ادرس بیمارستان صارم نازایی

دوره مقدماتی php
ادرس بیمارستان صارم نازایی
ادرس بیمارستان صارم نازایی

نشانی: شهرک اکباتان، انتهای فاز 3، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی صارم، مرکز تحقیقات باروری و ناباروری صارم.

کد پستی: 1396956111

صندوق پستی: 13955/144

www.saremfertility.com

e-mail: saremfertilityinfo@gmail.com

ادرس بیمارستان صارم نازایی

تلفن های بیمارستان صارم : 4702 ، 44670897، 44670898، 44670888 داخلی های: (2270,2269,2277,2485)

دوره مقدماتی php

تلفن مستقیم: 44634196

فاکس: 44670885

ارتباط با ما

لينك هاي مفيد

کليه حقوق اين سايت متعلق به بیمارستان صارم می‌باشد.

مدتی است که تغییرات گسترده ای در برنامه ی زمانی کلینیک های بیمارستان صارم رخ داده است ..

مدتی است که تغییرات گسترده ای در برنامه ی زمانی کلینیک های بیمارستان صارم رخ داده است بدین ترتیب که فعالیت آنها به جهت سهولت در ارائه ی خدمات با کیفیت، به صورت 24 ساعته دایر بوده ومردم در تمام طول شبانه روز 
می توانند از این خدمات درمانی استفاده کنند.
در این شماره سعی داریم تا با معرفی اهداف این رویکرد، پای صحبت مسئولین کلینیک های مختلف بنشینیم واز جزئیات این تغییرات با آنها بحث وگفت وگو کنیم.
کلینیک نازایی که یکی از پرکاربردترین کلینیک های بیمارستان به شمار می رود، با اجرای این طرح می تواند خدمات جامع درمانی تخصصی را به مراجعه کنندگان ارائه دهد.
سرکار خانم مریم شامی که چندین سال است به عنوان یکی از نیروهای کارآمد بیمارستان در این کلینیک مشغول فعالیت است واکنون به عنوان مسئول این بخش برنامه ریزی اصلی فعالیت کلینیک نازایی به شمار می رود. گفت وگوی ما را با خانم شامی در ادامه می خوانید.
سوال: سرکار خانم شامی در ابتدا بفرمایید چرا تصمیم گرفته شد که این کلینیک به صورت 24 ساعته به فعالیت بپردازد؟
پاسخ: ما قبل از اجرای این تصمیم بارها به واکاوی این موضوع پرداختیم. در واقع 24 ساعته شدن کلینیک نازایی خواست مراجعه کنندگان بود. ماهم در جهت احترام به مراجعه کنندگان در صدد برآمدیم تا به صورت 24 ساعته به فعالیت وخدمات درمانی مطلوب بپردازیم. نکته ایی که برای ما بسیار مهم بود، مراجعه کنندگانی بودند که با توجه به مشغله های روزمره ناچار بودند کل روز را مرخصی بگیرند وهمین ناراحتی واسترس، روی نتیجه ی اقدامات درمانی آنها تاثیر منفی داشت. همیشه برای ا راحتی وآسایش وآرامش مراجعه کنندگان در اولویت بوده وخودمان را موظف میدانیم که برای ایجاد محیط آرام ودلپذیر، چه به لحاظ درمانی وچه به لحاظ فضای فیزیکی شرایط لازم را فراهم نماییم.
سوال: بسیاری از مراجعه کنندگان سوال می پرسند که چطور می توانند زیر نظر شخصی دکتر صارمی دوره های درمانی را بگذرانند؟  شما به عنوان مسئول کلینیک نازایی بیمارستان صارم بفرمایید که خود آقای دکتر صارمی هنوز هم ویزیت می کنند وآیا مراجعه کنندگان می توانند دوره ی درمانی شان را زیر نظر شخص ایشان بگذرانند؟
پاسخ: سوال خوبی را مطرح کردید. لازم است من این سوال را به صورت کامل توضیح دهم.اول اینکه همه ی فعالیت های کلینیک نازایی زیر نظر مستقیم آقای دکتر صارمی انجام می شود. در واقع سرپرستی کلیه ی تیم های درمانی کلینیک نازایی را شخص دکتر صارمی به عهده دارند. کلیه ی پزشکان کلینیک هم از مجرب ترین و با تجربه ترین پزشکان نازایی ایران هستند ودر هر مرحله از فرآیند درمان ناباروری، مراجعه کنندگان جزییات را با آقای دکتر صارمی مطرح می کنند. اینکه مراجعه کنندگان تصور کنند همه ی آنها را آقای دکتر در همان ویزیت اول ببینند، امکان پذیر نیست؛ اما اطمینان داشته باشند که همه ی اقدامات صورت گرفته در پرونده ی درمانی آنها زیر نظر آقای دکتر انجام می شود ونسبت به کیفیت مطلوب خدمات درمانی مطمئن باشند.
ماماهای کلینیک نازایی از تجربه وتبحر برخوردارند وهر کدامشان چندین سال است که در تیم جناب آقای دکتر صارمی فعالیت می کنند.
موارد متعددی که روزانه در بیمارستان صارم از طریق فرآیندهای درمانی کلینیک نازایی درمان ومنجر به بارداری می شوند، زیر نظر پزشکان مختلف کلینیک صورت می گیرد.
پس مراجعه کنندگان نیاز نیست که نگران باشند. مطمئن باشند که بالاترین کیفیت وتوجه را در خدمات درمانی دریافت می کنند وتمام پزشکان وماماهای این کلینیک جزو نیروهای حاذق وکارآمد این رشته در کشور هستند و در طی سال های متمادی زیر نظر جناب آقای دکتر صارمی آموزش های لازم را در حوزه های درمان نازایی کسب نموده اند وامروز از هر جای ایران از آنها به عنوان نیروهای کار بلد یاد می شود.
سوال: با 24 ساعته شدن کلینیک ها ساعات پذیرش ونوبت دهی کلینیک نازایی به چه صورت تغییر کرده است؟
پاسخ: تا قبل از اجرای این طرح ما فقط در شیفت صبح، مراجعه کنندگان را پذیرش می کردیم اما پس از اجرای طرح شبانه روزی کردن کلینیک نازایی، از 3 شیفت صبح، عصروشب پذیرش بیمار را انجام می دهیم. این برنامه ریزی صرفا به جهت سهولت در ارائه خدمات به بیماران صورت گرفته است. چون بیمارانی را داریم که از شهرستان مراجعه می کنند، برای این دسته از بیماران شیفت صبح مناسب ترین گزینه است چون می توانند تمام خدمات مورد نیازشان را در طول روز دریافت نمایند واز توقف اضافی آنها در تهران وصرف هزینه های سنگین اقامت جلوگیری شود.
سوال: شنیدیم که به تازگی روش جدیدی را برای دسته بندی مراجعه کنندگان نازایی در دستور کار قرار داده اید که در آن بیماران در 3 مرحله 1و2و3 تقسیم بندی می شوند. این دسته بندی به چه شیوه ای است ونوع خدمات ارائه شده در هرمرحله چکونه است؟ 
پاسخ: بله درست شنیدید. این تقسیم بندی به جهت تسهیل در روند کار بیماران بیمارستان صورت گرفته است وروش اجرای کار آن نیز بدین گونه است که بیماران سطح یک کسانی هستند که بار اول است که مراجعه می کنند ویا افرادی هستند که مشکل پیچیده ای ندارند. برای این بیماران Checkup (بررسی اولیه) صورت می گیرد. این بررسی شامل روش های ساده ی اقدام به بارداری است وممکن است درمان های ساده نظیر درمان طبی ویا تعیین زمان دقیق تخمک گذاری ودر نهایت اقدام به IUI در مورد آنها به نتیجه برسد.
بیماران سطح دو بیمارانی هستند که مشکلات جدی تری دارند وممکن است در طول درمان به لاپاراسکوپی ولاپاراتومی ویا بررسی های بیشتر همسر نیاز داشته باشند.
اگر بیماران دودسته 1و2 تا پایان مراحل دسته دوم درمان نشوند، به دسته ی سوم انتقال داده میشوند. در این شرایط لازم است تا برای آنها تکنیک های پیشرفته ی ART از قبیل IVF، ICSI، FET و…انجام شود.
پزشکان کلینیک نازایی ضمن آماده سازی این دسته از بیماران برای سیکل ART آنها رابه مشاوران نازایی ارجاع می دهند وماماهای مشاور در هر جلسه پس از سونوگرافی، توضیحات لازم را در رابطه با ادامه ی پروسه ی درمان وشیوه ی مصرف داروها خواهند داد.
سوال: سخن آخر
پاسخ:از همه ی همکاران خوبم تشکر می کنم. خوشحالم که در موقعیتی هستم که می توانم با کمک همکاران محترم وپزشکان حاذق بیمارستان، می توانیم دردی از بیماران نازا کم کنیم. تا کنون هزاران نفر با مراجعه به این کلینیک درمان شده اند وبهترین هدیه برای ما این است که مشکل بیماران با تولد بچه حل شود. ما در علم امروز معضلی به نام ناباروری ناشناخته نداریم. کافی است بیماران توصیه های پزشک وتیم درمان را در نظر بگیرند و تمام اقدامات توصیه شده را به صورت دقیق انجام دهند.
خطاب به بیماران نابارور می گویم: نا امید نباشید چون شما اولین زوج نیستید وآخرین هم نخواهید بود که درگیر نازایی شده اید. علم امروز نازایی را درمان می کند وتعداد بسیار زیاد موارد درمان شده در بیمارستان صارم گواه این قضیه است.

 

 

ادرس بیمارستان صارم نازایی

 

ارتباط با ما

لينك هاي مفيد

کليه حقوق اين سايت متعلق به بیمارستان صارم می‌باشد.

ادرس بیمارستان صارم نازایی
ادرس بیمارستان صارم نازایی
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *