ایا روغن زیتون برای ابرو خوب است

دوره مقدماتی php
ایا روغن زیتون برای ابرو خوب است
ایا روغن زیتون برای ابرو خوب است

متاسفانه گاهی پیش می آید که ابروها حالت طبیعی خود را از دست می دهند و بعضی قسمت هایشان خالی می شود و به همین دلیل دیگر نمی توان آنگونه که زیباست آنها را حالت داد. اما راه هایی وجود دارد که می توان رشد ابرو و موها را تحریک کرد تا دوباره ابروهایی همانند گذشته داشت.

معمولا بین ۶ تا ۸ هفته طول می‌کشد که ابروها مجدد شروع به رشد کنند اما بسیار پیش می‌آید که دوست داریم ابروها زودتر پر شوند و موهای آن سریع‌تر رشد کنند، در این مواقع استفاده از راه‌حل‌های طبیعی شاید مطمئن‌ترین کار باشد. البته باید قبل از استفاده از این را‌ه‌حل‌ها مطمئن باشیم که کم شدن موها به‌دلیل بیماری و مشکل خاصی نیست.

در ابتدای کار در صورت مشاهده هر گونه ریزش غیر طبیعی بهتر است به پزشک مراجعه کنید. آزمایش خون می تواند میزان آهن و کارکرد تیروئید شما را نشان دهد. چون مثلا کم کار شدن تیروئید می تواند باعث نازک شدن و ریزش مو، ابرو و مژه شود، همچنین آهن در فرآیند رساندن اکسیژن به سلول ها نقش دارد و اکسیژن از مواد مهمی است که به رشد ابرو و موها کمک می کند، در صورت تشخیص پزشک، خوردن غذاهای حاوی آهن یا قرص های آهن می تواند بسیار مفید باشد.ایا روغن زیتون برای ابرو خوب است

حتما بخوانید : رشد سریع مژه در یک هفته / رشد مژه های ریخته شده

دوره مقدماتی php

افراد زیادی در دنیا هستند که چنین مشکلی را دارند. ممکن است موی ابروها به علل متعددی دچار ریزش شوند، علت مهمی که می تواند منجر به این مورد شود، نوعی خاصی از بیماری به نام آلوپسیاست که در این بیماری سیستم ایمنی بدن، فولیکول های مو را به عنوان باکتری می شناسد و در نتیجه رشد ابرو و موها کند شده و در آمدن دوباره آن ها می تواند بسیار مشکل باشد.

اگر مایل هستید رشد سریع ابرو و موهای شما، سرعتی بیشتر از حالت عادی خود داشته باشد، استفاده از ترفندهای زیر می تواند به شما کمک کند.

وازلین یک ماده اولیه در تولید بسیاری از مواد آرایشی بهداشتی بوده و قدرت مرطوب کنندگی آن، توان درمان لایه های پوستی آسیب دیده از خشکی و اگزما را دارد. ولی وازلین فقط برای حفاظت از پوست مفید نبوده بلکه یک مرطوب کننده مناسب برای ابرو ها نیز هست به صورتی که مصرف وازلین به افزایش سرعت رشد و تقویت ابرو ها کمک کند. مراحل مصرف وازلین برای رشد سریع ابرو ها به این صورت است:

حتما بخوانید : ویتامین E برای مردان

روش استفاده : قبل از خواب ابروهای خود را با روغن زیتون گرم به مدت 5 دقیقه ماساژ دهید، بگذارید یک شب بر روی ابرو بماند و روز بعد با آب گرم بشویید. پس از آن یک مخلوط حاوی 1/2 قاشق چای خوری روغن زیتون و چند قطره عسل تهیه کنید. آن را بر روی ابروها بگذارید و چند دقیقه ماساژ دهید. بگذارید 30 دقیقه بماند و سپس با آب گرم شستشو دهید.​

روغن آووکادو فرمولاسیون بسیار سبکی دارد و در نتیجه به راحتی جذب موها و پوست کف سر می شود. علاوه بر این ها این روغن می تواند آب و رطوبت را در خود نگه دارد و در نتیجه به آبرسانی و رشد موها هم کمک می کند.

نکته: اگر روغن کرچک باعث سوزش ابرو ها می شود نباید از آن استفاده کنید.

حتما بخوانید : خواص روغن کرچک: ۴۶ فایده روغن کرچک برای سلامتی و زیبایی

روغن فندق از مواد طبیعی است که به ضخیم و پرپشت شدن ابروها کمک و به طور محسوسی از ریزش ابرو ها جلوگیری می‌کند.

ایا روغن زیتون برای ابرو خوب است

منبع : نبض ما | کوکا | سینا‌تولید

برای رزرو وقت و دریافت تخفیف تماس بگیرید

مشاهده

جامعه سلامت پایگاهی از مطالب مفید است که با نگاه به نیاز مخاطبین تولید و یا از منابع معتبر گردآوری شده‌اند. جامعه سلامت با هدف ارتقا دانش عمومی و با تمرکز بر مواردی که به سلامت جسم و روح افراد مرتبط است می‌کوشد تا به سهم خود و به عنوان یک رسانه در مسیر ارتقا جامعه حرکت نماید. افزایش آگاهی، راهنمایی و سنجش چرخه‌ایست که با کمک شما مخاطبین تکمیل خواهد شد.

توجه: مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست.

توجه: استفاده از مطالب سایت به هر شکل و در هر فرمتی مجاز نمی باشد و شامل پیگرد قانونی خواهد شد.

ضمن تقدیر از همراهی شما مخاطب گرامی، خواهشمند است تمامی سوالات خود را در سایت و در بخش نظرات مطالب مطرح فرمایید. لطفا از راه‌های ارتباطی ذیل تنها برای مباحث بازرگانی استفاده نمایید.

  • دسر برای تولد دخترم
  • شما می‌توانید برای درج هر نوع آگهی تبلیغاتی از جمله تبلیغات بنری، رپورتاژ آگهی و یا ثبت دفاتر مشاوره در سایت از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید.

    برای دریافت وقت مشاوره به صفحه “لیست بهترین مراکز مشاوره روانشناسی در تهران” مراجعه بفرمایید.

    ایمیل تبلیغات : [email protected]

    ارسال نظرات: [email protected]

    تلفن تبلیغات (لطفا تنها برای امور تبلیغاتی تماس بگیرید): 09375386828

     !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

    برترین‌ها: «۲ ماه است آرایشگاه نرفته‌ام و صبر کرده‌ام همه مو‌های ابرویم، تمام و کمال سبز شوند تا دوباره همان ابرو‌های پهن و زیبای ۲۰ سالگی‌ام را داشته باشم. هر روغنی که دوست و آشنا معرفی کرد یا در داروخانه‌ها دیدم، خریدم و استفاده کردم، اما دریغ. آنقدر مو‌های ابرویم «یکی بود یکی نبود» درآمده که حسابی از ریخت افتاده‌ام و اصلا فکر نکنم آرایشگرم کار خاصی از دستش بربیاید، مگر اینکه جادوگر باشد!

    هیچ یادم نیست ابروهایم در این ۱۰ سال چه بلایی سرشان آمد که به این روز افتادند. قبلا ابرو‌هایی پرپشت، بلند و زیبا داشتم و خانم آرایشگر می‌توانست به هر مدلی که دوست داشتم، درشان بیاورد، اما حالا مدت‌ها بود مجبور بودم مدام نازک‌شان کنم تا نقاط خالی داخلش دیده نشود! دیگر از این مدل یکنواخت خسته شده‌ام و دلم تنوع می‌خواهد. البته چندباری به تاتو فکر کردم، اما می‌ترسم زود دلم را بزند!» شما هم دوست دارید ابروهای‌تان مثل گذشته‌ها پرپشت شود؟ در این‌مطلب به شما خواهیم گفت چطور این کار را انجام دهید؛ با ما همراه باشید.

    با بند و موچین قهر کنید

    ایا روغن زیتون برای ابرو خوب است

    خیلی از متخصصان زیبایی معتقدند زیاد برداشتن ابرو‌ها به مرور باعث کم شدن مو‌های ابرو می‌شود. پس بهتر است مدتی به جان ابروهای‌تان نیفتید و بگذارید استراحت کنند و فرصت داشته باشند کم‌کم رشد کنند. گاهی ریزش ابرو به‌خاطر وجود بیماری خاصی پیش می‌آید، اما اگر مطمئن هستید که مشکلی وجود ندارد، بین ۶ تا ۸ هفته باید انتظار بکشید تا مو‌های ابرو فرصت کافی برای رشد دوباره داشته باشند. البته اگر عجله دارید و می‌خواهید ابروهای‌تان زودتر رشد کنند و پر شوند، بهتر است از روش‌های طبیعی کمک بگیرید تا مطمئن باشید عوارضی برای پوست صورت و مو‌های ابرو‌ها ندارند.

    معجزه زیتونی

    از فواید روغن زیتون زیاد شنیده‌اید، اما شاید ندانید به رشد ابرو‌ها هم کمک می‌کند. کافی است هر شب کمی روغن زیتون را با گوش پاک‌کن روی ریشه‌های قسمتی که ریخته، بمالید و فقط روی قسمت‌های خالی و جا‌هایی که می‌خواهید مو رشد کند، روغن بگذارید. بعد مو‌های ابرو را با مسواک مخصوص شانه کنید و صبح روغن‌ها را بشویید.

    چرب و چیلی شوید

    شما را نمی‌دانم، اما من هرگز فکر نمی‌کردم با وازلین بتوان ابرو‌ها را تقویت کرد! کافی است دو بار در روز وازلین روی مو‌های ابروی‌تان بمالید تا تاثیرش را ببینید. البته وازلین بیشتر روی ضخامت موی ابرو‌ها تاثیر دارد و آن‌ها را ضخیم‌تر می‌کند؛ در نتیجه ابرو‌ها پرتر به‌نظر می‌رسند. اگر ابرو‌های باریک، ولی پر و یکدست می‌خواهید، حتما این روش را امتحان کنید و از نتیجه‌اش لذت ببرید.

    بدبو، اما موثر‌می‌خواهید ابروهای‌تان ظرف مدت کوتاهی رشد کرده، ضخیم و پرپشت شوند؟ با روغن کرچک به هردو خواسته‌تان می‌رسید. مقدار کمی از آن را روی ریشه ابرو‌ها مالیده، ماساژ داده و بعد ابرو‌ها را شانه کنید. البته اگر نمی‌خواهید دچار مشکل موی زائد شوید، فقط روی خط ابروی‌تان را با این روغن ماساژ دهید. برای ماساژ سرانگشتان‌تان را به روغن کوچک آغشته کرده و در جهت خواب مو‌ها را روی ابرو بکشید طوری که ساقه و ریشه آن‌ها را کمی آغشته کند.

    اصلا چرا ریزش؟!

    موی ابرو‌ها به دلایل مختلفی می‌ریزد که مهم‌ترین آن نوعی خاصی از بیماری آلوپشیاست؛ در این بیماری سیستم ایمنی بدن، فولیکول‌های مو را به عنوان باکتری شناسایی کرده، درنتیجه رشد مو‌ها را کند می‌کند و رویش مجدد ابرو بسیار سخت می‌شود. البته استرس خیلی زیاد و عدم تعادل هورمون‌ها هم ریزش ابرو می‌آورد که هرکدام از این موارد، درمان خاص خود را داشته و به کمک متخصص نیاز دارد.

    بروید دکتر

    اگر ابـروهـای‌تان به‌شدت می‌ریزد، به پزشک مراجعه کنید و از او بخواهید با آزمایش خون میزان آهن و کارکرد تیروئید شما را کنترل کند، چون کم کار شدن تیروئید می‌تواند باعث نازک شدن و ریزش موی ابرو‌ها شود؛ همچنین اکسیژن به رشد مو‌ها کمک می‌کند و آهن هم در اکسیژن‌رسانی به سلول‌ها موثر است. خوردن غذا‌های آهن‌دار یا مکمل‌های آهن می‌تواند بسیار تاثیرگذارباشد.

    سایه‌بانی زیبا برای چشم‌ها

    بسته به علت ریزش یا کاهش مو‌های ابرو، مدت زمان رویش دوباره ابرو‌ها متفاوت است. مثلا اگر ابروهای‌تان به خاطر موچین و تیغ از دست رفته باشد، احتمالا در عرض دو هفته شروع به رشد دوباره می‌کنند. البته اگر ابرو‌ها را مرتب با تیغ بزنید یا منطقه خاصی را مدام با موچین بردارید، دیگر نباید انتظار رشد سریعش را داشته باشید.

    اگر هم به خاطر بیماری خاصی ابروهای‌تان ریخته، احتمالا به این زودی‌ها رشد نخواهد کرد و حتی شاید نیاز به راهکار‌های درمانی باشد. ریزش ابرو براثر استرس هم، ابتدا نیاز به ریشه‌یابی استرس دارد تا با رفع علت استرس، فشار از روی فرد برداشته شده و دوباره ابرو‌ها رشد عادی خود را از سر بگیرند.

    ماینوکسیدیل‌درمانی جواب می‌دهد

    در داروخـانه‌ها مـحـلول ماینوکسیدیل ۵ درصد بدون نسخه در اختیار همه قرار می‌گیرد که این دارو می‌تواند به رشد موی سر و ابرو‌ها کمک کند. شما هم می‌توانید برای رشد موی ابروهای‌تان، روزانه از محلول ۵‌درصد ماینوکسیدیل استفاده کنید؛ به این ترتیب که با احتیاط زیاد، روزی یک‌بار مقداری از این ماده را روی خط ابرو‌ها بمالید. پیشنهاد می‌کنیم ماینوکسیدیل را با گوش پاک‌کن به ابرو‌ها بمالید تا مبادا روی قسمت‌های دیگر پوست پخش شود. در ضمن یادتان باشد قطع ناگهانی این محلول می‌تواند باعث افزایش ریزش ابرو‌ها شود.

    البته این روز‌ها مواد تقویتی بسیاری برای ابرو در داروخانه‌ها وجود دارد که استفاده از بعضی‌هایش تاثیر زیادی داشته و عوارض ماینوکسیدیل را هم ندارد. مثلا ویتامین ۶B می‌تواند در تقویت مو‌ها و پوست و ناخن‌ها موثر باشد؛ بنابراین مصرف روزانه ویتامین B‌کمپلکس که حاوی ۱۰۰ میلی‌گرم ۶B است، کمک‌کننده خوبی برای رشد ابروهای‌تان خواهد بود. با این وجود در این مورد از متخصصان پوست مشورت بگیرید.

    ویتامین‌درمانی کنید

    ویتامین‌های E، ۳B، ۶B، A و C می‌توانند رشد مو‌های بدن را افزایش داده و سطح هورمون‌های بدن را در حد نرمال نگه دارند.

    وقتی ابرو‌ها استراحت می‌خواهند

    فکر نکنم کسی باشد که از ماساژ گرفتن حس خوبی پیدا نکند و به‌طور کلی ماساژ دادن برای همه بدن به‌خصوص برای پوست صورت که نیاز به مراقبت بیشتری دارد، بسیار مفید است. البته ماساژ دادن صورت فقط به پوست این ناحیه کمک نمی‌کند بلکه برای رشد بهتر مو‌ها هم موثر است؛ البته برای ماساژ دادن، باید کاربلد باشید تا نتیجه خوبی بگیرید.

    برای ماساژ دادن ابرو‌ها بهترین کار این است که با یک برس کوچک مخصوص مو‌های ابرو، ابرو‌ها را در جهت رویش مو‌ها شانه کنید، حتی می‌توانید با نوک انگشت‌ها و با حرکاتی دورانی به سمت گوشه‌های صورت، قسمت ابرو‌ها را با روغن بادام ماساژ دهید. خوب است این کار را دو بار در روز انجام دهید. در ضمن بهتر است اجازه دهید روغن بادام حداقل یک ربع روی ابرو‌ها باقی بماند؛ چراکه روغن بادام سرشار از ویتامین E، کلسیم، ویتامین D و منیزیم است که همه این مواد می‌توانند به رشد ابرو‌ها کمک کنند. بعد از گذشت ۱۵ دقیقه، می‌توانید صورت‌تان را بشویید.

    غیر از روغن بادام می‌توانید از روغن زیتون هم برای ماساژ ابرو‌ها استفاده کنید و این کار را پنج دقیقه ادامه دهید تا به زودی تاثیر مثبت آن را ببینید. مراقب باشید هنگام ماساژ ابرو‌ها از سر انگشتان‌تان کمک بگیرید. با آرامش این کار را انجام دهید و مقدار اندکی روغن بردارید. برای هر ابرو یک تا دو قطره روغن کفایت می‌کند. استفاده بیش از حد از روغن به بسته شدن منافذ پوستی منتهی می‌شود.

    دکتر گیتا مجیدزاده –

    ابروهای پرپشت و زیبا یکی از معیار های زیبایی در صورت است که متقاضیان زیادی دارد. اما ریزش ابرو به هر دلیلی می تواند این زیبایی را از شما بگیرد.

    زمانی که ابروهای پرپشت و خوش حالت داشته باشید، جذابیت شما چند برابر می شود. اما داشتن ابروهای توخالی و کم پشت می تواند چهره ی شما را کسل کننده و مسن تر نشان دهد. اما جای نگرانی نیست چون راه های زیادی برای پرپشت شدن ابرو وجود دارد.

    فهرست موضوعات

    ریزش ابرو می تواند به دلایل مختلفی اتفاق بیافتد که بالا رفتن سن یکی از آن هاست. از دلایل دیگر می توان به استفاده از لوازم آرایش کم کیفیت، وکس صورت، بند انداختن و اصلاح بیش از حد ابرو اشاره کرد.ایا روغن زیتون برای ابرو خوب است

    برخی از بیماری ها نیز می توانند منجر به ریزش ابروها شوند که عبارتند از:

    افرادی که مبتلا به سرطان هستند و شیمی درمانی انجام می دهند نیز ممکن است ابروهای خود را از دست بدهند.

    اما جای نگرانی نیست در ادامه راهکارهای طبیعی آمده است که می تواند به رشد سریع ابروهای شما کمک کند.

    لیمو از زمان قدیم به عنوان یک ماده طبیعی برای پرپشت شدن ابرو مورد استفاده قرار می گرفته است. از آنجا که لیمو به طور طبیعی سرشار  از ویتامین C و B، اسید فولیک و بسیاری از مواد مغذی دیگر است،می تواند روند رشد ابرو را سرعت بخشد.

    تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که لیمو را برش دهید و روی ابروهای خود بمالید. آب لیمو باید ۱۵ تا ۲۰ دقیقه روی ابروهای شما باقی بماند، سپس با آب ولرم شسته شود.

    راه حل دیگر این است که تکه های لیمو را در یک چهارم فنجان روغن نارگیل قرار دهید. این روش نیاز به زمان و حوصله بیشتری دارد و باید حداقل ۱۵ روز قبل از مصرف در جای خنک قرار داده شود. بعد از آماده شدن، تکه ای پنبه را به محلول آغشته کرده و سپس بر روی ابرو بمالید. سپس صبح بعد از بیدار شدن آن را بشویید.

    نکته: زمانی که از لیمو برای پرپشت شدن ابرو استفاده می کنید تا ۲ ساعت بعد در معرض نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید، زیرا می تواند ابروهای شما را روشن تر کند.

    روغن کرچک یک درمان عالی برای رشد سریع ابرو و پرپشت شدن آن می باشد. روغن کرچک حاوی ویتامین ها، پروتئین ها، آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب است که با تغذیه فولیکول های مو و ابرو به رشد سریع آن کمک می کند.

    روغن کرچک همچنین در برابر میکروارگانیسم ها که مانع رشد ابرو می شوند نیز مقاومت می کند.

    برای پرپشت شدن ابرو با روغن کرچک، پنبه را به روغن آغشته کرده و به ابروها بمالید. سپس به مدت چند دقیقه ماساژ دهید. روغن می تواند به مدت ۳۰ دقیقه و یا کل طول شب روی ابروها باقی بماند. سپس با آب ولرم و مایع شستشو شسته شود. برای تقویت ابرو مصرف روغن کرچک باید هر روز و به مدت چندین هفته تا مشاهده نتیجه ادامه داشته باشد.

    نکته: در صورت مشاهده حساسیت پوستی مصرف روغن کرچک متوقف شود.

    رژیم غذایی سالم نه تنها مواد مغذی را به بدن شما می رساند بلکه می تواند ابروهای شما را نیز زیباتر و پرپشت تر کند.

    شما باید غذاهایی مصرف کنید که شامل مواد مغذی زیر باشند:

    شما همچنین می توانید از مکمل های مولتی ویتامین هم برای دریافت این ویتامین ها استفاده کنید.

    روغن زیتون سرشار از ویتامین e است که می تواند به صورت مستقیم بر روی ابروها قرار گیرد. استفاده از روغن زیتون ابروهای شما را تیره تر نیز می کند.

    روغن زیتون گرم شده را قبل از خواب روی ابروهای خود بمالید و صبح روز بعد با آب ولرم شستشو دهید.

    برای پرپشت شدن ابرو شما همچنین می توانید چند قطره از عسل طبیعی را با یک قاشق چای خوری روغن زیتون مخلوط کنید و روی ابروها قرار دهید. این محلول را به مدت ۳۰ دقیقه بر روی ابروها قرار داده و سپس بشویید. برای گرفتن بهترین نتیجه هر روز این کار را انجام دهید.

    روغن نارگیل حاوی پروتئین و مواد مغذی فراوانی است که می تواند به تقویت ابرو کمک کند. این روغن نیز ابروهای شما را تیره تر می کند.

    برای استفاده از این روغن آن را گرم کرده و بر روی ابروهای خود ماساژ دهید تا گردش خون در این ناحیه بیشتر شود. صبح بعد از بیدار شدن با آب ولرم ابروها را بشویید.

    دانه شنبلیله غنی از پروتئین، لسیتین و اسید نیکوتینیک است که به رشد مو کمک می کند.

    ۵ ساعت قبل از مصرف دانه ها را بخیسانید. سپس دانه ها را له کرده تا یکدست شوند. مقداری روغن نارگیل یا بادام به آن اضافه کنید و محلول را قبل از خواب بر روی ابروها بمالید. صبح بعد از بیدار شدن آن را با آب ولرم بشویید. برای دستیابی به بهترین نتیجه دو تا سه بار در هفته به مدت ۲ ماه از این محلول استفاده شود.

    آب پیاز سرشاز از سولفور است که به تولید بافت های کلاژن که برای پرپشت شدن ابرو ضروری است، کمک می کند. همچنین آب پیاز فولیکول های مو را نیز تقویت می کند.ایا روغن زیتون برای ابرو خوب است

    آب پیاز را بگیرید. سپس آن را بر روی ابرو بمالید. به مدت ۵ دقیقه ابروها را با آن ماساژ دهید و اجازه دهید تا خودش خشک شود. بعد از خشک شدن صورت را با آب سرد و پاک کننده صورت بشویید. این کار را هر روز و به مدت چندین هفته انجام دهید.

    آلوئه ورا خواص مرطوب کنندگی دارد که به تغذیه فولیکول های مو کمک کرده و به رشد سریع و پرپشت شدن ابرو کمک می کند.

    ژل آلوئه ورا را از آن خارج کنید. ژل را بر روی ابروی خود ماساژ داده و اجازه دهید ۳۰ دقیقه باقی بماند. سپس آن را با آب گرم بشویید.

    شما همچنین می توانید از مخلوط عسل و آلوئه ورا یا روغن نارگیل و ژل آلوئه ورا نیز برای پرپشت شدن ابرو استفاده کنید. این مخلوط ها نیز مانند روش بالا استفاده شود. این روند را هر روز و به مدت چندین هفته تا مشاهده نتیجه ادامه دهید.

    شیر حاوی پروتئین و مواد مغذی است که می تواند مو را از ریشه خارج کند و به رشد ابرو کمک کند.

    پنبه را به شیر آغشته کرده و بر روی ابروها مالش دهید. پس از خشک شدن آن را با آب ولرم بشویید. این روش می تواند تا زمانی که نتیجه مورد نظر حاصل شود، ادامه پیدا کند.

    تخم مرغ منبع خوبی از پروتئین است و از آنجایی که موی ابروها از کراتین(نوعی پروتئین)  تشکیل می شود، زرده تخم مرغ می تواند به پرپشت شدن ابرو کمک کند.

    زرده را از سفیده جدا کرده و زرده را بزنید تا بافت یکدستی به دست بیاید. پنبه را به زرده آغشته کرده و روی ابروها بمالید و بگذارید ۲۰ دقیقه بر روی ابروها بماند. برای تقویت ابرو از این ماده دو بار در هفته می توانید استفاده کنید.

    ویتامین E علاوه بر اینکه بدن شما را سالم نگه می دارد، می تواند به پرپشت شدن ابروهایتان نیز کمک کند.

  • عکس کارتونی دختر و پسر زیبا
  • کپسول ویتامین E را برش دهید. قسمت روغنی آن را دو بار در روز به ابروهای خود بمالید.

    چگونه موی سر را با روش های طبیعی، تقویت کنیم؟ برای دیدن پاسخ سوال بر روی لینک زیر کلیک کنید.

    تقویت طبیعی مو

     

    در پایان در نظر داشته باشید، تمام توصیه های دارویی و یا طبیعی ذکر شده در مقاله فوق در تمام افراد موثر نیست و یا ممکن است در بعضی از افراد با حساسیت های پوستی، ایجاد واکنش یا عارضه نماید، به همین منظور خواهشمند است حتما جهت درمان تحت نظر پزشک باشید، جهت مشاوره حضوری رایگان با پزشک با شماره های ذکر شده در پایان همین مقاله تماس حاصل فرمایید.

     


    ایا روغن زیتون برای ابرو خوب است




    .

    .

    .

    ولنجک ، خیابان سیزدهم، خیابان ساسان شمالی ، طبقه فوقانی دی مارکت، پلاک ۳۳، واحد ۲۱

    ۰۲۱۲۶۸۰۶۵۹۵ ☎

    ۰۲۱۲۶۸۰۶۰۴۵ ☎

    ۰۲۱۲۶۸۰۶۰۴۹ ☎

    ۰۲۱۲۶۸۰۶۰۵۷ ☎

    پست قبلی

    خداحافظی با پیری زودرس با مزوتراپی صورت

    پست بعدی

    از بین بردن چروک زیر چشم با ۹ ماده طبیعی

    از بین بردن پف زیر چشم

    کدام روش پیوند ابرو بهتر است؟

    درمان جایگزینی هورمونی برای ریزش مو زنان یائسه

    معجزه ای بنام لیفت صورت با نخ آپتوس

    نوشته های تازه


    پاسخ سوالات مهم درباره کرونا


    ⛔مصرف رانیتیدین ممنوع!

    راهنمای پیشگیری و کنترل کرونا ویروس (مخصوص مراکز بهداشتی-درمانی)


    حقایقی عجیب درباره ویروس کرونا


    وظایف و حقوق کادر درمان کرونا ویروس

    آدرس مطب : تهران، ولنجک، خیابان ساسان، بین سیزدهم و پانزدهم
    پلاک 33،واحد 21

    شماره تماس مطب: ‎۰۲۱۲۶۸۰۶۵۹۵- ‎۰۲۱۲۶۸۰۶۰۴۵ – ‎۰۲۱۲۶۸۰۶۰۴۹ – ۰۲۱۲۶۸۰۶۰۵۷

    آخرین مطالب


    تزریق ژل لب مدل روسی


    راه های جلوگیری از ابتلا به کرونا ویروس

    با بوتاکس پیشانی چین و چروک ها را رفع کنید!

    Welcome, Login to your account.

    Recover your password.

    A password will be e-mailed to you.

    دکتر گیتا مجیدزاده –

    ابروهای پرپشت و زیبا یکی از معیار های زیبایی در صورت است که متقاضیان زیادی دارد. اما ریزش ابرو به هر دلیلی می تواند این زیبایی را از شما بگیرد.

    زمانی که ابروهای پرپشت و خوش حالت داشته باشید، جذابیت شما چند برابر می شود. اما داشتن ابروهای توخالی و کم پشت می تواند چهره ی شما را کسل کننده و مسن تر نشان دهد. اما جای نگرانی نیست چون راه های زیادی برای پرپشت شدن ابرو وجود دارد.

    فهرست موضوعات

    ریزش ابرو می تواند به دلایل مختلفی اتفاق بیافتد که بالا رفتن سن یکی از آن هاست. از دلایل دیگر می توان به استفاده از لوازم آرایش کم کیفیت، وکس صورت، بند انداختن و اصلاح بیش از حد ابرو اشاره کرد.ایا روغن زیتون برای ابرو خوب است

    برخی از بیماری ها نیز می توانند منجر به ریزش ابروها شوند که عبارتند از:

    افرادی که مبتلا به سرطان هستند و شیمی درمانی انجام می دهند نیز ممکن است ابروهای خود را از دست بدهند.

    اما جای نگرانی نیست در ادامه راهکارهای طبیعی آمده است که می تواند به رشد سریع ابروهای شما کمک کند.

    لیمو از زمان قدیم به عنوان یک ماده طبیعی برای پرپشت شدن ابرو مورد استفاده قرار می گرفته است. از آنجا که لیمو به طور طبیعی سرشار  از ویتامین C و B، اسید فولیک و بسیاری از مواد مغذی دیگر است،می تواند روند رشد ابرو را سرعت بخشد.

    تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که لیمو را برش دهید و روی ابروهای خود بمالید. آب لیمو باید ۱۵ تا ۲۰ دقیقه روی ابروهای شما باقی بماند، سپس با آب ولرم شسته شود.

    راه حل دیگر این است که تکه های لیمو را در یک چهارم فنجان روغن نارگیل قرار دهید. این روش نیاز به زمان و حوصله بیشتری دارد و باید حداقل ۱۵ روز قبل از مصرف در جای خنک قرار داده شود. بعد از آماده شدن، تکه ای پنبه را به محلول آغشته کرده و سپس بر روی ابرو بمالید. سپس صبح بعد از بیدار شدن آن را بشویید.

    نکته: زمانی که از لیمو برای پرپشت شدن ابرو استفاده می کنید تا ۲ ساعت بعد در معرض نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید، زیرا می تواند ابروهای شما را روشن تر کند.

    روغن کرچک یک درمان عالی برای رشد سریع ابرو و پرپشت شدن آن می باشد. روغن کرچک حاوی ویتامین ها، پروتئین ها، آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب است که با تغذیه فولیکول های مو و ابرو به رشد سریع آن کمک می کند.

    روغن کرچک همچنین در برابر میکروارگانیسم ها که مانع رشد ابرو می شوند نیز مقاومت می کند.

    برای پرپشت شدن ابرو با روغن کرچک، پنبه را به روغن آغشته کرده و به ابروها بمالید. سپس به مدت چند دقیقه ماساژ دهید. روغن می تواند به مدت ۳۰ دقیقه و یا کل طول شب روی ابروها باقی بماند. سپس با آب ولرم و مایع شستشو شسته شود. برای تقویت ابرو مصرف روغن کرچک باید هر روز و به مدت چندین هفته تا مشاهده نتیجه ادامه داشته باشد.

    نکته: در صورت مشاهده حساسیت پوستی مصرف روغن کرچک متوقف شود.

    رژیم غذایی سالم نه تنها مواد مغذی را به بدن شما می رساند بلکه می تواند ابروهای شما را نیز زیباتر و پرپشت تر کند.

    شما باید غذاهایی مصرف کنید که شامل مواد مغذی زیر باشند:

    شما همچنین می توانید از مکمل های مولتی ویتامین هم برای دریافت این ویتامین ها استفاده کنید.

    روغن زیتون سرشار از ویتامین e است که می تواند به صورت مستقیم بر روی ابروها قرار گیرد. استفاده از روغن زیتون ابروهای شما را تیره تر نیز می کند.

    روغن زیتون گرم شده را قبل از خواب روی ابروهای خود بمالید و صبح روز بعد با آب ولرم شستشو دهید.

    برای پرپشت شدن ابرو شما همچنین می توانید چند قطره از عسل طبیعی را با یک قاشق چای خوری روغن زیتون مخلوط کنید و روی ابروها قرار دهید. این محلول را به مدت ۳۰ دقیقه بر روی ابروها قرار داده و سپس بشویید. برای گرفتن بهترین نتیجه هر روز این کار را انجام دهید.

    روغن نارگیل حاوی پروتئین و مواد مغذی فراوانی است که می تواند به تقویت ابرو کمک کند. این روغن نیز ابروهای شما را تیره تر می کند.

    برای استفاده از این روغن آن را گرم کرده و بر روی ابروهای خود ماساژ دهید تا گردش خون در این ناحیه بیشتر شود. صبح بعد از بیدار شدن با آب ولرم ابروها را بشویید.

    دانه شنبلیله غنی از پروتئین، لسیتین و اسید نیکوتینیک است که به رشد مو کمک می کند.

    ۵ ساعت قبل از مصرف دانه ها را بخیسانید. سپس دانه ها را له کرده تا یکدست شوند. مقداری روغن نارگیل یا بادام به آن اضافه کنید و محلول را قبل از خواب بر روی ابروها بمالید. صبح بعد از بیدار شدن آن را با آب ولرم بشویید. برای دستیابی به بهترین نتیجه دو تا سه بار در هفته به مدت ۲ ماه از این محلول استفاده شود.

    آب پیاز سرشاز از سولفور است که به تولید بافت های کلاژن که برای پرپشت شدن ابرو ضروری است، کمک می کند. همچنین آب پیاز فولیکول های مو را نیز تقویت می کند.ایا روغن زیتون برای ابرو خوب است

    آب پیاز را بگیرید. سپس آن را بر روی ابرو بمالید. به مدت ۵ دقیقه ابروها را با آن ماساژ دهید و اجازه دهید تا خودش خشک شود. بعد از خشک شدن صورت را با آب سرد و پاک کننده صورت بشویید. این کار را هر روز و به مدت چندین هفته انجام دهید.

    آلوئه ورا خواص مرطوب کنندگی دارد که به تغذیه فولیکول های مو کمک کرده و به رشد سریع و پرپشت شدن ابرو کمک می کند.

    ژل آلوئه ورا را از آن خارج کنید. ژل را بر روی ابروی خود ماساژ داده و اجازه دهید ۳۰ دقیقه باقی بماند. سپس آن را با آب گرم بشویید.

    شما همچنین می توانید از مخلوط عسل و آلوئه ورا یا روغن نارگیل و ژل آلوئه ورا نیز برای پرپشت شدن ابرو استفاده کنید. این مخلوط ها نیز مانند روش بالا استفاده شود. این روند را هر روز و به مدت چندین هفته تا مشاهده نتیجه ادامه دهید.

    شیر حاوی پروتئین و مواد مغذی است که می تواند مو را از ریشه خارج کند و به رشد ابرو کمک کند.

    پنبه را به شیر آغشته کرده و بر روی ابروها مالش دهید. پس از خشک شدن آن را با آب ولرم بشویید. این روش می تواند تا زمانی که نتیجه مورد نظر حاصل شود، ادامه پیدا کند.

    تخم مرغ منبع خوبی از پروتئین است و از آنجایی که موی ابروها از کراتین(نوعی پروتئین)  تشکیل می شود، زرده تخم مرغ می تواند به پرپشت شدن ابرو کمک کند.

    زرده را از سفیده جدا کرده و زرده را بزنید تا بافت یکدستی به دست بیاید. پنبه را به زرده آغشته کرده و روی ابروها بمالید و بگذارید ۲۰ دقیقه بر روی ابروها بماند. برای تقویت ابرو از این ماده دو بار در هفته می توانید استفاده کنید.

    ویتامین E علاوه بر اینکه بدن شما را سالم نگه می دارد، می تواند به پرپشت شدن ابروهایتان نیز کمک کند.

  • مدل دسته گل نامزدی 2020
  • کپسول ویتامین E را برش دهید. قسمت روغنی آن را دو بار در روز به ابروهای خود بمالید.

    چگونه موی سر را با روش های طبیعی، تقویت کنیم؟ برای دیدن پاسخ سوال بر روی لینک زیر کلیک کنید.

    تقویت طبیعی مو

     

    در پایان در نظر داشته باشید، تمام توصیه های دارویی و یا طبیعی ذکر شده در مقاله فوق در تمام افراد موثر نیست و یا ممکن است در بعضی از افراد با حساسیت های پوستی، ایجاد واکنش یا عارضه نماید، به همین منظور خواهشمند است حتما جهت درمان تحت نظر پزشک باشید، جهت مشاوره حضوری رایگان با پزشک با شماره های ذکر شده در پایان همین مقاله تماس حاصل فرمایید.

     


    ایا روغن زیتون برای ابرو خوب است




    .

    .

    .

    ولنجک ، خیابان سیزدهم، خیابان ساسان شمالی ، طبقه فوقانی دی مارکت، پلاک ۳۳، واحد ۲۱

    ۰۲۱۲۶۸۰۶۵۹۵ ☎

    ۰۲۱۲۶۸۰۶۰۴۵ ☎

    ۰۲۱۲۶۸۰۶۰۴۹ ☎

    ۰۲۱۲۶۸۰۶۰۵۷ ☎

    پست قبلی

    خداحافظی با پیری زودرس با مزوتراپی صورت

    پست بعدی

    از بین بردن چروک زیر چشم با ۹ ماده طبیعی

    از بین بردن پف زیر چشم

    کدام روش پیوند ابرو بهتر است؟

    درمان جایگزینی هورمونی برای ریزش مو زنان یائسه

    معجزه ای بنام لیفت صورت با نخ آپتوس

    نوشته های تازه


    پاسخ سوالات مهم درباره کرونا


    ⛔مصرف رانیتیدین ممنوع!

    راهنمای پیشگیری و کنترل کرونا ویروس (مخصوص مراکز بهداشتی-درمانی)


    حقایقی عجیب درباره ویروس کرونا


    وظایف و حقوق کادر درمان کرونا ویروس

    آدرس مطب : تهران، ولنجک، خیابان ساسان، بین سیزدهم و پانزدهم
    پلاک 33،واحد 21

    شماره تماس مطب: ‎۰۲۱۲۶۸۰۶۵۹۵- ‎۰۲۱۲۶۸۰۶۰۴۵ – ‎۰۲۱۲۶۸۰۶۰۴۹ – ۰۲۱۲۶۸۰۶۰۵۷

    آخرین مطالب


    تزریق ژل لب مدل روسی


    راه های جلوگیری از ابتلا به کرونا ویروس

    با بوتاکس پیشانی چین و چروک ها را رفع کنید!

    Welcome, Login to your account.

    Recover your password.

    A password will be e-mailed to you.

    دکتر گیتا مجیدزاده –

    ابروهای پرپشت و زیبا یکی از معیار های زیبایی در صورت است که متقاضیان زیادی دارد. اما ریزش ابرو به هر دلیلی می تواند این زیبایی را از شما بگیرد.

    زمانی که ابروهای پرپشت و خوش حالت داشته باشید، جذابیت شما چند برابر می شود. اما داشتن ابروهای توخالی و کم پشت می تواند چهره ی شما را کسل کننده و مسن تر نشان دهد. اما جای نگرانی نیست چون راه های زیادی برای پرپشت شدن ابرو وجود دارد.

    فهرست موضوعات

    ریزش ابرو می تواند به دلایل مختلفی اتفاق بیافتد که بالا رفتن سن یکی از آن هاست. از دلایل دیگر می توان به استفاده از لوازم آرایش کم کیفیت، وکس صورت، بند انداختن و اصلاح بیش از حد ابرو اشاره کرد.ایا روغن زیتون برای ابرو خوب است

    برخی از بیماری ها نیز می توانند منجر به ریزش ابروها شوند که عبارتند از:

    افرادی که مبتلا به سرطان هستند و شیمی درمانی انجام می دهند نیز ممکن است ابروهای خود را از دست بدهند.

    اما جای نگرانی نیست در ادامه راهکارهای طبیعی آمده است که می تواند به رشد سریع ابروهای شما کمک کند.

    لیمو از زمان قدیم به عنوان یک ماده طبیعی برای پرپشت شدن ابرو مورد استفاده قرار می گرفته است. از آنجا که لیمو به طور طبیعی سرشار  از ویتامین C و B، اسید فولیک و بسیاری از مواد مغذی دیگر است،می تواند روند رشد ابرو را سرعت بخشد.

    تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که لیمو را برش دهید و روی ابروهای خود بمالید. آب لیمو باید ۱۵ تا ۲۰ دقیقه روی ابروهای شما باقی بماند، سپس با آب ولرم شسته شود.

    راه حل دیگر این است که تکه های لیمو را در یک چهارم فنجان روغن نارگیل قرار دهید. این روش نیاز به زمان و حوصله بیشتری دارد و باید حداقل ۱۵ روز قبل از مصرف در جای خنک قرار داده شود. بعد از آماده شدن، تکه ای پنبه را به محلول آغشته کرده و سپس بر روی ابرو بمالید. سپس صبح بعد از بیدار شدن آن را بشویید.

    نکته: زمانی که از لیمو برای پرپشت شدن ابرو استفاده می کنید تا ۲ ساعت بعد در معرض نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید، زیرا می تواند ابروهای شما را روشن تر کند.

    روغن کرچک یک درمان عالی برای رشد سریع ابرو و پرپشت شدن آن می باشد. روغن کرچک حاوی ویتامین ها، پروتئین ها، آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب است که با تغذیه فولیکول های مو و ابرو به رشد سریع آن کمک می کند.

    روغن کرچک همچنین در برابر میکروارگانیسم ها که مانع رشد ابرو می شوند نیز مقاومت می کند.

    برای پرپشت شدن ابرو با روغن کرچک، پنبه را به روغن آغشته کرده و به ابروها بمالید. سپس به مدت چند دقیقه ماساژ دهید. روغن می تواند به مدت ۳۰ دقیقه و یا کل طول شب روی ابروها باقی بماند. سپس با آب ولرم و مایع شستشو شسته شود. برای تقویت ابرو مصرف روغن کرچک باید هر روز و به مدت چندین هفته تا مشاهده نتیجه ادامه داشته باشد.

    نکته: در صورت مشاهده حساسیت پوستی مصرف روغن کرچک متوقف شود.

    رژیم غذایی سالم نه تنها مواد مغذی را به بدن شما می رساند بلکه می تواند ابروهای شما را نیز زیباتر و پرپشت تر کند.

    شما باید غذاهایی مصرف کنید که شامل مواد مغذی زیر باشند:

    شما همچنین می توانید از مکمل های مولتی ویتامین هم برای دریافت این ویتامین ها استفاده کنید.

    روغن زیتون سرشار از ویتامین e است که می تواند به صورت مستقیم بر روی ابروها قرار گیرد. استفاده از روغن زیتون ابروهای شما را تیره تر نیز می کند.

    روغن زیتون گرم شده را قبل از خواب روی ابروهای خود بمالید و صبح روز بعد با آب ولرم شستشو دهید.

    برای پرپشت شدن ابرو شما همچنین می توانید چند قطره از عسل طبیعی را با یک قاشق چای خوری روغن زیتون مخلوط کنید و روی ابروها قرار دهید. این محلول را به مدت ۳۰ دقیقه بر روی ابروها قرار داده و سپس بشویید. برای گرفتن بهترین نتیجه هر روز این کار را انجام دهید.

    روغن نارگیل حاوی پروتئین و مواد مغذی فراوانی است که می تواند به تقویت ابرو کمک کند. این روغن نیز ابروهای شما را تیره تر می کند.

    برای استفاده از این روغن آن را گرم کرده و بر روی ابروهای خود ماساژ دهید تا گردش خون در این ناحیه بیشتر شود. صبح بعد از بیدار شدن با آب ولرم ابروها را بشویید.

    دانه شنبلیله غنی از پروتئین، لسیتین و اسید نیکوتینیک است که به رشد مو کمک می کند.

    ۵ ساعت قبل از مصرف دانه ها را بخیسانید. سپس دانه ها را له کرده تا یکدست شوند. مقداری روغن نارگیل یا بادام به آن اضافه کنید و محلول را قبل از خواب بر روی ابروها بمالید. صبح بعد از بیدار شدن آن را با آب ولرم بشویید. برای دستیابی به بهترین نتیجه دو تا سه بار در هفته به مدت ۲ ماه از این محلول استفاده شود.

    آب پیاز سرشاز از سولفور است که به تولید بافت های کلاژن که برای پرپشت شدن ابرو ضروری است، کمک می کند. همچنین آب پیاز فولیکول های مو را نیز تقویت می کند.ایا روغن زیتون برای ابرو خوب است

    آب پیاز را بگیرید. سپس آن را بر روی ابرو بمالید. به مدت ۵ دقیقه ابروها را با آن ماساژ دهید و اجازه دهید تا خودش خشک شود. بعد از خشک شدن صورت را با آب سرد و پاک کننده صورت بشویید. این کار را هر روز و به مدت چندین هفته انجام دهید.

    آلوئه ورا خواص مرطوب کنندگی دارد که به تغذیه فولیکول های مو کمک کرده و به رشد سریع و پرپشت شدن ابرو کمک می کند.

    ژل آلوئه ورا را از آن خارج کنید. ژل را بر روی ابروی خود ماساژ داده و اجازه دهید ۳۰ دقیقه باقی بماند. سپس آن را با آب گرم بشویید.

    شما همچنین می توانید از مخلوط عسل و آلوئه ورا یا روغن نارگیل و ژل آلوئه ورا نیز برای پرپشت شدن ابرو استفاده کنید. این مخلوط ها نیز مانند روش بالا استفاده شود. این روند را هر روز و به مدت چندین هفته تا مشاهده نتیجه ادامه دهید.

    شیر حاوی پروتئین و مواد مغذی است که می تواند مو را از ریشه خارج کند و به رشد ابرو کمک کند.

    پنبه را به شیر آغشته کرده و بر روی ابروها مالش دهید. پس از خشک شدن آن را با آب ولرم بشویید. این روش می تواند تا زمانی که نتیجه مورد نظر حاصل شود، ادامه پیدا کند.

    تخم مرغ منبع خوبی از پروتئین است و از آنجایی که موی ابروها از کراتین(نوعی پروتئین)  تشکیل می شود، زرده تخم مرغ می تواند به پرپشت شدن ابرو کمک کند.

    زرده را از سفیده جدا کرده و زرده را بزنید تا بافت یکدستی به دست بیاید. پنبه را به زرده آغشته کرده و روی ابروها بمالید و بگذارید ۲۰ دقیقه بر روی ابروها بماند. برای تقویت ابرو از این ماده دو بار در هفته می توانید استفاده کنید.

    ویتامین E علاوه بر اینکه بدن شما را سالم نگه می دارد، می تواند به پرپشت شدن ابروهایتان نیز کمک کند.

  • عکس لاری افغان
  • کپسول ویتامین E را برش دهید. قسمت روغنی آن را دو بار در روز به ابروهای خود بمالید.

    چگونه موی سر را با روش های طبیعی، تقویت کنیم؟ برای دیدن پاسخ سوال بر روی لینک زیر کلیک کنید.

    تقویت طبیعی مو

     

    در پایان در نظر داشته باشید، تمام توصیه های دارویی و یا طبیعی ذکر شده در مقاله فوق در تمام افراد موثر نیست و یا ممکن است در بعضی از افراد با حساسیت های پوستی، ایجاد واکنش یا عارضه نماید، به همین منظور خواهشمند است حتما جهت درمان تحت نظر پزشک باشید، جهت مشاوره حضوری رایگان با پزشک با شماره های ذکر شده در پایان همین مقاله تماس حاصل فرمایید.

     


    ایا روغن زیتون برای ابرو خوب است




    .

    .

    .

    ولنجک ، خیابان سیزدهم، خیابان ساسان شمالی ، طبقه فوقانی دی مارکت، پلاک ۳۳، واحد ۲۱

    ۰۲۱۲۶۸۰۶۵۹۵ ☎

    ۰۲۱۲۶۸۰۶۰۴۵ ☎

    ۰۲۱۲۶۸۰۶۰۴۹ ☎

    ۰۲۱۲۶۸۰۶۰۵۷ ☎

    پست قبلی

    خداحافظی با پیری زودرس با مزوتراپی صورت

    پست بعدی

    از بین بردن چروک زیر چشم با ۹ ماده طبیعی

    از بین بردن پف زیر چشم

    کدام روش پیوند ابرو بهتر است؟

    درمان جایگزینی هورمونی برای ریزش مو زنان یائسه

    معجزه ای بنام لیفت صورت با نخ آپتوس

    نوشته های تازه


    پاسخ سوالات مهم درباره کرونا


    ⛔مصرف رانیتیدین ممنوع!

    راهنمای پیشگیری و کنترل کرونا ویروس (مخصوص مراکز بهداشتی-درمانی)


    حقایقی عجیب درباره ویروس کرونا


    وظایف و حقوق کادر درمان کرونا ویروس

    آدرس مطب : تهران، ولنجک، خیابان ساسان، بین سیزدهم و پانزدهم
    پلاک 33،واحد 21

    شماره تماس مطب: ‎۰۲۱۲۶۸۰۶۵۹۵- ‎۰۲۱۲۶۸۰۶۰۴۵ – ‎۰۲۱۲۶۸۰۶۰۴۹ – ۰۲۱۲۶۸۰۶۰۵۷

    آخرین مطالب


    تزریق ژل لب مدل روسی


    راه های جلوگیری از ابتلا به کرونا ویروس

    با بوتاکس پیشانی چین و چروک ها را رفع کنید!

    Welcome, Login to your account.

    Recover your password.

    A password will be e-mailed to you.

    دکتر گیتا مجیدزاده –

    ابروهای پرپشت و زیبا یکی از معیار های زیبایی در صورت است که متقاضیان زیادی دارد. اما ریزش ابرو به هر دلیلی می تواند این زیبایی را از شما بگیرد.

    زمانی که ابروهای پرپشت و خوش حالت داشته باشید، جذابیت شما چند برابر می شود. اما داشتن ابروهای توخالی و کم پشت می تواند چهره ی شما را کسل کننده و مسن تر نشان دهد. اما جای نگرانی نیست چون راه های زیادی برای پرپشت شدن ابرو وجود دارد.

    فهرست موضوعات

    ریزش ابرو می تواند به دلایل مختلفی اتفاق بیافتد که بالا رفتن سن یکی از آن هاست. از دلایل دیگر می توان به استفاده از لوازم آرایش کم کیفیت، وکس صورت، بند انداختن و اصلاح بیش از حد ابرو اشاره کرد.ایا روغن زیتون برای ابرو خوب است

    برخی از بیماری ها نیز می توانند منجر به ریزش ابروها شوند که عبارتند از:

    افرادی که مبتلا به سرطان هستند و شیمی درمانی انجام می دهند نیز ممکن است ابروهای خود را از دست بدهند.

    اما جای نگرانی نیست در ادامه راهکارهای طبیعی آمده است که می تواند به رشد سریع ابروهای شما کمک کند.

    لیمو از زمان قدیم به عنوان یک ماده طبیعی برای پرپشت شدن ابرو مورد استفاده قرار می گرفته است. از آنجا که لیمو به طور طبیعی سرشار  از ویتامین C و B، اسید فولیک و بسیاری از مواد مغذی دیگر است،می تواند روند رشد ابرو را سرعت بخشد.

    تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که لیمو را برش دهید و روی ابروهای خود بمالید. آب لیمو باید ۱۵ تا ۲۰ دقیقه روی ابروهای شما باقی بماند، سپس با آب ولرم شسته شود.

    راه حل دیگر این است که تکه های لیمو را در یک چهارم فنجان روغن نارگیل قرار دهید. این روش نیاز به زمان و حوصله بیشتری دارد و باید حداقل ۱۵ روز قبل از مصرف در جای خنک قرار داده شود. بعد از آماده شدن، تکه ای پنبه را به محلول آغشته کرده و سپس بر روی ابرو بمالید. سپس صبح بعد از بیدار شدن آن را بشویید.

    نکته: زمانی که از لیمو برای پرپشت شدن ابرو استفاده می کنید تا ۲ ساعت بعد در معرض نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید، زیرا می تواند ابروهای شما را روشن تر کند.

    روغن کرچک یک درمان عالی برای رشد سریع ابرو و پرپشت شدن آن می باشد. روغن کرچک حاوی ویتامین ها، پروتئین ها، آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب است که با تغذیه فولیکول های مو و ابرو به رشد سریع آن کمک می کند.

    روغن کرچک همچنین در برابر میکروارگانیسم ها که مانع رشد ابرو می شوند نیز مقاومت می کند.

    برای پرپشت شدن ابرو با روغن کرچک، پنبه را به روغن آغشته کرده و به ابروها بمالید. سپس به مدت چند دقیقه ماساژ دهید. روغن می تواند به مدت ۳۰ دقیقه و یا کل طول شب روی ابروها باقی بماند. سپس با آب ولرم و مایع شستشو شسته شود. برای تقویت ابرو مصرف روغن کرچک باید هر روز و به مدت چندین هفته تا مشاهده نتیجه ادامه داشته باشد.

    نکته: در صورت مشاهده حساسیت پوستی مصرف روغن کرچک متوقف شود.

    رژیم غذایی سالم نه تنها مواد مغذی را به بدن شما می رساند بلکه می تواند ابروهای شما را نیز زیباتر و پرپشت تر کند.

    شما باید غذاهایی مصرف کنید که شامل مواد مغذی زیر باشند:

    شما همچنین می توانید از مکمل های مولتی ویتامین هم برای دریافت این ویتامین ها استفاده کنید.

    روغن زیتون سرشار از ویتامین e است که می تواند به صورت مستقیم بر روی ابروها قرار گیرد. استفاده از روغن زیتون ابروهای شما را تیره تر نیز می کند.

    روغن زیتون گرم شده را قبل از خواب روی ابروهای خود بمالید و صبح روز بعد با آب ولرم شستشو دهید.

    برای پرپشت شدن ابرو شما همچنین می توانید چند قطره از عسل طبیعی را با یک قاشق چای خوری روغن زیتون مخلوط کنید و روی ابروها قرار دهید. این محلول را به مدت ۳۰ دقیقه بر روی ابروها قرار داده و سپس بشویید. برای گرفتن بهترین نتیجه هر روز این کار را انجام دهید.

    روغن نارگیل حاوی پروتئین و مواد مغذی فراوانی است که می تواند به تقویت ابرو کمک کند. این روغن نیز ابروهای شما را تیره تر می کند.

    برای استفاده از این روغن آن را گرم کرده و بر روی ابروهای خود ماساژ دهید تا گردش خون در این ناحیه بیشتر شود. صبح بعد از بیدار شدن با آب ولرم ابروها را بشویید.

    دانه شنبلیله غنی از پروتئین، لسیتین و اسید نیکوتینیک است که به رشد مو کمک می کند.

    ۵ ساعت قبل از مصرف دانه ها را بخیسانید. سپس دانه ها را له کرده تا یکدست شوند. مقداری روغن نارگیل یا بادام به آن اضافه کنید و محلول را قبل از خواب بر روی ابروها بمالید. صبح بعد از بیدار شدن آن را با آب ولرم بشویید. برای دستیابی به بهترین نتیجه دو تا سه بار در هفته به مدت ۲ ماه از این محلول استفاده شود.

    آب پیاز سرشاز از سولفور است که به تولید بافت های کلاژن که برای پرپشت شدن ابرو ضروری است، کمک می کند. همچنین آب پیاز فولیکول های مو را نیز تقویت می کند.ایا روغن زیتون برای ابرو خوب است

    آب پیاز را بگیرید. سپس آن را بر روی ابرو بمالید. به مدت ۵ دقیقه ابروها را با آن ماساژ دهید و اجازه دهید تا خودش خشک شود. بعد از خشک شدن صورت را با آب سرد و پاک کننده صورت بشویید. این کار را هر روز و به مدت چندین هفته انجام دهید.

    آلوئه ورا خواص مرطوب کنندگی دارد که به تغذیه فولیکول های مو کمک کرده و به رشد سریع و پرپشت شدن ابرو کمک می کند.

    ژل آلوئه ورا را از آن خارج کنید. ژل را بر روی ابروی خود ماساژ داده و اجازه دهید ۳۰ دقیقه باقی بماند. سپس آن را با آب گرم بشویید.

    شما همچنین می توانید از مخلوط عسل و آلوئه ورا یا روغن نارگیل و ژل آلوئه ورا نیز برای پرپشت شدن ابرو استفاده کنید. این مخلوط ها نیز مانند روش بالا استفاده شود. این روند را هر روز و به مدت چندین هفته تا مشاهده نتیجه ادامه دهید.

    شیر حاوی پروتئین و مواد مغذی است که می تواند مو را از ریشه خارج کند و به رشد ابرو کمک کند.

    پنبه را به شیر آغشته کرده و بر روی ابروها مالش دهید. پس از خشک شدن آن را با آب ولرم بشویید. این روش می تواند تا زمانی که نتیجه مورد نظر حاصل شود، ادامه پیدا کند.

    تخم مرغ منبع خوبی از پروتئین است و از آنجایی که موی ابروها از کراتین(نوعی پروتئین)  تشکیل می شود، زرده تخم مرغ می تواند به پرپشت شدن ابرو کمک کند.

    زرده را از سفیده جدا کرده و زرده را بزنید تا بافت یکدستی به دست بیاید. پنبه را به زرده آغشته کرده و روی ابروها بمالید و بگذارید ۲۰ دقیقه بر روی ابروها بماند. برای تقویت ابرو از این ماده دو بار در هفته می توانید استفاده کنید.

    ویتامین E علاوه بر اینکه بدن شما را سالم نگه می دارد، می تواند به پرپشت شدن ابروهایتان نیز کمک کند.

  • بخور بابونه برای پوست نی نی سایت
  • کپسول ویتامین E را برش دهید. قسمت روغنی آن را دو بار در روز به ابروهای خود بمالید.

    چگونه موی سر را با روش های طبیعی، تقویت کنیم؟ برای دیدن پاسخ سوال بر روی لینک زیر کلیک کنید.

    تقویت طبیعی مو

     

    در پایان در نظر داشته باشید، تمام توصیه های دارویی و یا طبیعی ذکر شده در مقاله فوق در تمام افراد موثر نیست و یا ممکن است در بعضی از افراد با حساسیت های پوستی، ایجاد واکنش یا عارضه نماید، به همین منظور خواهشمند است حتما جهت درمان تحت نظر پزشک باشید، جهت مشاوره حضوری رایگان با پزشک با شماره های ذکر شده در پایان همین مقاله تماس حاصل فرمایید.

     


    ایا روغن زیتون برای ابرو خوب است




    .

    .

    .

    ولنجک ، خیابان سیزدهم، خیابان ساسان شمالی ، طبقه فوقانی دی مارکت، پلاک ۳۳، واحد ۲۱

    ۰۲۱۲۶۸۰۶۵۹۵ ☎

    ۰۲۱۲۶۸۰۶۰۴۵ ☎

    ۰۲۱۲۶۸۰۶۰۴۹ ☎

    ۰۲۱۲۶۸۰۶۰۵۷ ☎

    پست قبلی

    خداحافظی با پیری زودرس با مزوتراپی صورت

    پست بعدی

    از بین بردن چروک زیر چشم با ۹ ماده طبیعی

    از بین بردن پف زیر چشم

    کدام روش پیوند ابرو بهتر است؟

    درمان جایگزینی هورمونی برای ریزش مو زنان یائسه

    معجزه ای بنام لیفت صورت با نخ آپتوس

    نوشته های تازه


    پاسخ سوالات مهم درباره کرونا


    ⛔مصرف رانیتیدین ممنوع!

    راهنمای پیشگیری و کنترل کرونا ویروس (مخصوص مراکز بهداشتی-درمانی)


    حقایقی عجیب درباره ویروس کرونا


    وظایف و حقوق کادر درمان کرونا ویروس

    آدرس مطب : تهران، ولنجک، خیابان ساسان، بین سیزدهم و پانزدهم
    پلاک 33،واحد 21

    شماره تماس مطب: ‎۰۲۱۲۶۸۰۶۵۹۵- ‎۰۲۱۲۶۸۰۶۰۴۵ – ‎۰۲۱۲۶۸۰۶۰۴۹ – ۰۲۱۲۶۸۰۶۰۵۷

    آخرین مطالب


    تزریق ژل لب مدل روسی


    راه های جلوگیری از ابتلا به کرونا ویروس

    با بوتاکس پیشانی چین و چروک ها را رفع کنید!

    Welcome, Login to your account.

    Recover your password.

    A password will be e-mailed to you.

    دکتر گیتا مجیدزاده –

    ابروهای پرپشت و زیبا یکی از معیار های زیبایی در صورت است که متقاضیان زیادی دارد. اما ریزش ابرو به هر دلیلی می تواند این زیبایی را از شما بگیرد.

    زمانی که ابروهای پرپشت و خوش حالت داشته باشید، جذابیت شما چند برابر می شود. اما داشتن ابروهای توخالی و کم پشت می تواند چهره ی شما را کسل کننده و مسن تر نشان دهد. اما جای نگرانی نیست چون راه های زیادی برای پرپشت شدن ابرو وجود دارد.

    فهرست موضوعات

    ریزش ابرو می تواند به دلایل مختلفی اتفاق بیافتد که بالا رفتن سن یکی از آن هاست. از دلایل دیگر می توان به استفاده از لوازم آرایش کم کیفیت، وکس صورت، بند انداختن و اصلاح بیش از حد ابرو اشاره کرد.ایا روغن زیتون برای ابرو خوب است

    برخی از بیماری ها نیز می توانند منجر به ریزش ابروها شوند که عبارتند از:

    افرادی که مبتلا به سرطان هستند و شیمی درمانی انجام می دهند نیز ممکن است ابروهای خود را از دست بدهند.

    اما جای نگرانی نیست در ادامه راهکارهای طبیعی آمده است که می تواند به رشد سریع ابروهای شما کمک کند.

    لیمو از زمان قدیم به عنوان یک ماده طبیعی برای پرپشت شدن ابرو مورد استفاده قرار می گرفته است. از آنجا که لیمو به طور طبیعی سرشار  از ویتامین C و B، اسید فولیک و بسیاری از مواد مغذی دیگر است،می تواند روند رشد ابرو را سرعت بخشد.

    تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که لیمو را برش دهید و روی ابروهای خود بمالید. آب لیمو باید ۱۵ تا ۲۰ دقیقه روی ابروهای شما باقی بماند، سپس با آب ولرم شسته شود.

    راه حل دیگر این است که تکه های لیمو را در یک چهارم فنجان روغن نارگیل قرار دهید. این روش نیاز به زمان و حوصله بیشتری دارد و باید حداقل ۱۵ روز قبل از مصرف در جای خنک قرار داده شود. بعد از آماده شدن، تکه ای پنبه را به محلول آغشته کرده و سپس بر روی ابرو بمالید. سپس صبح بعد از بیدار شدن آن را بشویید.

    نکته: زمانی که از لیمو برای پرپشت شدن ابرو استفاده می کنید تا ۲ ساعت بعد در معرض نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید، زیرا می تواند ابروهای شما را روشن تر کند.

    روغن کرچک یک درمان عالی برای رشد سریع ابرو و پرپشت شدن آن می باشد. روغن کرچک حاوی ویتامین ها، پروتئین ها، آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب است که با تغذیه فولیکول های مو و ابرو به رشد سریع آن کمک می کند.

    روغن کرچک همچنین در برابر میکروارگانیسم ها که مانع رشد ابرو می شوند نیز مقاومت می کند.

    برای پرپشت شدن ابرو با روغن کرچک، پنبه را به روغن آغشته کرده و به ابروها بمالید. سپس به مدت چند دقیقه ماساژ دهید. روغن می تواند به مدت ۳۰ دقیقه و یا کل طول شب روی ابروها باقی بماند. سپس با آب ولرم و مایع شستشو شسته شود. برای تقویت ابرو مصرف روغن کرچک باید هر روز و به مدت چندین هفته تا مشاهده نتیجه ادامه داشته باشد.

    نکته: در صورت مشاهده حساسیت پوستی مصرف روغن کرچک متوقف شود.

    رژیم غذایی سالم نه تنها مواد مغذی را به بدن شما می رساند بلکه می تواند ابروهای شما را نیز زیباتر و پرپشت تر کند.

    شما باید غذاهایی مصرف کنید که شامل مواد مغذی زیر باشند:

    شما همچنین می توانید از مکمل های مولتی ویتامین هم برای دریافت این ویتامین ها استفاده کنید.

    روغن زیتون سرشار از ویتامین e است که می تواند به صورت مستقیم بر روی ابروها قرار گیرد. استفاده از روغن زیتون ابروهای شما را تیره تر نیز می کند.

    روغن زیتون گرم شده را قبل از خواب روی ابروهای خود بمالید و صبح روز بعد با آب ولرم شستشو دهید.

    برای پرپشت شدن ابرو شما همچنین می توانید چند قطره از عسل طبیعی را با یک قاشق چای خوری روغن زیتون مخلوط کنید و روی ابروها قرار دهید. این محلول را به مدت ۳۰ دقیقه بر روی ابروها قرار داده و سپس بشویید. برای گرفتن بهترین نتیجه هر روز این کار را انجام دهید.

    روغن نارگیل حاوی پروتئین و مواد مغذی فراوانی است که می تواند به تقویت ابرو کمک کند. این روغن نیز ابروهای شما را تیره تر می کند.

    برای استفاده از این روغن آن را گرم کرده و بر روی ابروهای خود ماساژ دهید تا گردش خون در این ناحیه بیشتر شود. صبح بعد از بیدار شدن با آب ولرم ابروها را بشویید.

    دانه شنبلیله غنی از پروتئین، لسیتین و اسید نیکوتینیک است که به رشد مو کمک می کند.

    ۵ ساعت قبل از مصرف دانه ها را بخیسانید. سپس دانه ها را له کرده تا یکدست شوند. مقداری روغن نارگیل یا بادام به آن اضافه کنید و محلول را قبل از خواب بر روی ابروها بمالید. صبح بعد از بیدار شدن آن را با آب ولرم بشویید. برای دستیابی به بهترین نتیجه دو تا سه بار در هفته به مدت ۲ ماه از این محلول استفاده شود.

    آب پیاز سرشاز از سولفور است که به تولید بافت های کلاژن که برای پرپشت شدن ابرو ضروری است، کمک می کند. همچنین آب پیاز فولیکول های مو را نیز تقویت می کند.ایا روغن زیتون برای ابرو خوب است

    آب پیاز را بگیرید. سپس آن را بر روی ابرو بمالید. به مدت ۵ دقیقه ابروها را با آن ماساژ دهید و اجازه دهید تا خودش خشک شود. بعد از خشک شدن صورت را با آب سرد و پاک کننده صورت بشویید. این کار را هر روز و به مدت چندین هفته انجام دهید.

    آلوئه ورا خواص مرطوب کنندگی دارد که به تغذیه فولیکول های مو کمک کرده و به رشد سریع و پرپشت شدن ابرو کمک می کند.

    ژل آلوئه ورا را از آن خارج کنید. ژل را بر روی ابروی خود ماساژ داده و اجازه دهید ۳۰ دقیقه باقی بماند. سپس آن را با آب گرم بشویید.

    شما همچنین می توانید از مخلوط عسل و آلوئه ورا یا روغن نارگیل و ژل آلوئه ورا نیز برای پرپشت شدن ابرو استفاده کنید. این مخلوط ها نیز مانند روش بالا استفاده شود. این روند را هر روز و به مدت چندین هفته تا مشاهده نتیجه ادامه دهید.

    شیر حاوی پروتئین و مواد مغذی است که می تواند مو را از ریشه خارج کند و به رشد ابرو کمک کند.

    پنبه را به شیر آغشته کرده و بر روی ابروها مالش دهید. پس از خشک شدن آن را با آب ولرم بشویید. این روش می تواند تا زمانی که نتیجه مورد نظر حاصل شود، ادامه پیدا کند.

    تخم مرغ منبع خوبی از پروتئین است و از آنجایی که موی ابروها از کراتین(نوعی پروتئین)  تشکیل می شود، زرده تخم مرغ می تواند به پرپشت شدن ابرو کمک کند.

    زرده را از سفیده جدا کرده و زرده را بزنید تا بافت یکدستی به دست بیاید. پنبه را به زرده آغشته کرده و روی ابروها بمالید و بگذارید ۲۰ دقیقه بر روی ابروها بماند. برای تقویت ابرو از این ماده دو بار در هفته می توانید استفاده کنید.

    ویتامین E علاوه بر اینکه بدن شما را سالم نگه می دارد، می تواند به پرپشت شدن ابروهایتان نیز کمک کند.

  • طرز تهیه لازانیا با گوشت چرخ کرده ساده
  • کپسول ویتامین E را برش دهید. قسمت روغنی آن را دو بار در روز به ابروهای خود بمالید.

    چگونه موی سر را با روش های طبیعی، تقویت کنیم؟ برای دیدن پاسخ سوال بر روی لینک زیر کلیک کنید.

    تقویت طبیعی مو

     

    در پایان در نظر داشته باشید، تمام توصیه های دارویی و یا طبیعی ذکر شده در مقاله فوق در تمام افراد موثر نیست و یا ممکن است در بعضی از افراد با حساسیت های پوستی، ایجاد واکنش یا عارضه نماید، به همین منظور خواهشمند است حتما جهت درمان تحت نظر پزشک باشید، جهت مشاوره حضوری رایگان با پزشک با شماره های ذکر شده در پایان همین مقاله تماس حاصل فرمایید.

     


    ایا روغن زیتون برای ابرو خوب است




    .

    .

    .

    ولنجک ، خیابان سیزدهم، خیابان ساسان شمالی ، طبقه فوقانی دی مارکت، پلاک ۳۳، واحد ۲۱

    ۰۲۱۲۶۸۰۶۵۹۵ ☎

    ۰۲۱۲۶۸۰۶۰۴۵ ☎

    ۰۲۱۲۶۸۰۶۰۴۹ ☎

    ۰۲۱۲۶۸۰۶۰۵۷ ☎

    پست قبلی

    خداحافظی با پیری زودرس با مزوتراپی صورت

    پست بعدی

    از بین بردن چروک زیر چشم با ۹ ماده طبیعی

    از بین بردن پف زیر چشم

    کدام روش پیوند ابرو بهتر است؟

    درمان جایگزینی هورمونی برای ریزش مو زنان یائسه

    معجزه ای بنام لیفت صورت با نخ آپتوس

    نوشته های تازه


    پاسخ سوالات مهم درباره کرونا


    ⛔مصرف رانیتیدین ممنوع!

    راهنمای پیشگیری و کنترل کرونا ویروس (مخصوص مراکز بهداشتی-درمانی)


    حقایقی عجیب درباره ویروس کرونا


    وظایف و حقوق کادر درمان کرونا ویروس

    آدرس مطب : تهران، ولنجک، خیابان ساسان، بین سیزدهم و پانزدهم
    پلاک 33،واحد 21

    شماره تماس مطب: ‎۰۲۱۲۶۸۰۶۵۹۵- ‎۰۲۱۲۶۸۰۶۰۴۵ – ‎۰۲۱۲۶۸۰۶۰۴۹ – ۰۲۱۲۶۸۰۶۰۵۷

    آخرین مطالب


    تزریق ژل لب مدل روسی


    راه های جلوگیری از ابتلا به کرونا ویروس

    با بوتاکس پیشانی چین و چروک ها را رفع کنید!

    Welcome, Login to your account.

    Recover your password.

    A password will be e-mailed to you.

    از آنجایی که ابروها در زیبایی صورت بی تاثیر نیست و فرم ابروها نیز به چشم ها شکل می دهد بنابر این کم پشت یا خالی بودن ابروها می تواند مشکل ساز شود. بنابر این دانستن علت این کم پشتی و راههای درمان آن با نسخه های خانگی و گیاهی پرپشت کننده ابرو در این بخش از سلامت پوست و موی نمناک مفید فایده خواهد بود.

    اولین درمان خانگی در این لیست نکاتی در مورد نحوه رشد ابروهای ضخیم به طور طبیعی است. یکی از بهترین راههای حفظ ابروها در حال رشد خودداری از استفاده از موچین تا زمانی که ضخامت مورد نظر را به دست آورید.

    شما فقط میخواهید موهایی را که خارج از ابروهایتان رشد می کنند بیرون بکشید، اما ممکن است به طور تصادفی ابروهای اصلی خود را بیرون بکشید. 6-8 هفته طول خواهد کشید تا ابروها رشد کنند، پس صبور باشید!

    ایا روغن زیتون برای ابرو خوب است

    باید در این لیست از نکات در مورد چگونگی رشد ابروهای ضخیم به طور طبیعی نام برد حذف سلول های مرده، همیشه یک گام بسیار مهم در روند مراقبت از پوست است. همانطور که با فرایند مراقبت از ابرو، به طور منظم خلاص شدن از سلول های مرده مهم ترین گام است، و ابروها سریعتر رشد می کنند.

    سلول های مرده پوست، میتوانند خشکی بر روی پوست ابرو ایجاد کنند. علاوه بر این، آنها می توانند یک لایه سخت پوست ایجاد کنند این باعث می شود که ابروهای جدید برای پرورش رشد دشواری داشته باشند.

    شما می توانید به طور کامل از محصولات مورد استفاده برای حذف سلول های مرده پوست صورت استفاده کنید، یا این کار را فقط برای ابرو انجام دهید. با این حال، بهتر است از یک اسفنج یا برس نرم برای انجام این کار استفاده کنید.

    با استفاده از یک اسفنج یا برس نرم ،به آرامی بر روی ابروها مالش دهید ، شما می توانید این کار را هر 2 روز انجام دهید، تا بهترین نتایج را بدست آورید. اگر شما نمی خواهید ابروهایتان به سرعت ریزش داشته باشد، از موچین استفاده نکنید.

    این درمان یکی از راهنمایی های کمی متداول تر در مورد نحوه رشد ابروهای ضخیم به طور طبیعی است ، اگر رژیم غذایی شما فاقد ویتامین ها و مواد مغذی باشد، همانطور که بدن شما نیاز دارد سالم باشد، این می تواند ابروها را نیز در بر بگیرد.

    برای داشتن بدن سالم، شما نیاز به یک رژیم مغذی دارید برای داشتن ابروهای ضخیم نیز، بدن شما نیاز به مواد مغذی دارد که مکمل ها می تواند این کار را انجام دهند. برخی از مواد مغذی مورد نیاز برای تقویت بدن شما برای تحریک رشد ابرو می باشد،که از این قرارند:

    ویتامینهای گروه ب:

    یک گروه از ویتامین ها که می توانند در آب حل شوند و نقش مهمی در متابولیسم بدن دارند علاوه بر این، این گروه از ویتامین ها همچنین به تقویت ابرو کمک می کنند. شما می توانید آنها را در برخی از غذاها مانند :گوشت خوک، مارچوبه، غلات، موز، شاه بلوط، ذرت، سیب زمینی و سویا پیدا کنید همچنین می توانید مکمل های ویتامین B را با استفاده از بیوتین برای تحریک ابرو خود مصرف نمایید.

    اسیدهای چرب امگا 3:

    همه چربی ها برای بدن مضر نیستند. به طور خاص، اسیدهای چرب امگا 3 یکی از سالمترین چربیها هستند با این حال، شما نیاز به اضافه کردن مکمل غذایی امگا 3 دارید، زیرا بدن شما نمی تواند این اسید راتولید کند. برای انجام این کار، برخی از غذاها مانند ماهی آزاد، ماهی سالمون، ماهی تن، دانه کتان، گردو و سبزیجات سبز تیره مانند اسفناج میل کنید.

    پروتئین:

    پروتئین، ماده اساسی زندگی بخش هر سلول است که جزء بافت هایی است که بدن و همچنین بافت نرم بدن را ایجاد می کند و محافظت می کند. پروتئین، رشد مو و ابرو را تحریک می کند. پروتئین، در برخی از غذاها مانند؛ گوشت، شیر، تخم مرغ، سبزیجات سبز، توفو و غلات موجود است.

    روی:

    با پیشرفت علم مدرن، بسیاری از مطالعات ارزشمند نشان داده اند که روی ،نقش مهمی در تحریک رشد ابرو دارد برخی از غذاهای غنی از روی، شامل؛ مرغ، گوشت قرمز، ماهی قزل آلا، شیر، ماست و کدو تنبل می باشد. علاوه بر اضافه کردن این غذاها به رژیم منظم غذایی خود، شما همچنین باید هر روز به اندازه کافی آب بنوشید.

    آب بسیار مهم است این کمک می کند تا پوست را تسکین دهید، در حالی که باعث افزایش متابولیسم بدن نیز می شود. همچنین باعث می شود بدن به راحتی مواد مغذی مورد نیاز برای تحریک رشد ابرو را جذب کند.

    درمان بعدی در این لیست، استفاده از روغن کرچک است بسیاری از مردم ،اغلب روغن کرچک را برای تحریک رشد مو و مژه استفاده نمی کنند شما می توانید این کار را با ابروهای خود انجام دهید. روغن کرچک از بذر کاستور استخراج می شود و این به عنوان “روغن معجزه گر” شناخته می شود.

    از زمان های قدیم، یونانیان و مصریان آورده اند که چگونه از روغن کرچک برای مقاصد مختلف استفاده می شود، مانند روشنایی چراغ های نفت، ملین ها و درمان های زیبایی. در واقع، روغن کرچک اغلب در لیست مواد تشکیل دهنده رژ لب، لوسیون و ریمل مژه و ابرو است. این روغن سنتی ،باعث افزایش رشد ابرو می شود به همین دلیل ساده است:

    روغن کرچک سطح رطوبت بالا را فراهم می کند که باعث می شود موها سالم و نرم شوند در نتیجه، ابرو ضخیم تر و بلندتر می شود.

    علاوه بر این، روغن کرچک به لایه های عمیق تر پوست نفوذ کرده و باعث افزودن مواد مغذی به ریشه های مو میشود چون هیچ سیلیکون، الکل و افزودنی های شیمیایی در این روغن طبیعی وجود ندارد، می توان آن را برای منطقه دور چشم استفاده کرد. اگر از روغن کرچک استفاده میکنید احساس سوزش یا آلرژی ایجاد نمی شود برای اعمال این درمان نوک، لطفا این مراحل زیر را دنبال کنید:

    روش 1. فقط روغن نارگیل :

    روش 2. روغن نارگیل و آب لیمو:

    روش 1. فقط روغن زیتون:

    ایا روغن زیتون برای ابرو خوب است

    روش 2. روغن زیتون و عسل:

    برای استفاده از وازلین در جهت رشد ابروهای ضخیم، می توانید از یکی از این روش ها زیر استفاده کنید:

    روش 1. فقط وازلین:

    روش 2. وازلین و روغن نارگیل:

    روش 3. وازلین و روغن زیتون:

    مخلوط وازلین و روغن زیتون را به یک مخلوط غلیظ تبدیل کنید، پس از تمیز کردن پوست موقع خواب، از یک تکه پنبه برای مالیدن از این مخلوط به ابرو استفاده کنید ،این مخلوط را روی ابروهای خود بگذارید و آن را صبح روز بعد با آب گرم بشویید.

    پیاده سازی این روش نیز هر شب قبل از رفتن به رختخواب تا زمانی که نتایجی را که می خواهید دریافت کنید، الزامی است.

    برای استفاده از زرده تخم مرغ برای رشد ابروهای ضخیم، می توانید از یکی از این روش های زیر استفاده کنید:

    روش 1. فقط زرده تخم مرغ:

  • علت لرزش دست چپ چيست
  • روش 2. زرده تخم مرغ و آب لیمو:

    روش 3. تخم مرغ و روغن زیتون:

    روش 1. فقط آلوئه ورا:

    روش 2. آلوئه ورا و آب لیمو:

    روش 1. فقط ویتامین E:

    روش 2. ویتامین E و آب لیمو:

    روش 1. پیاز بنفش و عسل:

    روش2. پیاز بنفش و روغن زیتون:

    روش 3. پیاز بنفش و روغن نارگیل:

    ایا روغن زیتون برای ابرو خوب است

    درمان بعدی در این لیست نکاتی درباره نحوه رشد ابروهای ضخیم به طور طبیعی و استفاده از روغن درخت چای را بیان می کند.روغن درخت چای به طور معمول برای جلوگیری از ریزش مو و همچنین کمک به پاک کردن منافذ، در نتیجه تسریع رشد مو شناخته شده است.

    بنابراین، به طور مرتب استفاده از روغن درخت چای بر روی ابروها برای تقویت فولیکول های مو و همچنین کمک به رشد سریع ابرو یک انتخاب عالی است.

    پس از پاک کردن پوست در شب، از روغن درخت چای به ابرو بزنید این روغن طبیعی را بر روی ابروهایتان بگذارید وصبح با آب بشویید.این روش درمانی را هر شب قبل از رفتن به رختخواب انجام دهید تا ببینید چقدر موثر است قطعا این شما را ناامید نخواهد کرد.

    نکته: روغن های کاربردی مانند روغن درخت چای ،می توانند به علت غلظت بالا باعث واکنش های آلرژیک شوند. بنابراین، قبل از اعمال آن به طور مستقیم به پوست خود، یک تست انجام دهید.

    روش 1: سرم ابرو:

    روش 2: ماسک ابرو:

    به منظور کاهش ضخامت ابروها، از اسانس رزماری استفاده کنید.

    به شدت معتقدیم که استفاده از اسانس رزماری به طور مرتب باعث تقسیم سلولی و گردش خون، و در نتیجه منجر به رشد مو می شود این اسانس، از مدتها قبل برای مراقبت از مو استفاده شده است.

    گل های زیبا و برگهای ختمی در رشد ابروهای ضخیم در نظر گرفته می شود، ختمی یک گیاه در طب سنتی شناخته شده است و برای درمان ریزش مو و جلوگیری از سفیدی مو استفاده می شود.

    مواد مغذی آن شامل؛ ویتامین A، C، اسید آمینه و هیدروکسی اسیدها و غیره هستند که محرکهای خوبی برای رشد مو میباشند.

    مخلوطی متشکل از 2 قاشق غذاخوری روغن دانه کنجد ،با ½ قاشق سوپخوری آب لیمو5-6 قطره روغن رزماری تهیه کنید پس از خوب مخلوط کردن، پنبه ای را به آن آغشته و آنرا بر روی ابروهای خود قرار دهید و آن را بعد از 30 دقیقه بشویید. این عمل را دو بار در روز انجام دهید.

    روغن آفتابگردان، پس از فشار سرد دانه های آفتابگردان به دست می آید. در واقع، این دومین روغن پایه در لوازم آرایشی و مواد شوینده مو است. روغن آفتابگردان دارای اسیدهای چرب مونو و پلی سوزنی مانند:اسیدهای لینولئیک و اولئیک و مقادیر جزئی اسید استریک و پالمیتیک است ؛

    همچنین، حاوی توکوفرول ها و کاروتنوئید ها است.استفاده از روغن آفتابگردان می تواند مو را به طور طبیعی رشد دهد. این روغن ،به عنوان مرطوب کننده و تصفیه کننده مناسب عمل می کند. همچنین جلوگیری از ریزش مو، تغذیه مو و جلوگیری از آسیب مو را به عهده میگیرد.

    روغن گندم دارای اسیدهای چرب، مانند لینولئیک، الیاف، اسید پالمیتیک، رنگدانه های فلاونوئیدها، استرول ها، توکوفرول ها و زانتوفیل ها است. علاوه بر این، مقدار زیادی از ویتامین A، D، E موجود در این روغن و این ویتامین ها می تواند به راحتی توسط پوست سر و پوست انسان جذب شود.

    روغن جوانه گندم ممکن است برای ترمیم موهای خشک و خشکی پوست استفاده شود، تصور می شود که به توقف ریزش مو کمک می کند ،مگر اینکه از مصرف روغن منع شده باشید این امر در حفظ الاستیک و رشد مو کمک می کند.

    برگ های کاری دارای بتا کاروتن و پروتئین هستند ؛ در واقع، بتا کاروتن می تواند ریزش مو را از بین ببرد، در حالی که پروتئین باعث نازک شدن مو می شود. بنابراین، آنها در روند رشد مو پوست را تحریک میکنند.

    از سوی دیگر، برگ های کاری دارای اسید آمینه همراه با آنتی اکسیدان هستند ،که می توانند از پیشگیری از ریزش مو و تقویت فولیکول مو کمک کننده باشند ؛ این گیاه معطر همچنین یک منبع ویتامین B6، کلسیم C، فسفر، آهن، آمینو اسیدها، کربوهیدرات ها است. چنین مواد مغذی می تواند قدرت مو و بافت آن را به شیوه های طبیعی بهبود بخشد.

    آب لیمو، دارای طیف وسیعی از ویتامین ها است و دارای انواع مختلفی از هریک است بنابراین، تعجب آور نیست که آب لیمو می تواند برای تغذیه و ضخیم شدن ابرو استفاده شود با توجه به فراوانی اسید فولیک، ویتامین ها و مواد مغذی، آب لیمو یکی از موثر ترین و در دسترس ترین پاسخها در مورد چگونگی رشد ابروهای ضخیم است.

    نکته: پس از استفاده از آب لیمو، حدود 2 ساعت بعد از قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا رنگهای ابرو خودداری کنید.

    گاهی اوقات فولیکول های مو ،خود برای رشد بیشتر تلاش می کنند، اما برخی از انواع انسداد در منافذ پوست راه آنها را مسدود می کنند این زمانی است که روغن جوجوبا به کمک می رسد برای از بین بردن چنین موانعی، از روغن جوجوبا استفاده کنید.

    همراه ماساژ ،چند قطره ای از این روغن را بر روی ابروی خود قرار دهید، آن را به مدت یک شب نگه دارید در نتیجه، ابروهایی ضخیم تر و تیره تری برای همیشه خواهید داشت.

     

    نبض ما مرجع پزشکی و سلامت – دانستنیهای سلامت و مشاوره پزشکی

    ابروها نقش به سزایی در زیبایی صورت و به خصوص چشم‌های ما دارند. یک ابروی پهن و زیبا می تواند حالت چشمان را کاملا متفاوت نشان دهد. آیا رشد سریع ابرو و یا به عبارتی پرپشت شدن ابرو واقعاً‌ امکان پذیر است؟

    متاسفانه گاهی پیش می آید که ابروها حالت طبیعی خود را از دست می دهند و بعضی قسمت هایشان خالی می شود و به همین دلیل دیگر نمی توان آنگونه که زیباست آنها را حالت داد. اما راه هایی وجود دارد که می توان رشد ابرو و موها را تحریک کرد تا دوباره ابروهایی همانند گذشته داشت.

    در ویدیو زیر راهکارهای پرپشت شدن ابرو و رشد سریع ابرو را مشاهده خواهید کرد.ایا روغن زیتون برای ابرو خوب است

     

    در ابتدای کار در صورت مشاهده هر گونه ریزش غیر طبیعی بهتر است به پزشک مراجعه کنید. تفسیر آزمایش خون می تواند میزان آهن و کارکرد تیروئید شما را نشان دهد. چون مثلا کم کار شدن تیروئید می تواند باعث نازک شدن و ریزش مو، ابرو و مژه شود، همچنین آهن در فرآیند رساندن اکسیژن به سلول ها نقش دارد و اکسیژن از مواد مهمی است که به رشد ابرو و موها کمک می کند، در صورت تشخیص پزشک، خوردن غذاهای حاوی آهن یا قرص های آهن می تواند بسیار مفید باشد.

    افراد زیادی در دنیا هستند که چنین مشکلی را دارند. ممکن است موی ابروها به علل متعددی دچار ریزش شوند، علت مهمی که می تواند منجر به این مورد شود، نوعی خاصی از بیماری به نام آلوپسیاست که در این بیماری سیستم ایمنی بدن، فولیکول های مو را به عنوان باکتری می شناسد و در نتیجه رشد ابرو و موها کند شده و در آمدن دوباره آن ها می تواند بسیار مشکل باشد.

    شما هم به دنبال پاسخ این سوال هستید که چه چیزی باعث رشد سریع ابرو میشود و برای رشد ابرو چی خوبه؟

    اگر مایل هستید رشد سریع ابرو و موهای شما، سرعتی بیشتر از حالت عادی خود داشته باشد، استفاده از ترفندهای زیر می تواند به شما کمک کند.

    روغن آووکادو فرمولاسیون بسیار سبکی دارد و در نتیجه به راحتی جذب موها و پوست کف سر می شود. علاوه بر این ها این روغن می تواند آب و رطوبت را در خود نگه دارد و در نتیجه به آبرسانی و رشد موها هم کمک می کند.

    روغن زیتون مواد مغذی لازم برای رشد موها و پرپشت شدن ابرو را به پوست و مو می رساند. می توانید چند قطره روغن زیتون را به ابروهای خود بمالید و شروع به ماساژ دادن آن نقطه از پوست خود کنید. ماساژ دادن پوست سبب بهبود و تسریع در رسیدن مواد مغذی به پوست می شود.

    توصیه می شود که این کار را حداقل یک بار در روز و به مدت ۳۰ تا ۶۰ ثانیه بر روی پوست خود (مناطقی که رشد ابرو کم شده است) انجام دهید.

    آیا خواص روغن کرچک برای ابرو را می‌دانید؟ برای پرپشت شدن ابرو و مژه‌های زیبا، روغن کرچک گزینه ای بسیار عالی و موثر شناخته شده است.

    هر شب مقداری از این روغن را روی مژه  و ابروها بمالید و امیدوار باشید پس از مدتی کوتاه ضخیم تر شدن مژه ها و رشد ابرو و مژه جدید را مشاهده کنید. برای کسب نتیجه بهتر در این خصوص، می توانید از برس ریمل های قدیمی خود برای ابروها و مژه ها استفاده کنید.

    روغن بادام تلخ برای ابرو :‌ بی شک یکی از روغن های رایج و خوب برای چرب کردن موها در آقایان و لطیف کردن پوست های خشک در خانم ها، روغن بادام است که دسترسی به آن نیز راحت است.

    پروتئین های موجود در این روغن به بازسازی سطح پوست کمک می کنند و حالت انعطاف پذیری آن را بهبود می بخشند. اگر این روغن را با محصولات شوینده مخلوط کنید اثربخشی بیشتری خواهد داشت اما به تنهایی هم می تواند موها را درخشان، چرب و مقاوم کند. برای رشد موها بهتر است از روغن بادام تلخ و برای پوست از روغن بادام شیرین استفاده کنید.

    روغن نارگیل برای رشد ابرو موثر است و علاوه بر تغذیه پوست، به نرم نگه داشتن پوست نیز کمک زیادی می کند. برای استفاده از آن چند قطره از روغن نارگیل را به ابروهای خود بمالید و ماساژ دهید.

    روغن فندق از مواد طبیعی است که به ضخیم و پرپشت شدن ابروها کمک و به طور محسوسی از ریزش ابرو ها جلوگیری می‌کند.

    در طب سنتی معتقدند ماساژ دادن پوست سر با روغن رزماری برای جلوگیری از ریزش مو مفید است و پوست سر را سالم نگه می‌دارد. همچنین شاهد تولید انواع لوسیون از این گیاه دارویی برای تقویت ابرو و مژه نیز هستیم که در دراز مدت  علاوه بر پرپشت شدن ابرو دارای اثری فوق العاده نیز هست.

    پرپشت شدن ابرو با سیر امکان پذیر است و سیر به رشد ابروها کمک می کند، ولی با سوزش فراوان همراه است، روش استفاده از سیر خام برای رشد ابرو  به این صورت است که ، سیر را از وسط نصف کرده و کمی فشار دهید تا آب بیاندازد و بعد به موهای ابرویتان بمالیدو آن ها را شانه کنید و بگذارید به مدت چند ساعت بماند. بهترین راه حل پیشنهادی به خانم ها این است که یک عدد سیر را رنده نموده، آب آن را در جهت رویش ابرو روی ابروها قرار دهند. پس از آنکه سیر خشک شد با آب ولرم ابروها را در جهت رویش شستشو داده و حداقل روزی دوبار به این کار ادامه دهند.

    یکی دیگر از همان باورهای عجیب و غریب که در میان بانوان خیلی هم کم نیست، این است که از قرص‌های ضدبارداری به عنوان دارویی برای رشد سریع ابرو و درمان کم‌پشتی موهایشان استفاده می‌کنند. برخی از بانوان قرص‌های ضدبارداری را خرد کرده و به صورت پودر درمی‌آورند و از آن محلولی درست کرده و روی پوست سرشان می‌گذارند تا به رویش مجدد موهایشان که کم‌پشت شده‌اند، کمک کنند. این یک باور غلط درباره خواص قرص‌های ضدبارداری در سلامت و زیبایی موها است و این روش موجب رشد مجدد موها نمی‌شود.

    بهتر است خانم‌ها اثرات دقیق قرص‌های ضدبارداری و خواص آنها را از پزشک خود بپرسند و از استفاده‌های بی‌دلیل و بی‌فایده از این قرص‌ها در مقاصد دیگر خودداری کنند. گرچه قرص‌های ضدبارداری دارای ترکیبات هورمونی هستند ولی جذب پوستی این هورمون‌ها از طریق پوست سر آن‌قدر ناچیز است که به شمار نمی‌آید و از سوی دیگر موجب تقویت رشد موهای شما نمی‌شود.

    روغن درخت چای به دلیل خاصیت ضد قارچی و ضد باکتریایی خود شناخته شده است که می تواند به بازشدن منافذ پوست کمک کرده و رشد موها را تقویت کند. برای پرپشت شدن ابرو  ۲ قطره روغن درخت چای را در ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کرده و روی ابروهای خود بمالید. چند دقیقه ماساژ داده و یک شبه آن را بگذارید.ایا روغن زیتون برای ابرو خوب است

    روغن شترمرغ بسیار مرطوب کننده و نرم کننده کننده طبیعی پوست است و خاصیت جوانسازی دارد (نشان داده شده است که باعث کاهش عمق و طول خطوط ریز و چین و چروک می شود). همچنین این روغن پرچرب است و بسیار نافذ، کم حساسیت زا است. بنابراین برای پرپشت شدن ابروها ی خود توصیه می‌کنیم از این روغن استفاده کنید.

    اگر مژه هایتان در اثر ریمل زدن و یا  فرموژه و یا وسایل آرایشی دیگری آسیب دیده است باید  صبر کنید مجددا رشد کنند.

    این نکته را باید یاد آوری کنیم که  طول  مژه ژنتیکی است، راه های طبیعی خاصی برای تقویت مژه وجود دارد مثلا بیوتین به رشد  سریع و تقویت مو کمک میکند.ویتامین B کمپلکس که در برخی غذاها یافت میشود.این ویتامین محلول در آب است در ساردین، گردو، بادام، مخمر آبجو، موز و غلات سبوس دار یافت می شود. علاوه بر این، می توان آن را در زرده تخم مرغ یافت.

    گفته می شود که زیبایی واقعی چشم ها، به مژه های آن برمی گردد. داشتن مژه هایی بلند، تیره و زیبا باعث می شود، چشم ها جذاب تر به نظر برسند. به همین دلیل، خانم ها همیشه به دنبال لوازم آرایشی هستند که مژه های آنها را بلند تر و تیره  تر نشان دهد. از جمله لوازم آرایشی که خانم ها بسیار از آن استفاده می کنند، می توان از ریمل نام برد. روش های مصنوعی زیادی برای داشتن مژه هایی بلند و تیره وجود دارد اما بهتر است در این مورد به روش های طبیعی مراجعه کرده و از آنها استفاده کنیم.

    برای تقویت مژه ها میتوانید از انواع روغن های طبیعی مانند روغن زیتون، جوجوبا و کرچک حاوی ویتامین، مواد معدنی و عوامل بلندکننده مو استفاده کنید. به منظور انجام این کار، شما به یک برس ریمل تمیز نیاز دارید. برس ریمل را به روغن دلخواه خود، آغشته کرده و مانند ریمل زدن، آن را به مژه های خود بزنید.

    مژه های شما همیشه به هوای تازه نیاز دارند؛ بنابراین، به محض ورود به منزل، در اولین فرصت خط چشم و ریمل خود را پاک کنید. زمان استفاده از لوازم آرایش را تا آنجا که می توانید کوتاه کنید و هنگام شستشوی صورت و مژه ها از پاک شدن مواد آرایشی کاملا مطمئن گردید.

    امروزه بسیاری از مردم کاشت ابرو را امتحان می کنند، ما به 10 سوال مهم شما در مقاله زیر پاسخ داده ایم:کاشت ابرو

    شما می توانید سوالات خود را از طریق لینک پرسش از دکتر با پزشکان ما مطرح نمایید.

    ارتباط گلاب و زیبایی پوست

  • حکم دوبار پریود شدن در ماه رمضان
  • رفع سه سوته گودی و سیاهی زیر چشم با تزریق فیلر

    پنج نکته اساسی برای انتخاب لباس زنانه در مهمانی‌های دوستانه

    کدام گن لاغری بهتر است؟

    همه چیز درباره هاشور ابرو یا میکروبلیدینگ

    بوتاکس و کاربردهای بوتاکس در جوانسازی

    درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

    ایا روغن زیتون برای ابرو خوب است

    Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

    واقعا با این روشا تا یک هفته در میاد؟؟

    فقط خاکشیر با چندقطره اب

    سلام من صورتمو وکس کردم یک مقدار از سینه ابروم کنده شد به نظرتون در میاد الان یک هفته شد ولی در نیومد

    منم همین مشکل شمارو دارم خیلی ناراحتم دارم گریه میکنم😭😭😭😭

    سلام خسته نباشید
    مدتی هست که ابروهامو میکنم دکتر هم رفتم می‌خوام بدونم این روش ها واقعا موثره و ابرو تو یه هفته شروع به رشد مجدد می‌کنه آخه چیزی نمونده که مدرسه ها باز بشه و من ابروهام خالیه میشه کمک کنید

    سلام ببخشیدبااستفاده ازروغن میشه حالت ابرو روتغییرداد،درواقع منظورم اینه پشته ابروهام خالیه اگه پشتشون دربیادحالت ابروهام عوض میشه ،ابروهام ریزش نداشته ازهمان ابندابه اینصورت بوده

    روغن کرچک بزن

    سلام ببخشیدبااستفاده ازروغن میشه حالت ابرو روتغییرداد،درواقع منظورم اینه پشته ابروهام خالیه اگه پشتشون دربیادحالت ابروهام عوض میشه ،ابروهام ریزش نداشته ازهمان ابندابه اینصورت بوده

    به نظرتون باروغن میشه حالت ابروروتغییردادمنظورم اینه پشت ابروهام ازهمان ابتداخالی بوده اثری ازمونبوده بااستفاده ازروغن ایا رویش بوجودمیاد یانه

    ابروهای‌من‌پرنمیشودبه‌نظرشماچکارکنم

    از قرص های ب کمپرس و زینک استفاده کنید

    فقط خاکشیراسیاب کن بعد با چندقطره اب ک سفت بش .بزن ابروهات مثل چی درمیاد سر یک هفته الادوهفته

    سلام یعنی واقعاخاکشیرجواب داره

    ببخشید به نظر شما ابرویی که ۴ بار باموکن کنده وسریه چهارم با راههای طبیعی مثل وازلین یا روغن کنجددر میاد

    آیا ابرویی که ۴بارکنده شده درمی ایند

    آیا ابرویی که ۴بار کنده شده درمی آید یانه

    دکتر سلام

    زیبایی و جوانسازی به کمک فیلرها یا ژل ها+ فیلم (دکتر صمیمی)

    راه های مقابله با ابتلا به زگیل تناسلی +ویدئو


    زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

    برای چه بیماری هایی به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟


    عوارض و علل گذاشتن باطری قلب +ویدئو


    بوتاکس و کاربردهای بوتاکس در جوانسازی

    مطالب پیشنهادی


    درمان پیچ خوردگی مچ پا در منزل

    معرفی موثرترین راهکارها در درمان واریس پا


    بهترین متخصصین قلب و عروق زنان در تهران

    ۱۰ علامت افت فشار خون و راههای پیشگیری +ویدئو

    برای چه بیماری هایی به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟

    آیا وازکتومی منجر به نارسایی جنسی می گردد؟


    سوالات شایع زگیل تناسلی

    ویدیو های سلامت


    آیا سبزه گندم خوردنی است؟+ویدئو


    کم چرب ترین و پرچرب ترین آجیل های عید

    دلیل رشد موهای زائد در خانم ها چیست؟+ویدئو


    علل و درمان انواع جوش صورت/ ویدئو


    آزمایش خون تان را تفسیر کنید

    ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

    نبض ما مرجع پزشکی و سلامت – دانستنیهای سلامت و مشاوره پزشکی

    ابروها نقش به سزایی در زیبایی صورت و به خصوص چشم‌های ما دارند. یک ابروی پهن و زیبا می تواند حالت چشمان را کاملا متفاوت نشان دهد. آیا رشد سریع ابرو و یا به عبارتی پرپشت شدن ابرو واقعاً‌ امکان پذیر است؟

    متاسفانه گاهی پیش می آید که ابروها حالت طبیعی خود را از دست می دهند و بعضی قسمت هایشان خالی می شود و به همین دلیل دیگر نمی توان آنگونه که زیباست آنها را حالت داد. اما راه هایی وجود دارد که می توان رشد ابرو و موها را تحریک کرد تا دوباره ابروهایی همانند گذشته داشت.

    در ویدیو زیر راهکارهای پرپشت شدن ابرو و رشد سریع ابرو را مشاهده خواهید کرد.ایا روغن زیتون برای ابرو خوب است

     

    در ابتدای کار در صورت مشاهده هر گونه ریزش غیر طبیعی بهتر است به پزشک مراجعه کنید. تفسیر آزمایش خون می تواند میزان آهن و کارکرد تیروئید شما را نشان دهد. چون مثلا کم کار شدن تیروئید می تواند باعث نازک شدن و ریزش مو، ابرو و مژه شود، همچنین آهن در فرآیند رساندن اکسیژن به سلول ها نقش دارد و اکسیژن از مواد مهمی است که به رشد ابرو و موها کمک می کند، در صورت تشخیص پزشک، خوردن غذاهای حاوی آهن یا قرص های آهن می تواند بسیار مفید باشد.

    افراد زیادی در دنیا هستند که چنین مشکلی را دارند. ممکن است موی ابروها به علل متعددی دچار ریزش شوند، علت مهمی که می تواند منجر به این مورد شود، نوعی خاصی از بیماری به نام آلوپسیاست که در این بیماری سیستم ایمنی بدن، فولیکول های مو را به عنوان باکتری می شناسد و در نتیجه رشد ابرو و موها کند شده و در آمدن دوباره آن ها می تواند بسیار مشکل باشد.

    شما هم به دنبال پاسخ این سوال هستید که چه چیزی باعث رشد سریع ابرو میشود و برای رشد ابرو چی خوبه؟

    اگر مایل هستید رشد سریع ابرو و موهای شما، سرعتی بیشتر از حالت عادی خود داشته باشد، استفاده از ترفندهای زیر می تواند به شما کمک کند.

    روغن آووکادو فرمولاسیون بسیار سبکی دارد و در نتیجه به راحتی جذب موها و پوست کف سر می شود. علاوه بر این ها این روغن می تواند آب و رطوبت را در خود نگه دارد و در نتیجه به آبرسانی و رشد موها هم کمک می کند.

    روغن زیتون مواد مغذی لازم برای رشد موها و پرپشت شدن ابرو را به پوست و مو می رساند. می توانید چند قطره روغن زیتون را به ابروهای خود بمالید و شروع به ماساژ دادن آن نقطه از پوست خود کنید. ماساژ دادن پوست سبب بهبود و تسریع در رسیدن مواد مغذی به پوست می شود.

    توصیه می شود که این کار را حداقل یک بار در روز و به مدت ۳۰ تا ۶۰ ثانیه بر روی پوست خود (مناطقی که رشد ابرو کم شده است) انجام دهید.

    آیا خواص روغن کرچک برای ابرو را می‌دانید؟ برای پرپشت شدن ابرو و مژه‌های زیبا، روغن کرچک گزینه ای بسیار عالی و موثر شناخته شده است.

    هر شب مقداری از این روغن را روی مژه  و ابروها بمالید و امیدوار باشید پس از مدتی کوتاه ضخیم تر شدن مژه ها و رشد ابرو و مژه جدید را مشاهده کنید. برای کسب نتیجه بهتر در این خصوص، می توانید از برس ریمل های قدیمی خود برای ابروها و مژه ها استفاده کنید.

    روغن بادام تلخ برای ابرو :‌ بی شک یکی از روغن های رایج و خوب برای چرب کردن موها در آقایان و لطیف کردن پوست های خشک در خانم ها، روغن بادام است که دسترسی به آن نیز راحت است.

    پروتئین های موجود در این روغن به بازسازی سطح پوست کمک می کنند و حالت انعطاف پذیری آن را بهبود می بخشند. اگر این روغن را با محصولات شوینده مخلوط کنید اثربخشی بیشتری خواهد داشت اما به تنهایی هم می تواند موها را درخشان، چرب و مقاوم کند. برای رشد موها بهتر است از روغن بادام تلخ و برای پوست از روغن بادام شیرین استفاده کنید.

    روغن نارگیل برای رشد ابرو موثر است و علاوه بر تغذیه پوست، به نرم نگه داشتن پوست نیز کمک زیادی می کند. برای استفاده از آن چند قطره از روغن نارگیل را به ابروهای خود بمالید و ماساژ دهید.

    روغن فندق از مواد طبیعی است که به ضخیم و پرپشت شدن ابروها کمک و به طور محسوسی از ریزش ابرو ها جلوگیری می‌کند.

    در طب سنتی معتقدند ماساژ دادن پوست سر با روغن رزماری برای جلوگیری از ریزش مو مفید است و پوست سر را سالم نگه می‌دارد. همچنین شاهد تولید انواع لوسیون از این گیاه دارویی برای تقویت ابرو و مژه نیز هستیم که در دراز مدت  علاوه بر پرپشت شدن ابرو دارای اثری فوق العاده نیز هست.

    پرپشت شدن ابرو با سیر امکان پذیر است و سیر به رشد ابروها کمک می کند، ولی با سوزش فراوان همراه است، روش استفاده از سیر خام برای رشد ابرو  به این صورت است که ، سیر را از وسط نصف کرده و کمی فشار دهید تا آب بیاندازد و بعد به موهای ابرویتان بمالیدو آن ها را شانه کنید و بگذارید به مدت چند ساعت بماند. بهترین راه حل پیشنهادی به خانم ها این است که یک عدد سیر را رنده نموده، آب آن را در جهت رویش ابرو روی ابروها قرار دهند. پس از آنکه سیر خشک شد با آب ولرم ابروها را در جهت رویش شستشو داده و حداقل روزی دوبار به این کار ادامه دهند.

    یکی دیگر از همان باورهای عجیب و غریب که در میان بانوان خیلی هم کم نیست، این است که از قرص‌های ضدبارداری به عنوان دارویی برای رشد سریع ابرو و درمان کم‌پشتی موهایشان استفاده می‌کنند. برخی از بانوان قرص‌های ضدبارداری را خرد کرده و به صورت پودر درمی‌آورند و از آن محلولی درست کرده و روی پوست سرشان می‌گذارند تا به رویش مجدد موهایشان که کم‌پشت شده‌اند، کمک کنند. این یک باور غلط درباره خواص قرص‌های ضدبارداری در سلامت و زیبایی موها است و این روش موجب رشد مجدد موها نمی‌شود.

    بهتر است خانم‌ها اثرات دقیق قرص‌های ضدبارداری و خواص آنها را از پزشک خود بپرسند و از استفاده‌های بی‌دلیل و بی‌فایده از این قرص‌ها در مقاصد دیگر خودداری کنند. گرچه قرص‌های ضدبارداری دارای ترکیبات هورمونی هستند ولی جذب پوستی این هورمون‌ها از طریق پوست سر آن‌قدر ناچیز است که به شمار نمی‌آید و از سوی دیگر موجب تقویت رشد موهای شما نمی‌شود.

    روغن درخت چای به دلیل خاصیت ضد قارچی و ضد باکتریایی خود شناخته شده است که می تواند به بازشدن منافذ پوست کمک کرده و رشد موها را تقویت کند. برای پرپشت شدن ابرو  ۲ قطره روغن درخت چای را در ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کرده و روی ابروهای خود بمالید. چند دقیقه ماساژ داده و یک شبه آن را بگذارید.ایا روغن زیتون برای ابرو خوب است

    روغن شترمرغ بسیار مرطوب کننده و نرم کننده کننده طبیعی پوست است و خاصیت جوانسازی دارد (نشان داده شده است که باعث کاهش عمق و طول خطوط ریز و چین و چروک می شود). همچنین این روغن پرچرب است و بسیار نافذ، کم حساسیت زا است. بنابراین برای پرپشت شدن ابروها ی خود توصیه می‌کنیم از این روغن استفاده کنید.

    اگر مژه هایتان در اثر ریمل زدن و یا  فرموژه و یا وسایل آرایشی دیگری آسیب دیده است باید  صبر کنید مجددا رشد کنند.

    این نکته را باید یاد آوری کنیم که  طول  مژه ژنتیکی است، راه های طبیعی خاصی برای تقویت مژه وجود دارد مثلا بیوتین به رشد  سریع و تقویت مو کمک میکند.ویتامین B کمپلکس که در برخی غذاها یافت میشود.این ویتامین محلول در آب است در ساردین، گردو، بادام، مخمر آبجو، موز و غلات سبوس دار یافت می شود. علاوه بر این، می توان آن را در زرده تخم مرغ یافت.

    گفته می شود که زیبایی واقعی چشم ها، به مژه های آن برمی گردد. داشتن مژه هایی بلند، تیره و زیبا باعث می شود، چشم ها جذاب تر به نظر برسند. به همین دلیل، خانم ها همیشه به دنبال لوازم آرایشی هستند که مژه های آنها را بلند تر و تیره  تر نشان دهد. از جمله لوازم آرایشی که خانم ها بسیار از آن استفاده می کنند، می توان از ریمل نام برد. روش های مصنوعی زیادی برای داشتن مژه هایی بلند و تیره وجود دارد اما بهتر است در این مورد به روش های طبیعی مراجعه کرده و از آنها استفاده کنیم.

    برای تقویت مژه ها میتوانید از انواع روغن های طبیعی مانند روغن زیتون، جوجوبا و کرچک حاوی ویتامین، مواد معدنی و عوامل بلندکننده مو استفاده کنید. به منظور انجام این کار، شما به یک برس ریمل تمیز نیاز دارید. برس ریمل را به روغن دلخواه خود، آغشته کرده و مانند ریمل زدن، آن را به مژه های خود بزنید.

    مژه های شما همیشه به هوای تازه نیاز دارند؛ بنابراین، به محض ورود به منزل، در اولین فرصت خط چشم و ریمل خود را پاک کنید. زمان استفاده از لوازم آرایش را تا آنجا که می توانید کوتاه کنید و هنگام شستشوی صورت و مژه ها از پاک شدن مواد آرایشی کاملا مطمئن گردید.

    امروزه بسیاری از مردم کاشت ابرو را امتحان می کنند، ما به 10 سوال مهم شما در مقاله زیر پاسخ داده ایم:کاشت ابرو

    شما می توانید سوالات خود را از طریق لینک پرسش از دکتر با پزشکان ما مطرح نمایید.

    ارتباط گلاب و زیبایی پوست

  • آدرس بیمارستان جوادالائمه مشهد
  • رفع سه سوته گودی و سیاهی زیر چشم با تزریق فیلر

    پنج نکته اساسی برای انتخاب لباس زنانه در مهمانی‌های دوستانه

    کدام گن لاغری بهتر است؟

    همه چیز درباره هاشور ابرو یا میکروبلیدینگ

    بوتاکس و کاربردهای بوتاکس در جوانسازی

    درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

    ایا روغن زیتون برای ابرو خوب است

    Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

    واقعا با این روشا تا یک هفته در میاد؟؟

    فقط خاکشیر با چندقطره اب

    سلام من صورتمو وکس کردم یک مقدار از سینه ابروم کنده شد به نظرتون در میاد الان یک هفته شد ولی در نیومد

    منم همین مشکل شمارو دارم خیلی ناراحتم دارم گریه میکنم😭😭😭😭

    سلام خسته نباشید
    مدتی هست که ابروهامو میکنم دکتر هم رفتم می‌خوام بدونم این روش ها واقعا موثره و ابرو تو یه هفته شروع به رشد مجدد می‌کنه آخه چیزی نمونده که مدرسه ها باز بشه و من ابروهام خالیه میشه کمک کنید

    سلام ببخشیدبااستفاده ازروغن میشه حالت ابرو روتغییرداد،درواقع منظورم اینه پشته ابروهام خالیه اگه پشتشون دربیادحالت ابروهام عوض میشه ،ابروهام ریزش نداشته ازهمان ابندابه اینصورت بوده

    روغن کرچک بزن

    سلام ببخشیدبااستفاده ازروغن میشه حالت ابرو روتغییرداد،درواقع منظورم اینه پشته ابروهام خالیه اگه پشتشون دربیادحالت ابروهام عوض میشه ،ابروهام ریزش نداشته ازهمان ابندابه اینصورت بوده

    به نظرتون باروغن میشه حالت ابروروتغییردادمنظورم اینه پشت ابروهام ازهمان ابتداخالی بوده اثری ازمونبوده بااستفاده ازروغن ایا رویش بوجودمیاد یانه

    ابروهای‌من‌پرنمیشودبه‌نظرشماچکارکنم

    از قرص های ب کمپرس و زینک استفاده کنید

    فقط خاکشیراسیاب کن بعد با چندقطره اب ک سفت بش .بزن ابروهات مثل چی درمیاد سر یک هفته الادوهفته

    سلام یعنی واقعاخاکشیرجواب داره

    ببخشید به نظر شما ابرویی که ۴ بار باموکن کنده وسریه چهارم با راههای طبیعی مثل وازلین یا روغن کنجددر میاد

    آیا ابرویی که ۴بارکنده شده درمی ایند

    آیا ابرویی که ۴بار کنده شده درمی آید یانه

    دکتر سلام

    زیبایی و جوانسازی به کمک فیلرها یا ژل ها+ فیلم (دکتر صمیمی)

    راه های مقابله با ابتلا به زگیل تناسلی +ویدئو


    زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

    برای چه بیماری هایی به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟


    عوارض و علل گذاشتن باطری قلب +ویدئو


    بوتاکس و کاربردهای بوتاکس در جوانسازی

    مطالب پیشنهادی


    درمان پیچ خوردگی مچ پا در منزل

    معرفی موثرترین راهکارها در درمان واریس پا


    بهترین متخصصین قلب و عروق زنان در تهران

    ۱۰ علامت افت فشار خون و راههای پیشگیری +ویدئو

    برای چه بیماری هایی به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟

    آیا وازکتومی منجر به نارسایی جنسی می گردد؟


    سوالات شایع زگیل تناسلی

    ویدیو های سلامت


    آیا سبزه گندم خوردنی است؟+ویدئو


    کم چرب ترین و پرچرب ترین آجیل های عید

    دلیل رشد موهای زائد در خانم ها چیست؟+ویدئو


    علل و درمان انواع جوش صورت/ ویدئو


    آزمایش خون تان را تفسیر کنید

    ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

    نبض ما مرجع پزشکی و سلامت – دانستنیهای سلامت و مشاوره پزشکی

    ابروها نقش به سزایی در زیبایی صورت و به خصوص چشم‌های ما دارند. یک ابروی پهن و زیبا می تواند حالت چشمان را کاملا متفاوت نشان دهد. آیا رشد سریع ابرو و یا به عبارتی پرپشت شدن ابرو واقعاً‌ امکان پذیر است؟

    متاسفانه گاهی پیش می آید که ابروها حالت طبیعی خود را از دست می دهند و بعضی قسمت هایشان خالی می شود و به همین دلیل دیگر نمی توان آنگونه که زیباست آنها را حالت داد. اما راه هایی وجود دارد که می توان رشد ابرو و موها را تحریک کرد تا دوباره ابروهایی همانند گذشته داشت.

    در ویدیو زیر راهکارهای پرپشت شدن ابرو و رشد سریع ابرو را مشاهده خواهید کرد.ایا روغن زیتون برای ابرو خوب است

     

    در ابتدای کار در صورت مشاهده هر گونه ریزش غیر طبیعی بهتر است به پزشک مراجعه کنید. تفسیر آزمایش خون می تواند میزان آهن و کارکرد تیروئید شما را نشان دهد. چون مثلا کم کار شدن تیروئید می تواند باعث نازک شدن و ریزش مو، ابرو و مژه شود، همچنین آهن در فرآیند رساندن اکسیژن به سلول ها نقش دارد و اکسیژن از مواد مهمی است که به رشد ابرو و موها کمک می کند، در صورت تشخیص پزشک، خوردن غذاهای حاوی آهن یا قرص های آهن می تواند بسیار مفید باشد.

    افراد زیادی در دنیا هستند که چنین مشکلی را دارند. ممکن است موی ابروها به علل متعددی دچار ریزش شوند، علت مهمی که می تواند منجر به این مورد شود، نوعی خاصی از بیماری به نام آلوپسیاست که در این بیماری سیستم ایمنی بدن، فولیکول های مو را به عنوان باکتری می شناسد و در نتیجه رشد ابرو و موها کند شده و در آمدن دوباره آن ها می تواند بسیار مشکل باشد.

    شما هم به دنبال پاسخ این سوال هستید که چه چیزی باعث رشد سریع ابرو میشود و برای رشد ابرو چی خوبه؟

    اگر مایل هستید رشد سریع ابرو و موهای شما، سرعتی بیشتر از حالت عادی خود داشته باشد، استفاده از ترفندهای زیر می تواند به شما کمک کند.

    روغن آووکادو فرمولاسیون بسیار سبکی دارد و در نتیجه به راحتی جذب موها و پوست کف سر می شود. علاوه بر این ها این روغن می تواند آب و رطوبت را در خود نگه دارد و در نتیجه به آبرسانی و رشد موها هم کمک می کند.

    روغن زیتون مواد مغذی لازم برای رشد موها و پرپشت شدن ابرو را به پوست و مو می رساند. می توانید چند قطره روغن زیتون را به ابروهای خود بمالید و شروع به ماساژ دادن آن نقطه از پوست خود کنید. ماساژ دادن پوست سبب بهبود و تسریع در رسیدن مواد مغذی به پوست می شود.

    توصیه می شود که این کار را حداقل یک بار در روز و به مدت ۳۰ تا ۶۰ ثانیه بر روی پوست خود (مناطقی که رشد ابرو کم شده است) انجام دهید.

    آیا خواص روغن کرچک برای ابرو را می‌دانید؟ برای پرپشت شدن ابرو و مژه‌های زیبا، روغن کرچک گزینه ای بسیار عالی و موثر شناخته شده است.

    هر شب مقداری از این روغن را روی مژه  و ابروها بمالید و امیدوار باشید پس از مدتی کوتاه ضخیم تر شدن مژه ها و رشد ابرو و مژه جدید را مشاهده کنید. برای کسب نتیجه بهتر در این خصوص، می توانید از برس ریمل های قدیمی خود برای ابروها و مژه ها استفاده کنید.

    روغن بادام تلخ برای ابرو :‌ بی شک یکی از روغن های رایج و خوب برای چرب کردن موها در آقایان و لطیف کردن پوست های خشک در خانم ها، روغن بادام است که دسترسی به آن نیز راحت است.

    پروتئین های موجود در این روغن به بازسازی سطح پوست کمک می کنند و حالت انعطاف پذیری آن را بهبود می بخشند. اگر این روغن را با محصولات شوینده مخلوط کنید اثربخشی بیشتری خواهد داشت اما به تنهایی هم می تواند موها را درخشان، چرب و مقاوم کند. برای رشد موها بهتر است از روغن بادام تلخ و برای پوست از روغن بادام شیرین استفاده کنید.

    روغن نارگیل برای رشد ابرو موثر است و علاوه بر تغذیه پوست، به نرم نگه داشتن پوست نیز کمک زیادی می کند. برای استفاده از آن چند قطره از روغن نارگیل را به ابروهای خود بمالید و ماساژ دهید.

    روغن فندق از مواد طبیعی است که به ضخیم و پرپشت شدن ابروها کمک و به طور محسوسی از ریزش ابرو ها جلوگیری می‌کند.

    در طب سنتی معتقدند ماساژ دادن پوست سر با روغن رزماری برای جلوگیری از ریزش مو مفید است و پوست سر را سالم نگه می‌دارد. همچنین شاهد تولید انواع لوسیون از این گیاه دارویی برای تقویت ابرو و مژه نیز هستیم که در دراز مدت  علاوه بر پرپشت شدن ابرو دارای اثری فوق العاده نیز هست.

    پرپشت شدن ابرو با سیر امکان پذیر است و سیر به رشد ابروها کمک می کند، ولی با سوزش فراوان همراه است، روش استفاده از سیر خام برای رشد ابرو  به این صورت است که ، سیر را از وسط نصف کرده و کمی فشار دهید تا آب بیاندازد و بعد به موهای ابرویتان بمالیدو آن ها را شانه کنید و بگذارید به مدت چند ساعت بماند. بهترین راه حل پیشنهادی به خانم ها این است که یک عدد سیر را رنده نموده، آب آن را در جهت رویش ابرو روی ابروها قرار دهند. پس از آنکه سیر خشک شد با آب ولرم ابروها را در جهت رویش شستشو داده و حداقل روزی دوبار به این کار ادامه دهند.

    یکی دیگر از همان باورهای عجیب و غریب که در میان بانوان خیلی هم کم نیست، این است که از قرص‌های ضدبارداری به عنوان دارویی برای رشد سریع ابرو و درمان کم‌پشتی موهایشان استفاده می‌کنند. برخی از بانوان قرص‌های ضدبارداری را خرد کرده و به صورت پودر درمی‌آورند و از آن محلولی درست کرده و روی پوست سرشان می‌گذارند تا به رویش مجدد موهایشان که کم‌پشت شده‌اند، کمک کنند. این یک باور غلط درباره خواص قرص‌های ضدبارداری در سلامت و زیبایی موها است و این روش موجب رشد مجدد موها نمی‌شود.

    بهتر است خانم‌ها اثرات دقیق قرص‌های ضدبارداری و خواص آنها را از پزشک خود بپرسند و از استفاده‌های بی‌دلیل و بی‌فایده از این قرص‌ها در مقاصد دیگر خودداری کنند. گرچه قرص‌های ضدبارداری دارای ترکیبات هورمونی هستند ولی جذب پوستی این هورمون‌ها از طریق پوست سر آن‌قدر ناچیز است که به شمار نمی‌آید و از سوی دیگر موجب تقویت رشد موهای شما نمی‌شود.

    روغن درخت چای به دلیل خاصیت ضد قارچی و ضد باکتریایی خود شناخته شده است که می تواند به بازشدن منافذ پوست کمک کرده و رشد موها را تقویت کند. برای پرپشت شدن ابرو  ۲ قطره روغن درخت چای را در ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کرده و روی ابروهای خود بمالید. چند دقیقه ماساژ داده و یک شبه آن را بگذارید.ایا روغن زیتون برای ابرو خوب است

    روغن شترمرغ بسیار مرطوب کننده و نرم کننده کننده طبیعی پوست است و خاصیت جوانسازی دارد (نشان داده شده است که باعث کاهش عمق و طول خطوط ریز و چین و چروک می شود). همچنین این روغن پرچرب است و بسیار نافذ، کم حساسیت زا است. بنابراین برای پرپشت شدن ابروها ی خود توصیه می‌کنیم از این روغن استفاده کنید.

    اگر مژه هایتان در اثر ریمل زدن و یا  فرموژه و یا وسایل آرایشی دیگری آسیب دیده است باید  صبر کنید مجددا رشد کنند.

    این نکته را باید یاد آوری کنیم که  طول  مژه ژنتیکی است، راه های طبیعی خاصی برای تقویت مژه وجود دارد مثلا بیوتین به رشد  سریع و تقویت مو کمک میکند.ویتامین B کمپلکس که در برخی غذاها یافت میشود.این ویتامین محلول در آب است در ساردین، گردو، بادام، مخمر آبجو، موز و غلات سبوس دار یافت می شود. علاوه بر این، می توان آن را در زرده تخم مرغ یافت.

    گفته می شود که زیبایی واقعی چشم ها، به مژه های آن برمی گردد. داشتن مژه هایی بلند، تیره و زیبا باعث می شود، چشم ها جذاب تر به نظر برسند. به همین دلیل، خانم ها همیشه به دنبال لوازم آرایشی هستند که مژه های آنها را بلند تر و تیره  تر نشان دهد. از جمله لوازم آرایشی که خانم ها بسیار از آن استفاده می کنند، می توان از ریمل نام برد. روش های مصنوعی زیادی برای داشتن مژه هایی بلند و تیره وجود دارد اما بهتر است در این مورد به روش های طبیعی مراجعه کرده و از آنها استفاده کنیم.

    برای تقویت مژه ها میتوانید از انواع روغن های طبیعی مانند روغن زیتون، جوجوبا و کرچک حاوی ویتامین، مواد معدنی و عوامل بلندکننده مو استفاده کنید. به منظور انجام این کار، شما به یک برس ریمل تمیز نیاز دارید. برس ریمل را به روغن دلخواه خود، آغشته کرده و مانند ریمل زدن، آن را به مژه های خود بزنید.

    مژه های شما همیشه به هوای تازه نیاز دارند؛ بنابراین، به محض ورود به منزل، در اولین فرصت خط چشم و ریمل خود را پاک کنید. زمان استفاده از لوازم آرایش را تا آنجا که می توانید کوتاه کنید و هنگام شستشوی صورت و مژه ها از پاک شدن مواد آرایشی کاملا مطمئن گردید.

    امروزه بسیاری از مردم کاشت ابرو را امتحان می کنند، ما به 10 سوال مهم شما در مقاله زیر پاسخ داده ایم:کاشت ابرو

    شما می توانید سوالات خود را از طریق لینک پرسش از دکتر با پزشکان ما مطرح نمایید.

    ارتباط گلاب و زیبایی پوست

  • عکسهای خواننده افغانستان
  • رفع سه سوته گودی و سیاهی زیر چشم با تزریق فیلر

    پنج نکته اساسی برای انتخاب لباس زنانه در مهمانی‌های دوستانه

    کدام گن لاغری بهتر است؟

    همه چیز درباره هاشور ابرو یا میکروبلیدینگ

    بوتاکس و کاربردهای بوتاکس در جوانسازی

    درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

    ایا روغن زیتون برای ابرو خوب است

    Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

    واقعا با این روشا تا یک هفته در میاد؟؟

    فقط خاکشیر با چندقطره اب

    سلام من صورتمو وکس کردم یک مقدار از سینه ابروم کنده شد به نظرتون در میاد الان یک هفته شد ولی در نیومد

    منم همین مشکل شمارو دارم خیلی ناراحتم دارم گریه میکنم😭😭😭😭

    سلام خسته نباشید
    مدتی هست که ابروهامو میکنم دکتر هم رفتم می‌خوام بدونم این روش ها واقعا موثره و ابرو تو یه هفته شروع به رشد مجدد می‌کنه آخه چیزی نمونده که مدرسه ها باز بشه و من ابروهام خالیه میشه کمک کنید

    سلام ببخشیدبااستفاده ازروغن میشه حالت ابرو روتغییرداد،درواقع منظورم اینه پشته ابروهام خالیه اگه پشتشون دربیادحالت ابروهام عوض میشه ،ابروهام ریزش نداشته ازهمان ابندابه اینصورت بوده

    روغن کرچک بزن

    سلام ببخشیدبااستفاده ازروغن میشه حالت ابرو روتغییرداد،درواقع منظورم اینه پشته ابروهام خالیه اگه پشتشون دربیادحالت ابروهام عوض میشه ،ابروهام ریزش نداشته ازهمان ابندابه اینصورت بوده

    به نظرتون باروغن میشه حالت ابروروتغییردادمنظورم اینه پشت ابروهام ازهمان ابتداخالی بوده اثری ازمونبوده بااستفاده ازروغن ایا رویش بوجودمیاد یانه

    ابروهای‌من‌پرنمیشودبه‌نظرشماچکارکنم

    از قرص های ب کمپرس و زینک استفاده کنید

    فقط خاکشیراسیاب کن بعد با چندقطره اب ک سفت بش .بزن ابروهات مثل چی درمیاد سر یک هفته الادوهفته

    سلام یعنی واقعاخاکشیرجواب داره

    ببخشید به نظر شما ابرویی که ۴ بار باموکن کنده وسریه چهارم با راههای طبیعی مثل وازلین یا روغن کنجددر میاد

    آیا ابرویی که ۴بارکنده شده درمی ایند

    آیا ابرویی که ۴بار کنده شده درمی آید یانه

    دکتر سلام

    زیبایی و جوانسازی به کمک فیلرها یا ژل ها+ فیلم (دکتر صمیمی)

    راه های مقابله با ابتلا به زگیل تناسلی +ویدئو


    زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

    برای چه بیماری هایی به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟


    عوارض و علل گذاشتن باطری قلب +ویدئو


    بوتاکس و کاربردهای بوتاکس در جوانسازی

    مطالب پیشنهادی


    درمان پیچ خوردگی مچ پا در منزل

    معرفی موثرترین راهکارها در درمان واریس پا


    بهترین متخصصین قلب و عروق زنان در تهران

    ۱۰ علامت افت فشار خون و راههای پیشگیری +ویدئو

    برای چه بیماری هایی به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟

    آیا وازکتومی منجر به نارسایی جنسی می گردد؟


    سوالات شایع زگیل تناسلی

    ویدیو های سلامت


    آیا سبزه گندم خوردنی است؟+ویدئو


    کم چرب ترین و پرچرب ترین آجیل های عید

    دلیل رشد موهای زائد در خانم ها چیست؟+ویدئو


    علل و درمان انواع جوش صورت/ ویدئو


    آزمایش خون تان را تفسیر کنید

    ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

    نبض ما مرجع پزشکی و سلامت – دانستنیهای سلامت و مشاوره پزشکی

    ابروها نقش به سزایی در زیبایی صورت و به خصوص چشم‌های ما دارند. یک ابروی پهن و زیبا می تواند حالت چشمان را کاملا متفاوت نشان دهد. آیا رشد سریع ابرو و یا به عبارتی پرپشت شدن ابرو واقعاً‌ امکان پذیر است؟

    متاسفانه گاهی پیش می آید که ابروها حالت طبیعی خود را از دست می دهند و بعضی قسمت هایشان خالی می شود و به همین دلیل دیگر نمی توان آنگونه که زیباست آنها را حالت داد. اما راه هایی وجود دارد که می توان رشد ابرو و موها را تحریک کرد تا دوباره ابروهایی همانند گذشته داشت.

    در ویدیو زیر راهکارهای پرپشت شدن ابرو و رشد سریع ابرو را مشاهده خواهید کرد.ایا روغن زیتون برای ابرو خوب است

     

    در ابتدای کار در صورت مشاهده هر گونه ریزش غیر طبیعی بهتر است به پزشک مراجعه کنید. تفسیر آزمایش خون می تواند میزان آهن و کارکرد تیروئید شما را نشان دهد. چون مثلا کم کار شدن تیروئید می تواند باعث نازک شدن و ریزش مو، ابرو و مژه شود، همچنین آهن در فرآیند رساندن اکسیژن به سلول ها نقش دارد و اکسیژن از مواد مهمی است که به رشد ابرو و موها کمک می کند، در صورت تشخیص پزشک، خوردن غذاهای حاوی آهن یا قرص های آهن می تواند بسیار مفید باشد.

    افراد زیادی در دنیا هستند که چنین مشکلی را دارند. ممکن است موی ابروها به علل متعددی دچار ریزش شوند، علت مهمی که می تواند منجر به این مورد شود، نوعی خاصی از بیماری به نام آلوپسیاست که در این بیماری سیستم ایمنی بدن، فولیکول های مو را به عنوان باکتری می شناسد و در نتیجه رشد ابرو و موها کند شده و در آمدن دوباره آن ها می تواند بسیار مشکل باشد.

    شما هم به دنبال پاسخ این سوال هستید که چه چیزی باعث رشد سریع ابرو میشود و برای رشد ابرو چی خوبه؟

    اگر مایل هستید رشد سریع ابرو و موهای شما، سرعتی بیشتر از حالت عادی خود داشته باشد، استفاده از ترفندهای زیر می تواند به شما کمک کند.

    روغن آووکادو فرمولاسیون بسیار سبکی دارد و در نتیجه به راحتی جذب موها و پوست کف سر می شود. علاوه بر این ها این روغن می تواند آب و رطوبت را در خود نگه دارد و در نتیجه به آبرسانی و رشد موها هم کمک می کند.

    روغن زیتون مواد مغذی لازم برای رشد موها و پرپشت شدن ابرو را به پوست و مو می رساند. می توانید چند قطره روغن زیتون را به ابروهای خود بمالید و شروع به ماساژ دادن آن نقطه از پوست خود کنید. ماساژ دادن پوست سبب بهبود و تسریع در رسیدن مواد مغذی به پوست می شود.

    توصیه می شود که این کار را حداقل یک بار در روز و به مدت ۳۰ تا ۶۰ ثانیه بر روی پوست خود (مناطقی که رشد ابرو کم شده است) انجام دهید.

    آیا خواص روغن کرچک برای ابرو را می‌دانید؟ برای پرپشت شدن ابرو و مژه‌های زیبا، روغن کرچک گزینه ای بسیار عالی و موثر شناخته شده است.

    هر شب مقداری از این روغن را روی مژه  و ابروها بمالید و امیدوار باشید پس از مدتی کوتاه ضخیم تر شدن مژه ها و رشد ابرو و مژه جدید را مشاهده کنید. برای کسب نتیجه بهتر در این خصوص، می توانید از برس ریمل های قدیمی خود برای ابروها و مژه ها استفاده کنید.

    روغن بادام تلخ برای ابرو :‌ بی شک یکی از روغن های رایج و خوب برای چرب کردن موها در آقایان و لطیف کردن پوست های خشک در خانم ها، روغن بادام است که دسترسی به آن نیز راحت است.

    پروتئین های موجود در این روغن به بازسازی سطح پوست کمک می کنند و حالت انعطاف پذیری آن را بهبود می بخشند. اگر این روغن را با محصولات شوینده مخلوط کنید اثربخشی بیشتری خواهد داشت اما به تنهایی هم می تواند موها را درخشان، چرب و مقاوم کند. برای رشد موها بهتر است از روغن بادام تلخ و برای پوست از روغن بادام شیرین استفاده کنید.

    روغن نارگیل برای رشد ابرو موثر است و علاوه بر تغذیه پوست، به نرم نگه داشتن پوست نیز کمک زیادی می کند. برای استفاده از آن چند قطره از روغن نارگیل را به ابروهای خود بمالید و ماساژ دهید.

    روغن فندق از مواد طبیعی است که به ضخیم و پرپشت شدن ابروها کمک و به طور محسوسی از ریزش ابرو ها جلوگیری می‌کند.

    در طب سنتی معتقدند ماساژ دادن پوست سر با روغن رزماری برای جلوگیری از ریزش مو مفید است و پوست سر را سالم نگه می‌دارد. همچنین شاهد تولید انواع لوسیون از این گیاه دارویی برای تقویت ابرو و مژه نیز هستیم که در دراز مدت  علاوه بر پرپشت شدن ابرو دارای اثری فوق العاده نیز هست.

    پرپشت شدن ابرو با سیر امکان پذیر است و سیر به رشد ابروها کمک می کند، ولی با سوزش فراوان همراه است، روش استفاده از سیر خام برای رشد ابرو  به این صورت است که ، سیر را از وسط نصف کرده و کمی فشار دهید تا آب بیاندازد و بعد به موهای ابرویتان بمالیدو آن ها را شانه کنید و بگذارید به مدت چند ساعت بماند. بهترین راه حل پیشنهادی به خانم ها این است که یک عدد سیر را رنده نموده، آب آن را در جهت رویش ابرو روی ابروها قرار دهند. پس از آنکه سیر خشک شد با آب ولرم ابروها را در جهت رویش شستشو داده و حداقل روزی دوبار به این کار ادامه دهند.

    یکی دیگر از همان باورهای عجیب و غریب که در میان بانوان خیلی هم کم نیست، این است که از قرص‌های ضدبارداری به عنوان دارویی برای رشد سریع ابرو و درمان کم‌پشتی موهایشان استفاده می‌کنند. برخی از بانوان قرص‌های ضدبارداری را خرد کرده و به صورت پودر درمی‌آورند و از آن محلولی درست کرده و روی پوست سرشان می‌گذارند تا به رویش مجدد موهایشان که کم‌پشت شده‌اند، کمک کنند. این یک باور غلط درباره خواص قرص‌های ضدبارداری در سلامت و زیبایی موها است و این روش موجب رشد مجدد موها نمی‌شود.

    بهتر است خانم‌ها اثرات دقیق قرص‌های ضدبارداری و خواص آنها را از پزشک خود بپرسند و از استفاده‌های بی‌دلیل و بی‌فایده از این قرص‌ها در مقاصد دیگر خودداری کنند. گرچه قرص‌های ضدبارداری دارای ترکیبات هورمونی هستند ولی جذب پوستی این هورمون‌ها از طریق پوست سر آن‌قدر ناچیز است که به شمار نمی‌آید و از سوی دیگر موجب تقویت رشد موهای شما نمی‌شود.

    روغن درخت چای به دلیل خاصیت ضد قارچی و ضد باکتریایی خود شناخته شده است که می تواند به بازشدن منافذ پوست کمک کرده و رشد موها را تقویت کند. برای پرپشت شدن ابرو  ۲ قطره روغن درخت چای را در ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کرده و روی ابروهای خود بمالید. چند دقیقه ماساژ داده و یک شبه آن را بگذارید.ایا روغن زیتون برای ابرو خوب است

    روغن شترمرغ بسیار مرطوب کننده و نرم کننده کننده طبیعی پوست است و خاصیت جوانسازی دارد (نشان داده شده است که باعث کاهش عمق و طول خطوط ریز و چین و چروک می شود). همچنین این روغن پرچرب است و بسیار نافذ، کم حساسیت زا است. بنابراین برای پرپشت شدن ابروها ی خود توصیه می‌کنیم از این روغن استفاده کنید.

    اگر مژه هایتان در اثر ریمل زدن و یا  فرموژه و یا وسایل آرایشی دیگری آسیب دیده است باید  صبر کنید مجددا رشد کنند.

    این نکته را باید یاد آوری کنیم که  طول  مژه ژنتیکی است، راه های طبیعی خاصی برای تقویت مژه وجود دارد مثلا بیوتین به رشد  سریع و تقویت مو کمک میکند.ویتامین B کمپلکس که در برخی غذاها یافت میشود.این ویتامین محلول در آب است در ساردین، گردو، بادام، مخمر آبجو، موز و غلات سبوس دار یافت می شود. علاوه بر این، می توان آن را در زرده تخم مرغ یافت.

    گفته می شود که زیبایی واقعی چشم ها، به مژه های آن برمی گردد. داشتن مژه هایی بلند، تیره و زیبا باعث می شود، چشم ها جذاب تر به نظر برسند. به همین دلیل، خانم ها همیشه به دنبال لوازم آرایشی هستند که مژه های آنها را بلند تر و تیره  تر نشان دهد. از جمله لوازم آرایشی که خانم ها بسیار از آن استفاده می کنند، می توان از ریمل نام برد. روش های مصنوعی زیادی برای داشتن مژه هایی بلند و تیره وجود دارد اما بهتر است در این مورد به روش های طبیعی مراجعه کرده و از آنها استفاده کنیم.

    برای تقویت مژه ها میتوانید از انواع روغن های طبیعی مانند روغن زیتون، جوجوبا و کرچک حاوی ویتامین، مواد معدنی و عوامل بلندکننده مو استفاده کنید. به منظور انجام این کار، شما به یک برس ریمل تمیز نیاز دارید. برس ریمل را به روغن دلخواه خود، آغشته کرده و مانند ریمل زدن، آن را به مژه های خود بزنید.

    مژه های شما همیشه به هوای تازه نیاز دارند؛ بنابراین، به محض ورود به منزل، در اولین فرصت خط چشم و ریمل خود را پاک کنید. زمان استفاده از لوازم آرایش را تا آنجا که می توانید کوتاه کنید و هنگام شستشوی صورت و مژه ها از پاک شدن مواد آرایشی کاملا مطمئن گردید.

    امروزه بسیاری از مردم کاشت ابرو را امتحان می کنند، ما به 10 سوال مهم شما در مقاله زیر پاسخ داده ایم:کاشت ابرو

    شما می توانید سوالات خود را از طریق لینک پرسش از دکتر با پزشکان ما مطرح نمایید.

    ارتباط گلاب و زیبایی پوست

  • عکس سگ شیتزو تریر
  • رفع سه سوته گودی و سیاهی زیر چشم با تزریق فیلر

    پنج نکته اساسی برای انتخاب لباس زنانه در مهمانی‌های دوستانه

    کدام گن لاغری بهتر است؟

    همه چیز درباره هاشور ابرو یا میکروبلیدینگ

    بوتاکس و کاربردهای بوتاکس در جوانسازی

    درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

    ایا روغن زیتون برای ابرو خوب است

    Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

    واقعا با این روشا تا یک هفته در میاد؟؟

    فقط خاکشیر با چندقطره اب

    سلام من صورتمو وکس کردم یک مقدار از سینه ابروم کنده شد به نظرتون در میاد الان یک هفته شد ولی در نیومد

    منم همین مشکل شمارو دارم خیلی ناراحتم دارم گریه میکنم😭😭😭😭

    سلام خسته نباشید
    مدتی هست که ابروهامو میکنم دکتر هم رفتم می‌خوام بدونم این روش ها واقعا موثره و ابرو تو یه هفته شروع به رشد مجدد می‌کنه آخه چیزی نمونده که مدرسه ها باز بشه و من ابروهام خالیه میشه کمک کنید

    سلام ببخشیدبااستفاده ازروغن میشه حالت ابرو روتغییرداد،درواقع منظورم اینه پشته ابروهام خالیه اگه پشتشون دربیادحالت ابروهام عوض میشه ،ابروهام ریزش نداشته ازهمان ابندابه اینصورت بوده

    روغن کرچک بزن

    سلام ببخشیدبااستفاده ازروغن میشه حالت ابرو روتغییرداد،درواقع منظورم اینه پشته ابروهام خالیه اگه پشتشون دربیادحالت ابروهام عوض میشه ،ابروهام ریزش نداشته ازهمان ابندابه اینصورت بوده

    به نظرتون باروغن میشه حالت ابروروتغییردادمنظورم اینه پشت ابروهام ازهمان ابتداخالی بوده اثری ازمونبوده بااستفاده ازروغن ایا رویش بوجودمیاد یانه

    ابروهای‌من‌پرنمیشودبه‌نظرشماچکارکنم

    از قرص های ب کمپرس و زینک استفاده کنید

    فقط خاکشیراسیاب کن بعد با چندقطره اب ک سفت بش .بزن ابروهات مثل چی درمیاد سر یک هفته الادوهفته

    سلام یعنی واقعاخاکشیرجواب داره

    ببخشید به نظر شما ابرویی که ۴ بار باموکن کنده وسریه چهارم با راههای طبیعی مثل وازلین یا روغن کنجددر میاد

    آیا ابرویی که ۴بارکنده شده درمی ایند

    آیا ابرویی که ۴بار کنده شده درمی آید یانه

    دکتر سلام

    زیبایی و جوانسازی به کمک فیلرها یا ژل ها+ فیلم (دکتر صمیمی)

    راه های مقابله با ابتلا به زگیل تناسلی +ویدئو


    زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

    برای چه بیماری هایی به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟


    عوارض و علل گذاشتن باطری قلب +ویدئو


    بوتاکس و کاربردهای بوتاکس در جوانسازی

    مطالب پیشنهادی


    درمان پیچ خوردگی مچ پا در منزل

    معرفی موثرترین راهکارها در درمان واریس پا


    بهترین متخصصین قلب و عروق زنان در تهران

    ۱۰ علامت افت فشار خون و راههای پیشگیری +ویدئو

    برای چه بیماری هایی به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟

    آیا وازکتومی منجر به نارسایی جنسی می گردد؟


    سوالات شایع زگیل تناسلی

    ویدیو های سلامت


    آیا سبزه گندم خوردنی است؟+ویدئو


    کم چرب ترین و پرچرب ترین آجیل های عید

    دلیل رشد موهای زائد در خانم ها چیست؟+ویدئو


    علل و درمان انواع جوش صورت/ ویدئو


    آزمایش خون تان را تفسیر کنید

    ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

    اقتصادنیوز: روغن های مختلفی وجود دارد که برای پرپشت کردن ابرو استفاده می شود. در این قسمت از الودکتر شما را با بهترین روغن برای پرپشت کردن ابرو آشنا می کنیم.

    به گزارش اقتصادنیوز به نقل از الو دکتر؛ برایپرپشت کردن ابرو به دو روغن اساسی روغن نارگیل و روغن زیتون نیاز است. با داشتن این روغن ها می توانید با ابروهای نازک و کم پشتتان خداحافظی کنید. برای هرکدام از روغن ها دو روش در ادامه بیان شده است که خواندن این مطلب و آشنایی با آن ها خالی از لطف نیست. و در نهایت شما می توانید قضاوت کنید که بهترین روغن برای پرپشت کردن ابرو کدام است؟

     روغن نارگیل درمان پرپشت شدن ابرو:

    روش 1. فقط روغن نارگیل :

    پس از تمیز کردن پوست در شب، از پنبه برای استفاده از روغن نارگیل به ابرو استفاده کنید.ایا روغن زیتون برای ابرو خوب است

    روغن نارگیل را بر روی ابروها بگذارید و صبح روز بعد آنرا پاک کنید.

    قبل از رفتن به رختخواب، باید این کار را انجام دهید.

    روش 2. روغن نارگیل و آب لیمو:

    مخلوط روغن نارگیل و آب لیمو به نسبت 1 به 1

    پس از تمیز کردن پوست در شب، از یک تکه پنبه برای استفاده از این مخلوط استفاده کنید

    این مخلوط را روی ابروهای خود بگذارید

    آن را صبح روز بعد با آب گرم بشویید.

    تعداد کمی از مردم، می دانند که لیمو نیز بسیار خوب رشد ابرو را تقویت میکند.

    ترکیبی از روغن نارگیل و آب لیمو ترکیبی کامل برای رسیدن به هدف شما ایجاد می کند. لطفا هر شب قبل از رفتن به رختخواب این روش را اعمال کنید.

     روغن زیتون برای تقویت ابروی کم پشت:

    روش 1. فقط روغن زیتون:

    بعد از پاک کردن پوست در شب، از پنبه استفاده کنید تا روغن زیتون را به ابرو بکشید.

    روغن زیتون را روی ابرو خود بگذارید و آن را صبح روز بعد با آب گرم بشوید.

    استفاده از روغن زیتون یکی از سریع ترین راه هایی است که به شما کمک می کند ابروهای ضخیم داشته باشید.

    لطفا قبل از رفتن به رختخواب هر شب تا زمانیکه به نتیجه برسید، این درمان را اجرا کنید.

    روش 2. روغن زیتون و عسل:

    مخلوط روغن زیتون و عسل به نسبت 1به 1

    پس از تمیز کردن پوست در شب، از پنبه برای استفاده از این مخلوط برروی ابرو استفاده کنید.

    این مخلوط را روی ابروهای خود بگذارید و آن را صبح روز بعد با آب گرم بشورید.

    استفاده از این روش، هر شب قبل از رفتن به رختخواب از چیزهایی است که باید انجام دهید، تا سریع روند رشد ابروی ضخیم را ایجاد کنید.

     

     

     

    آدرس : تهران – هفت تیر – خیابان قائم مقام فراهانی – ضلع شمالی میدان شعاع – پلاک 108


    تلفن : 42710210

    ایا روغن زیتون برای ابرو خوب است

    عکس، ویدیو یا مطالب خود را برای ما به آدرس ایمیل

    content@eghtesadnews.com

    ارسال کنید یا از طریق شماره تلفن ۴۲۱۷۱۰۲۱۱ با ما در تماس باشید.

    کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به پایگاه خبری اقتصادنیوز می‌باشد. استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع بلامانع است

    طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

    بدون شک داشتن مژه هایی بلند و ضخیم یکی از عوامل اصلی در زیبایی صورت به شمار می رود. امروزه روش های زیادی برای زیباسازی مژه ها استفاده می شود ولی هیچ چیز زیباتر از مژه هایی طبیعی پر پشت و خوش حالت نیست. برای داشتن مژه هایی زیبا چند راه وجود دارد، اولین راه استفاده از لوازم آرایشی مثل ریمل و یا مژه مصنوعی است، که در صورت انتخاب درست می تواند چشم ها را بسیار جذاب و زیبا نشان دهد. راه دوم رفتن به سراغ روش هایی مانند کاشت مژه یا اکستنشن مژه است و راه سوم تقویت مژه ها با مواد طبیعی می باشد. مسلما تقویت مژه ها با مواد طبیعی هم از لحاظ اقتصادی به صرفه تر خواهد بود و هم اینکه مژه های طبیعی زیبایی و دوام بیشتری خواهد داشت. با این مطلب همراه سایت خانومانه باشید.

    ابتدا برای شما توضیحاتی در مورد روغن زیتون خواهیم داد و سپس تاثیرات آن را بر روی سلامت و تقویت مژه ها بررسی خواهیم کرد.

    روغن زیتون در واقع چربی به دست آمده از میوه درخت زیتون می باشد. اولین بار در منطقه مدیترانه این میوه ها تحت فشار و طی فرآیندی خاص به روغن تبدیل شدند. امروزه کشور اسپانیا بزرگ ترین تولید کننده روغن زیتون در جهان به شمار می رود.

    روغن زیتون ها براساس میزان اسیدی که دارند درجه بندی می شوند، روغن زیتون با کیفیت عالی حاوی یک درصد اسید و روغن زیتون های معمولی حاوی مقدار بیشتری اسید می باشند. برای تشخیص روغن زیتون مرغوب به رنگ و بوی آن توجه کنید. هرچقدر رنگ روغن زیتون تیره تر و به سبز نزدیک تر باشد روغن زیتون کیفیت بالاتری دارد و هرچقدر رنگ آن روشن باشد نشان دهنده این است که روغن بیشتر تصفیه شده و کیفیت خوبی نخواهد داشت.ایا روغن زیتون برای ابرو خوب است

     

     

    یکی از مواد طبیعی که تاثیر مثبت زیاد روی سلامت پوست و مو دارد بدون شک روغن زیتون است. روغن زیتون یک تونیک بسیار قوی به شمار می رود، تونیک به محلولی گفته می شود که حالت کششی ماهیچه را نگه می دارد و از شل شدن و خشک شدن پوست و در نتیجه از پیر یا چروک شدن پوست جلوگیری می کند. افزایش سرعت رشد موهای سر و مژه یکی دیگر از تاثیرات جالب روغن زیتون می باشد، علاوه بر آن در صورت استفاده طولانی مدت این روغن باعث نرمی و لطافت مو و مژه خواهد شد. روغن زیتون به عنوان منبع مهمی از ویتامین ها و مواد مغذی به شمار می رود، این مواد همه آن چیزی است که برای رشد مو و مژه به آن نیاز دارید. مژه های شما می توانند به راحتی از این مواد مغذی تغذیه کنند.

    این روغن علاوه بر اینکه می تواند جایگزین خوبی برای پاک کننده های آرایش باشد، تاثیر بسیار زیادی روی مژه ها گذاشته و باعث ضخیم شدن و پر شدن مژه های شما می شود.

     

     

    چطور از روغن زیتون برای مژه ها استفاده کنیم؟

    سوالی که اکنون مطرح می شود این است که چگونه از این روغن برای رشد مژه ها استفاده شود؟ این یک روش ساده است که یک تا دو دقیقه وقت شما را می گیرد.

    چند قطره روغن زیتون را روی پنبه ریخته و آن را به مژه های خود بمالید. روغن زیتون روغنی سنگین است بنابراین بیشتر از چند قطره از آن استفاده نکنید. ۵ الی ۱۰ دقیقه بعد از زدن روغن به مژه ها آنها را با آب ولرم شست و شو دهید. آب ولرم به تنهایی روغن را از مژه ها پاک کرده و حالت و درخشندگی خاصی به مژه ها خواهد داد. این عمل را ۴ هفته به صورت مداوم و روزانه تکرار کنید تا اثر فوق العاده آن را مشاهده کنید. شما می توانید از یک برس مژه برای زدن روغن استفاده کنید. از یک ریمل تمام شده استفاده کرده و برس آن را به خوبی شست و شو دهید، سپس چند قطره روغن زیتون به سر برس زده و مژه های خود را با آن شانه کنید و بعد به صورتی که در بالا گفته شد مژه ها را تمیز کنید.

    زمانی که شما از این روش برای مژه های خود استفاده می کنید باید به یک سری نکات دقت داشته باشید.

    در مدت زمان استفاده از روغن زیتون برای تقویت مژه ها شما می توانید از روغن ویتامین ای هم به صورت همزمان روی مژه ها استفاده کنید. ویتامین ای را می توانید هم به صورت قرص و هم به صورت لوسیون زیر نظر پزشک مصرف کنید. این ویتامین به عنوان یک تسریع کننده در رشد مژه به شمار می رود.

     این نکته هم بسیار مهم خواهد بود که بعد از هر بار استفاده از ریمل یا لوازم آرایش مخصوص چشم از پاک کننده های مخصوص چشم استفاده کرده و مواد آرایشی را به خوبی از روی مژه ها پاک کنید.

    رژیم غذایی سالم و مغذی همزمان با استفاده از درمان های طبیعی برای رسیدن به بهترین نتیجه توصیه می شود. مصرف مکمل های غذایی برای ضخیم و پرپشت کردن مژه ها هم بی تاثیر نخواهد بود.

    نکاتی که در بالا گفته شد را در مدت زمان مشخص طبق برنامه ای مرتب انجام دهید و اثر شگفت انگیز روغن زیتون را بر روی ضخیم شدن، پرپشت شدن و بلند شدن مژه ها به چشم ببینید.

    رکنا: روغن های گیاهی در تقویت مژه و ابرو بی نظیر عمل می کنند.

    روغن های اساسی مختلفی برای افزایش رشد مو ،وجود دارند و همچنین می توانند باعث رشد مژه نیز شوند از آنجایی که این روغن ها باید مستقیما به منطقه چشمی اعمال شوند، از آنها باید به ندرت و با دقت استفاده شود ،تا به داخل چشم نفوذ نکند.

    _ تقویت مژه و ابرو با روغن کرچک

    اولین روغن اساسی در لیست، روغن کرچک است ؛ روغن کرچک یک روغن گیاهی است ،که از دانه بذر لوبیا گرفته شده است، و به عنوان یک محرک قوی شناخته شده است که می تواند باعث رشد و تغذیه فولیکول مو شود. تاریخچه روغن کرچک، به نظر طولانی است، و در مصر باستان ادعا می شود ،که به عنوان پماد استفاده می شد و کلئوپاترا از آن برای روشن کردن سفیده چشم اش استفاده می کرده است. حقیقت یا افسانه، واقعا برای پر شدن و درخشان شدن مژه ها مفید است علاوه بر این، با عفونت هایی که، باعث ریزش مژه ها می شوند، مبارزه کند.

    طریقه استفاده از روغن کرچک برای تقویت ابرو و مژهایا روغن زیتون برای ابرو خوب است

    برای استفاده از روغن کرچک به عنوان یک درمان خانگی، نیاز به یک تکه پنبه یا برس آرایشی کوچک تمیز دارید ،که به عنوان یک اپلیکاتور برای مژه ها استفاده کنید قبل از رفتن به رختخواب، با دقت روغن را به مژه هایتان بزنید و اجازه دهید تا جذب شود وقتی بیدار شدید آن را با آب بشویید.

    شما همچنین می توانید کمی ژل آلوئه ورا، را با روغن کرچک مخلوط کنید. آنها را به خوبی مخلوط کرده و با استفاده از پنبه یا قلم مو به مژه های خود بزنید به همان اندازه که ریمل می زنید. اجازه دهید،تا به مدت یک شب بماند تا جذب شود و بعد از بیدار شدن به خوبی بشورید. برای بهترین نتیجه، این فرایند باید به طور منظم برای ۱ تا ۳ ماه تکرار شود.

    _ ضخیم شدن مژه و ابرو با روغن زیتون

    روغن زیتون، یک روغن حامل شناخته شده است که به منظور افزایش رشد مو استفاده می شود و نیز یک درمان خانگی برای داشتن مژه های ضخیم تر به کار می رود. روغن زیتون، غنی از اسید اولئیک و همچنین ویتامین E است، که هر دو برای رشد مو مورد نیاز هستند.این دو عنصر، می توانند مو را تغذیه کرده و همچنین مژه ها را حجیم کنند.حتی باعث می شود که مژه هایی تیره تر داشته باشید.

    طرز استفاده از روغن زیتون برای رشد مژه و ابرو

    برای استفاده از روغن زیتون به عنوان درمان خانگی برای رشد مژه ها، یک برس ریمل قدیمی که تمیز است، یا یک تکه پنبه به عنوان اپلیکاتور آماده کنید. اپلیکاتور خود را درون مقدار کمی روغن زیتون گرم شده قرار دهید. قبل از رفتن به رختخواب، روغن را به مژه هایتان بمالید. روغن را شب بر روی مژه خود بزنید و بلافاصله بعد از بیدار شدن، با آب بشویید. این روال را روزانه و به مدت حداقل دو ماه یا تا پیدا شدن نتیجه، تکرار کنید.

    _ مژه های بلند و ضخیم با ژل آلوئه ورا

    آلوئه ورا، یک درمان خانگی شگفت انگیز و موثر برای داشتن مژه های ضخیم و بلند است. آلوئه ورا ،حاوی مواد مغذی و ویتامین هاست که به ضخیم و بلند شدن مژه ها کمک می کند. حاوی ویتامین ,E, A, B-۱۲ و C است، که همه ی آن ها برای رشد موهای سالم و براق موثر هستند. همچنین حاوی ،اسید فولیک است که مانع ریزش مژه ها می شود .علاوه بر این، آلوئه ورا دارای اثر مرطوب کنندگی است، که مژه ها را سالم نگه می دارد.

    طرز استفاده از ژل آلوئه ورا برای رشد ابرو و مژه

    برای استفاده از آلوئه ورا به عنوان یک درمان خانگی برای داشتن مژه های ضخیم و بلند، یک اپلیکاتور مانند یک برس ریمل تمیز را آماده کنید. آلوئه ورا را با دقت بشورید تا لاتکس و لزجی زیاد آن دور ریخته شود. کمی ژل آلوئه ورا را بردارید و قبل از اینکه به رختخواب بروید، روی مژه های خود بزنید. اجازه دهید کل شب بماند.صبح، ژل را با آب گرم بشویید.

    همچنین، می توانید آلوئه ورا را با روغن جوجوبا مخلوط کنید، یکی دیگر از درمان های شناخته شده که برای رطوبت رسانی مو و افزایش رشد مو مفید است. این دو ماده را با نسبت های مساوی با هم مخلوط کنید و به آرامی به مژه هایتان بزنید و برای حدود ۱۵ دقیقه اجازه دهید،تا بماند و سپس بشورید. این کار را تا دو بار در روز تکرار کنید.

    _ جلوگیری از ریزش مژه با برس کشیدن مژه ها

    به همان مقدار که ساده به نظر می رسد، افراد زیادی روی این شیوه قسم می خورند. برس کشیدن مژه ها، ذراتی مانند خاک و گرد و غبار که از رشد سالم آن جلوگیری می کند را از بین می برد. این ذرات، می توانند منافذ مژه را را مسدود کنند، بنابراین رشد مژه شما متوقف می شود و یا حتی باعث ریزش مژه ها می شود. علاوه بر این، برس کشیدن می تواند گردش خون را تسریع کند، تا مواد مغذی بیشتری به فولیکول های مژه ها برسند.

    طریقه برس کشیدن به مژه ها

    این روش به نحوه ماساژ Massage دادن مژه ها کار می کند و با بهبود گردش خون، به ضخامت تارهای مو کمک می کند. مژه های خود را با برس خودش شانه کنید، از ریشه تا انتهای مژه. این کار را دو بار در روز به مدت ۵ دقیقه انجام دهید.تا زمانی که نتیجه مورد نظر به دست آید، این کار را تکرار کنید.

    _ تقویت رشد مژه با ویتامین E

    مطالعه ای که بر روی ویتامین E که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد، نشان داد که رشد مو در افرادی که ویتامین E مصرف می کنند، نسبت به افرادی که پلاسبو مصرف می کنند، بیشتر است. این مطالعه نشان داد، که خواص آنتی اکسیدانی ویتامین E ،باعث کاهش اکسید کنندگی پوست سر می شود که با ریزش مو نیز مرتبط است. برای استفاده از این درمان خانگی ساده، چند قطره ویتامین E را ،بر روی یک برس مژه خود بریزید و مژه هایتان را برس بکشید.

    _ ماساژهای پلکی موثر در رشد و تقویت مژه ها

    ماساژ پلک ها، یک ماساژ درمانی برای بهبود گردش خون است که به رشد مژه کمک می کند. بهبود جریان خون، مواد مغذی بیشتری را به بخش ماساژ داده شده، می رساند و باعث رشد بهتر فولیکول ها در این منطقه می شود. این کار، رشد مو را تحریک می کند و مانع از شکستگی و یا نازک شدن مژه ها می شود.

    روش ماساژ پلک برای رشد و تقویت مژه

    برای انجام ماساژ پلک، مقدار کمی کره شی ، ژل نفتی، یا روغن را روی پلک چشمان خود قرار دهید. به یاد داشته باشید، مقدار بسیار کمی از این ماده را روی چشمانتان بریزید، تا به داخل چشمانتان نفوذ نکنند. علاوه بر این، حتما انگشتانتان را بشورید. پس از آن، از انگشتان خود برای ماساژ خط مژه و ابرویتان استفاده کنید.

    ماساژ را به صورت حرکات دایره ای، با استفاده از انگشت حلقه خود، به آرامی انجام دهید. این ماساژ را برای حدود ۵ دقیقه در هر نوبت، به ازای هر چشم انجام دهید.این کار را دو بار در روز برای ۱ تا ۳ ماه انجام دهید.

    _ بلند شدن مژه با لیمو

    پوست لیمو، یک درمان فوق العاده دیگری برای داشتن مژه های ضخیم و بلند است. پوست لیمو، حاوی اسید فولیک و همچنین ویتامین های B و C است، که برای ساخت ماسک صورت نیز استفاده می شود، برای تقویت پوست، که همچنین برای رشد مو نیز بسیار مفید است.

    این ماده حاوی، اسید فولیک و همچنین ویتامین b و c می باشد، که به افزایش رشد مو کمک می کند، که حتی ممکن است در روغن های ضروری مثل روغن زیتون یا روغن کرچک تزریق شود، تا باعث تقویت خواص پاک کنندگی و تحریک کنندگی پوست شود.ایا روغن زیتون برای ابرو خوب است

    طریقه مصرف پوست لیمو برای بلند شدن مژه

    برای داشتن بهترین نتایج، پوست لیمو را در روغن کرچک یا روغن زیتون، درون یک کاسه خیس کنید و اجازه دهید این مخلوط حداقل ۲ هفته بماند.

    پس از آن، با استفاده از یک تکه پنبه یا برس، ریمل مژه یا ابرو، می توانید روغن را روی مژه های خود، قبل از خوابیدن بمالید و اجازه دهید تا یک شب کامل بماند. صبح بعد از بیدار شدن با آب گرم بشورید. این کار را هر شب برای ۱ تا ۳ ماه ،یا تا دریافت نتایجی که می خواهید، انجام دهید.

    _ افزایش ضخامت مژه با تخم مرغ

    تخم مرغ، یک غذای فوق العاده است و ما قبلا از مزایای آن برای تهیه و تقویت مو صحبت کرده بودیم . همچنین برای داشتن مژه های ضخیم و بلند، مناسب هستند. تخم مرغ ،غنی از پروتئین است و همچنین حاوی ویتامین های B و بیوتین هستند ،که برای افزایش بافت مژه مفید هستند.

    استفاده از تخم مرغ برای تقویت مژه

    برای استفاده از تخم مرغ به عنوان یک درمان خانگی برای داشتن مژه های ضخیم و بلند، ابتدا باید یک تخم مرغ کامل را بشویید، یک قاشق غذاخوری گلیسیرین را به آن اضافه کنید و این مخلوط را تا زمانی که کرم رنگ و سفت شود، هم بزنید.

    از یک تکه پنبه به عنوان یک اپلیکاتور استفاده کنید ،و آن را در مخلوط بگذارید . پنبه را به آرامی بر روی مژه های خود بزنید. به یاد داشته باشید که نباید ،پنبه بیش از حد خیس بخورد تا از چسبیدن آن به چشم جلوگیری شودو بعد از ۱۵ دقیقه مژه ها را آب سرد را بشویید. این کار را سه بار در هفته به مدت چند ماه تا زمانی که نتیجه مطلوب به دست بیارید، تکرار کنید.

    _ تقویت رشد مژه با چای سبز

    چای سبز ،دارای فلاونوئیدها است که رشد مژه را تقویت می کند. این نتیجه، در مطاله ای با استفاده از جوندگانی که ریزش مو داشتند، ثابت شد. مطالعه نشان داد که جوندگانی که چای سبز دریافت کردند نشانه هایی از رشد مو را از خود نشان می دادند، در حالی که به گروه دیگر فقط آب داده شده بود، بهبودی از ریزش مو را نشان ندادند.

  • عکس قشنگ براى پروفايل
  • روش تقویت مژه با چای سبز

    برای استفاده از چای سبز به عنوان یک درمان خانگی برای نازک بودن مژه ها، یک فنجان چای سبز، ترجیحا شیرین، تهیه کنید. اجازه دهید تا خنک شود. زمانی که خنک شد، با استفاده از یک اپلیکاتور ،مانند یک تکه پنبه، چای سبز را روی مژه های خود بمالید.

    چای را از ریشه مژه ها تا انتهای آن بزنید. به آرامی این کار را انجام دهید، و اجازه ندهید مژه ها با چای زیادی خیس بخورد، تا چای به چشمان نفوذ کنند.اجازه دهید ۱۵ دقیقه بماند و سپس آنرا با آب شستشو دهید. این کار را دو بار در هفته، برای مدت ۳ ماه تکرار کنید.

    _ تقویت و افزایش رشد مژه با کره شیا

    کره شیا، که از یک دانه و غلات می آید، قرن هاست که برای تغذیه پوست، ناخن و مو استفاده می شود. کره شیا حاوی، ویتامین های A و E است که هر دو باعث تقویت فولیکول های مو و افزایش رشد مژه می شوند. به سادگی یک تکه پنبه را در یک مقدار بسیار کمی از کره شیا، قرار دهید و به ریشه مژه ها بزنید. اجازه دهید، تا یک شب بماند و صبح روز بعد با آب گرم شستشو دهید.برای گرفتن بهترین نتیجه، این روند را برای ۱ تا ۳ ماه تکرار کنید.

    _ پرپشت شدن مژه و درمان ریزش مژه با روغن های گیاهی

    در ادامه روغن های گیاهی که برای پرپشت شدن و درمان ریزش مژه ها مفید هستند را معرفی می نماییم:

    – رشد مجدد پیاز مو با روغن هسته انگور

    این روغن فاقد سدیم و کلسترول بوده و میزان اسیدهای چرب غیر اشباع آن تا ۹۰ درصد می رسد. خاصیت آنتی اکسیدانی عصاره انگور ۵۰ برابر بیشتر از ویتامین E و ۲۰ برابر بیشتر از ویتامین C است. روغن خالص دانه انگور، ترکیبی فوق العاده موثر برای فعال سازی مجدد رشد پیاز مو است که با ماساژ دادن آن روی پوست سر می توانید به تاثیر سودمند این روغن پی ببرید.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

     

    ایا روغن زیتون برای ابرو خوب است


    حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

    رکنا: کوفته قالبی سیب و عدس و گردو یک غذای مقوی.

    رکنا: با این روش ها ابروهایی پرپشت خواهید داشت.

    رکنا: بروسکتا یک نوع پیش غذای کلاسیک با نان برشته آغشته به کره ایتالیایی است.

    رکنا: مرد 50 ساله‌ای که صبح امروز مقابل ساختمان شهرداری تهران دست به خودسوزی زد، 45 درصد…

    موضوعات داغ

    با اشتراک در خبرنامه رکنامهمترین و جدیدترین اخبار روز را در ایمیل خود داشته باشید:

    “سنجاق”

    مجری انحصاری تبلیغات رکنا

    سایت اینترنتی رکنا

    کلیه حقوق متعلق به

    سایت اینترنتی رکنا

    است

    ایا روغن زیتون برای ابرو خوب است
    ایا روغن زیتون برای ابرو خوب است
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *