انگور شانی پیکانی

دوره مقدماتی php
انگور شانی پیکانی
انگور شانی پیکانی



 

انگور شانی دارای دانه های گرد و درشت و تیره رنگ زرشکی- بنفش است

 

درخت انگور گیاهی خیلی قدیمی است که مصری ها پنج هزار سال پیش از میلاد آن را می شناختند. موطن اصلی انگور آسیای صغیر و ایران بوده و هم فعلا هم به صورت وحشی و نیمه وحشی در این منطقه ها دیده می شود. انگور درختچه ای است بالا رونده که به کمک پیچک های خود به آسانی از موانع و درختان هم جوار بالا می رود و درازای آن به ۱۰ الی ۱۵ متر می رسد. مهمترین محصولاتی که امروزه از مو به دست می آید عبارتند از:انگور مجلسی، کشمش، آب انگور، سرکه، در گیلان خمس در ملایر شیره انگور – دوشابانگور شانی پیکانی

 

دوره مقدماتی php

انواع گوناگونی انگور در ایران کشت می شود که عبارتند از:

انگور کندری، انگور شاهرودی، انگور یاقوتی، انگور عسگری، انگور مهدی خانی، انگور بی دانه، انگور بی دانه قرمز، انگورمهره، انگور شانی، انگور ریش بابا، انگور کشمشی، انگور چیرکینک بستک، انگور صاحبی، انگور فخری، انگور نباتی، انگور شانی( شاهانی)، انگور یزدانی، انگور مراغه ای، انگور خلیلی، انگور گوهر، انگور لعل حسینی، انگور دم خروسی، انگوررازقی شیرازی، انگورالوان، انگور شصت عروسان، انگور نارا، انگور مادر و بچه، انگور مسکه، انگور گزنه ای، انگور ملائی، انگور مثقالی، انگور ورچه ای.

 

انگور شانی یا شاهانی (سلطانی): در اکثر منطقه های انگور خیز ایران وجود دارد و به دو رنگ سفید و قرمز تیره دیده می شود. برای تازه خوردن انگور و تهیه مویز( کشمش دانه دار) مناسب است. حبه های این گونه انگور پوست ضخیمی دارند و به همین علت می توان انگور شانی را تا چند وقتی نگهداری کرد.

 

ویژگی های انگور شانی

انگور شانی دارای دانه های گرد و درشت و تیره رنگ زرشکی- بنفش است. در قیاس با دیگر انگورها پوست کلفتی دارد که قرمز مایل به سیاه است و گوشت آن هم قرمز و سفت است.

 

نهال انگور شانی را تاک یا مو هم می گویند. ساقه های آن اکثراً به رنگ قهوه ای است که نشانگر رسیده بودن آن و آماده بودن آن جهت تهیه ترشی یا سرکه شانی است.

 

آب این انگور به رنگ زرشکی- بنفش زیبایی بوده و طعمی بسیار دلپذیر دارد. ولی به دلیل ضخامت پوستش و گران قیمت بودنش نسبت به دیگر انگورها و اینکه به فراوانی در هر میوه فروشی فروخته نمی شود، خوردن آن به صورت حبه انگور خیلی رایج نیست و اغلب مصارفی مانند تهیه نوشیدنی ها، آبمیوه ها، نوشابه ها، تهیه ترشی شانی و سرکه شانی و… دارد.

 

خصوصیت های ظاهری انگور شانی:

این گونه انگور دارای دانه های گرد و درشت و تیره رنگ می باشد و به دو صورت دانه دار و بدون دانه کشت می شود. پوست انگور شانی کلفت بوده و ساقه های آن قهوه ای رنگ می باشد که بیانگر ی رشد کامل انگور بوده و می توان برای مصارف ترشی و سرکه انگور از آن استفاده کرد. در بردارنده ویتامین های C، B، A، منزیم، کلسیم، آهن مورد نیاز بدن می باشد. این گونه انگور در مناطقی که دمای هوا بین 40- 15 درجه سانتیگراد می باشد رشد می کند.

 

از انگور شانی برای درمان انواع بیماری ها استفاده می شود. مهمترین خواص درمانی انگور شاهانی به دلیل داشتن آهن برای درمان کم خونی مفید است. انگور شانی برترین داروی گیاهی برای درمان چاقی و لاغری می باشد ، چنانه استفاده هر روزه یک لیوان آب آن همراه غذا در دو وعده سبب چاقی می شود و چنانچه بدون غذا استفاده شود سبب لاغری می شود. شانی برای درمان انواع بیماری هایی مانند: بیماری قندی، کبدی بسیار موثر می باشد. بهترین مواد غذایی برای تقویت عضلات است. و برترین محرک سیستم عصبی و نشاط آور می باشد. این گونه انگور ضد سرطان است و اندازه کلسترول خون را کاهش می شود. برای پاکسازی معده از انواع میکروب ها کاربرد خوبی دارد.

 

انگور شانی به دلیل داشتن آهن برای درمان کم خونی مفید است

 

خواص انگور شانی

• برای کم خونی موثر است و در عین حال پاک سازیخون را انجام می دهد.

 

• چاق کننده و اشتها آور است و افرادی که بسیار لاغر هستند و می خواهند چاق شوند، می توانند یک لیوان صبح و یک لیوان عصر آب انگور ترجیحا همراه با غذا بخورند.

 

انگور شانی پیکانی

• برای درمان سل، یبوست، بواسیر و سیاه سرفه موثر است.

• آب انگور شانی تازه برای بیمارانی که دچار ورم کلیه هستند، نوشیدنی مناسبی است، برای اینکه ادرارآور است.

 

• انگور سیاه به دلیل دارا بودن مقدار زیادی آنتی اکسیدان و ماده های معدنی در تقویت مو و برطرف کردن التهابات سر موثر می باشد.

 

• لاغر کننده است درصورتی که آن را از صبح تا ظهر، به تنهایی بخورید و چنانچه آن را همراه با غذا بخورید چاق کننده است.

 

• انگور و آب انگور ضعف عمومی را از بین می برد و برای دوره نقاهت بعد از بیماری مفید است و برای برگشت نیروی عضلانی خیلی مفید است.

 

• انگور شانی، به دلیل دارا بودن مقدار زیادی ویتامین C، می تواند باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و سطح گلبول های سفید خون را افزایش دهد.

  • کرچک برای پوست صورت
  •  

    • بعضی از پزشکان اعتقاد دارند که آب انگور تازه نوعی شیر گیاهی است که مواد غذایی آن بیشتر از شیر حیوانی است.

     

    • استفاده آب انگور و من جمله انگور شانی تازه برای افردی که نارسایی کبد دارند سفارش شده است، برای این که عمل ذخیره قند در کبد و دفع صفرا را آسان، کبد را تقویت و به کار کردن سالم آن کمک می کند.

     

    • چنانچه آب انگور را بر پوست بمالید، چین و چروک آن را بر طرف می کند و پوست را با طراوت می کند.

     

    • انگور یک غذای عالی برای سلسله اعصاب می باشد و فشار عصبی را تسکین می دهد.

    انگور سبب پاکسازی معده و روده از مواد زائد و زیانبار می شود.

     

    انگور شانی پیکانی

    • انواع انگور برای افردی که ابتلا به ورم مفصل ها، روماتیسم، بیماری نقرس و سنگ کلیه می باشند، مفید است.

     

    • انگور برای افردی که دچار مسمومیت، عارضه های فشار خون بالا و سوء هاضمه، اختلال های پوستی، کورک، بیماری اگزما شده اند مفید است.

     

    • ماده غیر مقوی و فعال که به صورت طبیعی در این گیاه موجود است، به کاهش آسیب عضلات و ماهیچه های قلب کمک می کند و در کاهش و تنظیم سطح کلسترول بدن هم تاثیر گذار می باشد و از حملات قلبی و دیگر بیماری های قلبی، عروقی جلوگیری می کند.

     

    • آب انگور تازه باعث زیاد شدن شیر زنان می شود.

    • استفاده انگور شانی در زدودن غم و ناراحتی و بی قراری شدید، خیلی مفید است.

     

    • سم های بدن را دفع می کند و بر اساس پژوهش های علمی جدید، بسیاری از میکروب های بیمارزای درون بدن را هم از بین می برد.

     

    • با خوردن انگور قرمز، اکسیداسیون کلسترول کاهش می یابد و رگ های خونی انبساط پیدا می کنند و خون با سرعت بیشتری در بدن جریان پیدا می کند.

     

    • پوست انگور دارای ماده سفید رنگ رزوراتول است که از تراکم و روی هم تلنبار شدن پلاک های خون جلوگیری می کند و در نتیجه مانع لخته شدن خون در رگ ها می شود.

     

    • آنتی اکسیدان های موجود در انگور سیاه با فعالیت های رادیکال های آزاد مبارزه می کنند و به این ترتیب می توانند باعث کاهش خطر مبتلا شدن به سرطان شوند.

     

    • بدین ترتیب استفاده انگور و کشمش (کشمشی که از انگور سیاه یا انگور شانی تهیه می شود مویز نام دارد و دارای خاصیت های فراوانی می باشد) خیلی مفید می باشد. ولی بیماران دیابتی باید در استفاده آن دقت کنند.

     

    انگور شانی سم های بدن را دفع می کند

     

    طرز تهیه ترشی انگور شانی :

    ترشی شانی، جزء ترشی های مجلسی و اعیانی قدیمی شهر تبریز است. تفاوتی که این ترشی با دیگر ترشی ها دارد استفاده از شکر (عسل یا دوشاب) می باشد که طعمی ترش شیرین و خوشمزه ای به این ترشی می دهد. خوب است که دست کم برای یک دفعه این ترشی خاص را امتحان کنید. با دو روش تهیه ترشی شانی آشنا شوید.

     

    مواد لازم برای ترشی شانی :

     

    نکاتی قبل تهیه ترشی شانی :

    انگورها را به هیچ وجه دانه نکنید. باید همراه با خوشه باشند.

    سرکه مورد استفاده سرکه شانی خانگی و بسیار مرغوب باشد.

     

    مقدار آب جوشیده و سرکه، دقیقاً نصف، نصف است. یعنی بعد از قرار دادن شانی ها در داخل ظرف، چنانچه ظرفتان ظرفیت 6 پیمانه مایع را داشته باشد، سه پیمانه آن باید آب جوشیده خنک شده و سه پیمانه آن سرکه باشد.

     

    طرز تهیه ترشی شانی :

    ابتدا انگور را همراه با خوشه های آن داخل کاسه بزرگی قرار بدهید، بعد آب و یک قطره مایع ظرفشویی به آن اضافه کنید و خوب بشویید. انگور شانی باید خوب تمیز شود.

     

    سپس آن را داخل آبکش بریزید و اجازه بدهید به طور کامل آب اضافی آن برود. سپس قدری آب را بجوشانید و اجازه بدهید خوب خنک شود.

     

    بعد از آن انگورها را داخل ظرف مخصوص ترشی (دبه) قرار بدهید. می توانید انگورها را با چاقو یا قیچی به خوشه های کوچکتر هم تقسیم کنیم اما مواظب باشید انگورها برش نخورند و خود به خود دانه نشوند. می توانید خوشه های انگور را پس از رسیدن ترشی و در زمان مصرف آن ها را کوچک کنید. ظرفیت ظرف باید طوری باشد که انگورها پس از ریختن مایع به آسانی داخل مایع غوطه ور باشند.

     

    آن گاه آب و سرکه را داخل دبه های کوچک ترشی بریزید. به این صورت که مقادیر دقیقاً نصف، نصف است. یعنی در‌حالتی که ظرفتان ظرفیت 6 پیمانه مایع را داشته باشد، سه پیمانه آن بایستی آب جوشیده خنک شده و سه پیمانه آن سرکه باشد. دبه های مورد استفاده برای ترشی باید تمیز و خشک و بدون هر گونه سوراخ و بدون هر گونه بو باشد. آن گاه نبات ها را روی دهانه ظرف قرار بدهید. به دلیل وجود سرکه نبات ها فورا آب خواهند شد. در پایان یک نایلون فریزر تمیز روی دهانه دبه قرار بدهید و در آن را محکم ببندید.

     

    ظرف ترشی باید حدود دست کم یک ماه در هوای آزاد و خنک بماند تا برسد. پیش از این زمان در ظرف باز نشود. زمان مصرف چند خوشه از انگور را جدا نموده و دانه کنید و به عنوان یک ترشی خوش طعم در کنار غذاها سرو کنید.

     

    ترشی انگور شانی

     

    مواد لازم برای تهیه ترشی شانی : برای 2.7- 2 کیلوگرم

     

    طرز تهیه ترشی شانی :

    ابتدا انگورها را بشویید می توانید خوشه های آن را جدا کنید می توانید جدا نکنید. به نظر من جدا نکنید بهتر است، سپس اجازه بدهید آب آن ها خارج شود و سپس در شیشه بریزید.

     

    سرکه را با شکر قاطی کنید تا شکر حل شود و سپس روی انگورها بریزید.

    برگ مو را روی انگور قرار بدهید، درب شیشه را ببندید، در جای خنک و تاریک بگذارید تا یک ماه بماند و ترشی آماده شود.

     

    نکاتی برای تهیه ترشی انگور شانی :

    آب و سرکه باید به یک اندازه باشد و اندازه آن باید به قدری باشد که انگورها داخل مایع غوطه ور شوند.

    بعضی افراد به جای نبات از شکر یا قند یا حتی عسل هم استفاده می کنند ولی نبات کیفیت بهتری دارد.

     

    بعضی از افراد هیچ گونه شیرین کننده ای برای این ترشی استفاده نمی کنند ولی با نبات یا شیرین کننده های دیگر، شانی طعم ترش شیرین و عالی دارد.

     

    بعضی افراد تنها از سرکه استفاده می کنند. به این روش خوشمزه است ولی گلو را می سوزاند.

     

    هرچه ترشی شانی مدت زمان بیشتری بماند کیفیت بهتری خواهد داشت.

     

    گردآوری: بخش آشپزی بیتوته

     

    انواع ترش و شیرین

    برنامه های پولی رو به راحتی دانلودکن

    خرید بی واسطه صنایع دستی و قیمتی

    بهبود مشکلات رفتاری کودک با بازی درمانی

    موخوره وشکنندگی موهاتو بااین روغن درمان کن

    با ترک سیگار جلوی نابودی بدنت رو بگیر!

    درخواست مجرب ترین وکلا طلاق توافقی

    تنوع فوق العاده طرح و رنگ صندلهای چرم

    تجویز انواع سمعک نامرئی و هوشمند

    برترین بازی های ایکس باکس و پلی استیشن

    راه و رسم داشتن زندگی زناشویی بدون تنش

    چگونگی مواجهه بااختلالات شخصیتی کودکان

    قصد آنلاین بازی کردنGTAبادوستاتو داری؟

    رزرواسیون آنلاین هتل/تضمین کمترین قیمت

    خرید گیفت کارت اپل

    Makan Inc.‎| All Rights Reserved – © 2013 – 2020

    

    نهال انگوریاقوتی

    خرید نهال انگوریاقوتی نام نهال : انگور یاقوتی موارد اشاره : تازه خوری – کشمش – آبمیوه – آبغوره …


    نهال انگورمویز ترکمن ۴

    انگور شانی پیکانی

    خرید انگورمویز ترکمن ۴ نام نهال:انگور ترکمن ۴ : انگوری است بیدانه ,میان رس وشکل حبه ها گرد متوسط کمی …


    نهال انگور موسکات

    خرید نهال انگور موسکات نام نهال : انگور موسکات موارد اشاره : تازه خوری میزان تولید در هکتار : ۴۰ …


    نهال انگور لعل حسینی

    خرید نهال انگور لعل حسینی نام نهال : انگور لعل حسینی موارد اشاره : تازه خوری – کشمش – آبمیوه …


    نهال انگور کندوری زود رس

    خرید نهال انگور کندوری زود رس نام نهال :انگور کندوری زود رس حبه انگور :oboroid خوشه انگور: conical موارد اشاره …


    نهال انگور کریمسون بی دانه

    خرید نهال انگور کریمسون بی دانه نام نهال : انگور کریمسون بی دانه موارد اشاره : تازه خوری – کشمش …


    نهال انگور قزل اوزوم

    خرید نهال انگور قزل اوزوم نام نهال :انگور قزل اوزوم موارد اشاره : تازه خوری – کشمش – آبمیوه …


    نهال انگور فیلیم سیدلس بی دانه

    خرید نهال انگور فیلیم سیدلس بی دانه (flame seeless) نام نهال : انگور فیلیم سیدلس بی دانه موارد اشاره …


    نهال انگورفرانسوی

    خرید نهال انگورفرانسوی نام نهال :انگورفرانسوی موارد اشاره : تازه خوری – کشمش – آبمیوه – آبغورهمیزان تولید در …


    نهال انگور عسگری

    خرید نهال انگور عسگری نام نهال : انگور عسگری موارد اشاره : تازه خوری – کشمش – آبمیوه – آبغوره …انگور شانی پیکانی


    نهال انگور صاحبی سیاه

    خرید نهال انگور صاحبی سیاه نام نهال :انگور صاحبی سیاه موارد اشاره : تازه خوری – کشمش – آبمیوه …


    نهال انگور شاهانی۶

    خرید نهال انگور شاهانی۶ نام نهال :انگور شاهانی حبه انگور : oblate خوشه انگور:longconical موارد اشاره : تازه خوری …


    نهال انگور شاهانی۵

    خرید نهال انگور شاهانی۵ نام نهال :انگور شاهانی حبه انگور : oblate خوشه انگور:shortconical موارد اشاره : تازه خوری …


  • عکس لباس های کردی مردانه
  • نهال انگور شاهانی۴

    خرید نهال انگور شاهانی۴ نام نهال :انگور شاهانی حبه انگور : oroid (oral) خوشه انگور: cylindrical موارد اشاره : تازه …


    نهال انگور شاهانی۳

    خرید نهال انگور شاهانی۳ نام نهال :انگور شاهانی حبه انگور : ellipsoidal خوشه انگور: cylindrical موارد اشاره : تازه خوری …


    نهال انگور شانی

    خرید نهال انگور شانی نام نهال :انگور شانی حبه انگور : ellipsoidal خوشه انگور: cylindrical موارد اشاره : تازه خوری …


    نهال انگور سیاه سردشت

    انگور شانی پیکانی

    خرید نهال انگور سیاه سردشت نام نهال : انگور سیاه سردشت موارد اشاره : تازه خوری – کشمش – آبمیوه …


    نهال انگور ریش بابا

    خرید نهال انگور ریش بابا نام نهال :انگور ریش بابا حبه انگور :ellipsoidal خوشه انگور: eylindrical winged موارد اشاره …


    نهال انگور رد گلوب

    خرید نهال انگور رد گلوب (red Globe) نام نهال : انگور رد گلوب موارد اشاره : تازه خوری – کشمش …


    نهال انگور خلیلی

    خرید نهال انگور خلیلی نام نهال :انگور خلیلی موارد اشاره : تازه خوری – کشمش – آبمیوه – آبغوره …


    نهال انگور خضری قرمز

    خرید نهال انگور خضری قرمز نام نهال :انگور خضری قرمز حبه انگور : oroid(oral) خوشه انگور: conicalshouldered موارد اشاره …


    نهال انگور پرلت

    خرید نهال انگور پرلت نام نهال :انگور پرلت حبه انگور : spherical خوشه انگور: shortconical موارد اشاره : تازه خوری …


    نهال انگور بی دانه کشمشی

    خرید نهال انگور بی دانه کشمشی نام نهال :انگور بی دانه کشمشی حبه انگور : spherical خوشه انگور:conical موارد اشاره …


    نهال انگور بی دانه قرمز

    خرید نهال انگور بی دانه قرمز نام نهال :انگور بی دانه قرمز حبه انگور : spherical خوشه انگور:cylindrical موارد اشاره …


    نهال انگور بیدانه قرمز3

    خرید نهال انگور بیدانه قرمز ۳ نام نهال :انگور بیدانه قرمز ۳ حبه انگور : ellipsoidal خوشه انگور: short conical …


    نهال انگور بیدانه قرمز2

    خرید نهال انگور بیدانه قرمز ۲ نام نهال :انگور بیدانه قرمز ۲ حبه انگور : ellipsoidal خوشه انگور: long conical …


    نهال انگور بی دانه پیکانی

    خرید نهال انگور بی دانه پیکانی نام نهال :انگور بی دانه پیکانی حبه انگور : ellipsoidal خوشه انگور:conical موارد اشاره …


    نهال انگور بیدانه قرمز5

    خرید نهال انگور بیدانه قرمز۵ نام نهال :انگور بیدانه قرمز۵ حبه انگور : ellipsoidal خوشه انگور: conical موارد اشاره …


    نهال انگور بلک سیدلس بی دانه

    خرید نهال انگوربلک سیدلس بی دانه (black seeless) نام نهال : انگوربلک سیدلس بی دانه موارد اشاره : تازه خوری …


    نهال انگور احمدی

    خرید نهال انگور احمدی نام نهال :انگور احمدی حبه انگور :oboroid خوشه انگور: doublecluster موارد اشاره : تازه خوری …


    میاندوآب , کوی رابری , نرسیده به ایستگاه تحقیقات کشاورزی

    04445330527
    , 09141811520

    ساعت کاری 9:00 تا 21:00

    تمامی حقوق سایت متعلق به رویال نهال می باشد 1396

    

     نام
    نهال :انگور شانی
    حبه انگور : ellipsoidal
    خوشه انگور: cylindrical
    موارد اشاره : تازه خوری – کشمش –
    آبمیوه – آبغوره
    میزان تولید در هکتار : ۳۰ تن
    عمر اقتصادی : بیش از ۱۰۰سال
    ارتفاع از سطح دریا : ۱۲۶۵ متر
    زمان رسیدن : اوایل مهر
    تحمل سرما : c15 – c18
    مقدار اسید : ۷% میلی گرم در ۱۰۰
    سی سی
    تحمل خشکی : متحمل
    مقدار قند : ۱۸ -۲۶ درجه بریکس.

    میاندوآب , کوی رابری , نرسیده به ایستگاه تحقیقات کشاورزی

    04445330527
    , 09141811520

    انگور شانی پیکانی

    ساعت کاری 9:00 تا 21:00

    تمامی حقوق سایت متعلق به رویال نهال می باشد 1396

    

     نام
    نهال : انگور سیاه سردشت
    موارد اشاره : تازه خوری – کشمش –
    آبمیوه – آبغوره
    میزان تولید در هکتار : ۴۰ تن
    عمر اقتصادی : بیش از ۱۰۰سال
    ارتفاع از سطح دریا : ۱۲۶۵ متر
    زمان رسیدن : اواسط مهر
    تحمل سرما : c15 – c18
    مقدار اسید : ۵% میلی گرم در ۱۰۰
    سی سی
    تحمل خشکی : متحمل
    مقدار قند : ۱۸ -۲۳ درجه بریکس.

    میاندوآب , کوی رابری , نرسیده به ایستگاه تحقیقات کشاورزی

    04445330527
    , 09141811520

    انگور شانی پیکانی

    ساعت کاری 9:00 تا 21:00

    تمامی حقوق سایت متعلق به رویال نهال می باشد 1396

    

     نهال:انگور
    ترکمن ۴
    : انگوری است بیدانه ,میان رس
    وشکل حبه ها گرد متوسط کمی کشیده
    ورنگ آن سیاه میباشد این رقم
    ازانگورهای کمیاب بوده ومنبع
    بیشترین تولید کشمش این رقم,
    کشورترکمنستان است ,در بعضی جاها
    بانام مویز ودربعضی مناطق ازآن به
    عنوان بلک سیدلس نام میبرند وبرای
    تازه خوری وکشمش استفاده میشود
    کشمش این انگوردارای خواص خوب و
    در بازار بالا ترین قیمت را دارا
    میباشد ودر بازار کشمش ان را
    بانام مویز میشناسند این رقم اگر
    به صورت انبوه تولید شود از
    انگورهای مهم وصادراتی خواهد بود.

    میاندوآب , کوی رابری , نرسیده به ایستگاه تحقیقات کشاورزی

    04445330527
    , 09141811520

    انگور شانی پیکانی

    ساعت کاری 9:00 تا 21:00

    تمامی حقوق سایت متعلق به رویال نهال می باشد 1396


    بازگشت

    فیلتر های فعال:

    استان قزوین

    /
    معرفی و تبلیغات کسب و کار

    برای ذخیره‌ی جستجوی خود باید وارد سایت شوید

    آیا می‌خواهید این جستجو ذخیره شود؟

    روزانه آگهی‌های جدید مطابق با این جستجو به شما پیام رسانی می‌شود.
    انگور شانی پیکانی

    امکان دریافت پیام برای شما غیرفعال است. لطفا در مرورگر خود دسترسی پیام‌رسانی (notifications) را فعال کنید.

    جهت دریافت پیام‌های جدید، لطفا در مرورگر خود دسترسی پیام‌رسانی (notifications) را فعال کنید


    این جستجو قبلا ذخیره شده است

    برای مشاهده جستجوهای ذخیره شده خود، روی دکمه مشاهده جستجوها بزنید

    امکان دریافت پیام برای شما غیرفعال است. لطفا در مرورگر خود دسترسی پیام‌رسانی (notifications) را فعال کنید.

    جهت دریافت پیام‌های جدید، لطفا در مرورگر خود دسترسی پیام‌رسانی (notifications) را فعال کنید

    قزوین

    ۱۴۹,۰۰۰
    تومان

    قزوین

    قزوین

    قزوین




    قزوین /
    دقایقی پیش




    قزوین /
    دقایقی پیش




    قزوین /
    دقایقی پیش



    انگور شانی پیکانی


    قزوین /
    دقایقی پیش




    قزوین /
    ساعاتی پیش




    قزوین /
    ساعاتی پیش

  • مضرات گل گاوزبان برای کودکان

  • ۲۰,۰۰۰,۰۰۰
    تومان

    فوری


    قزوین /
    ساعاتی پیش




    قزوین /
    ساعاتی پیش



    انگور شانی پیکانی

    قزوین، اقبالیه /
    ساعاتی پیش




    قزوین /
    ساعاتی پیش




    قزوین /
    ساعاتی پیش




    قزوین /
    ساعاتی پیش



    قزوین، اسفرورین /
    ساعاتی پیش




    قزوین /
    ساعاتی پیش



    قزوین، سبزه میدان /
    ساعاتی پیش




    قزوین /
    ساعاتی پیش


    ۴۰۰,۰۰۰
    تومان


    قزوین /
    ساعاتی پیش




    قزوین /
    ساعاتی پیش




    قزوین /
    ساعاتی پیش




    قزوین /
    ساعاتی پیش

    ثبت آگهی رایگان


    بازگشت


    بازگشت

    به مرورگرتان اجازه‌ مکان‌یابی دهید.

    دسترسی به موقعیت مکانی را در مرورگرتان فعال کنید.

    این قابلیت به دلیل پشتیبانی نکردن مرورگر شما از موقعیت مکانی، غیر فعال است.

    آگهی‌های عکس‌‌دار

    حذف آگهی‌های سراسری

    معرفی و تبلیغات کسب و کار

    همه‌ی شهرهای قزوین




    بازگشت


    بازگشت


    بازگشت


    بازگشت


    بازگشت


    بازگشت


    بازگشت

    مشکلی در دریافت اطلاعات رخ داده است، لطفا صفحه را دوباره بارگذاری کنید.


    بازگشت

    برای ادامه لطفا کد زیر را وارد کنید.



    تغییر کد امنیتی


    تایید

    موردی یافت نشد.لطفا عبارت جستجو را تغییر دهید یا مکان خود را از لیست انتخاب کنید.

    در بهبود لیست محله ها با ما مشارکت کنید.
    تماس با پشتیبانی

    موردی یافت نشد.لطفا عبارت جستجو را تغییر دهید یا گروه‌بندی خود را از لیست انتخاب کنید.

    موردی یافت نشد.لطفا عبارت جستجو را تغییر دهید یا برند خود را از لیست انتخاب کنید.

    اگر در شهر آگهی مورد نظر حضور دارید بر روی دکمه اطلاعات تماس کلیک کنید و با شماره تماس بگیرید و معامله خود را حضوری انجام دهید

    خرید آنلاین با تضمین معاملهاز طریق دکمه اطلاعات تماس با شماره تماس بگیرید و مبلغ و شرایط معامله را مشخص کنیدو دکمه شروع معامله را بزنید

    ( بزودی )

    02188679101

    همین الان تماس بگیرید…

    انگور شانی پیکانی

    هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه شما *

    نام *

    ایمیل *

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    انگور تازه از باغات خود قزوین پرسه،زیر۱۵۰ کیلو زنگ نزنید پیامک هم پاسخگو نیستم .

    بازار کشاورزی اجتماعی
    کشاورز مارکت یک بستر مستقیم بین کشاورزان و خریداران عُمده و خُرد می باشد.

    شماره تماس: 02188679101

    ایمیل: info@keshavarz.market

    کشاورز مارکت

    کشاورزان محصول خود را برای فروش آگهی کردند و شما مستقیم از طریق اطلاعات تماس بدون واسطه با تولید کننده ، در ارتباط هستید . 

    کشاورز مارکت

    کشاورز مارکت

    کشاورز مارکت

    کشاورز مارکت

    کشاورز مارکت

    کشاورز مارکت

    کشاورز مارکت

    انگور پیکانی : این رقم به رنگ سبز مایل به زرد بیدانه وبا حبه های کشیده میباشد وبیشتر برای تهیه کشمش سبز و زرد مورد استفاده قرارمیگیرد و بیشتر درمناطق کاشمر تولید میشود.

      انگور یاقوتی : انگوری است زود رس, به رنگ قرمزبا حبه های ریز وخوشه های متراکم ,که بیشتر مصرف…

    انگوربیدانه سفید: حبه این رقم,بیدانه,به شکل گرد تخم مرغی ورنگ آن سبز مایل به زرد میباشد این رقم میان رس…

      انگور ریش باباقرمز:انگوری است قرمز رنگ ,دانه دار,دیررس وحبه آن کشیده استوانه ای شکل میباشد وبا توجه به ضخامت…انگور شانی پیکانی

    این رقم , دانه دار, دارای حبه های درشت وبیضی شکل باپوست ضخیم ورنگ آن قرمز بنفش میباشد ,باتوجه به…

    آدرس : آذربایجان غربی ، ارومیه ، کیلومتر 15 جاده اشنویه تلفن تماس : 09149743204 و 09128361809 – تلفکس : 04433687106

    طراحی و بهینه سازی شده توسط دیزاین مای سایت

    

    مشاوره رایگان

    صفحه اصلی >>> قیمت نهال انگور

    قیمت: $0

    جهت اطلاع از قیمت نهال انگور یاقوتی با ما در تماس باشیدانگور شانی پیکانی

    قیمت: $0

    جهت اطلاع از قیمت نهال انگور مویز ترکمن ۴ با ما در تماس باشید

    قیمت: $0

    جهت اطلاع از قیمت نهال انگور موسکات با ما در تماس باشید

    قیمت: $0

    جهت اطلاع از قیمت نهال انگور لعل حسینی با ما در تماس باشید

    قیمت: $0

    جهت اطلاع از قیمت نهال انگور کندوری زود رس با ما در تماس باشید

    قیمت: $0

    جهت اطلاع از قیمت نهال انگور کریمسون بی دانه با ما در تماس باشید

    قیمت: $0

    جهت اطلاع از قیمت نهال انگور قزل اوزوم با ما در تماس باشید

    قیمت: $0

    جهت اطلاع از قیمت نهال انگور فلیم سیدلس بی دانه با ما در تماس باشید

    قیمت: $0

    جهت اطلاع از قیمت نهال انگور فرانسوی با ما در تماس باشید

    قیمت: $0

    جهت اطلاع از قیمت نهال انگور عسگری با ما در تماس باشید

    قیمت: $0

    جهت اطلاع از قیمت نهال انگور صاحبی سیاه با ما در تماس باشید

    قیمت: $0

    جهت اطلاع از قیمت نهال انگور شاهانی ۶ با ما در تماس باشید

    قیمت: $0

    جهت اطلاع از قیمت نهال انگور شاهانی ۵ با ما در تماس باشید

    قیمت: $0

    انگور شانی پیکانی

    جهت اطلاع از قیمت نهال انگور شاهانی ۴ با ما در تماس باشید

    قیمت: $0

    جهت اطلاع از قیمت نهال انگور شاهانی ۳ با ما در تماس باشید

    قیمت: $0

    جهت اطلاع از قیمت نهال انگور شانی با ما در تماس باشید

    قیمت: $0

    جهت اطلاع از قیمت نهال انگور سیاه سردشت با ما در تماس باشید

    قیمت: $0

    جهت اطلاع از قیمت نهال انگور ریش بابا با ما در تماس باشید

    قیمت: $0

  • نقاشی کودکانه ساختمان مدرسه
  • جهت اطلاع از قیمت نهال انگور رد گلوب با ما در تماس باشید

    قیمت: $0

    جهت اطلاع از قیمت نهال انگور خلیلی با ما در تماس باشید

    قیمت: $0

    جهت اطلاع از قیمت نهال انگور خضری قرمز با ما در تماس باشید

    قیمت: $0

    جهت اطلاع از قیمت نهال انگور پرلت با ما در تماس باشید

    قیمت: $0

    جهت اطلاع از قیمت نهال انگور بی دانه کشمشی با ما در تماس باشید

    قیمت: $0

    انگور شانی پیکانی

    جهت اطلاع از قیمت نهال انگور بی دانه قرمز با ما در تماس باشید

    قیمت: $0

    جهت اطلاع از قیمت نهال انگور بیدانه قرمز ۳ با ما در تماس باشید

    قیمت: $0

    جهت اطلاع از قیمت نهال انگور بیدانه قرمز ۲ با ما در تماس باشید

    قیمت: $0

    جهت اطلاع از قیمت نهال انگور بی دانه پیکانی با ما در تماس باشید

    قیمت: $0

    جهت اطلاع از قیمت نهال انگور بیدانه قرمز ۵ با ما در تماس باشید

    قیمت: $0

    جهت اطلاع از قیمت نهال انگور بلک سیدلس بی دانه با ما در تماس باشید

    قیمت: $0

    جهت اطلاع از قیمت نهال انگور احمدی با ما در تماس باشید

    آدرس نهالستان : میاندوآب ، کوی رابری ، روبری ایستگاه تحقیقات کشاورزی ، نهالستان رویال نهال

    انگور شانی پیکانی
    انگور شانی پیکانی
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *