخت، ارائه خدمات پایانه‌های فروش می‌باشد. فن‌آوا‌کارت به عنوان PSP عامل بیش از ۹ بانک اقدام به تامین دستگاه کارتخوان برای پذیرندگان این بانک‌ها می‌نماید. ارائه خدمات پشتیبانی و پرستاری با SLA بالاتر از استانداردهای شاپرک، تعامل پویا با بانک‌ها، بازاریابی براساس قرارداد‌های بانکی و … از جمله وجوه تمایز فن‌آوا‌کارت در ارائه خدمات به بانک‌ها می‌باشد. همینطور عدم وابستگی به بانک خاص نیز در پیشبرد اهداف بانک‌های طرف قرارداد فن‌آوا‌کارت تاثیر به سزایی دارند.

آخرین اخبار و رویدادها

خدمات پرداخت

تلفن شرکت فن آوا کارت

شرکت فن آواکارت به صورت سهامی خاص، با هدف «ارائه خدمات ایمن، موثر، ارزان و در جهت توسعه ابزارهای پرداخت» در سال ۱۳۸۲ به عنوان عضوی از گروه بزرگ فن آوا (سهامی عام) و به شماره ۲۰۹۱۵۲ در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید. این شرکت پس از دریافت مجوز PSPاز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران فعالیت خود را با صدور کارت های اعتباری آغاز و در سال ۱۳۸۸ به همکاری با بانک ها در زمینه تامین، نصب و پشتیبانی دستگاه های کارتخوان در سطح کشور نمود. این مجموعه با استفاده از نیروی انسانی متخصص، فناوری‌های امنیتی روز دنیا و بهره‌گیری از ابزارهای نوین پرداخت موفق به کسب رتبه برتر شورای عالی انفورماتیک کشور گردید.

مشتریان فن‌آوا کارت

سامانه نفیس

دلیل اصلی توسعه‌ی سیستمهایی مانند نفیس در اکوسیستم بانکی دنیا، جذب مشتریان جدید، ایجاد جذابیت برای خرید و ارایه ی خدمات خاص به مشتریان خاص می باشد. سامانه ی نفیس با نگاهی هوشمندانه به تحولات حوزه ی پرداخت در دنیا و نیاز داخلی طراحی و تولید شده است و مهمترین ویژگی آن سرعت در تولید و انطباق با نیاز مشتریان می باشد. بنابراین نفیس یک محصول خاص برای یک مدل خاص خدمت نیست، بلکه محصولی است که علاوه بر داشتن انواع خدمات، همواره آمادگی تولید و ارایه ی مدلهای جدید خدمت را نیز دارد. این سامانه یک درگاه پرداخت omni channel می باشد که جهت سرویس دهی به سازمانها، مؤسسات، بانکها، پذیرندگان خاص و زیرمجموعه های وابسته به آنها طراحی و تولید گردیده است. از جمله این سرویسها می توان به سرویس خرید شاپرکی، انواع سرویس تخفیف، سرویس اقساطی، سرویس اعتباری، سرویس بن ریالی، سرویس سبد کالای دولت، سرویس درگاه اینترنتی، کارت سفر، باشگاه مشتریان و … اشاره کرد. شایان ذکر است درتولید این سامانه، کلیه استانداردهای بانک مرکزی( شاپرک) و استانداردهای PCIDSS و PCIPTS رعایت شده است. این سامانه شامل زیر سیستم های مدیریت پذیرندگان، مدیریت دارندگان، انبارداری، مدیریت کارت، مدیریت کاربران، زیر سیستم حسابداری، گزارشات مدیریتی و … می باشد.

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت فن‌آوا کارت است.

شرکت فن آوا کارت

تاریخچه شرکت فن‌آوا کارت

شرکت فن آواکارت توانسته است با ارائه خدمات با کیفیت و مطمئن، سهم مناسبی از بازارهای خرد و کلان پرداخت الکترونیک در کشور را به خود اختصاص دهد.

در سال ۱۳۹۲با توجه به اهمیت و توسعه فعالیت های فن آوا کارت و افزایش نیروی انسانی، ساختمان مرکزی گروه فن آوا در اختیار فن آوا کارت قرار گرفت و بخشی از زیرساخت های فنی و عملیاتی مورد نیاز ارتقاء یافت. درحال حاضر شرکت فن آوا کارت با بیش از ۲۰۰ نفر نیروی خلاق و کارآزموده و دارابودن ۲۰۰ هزار پایانه فروش در سراسر ایران، به بانک های معتبری مانند کشاورزی، انصار، سینا، مهر اقتصاد، سرمایه ، دی و شهر و سایر موسسات ملی و بنگاههای اقتصادی خدمات ارائه می دهد.تلفن شرکت فن آوا کارت

زمینه‌های کاری فن آوا کارت

اهداف بنیادین

امکانات

خدمات

امکانات

امکانات دارندگان و پذیرندگان کارت های بانکی

انواع خدمات قابل ارائه با USSD

امکانات پذیرندگان

مزایای استفاده از تراکنش های USSD فن آوا کارت

چشم انداز

شرکت فن آواکارت با بهره گیری از فناوری های روز دنیا و با تکیه بر سرمایه های انسانی خلاق و نوآور، یکی از ۳ شرکت برتر حوزه پرداخت های الکترونیکی در ایران خواهد بود.

  برای ورود به سایت بر روی لینک مقابل کلیک فرمایید : وب سایت شرکت فن آوا کارت

آد رس
تهران – خيابان شهيد بهشتي – خيابان سرافراز
سرافراز 11 – شماره 6 – ساختمان امیرناصر

Copyright (c) 2016 fanava.

 

شرکت فن آوا کارت به صورت سهامی خاص که به عنوان عضوی از گروه بزرگ شرکت داده پردازی فن‌آوا (سهامی عام) می‌باشد، با هدف «ارائه خدمات ایمن، موثر، ارزان و در جهت توسعه ابزارهای پرداخت» پس از دریافت مجوز PSP از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران فعالیت خود را با صدور کارت‌های اعتباری آغاز و در سال 1388 شروع به همکاری با بانک‌ها در زمینه تامین، نصب و پشتیبانی دستگاه‌های کارتخوان در سطح کشور نمود.

پیرو همکاری فیمابین، آسیاتک اقدام به ارائه سرویس اینترنت پر سرعت+ADSL2 با بستری امن و مطمئن بر روی دستگاه‌های کارت خوان (POS) شرکت فن‌آوا نموده است.

به همین منظور شرکت آسیاتک با ایجاد سرویس‌های اینترنت ویژه دارندگان دستگاه POS شرکت فن‌آوا امکان ارتباط مستمر با سرورهای شرکت فن‌آوا را فراهم نموده، که مشترکین این شرکت با انجام تنظیمات اینترنت آسیاتک بر روی مودم خود می‌توانند به صورت نامحدود و پایدار تراکنشات خود را تبادل نمایند.تلفن شرکت فن آوا کارت

نحوه استفاده 

جهت استفاده از سرویس اینترنت آسیاتک بر روی دستگاه های POS شرکت فن‌آوا کارت پس از خرید سرویس ویژه شرکت فن‌آوا کارت در قسمت تنظیمات مودم و در حالت  PPPOE نام کاربری و کلمه عبور اکانت اینترنت خود را وارد نمایند

افراد متقاضی سرویس مذکور می‌توانند با شماره 82195777 (پشتیبانی فروش سازمانی) تماس حاصل نموده و درخواست خود را ثبت نمایند.

 

شرکت فن آوا کارت به صورت سهامی خاص که به عنوان عضوی از گروه بزرگ شرکت داده پردازی فن‌آوا (سهامی عام) می‌باشد، با هدف «ارائه خدمات ایمن، موثر، ارزان و در جهت توسعه ابزارهای پرداخت» پس از دریافت مجوز PSP از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران فعالیت خود را با صدور کارت‌های اعتباری آغاز و در سال 1388 شروع به همکاری با بانک‌ها در زمینه تامین، نصب و پشتیبانی دستگاه‌های کارتخوان در سطح کشور نمود.

پیرو همکاری فیمابین، آسیاتک اقدام به ارائه سرویس اینترنت پر سرعت+ADSL2 با بستری امن و مطمئن بر روی دستگاه‌های کارت خوان (POS) شرکت فن‌آوا نموده است.

به همین منظور شرکت آسیاتک با ایجاد سرویس‌های اینترنت ویژه دارندگان دستگاه POS شرکت فن‌آوا امکان ارتباط مستمر با سرورهای شرکت فن‌آوا را فراهم نموده، که مشترکین این شرکت با انجام تنظیمات اینترنت آسیاتک بر روی مودم خود می‌توانند به صورت نامحدود و پایدار تراکنشات خود را تبادل نمایند.

نحوه استفاده 

جهت استفاده از سرویس اینترنت آسیاتک بر روی دستگاه های POS شرکت فن‌آوا کارت پس از خرید سرویس ویژه شرکت فن‌آوا کارت در قسمت تنظیمات مودم و در حالت  PPPOE نام کاربری و کلمه عبور اکانت اینترنت خود را وارد نمایند

افراد متقاضی سرویس مذکور می‌توانند با شماره 82195777 (پشتیبانی فروش سازمانی) تماس حاصل نموده و درخواست خود را ثبت نمایند.

 

برای بررسی پوشش منطقه خود لطفا کد شهر خود را انتخاب کنید و تلفن خودتان را وارد کنید

فهرست شرکت های PSP مجاز به انجام فعالیت

 

شرکت آسان پرداخت پرشین

شرکت الکترونیک کارت دماوند

شرکت به پرداخت ملت

تلفن شرکت فن آوا کارت

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد

شرکت پرداخت الکترونیک سامان

شرکت پرداخت نوین آرین

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان

شرکت پرداخت الکترونیک سداد

شرکت سایان کارت

شرکت فن آوا کارت

شرکت کارت اعتباری ایران کیش

شرکت پرداخت الکترونیک سپهر

فهرست شرکت های پرداخت یار مجاز به انجام فعالیت

این فهرست پس از طی مراحل لازم برای شرکت ها، به‌روزرسانی می‌شود

شرکت ایوان رایان پیام

شرکت اندیشه هوشمند رایان پارسی

شرکت پردازش ابری مریان

شرکت تجارت الکترونیک ارتباط فردا

شرکت توسعه سامانه تسکا

شرکت رایان مهر دانش سنج

شرکت سابین تجارت آریا

شرکت توسعه فناوری و تجارت الکترونیک کارن

شرکت جهان ارتباطات نکا​

شرکت سرمایه گذاری ریبو رویال کیش

شرکت فن آوران پارس یار

شرکت فناوری همراه همتا پردازش

شرکت مانا تدبیر آوا تک

شرکت وب کاران ایمن

شرکت همراه پرداز زرین

شرکت هدایت هوشمند قرن

 

 

در لیست زیر می توانید گزارش های اقتصادی شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت شاپرک را دریافت نمایید:

 

لطفاً یکی از موارد زیر را انتخاب نمایید:

 

ابزار پذیرش
عبارت است از سخت‌افزار و نرم‌افزاری که امکان تراکنش را برای دارنده کارت فراهم می‌سازد.
ابزار پذیرش به دو دسته ی فعال سیستمی و غیرفعال سیستمی تقسیم می شود:

انواع ابزارهای پذیرش
انواع ابزارهای موجود در شبکه ی الکترونیکی پرداخت کارت شامل دستگاه‌های کارتخوان فروشگاهی، ابزار پرداخت اینترنتی، ابزار پرداخت موبایلی، و کیوسک پرداخت است.تلفن شرکت فن آوا کارت

کارتخوان فروشگاهی
ابزاری است سیار و یا غیر سیار که با پذيرش کارت بانکي مي تواند امکاني را فراهم کند تا وجه به صورت الکترونيکي از حساب دارنده کارت به حساب پذیرنده منتقل شود.
برای کارتخوان‌های فروشگاهی ویژگی های زیر را می توان در نظر گرفت:

کارتخوان پر تراکنش: کارتخوانی است که در یک بازه زمانی یک ماهه 60 یا بیش از 60 تراکنش داشته باشد و یا مجموع مبالغ تراکنش های آن در یک ماه حداقل 20 میلیون ریال باشد.
کارتخوان کم تراکنش: کارتخوانی است که در یک بازه زمانی یک ماهه، یک یا بیش از 1 و کمتر از 60 تراکنش داشته باشد و مجموع مبالغ تراکنش های آن در یک ماه کمتر از 20 میلیون ریال باشد.
کارتخوان دارای تراکنش: کارتخوانی است که در بازه ی زمانی یک ماه حداقل یک تراکنش داشته باشد.
کارتخوان فاقد تراکنش: کارتخوانی است که در طول یک ماه، هیچ گونه تراکنشی از آن به سوئیچ شاپرک ارسال نشده باشد.

درگاه پرداخت اینترنتی
درگاهی است که امكان انجام هرگونه عمليات پرداخت را بدون حضور کارت و از طريق اينترنت، فراهم مي نمايد.
درگاه پرداخت موبایلی
درگاهی است که امكان انجام هرگونه عمليات پرداخت را بدون حضور کارت و از طريق تلفن همراه، فراهم مي آورد.
کیوسک پرداخت
ابزاری است که امکان دریافت خدمات موجود در صنعت پرداخت الکترونیک را بدون نیاز به نظارت پذیرنده و یا نماینده وی فراهم می‌آورد.

پذیرنده
شخص حقیقی یا حقوقی است که با پذیرش ابزار پرداخت و با استفاده از ابزار پذیرش نسبت به دریافت وجوه ناشی از فروش کالا و یا خدمات، اقدام می‌نماید.
پذیرنده به دو دسته ی فعال سیستمی و غیرفعال سیستمی تقسیم می شود:

همچنین می‌توان پذیرنده را از لحاظ تعداد فروشگاه‌های زیر مجموعه‌ آن، به سه دسته تقسیم کرد:

فروشگاه
مکان فیزیکی یا مجازی که در آن، یک کسب و کار دارای کد صنف و کد تکمیلی صنف از مجموع اصناف معرفی شده در الزامات شاپرک فعالیت نماید.
فروشگاه به دو دسته ی فعال و غیرفعال سیستمی تقسیم می شوند:

قرارداد پذیرندگی
قراردادی که میان پذیرنده و شرکت‌ ارائه دهنده خدمات پرداخت، درخصوص پذیرش کارت‌های بانکی از طریق ابزارهای پذیرش مورد تایید بانک مرکزی ج.ا.ا. و شاپرک، منعقد می‌گردد.

مدل داده پذیرندگان شاپرک
ارتباط موجودیت‌های مستقل در مدل داده پذیرندگان شاپرک به شرح شکل زیر می باشد.

شماره شبا
شناسه حساب بانکی ایران، شماره‌ای‌ 26 رقمی است که یک حساب بانکی را به صورت منحصر به فرد در نظام بانکی مشخص می‌کند.

شبکه الکترونیکی پرداخت کارت
شبکه الکترونیکی پرداخت کارت شاپرک، شبکه‌ای است که به منظور ساماندهی نظام پرداخت الکترونیک کشور ایجاد شده و کلیه تراکنش‌های حاصل از « ابزار پذیرش» توسط این شبکه نظارت و کنترل می‌شود و به طور کلی نظارت بر عملکرد فنی و اجرایی و انجام عملیات تسویه را بر عهده دارد.

شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت
شخصیت حقوقی است که در جمهوری اسلامی ایران در قالب شرکت سهامی به ثبت رسیده و بر اساس مجوزی که از بانک مرکزی ج.ا.ا. و شاپرک دریافت می‌نماید و بر طبق مقررات ناظر بر شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت، و الزامات و دستورالعمل‌های ابلاغی شاپرک فعالیت می‌نماید.

بانک صادرکننده
بانکی است که کارت بانکی را طبق مقررات و ضوابط بانک مرکزی برای مشتریان خود صادر می‌نماید.

بانک پذیرنده
بانکی است که حساب پذیرنده، به منظور واریز وجوه مربوط به داد و ستدهای کارت‌های بانکی، نزد آن مفتوح است.

دارنده کارت
شخصی که به منظور دریافت خدمات پرداخت الکترونیک از طریق کارت بانکی متصل به حساب بانکی، تقاضای ارسال تراکنش به وسیله‌ ابزارهای پذیرش را دارد.

ابزار پرداخت
به هر گونه وسیله‌ای اطلاق می‌گردد که دارنده آن می‌تواند نسبت به پرداخت هزینه کالا و خدمات از طریق آن اقدام نماید.

انواع خدمات
خدمات موجود در شبکه الکترونیکی پرداخت شامل خرید کالا و خدمات، پرداخت‌های شناسه‌دار و مانده‌گیری است.

خرید کالا و خدمات
خدمتی است که دارنده کارت هزینه کالا و خدمات دریافتی را از طریق ابزارهای پذیرش موجود در شبکه الکترونیکی پرداخت، می‌پردازد.
 
پرداخت شناسه‌دار
پرداخت‌های شناسه‌دار شامل پرداخت قبض، پرداخت قسط و شارژ تلفن همراه می‌باشند به شرح زیر می باشند:

پرداخت قبض
خدمتی است که دارنده کارت با استفاده از شناسه پرداخت و شناسه قبض، هزینه قبوض خود را از طریق ابزارهای پذیرش موجود در شبکه الکترونیکی پرداخت، می‌پردازد.
پرداخت قسط
خدمتی است که دارنده کارت با استفاده از آن، اقساط مربوط به تسهیلات دریافتی خود را از طریق ابزارهای پذیرش موجود در شبکه الکترونیکی پرداخت، می‌پردازد.
شارژ تلفن همراه
خدمتی است که دارنده کارت با استفاده از آن اقدام به خرید شارژ تلفن همراه از طریق شبکه پرداخت می‌نماید. این خدمت می‌تواند به دو صورت خرید و شارژ هم‌زمان و خرید و شارژ غیر هم‌زمان انجام شود.

مانده گیری
خدمتی است که از طریق آن دارنده کارت به وسیله یکی از ابزارهای پذیرش موجود در شبکه الکترونیکی پرداخت، از میزان موجودی حساب متصل به ابزار پرداخت خود اطلاع حاصل می‌کند.

وضعیت تراکنش ها

تراکنش موفق کاربری
تراکنشی است که از دید کاربر نهایی موفق بوده است (این تراکنش ها با کد پاسخ صفر در سامانه مشخص می شوند).
خطای صادرکنندگی و شتاب
چنانچه در تراکنشی علت بروز خطا، بانک صادرکننده ی کارت یا سامانه ی شتاب باشد و تراکنش از دید شبکه ی الکترونیکی پرداخت کارت(شاپرک) ناموفق باشد، خطای صادرکنندگی و شتاب رخ داده است.
خطای پذیرندگی
چنانچه در تراکنشی علت بروز خطا، سوئیچ شرکت ارائه دهنده ی خدمات پرداخت باشد و تراکنش از دید شبکه ی الکترونیکی پرداخت کارت(شاپرک) ناموفق باشد، خطای پذیرندگی رخ داده است.
خطای شاپرکی
چنانچه در تراکنشی علت بروز خطا شرکت شاپرک ‌باشد و تراکنش از دید شبکه ی الکترونیکی پرداخت کارت(شاپرک) ناموفق باشد، خطای شاپرکی رخ داده است.
خطای کاربری
چنانچه در تراکنشی علت بروز خطا، اشتباهات کاربری (دارنده کارت) باشد و تراکنش از دید کاربر نهایی ناموفق و از دید شبکه ی الکترونیکی پرداخت کارت(شاپرک) موفق باشد، خطای کاربری رخ داده است.
خطای کسب و کار
خطایی که به دلیل فرایندهای تعریف شده در راهبری سیستم و بدون دخالت ذینفعان مختلف شبکه الکترونیکی پرداخت کارت پدید می‌آید و عملا هیچ یک از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت، شاپرک، بانک‌های صادرکننده و پذیرنده در وقوع آن نقش ندارند، خطای کسب و کار نامیده می‌شود.
تراکنش موفق سیستمی
تراکنشی است که از دید شبکه ی الکترونیکی پرداخت کارت(شاپرک) موفق بوده است. این تراکنش ها شامل خطاهای کاربری و تراکنش های موفق کاربری هستند. خطاهای کاربری، تراکنش موفق سیستمی محسوب می شوند چرا که نمایش دهنده ی نقصی در شبکه نیستند و به علت اشتباه کاربران یا انجام عملیات روزانه ی سیستم رخ داده اند.
تراکنش ناموفق سیستمی
تراکنشی است که از دید شبکه ی الکترونیکی پرداخت کارت(شاپرک) ناموفق بوده است. این تراکنش ها شامل خطاهای صادرکنندگی و شتاب، خطاهای شاپرکی و خطاهای پذیرندگی می باشند.
تراکنش موفق سیستمی شاپرکی
تراکنشی است که از دید سوئیچ شاپرک موفق است و کل تراکنش‌های شبکه پرداخت بجز تراکنش‌های خطای شاپرکی را شامل می‌شود.

 
انواع تراکنش

تراکنش دارنده کارت
به تراکنش های ارسالی از طرف دارنده ی کارت گفته می شود که با شناسه ی 200 و 100 وارد شبکه ی پرداخت (شاپرک) می‌شوند. در این تراکنش ها با شناسه ی 200 عملیات برداشت از کارت انجام می شود ولی با شناسه ی 100 عملیات مالی انجام نشده و تنها خدمت مانده گیری ارائه می شود.
تراکنش تأییدیه انجام تراکنش
به تراکنش هایی گفته می شود که توسط شرکت ارائه دهنده ی خدمات پرداخت ارسال می شود. هدف از این تراکنش ها تاییدیه انجام تراکنش و درخواست برای واریز مبلغ برداشتی از کارت به حساب پذیرنده است. مطابق این درخواست ها عملیات واریز به حساب پذیرنده در سیکل های زمانی مشخص انجام می گیرد. شناسه ی این تراکنش ها 220 است. شرکت-های ارائه دهنده ی خدمات پرداخت، معادل یک cut-off یا تغییر روز مالی (حداکثر 48 ساعت) فرصت دارند این تراکنش را به ازای هر تراکنش دارنده ی کارت ارسال کنند.
تراکنش اصلاحیه
اگر تراکنش دارنده ی کارت دچار خطا شود ولی برداشت از کارت انجام شده باشد، یک تراکنش اصلاحیه در شبکه تولید می‌شود تا متعاقب آن، مبلغ برداشت شده به دارنده ی کارت بازگردد. شناسه ی این تراکنش ها 420 است.
تراکنش معوق
تراکنش دارنده ی کارت که موفق کاربری بوده است و به ازای آن تراکنش درخواست واریز تا 48 ساعت به سوییچ شاپرک ارسال نشده است را تراکنش معوق می گویند (معادل تراکنش موفق کاربری با شناسه ی 200 که تراکنش 220 آن در مدت مجاز ارسال نشده است).
تراکنش مالی
تراکنشی است که نوع خدمت آن خرید کالا و خدمات، پرداخت قبض و یا خرید شارژ می باشد. در این تراکنش ها پول از دارنده ی کارت کسر می شود و عملیات مالی انجام می پذیرد.

 

 

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت شاپرک می باشد.

تلفن شرکت فن آوا کارت
تلفن شرکت فن آوا کارت
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *