تفاوت جینسینگ اصل و تقلبی

دوره مقدماتی php
تفاوت جینسینگ اصل و تقلبی
تفاوت جینسینگ اصل و تقلبی

دوره مقدماتی php



ایران بدن

جینسینگ را می‌‌توان در انواع مکمل‌هایی که ادعای انجام همه کار از کاهش سرعت پیری تا افزایش قوه مردانه دارند را یافت. بدون هیچ تعجبی با توجه به این ادعا‌ها جینسینگ یک مکمل به شدت محبوب می‌باشد و البته برای هزاران سال است که همین گونه بوده است! اما آیا دانش و علم نیز از آن پشتیبانی‌ می‌کند؟

بسیاری از گیاهان تحت نام جینسینگ وارد بازار می‌شوند اما اکثر متخصصان به این نتیجه رسیده‌اند که تنها پاناکس جینسینگ (جینسینگ آسیایی) و پاناکس کوینکوفولیوس (جینسینگ آمریکایی) ارزش نام جینسینگ را دارند.  دیگر گیاهان با خواص مشابه که عموما از آنها با نام “ جینسینگ تقلبی “ یاد می‌شود عبارتند از جینسینگ سیبریایی، جینسینگ برزیلی، جینسینگ هندی و جینسینگ پرویی. بر خلاف عنوان تقلبی که به آنها اطلاق می‌شود جینسینگ هندی و جینسینگ پرویی با توجه به خواص منحصر به فرد خود دارای محبوبیت روز افزونی طی‌ چند سال گذشته شده‌اند.

جینسینگ آسیایی در طب چین باستان برای هزاران است که مورد استفاده قرار می‌گیرد و اغلب از آن با نام “ پادشاه گیاهان دارویی “ یاد می‌شود.  در حقیقت پاناکس جینسینگ نام خود را از مزایای بسیار زیادی که از آن گزارش شده است گرفته است.  واژه پاناکس به معنی‌ “ درمان همه درد‌ها “ می‌باشد.  اما واژه جینسینگ از طرف دیگر به معنی‌ “ جوهر انسان “ می‌باشد احتمالا به این دلیل که اینطور گمان می‌شده است که ریشه جینسینگ شبیه فیزیک بدنی انسان می‌‌باشد.

جینسینگ آسیایی اغلب باعث تحریک در بدن می‌شود اما جینسینگ آمریکایی برای بهبود ریکاوری و آرامش استفاده می‌شود.  گیاه شناسان چینی‌ عمل متفاوت این دو نوع جینسینگ را به دلیل طبیعت گرم و سرد هر کدام روی بدن توصیف می‌کنند.  اما با دانش مدرن و روش‌های علمی‌ بهتر می‌‌توان این تفاوت را توضیح داد.

تفاوت جینسینگ اصل و تقلبی

جینسینگ آسیایی در برابر جینسینگ آمریکایی

اثر مخالف جینسینگ آسیایی و آمریکایی بیشتر مرتبط با نسبت مواد محرک تشکیل دهنده در هر کدام از این دو گیاه می‌‌باشد.  از این مواد فعال به عنوان جینسنوسید یاد می‌شود و فراوان‌ ترین آنها در جینسینگ آسیایی و آمریکایی (Rg1) و (Rb1) هستند.

نسبت بیشتر (Rg1) به (Rb1) که در جینسینگ آسیایی رایج است نشان داده است که می‌تواند باعث تحریک سیستم عصبی مرکزی شود.  این موضوع خود توضیح می‌دهد که چرا این نوع از جینسینگ اغلب در محصولات بهبود انرژی استفاده می‌شود.  اما برعکس نسبت بیشتر (Rb1) به (Rg1) که اغلب در جینسینگ آمریکایی مشاهده می‌شود توضیح می‌دهد که چرا این فرم از جینسینگ اغلب بیشتر در محصولاتی یافت می‌شود که مخصوص حمایت از ریکاوری و آرامش، کاهش سطح قند خون و کاهش استرس استفاده می‌شود.  این نوع از جینسینگ اغلب با عنوان “ آداپتوژن “ یاد می‌شود.

[ads1]

آداپتوژن‌ها چیستند؟

آداپتوژن‌ها به بدن کمک می‌کنند که خود را با استرس تطابق دهد و تعادل بدن حفظ شود چه آن استرس فیزیکی‌ باشد، چه شیمیایی و چه بیولوژیکی.  آداپتوژن‌ها هنگامی که هورمون‌های استرس بسیار بالا باشند باعث کاهش آنها می‌شوند و هنگامی که سطح آنها بسیار کم باشد باعث افزایش آنها می‌شوند.  این اثر در مورد هورمون‌های آنابولیک و کاتابولیک (نظیر تستوسترون و کورتیزول)، سیستم ایمنی بدن و هر سیستم بدنی که نیاز باشد به حالت تعادل بازگردد صدق پیدا می‌کند.

این اثر ممکن است که به بدن در آرامش بیشتر و کنترل بهتر استرس کمک کند.  نمونه هایی از عدم تعادل استرس عبارتند از افزایش فشار تمرینی، استرس‌های احساسی‌ حاصل از مشکلات کاری و خانه و شاید حتی استرس‌های محیطی‌ نظیر آلودگی هوا.  اما به هر حال اگر یک آداپتوژن بتواند سطح استرس بدن شما را به تعادل باز گرداند نباید انتظار داشته باشید که این امر شما را به سوپرمن تبدیل کند یا یک اثر دراز مدت کارامد داشته باشد.  هنگامی که بدن شما به تعادل خود بازگردد یک آداپتوژن دیگر کار زیادی را نمی‌تواند انجام دهد. به علاوه به دلیل اینکه هیچ لیست رسمی‌ از گیاهان آداپتوژنیک و هیچ کمیته ای در جهت انتخاب موادی که ممکن است آداپتوژن باشد وجود ندارد، محصولات بسیار زیادی وجود دارد که به عنوان آداپتوژن به فروش می‌رسند در حالی‌ که شواهد علمی‌ حمایت کننده از آنها محدود می‌باشد.

در یک ارزیابی علمی‌ که اخیرا روی تمام تحقیقات مربوط به مصرف جینسینگ در انسان انجام شده است نتیجه‌ گیری شد که جینسینگ می‌تواند باعث کاهش خستگی‌، افزایش انرژی و افزایش انگیزه شود.  اما به هر حال در این ارزیابی اطلاعات نشان داده شده است که هیچ شواهدی در مورد بهبود عملکرد واقعی تمرینی وجود ندارد.  یک تحقیق قدیمی‌ تر نیز همین یافته‌های مشابه را گزارش داده است و پیشنهاد می‌دهد که مصرف بین ۲۰۰-۶۰۰ میلی‌گرم از هر نوع از جینسینگ می‌تواند باعث بهبود انرژی ذهنی‌ و قدرت شناختی‌ شود اما تاثیری روی عملکرد فیزیکی‌ فرد ندارد.

البته این احتمال نیز وجود دارد که به دلیل استاندارد سازی ضعیف مواد چه در محصول و چه در تحقیقات نتایج به دست آمده دارای تناقضاتی نیز باشد.  اما یک نتیجه گیری کلی‌ از تحقیقات انجام شده تا کنون نشان می‌دهد که احتمالا جینسینگ نمی‌تواند از لحاظ فیزیکی‌ بهبودی قابل توجهی‌ ایجاد کند اما ممکن است در طول تمرین احساس خوبی‌ داشته باشید.

به عنوان یک گیاه آداپتوژنیک، جینسینگ ممکن است بتواند در ریکاوری بهتر شما از تمرینات کمک کند.  این موضوع مخصوصا زمانی‌ که فشار تمرینی شما در حال تغییر می‌باشد کمک کننده می‌باشد یعنی‌ شرایطی که بدن با استرس و فشار تازه ایجاد شده آشنایی ندارد و به آن عادت نکرده است.  برای مثال مصرف ۲۰ گرم جینسینگ آسیایی در روز به مدت یک هفته نشان داده است که به میزان قابل توجهی‌ می‌تواند باعث کاهش آسیب ماهیچه ای و التهابات حاصل از تمرین در مردان جوان شود.

همانند زردچوبه در مورد جینسینگ نیز اینطور گمان می‌شود که دارای خواص آنتی اکسیدانی قدرتمندی می‌باشد.  تمرین کردن، افزایش سن، رژیم‌های با قند و شکر بالا، مواد سمی محیطی‌، مواد شیمیایی و استرس باعث افزایش تولید رادیکال‌های آزاد فرسایشی در بدن شما می‌شوند.  مقادیر بیش از حد رادیکال‌های آزاد می‌توانند باعث آسیب سلولی و پیری زودرس، مشکلات متابولیکی و ریکاوری ضعیف شود.

بسیاری از تحقیقات حیوانی و انسانی‌ در شرایط آزمایشگاهی نشان داده‌اند که جینسینگ می‌تواند باعث کاهش یا معکوس کردن اثر آسیب‌های فرسایشی شود.  اگرچه تعداد آزمایش‌های انسانی‌ محدود می‌‌باشد اما در یک تحقیق انجام شده در سال ۲۰۱۱ نشان داد که استفاده از جینسینگ به مدت ۴ هفته و تنها با مصرف روزانه ۲ گرم باعث کاهش نشانگر‌های استرس فرسایشی در افراد سالم می‌شود.

از این تحقیق ۲ نتیجه را می‌‌توان استخراج کرد.  اول اینکه اگر هدف شما از مصرف جینسینگ کمک به عبور از یک دوره پر استرس فیزیکی‌ یا ذهنی‌ می‌‌باشد پس بهتر است مصرف جینسینگ را قبل از ورود به این دوره استرس زا شروع کنید نه در طول این دوره و دوم اینکه تنها روزانه مصرف ۲ گرم نیز می‌تواند شما را از مزایای آنتی اکسیدانی جینسینگ بهره‌مند کند.  تا زمانی‌ که شما از یک مکمل با کیفیت استفاده کنید حتی مقادیر کم جینسینگ نیز تاثیرات مثبتی دارند.

در اکثر تحقیقات انسانی‌ صورت گرفته چربی‌ سوزی مشاهده نشده است اما در مورد خواص احتمالی‌ جینسینگ در چربی‌ سوزی تحقیقات همچنان ادامه دارد.  در آزمایش‌های حیوانی عصاره جینسینگ نشان داده است که می‌تواند روی اشتها و متابولیسم تاثیر گذار باشد و باعث تحریک گذرگاه‌های چربی‌ سوزی شود. از میا‌‌ن معدود تحقیقات انسانی‌ نیز یکی‌ از آنها نشان می‌دهد که مصرف ۸ گرم جینسینگ آسیایی در روز می‌تواند به زنان چاق در کاهش وزن کمک کند.  محققان دلیل این موضوع را بهبود پروفایل باکتری‌های سلامت موجود در دستگاه گوارش دانستند.

[ads1]

اگر جینسینگ در کمک به کنترل وزن شما کارامد باشد پس احتمالا این امر نتیجه قابلیت این گیاه در کمک به کنترل سطح قند خون می‌باشد.  بر اساس آمار گیری از تحقیقات مرتبط نتیجه این شد که مصرف ۲۰۰ میلی‌گرم تا ۲۰ گرم در روز از جینسینگ آسیایی یا آمریکایی می‌تواند باعث کاهش قند خون در افراد سالم و بدون دیابت شود. خلاصه کلام این است که به منظور تایید قابلیت این گیاه در چربی‌ سوزی نیازمند آزمایش‌های بالینی با کنترل بیشتر و شواهد قطعی‌ هستیم پس توقعات خود را در این زمینه بر همین اساس تنظیم کنید.

یک تحقیق علمی‌ انسانی‌ نشان داده است که جینسینگ آسیایی ایمن می‌باشد.  رایج‌ ترین دوز‌های مصرف آن ۲-۶ گرم در روز می‌باشد.  برخی‌ از افراد در طول تحقیق عوارض جانبی نظیر تب، مشکلات خواب و ناراحتی‌ گوارشی را تجربه کردند اما در افرادی که دارونما نیز مصرف کرده بودند همین میزان عوارض جانبی گزارش شد.

اکثر متخصصان گیاه شناسی‌ توصیه می‌کنند که در روز ۱-۳ گرم از ریشه جینسینگ مصرف کنید.  در دوره‌های کوتاه مدت با استرس بالا نظیر یک تغییر بزرگ در فشار و حجم تمرینات شما به شکل ایمن می‌توانید دوز خود را دو برابر یا سه برابر کنید مثلا در یک بازه زمانی‌ ۳-۶ هفته‌ای.

از آنجایی که جینسینگ یک آداپتوژن می‌باشد ممکن است با مصرف دوره ای آن نتایج بهتری را دریافت کنید.  برای مثال مصرف جینسینگ خود را هم زمان با ایجاد تغییرات در تمرینات و رژیم غذایی خود شروع کنید، سپس به مدت ۶ هفته مصرف آن را ادامه دهید تا زمانی‌ که بدن با استرس و فشار جدید تظابق پیدا کند.  به منظور استفاده از پتانسیل چربی‌ سوزی و کاهش قند خون جینسینگ آمریکایی، آن را قبل یا همراه وعده‌های غذایی مصرف کنید.

[ads2]

ایران بدن

mokamelhaa.ir، medicalnewstoday.com

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تفاوت جینسینگ اصل و تقلبی

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تمام حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت رایانش هوشمند درسا قشم است. © ۱۳۹۹

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 18

تلفن: 88202597 – 021

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

دوستان من پودر جینسینگ قرمز اصل کره میخوام ولی نمیدونم کدوم اصله کدوم فرع تا حالا ندیدم چه شکلیه جعبش 

اگرکسی داره میشه عکسشو بفرسته منم بخرم 

تفاوت جینسینگ اصل و تقلبی

یکی توی گوگل اینو زده جینسینگ قرمز

واس چی ھس؟

چاق ميكنه؟

بچه‌ها تابستون تو راهه

خریدای تابستونی رو کردید؟

همه ضد آفتاب‌ها تخفیف داره

و یکی اینو زده جینسینگ قرمز 

حالا موندم کدومه 

چاقی عزیزم

بله گلم

بدرد نمیخوره نخر

من اینو خریدم

ميخوام چاق شم تا ماه ديه😢

اصل و فرع داره؟اصلش کدومه؟

ولی نخوردما.شوهرم گرفته بود میگه اونی ک ظرفش مشکیه اصله بازم تو تحقیق کن

والا خیلیا گفتن جینسینگ چاق میکنه بهم گفتن بخر حتما گیاهیه ضررم نداره اونام که خوردن چاق شدن

تفاوت جینسینگ اصل و تقلبی

ممنون عزیزمممم

آھان وای منم ھیکلم خوبہ اما دوس دارم چاق بشم…واقعا چاق میکنہ؟ ضرر ندارہ؟؟ قرصش تموم شہ ب حالت اول بر نمیگردہ؟

ما کره زندگی میکنیم. اینجا تو فروشگاه ها دارن ریشه ی تازه ش رو من گرفتم خشک کردم پودر کردم

حالا نمیدونم فرق قرمز و غیرقرمزش چیه

این پودرارو تو ایران چند میگیرید؟ چند گرمه؟


فقط 2 هفته به تولد باقی مونده !

اون بنده خدایی که به من گفت چاق شده ۴۵کیلو بوده الان ۵۰ گفت هم پودرشو خورده هم قرصشو ضررم نداره حالا به من گفت بخربخور ولی من پودرشو میخرم چون رفتم داروخانه گفتم قرص جینسینگ میخوام گفت واسه خودتون یا آقاتون گفتم خودم واسه چاقی گفت واسه مسائل جنسیم هستااااا سری از اونجا فرار کردم 😂

  • خواص روغن زيتون براي واژن
  • اکثر عطاریا رفتم گفتن ۳۰-۴۰تومن

    آقا نمیشہ بگیرہ واسمون پست کنی؟

    عزیزم چند کیلویی؟

    کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

    قوانین و مقررات

    نی‌نی‌سایت می‌باشید

    مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
    آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
    مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
    صفحه
    “شرایط استفاده از سایت”
    را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
    بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
    و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

    کد: 139710303416510555

    یک‌شنبه 30 دی 97، 12:34

    یک‌شنبه 97/10/30،

    مشهد

    , (اخبار رسمی):
    جینسینگ سفید ریشه گیاه Panax ginseng است که برای تقویت جنسی، افزایش انرژی عمومی بدن، افزایش وزن، کاهش اثرات پیری و به تأخیر انداختن روند پیری به کار می‌رود. فروشگاه اینترنتی درمانگیاه ریشه جین سنگ سفید اصل کره‌ای را عرضه کرده است.

    برای خرید جینسینگ و سایر داروهای گیاهی، گیاهان دارویی و محصولات طبیعی، نام «فروشگاه اینترنتی درمانگیاه» را به خاطر داشته باشید

    جینسینگ (جین سینگ، جین سنگ) چیست؟

    تفاوت جینسینگ اصل و تقلبی

    قبل از خرید جینسینگ سفید Ginseng باید دقت شود که جین سینگ ریشه‌ی گیاهی است که در کف جنگل‌های آسیای شرقی به خصوص کره و هنگ کنگ می‌روید. جینسینگ سفید نوع اصلی جین سنگ کره‌ای است که توسط درمانگیاه تهیه و ارائه شده است.

    جین سینگ سفید به عنوان یک گیاه تقویت کننده عمومی بدن شناخته می‌شود. امپراطورهای قدیم چین از آن برای افزایش انرژی استفاده می‌کرده‌اند. چینی‌ها معتقدند جین سینگ باعث تأخیر در بروز پیری در سلول‌ها و بافت‌های بدن می‌شود. لذا به نام گیاه جوانی مشهور شده است.

    خرید جینسینگ سفید یا جینسینگ قرمز؟

    جسنسینگ سفید و قرمز در واقع هر دو یک نوع گیاه هستند. نام علمی این گیاه Panax ginseng است. البته جین سینگ کانادایی با جین سینگ کره‌ای (سفید و قرمز) متفاوت است. جین سینگ قرمز، همان جین سینگ سفید است که پس از عملیات استخراج عصاره، به فروش می‌رسد. به عبارتی دیگر، جین سینگ قرمز تفاله عصاره‌گیری شده جینسینگ سفید است.

    البته این به معنای بی ارزش بودن جین سینگ قرمز نیست. بلکه به دلیل شرایط خاص عصاره گیری از جینسینگ سفید، تمام مواد دارویی از آن خارج نمی‌شود. لذا در جین سینگ قرمز هم مقدار زیادی از ترکیبات دارویی وجود دارد. منتها ارزش جینسینگ سفید بالاتر است.

    خواص جینسینگ

    جین سینگ اگرچه در ایران به عنوان یک گیاه تقویت جنسی شناخته می‌شود، اما این، تنها اثر این گیاه نیست. قرص جینسینگ برای چاقی هم در دنیا کاربرد فراوانی دارد. سایر خواص مهم جین سنگ عبارتند از:

    قیمت جینسینگ

    قیمت جینسینگ به دلیل کمیاب بودن آن و همچنین به دلیل سختی کار تولید و برداشت آن، معمولا بالا است. اما با توجه به اینکه نیاز به مصرف مقدار بسیار اندکی از آن لازم است، این قیمت مقرون به صرفه است.

    خرید جینسینگ سفید از درمانگیاه

    فروشگاه اینترنتی درمانگیاه با هدف تسهیل دسترسی کاربران به خرید جینسینگ اصل کره‌ای، ریشه جین سینگ سفید کره‌ای را تأمین کرده و هم اکنون می‌توان آن را به صورت اینترنتی از درمانگیاه خریداری کرد. با خرید از درمانگیاه ریشه‌های خام جین سنگ به خریدار ارسال می‌شود تا بتوانند بنا به سلیقه خود، نوع مصرف آن را انتخاب کنند.

    نحوه مصرف جینسینگ

    برای مصرف این محصول می‌توان به چند روش عمل کنید:

    1-  دمنوش جینسینگ

    برای تهیه دمنوش جین سینگ باید دو گرم از آن را در یک فنجان یا پنج گرم از آن را در یک قوری ریخته و به مدت حداقل نیم ساعت دم کرد. سپس آن را بنا به ذائقه خود با شکر یا عسل و … مصرف کرد. با توجه به توضیحات قبلی که عصاره جین سنگ با یک بار دم کردن و یا عصاره‌گیری، کاملا استخراج نمی‌شود، لذا میتوان از قطعات استفاده شده برای دمنوش، تا حداکثر سه بار برای تهیه دوباره دمنوش جین سینگ استفاده کرد. برای تقویت اثرات و همچنین دلپذیر کردن طعم دمنوش جینسینگ، می‌توان از وانیل، دارچین یا زنجبیل در دمنوش استفاده کرد.

    2- کپسول جینسینگ

    برای تهیه کپسول جین سینگ باید ابتدا چند عدد کپسول خالی تهیه کرد (برای تهیه کپسول خالی می‌توان به نزدیک‌ترین فروشگاه کالای پزشکی مراجعه کرد). سپس جین سینگ را در آسیاب برقی آشپرخانه پودر کرده و این پودر را در کپسول ریخته و درب کپسول‌ها را بست. برای تقویت اثرات جین سینگ، می‌توان از وانیل، دارچین یا زنجبیل به نسبت یک چهارم همراه با سه چهارم جین سینگ استفاده کرد.

    3- سالاد جین سینگ

    برای تهیه سالاد جین سینگ، می‌توان جین سنیگ درمانگیاه را ابتدا به مدت سه ساعت در آب سرد خیس کرد. سپس آن را برش داده و در سالادها به عنوان ماده افزودنی به سالاد استفاده کرد. باید دقت کرد که آبی که جین سینگ در آن خیس خورده است، یک نوشیدنی انرژی بخش و بسیار مفید است. لذا آن را نباید دور ریخت و باید مصرف شود.

    عوارض جینسینگ

    عوارض جین سینگ معمولا زیاد نیستند. شاید مهمترین موردی که باید در خرید جین سینگ و مصرف این گیاه به آن توجه کرد، خاصیت محرک و افزایش دهنده سطح هوشیاری است. این موضوع می‌تواند در صورت مصرف بیش از حد، سبب بی‌خوابی شود. همچنین مصرف همزمان جین سینگ با نوشیدنی‌های کافئین دار مثل قهوه، اثرات آن را تشدید می‌کند.

    علاقه‌مندان برای دانستن قیمت جینسینگ و یا خرید اینترنتی آن می‌توانند به سایت درمانگیاه مراجعه کنند.

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    فروشگاه اینترنتی درمانگیاه با هدف تهیه و تأمین گیاهان دارویی، داروهای گیاهی و محصولات طبیعی استاندارد، با کیفیت و مرغوب برای مشتریان محترم در سراسر ایران تأسیس شده است.

    تفاوت جینسینگ اصل و تقلبی

    بهداشت و درمان

    |
    سلامت و زیبایی

    خیابان دکتر شریعتی، خیابان خواجه عبدالله انصاری،خیابان هشتم، پلاک 16، واحد 1

    [email protected]

    Copyright © 2013 – 2020 Akhbar Rasmi
    |
    All Rights Reserved

    تشخیص پودر جینسینگ اصل و تقلبی

     

    جهت سفارش و خرید پودر جنسینگ  اصلی با تخفیف ویژه روی عکس خرید محصول کلیک کنید

     

    تفاوت جینسینگ اصل و تقلبی

     

     

     

     

    برای سفارش و خرید این  محصول چاق کننده گیاهی صورت و بدن  به شماره 09366583907 با تلگرام یا واتساپ پیام دهید

     

    پودر جینسینگ اصل | تبادل نظر نی نی سایتhttps://www.ninisite.com › discussion › topic › پودر-جینسینگ-اصل۲ آذر ۱۳۹۷ – دوستان من پودر جینسینگ قرمز اصل کره میخوام ولی نمیدونم کدوم اصله کدوم فرع تا حالا ندیدم چه شکلیه جعبش اگرکسی داره میشه عکسشو بفرسته منم …پودر چاقی جینسینگ اصل – آپاراتhttps://www.aparat.com › result › پودر_چاقی_جینسینگ_اصلتشخیص کرم پودر مک اصل یا تقلبی. عمده آرایشی گناوه. 20.5 هزار بازدید ۲ سال پیش. میدانید با خوردن پودر جینسینگ و زرد چوبه و پودر سیر باهم چه اتفاقی میفته (.پودر چاقی جینسینگ اصلhttps://darukade.joomla.com › Uncategorised۱۸ آذر ۱۳۹۷ – پودر چاقی جینسینگ,پودر چاقی جینسینگ اصل,پودر چاقی جینسینگ کره ای,پودر … پودر چاق کننده جینسینگ – پودر افزایش وزن – پودر چاقی گیاهی.خواص، قیمت و نحوه مصرف جینسینگ اصل کره‌ای را بشناسید …https://news.akhbarrasmi.com › news › خواص-قیمت-و-نحوه-مصرف-جینسی…جینسینگ سفید ریشه گیاه Panax ginseng است که برای تقویت جنسی، افزایش … سپس جین سینگ را در آسیاب برقی آشپرخانه پودر کرده و این پودر را در کپسول …شما از این صفحه در 12/9/19 بازدید کردید.راههای تشخیص مکمل اصل از تقلبی | ایران بدنhttps://www.iranbadan.com › مجله ایران بدن › مکمل‌های ورزشی… مشکل مکمل‌های تقلبی روبرو هستند و راههای تشخیص مکمل اصل از تقلبی یکی از مهمترین مسائلی است که … پس از بررسی مشخص شد که درون آن پودر وانیل بوده است.همه چیز در مورد جینسینگ(Ginseng) | ایران بدنhttps://www.iranbadan.com › مجله ایران بدن › تغذیه و رژیم‌های غذایی › خواصدیگر گیاهان با خواص مشابه که عموما از آنها با نام “ جینسینگ تقلبی “ یاد می‌شود عبارتند از جینسینگ سیبریایی، جینسینگ برزیلی، جینسینگ هندی و جینسینگ …چگونه مکمل اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟ پروتئین …https://takpezeshk.com › تغذیه و تناسب اندامچگونه تشخیص دهیم مکمل اصل است یا تقلبی؟ بیشتر … چنانچه مقدار از پودر را در دهان بگذارید هر چه مقدار چسبندگی بیشتر باشد نشانه کیفیت بالای آن است. پودر های …atari_irooni on Instagram: “پودر چاقی جینسینگ (اصل کره) …https://www.instagram.com › BkIrVRmnk-c۲۷ خرداد ۱۳۹۷ – 51 Likes, 115 Comments – @atari_irooni on Instagram: “پودر چاقی جینسینگ (اصل کره) ✅به شما کمک میکند براحتی در یک ماه 7 الی 8 کیلو بدون ..خرید پودر جینسینگ اصلراه تشخیص پودر جنسینگ اصل از تقلبیقرص جینسینگ اصل را چگونه بشناسیمعوارض‌ پودر جینسینگ نی نی سایتپودر جنسینگ اصل کرهتفاوت پودر جینسینگ اصل و تقلبیقیمت پودر جینسینگ کره ایقیمت جینسینگ سفید

    قیمت جینسینگ

    پودر چاقی جینسینگ

    عوارض جینسینگ

    پودر جینسینگ

    تفاوت جینسینگ اصل و تقلبی

    مضرات جینسینگ

    تشخیص جینسینگ اصل از تقلبی

    طریقه مصرف جینسینگ برای لاغری

    تشخیص پودر جنسینگ اصل از تقلبی

    Back to Top

    © 2020 خرید قرص چاقی | قرص چاقی صورت مخمر آبجو | پودر چاق کننده جینسینگ

    ایسنا/خراسان شمالی معاون مرکز تحقیقات گیاهان دارویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: متاسفانه در بین مردم به غلط از جینسینگ برای تقویت قوای جنسی و ناباروری در مردان استفاده می‌شود که ریشه پزشکی ندارد.

    معاون مرکز تحقیقات گیاهان دارویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: متاسفانه در بین مردم به غلط از جینسینگ برای تقویت قوای جنسی و ناباروری در مردان استفاده می‌شود که ریشه پزشکی ندارد.

    پیمان آل شیخ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان شمالی، با اشاره به اینکه این گیاه در داروخانه‌ها به صورت شربت، قرص و کپسول به فروش می‌رسد، تاکید کرد: متاسفانه فروش این گیاه بدون تجویزپزشک آزاد است و آنچه که درعطاری‌ها به نام این گیاه به فروش می‌رسد تقلبی است، از این رو توصیه می‌شود جینسینگ با تجویز پزشک و از داروخانه‌ها تهیه شود.

    تفاوت جینسینگ اصل و تقلبی

    وی با بیان اینکه این گیاه برای از بین بردن آثار ناشی از خستگی و ضعف قوای ذهنی و جسمی موارد استفاده فراوانی دارد، خاطرنشان کرد: جینسینگ به گیاه جوانی معروف است و یکی از موارد رایج استفاده از آن رفع ضعف عمومی بدن و تقویت و افزایش قوای جسمی و ذهنی است.

    آل شیخ افزود: این گیاه دارویی عمدتا نقش حفاظتی و پیشگیری کننده داشته و کمتر به عنوان علاج قطعی و سریع در درمان بیماری‌ها به کار گرفته می‌شود و درصورت استفاده مرتب و نسبتا طولانی مدت موجب افزایش قوای جسمانی و ذهنی، مقابله با استرس، شادابی و طول عمر می‌شود.

    وی تصریح کرد: مصرف خودسرانه این گیاه سبب اختلال در سیسم قلبی و صفراوی، آلرژی و گرگرفتگی می شود و افرادی که مشکلات کبدی، صفراوی و قلبی دارند تنها با تجویز پزشک خود می‌توانند این دارو را استفاده کنند.

    به گفته وی، جینسینگ از خانواده پاناکس، گیاهی است که مرغوب ترین گونه آن در منطقه جنوب شرق آسیا رشد می کند اما گونه‌های سیبریایی و آمریکایی آن به دلیل داشتن قیمت پایین تر و و عوارض کمتر در صنایع داروسازی استفاده بیشتری دارد.


    انتهای پیام

    تفاوت جینسینگ اصل و تقلبی
    تفاوت جینسینگ اصل و تقلبی
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *