تاثیر گل گاوزبان بر جنسیت جنین

دوره مقدماتی php
تاثیر گل گاوزبان بر جنسیت جنین
تاثیر گل گاوزبان بر جنسیت جنین

خانه / سلامتی / بارداری / دارو های گیاهی برای پسردار شدن و تعیین جنسیت با طب سنتی

بارداری

۳ دیدگاه

برای پسردار شدن کافیه این دارو های گیاهی را بخورید و تعیین جنسیت جنین با طب سنتی و چطور با تغذیه پسردار شویم؟ بهترین روش های طب سنتی برای پسردار شدن و با استفاده از این راه ها و داروهای گیاهی پسردار شوید

دوره مقدماتی php

برای پسردار شدن چکار باید کرد؟

تاثیر گل گاوزبان بر جنسیت جنین

تعیین جنسیت جنین پسر یا دختر از قدیم الایام ارزوی دیرینه بشر بوده و از همان زمان به دنبال داروهای گیاهی برای انجام آن بوده اند و امروزه نیز حتی پیشرفت های چشمگیر پزشکی نیز در تعیین ان نتوانسته اند کمکی انجام دهند اما جالب است بدانیدباور های قدیمی و گیاهان دارویی فراوانی در این زمینه وجود دارد که با رعایت انان به سادگی میتوان ژنتیک جنین را تغییر داد

در ابتدا باید بدانید که جنسیت در دست پدر می باشد و مادر هیچ گونه دخالتی در ان ندارد بدین صورت که پدر دارای دو کروموزوم x,y در اسپرم خود است اما مادر فقط دارای دو کروموزم x,x مباشد یعنی مادر کروموزوم y را در تخمک خود ندارد حال اگر در هنگام امیزش جهت بستن نطفه فرزند کروموزوم y پدر وارد تخمک شود جنسیت بچه پسر خواهد بود اما اگر کروموزوم xپدر وارد تخمک مادر شود بچه دختر می شود .

با این توضیحات پس راه هایی وجود دارد که بتوان کروموزوم X یا Y پدر را وارد تخمک مادر کرد. حال سراغ روش های تغییر جنسیت با استفاده از روش های طبیعی و  داروهای گیاهی می رویم

پسردار شدن تضمینی با استفاده از این روش های طب اسلامی ،گیاهی و طبیعی

با توجه به تاثیر بالقوه اسیدی یا قلیایی بودن محیط بدن مادر,چنانچه محیط واژن هنگام لقاح کروموزوم ها قلیایی باشد جنسیت فرزند را به سمت پسر شدن میکشاند و اگر محیط واژن اسیدی باشد سبب دختر شدن جنین خواهد شد.

لازم به ذکر است که شستشوی واژن توسط جوش شیرین سبب قلیایی شدن و شست و شو توسط اب لیمو سبب اسیدی شدن واژن می شود.

چه دختر بخواهید و چه پسر مهمترین کاری که باید انجام دهید تعیین زمانی است که تخمک گذاری رخ می دهد.

زمان بندی مقاربت نسبت به موعد تخمک گذاری اساسی ترین عامل انتخاب دختر یا پسر است شمابرای پسر دار شدن باید زمان مقاربتتان هر چه نزدیک تر به زمان تخمک گذاری باشد و برای دختر ۳ روز قبل از تخمک گذاری باشد.

اگر بخواهیم جنین ما پسر باشد باید در روز تخمک گذاری، مرد و زن لقاح را انجام دهند(روز تخمک گذاری روز۱۴ روز عادت ماهیانه است) در روز تخمک گذاری(روز۱۴)شانس پسر دار شدن بیشتر خواهد شد مصرف مواد غذایی که دارای یون های سدیم و پتاسیم هستند سبب مذکر شدنجنس جنین می شوند

راه پسردار شدن در حاملگی چیست؟

برای پسردار شدن چی بخوریم و چی نخوریم؟ با استفاده از داروهای گیاهی و سنتی و همچنین نوع تغذیه میتوانیم پسردار شوید و جنسیت جنین را تعیین کنید !

برای شروع رژیم، حداقل دو پریود ماهانه قبل از تاریخ پیش بینی شده برای بارداری، مورد نیاز است یعنی حداقل 2 ماه قبل از بارداری و رژیم باید تا زمانی که بارداری با انجام تست های آزمایشگاهی دقیقاً مشخص می شود، ادامه داشته باشد.

در رابطه با تغذیه و خوراکی هایی که موجب پسرشدن بچه می شوند پاسخ را به دو بخش طب سنتی و خوراکی های طبیعی تقسیم کرده ایم که با معرفی میوه های مفید برای تعیین جنسیت جنین پسر آغاز می کنیم.

 

میوه هایی که حاوی سدیم و پتاسیم به میزان کافی هستند مثل:

مرکبات، زردآلو، آناناس، موز، هلو، گلابی، سیب، گوجه سبز، آلو، خیار، گیلاس، تمشک، توت فرنگی، انجیر، خربزه،

میوه هایی با طبع گرم مثل انبه ، انگور و انجیر جزو خوراکی هایی هستند که برای پسرشدن بچه بسیار توصیه می شوند.

از میوه های خشک با پتاسیم بالا همچون انجیر خشک، خرما، برگه زردآلو، آلو بخارای خشک و کشمش برای پسردار شدن استفاده کنید.

پسردار شدن صد در صد با طب سنتی

غذاهای شیرین و بدون کافئین همچون عسل، نبات و آبنبات به افزایش تحرک اسپرم کمک کرده و احتمال پسردار شدن را بالا می برد.

سعی کنید غذاهایتان را خوش نمک بخورید چرا که مصرف این دسته از غذاها با افزایش پتاسیم موجب تشدید شانس پسردارشدن می شود.

در رابطه با راه و روش پسردار شدن سایت livestrong.com توصیه به مصرف خیارشور قبل از بارداری می کند.

تاثیر گل گاوزبان بر جنسیت جنین

برای پسردار شدن بهتر است از گوشت قرمز استفاده کنید و تا زمان تعیین جنسیت نوزاد گوشت سفید را از برنامه غذایی خود حذف کنید.

برای پسردار شدن وعده ی صبحانه را حتما میل کنید.

بر اساس مطالعه ای که به صورت مشترک توسط دانشگاه آکسفورد و اکستر در انگلستان انجام شد، مشخص گردید در مادران بارداری که رژیم غذایی پر کالری دارند و به صورت مداوم وعده صبحانه را مصرف می کنند، احتمال پسردار شدن بیشتر است.

به گفته ی پزشکان یک برنامه غذایی با کلوگز بالا شانس پسردار شدن را در زنان افزایش می دهد.

گندم یکی از مواد مغذی است که با پایین آوردن ph دستگاه تناسلی زن درصد پسردار شدن را افزایش می دهد.

اگر طبع تان سرد است و قصد دارید پسردار شوید باید با مصرف این خوراکی ها توصیه می شوند:

انواع مربای زردک، زنجبیل، ترنجبین و نارگیل، غذاهایی همچون حلیم با گوشت بزغاله، قلیه با ادویه های گرم همچون دارچین و خولنجان، پسته، نخوداب با دارچین، زعفران و ، قلیه کدو و شلغم و شربت سیب، عصاره گوشت، خوراک نخود و پیاز و سیر، زرده تخم مرغ عسلی

پسردارشدن قبل ازبارداری با استفاده از طب اسلامی و طب سنتی

غذاهایی که به دلیل داشتن طبع سردی و یا مواد معدنی و ویتامین های مضر برای بارداری پسر  و پسردار شدن در دوران قبل از بارداری توصیه نمی شوند شامل:

  • آیا قرص سرماخوردگی برای زن باردار ضرر دارد
  • پیاز – کرفس – مائ الشعیر – لبنیات -گوشت سفید – غذاهای دریایی

    طب اسلامی و توصیه امام به استفاده از طب گیاهی برای پسردار شدن :

    از امام صادق (ع) آمده است که مصرف هندبا یعنی کاسنی مایع منی را افزایش می دهد و موجب تولد فرزند پسر می شود و فرزندخوش سیما، خوش طینت و اصلاح مزاج شده به دنیا آید.

    در وسائل الشیعه ج 25 ص 179 و 181 و برخی منابع دیگر آمده است که بر تو باد خوردن کاسنی که منی را افزایش می دهد. فرزندان را زیاد می کند و مزاج و گرمی ملایمی دارد که باعث پسردار شدن می شود و در روایات بعدی اشاره شده است که کسی که می خواهد مالش افزوده شود و فرزندش پسر شود کاسنی زیاد بخورد.

    برای اینکه اسپرم تشکیل شود و مراحل طی شود؛ حداقل بین ۸۵ روز یا سه ماه قبل از لقاح کاسنی را مرد بخورد.همچنین، اگر مزاج مرد گرم باشد بچه پسر می‌شود، البته مصرف مثل
    سیب، «به» و گلابی و کُندر در سالم بودن مزاج جنین اثر دارد و از جمله گیاهان دارویی به حساب می آیند .

    پسردار شدن از نظر اسلام و طب اسلامی امام صادق

    پسردار شدن چگونه ممکن است؟

    پودر پسر :متشکل از 32 نوع گیاه از جمله ناخنک،بنفشه،و 30 نوع گیاه دارویی

    پنج عرق گرم :شامل عرق میخک،دارچین،زنجبیل،ودو نوع عرق دیگر

    تاثیر گل گاوزبان بر جنسیت جنین

    معجون 110:مقوی قوه باء و تقویت کننده اسپرم (همچنین مفید در زودانزالی و تقویت قوای جنسی مرد)

    دان فلفل :بعد از هر وعده غذایی 2-3 عدد باید میل شود (هم اقا،هم خانم)

     

    برای پسردار شدن دم نوش قاصدک از ججمله دم نوش هایی است که به قلیایی شدن بدن کمک کرده و احتمال پسر زایی را بیشتر می کند. همچنین توصیه می شود مادرانی که می خواهند جنینشان پسر باشد از چای رزماری غافل نشوند که هم ضد التهاب است و هم سرشار از انواع ویتامین.

    پسردار شدن در طب سنتی چگونه است؟

     

    گزارش العالم از رابطه سقط جنین با پسردار شدن و مصرف قرص آسپرین : موسسه ملی بهداشت کودکان «کندی شرایور» به تازگی درتحقیقات جدیدی به این نتیجه رسید که احتمال پسر دار شدن زنانی که دارای سابقه سقط جنین بوده و پیش از رابطه جنسی آسپرین می خورند، افزایش می یابد.

    این پژوهشها حاکی است که خوردن آسپرین احتمال پسردار شدن را یک سوم افزایش می دهد. یک نظریه علمی جدید نشان می دهد که خوردن آسپرین در اواخر بارداری موجب می شود زنانی که دارای سابقه سقط جنین بوده اند احتمال پسردارشدنشان درمقایسه با زنانی که به درمانهای جایگزین روی آورده اند، افزایش یابد.

    دانشمندان برای آزمایش کردن این نظریه به 1228 خانم که سابقه سقط جنین داشتند پیش ازرابطه زناشویی آسپرین با دوز پایین یا اسید فولیک دادند. نتیجه آزمایش نشان داد که 31 درصد از زنانی که آسپرین خورده بودند در مقایسه با 23 درصد که به استفاده از داروهای جایگزین روی آورده بودند، پسردار شدند.

    پژوهشها حاکی است آسپرین – که از مواد ضد التهابی غیراستروئیدی است و برای درمان درد ، تب و التهاب به کار می رود – می تواند میزان باروری زنانی که به عمل لقاح مصنوعی روی آورده اند را افزایش دهد.

    پسردارشدن و نوع تغذیه با داروهای گیاهی

     

    ۱- برای پسردار شدن خانم باردار باید هر روز یک عدد انار ترش را با پرده‌های نازک روی دانه‌هایش بخورد.

    ۲- آقایان یک روز در میان باید خاگینه بخورند. پختن خاگینه به این صورت است که دو عدد تخم‌مرغ را با هم مخلوط کرده و به آن پیاز سفید رنده شده و روغن زیتون خوراکی مرغوب اضافه کنند، سپس آن را با حرارت متوسط بپزند و بخورند (به فرموده امام صادق (ع)).

    ۳- برای پسردار شدن زمان نزدیکی خانم‌ها و همسران‌شان باید نزدیک‌ترین زمان به زمان تخمک گذاری باشد.

    ۴- در هنگام عمل نزدیکی، خانم‌ها باید زودتر از آقایان به انزال برسند تا پسردار شوند.

    ۵- زن و شوهر‌ها باید هفته‌ای یک‌بار نزدیکی داشته باشند به صورتی که عمل دخول شوهر عمیق باشد. بهتر است این نزدیکی در یکی از شب‌های دوشنبه، سه‌شنبه، پنج‌شنبه و جمعه انجام شود و اگر قبل از اذان صبح انجام گیرد بهتر است. همچنین آنها باید توجه کنند که این عمل را در شب اول ماه قمری، شب نیمه ماه قمری و شب آخر ماه قمری انجام ندهند.

    ۶- برای پسردار شدن خانم‌ها باید در اول و آخر غذا‌ها نمک خوراکی (پودر سنگ نمک یا نمک دریا) مصرف کنند و توجه داشته باشند که نباید در شبانه‌روز بیشتر از ۴ گرم نمک بخورند.

    ۷- برای پسردار شدن مواد‌غذایی حاوی پتاسیم، سدیم و فسفر باید در جیره غذایی زن و شوهر‌ها جا داشته باشد. مواد غذایی حاوی این عناصر شامل حلوا خرمایی (مخلوط ارده با خرما)، کاسنی، کاهو (بدون سس) با سکنجبین، جعفری، میگو، خاویار، طَلع (شکوفه خرما) یا گَرد لقاح خرما می‌شود.

    همچنین زن و شوهر‌ها (مخصوصا شوهران) برای پسردار شدن باید صبح‌ها عسل طبیعی به همراه آویشن یا عسلطبیعی کوهی مخلوط با شیر تازه و کم‌چرب گاو میل کنند. بهتر است آنها بعد از غذا یک عدد سیب رسیده شیرین بخورند و آقایان باید از دو هفته قبل از عمل نزدیکی، روزی دو عدد میوه شاه‌بلوط بخورند.

    اگر نوزاد پسر بود در طب سنتی و گیاهی باید رنگ چهره‏ى خانم صاف، شفاف و ادرار رنگین باشد. پستان راست کمى بزرگتر از پستان چپ و رنگ نوک پستان به سرخى گراید. حرکت جنین در طرف راست شکم باشد. حرکات زن ملایم و هنگام درد زایمان، درد از کمر ظاهر و به شکم برسد.

    اگر نوزاد دختر بود در طب گیاهی باید رنگ چهره خانم تیره باشد، رنگ ادرار سفید باشد، پستان چپ بزرگتر از پستان راست باشد، میل به خوردن خوراکى‏هاى ترش‏مزه و خوردن خوراک‏ها یا غیر خوراکى‏هاى کثیف داشتن، حرکت جنین در طرف چپ شکم باشد، رنگ نوک پستان به سیاهى گراید و هنگام درد زایمان، درد از ناف و یا زیر شکم شروع شود.

     

    منابع
    گیاه دارو
    نمناک
    بیتوته

    بخورید پسردار تعیین جنسیت جنین دارو سنتی طب طب سنتی گیاهی

    فروردین ۲۴, ۱۳۹۷

    آذر ۱۲, ۱۳۹۶

    آذر ۲, ۱۳۹۶

    آذر ۱, ۱۳۹۶

    آبان ۳۰, ۱۳۹۶

    آبان ۳۰, ۱۳۹۶

    به نظر من همه چیز ٍبه خواست خداست من هم روش طبیعی را میپسندم و روش های آزمایشگاهی و ای وی اف را صحیح نمیدام و شنیدم کن سرطان زایی دارد
    من از روش های طبیعی دکتر طاهره مختاریان استفاده کردم و جواب گرفتم امیدوارم همه به آرزوی خودشون برسند

    شمارشو میفرستی بیزحمت

    سلام دوست عزیز
    اگر میشه در مورد روش دکتر مختاریان معلومات دهید
    معلومات سایتها بسیار متفاوتند

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

    خوش آمدید.

    بازگردانی رمز عبور

    یک کلمه عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

    طبیب من – تازه‌های سلامت، پوست مو زیبایی تغذیه و بیماری‌ها

    تاثیر گل گاوزبان بر جنسیت جنین

    درمان میگرن در کلینیک آرامش

    در بارداری طبیعی جنسیت جنین به صورت تصادفی مشخص می‌شود. اما در روش‌های درمانگاهی امکان تعیین جنسیت با IUI و یا تعیین جنسیت با روش آی وی اف نیز وجود دارد. این روش‌ها گاها پر دردسر هستند و گاها دشواری‌هایی به همراه دارند. اما طب سنتی راهکاری دیگری برای افزایش احتمال تشکیل جنین با جنسیت دلخواه دارد.

    افشار فلاح ایمانی متخصص طب سنتی و دانشجوی دکترای تخصصی گیاهان دارویی در گفت‌وگو با خبرنگار طبیب من در بخش «چی و چجوری»؛ گفت: برای پسر دار شدن، لازم است که خانم ها مدت سه ماه بدون استفاده از قرص و آمپول، از بارداری جلوگیری طبیعی داشته باشند. در این سه ماه در هر سه روز اول عادت ماهانه، پیش از خوردن صبحانه 5 گرم تخم هویج در 2 فنجان آب جوش دم کرده، میل کرده و بعد از 2 ساعت صبحانه بخورند.

    وی تصریح کرد: در این سه ماه از ابتدای عادت تا اتمام آن، روزانه 2 عدد خرما 2 ساعت بعد از صبحانه میل نموده و از پایان عادت ماهانه تا شروع عادت ماهانه بعدی، روزانه یک عدد خرما مصرف کنند. شستشوی اندام تناسلی هر روز در این سه ماه به جز ایام عادت ماهانه، با محلولی که شامل یک لیتر آب جوشیده ولرم و 2 قاشق غذاخوری جوش شیرین است، توصیه می شود.

    فلاح ایمانی ادامه داد: خانم ها از ماه دوم روزانه یک قاشق چایخوری از معجونی را میل کنند که ترکیب آن شامل هل سبز، دارفلفل، مورد، نعنا، گل سرخ از هرکدام به نسبت یک واحد و دارچین و زنجبیل به نسبت نصف واحد است. این ترکیب را آسیاب کرده و با مقداری عسل روی حرارت بن ماری (حرارت غیر مستقیم) قرار دهند تا حالت معجون پیدا کند.

    وی اظهار داشت: پس از اتمام عادت ماهانه تا روز تخمک گذاری نباید نزدیکی صورت بگیرد و باید به صورت یک روز در میان روزی یک فنجان چای گزنه میل شود. خانم ها همچنین در این سه ماه از دم کرده بادرنجبویه، گل گاو زبان و همینطور از دمنوشی که شامل شوید، آویشن و بابونه است، به جای چای استفاده کنند.

    متخصص طب سنتی تصریح کرد: آقایان نیز در این سه ماه از پوشیدن لباسهای تنگ خودداری کنند و لباس زیر آنها حتما نخی یا از جنس کتان باشد. شستشوی بیضه ها با آب سرد به دفعات و بعد از حمام انجام شود.

    وی در خصوص مواد غذایی مناسب آقایان در این مدت سه ماهه ابراز داشت: بهتر است آقایان از پیاز قرمز، کشمش، کنجد، عسل طبیعی، گوشت خروس محلی، خاویار و مرغ محلی نطفه دار استفاده کنند. همچنین از عرق گزنه، عرق کاسنی، عرق شاهتره به ور مرتب در این سه ماه میل کنند.

    این متخصص طب سنتی گفت: بهتر است هم آقا و هم خانم در این سه ماه مرتب از شیره خرما، عسل، گنجشک، کبوتر، زردچوبه، زعفران، زنجبیل، مرزه، دارچین، نعنا، نمک، فلفل سیاه، جگر، هل، شنبلیله، کرفس، پیاز، سیر، به و سیب شیرین، ترخون، تره تیزک، ریحان، پسته، فندق، گردو، انجیر، سبزیجات وغذاهای تازه استفاده کنند.

    وی ادامه داد: هم خانم و هم آقا باید در طول این سه ماه از مواد غذایی شامل ترشیجات، آبغوره، آبلیمو، سرکه، لبنیات، دوغ، ماست، کشک، پنیر، جو، سوپ و آش جو، ماءالشعیر، هلو، انار ترش، عدس، کیوی، لیمو شیرین، خیار، گوجه فرنگی، هندوانه، کدو، کلم، سیب زمینی، قارچ، زالزالک، آلو، آلوچه و ازگیل پرهیز کنند.

    ایشان در پایان تصریح کرد: پس از این سه  ماه نزدیکی صورت گیرد و بهتر است که وقت آن در هنگام صبح باشد.

    انتهای پیام/

    درمان میگرن در کلینیک آرامش

    درمان میگرن در کلینیک آرامش

    مطلب قبلی

    صفر تا صد مفاهیم اساسی طب سنتی + توصیه‌ها

    مطلب بعدی

    هشدار درباره کلاهبرداری از خانواده کودکان مبتلا به اوتیسم

    بهترین ضد عفونی کننده برای کرونا

    میگرن کات داروی درمان میگرن

    درمان آلرژی با استفاده از گیاهان دارویی

    پنج نوشیدنی سبز شما را به وزن ایده آل می رسانند!

    تاثیر گل گاوزبان بر جنسیت جنین

    Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

    پستهای اخیر


    تایید تاثیر داروی ACTEMRA بر بیماری کرونا


    بهترین ضد عفونی کننده برای کرونا

    آیا مصرف الکل خطر ابتلا به سرطان سینه را افزایش می‌دهد؟

    پستهای اخیر

  • نعناع الجنينة كلمات
  • تایید تاثیر داروی ACTEMRA بر بیماری کرونا

    بهترین ضد عفونی کننده برای کرونا

    آیا مصرف الکل خطر ابتلا به سرطان سینه را افزایش می‌دهد؟

    تاثیر سبک زندگی بر میگرن

    پستهای اخیر


    تایید تاثیر داروی ACTEMRA بر بیماری کرونا


    بهترین ضد عفونی کننده برای کرونا

    آیا مصرف الکل خطر ابتلا به سرطان سینه را افزایش می‌دهد؟


    تاثیر سبک زندگی بر میگرن

    خوش آمدید.

    تاثیر گل گاوزبان بر جنسیت جنین

    بازگردانی رمز عبور

    یک کلمه عبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

    اگر میخواهید پسر دار شوید بهتر است قبل از رابطه جنسی این نوشیدنی را مصرف کنید.

    به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، بسیاری از مردم علاقه دارند قبل از بارداری جنسیت نوزاد را تعیین کنند و برای رسیدن به این موضوع تمام توصیه هایی که به آن ها می شود هرچند عجیب و غریب را انجام می دهند. در این میان بهترین گزینه برای پسر شدن جنین، مصرف کاسنی است. کاسنی گیاهی بهاری است که خواص فراوانی برای سلامتی دارد.

    از امام صادق (ع) آمده است که مصرف هندبا یعنی کاسنی مایع منی را افزایش می‌دهد و موجب تولد فرزند پسر می‌شود و فرزند را خوش سیما، خوش طینت و اصلاح مزاج شده به دنیا آید.

    در وسائل الشیعه ج 25 ص 179 و 181 و برخی منابع دیگر آمده است که بر تو باد خوردن کاسنی که منی را افزایش می‌دهد. فرزندان را زیاد می‌کند و مزاج و گرمی ملایمی دارد که باعث پسردار شدن می‌شود و در روایات بعدی اشاره شده است که کسی که می‌خواهد مالش افزوده شود و فرزندش پسر شود کاسنی زیاد بخورد.

    اما کاسنی که توصیه شده است مصرف شود،‌ سبزی کاسنی است و صبح زود قبل از طلوع باید چیده شود که هنوز شبنم روی آن است. امام رضا (ع) می‌فرماید کاسنی شفای همه بیماری‌هاست؛ بیماری در بدن نیست که کاسنی بر آن اثر نداشته باشد. کاسنی را با شَبنمی که روی آن است مصرف شود و لطافت آن با خرد کردن و خشک کردن از بین می‌رود. کاسنی را از جای تمیزی که کاشته شده است روی کوه‌ها و لطافت دارد، چیده شود.

    تاثیر گل گاوزبان بر جنسیت جنین

    برای اینکه اسپرم تشکیل شود و مراحل طی شود؛ حداقل بین 85 روز یا سه ماه قبل از لقاح، مرد کاسنی بخورد. همچنین، اگر مزاج مرد گرم باشد بچه پسر می‌شود.

    در کنار برگ کاسنی خوردن عرق تازه آن و همچنین دمنوش آن نیز می تواند در سرشدن فرزندتان موثر باشد.

    یک قاشق غذاخوری برگ گیاه کاسنی را در یک قوری چینی با آب ۸۰ درجه سانتی گراد به مدت ۱۵ دقیقه دم کنید سپس دمنوش را صاف می کنیم. در صورت تمایل به شیرین کردن آن از عسل یا نبات استفاده کنید.

     

    88492747

    88830950

    info@bornanews.ir

    تهران – خیابان شهید مطهری – خیابان فجر – خیابان نظری – انتهای خیابان دلفان – نبش اتوبان مدرس – پلاک 50

    تمام حقوق برای خبرگزاری برنا محفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.

     

    دکتر نازلی نمازی، متخصص

    تاثیر گل گاوزبان بر جنسیت جنین

    * مصرف لبنیات را افزایش دهید.

    * از میوه‌های دارای مزاج سرد و تر از جمله مرکبات، انار، آلو، هندوانه، آلبالو، گیلاس و زردآلو بیشتر استفاده کنید و مصرف میوه‌های گرم‌مزاج مانند خرما، انجیر، انگور و انبه را کاهش دهید.

     *میزان مصرف سبزیجات از جمله کاهو، خیار، گوجه، گشنیز و کدو را افزایش داده و از مصرف انواع کلم، سیر، پیاز، کرفس، زنجبیل، فلفل، سیاهدانه، ترب، انواع کلم و کنگر بپرهیزید.

    * گوشت مرغ و ماهی را به صورت آبپز استفاده کنید و مصرف گوشت گوسفند، میگو و گوشت شترمرغ را به حداقل برسانید.

    * استفاده از سماق، لیموترش و نارنج هنگام مصرف گوشت‌ها سبب تعدیل مزاج گرم می‌شود.

    * در صورت سوءمزاج خشک در هر یک از همسران، جهت افزایش رطوبت بدن، میزان مایعات مصرفی را افزایش دهید. از غذاهای سرخ شده، کبابی و غلیظ بپرهیزید، مصرف غذاهای آبکی و آبپز را زیاد کنید و از مصرف غذاهای پر ادویه و تند بپرهیزید.

    اگر پدر یا مادر یا هر دوی آن ها دارای مزاج گرم و خواستار فرزند دختر باشند، به

    گفته دکتر نمازی باید رژیم غذایی که حاوی غذاهایی با مزاج سرد است تجویز

    و میزان رطوبت یا خشکی رژیم غذایی نیز بر حسب مزاج فرد تنظیم شود

    اگر پدر یا مادر یا هر دوی آنها دارای مزاج سرد و خواستار فرزند پسر باشند باید رژیم غذایی با مزاج گرم تجویز شود. دکتر نمازی با اشاره به این موضوع می‌افزاید: ماساژ بدن با روغن‌های گرم مانند روغن زیتون، کنجد یا سیاهدانه مفید است و توصیه می‌شود. در صورتی که به عللی چون ضعف عمومی بدن، خشکی یا سردی دستگاه تناسلی و یبوست، میزان اسپرم‌ها از حد طبیعی کمتر باشد مصرف غذاهای دارای مزاج گرم و تر موثرتر است. انواع مربای زردک، زنجبیل، ترنجبین و نارگیل، غذاهایی همچون حلیم با گوشت بزغاله، قلیه با ادویه‌های گرم همچون دارچین و خولنجان، پسته، نخوداب با دارچین، زعفران و گوشت مرغ، قلیه کدو و شلغم و پیاز، شربت سیب، عصاره گوشت، خوراک نخود و پیاز و سیر، زرده تخم‌مرغ عسلی و شکر سرخ از این جمله است. ضمن این‌که رعایت توصیه‌های زیر ضروری است:

    * مصرف زیاد لبنیات و آب محدود شود.

     

    * استفاده از شیرین‌کننده‌های طبیعی با مزاج گرم مانند نبات و مغزهای آجیلی توصیه می‌شود.

    * گوشت سفید محدود و از گوشت گوسفند و تخم‌مرغ عسلی بیشتر استفاده شود.

    * میوه‌های تازه با مزاج گرم همچون انگور، خرما، انجیر و انبه را در اولویت مصرف قرار دهید.

     

    البته این نکات را فراموش نکنید که تا وقتی از مزاج خودتان اطلاعی ندارید، بدون مشورت متخصص و خودسرانه رژیم‌های مختلف را امتحان نکنید، زیرا رعایت نکردن تناسب غذاها با مزاج، علاوه بر تأثیر منفی در عملکرد جنسی به عوارض مختلف در دیگر اعضا منجر خواهد شد. همچنین اگر رژیمی را شروع کردید و عوارض ناخوشایندی بعد از آن بروز کرد از ادامه آن بپرهیزید.

    ضمن این‌که یادآوری می‌کنیم موارد گفته شده برای تغییر جنسیت جنین قطعی نیست و در هر حال باید خودتان را از نظر رفتاری و روانی برای پذیرش فرزند با هر جنسیتی آماده کنید و بدانید که فرزند چه دختر و چه پسر هدیه‌ای از جانب خداست. فرمانروایی آسمان‌ها و زمین با خداست و هر چه او بخواهد، می‏آفریند. به هر کس بخواهد، فرزند دختر و به هر کس بخواهد، فرزند پسر هدیه می‏دهد.

    پیش از بارداری:

    داروی فولیک اسید مصرف کنید(مصرف روزانه 400 میکرو گرم فولیک اسید به مدت حداقل 1 ماه ، قبل از شروع یا حین 3 ماهه ی اول)/ فنجان کافئین را کنار بگذارید/ شكلات : شكلات علاوه بر اينكه مقداری كمی كافئين دارد ، حاوی تئوبروميد نيز می باشد كه شبيه كافئين است . بنابراين مصرف شكلات بايد محدود شود./ تركيبات حاوی قند ساده : مواد قندی ساده دراين دوران در حد اعتدال مصرف شوند/

    بارداری در زنان با وزن کم: آيا با وجود اين كه لاغر هستم مي توانم باردار شوم؟بستگي به اين دارد كه سيكل هاي پريودتان منظم است يا خير. اگر سيكل قاعدگي شما حدود 28 روز است به احتمال زياد تخمك گذاريتان به طور منظم انجام مي شود و جاي نگراني نيست. در هر خانمي بايد حداقل 28 درصد از وزن بدن را چربي تشكيل بدهد تا تخمك گذاري به طور طبيعي انجام شود. در مقادير كمتر چربي، ترشح هورمونها از مغز دچار اختلال مي شود و بنا براين تخمك ها تحريك نمي شوند و حتي اگر هزاران تخمك سالم داشته باشند، چون نمي توانند آنها را آزاد كنند، بارداري صورت نمي گيرد. اولين اقدام، محاسبه BMIاست.سعي كنيد اين اندكس را در محدوده نرمال نگهداريد و به خاطر داشته باشيد كه 15 درصد كاهش وزن ( نسبت به BMI) مي تواند موجب نا منظم شدن پريود و 30 درصد يا بيشتر كاهش وزن ممكن است حتي باعث قطع شدن كامل پريود شود. در صورتيكه تمام اندكس هايتان نرمال و پريودتان منظم است و با اين وجود حامله نمي شويد، بهتر است به پزشك متخصص زنان و نازايي مراجعه كنيد تا بررسي هاي لازم را برايتان انجام دهند. فراموش نكنيد قبل از باردار شدن وزنتان را به حد ايده آل برسانيد زيرا تحقيقات نشان داده است كه شانس سقط جنين و يا به دنيا آوردن نوزاد نارس در خانمهاي لاغر كه باردار مي شوند بالاست.*******

    تنها دارويي كه لازم است قبل از بارداري مصرف شود اسيد فوليك بصورت يك قرص روزانه از 1 تا 3 ماه پيش از بارداري است. مصرف قرص آهن در يك فرد عادي قبل از بارداري لزومي ندارد. در صورتي كه شما دچار كم خوني باشيد، اولا بايد مشخص شود كه كم خوني شما به چه دليل است و اگر تشخيص قطعي وجود دارد طبق نظر پزشك معالج به درمان آنها بپردازيد. بهتر است بدانيد كه كم خوني در باروري و ايجاد حاملگي تاثيري ندارد اما در طول حاملگي امكان تشديد آن وجود دارد. بنابراين تحت نظر پزشك معالج به توصيه هاي ايشان عمل كنيد.*******آيا چاقي شانس باردار شدن را كم مي كند؟احتملا. اگر براي اولين بار است كه باردار مي شويد، در صورتيكه اضافه وزن داشته باشيد اين ميزان 8 درصد و در صورتيكه چاق باشيد 18 درصد كاهش مي يابد. در بارداري هاي بعدي، اين درصدها به ترتيب 16 و 34 درصد مي شود. قبلا تصور مي شد چاقي فقط سيكل هاي پريود را نامنظم مي كند اما امروزه ثابت شده است كه ميزان باروري را هم كم مي كند و هر چه ميزان چاقي بيشتر باشد، شانس باردار شدن كمتر مي شود. خانم هايي كه اضافه وزن دارند اگر بتوانند با رژيم غذايي و ورزش 10 تا 20 درصد وزن كم كنند، هم سيكلهايشان منظم مي شود و هم باروريشان همانند سايرين مي شود. توجه داشته باشيد كه يكي از دلايل چاقي ممكن است تخمدان پلي كيستيك باشد كه نياز به مراجعه به پزشك و درمان دارد. به هر حال حتي در خانم هاي چاق كه نابارور هستند مي توان با روش لقاح آزمايشگاهي بارداري را ايجاد كرد. بهترين توصيه به شما اين است كه ابتدا BMI ( ميزان توده بدني كه بر اساس وزن و قد محاسبه مي شود) رامحاسبه كنيد و سپس سعي كنيد با ورزش، رعايت رژيم غذايي يا درمان هاي لازم براي بيماريهاي همراه، وزنتان را به ميزان ايده آل برسانيد. بهترين عدد برايBMI ،25 تا 30 است.

    بارداری:

    تاثیر گل گاوزبان بر جنسیت جنین

    مواد مغذی موثر در باروری:

    0اسيدهاي چرب ضروري كه در روغن هاي گياهي، روغن دانه ها و مغزها موجود هستند و براي حفظ تعادل هورموني مورد نيازند.

    0عقيمي در مردان و زنان در ارتباط با كمبود ويتامينE است، چون با كمبود اين ويتامين بافت هاي توليد مثلي تخريب مي شوند.

    0منيزيم، روي و ويتامينA براي توليد سلول تخم مورد نياز است.

    0كمبود ويتامينB6  و B2 با ناباوري مرتبط است.

    0ويتامينA براي توليد هورمون هاي مردانه مورد نياز است (كه در ارتباط با عنصر روي است).

    0در بين كليه مواد مغذي كه با باروري مرتبط اند، “روي” از همه با اهميت تر است براي مثال رشد و نمو ديواره ي رحم بستگي به روي دارد و اين ماده معدني براي توليد اسپرم در مردان مورد نياز است. تجزيه املاح موجود در موي( 1)افراد نابارور نشان مي دهد، تعداد كثيري از خانم هايي كه باردار نمي شوند و يا سقط هاي پي در پي دارند، دچار كمبود روي هستند. رژيم غذايي اغلب افراد تأمين كننده روي مورد نيازشان نيست و شرايطي چون استرس، سيگار كشيدن، آلودگي هوا و الكل موجب تخليه منابع روي بدن مي شود. يكي از دلايل ديگر ناباروري، افزايش تماس با تركيبات استروژني مصنوعي است كه تعادل هورمون هاي بدن را به مخاطره مي اندازد. هورمون هاي مصنوعي در داروها و محصولات لبني غير اورگانيك(2) وجود دارد و گوشتها اغلب محتوي هورمون هستند. همچنين ماهي هايي كه از آبهاي آلوده صيد مي شوند،  حشره كش ها و مواد محتوي پلاستيك داراي هورمون هستند. در مردان دريافت مقاديري بالاي استروژن، توليد اسپرم را كاهش مي دهد و در زنان ايجاد كيست هاي تخمداني و رحمي مي كند كه با لطبع بر باروري مؤثر است.

    خانم 36 ساله اي به علت ناباروري به يك متخصص تغذيه مراجعه كرد. اين خانم ، دختر 5 ساله اي داشت و يكسال بود كه تصميم گرفته بود دوباره صاحب فرزند شود، ولي باردار نشده بود. اين خانم از كودكي مبتلا به آسم بود، از اين رو مدت بسيار طولاني داروهاي استروئيدي مصرف كرده بود. پوست بدن او كاملاً خشك بود كه نشان از كمبود اسيدهاي چرب ضروري داشت و عوارضي چون گرفتگي بيني، نوسان قند خون و ناتواني در او مشاهده مي شد. متخصص تغذيه، مكمل غذايي خاصي براي افزايش رشد باكتري هاي روده ، كه در اثر مصرف استروئيد مختل شده بود، تجويز كرد. يك رژيم غذايي كامل وشامل همه مواد غذايي به او داده شد. شير و پنير كه موجب گرفتگي حفره هاي بيني مي شود حذف گرديد. عنصر منيزيم ( كه در آسمي ها معمولاً كم است) و در نهايت عناصر كُرُم و روي براي حفظ ثبات قند خون، براي اين فرد تجويز شد.

    تعیین جنسیت:

    PH رحم: اسپرم مرد ( كروموزوم y‌)در محيط قليائي بهتر زنده مي ماند،ازطرفي محيط رحم در زمان تخمك گذاري (14 سيكل ماهانه 28 روزه) داراي PH بالا و قليائي است و در صورتي كه لقاح در اين روز صورت گيرد به احتمال زياد جنين تولد يافته پسر خواهد بودو در بقيه اوقات چون PH دهانه رحم پايين و اسيدي است كرموزوم X بيشتر زنده مانده و  احتمال دختر شدن جنين بيشتر است

    *اگر اميزش در حوالی زمان تخمک گذاری صورت گيرد ، پسر بدنيا خواهد آمد چرا که در زمان تخمک گذاری ترشحات دهانه رحم از هميشه قليايي تر و رقيق تر است و ارتجاع پذير تر است و حرکت اسپرمهایY را بسيار سهل و آسان می کنداما اگر مقاربت ۳ تا ۴ روز بعد يا قبل از تخمک گذاری اتفاق بيفتد شانس پسر شدن بشدت کاهش می يابد و احتمال دختر زياد می شود .

    *چون تعداد اسپرم در جنسیت موثر است وهر چه بیشتر باشد احتمال پسر شدن بیشتر میشود جهت مذكر شدن جنين بايد تا حد امكان تا زمان تخمك گذاري (روز 14 از شروع قاعدگي در سيكلهاي 28 روزه)كه زمان مناسب از نظر PH براي پسر دارشدن است ،اميزشي صورت نگير تا تعداداسپرم زياد باشد و احتمال مذكر شدن جنين بالا رود.

    *یک روش براي تغيير  PH واژن جهت تغيير جنسيت جنين به جنسيت مورد دلخواه والدين اين است كه بطور مصنوعی  محيط واژن را قلیایی یا اسیدی نماييم، توصیه مي شود که ضمن استفاده از روش تعیین زمان تخمک گذاری، اگر که فرد می‌خواهد پسر دار شود از محلول جوش شیرین رقیق شده  برای شستشوی واژن پیش از نزدیکی استفاده کند تا احتمال پسر دار شدن در زمان 48 ساعت پس از تخمک گذاری به بالای 80٪ برسد زیرا این محلول PH واژن را به شدت قلیایی می‌کند، همچنین برای دختر دار شدن باید از محلول رقیق شده سرکه سفید استفاده کرد ه تا PH واژن اسیدی‌تر شود.( يکی ديگر از مواردی که در انتخاب جنسيت می توان از آن بهره جست ارگاسم زن در هنگام مقاربت است به شکلی که بعضی از اسپرمها در حالت ارگاسم بيشتر وسريعتر ميتوانند خود را به تخمک برسانند .واين از موارد مهمی است که در امر تعيين جنسيت از آن استفاده ميشود .)

    توصیه می شود مصرف تمام قرص های ضد بارداری در دوران اجرای رژیم متوقف شود. بنابراین برای پیشگیری از بارداری از سایر روش ها همراه با روش نزدیکی منقطع استفاده شود.

    *رعایت رژیم غذایی باید حداقل 2ماه(4تا6هفته) قبل از بارداری شروع گردد تا موثر واقع شود. این رژیم نباید بیش از 6ماه قبل از بارداری ادامه یابد زیرا باعث کمبود مواد غذایی خواهد شد. در اين زمان از مصرف خودسرانه داروهائي كه تعادل يوني رحم را براي جنسيت مورد نظر برهم زنند خوداري شود.

    *رعایت رژیم غذایی فقط در مادر ضرورت دارد زیرا تغییرات یونی تخمک است که اسپرماتوزوئید مورد نظر را جذب می کند.

    انواع موادغذايي غير مجاز در تعيين جنسيت جنين :اين مواد غذايي شامل نان سفيد، ذرت، سبوس گندم، لوبياي خشک و عدس و از گروه سبزي و ميوه ها زردآلو ، موز، چغندر، گيلاس، خيار، تره، خرما، شاهي، اسفناج، نارنگي، خربزه و زيتون مي‌باشد.

    پسر: رعايت رژيم غذايي براي پسردار شدن در موارد: فشار خون بالا، ناراحتي هاي قلبي و نارسايي هاي كليوي ممنوع است.

    مواد غذایی حاوی سدیم، فسفر، آهن، پتاسیم و روی  باعث افزايش PH رحم شده و نقش مفيدي در پسر شدن جنين دارند اين مواد غذائي شامل: زرد الو، پسته، سيب، گوجه سبز، خرما، گيلاس، تمشك، توت فرنگي، انجير، خربزه، گوجه فرنگي، پياز، ، زيتون، سيب زميني، ماهي،برنج ، اسفناج ،شكلات،موز مي باشند و برعكس(مرکبات- زردآلو- آناناس- موز- هلو- گلابی- سیب- گوجه سبز- آلو- خیار- خرما- گیلاس- تمشک- توت فرنگی- انجیر- خربزه- آب میوه و سبزی- حبوبات- کنگرفرنگی- گوجه فرنگی- پیاز- چغندرقرمز- زیتون- قارچ- کلم- ذرت- نخودسبز- سیب زمینی- سبوس- گندم- شاه بلوط- تره شاهی- کنسرو ماهی- ژامبون- کره- ماء الشعیر- کلوچه- نوشابه گازدار- نقل- قهوه- چای- مایونز.)

     تحقیقات نشان داده است که برای پسر بودن جنین بالا بودن نسبت سدیم و پتاسیم و پایین بودن نسبت کلسیم و منیزیم متابولیسم لایه خارجی تخمک را طوری تغییر می دهد که اسپرماتوزوئید حاوی کروموزوم جنسی y را جذب می کند. پس برای تعیین جنسیت نسبت بین یونها مهمتر از غلظت آنهاست. مقدار سدیم مورد نیاز بدن 5میلی گرم در روز است.در صورت تمایل برای داشتن فرزند پسر باید مقدار سدیم مصرفی به 4برابر این مقدار برسد.سدیم علاوه بر نمک طعام و مواد غذا یی شور در غذاهای دریایی،گوشت،جگر گوساله،هویج ،تخم مرغ، کنسروها، بيسکويت شور ،، سس­هاي تجارتي و ماهيهاي نمک سود و غذاهای آماده وجود دارد.مقدار پتاسیم مورد نیاز بدن 1میلی گرم در روز است.برای داشتن فرزند پسر مقدار پتاسیم مصرفی باید به 15برابر برسد. منابع حاوی پتاسیم گوشت ،میوه جات تازه و خشک مانند هلو، موز و کشمش، صیفی جات مانند گوجه، غلات به ویژه برنج می باشد. مادرانی که تمایل به داشتن فرزند پسر دارند باید مصرف غذاهای پرکلسیم و پر منیزیم را کاهش دهند. شیر و فرآورده های لبنی،سبزیجات برگ تیره مانند اسفناج دارای کلسیم و گیاهان سبز،حبوبات و مغزجات حاوی منیزیم هستند.

    استفاده از موادغذایی حاوی گلوکز در روزهای تخمک گذاری محیط را برای جلب اسپرماتوزوئید y مناسب می کند.این غذاها شامل گلوکز،ساکارز،عسل،آب نبات،غلات صبحانه شیرین شده، هویج،کشمش، بيسكوئيت ، سيب زميني پخته و نوشابه های دارای شکر می باشد.( استفاده از ميوه هاي شيرين محتوي گلوكز در روزهاي تخمك گذاري محيط را براي جلب اسپرماتوزوئيدy مناسب تر مي كند)

     برای داشتن فرزند پسر مصرف غذاهایی مانند نان گندم،انواع گوشت،حبوبات، دانه های روغنی،کره،مایونز،سیب زمینی پخته،خرما،هل،زعفران و شیرینی جات فاقد شیر توصیه می شود.

     تحقیقات نشان داده است زنانی که در دوران قبل از بارداری صبحانه مفصل تر صرف کرده و درصبحانه رژیم غذایی محتوی غلات استفاده می کنند بیشتر نوزاد پسر به دنیا می آورند.رژیم غذایی پر کالری با مقدار زیاد مواد معدنی مانند سدیم و پتاسیم و ویتامین های C ،E،B12 منجر به نوزاد پسر خواهد شد.

    مادرانی که روزانه 300 میلی گرم پتاسیم و 180 کالری بیشتر مصرف می کنند .نوزادشان بیشتر پسر خواهد بود.این میزان کالری و پتاسیم معادل خوردن یک موز کامل است.

    برای داشتن فرزند پسر بهتر است سبزیجاتی مانندکرفس،لوبیاسبز، کاهو و اسفناج، ميگو، تخم مرغ ،بیسکوئیت،کاکائو،شکلات کمتر مصرف گردد.

    تاثیر گل گاوزبان بر جنسیت جنین

    دختر: رعايت رژيم غذائي براي دختر دار شدن در موارد: اختلالات عصبي،بالا بودن كلسيم خون، نارسائي كليوي ممنوع است.

    استفاده از خوراكی هایی كه حاوی كلسیم، منیزیم و مس هستند مثل لبنیات ( ماست ،شير، پنير)، كلم، قارچ، نخود سبز، لوبیا سبز ،كاهو، جو ، گردو، تخم مرغ، ماكاروني، گوشت قرمز(گاو،گوسفند و حتی ماکیان) قادرند میزان PH رحم راكاهش دهند و باعث تولد نوزاد دختر خواهد شد.( مصرف نانهاي تخمير نشده به علت وجود اسيد فيتيک، جذب کلسيم را کاهش مي­دهد)

    بالا بودن میزان کلسیم و منیزیم خون و پایین بودن میزان سدیم و پتاسیم باعث می شود اسپرماتوزوئید حاوی کروموزوم x به طرف تخمک جذب شود و نوزاد دختر شود. برای دختر شدن جنین باید مواد غذایی حاوی یون کلسیم و منیزیم بالا مصرف شود و مصرف سدیم و پتاسیم محدود گردد.

    مقدار کلسیم مورد نیاز بدن 800میلی گرم در روز است که برای دختر شدن جنین باید این میزان چند برابر شود.پس بهتر است غذاهای دارای کلسیم بالا که در شیر،ماست،پنیر سفید و دیگر فرآورده های لبنی،ماهی ساردین به صورت بخار پز یا کبابی،خاویار ،شلغم، سبزیجات برگ تیره مانند اسفناج و بادام وجود دارد

    و غذاهای دارای منیزیم بالا که درحبوبات، قهوه،کاکائو،مخمر آبجو،جوانه گندم ،سویا،چغندر،بادام، بادام زمینی،(مغزها) بدون نمک و گردو وجود دارد مصرف گردد.از میوه جات و سبزیجات ،سیب،خیار ،لوبیاسبز،کلم،کدو،فلفل سبز،پیازو ترب در رژیم غذایی مصرف گردد. حذف نمک در این گونه رژیم ها باید رعایت گردد. بهتر است از گروه ميوه‌ها و سبزيجات هويج، خيار، لوبيا سبز، سيب، ترب و سيب‌زميني و پياز مصرف کند ولی در لبنیات محدودیت  ندارد

     مواد غذایی مانند خرما،نان سفید،ذرت،سبوس گندم،لوبیای خشک،عدس و میوه جاتی مانند موز،نارنگی،خربزه،زیتون، شاهی و تره بهتر است مصرف نگردد.

    مادرانی که صبحانه نمی خورند و یا پیش از بارداری رژیم غذایی کم کالری مصرف می کنند بیشتر نوزاد دختر به دنیا می آورند.پس رژیم غذایی کم انرژی که حداقل کالری و مواد مغذی داشته باشد منجر به نوزاد دختر می شود.

    دوقلو: مطالعات نشان داده است که که مصرف مقادیر فراوان لبنیات احتمال دوقلو زایی را افزایش میدهد.در حال حاضر مشخص شده است نوعی پروتئین موجود در کبد حیوانات با عنوانIGF که در شیر و فرآورده های لبنی وجود دارد ،میزان تقسیم سلولی جنین در مراحل ابتدایی رشد را افزایش میدهد و موجب دو قلو زایی می شود.

    از زمان اتمام قاعدگی تا سه روز قبل از تخمک گذاری آمیزش مکرر انجام شود و بعد از تخمک گذاری نیم ساعت قبل از هر آمیزش واژن را با محلول آب و سرکه (نسبت یک به ده) بشوئید.2) از یک ماه قبل از آمیزش، مادراز مصرف نمک به هر نحو خودداری کند و خرما و موز مطلقاً نخورد و در عوض لبنیات و تخم مرغ در این یک ماه قبل از آمیزش زیاد مصرف شود .3) پدر از پانزده روز قبل از آمیزش، روزی یک قاشق چای خوری تخم رازیانه و شوید میل کند و در عوض مادر خوردن عدس ، رازیانه و شوید و سرکه را ترک کند.

  • مدل لباس مجلسی گیپور و ساتن
  • طب سنتی:

    اگر ماه سوم آبستنی مصادف با اواخر زمستان وایام نوروز باشد.بیشتر ممکن است نوزاد دختر شود.اگر این ماه مصادف با فصل کاهو بوده وزن آبستن مقداری از آن بدون سرکه میل نماید.ممکن است نوزاد او پسر باشد اگر این ماه مصادف با فصل توت فرنگی باشد وزن آبستن ازآن بخورد.جنین او پسرخواهد شد سبزیهای جوان،جنین را پسر وسبزیهای پیر،جنین را دختر می نماید.خرماوانگور،جنین راپسروسرکه آنها جنین را دختر می نماید.به تجربه ثابت شده است زنانی که هنگام آمیزش، خونشان قلیایی است فرزندشان پسر،وکسانی که خونشان اسیدی است،نوزادشان دختر می شود. گوشت ها،قارچ ها وسبزیهای کهنه،اسیدیته خون را بالا میبرند واین رژیم معمولا در زمستان وجود دارد که میوه جات کمتری نیز استفاده شده ونیز میزان تعرق بدن کمتر میباشد.در ایام عید به دلیل مصرف آجیل وشیرینی زیاد،اسیدیته خون بالا میرود برعکس،با مصرف غذاهایی مانند میگو وماهی وخرما،اسیدیته خون پایین آمده وبه سمت قلیایی میل میکند وآن به دلیل فسفر بالای این مواد است.مصرف میوه جاتی مانند توت فرنگی وانگورو موادی مانند جوش شیرین،خون را قلیایی می نماید.همچنین تعرق زیاد باعث کاهش اسیدیته خون وافزایش خاصیت قلیایی آن خواهد شد.غیر از عواملی که ذکر شده،عنصر گوگرد نیز که در ترکیب مغز وهمچنین ترشحات غدد مردانه وجود دارد،در سرنوشت جنسیت نوزاد موثر است.هورمون های زنانه نیز ممکن است در سرنوشت جنسیت نوزاد موثر باشد؛ چنان که اگر زن در سه ماهه اول زیاد آب جو یا رازیانه بخورد،نوزاد او بدون شک دختر خواهد بود.زنانی که طالب نوزاد پسر هستند باید از روز اول قاعدگی زن،پدر ومادر ناشتاروزی چندعدد خرما بخورند وهنگام آمیزش نیز خون شوهر اسیدی وخون زن قلیایی باشد؛یعنی مرد غذایی هایی بخورد که خون او اسیدی شود وزن غذاهایی بخورد که خون او هنگام آمیزش قلیایی گردد؛وبه عبارت دیگر مرد غذاهایی بخورد که طبیعت گرم دارند؛مثل پسته،بادام،شکلات ومواد قندی،و زن آب انگور،توت فرنگی،مرکبات وآبلیمو میل کند واز خوردن گوشت،قارچ،سرکه،سیب ترش،آب جو ورازیانه خوداری نماید.چنانچه زوجین خواهان نوزاد دختر باشند،باید چند روز قبل از آمیزش،شوهر غذاهایی که خون را قلیایی میکند زیاد بخورد واز خوردن مواد فسفر دار مثل سیر وبادام خوداری کند وزن به عکس مرد عمل نماید. /کاسنی آب کمر را افزایش داده و فرزند را نیکو و ذکور بودن را ولد زیاد می کند ./ خوردن کندور توسط زن باردار باعث زیادی عقل بچه ، باهوش ، پاکدل ، دانا و شجاع شدن پسر و خشخو و نیکو شدن دختر می شود/

    چهره ی جنین:

    بهترین کار برای زیبا شدن فرزند ابتدا خواستن فرزندی با روحی زیبا از خداوند است بعد به قول قدیمی ها نوزادانی که بعد از اتمام عادت ماهیانه خانمها بدنیا می‌ایند(یعنی اگر بعد از اتمام دوره ماهیانه نزدیکی صورت بگیرد که پزشکان متخصص به آن به آن روزهای 14 تا 18 می‌گویندکه شانس بارداری هم در این روزها بالاتر است) به مراتب زیباتر از نوزادانی هستند که در روزهایی که به دوره قاعدگی بعدی نزدیک می‌شوید نطفه‌شان تشکیل شده باشد. به زبان ساده تر در هفته ای که بعد از آن شما عادت ماهیانه خواهید داشت رحم در حالتی است که خود را برای بازسازی آماده می‌کند. پس می‌بینیم حرف قدیمی ها با علم جدید و عقل سلیم پاسخ شما را دادند. در ضمن من خودم از این فرمول استفاده کردم نتیجه گرفتم. امیدوارم همه فرزندانی با روحی زیبا و تنی سالم داشته باشند

     

    طبق احادیث اسلام در زمان بارداری برای زیبا شدن کودک سیب و به مصرف کنید خصوصاً در شب تشکیل نطفه و برای باهوش شدن کودک، کُندُر بخورید که از مقدار کم شروع کنید و به مرور مصرف آنرا به روزی یک تکه کوچک برسانید .

    مادرانی که افت فشارخون دارندوفشارآنهازیر12می باشدآنها بطورخودکارعصبی هستند و چهره آنهاکدروپوستاشان صافی لازم راندارد وبرجنین نیزتأثیرمنفی دارد.انار،آلبالو،گوشت نرکباب شده،سبزی خوردن،سیب درختی،باقلا ونخود خون ساز،کلسیم دارهمچنین دارای ویتامین ب هستندکه سبب خوش خلقی،تأمین کلسیم وپیشگیری ازنرمی استخوان میشوند ودرمجموع سبب زیبائی مادرونوزادمیشوند.برای این که فرزندانتان رنگ و روی خوبی داشته باشد و کبدش هم سلامت باشد در هنگام آبستنی(سه ماهه ی اول) به سراغ دوستان کبد بروید بهترین دوست کبد ، روغن زیتون است .غیر از روغن زیتون ، روغن ماهی ، کره ، روغنهای نباتی ، خیار ، کاهو ، کاسنی ، هویج زرشک ، عناب و نعنای دم کرده برای خوش آب و رنگ شدن نوزاد فوق العاده موثر است .خوردن میوه و سبزی هایی که ویتامین ث دارند در رنگ طفل موثر است و آنان را زیبا می کند .چه چيزهايي براي كبد خوب است ؟عرق كاسني اصلاگر پيدا نكرديد مي توانيد ريشه كاسني را بگيريد بجوشانيد با عسل مرغوب مخلوط كنيدو هر روز 2 الي 3 ليوان نوش جان كنيد.

    رنگ خفه و تیرهخوردن غذاهای مانده و فاسد ، مخصوصا گوشتی که تولید مسمومیت می نماید ، رنگ نوزاد را تیره و مایل به زرد می کند .پر خوری و علاقه به خوردن غذاهای یکنواخت رنگ کودک را تیره و خفه و مایل به زردی می نماید .استنشاق دود زغال ، سیگار کشیدن و حتی در اتاقهای پر جمعیت نیز در تیرگی رنگ نوزاد دخالت دارد .یک هفته مانده به دوره ماهانه معاشقه ونزدیکی نکنید تاکودکی زیباترداشته باشید.

    اگر بعد از اتمام دوره ماهیانه نزدیکی صورت بگیرد که پزشکان متخصص به آن به آن روزهای 14 تا 18 می‌گویندکه شانس بارداری هم در این روزها بالاتر است) به مراتب زیباتر از نوزادانی هستند که در روزهایی که به دوره قاعدگی بعدی نزدیک می‌شوید نطفه‌شان تشکیل شده باشد. به زبان ساده تر در هفته ای که بعد از آن شما عادت ماهیانه خواهید داشت رحم در حالتی است که خود را برای بازسازی آماده می‌کند.

    زنان باردار اگر می خواهند بچه ای زیبا داشته باشند باید هلو میل کنند

    تاثیر گل گاوزبان بر جنسیت جنین

    (پیغمبر:انگور(مویز”ویحسن الخلق”)  تصفی الون [گرم وتر- مویزگرم وخشگ]

    امام رضااز امام علی واوازپیغمبر: به (فانه یحسن اولادکم)[گرم وتر]

    پیغمبر:کدوحلوائی(حسن خلقه ونضروجهه)[گرم وتر]

    امام صادق: کاسنی (ویحسن الولد)[گرم وخشگ]ضمناسبب پسرزائی میگردد.

    امام رضا: انار- ویحسن الولد[سردوتر- خون ساز]

    امام صادق: روغن زیتون- یصفی اللّون – رنگ رخسارراصاف میکند [گرم وخشگ]

    امام صادق: سیاه دانه باگردو- یحسنّان اللّون- نیکومیکنندرنگ پوست را[هردوگرم وخشگ]

    پیغمبر: پیاز- فانه یجلی البصر وینقّی الشعر،…ویذهب بالحماء وهوالسوادفی الوجه(جلی  میدهد دیده را ، وبراق میکند مو را، ومی بردتیرگی وکدری رنگ چهره را)[گرم وخشگ]

    امام رضا:باقلا- …خون تازه می رویاند…

     

    رنگ مو1)برای آن که نوزاد موی مشکی داشته باشد :برای مشکی شدن موی سر نوزاد ویتامین د لازم است .بنابراین استفاده از حرارت آفتاب در حد متعادل و خوراکی های که ویتامین های آن را دارند می تواند در مشکی شدن موی اثر بگذارد و نیز استفاده از غذاهایی که دارای مواد گوگردی هستند .خوشبختانه گوگرد در اغلب غذاها مخصوصا پیاز ، سفیده تخم مرغ ، کلم ، خیار ، ترب به مقدار کافی موجود است ، افراط در خوردن شنبلیله نیز مو را مشکی می کند . نوزادی که موهای سیاه دارند،بدنشان هنگام تولد چربی فراوان دارد ودلیل اینکه موهای مشکی،کلسیم وفسفر دارند ومحکم تر می باشند همین امر می باشد1) برای خرمایی شدن موی نوزاد :وقتی مادر ویتامین به قدر زیاد داشته باشد و از ویتامین آ به مقدار زیاد استفاده کند موی نوزادش خرمایی می شود .خوردن روغن ماهی هنگام حاملگی به این موضوع کمک می کند .

    3)برای این که نوزاد سرخ مو شود :وقتی آفتاب به سر و بدن مادر نرسد و مصرف ویتامین ها علی الخصوص ویتامین د کم باشد موی نوزاد سرخ خواهد شد پوست این اطفال چربی کمتری دارد .2) بور شدن موی سر نوزاد :وقتی به علل زیر ویتامین د به جنین نرسد موی او بور می شود- مادر زیاد استحمام نماید واز بین رفتن چربی بدن مادر توسط صابون.

    – مادر به قدر کافی از نور آفتاب استفاده نکند- نطفه کمی علیل بوده یا متعلق به یک مرد الکلی باشد و یا آمیزش به هنگام مستی پدر باشد و یا مادر الکلی باشد .- نطفه متعلق به یک مرد پیر بوده یا اساسا نیروی جنسی کافی نباشد .

    اگر خانمهای آبستن روزی یک قاشق مربا خوری آب دریا بنوشند یا میوه های دریایی بخورند،رنگ موی نوزادشان طلایی خواهد شد.عده ای این خاصیت را مربوط به منگنز وعده ای مربوط به ید میدانند،ولی به طور کلی معلوم نیست کدام یک از عناصر دریا این خاصیت را دارند.برای کسانی که می خواهند اولادشان دارای موی بور وطلایی باشد بهترین دستور،خوردن نمک دریاچه ارومیه به دلیل داشتن ید و برم میباشد. خوردن بابونه وگل آن ودم کرده بو مادران خصوصا گل آن،دربور شدن موی نوزاد بسیار موثر است.

    رنگ چشم نوزاد

    بعضی از بانوان در موقع آبستنی مبتلا به تپش قلب یا امراض دیگر قلبی اند وپیش خودیا به دستور پزشک گل گاوزبان وسنبل الطیب را دم کرده وبه جای چای مینوشند.این دارو برای امراض قلبی مفید بوده،ولی رنگ چشم نوزاد راتغییر میدهد.

    ترس زنان باردار ممکن است باعث ایجاد لکه روی پوست نوزاد گردد.برای جلو گیری از این مسئله،اولا نباید ترسید وثانیا اگر ناخوداگاه ترس به سراغ مادر باردار آمد،بلا فاصله باید از شربت های میوه به خصوص آب هندوانه شیرین یا خربزه یا میوه شیرین دیگر استفاده کرد واز خوردن هر گونه ترشیجات جدا پرهیز نمود خوردن زرده تخم دوزرده،ممکن است چشم نوزاد را آبی آسمانی نماید.

     

    هوش جنین:

    برای افزایش هوش جنین كولین، ماده ای است كه به طور طبیعی در غذاهای چرب وجود دارد و حافظه را تقویت می كند. پزشكی از دانشگاه كارولینای شمالی بیان كرد، اگر در دوران بارداری مادر، به رژیم غذایی او كولین اضافه شود، قدرت حافظه جنین در حال رشد را برای مراحل بعدی زندگی افزایش می دهد. در دوران بارداری و شیردهی، ذخایر كولین بدن مادر تخلیه می شود، در نتیجه كولین كافی برای رشد طبیعی مغز در دسترس نخواهد بود. كولین برای حفظ سلامتی افراد، موردنیاز است. كولین یك تركیب فسفولیپیدی است كه در بدن، مواد محلول در چربی را حمل و چربی ها را امولسیه* می كند. این ماده مستقیماً روی پیام های عصبی موثر است و قدرت ساخت و آزادسازی استیل كولین را سرعت می بخشد. استیل كولین یك ناقل عصبی است كه در كنترل عضلات و قدرت حافظه دخالت دارد. منابع غذایی كولین عبارت اند از: شیر، جگر، تخم مرغ و بادام زمینی. در بدن نیز از اسید آمینه متیونین ساخته می شود. كولین به صورت مكمل های خوراكی نیز وجود دارد و مقدار مورد نیاز آن برای مردان 550 میلی گرم در روز و برای زنان بالغ 425 میلی گرم در روز است. در مورد شیر:باید حتما حتما شیر تازه دوشیده شده یا هر شیر غیر پاستوریزه ای را در ظرف تمیزی بجوشانید. پس از آنکه شیر به جوش آمد به مدت ۳۰-۲۰ دقیقه خوب بجوشد تا آلودگی های میکروبی آن از بین برود

    مصرف کندر زمان خاصی ندارد.برای افزایش هوش و رشد عصبی بهتر بچه، مصرف اسید فولیک پیش از بارداری و در ماه اول بارداری بسیار مهم است. یا منابع غذایی اسید فولیک را مصرف کنید و یا مکمل آنرا بصورت دارو مصرف کنید و در طول بارداری از منابع غنی ویتامنیهای B و روغنهای غیر اشباع با یک یا چند باند مضاعف که در روغن ماهی، روغن سبزیجات و دانه های روغنی مثل بادام و بادام زمینی و گردو موجود است، استفاده کنید.منابع غذایی اسید فولیک : (جگر – حبوبات پخته – اسفناج – جوانه گندم – کلم بروکلی – کاهو – آب پرتقال تازه – کلم – زرده تخم مرغ – موز) است.2- طبق احادیث اسلام در زمان بارداری برای زیبا شدن کودک سیب و به مصرف کنید خصوصاً در شب تشکیل نطفه و برای باهوش شدن کودک، کُندُر بخورید که از مقدار کم شروع کنید و به مرور مصرف آنرا به روزی یک تکه کوچک برسانید .

    برای باهوش شدن بچه از عسل ، گردو و بادام (مغز دار و حاوی فسفر) همچنین کندر زیاد استفاده کنید، همچنین حتا اگر خودتان وقت ندارید گاهی اوقات که پای کامپیوتر هستید صدای سوره ای از قرآن رو بگذارید ، صداش سبب باهوش شدن بچه میشه،

    5 غذای موثر در افزایش هوش کودکان: غذایی ماهی سالمون – ماهی آزاد /سیب زمینی شیرین /تخم مرغ /حبوبات/توت فرنگی و قره قاط

     

    قدرت تکلم نوزادان:

    صحبت با جنین در دوران بارداری،كتاب خواندن با صدای بلند و گوش دادن به رادیو موجب افزایش قدرت تكلم نوزادان می‌شود.»جنین از پنج ماهگی به بعد قادر به شنیدن صدای اطراف است و صدای مادر خود را نیز تشخیص می‌دهد.» وی تصریح كرد: «نوزادان به طور معمول در محدوده سنی 9 تا 18 ماهگی آغاز به صحبت می‌كنند و نوزدانی كه مادران آنان در دوران بارداری با آنها حرف می‌زنند،پیش از 10 ماهگی نخستین كلمه معنادار را بیان می‌كنند.» این متخصص گفتار درمانی خاطرنشان كرد: «برای افزایش قدرت تكلم نوزاد، مادران باید از بدو تولد با نوزادان خود به صورت رو در رو صحبت كنند زیرا تعامل انسانی بهترین روش افزایش قدرت تكلم است.»

    نام فارسی گیاه:       گزنه

    نام علمی گیاه:        Urtica dioica       

    نام انگلیسی گیاه :   Nettle         

    نام آلمانی گیاه:       Brennessel 

     

    تاثیر گل گاوزبان بر جنسیت جنین

    ـ قسمتهای قابل استفاده گیاه:  برگ. ساقه.  دانه 

     

     

    چگونگی استفاده:

        

    دم كرده گزنه : مقدار 40 گرم برگ گزنه را در يك ليتر آبجوش ريخته و بمدت 10 دقيقه  دم كنيد . مقدار مصرف آن سه فنجان در روز بعد از غذاست . در سوپ و  یا در آب کمی پخته مانند اسفناج هم استفاده می شود . در اروپا در سالاد هم مصرف می کنند.( از گیاه جوان و تازه روییده شده استفاده شود)

     

    اثرات شفا بخش این گیاه:

       

      خون ساز

      تصفیه خون

      از خونریزی جلوگیری کرده

      سوخت وساز بدن

      ناراحتیهای مجرای ادراری

      روماتیسم

      نقرس

      رشد مو

      شوره سر

      بی اشتهایی

      اسهال

      یبوست

      ناراحتی معده

      ناراحتی کلیه  (  گیاه خشک شده اثر بهتری دارد)

      فشار خون

       ناراحتیهای دوران قاعدگی 

    تاثیر گل گاوزبان بر جنسیت جنین

     

     

       

    گزنه اگر بيش از حد استفاده شود ممكن است براي روده ها و كليه ها مضر باشد بنابراين بهتر است با صمغ عربي و كتيرا خورده شود

    مقدار مصرف بيش از اندازه در روز ممكن است باعث بند آمدن ادرارشود . زنان باردار و كودكان بايد از مصرف آن خورددي كنند 

     

     معمولا غذای سرد یا آماده به صرفه جویی در وقت کمک می کند اما در عوض ممکن است به قیمت چند سال از عمر تمام شود.اگر اغلب ، بیرون از خانه غذا بخورید به احتمال زیاد به سلامت خود لطمه می زنید. علت این است که
    غذاهای آماده که به فست فود معروفند کیفیت ناسالمی دارند. این
    غذاها، چرب ، سرخ شده ، حجیم و ارزانند.

    به گزارش سایت ای دایتس محققان می گویند بسیاری از کودکان هر روز غذای سرد می خورند و به همین دلیل چاقی کودکان رو به افزایش است.همچنین تحقیقات نشان داده است زمانی که غذا ارائه شود معمولا میزان خوراک افزایش می یابد و غذای سرد نیز همین ویژکی را دارد.هرچه بیشتر به
    غذاهای سرد و آماده روی آورید ، بیشتر می خورید. زمانی که برای خوردن عجله دارید ، با سرعت بیشتری غذا می خورید و کالری بیشتری هم مصرف می کنید.اگر هنگام غذا خوردن بنشینید و آرامش داشته باشید ، از غذا خوردن لذت می برید و طبق گفته محققان کالری کمتری می خورید اما در مورد تاثیر غذای سرد بر سلامت قلب باید گفت بیماری قلبی با چاقی در ارتباط است و یکی از ریسک فاکتورهای آن به حساب می آید.انجمن قلب و عروق آمریکا رژِم غذایی را توصیه می کند که محتوای چربی کمی داشته باشد ، از همه انواع چربی های ترنس در آن اجتناب شود و محتوای فیبر آن بالا باشد.متخصصان سلامت نیز محدود کردن نمک تا 2400 میلی گرم در روز را توصیه می کنند.این اائه طریق ها به اجتناب از سطوح کلسترول بد خون و کاهش خطر فشار خون بالا و سکته مغزی کمک می کند.برگرفته از پارسی تب 

    تحقیقات نشان داده است که انتقال دهنده های عصبی به عنوان یک واسطه در بروز افسردگی موثرند. هنگامی که عملکرد این انتقال دهنده ها مختل شود، افسردگی ایجاد می شود. تغذیه سالم بر روی این ها اثر می گذارد و جلوی افسردگی را می گیرد. ثابت نگه داشتن قند خون در افراد افسرده بسیار مهم است. افسردگی نقش مهمی در تغییر اشتها دارد، لذا در بعضی از افراد افسرده، وزن زیاد می شود و در برخی دیگر وزن کاهش می یابد. ولی اگر رژیم غذایی صحیح داشته باشید، مطمئن باشید که هیچگاه وزنتان افزایش نمی یابد.

  • تصاویر لباس نامزدی جدید
  • خوردن غذاهای پر کربوهیدرات( نان گندم سبوس دار ، ذرت بلالی و برنج قهوه ای) باعث کاهش افسردگی می شود. این غذاها باعث می شود که تولید سروتونین در مغز زیاد شود و حالت نشاط ایجاد کند و جلوی افسردگی را بگیرد. اما این به این معنا نیست که اگر شما دارویی را زیر نظر پزشک مصرف می کنید، آن را قطع کنید. اما این غذاها به شما در بهبودی تان بسیار کمک خواهد کرد.

    خوردن مقدار زیاد پروتئین نیز کمک کننده می باشد، زیرا مقدار اسید آمینه(واحدهای تشکیل دهنده ی پروتئین) لازم برای بدن را بالا می برد. پروتئین در غذاهایی از قبیل: گوشت، مرغ، ماهی، تخم مرغ ، پنیر، ماست و شیر وجود دارد.

    ویتامین 12B و اسید فولیک نیز در این رابطه نقش قابل ملاحظه ای دارند.

    امگا 3 نیز به بهبود افسردگی کمک می کند. بهترین منبع امگا 3 در کپسول های روغن ماهی وجود دارد. خوردن غذاهای متعادل و متنوع به همراه ورزش کردن، در تسریع بهبودی نقش اساسی دارند.

    غذاهایی که در پیشرفت افسردگی موثر می باشند، عبارتند از:* غذاهایی که دارای مواد تخمیر شده باشند.* غذاهایی که دارای مواد فرآوری شده، باشند.* غذاهایی که دارای مواد مانده و خشک شده باشند.* غذاهایی که با شکر درست شده باشند.* غذاهایی که مخمر در آن ها باشد.* هر گونه گوشتی که به آن آنتی بیوتیک یا استروئید تزریق شده باشد.* فریز نکردن غذاها* نوشیدن چای، قهوه، نوشابه، الکل و شکلات.* اضافه کردن رنگ های مصنوعی خوراکی، نگه دارنده ها و افزودنی ها

    غذاهای غنی از ویتامین های گروه B تولید سرتونین را در مغز افزایش می دهند. از این میان ویتامین B6 و ویتامین B12 بیشترین تاثیر را دارند. از منابع خوب این ویتامین ها می توان به بادام، پسته، گردو و ماهی قزل آلا یا میگو و ماست کم چرب اشاره کرد.

     اگر جنسیت فرزند برایتان مهم است بخوانید!

    با
    وجود تکراری بودن جمله «مهم نیست بچه پسر باشه یا دختر، مهم اینه که سالم
    باشه» در سال‌های گذشته همیشه خانواده‌هایی وجود داشتند که در آرزوی داشتن
    فرزند پسر، خانواده‌ای چند نفره از دختران داشتند و البته بودند
    خانواده‌هایی که برعکس بودند. در این میان برخی از قدیمی‌ها هم توصیه‌هایی
    برای پسر یا دختردار شدن می‌دادند که اغلب مبنای علمی نداشت. با پیشرفت علم
    اما احتمال تعیین جنسیت فرزند پیش از بارداری، پررنگ و پررنگ‌تر شده است.
    این روزها با تعیین زمان لقاح و همچنین تغذیه پیش از بارداری می‌توان
    احتمال تعیین جنسیت فرزند را بالا برد. در اینجا برخی از مواردی را که بهتر
    است بدانید با هم مرور می‌کنیم. فراموش نکنید که همه این روش‌ها احتمالی
    است و هنوز به‌جز لقاح آزمایشگاهی روض قطعی برای تعیین جنسیت جنین وجود
    ندارد.

    تاثیر گل گاوزبان بر جنسیت جنین

    اگر قصد دارید بچه‌دار شوید و جنسیت بچه برایتان مهم است، این مطلب را از دست ندهیددختر یا پسر؟ قرمز یا آبی؟2 کروموزوم  X   یعنی دخترهمان‌طور
    كه گفته شد سلول جنسی زن 2 کروموزوم  X دارد و می‌تواند یکی از آنها را به
    فرزندش بدهد اما سلول‌های جنسی مرد دارای 2 نوع کروموزوم جنسی Y وX 
    هستند. اگر اسپرم حاوی X  به تخمک كه آن هم حاوی كروموزوم  X است وارد شود،
    جنین دختر خواهد بود. در اصل روش‌هایی که امروزه برای تعیین جنسیت توصیه
    می‌شود همگی برای پیش از بارداری است و اگر لقاح انجام شود، دیگر نمی‌توان
    جنسیت جنین را تغییر داد.

    مى‌‌گوینـد اینها بچـه را دخـتر مى‌كند

    محیط را اسیدی کنید باور درستیکی
    دیگر از موارد قابل توجه در دختردار شدن آن است که پیش از مقاربت باید
    واژن اسیدی باشد؛ به همین دلیل بهتر است واژن را با 2 قاشق غذاخوری سرکه
    سفید که در یک چهارم لیوان آب محلول شده، شست‌وشو داد. برای اسیدی ماندن
    محیط زن باید از هیجان جنسی دوری کند زیرا به این ترتیب محیط رحم خنثی
    می‌شود و شانس تولد دختر هم کاهش می‌یابد.

    کم‌آبی موثر است باور درستدانشمندان
    با مطالعه یافته‌های تاریخی تولد و مرگ دریافته‌اند در زمان سختی‌ها مثل
    قحطی و خشكسالی تعداد دختران به دنیا آمده نسبت به زمان‌های دیگر بیشتر
    بوده است. با اینكه به طور كامل مشخص نیست كه دلیل این اتفاق چیست اما
    آمارها نشان می‌دهد هنگام قحطی و خشکسالی، بارداری‌ها بیشتر به تولد دختران
    منجر می‌شود. فرضیه‌ها می‌گوید بدن زنان در برابر شرایط زیست محیطی واكنش
    نشان می‌دهد.

    نمك نخورید باور درستگفته
    می‌شود اگر زوجی دختر بخواهد باید یک ماه قبل از بارداری از مصرف نمک
    خودداری کرده و به طور کلی نمک را از غذایشان حذف کنند زیرا نبود نمک در
    غذاها باعث افزایش فعالیت‌های غدد فوق کلیوی می‌شود و ترشح هورمون غشای فوق
    کلیوی را زیادتر می‌‌کند. دانستن این نکته مهم است که این رژیم‌ها حداقل
    برای ۴ تا ۶ هفته به صورت متوالی باید رعایت شود.

    زمان مهم است باور درستاگر
    لقاح چند روز قبل از تخمک‌گذاری انجام شود، شانس تولد دختر را افزایش
    می‌دهد. حقیقت این است که تعدادی از مطالعات نشان می‌دهد ارتباطی بین زمان
    لقاح و جنس کودک وجود دارد. این تئوری وجود دارد که اسپرم حاوی کروموزوم X
    بزرگ‌تر و قوی‌تر است؛ بنابراین می‌تواند زمان طولانی‌تری زنده بماند.

    یک كروموزوم Y یعنی  پسر ‌ به
    طور کلی 2 کروموزوم جنسی هر فرد، یکی از پدر و دیگری از مادر تامین
    می‌شود. 2 نوع کروموزوم جنسی در بدن وجود دارد: کروموزوم X  و کروموزومY .
    سلول جنسی زن 2 کروموزوم  X دارد و می‌تواند یکی از آنها را به فرزندش بدهد
    اما سلول‌های جنسی مرد دارای 2 نوع کروموزوم جنسی Y وX  است؛ بنابراین
    بسته به اینکه کدام نوع اسپرم X یا Y با تخمک حاوی کروموزوم X ترکیب شود،
    جنسیت جنین مشخص می‌شود. اگر اسپرم حاوی کروموزوم Y موفق به نفوذ در تخمک
    شود، جنین پسر خواهد بود.

    مى‌‌گوینـد اینها بچـه را پسر مى‌كند

    آرام باشید و استرس را از خود دور کنید باور درستتحقیقات
    ثابت کرده زنانی كه می‌خواهند در آینده فرزند پسر داشته باشند، بهتر است
    خونسرد باشند زیرا زنان نگران و مضطرب بیشتر صاحب فرزند دختر می‌شوند.
    دانشمندان با اندازه‌گیری میزان هورمون استرس در زنان باردار متوجه شدند
    احتمال اینکه فرزند زنان پراسترس و نگران دختر باشد حدود 75درصد بیشتر از
    زنانی است که خونسرد و آرام هستند.

    نمک را فراموش نکنید باور درستبرعکس
    رژیم غذایی برای دختردار شدن، باید برای پسردار شدن از رژیم پرنمک استفاده
    شود. مصرف میوه‌ها و مواد غذایی كه حاوی پتاسیم، فسفر، سدیم و آهن هستند
    می‌تواند شانس به دنیا آمدن فرزند پسر را افزایش دهد. اگر خانمی قبل از
    لقاح، مقداری میوه توت‌فرنگی بخورد ترشح دهانه رحم او قلیایی شده و
    كروموزوم‌های دختر را از بین می‌برد  و محیط برای پرورش پسر آماده می‌شود.
    به طور کلی مصرف مواد غذایی مانند مرکبات، زردآلو، آناناس، موز، خرما،
    انجیر، خربزه، حبوبات، کنگرفرنگی، گوجه‌فرنگی، ذرت، سیب‌زمینی، سبوس، کنسرو
    ماهی، ژامبون، کره، نوشابه گازدار و قهوه و چای می‌تواند احتمال تولد پسر
    را زیاد کند.

    محیط را قلیایی کنید باور درستاگر
    خانم  15 دقیقه قبل از مقاربت 2 قاشق غذاخوری جوش‌شیرین را در یک لیوان آب
    حل کند و با این محلول واژن را بشوید احتمال پسرشدن جنین بیشتر خواهد شد
    زیرا با ایجاد محیط قلیایی احتمال تولد نوزاد پسر بیشتر است. به طور کلی
    اگر مقاربت در حوالی زمان تخمک‌گذاری انجام شود نوزاد پسر خواهد بود زیرا
    در زمان تخمک‌گذاری ترشحات دهانه رحم از همیشه قلیایی‌تر، رقیق‌تر و
    ارتجاع‌پذیرتر است و حرکت اسپرم‌های Y را بسیار سهل و آسان می‌کند.

    قهوه را فراموش نکنید باور درستاگر مردی قبل از برقراری رابطه جنسی قهوه بنوشد، قهوه موجب فعال‌تر شدن اسپرم Y  شده و احتمال افزایش جنسیت پسر را بیشتر می‌كند.

    گندم بخورید باور درستدر
    طب سنتی اعتقاد به تاثیر خوراکی‌ها در تعیین جنسیت بسیار پررنگ است. برای
    مثال خوردن حلیم‌هایی از گندم، برنج، لوبیا، نعناع، پیاز، سیر تازه، پسته،
    مویز سرخ، گندم و نخود چرب شده و تفت داده، انجیر، انگور شیرین، روغن کنجد،
    روغن بادام و خوراكی‌های شیرین مانند شیره خرما احتمال تولد نوزاد پسر را
    افزایش می‌دهد.

    ته غذا سهم شماست باور نادرستقدیمی‌ها 
    هر وقت خانمی را می‌دیدند که ته غذاها را می‌خورد و علاقه عجیبی به تمیز
    کردن بشقاب خودش و حتی دیگران دارد، بدون درنگ می‌گفتند که او در آینده
    پسردار خواهد شد.

    پسر بچه را روی زانوی عروس بنشانید باور نادرستقدیمی‌ها
    نسخه‌های عجیب و غریبی برای دخترزا یا پسرزا شدن زوج‌های جوان می‌پیچیدند.
    از آنجایی که تمایل به پسردار شدن در گذشته بیشتر بود بیشتر این نسخه‌ها
    هم برای پسرزا شدن تجویز می‌شد. در واقع آنها برای اینكه طبیعت پسرزایی را
    در دختران ایجاد کنند و طبع و مزاج زنان دخترزا را برگردانند، آداب ویژه‌ای
    داشتند که بیشتر آن زمینه آیینی داشت.

     

    احساس
    درد جدای اینکه می تواند نشانه بیماری و اختلال در عملکرد سیستم های داخلی
    بدن باشد، حس ناخوشایندی است که حتی بعضی مواقع باعث مختل شدن فعالیت های
    طبیعی و روزانه فرد می شود. در این ایمیل بعضی از مواد غذایی که برای تسکین
    دردهای مختلف به کار می روند را برای شما دوستان یادآوری می کنیم:1. گرفتگی عضله پا > آب گوجه فرنگی:نتایج
    تحقیقات نشان می دهد از هر ۵ نفر حداقل یک نفر به طور دائم دچار گرفتگی
    عضله پا می شود. علت این ناراحتی کمبود پتاسیم و کلسیم است. با مصرف روزی
    حدود یک پیمانه آب گوجه فرنگی که سرشار از پتاسیم است، خطر بروز گرفتگی های
    دردناک عضله در عرض ۱۰ روز کاهش می یابد.2. درد سینه > دانه کتان:نتایج
    بررسی های اخیر نشان می دهد، افزودن ۳ قاشق غذاخوری دانه کتان آسیاب شده
    به غذای روزانه، در عرض ۱۲ هفته درد سینه زنان را کاهش می دهد. محققان
    معتقدند، فیتواستروژن موجود در دانه کتان مانع از بالا رفتن میزان استروژن
    که درد سینه را ایجاد می کند، می شود.3. آفت یا زخم دهان > عسل:روزی
    ۴ بار کمی عسل طبیعی را روی آفت یا زخم ها بمالید تا از بین برود. استفاده
    از عسل روند درمان آفت را ۴۳ درصد سرعت می بخشد. محققان می گویند: آنزیم
    های طبیعی موجود در عسل طبیعی، التهاب را از بین می برد؛ با ویروس های
    مهاجم مقابله می کند و التیام بافت های آسیب دیده را سرعت می بخشد.4. سینوزیت > ترب کوهی:سینوزیت
    که بسیار شایع است علاوه بر گرفتگی بینی و درد پیشانی و صورت باعث می شود
    بیمار احساس درد وسیع تر و بیشتری داشته باشد. به گفته محققان آلمانی، ترب
    کوهی جریان خون به حفره های سینوزیت ها را تقویت می کند، سینوزیت های گرفته
    را باز می کند و عفونت های سینوزیت را نسبت به اسپری های رفع احتقان سریع
    تر درمان می کند.5. دردمفصل > آب:درد
    پا، زانو، شانه و… را با مصرف روزی ۸ لیوان آب در عرض یک هفته برطرف
    کنید. به گفته محققان آب عنصر سازنده غضروف است که از قسمت انتهای استخوان و
    مفصل ها محافظت می کند، مایعات موجود در بدن و دیسک های نرم در ستون فقرات
    را نرم و روان می کند.6. کمردرد > انگور:نتایج
    بررسی های اخیر نشان می دهد مصرف روزی یک پیمانه انگور جریان خون به بافت
    های آسیب دیده کمر را بهبود می بخشد. بنابراین مصرف این میوه برای بهبود
    جریان خون و درمان بافت های آسیب دیده کمر لازم است.7. درد عضله > نعناع:۳
    بار در هفته، در وان آب حاوی ۱۰ قطره روغن نعناع قرار بگیرید. آب ولرم
    باعث شل شدن عضله و روغن نعناع به طور طبیعی عصب را آرام خواهد کرد. تاثیر
    ترکیب آب ولرم و روغن نعناع در کاهش درد ۲۵ درصد بیشتر از داروهای شیمیایی
    است.8. ناراحتی گوارشی > آناناس:مصرف
    روزی یک پیمانه آناناس تازه، نفخ های دردناک را در عرض ۷۲ ساعت کاهش می
    دهد. آناناس سرشار از آنزیمی است که با کمک به سیستم گوارشی پروتئین های
    دردزا در معده و روده کوچک را سریع تر می شکند.9. دردو عفونت پا > نمک:برای
    رفع درد ناخن های فرورفته در گوشت انگشت، به طور منظم پا را در آب ولرم
    حاوی نمک خیس کنید تا عفونت و درد در عرض ۴ روز برطرف شود. به گفته محققان
    دانشگاه نمک به طور طبیعی التهاب را از بین می برد، خاصیت ضدباکتریایی آن
    نیز به سرعت میکروب هایی را که باعث ورم می شود از بین می رود. کافی است در
    هر یک لیوان آب ولرم، یک قاشق مرباخوری نمک اضافه کنید و روزی ۲ بار به
    مدت ۲۰ دقیقه پا را خیس کنید تا عفونت از بین برود.10. درد مزمن > زردچوبه:نتایج
    بررسی ها نشان می دهد، زردچوبه نسبت به آسپرین یا ایبوپروفن در تسکین درد ۳
    برابر موثرتر است. زردچوبه ۵۰ درصد از درد بیماران آرتریت را کاهش می دهد.
    کورکومین، ماده فعال موجود در این ادویه، آنزیم تولیدکننده هورمون های
    دردزا را متوقف می کند. کافی است روزی یک چهارم قاشق مرباخوری از این ادویه
    مصرف کنید.11. علایم قاعدگی > ماست:۸۰
    درصد زنان به علایم ناراحت کننده قاعدگی مبتلا می شوند، زیرا سیستم عصبی
    به بالا و پایین رفتن استروژن و پروژسترون که به طور طبیعی هر ماه رخ می
    دهد، حساس است. اما با مصرف روزی ۲ پیمانه ماست این علایم ۴۸ درصد کاهش
    پیدا می کند. به گفته محققان ماست غنی از کلسیم است که به طور طبیعی سیستم
    عصبی را آرام می کند و مانع از بروز علایم دردناک می شود.12. ناراحتی معده > ماهی:سوءهاضمه،
    سندروم روده تحریک پذیر و بیماری التهاب روده را با خوردن هفته ای نیم
    کیلوگرم ماهی برطرف کنید. نتایج بررسی ها نشان می دهد اسیدهای چرب موجود در
    ماهی به نام های “DHA” و “EPA”، به طور چشمگیری التهاب روده، گرفتگی عضله و
    درد معده را برطرف می کند. در برخی موارد همانند داروها به فرد تسکین می
    بخشد. “DHA” و “EPA”ضد التهابی قوی، طبیعی و بدون عارضه است که به طور موثر
    عملکرد سیستم گوارشی را بهبود می بخشد.13. گوش درد > روغن سیر:محققان
    معتقدند، مواد فعال در سیر به طور طبیعی باکتری های دردزا را از بین می
    برد. برای تهیه روغن سیر، ۳ حبه سیر را در نصف پیمانه روغن زیتون به مدت ۲
    دقیقه به آرامی بپزید، صاف کنید. این روغن به مدت ۲ هفته قابل نگه داری در
    یخچال است.14. درد مفصل و سردرد > گیلاس:نتایج
    بررسی ها نشان می دهد از هر ۴ زن حداقل یک نفر به درد آرتریت، نقرس و
    سردردهای مزمن مبتلاست. آنتوسیانین ترکیبی که رنگ قرمز به گیلاس می دهد
    خاصیت ضدالتهابی دارد و ۱۰ برابر از آسپرین قوی تر است. آنتوسیانین، آنزیم
    های ایجادکننده التهاب در بافت ها را متوقف می کند و در نتیجه مانع از بروز
    دردهای متفاوت می شود. مصرف روزی ۲۰ دانه گیلاس(تازه، یخ زده یا خشک) تا
    برطرف شدن درد، توصیه می شود.15. درد عضله > زنجبیل:ماده
    ضد درد موجود در زنجبیل درد عضله، مفصل، سفت شدن و ورم عضله را در عرض ۲
    ماه تا ۶۳ درصد کاهش می دهد. مصرف روزی حداقل یک قاشق مرباخوری خشک یا ۲
    قاشق مرباخوری زنجبیل تازه برای افراد مبتلا به درد عضله توصیه میشو

    برای درمان چربی خون به توصیه های زیر عمل کنید:

    خوردن کباب ماهی، پیاز، شوید پلو، کرفس، انگور، سیر، گشنیز، کدو توصیه می شود.

    گرد موز داروی خوبی برای پائین آوردن کلسترول است.

    لوبیا کلسترول خون را پائین می آورد.

    دو قاشق سوپ خوری عسل و سه قاشق چای خوری دارچین را به همراه مقداری چای دم کرده میل نمایید.

    هر روز یک قاشق چای خوری نعناع خشک را در ۲ لیوان آب جوش دم کرده در ۲ نوبت میل نمایید.

    هرروز ۲۰ دانه عناب را در مقداری آب به مدت ۱۲ ساعت خیس نموده و سپس عناب را به همراه آب آن میل نمایید.

    مامیران درمان کننده تصلب شرائین است.

    گریپ فروت کلسترول را پائین آورده و رگها را از وجود چربیها و مواد رسوب کرده پاک می کند و پیشرفت تصلب شرائین را متوقف می سازد .

    خوردن بادمجان گرفتگی رگها را باز می کند و شخص را از خطر سکته قلبی محفوظ می دارد .

    برای تمیز کردن شریانها و از بین بردن تصلب شرایین از فرآورده های سویا استفاده کنید .

    هرروز ۲ الی ۳ فنجان یکی از این عرقیات را میل نمایید: عرق باباآدم، شوید، بو مادران، زیره، سیرو عرق نسترن.

    درمان باآبمیوه جات: آب تمشک، سیب، غوره، گیلاسو آب لیمو ترش.

    موارد پرهیز: قهوه، پنیر چرب، تخم مرغ، خامه، نمک، بادام زمینی، آبگوشت،
    انواع آش ها، املت، پوره ی سیب زمینی، خورشت آلو، خورشت کدو حلوایی، رب
    انار، سالاد الویه، سوسیس، کالباس، عسل، شیرینی جات، خرما، انجیر، کره،
    شیر، روغن نباتی.

    علایم:کاهش رشد، رشد غیرعادی استخوان ها، نارسایی اعضای داخلی، ضعف
    ایمنی بدن، ناتوانی در انجام وظایف، تغییرشکل ناخن ها، تمایل به خاک خوری،
    عدم تمرکز، ضعف عضلانی، کاهش تنفس، غش، یرقان، رنگ پریدگی، خستنگی زودرس،
    سوءهاضمه، کمبود آهن و ید.

    خوردن جوانه ی گندم و سویا، برگ شلغم، نخود سبز، زردآلو، انگور، پسته،
    توت فرنگی، خرما، حلیم، گلپر، ماهی، تخم مرغ، جو، خورشت کرفس، دلمه برگ مو،
    شیرعسل، هویج، مربای زردآلو، مربای توت فرنگی، مربای گل سرخ، مربای
    آناناس، گوشت، اسفناج، قارچ، یونجه، انجیر، بادام، موز، انار، کلم قمری،
    زالزالک، چغندر، سیب، ذرت، فندق، عدس، کاهو توصیه می شود.

    مارچوبه به ساختن گلبولهای قرمز خون کمک می کند. مارچوبه به علت داشتن
    کلروفیل خونساز است و کسانیکه کم خون هستند باید از آن استفاده کنند.

    گزنه در درمان کم خونی موثر است و تعداد گلبولهای قرمز را زیاد می کند.

    دم کرده ی ۲ تا ۴ گرم به لیمو در یک فنجان آب و مصرف آن به مقدار ۳ مرتبه در شبانه روز جهت کم خونی مفید است.

    جوشانده ی ۲۰ تا ۲۵ گرم برگ های خشک بارهنگ در نیم لیتر آب به مدت ۳ دقیقه و مصرف آن روزانه به میزان ۳ تا ۵ فنجان مفید است.

    روزانه ۲ الی ۴ فنجان یکی از عرقیات زیر را میل نمایید: عرق بید مشک، زنیان، شنبلیله، گل سرخ و عرق گزنه.

    درمان باابمیوه جات: آب انگور قرمز، توت فرنگی، گلابی، نارگیل، هندوانه، هویج، خربزه، پرتقال وآب لیمو.

    تعریف: سکته ی قلبی براثر انسداد رگ های قلبی است و معمولاً به وسیله یک حمله قلبی رخ می دهد.

    بهترین راه پیشگیری:پرهیز از فشارهای عصبی و روحی، ترک دخانیات، مبارزه
    با چاقی، ورزش منظم و سبک مثل پیاده روی، پرهیز از مصرف غذاهای پرچرب و پر
    نمک، سیرابی، زعفران، گوشت قرمز، شیرینی جات، پیشگیری از بالا رفتن فشار
    خون.

    خوردن شیر، هویج، دوغ، عسل، روغن بادام زمینی، پیاز، سیب، سبزیجات، آش
    آلو، شربت پرتقال، کباب ماهی با آبمیوه، چای کم رنگ توصیه می شود.

    خوردن بادمجان گرفتگی رگها را باز می کند و شخص را از خطر سکته قلبی محفوظ می دارد .

    بادرنجبویه مفید است.

    هر روز لیموعمانی و گل گاوزبان را مثل چای دم کنید و آب آن را میل نمایید.

    پیاز آب پز را برکف پا ضماد کنید.

    برای تمیز کردن شریانها از فرآورده های سویا استفاده کنید. کسانی که
    مبتلا به تصلب شرائین و در معرض خطر حمله قلبی هستند اگر از سویا استفاده
    کنند و گوشت را از برنامه غذایی خود حذف کنند بزودی شریانهای آنها تمیز و
    جوان خواهد شد.

    خوردن دو عدد گریپ فروت در روز احتمال حمله قلبی را به نحو بارزی کاهش
    می دهد بنابراین کسانیکه در خانواده شان سابقه قلبی و بیماری قلبی وجود
    دارد حتما باید از گریپ فروت استفاده کنند .

    درمان با عرقیات: عرق بیدمشک، کاسنی و عرق بادرنجبویه.

    درمان باآبمیوه جات: آب سیب، گلابی وآب به.

    در گذشته بزرگترها راهکارهایی را برای تعیین جنسیت فرزند داشتند که گاهی نتیجه مثبت داشت اما مبنای علمی برای صحبت هایشان وجود نداشت. امروزه اما با پیشرفت علم هر پدیده ای امکان پذیر است و میتوان با درصد اطمینان بالایی به آن ها تکیه کرد. برخی از افراد علاقه شدیدی به پسردار شدن دارند و به دنبال راهکاری مطمین برای این امر هستند. امروزه تحت نظر پزشک و با تعیین زمان لقاح و همچنین تغذیه پیش از بارداری می‌توان احتمال تعیین جنسیت فرزند را بالا برد.  اما این نکته نباید فراموش شود که هیچ راهکاری نتیجه صد درصد ندارد.

    سلول جنسی زن 2 کروموزوم  X دارد و می‌تواند یکی از آنها را به فرزندش بدهد اما سلول‌های جنسی مرد دارای 2 نوع کروموزوم جنسی Y وX  هستند. اگر اسپرم حاوی X  به تخمک که آن هم حاوی کروموزوم  X است وارد شود، جنین دختر خواهد بود  و اگر اسپرم حاوی Y به تخمک وارد شود، جنین پسر خواهد بود.

    شما به کمک این کلینیک به صورت تضمینی میتونید وزن کم کنید. نه نیازی به ورزش های سخت هست نه قرص و داروی خطرناک، خیلی ساده و بدون دردسر فقط با تکنیک های اختصاصی این کلینیک آنلاین.

    با مشورت پزشک و مطالعه با توجه به سیستم بدنی خودتان زمان آراد شدن تخمک را شناسایی کنید. زمانی که تخمدان های خانم ها حاوی مقدار بالایی تخمک است قدرت بیشتری برای جذب اسپرم پسر دارد و بارداری این زمان نتیجه ای پسرانه خواهد داشت.

    بدن هر انسانی PHخاصی دارد که با عوامل مختلف مانند بیماری ها، مواد غذایی و خصوصیات ژنتیکی تغییر می کند. معمولا ساختار بدن بیشتر حالت اسیدی دارد اما اسپرم ها بیشتر در محیط های قلیایی زنده می مانند. اما سوال اینجاست که محیط بدن و به خصوص ناحیه تناسلی شما قلیایی است یا اسیدی؟ این کار با خریدن دستگاه اندازه گیری PH امکان پذیر است که در داروخانه ها قابل دسترسی است. احتمال پسردار شدن در محیط های قلیایی بیشتر است.

    تاثیر گل گاوزبان بر جنسیت جنین

    بهتر است رابطه جنسی  را برای مدت زمان طولانی ترک نکنند، چون منی مرد در این حالت ضعیف می گردد. حداکثر فاصله بین آمیزش چهار روز باشد. دو یا سه روز یک بار رابطه جنسی داشته باشید.

    چگونگی قرار گرفتن بدن در زمان رابطه هم مهم است. بهتر است مرد به سمت راست زن برود و بعد از تمام شدن رابطه جنسی  نیز زن به سمت راست بخوابد. هنگام نزدیکی، زن بالشی در سمت چپ خود قرار دهد تا قسمت چپ بدن بالاتر آید و  منی مرد به سمت راست وی بریزد. زن در این حالت مایل به پهلوی راست باشد تا ریختن منی بیشتر به جانب راست رحم صورت گیرد.

    فصل هم در تعیین جنسیت  نقش دارد. هنگام گرما جنین بیشتر دختر و در سرما و زمان معتدل، مانند بهار، جنین پسر می شود.

    مالیدن روغن های گرم به زیر ناف، مثانه، کلیه ها، در مردها و در زیر شکم و پهلوها در زن ها مفید است. سه روز پیش از داشتن رابطه جنسی ،زن قسمت بیرونی دستگاه تناسلی را هر روز با روغن نارگیل، زنجبیل، روغن کوهان شتر یا پیه مرغابی چرب کند.

    به عقیده ی پزشکان مصرف کلسیم برای کسانی که فرزند پسر می خواند بایستی کاهش و مصرف مواد غذایی حاوی سدیم و پتاسیمافزایش یابد. مادرانی که نوزاد پسر به دنیا آوردند، در هنگام بارداری و پیش از آن از مواد غذایی حاوی پتاسیم، ویتامین های C ،E و B12 استفاده کرده اند.

    برای شروع رژیم، حداقل دو پریود ماهانه قبل از تاریخ پیش بینی شده برای بارداری، مورد نیاز است یعنی حداقل 2 ماه قبل از بارداری و رژیم باید تا زمانی که بارداری با انجام تست های آزمایشگاهی دقیقاً مشخص می شود، ادامه داشته باشد.

    برعکس رژیم غذایی برای دختردار شدن، باید برای پسردار شدن از رژیم پرنمک استفاده شود. مصرف میوه‌ها و مواد غذایی که حاوی پتاسیم، فسفر، سدیم و آهن هستند می‌تواند شانس به دنیا آمدن فرزند پسر را افزایش دهد. اگر خانمی قبل از لقاح، مقداری میوه توت‌فرنگی بخورد ترشح دهانه رحم او قلیایی شده و کروموزوم‌های دختر را از بین می‌برد  و محیط برای پرورش پسر آماده می‌شود. به طور کلی مصرف مواد غذایی مانند مرکبات، زردآلو، آناناس، موز، خرما، انجیر، خربزه، حبوبات، کنگرفرنگی، گوجه‌فرنگی، ذرت، سیب‌زمینی، سبوس، کنسرو ماهی، ژامبون، کره، نوشابه گازدار و قهوه و چای می‌تواند احتمال تولد پسر را زیاد کند.

    اگر مردی قبل از برقراری رابطه جنسی قهوه بنوشد، قهوه موجب فعال‌تر شدن اسپرم Y  شده و احتمال افزایش جنسیت پسر را بیشتر می‌کند.

    در طب سنتی اعتقاد به تاثیر خوراکی‌ها در تعیین جنسیت بسیار پررنگ است. برای مثال خوردن حلیم‌هایی از گندم، برنج، لوبیا، نعناع، پیاز، سیر تازه، پسته، مویز سرخ، گندم و نخود چرب شده و تفت داده، انجیر، انگور شیرین، روغن کنجد، روغن بادام و خوراکی‌های شیرین مانند شیره خرما احتمال تولد نوزاد پسر را افزایش می‌دهد.

    میوه هایی که حاوی سدیم و پتاسیم به میزان کافی هستند مثل:

    مرکبات، زردآلو، آناناس، موز، هلو، گلابی، سیب، گوجه سبز، آلو، خیار، گیلاس، تمشک، توت فرنگی، انجیر، خربزه،میوه هایی با طبع گرم مثل انبه ، انگور و انجیر جزو خوراکی هایی هستند که برای پسرشدن بچه بسیار توصیه می شوند.از میوه های خشک با پتاسیم بالا همچون انجیر خشک، خرما، برگه زردآلو، آلو بخارای خشک و کشمش برای پسردار شدن استفاده کنید.

    بر اساس مطالعه ای که به صورت مشترک توسط دانشگاه آکسفورد و اکستر در انگلستان انجام شد، مشخص گردید در مادران بارداری که رژیم غذایی پر کالری دارند و به صورت مداوم وعده صبحانه را مصرف می کنند، احتمال پسردار شدن بیشتر است.

    انواع مربای زردک، زنجبیل، ترنجبین و نارگیل، غذاهایی همچون حلیم با گوشت بزغاله، قلیه با ادویه های گرم همچون دارچین و خولنجان، پسته، نخوداب با دارچین، زعفران و ، قلیه کدو و شلغم و شربت سیب، عصاره گوشت، خوراک نخود و پیاز و سیر، زرده تخم مرغ عسلی.

    به گفته ی پزشکان یک برنامه غذایی با کلوگز بالا شانس پسردار شدن را در زنان افزایش می دهد. غذاهای شیرین همچون عسل، نبات و آبنبات به افزایش تحرک اسپرم کمک کرده و احتمال پسردار شدن را بالا می برد.

    در رابطه با راه و روش پسردار شدن سایت livestrong.com توصیه به مصرف خیارشور قبل از بارداری می کند.

    برای پسردار شدن بهتر است از گوشت قرمز استفاده کنید و تا زمان تعیین جنسیت نوزاد گوشت سفید را از برنامه غذایی خود حذف کنید.

    غذاهایی که به دلیل داشتن طبع سردی و یا مواد معدنی و ویتامین های مضر برای بارداری پسر در دوران قبل از بارداری توصیه نمی شوند شامل:

    پیاز – کرفس – مائ الشعیر – لبنیات -گوشت سفید – غذاهای دریایی

    قدیمی‌ها  هر وقت خانمی را می‌دیدند که ته غذاها را می‌خورد و علاقه عجیبی به تمیز کردن بشقاب خودش و حتی دیگران دارد، بدون درنگ می‌گفتند که او در آینده پسردار خواهد شد.

     از امام صادق (ع) آمده است که مصرف هندبا یعنی کاسنی مایع منی را افزایش می دهد و موجب تولد فرزند پسر می شود و فرزندخوش سیما، خوش طینت و اصلاح مزاج شده به دنیا آید.در وسائل الشیعه ج 25 ص 179 و 181 و برخی منابع دیگر آمده است که بر تو باد خوردن کاسنی که منی را افزایش می دهد. فرزندان را زیاد می کند و مزاج و گرمی ملایمی دارد که باعث پسردار شدن می شود و در روایات بعدی اشاره شده است که کسی که می خواهد مالش افزوده شود و فرزندش پسر شود کاسنی زیاد بخورد.

     پودر پسر :متشکل از 32 نوع گیاه از جمله ناخنک،بنفشه،و 30 نوع گیاه دارویی پنج عرق گرم :شامل عرق میخک،دارچین،زنجبیل،ودو نوع عرق دیگرمعجون 110:مقوی قوه باء و تقویت کننده اسپرم (همچنین مفید در زودانزالی و تقویت قوای جنسی مرد)دان فلفل :بعد از هر وعده غذایی 2-3 عدد باید میل شود (هم اقا،هم خانم)

    دم نوش قاصدک از ججمله دم نوش هایی است که به قلیایی شدن بدن کمک کرده و احتمال پسر زایی را بیشتر می کند. همچنین توصیه می شود مادرانی که می خواهند جنینشان پسر باشد از چای رزماری غافل نشوند که هم ضد التهاب است و هم سرشار از انواع ویتامین.

    روش نزدیکی برای پسر دار شدن!

    نقش اندازه فولیکول در پسردار شدن

    برای پسردار شدن این گیاه را بخورید!

    تاثیر گل گاوزبان بر جنسیت جنین

      

    کلینیک تخصصی شنوایی سنجی سانا

    شفا کلینیک

    دکتر حنانه قدیریان

    دکتر حنانه قدیریان

    کلینیک پرسیس

    کلینیک زیبایی ره یا

    285 بازدید

    363 بازدید

  • عکس کارتونی عاشقانه
  • 387 بازدید

    233 بازدید

    495 بازدید

    192 بازدید

    242 بازدید

    27 خرداد 1399

    27 خرداد 1399

    25 خرداد 1399

    24 خرداد 1399

    20 خرداد 1399

    تاثیر گل گاوزبان بر جنسیت جنین

    13 خرداد 1399

    12 خرداد 1399

    تاثیر گل گاوزبان بر جنسیت جنین
    تاثیر گل گاوزبان بر جنسیت جنین
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *