ایا روغن زیتون صورت چاق میکنه

دوره مقدماتی php
ایا روغن زیتون صورت چاق میکنه
ایا روغن زیتون صورت چاق میکنه

در این مطلب با توجه به جدیدترین یافته های مجله معتبر medicalnewstoday بهترین، جدیدترین و ساده ترین روش چاقی صورت با کمک روغن زیتون را به شما معرفی می کنیم.

روغن زیتون از میوه ی زیتون بدست می آید، این روغن را با فشردن میوه زیتون به دست می‌آورند که دارای مقدار زیادی چربی سیر نشده است. روغن زیتون بخشی از رژیم غذایی مدیترانه ای میباشد. این روغن علاوه بر مزایای زیادی که در مصرف خوراکی دارد، دارای فواید بسیاری برای پوست و مو هم میباشد. در این مطب درمورد خواص روغن زیتون برای پوست و نحوه ی استفاده از آن بیان شده است. ابتدا ویدیوی زیر را درباره تپل کردن صورت ببینید:

حتما بخوانید: جدیدترین روش برای رشد سریع مو و تقویت پیاز با روغن زیتون (تایید شده)

بعضی از مزایای بالقوه ی روغن زیتون برای پوست عبارتند از:

روغن زیتون بعنوان آنتی اکسیدان عمل میکند، یعنی ماده ای که از اکسیداسیون جلوگیری میکند. اکسیداسیون فرآیندی است که موجب تولید رادیکالهای آزاد میشود که این رادیکالها موادی هستند که موجب آسیب سلولها میشوند و ممکن است موجب گسترش سرطان هم گردند. قرار دادن روغن زیتون روی پوست از پیری زودرس جلوگیری میکند. همچنین برخی تحقیقات نشان میدهند که قرار دادن روغن زیتون روی پوست بعد از قرار گرفتن در معرض آفتاب، میتواند با سلولهای عامل سرطان مقابله کند.

ایا روغن زیتون صورت چاق میکنه

دوره مقدماتی php

روغن زیتون حاوی ویتامین های محلول در چربی A, D, E و K میباشد. برخی از این ویتامین ها برای پوست مفید هستند. بطور مثال مردم بصورت موضعی از ویتامین E برای درمان انواع بیماری های پوستی از جمله اگزما استفاده میکنند. روش درمان اگزما و آکنه در اینجا توضیح داده شده است!

روغن زیتون دارای خواص آنتی باکتریال است. بااینحال مطالعات کمی برروی توانایی روغن زیتون در کنترل باکتریهای پوستی وجود دارد. یک مطالعه ی کوچک درمورد تاثیر استفاده از روغن زیتون و روغن نارگیل برروی باکتری استافیلوکوکوس اورئوس روی پوست انجام شد. نتایج نشان داد که هر دو روغن خواص آنتی باکتریال داشتند اما روغن نارگیل تاثیر بیشتری برای ازبین بردن باکتری ها داشت.

روغن زیتون بعنوان یک مرطوب کننده ی طبیعی پوست و مو استفاده میشود؛ اما تحقیقات کمی درمورد اثربخشی آن موجود است. بهترین آبرسان ها و مرطوب کننده های پوستی را در اینجا معرفی کردیم!

از دست ندهید: 8 تا از تازه ترین روش های درمان جوش صورت با کمک داروهای گیاهی

روغن زیتون میتواند در محصولات بهداشتی از جمله شست وشو دهنده های صورت، بدن، صابون ها و لوسیون ها استفاده شود. راههای استفاده از روغن زیتون برای چاقی صورت و زیبایی پوست عبارتند از:

بعضی افراد روغن زیتون را بعنوان لوسیون چاق کننده بصورت مستقیم روی پوست میمالند که این کار باعث چاقی صورت به مرور زمان می شود و اثرات آن را می تواند در کمتر از چند هفته دید. برای جلوگیری از احساس چرب شدن پوست میتوانید آن را مرطوب کنید. بدلیل مطالعه ی خواص آنتی اکسیدان روغن زیتون که برروی موش انجام شد، میتوان آن را بعد از قرار گرفتن در معرض نور خورشید استفاده کرد.

اگر از روغن زیتون به عنوان چاق کننده صورت استفاده می کنید حتما در درجه اول سعی کنید ماسک زیتون استفاده کنید. برای این کار باید ماسک لایه بردار زیتون را تهیه نمایید. برای لایه برداری پوست و بدن و درمان قسمتهای خشک و پوسته پوسته شده میتوانید با استفاده از ترکیب روغن زیتون و نمک دریا، یک ماسک بسازید. برای صورت و دیگر قسمتهای حساس از نکهای ریزدانه استفاده کنید و دانه های دشت تر برای بقیه ی بدن استفاده نمیایید. بهترین روشهای لایه برداری و درمان مشکلات پوستی صورت را در اینجا آورده ایم!

روغن زیتون میتواند هر ماده ی ضدآب در آرایش چشم را برطرف کند و باعث شود که راحتتر پاک شود. بلکه پس از مدتی پوست زیر چشم شما را کشیده تر و صاف می کند. برای پاک کردن آرایش چشم با روغن زیتون، چند قطره روغن زیتون را به پنبه بزنید و به آرامی آرایش چشم را پاک کنید. همچنین در این مطلب بهترین روش استفاده از روغن زیتون برای درمان چین و چروک دور چشم را توضیح داده ایم!

افراد با پوست خشک میتوانند از ماسکهای حاوی روغن زیتون استفاده کنند. روغن زیتون در ترکیب با موادی مانند تخم مرغ سفید، عسل و جو میتواند پوست صورت را چاق تر، بلکه نرم و لطیف نگه دارد.

حتما بخوانید: 15 تا از جدیدترین و بهترین ماسک های صورت طبیعی-گیاهی (جوانسازی و زیبایی پوست)

بدلیل خواص آنتی اکسیدانی، روغن زیتون میتواند پیری پوست و چین و چروک را کاهش دهد. میتوانید روغن زیتون را در طول شب در اطراف چشم قرار دهید.

ویتامین ها و دیگر آنتی اکسیدانهای موجود در روغن زیتون با کمک به بازسازی سلولهای پوستی، میتواند زخم ها را از بین ببرد. به راحتی روغن را برروی زخم ماساژ دهید یا اینکه میتوانید آن را با آب لیمو مخلوط کنید تا قسمتهایی از پوست که بدلیل زخم سیاه شده است درمان شود.

حتما بخوانید: 13 تا از بهترین و جدیدترین روش چاقی صورت با داروهای گیاهی در کمتر از 30 روز

اگرچه برخی مطالعات مزایای روغن زیتون برای پوست را نشان داده اند، دیگر مطالعات توصیه میکنند که این بهترین گزینه برای همه ی افراد نیست. ریسکهای بالقوه ی استفاده از روغن زیتون برروی پوست عبارتند از:

روغن زیتون حاوی مزایای زیادی برای چاقی و کشیدگی پوست صورت است، این روغن حاوی ویتامین ها، آنتی اکسیدانها و اثرات آنتی باکتریال است. بااین وجود، تحقیقات انجام گرفته درمورد مزایای این روغن برای پوست محدود است. شواهد نشان میدهد که این روغن برای برخی افراد مناسب نیست و موجب واکنش های بد در آنها میشود. پس افراد با پوستهای حساس باید در استفاده ی آن احتیاط کنند و قبل از مصرف چند قطره از آن را روی قسمت کوچکی از پوست بازو یا دست برای 48 ساعت بگذارند تا نتیجه را ببینند. اگر مشکلی نبود روغن برای استفاده بلامانع است. فراموش نکنید که فقط از روغنهای باکیفیت و معتبر استفاده کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

شرکت لوتوس

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در امر آموزش و فروش محصولات پزشکی، تنها به کیفیت و رضایت مشتری می اندیشیم !

ایا روغن زیتون صورت چاق میکنه

تبلیغــات  تماس با ما

تماس با ما

تهران-خیابان انقلاب  تلفن تماس 09191210008 تلفن ثابت ۲۸۴۲۶۹۲۹ -۰۲۱

ایمیل maxer.ir@gmail.com

© استفاده از مطالب سالم زیبا با ذکر لینک مستقیم بعنوان منبع بلامانع است.

مطالب وبسایت سالم زیبا تنها جنبه اطلاع رسانی داشته و توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک دانست.


موارد بیشتر

بیشتر بچه‌ها صورتی چاق و پر دارند که به آن‌ها ظاهری زیبا و معصوم می‌دهد. برای همین است که بسیاری از بزرگ‌سالان به دنبال راه‌های چاق شدن صورت در یک هفته هستند تا ظاهر خود را جوان‌تر نشان دهند.

چاقی صورت نمایانگر جوانی فرد است؛ گرچه گونه‌های استخوانی برای بعضی افراد جذاب است اما خیلی از افراد صورت لاغر و استخوانی را نمی‌پسندند. در سنین جوانی، چربی موجود در زیر پوست باعث پری صورت می‌شود. چربی زیر پوست به تناسب سن کاهش پیدا می‌کند و نتیجه آن گونه‌های شل و افتاده و لاغری صورت است.

اگر شما قصد چاقی صورت در یک هفته را دارید، توقعی غیرمنطقی دارید؛ زیرا برای چاق شدن صورت باید زمان بیشتری صرف کنید. شما از دو راه می‌توانید انتظار چاق شدن صورت را داشته باشید:

پس در صورتی که شما هم به دنبال روش‌های چاقی صورت در یک هفته هستید، این مقاله را حتماً بخوانید. شاید در یک هفته آن‌قدر که در ذهن شماست صورتتان چاق نشود اما مطمئننا تا حد زیادی به هدفتان نزدیکتر خواهید شد.

ایا روغن زیتون صورت چاق میکنه

پیشنهاد می کنیم حتماً از فروشگاه اینترنتی دکتر سوشا دیدن فرمائید. خرید اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی از بهترین برند های خارجی و ایرانی با بهترین قیمت ☀ با ضمانت اصل بودن کالا ☀ دارای تاییدیه وزارت بهداشت ایران و نشان سیب سلامت.

 

در ادامه به آموزش ورزش و ماساژ صورت می‌پردازیم.

ورزش صورت یکی از بهترین راه‌ها برای چاق شدن صورت در یک هفته است و همچنین باعث اصلاح شلی و افتادگی پوست می‌شود. ورزشهای صورت به زنان میانسال کمک می‌کند تا جوان‌تر به نظر برسند. این روش باعث ساخته‌شدن کلاژن و الاستین می‌شود که هردوی آن‌ها باعث استحکام پوست شده و به چاق شدن صورت و ترمیم گونه‌های فرورفته کمک می‌کنند.

شما همچنین می‌توانید تمرینات دیگری مانند فشردن گونه‌ها و بالا کشیدن آن‌ها را برای تقویت عضلات گونه و زیبایی آن انجام دهید.

انجام دادن برخی از ورزش‌ها و ماساژها در چاق شدن صورت کمک می‌کند. دهان خود را به حالت O بازکنید؛ سپس با انگشتان خود به‌آرامی قسمت بالای هرگونه را ماساژ دهید و به مدت 30 ثانیه گونه را بالا و پایین کنید. انجام این ماساژ به پر شدن صورت و گونه در یک هفته کمک می‌کند.

شما برای ورزش دادن صورت، خصوصاً گونه‌هایتان می‌توانید حرکت باد کردن بادکنک را انجام دهید. در این روش شما داخل یک بادکنک فوت می‌کنید (بادکنک می‌تواند خیالی باشد!). با این کار ماهیچه‌های طرفین صورت شما خصوصاً در ناحیه اطراف گونه تقویت می‌شوند و رشد می‌کنند.

برای این کار:

شما این کارها را می‌توانید با تصور کردن یک بادکنک خیالی نیز انجام دهید و همان نتایج را خواهید گرفت.

روغن زیتون یک راه آزمایش‌شده برای چاقی صورت می‌باشد. روغن زیتون حاوی چربی‌های سالم و غیراشباع است که به حفظ سلامت پوست کمک می‌کند. روغن زیتون همانند یک مرطوب‌کننده مناسب برای پوست‌های خشک عمل می‌کند و نرمی پوست را تضمین می‌کند. همچنین به جلوگیری از چین و چروک و خطوط صورت کمک می‌کند (مقاله درمان چروک زیر چشم در جوانی را در وب سایت دکتر سوشا بخوانید). روغن زیتون می‌تواند تا حدودی به چاق شدن صورت در یک هفته کمک کند اما در درازمدت اثرات ماندگارتری بر جای خواهد گذاشت.

برای بهره‌مندی از مزایای روغن زیتون برای چاقی صورت:

گیاه آلوئه ورا خواص بی‌شماری برای پوست دارد که به شما کمک می‌کند صورتی پرتر و جوان‌تر داشته باشید. همچنین باعث تسریع کشش پوست می‌شود. علاوه بر این، آنتی‌اکسیدان‌های موجود در آلوئه ورا از آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد جلوگیری می‌کند و تولید کلاژن را تقویت می‌کند. همه این‌ها باعث می‌شوند که صورتی با قوام تر و جوان‌تر داشته باشید.

شنبلیله هم گیاهی مناسب برای چاق شدن صورت در یک هفته می‌باشد. این گیاه دارویی سرشار از ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها است که با آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد مبارزه کرده و پوستی سالم و شاداب برای شما به ارمغان می‌آورد.

کره شیا (SheaButter) دارای اسیدهای چرب است که به بهبود الاستیسیته (کشسانی) پوست کمک می‌کند. علاوه بر این، ویتامین E موجود در کره شیا پوست را سفت کرده و باعث چاقی صورت و شادابی پوست شما می‌شود.

پشنهاد می‌کنیم مقاله “چاق کردن صورت بدون ضرر و زیان” را نیز در وب سایت دکتر سوشا بخوانید.

مصرف پودر کلاژن می‌تواند خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش دهد و پوست را ترمیم کند. پودر کلاژن مانع اثر رادیکال‌های آزاد روی پوست می‌شود و چین‌ و چروک را کاهش می‌دهد؛ ولی به‌طور مستقیم باعث چاقی صورت نمی‌شود. اثر آن در چاقی صورت معمولاً در طولانی مدت دیده می‌شود. پودر کلاژن هیچ‌گونه طعم خاصی ندارد می‌توانید آن را در انواع اسموتی و نوشیدنی‌ها ریخته و میل کنید.

ایا روغن زیتون صورت چاق میکنه

روغن بادام شیرین به‌طور مستقیم باعث چاق شدن صورت در یک هفته نمی‌شود. ولی مطالعات انجام شده نشان می‌دهد که اسید چرب موجود در روغن بادام شیرین می‌تواند فاصله‌ی بین بیرونی‌ترین لایه‌های پوست را پر کند و درنتیجه به‌طور غیرمستقیم باعث پر کردن صورت می‌شود.

روغن بادام سرشار از ویتامین A، ویتامین E، امگا 3 و روی است و استفاده از آن برای پوست صورت بسیار مفید است. برای مصرف روغن بادام، مقدار کافی از آن را روی پوست صورت بمالید. قبل از استفاده دقت کنید که به روغن بادام آلرژی نداشته باشید.

یکی از خوراکی‌هایی که باعث چاقی صورت در یک هفته می‌شود شکر است. شکر علاوه بر اینکه کالری بالایی دارد و باعث چاقی صورت می‌شود؛ رطوبت را از محیط خارج کرده و در پوست ذخیره می‌کند. با این‌حال به علت ضررهای فراوان آن بهتر است از قند طبیعی مانند عسل برای چاقی صورت در یک هفته استفاده شود.

نارگیل سرشار از روی، کلسیم و منیزیم است. همچنین کالری بالایی دارد و گزینه‌ی مناسبی برای چاق شدن صورت در یک هفته هست. روغن نارگیل نیز سرشار از ویتامین E هست. استفاده‌ی آن بر روی پوست باعث نرم شدن و آب‌رسانی به‌صورت شده و باعث می‌شود صورت پر دیده شود؛ بنابراین می‌توان نتیجه گرفت مصرف روغن نارگیل برای چاقی صورت مؤثر است.

ویدیو طرز تهیه ماسک زنجبیلی برای رشد و تقویت مو

ویدیو ‫خواص نوشیدن سرکه سیب قبل از خواب

ویدیو آموزشی روش ماساژ دادن نوزاد [فیلم ماساژ نوزاد]

  • وب سایت بیمارستان مهرگان مشهد
  • ویدیو آموزشی اهدای سلولهای بنیادی و مغز استخوان

    دانلود رایگان کتاب “راهنمای کامل بارداری هفته به هفته”

    result

    ثبت نام نکرده اید؟ ثبت نام

    result

    اگر قبلا در دکتر سوشا | مرجع تخصصی پزشکی و سلامت عضو شده اید، وارد شوید. ورود

    روغن زیتون فواید زیادی برای سلامتی دارد و پزشکان بارها بر لزوم استفاده از آن حین طبخ غذا و سرو کردن آن صحبت کرده اند. در این مقاله به یکی دیگر از خواص اعجاب انگیز آن یعنی چاقی صورت با روغن زیتون می پردازیم.

    افرادی که صورت لاغر دارند می توانند چاق شدن صورت با روغن زیتون را تجربه کنند. در این روش با استفاده از یک ترکیب مفید می توانید صورتتان را حجیم تر و زیباتر کنید. روغن زیتون حاوی پلی‌ فنول‌ است که پوست را در برابر آسیب های مختلف محافظت می کند. نور خورشید یکی از مضرترین مواردی است که باعث تخریب سلول های پوستی می شود به همین دلیل توصیه می شود که از کرم های ضد آفتاب حتما استفاده شود. این کرم ها حاوی پلی فنول هستند و پوست را در برابر آسیب نور محافظت می کنند. روغن زیتون دارای خواص ارتجاعی است که باعث نرم و شفافیت پوست شده و از خشکی پوست جلوگیری می کند.

    روغن زیتون علاوه بر خواص فراوانی که برای بدن دارد در حفظ سلامت مو و پوست نیز موثر است. از روغن زیتون به عنوان پاک کننده های پوستی نیز استفاده می شود. در ادامه به روش چاق شدن صورت با روغن زیتون می پردازیم. برای بهره بردن از خواص پاک کنندگی روغن زیتون می توانید در نصف فنجان روغن زیتون، یک تکه صابون، ۲ قاشق غذا خوری گلیسیرین و ۲ قاشق غذا خوری آب اضافه کنید. این مخلوط را درون یک مخلوط کن ریخته تا با هم ترکیب شود. سپس در طی روز ۲ الی ۳ مرتبه این ترکیب را روی پوست قرار دهید. از این ترکیب می توانید برای پوست های حساس، چرب، خشک و آکنه دار نیز استفاده کنید.

    نکته ایی که باید به آن توجه داشت این است که هر چه صورت چرب تر باشد پر تر به نظر می سرد. در صورتی که پوست چربی مورد نظر را تولید نکند صورت لاغر می شود. پوست تا حدی چربی تولید می کند ولی استفاده از روغن زیتون روی پوست می تواند باعث شفافیت و حفظ سلامت آن شود. جالب است بدانید که هر چقدر پوست گونه ها شفافتر باشد پر تر به نظر می رسد.

    ایا روغن زیتون صورت چاق میکنه

    می توان از روغن زیتون یک لایه بردار طبیعی برای پوست تهیه کرد. علاوه بر چاقی صورت با روغن زیتون می توان از آن به عنوان پاک کننده طبیعی نیز استفاده کرد. استفاده از این روش لایه برداری پوست می تواند باعث تمییز شدن منافذ پوست شود. برای استفاده از این روش ابتدا صورتتان را با یک پنبه خیس نم دار کرده و با روغن زیتون ماساژ دهید. سپس مقدار کمی شکر را به پوست صورت زده و به آرامی ماساژ دهید. این روش سلول های مرده پوست را جدا کرده و باعث درخشندگی پوست می شود.

    همچنین با استفاده از روغن زیتون علاوه بر چاقی صورت و لایه برداری پوست می توانید یک کرم شب برای پوستتان تهیه کنید و قبل از خواب آن را مورد استفاده قرار دهید. برای تهیه کرم شب مقدار یک سوم فنجان آب، یک سوم فنجان سرکه و نصف فنجان روغن زیتون را مخلوط کنید. استفاده از این کرم باعث تغییر رنگ پوست، شفافیت و حفظ سلامت آن می شود.

    می توانید از سایر روغن ها مانند روغن نارگیل، روغن بادام و آووکادو نیز برای شفافیت پوست استفاده کنید. توصیه می شود که از این روغن ها بعد از استحمام استفاده شود زیرا پوست تمییز بوده و آماده جذب می باشد. مقدار کمی از روغن های گیاهی را بر روی پوست قرار داده و ماساژ دهید.

    منبع : آرگا



    ساخت کاردستی های جالب با چوب


    ساخت وسایل خلاقانه با سبد های میوه بی استفاده



    چظوری با همسرم صمیمی تر شوم؟



    جذاب ترین انواع عید 99 رو اینجا ببین


    نحوه درست کردن خمیر هزارلا در خانه برای پخت شیرینی های معرکه



    چطور در خانه ژل ضد عفونی کننده درست کنیم؟

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    دیدگاه document.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “af7cf939ec3d088b17d9df812b1348a2” );document.getElementById(“deb2eea3c0”).setAttribute( “id”, “comment” );

    نام

    ایمیل

    وب‌ سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    ایا روغن زیتون صورت چاق میکنه

     

    عجیب است یک روغن را لاغرکننده بنامیم روغن زیتون، یک منبع عالی از ویتامینها و مواد معدنی است که سیستم بدن را پاکسازی کرده و پوست را تغذیه می کند. همچنین دوستدار قلب نیز می باشد. بعضی از افراد رژیم گیرنده، دیگر با روغن زیتون غریبه نیستند. این روغن بعنوان یک جایگزین سالم تر برای سس های سالاد یا روغن پخت و پز بکار می رود. اما آیا می دانستید که مصرف فقط یک قاشق سوپخوری روغن زیتون در هر روز می تواند به کاهش وزن شما کمک کند؟

    روغن زیتون، یکی از مفیدترین روغنهای سالم است. این روغن با له کردن و فشردن میوه های زیتون برای بیرون کشیدن روغن آن، تهیه می شود. انواع مختلفی از روغن زیتون در بازار وجود دارد. آنها بر اساس نحوه فراوری شان طبقه بندی می شوند. از بین تمام انواع روغن زیتون، روغن زیتون فوق بکر سرد فشرده، سالم ترین است. این روغن، مواد مغذی اش را حفظ می کند، زیرا حداقل فراوری روی آن انجام می شود.

    با اینکه روغن زیتون حاوی چربی است، اما مزایای کاهش وزن دارد. با اینحال فکر نکنید یک روغن جادویی است که فورا شما را لاغر خواهد کرد. بمنظور انجام اینکار، شما باید مراقب آنچه که می خورید باشید و کالری مصرفی تان را نیز کاهش دهید. همچنین باید برای تقویت بدن و کاهش وزن بیشتر، ورزش هم داشته باشید.

    برخی از کارشناسان معتقدند که مصرف فقط یک قاشق مرباخوری روغن زیتون فوق بکر و خالص در هر روز، بدن را تحریک خواهد کرد تا چربی بسوزاند. همچنین باعث می شود که شما بیشتر احساس سیری کنید، بنابراین پرخوری نمی کنید. حتی رایحه قوی و با نشاط روغن زیتون نیز به کاهش وزن کمک می کند. در یک مطالعه، شرکت کنندگانی که روغن زیتون استشمام کردند، میزان سروتونین در بدنشان بطور قابل توجهی افزایش یافت.

    ایا روغن زیتون صورت چاق میکنه

    مطالعه ای که در نسخه 2010 مجله سلامت زنان منتشر شد نیز نشان می دهد خانم هایی که حداقل سه قاشق سوپخوری روغن زیتون را در رژیم غذایی شان گنجاندند، نسبت به کسانی که فقط از یک رژیم غذایی کم چرب پیروی کردند، 30٪ بیشتر وزن از دست دادند. همچنین شرکت کنندگان، رژیم غذایی روغن زیتون را به رژیم کم کالری ترجیح می دهند. این بدان معناست افرادی که این رژیم غذایی را امتحان خواهند کرد، به احتمال زیاد تا پایان برنامه به آن پایبند خواهند ماند.

    قبل از اینکه رژیم روغن زیتون را امتحان کنید، عوامل خاصی وجود دارد که باید اول در نظر داشته باشید. این فاکتورها عبارتند از:

    روغن زیتون، بدون کالری نیست. به هیچ وجه! فقط یک قاشق سوپخوری روغن زیتون، 124 کالری دارد و تقریبا تمام این کالری از چربی است. اگر مراقب چیزی که می خورید هستید، یا کالری ها را شمارش می کنید، باید این را به یاد داشته باشید. شما باید برای جبران محتوای کالری روغن زیتون، مواد غذایی دیگر را کاهش دهید.

    اگرچه روغن زیتون می تواند بطور بالقوه به کاهش وزن کمک کند اما چربی نمی سوزاند. هیچ ماده غذایی وجود ندارد که بطور جادویی چربی ها را آب کند. استفاده از روغن زیتون بعنوان یک ملین نیز کمکی به کاهش وزن نمی کند. سرعتی که در آن مواد غذایی در بدن شما حرکت می کنند، کالری جذب شده توسط بدنتان را کاهش نخواهد داد. برای کاهش وزن باید کالری مصرفی تان را کاهش دهید، تنها راه همین است!

    نیازی نیست که هر روز یک قاشق سوپخوری روغن زیتون مصرف کنید. اگر شما نگران پیامدهای مصرف روغن زیتون برای کاهش وزن هستید، می توانید به مقدار کم از آن استفاده کنید. می توانید آن را روی سالاد مورد علاقه تان بپاشید یا از آن بعنوان دیپ استفاده کنید.

    یکی از مشکلاتی که بین همه خانمها وجود داره داشتن صورت و گونه های پر است. بسیاری از خانمها دارای صورت لاغری و کشیده ای هستن و از این موضوع خیلی رنج میبرن. برای داشتن صورتی پر و چاق میتونین…

    یکی از مشکلاتی که بین همه خانمها وجود داره داشتن صورت و گونه های پر است. بسیاری از خانمها دارای صورت لاغری و کشیده ای هستن و از این موضوع خیلی رنج میبرن. برای داشتن صورتی پر و چاق میتونین در خانه به کمک راههای طبیعی به هدفتون برسین. در این نوشته چند راهکار طبیعی برای رسیدن به گونه های پر رو توضیح دادم که انجام مستمر اونها در چاقی صورت مؤثره.

    روشهای طبیعی برای چاقی صورت

    یکی از داروهای موثر برای رسیدن به گونه های برجسته روغن زیتونه. این روغن میتونه پوست را نرم و درخشان کنه. همچنین پوست را مرطوب نگه میداره که در داشتن صورتی نرم بسیار موثره. اگر پوستتون دارای چین  و چروکه روغن زیتون میتونه کمک بزرگی بهتون بکنه. برای اینکه صورت پری داشته باشین روزانه 1 قاشق روغن زیتون را بر روی گونه های خود بریزین و چند دقیقه به آرامی صورتتون را ماساژ بدین. اگر میخواین نتیجه اثر بخش آن را زودتر مشاهده کنید این کار را 2 بار در روز انجام بدین.

    اگر به دنبال چاق شدن صورت هستین نباید خواص آلوئه ورا را نادیده بگیرین. این گیاه دارای خواص زیادی از جمله سفت کننده ی پوسته که باعث افزایش خاصیت الاستیک پوست میشه. آنتی اکسیدانهای موجود در آلوئه ورا از پوستتون درمقابل رادیکالهای آزاد محافظت کرده و باعث تولید کلاژن (نوعی پروتئین که در ساختار پوست کمک میکنه)میشه. برای استفاده از آن باید روزانه 2 قاشق از ژل آلوئه ورا را به صورت دایره ای به مدت 5 الی 10 دقیقه بر روی صورتتون اعمال کنید، این کار را هم مانند روغن زیتون تا 2 بار در روز افزایش بدین.

    ایا روغن زیتون صورت چاق میکنه

    آلوئه ورا

    شنبلیله یکی دیگه از راههای طبیعی برای چاق شدن صورت و گونه است. این گیاه با رادیکالهای آزاد موجود در پوست مبارزه کرده و پوستتون را صاف و سالم نگه میداره. 1 قاشق پودر شنبلیله را با مقداری آب مخلوط کنید و بخ هم بزنین تا مانند یه خمیر بشه. سپس آن مایه را به مدت 10 دقیقه بر روی صورتتون قرار بدین تا بمونه و در این حین آن را ماساژ بدین. سپس با آب ولرم صورت را بشورین.

    ترکیبی از گلیسیرین و گلاب می تونه بهتون کمک کنه تا صورتی چاق داشته باشین.  گلاب دارای اثرات مرطوب کننده و مزایای زیادی برای پوسته. استفاده از این ترکیب می تونه پوست صورتتون را ترمیم و به خوبی تغذیه کنه. گلیسیرین و عرق گل رز را به مقدار مساوی در ظرفی با هم مخلوط کرده و آخر شب به صورتتون بمالین و بگذارین تا فردا صبح بمونه و آن موقع کامل با آب شستشو بدین.

    گلیسیرین و گلاب

    سیب یکی دیگه از میوه های موثره. سیب دارای مواد مغذی زیادیه که برای پوست صورت مناسبه. همچنین دارای آنتی اکسیدانهای فراوانیه که از پوستتان در مقابل چین و چروک و آسیبها محافظت میکنه. نصف یک سیب را بردارین و به صورت پوره در بیارین و بر روی صورتتون قرار بدین، به مدت 5 دقیقه ماساژ داده و سپس اجازه بدین تا 15 الی 20 دقیقه بر روی گونه هاتونن بمونه و بعد بشویید. برای اینکه نتیجه بهتری بگیرین این کار را روزی 1 بار انجام بدین.

    پوره ی سیب معجون ضد چین و چروک

    یکی از راههای شگفت انگیز برای رسیدن به صورت چاق استفاده از روغن نارگیله. اسیدهای چرب سالم موجود در روغن نارگیل به راحتی میتونن به پوست صورت جذب بشن. همچنین روغن نارگیل دارای اثرات مرطوب کننده و آبرسانیه که میتونه پوست صورت را نرم و پرتر کنه. میتونین روغن نارگیل را در 2 نوبت صبح و شب بر روی پوست صورت به مدت 30 دقیقه به صورت حرکت دایره ای اعمال کنید تا نتیجه رضایت بخش آن را ببینین.

    روغن نار گیل

    برای اینکه به صورت چاق و گونه های پری برسین باید خیلی از عادت های بدتون را کنار بگذارین. نوشیدن الکل و سیگار کشیدن باعث کاهش انعطاف پوست میشه. افرادی که عادت های مضر مانند نوشیدن و سیگار کشیدن را دارند اغلب گونه های باریک و لاغر دارند. علاوه بر این، وقتی که پوست صورتتون کشش خود را از دست میده، ممکنه انعطاف پذیرتر بشه. بنابراین برای به دست آوردن گونه های چاق به طور طبیعی باید این عادت های مضر را ترک کنید. آیا می دونین که اشعه ی ماوراء بنفش ممکنه باعث آسیب پوست و سوختگی بشه؟ علاوه بر این ممکنه پوستتون خشک و گونه هایتون ظریف و لاغر بشه. بهترین محافظت برای پوست در مقابل آفتاب اینه که قبل از خروج از منزل کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

    ترک عادتهای بد

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

     !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

    برترین ها: بسیاری از ما با کوچک‌ترین تغییر دربرنامه و رژیم غذایی مان با لاغری صورت رو به رو می‌شویم به طور کلی لاغر شدن صورت از آن دست مشکلاتی است که کمتر کسی هست که آن را تجربه نکرده باشد. کافی است تمرینات سنگین ورزشی را از سر بگیریم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن جذابیت و زیبایی صورت مان را از دست بدهیم و صورتمان لاغر شود.

    برای چاق شدن صورت چه بخوریم؟

    نوشیدن آب و چاقی صورت

    ایا روغن زیتون صورت چاق میکنه

    نوشیدن آب در طول روز است اثر معجزه گری که آب روی پوست و چاقی صورت دارد، به ویژه در شرایطی که مشغول تمرینات ورزشی و بدنسازی هستید. مردان و زنانی که به طورمنظم ورزش می‌کنند با لاغری صورت مواجه می‌شوند و بعد از مدتی احساس می‌کنند که زیبایی اولیه صورت شان از بین رفته است.

    نوشیدن مقدار مناسب آب به این افراد کمک می‌کند آب میان بافتی سلول‌های صورت تامین شود و به این ترتیب به چاق‌تر شدن صورت و پرحجم شدن عضلات آن کمک کند.

    میوه‌ها و سبزیجات و چاقی صورت

    میوه‌ها و سبزیجات سرشار از فیبر بوده و باعث آبرسانی بهتر به سلول‌های پوستی صور ت می‌شود همچنین با خوردن میوه‌ها شما احساس سیری می‌کنید و کمتر سراغ تنقلات و مواد غذایی نا سالم می‌روید.

    هویج یکی از بهترین میوه ها‌ی کم کالری و آبرسان است که می‌توانید در طول روز آن را در میان وعده‌های غذایی تان مصرف کنید. این روند را تا یک هفته ادامه دهید تا بتوانید از این روش برای آبرسانی بهتر به سلول‌های پوستی صورت تان بهره بگیرید.

    آجیل‌های موثر در چاقی صورت

    مصرف مغز‌های روغنی یکی از بهترین روش‌ها برای پرتر به نظر رسیدن عضلات صورت است. گنجاندن حب ۴ مغز به برنامه و رژیم غذایی یکی از روش‌های بی عارضه و طبیعی برای پر کردن صورت است. برای تهیه این حب نیاز به مغز پسته، بادام، فندق و خرما دارید.

    روش تهیه حب برای چاقی صورت

    ۴ عدد از هر یک از این مغز‌ها (پسته، بادام، فندق) را با ۲ عدد خرما ترکیب کنید و آن‌ها را به صورت خمیری نرم درآورید، به جای استفاده از خرما از شیره خرما نیز می‌توانید استفاده کنید.

    از این خمیر حب‌های کوچک و گرد تهیه کنید و در طول روز ۵ تا ۱۰ عدد از این حب‌ها را بخورید.

    نوشیدن شیر و چاقی صورت

    شیر حاوی پروتئین، کلسیم، ویتامین‌ها و مواد معدنی است و نوشیدن روزانه آن با آب رسانی به پوست به چاق شدن صورت کمک می‌کند.

    رژیم غذایی با کربوهیدرات بالا

    رژیم غذایی با کربوهیدرات بالا که اغلب به عنوان رژیم غذایی لوکس هم شناخته می‌شود، باعث اضافه شدن چربی به پوست صورت شده و به چاق شدن صورت در یک طول هفته کمک زیادی می‌کند.

    نان، برنج، ماکارونی و پاستا را به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا متوجه تغییرات شوید.

    چاقی صورت با ماساژ و انواع ماسک

    ماساژ صورت با روغن بادام، زیتون و نارگیل

    یکی از بهترین روش‌ها برای چاق شدن صورت این است که هر شب قبل از خواب صورت خود را با روغن بادام، روغن زیتون و روغن نارگیل ماساژ دهید.

    ماساژ صورت با روغن جوانه گندم

    یکی از بهترین روش‌های چاق شدن صورت و گونه‌ها این است که هر روز پوست خود را با روغن جوانه گندم ماساژ دهید تا در عرض سک هفته صورت چاق‌تر و تپل‌تر شود.

    ماساژ صورت با شیر

    برای سریع چاق شدن صورت به شما پیشنهاد می‌کنیم که هر روز صورت خود را با شیر سرد به مدت ۲۰ دقیقه ماساژ دهید، بگذارید شیر ۵ دقیقه بر روی صورت بماند و سپس با آب گرم خوب بشویید

    معجون شگفت آور خیار و گلابی

    خیارخواص بسیاری برای لطافت پوست و آبرسانی به سلول‌های سطحی پوست دارد و استفاده موضعی و خوراکی از این میوه می‌تواند به آبرسانی سلول‌های پوستی کمک می‌کند. برای اثر بیشتر این میوه از ماسک آن استفاده کنید به این ترتیب می‌توانید در عرض ۲ هفته با آبرسانی به سلول‌های پوست و افزایش آب میان بافتی به پرتر به نظر رسیدن صورت تان کمک کنید.

    نحوه استفاده از ماسک خیار

    ایا روغن زیتون صورت چاق میکنه

    این میوه را به صورت رنده شده و به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست خود بگذارید.

    ماسک گلاب و گلیسیرین

    ترکیب گلاب و گلیسیرین یک روش طبیعی عالی برای چاق شدن صورت و گونه‌ها محسوب می‌شود، این ترکیب شگفت انگیز به عنوان مرطوب کننده‌ی پوست عمل کرده و با آبرسانی به صورت باعث چاق شدن صورت می‌شود.

    گلاب و گلیسیرین را با هم مخلوط کنید و قبل از خواب آن را بر روی صورت بمالید، بگذارید یک شب بماند و روز بعد با آب گرم خوب بشویید.

    هر شب این روش را به کار ببرید تا زودتر نتیجه بگیرید.

    ماسک عسل

    عسل یکی دیگر از مواد طبیعی و یکی از بهترین روش‌های خانگی مفید برای چاق شدن صورت می‌باشد. عسل حاوی مقادیر بالای آنتی اکسیدان است و یک مرطوب کننده پوست به شمار می‌رود که با آبرسانی به صورت باعث چاق شدن صورت و گونه‌ها می‌شود.

    ۱ قاشق چای خوری عسل را با پاپایا له شده ترکیب کنید و بر روی صورت و گونه‌ها بمالید، بگذارید ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بماند و سپس با آب گرم بشویید.

    بهتر است این روش را هر روز صبح انجام دهید تا زودتر نتیجه بگیرید.

  • عکس لباس تابستانی بچه گانه
  • ماسک گل رس یا خاک رس

    گل رس یا خاک رس یکی از بهترین ماسک‌های صورت برای چاق‌تر شدن و تپل شدن صورت و گونه‌ها می‌باشد، گل رس در ترکیب با گلاب به آبرسانی پوست کمک کرده و بهبود خاصیت کشسانی پوست به چاقی صورت کمک می‌کند.

    یک قاشق غذاخوری گل رس را با یک قاشق مربا خوری گلاب ترکیب کنید و به صورت خمیر درآورید، این خمیر را بر روس صورت و گونه‌ها بمالید و بگذارید ۱۵ دقیقه بماند سپس با آب سرد بشویید.

    این ماسک را هر روز استفاده کنید تا زدوتر نتیجه بگیرید.

    آب سیب زمینی

    گفته می‌شود که خوردن روزانه دو لیوان آب سیب زمینی به دلیل مقادیر ویتامین C به آبرسانی پوست کمک کرده و با مرطوب کردن پوست صورت به چاق شدن صورت و گونه‌ها کمک می‌کند.

    علاوه بر این ماسک آب سیب زمینی هم می‌تواند برای چاق شدن صورت مفید باشد.

    آب یک سیب زمینی را بگیرید و با یک قاشق غذاخوری ماست ترکیب کنید، آن را بر روی صورت بمالید و بگذارید ۱۵ دقیقه بماند سپس با آب گرم خوب بشویید.

    آلوئه ورا

    مقادیر بالای آنتی اکسیدان‌های موجود در ژل آلوئه ورا با افزایش میزان کلاژن، خاصیت کشسانی و الاستیک پوست را بهبود بخشیده و به چاق شدن صورت و گونه‌ها کمک می‌کند.

    ایا روغن زیتون صورت چاق میکنه

    صورت را تمیز بشویید و خشک کنید حالا صورت را با ژل آلوئه ورا به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه ماساژ دهید، بگذارید بماند تا خشک شود و سپس با آب گرم بشویید.

    این روش را روزی دو بار تکرار کنید تا زودتر نتیجه بگیرید.

    پودر جوانه گندم

    جوانه گندم حاوی مقادیر بالای آنتی اکسیدان‌ها و ویتامین‌ای می‌باشد که با افزایش آب رسانی به پوست و افزایش خاصیت کشسانی پوست علاوه بر جوان سازی به چاق شدن صورت و گونه‌ها کمک می‌کند.

    ماسک پودر جوانه گندم و موز

    یک قاشق غذا خوری پودر جوانه گندم را با دو قاشق چای خوری روغن زیتون و نصف موز له شده ترکیب کنید و بر روی صورت بمالید، بگذارید ۳۰ دقیقه بماند و سپس با گرم بشویید.

    ماسک ماست و جوانه گندم

    یک قاشق غذا خوری پودر یا روغن جوانه گندم را با دو قاشق غذا خوری ماست و نصف آووکادو له شده ترکیب کنید و بر روی صورت و گونه‌ها بمالید، بگذارید ۲۰ دقیقه بماند و سپس صورت را با آب ولرم خوب بشویید.

    تخم شنبلیله

    تخم شنبیله سرشار از ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌هایی است که می‌توانند به چاق شدن طبیعی صورت کمک کنند.

    ۱ قاشق چای خوری پودر تخم شنبلیله را با آب ترکیب کنید تا خمیری به دست آید، این خمیر را بر روی صورت و گونه‌ها بمالید و به آرامی ماساژ دهید سپس بگذارید ۱۰-۱۵ دقیقه بماند و پس از آن با آب گرم بشویید.

    این روش را دو تا سه بار در روز تکرار کنید تا زودتر نتیجه بگیرید.

    روغن زیتون

    روغن زیتون دارای اسید‌های چرب سالمی هستند که با آبرسانی به پوست صورت می‌تواند به چاق شدن طبیعی صورت و گونه‌ها کمک کند.

    هر روز حداقل یک قاشق غذا خوری روغن زیتون خالص و بکر به آرامی بر روی صورت و گونه‌ها ماساژ دهید، بگذارید ۵-۱۰ دقیقه بماند و سپس با آب گرم خوب بشویید.

    شی باتر

    شی باتر دارای اسید‌های چربی است که به بهبود الاستیسیته و خاصیت کشسانی پوست کمک می‌کند و علاوه بر این ویتامین E موجود در آن به چاق شدن صورت و گونه‌ها کمک می‌کند.

    مقداری شی باتر را بر روی صورت و گونه‌های خود بمالید و به مدت ۱۰ دقیقه ماساژ دهید، بگذارید ۱۵ دقیقه بماند و سپس با آب گرم خوب بشویید.

    این روش را سه تا چهار بار در هفته تکرار کنید تا زودتر نتیجه بگیرید.

    در روشی دیگر یک فنجان شی باتر را با ۳/۴ فنجان شکر ترکیب کنید، آن را در یخچال قرار دهید تا جامد شود. حالا مقداری از این روغن را برداشته و به مدت ۵ دقیقه بر روی صورت و گونه به صورت دایره‌ای ماساژ دهید، بگذارید ۱۰ دقیقه بماند و سپس با آب گرم خوب بشویید.

    این روش را هر روز انجام دهید تا زودتر نتیجه بگیرید.

    سیب درختی

    میوه سیب درختی حاوی مقادیر بالایی مواد مغذی است و پالپ سیب می‌تواند به چاق شدن صورت و گونه‌ها کمک کند.

    سیب را رنده کنید تا پالپ‌های آن به دست آیند، هر روز صبح این پالپ‌ها را بر روی صورت و گونه‌ها بمالید و خوب ماساژ دهید، بگذارید ۲۰ دقیقه بماند و سپس با آب گرم بشویید، پس از چند روز متوجه تغییرات در صورت خود می‌شوید.

    چاق و تپل شدن صورت و لپ‌های لاغر با ورزش یوگا در منزل

    یوگای صورت یکی از بهترین ورزش‌هایی است که شما می‌توانید برای چاق شدن صورت و گونه‌ها انجام دهید. یوگا پوست را برای تولید میزان بیشتری کلاژن و الاستین تحریک می‌کند و باعث چاق شدن صورت و گونه‌ها می‌شود.

    حرکت اول

    بر روی صندلی صاف بنشینید، صورت خود را باد کنید و یک دقیقه همانطور نگه دارید، حالا صورت را به سمت چپ باد کرده و یک دقیقه نگهدارید و سپس صورت را به سمت راست باد کرده و یک دقیقه نگه دارید.

    این تمرین را حداقل روزی سه بار انجام دهید تا زودتر نتیجه بگیرید.

    حرکت دوم

    صورت خود را باد کنید و یک دقیقه نگهدارید، انگشتان خود را بر روی گونه‌ها و صورت قرار دهید و به آرامی در حرکات دایره‌ای ماساژ دهید، حالا انگشتان اشاره را کنار سوراخ‌های بینی قرار داده و در حالیکه لپ‌ها را به تو کشیده اید، پوست کنار بینی را ماساژ دهید.

    این تمرین را روزی ۳ بار تکرار کنید تا زدوتر نتیجه بگیرید.

    ماساژ گونه‌ها

    بخشی از قسمت استخوان گونه‌ی خود را با گوشت انتخاب کنید.

    انگشتان میانی هر دو دست خود را بر بالای استخوان گونه‌تان قرار دهید و انگشت شست خود را در وسط گونه‌ی خود (جایی که چال و گودی دارد) بگذارید.

    گوشت گونه‌های خود را به سمت مخالف چشم خود فشار دهید. زمانی که گونه‌ی خود را به سمت پایین فشار می‌دهید، حتما کمی دهان‌تان را باز نگه دارید.

    در همین حال تا عدد پنج بشمارید و این کار را حداقل ۱۰ بار تکرار کنید.

    این ورزش را یک روز در میان انجام دهید تا صورت چاقی پیدا کنید.

    ورزش شنای گونه

    کمی دهان‌تان را باز نگه دارید. لب‌های خود را به داخل دهان و زیر دندان‌تان بچرخانید.

    هر دو انگشت سبابه را درست روی برجستگی گونه‌های خود قرار دهید.

    با هر دو انگشت سبابه‌ی خود اندکی فشار بیاورید. ماهیچه‌های گونه‌های خود را به سمت پیشانی (بالا) بکشانید.

    حداقل سه بار در روز این ورزش را انجام دهید تا به نتیجه‌ی دلخواه خود دست یابید.

    ورزش بالای گونه

    بنشینید و دهان‌تان را به شکل O دربیاورید. لب‌های بالا و پایین خود را تا حد امکان از هم فاصله دهید. به لب‌های خود در جهت مخالف دندان‌های‌تان فشار دهید.

    هر دو انگشت سبابه‌ی را روی هر دو طرف صورت خود قرار دهید و به‌آهستگی آن‌ها را به سمت میان صورت خود حرکت دهید. سعی کنید با فشار بیشتری به سمت وسط صورت خود ماساژ دهید.

    هر دو انگشت سبابه را به‌آرامی روی برجستگی استخوان گونه‌های خود قرار دهید.

    سعی کنید لبخند صورت خود را حفظ کنید تا جابجایی ماهیچه‌های گونه در زیر انگشت سبابه‌تان تسهیل شود.

    بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در روز این ورزش را انجام دهید تا به نتیجه‌ی دلخواه خود دست یابید.

    مرطوب‌سازی گونه‌ها

    اگر به‌دنبال گونه‌های پرتری هستید، حتما باید گونه‌ها یا پوست خود را مرطوب نگه دارید. شما می‌توانید از کرم‌های ملایم یا لوسیون‌های صورت استفاده کنید تا گونه‌های خود را بعد از شست‌و‌شوی آن‌ها مرطوب و هیدراته نگه دارید. روغن‌های طبیعی مانند روغن زیتون، روغن نارگیل و روغن بادام می‌تواند تا حد زیادی به مرطوب‌سازی پوست‌تان کمک کند.

    درست است که ورزش‌های که ذکر کردیم به صورت مرتب می‌تواند در چاق شدن صورت در خانه به شما کمک کند، اما چند الگوی رژیمی هم وجود دارد که اگر در نسبت‌های صحیح خود مصرف شوند، می‌توانند به برجستگی گونه‌ها کمک شایانی کنند. در ادامه به بحث در مورد اقلام غذایی می‌پردازیم که می‌توانند نتایج فوق‌العاده شگفت‌انگیزی برای گونه‌های شما بدست دهند.

    چاق شدن صورت با روش‌های تغذیه‌ای و پزشکی

    چاقی صورت با تزریق ژل و چربی

    وقتی سن بالا می‌رود پوست چربی از دست داده و لاغر و چروک می‌شود، یکی از متداول‌ترین روش‌های پزشکی برای چاق شدن صورت و گونه‌ها تزریق ژل و چربی به پوست و گونه‌ها می‌باشد.

    چاق شدن صورت با مکمل ویتامین E و شیر خشک

    مکمل‌های غذایی مانند شیر خشک و مکمل ویتامین E موجود در بازار یکی دیگر از روش‌های چاق شدن صورت محسوب می‌شوند، اگر نمی‌خواهید دچار اضافه وزن شوید و فقط می‌خواهید صورت چاق‌تر و تپل تری داشته باشید می‌توانید از این مکمل‌ها استفاده کنید.

    سیگار کشیدن و نوشیدن الکل را ترک کنید

    سیگار کشیدن و نوشیدن الکل یکی از علل لاغری صورت می‌باشد پس سیگار کشیدن را ترک کنید و نوشیدن الکل را متوقف کنید تا صورت چاق‌تر و تپل تری داشته باشید.

    چاق شدن صورت با طب سوزنی

    طب سوزنی با بهبود جریان خون در صورت باعث افزایش تولید کلاژن شده و با بهبود آب رسانی به پوست به چاق شدن سریع‌تر صورت و گونه‌ها در کمترین زمان کمک می‌کند.

    چاقی صورت و گونه ها از معیارهای زیبایی است که باعث جوان و سالم به نظر رسیدن پوست صورت شده و روی زیبایی و جذابیت افراد تاثیر بسزایی دارد.

    امروزه از روش های مختلف، از لوازم آرایش و مصرف داروهای شیمیایی گرفته تا تزریق ژل و عمل جراحی برای چاق و پر شدن صورت استفاده می شود اما این روش ها علاوه بر هزینه بالا، گاهی آسیب های جدی به سلامت و زیبایی پوست وارد می کنند.

    در ادامه قصد داریم شما را با تعدادی از بهترین روش های خانگی و گیاهی برای چاق شدن صورت و گونه ها آشنا کنیم. با پرشین استار همراه باشید.

    آلوئه ورا حاوی آنتی اکسیدان ها، ویتامین C و ویتامین E است که با رادیکال های آزاد مبارزه کرده، باعث تولید کلاژن در پوست می شود و به جوانسازی و درخشندگی پوست کمک می کند.

    استفاده از آلوئه ورا برای سفت شدن و افزایش الاستیک پوست صورت مفید است و گونه ها را چاق و زیبا می کند.

    ایا روغن زیتون صورت چاق میکنه

    ماسک آلوئه ورا برای چاق شدن صورت

    هر روز 2 قاشق ژل آلوئه ورا را روی گونه ها مالیده و به مدت 5 تا 10 دقیقه با حرکات دایره ای ماساژ دهید. 10 دقیقه پوست را رها کرده و اجازه دهید آلوئه ورا به خوبی جذب پوست شود، سپس با آب ولرم بشویید.

    برای نتیجه بهتر دو بار در روز از این روش استفاده کنید.

    اسیدهای چرب موجود در کره شیا باعث افزایش انعطاف پذیری پوست شده و ویتامین E موجود در آن به سفت شدن پوست صورت و چاقی گونه ها کمک می کند.

    کره شیا برای چاق شدن صورت

    مقداری کره شیا روی گونه ها مالیده و به مدت 5 تا 10 دقیقه با حرکات دایره ای ماساژ دهید. اجازه دهید 15 دقیقه دیگر روی پوست بماند و بعد بشویید.

    برای نتیجه بهتر این درمان را چندین بار در هفته انجام دهید.

    ماسک چاق کننده صورت

    یک فنجان کره شیا ذوب شده را با 3/4 فنجان شکر گرانول (دانه ریز) مخلوط کرده و داخل یخچال بگذارید تا منجمد شود.

    سپس آن را روی صورت خود قرار داده و 5 تا 10 دقیقه با حرکات دایره ای ماساژ دهید. 10 دقیقه دیگر منتظر بمانید تا ماسک به خوبی جذب پوست شود، سپس با آب ولرم بشویید.

    توصیه می شود قبل از حمام از این روش استفاده کنید.

    شنبلیله حاوی آنتی اکشیدان ها و ویتامین هایی است که با مبارزه با رادیکال های آزاد پوست را سالم و صاف نگاه می دارد و اعمال موضعی آن روی پوست صورت، برای چاق شدن صورت و گونه ها مفید است.

    ماسک شنبلیله برای چاقی صورت

    1 قاشق غذاخوری پودر شنبلیله را با مقدار کمی آب مخلوط کنید تا خمیر غلیظی به دست بیاید. خمیر را روی گونه ها مالیده و چند دقیقه به آرامی ماساژ دهید. 10 دقیقه به همان حال رها کنید و سپس با آب ولرم بشویید.

    برای نتیجه بهتر روزی یک بار این ماسک را استفاده کنید.

    همچنین می توانید دو تا سه بار در روز روغن شنبلیله روی پوست خود ماساژ دهید.

    آب رز دارای اثر مرطوب کنندگی است و ترکیب گلیسیرین و آب گل رز به هیدراتاسیون و تغذیه پوست کمک می کند.

    چاق کننده صورت گلسیرین

    مقادیر یکسان گلیسیرین و آب گل رز را مخلوط کرده و قبل از خواب چند دقیقه با حرکات دایره ای روی پوست صورت و گونه ها ماساژ دهید و صبح روز بعد آن را بشویید.

    برای چاق شدن گونه ها هر شب از این روش استفاده کنید.

    سیب از میوه های مغذی و چاق کننده صورت می باشد. آنتی اکسیدان های موجود در سیب از چین و چروک و آسیب بافت پوست جلوگیری می کند.

    ماسک چاق کردن صورت با سیب

    نصف سیب را له کرده و آنقدر هم بزنید تا به شکل خمیر شود، آن را روی گونه ها مالیده و به مدت 5 دقیقه ماساژ دهید. بعد از گذشت 15 تا 20 دقیقه با آب ولرم بشویید.

    برای نتیجه بهتر توصیه می شود هر روز از این ماسک استفاده کنید.

    استفاده از شیر نیز راهی عالی برای چاق کردن صورت و گونه ها است.

    ایا روغن زیتون صورت چاق میکنه

    ماسک شیر برای چاق شدن صورت

    شیر را به گونه های خود مالیده و حدود 5 دقیقه با حرکات دایره ای ماساژ دهید. 5 دقیقه دیگر منتظر بمانید تا شیر جذب پوست شود، سپس با آب ولرم بشویید.

    عسل از مواد مغذی و سرشار از آنتی اکسیدان است که به حفظ رطوبت و سلامت پوست کمک می کند.

    ماسک عسل و پاپایا

    1 قاشق پاپایا کوبیده و 1 قاشق عسل را با هم مخلوط کنید تا خمیر غلیظی به دست بیاید. این ماسک را روی پوست بمالید و بعد از 10 تا 15 دقیقه با آب ولرم بشویید.

    برای نتیجه بهتر هر روز صبح از این ماسک استفاده کنید.

    ماسک عسل و شیر

    1 قاشق عسل را با 4 قاشق شیر سرد مخلوط کرده و روی گونه های خود بمالید و با حرکات دایره ای ماساژ دهید. چند دقیقه آن را رها کرده و سپس با آب ولرم بشویید.

    برای نتیجه بهتر دو بار در روز از این ماسک استفاده کنید.

    آب سیب زمینی دارای ویتامین C است که به هیدراتاسیون پوست کمک کرده و برای چاق کردن صورت و گونه ها مفید است.

  • چیکار کنم وقتی بیکارم
  • برای چاق کردن صورت لاغر توصیه می شود هر روز دو لیوان آب سیب زمینی میل شود.

    مصرف مواد غذایی با کربوهیدرات فراوان از جمله سیب زمینی نیز باعث افزایش چربی در نقاط مختلف بدن از جمله صورت و گونه ها می شود.

    ماسک چاق شدن صورت با سیب زمینی

    آب یک عدد سیب زمینی را با 1 قاشق غذاخوری ماست مخلوط کرده و روی صورت بمالید. بعد از 15 دقیقه با آب گرم بشویید.

    روغن طبیعی موجود در پوست، نقش مهمی در حفظ سلامت و شادابی پوست داشته و آن را مرطوب نگه می دارد. مصرف روغن های گیاهی و طبیعی گونه ها را درخشان و هیدراته می کند و برای چاق شدن صورت و گونه ها تاثیر بسزایی دارند.

    روغن زیتون از درمان های خانگی موثر برای چاقی صورت است. چربی های غیراشباع موجود در روغن زیتون باعث نرمی و درخشندگی پوست شده، چین و چروک را از بین می برد و یک مرطوب کننده عالی برای پوست محسوب می شود.

    برای چاق شدن صورت و گونه ها توصیه می شود هر روز 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون میل کنید یا دو بار در روز گونه ها را با روغن زیتون ماساژ دهید.

    اسیدهای چرب موجود در روغن نارگیل به راحتی توسط پوست جذب شده، پوست را مرطوب و نرم می کند و در چاق کردن صورت و گونه ها تاثیر عالی می گذارد.

    کافیست هر صبح و عصر روغن نارگیل را به گونه ها مالیده و با حرکات دایره ای ماساژ دهید. سپس 30 دقیقه آن را رها کرده و با آب ولرم بشویید.

    روغن کنجد برای چاق شدن صورت افرادی که پوست نازک و گونه های تخت دارند مناسب است. کافیست هر روز مقداری روغن کنجد در دهان غرغره کرده یا آن را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

    ایا روغن زیتون صورت چاق میکنه

    ماساژ پوست با روغن بادام و روغن آلوئه ورا نیز در چاق کردن صورت و گونه موثر است.

    در طب سنتی استفاده از برخی عرق های گیاهی برای چاق کردن صورت توصیه شده است. به عنوان مثال عرق یونجه که باعث افزایش اشتها و چاقی صورت می شود، عرق رازیانه که تنها برای خانم ها قابل استفاده است و عرق کاسنی و عرق شنبلیه نیز به عنوان چاق کننده صورت مصرف می شوند.

    یوگای صورت باعث تحریک گردش خون در ناحیه صورت شده و با تولید کلاژن و الاستین از افتادگی پوست جلوگیری می کند.

    تمرین اول:

    به صورت صاف روی صندلی بنشینید و شانه ها را کاملا شل کنید به طوری که فشاری روی آن احساس نکنید، قفسه سینه باید به سمت جلو باشد. دهان را کمی باز کنید، به اندازه ای که گویی می خواهید با صدای معمولی با کسی صحبت کنید.

    سپس لب پایین و بالا را به سمت داخل دهان بچرخانید تا ردیف دندان ها را بپوشاند. همزمان گوشه های دهان را بکشید تا حدی که به دندان آسیا برسد.

    هر دو گوشه دهان باید در یک سطح و به صورت عمود بر صورت کشیده شود و چانه کمی به سمت جلو بیاید.

    به مدت 90 ثانیه در این حالت بمانید، در این وضعیت باید کشیدگی ماهیچه های گونه و دهان را احساس کنید. سپس آرام آرام آن را به حالت اول برگردانید.

    تمرین دوم:

    انگشت سبابه را زیر راس استخوان گونه ها و هم سطح سوراخ بینی قرار داده و به مدت 1 تا 2 دقیقه حرکات دایره وار محکم و کوچک انجام دهید.

    سپس انگشت سبابه را در دو طرف بینی و به فاصله نصف اینچ از گوشه لب قرار داده و دوباره به مدت 1 تا 2 دقیقه حرکات دایره ای کوچک انجام دهید.

    در پایان انگست سبابه را روی مفصل فک قرار داده و مشابه بالا عمل کنید.

    توصیه می شود برای نتیجه بهتر به صورت منظم این حرکات را روی صورت انجام دهید.

    به آرامی نیشگون های کوچک از بالا و پایین گونه ها بگیرید، این نیشگون ها سرخی طبیعی به گونه ها بخشیده و با روشن کردن گونه ها به چاق به نظر رسیدن آن ها کمک می کند.

    فوت کردن بادکنک از تمرینات موثر برای چاق کردن گونه ها است که باعث تقویت ماهیچه های گونه می شود.

    داخل بادکنکی فوت کنید و گونه ها را به همان حالت به مدت 1 دقیقه نگه دارید، سپس هوا را بیرون دهید. این تمرین را 5 تا 6 بار در روز تکرار کنید.

    می توانید از بادکنک خیالی هم برای اینکار استفاده کنید!

    اگر می خواهید بعد از یک هفته صورت و گونه های چاق و زیبا داشته باشید توصیه می شود از روغن زیتون، شنبلیله، عسل یا سیب استفاده کنید یا تمرین فوت کردن بادکنک را به طور منظم انجام دهید.

    در صورتی که می خواهید چاقی صورت بدون افزایش وزن باشد توصیه می شود از کره چیا، آلوئه ورا، گلیسیرین و گلاب یا شیر استفاده کنید.

    یوگا و سایر تمرینات نیز به چاقی صورت بدون افزایش وزن کمک می کند.

    نوشیدن الکل و مصرف دخانیات باعث کاهش الاستیک و خاصیت ارتجاعی پوست می شود، به همین دلیل افراد سیگاری و الکلی معمولا گونه های لاغری دارند.

    اگر می خواهید گونه های چاقی داشته باشید پودر زردچوبه را از رژیم غذایی خود حذف کنید زیرا پوست را خشک و گونه ها لاغر می کند.

    اشعه ماورا بنفش باعث آسیب پوست و آفتاب سوختگی شده، پوست را خشک و صورت را لاغر و کوچک می کند.

    توصیه می شود حتما از ضدآفتاب استفاده کنید.

    مواد غذایی حاوی کربوهیدرات فراوان باعث درخشندگی پوست شده و صورت را چاق می کنند.

    برنج، نان، ماکارونی، سیب زمینی و غیره از جمله غذاهای غنی از کربوهیدرات هستند که علاوه بر چاق کردن گونه ها به تامین انرژی بدن نیز کمک می کنند.

    هشدار: مصرف بیش از حد این مواد غذایی با چاقی و اضافه وزن سریع کل بدن همراه است.

    امکان ندارد با رژیم غذایی ناسالم بتوانید صورت زیبا و گونه های چاق داشته باشید. توصیه می شود غذاهای حاوی مواد معدنی، ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها را در رژیم غذایی روزانه خود گنجانده و ار مصرف پنیر، جو، دانه ها و آجیل غافل نشوید.

    ساده ترین روش برای مرطوب کردن و چاق کردن صورت و گونه ها نوشیدن آب کافی در طول روز است. توصیه می شود روزانه 8 لیوان آب بنوشید و سبزیجات و میوه ها را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

    بعد از هربار حمام کردن یا شستن صورت حتما از لوسیون صورت یا کرم مرطوب کننده روی گونه ها استفاده کنید و بگذارید به طور طبیعی خشک شود، سپس آن را بشویید.

    در صورت امکان از کرم های نرم کننده استفاده کنید، این کرم ها گونه ها را مرطوب کرده و هرگونه آسیب پوستی را از بین می برند.

    اگر هر صبح حمام می روید، سعی کنید شب ها قبل از خواب از کرم مرطوب کننده استفاده کنید.

    طب سوزنی با بهبود جریان خون در صورت باعث افزایش تولید کلاژن شده و با بهبود آب رسانی به پوست به چاق شدن سریع تر صورت و گونه ها در کمترین زمان کمک می کند.

    منبع: allremedies – wikihow – healthline

    آشپزیبیوگرافیتعبیر خوابداغ ترین هادانلود آهنگ

    سبک زندگیسرگرمیسلامتشعرهای زیباعکس

    کپی برداری از مطالب سایت پرشین استار اکیدا ممنوع است و پیگرد قانونی دارد!

    استفاده از مطالب سایت پرشین استار در سایت های خبرخوان، آی فریم و لینک باکس ها اکیدا ممنوع است.

    تماس با ما

    سیاری از افرادی که دارای اضافه وزن هستند روغن زیتون را یکی از منابع مهم کاهش وزن عالی و چربی سوزی سریع می دانند بهتر است ابتدا در مورد خاصیت این روغن مطالبی را بخوانید تا متوجه شوید که:آیا روغن زیتون باعث چربی سوزی می شود یا خیر؟

    روغن زیتون دارای خواص فراوانی می باشد که ساکنان نواحی مدیترانه از قرن ها پیش برای اولین بار از این روغن در برنامه غذایی خود استفاده کردند و از خاصیت های زیاد آن برخوردار می شدند و امروزه اکثر مردم جهان در سرتاسر کره خاکی از این روغن سالم و پرخاصیت در تهیه غذا و سالادهای خود استفاده می کنند و آن را به عنوان یک روغن ایده آل برای رژیم غذایی خود می دانند و یکی از برترین روغن های سالم در جهان بشمار می رود.1. روغن زیتون سرشار از اسیدهای چرب تک غیر اشباع (MUFAs) می باشد که بدون کاهش یافتن کلسترول های خوب منجر به کاهش یافتن کلسترول های بد می شود که به این روش سلامت قلب را افزایش می دهد و این یکی دیگر از خاصیت های روغن زیتون بشمار می رود.اسید های چرب غیر اشباع مونو باعث سرعت بخشیدن در سوختن چربی های ذخیره شدن در بدن می شوند که این خاصیت بسیار عالی در روغن زیتون نیز دیده می شود.برای کاهش وزن سریع و ماندگار اگر چربی های مضر و اشباع را از برنامه غذایی حذف کرده یا تا حد امکان کاهش دهیم و اسیدهای چرب تک غیر اشباع (MUFAs) را جایگزین آن ها نماییم بدون شک می توانیم در چربی سوزی و کاهش وزن بسیار موفق عمل کنیم. روغن زیتون که دارای اسیدهای چرب تک غیر اشباع (MUFAs) است می تواند که بهترین جایگزین برای سایر چربی ها و روغن ها باشد.

    اگر می خواهید بیشتر بدانید : اسیدهای چرب تک غیر اشباع (MUFAs) و اسیدهای چرب چند غیر اشباع (PUFAs) 

    بیشتر بدانید : کلسترول بد و کلسترول خوب یعنی چه؟

    ایا روغن زیتون صورت چاق میکنه

    2. یکی دیگر از خاصیت های روغن زیتون این است که باعث کنترل اشتها می شود و زمانیکه فرد از چربی های غیر اشباع در برنامه غذایی خود استفاده می کند راحت تر می تواند اشتهای خود را کنترل کرده و به اندازه کافی غذا مصرف کرده و در نتیجه مانع ورود کالری های اضافی به بدن شود، بنابراین می تواند چربی سوزی را آسان تر از سایر افراد انجام دهد و همچنین برای کنترل وزن و تثبیت آن نیز اقدام کند.3. از دیگر خاصیت های روغن زیتون می توان به چند مورد اشاره کرد که شامل مقدار زیادی ویتامین E، *کاروتینوئید و ترکیبات پلی فنل است که هر کدام برای سلامتی جسم بسیار مفید هستند.*کاروتنوئیدها Carotenoid: دسته‌ای از رنگدانه‌ها هستند که در جذب نور در گیاهان نقش بسیار مهمی دارند.از کاروتنوئیدهای مهم می‌توان به بتاکاروتن، آلفا کاروتن و لیکوپن و گزانتوفیل اشاره کرد. بتا کاروتن C40H۵۶ و آلفاکاروتن مسئول رنگ نارنجی هویج و لیکوپن مسئول رنگ قرمز گوجه فرنگی و آستاگزانتین نیز عهده‌دار رنگ قرمز یا صورتی خرچنگ‌ها و ماهی سالمون است.

    بیشتر بدانید : خواص ویتامین E برای پوست و مو + فواید مصرف ویتامین E

    اگر می خواهید بیشتر بدانید : پلی فنل (polyphenols) چیست؟+منابع آن

    یکی از اشتباهاتی که بسیاری از افراد در دوران رژیم غذایی و اقدام برای لاغر شدن مرتکب آن می شوند استفاده نادرست از روغن زیتون است، این افراد برای خوشمزه کردن سالادها سس های پرچرب و پر کالری را حذف کرده و بیش از حد نیاز روغن زیتون به سالاد اضافه می کنند و تصور می کنند که این روغن سالم بوده و باعث اضافه وزن نمی شود. این عزیزان باید دقت داشته باشند که در مصرف تمام روغن ها و غذاهای سالم و حتی غذاهایی که رژیمی هستند جانب احتیاط را رعایت کنند و سالم بودن یک ماده غذایی را با چربی سوز بودن اشتباه نگیرند.از آنجاییکه چربی برای بدن لازم و ضروری است توصیه شده است که میزانی از چربی های لازم بدن را از طریق روغن زیتون تهیه نمایید تا در این صورت مانع ورود چربی های مضر به بدن خود شوید و به سلامت ماندن جسم و کاهش وزن سالم خود کمک کنید.بر اساس تحقیقاتی که دانشمندان بر روی زنان انجام دادن به این نتیجه رسیده اند که، زنانی که در برنامه غذایی خود حداقل 3 قاشق سوپ خوری روغن زیتون را گنجانده اند نسبت به زنانی که از روغن های معمولی و یا سایر چربی ها استفاده کرده اند و از رژیم های کم چرب بهره برده اند به میزان 30 درصد چربی سوزی بیشتری را تجربه کرده اند و در کاهش وزن موفق تر عمل کرده اند.روغن زیتون دارای مواد مغذی مناسبی است که می تواند مانع جذب گلوکز توسط بدن شود و یا جذب آن را کاهش دهد و همچنین باعث سیری بیشتری می شود و حتی باعث می شود هنگام غذا خوردن پیام سیری را به موقع دریافت کنید و مدت زمان بیشتری از بروز گرسنگی در شما جلوگیری می کند. اگر هر روز از این روغن استفاده کنید می توانید در طول شبانه روز مدت زمان بیشتری سیر بمانید و در انجام فعالیت های روزانه دچار ضعف و گرسنگی چندانی نشوید و با کالری سوزی که از طریق این فعالیت ها در بدن شما ایجاد می شود به کاهش وزن ماندگار خود نیز کمک کنید.

    این نوع روغن، کاملا خالص و معمولی بوده که البته دارای بو می باشد و دارای اسیدهای چرب تک غیر اشباع (MUFAs)، مواد مغذی و همچنین فیتوکمیکال‌ها (مواد مؤثر در گیاهان دارویی) Phytochemical بسیار سودمند می باشد.

    این نوع از روغن را پس از فرآیندی که در آن از ماده شیمیایی و یا حرارت استفاده نمی شود به روغن بی بو تبدیل می شود که طعم، مزه و بوی آن از بین می رود و دیگر طعم زیتون خام در آن دیده نمی شود.

    روغن زیتون بی بو با روغن زیتون بودار تفاوتی از نظر خاصیت ندارد و میزان کالری در هر دو نوع یکسان می باشد و هر قاشق سوپ خوری از روغن زیتون حدود 120 کالری و 13 گرم چربی دارد.

    اگر هنوز هم فکر می کنید که روغن زیتون باعث چربی سوزی می شود و از لحاظ کالری با سایر روغن ها تفاوت دارد، تفکر غلطی محسوب می شود و این روغن نیز مانند سایر روغن ها در هر قاشق غذاخوری 120 کالری را در خود نهفته است و مصرف بی رویه آن به راحتی باعث افزایش وزن و چاقی می شود. این روغن نیز مانند بسیاری از مواد غذایی و چربی سوزها به کاهش وزن کمک می کند، اما باید این را بدانید که ماده نیز دارای کالری می باشد و از مواد بدون کالری یا کالری صفر به شمار نمی رود.

    خاصیتی که این روغن نسبت به سایر روغن های ناسالم و یا نیمه سالم دارد این است که دارای چربی های غیر مضر است و یا اینکه می توانیم بگوییم که چربی مضر آن کمتر است و از طرفی در کنترل اشتها نقش مفیدی دارد و می تواند در کاهش وزن مفید و مؤثر باشد.

    بیشتر بدانید : روغن زیتون بهتر است یا روغن آفتابگردان؟ چرا؟

    بیشتر بدانید : روغن جامد بهتر است یا روغن مایع؟

    بنابر نظر پزشکان و متخصصان علاوه بر روغن زیتون، روغن کنجد، روغن حیوانی و دنبه از دیگر روغن های سالم و مفید بشمار می روند که می توانید در برنامه غذایی روزانه از آن ها استفاده کنید، اما باید توجه داشته باشید که هیچ کدام از این روغن ها چربی سوز و بدون کالری نیستند.

    بیشتر بدانید : روغن زیتون چه خواصی دارد؟

    بیشتر بدانید : روغن زیتون بخورید به این دلایل!

    بیشتر بدانید : خواص شگفت انگیز زیتون در طب سنتی

    بیشتر بدانید : آیا روغن زیتون چاق کننده است؟

    گردآوری:گروه سلامت سیمرغseemorgh.com/healthمنبع:andamsaz.com

    All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

    ایا روغن زیتون صورت چاق میکنه
    ایا روغن زیتون صورت چاق میکنه
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *