بهترین زمان مصرف ویتامین د3

دوره مقدماتی php
بهترین زمان مصرف ویتامین د3
بهترین زمان مصرف ویتامین د3




خانه

موبایل

دوره مقدماتی php

آیا می دانید بهترین ساعت روز برای جذب ویتامین چه ساعتی است؟یا می دانید بهترین ساعت برای جذب ویتامین های مختلف چه ساعتی در روز است ؟

 

بهترین زمان مصرف ویتامین د3

امروزه حتی با داشتن یک برنامه غذایی کامل و صحیح تنها درصدی از نیازهای تغذیه‌ای روزانه تأمین می‌شود و از طرفی در شرایطی همچون رژیم‌های سخت، کم اشتهایی، اصلاح نیازهای تغذیه‌ای، مصرف مولتی ویتامین‌ها ضرورت پیدا می‌کند.

 

ضرورت مصرف مولتی ویتامینیک برنامه غذایی صحیح بیشتر نیاز تغذیه‌ای فرد را از بهترین منابع تأمین می‌کند. اما برای اطمینان از دریافت کافی ویتامین‌ها و املاح بسیاری از افراد مولتی ویتامین مصرف می‌کنند. البته باید توجه داشت که مولتی ویتامین‌ها هرگز جایگزین گروه‌های غذایی نیستند و نباید به دلیل استفاده از آن‌ها مصرف مواد غذایی تازه را از برنامه غذایی خود حذف کرد بلکه مکمل‌ها تنها برنامه غذایی را از لحاظ دریافت ویتامین و املاح غنی‌تر می‌کنند.

 

مصرف مکمل نه تنها موجب تأمین نیازهای تغذیه‌ای تأمین نشده از غذاها می‌شود بلکه در بسیاری موارد موجب پیشگیری یا کاهش عوارض یک بیماری می‌شود. برای مثال مصرف فولیک اسید در کم خونی و یا قرص‌های کلسیم + ویتامین D در پیشگیری یا کاهش عوارض استئوپروز (پوکی استخوان).

 

از آنجا که عوارض دریافت ناکافی ویتامین و املاح بسیار بیشتر از عوارض مصرف بیش از حد نیاز آن‌هاست می‌توان به این نتیجه رسید که مصرف مکمل‌ها کار عاقلانه‌ای است.بدن در ساعت های مختلف روز، فعالیتهای متفاوتی انجام می دهد. بسیاری از افراد خوردن مکمل های غذایی را در ساعتهای مختلف روز پیشنهاد می کنند تا با دستگاه گوارش و هضم و جذب این مواد مغذی مطابقت داشته باشد.

 

بسیاری خوردن کلسیم را در شب پیشنهاد می کنند. به این دلیل که کلسیم در شب مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین به دلیل اینکه کلسیم می تواند زمانی که در رختخواب هستید به خوابیدن تان کمک کند. برای مثال خوردن یک لیوان شیر را قبل از خواب به خاطر بسپارید. جذب کلسیم دلیل این امر است. منیزیم نیاز است که با کلسیم همراه شود. بسیاری از افراد منیزیم را با کلسیم، با مکمل های شبیه به هم، در موقع خواب مصرف می کنند اگرچه برخی معتقدند که منیزیم در روز بهتر جذب می شود. اگر مکمل کلسیم که شامل منیزیم می شود، هر دو در یک زمان مصرف شود مناسبتر است.

 

بسیاری از ویتامین ها با غذا مصرف می شود، بنابراین مصرف آنها همراه با غذا توصیه می شود. به خاطر داشته باشید که ویتامین ها را با غذا بخورید زیرا در آن لحظه شما درحال خوردن و آشامیدن هستید.

ویتامین های محلول در چربی به چربی نیاز دارند تا جذب شوند بنابراین آنها باید همیشه با غذاهایی که چربی دارند مصرف شود. این ویتامین ها شامل ویتامین آ، ویتامین د، ویتامین ای، و ویتامین کا هستند.

 

ویتامین سی فقط چند ساعت در رگ درحال گردش است. برای کسب نتیجه بهتر ویتامین سی باید هر ۳ ساعت یکبار یا در ۳ وعده غذایی تقسیم شده و مصرف شود.بهترین زمان برای جذب فیبر صبح است. در این لحظه، فیبر در روده وارد شده بدون اینکه غذایی مانع ورود آن شود. فیبر می تواند مانع جذب ویتامین ها شود، زیرا به عنوان یک پوشش برای روده عمل می کند، بنابراین بهتر است قبل از مصرف فیبر ویتامین استفاده نکنیم. آهن نیز همراه با فیبر به خوبی جذب نمی شود.

 

 

پروبیوتیک ها همراه با غذا و گاهی اوقات قبل از غذا مخصوصا ۲۰ دقیقه قبل از غذا جذب می شود.آنزیم های گوارشی جهت تاثیرگذاری بیشتر، همراه با غذا مصرف شوند.

 

ویتامین های محرک مثل ویتامین سی، نباید قبل از خواب مصرف شوند زیرا شخص را بیدار نگه می دارد. بعضی ها معتقدند که آب مرکبات و ویتامین سی خواب را برهم می زند اما این مورد تایید نشده است.

 

اگر شما مکمل های غذایی زیاد مصرف می کنید، بایستی آنها را در قوطی های قرص سر و سامان دهید و هر قوطی ای را مختص ساعتی از روز قرار دهید. آنها را به اندازه ای که توصیه شده و سر ساعت مصرف کنید.

 

گذاشتن قوطی قرص ها نزدیک میز شامتان باعث می شود که موقع غذا خوردن، خوردن آنها را فراموش نکنید. حتی اگر ویتامین ها را سر ساعت نخوردید، اضافه کردن آنها در برنامه غذایی تان در هر ساعتی از روز به سلامتی شما کمک می کند.

بیشتر پزشکان و متخصصان تغذیه معتقدند که خوردن ویتامین ها و املاح در زمان هایی می تواند جذب بیشتری داشته باشد یا برعکس همراه کردن آنها با بعضی از خوراکی ها می تواند از اثربخشی آنها بکاهد.

 

در بین مکمل های خوراکی به زمان مناسب خوردن نمونه هایی از آنها اشاره می کنیم، مثلا بسیاری خوردن کلسیم را در شب پیشنهاد می کنند به این دلیل که مصرف کلسیم در بدن بیشتر در شب صورت می گیرد و همچنین به دلیل این که کلسیم می تواند به خوابیدن کمک کند.همچنین ویتامین های محلول در چربی برای جذب به چربی نیاز دارند بنابراین آنها باید همیشه با غذاهایی که چربی دارند مصرف شود.این ویتامین ها شامل ویتامین A، ویتامین D، ویتامین E، و ویتامین K هستند.

 

از طرف دیگر همراه کردن قرص کلسیم در صورتی که پزشک برای شما تجویز کرده با شیر جذب آن را افزایش می دهد بنابراین نوشیدن یک لیوان شیر شب ها قبل از خواب همراه با قرص کلسیم را فراموش نکنید.

 

در مورد مجموعه ای از ویتامین های گروه B مثل B 1 تا B 12 گفته می شود چون ما در حالت عادی این ویتامین ها را که از جمله ویتامین های محلول در آب هستند با غذا دریافت می کنیم پس بهتر است این ویتامین ها هم همزمان با خوردن غذا به خصوص میوه ها و سبزی ها مصرف شوند.

 

دقت کنید در صورتی که قرص آهن برای شما تجویز شده است از نوشیدن شیر و لبنیات و همچنین قرص کلسیم با آن خودداری کنید چون جذب آهن را کاهش می دهد.

 

ویتامین C هم از ویتامین های محلول در آب است اما تفاوت آن با دیگر ویتامین ها این است که فقط چند ساعت در خون می ماند و به سرعت از راه کلیه ها دفع می شود به همین علت برای کسب نتیجه بهتر، ویتامین C بهتر است در هر سه وعده غذایی تقسیم و مصرف شود.بهترین زمان مصرف ویتامین د3

 

 

خوشبختانه ویتامین C تنها ویتامینی است که خوردن میزان بیش از نیاز آن دفع می شود و عارضه ای ندارد.اگر از فیبر خوراکی هم برای رفع یبوست یا کاهش وزن استفاده می کنید، بهترین زمان برای جذب آن صبح است و لازم است که قرص های مکمل ویتامینی و املاح همراه با آن میل نشوند چون فیبر مانع جذب ویتامین ها می شود.در واقع پودرهای حاوی فیبر به عنوان پوششی برای روده عمل می کنند، بنابراین بهتر است مصرف فیبر را به صبح ها موکول کنیم و ویتامین ها را با وعده دیگری از غذا میل کنیم. آهن نیز همراه با فیبر به خوبی جذب نمی شود.

 

به تازگی لبنیات مثلا ماست حاوی پروبیوتیک ها هم به بازار آمده اند.اضافه کردن پروبیوتیک ها که گروهی از باکتری های مفید برای بدن هستند به این علت در علم تغذیه امروز مهم شمرده می شوند که ثابت شده این مواد می توانند از بدن در مقابل سرطان ها حفاظت کنند.

پروبیوتیک ها هم بهتر است همراه با غذا و گاهی قبل از غذا مخصوصا ۲۰ دقیقه قبل از غذا مصرف شوند چون جذب آنها در آن زمان بهتر است.

 

دقت کنید که ویتامین C نباید قبل از خواب مصرف شوند چون ماده ای محرک است و شخص را بیدار نگاه می دارد.اگر شما مکمل های غذایی زیاد مصرف می کنید، بایستی آنها را در قوطی های قرص سر و سامان دهید و هر قوطی را مختص ساعتی از روز قرار دهید.آنها را به اندازه ای که توصیه شده است و سر ساعت مصرف کنید. گذاشتن قوطی قرص ها نزدیک میز غذا کمک می کند، خوردن آنها را فراموش نکنید.

 

مصرف قرص های مکمل ویتامین ها و املاح در شرایط خاص مثلا در گروهی از سالمندان، برخی از کودکان، مبتلایان به بیماری های مزمن و همچنین کسانی که تحت رژیم های غذایی قرار دارند یا مبتلا به بیماری های گوارشی هستند توصیه می شود.

 

البته پزشکان تاکید می کنند خوردن نابجا و بدون تجویز ویتامین ها فقط از این جنبه که بخواهیم سلامت بیشتری داشته باشیم صحیح نیست و چه بسا ممکن است متحمل عوارض تجمع آنها در بدنمان هم بشویم.منبع:edcoan.ir


بیشتر بخوانید تا سالم بمانید

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد .

درمان و عوارض داروها

گلوتاتیون، یک نوع آنتی اکسیدان است که به طور طبیعی در بدن توسط کبد ترشح می‌شود. این ترکیب از سه آمینو اسید تشکیل شده است: گلیسین، سیستئین و اسید گلوتامیک. گلوتاتیون، درست مانند هر آنتی اکسیدانی از بدن در برابر استرس اکسیداتیو محافظت می‌کند. هرچند مصرف دوز زیاد گلوتاتیون بصورت روزانه باعث عوارض جانبی می‌شود، اما می‌تواند پوست را روشن کرده و چهره را صاف کند.

قدرت سفید کنندگی گلوتاتیون، به واسطه‌ی حذف رادیکال‌های آزاد در بدن ایجاد می‌شود. رادیکال‌های آزاد، مولکول‌های اکسیژن واکنش پذیری هستند که سلول‌های سالم را از بین می‌برند. آنها باعث استرس اکسیداتیو می‌شوند که پیشروی بیماری‌های مزمن است.بهترین زمان مصرف ویتامین د3

یک منبع ثابت از گلوتاتیون، پوست را درخشنده و روشن نگه می‌دارد. اما قبل از شروع مصرف قرص‌های گلوتاتیون، باید مزایا و معایب آنرا در نظر بگیرید.

در مقاله‌ی امروز، ما لیستی از مزایا و عوارض جانبی مصرف قرصهای سفید کننده گلوتاتیون را بیان می‌کنیم.

گلوتاتیون، مانع استرس اکسیداتیو می‌شود که منجر به پوستی درخشان و روشن می‌گردد. این ترکیب از هیپرپیگمانتاسیون، لکه‌های سن، لکه‌ها و تغییر رنگ پوست جلوگیری می‌کند. همچنین با کاهش میزان سمیت بدن، تولید سلول‌های سالم پوست را افزایش می‌دهد.قرص برای سفیدی پوست صورت

دلیلی وجود دارد که چرا یک صنعت کامل به محصولات زیبایی بر پایه‌ی گلوتاتیون اختصاص داده شده است. این آنتی اکسیدان، تاثیر سایر محصولات زیبایی را کامل کرده و افزایش می‌دهد. بعنوان مثال صابون گلوتاتیون غنی شده با ویتامین C، کلاژن و سایر ترکیبات ضدپیری، بهتر از صابون‌های ضدپیری معمولی اثر می‌کند.

دلیلش این است که گلوتاتیون، به همراه سایر عوامل سازگار با پوست، در لطیف و صاف نگه داشتن پوست به میزان دو برابر یا حتی سه برابر موثرتر عمل می‌کند.

گلوتاتیون بطور عمیق به داخل پوست نفوذ می‌کند تا آن را لطیف و سالم نگه دارد. این آنتی اکسیدان با از بین بردن فلزات سنگین و مواد سمی که پوست را پیر می‌کنند، سلول‌ها را سم زدایی می‌کند. گلوتاتیون برای بازگرداندن درخشش طبیعی پوست، سول‌های آسیب دیده را ترمیم می‌کند. همچنین بافت پوست را پاک و تمیز می‌کند.

برخی از افراد به گلوتاتیون حساس هستند. این مسئله باعث طیف گسترده‌ای از واکنش‌های نامطلوب می‌شود که ممکن است به پوست آسیب برساند. این واکنش‌های آلرژیک عبارتند از بثورات پوستی، التهاب و تورم. به این ترتیب، باید قبل از امتحان کردن گلوتاتیون، اول محصول را تست کنید. اگر واکنش آلرژیک اتفاق افتاد، بلافاصله استفاده از محصول را متوقف کرده و برای بررسی خودتان به پزشک مراجعه کنید.

اکثر محصولات سفید کننده، حاوی هیدروکینون هستند که یک ترکیب سرطان زاست. متاسفانه بعضی از محصولات سفید کننده برای سرعت بخشیدن به اثرات سفید کنندگی گلوتاتیون، با هیدروکینون غنی می‌شوند. این نوع از محصولات برای پوست یا سلامتی خطرناک هستند. همیشه بررسی کنید که آیا محصول بر پایه گلوتاتیون، حاوی هیدروکینون می‌باشد یا نه. اگر اینطور است، آن را پس دهید.

محصولات سفید کننده پوست از جمله قرص‌های گلوتاتیون می‌توانند در عملکردهای طبیعی پوست، تداخل ایجاد کنند. این مسئله می‌تواند بر مقدار ملانین تولید شده روی پوست یک فرد تاثیر بگذارد. برخی از محصولات سفید کننده می‌توانند بر سطح هورمون‌های بدن نیز تاثیر بگذارند. همه‌ی این‌ها ممکن است اثرات زیانباری بر پوست بگذارند.

قرص های گلوتاتیون می‌توانند باعث انواع ناراحتی‌ها از جمله بی خوابی، تهوع، استفراغ، سوء هاضمه و سر درد‌های خفیف تا شدید شوند.

هر نوع دارو، حتی آنهایی که کاملا طبیعی هستند، باعث فشار بر کبد می‌شوند. کبد، خون را تصفیه می‌کند و سمومی‌که می‌توانند در بسیاری از فرایندهای بدن اختلال ایجاد کنند را کاهش می‌دهد. مصرف هر روز گلوتاتیون می‌تواند باعث شود که کبد، بیش از حد کار کند که منجر به آسیب کبدی و بیماری‌های مزمن می‌گردد.

سلام چراکسی پاسخ گو نیس بایدازکجاتهیه کنیم توداروخانه ایران که ندارن بعدازاستفاده بایدادامه دادیاازبین میره سفیدی پوست خواهشا جواب بدیدممنون

سلام این قرصی که ازتایلند گرفتید تاثیری داشت ماهم بگیریم اگر تمام شه ودیگه نخوایم استفادش کنیم ازبین میره سفیدی پوست چطوریه لطفا راهنمایی کنید ممنون

سلام من کانادا هستم و تا ١٠ sep 2017 برای مدت کوتاهی ایران میام اگر این قرص رو پیدا نکردید به من email بفرستید تا براتون بیارم فقط اینکه زیاد نمیتونم بیارم در حد چند بسته[email protected]

سلام من کانادا هستم و تا ١٠ sep 2017 برای مدت کوتاهی ایران میام اگر این قرص رو پیدا نکردید به من email بفرستید تا براتون بیارم فقط اینکه زیاد نمیتونم بیارم در حد چند بسته[email protected]

سلامخوب بنظر شمااین قرص آیا در ایران موجود هست چطور میشه این قرص رو پیدا کرد?.

ایا این قرص در داروخانه ای در تهران گیر میاد لطفا بگید؟

سلام، میشه بگین این قرص با چه اسمی یا نام تجاری تو داروخانه ها فروخته میشه، چون داروخانه ها میگن قرص گلوتاتیون نداریم، ممنونم

سلامقرص گلوتاتیون که از تایلند خریداری کردی،آیا با مصرفش نتیجه ای گرفتی

سلام معصومه عزیز،می‌توانید از داروخانه‌ها تهیه فرمایید.

سلام کدوم داروخانه تهیه کردید من هرجا رفتم گفتن موجودنیس توایران

با سلام من از کجا قرص گلوتاتیون را جور کنم هر داروخانه ک میرم میپرسم میگن نداریم

بهترین زمان مصرف ویتامین د3

قرص برای سفیدی پوست صورت

کلیه حقوق مطالب برای مجله تناسب اندام محفوظ است؛ لطفاً در صورت استفاده ، لینک و نام مجله تناسب اندام را درج کنید. کانال بدنسازی

آیا تاکنون نام گلوتاتیون را شنیده‌اید؟ مهم‌ترین پروتئینی که برای سالم ماندن و جلوگیری از انواع بیماری‌ها به آن نیاز دارید گلوتاتیون است؛ به‌ طوری‌که به آن لقب «مادر آنتی‌اکسیدان‌ها» را داده‌اند. راز جلوگیری از پیری، استفاده از گلوتاتیون است، به علاوه، این پروتئین با بهبود عملکرد سیستم دفاعی بدن، از بروز بیماری‌هایی نظیر سرطان و بیماری قلبی نیز پیشگیری می‌کند.

خبر خوب این است که بدن شما به‌طور طبیعی گلوتاتیون تولید می‌کند. اما خبر بد این است که رژیم غذایی نامناسب، آلودگی، سموم، داروها، استرس، پیری، عفونت‌ها و … از ذخایر گلوتاتیون بدن شما می‌کاهند، بنابراین لازم است که از منابع کمکی هم استفاده نمایید.

از گلوتاتیون جهت روشن کردن پوست در صابون‌ها، کرم‌ها و قرص‌ها استفاده می‌شود. از لحاظ علمی ثابت شده است که گلوتاتیون از تولید ملانین (که خود مسئول تولید رنگ‌دانه پوست است) جلوگیری می‌کند. مطالعات نشان می‌دهند وقتی این ماده از طریق صابون و کرم به طور موضعی مورد استفاده قرار بگیرد موثر است، اما مصرف خوراکی گلوتاتیون جذب بسیار پایینی دارد. بنابراین بهتر است آن را به صورت صابون یا کرم و به طور مستقیم روی پوست به کار ببرید.

صابون گلوتاتیون را می‌توانید روزانه در حمام استفاده کنید. معمولا تاثیرات آن بلافاصله مشخص نمی‌شود زیرا آنتی‌اکسیدان، تاثیرات قوی را به سرعت نشان نمی‌دهد. در واقع ممکن است چند هفته یا حتی چند ماه طول بکشد تا پوست یک فرد عادی روشن شود. استفاده از گلوتاتیون برای روشن کردن پوست متداول است و در تبلیغات از آن به عنوان روشن کننده طبیعی پوست نام برده می‌شود زیرا همان‌گونه که پیشتر اشاره شد این آنتی‌اکسیدان به طور طبیعی در بدن تولید می‌شود.

قرص برای سفیدی پوست صورت

استفاده از کرم یا ژل گلوتاتیون نیز بسیار متداول است هرچند از صابون آن گران‌تر بوده و برخلاف صابون، برای همه بدن استفاده نمی‌شود؛ این فرم از گلوتاتیون اغلب برای نقطه خاصی از پوست مثل زخم‌های صورت یا چروک دست‌ها به کار می‌رود.

محققان دریافته‌اند که گلوتاتیون علاوه بر روشن کردن پوست، برای بهبود زخم‌ها، اشکال مختلف جوش و جراحات سطحی نیز کاربرد دارد. این ماده همچنین به خاطر یکسان‌سازی رنگ پوست از طریق محو کردن لکه‌ها و چروک‌ها معروف است. هرچند این ماده نمی‌تواند لکه‌های پوستی را به طور کامل از بین ببرد، اما با مصرف طولانی مدت می‌تواند وضوح آن‌ها را به شکل چشم‌گیری کاهش دهد.

کاربرد گلوتاتیون برای روشن کردن پوست، یک روش متداول است اما اثربخشی آن در روشن کردن و سالم‌سازی پوست مورد بحث است. باید دقت داشته باشید که این محصول به محض خرید و مصرف، تاثیر آشکاری از خود نشان نمی‌دهد؛ بلکه به گذشت زمان و استفاده مداوم نیاز دارد.

در همین زمینه می‌توانید به مقالات دیگری از بلاگ تخصصی اُردمی با عناوین کرم هیدروکینون چیست؟ و چگونه پوست خود را روشن کنیم؟ نیز مراجعه نمایید.

سلام من پوست سبزه ای دارم وخیلی کدر هست،میخواستم ببینم میشه قرص گلوتامکس روپودر کنم و خمیر بسازم و به پوستم بزنم؟تشکر میکنم جواب بدین

نازنین عزیزممنون که دیدگاه و پرسش خود را با ما در میان گذاشتید. باید خدمت شما عرض کنیم که در مورد این دارو، احتمال بروز حساسیت و آلرژی وجود دارد؛ علاوه بر این‌که ممکن است جذب کاملی هم از طریق پوست نداشته باشد (یا به عبارتی درشت‌ ملکول باشد). به طور کلی مصرف خودسرانه هیچ دارویی توصیه نمی‌شود و حتما باید تحت نظر پزشک باشد.شاد و سلامت باشید

سلام،از کجا میتونم قرص گلوتاتیون رو تهیه کنم؟؟

سلام. نازنین خانوم ببخشید قرص گلوتامکس رو از کجا تهیه می‌کنید؟ آدرسشو لطف می‌کنید؟

سلام من تو استان هرمزگان زندگی میکنم همونطور ک خودتون میدونید جنوبی هستم و پوستمون‌سبزه.دوستام پوستشون روشن شده درصورتی ک قبلا پوست من از همشون ی خوردا روشن تر بود…میشه راهنماییم کنید این قرصو از کجا میتونم‌پیدا کنم توروخدا راهنماییم کنید.

قرص گلوتاتیون یا گلوتامکس از کجا و چگونه خریداری کنم

با عرض سلام وخسته نباشیدصابون گلوتاتیون رو از کجا باید تهیه کنم؟بیشتر داروخانه های مشهد رو رفتم اما نداشتن و حتی این اسم به گوششان هم آشنا نبوده.ممنون میشم جواب بدید

فاطمیای عزیزاز اینکه دیدگاه خود را با ما در میان گذاشتید از شما ممنونیم. از آنجایی که مقالات بلاگ تخصصی اُردمی از جدیدترین منابع معتبر و علمی روز دنیا انتخاب، ترجمه و آماده‌سازی می‌شوند بدیهی است که در برخی موارد، هنوز تکنولوژی یا موادی که در مقاله ذکر شده‌اند را در اختیار نداشته باشیم. بله، طبق تحقیقی که کارشناسان ما از داروخانه‌های سطح شهر مشهد انجام دادند، صابون گلوتاتیون هنوز به مشهد نیامده است.

سلام من دنبال قرص گلوتامکس خیلی گشتم پیدا نشد لطفا بگید کدوم شهر یاداروخانها دارن

نیلوفر عزیزهمان‌گونه که توصیه همیشگی اُردمی است، به شما نیز پیشنهاد می‌کنیم در موارد دارویی و پزشکی حتما با پزشک متخصص مشورت کنید.از این‌که پرسش خود را با ما در میان گذاشتید از شما سپاسگزاریم

من از کجاقرص گلوتاتیون تهیه کنم لطفاجواب بدید خیلی ضروریه

دوست عزیزهمانطور که بارها گفته‌ایم، در مورد داروها حتما باید با پزشک متخصص که مجوز این کار را دارد، مشورت کنید.ممنون که دیدگاه خود را مطرح کردید

سلام خسته نباشیدمن ساکن تهران هستم صابون گلوتاتیون بدون هیدروکینون رو از کدوم داروخانه ها میتونم تهیه کنم ؟ و سوال دیگه واقعا تاثیر داره بعد مدتى یا این که فقط تبلیغاته ؟

هانی عزیزهمانطور که در پاسخ به فاطیمای گرامی ذکر کردیم، امکان تهیه این محصول در حال حاضر میسر نیست. کارشناسان اُردمی محصولات شوینده و روشن‌کننده دیگری را به شما پیشنهاد می‌کنند که امکان تهیه آن‌ها از فروشگاه اینترنتی اُردمی و یا داروخانه‌های کشور را دارا هستید.ژل شوینده و روشن کننده یونیتون ISIS PHARMA 4فوم پاک کننده و ضد لک صورت و بدن SOSKINمحلول پاک کننده وایت آبجکتیو BIODERMA H2Oدر مورد سوال دوم شما باید بگیم استفاده از محصولات شوینده‌ای که خواص روشن‌کنندگی دارند به تنهایی کافی نیست و باید برای گرفتن بهترین نتیجه، از محصولات درمانی هم استفاده کنید.از این‌که دیدگاه خود را مطرح کردید از شما سپاسگزاریم

ممنونیعنى بجز چیزایی که معرفى کردین چی دیگه باید استفاده کنم ؟

هانی جانمصرف یکی از محصولات ضد لک زیر (در طول شب) می‌تواند شما را در رسیدن به پوستی صاف و شفاف کمک کند:کرم ضد لک ERIKEHکرم ضد لک دپی وایت ACMضد لک قوی LANGEشما باید به ازای یکسال لک روی پوست‌تان، دو ماه از کرم های درمانی استفاده کنید؛ بدیهی است که اتمام یک تیوپ کرم نمی‌تواند به معنی رسیدن شما به نتیجه قطعی باشد.لطفا در طول درمان بدون ضد آفتاب از منزل خارج نشوید و هر 2 ساعت آن را تمدید کنید چون پوست شما در طول درمان بسیار حساس می‌شود.موفق و بهروز باشید

سلام چ صابون هایی پیشنهاد مکنین برای روشن شدن پوست

شما می‌تونید برای روشن شدن پوست خودتون از پن ضد لک ERIKEH استفاده کنید.

ایا این قرص رو برای همیشه باید مصرف کرد؟اگه مصرف کردیم و نتیجه دیدیم بعد دیگه مصرف نکردیم چی میشه؟

در صورت دسترسی به این قرص، باید تا رسیدن به نتیجه مطلوب از آن استفاده کنید، بعد از آن باید با استفاده از کرم‌های ضدآفتاب مناسب از ایجاد مجدد لک جلوگیری کنید.

من فقط صورتم تیرست بقیه روشن،قرص گلوتاتیون به دردم میخوره تاثیری داره بخرملطفا جواب رو اگه میشه ایمیل کنید،،،تشکر

سلام لطفا بگید من قرص گلوتاتیون را از کجا میتونم تهیه کنمقرص برای سفیدی پوست صورت

همانطور که در پاسخ به دیگر دوستان عرض کردیم این محصول فعلا در بازار ایران موجود نیست و هدف از انتشار این مقاله افزایش آگاهی و معرفی جدیدترین‌ها در سطح جهانی بوده است.

یاس عزیز همانطور که قبلا هم عرض کرده‌ایم این محصول فعلا در بازار موجود نیست و هدف از انتشار این مقاله افزایش آگاهی و معرفی جدیدترین‌ها در سطح جهانی بوده است.

سلام خسه نباشید میگم حالا که گلوتامکس نیس محصول جای گزینش چی میشه منظورم قرصی که الان تو بازار هست

متاسفانه در ایران جایگزین ندارد. و تنها می‌توان با استفاده از لایه‌بردارها و اسکراب‌ها به شادابی و درخشندگی پوست خود کمک کنید.

سلام خسته نباشین ضمن شروع در خواستم عدد 94 باید به صورت انگلیسی نوشته شود در ایمیلم

میخواستم بگم واقعا این قرص عوارض نداره ایجاد مشکل نمیکنه طی چند مدت میشه استفاده کرد و بندرعباس هم چنین قرصی یا صابونی وجود ندارد اگه عوارض نداره بگم برام بفرستن نظره شما چیه و میشه از کجا تهیه کرد؟ ممنون میشم ایمیل کنید.

با سلاموقت بخیر و تشکر به خاطر سایت خوبتون. من به خاطر شغلم استرس زیادی دارم و از طرفی پوستم کک و مک داره. میخاستم بدونم میشه از داروی گلوتاتیون برای کاهش استرس و یا روشن سازی پوست و پاک شدن کک و مک استفاده کرد. متشکرم

داروی گلوتاتیون هنوز در ایران قابل دسترسی نیست و شما برای کاهش لک و تیرگی فقط باید از ضدآفتاب‌هایی با spf بالای 50 و ترجیحا بی‌رنگ استفاده کنید و در تمدید هر سه ساعت آن کوشا باشید.از طرفی هم می‌توانید با استفاده از کرم‌های ضدلک، حداقل به مدت 6 ماه، پوست خود را شفاف سازید.

لینک چند محصول محبوب و موثر برایتان ارسال می‌گردد:کرم ضد لک دپی وایت ACMسرم ویتامین C نانو وایت ISIS PHARMAسرم ضد لک ادونس اکتیو رادیانس MURAD

سلام روز به خیرمن پوستم روشن هست اما چون سیستان و بلوچستان زندگی میکنم افتاب شدیده همه سال و خال خالی شدم و دکتر پوست هم تهران رفتم أکوفان و پتینکل داد با ی صابون و ضد افتاب من میخام صورتم شفاف بشه و یک دست .چیکار کنم ؟ا

برای دستیابی به پوست صاف و شفاف، شما به استفاده از اسکراب، لایه بردار (در طول شب) و محصولات حاوی ویتامین C (در طول روز یا عصرها) نیاز دارید.ضدآفتاب قوی (بالای spf 50) و ترجیحا بی‌رنگ و تمدید هر سه ساعت آن هم امری ضروری است.

لینک محصولات پیشنهادی برایتان ارسال می‌گردد.1- کرم لایه بردار شب Novexpert2- سرم تقویت کننده حاوی ویتامین Novexpert C3- لایه بردار صورت با عملکرد سه گانه ESDOR4- کرم ضد آفتاب +Eucerin SPF 50

سلام من پوست سبزه تیره ای دارم می‌خوام تا یه حدود روشن و شفاف بشه خواهش میکنم راهنمایی کنید

اگر تیرگی پوست‌تان ژنتیکی است و لک ندارد، روشن کردن آن میسر نیست اما می‌توانید با استفاده از کرم‌های لایه بردار (AHA)، کرم‌های حاوی ویتامین C و اسکراب هفتگی سلامت، صافی و شفافیت را به پوست خود باز گردانید.

در ادامه لینک چند محصول پیشنهادی برای شما ارسال می‌شود:فلوئید اسید میوه ۱۰ % ROSA GRAFلایه بردار صورت با عملکرد سه گانه ESDORسرم ویتامین سی دالیس ACM

سلام میخواستم بدونم که این قرص رو میتونم توی جزیره قشم پیدا کنم یا ن بعد اینکه تاثیرش واسه سفیدی پوست چقدره واقعا تاثیر چشمگیری داره؟و اینکه چهقدر طول میکشه که تاثیرشو ببینم و قیمتش چنده مرسی اگه میشه سریع جواب بدین چون من چند روز دیگه میرم قشم

متاسفانه در مورد قیمتش و اینکه ممکنه تو قشم به فروش برسه یا نه، اطلاعی نداریم.کاربرد گلوتاتیون برای روشن کردن پوست، یک روش متداول است اما اثربخشی آن در روشن کردن و سالم‌سازی پوست مورد بحث است (بسته به رنگ پوست و شرایط فیزیکی شما دارد). باید دقت داشته باشید که این محصول به محض خرید و مصرف، تاثیر آشکاری از خود نشان نمی‌دهد؛ بلکه به گذشت زمان و استفاده مداوم نیاز دارد.

سلام ایا صحت داره که قرص گلوتاتیون ملانین پوست مو وچشم روکاهش میده و باعث میشه چشم روشن بشه????شما بجز این قرص ماده یا قری چیزی پیشنهاد میدین که ملانین رنگ چشم کم بشه???

درود به شما دوست عزیزاین سایت توصیه‌هایی در جهت سلامت پوست و مو و زیبایی به افراد می‌دهد و پرسش شما خارج از محدوده پاسخ گویی ماست.

اصلا کاهش میده ملانین پوست رو??ماده ی غذایی هست که حاوی گلوتاتیون باشه??

بله، گلوتاتیون رنگدانه سازی را متوقف می‌کند.بیشترین مقدار گلوتاتیون در آووکادو، مارچوبه و هندوانه می‌باشد. سایر منابع غذایی که دارای گلوتاتیون می‌باشند عبارتند از: گریپ فروت تازه، پرتقال، توت فرنگی، هلوی تازه، بامیه، سیب زمینی سفید، کدو، کلم، بروکلی، گوجه فرنگی خام، بعضی از گوشت‌ها مانند گوشت گوساله، (گوشت کم چربی).

سلام منم تحقیق کردم ودر ایران نیست واگرم باشد تقلبی است در کشور اسپانیا امریکا فرانسه کشورهای اروپایی موجود است در ترکیه هم موجوده .

سلام من پوست بازوهام دستام و صورتم خیلی تیره است اما بقیه بدنم سفید هست ایا امپول گلوتاتیون میتونه بهم کمک کنه و اگر میشه طریقه مصرفشم بگید ممنون

اگر تیرگی پوست شما ناشی از آفتاب‌سوختگی است، بهتر است به جای گلوتاتیون، برای بدن از «لوسیون روشن‌کننده بدن اریکه» و برای صورت از «کرم ضدلک دپی‌وایت ای‌سی‌ام» استفاده کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes:

با اشتراک در خبرنامه اُردمی، از آخرین تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه، مقالات علمی در حوزه زیبایی و تندرستی و بسیاری مطالب دیگر مطلع شوید.

اُردمی، یک مرجع تخصصی در حوزه زیبایی و تندرستی است که می‌کوشد آگاهی و شناخت شما را نسبت به کلیه نکات و ملاحظات مربوط به انتخاب، خرید و مصرف محصولات آرایشی و بهداشتی افزایش دهد؛ تا بتوانید هر چه بیشتر تاثیر مطلوب آن‌ها را احساس کنید. بیشتر بخوانید

}, 50);

});

“);

iframe.onload = function() { ga(‘send’, ‘event’, ‘top_content_region’, ‘iframe_onload’, ‘yektanetAd’, Date.now() – s); }

}, 50);

});

برای سفید کردن پوست روش های مختلفی وجود دارد. علاوه بر روش های طبیعی مثل استفاده از ماسک های خانگی روشن کننده پوست مصرف داروهایی مثل قرص گلوتاتیون هم برای سفید کردن پوست تجویز می شود. با انواع قرص سفید کننده پوست، روش استفاده و عوارض آن آشنا شوید. … ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، “ادامه خبر” را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید …)

قرص برای سفیدی پوست صورت

ساعت با آب گرم بشویید و به طور کامل منطقه آسیب دیده را خشک کنید. این روش را سه تا چهار بار در روز انجام دهید. راه های پیشگیری از پوشیدن لباس های تنگ خودداری کنید. خودداری کردن از اصلاح موی صورت با تیغ در آقایانی که گردن های پرتعرق و همیشه مرطوب دارند. شستن پوست با آب گرم و صابون ضدباکتری قبل از اصلاح صورت و بدن استفاده از لوسیون ها و کرم های اصلاح برای ضدعفونی استفاده از لوسیون ها و کرم های مرطوب کننده بعد از اصلاح استفاده از محصولات از بین برنده موی بدن و صورت غیر معطر الو دکتر …

تزریق ترکیب های مختلفی از مولکول ها بر روی آنها، یک ترکیب، بهترین نتایج را نشان داد. این ترکیب شامل “CpG”، یک قطعه از دی.ان.ای و یک آنتی بادی علیه پروتئین سلول ایمنی موسوم به “OX40” است. دکتر “رونالد لوی”، نویسنده ارشد این مطالعه گفت: هنگامی که ما از این دو عامل با هم استفاده می کنیم، می بینیم که منجر به حذف تومورها در سراسر بدن می شود. طبق گفته وی، مولکول ها به طور …

از مسائل داشته باشد. گفتم: چه عرض کنم؟! از شخصی پرسیدند ساعت چنده؟ و طرف که ساعت نداشت گفت؛ ساعت چیه؟ آدم باید غیرت داشته باشه! نطق جنجالی در مجلس و ایجاد خوراک برای ضدانقلاب محمود صادقی در 26 آذرماه سال جاری در نطق میان دستورخود خواستار شروع شفافیت از مجلس شد و گفت: آیا مجلس عصاره فضائل ملت است؟ ما عصاره فضائل شورای نگهبان هستیم. بیاییم شفافیت را از مجلس آغاز کنیم. نظام …

به گزارش پیک نکا ، شربت لاغری باسکین چیست؟ چاقی همیشه یکی از معضلاتی بوده که بسیاری از افراد با آن درگیر هستند و از اینکه وزن متعادلی ندارند رنج می برند.برای لاغر شدن راه های بسیار زیادی پیشنهاد شده است.که می تواند ورزش کردن،رژیم گرفتن،عمل نمودن و یا استفاده از دارو های لاغری را نام برد.در این میان دارو های گیاهی نیز وجود دارد که برای کاهش وزن توصیه می شوند.یکی از این دارو …

به خوبی کار می کند و می توان آن را به خاطر طبیعی بودنش در همه بدن استفاده کرد. آرایش را به طور امن پاک می کند: استفاده از روغن جوجوبا بر روی صورت شما کاملا امن است. در واقع، استفاده از این روغن برای پوست شما مناسب است. به جای استفاده از پاک کننده های آرایشی که حاوی مواد شیمیایی هستند، روغن جوجوبا یک ابزار طبیعی است که از چهره شما، خاک، آرایش و باکتری ها را پاک می کند. این ماده حتی …

می کند 20. کشف بوزون هیگز 19. کهکشان ما شکلی مارپیچی دارد 18. زمین گرد است 17. روی سطح کره های دیگر هم آتشفشان های فعال وجود دارند 16. یافتن شبیه ترین سیاره به زمین 15. نخستین ستاره تپنده 14. بخشی از عالم گم شده 13. کشف نخستین سیاهچاله ابرپرجرم 12. کهکشانی بلافاصله پس از مهبانگ 11. زمین …

…، پزشکان، دانشجویان و دانش آموزان وجود دارد که لزوم پرداختن به این اعتیاد مدرن را روشن می سازد. حالا دیگر زولپیدم آن داروی بی عارضه سابق نیست. عوارضی مثل اختلال حافظه، رفتارهای عجیب و لجام گسیخته، اختلال خواب، اختلال شناختی، اعتیاد و مواردی از مرگ به دنبال مصرف این دارو گزارش شده است. رییس گروه مطالعات اعتیاد سازمان پزشکی قانونی می گوید: شوربختانه هنوز حتی بعد از اینکه سازمان غذا …

خواهید بیشتر بدانید : این خوراکی های چرب را هرگز از رژیم عذایی تان حذف نکنید!! مقابله با مشکلات خاص بیماری ایدز بدن شما ممکن است پاسخ های مختلفی به اچ آی وی HIV داشته باشد. شما ممکن است عوارض جانبی داروها را نیز تجربه کنید. برخی از رایج ترین مشکلات و نحوه برخورد با آنها از این قرار است: مقابله با تهوع و استفراغ در بیماران مبتلا به ایدز مواد غذایی کم چرب …

. این شرایط به سطوح بالای مولکول های التهابی موجود در بدن منجر می شود، که ممکن است تشدید آکنه را به همراه داشته باشد. از آنجایی که سیستم ایمنی بدن انسان می تواند به مواد غذایی مختلفی واکنش نشان دهد، بهترین روش برای یافتن محرک ها استفاده از یک رژیم غذایی حذفی زیر نظر متخصص تغذیه است. در رژیم غذایی حذفی مصرف برخی مواد غذایی به طور موقت محدود می شود تا محرک ها حذف شده و علائم تسکین یابند …

، شوینده ی زیاد می تواند باعث کدر شدن ظرف های تان شود، چون شوینده به طور کامل از روی ظروف آبکشی نخواهد شد و در نهایت غذایی که در این ظروف سرو می کنید با این مواد آغشته شده و وارد بدن تان می شوند. برای شستشوی درست ظروف کافیست از آب داغ و کمی شوینده استفاده کنید. همچنین از مصرف شوینده هایی که حاوی سفید کننده، تری کلوزان و یا سایر ضدعفونی کننده های قوی هستند اجتناب کنید زیرا می توانند ابَر میکروب یا سوپر …

هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی البرز درخصوص راه های کاهش عوارض ناشی از لیزر درمانی اظهار کرد: اولین مساله این است که بیمار پزشک معالجی را انتخاب کند که دانش، تخصص و تبحر لازم در این زمینه را داشته باشد تا ریسک عوارض لیزر به حداقل برسد. صابری ادامه داد: یکی از مشکلات در این زمینه این است که افراد غیرمتخصص به راحتی دستگاه های مورد نیاز را تهیه کرده و اقدام به استفاده از لیزر در درمان بیماری ها …

محسوب می شود که قصد دارند تریپتوفان بیشتری دریافت کنند. بعضی از پنیرهای توفو حاوی کلسیم قابل توجهی نیز هستند و درنتیجه بخشی از کلسیم مورد نیاز بدن را هم تامین می کنند. ماهی سالمون ماهی سالمون که از جهات بسیاری به عنوان یک غذای سالم و مهم شناخته می شود، سرشار از تریپتوفان نیز هست. شما می توانید از ماهی سالمون در کنار تخم مرغ برای افزایش تریپتوفان دریافتی استفاده کنید. ماهی سالمون …

اثر خاص سلنیوم بر روی عملکرد تیروئید هنوز معلوم نیست، اما افرادی که دارای کمبود طبیعی مواد معدنی هستند، بیشتر دچار مشکلات تیروئید می شوند. سلنیوم ممکن است به درمان بیماری قوز و قارچ وابسته به تیروئید کمک کند اما با پزشک خود در مورد آخرین تحقیقات و مزایا و معایب اضافه کردن غذاها یا گیاهان غنی از سلنیوم به رژیم غذایی خود و یا مصرف مکمل ها مشورت کنید. همچنین UMMC یادآوری می کند که سلنیوم نقش مهمی در عملکرد تیروئید دارد و برای عملکرد صحیح سیستم ایمنی بدن لازم است. با این حال، در اغلب موارد دانشمندان مطمئن نیستند که آیا سطح سلنیوم پایین علت بیماری است یا ناشی از تاثیر یک بیماری می باشد. …

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران ؛ نسترن، نوعی رز وحشی با گل های ریز است که به رنگ های سفید، قرمز و زرد یافت می شود و بوی کم، اما مطبوعی دارد. قسمت های مورد استفاده این گیاه میوه تازه یا خشک شده، برگ و گل آن است. در این مطلب برخی از خواص نسترن را بیان می کنیم. طبع میوه نسترن میوه نسترن از نظر طب سنتی ایران، معتدل و خشک است. ترکیبات …

پیتزا می کنند و گاهی شاهد عرضه پیتزاهایی با قیمت های بسیار نازل در سطح شهر هستیم که این امر به شدت می تواند سلامت مصرف کنندگان آن را تهدید کند! اما حتی اگر در تهیه پیتزا از مواد خوب و با کیفیت نیز استفاده شده باشد، به دلیل اینکه یکی از مواد اصلی تشکیل دهنده پیتزا، پنیر پیتزا است، این غذا نمی تواند یک وعده غذایی سالم محسوب شود! اما چرا؟ به دلیل اینکه “پنیر پیتزا” در مجاورت حرارت …

پیشرفته به منظور حفظ ذخایر رطوبتی و همچنین افزایش تولید اهمیت خاصی پیدا می کند. به گفته وی؛ حدود 90% از حجم آب مصرفی در کشور صرف تولیدات کشاورزی می شود. محدودیت منابع آب کشور ضرورت صرفه جویی در مصرف آب را روشن می سازد. این پژوهش می تواند بطوری جدی مورد استفاده دست اندرکاران شرکت کشاورزی و محیط زیست برای مدیریت مصرف آب و افزایش بهره وری از آب، استفاده بهینه از آب و رسیدن به تولید بیشتر و …

گردشگری پایدار سه ستون اصلی وجود دارد: فعالیت های طبیعت دوستانه (*کاهش مصرف، قابلیت استفاده مجدد و بازیافت)؛ حفاظت از میراث فرهنگی و طبیعی (مرمت بناهای تاریخی و حفظ گونه های گیاهی و جانوری در معرض انقراض)؛ ایجاد منافع اقتصادی و اجتماعی برای جوامع محلی (رعایت حقوق مادی و معنوی کارکنان این حوزه و حمایت از ایشان بعد از بازنشستگی). در این مقاله قصد داریم شش راهکار را معرفی کنیم که با انجام آن می …

به گزارش بلاغ ، نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد که رژیم های غذایی پر کلسترول سلول های سرطانی را به تحرک بیش از حد وامی دارند و باعث می شوند که تومور ها 100 برابر سریعتر رشد کنند.به نقل از سلامت نیوز ، کلسترول نوعی چربی (لیپید) در خون است. سلول های بدن به کلسترول نیاز دارند و همه این نیاز در بدن تولید می شود؛ اما بدن کلسترول را از مواد غذایی مصرفی نیز دریافت می کند. به واقع کلسترول جزء …

کبد آسیب شدیدی وارد کند. این دارو مانند هم خانواده هایش در کبد متابولیزه می شود تا قابلیت جذب برای بدن را داشته باشد؛ بنابراین مصرف بیش از اندازه آن فشار زیادی را به کبد وارد کرده و آن را دچار آسیب می گرداند. آسیب زدن یکی از مهمترین عوارض ژلوفن به حساب می آید. اگر می خواهید بدانید عوارض ژلوفن چیست این مقاله را بخوانید. موارد مصرف ژلوفن به طور کلی موارد مصرف ژلوفن شامل کاهش درد …

سوال مخاطب نی نی بان: سلام میخواستم بپرسم مدروکسی پروژسترون استفاده میکنم اگر باردار باشم ضرر داره؟ پاسخ دکتر نوشین نظری، متخصص زنان و زایمان: خیر این دارو در صورت باردار شدن هیچگونه ضرری ندارد و طبق دستور پزشک مصرف آن را به تعداد روزهای تجویز شده ادامه دهید.

مواد مغذی اهمیت دارد. به طور همزمان، شما می توانید از آینه برای تشخیص ابتلا به برخی کمبودهای مواد مغذی استفاده کنید. زمانی که بدن با کمبود برخی مواد مغذی مواجه است، تغییراتی در صورت رخ می دهند. در ادامه با برخی از این کمبودها که خود را در صورت انسان نشان می دهند، بیشتر آشنا می شویم. تسخیص کمبود ویتامین C از روی صورت ویتامین C نقشی کلیدی در بدن انسان ایفا می کند. این …

بدی روی بدنم بگذارند، ممنون میشم راهنماییم کنید، در ضمن برای این ماه دکتر سونوگرافی برایم ننوشتند چطور متوجه اثر این آمپولها شوم؟! پاسخ دکتر نوشین نظری، متخصص زنان و زایمان: دوست عزیز به شرطی که فقط در یک سیکل انجام شود و در دوره بعد استراحت کنید و از هیچ دارویی استفاده نکنید آسیبی وارد نمی کند. در نظر داشته باشید که پزشک مسئول پیگیری تزریق ها هستند و در صورت داشتن عوارض قطعا روش دیگری پیشنهاد می شود. …

بسنجید و اگر لازم بود دارو مصرف کنید. همچنین شما می توانید برای تامین ویتامین دی بدن خود از ماهی و سبزیجات بیشتر استفاده کنید. خیر مصرف مولتی ویتامین اگر زیر نظر پزشک و با دوز مناسبی برای شما در نظر گرفته باشد نمی تواند آسیبی به شما و یا جنین وارد کند اما بهتر است که قبال از مصرف با پزشک خود مجددا مشورت کنید. …

بیماری های مختلفی هر روز ما را تهدید می کنند که از بعضی شان به سلامت عبور می کنیم و گرفتار بعضی دیگر می شویم. اما در دوره های حساسی مثل حاملگی این تهدیدها و شدت اثرگذاری بیماری ها روی ما بیشتر از پیش است و در نتیجه مراقبت های محتاطانه تری نیز مورد نیاز است. یکی از این بیمار ها توکسوپلاسموزیس است که نوعی بیماری عفونی است. دکتر رضا صداقت، متخصص بیماری های عفونی و تب دار، درباره این …

شفاآنلاین سلامت مطالعات جدید محققان نشان می دهد مصرف خودسرانه قرص متفورمین عوارض جبران ناپذیری را برای بدن به همراه دارد. به گزارش شفاآنلاین ، متفورمین در دهه 50 میلادی با نام فنفورمین به بازار آمد و مصرف آن از دهه 60 میلادی به بعد در اروپا به شدت افزیش پیدا کرد، اما به دلیل اینهه در برخی از افراد باعث تولید اسیدوزلاکتیک شد (تولید اسید لاکتیک) مصرف آن در سال 1977 میلادی در ایالت متحده …

در بارداری با خستگی های شدید مواجه می شوید. آیا می دانید چگونه می توان با این خستگی ها مقابله کرد؟ بسیاری از خانم ها، خستگی را به عنوان یکی از سخت ترین عوارض حاملگی عنوان می کنند. به هرحال، بلند شدن و انجام کارها، در صورتی که فقط دوست دارید بخوابید، کار سختی است. خستگی در زمان بارداری، به دلیل بسیاری از عوامل امری متداول است. به یاد داشته باشید که بدن شما 24 ساعت در روز و هفت روز در هفته دارد کار …

چون نیازی به شمارش کالری ها نیست. اما خوردن ِ غذاهای مغذی و با کیفیت چیزی است که حتما باید آن را مد نظر داشته باشید، زیرا شما تنها یک فرصت دارید تا تمام مواد مغذی مورد نیازتان در طول روز را به بدن برسانید. اگر نمی توانید تنها یک وعده در روز غذا بخورید چه باید بکنید؟ اگر نمی خواهید فقط یک بار در روز غذا بخورید اما همچنان اصرار دارید مصرف کالری تان را محدود کنید، می توانید نوعی …

که بعد از مصرف در روده باقی می مانند و اثرات مفیدی بر سلامتی انسان می گذارند. داشتن یک روده ی سالم به داشتن سیستم ایمنی قوی تر، افزایش فلور مفید روده (میکرو ارگانیسم های موجود در مجاری گوارشی که در سلامت انسان نقش دارند) و مقاومت بیشتر در برابر مشکلات معده و دیگر بیماری ها منجر می شود. برای استفاده از فرآورده های پروبیوتیک به عنوان یک مکمل روزانه، محصولات لبنی مانند شیر، ماست …

آغاز فقط از هیدروژن و مقدار کمی هلیم تشکیل شده بود، همه چیز سر جایش قرار گرفت. بیش از 96 درصد بدن انسان از هیدروژن، اکسیژن، کربن و نیتروژن ساخته شده است. بدن ما همچنین شامل کلسیم، پتاسیم، گوگرد، منیزیم، آهن روی، مس و بسیاری دیگر از عناصر است. منشأ همه این عناصر ستاره های نخستین است، چرا که ستاره ها نوعی راکتور هسته ای هستند. بدون ستاره ها ما هم وجود نمی داشتیم، زیرا همین طور که ستاره ها هیدروژن را …

شفاآنلاین سلامت افراد لاغر می توانند با مصرف برخی مواد غذایی اشتهای خود را افزایش دهند. به گزارش شفاآنلاین ، در طب سنتی، توصیه هایی برای افراد لاغر یا بدغذا به منظور افزایش اشتهای آن ها وجود دارد که در ادامه به معرفی اشتهاآورترین مواد غذایی از منظر طب سنتی اشاره ای خواهیم داشت. برای افزایش اشتها چه باید کرد؟ فردی که دچار کمبود یا فقدان اشتهاست، خیلی کمتر از حالت معمول …

“);

iframe.onload = function() { ga(‘send’, ‘event’, ‘banner_120_top1’, ‘iframe_onload’, ‘KhabarFarsiAds’, Date.now() – s); }

}, 50);

});

“);

iframe.onload = function() { ga(‘send’, ‘event’, ‘banner_120_top1’, ‘iframe_onload’, ‘didar’, Date.now() – s); }

}, 50);

});

قرص برای سفیدی پوست صورت

“);

iframe.onload = function() { ga(‘send’, ‘event’, ‘banner_120_top1’, ‘iframe_onload’, ‘MihanWebPars’, Date.now() – s); }

}, 50);

});

“);

iframe.onload = function() { ga(‘send’, ‘event’, ‘banner_120_top1’, ‘iframe_onload’, ‘prfarsi_130x240’, Date.now() – s); }

}, 50);

});

“);

iframe.onload = function() { ga(‘send’, ‘event’, ‘banner_120_top1’, ‘iframe_onload’, ‘ibaner’, Date.now() – s); }

}, 50);

});

“);

iframe.onload = function() { ga(‘send’, ‘event’, ‘banner_120_top3’, ‘iframe_onload’, ‘MahakCharity’, Date.now() – s); }

}, 50);

});

“);

}, 50);

});

قرص برای سفیدی پوست صورت

قرص برای سفیدی پوست صورت9

بهترین زمان مصرف ویتامین د3
بهترین زمان مصرف ویتامین د3
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *