تعبیر سبزی تره در خواب

دوره مقدماتی php
تعبیر سبزی تره در خواب
تعبیر سبزی تره در خواب




.loader {
border: 5px solid #f3f3f3;
border-radius: 50%;
border-top: 5px solid #4D91FF;
width: 50px;
height: 50px;
-webkit-animation: spin 2s linear infinite; /* Safari */
animation: spin 1s linear infinite;
}

/* Safari */
@-webkit-keyframes spin {
0% { -webkit-transform: rotate(0deg); }
100% { -webkit-transform: rotate(360deg); }
}

@keyframes spin {
0% { transform: rotate(0deg); }
100% { transform: rotate(360deg); }
}

چه خوابی دیدی؟

در حال حاضر هم فقط میتونی از طریق کلیک کردن روی گزینه “پاسخ ویژه” که در ابتدای فرم قرار داره نسبت به ارسال خواب خودت اقدام کنی (البته تعبیر خواب به این طریق هفت هزار تومان هزینه داره که قبل از ارائه تعبیر دریافت میشه).

دوره مقدماتی php

به دلیل اینکه در حال حاضر امکان پاسخگویی وجود نداره میتونی طی ساعات آینده مراجعه کنی.

در حال حاضر امکان پاسخگویی وجود نداره.

تعبیر سبزی تره در خواب

حد سوالات مطرح شده در امروز به پایان رسیده و می بایست فردا مراجعه کنی.

برای پاسخهای ویژه میبایست هفت هزار تومن پرداخت کنی.
امتیازهای پاسخ ویژه شامل موارد زیر هستش:

1- خواب تو محرمانه شده و نمایش داده نمیشه.

2- معمولاً سریعتر تعبیر میشه.

3- اگه لازم بشه توضیحات مفصل و بیشتری ارائه خواهد شد.

مراحل کار هم به این صورته که با انتخاب این گزینه متن خواب خودتو ارسال می کنی و پس از بررسی در صورتی که تعبیر اون مشخص شد به تو اطلاع داده میشه که مبلغ هفت هزار تومن واریز کنی و بعد از واریز، تعبیر ارائه خواهد شد. در صورت تمایل می تونی خواب خودتو توی قسمت پایین بنویسی.

اگه مایلی این گزینه رو انتخاب کنی، باید در ابتدا عضو سایت تعبیرستان بشی و بعد این گزینه رو انتخاب کنی (عضویت هم کار خاصی نداره و ظرف یک دقیقه انجام میشه.. فقط کافیه یه اسم و یه رمز عبور انتخاب کنی.. ایمیل و شماره همراه رو هم اگه دوست داشتی ثبت کن. به طور کلی عضویت رایگان هستش منتها پاسخهای ویژه هزینه مختصری داره).

برای مشاهده و استفاده از فرم می بایست جاوااسکریپت بر روی مرورگر شما فعال باشد.

خواب یکی از آیات و نشانه‌های خداوند است. هنگامی‌که انسان به خواب
فرومی‌رود، روحش از پنجره جسم خارج شده و به طرف عالم بالا و آسمان‌ها
به پرواز درمی‌آید و هر آنچه را که روح در این سیر و سیاحت مشاهده می‌کند،
به شکل خواب در ذهن شخص مجسم می‌شود.در متن زیر بطور کامل تعبیر
خواب تره را قرار داده ایم.می توانید تعبیر خواب تره ما را در سایت پرشین وی
بخوانید.

تعبیر خواب تره به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

تره از سبزیهای خوردنی است اما از انواع خوب آن نیست زیرا در خواب های ما به
بدی و بد دهنی و پرخاشجویی و لئامت طبع تعبیر می شود. تره عطر و بویی خوب
ندارد به خصوص اگر تنها و بدون همراه نان یا غذای دیگر بخوریم دهانمان تا چند
ساعت بعد بوی ناخوش می گیرد، همین معنی تره را در خواب بد معرفی می کند.

تعبیر خواب به روایت لیلا برایت

دیدن تره در خواب ، نشانه ی موفقیت در کارتان است

تعبیر سبزی تره در خواب

چیدن تره از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

اگر دیدید که تره از مزرعه می چینید یا از دکان می خرید خودتان تدارک یک فتنه را
می بینید و کاری می کنید که تلخ کامی می آورد.

تعبیر خواب تره به روایت محمد بن سیرین

از تره ها آن چه به طعم تلخ و ناخوش بود، دلیل بر مضرت کند.

دور ریختن تره از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

اگر تره داشتید و دور ریختید از انجام کار بد احتراز می کنید و این نیکو است.

نظر منوچهر مطیعی تهرانی در مورد کاشتن تره

کاشتن تخم تره توطئه است و توطئه ای زمینه دار که سالها ـ تا هفت سال ـ برای
خودتان و دیگران گرفتاری ایجاد می کند.

بانک جامع تعبیر خواب

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

یوتاب گلچینی از بهترین ها

برچسب های مرتبط

سبزیجات در خواب به گفته کتاب فرهنگ تفسیر رویا نشان دهنده و بیانگر نیازهای اولیه بیننده خواب و ارضای مادی است.

قبل از تعبیر و تفسیر خواب سبزی خوردن همواره این دو نکته را در نظر داشته باشید.
خوردن سبزی در خواب اگر موجب سوزش و بوی بد دهان شود مال حرام، غم و گناهانی است که از دهان صادر می‌شود مانند غیبت.
اما اگر سبزی خوش طعم و گوارا بود نشانه نیکی، خرمی و شادی است و اگر تلخ و ناخوش بود دلیل بر رنج و اندوه است.

تعبیر خواب سبزی خرفه
به نوشته معبران کهن دیدن خرفه در خواب نشان فکر و خیال است و خوردن و داشتن آن دلیل غصه و نگرانی.تعبیر سبزی تره در خواب

تعبیر خواب سبزی شنبلیله
مطیعی تهرانی: اگر در خواب شنبلیله ببینیم چه بخوریم، چه پاک کنیم، چه بخریم و چه از مزرعه بکنیم یا کسی به ما بدهد، فرق نمی‌کند، به هر حال مربی خشن و دلسوزی در زندگی ما پیدا می‌شود که البته وجودش مغتنم است.

تعبیر خواب سبزی ترخون
از گفته‌های منوچهر مطیعی تهرانی اینگونه می‌توان استنباط کرد که ترخون از سبزی‌های خوردنی است و طعم تند دارد و همراه نعنا به بازار عرضه می‌شود. ترخون پیام آور بهار است.
این سبزی تخم خاصی ندارد که بکارند و ترخون به بار آورند بلکه دانه‌های اسفند را که در آتش بریزیم با سرکه مخلوط می‌کنند و مدتی می‌گذارند اسفند در سرکه خیس بخورد، پس از مدتی اسفند خیس شده در سرکه را می‌کارند که ترخون بار می‌دهد. تندی و تیزی سرکه و دانه اسفند و طعم تند خود ترخون در تعبیر آن مؤثر است و به همین علت معبران کهن در خواب ترخون را آدم بد دانسته‌اند که زیان می‌رساند.

برخی از معبران نوشته‌اند ترخون زن چابک و زرنگ و ریزنقش و پرتحرک است. زنی که در عین زیبایی و ظرافت، زیاد حرف می زند و زبانش تلخ است و سخنان نیشدار می‌گوید و چنانچه در خواب دیدیم دسته ای ترخون داریم یا از زمین کندیم با زنی دارای این خصوصیات رو به رو می‌شویم.

محمدبن سیرین گوید: سبزی ترخون مردی بدگوهر بدکردار است. اگر بیند ترخون داشت، یا کسی به وی داد، دلیل که از آن مرد وی را مضرت و زیانی رسد. اگر بیند ترخون به کسی داد، یا از خانه بیرون انداخت، دلیل که از صحبت چنین مردی جدائی جوید و از او دور شود.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: در واقع ترخون پیام آور بهار است و دیدن آن در خواب بد نیست. چنانچه در خواب ترخون را ببینیم بهتر از اینست که آن را بخوریم. دیدن ترخون در خواب شادی و فرح و نشاط است اما خوردن آن غم و رنج است که البته زیاد جدی و بزرگ نیست.

تعبیر خواب غذای درست شده با ترخون
مطیعی تهرانی در جایی می‌گوید غذا بیانگر نعمت و روزی است به شرطی که سبزی‌هایی مانند ترخون که تلخ و تند هستند نداشته باشد زیرا تعبیر دیدن غذا با این نوع چاشنی‌ها کامل دگرگون می‌شود.

تعبیر خواب سبزی تره
مطیعی تهرانی: تره از سبزی‌های خوردنی است اما از انواع خوب آن نیست زیرا در خواب‌های ما به بدی و بد دهنی و پرخاشجویی و لئامت طبع تعبیر می‌شود.

تعبیر خواب سبزی ریحان
ابن سیرین می‌گوید دیدن ریحان در خواب خوب نیست مگر این که از زمین کنده شود که دلیل گریستن است. نفایس ریحان را در زمره سبزی‌های خوب شناخته. دیدن ریحان اگر سبز و تازه و خرم و به وقت باشد خوب است و اگر غیر وقت و پژمرده باشد خوب نیست. بوی ریحان خرمی است.

تعبیر خواب تربچه
مطیعی تهرانی: تربچه دیون کوچک و بدهی‌های خرد است به خصوص اگر در خواب دسته تربچه ببینید. پول‌هایی که اندک اندک خرج می‌کنیم و از این و آن می‌گیریم و بدهکار می‌شویم تربچه است که چون جمع گردد یک بدهی سنگین به وجود می‌آورد. تربچه همان بدهی کوچک است و دسته تربچه مجموع بدهی‌های خرد ماست که در خواب ظاهر می‌شود.

تعبیر خواب جعفری
خوردن سبزی در خواب اگر موجب سوزش و بوی بد دهان شود مال حرام و غم واندوه و گناهانی که از دهان صادر می‌شود مانند غیبت، اما اگر سبزی خوش طعم و گوارا بود نشانه نیکی، خرمی و شادی واگر تلخ وناخوش بود دلیل بر رنج و اندوه است. سبزی جعفری جز دسته سبزیجاتی که به دلیل داشتن طراوت و تازگی در بسیاری از غذاها استفاده می‌شود و تعبیری نیکو به همراه دارد.

آنلی بیتون می‌گوید: دیدن جعفری در خواب، علامتان است که با سختی و دشواری موفقیتی به دست خواهید آورد. خوردن جعفری در خواب، نشانه آن است که به خاطر خانوادة خود دچار نگرانی بزرگی خواهید شد.

تعبیر خواب سبزی پاک کردن
آنلی بیتون: اگر دختری خواب ببیند برای تهیة شام سبزی پاک می‌کند، نشانة آن است که با مردی خوش برخورد و مهربان ازدواج خواهد کرد.

اگر تعبیر خواب خود را پیدا نکردید آن را از ما بپرسید. لطفا به موارد زیر دقت فرمایید: لطفا هر خواب را در صفحه تعبیر خواب مرتبط با آن سوال کنید.
لطفا قبل از ارسال خواب متن تعبیر خواب را به دقت بخوانید. اگر تعبیر خواب درخواستی در صفحه موجود باشد دیدگاه شما پاسخ داده نخواهد شد.
حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت های انگلیسی تایید نخواهند شد.
تعبیر خواب شما به صورت عمومی در بخش دیدگاه اضافه خواهد . لطفا از نوشتن ایمیل، اطلاعات شخصی خودداری کنید.
ارسال تعبیر خواب به ایمیل امکان پذیر نمی باشد و تعبیر ها فقط در سایت نوشته می شود.
تعبیرهای درخواستی در سریع ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست های زیاد این زمان گاهی طولانی شود.
در صورتیکه خواب ارسالی شما بیشتر از ۱۰ خط (معادل ۱۰ خط موبایل) باشد، به ازای هر ۱۰ خط یک حق خواب از شما کسر خواهد شد!

از تاریخ 21 بهمن 1396 فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید.
ورود
عضویت

فرزان : با عرض سلام و خسته نباشید
خواب دیدم که کنار حیاط خونمون تعدادی دیگ و ابکش هست و همسابه ما با خواهرش امد و دیگ و ابکش را برد مثل اینکه میخواست رب درست کندو درهمین حین من دیدم که کنار مادرم در حیاط نشستم و درحال شستن سبزی ها (مقدار سبزی ها تقریبا زیاد بود)هستیم ویک ظرف مثل سینی کنارمن بود که در ان سیر خورد کرده بودیم من آنها را داخل ظرفی که سبزی ها را ریخته بودم برای شستن ریختم که مادرم گفت پس سیرها کو که من تعدادی سیر را از ظرف سبزی ها دراوردم و به مادرم دادم و. در جای دیگر احساس کردم کسی که دوستش دارم اعداد75 درصد و 25درصد را میگوید

فریبا هراتی : سلام. تشکر. خانواده ی شما باعث آرامش همسایه تان خواهد شد و او می تواند کنار شما درددل کند و خودش را از شر احساسات تند و بد اضافه ی زندگی اش خلاص کند. شما شخصیتی با جنبه و با ظرفیت دارید که او سعی می کند مثل شما باشد و به زندگی اش رنگ و بویی تازه ببخشد. شما مشکلات مردم را حل می کنید و آنها را نصیحت یا کمک می کنید که از سختی ها بیرون بیایند. شما شخصیتی عملگرا و عقلانی دارید و امنیت را به عشق ترجیح می دهید. شما بر مشکلات و سختی های زندگی تان غلبه خواهید کرد. از نظر عشق شما، زمان گذشتن از یک مسئله یا موضوع فرا رسیده است و وقتش رسیده که شما از زندگی تان لذت ببرید، به آرامش برسید و مسیر زندگی تان را عوض کنید. تشکر از همراهیتون.

Sorakhrshd : سلام عزیزم. روزتون بخیر. خواب دیدم در خانه کنار همسر مرحومم هست و پسر بچه ای نهایتا نه ساله هم حضور داشت. همسرم با خوشحالی گفت آخرین سحری ماه رمضان ساعت چهار خانواده اش می خوان براش سالگرد بگیرن. درحالیکه نه در این ماه قمری و شمسی اون فوت نکرده ی دسته جعفری کنارش داشت. خواست بره اصرار کردم بمون ناگهان ی آخوند ترسناک دیدم و از ترس همسرمو رها کردم و اونم با یک جوان دیگه محو شد.گفتم برای خودم باشه نه خانواده اش. بعد رفتم خانه پدرش که جور دیگه ای بود. خیلی زن اونجا بود برای مراسم که نمی شناختمشون. دنبال دسته جعفری بودم اون پسر بچه بعد از همسرم با من موند. گفتم اون برا چیشونه. پسر دایی نوجوانم گفت می خوان بزارنش برسه که از نی هاش استفاده کنن. پسر بچه گفت که تبدیل به نون و خرما بشه. برشون داشتم گفتم خودم می برم که برسه. برای خودم باشه. یک دسته جعفری رسیده و کم بار بود. با یک دسته نرسیده و
سه برابر پربارتر. وقتی بیدار شدن دیدم واقعا امروز آخرین روز ماه رمضان بوده.

فریبا هراتی : سلام. تشکر. دوست خوبم از شما استدعا می کنم به این مسئله توجه کنید که من باید متن شما را بفهمم که بتوانم آن را تعبیر کنم و من در ذهن شما نیستم که بفهمم چه دیده اید! جایی که نوشته اید گفتم اون برا چیشونه من اصلا نمی فهمم منظورتان چیست! “اون” چی هست راجع به چی صحبت می کنید؟چیو باید بزارن که از نی هاش استفاده کنند؟ یا تبدیل به نان و خرما شود؟ توضیحات ناقص شما باعث می شود که من مجبور باشم 2 بار خوابتان را تعبیر کنم و این هم برای من وقت گیر است و هم شما متضرر می شوید. بخش اول هم نوشته اید کنار خانه همسرمرحومم هست. (همسر مرحوم شما کنار خانه تان است یا شما کنار خانه همسر مرحومتان هستید؟ نوشته اید همسر مرحومم هست!! منظورتان از این هست گویا هستم است! اگر اشتباه نکرده باشم. خوابتان را سر سری برای من نفرستید اول بخوانید و تصحیح کنید بعد بفرستید. اگر دیده اید که شما آنجا هستید ، دوره ای برای شما و همسرتان به پایان می رسد و زندگی تان عوض خواهد شد ( روحشان شاد). خانواده ی همسرتان می خواهند کم کم با مرگ او کنار آمده و او را فراموش کنند جعفری برای شما به موفقیت و رهایی از سختی ها و برای همسرتان به آمرزیده شدن او اشاره می کند. همسر شما آمرزیده شده ولی با این وجود به خاطر بعضی از اشتباهاتش در گذشته هنوز نمی تواند آزادانه و به اختیار خودش در کنار خانواده اش در رفت و آمد باشد. اما شما به آرامش و موفقیت خواهید رسید. پدر او به ثروت زیاد رسیده و امکانات مالی بالایی دارد. از بخشی که نوشته اید اون برای چیشونه من دیگر قادر به درک و تشخیص منظورتان نیستم. اگر منظورتان باز هم جعفری بوده؛ شما به ثروت و آرامش زیاد خواهید رسید و هر قدر زمان بگذرد، آرامش شما بیشتر خواهد شدو زندگی مثبت تر و راحت تری خواهید داشت. تشکر از همراهیتون.

Xanum : سلام وقت بخیر.خواب دیدم مادرم سبزی خورد شده خریده و اونارو ریختم داخل آبکش و شستم و یه چندتاشم افتاد کف ظرفشویی برداشتم اونارم شستم گفتم حیفه ناشکریه که داخلشون اسفناجم به چشمم میخورد ، دسته گل سرخ هم نمیدونم از کجا اومده بود که تیغ نداشت و احساس میکرم ساقه هاش سمیه و نمیتونستم ساقه هاشو قیچی کنم گذذشتم تو آب.

فریبا هراتی : سلام. تشکر. مادر شما خواستگارتان را تایید خواهد کرد و شما به پیشنهاد ازدواج او پاسخ مثبت خواهید داد. عشق و سلامتی و نشاط به زندگی تان راه می یابد منوط به اینکه هرگز تلاش نکنید که خواستگارتان را به تنهایی بخواهید و تصور نکنید که می توانید خانواده ی او را از او دور کنید. هر گونه تلاش برای اینکه با خانواده ی او قطع رابطه کنید منجر به از بین رفتن تمام رویاهای شما خواهد شد. تشکر از همراهیتون.

Negar : سلام وقتتون بخیر من خواب دیدم خونه مادر شوهرم هستیم به شوهرم گفتم چند تا پیاز بیاره که همگی با خواهرشوهرام پاک کنیم برا درست کردن آش رشته هم حوس کرده بودم هم فکر میکنم بخاطره نذره مادرشوهرم اینا بود بعد نشسته بودیم بعد از پاک کردن سبزی من میخواستم شروع کنم به خورد کرد سبزی ها رو دسته دسته میکردم بعد با چاقو خورد میکردم چاقوش تیز نبود یکم سختم بود وای برا خورد کردن شوید راحت بودم بعد گوشیم زنگ خورد پاشدم رفتم تو حیاط یه لحظه خودمو دیدم که موهام کوتاه و بلند بود مدل زشتی بود حس میکردم هر چی بیشتر سبزی خورد کنم موهای بلندم کوتاه تر میشد بابام اینا پشت خط بودن رفته بودن مشهد زیارت بعد با بابام صحبت کردم بعدم بچم گوشیو گرفت ازم که منم میخوام حرف بزنم بعدم که داشتم با مادر شوهرم حرف میردم که یهو از خواب پریدم تروخدا بگید تعبیرش چیه خیلی مهمه برام ممنون از سایت خوبتون مرسی.

فریبا هراتی : سلام. در تعبیر خواب آش خوابتان را ثبت کرده اید عزیزم. لطفا فقط یک جا خوابتان را ثبت کنید. این کپی تعبیر خواب شماست: شما و همسرتان می خواهید راجع به یک سری مسائل با خواهر شوهرانتان صحبت کنید و مسائل را شکافته و به عمق موضوع پی ببرید. شما می خواهید رشته ی کار دستتان بیاید. شما سعی می کنید با مثبت اندیشی مسائل را پردازش کنید و راجع به آنها صحبت کنید. اما نمی توانید خیلی راحت حرف بزنید و تاثیر قوی ای روی دیگران بگذارید. شما شخصیتی حمایتگرایانه دارید و اجازه نمی دهید که مسائل تاثیر منفی رویتان بگذارد. فکر شما به خاطر خبری که به شما می رسد، ناراحت است و نمی دانید که چطور می توانید عده ای را با خودتان دوست نگه دارید و یا چرا عده ای با شما دشمن می شوند. هر چه مسائل را بیشتر توضیح می دهید و می شکافید، فکرتان بیشتر به هم م یریزد. پدر شما به خاطر شما متوسل به امام رضا ع می شود که مشکلی بین شما و خانواده ی همسرتان پیش نیاید. تشکر از همراهیتون.

فاطمه : سلام و وقت به خير،مادرم خواب ديدند كه در محله ي قديميان هستيم و من به همراه خواهرم و مادرم در اونجا قدم ميزديم،من و مادرم سمت كسي رفتيم كه سبزي خوردن ميفروخت،من به مادرم گفتم من سبزي خوردن ميخوام بخرم بخوريم،و تو سبزي خوردن تربچه هم بوده،و من به مادرم گفتم چغندر هم بخريم كه مثل اسفناج درست كنيم بخوريم،من سبزي هايي كه خريده بودم رو برداشتم و رفتيم به سمت خانه قديميمان كه چند سال پيش زندگي ميكرديم.

فریبا هراتی : سلام. تشکر. شما و خواهر و مادرتان خاطرات گذشته تان را با هم مرور می کنید و از آرزوی تان برای رسیدن به شادی و گشایش مالی صحبت می کنید. شما دوست داشتید که به ثروت برسید ولی بی احتیاطی و بی فکری می کردید و بدهی های کوچکی برای خودتان درست می کردید. شما می خواستید که ثروتی داشته باشید که زندگی تان دوباره نیرو بگیرد و بتوانید دوباره احیا شده و روی پای خودتان بایستید. می خواستید به آرامش و امنیت قدیمها برگردید. تشکر از همراهیتون.

Yasi : سلام وقتتون بخیر،دیشب خواب دیدم مادرشوهر سابقم توی ظرفهای خیلی قشنگ سبزی که بیشترش شوید بود ریخته و گذاشته خشک بشه من خیلی خشوم اومد پیش خودم گفتم خوبه یه کمی ازشون بردارم متوجه نمیشه ولی دوباره منصرف شدم و گفتم فروشی زیاد هست میرم میخرم بعد جلوی یه سبزی فروشی بودم خواستم بهم ریحون بده که نداشت بعد دوست پسر سابقمو دیدم که داشت بهم آدرس میداد که برم یه قاب پلاک ماشین برای ماشینم از جایی که تخفیف گذاشته بخرم و بهم میگفت زودتر برو چون داره تخفیفش تموم میشه ولی خودمو با اون و یه بچه که انگار بچمون بود توی یه اتاق لخت دیدم یعنی هم من و هم دوست پسرم و هم بچمون تعبیر سبزی تره در خواب

فریبا هراتی : سلام. تشکر. شما فکر می کنید که چقدر خوب بود که مادر شوهر سابقتان از شما حمایت احساسی و روحی می کرد! ولی دیگر گذشته ها گذشته و دلتان می خواهد که در زندگی امروزتان مهربانی و عشق و شیرینی وجود داشته باشد، که وجود ندارد. دوست پسر سابق شما می خواهد که شما هویت خودتان را عوض کنید و جور دیگری خودتان را به مردم بشناسانید و خودتان را دست کم نگیرید. او و شما هدف مشترکی داشته اید و از افکار و احساس و اخلاق همدیگر رک و پوست کنده با خبرید. او می خواهد که شما آزادانه زندگی تان را مطابق با میل خودتان پیش ببرید و قدر خودتان را و قدر آزادی تان را بدانید. تشکر از همراهیتون.

Bahar : با سلام خومت خانم هراتی گرامی
خوابی دیدم که داخل یک راهرو با خواهرم در حال راه رفتن هستیم که من شروع به دویدن کردم ولی خواهرم آرام تر میامد و پشت سر من ماند من در همان حال که بودم اطراف را نگاه میانداختم همه جا را با سنگ و سیمان سفید بازسازی میکردند من از درب های شیشه ای میگذشتم و یکی یکی برایم باز میشد در خوابتنگار داشتم لی ای بازی میکردم صبح بود و آفتاب تازه طلوع کرده بود همه جا روشن بود در همان حال رسیدم به یک فضایی مانند کارخانه که انگار داشتند مراحل اولیه آماده سازی موادغذایی را انجام میدهند یک جمعی از خانم ها بودند با مقدار زیادی سبزی قرمه تازه وبسیار سبز و ظریف و خوشبو آقای ناشناسی کمک میکرد چشمم به یک سبزی شنبلیه تازه افتاد خیلی زیبا بود یادشبدر سه برگ افتادم که سبزی آرزوهاست بعد دیدم سبزی های سرخ شده توی ظرف های بزرگ همان آقای ناشناس جمع میکند در یک جمع خانم من هم رفتم با همان آقا کمک کنم تازودتر کارا تموم بشه بعد اتمام گفتم کمی هم برای من کنار بگذار تا ببرم خونه اون آقا که تمام حواسش به من بود با مهربانی رفتار کرد و گفت باشه…
خانم هراتی گرامی در قسمت تمدید برای من منفی یک بود یعنی برای هر کامنت یک حق خواب از من کم میشود در صورتی که کامنت اضافه توضیح خواب بود اگر یادتان باشد من یک کامنت گذاشتم به دلیل اینکه یک بار دیگر این اتفاق افتاده بود من گفتم والا به انصاف شما هیچ شکی نیست …ممنونم از راهنمایی های شما که با تعبیر درست و به جای شما خیلی اتفاق ها برایم روشن میشود.
با تشکر فراوان

فریبا هراتی : سلام. زندگی شما و خواهرتان متحول خواهد شد و شما زودتر از او در زندگی تان پیشرفت می کنید ولی گاهی در اینکه استقلال داشته باشید و روی پای خودتان باشید، می لنگید اما این بازی دنیاست و شرایط به هر جهت برایتان علیرغم تمام سختی ها به خوبی پیش خواهد رفت و جبران سختی های گذشته با راحتی و آرامشی که به زندگی تان راه می یابد، خواهد شد. مشکلات شما همگی حل و فصل می شود و راه های زیادی برای پیشرفتتان خواهید داشت. شما شروعی تازه خواهید داشت و امیدوار هستید تا نگرانی های زندگی به آرامش و حمایت بیشتر و رفاه تبدیل شود. البته خودتان هم برای خوشبختی تان نهایت سعیتان را می کنید و دست روی دست نمی گذارید. شما به منفی ها در لیست خوابهای باقیمانده اهمیت ندهید. زمانی که شما بیشتر از 2 کامنت ارسال کنید، من خودم به شما تذکر خواهم داد چون هر 2 کامنت اضافه یک حق خواب از شما کسر می کند. اما گاهی موقعی که می خواهم کارهای شب را جمع بندی کنم، ممکن است به اشتباه این جریان منفی پیش بیاید. تشکر از همراهیتون.

آرتمیس : با درود و عرض ادب
امروز اول ماه و در تعبیر خواب صفحه نخست نوشته شده باطل است در صورتیکه تعبیری دارد بفرمایید . خواب دیدم در خانه مجللی هستم که وسایل لوکسی داشت و همینطور لوستر های بزرگ مامانم داشت سبزی پاک میکرد زنگ در رو زدند به برادرم گفتم در رو باز کن باز نکرد بعد من باز کردم آقای سبزی فروش بود ک در واقعیت ازش سبزی میگیریم برای کمکی که میخواستیم براش انجام بدیم آمده بود البته از قبل بهش گفته بودیم فکر میکنم براش غذا گذاشته بودیم . ممنون

فریبا هراتی : سلام. تشکر. در مورد اینکه چه خوابهایی باطل است یا باطل نیست نمی توان صرفا از روی تاریخ و رفرنسی که بیان شده گفت که همه ی خوابها مطلقا باطل هستند ولی احتمال خوابهای باطل در این روز وجود دارد. اما خواب شما باطل نیست. تعبیر خوابتان این است که روحیه ی شما خوب خواهد شد و زندگی مرفه و عالی و سلامتی و برقراری امیدهایتان و طول عمر خواهید یافت. مادرتان برای آینده برنامه ریزی می کند و امیدوار است که خوشی ها را به زندگی تان بیاورد و نکات منفی را از زندگی تان پاک کند. اما همانطور که خداوند به شما برکت می رساند شما هم باید طلبتان را ادا کنید!! اول ماه باید صدقه ی فقرا را کنار بگذارید تا هم شما هم متقابلا لطف خدا را جبران کرده باشید و هم اینکه بلا و ناراحتی و چشم زخم از زندگی تان دور شود. پس یادتان باشد که هر ماه اول ماه باید صدقه بدهید. تشکر از همراهیتون.

Azita : سلام و عرض ادب خانم هراتي عزيز
از شما تشكر مي كنم براي تعبيرهاي خوبتون. اميدوارم سلامت باشيد:
خواب ديدم با جمعي از دوستانم نشسته ام و سبزي پاك مي كنم هركدام با فاصله و در سكوت در جاي مخصوص خود نشسته ايم و بعد يكهو صداي اذان ظهر پخش مي شود و مي شنوم
بعد صحنه عوض مي شود، در جمعي ديگر هستم در خونه قديمي حياط دار. مادرم از حاضران مي پرسد چه كسي ظرفها را مي شويد، من داوطلب مي شوم. و به همراه او ظرفها را در حياط و لب حوض مي شويم. وقتي به اتاق بر مي گردم در ماهي تابه تعدادي نيمرو مي بينم كه انگار روغن ندارند و نزديك است بسوزند، من در ظرف ان روغن مي ريزم.
با سپاس از شما مهربان

فریبا هراتی : سلام. تشکر. شما و دوستانتان سعی می کنید که اشتباهات و بدیها را از زندگی تان پاک کنید و رفتاری درست و مثبت اندیش راجع به آینده تان داشته باشید تا زندگی خوبی برای خودتان بسازید. خبرهای خوش خواهید شنید و دوره ی جدیدی از زندگی تان آغاز می شود. شما می خواهید برای آینده تان برنامه ریزی کنید. عشق به زندگی شما راه می یابد و سعی می کنید در زندگیتان میانه رو باشید و انعطاف پذیری و صبر بیشتری از خودتان نشان دهید. تشکر از همراهیتون

سمانه : سلام خانوم هراتی عزیز
دیشب خوابی دیدم که ممنون میشم تعبیر بفرمایید.
با تشکر از زحماتتون

فریبا هراتی : سلام. شما می خواهید برای کار خیری اقدام کنید تا نگرانی و ناراحتی کسی رفع شود و در عوضش مزدتان را از خدای بزرگ با دعای خیر حضرت فاطمه س خواهیدگرفت. انشالله موفقیت و ثروت زیاد به زندگی تان می آید و خداوند شما را زیر چتر حمایتی قوی خودش قرار می دهد. بر مشکلاتتان پیروز می شوید و غمها و نگرانی هایتان از بین می رود. تشکر از همراهیتون.

از تاریخ 21 بهمن 1396 فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید.
ورود
عضویت

  • سایت شرکت پارس نیکان صنعت خودرو
  • کلیه حقوق مادی ومعنوی مطالب متعلق به وب سایت یوتاب دات کام می باشد و کپی برداری از آن ممنوع است!

    فروشگاه خوابستان

    ارائه دهنده کالای خواب

    تعبیر خواب هایی که توسط معبرین به نام دنیا انجام می شود، دلیل بر این نیست که حتما خواب شما به این معناست. شما می توانید تعبیر خواب سبزی پاک کردن را برای خود به گونی تعبیر نمایید، که انرژی مثبتی به شما بدهد. این تعبیر که توسط شخص شما انجام می شود، همیشه بهترین تعبیر خواهد بود.

    نکات جالب تعبیر خواب سبزی پاک کردن

    خانمها اکثرا به دلیل کارهای روزانه ی زیادی که دارند، شب ها بیشتر خواب می بینند. هرکدام از این خواب ها تعبیر خاصی دارند. مثلا تعبیر خواب سبزی پاک کردن خانمها. این که چه خوابی ببینید و یا در چه شرایطی خواب ببینید مسلما در تعبیر داشتن یا تعبیر شدن خواب موثر و مهم است.تعبیر سبزی تره در خواب

    منظور از سبزی پاک کردن در خواب هر نوع سبزی می باشد که وجود دارد. سبزی هایی چون تره، ترخون، خرفه، ریحان و… . هرکدام از این سبزی ها در خواب تعبیر مختص به خودشان را دارند. ما در این مطلب تعبیر خواب سبزی پاک کردن از هر نوع سبزیجاتی را بیان می کنیم.

    انواع سبزیجات و تعبیر خواب آنها

    معبرین دنیا هر کدام به نوعی تعبیری خاص برای تعبیر خواب سبزی پاک کردن بیان نموده اند به برخی از این تعبیر ها اشاره می کنیم.

    تعبیر خواب سبزی پاک کردن خرفه:

    سبزی خرفه نشان از فکر و خیال است. اگر در خواب ببینید که در حال پاک کردن این سبزی هستند دلیل بر بروز غصه و نگرانی در زندگی شخص می باشد. حتی اگر در خواب ببینید شخص در حال خوردن و یا داشتن این نوع سبزی می باشد نیز، دلیل بر بروز غصه و ناراحتی است.

    تعبیر خواب پاک کردن سبزی ترخون:

    آقای منوچهر مطیعی تهرانی در تعبیر خواب سبزی پاک کردن ترخون، بیان داشته اند که این سبزی نماد بهار است. کسی که در خواب ببیند در حال پاک کردن ترخون می باشد، به زودی به شادی و فرحی می رسد. این که در خواب ببینید ترخون پاک می کنید تعبیر بهتری دارد تا این که آن را میل کنید.

    دیدن ترخون در خواب در حالی که آن را می خورید به معنای غم و رنج است. پس تعبیر خواب سبزی پاک کردن ترخون با خوردن آن دقیقا در تضاد است. از این رو باید حتما خواب خود را با دقت به یاد داشته باشید. این مسئله را فراموش نکنید که تعبیر خواب ها همیشه هم جدی نیستند.

    پس بدون شک خوردن ترخون در خواب که نماد از غم می باشد، دلیل بر بروز چنین اتفاقی نخواهد بود.

    تعبیر خواب پاک کردن سبزی تره:

    تره یکی از سبزی های خوردنی می باشد که خانمها اصولا زیاد با آن سروکار دارند. از این رو حتی می توانند در خواب نیز با این سبزی اتفاقات جالبی را تجربه کنند. آقای مطیعی تهرانی در تعبیر خواب سبزی پاک کردن، در مورد سبزی تره بیان نموده اند که تعبیر این سبزی خوب نیست.

    سبزی تره در خواب نماد از بد دهنی، پرخاشجویی و.. است. از این رو کسی که درخواب ببیند در حال پاک کردن سبزی تره می باشد، احتمالا دچار درگیری شده و حرف های ناشایستی به زبان خواهد اورد.

    تعبیر خواب پاک کردن سبزی ریحان:

    یکی دیگر از سبزیجاتی که بسیار مورد پسند است، ریحان می باشد. ابن سیرین در تعبیر خواب سبزی پاک کردن ریحان می گوید، دیدن خواب ریحان خوب نیست. اما اگر به جای پاک کردن ریحان، آن را از زمین بچینید دلیل بر گریستن می باشد.

    اما برخی دیگر از معبرین خواب گفته اند دیدن خواب ریحان خوب است. اگر شخصی را ببینید که در حال پاک کردن سبزی ریحان می باشد، و ریحان ها تازه و سرسبز هستند، تعبیر این خواب خوب است. اما اگر اگر درخواب ببینید که ریحان های پژمرده و خراب را پاک می کنید، تعبیر خوبی ندارد.

    تعبیر خواب سبزی پاک کردن تربچه:

    تربچه یکی دیگر از سبزی های پرطرفداری است که ممکن است علاوه بر زندگی روزانه ی ما، خواب ما را نیز در بر بگیرد. تعبیر خواب سبزی پاک کردن آنهم از نوع تربچه، به معنای بدهی و دین های کوچک است. اگر در خواب ببیند شخصی دسته ای تربچه خریداری نموده و نزد شما می آید تا با هم این تربچه ها را پاک کنید، دلیل بر این است که شخص به شما مدیون می شود.

    این دین یکباره به وجود نمی آید. بلکه خرد خرد و اندک اندک جمع شده و به یک بدهی بزرگ تبدیل می شود. دقیقا مثل این که از دوستی پول هایی به صورت کم کم گرفته باشید و پس از حسابرسی ببینید که بدهی شما تا چه حد بالا رفته است.

    تربچه به تنهایی نماد بدهی های کوچک است. حال اگر دسته ای از تربچه ها را در خواب ببینید دلیل بر بزرگ شدن بدهی های کوچک شما می باشد.

    تعبیر خواب سبزی پاک کردن به طور کلی

    همانطور که بیان کردیم پاک کردن و یا خوردن هر نوع سبزی در خواب، تعبیر خاصی دارد. اما اگر در خواب ببینید که به طور کلی در حال پاک کردن سبزی هستید. این که مشخص نباشد چه نوع سبزی را دارید پاک میکنید، تعبیر مجزایی دارد.

    آنلی بیتون یکی از معبرین به نام غربی در تعبیر خواب سبزی پاک کردن بیان نموده اند: اگر دختر مجردی در خواب ببیند که دسته ای سبزی مقابل خود دارد و در حال پاک کردن این سبزی ها برای تهیه شام است، به معنای روبه رو شدن با یک مرد است.

    مردی که خوشرو بوده و قصد ازدواج دارد. خواب دیدن دختر مجرد چنین تعبیری در بر دارد. اما این که شخص دیگری خواب ببیند در حال پاک کردن سبزی است، مسلما تعبیر دیگری خواهد داشت.تعبیر سبزی تره در خواب

    از طرفی دیگر آقای منوچهر مطیعی تهرانی، یکی از بهترین معبرین ایران در تعبیر خواب سبزی پاک کردن چنین بیان نموده اند: اگر در خواب ببینیم در حال پاک کردن سبزی شنبلیله هستیم و یا در حال خوردن آن می باشیم، و یا قصد خریدن آن را داریم، تعبیر یکسانی دارد.

    کلا خواب دیدن شنبلیله به معنای آشنایی با شخصی به عنوان مربی می باشد. این شخص بسیار خشن و دلسوز می باشد و به ما در کسب موفقیت های بیشتر کمک می نماید.

    همه ی این تعبیر خواب ها و مخصوصا تعبیر خواب سبزی پاک کردن، در صورتی درست هستند که خواب شما صادقانه باشد. خوابی که در اثر سیری بیش از حد در خواب ببینید، یا این که به خاطر مشغله ی فکری خاصی که دارید ببینید، هرگز تعبیر درستی نخواهد داشت. پس بهتر است هر زمان در خواب، خوابی دیدید اقدام به تعبیر ان ننمایید.

    هر خوابی را برای خود با احساس خوب پر کنید. این حس خوبی که شما برای تعبیر خواب سبزی پاک کردن خود به کار می برید، خیلی زیباتر و بهتر تعبیر خواهد شد. تا این که آن را با تعبیرهای معروف بد و به حس منفی دچار کنید.

    هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

    وب‌ سایت

  • عکس نوشته بهجت
  • ایمیل : Info@khabestan.com

    فروشگاه خوابستان ارائه دهنده انواع تشک خواب و بالش فعالیت خود را از سال 1396 آغاز کرده. این فروشگاه برای آن که مطمئن باشد خواب خوبی را تجربه خواهید کرد به عرضه تشک استاندارد و با کیفیت از بهترین تولیدکنندگان به صورت نمایندگی مستقیم در مجموعه خود نموده که از انتخاب اشتباه در تهیه تشک نیز خدشه ای به خواب آرام و دلچسب شما وارد نکند .

    با وارد کردن ایمیل خود در کادر زیر در خبرنامه ما عضو شوید و اولین کسی باشید که از تخفیف های ما بهره مند می شوید 🙂

    کلمه‌ی مورد نظر خود را وارد کنید

    سبد خرید شما خالی است.

    تعبیر دیدن تره در خواب چیست؟

    تره از سبزيهاي خوردني است اما از انواع خوب آن نيست زيرا در خواب هاي ما به بدي و بد دهني و پرخاشجويي و لئامت طبع تعبير مي شود. تره عطر و …

    بويي خوب ندارد به خصوص اگر تنها و بدون همراه نان يا غذاي ديگر بخوريم دهانمان تا چند ساعت بعد بوي ناخوش مي گيرد، همين معني تره را در خواب بد معرفي مي کند. اگر ديديد که تره از مزرعه مي چينيد يا از دکان مي خريد خودتان تدارک يک فتنه را مي بينيد و کاري مي کنيد که تلخ کامي مي آورد. اگر تره داشتيد و دور ريختيد از انجام کار بد احتراز مي کنيد و اين نيکو است. کاشتن تخم تره توطئه است و توطئه اي زمينه دار که سالها ـ تا هفت سال ـ براي خودتان و ديگران گرفتاري ايجاد مي کند.تعبیر سبزی تره در خواب

    اگر در خواب‌تان «تره» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

    کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.




    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    در این مطلب تاپ ناز تعبیر خواب سبزی را از دیدگاه معبران اسلامی و غربی برای شما آماده کرده ایم امیدواریم معنی خواب سبزی مورد توجه شما قرار بگیرد.

    تعبیر خواب سبزی را بعضی از تعبیر کنندگان بیانگر نیازهای اولیه و ارضای مادی خواب بیننده می دانند که با توجه به جزئیاتی که در خواب می بینید ممکن است دیدن سبزی در خوب تعابیر مختلفی داشته باشد.

    دیدن خوراکی های، سبزیجات و غذاها دارای عابیر مختلف هستند که هر کدام می توانند روی زندگی خواب بیننده در عالم بیداری تاثیراتی داشته باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد خواب سبزی بیشتر بدانید.

    خوردن سبزی در عالم خواب اگر موجب بوی بد و سوزش در دهان شود بیانگر مال حرام و غم و گناهانی است که از دهان خواب بیننده صادر می شوند ولی اگر سبزی خوش طعم باشد بیانگر خرمی و شادی و نیکی برای خواب بیننده می باشد.
    اگر فردی در خواب ببیند که سبزی تلخ و بد طعمی می خورد بیانگر اندوه و رنج برای وی می باشد.تعبیر سبزی تره در خواب

    دیدن سبزی در خواب بیانگر خیال و فکر برای خواب ببینده است.
    خوردن سبزی در خواب بیانگر نگرانی و غصه برای خواب بیننده است.

    اگر دختری در عالم خواب ببیند که برای پختن شام سبزی پاک می کند بیانگر این است که با مردی مهربان و خوش برخورد ازدواج می کند.
    خوردن سبزیجات در عالم خواب بیانگر این است که خواب بیننده در هنگام لذت بردن و خوشبختی در زندگی در می یابد که مورد سوء استفاده افراد یا فردی قرار گرفته است.
    تعبیر دیدن سبزیجات پلاسیده و پژمرده در عالم رویا بیانگر ابتلا شدن خواب بیننده به اندوه و غمی بی پایان می باشد.

    تعبیر خواب سبزی نشانه نیاز خواب بیننده به غنی روحی است.
    دیدن سبزیجات پژمرده و پلاسیده در عالم خواب بیانگر ناراحتی برای خواب بیننده است.

    دیدن سبزی در خواب نشانه این است که کار سختی در انتظار خواب بیننده می باشد که ثمره این کار ناچیز است ولی خواب بیننده بهتر است امیدش را از دست ندهد.
    تعبیر دیدن سبزیجات در مزرعه بیانگر این است که خواب بیننده از غمی رنج می برد.
    اگر فردی در خواب بوی سبزیجات در حال پخت را احساس کند بیانگر این است که مسائل مخفی برای وی آشکار می شوند.
    اگر فردی در خواب ببیند که سبزی می خورد بیانگر این است که پولی را از دست می دهد.
    اگر فردی در خواب ببیند که سبزی می چیند بیانگر این است که روح پس اندازگر وی باعث برطرف شدن نگرانی های مالی اش می شود.
    اگر فردی در خواب ببیند که افراد دیگری سبزی می چینند بیانگر این است که مشاجره ای برای خواب بیننده در پیش است.

    اگر فردی در خواب ببیند که افراد دیگر که از آشنایان وی می باشند در حال فروختن سبزی هستند نشانه این است که خواب بیننده در روزهای آتی خبر بدست آوردن موفقیت یکی از آشناهای خود را در کاری مهم و بزرگ می شنود.
    اگر فردی در خواب ببیند که خودش در حال فروختن سبزی است بیانگر این است که خواب بیننده ایام و روزهای شادی را پیش رو خواهد داشت.

    امیدواریم از خواندن این تعبیر خواب لذت برده باشید، می توانید در ادامه تعبیر خواب همسر و تعبیر خواب رابطه جنسی را هم بخوانید.

    تعبیر خواب ترهتره از سبزیهای خوردنی است اما از انواع خوب آن نیست زیرا در خواب های ما به بدی و بد دهنی و پرخاشجویی و لئامت طبع تعبیر می شود. تره عطر و بویی خوب ندارد به خصوص اگر تنها و بدون همراه نان یا غذای دیگر بخوریم دهانمان تا چند ساعت بعد بوی ناخوش می گیرد، همین معنی تره را در خواب بد معرفی می کند. اگر دیدید که تره از مزرعه می چینید یا از دکان می خرید خودتان تدارک یک فتنه را می بینید و کاری می کنید که تلخ کامی می آورد. اگر تره داشتید و دور ریختید از انجام کار بد احتراز می کنید و این نیکو است. کاشتن تخم تره توطئه است و توطئه ای زمینه دار که سالها ـ تا هفت سال ـ برای خودتان و دیگران گرفتاری ایجاد می کند.

     محمدبن سیرین گوید: از تره ها آن چه به طعم تلخ و ناخوش بود، دلیل بر مضرت کند. 

    تعبیر خواب تره پیاز ، و چیدن تره کوهی و سبزی کوهی خوردن در خواب چیست همگی در سایت فال و خواب.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم تعبیر خواب سایت است مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

    همانطور که می دانید خواب یکی از نشانه های بزرگ خداوند است که می دانیم که خواب برادر مرگ است و بی شباهت به مرگ نیست.موقعی که می خوابیم روح از بدن ما جدا می شود و وقتی که می میریم هم روح از بدنمان جدا می شود.

    بیشتر بخوانید : تعبیر خواب بریدن دست با چاقو ، و شیشه و زخمی شدن دست در خواب چیست

    روح در خواب به آسمان می رود و به همین دلیل است که ما خواب می بینیم و گاهی رویای صادقه می بینیم.وقتی در قرآن می نگریم بارها کلمه خواب را می بینیم و این نشانه اهمیت خواب دارد.تعبیر سبزی تره در خواب

    خواب در قرآن بنام حُلم آمده است و گاهی هم به صورت جمع آن یعنی احلام ، و گاهی منام و رویا.در احادیث به صورت رویا آمده است و از خواب های خوب بنام مبشرات نام برده شده است.

    از تره ها آن چه به طعم تلخ و ناخوش باشد، دلیل بر مضرت کند. اگر کسی در خواب ببیند که تره فروشی می کرد، تاویلش نیکو است، زیرا که به دست او کاری انجام می شود که به دیگران سود می رساند.

    بیشتر بخوانید : تعبیر خواب گیلاس خوردن ، قرمز و زرد و سیاه در خواب امام صادق و ابن سیرین

    برای بهتر ارائه شدن این بحث تعبیر خواب پیاز را در شرایط مختلف از معبران بزرگ برای شما آورده ایم.

    امام صادق ع

    دیدن پیاز در خواب بر سه چیز دلالت می کند.

    مفهوم اول دیدن پیاز در خواب مال حرام است که وارد زندگی ات شده است و یا در آینده می شود.

    مفهوم دوم دیدن این خواب نیز غیبت کردن است و همچنین دلالت به سخن زشت می کند.

    مفهوم سوم دیدن پیاز در خواب این است که کاری را قبلا انجام داده اید و بعد از آن پشیمان می شوید.

    ابراهیم کرمانی

    دیدن پیاز در خواب خوردن مال حرام است و گفتن سخن زشت و ناسزاست.اگر کسی هستید که حلال و حرام خوردن برایتان مهم است باید تلاش کنید این مال را خارج کنید.

    اگر کسی که برایش حلال و حرام مهم نیست معنی این خواب این است که او مال حرام جمع می کند و سخنان زشت زیاد از او شنیده می شود ، به خصوص اگر پیاز سرخ کرده ببینید.

    دیدن پیاز پخته در خواب بخوری معنی این خواب این است که از خوردن حرام توبه می کنی و به سوی خدا و معنویت بر می گردی.

    ابن سیرین

    دیدن پیاز در خواب غم و اندوه است و به تباه شدن حال و روز تو اشاره می کند.

    تعبیر دیدن پیاز در خواب هم مال حرامی است که باعث بیچارگی می شود و خیری در آن نیست و برای شما راحتی نمی آورد.

    تعبیر سبزی تره در خواب
    تعبیر سبزی تره در خواب
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *