تزیین کیک خانگی برای سالگرد ازدواج

دوره مقدماتی php
تزیین کیک خانگی برای سالگرد ازدواج
تزیین کیک خانگی برای سالگرد ازدواج

کیکانه

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

سفارش کیک آسان‌تر، گفتگو با کارشناسان کیکانه پیش از سفارش، طرح سوالات و تقاضای راهنمایی، ثبت سفارش مدل‌های کیکی که در سایت موجود نیست. همه این موارد را می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی کیکانه مطرح کنید. کارشناسان، از ساعت 9 تا 24 پاسخگوی شما هستند.

اصلی‌ترین جزء هر جشن و مهمانی کیکی متناسب با آن مهمانی است. ما در مقاله‌های قبلی ایده‌هایی برای کیک تولد دخترانه، پسرانه و کیک تولد مناسب برای خانم‌ها و آقایان را برای شما فراهم کرده‌ایم. اکنون در این پست قصد داریم که ایده‌هایی برای کیک سالگرد ازدواج را به شما عزیزان معرفی کنیم.

جشن سالگرد ازدواج به اندازه‌ی جشن عروسی رمانتیک، پر اهمیت و عاطفی است. در این روز هیچ چیز بهتر از جشن گرفتن با خانواده و دوستان نیست.

تزیین کیک خانگی برای سالگرد ازدواج

دوره مقدماتی php

شما می‌توانید جشن سالگرد ازدواج خود را در خانه یا رستوران برگزار کنید و در آن از همه اقوام و دوستان خود دعوت کنید. یا فقط یک جشن کوچک دو نفره برای خود و همسرتان برپا کنید.

در هر صورت اولین چیزی که شما به فکر تهیه آن هستید، قطعاً یک کیک مناسب برای این روز خاص است.

کیک سالگرد ازدواج باید زیبا، درخشان و بزرگ باشد. به علاوه باید برای همه مهمانان کافی باشد.

اگر خودتان استعداد پخت و تزیین کیک را داشته باشید، می‌توانید این کار را خودتان انجام دهید.

هنگامی که امکان خرید کیک را ندارید، می‌توانید یک کیک متفاوت و مدرن داشته باشید.

کاپ کیک‌ها جزء کیک‌های دوست‌داشتنی هستند زیرا همیشه و همه‌جا دیده می‌شوند. بنابراین شما می‌توانید تعداد زیادی از آن‌ها را به شکل یک کیک واقعی درون یک ظرف قرار دهید.

با توجه به اصول اولیه، هیچ عروسی بدون گل وجود ندارد. ممکن است شما بخواهید این احساس عاشقانه گذشته را در سالگرد ازدواج و کیک خود به همراه داشته باشید.

کیک‌های به شکل گل همیشه جزء اولین انتخاب‌ها هستند. زیرا این مدل کیک رمانتیک و بسیار زیباست.

اگر نمی‌خواهید از گل‌های طبیعی استفاده کنید‌، می‌توانید فقط از اشکال آن استفاده کنید.

می‌توانید از اسم زن و شوهر در کیک استفاده کنید که غیر معمول هم نیست. این ایده همیشه از ذهن خانم‌ها می‌گذرد اما بسیاری از آن‌ها فکر می‌کنند که این ایده ممکن است کودکانه باشد. اما شما میتوانید مانند یک نوجوان عاشق به آن نگاه کنید و یک کیک زیبا و جذاب داشته باشید.

کیک برهنه جزء کیک‌های دوست داشتنی است که در همه‌جا پیدا می‌شود. این یک کیک متفاوت است زیرا رویه خامه‌ای یا چیز دیگری ندارد. بنابراین گل‌ها و میوه‌ها بهترین تزیینات برای این کیک هستند.

شما می‌توانید کیک تولد سالگرد ازدواج خود را با اعداد تزئین کنید. اولین چیزی که به ذهن شما می­‌رسد، تعداد سال­‌هایی است که با عشق خود زندگی کرده‌اید. این یک ایده عالی است. علاوه بر این شما می‌توانید از تاریخ روز ازدواج خود هم در تزیین کیک استفاده کنید.

اگر شما در حال تدارک یک جشن زیبا و باشکوه هستید، باید به کیکی با بافت متفاوت فکر کنید. این مدل کیک به اندازه بقیه مدل‌ها عاشقانه و رؤیایی نیست اما برای این مناسبت بسیار زیباست.

 

این تقریباً یک عادت است که از مجسمه بر روی کیک عروسی استفاده می‌شود، شما می‌توانید برای کیک سالگرد ازدواج خود هم همین کار را انجام دهید. اما بهتر است که به‌ جای مجسمه از واژه‌ها برای روی کیک استفاده نمایید.

شما می‌توانید از عبارات جالب، خنده‌دار و یا آرزوهای دلگرم‌ کننده نیز استفاده کنید.

کیک قرمز رنگ به شکل قلب که با استفاده از خامه، ژله، گل­ها و یا نوشته‌های عاشقانه تزیین شده است.

رنگ کیک را می‌توانید بر اساس سلیقه و علاقه همسرتان انتخاب کنید لازم نیست که حتماً به رنگ قرمز باشد.

تزیین کیک خانگی برای سالگرد ازدواج

شما می‌توانید یکی از عکس‌های مربوط به جشن ازدواجتان را بر روی کیک چاپ کنید تا با دیدن آن دوباره خاطرات آن روز را به یاد بیاورید.

 

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده همه محصولات

قوانین و مقررات

ثبت نام

فروشنده کیکانه شوید

درباره ما

تماس با ما

شماره‌های تماس: ۰۹۰۳۴۷۷۵۶۰۸ – ۹۱۰۰۱۱۹۵

آدرس ایمیل: admininfo@cakaneh.ir

آدرس دفتر: اصفهان، خیابان چمران، خیابان آل یاسین، کوچه آرژانتین، مجتمع حریر

  بیوگرافی رامین جوادی و همسرش با عکس های شخصی داستان زندگی از پدر ایران و مادر آلمانی و همسر را در سایت فتوکده می خوانید   بیوگرافی رامین جوادی     رامین جوادی متولد 19 ژوئیه 1974 در آلمان، آهنگساز است   فارغ التحصیل کالج موسیقی دانشگاه برکلی آمریکاست، حالا با آهنگسازی سریال های […]

  عکس پروفایل دخترونه غمگین بدون متن عکس نوشته غمگین دخترونه با متن عکس غمگین دخترانه برای پروفایل عکس جدید غمگین دخترانه را در سایت فتوکده می خوانید   عکس پروفایل دخترونه غمگین     وقتی تو نیستی حس می‌ کنم کمی گنگم گاهی کمی گیجم این روزها از ماه و سال و تقویم بی […]

  بیوگرافی حسن ریوندی و همسرش با عکس های شخصی جدید و ماجرای شهرت درآمد و همسر حسن ریوندی را در سایت فتوکده می خوانید   بیوگرافی حسن ریوندی     حسن ریوندی متولد 1 فروردین 1355 در سبزوار، کمدین است   فارغ التحصیل لیسانس رشته تربیت بدنی از دانشگاه حکیم سبزوار می باشد، بنیان […]

  بیوگرافی مانوئل نویر و همسرش نینا وایس با عکس های مانوئل نویر ماجرای ازدواج و همسر مانوئل نویر را در سایت فتوکده می خوانید   بیوگرافی مانوئل نویر     مانوئل نویر متولد 27 مارس 1986 در آلمان، دروازه بان فوتبال است   فارغ التحصیل مدرسه ورزشی Gesamtschule Berger Feld می باشد، از 5 […]

  خواص آلبالو برای پوست و مو خاصیت آلبالو برای سلامتی آلبالو برای جنین مفید است یا مضر خواص آلبالو برای بارداری و دیابت را در سایت فتوکده می خوانید   خواص آلبالو برای سلامتی     آلبالو میوه ای دارای طبیعتی سرد بوده و برای افراد گرم مزاج خوب است   هسته، میوه و […]

تزیین کیک خانگی برای سالگرد ازدواج

  میلادی فال امروز من واقعی فردا فال روز تولد جدید فال متولدین امروز فال جالب را در سایت فتوکده می خوانید   واقعی جدید     یا طالع بینی یکی از علوم قدیمی بوده که بر اساس مشاهده و نه بر منطق بیان می شود فال […]

فتوکده بعنوان مجله خبری و تفریحی از سال 92 فعالیت خود را شروع کرده است، تمام تلاش این گروه انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران ایرانی با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد، هرگونه کپی نیاز به اجازه کتبی از سایت فتوکده می باشد

تزیین کیک سالگرد ازدواج و آشنایی با مدل های متنوع و زیبای آن یکی از مهمترین مواردی است که اغلب زوج ها با نزدیک شدن به سالگر ازدواج به دنیال آن هستند و ترجیح می دهند زیباترین و بهترین ها را انتخاب نمایند. بر این اساس ما نیز مجموعه ایی از تصاویر و مدل های تزیین کیک برای سالگرد ازدواج را گرداوری نموده ایم که با مشاهده این تصاویر و مدل ها می توانید بهترین تصمیم را در زمینه تزیین کیک بگیرید. تا پایان با این طرح ها و مدل های زیبا و شیک همراه ما باشید.

آشنایی با جدیدترین ایده ها برای تزیین کیک سالگرد ازدواج می تواند تاثیر زیادی در داشتن بهترین مدل کیک با تزیینا تشیک و مناسب دارد. فرقی نمی کند کیک سالگرد ازدواج را در منزل بپزید و یا آن را به قنادی سفارش دهید، مهم این است که تزیین کیکی که به این مناسبت تدارک دیده اید زیبا و مناسب باشد. بدین منظور در این مطلب مجموعه ایی از عکس های تزیین کیک را ارائه می دهیم که در دو بخش مجزا شما را با بهترین ایده ها در این زمینه آشنا می سازند و از این طریق می توانید بهترین تزیین کیک را انتخاب نمایید.

کیک های ساده و شیک از جمله کیک هایی می باشند که در مناسبت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و اغلب طرفداران زیادی نیز دارند، برای تزیین کیک های ساده برای سالگرد ازدواج می توانید از خامه و خمیر فوندانت استفاده نموده و بعد از تزیین روی آن متنی در رابطه با تبریک سالگرد ازدواج بر روی کیک یادداشت نمایید. در ادامه نمونه هایی از تزیین کیک با خامه و فوندانت را مشاهده می فرمایید که هر یک می توانند به عنوان الگویی برای تزیین کیک سالگرد ازدواج شما به کار روند.

تزیین کیک خانگی برای سالگرد ازدواج

اغلب زوج های جوان ترجیح می دهند از طرح های فانتزی و جالب برای تزیین کیک سالگرد عقد استفاده نمایند. این نوع کیک ها از تزیینات جالب و جذابی برخوردارند و می توانند انتخاب مناسبی برای زوج های جوان باشند. در ادامه نمونه هایی از تزیین کیک با ژله و خمیر فوندانت را مشاهده می فرمایید که دارای تزیینات فانتزی و زیبایی می باشند.

با زیباترین مدل های تزیین کیک سالگرد ازدواج آشنا شدید، هر یک از این مدل های زیبا می توانند بهترین ایده در زمینه انجام تزیینات شما باشند و با الگوبرداری از آنها، بهترین مدل کیک را برای سالگرد ازدواج و عقد خود انتخاب نمایید. همچنین می توانید با مراجعه به بخش تزیین کیک از دیگر مدل ها و تزیینات شیک و زیبای انواع کیک دیدن نموده و با اطمینان بیشتری کیک دلخواه خود را انتخاب نمایید.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تزیین کیک خانگی برای سالگرد ازدواج
تزیین کیک خانگی برای سالگرد ازدواج
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *