تشخیص روغن سیاه دانه اصل از تقلبی

دوره مقدماتی php
تشخیص روغن سیاه دانه اصل از تقلبی
تشخیص روغن سیاه دانه اصل از تقلبی

تماس بگیرید

05137238070

افزایش سایز اندام های بدن بدون نیاز به عمل جراحی و پزشک

درباره فواید و خواص جوز هندی چه میدانید !

مقایسه روغن زالو با روغن خراطین ( کدامیک بهتر است ؟ )

تشخیص روغن سیاه دانه اصل از تقلبی

دوره مقدماتی php

چای ماسالا و خواص بی نظیر این چای عجیب و غریب

آیا اثرات روغن خراطین ماندگار است ؟ ( پاسخ به سوالات شما )

درباره خواص و فواید به لیمو چه میدانید ؟

کانسیلر چیست ؟ بهترین کانسیلر ها کدامند ؟

افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی ( راه و روش ها )

افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان ( راه ها و روش ها )

خواص روغن کندش چیست ؟

تحویل اکسپرس

پرداخت مطمئن

ضمانت کیفیت

ضمانت بازگشت

تومان34,000

روغن سیاه دانه یک روغن بسیار عجیب ، با خاصییت های درمانی فراوان میباشد .

شما میتوانید ابتدا موارد  مصرف درمانی این محصول را مطالعه نمایید و  سپس با اطمینان به خرید این محصول اقدام بپردازید  .

۳۰ میلی لیتر

۹۱-۰۱۲۲

روغن سیاهدانه اصل ( Blackseed ) یک روغن با عملکرد معجزه آسا می باشد ، اگر تا به حال از روغن سیاه دانه اصل چیزی نشنیده اید حتما ادامه این مطلب را مطالعه نمایید . سیاه‌دانه، یا «شونیز» (انگلیسی: Nigella Sativa یا black seed) گیاهی یک‌ ساله و گلدار و بومی جنوب غربی آسیا است . در ایران این گیاه به‌ ویژه در اراک و اصفهان و خراسان به میزان زیادی یافت می شود  ، از دانه های این گیاه عجیب می توان به عنوان دارو برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده کرد . سیاه‌دانه از نسل گل‌ های ساعتی ( Ranunculales ) و تیرهٔ آلالگان و تیر بردان ( Ranunculaceae ) است دانه‌ اش دارای اثر قاعده‌ آور ، ضد کرم ، ضد باکتری ، مسهل و زیاد کننده ترشحات شیر است .

همچنین از روغن آن به عنوان روغن ترکیبی در سایر روغن ها برای افزایش رشد مو ، ترکیب سازی برای حجم دهندگی ، ساغل سازی و ترکیب آن با روغن گنه گنه برای از بین بردن درد های موضعی بسیار مفید است . در ادامه به بررسی کامل خواص روغن سیاه دانه ، ویژگی هایی که باعث شده است به عنوان یک روغن فراگیر مردم به یکدیگر پیشنهاد کنند و روش خرید روغن سیاه دانه می پردازیم .

 

 

 

 

 

تشخیص روغن سیاه دانه اصل از تقلبی

اگر در فصل های مختلف سال دچار حساسیت فصلی هستید کافیست سیاه دانه را در کنار غذا های تان داشته باشد . گفتنی است که بسیاری از اطباء طب سنتی بر این باورند که استفاده روزانه ۴ عدد دانه سیاهدانه در روز میتواند بطور کلی بسیاری از بیماری ها را که برخی از آنها در ذیل توضیح داده شده است بطور کامل برطرف نماید ، یکی از آنها از بین بردن کامل حساسیت است .

یکی از بیماری های که می تواند سلامتی و حیات ما را به خطر اندازد تنگی نفس است . اگر دچار این بیماری هستید دانه های سیاه دانه را با ماست میل کنید و یا از روغن سیاهدانه اصل برای ماساژ گلو و سینه تان استفاده کنید .

لازم به ذکر است از روغن سیاهدانه اصل آن برای درمان دیابت استفاده می شود و می تواند به طرز چشم گیری در روند سلامتی تان موثر باشد .

یکی از آزمایش هایی که در دانشگاه خاراگپور ( Kharagpor ) هند صورت گرفت نتایجی را برای محققان پدیدار ساخت :

آزمایش شنوز بر روی ۱۵ نفر از افرادی که مبتلا به مرض قند یا همان دیابت بودند صورت گرفت در این آزمایش از ۷ نفر آقا و ۸ نقر خانم مبتلا به دیابت با طیف مختلفی از شاخص قند خون که در آنها مصرف کننده انسولین و همچنین مصرف کننده دارو هایی همچون متفورمین و گلوکو نیز بودند انجام شد . آزمایش شنوز ۱ ماه و ۲۲ روز به طول انجامید و به کسانی که مورد آزمایش واقع شده بودند روزانه ۳ عدد سیاهدانه ( نه بیشتر نه کمتر ) را بصورت کوبیده شده و فاقد هرگونه ماده اضافی بصورت ناشتا مصرف می نمودند .  از سوی دیگر رژیم های لازم را نیز برای این افراد تهیه و آنهارا ملزم به رعایت رژیم نمودند

 

نتایج باور نکردنی این آزمایش نشان داد که سیاهدانه میتواند تا ۵ درصد شاخص قند خون را کنترل کند .

این آزمایش بر روی نشریه های معتبر دنیا از جمله نشریه نیویورک تایمز نیز برای بازدید عموم قرار داده شد .

طوری که همه ما می دانیم کاهش یافتن سیستم ایمنی بدن باعث بروز بیماری های مختلف می گردد که می تواند سلامتی انسان را برای مدت طولانی تهدید نماید . اگر سیاه دانه یا روغن سیاه دانه را استفاده کنید می توانید مانع بروز بیماری ها شوید . این روغن خارق العاده می تواند ایمنی بدن را به میزان قابل تَوجهی بالا ببرد .

 

  • عکس پروفایل مادر شوهر بدجنس
  • کبد چرب و بیماری های کبد از جمله زردی و هپاتیت می تواند برای سلامتی بسیار خطرناک باشد . اگر کبد به درستی فعالیت نکند بعد از مدتی متوجه خواهید شد که تاثیرات منفی آن بر دیگر اعضای بدن نیز نمایان گر شده است .

    خانم ها متاسفانه در سنین مختلف دچار بیماری های خاص زنانه از جمله سرطان سینه و یا سرطان رحم می شوند . برای این که از رادیکال های آزاد که در بدن در حال فعالیت هستند جلو گیری نمایید تا بیماری های سرطانی را پیش گیری کنید ، لازم است از روغن این دانه ها استفاده کنید . با افزایش ایمنی بدن به طرز عجیبی می تواند مانع فعالیت های رادیکال ها گشت .

    به جرات می توان گفت این روغن بارز ترین و مشهود ترین اثرش بر روی افزایش رشد موی شما را بر عهده دارد . اگر دچار ریزش مو هستید لازم است از روغن این دانه ها استفاده کنید . روغن سیاهدانه موجب شده تا رشد مو ها افزایش یابد و در مدت زمان کوتاهی مو های از دست رفته مجدد رشد نماید . علاوه بر این ها اگر از مژه ها و ابرو کم پشت رنج می برید هر شب از این روغن استفاده کنید .

     

    لازم به ذکر است این گیاه که از گیاهان جنوب غرب آسیا می باشد دارای خواص ضد انگل است . برای کودکانی که دچار انگل و باکتری های مضر هستند می توانید از عصارهاین گیاه استفاده کنید . علاوه بر این یک درمانگر فوق العاده قوی اسهال می باشد که می تواند در عرض چند دقیقه اختلال روده ها را از بین ببرد . همین طور می تواند برای درمان اسپاسم مفید واقع شود .

    این گیاه معجزه آسا برای خانم ها بسیار مفید می باشد که می تواند بسیاری از بیماری ها رفع نموده و باعث افزایش شیر در دوران شیر دهی گردد . برای افزایش شیر مادر بهتر است از عصاره این گیاه استفاده کنید .

    بیماری های قلبی عروقی که می توانند سبب اختلال در کار های روزمره شوند شما میتوانید درمان را با این روغن آغاز نمایید  . ویتامین های موجود در این گیاه از ضعیف شدن قلب و رگ های خون جلوگیری می کند .

    یکی از بهترین محافظت کننده های پوست در مقابل بیماری های پوستی می توان روغن این گیاه را مُعرفی نمود . برای داشتن پوستی شفاف و عاری از آکنه و جوش لازم است از روغن این گیاه به طور مرتب استفاده نماید . مواد معدنی موجود در این گیاه می تواند پوست را شاداب و جوان نگهدارد .

     

    یکی دیگر از بیماری های که دامن گیر عده زیادی از افراد می باشد کُلسترول است . این کلسترول می تواند باعث بیماری های قلبی ، عروقی و کبدی شود علاوه بر آن می تواند به کیسه صفرا نیز آسیب یرساند . برای این که مانع بروز کلسترول شوید لازم است در درجه اول رژیم غذایی مناسبی را نظر گرفته و در کنار آن سیاه دانه میل کنید . این گیاه به طور اعجاب انگیزی می تواند برای بدن مفید باشد و از بروز این گونه از بیماری های جلوگیری نماید .

    تشخیص روغن سیاه دانه اصل از تقلبی

    اگر از التهاب و مشکلات دهان و لثه رنج می برید بهتر است از سیاه دانه استفاده کنید . این گیاه با خواص ضد باکتریایی که دارد می تواند به درمان بیماری لثه بپردازد . علاوه بر این منبع غنی از ویتامین c بوده که برای دهان و لثه بسیار مفید است .

    عده زیادی از افراد به این باور اند که لک و پیس های سطح پوست قابل درمان نخواهد بود . اما باید بیان نماییم که با استفاده از معجزات طبیعت همچون روغن سیاهدانه اصل می توانید لک های پوست تان را برای همیشه فراموش کنید . علاوه برای این می تواند برای جوش سر سیاه مفید واقع شود . اگر از روغن این گیاه هر شب بر روی پوست صورت تان استفاده کنیدمی توانید آکنه ها را از بین ببرید .

    برای افرادی که از درد های مفصلی چون آرتریت یا خستگی های مزمن رنج می برند لازم است از این گیاه در وعده غذایی خود استفاده نمایند .

    یکی از اجاب انگیز ترین خواص این گیاه می تواند به خارج ساختن جنین سقط شده یا مرده در شکم مادر اشاره نمود .

    افرادی که از نفخ و اسپاسم های زیاد معده و یا روده ها رنج می برند می تواند بعد از وعده غذایی خو از دانه های سیاه دانه استفاده نمایند . اگر دچار گرفتگی عضلات شده اید بهتر است از دمنوش آن استفاده کرد و روغن آن را بر روی آن ناحیه ماساژ دهید . با این که متوجه خواص  فوق العاده دانه های سیاه دانه خواهید شد .

     

    این روغن میتواند بینی گرفته در اثر سرما خوردگی  را تا حد بسیاری درمان کند . چکاندن روغن در بینی ، گرفتگی بینی را باز می کند و در فلح اعصاب بسیار موثر است .

     

    خواص خوردن روغن سیاه دانه  در دفع سنگ های ادراری ، سنگ کلیه ، سوزش ادرار و بزرگی پروستات بسیار موثر است .

     

    روغن سیاه دانه بصورت مالیدنی که استفاده آن مشخص است ، اما در حالت مصرف خوراکی میزان مصرف در سرد مزاجان تا ۸ گرم می باشد ، در افراد گرم مزاج ۲ گرم می باشد .

     

    بر طبق صحبت های استیفن بیتز دانشمند مصری روغن سیاه دانه مصرف متعادل آن هیچگونه ضرری در پی نخواهد داشت .

     

     

    متاسفانه اکثر فروشگاه ها جهت سو استفاده از مشتریان این روغن را با روغن زیتون مخلوط نموده و از اثر آن می کاهند. این عمل بوی روغن سیاه دانه را با روغن زیتون ترکیب می کند . لازمه خرید و سفارش روغن سیاهدانه اصل ، خرید از یک فروشگاه معتبر می باشد . خوشبختانه فروشگاه رویکا دارای نماد اعتماد الکترونیک و تاییدیه از سازمان نظارت بر کیفیت کالا میباشد . بدین ترتیب میتوانید  روغن سیاه دانه اصل را با خیال راحت از این فروشگاه سفارش دهید . دقت نمایید که هیچ گرانی دلالت بر خوب بودن ندارد و هیچ ارزانی بی حکمت نیست . اگر روغن سیاه دانه اصل رویکا را ۱ یار استفاده کنید ، برای همیشه مشتری فروشگاه رویکا خواهید شد .

     

     

    فروشگاه رویکا تمامی محصولات ارگانیک خود را با ضمانت اصالت در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد .

     

    برای خرید می توانید از بالای همین صفحه گزینه افزودن به سبد خرید را کلیک و به صفحه تکمیل فرم اطلاعات رفته سفارش را تکمیل نمایید .

     

    شما می توانید با کارشناسان فروشگاه اینترنتی رویکا تماس بگیرید و روغن سیاه دانه خود را سفارش دهید .

     

    تلفن ثبت سفارش و مشاوره

     

    ۰۲۱۲۸۴۲۳۳

     

    همچنین می توانید با مراجعه به صفحه ما در تلگرام ویا اینستا گرام محصول خود را انتخاب و از همانجا سفارش دهید .

     

    این محصول کاملا تایید شده می باشد و دارای گارانتی عدم رضایت است . فروشگاه اینترنتی رویکا این روغن سیاه دانه را به صورت کاملا گارانتی شده برای شما ارسال و شما می توانید. پرداخت را به صورت آنلاین و یا درب منزل انجام دهید . همچنین فروشگاه اینترنتی رویکا تنها فروشگاه اینترنتی دارای گرید A می باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیک است . پس شما می توانید با خیال راحت این محصول را سفارش دهید .

     

     

     

     

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Your Ratingرای دهیدعالیخوبمتوسطنه خیلی بدVery Poor



    سلام
    چرا روغن کندش بین روغن های شما نیست؟

    با سلام به زودی اضافه خواهد شد

    سلام مدت ماندگاری روغن سیاهدانه چقدر است؟
    بیش از یکسال یا کمتر؟

    منظور از ماندگاری تاریخ انقضای روغن سياهدانه است ؟

    فروشگاه اینترنتی رویکا ، با هدف رضایت خاطر شما عزیزان پا به عرصه فعالیت فروش کلیه محصولات بصورت اینترنتی نمود . تمامی فعالیت ها رویکا از سوری سازمان مدیریت و نظارت بر روی کسب و کار اینترنتی نظارت میگردد .
    امید است تا بتوانیم قسمتی کوچک از نیاز های شما هموطنان عزیز را رفع نماییم .

    انبار مرکزی فروشگاه : مشهد ، کلاهدوز ۲۳ پلاک ۴۹

    05137238070 – 021284233

    info[@]royka[.]ir

    پاسخگویی 24 ساعته در تمام ساعات روز

    ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برای آگاهی از جدیدترین اخبار برندها و دریافت تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه، در خبرنامه سایت عضو شوید

    تمامی حقوق این وبسایت متعلق به فروشگاه رویکا میباشد

    امروزه موادغذایی هایی که می خریم ویا می بینیم ممکن است در واقع همان چیزی که تصور می کنیم نباشند چون غذاهای تقلبی بسیار رایج شده است. اما با استفاده از یکسری ترفندها می توانیم کاری کنیم که کلاه سرمان نرود. پودر قهوه متقلبان به پودر قهوه ممکن است پودر جو، گندم و سویا هم اضافه کنند و حتی برای کاهش هزینه تولید آن براده چوب هم به پودر قهوه اضافه می کنند. راه حل اگر می خواهید قهوه تقلبی مصرف نکنید خودتان دانه های قهوه را بخرید و آسیاب کنید. آب انار در توضیحات روی بطری نوشته شده که آبمیوه صد در صد طبیعی است. اما در واقع اکثرا آب انارها با آب سیب و یا آب ترکیب شده است.

    راه حل هنگام خرید آب انار ابتدا مواد تشکیل دهنده روی بطری را بخوانید و بعد به مقدار و نسبت آب لیمو توجه کنید تا متوجه شوید که آیا اطلاعات روی بطری درست است یا خیر. روغن زیتون گاهی اوقات پول زیادی برای خرید روغن زیتون هزینه می کنید اما در واقع روغنی که خریده اید روغن سویا یا ذرت است. راه حل مقداری روغن داخل لیوان بریزید و در یخچال قرار دهید. اگر روغن طبیعی باشد بعد از مدتی رسوب می کند. پنیر پارمسان در پنیر پارمسان ممکن است 10 درصد تراشه های چوبی به کار رفته باشد. حتی ممکن است پنیر ارزان قیمتی را به عنوان پنیر اصل پارمسان در فروشگاه ها جا بزنند. راه حل هنگام خرید پنیر یک بسته کامل بخرید و مواد تشکیل دهنده روی آن را بخوانید. عسل عسل های تقلبی معمولا با شربت هایی که حاوی فروکتوز بالایی هستند رقیق شده اند.

     

    تشخیص روغن سیاه دانه اصل از تقلبی

    راه حل دستور نگهداری عسل را روی شیشه بخوانید. عسل های طبیعی نیاز نیست در یخچال نگهداری شوند. برنج در میان غذاهای تقلبی خطرناک ترین آن ها برنج تقلبی است. برنج تقلبی از ترکیب نشاسته و پلاستیک ساخته می شوند. شکل و اندازه این برنج ها درست مانند برنج اصل است. راه حل برنج مصنوعی در آب ته نشین نمی شود و مثل پلاستیک سوزانده می شود. هنگام خرید به کارخانه روی بسته برنج دقت کنید.

    46,000 تومان

    روغن سیاه دانه با ویژگی های فوق العاده ای که دارد ، در طول زمان همیشه به عنوانی روغنی شفابخش یاد می شده است. روغن سیاه دانه خواصی فوق العاده برای سلامتی پوست ، مو و بدن دارد.

    برای خرید این محصول هم میتوانید به صورت پرداخت در محل  و هم به صورت پرداخت کارت به کارت (ارسال سریع ) اقدام کنید .

    برای ثبت سفارش یا گزینه افزودن به سبد خرید را فشار دهید یا با شماره های 09157788752 – 09157788753 تماس بگیرید .

    روغن سیاه دانه در طول زمان همیشه به عنوانی روغنی شفابخش یاد شده است.

    تشخیص روغن سیاه دانه اصل از تقلبی

    در زمان های قدیم یعنی حدود 2000 سال پیش مردم از ضماد بذر سیاه دانه به عنوان دارو استفاده می کردند .

    لیکن امروزه از روغن سیاه دانه که کاربردی به نسبت ساده و راحت تر دارد استفاده می کنند .

    روغن سیاه دانه دارای خواص فراوانی است و در متون طبی تاکید زیادی بر استفاده از آن وجود دارد .

    این ماده یک ضد عفونی کننده عالی ست که برای مبارزه با عفونت و تقویت سیستم ایمنی بدن به کار میرود.

    از دانه های سیاه دانه برای درمان دندان درد ، آبثه و عفونت دهان استفاده می شده است .

    امروزه بیشتر کاربرد روغن سیاه دانه برای درمان آرتریت ، آسم ، دیابت و فشار خون بالا می باشد .

    شواهدی مبنی بر تاثیر روغن سیاه دانه در مبارزه با سرطان و کاهش تورم و واکنش های آلرژیک وجود دارد

    هر چند این فواید اثبات نشده اند ولی استفاده از روغن برای بسیاری افراد با این خواص همراه بوده است .

    سیاه دانه یک داروخانه کوچک است و خواص این بذر کوچک باعث تعجب همگان است .

    روغن سیاه دانه فواید زیادی در سلامتی و زیبایی پوست ، مو و بدن دارد که در ادامه آن ها را بیان می کنیم .

    همانطور که بیان شد روغن سیاه دانه خواص بسیار زیادی دارد که بیان تمام آنها ممکن نیست .

    موارد بالا از 10 مورد از خواص روغن سیاه دانه اصل است. روغن خالص و اصل باید تمام خواص بالا را داشته باشد.

    این خواص محبوب ترین کاربرد های روغن سیاه دانه است که به طور کلی بیان شده است .

    در ادامه به بررسی و تشریح کامل هر خاصیت میپردازیم.

    نکته مهم در جهت سهولت و احساس امنیت مشتریان عزیز ، سیستم پرداخت در محل در این فروشگاه فعال شد. هم اکنون میتوانید به 3 روش آنلاین ، کارت به کارت و پرداخت در محل صورت حساب خود را تسویه کنید. سفارش پرداخت در محل را هم به صورت تلفنی و هم با گزینه افزودن به سبد خرید در بالای این صفحه میتوانید تکمیل کنید.

    در سلامتی و زیبایی مو پارامتر های زیادی دخیل هستند که باید به آنها توجه کرد .

    برای داشتن موهایی درخشان و زیبا باید ابتدا بدانید که علل مشکلات مو شما چیست .

    عده ای به صورت ژنتیکی دارای موهای کم پشت هستند و عده ای دیگر موهای خود را به مرور از دست داده اند .

    با توجه به این موضوع آیا میتوان برای هر دوی این افراد نسخه ای مشابه پیچید ؟!

    بنابراین اولین گام در از بین بردن هر مشکلی شناخت علل آن و حذف آن علت هاست .

    پس از آن میتوان راه های جانبی را برای از بین بردن آثار علل قبلی به کار برد تا به حالت اولیه بازگردد .

    بنابراین در این قسمت بخش های مختلف سلامت مو که با روغن سیاه دانه تامین میشود را بیان می کنیم .

    بسیاری از افراد روغن سیاه دانه اصل را به واسطه رنگ آن می شناسند .

    باید به این دسته از افراد بگوییم که ترکیب روغن سیاه دانه و روغن هلیله سیاه برای مو معجزه میکند .

    تشخیص روغن سیاه دانه اصل از تقلبی

    این دو روغن مو های خاکستری را کامل به رنگ سیاه تبدیل میکنند .

    ترکیب روغن کندش و روغن سیاه دانه نیز به عنوان روغن ترکیبی مخصوص برای رشد مو استفاده میشود .

    بنابراین همانطور که بیان شد این روغن برای مو خواص و فواید بی شماری دارد .

    نکته مهمی در سلامت مو باید به آن توجه کرد ، اهمیت به سلامت پوست سر است .

    از آنجا که پوست سر بستر رشد مو و محل قرارگیری فولیکول های مو است تاثیر زیادی در سلامت مو دارد .

    استفاده از روغن سیاه دانه به علت ضد باکتری بودن و غنی بودن از مواد غذایی ضروری میتواند.

    سلامت پوست سر را تامین کند و از آن در برابر آلودگی و باکتری ها محافظت کند .

    روغن سیاه دانه جریان خون را در پوست سر افزایش داده و تغذیه رسانی به مو را افزایش می دهد .

    به طور کلی اگر به دنبال راهکاری خانگی و ساده برای رفع مشکلات مو هستید از این روغن غافل نشوید.

    روغن سیاه دانه از بهترین مواد طبیعی برای درمان عارضه ها و بیماری های مختلف پوستی است.

  • آیا گردو برای سرماخوردگی خوب است
  • از این رو برای حفظ سلامت پوست سر نیز خواص ویژه ای به همراه خواهد داشت .

    این روغن به صورت متمرکز برای جلوگیری از مشکلاتمو به ویژه سفیدی زود رس آن کاربرد دارد .

    برای افرادی که به طور ژنتیکی سفید شدن مو در آن ها در سنین پایین آغاز میشود .

    هیچ متدی کارآ تر از مصرف منظم روغن سیاه دانه برای رفع سفیدی مو نخواهد بود.

    از علل ریزش مو ، ضعف و ناتوانی فولیکول های مو است.

    روغن سیاه دانه با تقویت فولیکول های مو سبب افزایش رشد مو و جلوگیری از ریزش مو میشود.

    این روغن مو ها را به خوبی تغذیه کرده و تمامی مواد معدنی مورد نیاز را در اختیار آن ها قرار می دهد .

    روغن سیاهدانه دارای اسید های چرب ضروری است که حضور آن ها باعث افزایش رشد مو می شود .

    بنابراین استفاده از این روغن فوق العاده علاوه بر توقف ریزش مو سبب رشد و پرپشت شدن مو نیز میشود.

    مواد معدنی فراوانی در سیاهدانه وجود دارد که وارد روغن آن نیز میشود .

    تشخیص روغن سیاه دانه اصل از تقلبی

    روغن سیاه دانه که به صورت کاملا ارگانیک تهیه شده باشد تمامی خواص سیاهدانه را حفظ میکند .

    سیاه دانه داروخانه ای کوچک است که برای درمان بسیاری از بیماری های مو به کار میرود .

    این روغن معمولا به رنگ تیره است و بوی سیاه دانه کاملا از آن به مشام میرسد .

    ریزش مو به عوامل متعددی ایجاد میشود که عدم تغذیه فولیکول مو از مهم ترین آن هاست .

    برای جلوگیری از آثار سوء عدم تغذیه مو ، از مواد طبیعی مراقبتی استفاده میشود .

    یکی از بهترین این روغن ها روغن سیاه دانه اصل برند ویسکا اویل است .

    یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد با آن مواجه هستند شوره سر است که بسیار خجالت آور است .

    علت بروز شوره سر معمولا خشکی پوست سر و یا قارچ های میکروسکپی هستند .

    روغن سیاه دانه با دارا بودن خاصیت ضد قارچی به خوبی از پس حذف شوره سر بر می آید .

    این روغن یک مرطوب کننده قوی است که باعث میشود خشکی پوست سر از بین برود .

    روغن سیاه دانه با ملکول های ریز خود به راحتی وارد منافذ پوست شده و از شوره سر جلوگیری می کند .

    برای رفع این مشکل به زمان بسیار کمی در حدود یک ماه نیاز خواهید داشت .

    در این دوره مصرف استفاده منظم از روغن سیاه دانه تاثیر بسیار چشم گیری خواهد داشت .

    نقش سیاه دانه در مهار رشد باکتری و قارچ های میکروسکپی غیر قابل انکار است .

    این روند میتواند در کمتر از یک ماه میزان شوره سر را تا 70 درصد کاهش دهد که بسیار چشمگیر است.

    در کنار این خاصیت از روغن سیاه دانه خواص دیگری نیز برای مو به همراه خواهد داشت .

    تقویت موی آسیب دیده ، پرپشت شدن مو و جلوگیری از سفید شدن مو از جمله این خواص هستند .

    همانطور که بیان شد روغن سیاه دانه سریع وارد منافذ پوست سر می شود و آن را از خشکی رها می کند .

    این روغن با فواید زیاد خود میتواند از موخوره جلوگیری کند و سبب رطوبت رسانی به مو شود .

    آبرسانی از ویژگی های بسیار خاص روغن سیاه دانه است .

    این روغن نفوذ سریعی در پوست سر دارد و آن را هیدراته نگه میدارد .

    بسیاری از مشکلات مو مانند موخوره ناشی از خشکی و بی آبی بدن است .

    این خشکی معمولا با پوست پوست شدن یا حساس بودن پوست بروز میکند.

    افرادی که دارای پوست سر خشک هستند طبعا موهای نازک و شکننده ای نیز خواهد داشت.

    در صورت حاد شدن این بی آبی پوست شاهد ریزش شدید مو و آسیب جدی به آن خواهیم بود .

    یکی از روش های تحسین شده طب سنتی برای رفع این مشکلات روغن درمانی است .

    روغن های طبیع سرشار از مواد چرب مفید و زود جذب هستند که به بافت مو نفوذ می کنند.

    این مواد رطوبت را در بافت مو نگه داشته و از خشکی آن جلوگیری میکنند .

    ویژگی انحصاری روغن سیاه دانه برای مو و در حوزه مراقبت از موها همین است .

    جلوگیری از سفید شدن موها در فاصله زمانی کم که معمولا دلایل ارثی دارد .

    این روغن در طولانی مدت به مو ها استحکام میبخشد و از خروج رنگدانه ها جلوگیری میکند.

    به همین دلیل در یونان و مصر باستان بانوان همواره از این روغن استفاده کرده اند

    و شواهد حاکی از آن است که این بانوان در سنین بالا نیز با سفید شدن مو مواجه نمیشدند .

    سفید شدن مو در بسیاری از مواد ناشی از تغذیه نادرست و نامطلوب است .

    مواد غذایی مورد استفاده شما پس از ژنتیک مهم ترین عامل در سفید شدن موهاست .

    چرا که در صورت عدم قرار گیری برخی از املاح و ترکیبات ضروری مو رو به سفیدی خواهد رفت.

    البته تاثیر استرس و تنش های مداوم در تسریع روند خروج پیگمنت ها از تا مو قابل انکار نیست .

    روغن سیاه دانه اصل دانه های رنگی داخت مو را تثبیت میکند و از خروج آن جلوگیری میکند .

    از این خاصیت حتی برای رنگ های مصنوعی و شیمایی نیز میتوان بهره برد .

    افزودن مقداری از روغن سیاه دانه به ترکیب رنگ مو باعث تاثیر بهتر میشو .

    در هر زمانی مصرف مرتب و مداوم از این روغن به تثبیت رنگ موی رنگ شده کمک میکند.

    فواید روغن سیاه دانه در حوزه سلامت پوست بسیار قابل توجه است و نباید از آن گذشت .

    این خواص در حالت کلی بیشتر جنبه مراقبتی از پوست دارد و عامل پیشگیرانه است .

    ولی در برخی از موارد به عنوان دارویی طبیعی برای درمان بیماری پوستی کاربرد دارد .

    روغن سیاه دانه یک آبرسان قوی ست که برای رفع خشکی پوست به کار میرود .

    خواص ضد باکتری این روغن بیشتر از هر ماده ای مورد توجه است و محبوبیت زیادی دارد .

    از این خاصیت بیشتر برای درمان عفونت های پوست و یا ضد عفونی کردن زخم ها استفاده میشود .

    خواص این روغن در پیشگیری از برزو جوش های زیر پوستی و چرکی نیز به همین خاصیت باز میگردد .

    روغن سیاه دانه ضد التهاب و تورم پوست است و برای دمان اگزما و بیماری صدف مفید است .

    و آثار این بیماری های پوستی را تا حد زیادی کاهش داده و پوست را ایمن میکند .

    بنابراین باید با دقت و حوصله بیشتری آن را دنبال کنید و جدی بگیرید .

    سیاه دانه سر شار از مواد مغذی است که تاثیرات بسزایی بر زیبایی شما خواهد گذاشت .

    این تاثیرات را میتوان به صورت زیر بیان کرد .

    از آنجا که مهمترین عامل جوش و آکنه آلودگی و باکتری ها هستند ،

    با تکیه بر خواص ضد باکتری روغن سیاه دانه میتوان برای از بین بردن جوش ها روی آن حساب باز کرد .

    به علاوه خاصیت ضد التهابی این روغن به تدریج قرمزی و جای جوش را از بین می برد .

    این روغن منافذ پوست را پاکسازی کرده و چربی را در سطح پوست کنترل میکند .

    روزانه چند قطره روغن را روی جوش ماساژ دهید تا نتایج آن شما را شگفت زده کند .

    تیرگی پوست به علل متفاوتی مانند عوامل هورمونی ، آفتاب سوختگی و پیری پوست ایجاد می شود .

    وابسته به اینکه این تیرگی در کدام قسمت از بدن باشد نیز روش های متفاوتی برای درمان وجود دارد .

    لیکن روغن سیاه دانه را میتوان برای روشن شدن پوست کلیه قسمت های بدن به کار برد .

    هرچند این تیرگی ها علل متفاوتی نسبت به یکدیگر داشته باشند .

    این خاصیت ناشی از آنتی اکسیدان ها و اسیدهای آمینه سرشار در این این روغن است.

    وجود مقادیر زیادی ویتامین A در روغن سیاه دانه عاملی ست که پوست را بازسازی و روشن می کند .

    روغن سیاه دانه دارای مقادیر زیادی از ویتامین های مختلف مانند E و B و A می باشد.

    این روغن دارای بیش از 100 نوع ماده معدنی است که به راحتی وارد پوست شده و آن را تغذیه می کنند .

    روغن سیاه دانه باعث تعدیل تولید ملانین پوست شده و به آن خاصیت الاستیسیته می دهد .

    از این رو به تدریج با مصرف روغن سیاه دانه از شر چین و چروک های پوست راحت شوید .

    چاقی و اضافه وزن یک مشکل جهانی است و امروزه بسیاری از افراد با آن درگیرند .

    چاق بودن ممکن است منجر به بروز بیماری های زیادی نظیر مشکلات قلبی در افراد شود .

    روغن سیاه دانه در زمینه کاهش وزن نیز بسیار کارآمد است.

    البته باید بدانید که استفاده از روغن سیاه دانه برای کاهش وزن به صورت خوراکی می باشد .

    این روغن با کاهش اشتها ، جذب گلوکر در روده و کاهش کلسترول به کاهش وزن کمک قابل توجهی میکند.

    با استفاده از روغن سیاه دانه برای کاهش وزن میتوانید از آثار مثبت دیگر آن مانند تنظیم قند خون بهره مند شوید .

    سیاه دانه درمانی برای تمامی مشکلات است هیچ چیز جز “مرگ” توان مقاومت در برابر این ماده را ندارد !

    شاید اغراق آمیز به نظر رسد اما روغن سیاه دانه از تمام دارو های شیمیایی درمان آسم موثر تر عمل می کند .

    یکی از خواص روغن سیاه دانه خاصیت ضد آلرژی این ماده است. با کمک روغن سیاه دانه شاهد بهبود

    آسم و آلرژی های دیگر خواهید بود. همچنین مصرف دانه سیاه دانه نیز در این امر موثر است.

    شاید دیده باشید که برای درد مفاصل به عنوان روغن ماساژ از روغن سیاه دانه استفاده میکنند .

    بله ، روغن سیاه دانه یکی از روغن های مخصوص ضد درد و التیام درد مفاصل است .

    این روغن به عنوان روغن ماساژ به همراه روغن شتر مرغ و خشخاش برای درد مانند آب روی آتش است .

    بسیاری از افرادی که رماتیسم مفصلی دارند از ترکیب روغن سیاه دانه و خشخاش برای درد استفاده میکنند.

    مصرف الکل و برخی از مواد صنعتی سبب آسیب به کبد میشود.

    کبد یکی از مهم ترین اندام های بدن است ، این عضو نقش تصفیه خون را بر عهده دارد.

    روغن سیاه دانه خاصیت محافظت از کبد در برابر آسیب های مختلف را دارد.

    بنابراین با مصرف روغن سیاه دانه شما سلامت کبد خود را تضمین کرده اید.

    به یاد داشته باشید که مصرف این روغن به دو صورت خوراکی و موضعی می باشد

    که برای رفع مشکلات داخلی معمولا باید به صورت خوارکی مورد استفاده قرار بگیرد .

    برای این منظور میتوان روزانه مقدار چند گرم از روغن سیاه دانه را درون کپسول ریخته و آن را با آب میل کنید .

    تا در طولانی مدت شاهد عملکرد مثبت آن بر روی ارگان های مختلف بدن باشید .

    عدم هضم کامل غذا میتواند مشکلات زیادی برای افراد ایجاد کند و دردسر ساز باشد .

    عملکرد سیستم گوارش تاثیر مستقیم بر حالات عصبی افراد داشته و روی آن تاثیر زیادی دارد .

    عدم تکمیل فرآیند هضم مواد غذایی منجر به اخلال در سیستم جذب و دفع آن ها خواهد بود .

    مشکلاتی مانند نفخ شکم و یبوست از جمله مکلات شایع در پی عدم هضم مواد غذایی است .

    روغن سیاه دانه با کاهش گاز و التهاب و درد معده سبب راحت تر هضم شدن غذا میشود.

    مصرف این روغن همچنین سبب کاهش احتمال بروز سرطان روده بزرگ میشود.

    برای این منظور روغن سیاه دانه باید به صورت خوراکی مورد استفاده قرار گیرد .

    دیابت بیمار مزمنی است که با سطح بالای قند خون شناخته می شود .

    این بیماری به علت کاهش تولید انسولین در بدن و کاهش حساسیت اندام های هدف به هورمون ها رخ میدهد.

    تکرر ادرار ، سرگیجه ، تشنگی و کاهش وزن از نشانه های رایج این بیماری هستند .

    مصرف روغن سیاه دانه با تنظیم مقدار گلوکز و انسولین موجود در خون ، به درمان انواع دیابت کمک میکند.

    ترکیبات موجود در روغن سیاهدانه باعث کاهش آسیب به سلول های بتای پانکراس می شود .

    این سلول ها در واقع مسئول تولید انسولین هستند و از این طریق از کاهش انسولین جلوگیری میشود .

    این روغن حساسیت سلول های کبد را به هورمون انسولین افزایش میدهد و از دیابت نوع 2 پیشگیری میکند .

    روغن سیاه دانه دارای ترکیبات آنتی اکسیدانی است که از پانکراس در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند .

    نکته قابل توجه این است که روغن سیاه دانه عوارض جانبی ندارد و به خوبی جایگزین نمونه های شیمیایی میشود .

    یک از مهمترین ویژگی های روغن سیاه دانه که در طول دوران های مختلف مورد استقبال بوده است ،

    خاصیت ضد باکتریایی و آنتی اکسیدانی روغن سیاه دانه اصل می باشد .

    به واسطه دارا بودن این ویژگی ها روغن مذبور به یکی از کاربردی ترین مواد ضد عفونی کننده مبدل گشته است .

    روغن سیاه دانه روند بهبود زخم ها را تسریع میکند و باعث ضدعفونی کردن محل زخم می شود .

    به این ترتیب از نفوذ باکتری ها به لایه های زیرین پوست و چرکی شدن آن جلوگیری می شود .

    این روغن با خاصیت ضد التهابی خود نیز سوزش و قرمزی را کاهش خواهد داد و از بروز قارچ جلوگیری می کند .

    همانطور که بیان شد یکی از کاربرد های روغن سیاه دانه اصل توانایی آن در کاهش کلسترول خون است .

    کلسترول در واقع به چربی های مضر اطلاق می شود که منجر به انسداد عروق شده

    و عملکرد قلب و سیستم خون رسانی را مختل میکند و باعث بروز بیماری های بسیاری خواهد شد .

    از ترکیبات مهم موجود در روغن سیاه دانه ، تیموکینون نام دارد.

    این ماده با تنظیم فشار خون و مقدار کلسترول موجود در خون کمک زیادی به سالم ماندن قلب میکند.

    از این رو نقش مهمی در جلوگیری از انواع بیماری های قلبی و عروقی دارد .

    علاوه بر تیموکینون ، این روغن حاوی ویتامین B و آنتی اکسیدان نیز می باشد.

    همین امر سبب افزایش سطح ایمنی بدن و کمک به ایمنی بدن در دفع بیماری ها است.

    به طور کلی استفاده از روغن سیاه دانه چه به صورت خوراکی و چه موضعی سطح ایمنی بدن را افزایش میدهد .

    برای مثال هنگامی که روغن را بر روی پوست استفاده می کنید ، به صورت لایه ای روی آن می نشیند .

    این لایه مانند سدی در برابر کلیه عوامل بیماری زا و آلوده از پوست محافضت خواهند کرد .

    نمونه دیگر نیز مصرف خوراکی روغن سیاه دانه است که باعث بهبود عمکرد گلبول های سفید خون شده و سیستم ایمنی بدن را ارتقا می دهد

    شاید جالب باشد بدانید که روغن سیاه دانه یکی از بهترین مواد طبیعی برا افزایش میل جنسی بانوان است .

    به علاوه این روغن تاثیر شگرفی در سلامت دستگاه تناسلی زنان داشته و آن را تقویت میکند .

    در واقع ارتباط مستقیمی بین بهبود باروری و مصرف سیاهدانه و مشتقات آن وجو دارد .

    خواص روغن مذبور در بهبود وضعیت سلامت بانوان به شرح زیر است :

    یکی از مهمترین و شایع ترین مشکلاتی که اکثر خانم ها با آن مواجهند ، عفونت رحم است .

    محیط گرم و مرطوب واژن بهترین مکان برای رشد و نمو انواع قارچ ها و باکتری هاست .

    در صورتی که مراقبت های لازم برای جلوگیری از رشد این عوامل انجام نشود ، قطعا مشکلات زیادی ایجاد میکند.

    مصرف موضعی روغن سیاه دانه و یا مصرف سیاهدانه به صورت شیاف میتواند مفید باشد .

    خواص ضد باکتریایی این ماده در اینجا کمک کننده است و به سرعت عفونت را کنترل میکند .

    این خاصیت در واقع مربوط به سیاه دانه است و معمولا به صورت خوراکی مصرف می شود .

    برای افزایش این خاصیت معمولا سیاهدانه در ترکیب با عسل استفاده میشود .

    این معجون باعث افزایش ترشح هورمون های جنسی و تعدیل آن می شود و بر میل جنسی تاثیرگذار است .

    دردهای دوران قاعدگی و حتی زایمان ، از بدترین دردهایی است که بانوان تجربه میکنند .

    گاها این درد غیرقابل تحمل است و باعث بی حالی و تضعیف قدرت فرد می شود و باعث بیهوشی می شود .

    سیاه دانه با طبع گرم خود تاثیر بسزایی در کاهش این درد ها دارد و به شدت بر مصرف آن تاکید میشود .

    برای این منظور ، ماساژ ناحیه زیرشکم با روغن سیاه دانه خالص و طبیعی سریعا درد را بهبود می دهد .

    مصرف مخلوط سیاهدانه و عسل در هفته پیش از شروع قاعدگی نیز در جلوگیری از درد حم موثر است .

    علاوه به کمک بر سلامت کلی بدن ، سیاهدانه خواص اختصاصی برای تامین سلامت آقایان دارد .

    در این مجموعه خواص ، تاکید بر سلامت جنسی آقایان و بهبود شرایط هورمون های مردانه است .

    به طور کلی میتوان خواص روغن را در پارامتر های زیر برای بهبود کیفیت و سلامت جنسی بررسی کرد :

    هورمون های جنسی مردانه ، در واقع نقطه تمایز بین مرد و زن است که باعث بروز خصوصیات مردانه می شود .

    خصوصیاتی مانند استخوان های درشت تر ، ریش و سبیل ، تقویت بافت عضلات و … ناشی از هومورن هاست .

    مصرف سیاهدانه و روغن آن ، به مرور باعث تعدیل تستسرون در بدن مردان می شود .

    سلامت هورمون های جنسی باعث بهبود وضعیت اسپرم ها می شود و بر تعداد آن نیز تاثیر گذار است .

    باوروی مردان در واقع مربوط به دو پارامتر تعین کننده در اسپرم آن ها می باشد .

    یکی تعداد اسپرم ها  دیگری قدرت نفوذ آنهاست که تعین میکند قدرت جنسی مردان چه میزان است .

    سیاهدانه و مشتقات آن تاثیر بسزایی در افزایش حجم مایع منی و تعداد اسپرم های آن دارند .

    به علاوه ماساژ روغن سیاهدانه بر روی آلت تناسلی ، سبب افزایش سایز آن خواهد شد .

    زود انزالی یکی از شایع ترین مشکلات آقایان است که تاثیر آن در کاهش لذت رابطه جنسی غیر قابل انکار است .

    معمولا ریشه این مشکل به عوامل فکری و روحی باز میگردد ولی گاها مشکلات جسمی نیز در آن موثرند .

    برای مثال غلبه سردی در بدن باعث کاهش میل جنسی و زودانزالی قطعی در آقایان میشود .

    در این زمینه مصرف سیاهدانه و عسل ، با دارا بودن طبیعت گرم و خشک بسیار مفید است .

    امروزه بین متد های مختلفی که برای رفع مشکلات پوستی و زیبایی وجود دارند ،

    تاکید زیادی بر طبیعی بودن مواد و بی خطر بودن آنها مطرح است که باید مورد توجه قرار گیرد .

    مواد سنتی نیز اگر مرغوب و اصل نباشند ممکن است تاثیرات به مراتب مضری ایجاد کنند .

    بنابراین تهیه روغن های طبیعی که از مواد اولیه مرغوب تهیه شده اند نقش زیادی در تاثیرگذاری آن دارد .

    روغن سیاه دانه اصل و خالص دارای چند نشانه است. این موارد عبارتند از :

    روغن سیاه دانه ویسکا اویل به روش پرس سرد بذرسیاه دانه تهیه میشود .

    و در تهیه و تولید آن از هیچگونه ماده افزودنی شیمیایی و نگهدارنده های صنعتی استفاده نشده است .

    به طور کلی مصرف این روغن هم میتواند به صورت موضعی و هم به صورت خوراکی باشد.

    استفاده خوراکی از روغن سیاه دانه برای درمان مشکلات داخلی مناسب است .

    در صورت استفاده خوراکی از این ماده باید روزی 1 الی 2 قاشق کوچک مصرف کرد.

    لیکن مصرف موضعی آن بنا به مورد استفاده متفاوت ست که در ادامه توضیح داده شده است .

    در این روش شما باید ابتدا دستان خود را کمی گرم کنید .

    سپس مقدار مناسبی از روغن را بسته به حجم موها در کف دست ریخته و اجازه دهید لای انگشتان برود .

    سپس از ریشه مو شروع کرده و به سمت انتهای ساقه دستان خود را لای موها بکشید .

    سعی کنید لایه های مساوی از موها را برداشته و مقدار مناسبی روغن بزنید . سپس کف سر را به آرامی ماساژ دهید .

    برای عملکرد بهتر روغن ، یک کلاه یا حوله سر گرم را بپوشید یا موها را 3 دقیقه سشوار کنید .

    بعد از گذشت 2 الی 3 ساعت موها را آبکشی کنید و برای شتشو از شامپوی معمولی استفاده کنید .

    چنانچه مایلید میتوانید شب این کار را پیش از خواب انجام داده و صبح بشویید . در این صورت سعی کنید پوست سر را زیاد چرب نکنید .

    برای این منظور باید ابتدا دست ها و صورت را به خوبی بشویید و پوست کاملا تمیز باشد .

    سپس پوست را بدون روغن و به صورت دورانی ماساژ دهید تا پوست گرم شود .

    شما با این کار جریان خون در پوست را افزایش می دهید و روغن به محض استعمال وارد پوست می شود .

    سپس مقدار مناسبی از روغن را روی پوست ماساژ دهید تا زمانی که هیچ چربی اضافه ای روی پوست نماند .

    این کار را شب ها پیش از خواب انجام داده و صبح موضع را بشویید .

    اگر جوش های شما چرکی هستند روغن سیاه دانه اصل ویسکا یک گزینه عالی است .

    برای استفاده صورت خود را کاملا بشویید و خشک کنید . سپس روغن را با یک گوش پاک کن تمیز روی جوش ها بزنید و اصلا فشار ندهید .

    پس از آن یک قطعه یخ را که درون یک نایلون قرار دارد ، لایه یک عدد پارچه نازک و کاملا تمیز قرار دهید.

    و آن را 5 بار به فاصله 3 ثانیه روی جوش ها قرار دهید . این کار را هر روز تا از بین رفتن جوش ها انجام دهید .

    از این روغن بیشتر برای جلوگیری از ریزش و تقویت فولیکول های مو استفاده میشود.

    نکته ای که وجود دارد این است که برای افزایش رشد مو و تقویت مو روغن های دیگری نیز وجود دارد.

    اصلی ترین این روغن ها عبارتند از :

    این 5 روغن موجود میتوانند به همراه مکمل با این روغن مصرف شوند.

    اگر به منظور رفع مشکلات پوستی مانند جوش و آکنه از روغن سیاه دانه استفاده می کنید ،

    روغن های مکمل دیگری که به شما پیشنهاد می دهیم به صورت زیر است :

    چنانچه مورد استفاده شما برای از بین بردن چروک های صورت و پیری پوست است ،

    پیشنهاد ویژه ویسکا اویل به صورت زیر است :

    تیم ویسکا با تجقیق و تفحص بسیار حول این ماده دریافت که مصرف سیاه دانه در صورت

    استفاده عادی و بدون از افراط هیچ گونه ضرری ندارد. البته باز هم ذکر میکنیم ، مصرف هرگونه

    ماده ای به صورت افراطی میتواند ، خطر ساز باشد.

    پیش از این مطالب جامعی درباره کاربرد ها و خواص بی نظیر روغن سیاهدانه ارائه شد .

    در ادامه میخواهیم جایگاه این داروی شفابخش را در اسلام و از دیدگاه بزرگان دین بررسی کنیم .

    روغن های طبیعی جایگاه ویژه ای در طب اسلامی سنتی دارند و معمولا به استفاده از آن ها تاکید شده است .

    در این بین در سخنان معصومین در می یابیم که روغن سیاه دانه جزء پرخاصیت ترین مواد طبیعی است .

    پیامبر اسلام می فرمایند : ” هیچ بیماری نیست مگر شفای آن در سیاه دانه باشد ، به جز مرگ ”

    این سخن نشان از ارزشمند و شفابخش بودن این ماده شگفت انگیز دارد که پیامبر بدان تاکید داشته اند .

    در بسیاری دیگر از کتب معتبر اسلامی نیز خواص زیر برای روغن سیاهدانه ذکر شده است .

    -تصفه خون و کاهش غلظت خون

    -زیاد کننده شیر مادر

    -زیاد کننده ادرار

    -ضد اسپاسم و تشنج

    -ضد سردرد های عصبی و میگرن

    – درمان آسم و سرفه های شدید

    -درمان خونریزی سینه

    -کاهش چرک و عفونت و درمان جوش های چرکی

    -ضد یرقان و بیماری های کبد و طحال

    -تنظیم فشار خون و کاهش کلسترول

    آنچه بیان شد تنها تعدادی از مشهور ترین خواص روغن سیاه دانه در طب سنتی – اسلامی است .

    همانطور که اشاره شد روش های مختلفی برای مصرف سیاهدانه و بهره گیری از خواص آن است .

    راحت ترین راه برای دریافت فواید سیاهدانه ، در واقع خوردن آن به تنهایی یا در ترکیب با دیگر مواد است .

    در متون اسلامی تاکید زیادی بر مصرف معجون عسل و سیاهدانه شده است .

    از خواص نیکوی این معجون در طول قرن ها برای درمان بیماری های مزمن و سلامت افراد بهره ها برده اند .

    روش دیگر بهره گیری از خواص این ماده ، مصرف عصاره و روغن سیاه دانه است که امروزه رایج تر است .

    این روش بسیار آسان و کاملا در دسترس است که جنبه درمانی و زیبایی فراوانی دارد .

    معمولا برای دریافت خواص زیبایی پوست و مو از روغن سیاهدانه استفاده می شود .

    هرچند این روغن به تنهایی دارای فواید بیشماری است لیکن به صورت ترکیبی نیز کاربرد دارد .

    نظرات خود را با ما در میان بگذارید. در صورتی که تاکنون از روغن سیاه دانه اصل ویسکا اویل استفاده کرده اید ، خوشحال میشویم نظرات شما را بشنویم.

    محصولات فروشگاه ویسکا اویل به صورت اصل ، خالص و اورجینال عرضه می شود. برای خرید این محصولات به 3 روش میتوانید اقدام کنید.

    روش اول خرید از فروشگاه ویسکا اویل :

    از بالای این صفحه گزینه افزودن به سید خرید را انتخاب کرده و پس از این اقدام ، سبد خرید خود را به روش های ممکن تسویه حساب کنید.

    روش دوم خرید از فروشگاه ویسکا :

    سفارش خود را از طریق تماس با مشاورین ویسکا اویل تکمیل نمایید. برای اینکار با شماره های زیر تماس حاصل گردانید.

    پشتیبان 1 : 09157788752

    پشتیبان 2 : 09157788753

    روش سوم خرید از فروشگاه ویسکا اویل :

    شما میتوانید از طریق کانال تلگرامی یا از طریق اینستاگرام ما سفارش خود را تکمیل گردانید. برای ارتباط با کانال تلگرامی و اینستاگرام فروشگاه ویسکا اویل بر روی عکس کلیک نمایید.

     

    کپی برداری از متن مطالب فروشگاه ویسکا اویل بدون ذکر منبع غیر قانونی است.

    منبع : فروشگاه ویسکا

    علی – 1 آوریل 2019

    خوبه کیفیت بالاست

    سهیلا پور کاشوند – 31 اکتبر 2018

    من سفارش 3 عدد روغن سیاه دانه اصل دادم. پس از 4 روز به دستم رسید. به مشاورین زنگ زدم تلفن را جواب ندادند. لطفا در اسرع وقت با من تماس بگیرید. به نام سهیلا پورکاشوند.

    ثریا امید ابراهیمی – 31 اکتبر 2018

    سفارش من به دستم رسید. واقعا از بوی این محصول من متعجب شدم. خوشحالم از اعتمادم به این محصول.

    محمد – 23 اکتبر 2018

    من برای پوست و مو هم این روغن را استفاده کردم و هم روغن ارگان را . از روغن ارگان برای مو تاثیر بیشتری گرفتم.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    دیدگاه شما *

    روغن های طبیعی

    روغن های طبیعی

    روغن های طبیعی

    روغن های طبیعی

    روغن های طبیعی

    روغن های طبیعی

    روغن های طبیعی

    روغن های طبیعی

    روغن های طبیعی

    روغن های طبیعی

    روغن های طبیعی

    روغن های طبیعی

    روغن های طبیعی

    روغن های طبیعی

    روغن های طبیعی

    روغن های طبیعی

    روغن های طبیعی

    روغن های طبیعی

    روغن های طبیعی

    روغن های طبیعی

    روغن های طبیعی

    روغن های طبیعی

    روغن های طبیعی

    روغن های طبیعی

    جهت ارتباط با فروشگاه ویسکا اویل با شماره های زیر تماس حاصل گردانید :

     

    آدرس فروشگاه : مشهد – جاده ویلاشهر 3 راهی دوم – پلاک 256 فروشگاه ویسکا اویل

    سفارش های شما به 3 طریق میتوانند ثبت و پرداخت شوند . این 3 روش عباتند از : 1 -پرداخت کارت به کارت 2- پرداخت در محل 3- پرداخت آنلاین

    برای ثبت سفارش هم میتوانید از طریق خود وب سایت اقدام کنید و هم میتوانید با مشاورین تماس بگیرید و سفارش را ثبت کنید . پرداخت در محل 6 روز و پرداخت کارت به کارت و آنلاین 2-3 روز طول میکشد .

    توسعه توسط فروشگاه معتبر آنلاین ویسکا اویل

    40,000 تومان

    روغن گیری شده با دستگاه پرس سرد و مواد تشکیل دهنده آن 100% خالص سیاهدانه می باشد نه هیچ چیز دیگری، روغن سیاه دانه ما به طور طبیعی و به رنگ تیره می باشد که برای بقای طول عمر، پوست و موی سر مفید است .

    روغن سیاه دانه دارای طبع گرم و خشکی بوده که در درمان دردهای با منشاء سردی الثیر فوق العاده عالی دارد. استخوان درد ، کمردرد ، پادرد ، روماتیسم ، سینوزیت ،رفع سفیدی مو ، سیاه کننده مو ، رفع ریزش مو با منشاء سردی و کمک به رشد مجدد و پرپشت کننده موی سر و صورت و بیشمار تاثیرات مفید دیگر از فواید روغن سیاه دانه اصل فتاح زاده می باشد.

    روغن محبوب سیاه دانه با خواص درمانی زیادی همراه است، اعم از :

    در کاهش وزن و لاغری افراد کمک بسیاری میکند به دلیل داشتن فیبر غذایی، کلسیم، آهن، سدیم و پتاسیم که مهمترین آنها فیبر هست که برای لاغری موثر می باشد.

    تشخیص روغن سیاه دانه اصل از تقلبی

    از خواص دیگر آن می توان در جهت کاهش فشار خون افرادی که فشار خون بالایی دارند نام برد.

    امروزه با مصرف روغن سرخ کردنی جامد که اغلب در حالت مایع به دست مردم میرسه که حاوی مقدار زیادی کلسترول است که با ممصرف روغن سیاه دانه می توانید کلسترول خون خود را کاهش دهید.

    از این محصول در جهت تقویت قوای جنسی مردان (درمان ناباروری مردان) نیز استفاده میکنند، با مصرف روزانه به مدت 60 روز آن هر روز در حد ۸ عدد همراه با عسل صبح و شب جویده بشه بر کیفیت اسپرم و مایع منی تاثیر بسزایی دارد که باعث تقویت آن ها می شود.

    هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه شما *

    نام *

    ایمیل *

    روغن سیاه دانه دارای طبع گرم و خشکی بوده که در درمان دردهای با منشاء سردی الثیر فوق العاده عالی دارد. استخوان درد ، کمردرد ، پادرد ، روماتیسم ، سینوزیت ،رفع سفیدی مو ، سیاه کننده مو ، رفع ریزش مو با منشاء سردی و کمک به رشد مجدد و پرپشت کننده موی سر و صورت و بیشمار تاثیرات مفید دیگر از فواید روغن سیاه دانه اصل فتاح زاده می باشد.

    روغن محبوب سیاه دانه با خواص درمانی زیادی همراه است، اعم از :

    در کاهش وزن و لاغری افراد کمک بسیاری میکند به دلیل داشتن فیبر غذایی، کلسیم، آهن، سدیم و پتاسیم که مهمترین آنها فیبر هست که برای لاغری موثر می باشد.

    از خواص دیگر آن می توان در جهت کاهش فشار خون افرادی که فشار خون بالایی دارند نام برد.

    امروزه با مصرف روغن سرخ کردنی جامد که اغلب در حالت مایع به دست مردم میرسه که حاوی مقدار زیادی کلسترول است که با ممصرف روغن سیاه دانه می توانید کلسترول خون خود را کاهش دهید.

    از این محصول در جهت تقویت قوای جنسی مردان (درمان ناباروری مردان) نیز استفاده میکنند، با مصرف روزانه به مدت 60 روز آن هر روز در حد ۸ عدد همراه با عسل صبح و شب جویده بشه بر کیفیت اسپرم و مایع منی تاثیر بسزایی دارد که باعث تقویت آن ها می شود.

    ارتباط در تلگرام

    برو بالا

    افراد آنلاین

    مقالات منتشر شده

    بالینسو فروشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی طبیعی .ما همواره سعی داریم بی طرفی را رعایت کنیم … محصولات تمام تولید کنندگان را برای انتخاب بهتر شما مشتریان در فروشگاه آنلاین قرار داده ایم .

    لینک های مفید

    برچسب های مقالات

    طراحی وب تنان

    47,000 تومان

    روغن گیری شده با دستگاه پرس سرد و مواد تشکیل دهنده آن 100% خالص سیاه دانه می باشد نه هیچ چیز دیگری، روغن سیاه دانه ما به طور طبیعی و به رنگ تیره می باشد که برای بقای طول عمر، پوست و موی سر مفید است .

    روغن محبوب سیاه دانه با خواص درمانی زیادی همراه است، اعم از :

    در کاهش وزن و لاغری افراد کمک بسیاری میکند به دلیل داشتن فیبر غذایی، کلسیم، آهن، سدیم و پتاسیم که مهمترین آنها فیبر هست که برای لاغری موثر می باشد.

    از خواص دیگر آن می توان در جهت کاهش فشار خون افرادی که فشار خون بالایی دارند نام برد.

    تشخیص روغن سیاه دانه اصل از تقلبی

    امروزه با مصرف روغن سرخ کردنی جامد که اغلب در حالت مایع به دست مردم میرسه که حاوی مقدار زیادی کلسترول است که با ممصرف روغن سیاه دانه می توانید کلسترول خون خود را کاهش دهید.

    از این محصول در جهت تقویت قوای جنسی مردان (درمان ناباروری مردان) نیز استفاده میکنند، با مصرف روزانه به مدت ۶۰ روز آن هر روز در حد ۸ عدد همراه با عسل صبح و شب جویده بشه بر کیفیت اسپرم و مایع منی تاثیر بسزایی دارد که باعث تقویت آن ها می شود.

    هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه شما *

    نام *

    ایمیل *

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    عطاری آنلاین محلول ، بزرگترین عطاری فعال اینترنتی در کشور ، که به علت فروش بالای محصولات قیمت محصولات را با سود کم عرضه میکند همچنین محصولات خود را به صورت رایگان درب محل شما تحویل می دهد.

    همین حالا میتوانید سفارشتان را بدون استرس ثبت کنید و پس از دریافت بسته پرداخت کنید.

    به علاوه اینکه ارسال محصول به سراسر کشور رایگان است برای مشتریان سراسر کشور سرویس پرداخت درب منزل نیز فعال می باشد. به علت اینکه پیک ما در کلیه محلات تهران درحال گردش برای مشتریان شهر تهران تحویل بین ۲ تا ۴۸ ساعت کاری میباشد.

    ارتباط در تلگرام

    برو بالا

    افراد آنلاین

    آخرین مقالات منتشر شده

    محلول ، بزرگترین فروشگاه اینترنتی محصولات گیاهی

    ما همواره سعی داریم بی طرفی را رعایت کنیم … محصولات تمام تولید کنندگان را برای انتخاب بهتر شما مشتریان در عطاری آنلاین قرار داده ایم .

    لینک های مفید

    برچسب مطالب

    2018 CREATED BY Mahlol Co

    رکنا: روغن آرگان خواص بی شمار درمانی دارد اما روش تشخیص روغن اصلی از تقلبی سخت است.

    روغن آرگان محصولی طبیعی از دانه‌های درخت آرگان در مراکش است. استعمال موضعی این روغن برای درمان مشکلات پوست و مو مفید است و نوع خوراکی آن به درمان یا پیشگیری از بیماری‌هایی مانند استئوآرتریت، فشار خون، دیابت Diabetes و آترواسکلروز کمک می‌کند.

     روغن آرگان با خواص درمانی فوق‌العاده‌ خود، در سال‌های اخیر جایگاه محبوبی در میان مردم پیدا کرده است و روز به روز تقاضا برای استفاده از آن افزایش می‌یابد. متاسفانه این موضوع باعث شده است که بر تعداد روغن‌های تقلبی موجود در بازار Store افزوده شود. در این مقاله نگاهی به سایر کاربردهای روغن آرگان داریم و روش‌های تشخیص روغن آرگان اصل از تقلبی را توضیح می‌دهیم. لطفا با ما همراه شوید.

    خواص روغن آرگان اصل و طبیعی

    روغن آرگان برای تقویت موها و پیشگیری و درمان ریزش مو مفید است و به ویژه برای رفع مشکلات موهای خشک موثر است.

    تشخیص روغن سیاه دانه اصل از تقلبی

    استفاده از این روغن به درمان شوره سر، رفع خارش سر و از بین بردن مو خوره کمک می‌کند.

    استفاده از این روغن باعث افزایش خاصیت کشسانی و الاستیته پوست می‌شود و از پیری پوست و افزایش چین و چروک صورت که بعد از یائسگی زنان بیشتر می‌شود، پیشگیری می‌کند. به طور کلی این روغن باعث تقویت کلاژن سازی و ترمیم بافت سلول های پوست می‌شود و مانع از پیری زودرس می‌گردد.

    روغن آرگان باعث از بین رفتن جای جوش و محو شدن لک‌های صورت ناشی از بارداری و آفتاب سوختگی می‌شود.

    استعمال روغن آرگان در اطراف پوست نازک و حساس دور چشم بسیار مفید است و باعث کاهش تیرگی دور چشم، کاهش چین و چروک، تقویت و مرطوب نمودن پوست اطراف چشم می‌شود.

    روغن آرگان سطح چربی و PH پوست را تنظیم میکند و یک مرطوب کننده و آبرسان خوب برای پوست‌های خشک است.

    مصرف روغن آرگان برای موهای آسیب دیده در اثر رنگ بسیار مفید است و باعث کاهش حال وز مو می‌شود.

    استعمال روغن آرگان به بهبود سریع‌تر جای زخم و سوختگی کمک می‌کند.

    این روغن در پیشگیری از ایجاد چین و چروک، افتادگی پوست ناشی از بالا رفتن سن موثر است و پوست را در برابر آسیب‌های محیطی ناشی از تابش آفتاب، آلودگی هوا و شوینده‌های شیمیایی محافظت می‌کند.

    استفاد از روغن آرگان برای سلامت ناخن‌ها نیز موثر است. تقویت رشد ناخن‌ها، افزایش استحکام ناخن، پیشگیری از شکنندگی و لایه لایه شدن ناخن‌ها، ترمیم ناخن‌های آسیب دیده در اثر مواد شیمیایی، حفظ چربی و رطوبت ناخن و کمک به درمان زخم‌های پس از مانیکور و کاشت ناخن از خواص روغن آرگان برای ناخن است.

    برخی انواع روغن آرگان مصرف خوراکی دارد و می‌توان آن را در آشپزی استفاده نمود. تحقیقات نشان داده است، مصرف روغن آرگان خوراکی می‌تواند به درمان یا پیشگیری از بیماری‌های خاصی از جمله استئوآرتریت (شایع‌ترین بیماری مزمن مفصلی که در اثر ورزش‌های طاقت فرسا، چاقی یا افزایش سن ایجاد می‌شود)، فشار خون بالا، دیابت و آترواسکلروز (صلب شریان) کمک کند.

    جالب است بدانید امروزه از روغن آرگان به مقدار زیاد در ماساژ Massage درمانی و صنعت اسپا (مکان‌‌هایی برای بالا بردن سطح تندرستی از طریق خدمات مختلف تخصصی که ذهن، بدن و روح را تجدید قوا ‌‌می‌کند) استفاده می‌شود. همچنین این روغن در محصولات آرایشی و بهداشتی مانند انواع کرم صورت، لوسیون بدن، سرم، ماسک صورت و شامپو کاربرد دارد.

    مضرات روغن آرگان

    استفاده از این روغن نیز مانند سایر مواد و داروهای گیاهی ممکن است با عوارض جانبی خاص خود همراه باشد. مهمترین عوارض جانبی مصرف روغن آرگان که گزارش شده است عبارتند از:

    ایجاد آلرژی و حساسیت

    افزایش زمان خونریزی به دلیل وجود ماده توکوفرول

    لازم است افرادی که از داروهای رقیق کننده خون استفاده می‌کنند و یا به این بیماری مبتلا هستند در مصرف روغن آرگان احتیاط کنند.

     

    روش تشخیص روغن آرگان اصل

    فاقد مواد معطر و طعم دهنده باشد. بوی روغن آرگان اصل شبیه بوی مغزهای گیاهی و بسیار شبیه به بوی ذرت بوداده است.

    روغن آرگان اصل دارای رنگ زرد مایل به طلایی است و دارای بافت نرم و غلیظ می‌باشد.

    در آن نبایستی ذرات معلق، رسوب یا ذرات ابرآلود مشاهده شود.

    غلظت و چسبندگی روغن آرگان اصل، در حد روغن‌های گیاهی خوراکی است.

    در شیشه تیره رنگ و یا داخل قوطی مقوایی نگهداری شود.

    بیش از حد ارزان و یا بیش از گران نباشد. (با قیمت امروز دلار، هر شیشه 50 گرمی از روغن آرگان اصل قیمتی در حدود 150 تا 200 هراز تومان دارد.)

    روغن آرگان اصل در کشور مراکش تولید می‌شود و در صورت خرید در داخل کشور لازم است گواهی سازمان غذا و دارو و مجوز بهداشت را داشته باشد.

    تشخیص روغن سیاه دانه اصل از تقلبی

    توجه داشته باشید که روغن‌های ارگان موجود در بازار خوراکی نیست و فقط برای مصارف موضعی توصیه می‌شود.

     


    حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

    رکنا: براساس گزارشی از برنامه رئیس جمهوری روسیه، وی قصد دارد تا هزینه‌های خدمات درمانی،…

    رکنا: اغلب گیاهان از فواید دارویی بسیاری برخوردار هستند. گل محمدی یکی از انواع این…

    رکنا: زنجبیل گیاهی است با هزاران خواص دارویی و درمانی اما برخی افراد هرگز نباید مصرف کنند.

    رکنا: محققان پی بردند وقتی سطح دریاها کاهش پیدا می کند آب های زیرزمینی بیشتر می شود.

    موضوعات داغ

    با اشتراک در خبرنامه رکنامهمترین و جدیدترین اخبار روز را در ایمیل خود داشته باشید:

    سایت اینترنتی رکنا

    کلیه حقوق متعلق به

    سایت اینترنتی رکنا

    است

  • عکس زیبا برای پروفایل اینستاگرام
  • تشخیص روغن سیاه دانه اصل از تقلبی
    تشخیص روغن سیاه دانه اصل از تقلبی
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *