انواع دسر لیوانی مجلسی

دوره مقدماتی php
انواع دسر لیوانی مجلسی
انواع دسر لیوانی مجلسی

امروزه دسر را می توان پای ثابت اغلب مهمانی ها و مجالس دانست که با توجه به آن مهمانی، نوع دسر انتخاب و تهیه می شود. بعد از تهیه دسر مورد نظر، نحوه تزیین آن مورد توجه قرار می گیرد. مطمئنا همه افراد هنرمند و باسلیقه دوست دارند بهترین و زیباترین تزیین دسر را داشته باشند، که این امر در صورتی محقق می شود که با جدیدترین ایده ها برای تزیین روی دسر آشنا شده و سپس با الگوبرداری از آن تزیینات و همچنین به کارگیری ابتکار و خلاقیت خود، بهترین و شیک ترین تزیین را برای دسرهای مختلف داشته باشید.

ار مواد غذایی مختلفی می توان برای تزیین دسر ها استفاده نمود که از میان آنها می توان به میوه، خامه، شکلات و ترافل، پودر بیسکویت، ژله، رول ویفری، برش های کیک و… استفاده نمود که انتخاب هر یک بستگی به نوع دسر دارد. مطمئنا وسایل تزیینی که برای دسر مگنولیا و دسر پاناکوتا استفاده می شود با آنچه که برای انواع دسر های میوه ای چون دسر طالبی، انار، موز و… استفاده می گردد متفاوت است. از این رو بهتر است برای زیبایی بیشتر دسر و همچنین طعم بهتر آن از مواد تزیینی مناسبی با نوع دسر استفاده نمایید.

ابعاد و شکل دسر نیز نقش مهمی در تزیین آن دارد، ما در این بخش به معرفی بهترین ایده ها برای تزیین دسرهای تک نفره و لیوانی می پردازیم که هر یک در عین سادگی از زیبایی زیادی برخوردارند و می توانند دسر منتخب شما برای مهمانی و مجلس دلخواه باشند. در ادامه این تزیینات زیبا را مشاهده نمایید.انواع دسر لیوانی مجلسی

تزیین روی دسر با پودر بیسکویت

دوره مقدماتی php

دسرهای لیوانی مجلسی

تزیین ساده دسر با توت فرنگی

دسر تک نفره شیک و مجلسی

عکس تزیین زیبای دسر

تزیین ژله و دسر با میوه

دسر دو رنگ با تزیین زیبا

تزیینات دسر مجلسی

تزیین زیبای دسر با میوه های مختلف

دسر لیوانی مجلسی با تزیین ساده

تزیین جالب دسر لیوانی

دسر یک نفره با تزیین زیبا

برای تزیین روی دسر می توان از انواع ژله نیز استفاده نمود که ایده ایی خلاقانه و جالب است. از این روش در تزیین ژله های مختلف نیز استفاده می نمودیم حال می خواهیم از آنها برای تزیین روی انواع دسر استفاده کنیم.

تزیین روی دسر با ژله رولی

تزیین زیبای دسر با ژله

ژله ابر و بادی با تزیین زیبا

ترکیب دسر میوه ای و ژله تزریقی

تزیین ژله رنگین کمان با خامه و شکلات

ژله تزریقی با تزیین شیک و زیبا

در صورتی که دسر را در قالب یا ظرف های بزرگ تهیه نموده اید و قصد تزیین آن را دارید می توانید از تصاویر زیر در این زمینه ایده بگیرید و سپس به انجام تزیین دلخواه بپردازید. این تزیینات در عین سادگی از زیبایی خاصی برخوردارند که می توانند انتخاب مناسبی برای شما عزیزان برای پذیرایی از مهمان ها باشند.

دسر پاناکوتا قالبی با انار

تزیینات دسر خرده شیشه با خامه

تزیین ساده دسر قالبی دو رنگ

تزیین روی دسر با شکلات

تزیین شیک دسر برای مهمانی

دسر مجلسی شیک و زیبا

تزیین دسر برای یخچال عروس

با جذاب ترین ایده ها برای تزیین دسر های مختلف آشنا شدید، حال می توانید با استفاده از دستورات ارائه شده در طرز تهیه دسر مجله ما، دسر مورد نظر را تهیه کنید و با یکی از ایده هایی که در این مطلب معرفی نمودیم شروع به تزیین روی آن نمایید و از این طریق بهترین میزبان باشید و شیک ترین پذیرایی را انجام دهید.

Currently you have JavaScript disabled. In order to post comments, please make sure JavaScript and Cookies are enabled, and reload the page. Click here for instructions on how to enable JavaScript in your browser.

زیباترین و شیک ترین انواع مدل تزیین دسر لیوانی به منظور پذیرایی در مهمانی ها و مجالس مختلف را می توانید در این بخش از سایت آرگا مشاهده نمایید. برای مشاهده تصاویر در ادامه همراه ما شوید.

دسر ها از جمله خوراکی های پر طرفدار هستند که برای تزیین آنها از مواد غذایی مختلفی مانند میوه ها، شکلات، ترافل شکلاتی، خامه، ژله، پودر بیسکویت، برش های کیک و … استفاده می کنند. در ادامه تصاویری از تزیین دسر لیوانی گلچین کرده ایم که شما عزیزان را به تماشای آنها دعوت می نماییم.

امروزه تزیین دسر می تواند به شیوه های متنوع و جذابی صورت گیرد و نیز با توجه به ذائقه و سلیقه افراد متفاوت می باشد، همانطور که گفتیم برای تزیین انواع دسر ها می توان از مواد غذایی مختلف و باب میل خود استفاده نمایید که انتخاب هر یک بستگی به نوع دسر شما دارد، مثلا برای دسر های میوه ای می توانید از میوه هایی چون انار، موز و توت فرنگی که ظاهر شیکی نیز ایجاد خواهند کرد، استفاده نمایید. در این بخش، شما دوستان گرامی می توانید انواع متنوعی از تزیینات زیبا برای دسرهای لیوانی شیک و مجلسی را ملاحظه کنید.

دسر توت فرنگی خوشمزه

انواع دسر لیوانی مجلسی

تزیین دسر شیک و زیبا

تزیین دسر شیر با قرص اسمارتیس

دسر لیوانی دو رنگ و خوشمزه

تزیین دسر توت فرنگی برای مهمانی ها

تزیین شیک دسر برای مجالس

تزیین دسر خوشمزه و شیک

تزیین ژله و دسر انار

تزیین زیبای دسر پرتقال

دسر دو رنگ شیک برای مجالس

دسر لیوانی مجلسی و شیک

دسر و ژله لیوانی شیک

تزیین پاناکوتا دسر لیوانی مدل قلبی

دسر توت فرنگی تزیین شده برای مجالس

دسر لیوانی با تزئینات زیبا

تزیین زیبای دسر با گل رز

تزیین دسر در جام با روش مدل ابر و بادی

انواع دسر مجلسی خوشمزه

انواع مختلف دسر تزیین شده در لیوان

دسر تزیین شده شیک

دسر مجلسی خوشمزه و شیک

در این بخش با جذاب ترین ایده ها برای تزیین انواع متنوعی از دسر لیوانی آشنا شدید، حال بعد از تماشای این مدل ها می توانید، مطابق سلیقه تان، دسر موردنظر خود را تزیین کرده و در مجالس و مهمانی های مختلف استفاده نمایید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟



چگونه اشتهای کودکان را افزایش دهیم؟



ایده های جذاب برای طراحی ناخن در نوروز 98


دتاکس واتر چیست؟ چگونه دتاکس واترهای مفید درست کنیم؟



معرفی انواع غذاهای رژیمی برای کاهش وزن

انواع دسر لیوانی مجلسی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دسر شکلاتی لیوانی یکی از خوشمزه ترین و معروف ترین دسرها می باشد و بهترین پیشنهاد برای کسانی است که عاشق شکلات هستند. امروزه به دلیل اینکه خیلی از افراد عاشق شکلات هستند، تعداد دسر، شیرینی و کیک هایی که با شکلات درست می شوند روز به روز بیشتر می شود. برای مثال از کوکی شکلاتی گرفته تا کیک شکلاتی و …

به هر حال ما در این آموزش آشپزی بارونک، طرز تهیه و مواد لازم دسر شکلاتی لیوانی برای 4 نفر را آماده کرده ایم که شما با این آموزش آشپزی می توانید دسر شکلاتی لیوانی خوشمزه و مجلسی درست کنید و از مهمان های خود با این دسر فوق العاده پذیرایی کنید.

1. برای تهیه این دسر خوشمزه ابتدا همه مواد را از یخچال خارج می کنیم تا به دمای محیط برسند. سپس شیر و شکر را در یک قابلمه مناسب می ریزیم و هم می زنیم تا باهم مخلوط شوند. بعدش تخم مرغ را اضافه می کنیم و دوباره هم می زنیم و بعد از آن آرد و پودر کاکائو را به تدریج و به آرامی اضافه می کنیم و به صوت مرتب هم می زنیم تا همه مواد به خوبی باهم مخلوط شوند.

2. پس از اینکه تمامی مواد باهم مخلوط شدند، قابلمه را روی حرارت ملایم می گذاریم و در حالی که به صورت مرتب هم می زنیم، صبر می کنیم تا موادمان به قوام محلبی همانند غلظت فرنی برسد. فقط باید در این مرحله به صورت مرتب هم بزنید در غیر اینصورت ته می گیرد.

3. بعد از اینکه مواد داخل قابلمه جوشید، مارگارین و شکلات را اضافه می کنیم و سریع هم می زنیم تا شکلات آب شود. سپس قابلمه را از روی حرارت برمیداریم و صبر می کنیم تا کمی خنک شود. در این مدت زمان هر از گاهی هم بزنید تا مواد داخل قابلمه پوسته نبندد.انواع دسر لیوانی مجلسی

4. پس از اینکه موادمان سرد شد، آن را داخل ظرف های دسر خوری می ریزیم و روی آن را با توجه به سلیقه و ذائقه خود با توت فرنگی، موز و … تزیین می کنیم و بعدش سرو می کنیم. من برای لایه وسط، کیک و موز گذاشتم و بعدش دوباره مواد را ریختم. امیدواریم از خوردن این دسر شکلاتی لیوانی لذت ببرید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام

ایمیل

وبسایت

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به بارونک می باشد

انواع دسر لیوانی مجلسی
انواع دسر لیوانی مجلسی
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *