ایا روغن بادام برای سیاهی دور چشم خوب است

دوره مقدماتی php
ایا روغن بادام برای سیاهی دور چشم خوب است
ایا روغن بادام برای سیاهی دور چشم خوب است



ویتامین E و اسیدهای چرب امگا۶، مواد تشکیل دهنده جادویی این روغن هستند. فولر می گوید: روغن بادام، کم شدن آب بدن را که می تواند باعث مشخص تر شدن حلقه های زیر چشم شود، جبران می کند ۲ یا ۳ قطره روغن بادام (یا یک کرم چشم حاوی روغن بادام) را درست قبل از خواب، به آرامی و بدون مالش، دور ناحیه اطراف چشمتان بزنید. مراقب باشید روغن در چشم شما نرود.

 

برای تهیه این کرم دور چشم، به اندازه مساوی از دو روغن جوانه گندم و روغن نارگیل را با هم در یک ظرف بلوری مخلوط کرده و آن را روی حرارت غیر مستقیم قرار دهید تا جایی که این دو کاملا با هم ترکیب شوند.

نیازی به حرارت دادن طولانی مدت نیست.حالا صبر کنید تا این مخلوط کاملا خنک شود.بعد آن را در ظرفی تمیز بریزید و در یخچال آن را نگهداری کنید.

شبها و حتی روز می توانید با نوک انگشت با این روغن به حالت ضربه ای و آرام، دور چشم بزنید.با اینکار  از پوست اطراف چشم به خوبی مراقبت کرده و جذابیت چهره شما سالهای سال حفظ خواهد شد.

دوره مقدماتی php

ایا روغن بادام برای سیاهی دور چشم خوب است

 

هرشب قبل از رفتن به رختخواب، چند قطره از روغن کرچک رو دور چشمتون زده و به مدت دو دقیقه به آرامی ماساژ دهید. روغن کرچک به تنهایی و بدون افزودن هر ماده ی دیگری در رفع تیرگی های دور چشم بسیار موثره.

اسید لاکتیک موجود در شیر به لایه برداری پوستتون کمک میکنه و سلول های مرده رو از سطح پوست پاک میکنه. پس برای لایه براداری و رفع سیاهی دور چشمتون این ترکیب عالی رو از دست ندین. شیر و روغن کرچک رو به نسبت مساوی با هم مخلوط کرده و هر روز به مدت یک ساعت روی پوستتون قرار بدین. سپس با آب گرم صورتتون رو بشورین.

روغن بادام خاصیت نرم کنندگی داره و نقش موثری در تغذیه و آبرسانی پوست ایفا میکنه. چند قطره از هر روغن رو جدا کرده و باهم مخلوط کنید. دور چشمتون رو با آن ماساژ دهید و این کار رو هر شب قبل از خواب تکرار کنید.

 

علت سیاهی دور چشم چیست؟

 

گلاب خواص فوق‌  العاده‌ای برای پوست دارد. پوست را جوان کرده و چشم‌های خسته را آرام می‌کند. گلاب بخاطر خواص قابضی که دارد برای سفت کردن پوست هم مفید است.برای این منظور، یک تکه پنبه را چند دقیقه در گلاب خیس کنید، سپس آن را روی پلک‌هایتان که بسته‌اید قرار دهید. بگذارید ۱۵۵ دقیقه بماند، سپس شستشو دهید. اینکار را دو بار در روز به مدت چند هفته تکرار کنید.

 

ساده‌ترين كار براي از بين بردن پف چشم‌ها استفاده از كرم گشنيز و روغن زيتون است. براي تهيه اين ماسك كافي است يك قاشق غذاخوري گشنيز را خوب كوبيده و له كرده آن را با يك قاشق غذاخوري عسل تركيب كنيد و نصف قاشق غذاخوري روغن زيتون به آن بيفزاييد تا كرمي يك‌دست تهيه شود. اين تركيب را روي حرارت اندك بگذاريد و آن را خوب هم بزنيد تا يكنواخت شود. پس از سرد شدن اين روغن آن را زير چشم‌های تان بماليد و اجازه دهيد به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقيقه زير چشم‌هاي‌تان باقي بماند.

 

– به اندازه کافی بخوابید و استراحت کنید. – از مالیدن چشم‌هایتان خودداری کنید زیرا باعث می‌شود رگ‌های خونی گشادتر شوند و درنتیجه حلقه‌های زیر چشم تیره‌تر به نظر برسند. – قبل از خواب آرایش را از روی صورتتان پاک کنید زیرا ممکن است به چشم‌هایتان آسیب بزند. – کمتر در معرض آفتاب قرار گیرید. – در طول روز به مقدار زیاد آب بنوشید تا از مشکل احتباس آب در امان بمانید. – برای جلوگیری از پف کردن زیر چشم بخاطر انباشته شدن مایعات زیر چشم، موقع خواب دو بالش بیشتر زیر سرتان قرار دهید. – به رژیم‌غذایی‌تان توجه کنید و از موادغذایی سرشار از ویتامین A، C و E استفاده کنید. – سیگار نکشید و مصرف الکل و کافئین خود را محدود کنید. سیگار سلول‌های پوستی را تخریب می‌کمد و الکل و کافئین موجب کم‌آب شدن بدن می‌شوند که این هم پوست حساس و ظریف زیر چشم‌ها را ضعیف می‌کند.

 

درمان سیاهی و گودی دور چشم با قهوه

راهکارهای درمان سیاهی دور چشم

روش تهیه کرم دور چشم در منزل

درمان دائم سیاهی دور چشم چیست؟

 

برای نظردهی بعدی، نام، ایمیل، و وب سایت خود را در این مرورگر ذخیره کنید.

بسیاری از مردم درگیر حلقه‌های تیره اطراف چشم‌های خود هستند که زیبایی صورت را تحت تأثیر قرار می‌دهد و باعث می‌شود خسته به نظر برسیم. در این شرایط، می‌توان از روغن بادام تلخ برای سیاهی دور چشم کمک گرفت و این مشکل را رفع کرد!

روغن بادام تلخ برای سیاهی دور چشم بسیار مفید است و استفاده از آن به درمان این مشکل کمک می‌کند. با هم فواید روغن بادام تلخ برای سیاهی دور چشم و روش استفاده از آن را برای این منظور، می‌خوانیم.

“خواص روغن بادام تلخ برای پوست صورت” را اینجا بخوانید.

برخی از محصولات طبیعی مانند روغن بادام، به کاهش تیرگی دور چشم‌ها و جلوگیری از ایجاد حلقه‌های تیره زیر چشم کمک می‌کنند. این یک راه حل دائمی است و باعث می‌شود هر روز صبح را بدون استفاده از لوازم آرایشی برای پنهان کردن تیرگی دور چشم‌ها آغاز کنی!

روغن بادام تلخ نه تنها برای مراقبت از پوست و مو مفید است، بلکه می‌تواند درمان مؤثری برای رفع تیرگی زیر چشم‌ها نیز باشد. می‌توان به شکل موضعی از روغن بادام تلخ برای سیاهی دور چشم استفاده کرد و آن را به طور مستقیم روی پوست اطراف چشم‌ها مالید.

ایا روغن بادام برای سیاهی دور چشم خوب است

روغن بادام تلخ سرشار از مواد مغذی برای پوست است که می‌توان آن را به راحتی روی پوست صورت مالید و مطمئن بود که عوارض جانبی برای پوست ندارد.

روغن بادام تلخ حاوی سیانید هیدروژن است که ماده‌ای سمی است؛ بنابراین، خوراکی نیست. در بسیاری از کشورها، برای تولید محصولاتی که حاوی روغن بادام تلخ است، باید سم موجود در آن را استخراج کرد. به این ترتیب، این اطمینان وجود دارد که این محصولات صد درصد ایمن هستند.

همان طور که گفتیم، روغن بادام تلخ برای سیاهی دور چشم بسیار مفید است و اثرات طولانی مدت خود را در حدود ۶ هفته پس از استفاده نشان می‌دهد. این مدت زمان نیز برای بازسازی لایه بیرونی پوست لازم است.

روغن بادام تلخ به پوست کمک می‌کند سلول‌های بیشتری تولید کند و به همان اندازه جوان‌تر شود. به طور طبیعی، پوست ضخیم‌تر نیز لایه اضافی بیشتری برای پوشاندن رگ‌های خونی اطراف چشم‌ها فراهم می‌کند.

روغن بادام تلخ دارای خواص درمانی است که نسبت به سایر مواد طبیعی برای درمان تیرگی دور چشم مؤثرتر است و به عنوان ماده‌ای ضد التهاب و آنتی‌اکسیدانی مفید برای جلوگیری از صدمه رادیکال‌های مضر آزاد در بدن عمل می‌کند.

روغن بادام تلخ همچنین، مرطوب‌کننده‌ای عالی و ماده‌ای ضد قارچ و باکتری است. همچنین، روغن بادام تلخ برای سیاهی دور چشم و از بین بردن خطوط و چین و چروک اطراف چشم مفید است و باعث کاهش پف زیر چشم‌ها می‌شود.

روغن بادام تلخ برای سیاهی دور چشم به عنوان یک درمان ساده، می‌تواند حداقل هر شب یک بار مورد استفاده قرار گیرد تا نتایج مثبت خود را نشان دهد.

بیشتر بخوانید: “آیا با خواص زیبایی روغن بادام تلخ آشنا هستی؟”

مشترک خبرنامه یاسمن شوید تا از آخرین اخبار مد مطلع شده و سبک های زیبایی و آرایشی را دنبال نمایید.

آکاایران: روغن بادام تلخ برای سیاهی دور چشم چه کار می کند؟

آکاایران: بسیاری از مردم درگیر حلقه های تیره اطراف چشم های خود هستند که زیبایی صورت را تحت تأثیر قرار می دهد و باعث می شود خسته به نظر برسیم. در این شرایط، می توان از روغن بادام تلخ برای سیاهی دور چشم کمک گرفت و این مشکل را رفع کرد!

روغن بادام تلخ برای سیاهی دور چشم بسیار مفید است و استفاده از آن به درمان این مشکل کمک می کند. با هم فواید روغن بادام تلخ برای سیاهی دور چشم و روش استفاده از آن را برای این منظور، می خوانیم.

“خواص روغن بادام تلخ برای پوست صورت” را اینجا بخوانید.

برخی از محصولات طبیعی مانند روغن بادام، به کاهش تیرگی دور چشم ها و جلوگیری از ایجاد حلقه های تیره زیر چشم کمک می کنند. این یک راه حل دائمی است و باعث می شود هر روز صبح را فاقد استفاده از لوازم آرایشی برای پنهان کردن تیرگی دور چشم ها آغاز کنی!

ایا روغن بادام برای سیاهی دور چشم خوب است

روغن بادام تلخ نه تنها برای مراقبت از پوست و مو مفید است، بلکه می تواند درمان مؤثری برای رفع تیرگی زیر چشم ها نیز باشد. می توان به شکل موضعی از روغن بادام تلخ برای سیاهی دور چشم استفاده کرد و آن را به طور مستقیم روی پوست اطراف چشم ها مالید.

روغن بادام تلخ سرشار از مواد مغذی برای پوست است که می توان آن را به راحتی روی پوست صورت مالید و مطمئن بود که عوارض جانبی برای پوست ندارد.

روغن بادام تلخ حاوی سیانید هیدروژن است که ماده ای سمی است؛ بنابراین، خوراکی نیست. در بسیاری از کشورها، برای تولید محصولاتی که حاوی روغن بادام تلخ است، باید سم موجود در آن را استخراج کرد. به این ترتیب، این اطمینان وجود دارد که این محصولات صد درصد ایمن هستند.

همان طور که گفتیم، روغن بادام تلخ برای سیاهی دور چشم بسیار مفید است و اثرات طولانی مدت خود را در حدود ۶ هفته پس از استفاده نشان می دهد. این مدت زمان نیز برای بازسازی لایه بیرونی پوست لازم است.

روغن بادام تلخ به پوست کمک می کند سلول های بیشتری تولید کند و به همان اندازه جوان تر شود. در حالت عادی، پوست ضخیم تر نیز لایه اضافی بیشتری برای پوشاندن رگ های خونی اطراف چشم ها فراهم می کند.

روغن بادام تلخ دارای خواص درمانی است که نسبت به سایر مواد طبیعی برای درمان تیرگی دور چشم مؤثرتر است و به عنوان ماده ای ضد التهاب و آنتی اکسیدانی مفید برای جلوگیری از صدمه رادیکال های مضر آزاد در بدن عمل می کند.

روغن بادام تلخ همچنین، مرطوب کننده ای عالی و ماده ای ضد قارچ و باکتری است. همچنین، روغن بادام تلخ برای سیاهی دور چشم و از بین بردن خطوط و چین و چروک اطراف چشم مفید است و باعث کاهش پف زیر چشم ها می شود.

روغن بادام تلخ برای سیاهی دور چشم به عنوان یک درمان ساده، می تواند حداقل هر شب یک بار مورد استفاده قرار گیرد تا نتایج مثبت خود را نشان دهد.

منبع : yasaman.com

صفحه اصلی » مقالات 🔥 » پزشکی و سلامت 🔥 » خوراکی ها و گیاهان » روغن بادام تلخ : مضرات و خواص روغن بادام تلخ برای پوست، مو، ابرو و دور چشم

روغن بادام تلخ از جمله روغن های مفید برای پوست و مو می باشد.

با استفاده از روغن بادام تلخ می توانید انواع ماسک را ساخته و یا از آن به تنهایی برای رفع چین و چروک، لک صورت، پوست، رشد مو، جلوگیری از ریزش مو، ابرو و دور چشم استفاده کنید. در این مقاله علاوه بر خواص روغن بادام تلخ و طرز تهیه ماسک آن، به مضرات این روغن مفید هم می پردازیم.

 

روغن بادام تلخ, خواص روغن بادام تلخ, مضرات روغن بادام تلخ, روغن بادام تلخ برای پوست صورت, روش استفاده از روغن بادام تلخ برای پوست صورت, خواص روغن بادام تلخ برای مو, روغن بادام تلخ برای دور چشم, روغن بادام تلخ برای ابرو, ماسک روغن بادام تلخ

ایا روغن بادام برای سیاهی دور چشم خوب است

برای دسترسی سریع به محتوای این مطلب از لینکهای زیر استفاده کنید:

ویتامین E موجود در این روغن می‌تواند پوست را از آسیب اشعه UV خورشید مصون نگه دارد و نیز از ایجاد چین و چروک‌های پوستی در اثر استرس و بالا رفتن سن بکاهد.

از جمله دیگر خواص روغن بادام پاکسازی عمیق پوست صورت و بدن است، این روغن به راحتی به لایه‌های درونی پوست نفوذ کرده، آلودگی‌ها و مواد التهاب‌زا را از بین می‌برد.

روغن بادام تلخ برای پوست صورت

افرادی که دارای جوش‌ های سرسیاه یا آکنه‌های پوستی هستند می‌توانند از روغن بادام به عنوان یک پاک کننده طبیعی پوست استفاده کنند.

برای پاک کردن مواد آرایشی از سطح پوست و حتی نزدیک چشم نیز می‌توانید از روغن بادام استفاده کنید.

برای این کار مقداری پنبه را به روغن بادام آغشته کرده و مواد آرایشی روی پوست را به آرامی با آن پاک کنید و پس از دو دقیقه صورت را آبکشی کنید

صورت خود را با آب گرم بشویید، یک قاشق روغن بادام تلخ یا شیرین گرم را ۱۰ دقیقه به آرامی با انگشتان خود در حرکت دایره ای بر روی پوست صورت ماساژ دهید سپس صورت را با آب گرم بشویید.

روش استفاده از روغن بادام تلخ برای پوست صورت

مقداری روغن بادام را بر روی پوست صورت بمالید، بگذارید ۲۰ دقیقه بماند و سپس با آب بشویید.

روغن بادام حاوی مواد مغذی برای پوست سر و فولیکول های مو می باشند که باعث افزایشرشد مو شده و همچنین از موها در برابر اشعه UV محافظت می کنند.

برای یک ماه هر روز موهای خود را با روغن بادام تلخ یا شیرین ماساژ دهید تا باعث تقویت و افزایش رشد مو شوید.

روغن بادام حاوی آنتی اکسیدان ها هستند که باکتری ها و قارچ های پوست سر شما را از بین می برند و از شوره سر جلوگیری می کنند.

آلودگی محیط، کمبود مواد غذایی، عدم تعادل هورمونی و استرس از دلایل اصلی ریزش مو هستند.

برای کنترل ریزش مو، باید به طور منظم از روغن بادام استفاده کنید.

یک قاشق غذاخوری روغن بادام تلخ یا شیرین را گرم کنید و هر شب قبل از خواب بر روی پوست سر بمالید و بگذارید یک شب بماند و روز بعد با آب و شامپو بشویید.

خواص روغن بادام تلخ برای مو

استفاده منظم از روغن بادام بر مو، باعث افزایش درخشندگی و حجم مو می‌شود.

روغن بادام منبعی سرشار از منیزیم است و به جلوگیری از ریزش مو بسیار کمک‌می‌کند.

پس تعجبی ندارد که از روغن بادام در محصولات مراقبت از مو، بسیار استفاده‌ می‌شود.

روغن‌بادام را یک یا دوبار در هفته بر پوست سرتان بگذارید.

بعد از اینکه پوست سرتان را ماساژدادید، یک حوله را در آب گرم گذاشته و دور سرتان بپیچید.

این کار، ریزش مو را کاهش‌داده و وضعیت مو را بهبودمی‌بخشد.

روغن بادام دارای آنتی‌اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری برای ذخیره و جوانسازی فولیکول‌های مو است.

برخی از محصولات طبیعی مانند روغن بادام، به کاهش تیرگی دور چشم ها و جلوگیری از ایجاد حلقه های تیره زیر چشم کمک می کنند.

ایا روغن بادام برای سیاهی دور چشم خوب است

این یک راه حل دائمی است و باعث می شود هر روز صبح را بدون استفاده از لوازم آرایشی برای پنهان کردن تیرگی دور چشم ها آغاز کنید!

روغن بادام تلخ برای دور چشم

روغن بادام تلخ نه تنها برای مراقبت از پوست و مو مفید است، بلکه می تواند درمان مؤثری برای رفع تیرگی زیر چشم ها نیز باشد.

می توان به شکل موضعی از روغن بادام تلخ برای سیاهی دور چشم استفاده کرد و آن را به طور مستقیم روی پوست اطراف چشم ها مالید.

روغن بادام تلخ برای ابرو بسیار مفید است و ابرو و مژه ها را تقویت می کند.

این ماده غنی از ویتامین ها و ابروها را تقویت می کند و کلسیم و منیزیم و چربی را در آن ببینید.

این ماده غنی از ویتامین ها، چربی، کلسیم و منیزیم، ابروها را تقویت می کند و به رشد آن ها سرعت می بخشد.

روغن بادام تلخ برای ابرو

برای استفاده از این روغن، کمی از آن را روی تکه ای پنبه بریز و آن را روی ابروها و مژه های خود بمال و ماساژ بدهید.

برای این کار، می توانی از برس ریمل تمیز هم استفاده کنی و روغن بادام را به کمک آن روی ابروهای خود بمالید.

  • درمان سردرد ميگرني دوران بارداري
  • برای تهیه این ماسک فوق العاده، یک قاشق غذاخوری عسل روی حرارت ملایم قرار دهید.

    در ادامه ۴ قاشق غذاخوری روغن بادام تلخ و ۲ قاشق ریشه ساییده شده سوسن زرد را اضافه کنید.

    همه مواد را با هم ترکیب کنید.

    یک قاشق چای خوری پودر شیر، یک قاشق چای خوری آبلیمو، نصف قاشق چای خوری روغن بادام و یک قاشق چای خوری عسل را با هم میکس کنید.

    قبل از مصرف این ماسک، صورت را با آب و صابون شسته و خشک نمایید.

    حالا ماسک آماده شده را بر روی صورت بمالید.

    مراقب باشید ماسک تهیه شده داخل چشم و دهان شما نرود.

    بعد از ۱۵ الی ۲۰ دقیقه، صورت را با آب گرم بشویید.

    این ماسک یک ماسک روشن کننده پوست است.

    بعد از خشک کردن صورت از کرم مرطوب کننده و ضد آفتاب استفاده کنید.

    ایا روغن بادام برای سیاهی دور چشم خوب است

    ماسک روغن بادام تلخ

    برای تهیه ماسک رفع لک صورت، یک لیتر آب معمولی را با گلاب مخلوط کنید.

    چند قطره روغن بادام به ترکیب آب و گلاب اضافه کنید.

    یه منظور برطرف کردن و پاکسازی لکه های صورت، هر روز صورت خود را با آن بشویید.

    این ترکیب عامل موثر محافظتی در برابر عفونت ها می باشد.

    با این روش ضمن اینکه هر روز صورت خود را از آلودگی ها پاک می سازید، می توانید از شر لکه های صورت نیز در دراز مدت راحت شوید و با آن ها خداحافظی کنید.

    روغن بادام تلخ یک روش عالی برای رفع پف زیر چشم و سیاهی دور چشم می باشد.

    قبل از خواب یک قطره بادام تلخ یا شیرین دور چشم بمالید و خوب ماساژ دهید.

    بهتر است اجازه دهید این مخلوط تا صبح بر روی صورت باقی بماند. صبح روز بعد آن را با آب سرد بشویید.

    همان طور که می دانید طبیعت روغن بادام گرم و تر است.

    از این رو در رطوبت رسانی به پوست های خشک اهمیت زیادی دارد.

    روغن بادام حاوی ویتامین E می باشد و می توان از آن به عنوان نرم کننده صورت استفاده کرد.

    شب قبل از خواب چند قطره روغن بادام تلخ بر روی صورت بمالید و صبح روز بعد آن را با آب بشویید.

    روغن بادام تلخ به علت حضور ماده ای شیمیایی به نام هیدروسیانیک اسید (HCN) سمی بوده و می بایستی از خوردن پرهیز کرد.

    این روغن فقط برای مصارف خارجی توصیه می شود و برای دوران بارداری و شیردهی ممنوع است.

    مضرات روغن بادام تلخ

    هر چند روغن بادام تلخ را می‌توان برای جلوگیری از ترکیدگی و خطوط پوستی ران‌ها استفاده کرد، اما استفاده از آن برای زنان باردار و پوست حساس کودکان سفارش نمی‌شود چرا که این ماده اثر مستقیمی بر پوست نوزاد داشته و آلرژی را در او بالا می‌برد.

    ممنون از این مقاله. روغن بادام شیرین هم خیلی خوبه. چون تلخ نیست میشه روی رژ لب برای براق شدن استفاده کرد. روغن بادام تلخ ، ترک و خشکی کف پا را هم درمان میکنه. پاها را با اب گرم بشویید و بعد روغن بزنید.

    برا خشکی لب چی

    سلام چ مدت باید این روغن برای ابرو و مژه استفاده بشه تا نتیجه نهایی معلوم بشه؟

    فال حافظ آنلاین : فال حافظ روزانه نایریکا (انواع فال و طالع بینی)

    : نایریکا / طالع بینی روزانه (انواع فال و طالع بینی)

    فال PMC 🔥 فال پی ام سی روزانه نایریکا

    فال ماهانه نایریکا : طالع بینی ماهانه متولدین ماه ها

    امیرعبداللهیان: تاریخ منطقه مملو از اقدامات ضدبشری انگلیس است

    رویکرد مجلس در مواجهه با فضای مجازی، فرصت‌محوری به جای تهدیدانگاری است

    ویدئو / نشست رئیس‌جمهور با مدیران رسانه‌های کشور

    معزی: گزارش عملکرد ۷ ساله دولت منتشر می‌شود

    آصفری: جامعه بین‌الملل به خواسته‌های غیرقانونی ترامپ تن نمی‌دهد

    جوکار: مهم ترین چالش کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ مسائل اقتصادی است

    سفر ۷۴ گردشگر خارجی در ۳ ماه اول سال/ احداث منطقه آزاد گردشگری در ایران

    واکنش جهانگیری به تیراندازی پلیس آمریکا به یک سیاه پوست آمریکایی

    داربی ۹۳ با چاشنی نیمه‌نهایی/ مچ‌اندازی فرهاد و یحیی برای فینالیست شدن

    محمودی: تراکتور پیشرفت لازم را با الهامی نداشته است

    اعمال محدودیت ترافیکی در آزاده راه تهران – شمال در تعطیلات پیش‌رو

    از تحقق قانون دائمی مدیریت بحران در کشور تا کنترل ساخت و ساز در حریم رودخانه ها

    تاکید قالیباف بر رویکرد فرصت محوری به جای تهدید انگاری در فضای مجازی

    مخالفت توییتری یک نماینده مجلس با طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی

    مهار متاستاز سرطان روده بزرگ با کمک یک مولکول کوچک

    شهاب سنگی که پارسال در کاستاریکا سقوط کرد ۴۵۶۰ میلیون سال قدمت دارد

    جریان تحریف به دنبال کتمان قدرت گرفتن ایران در عرصه‌های گوناگون است

    اعضای هیئت رئیسه فراکسیون طب سنتی انتخاب شدند

    جهانگیری:‌ ثبات و امنیت لبنان برای همه کشورهای منطقه مهم است

    خبرنگاران می توانند با پرسشگری و مطالبه گری زمینه ساز توسعه و پیشرفت شوند

    طیبی: مطمئن هستم با بنفیکا قهرمانی های زیادی کسب می کنم

    چرا فیفا جواب فدراسیون فوتبال را نمی‌دهد؟

    پیام تبریک رییس اورژانس کشور به مناسبت روز خبرنگار

    پلیس فتا مرجع هماهنگ کننده امنیت سایبری کسب و کارها

    حذف ویدیوی ترامپ در فیس بوک و توییتر

    پلیس فتا مرجع هماهنگ کننده امنیت سایبری کسب و کارها

    14 روش از بین بردن سیاهی دور چشم

    سیاهی دور چشم می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. برخی از دلایل سیاه شدن زیر چشم می تواند از عوامل ارثی، کم خوابی، استرس، سبک زندگی و تغذیه نامناسب باشد. اگر می خواهید بدانید دلیل سیاه شدن دور چشم چیست و روش هایی برای از بین بردن سیاهی دور چشم را بدانید، ادامه این مطلب را بخوانید.

    اگر چه محصولات شیمیایی برای درمان رفع سیاهی دور چشم کمک کننده است، اما برای بسیاری از افراد که دارای پوست بسیار حساس هستند، تنها درمان های خانگی مناسب می تواند به رفع سیاهی زیر چشم کمک کند. در ادامه 9 روش برای درمان تیرگی دور چشم را بخوانید:

    آب سرد باعث شفافیت و روشنی پوست میشود و آب خیلی گرم برعکس پوست را تیره می کند برای همین سعی کنید چه در حمام و چه در طول روز که صورت خود را میشویید با آب سرد این کار را انجام دهید.

    یکی دیگر از راه های رفع سیاهی دور چشم در یک هفته، سیب زمینی است. مقداری سیب زمینی را رنده کرده و آب آن را بگیرید. یک پنبه را به آن آغشته کنید. چشمانتان را ببندید و این پنبه را روی چشمان خود بگذارید. اطمینان حاصل کنید که پنبه تمام ناحیه تیره زیر چشم و همچنین پلک ها را پوشش می دهد. اجازه دهید به مدت 10 دقیقه بر روی چشم ها قرار گیرد و سپس با آب سرد شست و شو دهید.

    ایا روغن بادام برای سیاهی دور چشم خوب است

    یک روش ساده دیگر برای خلاص شدن از تیرگی دور چشم، استفاده از چای سرد است. یک کیسه چای را ترجیحا چای بابونه یا چای سبز در آب خیس کنید. آن را مدتی در یخچال و سپس بر روی چشمان خود قرار دهید. از این روش به طور مرتب استفاده کنید تا بهبود قابل توجهی را مشاهده کنید.

    روغن بادام حاوی ویتامین E است و این ویتامین برای رفع تیرگی و سایه دور چشم موثر است. روش کار بسیار آسان است. فقط روغن بادام را در نواحی تیره خود بمالید و به آرامی ماساژ دهید. اجازه دهید یک شب بر روی چشم ها باقی بماند و صبح روز بعد آن را بشویید.

    گوجه فرنگی یک روش عالی برای از بین بردن سیاهی زیر چشم است، زیرا به طور طبیعی باعث کاهش دایره های تیره اطراف چشم می شود و پوست را نرم و لطیف می کند. کاری که باید انجام دهید این است که یک قاشق چای خوری آب گوجه فرنگی را با یک قاشق چای خوری آب لیمو مخلوط کنید و آن را زیر چشمانتان قرار دهید.

    اجازه دهید تا حدود ۱۰ دقیقه باقی بماند و سپس آن را با آب بشویید. حداقل دو بار در روز این درمان را تکرار کنید. همچنین می توانید به طور روزانه آب گوجه فرنگی را به همراه آب لیمو و برگ نعناع به منظور رهایی از سیاهی دور چشم بنوشید.

    خیار مقادیر زیادی آب دارد و به پوست آبرسانی می کند و نوعی مرطوب کننده و نرم کننده طبیعی هم محسوب می شود. آبرسانی به پوست باعث می شود رگ های خونی بهتر عمل کرده و پوست شفاف به نظر برسد.

    خیار بریده شده را به مدت 30 دقیقه در یخچال بگذارید و سپس بر روی چشمان خود قرار دهید. پس از 10 دقیقه با آب سرد شست و شو دهید. حلقه و تیرگی های اطراف چشم بعد از مدتی کمرنگ می شود و رفع خستگی چشمان خود را احساس خواهید کرد.

    موز برای درمان لکه ها و تیرگی های پوستی بسیار موثر است. 100 گرم موز حاوی مقادیر زیادی اسید فولیک، ویتامین های A ،C ،E ،K، سدیم، پتاسیم، آهن، کلسیم، منیزیم و کاراتن می باشد. همه این مواد برای پوست ضروری بوده و باعث طراوت و جوانی و شفافیت پوست می شوند. استفاده از موز به صورت ماسک روی پوست صورت و اطراف چشم لکه و سیاهی زیر چشم را به میزان زیادی کمرنگ می کند.

    اسفناج حاوی آب ، پروتیین، نشاسه، آهن، سدیم، پتاسیم و ویتامین های گروه B بوده و به خاطر وجود نشاسه و سایر مواد موجود در آن خاصیت سفید کنندگی دارد. استفاده از اسفناج خام به صورت ماسک روی صورت برای یک مدت باعث سفید شدن پوست و رفع تیرگی ها میشود.

    ویتامین C موجود در لیمو ترش تیرگی ها را از بین می برد. لیمو ترش سرشار از ویتامین C بوده و علاوه بر خاصیت ضد باکتری و میکروب کشی آن خاصیت روشن کنندگی هم دارد. ماساژ دادن لیمو ترش روی صورت لکه ها و تیرگی های پوست و دور چشم را کاهش می دهد.

    اسپری آب و نمک در بینی تیرگی دور چشم را کاهش می دهد! آب نمک باعث می شود فشار سینوس های بینی کاهش یافته و رگ ها اگر متورم شده اند از تورم آنها کاسته شود. آب و نمک را در بینی اسپری کنید، از طریق دهان نفس بکشید و از از طریق بینی خارج کنید.

    گلاب به جوانسازی پوست کمک می کند و به خاطر خواص زیبایی خود شناخته شده است. همچنین می تواند سیاهی زیر چشم را سریعا از بین ببرد. فقط گلوله پنبه را در گلاب قرار دهید و بر روی چشمان خود بگذارید. پس از 10 دقیقه با آب سرد بشویید. برای مشاهده نتیجه، هر شب به مدت یک ماه تکرار کنید.

    استفاده منظم از شیر سرد نیز تیرگی زیر چشم را کاهش می دهد و همچنین چشم ها و پوست شما را آرام می کند. یک گلوله پنبه را مدتی در یک کاسه ی شیر سرد یا آب یخ قرار دهید و سپس با استفاده از آن کل نواحی تیره دور چشم را پوشش دهید. برای مدتی آن را نگه دارید و سپس با آب معمولی بشویید.

    یکی از دلایل اصلی ایجاد سیاهی دور چشم، استرس، افسردگی و سبک زندگی نادرست است. اگر ذهن شما آرام نباشد، درمان های خانگی جواب نمی دهند. تمرین منظم یوگا و مدیتیسن، نه تنها موجب کاهش تیرگی زیر چشم می شود بلکه ساعت بدن را با آرام کردن ذهن، روح و بدنتان منظم می کند.

    نکته ای که در مورد این ماسک های پوست و موادی که به آنها اشاره شد وجود دارد اینکه برخی از این مواد واقعا باعث درمان سیاهی دو چشم و لکه های موضعی پوست می شوند و فقط باید از آنها به طور منظم استفاده کنید.

    به آرامی پوست دور چشم خود را با روغن کرچک ماساژ دهید تا گردش خون را افزایش دهد و سیاهی دور چشم شما درمان شود.

    سیاه شدن زیر و دور چشم می تواند یکی از دلایل زیر باشد.

    همچنین ممکن است به دلیل پارگی مویرگ ها، دور چشم ها سیاه شوند.

    سخن پایانی

    برای درمان سیاهی دور چشم ممکن است این روش ها برای همه مناسب نباشد و اگر خشکی مفرط یا اگزما پوستی دارید برخی این مواد التهاب آنها را بیشتر می کنند در این موارد حتما باید با متخصص پوست مشورت نمایید.

    آیا خواندن این مطلببرای شما مفید بود؟

    برای حمایت از محتوایی که می‌پسندید، لطفاً به اشتراک بگذارید:

    در خبرنامه عضو شوید و مطالب منتخب را در ایمیل دریافت کنید.

    سلام، روغن بادام شیرین برای درمان سیاهی دور چشم استفاده می‌شود. اگر از ترکیب روغن بادام شیرین با روغنی که سرشار از ویتامین E است مثل روغن هسته انگور استفاده کنید، نتیجه بهتری خواهید گرفت.

    ایا روغن بادام برای سیاهی دور چشم خوب است

    سلام، شما با استفاده از روش‌های گفته شده می‌توانید تا حدود زیادی به درمان سیاهی دور چشم کمک کنید.

    اما مهم این است که دلیل ایجاد سیاهی دور چشم را بدانید، برخی از مهم‌ترین دلایل سیاهی دور چشم را توضیح داده‌ایم، که می‌توانید مطالعه کنید.

    سلام، روش‌های گفته شده در این مطلب برای از بین بردن و درمان سیاهی دور چشم، کاملاً طبیعی و بدون عوارض است. می‌توانید از چند روش استفاده کنید و امیدواریم که به نتیجه برسید. در غیر اینصورت باید به متخصص پوست مراجعه کنید.

    سلام، این روش ها طبیعی هستند و عوارضی ندارند. می‌توانید برای رفع سیاهی دور چشم از آنها استفاده کنید.

    سلام، سیاه‌شدن زیر چشم‌ها هر دلیلی داشته باشد، قابل رفع است. می‌توانید با فاصله زمانی چند روز، هر یک از این روش‌ها را امتحان کنید تا به نتیجه برسید و سیاهی زیر چشم‌ها از بین برود.

    سلام، از روش‌هایی که در این مقاله گفته شده، استفاده کردید؟

    مطالب منتخب زوم لایف را در ایمیل خود دریافت کنید.

    سلام ممنون از مطلب مفیدتون

    ببخشید من چند وقتی میشه احساس اضطراب و …

    کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب زوم لایف تنها با رعایت شرایط استفاده از مطالب، امکان‌پذیر است.

    مجله اینترنتی بی جامه – فعالیت اصلی مجله اینترنتی بی جامه در زمینه مدل لباس، ، آرایش و زیبایی است که توانسته نیاز‌های مردم ایران را در زمینه پوشاک و مسائل مراقبت پوست تشخیص داده و محتوایی با توجه به نیازهای مردم تولید و ترجمه کند. شاید نام بی‌جامه کمی نامتعارف با جامعه باشد اما دید اصلی اسم بی‌جامه در زمینه لباس است.

    خرید ادکلن

    حتماً دلیلی دارد که روغن بادام در لوکس ترین محصولات ضدپیری بکار می رود. جفری جیمز از Botanicals می گوید: شواهدی وجود دارد که نشان می دهد روغن بادام شیرین به کاهش خطوط ریز و علائم پیری در پوستهای آسیب دیده از آفتاب کمک می کند. یک مطالعه در سال ۲۰۱۰ نشان می دهد که روغن بادام دارای خواص آنتی اکسیدانی، ضدالتهابی، تقویت کننده سیستم ایمنی و کاهندگی اثر زخم است. برای استفاده از این روغن به تنهایی، چند قطره از آن را بین کف دستهایتان بمالید تا گرم شود و سپس به آرامی روی پوست تمیز، ماساژدهید.

    روغن بادام، رطوبت پوست را حفظ می کند و در درمان خشکی، التهاب و خارش پوست موثر است. جیمز می گوید: از آنجا که چربی ها در روغن بادام، عمدتاً اشباع نشده هستند، پوستتان آنها را بسرعت جذب می کند و در نتیجه رطوبت را حفظ می نماید. شما می توانید روغن بادام را در محصولات آرایشی مختلفی پیدا کنید اما در صورت تمایل به استفاده از روغن بادام خالص این کار را پس از حمام یعنی هنگامیکه پوست، تازه هیدراته شده است  انجام دهید.

    ایا روغن بادام برای سیاهی دور چشم خوب است

    ویتامین E و اسیدهای چرب امگا۶، مواد تشکیل دهنده جادویی این روغن هستند. فولر می گوید: روغن بادام، کم شدن آب بدن را که می تواند باعث مشخص تر شدن حلقه های زیر چشم شود، جبران می کند ۲ یا ۳ قطره روغن بادام (یا یک کرم چشم حاوی روغن بادام) را درست قبل از خواب، به آرامی و بدون مالش، دور ناحیه اطراف چشمتان بزنید. مراقب باشید روغن در چشم شما نرود.

    دو اسکراب با روغن بادام برای درمان سیاهی دورچشم

    روش درمان سیاهی دور چشم

    بسیار مطلب مفیدی بود

    متن جدید تبریک روز پسر 1399

    نرم افزار بازیابی مخاطبین حذف شده اندروید

    درمان لکه های قهوه ای قارچی روی پوست

    دانلود رایگان کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی اثر مارک فیشر

    لباس بچه گانه پسرانه 2020 – لباس پسرانه شیک

    کت و دامن مجلسی 2018 – کت و دامن مجلسی کار شده با…

    مدل کت و شلوار زنانه 2020

    دانلود رایگان Klid Board 2.8.4.9 کیبورد کلید برد 2 اندروید

    کتاب صوتی رایگان قله ها و دره ها اثر اسپنسر جانسون

    از بین بردن حلقه سیاه دور چشم با روغن بادام شیرین

    مانتو بلند مجلسی شیک 2018 | شیک و باکلاس

    ایا روغن بادام برای سیاهی دور چشم خوب است

    بیوگرافی Dan Bilzerian

    دانلود قسمت 19 سریال عاشقانه

    ژورنال انواع مدل کت تک زنانه 2017 – 96

    دانلود قسمت هجدهم سریال عاشقانه

    عکس جدیدترین 2020 نخی زنانه شیک

    مدل کت و دامن مجلسی 2018

    +150 مدل رنگ مو زنانه سال 99 و 2020

    پردرآمدترین شغل ایران نتورک مارکتینگ

    روغن‌های سفت‌ کننده‌ پوست صورت

    مدل رنگ مو فانتزی دخترانه 2020 و زنانه 1399

  • عکس پروفایل بسیار غمگین پسرانه
  • اگر برندی دارید که قصد معرفی آنرا دارید یا بلاگر هستید و قصد دارید در بی‌جامه مطلبی منتشر کنید. حتماً باما ارتباط برقرار کنید.

    برترین مطالب هفته

    مدل کت و شلوار زنانه 2020

    +150 مدل رنگ مو زنانه سال 99 و 2020

    به حساب کاربری خودتان خوش آمدید.

    چیزی خاص را وارد کنید:

    بازیابی کلمه عبور

    A password will be e-mailed to you.

     سیاهی و تیرگی دور چشم یکی از مشکلاتی است که بیشتر خانم ها و برخی از آقایان هم به آن مبتلا هستند. به راحتی با چند روش خانگی می توانید سیاهی و تیرگی دور چشم تان را از بین ببرید

    بعضی از علت‌های عمده تیره شدن پوست زیر چشم که به آن گودی زیر چشم هم می‌گویند، وراثت، بالا رفتن سن، خشکی پوست، گریه کردن طولانی و زیاد، کار کردن پشت سر هم برای ساعت‌های متوالی با کامپیوتر، استرس فکری و جسمی، کمبود خواب و داشتن یک رژیم‌غذایی ناسالم است. هم خانم‌ها و هم آقایان در سنین مختلف ممکن است دچار گودی زیر چشم شوند.تیره شدن زیر چشم بااینکه مشکل پوستی جدی‌ای به حساب نمی‌آید ولی باعث می‌شود خسته‌، بیمار یا پیرتر به نظر برسید. خوشبختانه می‌توانید با چند روش درمانی خانگی تیرگی زیر چشم‌هایتان را برطرف کنید.

    بیشتر بدانید : رفع سیاهی دور چشم با 6 گزینه خوراکی

    بیشتر بدانید : نکته های خانمانه برای مراقبت از پوست و مو در 30 سالگی!

    ایا روغن بادام برای سیاهی دور چشم خوب است

    روغن بادام ماده طبیعی بسیار خوبی است که برای پوست حساس زیر چشم فوق‌العاده است. مصرف مداوم روغن بادام کمک می‌کند این تیرگی به مرور برطرف شود. علاوه بر روغن بادام می‌توانید از روغن ویتامین E هم برای از بین بردن آن استفاده کنید. قبل از خواب، کمی روغن بادام روی تیرگی پوست زیر چشمتان بمالید و به آرامی آن را ماساژ دهید. بگذارید شب تا صبح روی پوستتان بماند. صبح روز بعد آن را با آب سرد بشویید. این کار را به صورت روزانه انجام دهید تا به مرور تیرگی‌ها محو شود.

    خیار خواص روشن‌کنندگی پوست و خواص قابض دارد که می‌تواند تیرگی زیر چشم‌هایتان را از بین ببرد. همچنین باعث تازگی و سرزندگی پوستتان می‌شود. برای این منظور، یک خیار را ضخیم برش دهید و به مدت ۳۰ دقیقه در یخچال قرار دهید. برش‌های خیار را روی پوست زیر چشم‌هایتان قرار دهید و بگذارید ۱۰ دقیقه بماند. سپس آن ناحیه را با آب شستشو دهید. اینکار را دو بار در روز به مدت یک هفته یا بیشتر تکرار کنید.همچنین می‌توانید میزان یکسان آب خیار را با آب لیموترش مخلوط کنید، پنبه‌ای را به آن آغشته کرده و زیر چشم‌هایتان بمالید. بگذارید ۱۵ دقیقه بماند، سپس شستشو دهید. اینکار را روزانه به مدت یک هفته یا بیشتر تکرار کنید.

    اگر می خواهید بیشتر بدانید : روشهای خانگی برای از بین بردن سیاهی دور چشم

    سیب‌زمینی خام عوامل طبیعی سفید‌کننده دارد که به روشن کردن پوست زیر چشم‌هایتان و از بین بردن پف‌کردگی آن کمک می‌کند. برای این منظور، یک یا دو عدد سیب‌زمینی را رنده کنید و بعد آب آن را بگیرید. یک تکه پنبه را به آن آغشته کرده و آن را روی چشم‌هایتان که بسته‌اید قرار دهید. دقت کنید که پنبه زیر چشم‌هایتان را هم پوشش دهد. بگذارید ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بماند، سپس با آب سرد شستشو دهید. اینکار را یک یا دو بار در روز به مدت چند هفته تکرار کنید.به جای آب سیب‌زمینی می‌توانید از برش های ضخیم سیب‌زمینی هم برای این منظور استفاده کنید.

    گلاب خواص فوق‌  العاده‌ای برای پوست دارد. پوست را جوان کرده و چشم‌های خسته را آرام می‌کند. گلاب بخاطر خواص قابضی که دارد برای سفت کردن پوست هم مفید است. برای این منظور، یک تکه پنبه را چند دقیقه در گلاب خیس کنید، سپس آن را روی پلک‌هایتان که بسته‌اید قرار دهید. بگذارید ۱۵ دقیقه بماند، سپس شستشو دهید. اینکار را دو بار در روز به مدت چند هفته تکرار کنید.

    بیشتر بدانید : فواید گلاب برای پوست، از درمان آکنه تا روشن کردن لب

    گوجه‌فرنگی خواص سفیدکنندگی دارد که می‌تواند پوست شما را تا حد زیادی روشن‌تر کند. برای این منظور، یک قاشق چایخوری آب گوجه‌فرنگی را با نصف قاشق چایخوری آب لیمو مخلوط کنید. این مخلوط را به آرامی زیر چشم‌هایتان بمالید و بگذارید ۱۰ دقیقه بماند. سپس آن راب ا آب شستشو دهید. اینکار را دو بار در روز به مدت چند هفته تکرار کنید. آب گوجه‌فرنگی به تنهایی هم می‌تواند موثر باشد.همچنین می‌توانید یک لیوان آب گوجه‌فرنگی به همراه برگ نعنا، آب‌لیموترش و نمک بنوشید. برای گرفتن بهترین نتیجه، این آبمیوه را بلافاصله بعد از درست کردن آن بنوشید. مصرف این نوشیدنی یک تا دو بار در روز به مدت چند هفته به برطرف کردن تیرگی زیر چشم‌هایتان کمک می‌کند.

    اگر می خواهید بیشتر بدانید : ماسکی عالی برای از بین بردن سیاهی دور چشم

    ویتامین C موجود در آب لیموترش هم می‌تواند بخاطر خواص روشن‌کنندگی که دارد به از بین بردن تیرگی زیر چشم کمک کند. برای این منظور، کمی آبلیمو به یک تکه پنبه بزنید و آن را زیر و دور تا دور چشم‌هایتان بمالید. بگذارید ۱۰ دقیقه بماند، سپس صورتتان را بشویید. اینکار را به چند هفته یکبار در روز انجام دهید.همچنین می‌توانید خمیر غلیظی با یک قاشق غذاخوری آب لیموترش، دو قاشق غذاخوری پوره گوجه‌فرنگی، کمی آرد نخودچی و پودر زردچوبه درست کنید و آن را به آرامی دور چشم‌هایتان بمالید، سپس بعد از ۱۵-۱۰ دقیقه آن را شستشو دهید، اینکار را هفته یک تا دو بار انچام دهید.دقت کنید که اگر آب لیموترش روی پوستتان احساس سوزش ایجاد کرد، مصرف آن را قطع کنید.

    ماساژ دادن زیر چشم با روغن نارگیل یکی دیگر از روش‌های موثر طبیعی برای کمرنگ‌تر کردن تیرگی زیر چشم‌هاست. این روغن بخاطر خاصیت مرطوب‌کنندگی بالایی که دارد موجب نرم‌تر شدن پوست و جلوگیری از ایجاد چین و چروک زیر چشم‌ها می‌شود. برای این منظور فقط کافی است مقداری روغن نارگیل اصل را روی قسمت زیر چشمتان بمالید و ماساژ دهید. سپس بگذارید چند ساعتی بماند و بعد صورتتان را بشویید. اینکار را چندین ماه دو تا سه مرتبه در روز تکرار کنید تا به نتیجه دلخواهتان برسید.

    کافئین و آنتی‌اکسیدان‌های موجود در چای باجمع کردن رگ‌های خونی و کاهش احتباس آب و ورم برای خلاص شدن از شر تیرگی و همچنین پف‌کردگی زیر چشم بسیار مفید است. برای این منظور، یک یا دو چای کیسه‌ای سبز یا معمولی استفاده‌شده را به مدت نیم ساعت در یخچال قرار دهید. روی هر چشم یکی از آنها را قرار دهید و بگذارید ۱۵-۱۰ دقیقه بماند. سپس آن را بردارید و صورتتان را بشویید. اینکار را یک یا دو بار در روز به مدت چند هفته انجام دهید. دقت کنید که چای در چشم‌هایتان نرود.

    کمپرس آب سرد رگ‌های خونی زیر چشم را تنگ‌تر می‌کند و به کاهش پف‌کردگی زیر چشم و تیرگی آن کمک می‌کند. برای این منظور، دستمالی را با آب یا شیر سرد مرطوب کنید. پلک‌هایتان را ببندید و دستمال را روی چشم‌ها قرار دهید و بگذارید چند دقیقه بماند. همچنین می‌توانید چند تکه یخ را در دستمالی بپیچید و آن را چند دقیقه روی چشم‌هایتان قرار دهید. همچنین می‌توانید از یک کیسه نخود یخ‌زده، چای‌کیسه‌ای یخ زده یا قاشق سرد هم استفاده کنید. این کار را چند مرتبه در روز تکرار کنید.

    زردچوبه خواص آنتی‌اکسیدنه و ضدالتهابی دارد که می‌تواند تیرگی زیر چشم را کمتر کند. همچنین باعث صاف‌تر و ترم‌تر شدن پوست زیر چشم شما می‌شود. برای این منظور، دو قاشق چایخوری پودر زردچوبه را با آب آناناس مخلوط کنید تا خمیر غلیظی به دست آید. این خمیر را زیر چشم‌ها بمالید. بگذارید ۱۰ دقیقه بماند، سپس آن را با دستمال مرطوب تمیز کنید. اینکار را به طور روزانه انجام دهید تا تیرگی زیر چشم‌هایتان بهتر شود.

    – به اندازه کافی بخوابید و استراحت کنید.– از مالیدن چشم‌هایتان خودداری کنید زیرا باعث می‌شود رگ‌های خونی گشادتر شوند و درنتیجه حلقه‌های زیر چشم تیره‌تر به نظر برسند.– قبل از خواب آرایش را از روی صورتتان پاک کنید زیرا ممکن است به چشم‌هایتان آسیب بزند.– کمتر در معرض آفتاب قرار گیرید.– در طول روز به مقدار زیاد آب بنوشید تا از مشکل احتباس آب در امان بمانید.– برای جلوگیری از پف کردن زیر چشم بخاطر انباشته شدن مایعات زیر چشم، موقع خواب دو بالش بیشتر زیر سرتان قرار دهید.– به رژیم‌غذایی‌تان توجه کنید و از موادغذایی سرشار از ویتامین A، C و E استفاده کنید.– سیگار نکشید و مصرف الکل و کافئین خود را محدود کنید. سیگار سلول‌های پوستی را تخریب می‌کمد و الکل و کافئین موجب کم‌آب شدن بدن می‌شوند که این هم پوست حساس و ظریف زیر چشم‌ها را ضعیف می‌کند.

    بیشتر بدانید : 4 راه برای زیبایی چشم‌ها

    بیشتر بدانید : رفع سیاهی دور چشم با چند روش موثر واقعی!

    بیشتر بدانید : سیاهی دور چشم تان را با یک ترکیب جادویی برای همیشه از بین ببرید!!

    بیشتر بدانید : با این متد آرایشی سیاهی زیر چشم تان را محو کنید

    گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغSeemorgh.com/lifestyleمنبع : mardoman.net

    All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

    ایا روغن بادام برای سیاهی دور چشم خوب است
    ایا روغن بادام برای سیاهی دور چشم خوب است
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *