تعبیر خواب سبزی تره خوردن

دوره مقدماتی php
تعبیر خواب سبزی تره خوردن
تعبیر خواب سبزی تره خوردن

یوتاب گلچینی از بهترین ها

برچسب های مرتبط

سبزیجات در خواب به گفته کتاب فرهنگ تفسیر رویا نشان دهنده و بیانگر نیازهای اولیه بیننده خواب و ارضای مادی است.

قبل از تعبیر و تفسیر خواب سبزی خوردن همواره این دو نکته را در نظر داشته باشید.
خوردن سبزی در خواب اگر موجب سوزش و بوی بد دهان شود مال حرام، غم و گناهانی است که از دهان صادر می‌شود مانند غیبت.
اما اگر سبزی خوش طعم و گوارا بود نشانه نیکی، خرمی و شادی است و اگر تلخ و ناخوش بود دلیل بر رنج و اندوه است.

تعبیر خواب سبزی خرفه
به نوشته معبران کهن دیدن خرفه در خواب نشان فکر و خیال است و خوردن و داشتن آن دلیل غصه و نگرانی.

تعبیر خواب سبزی تره خوردن

دوره مقدماتی php

تعبیر خواب سبزی شنبلیله
مطیعی تهرانی: اگر در خواب شنبلیله ببینیم چه بخوریم، چه پاک کنیم، چه بخریم و چه از مزرعه بکنیم یا کسی به ما بدهد، فرق نمی‌کند، به هر حال مربی خشن و دلسوزی در زندگی ما پیدا می‌شود که البته وجودش مغتنم است.

تعبیر خواب سبزی ترخون
از گفته‌های منوچهر مطیعی تهرانی اینگونه می‌توان استنباط کرد که ترخون از سبزی‌های خوردنی است و طعم تند دارد و همراه نعنا به بازار عرضه می‌شود. ترخون پیام آور بهار است.
این سبزی تخم خاصی ندارد که بکارند و ترخون به بار آورند بلکه دانه‌های اسفند را که در آتش بریزیم با سرکه مخلوط می‌کنند و مدتی می‌گذارند اسفند در سرکه خیس بخورد، پس از مدتی اسفند خیس شده در سرکه را می‌کارند که ترخون بار می‌دهد. تندی و تیزی سرکه و دانه اسفند و طعم تند خود ترخون در تعبیر آن مؤثر است و به همین علت معبران کهن در خواب ترخون را آدم بد دانسته‌اند که زیان می‌رساند.

برخی از معبران نوشته‌اند ترخون زن چابک و زرنگ و ریزنقش و پرتحرک است. زنی که در عین زیبایی و ظرافت، زیاد حرف می زند و زبانش تلخ است و سخنان نیشدار می‌گوید و چنانچه در خواب دیدیم دسته ای ترخون داریم یا از زمین کندیم با زنی دارای این خصوصیات رو به رو می‌شویم.

محمدبن سیرین گوید: سبزی ترخون مردی بدگوهر بدکردار است. اگر بیند ترخون داشت، یا کسی به وی داد، دلیل که از آن مرد وی را مضرت و زیانی رسد. اگر بیند ترخون به کسی داد، یا از خانه بیرون انداخت، دلیل که از صحبت چنین مردی جدائی جوید و از او دور شود.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: در واقع ترخون پیام آور بهار است و دیدن آن در خواب بد نیست. چنانچه در خواب ترخون را ببینیم بهتر از اینست که آن را بخوریم. دیدن ترخون در خواب شادی و فرح و نشاط است اما خوردن آن غم و رنج است که البته زیاد جدی و بزرگ نیست.

تعبیر خواب غذای درست شده با ترخون
مطیعی تهرانی در جایی می‌گوید غذا بیانگر نعمت و روزی است به شرطی که سبزی‌هایی مانند ترخون که تلخ و تند هستند نداشته باشد زیرا تعبیر دیدن غذا با این نوع چاشنی‌ها کامل دگرگون می‌شود.

تعبیر خواب سبزی تره
مطیعی تهرانی: تره از سبزی‌های خوردنی است اما از انواع خوب آن نیست زیرا در خواب‌های ما به بدی و بد دهنی و پرخاشجویی و لئامت طبع تعبیر می‌شود.

تعبیر خواب سبزی ریحان
ابن سیرین می‌گوید دیدن ریحان در خواب خوب نیست مگر این که از زمین کنده شود که دلیل گریستن است. نفایس ریحان را در زمره سبزی‌های خوب شناخته. دیدن ریحان اگر سبز و تازه و خرم و به وقت باشد خوب است و اگر غیر وقت و پژمرده باشد خوب نیست. بوی ریحان خرمی است.

تعبیر خواب تربچه
مطیعی تهرانی: تربچه دیون کوچک و بدهی‌های خرد است به خصوص اگر در خواب دسته تربچه ببینید. پول‌هایی که اندک اندک خرج می‌کنیم و از این و آن می‌گیریم و بدهکار می‌شویم تربچه است که چون جمع گردد یک بدهی سنگین به وجود می‌آورد. تربچه همان بدهی کوچک است و دسته تربچه مجموع بدهی‌های خرد ماست که در خواب ظاهر می‌شود.

تعبیر خواب جعفری
خوردن سبزی در خواب اگر موجب سوزش و بوی بد دهان شود مال حرام و غم واندوه و گناهانی که از دهان صادر می‌شود مانند غیبت، اما اگر سبزی خوش طعم و گوارا بود نشانه نیکی، خرمی و شادی واگر تلخ وناخوش بود دلیل بر رنج و اندوه است. سبزی جعفری جز دسته سبزیجاتی که به دلیل داشتن طراوت و تازگی در بسیاری از غذاها استفاده می‌شود و تعبیری نیکو به همراه دارد.

آنلی بیتون می‌گوید: دیدن جعفری در خواب، علامتان است که با سختی و دشواری موفقیتی به دست خواهید آورد. خوردن جعفری در خواب، نشانه آن است که به خاطر خانوادة خود دچار نگرانی بزرگی خواهید شد.

تعبیر خواب سبزی پاک کردن
آنلی بیتون: اگر دختری خواب ببیند برای تهیة شام سبزی پاک می‌کند، نشانة آن است که با مردی خوش برخورد و مهربان ازدواج خواهد کرد.

اگر تعبیر خواب خود را پیدا نکردید آن را از ما بپرسید. لطفا به موارد زیر دقت فرمایید: لطفا هر خواب را در صفحه تعبیر خواب مرتبط با آن سوال کنید.
لطفا قبل از ارسال خواب متن تعبیر خواب را به دقت بخوانید. اگر تعبیر خواب درخواستی در صفحه موجود باشد دیدگاه شما پاسخ داده نخواهد شد.
حتما خواب خود را با حروف فارسی بنویسید. کامنت های انگلیسی تایید نخواهند شد.
تعبیر خواب شما به صورت عمومی در بخش دیدگاه اضافه خواهد . لطفا از نوشتن ایمیل، اطلاعات شخصی خودداری کنید.
ارسال تعبیر خواب به ایمیل امکان پذیر نمی باشد و تعبیر ها فقط در سایت نوشته می شود.
تعبیرهای درخواستی در سریع ترین زمان ممکن نوشته خواهند شد اما ممکن است به دلیل درخواست های زیاد این زمان گاهی طولانی شود.
در صورتیکه خواب ارسالی شما بیشتر از ۱۰ خط (معادل ۱۰ خط موبایل) باشد، به ازای هر ۱۰ خط یک حق خواب از شما کسر خواهد شد!

از تاریخ 21 بهمن 1396 فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید.
ورود
عضویت

فرزان : با عرض سلام و خسته نباشید
خواب دیدم که کنار حیاط خونمون تعدادی دیگ و ابکش هست و همسابه ما با خواهرش امد و دیگ و ابکش را برد مثل اینکه میخواست رب درست کندو درهمین حین من دیدم که کنار مادرم در حیاط نشستم و درحال شستن سبزی ها (مقدار سبزی ها تقریبا زیاد بود)هستیم ویک ظرف مثل سینی کنارمن بود که در ان سیر خورد کرده بودیم من آنها را داخل ظرفی که سبزی ها را ریخته بودم برای شستن ریختم که مادرم گفت پس سیرها کو که من تعدادی سیر را از ظرف سبزی ها دراوردم و به مادرم دادم و. در جای دیگر احساس کردم کسی که دوستش دارم اعداد75 درصد و 25درصد را میگوید

فریبا هراتی : سلام. تشکر. خانواده ی شما باعث آرامش همسایه تان خواهد شد و او می تواند کنار شما درددل کند و خودش را از شر احساسات تند و بد اضافه ی زندگی اش خلاص کند. شما شخصیتی با جنبه و با ظرفیت دارید که او سعی می کند مثل شما باشد و به زندگی اش رنگ و بویی تازه ببخشد. شما مشکلات مردم را حل می کنید و آنها را نصیحت یا کمک می کنید که از سختی ها بیرون بیایند. شما شخصیتی عملگرا و عقلانی دارید و امنیت را به عشق ترجیح می دهید. شما بر مشکلات و سختی های زندگی تان غلبه خواهید کرد. از نظر عشق شما، زمان گذشتن از یک مسئله یا موضوع فرا رسیده است و وقتش رسیده که شما از زندگی تان لذت ببرید، به آرامش برسید و مسیر زندگی تان را عوض کنید. تشکر از همراهیتون.

Sorakhrshd : سلام عزیزم. روزتون بخیر. خواب دیدم در خانه کنار همسر مرحومم هست و پسر بچه ای نهایتا نه ساله هم حضور داشت. همسرم با خوشحالی گفت آخرین سحری ماه رمضان ساعت چهار خانواده اش می خوان براش سالگرد بگیرن. درحالیکه نه در این ماه قمری و شمسی اون فوت نکرده ی دسته جعفری کنارش داشت. خواست بره اصرار کردم بمون ناگهان ی آخوند ترسناک دیدم و از ترس همسرمو رها کردم و اونم با یک جوان دیگه محو شد.گفتم برای خودم باشه نه خانواده اش. بعد رفتم خانه پدرش که جور دیگه ای بود. خیلی زن اونجا بود برای مراسم که نمی شناختمشون. دنبال دسته جعفری بودم اون پسر بچه بعد از همسرم با من موند. گفتم اون برا چیشونه. پسر دایی نوجوانم گفت می خوان بزارنش برسه که از نی هاش استفاده کنن. پسر بچه گفت که تبدیل به نون و خرما بشه. برشون داشتم گفتم خودم می برم که برسه. برای خودم باشه. یک دسته جعفری رسیده و کم بار بود. با یک دسته نرسیده و
سه برابر پربارتر. وقتی بیدار شدن دیدم واقعا امروز آخرین روز ماه رمضان بوده.

فریبا هراتی : سلام. تشکر. دوست خوبم از شما استدعا می کنم به این مسئله توجه کنید که من باید متن شما را بفهمم که بتوانم آن را تعبیر کنم و من در ذهن شما نیستم که بفهمم چه دیده اید! جایی که نوشته اید گفتم اون برا چیشونه من اصلا نمی فهمم منظورتان چیست! “اون” چی هست راجع به چی صحبت می کنید؟چیو باید بزارن که از نی هاش استفاده کنند؟ یا تبدیل به نان و خرما شود؟ توضیحات ناقص شما باعث می شود که من مجبور باشم 2 بار خوابتان را تعبیر کنم و این هم برای من وقت گیر است و هم شما متضرر می شوید. بخش اول هم نوشته اید کنار خانه همسرمرحومم هست. (همسر مرحوم شما کنار خانه تان است یا شما کنار خانه همسر مرحومتان هستید؟ نوشته اید همسر مرحومم هست!! منظورتان از این هست گویا هستم است! اگر اشتباه نکرده باشم. خوابتان را سر سری برای من نفرستید اول بخوانید و تصحیح کنید بعد بفرستید. اگر دیده اید که شما آنجا هستید ، دوره ای برای شما و همسرتان به پایان می رسد و زندگی تان عوض خواهد شد ( روحشان شاد). خانواده ی همسرتان می خواهند کم کم با مرگ او کنار آمده و او را فراموش کنند جعفری برای شما به موفقیت و رهایی از سختی ها و برای همسرتان به آمرزیده شدن او اشاره می کند. همسر شما آمرزیده شده ولی با این وجود به خاطر بعضی از اشتباهاتش در گذشته هنوز نمی تواند آزادانه و به اختیار خودش در کنار خانواده اش در رفت و آمد باشد. اما شما به آرامش و موفقیت خواهید رسید. پدر او به ثروت زیاد رسیده و امکانات مالی بالایی دارد. از بخشی که نوشته اید اون برای چیشونه من دیگر قادر به درک و تشخیص منظورتان نیستم. اگر منظورتان باز هم جعفری بوده؛ شما به ثروت و آرامش زیاد خواهید رسید و هر قدر زمان بگذرد، آرامش شما بیشتر خواهد شدو زندگی مثبت تر و راحت تری خواهید داشت. تشکر از همراهیتون.

Xanum : سلام وقت بخیر.خواب دیدم مادرم سبزی خورد شده خریده و اونارو ریختم داخل آبکش و شستم و یه چندتاشم افتاد کف ظرفشویی برداشتم اونارم شستم گفتم حیفه ناشکریه که داخلشون اسفناجم به چشمم میخورد ، دسته گل سرخ هم نمیدونم از کجا اومده بود که تیغ نداشت و احساس میکرم ساقه هاش سمیه و نمیتونستم ساقه هاشو قیچی کنم گذذشتم تو آب.

فریبا هراتی : سلام. تشکر. مادر شما خواستگارتان را تایید خواهد کرد و شما به پیشنهاد ازدواج او پاسخ مثبت خواهید داد. عشق و سلامتی و نشاط به زندگی تان راه می یابد منوط به اینکه هرگز تلاش نکنید که خواستگارتان را به تنهایی بخواهید و تصور نکنید که می توانید خانواده ی او را از او دور کنید. هر گونه تلاش برای اینکه با خانواده ی او قطع رابطه کنید منجر به از بین رفتن تمام رویاهای شما خواهد شد. تشکر از همراهیتون.

Negar : سلام وقتتون بخیر من خواب دیدم خونه مادر شوهرم هستیم به شوهرم گفتم چند تا پیاز بیاره که همگی با خواهرشوهرام پاک کنیم برا درست کردن آش رشته هم حوس کرده بودم هم فکر میکنم بخاطره نذره مادرشوهرم اینا بود بعد نشسته بودیم بعد از پاک کردن سبزی من میخواستم شروع کنم به خورد کرد سبزی ها رو دسته دسته میکردم بعد با چاقو خورد میکردم چاقوش تیز نبود یکم سختم بود وای برا خورد کردن شوید راحت بودم بعد گوشیم زنگ خورد پاشدم رفتم تو حیاط یه لحظه خودمو دیدم که موهام کوتاه و بلند بود مدل زشتی بود حس میکردم هر چی بیشتر سبزی خورد کنم موهای بلندم کوتاه تر میشد بابام اینا پشت خط بودن رفته بودن مشهد زیارت بعد با بابام صحبت کردم بعدم بچم گوشیو گرفت ازم که منم میخوام حرف بزنم بعدم که داشتم با مادر شوهرم حرف میردم که یهو از خواب پریدم تروخدا بگید تعبیرش چیه خیلی مهمه برام ممنون از سایت خوبتون مرسی.

فریبا هراتی : سلام. در تعبیر خواب آش خوابتان را ثبت کرده اید عزیزم. لطفا فقط یک جا خوابتان را ثبت کنید. این کپی تعبیر خواب شماست: شما و همسرتان می خواهید راجع به یک سری مسائل با خواهر شوهرانتان صحبت کنید و مسائل را شکافته و به عمق موضوع پی ببرید. شما می خواهید رشته ی کار دستتان بیاید. شما سعی می کنید با مثبت اندیشی مسائل را پردازش کنید و راجع به آنها صحبت کنید. اما نمی توانید خیلی راحت حرف بزنید و تاثیر قوی ای روی دیگران بگذارید. شما شخصیتی حمایتگرایانه دارید و اجازه نمی دهید که مسائل تاثیر منفی رویتان بگذارد. فکر شما به خاطر خبری که به شما می رسد، ناراحت است و نمی دانید که چطور می توانید عده ای را با خودتان دوست نگه دارید و یا چرا عده ای با شما دشمن می شوند. هر چه مسائل را بیشتر توضیح می دهید و می شکافید، فکرتان بیشتر به هم م یریزد. پدر شما به خاطر شما متوسل به امام رضا ع می شود که مشکلی بین شما و خانواده ی همسرتان پیش نیاید. تشکر از همراهیتون.

فاطمه : سلام و وقت به خير،مادرم خواب ديدند كه در محله ي قديميان هستيم و من به همراه خواهرم و مادرم در اونجا قدم ميزديم،من و مادرم سمت كسي رفتيم كه سبزي خوردن ميفروخت،من به مادرم گفتم من سبزي خوردن ميخوام بخرم بخوريم،و تو سبزي خوردن تربچه هم بوده،و من به مادرم گفتم چغندر هم بخريم كه مثل اسفناج درست كنيم بخوريم،من سبزي هايي كه خريده بودم رو برداشتم و رفتيم به سمت خانه قديميمان كه چند سال پيش زندگي ميكرديم.

فریبا هراتی : سلام. تشکر. شما و خواهر و مادرتان خاطرات گذشته تان را با هم مرور می کنید و از آرزوی تان برای رسیدن به شادی و گشایش مالی صحبت می کنید. شما دوست داشتید که به ثروت برسید ولی بی احتیاطی و بی فکری می کردید و بدهی های کوچکی برای خودتان درست می کردید. شما می خواستید که ثروتی داشته باشید که زندگی تان دوباره نیرو بگیرد و بتوانید دوباره احیا شده و روی پای خودتان بایستید. می خواستید به آرامش و امنیت قدیمها برگردید. تشکر از همراهیتون.

Yasi : سلام وقتتون بخیر،دیشب خواب دیدم مادرشوهر سابقم توی ظرفهای خیلی قشنگ سبزی که بیشترش شوید بود ریخته و گذاشته خشک بشه من خیلی خشوم اومد پیش خودم گفتم خوبه یه کمی ازشون بردارم متوجه نمیشه ولی دوباره منصرف شدم و گفتم فروشی زیاد هست میرم میخرم بعد جلوی یه سبزی فروشی بودم خواستم بهم ریحون بده که نداشت بعد دوست پسر سابقمو دیدم که داشت بهم آدرس میداد که برم یه قاب پلاک ماشین برای ماشینم از جایی که تخفیف گذاشته بخرم و بهم میگفت زودتر برو چون داره تخفیفش تموم میشه ولی خودمو با اون و یه بچه که انگار بچمون بود توی یه اتاق لخت دیدم یعنی هم من و هم دوست پسرم و هم بچمون

تعبیر خواب سبزی تره خوردن

فریبا هراتی : سلام. تشکر. شما فکر می کنید که چقدر خوب بود که مادر شوهر سابقتان از شما حمایت احساسی و روحی می کرد! ولی دیگر گذشته ها گذشته و دلتان می خواهد که در زندگی امروزتان مهربانی و عشق و شیرینی وجود داشته باشد، که وجود ندارد. دوست پسر سابق شما می خواهد که شما هویت خودتان را عوض کنید و جور دیگری خودتان را به مردم بشناسانید و خودتان را دست کم نگیرید. او و شما هدف مشترکی داشته اید و از افکار و احساس و اخلاق همدیگر رک و پوست کنده با خبرید. او می خواهد که شما آزادانه زندگی تان را مطابق با میل خودتان پیش ببرید و قدر خودتان را و قدر آزادی تان را بدانید. تشکر از همراهیتون.

Bahar : با سلام خومت خانم هراتی گرامی
خوابی دیدم که داخل یک راهرو با خواهرم در حال راه رفتن هستیم که من شروع به دویدن کردم ولی خواهرم آرام تر میامد و پشت سر من ماند من در همان حال که بودم اطراف را نگاه میانداختم همه جا را با سنگ و سیمان سفید بازسازی میکردند من از درب های شیشه ای میگذشتم و یکی یکی برایم باز میشد در خوابتنگار داشتم لی ای بازی میکردم صبح بود و آفتاب تازه طلوع کرده بود همه جا روشن بود در همان حال رسیدم به یک فضایی مانند کارخانه که انگار داشتند مراحل اولیه آماده سازی موادغذایی را انجام میدهند یک جمعی از خانم ها بودند با مقدار زیادی سبزی قرمه تازه وبسیار سبز و ظریف و خوشبو آقای ناشناسی کمک میکرد چشمم به یک سبزی شنبلیه تازه افتاد خیلی زیبا بود یادشبدر سه برگ افتادم که سبزی آرزوهاست بعد دیدم سبزی های سرخ شده توی ظرف های بزرگ همان آقای ناشناس جمع میکند در یک جمع خانم من هم رفتم با همان آقا کمک کنم تازودتر کارا تموم بشه بعد اتمام گفتم کمی هم برای من کنار بگذار تا ببرم خونه اون آقا که تمام حواسش به من بود با مهربانی رفتار کرد و گفت باشه…
خانم هراتی گرامی در قسمت تمدید برای من منفی یک بود یعنی برای هر کامنت یک حق خواب از من کم میشود در صورتی که کامنت اضافه توضیح خواب بود اگر یادتان باشد من یک کامنت گذاشتم به دلیل اینکه یک بار دیگر این اتفاق افتاده بود من گفتم والا به انصاف شما هیچ شکی نیست …ممنونم از راهنمایی های شما که با تعبیر درست و به جای شما خیلی اتفاق ها برایم روشن میشود.
با تشکر فراوان

فریبا هراتی : سلام. زندگی شما و خواهرتان متحول خواهد شد و شما زودتر از او در زندگی تان پیشرفت می کنید ولی گاهی در اینکه استقلال داشته باشید و روی پای خودتان باشید، می لنگید اما این بازی دنیاست و شرایط به هر جهت برایتان علیرغم تمام سختی ها به خوبی پیش خواهد رفت و جبران سختی های گذشته با راحتی و آرامشی که به زندگی تان راه می یابد، خواهد شد. مشکلات شما همگی حل و فصل می شود و راه های زیادی برای پیشرفتتان خواهید داشت. شما شروعی تازه خواهید داشت و امیدوار هستید تا نگرانی های زندگی به آرامش و حمایت بیشتر و رفاه تبدیل شود. البته خودتان هم برای خوشبختی تان نهایت سعیتان را می کنید و دست روی دست نمی گذارید. شما به منفی ها در لیست خوابهای باقیمانده اهمیت ندهید. زمانی که شما بیشتر از 2 کامنت ارسال کنید، من خودم به شما تذکر خواهم داد چون هر 2 کامنت اضافه یک حق خواب از شما کسر می کند. اما گاهی موقعی که می خواهم کارهای شب را جمع بندی کنم، ممکن است به اشتباه این جریان منفی پیش بیاید. تشکر از همراهیتون.

آرتمیس : با درود و عرض ادب
امروز اول ماه و در تعبیر خواب صفحه نخست نوشته شده باطل است در صورتیکه تعبیری دارد بفرمایید . خواب دیدم در خانه مجللی هستم که وسایل لوکسی داشت و همینطور لوستر های بزرگ مامانم داشت سبزی پاک میکرد زنگ در رو زدند به برادرم گفتم در رو باز کن باز نکرد بعد من باز کردم آقای سبزی فروش بود ک در واقعیت ازش سبزی میگیریم برای کمکی که میخواستیم براش انجام بدیم آمده بود البته از قبل بهش گفته بودیم فکر میکنم براش غذا گذاشته بودیم . ممنون

فریبا هراتی : سلام. تشکر. در مورد اینکه چه خوابهایی باطل است یا باطل نیست نمی توان صرفا از روی تاریخ و رفرنسی که بیان شده گفت که همه ی خوابها مطلقا باطل هستند ولی احتمال خوابهای باطل در این روز وجود دارد. اما خواب شما باطل نیست. تعبیر خوابتان این است که روحیه ی شما خوب خواهد شد و زندگی مرفه و عالی و سلامتی و برقراری امیدهایتان و طول عمر خواهید یافت. مادرتان برای آینده برنامه ریزی می کند و امیدوار است که خوشی ها را به زندگی تان بیاورد و نکات منفی را از زندگی تان پاک کند. اما همانطور که خداوند به شما برکت می رساند شما هم باید طلبتان را ادا کنید!! اول ماه باید صدقه ی فقرا را کنار بگذارید تا هم شما هم متقابلا لطف خدا را جبران کرده باشید و هم اینکه بلا و ناراحتی و چشم زخم از زندگی تان دور شود. پس یادتان باشد که هر ماه اول ماه باید صدقه بدهید. تشکر از همراهیتون.

Azita : سلام و عرض ادب خانم هراتي عزيز
از شما تشكر مي كنم براي تعبيرهاي خوبتون. اميدوارم سلامت باشيد:
خواب ديدم با جمعي از دوستانم نشسته ام و سبزي پاك مي كنم هركدام با فاصله و در سكوت در جاي مخصوص خود نشسته ايم و بعد يكهو صداي اذان ظهر پخش مي شود و مي شنوم
بعد صحنه عوض مي شود، در جمعي ديگر هستم در خونه قديمي حياط دار. مادرم از حاضران مي پرسد چه كسي ظرفها را مي شويد، من داوطلب مي شوم. و به همراه او ظرفها را در حياط و لب حوض مي شويم. وقتي به اتاق بر مي گردم در ماهي تابه تعدادي نيمرو مي بينم كه انگار روغن ندارند و نزديك است بسوزند، من در ظرف ان روغن مي ريزم.
با سپاس از شما مهربان

فریبا هراتی : سلام. تشکر. شما و دوستانتان سعی می کنید که اشتباهات و بدیها را از زندگی تان پاک کنید و رفتاری درست و مثبت اندیش راجع به آینده تان داشته باشید تا زندگی خوبی برای خودتان بسازید. خبرهای خوش خواهید شنید و دوره ی جدیدی از زندگی تان آغاز می شود. شما می خواهید برای آینده تان برنامه ریزی کنید. عشق به زندگی شما راه می یابد و سعی می کنید در زندگیتان میانه رو باشید و انعطاف پذیری و صبر بیشتری از خودتان نشان دهید. تشکر از همراهیتون

سمانه : سلام خانوم هراتی عزیز
دیشب خوابی دیدم که ممنون میشم تعبیر بفرمایید.
با تشکر از زحماتتون

فریبا هراتی : سلام. شما می خواهید برای کار خیری اقدام کنید تا نگرانی و ناراحتی کسی رفع شود و در عوضش مزدتان را از خدای بزرگ با دعای خیر حضرت فاطمه س خواهیدگرفت. انشالله موفقیت و ثروت زیاد به زندگی تان می آید و خداوند شما را زیر چتر حمایتی قوی خودش قرار می دهد. بر مشکلاتتان پیروز می شوید و غمها و نگرانی هایتان از بین می رود. تشکر از همراهیتون.

از تاریخ 21 بهمن 1396 فقط اعضای وب سایت می توانند تعبیر خواب خود را سوال کنند. اگر قبلا عضو شده اید ورود و برای ثبت نام عضویت را کلیک کنید.
ورود
عضویت

  • عکس نوشته ناراحتی دخترانه
  • کلیه حقوق مادی ومعنوی مطالب متعلق به وب سایت یوتاب دات کام می باشد و کپی برداری از آن ممنوع است!

    

    
    .loader {
    border: 5px solid #f3f3f3;
    border-radius: 50%;
    border-top: 5px solid #4D91FF;
    width: 50px;
    height: 50px;
    -webkit-animation: spin 2s linear infinite; /* Safari */
    animation: spin 1s linear infinite;
    }

    /* Safari */
    @-webkit-keyframes spin {
    0% { -webkit-transform: rotate(0deg); }
    100% { -webkit-transform: rotate(360deg); }
    }

    @keyframes spin {
    0% { transform: rotate(0deg); }
    100% { transform: rotate(360deg); }
    }

    چه خوابی دیدی؟

    در حال حاضر هم فقط میتونی از طریق کلیک کردن روی گزینه “پاسخ ویژه” که در ابتدای فرم قرار داره نسبت به ارسال خواب خودت اقدام کنی (البته تعبیر خواب به این طریق هفت هزار تومان هزینه داره که قبل از ارائه تعبیر دریافت میشه).

    به دلیل اینکه در حال حاضر امکان پاسخگویی وجود نداره میتونی طی ساعات آینده مراجعه کنی.

    در حال حاضر امکان پاسخگویی وجود نداره.

    تعبیر خواب سبزی تره خوردن

    حد سوالات مطرح شده در امروز به پایان رسیده و می بایست فردا مراجعه کنی.

    برای پاسخهای ویژه میبایست هفت هزار تومن پرداخت کنی.
    امتیازهای پاسخ ویژه شامل موارد زیر هستش:

    1- خواب تو محرمانه شده و نمایش داده نمیشه.

    2- معمولاً سریعتر تعبیر میشه.

    3- اگه لازم بشه توضیحات مفصل و بیشتری ارائه خواهد شد.

    مراحل کار هم به این صورته که با انتخاب این گزینه متن خواب خودتو ارسال می کنی و پس از بررسی در صورتی که تعبیر اون مشخص شد به تو اطلاع داده میشه که مبلغ هفت هزار تومن واریز کنی و بعد از واریز، تعبیر ارائه خواهد شد. در صورت تمایل می تونی خواب خودتو توی قسمت پایین بنویسی.

    اگه مایلی این گزینه رو انتخاب کنی، باید در ابتدا عضو سایت تعبیرستان بشی و بعد این گزینه رو انتخاب کنی (عضویت هم کار خاصی نداره و ظرف یک دقیقه انجام میشه.. فقط کافیه یه اسم و یه رمز عبور انتخاب کنی.. ایمیل و شماره همراه رو هم اگه دوست داشتی ثبت کن. به طور کلی عضویت رایگان هستش منتها پاسخهای ویژه هزینه مختصری داره).

    برای مشاهده و استفاده از فرم می بایست جاوااسکریپت بر روی مرورگر شما فعال باشد.

    با مجموعه تعبیر خواب ستاره همراه باشید. 

    برای مشاهده تعبیر خواب سایر موضوعات حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید:

    تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا آ ا ب پ ت ث ج چ ح خ د ذ ر ز ژ س ش ص ض ط ظ ع غ ف ق ک گ ل م ن و ه ی

    فروشگاه خوابستان

    ارائه دهنده کالای خواب

    تعبیر خواب هایی که توسط معبرین به نام دنیا انجام می شود، دلیل بر این نیست که حتما خواب شما به این معناست. شما می توانید تعبیر خواب سبزی پاک کردن را برای خود به گونی تعبیر نمایید، که انرژی مثبتی به شما بدهد. این تعبیر که توسط شخص شما انجام می شود، همیشه بهترین تعبیر خواهد بود.

    نکات جالب تعبیر خواب سبزی پاک کردن

    خانمها اکثرا به دلیل کارهای روزانه ی زیادی که دارند، شب ها بیشتر خواب می بینند. هرکدام از این خواب ها تعبیر خاصی دارند. مثلا تعبیر خواب سبزی پاک کردن خانمها. این که چه خوابی ببینید و یا در چه شرایطی خواب ببینید مسلما در تعبیر داشتن یا تعبیر شدن خواب موثر و مهم است.

    تعبیر خواب سبزی تره خوردن

    منظور از سبزی پاک کردن در خواب هر نوع سبزی می باشد که وجود دارد. سبزی هایی چون تره، ترخون، خرفه، ریحان و… . هرکدام از این سبزی ها در خواب تعبیر مختص به خودشان را دارند. ما در این مطلب تعبیر خواب سبزی پاک کردن از هر نوع سبزیجاتی را بیان می کنیم.

    انواع سبزیجات و تعبیر خواب آنها

    معبرین دنیا هر کدام به نوعی تعبیری خاص برای تعبیر خواب سبزی پاک کردن بیان نموده اند به برخی از این تعبیر ها اشاره می کنیم.

    تعبیر خواب سبزی پاک کردن خرفه:

    سبزی خرفه نشان از فکر و خیال است. اگر در خواب ببینید که در حال پاک کردن این سبزی هستند دلیل بر بروز غصه و نگرانی در زندگی شخص می باشد. حتی اگر در خواب ببینید شخص در حال خوردن و یا داشتن این نوع سبزی می باشد نیز، دلیل بر بروز غصه و ناراحتی است.

    تعبیر خواب پاک کردن سبزی ترخون:

    آقای منوچهر مطیعی تهرانی در تعبیر خواب سبزی پاک کردن ترخون، بیان داشته اند که این سبزی نماد بهار است. کسی که در خواب ببیند در حال پاک کردن ترخون می باشد، به زودی به شادی و فرحی می رسد. این که در خواب ببینید ترخون پاک می کنید تعبیر بهتری دارد تا این که آن را میل کنید.

    دیدن ترخون در خواب در حالی که آن را می خورید به معنای غم و رنج است. پس تعبیر خواب سبزی پاک کردن ترخون با خوردن آن دقیقا در تضاد است. از این رو باید حتما خواب خود را با دقت به یاد داشته باشید. این مسئله را فراموش نکنید که تعبیر خواب ها همیشه هم جدی نیستند.

    پس بدون شک خوردن ترخون در خواب که نماد از غم می باشد، دلیل بر بروز چنین اتفاقی نخواهد بود.

    تعبیر خواب پاک کردن سبزی تره:

    تره یکی از سبزی های خوردنی می باشد که خانمها اصولا زیاد با آن سروکار دارند. از این رو حتی می توانند در خواب نیز با این سبزی اتفاقات جالبی را تجربه کنند. آقای مطیعی تهرانی در تعبیر خواب سبزی پاک کردن، در مورد سبزی تره بیان نموده اند که تعبیر این سبزی خوب نیست.

    سبزی تره در خواب نماد از بد دهنی، پرخاشجویی و.. است. از این رو کسی که درخواب ببیند در حال پاک کردن سبزی تره می باشد، احتمالا دچار درگیری شده و حرف های ناشایستی به زبان خواهد اورد.

    تعبیر خواب پاک کردن سبزی ریحان:

    یکی دیگر از سبزیجاتی که بسیار مورد پسند است، ریحان می باشد. ابن سیرین در تعبیر خواب سبزی پاک کردن ریحان می گوید، دیدن خواب ریحان خوب نیست. اما اگر به جای پاک کردن ریحان، آن را از زمین بچینید دلیل بر گریستن می باشد.

    اما برخی دیگر از معبرین خواب گفته اند دیدن خواب ریحان خوب است. اگر شخصی را ببینید که در حال پاک کردن سبزی ریحان می باشد، و ریحان ها تازه و سرسبز هستند، تعبیر این خواب خوب است. اما اگر اگر درخواب ببینید که ریحان های پژمرده و خراب را پاک می کنید، تعبیر خوبی ندارد.

    تعبیر خواب سبزی پاک کردن تربچه:

    تربچه یکی دیگر از سبزی های پرطرفداری است که ممکن است علاوه بر زندگی روزانه ی ما، خواب ما را نیز در بر بگیرد. تعبیر خواب سبزی پاک کردن آنهم از نوع تربچه، به معنای بدهی و دین های کوچک است. اگر در خواب ببیند شخصی دسته ای تربچه خریداری نموده و نزد شما می آید تا با هم این تربچه ها را پاک کنید، دلیل بر این است که شخص به شما مدیون می شود.

    این دین یکباره به وجود نمی آید. بلکه خرد خرد و اندک اندک جمع شده و به یک بدهی بزرگ تبدیل می شود. دقیقا مثل این که از دوستی پول هایی به صورت کم کم گرفته باشید و پس از حسابرسی ببینید که بدهی شما تا چه حد بالا رفته است.

    تربچه به تنهایی نماد بدهی های کوچک است. حال اگر دسته ای از تربچه ها را در خواب ببینید دلیل بر بزرگ شدن بدهی های کوچک شما می باشد.

    تعبیر خواب سبزی پاک کردن به طور کلی

    همانطور که بیان کردیم پاک کردن و یا خوردن هر نوع سبزی در خواب، تعبیر خاصی دارد. اما اگر در خواب ببینید که به طور کلی در حال پاک کردن سبزی هستید. این که مشخص نباشد چه نوع سبزی را دارید پاک میکنید، تعبیر مجزایی دارد.

    آنلی بیتون یکی از معبرین به نام غربی در تعبیر خواب سبزی پاک کردن بیان نموده اند: اگر دختر مجردی در خواب ببیند که دسته ای سبزی مقابل خود دارد و در حال پاک کردن این سبزی ها برای تهیه شام است، به معنای روبه رو شدن با یک مرد است.

    مردی که خوشرو بوده و قصد ازدواج دارد. خواب دیدن دختر مجرد چنین تعبیری در بر دارد. اما این که شخص دیگری خواب ببیند در حال پاک کردن سبزی است، مسلما تعبیر دیگری خواهد داشت.

    تعبیر خواب سبزی تره خوردن

    از طرفی دیگر آقای منوچهر مطیعی تهرانی، یکی از بهترین معبرین ایران در تعبیر خواب سبزی پاک کردن چنین بیان نموده اند: اگر در خواب ببینیم در حال پاک کردن سبزی شنبلیله هستیم و یا در حال خوردن آن می باشیم، و یا قصد خریدن آن را داریم، تعبیر یکسانی دارد.

    کلا خواب دیدن شنبلیله به معنای آشنایی با شخصی به عنوان مربی می باشد. این شخص بسیار خشن و دلسوز می باشد و به ما در کسب موفقیت های بیشتر کمک می نماید.

    همه ی این تعبیر خواب ها و مخصوصا تعبیر خواب سبزی پاک کردن، در صورتی درست هستند که خواب شما صادقانه باشد. خوابی که در اثر سیری بیش از حد در خواب ببینید، یا این که به خاطر مشغله ی فکری خاصی که دارید ببینید، هرگز تعبیر درستی نخواهد داشت. پس بهتر است هر زمان در خواب، خوابی دیدید اقدام به تعبیر ان ننمایید.

    هر خوابی را برای خود با احساس خوب پر کنید. این حس خوبی که شما برای تعبیر خواب سبزی پاک کردن خود به کار می برید، خیلی زیباتر و بهتر تعبیر خواهد شد. تا این که آن را با تعبیرهای معروف بد و به حس منفی دچار کنید.

    هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

    وب‌ سایت

  • خرید پودر جینسینگ اصل
  • ایمیل : Info@khabestan.com

    فروشگاه خوابستان ارائه دهنده انواع تشک خواب و بالش فعالیت خود را از سال 1396 آغاز کرده. این فروشگاه برای آن که مطمئن باشد خواب خوبی را تجربه خواهید کرد به عرضه تشک استاندارد و با کیفیت از بهترین تولیدکنندگان به صورت نمایندگی مستقیم در مجموعه خود نموده که از انتخاب اشتباه در تهیه تشک نیز خدشه ای به خواب آرام و دلچسب شما وارد نکند .

    با وارد کردن ایمیل خود در کادر زیر در خبرنامه ما عضو شوید و اولین کسی باشید که از تخفیف های ما بهره مند می شوید 🙂

    کلمه‌ی مورد نظر خود را وارد کنید

    سبد خرید شما خالی است.

    در این مطلب تاپ ناز تعبیر خواب سبزی را از دیدگاه معبران اسلامی و غربی برای شما آماده کرده ایم امیدواریم معنی خواب سبزی مورد توجه شما قرار بگیرد.

    تعبیر خواب سبزی را بعضی از تعبیر کنندگان بیانگر نیازهای اولیه و ارضای مادی خواب بیننده می دانند که با توجه به جزئیاتی که در خواب می بینید ممکن است دیدن سبزی در خوب تعابیر مختلفی داشته باشد.

    دیدن خوراکی های، سبزیجات و غذاها دارای عابیر مختلف هستند که هر کدام می توانند روی زندگی خواب بیننده در عالم بیداری تاثیراتی داشته باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد خواب سبزی بیشتر بدانید.

    خوردن سبزی در عالم خواب اگر موجب بوی بد و سوزش در دهان شود بیانگر مال حرام و غم و گناهانی است که از دهان خواب بیننده صادر می شوند ولی اگر سبزی خوش طعم باشد بیانگر خرمی و شادی و نیکی برای خواب بیننده می باشد.
    اگر فردی در خواب ببیند که سبزی تلخ و بد طعمی می خورد بیانگر اندوه و رنج برای وی می باشد.

    تعبیر خواب سبزی تره خوردن

    دیدن سبزی در خواب بیانگر خیال و فکر برای خواب ببینده است.
    خوردن سبزی در خواب بیانگر نگرانی و غصه برای خواب بیننده است.

    اگر دختری در عالم خواب ببیند که برای پختن شام سبزی پاک می کند بیانگر این است که با مردی مهربان و خوش برخورد ازدواج می کند.
    خوردن سبزیجات در عالم خواب بیانگر این است که خواب بیننده در هنگام لذت بردن و خوشبختی در زندگی در می یابد که مورد سوء استفاده افراد یا فردی قرار گرفته است.
    تعبیر دیدن سبزیجات پلاسیده و پژمرده در عالم رویا بیانگر ابتلا شدن خواب بیننده به اندوه و غمی بی پایان می باشد.

    تعبیر خواب سبزی نشانه نیاز خواب بیننده به غنی روحی است.
    دیدن سبزیجات پژمرده و پلاسیده در عالم خواب بیانگر ناراحتی برای خواب بیننده است.

    دیدن سبزی در خواب نشانه این است که کار سختی در انتظار خواب بیننده می باشد که ثمره این کار ناچیز است ولی خواب بیننده بهتر است امیدش را از دست ندهد.
    تعبیر دیدن سبزیجات در مزرعه بیانگر این است که خواب بیننده از غمی رنج می برد.
    اگر فردی در خواب بوی سبزیجات در حال پخت را احساس کند بیانگر این است که مسائل مخفی برای وی آشکار می شوند.
    اگر فردی در خواب ببیند که سبزی می خورد بیانگر این است که پولی را از دست می دهد.
    اگر فردی در خواب ببیند که سبزی می چیند بیانگر این است که روح پس اندازگر وی باعث برطرف شدن نگرانی های مالی اش می شود.
    اگر فردی در خواب ببیند که افراد دیگری سبزی می چینند بیانگر این است که مشاجره ای برای خواب بیننده در پیش است.

    اگر فردی در خواب ببیند که افراد دیگر که از آشنایان وی می باشند در حال فروختن سبزی هستند نشانه این است که خواب بیننده در روزهای آتی خبر بدست آوردن موفقیت یکی از آشناهای خود را در کاری مهم و بزرگ می شنود.
    اگر فردی در خواب ببیند که خودش در حال فروختن سبزی است بیانگر این است که خواب بیننده ایام و روزهای شادی را پیش رو خواهد داشت.

    امیدواریم از خواندن این تعبیر خواب لذت برده باشید، می توانید در ادامه تعبیر خواب همسر و تعبیر خواب رابطه جنسی را هم بخوانید.

    عکس,بازیگران,مد و زیبایی,تعبیر خواب,سلامت

    نوشته شده توسط

    مدیر  

    · در۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۵.

    تعبیر خواب سبزی در بین تعبیر کنندگان خواب اسلامی و غربی کمی متفاوت است. شما در ادامه این مطلب بصورت کامل با تعبیر خواب سبزی و اتفاق های مختلف آن، آشنا خواهید شد. اما در ابتدا بهتر است نکته ای را با شما در میان بگذاریم، تعبیر خواب سبزی از نظر بسیاری از تعبیر کنندگان خواب نشانه ی نیاز های اولیه است که برطرف نشده اند.

    معروف ترین تعبیر های ارائه شده برای خواب سبزی

    اگر شما در عالم رویا و خواب انواع غذاها و خوردنی ها را مشاهده کنید، دیدن هر کدام از آن ها می تواند تعابیر مختلفی داشته باشد. پس حتما باید برای تعبیر خواب بدانید که چه غذایی و خوردنی میل کردید یا درست کردید یا … چون تعابیر آن ها کاملا با هم متفاوت هستند. در ادامه معروف ترین تعبیر های خواب ارائه شده برای خواب سبزی را مشاهده می کنید.

    تعبیر خواب سبزی تره خوردن

    تعبیر خواب سبزی خوردن از کتاب فرهنگ تفسیر رویا

    اگر در خواب خود در حال خوردن سبزی بودید و بعد از آن از دهان شما آتش خارج شد، علامت این است که شما یا از مال حرام استفاده می کنید و یا این که گناهان زیادی دارید. اگر در عالم رویا سبزی شما خوش طعم باشد و بوی خوشی در دهان شما ایجاد کند، نشانه ی اتفاقاتی خوب و خوشایند برای شما است که در راه هستند. همچنین در خواب اگر سبزی بد طعم و ناخوشایندی را می خوردید، علامت نامیمونی است و باید بیشتر حواستان را جمع کنید.

    تعبیر خواب سبزی از تعبیرکنندگان کهن

    اگر در عالم رویا و غیر واقع سبزی دیدید علامت این است که فکر راحت و آرامی دارید و باید شکرگزار آن باشید اما اگر در خواب خود در حال خوردن سبزی بودید بدانید که غصه و نگرانی در شما وجود دارد که باید زودتر آن را از بین ببرید.

    تعبیر خواب سبزی از آنلی بیتون

    آنلی بیتون از روانشناسان بزرگ دنیا محسوب می شود که با تعبیر های بی نظیر و علمی خود، توانسته است به افراد زیادی در دنیا برای پیدا کردن مسیر درست کمک کند. در ادامه تعبیر خواب سبزی از آنلی بیتون را می توانید بخوانید.در عالم رویا و خواب اگر دختری در حال استفاده کردن از سبزی برای درست کردن شام باشد علامت این است که به زودی با مردی مهربان و خوش اخلاق ازدواج می کند که او را خوشبخت می کند.

    در عالم رویا اگر شخصی مشاهده کند که دارد سبزی می خورد، باید بسیار محتاطانه رفتار کند چرا که به زودی در هنگامی که غرق شادی و خوشبختی است متوجه می شود که مورد سو استفاده شخص یا اشخاصی قرار گرفته است و بسیار اندوهگین و افسرده می شود.دیدن انواع سبزیجات پلاسیده و پژمرده در عالم خواب به شخص هشدار می دهد که به زودی با اندوه و غمی بی پایان مواجه خواهد و باید خود را برای آن آماده کند و همه سعی خود را برای عوض کردن این موضوع به کار ببرد.

    تعبیر خواب سبزی از روانشناسی یونگ (روانشناسی قدیمی چینی)

    اگر در خواب سبزی مشاهده می کنید، نشانه آن است که شما به یک ثروت روحی نیاز دارید و هنوز خودتان را باور نکرده اید! مشاهده کردن سبزیجات پژمرده و پلاسیده در عالم غیر واقع و رویا نشان می دهد که شما از موضوعی رنج می برید و ناراحت هستید! نگران نباشید مشکلات زود گذر هستند و نیامده اند که بمانند. شما می توانید مشکلات خود را حل کنید و از رنج خود خلاص شوید.

    تعبیر خواب سبزی از کتاب جامع سرزمین رویاها

    از منظر نویسنده کتاب سرزمین رویاها، تعبیر خواب به شما در پیدا کردن معنا و مفهوم آن خواب کمک می کند. در ادامه تعبیر خواب سبزی از این کتاب جامع تعبیر خواب را مشاهده می کنید:

    مشاهده کردن سبزی در عالم رویا و خواب نشانه آن است که کار سخت و بی فایده ای در پیش روی شما قرار دارد. توصیه می کنم ناامید نشوید و همه چیز را به خدا بسپارید.

    اگر در حال مشاهده سبزیجات در مزرعه هستید، نشانه و علامتی است که به شما می گوید از غم و اندوهی رنج می برید و باید خودتان را از آن خلاص کنید!

    احساس کردن بوی سبزیجات پخته در عالم رویا علامتی برای این است که به زودی مسائلی که بر شما مخفی بوده است، آشکار خواهد شد.

    اگر در حال خوردن سبزی در عالم رویا هستید متاسفانه باید بگویم که پولی را از دست می دهید. نگران نباشید این اتفاق فقط یکبار می افتد و شما می توانید پول بیشتری را در آینده بدست آورید.

    تعبیر خواب فروختن سبزی

    اگر در خواب و عالم رویا، آشنایانی را مشاهده می کنید که در حال فروختن سبزی هست در عالم واقعیت این گونه تعبیر می شود که به زودی خبر موفقیت یکی از آشناهای خود را می شنوید و از شنیدن آن خوشحال خواهید شد. فروختن سبزی در عالم خواب توسط خودتان، علامتی بر این است که به زودی با روزهای شادی روبرو خواهید شد. پس خدا را شکر کنید و از آن ها استفاده کنید و بدانید که فرصت ها با سرعت ابر در حال گذر هستند.

    تعبیر خواب سبزی چیدن

    اگر در خوابتان خودتان در حال سبزی چیدن بودید، خوشبختانه خبر از آن است که تمامی نگرانی های مالی شما از بین می رود چرا که شما دارای یک روح قوی و پس انداز گر هستید. مشاهده کردن افرادی در حال سبزی چیدن در عالم رویا علامت و هشداری برای شخص خواب بیننده است که به زودی دعوا و مشاجره ای دارد و باید با احتیاط بیش تری رفتار کند.

    تعبیر خواب سبزی تره

    اگر در عالم رویا و غیر واقع سبزی تره دیدید می تواند، نشانه و علامت های زیر را با توجه به شرایط شما داشته باشد:

    _شما در نظر افراد و آشنایان خود فرد زشتی هستید!

    _شما مال حرام می خورید و یا این که گناهان زیادی دارید. توبه کنید و در سبک زندگی خود تجربه کنید.

    _شما فردی هستید که روزی حلال می خورید و از ورود مال حرام به زندگی خود جلوگیری می کنید.

    _شما در حال جمع آوری و پس انداز کردن مال حرام هستید و نفرین زیادی برای شما هست.

    تعبیر خواب سبزی تره خوردن

    _ و …

    تعبیر خواب سبزی خریدن

    اگر در خواب خود در حال خرید سبزی هستید، شما به زودی با دست خودتان بدبختی را به زندگیتان وارد می کنید و از انجام این کار بسیار سخت پشیمان خواهید شد. پس محتاطانه تر رفتار کنید و تصمیمات درستی بگیرید. اگر در خواب و عالم رویا افراد غریبه ای را دیدید که در حال خرید سبزی هستند به زودی اتفاق ناخوشایندی از سمت افراد غریبه به شما می رسد. نگران نباشید، خدا با شماست. صدقه دهید و به خدا توکل کنید.

    اگر در عالم رویا و غیر واقع افراد آشنایی را در حال خرید سبزی دیدید، نشانه ی بسیار بدی است که از سمت افراد فامیلتان یا آشنا های شما خطر بزرگی شما را تهدید می کند. سعی کنید ناامید نشوید و به خدا توکل کنید. خدا همواره حامی شماست و نمی گذارد به شما گزند و آسیبی برسد.

    تعبیر خواب سبزی ترخون از محمد بن سیرین

    سبزی ترخون نشانه و علامت شخصی نفرت انگیز و بد رفتار است. اگر در عالم خواب مشاهده کردید که سبزی ترخون در دست دارید و یا کسی به شما سبزی ترخون داد، با دقت حواستان را جمع کنید چرا که یک مرد نفرت انگیز و بد رفتار به زودی به شما آسیب خواهد رساند. در عالم رویا اگر در حال دادن سبزی ترخون به شخصی هستید و یا آن را دور می اندازید، علامت خوبی است که در حال دور شدن از آن شخص نفرت انگیز هستید.

    تعبیر خواب سبزی ترخون از تعبیر کنندگان کهن

    ترخون نشانه ی یک زن فوق العاده است. این زن چابک، زرنگ، زیبا و کمی شیطان است. این زن در عین زیبایی، زیاد صحبت می کند و زبانی نیش دار دارد. اگر در عالم رویا و خواب در حال چیدن دسته ای از سبزی ترخون بودید علامت و هشداری برای مشاهده این زن در عالم واقعیت است.

    تعبیر خواب سبزی ترخون از منوچهر مطیعی تهرانی

    از نظر منوچهر مطیعی تهرانی سبزی ترخون علامت و نشانه ای برای فصل بهار است و دیدن آن در خواب نشانه ی ناگواری نیست! اگر در خواب خود سبزی ترخون دیدید، خوشحال باشید چرا که نشانه شادی و نشاط درونی است. اگر در خواب خود در حال خوردن سبزی ترخون بودید، متاسفانه نشانه این است که غم و رنجی در راه است اما نگران نباشید چرا که غم بزرگی نیست!

  • جدیدترین مدل لباس زنانه مجلسی 2020
  • تعبیر خواب سبزی خرفه

    اگر در خواب سبزی خرفه را دیدید، نشانه ی فکر و خیال زیاد شما در عالم واقعیت است کمی از این فکر و خیال ها کم کنید و به زندگی خود برسید اما اگر در خواب در حال خوردن سبزی خرفه بودید، نشانه بدی است و این گونه تعبیر می شود که غم و اندوهی برای شما در راه است.

    تعبیر خواب سبزی شنبلیله

    فرقی نمی کند که در رویا و خواب خود در حال چه کاری با سبزی شنبلیله هستید، خوردن، چیدن، دیدن و … تفاوتی ایجاد نمی کند. تعبیر خواب شما این است که به زودی یک معلم سخت گیر و دلسوز پیدا خواهید کرد که به شما در رسیدن به موفقیت کمک می کند.

    تهیه کننده : توپ تاپ


    ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۲


    ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۸

    سلام و درود بر شما
    خواب دیدم در حال گذاشتن دسته های مختلف سبزی در صندوق عقب ماشینم هستم و یک دوستی داشت به من میگفت که این چه کاریه انجام میدی و من در جوابش گفتم که من به خاطر خانواده ام این کار را میکنم و نمیتونم منکر انها بشم. منظورم پدرمادر و خواهر برادرهام هستند آخه من دختر مجردی هستم.

    خوابتان نشانه اتفاقات خوب و خوشایند است

    با سلام و خسته نباشید من خواب دیدم یه جای بودیم عین صحرا بود یه رودخونه هم بود علف اومده بود بیرون بین علفها سبزی محلی بود میگفتم سبزی است میگفتن نه نیست گفتم من میرم میچینم البته اول دیده بودم تو خشکی بین علفها بیرون اومده بود بعد رفتم وسط رودخونه چنتا بوته سبزی بین علفها بود چیدم و پریدم اونور تو خشکی انگاری واسه مادرم چیده بودم گفتم تا بخوره ممنون میشم تعبیر کنید

    تعبیر خواب سبزی تره خوردن

    سلام ممکن است دچار غصه و نگرانی هایی در زندکی شوید

    سلام وقت بخیر.من خواب دیدم دوتا خواهرم سبزی پاک می کنند دخترداییم و دخترش هم از سبزی میخوردن منم گغتم چرا نشسته میخورید.بعد به آبکش که توش سبزی خوش رنگ داشت نگاه میکردم فکر کنم اسفناج بودن.تعبیرش چیه؟.

    سلام وقت بخیر ، دلالت بر برخی از اتفاقات مثبت و قابل انتظاری است که در آینده برایتان رقم خواهد خورد.

    خواب دیدم الکی به دختری که دوستش دارم ولی باهام نیست، یه اس ام اس دادم طوری که انگار مثلا بهش به اشتباه sms داده ام! چون خواستم مستقیم sms نداده باشم و عکس العملش رو ببیبنم و مزه دهنشو بفهمم. بهم sms داد که به من چیکار داری و از اینجور حرفا ( کاملا تو پیامش حس کردم ابدا بدش که نیومده که هیچ… ، میخواد ناز هم بکنه . و طوری پیام داد که من یه جوری باز بهش sms بدم) شروع کردیم به sms بازی و من چیزای مختلف می‌گفتم اونم هی میگفت و… مثلا یادمه گفت دارم پزشکی می‌خونم منم گفتم منم دلم احتمالا بیام یه چیزی شبیه به اینو بخونم از رشته م راضی نیستم چون برام چالشی نداره و… ( اینکه دقیقا همینا رو گفتم یادم نیست ولی کلا هرچی در مورد رشته م توو خواب گفتم واقعیت داره در بیداری. در ضمن من و اون دحتر در واقعیت هم رشته هستیم! ) یادمه حتی رفتم پیشش و اون خونه مادربزرگم بود! ( الان فوت شده و زن بسیار خوبی بود و خونه ش شاید نماد بی شیله پیلگی و آرامش رو داشته باشه برام… همچنین هواش آفتابی و صاااف بود شاید شبیه هوای طرفای 10 صبح) رفتنم پیشش معنیش این نبود که با هم دوست شده بودیم. بلکه معنیش نزدیک شدن به هم بود… چون هنوزم توو خونه بهش sms میدادم!( از نزدیک باهاش حرف نمیزدم! ) کم کم حس کردم دارم زیاده روی میکنم ( یعنی اینقدر sms میدم و اونم جواب میداد که گفتم شاید کار داره رووش نمیشه بگه بسه دیگه…) واسه همین کلا از خونه مادربزرگم رفتم به بهونه اینکه سبزی پاک کردنو اصلا دوست ندارم ( یهو این صحنه دیدم داشتم داشتم سبزی پاک می‌کردم، فکر هم می کنم اصل سبزی ای که پاک میکردم ریحان بود) رفتم سوار ماشین شدم اونم اومد دم در واسه دیدنم.

    سلام ، علامت نامیمونی است و باید بیشتر حواستان را جمع کنید.

    باسلام خواب دیدم به همراه دختر۵ساله ام به خونه یکی از همکاری چندیسال پیشم رفته بودم، اونجا سبزی تره با نون میخوردم و اصلا هم طعم تند یا بوی نامطبوع نداشت، همینکه مشغول خوردن بودم یهو دخترم اومد دیدم هی داره رنگ عوض میکنه، آبی صورتی بنفش کبود مثل آبرنگ که همه رنگا باهم قاطی شده باشن روی صورتش میومد و میرفت خیلی ترسیدم( این رنگها از نوک پا حرکت میکرد تا به صورتش میرسید و میرفت و دباره تکرار میشد)، گفت یه پشه نیشم زده گفتم نکنه پشه سمی بوده باشه، دخترم ران پاشو نشونم داد که جای نیش بود، بعد خودبه خود خوب شد بعداز مدتی دوباره همون حالت شد، با همکارم پاشدیم رفتیم خونه پدری ام توی دهات، یه عالمه بره و بزغاله تو حیاطشون داشتن بازی میکردن و میدویدن و دخترم که حالش کاملا خوب شده بود دنبالشون میدوید و بازی میکردن، و کمی هم گرد وخاک از دویدنشون بلندشد به همکارم گفتم اگه گردوخاک اذیتت میکنه پاشو بریم تو… پاشد و رفتیم اتاق پذیرایی(دخترم درحقیقت یه بیماری داره که همش درحال دعا برای شفاش هستم خیلی نگرانم لطفا تعبیرکنید)

    سلام این رویا میتواند نشانه ی فکر و خیال زیاد شما در عالم واقعیت است کمی از این فکر و خیال ها کم کنید و به زندگی خود برسید

    با سلام.در خواب یه کلم سفید بزرگ را دیدم.و به خودم گفتم اگه توی این کلم رو باز کنم و شیرینی باشه من ازدواج میکنم.اگه فقط کلم خالی باشه ازدواج نمیکنم.برگهاشو کندم دونه دونه تا به وسطش،رسیدم دیدم شیرینی های خامه ای داخلش بود.با تشکر

    سلام باید حواس خودتان را در زندگی بیشتر جمع کنید

    سلام، خسته نباشید، من خواب دیدم تو یه زمین کشاورزی خیلی بزرگی هستم و پر از جعبه های ک داخل جعبه ها سبزی های تازه بود بعد من سبزی ها رو دسته دسته میکردم و توی زمین میکاشتم، ممنون میشم تعبیرشو بهم بگید..

    خود شما بخاطر عملکردتون توی زندگی باعث میشین که آرامش توی زندگیتون برقرار شه و نتیجه ی عملکردتون رو هم خواهید دید که جنبه ی مثبت داره

    سلام خواب دیدم از خوابگاه میخوام برگردم خونه بلیط اتوبوس رزرو کردم وسیله هامو جم کردم ولی تا برم جا میمونم کلی ناراحت میشم مجبور میشم بمونم دو سه روز دیگه برم، بعد پامیشم وسیله هارو و لباسایی که رو بند پهن بود توی خوابگاه جم میکنم … سبزی خوردن تازع خریدم پاکشون کردم شستم تا بخوریم این دو سه روز

    موقعیتی رو از دست میدین اما با بدست آووردن یه موقعیت دیگ با تلاش خودتون اندوه شما بخاطر قبلی از بین میره

    سلام خواب دیدم در محیط دانشگاه یه دختر که دختر بد ذات وحسودی بود کاری کرد که چند تا پسر منو مسخره کنند من خیلی ناراحت بودم بعد شخصی که قبلا عاشقشون بودم وایشون الان ازدواج کرده اند اومد وبهم گفت اگه می خوای اذیت نشی برو داخل به باغچه که پر ریحون هستش ومن رفتم واونجا نشستم تا اون ها منو نبینند ودیگه اذیتم نکردند

    سلام این رویا نشان دهنده اتفاقاتی است که روزانه با ان درگیرهستید

    در خواب دیدم 10 کیلو سبزی خوردنی خریدم و با پسرخاله ام از شهری دیگه که در همجواریمون هست داشتیم میومدیم واسه شهرمون که پسرخاله ام رفت مغازه ای و بعد از خرید چند چیز یک جفت کفش دزدید

    سلام وقت بخیر ، ممکن است خودتان را برای انجام یک کار و یا یک تصمیم آماده کنید و از دیگران هم مشاوره یا کمک دریافت کنید

    سلام خسته نباشید.خواب دیدم مادربزرگم مقدار زیادی سبزی خوردنی،وسبزی آش وسبزی کوکو خریده و داخل يخچالمان گذاشته بود.که من این سبزی ها رو تمیز کردم سبز خوردنی بسیار تازه وتربچه قرمز داشت.هویج هم در یخچال بود که رنده میکردم برای سالاد.سپس دیدم ماه محرم و صفر هستش.و گریه میکردم.شنیدم یک صدایی گفت هرکی با امام حسین باشه یا حسینی باشه خدا با اونه.تعبیرش میکنید.

    سلام این رویا نشان دهنده ذهن و فکری ارام است که باید بابت ان شکر گذار باشید

    با سلام من خواب ديدم داييم چند تا بسته سبزي هاي مختلف آش ،خوردنو…خريده كه بسيار تازه بودن گذاشت تو سيني قرار بود من تميز كنم ممنون ميشم تعبيرشو بگين؟

    سلام ممکن است نگرانی هایی در زندگیتان برایتان ایجادخواهدشد

    سلام من به زودی برای گزینش مصاحبه کاذی میروم عمه من در خواب دیده که من سبزی میچینم و پدرم تو ماشین میزاره معنیش چی میشه اگه بگید ممنون میشم

    سلام این رویا بیانگر ناراحتی هایی است که در زندگی دارید و باید در جهت رفع ان تلاش کنید

    سلام من صبح خوب دیدم توخونه ی روستایی که دیروزبرای تفریح رفتم هستم ویک دسته ی خیلی بزرگه سبزی که انگارپدرومادرم چیده بودن ومال اون هابود اونجابودومن نگاش میگردم تعبیرش چی میشه.

    سلام ممکن است مواردی باعث استرس و اضطراب شمادر زندگیتان شود

    سلام،
    باپدرم درهواپيماعازم سفربه مشهدبودم كه بابادولقمه كوكوسبزي براي من گذاشته بودوگفت اينهامال توست وبرداربخور.لازم به ذکره پدرم در قید حیات نیست

    سلام این رویا نشان دهنده اندوه و ناراحتی است که ممکن است در زندگی برایتان ایجادشود

    سلام خواب دیدم پدرم به دسته سبزی آورد داد به من ، بازش کردم پاک کنم دیدم فقط تره ست پرسیدم چرا فقط تره گفت زیرش شاهی هم دارن باز کردم دیدم زیرش شاهی . ( پدرم رحمت خدا رفتند ) تشکر از لطف تون

    سلام ممکن است نگرانی هایی در سطح زندگی برایتان ایجادشود

    وقت بخیر استاد
    خواب دیدم بشقابی حاوی سبزی پلو با گوشت در اشپزخانه خانه ی ما بود و انگار که این غذا را مادر شخصی که به او علاقه دارم درست کرده بود
    من از این غذا خوردم و خیلی هم خوشمزه بود البته فقط از برنجش و اصلا گوشت نخوردم
    تعبیر این خواب چیه؟

    سلام سپاس اتفاقی براتون می افته که همراه با خیر و برکت

    سلام من خواب دیدم دوتا خونه بعل هم بودن ازحیاط خونه ای که توش بودم ردشدم رفتم خونه بغلی دیدم خونواده وهمسایمون توی مزرعه سبزیجات هستن وسبزی رو دسته دسته میچینن منم از کنازشون رد شدم دجارو دستم گرفتم شروع به جارو کردن کردم تعبیرش چیه ممنون

    سلام این رویا نشان دهنده ناراحتی هایی است که ممکن است برایتان ایجادشود

    سلام خواب دیدم از سبزی فروشی سبزی خوبی خریدم و به دوستم گفتم از اینجا سبزی بخر پاک شده و تمیزه و چهار تا بلال بو داده شده ام ازش خریدم و به بچه هایی که همراهمون بودن و از آشناهای دوستم بودن دادم

    سلام اتفاقات خوبی براتون می افته

    با سلام..من خواب دیدم مادرم کلی سبزی خریده..تازه و قشنگ..انگار یه مهمونی بزرگ داشتیم..و مادرمم خوشحال بود…بعد نشسته بودیم سبزی پاک میکردیم..تره و جعفری اش یادمه بیشتر..دخترخاله ام که رابطه خوبی باهاش نداریم هم در حالت ناراحت امد کمک کنه. من مجرد هستم..و فامیل از ازدواج من ناراحت میشن..دوست ندارن خوشبخت بشم..چندبار اتفاق افتاده خواستگاری های من و ناراحت شدن که من ازدواج کنم….ممنون

    سلام
    خواب دیدم آدمهای زیادی صف تشکیل دادن و سینی و سبد سبزی دستشون هست و منتظر خرد کردن سبزی هستند من هم یک سینی سبزی در دست دارم و منتظر خرد کردن ایستادم تو صف یه آشنا دیدم و داشتم در مورد یک نفر دیگه صحبت میکردیم
    باتشکر

    سلام و سپاس
    خواب دیدم کنار معلم پسرم پای باغچه مانندی نشسته ام و ظاهرا قرار بوده معلم به اولیا همه دانش آموزان سبزیجات بدهد و انگار گفته بودند سبزیجات مرا آماده کرده اند ولی در آن لحظه متوجه شدم که خانم معلم به نماینده کلاس که مادر یکی از بچه ها بود گفت سبزیجات این خانم که من باشم را هم می چینم و دیگر تمام میشود. بعد من دست بردم در سبزیجات باغچه و شروع به چیدن سبزیجات زرد رنگ از ساقه شدم بعددیدم تعدادی گل فکر میکنم سفید هم لابه لای سبزیجات بود.

    سلام و سپاس
    خواب دیدم کنار معلم پسرم پای باغچه مانندی نشسته ام و ظاهرا قرار بوده معلم به اولیا همه دانش آموزان سبزیجات بدهد و انگار گفته بودند سبزیجات مرا آماده کرده اند ولی در آن لحظه متوجه شدم که خانم معلم به نماینده کلاس که مادر یکی از بچه ها بود گفت سبزیجات این خانم که من باشم را هم می چینم و دیگر تمام میشود. بعد من دست بردم در سبزیجات باغچه و شروع به چیدن سبزیجات زرد رنگ از ساقه شدم بعددیدم تعدادی گل فکر میکنم سفید هم لابه لای سبزیجات بود. در خواب تصور می کردم سبزی خورش است نه سبزی خوردن.

    اس ام اس و عکس نوشته

    جملات فلسفی عاشقانه برای همسر

    ۱۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۶

    اس ام اس و عکس نوشته

    متن زیبا برای خوش آمد گویی به مهمان در عروسی

    ۱۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۴

    عکس نوشته اسم

    آلبوم عکس نوشته های اسم آوا برای پروفایل

    ۱۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۶

    اس ام اس و عکس نوشته

    جملات زیبا درباره شهیدان گمنام

    ۰۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۷

    عکس نوشته اسم

    عکس نوشته برای تبریک تولد اسم کوثر

    ۰۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۶

    اس ام اس و عکس نوشته

    متن زیبا برای هدیه دادن قرآن

    ۰۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۲

    اس ام اس و عکس نوشته

    متن ترکی استانبولی در مورد مادر+ ترجمه

    ۰۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۶

    اس ام اس و عکس نوشته

    متن ترکی استانبولی در مورد رفیق + ترجمه

    ۰۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۷

    اس ام اس و عکس نوشته

    آلبوم عکس های معما دار با جواب سری (2)

    ۰۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۹

    اس ام اس و عکس نوشته

    آلبوم عکس نوشته معما با جواب سری 1

    ۰۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۴

    اس ام اس و عکس نوشته

    جملات کوتاه تربیتی برای کودکان

    ۰۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۸

    اس ام اس و عکس نوشته

    متن درباره به دنیا آمدن فرزندم

    ۰۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۸

    اس ام اس و عکس نوشته

    متن شیطنت های کودکانه

    ۰۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۷

    اس ام اس و عکس نوشته

    متن درباره معصومیت کودک

    ۰۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۴

    اس ام اس و عکس نوشته

    متن درباره کسی که خودشو میگیره

    ۰۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۳

    اس ام اس و عکس نوشته

    جملات زیبا برای سپاس از خداوند

    ۰۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۷

    اس ام اس و عکس نوشته

    متن درباره ظلم به زنان

    ۰۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۶

    اس ام اس و عکس نوشته

    متن درباره خنده های فرزندم

    ۰۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۴

    اس ام اس و عکس نوشته

    متن عاشقانه و زیبا برای فرزندانم + عکس نوشته

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۷

    اس ام اس و عکس نوشته

    جملات آموزنده برای کودکان دبستانی

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۱

    اس ام اس و عکس نوشته

    متن شب بخیر برای عشقم

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۷

    اس ام اس و عکس نوشته

    متن صبح بخیر برای عشقم

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۳

    عکس نوشته اسم

    آلبوم عکس نوشته های اسم احتشام برای پروفایل

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۰

    متفرقه

    آموزش اصول اسب سواری بدون زین

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۴

    عکس نوشته اسم

    آلبوم عکس نوشته های اسم خالد برای پروفایل

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۸

    متفرقه

    نمونه متن تراکت تبلیغاتی فست فود

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۷

    متفرقه

    نمونه متن تراکت تبلیغاتی آتلیه عکاسی

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۸

    متفرقه

    نمونه متن درخواست انشعاب برق

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۶

    عکس نوشته اسم

    آلبوم عکس نوشته های اسم اتابک برای پروفایل

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱

    متفرقه

    نمونه متن درخواست رفع توقیف خودرو

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۹

    اس ام اس و عکس نوشته

    متن عاشقانه و زیبا برای فرزندانم + عکس نوشته

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۷

    اس ام اس و عکس نوشته

    جملات زیبا برای سپاس از خداوند

    ۰۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۷

    عکس نوشته اسم

    آلبوم عکس نوشته های اسم خالد برای پروفایل

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۸

    اس ام اس و عکس نوشته

    متن صبح بخیر برای عشقم

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۳

    اس ام اس و عکس نوشته

    متن درباره ظلم به زنان

    ۰۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۶

    اس ام اس و عکس نوشته

    متن شب بخیر برای عشقم

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۷

    عکس نوشته اسم

    آلبوم عکس نوشته های اسم احتشام برای پروفایل

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۰

    اس ام اس و عکس نوشته

    متن درباره کسی که خودشو میگیره

    ۰۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۳

    عکس نوشته اسم

    آلبوم عکس نوشته های اسم اتابک برای پروفایل

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱

    اس ام اس و عکس نوشته

    متن شیطنت های کودکانه

    ۰۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۷

    اس ام اس و عکس نوشته

    متن درباره خنده های فرزندم

    ۰۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۴

    اس ام اس و عکس نوشته

    آلبوم عکس نوشته معما با جواب سری 1

    ۰۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۴

    اس ام اس و عکس نوشته

    متن درباره به دنیا آمدن فرزندم

    ۰۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۸

    متفرقه

    آموزش اصول اسب سواری بدون زین

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۴

    اس ام اس و عکس نوشته

    جملات آموزنده برای کودکان دبستانی

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۱

    اس ام اس و عکس نوشته

    جملات کوتاه تربیتی برای کودکان

    ۰۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۸

    متفرقه

    نمونه متن تراکت تبلیغاتی آتلیه عکاسی

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۸

    اس ام اس و عکس نوشته

    متن ترکی استانبولی در مورد رفیق + ترجمه

    ۰۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۷

    اس ام اس و عکس نوشته

    آلبوم عکس های معما دار با جواب سری (2)

    ۰۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۹

    متفرقه

    نمونه متن درخواست انشعاب برق

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۶

    اس ام اس و عکس نوشته

    متن درباره معصومیت کودک

    ۰۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۴

    متفرقه

    نمونه متن تراکت تبلیغاتی فست فود

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۷

    متفرقه

    نمونه متن درخواست رفع توقیف خودرو

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۹

    اس ام اس و عکس نوشته

    متن زیبا برای هدیه دادن قرآن

    ۰۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۲

    اس ام اس و عکس نوشته

    متن ترکی استانبولی در مورد مادر+ ترجمه

    ۰۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۶

    عکس نوشته اسم

    آلبوم عکس نوشته های اسم آوا برای پروفایل

    ۱۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۶

    عکس نوشته اسم

    عکس نوشته برای تبریک تولد اسم کوثر

    ۰۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۶

    اس ام اس و عکس نوشته

    جملات زیبا درباره شهیدان گمنام

    ۰۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۷

    اس ام اس و عکس نوشته

    متن زیبا برای خوش آمد گویی به مهمان در عروسی

    ۱۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۴

    اس ام اس و عکس نوشته

    جملات فلسفی عاشقانه برای همسر

    ۱۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۶

    بیشتر

    اس ام اس و عکس نوشته

    جملات فلسفی عاشقانه برای همسر

    ۱۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۶

    اس ام اس و عکس نوشته

    متن زیبا برای خوش آمد گویی به مهمان در عروسی

    ۱۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۴

    اس ام اس و عکس نوشته

    جملات زیبا درباره شهیدان گمنام

    ۰۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۷

    اس ام اس و عکس نوشته

    متن زیبا برای هدیه دادن قرآن

    ۰۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۲

    اس ام اس و عکس نوشته

    متن ترکی استانبولی در مورد مادر+ ترجمه

    ۰۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۶

    اس ام اس و عکس نوشته

    متن ترکی استانبولی در مورد رفیق + ترجمه

    ۰۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۷

    اس ام اس و عکس نوشته

    آلبوم عکس های معما دار با جواب سری (2)

    ۰۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۹

    اس ام اس و عکس نوشته

    آلبوم عکس نوشته معما با جواب سری 1

    ۰۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۴

    اس ام اس و عکس نوشته

    جملات کوتاه تربیتی برای کودکان

    ۰۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۸

    اس ام اس و عکس نوشته

    متن درباره به دنیا آمدن فرزندم

    ۰۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۸

    اس ام اس و عکس نوشته

    متن شیطنت های کودکانه

    ۰۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۷

    اس ام اس و عکس نوشته

    متن درباره معصومیت کودک

    ۰۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۴

    اس ام اس و عکس نوشته

    متن درباره کسی که خودشو میگیره

    ۰۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۳

    اس ام اس و عکس نوشته

    جملات زیبا برای سپاس از خداوند

    ۰۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۷

    اس ام اس و عکس نوشته

    متن درباره ظلم به زنان

    ۰۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۶

    اس ام اس و عکس نوشته

    متن درباره خنده های فرزندم

    ۰۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۴

    اس ام اس و عکس نوشته

    متن عاشقانه و زیبا برای فرزندانم + عکس نوشته

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۷

    اس ام اس و عکس نوشته

    جملات آموزنده برای کودکان دبستانی

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۱


    طراحی قالب از PressCustomizr.

    در این پست از تعبیر خواب نماگرد مطالبی در رابطه با تعبیر خواب سبزیجات برای شما عزیزان آماده کرده ایم. دیدن هر سبزی تعبیر خواب اختصاصی خود را دارد. برای مطالعه تعبیر خواب ” تربچه ، اسفناج ، ریحان و  آویشن” می توانید به پست های قبلی ما سری بزنید. قبل از تعبیر و تفسیر خواب سبزی خوردن آن را از دیدگاه روانشناسی مطالعه کنید.

    تعبیر خواب سبزی خوردن + تعیبر خواب سبزی پاک کردن

    تعبیر خواب سبزیجات از دیدگاه روانشناسی یونگ (تحلیل رویا)

     

    در سر زمین رویاها آمده:

    تعبیر خواب سبزی تره خوردن

    خواب سبزی :

    1ـ کار سختی در انتظار شماست که ثمره اش ناچیز خواهد بود .

    2ـ امیدتان را از دست ندهید.

     

    در سر زمین رویاها آمده:

     

    بیشتر بدانید:تعبیر خواب تربچه – معنی خوردن ترب در خواب چیست؟

     

    تعبیرگری می‌گوید:

    تعبیر خوردن سبزی، فقر و بیماری و غم و اندوه می‌باشد

    آنلی بیتون می گوید:

    خوردن سبزیجات در خواب ، علامت آن است که هنگام خوشبختی و لذت بردن از زندگی درمی یابید که مورد سوء استفاده قرار گرفته اید .

    مولف می گوید:

    در سر زمین رویاها آمده:

    سبزی میخورید : پول از دست میدهید .

     

    در سر زمین رویاها آمده:

    سبزی میچینید : روح پس اندازگر شما باعث برطرف شدن نگرانی مالی خواهد شد.

    دیگران سبزی میچینند : مشاجره در پیش است .

     

    تعبیر خواب سبزی خوردن + تعیبر خواب سبزی پاک کردن

     

    آنلی بیتون می گوید:

    دیدن سبزیجات فاسد و پژمرده در خواب ، نشانه ابتلا به غم و اندوهی بی پایان است .

     

    تعبیر خواب سبزی تره خوردن

    آنلی بیتون می گوید:

    اگر دختری خواب ببیند برای تهیه شام سبزی پاک می‌کند، نشانه آن است که با مردی خوش برخورد و مهربان ازدواج خواهد کرد.

     

     شیخ طوسی می گوید:

     

    بیشتر بدانید: تعبیر خواب اسفناج، خوردن اسفناج در خواب چه تعبیری دارد؟

     

    محمد ابن سیرین بصری گوید:

    از تره ها آن چه به طعم تلخ و ناخوش بود، دلیل بر مضرت کند.

    منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

  • آیا در زمان پریودی امکان بارداری وجود دارد
  • لیلا برایت می گوید:

    دیدن تره در خواب، نشانه‏ى موفقیت در کارتان است.

     

    تعبیر خواب سبزی خوردن + تعیبر خواب سبزی پاک کردن

     

    خالد اصفهانی می گوید:

    اگر کسى به خواب بیند تره‏ فروشى کرد، تأویلش نیکو است، زیرا که به دست او کارى رود که همه‏ى خلق را بدان احتیاج بود و تره خوردن به خواب، بیمارى و مفلسى و غم و اندوه است.

     

    در سر زمین رویاها آمده:

     

    تعبیر خواب سبزی تره خوردن

    بیشتر بدانید: تعبیر خواب ریحان ، خوردن ریحان در خواب چه تعبیری دارد؟

     

    محمد ابن سیرین بصری گوید:

    خوردن تره دوغ به خواب، دلیل بر غم و اندوه کند.

     

    تعبیر گری می گوید:

    به نوشته معبران کهن دیدنش نشان فکر و خیال است و خوردن و داشتن آن دلیل غصه و نگرانی

     

    تعبیر خواب سبزی خوردن + تعیبر خواب سبزی پاک کردن

     

    معبران می گویند:

     

    بیشتر بدانید: تعبیر خواب آویشن، معنی دیدن آویشن در خواب چیست؟

     

    مطیعی تهرانی می گوید: 

    اگر در خواب شنبلیله ببینیم چه بخوریم، چه پاک کنیم، چه بخریم و چه از مزرعه بکنیم یا کسی به ما بدهد، فرق نمی‌کند، به هر حال مربی خشن و دلسوزی در زندگی ما پیدا می‌شود که البته وجودش مغتنم است.

     

    برای مشاهده جامع ترین منبع تعبیر خواب میتوانید به صفحه اصلی تعبیر خواب مراجعه نمایید یا صفحه تعبیر خواب کلمات با حرف آ مراجعه نمایید

     

    گرد آوری و تنظیم : نماگرد

    دیدگاه

    کلیه حقوق برای وب سایت نماگرد محفوظ می باشد و کپی فقط با ذکر لینک پست مجاز است.

    تعبیر خواب سبزی تره خوردن
    تعبیر خواب سبزی تره خوردن
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *