اجاره لیموزین در تهران

دوره مقدماتی php
اجاره لیموزین در تهران
اجاره لیموزین در تهران

اجاره خودرو لیموزین و گشت در جزیره کیش با لیموزین
اگر به دنبال دریافت بهترین خدمات در زمینه اجاره لیموزین برای گشت گذار…


اگر به دنبال دریافت بهترین خدمات در زمینه اجاره لیموزین برای گشت گذار در جزیره کیش و یا اجاره ماشین عروس خود هستید شرکت سعادت رنت با رانندگان حرفه ای و مجرب در خدمت شماعزیزان است. اجاره خودرو لیموزین جزو دسته خودروهای کالسکه ای است که بیشتر برای مراسم های تشریفاتی مورد استفاده قرار می گیرد.اجاره لیموزین در تهران به دلیل قیمت بالای خودرو،  با استقبال خوبی رو به رو نیست. چرا که کمتر کسی می تواند از پس هزینه های خسارت و هزینه اجاره این خودرو براید. اگر دوست دارید که طعم نشستن در این خود را حس کنید می تونید از خودروهای جایگزین استفاده کنید. اجاره بنز یک انتخاب مناسب برای اجاره می باشد. برای مشاهده اجاره بنز با راننده و یا اجاره بنز برای ماشین عروس می توانید به صفحه قمیت ها مراجعه کرده و هزینه و شرایط اجاره را مشاهده کنید.

اجاره لیموزین به دلیل ظاهری بسیار شیک، برای استفاده امور تشریفاتی جزو یکی از بهترین خودروهای موجود می باشد. اجاره لیموزین در تهران به صورت ساعتی کرایه داده می شود که می توانید برای مراسم عروسی، خودرو را همراه با راننده در اختیار خود داشته باشید. اجاره خودرو لیموزین در تهران همراه با راننده، بدون نیاز به مدرک بوده وودیعه پرداختی برای اجاره نیز درزمان تحویل خودرو دریافت خواهد شد. رزرو لیموزین بدون پرداخت هیچ نوع ودیعه ای صورت می پذیرد که باید چند روز قبل از اجاره با شرکت تماس گرفته و از موجود خودرومطلع شده و خودرو را برای مدت زمانی که  می خواهید اجاره کنید. 

یکی دیگر از خدمات سعادت رنت، اجاره لیموزین در کیش می باشد. شما میتوانید به صورت هفتگی و یا روزانه از خدمات اجاره خودرو لیموزین در کیش بهره مند شوید. خوب اجاره خودرو لیموزین در کیش می تونه بهترین انتخاب برای گردش در این جزیره باشد. با اجاره خودرو در کیش می تونید در این جزیره به گشت و گذار بپردازید و از زیبایی های آن لذت ببرید.

اجاره لیموزین در تهران

دوره مقدماتی php

لیموزین نمادی از تجمل و غرور است. لیموزین ها منحصربفرد ترین و لوکس ترین خودرو های موجود در جاده ها هستند. لیموزین باعث می شود احساس سلطنت کنید .علاقه مندان به ماشین می توانند لذت نشستن در چنین اتومبیلی را درک کنند. این وسیله نقلیه با تکنولوژی پیشرفته و دارای امکانات رفاهی مجلل است.

1. روزنامه
2. بطری آب معدنی
3. جعبه کمک های اولیه
4- دستمال کاغذی
5- مجله
6. ردیاب GPS 
7. راننده با لباس تشریفات 
8. جای چمدان کافی
 

⇓برای مشاهده لیست قیمت و مدل‌ها کلیک کنید⇓

لیست قیمت اجاره خودرو بدون راننده

اجاره ماشین عروس لیموزین به صورت با راننده بوده و که در روز 15 ساعت در اختیار عروس و داماد ها می باشد. اجاره لیموزین در تهران با مناسب ترین قیمت کرایه ماشین عروس لیموزین، برای یک شب به یادماندنی بهترین انتخاب است. جذابیت و راحتی این خودرو باعث شده که لیموزین برای اجاره ماشین عروس جزو خودروهای پرطرفدار در بین خودروهای لوکس باشد. اجاره ماشین لیموزین برای عروسی گزینه بسیار خوبی است. می توانید لیموزین کرایه ای را برای میهمانان خود رزرو کنید. این خودرو می تواند 10-12 نفر را به راحتی جابه جا کند و یک تجربه به یاد ماندنی را برای مهمانان شما ایجاد کند.

برای اینکه اجاره ماشین لیموزین در تهران به صورت را باراننده اجاره داده می شود نیاز به مدرک نداشته و می توانید تنها با کارت شناسی خود را رنت کنیدو البته برای اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید و سوالات خود را مطرح کنید.

برای اجاره خودرو بی ام دبلیو می توانید از بین خودروهای زیر ، خودرو مد نظر خود را انتخاب کنید. بی ام…

اجاره بنز یکی از  پر تقاضاترین ماشین های موجود در بین خودروهای لوکس شرکت سعادت رنت است. برای اجاره ب…

اجاره ماشین در فرودگاه کیش شامل خودروهای لوکس آمریکایی است که با قمیت های بسیار مناسب برای هر تعداد…

سعادت رنت فعالیت خود را درزمینه اجاره انواع خودرو ایرانی و خارجی در سال 92 با رویکرد جلب رضایت مشتری آغاز کرد. این شرکت در ابتدای راه، فعالیت خود را در سطح شهر تهران آغاز کرده است. اما هم‌اکنون پس از چندین سال فعالیت مستمر در بیشتر شهرهای ایران هم چون شیراز، کرج، اصفهان، تبریز و… دارای نمایندگی‌های فعال می‌باشد. شرکت سعادت رنت با چشم‌اندازی چندین ساله با محوریت اعتماد به مشتری، امکان اجاره خودرو با شرایط بسیار آسان مانند اجاره خودرو بدون سند، چک را فراهم کرده است.

تهران ، خیابان اشرفی اصفهانی خیابان باغ فیض پلاک 15 طبقه 4 واحد 33

info@saadatrent.com

تمامی حقوق محفوظ است @ 2019 | طراحی شده توسط سعادت رنت

 

تلفن تماس
04 25 99 88 021

اجاره ماشین عروس لیموزین در تهران و شهرستان‌ها: مجموعه ایرنت کار ارائه دهنده کلیه خدمات اجاره ماشین عروس از جمله اجاره ماشین عروس لیموزین در تهران و شهرستان‌ها با مناسب‌ترین قیمت کرایه ماشین عروس لیموزین، دارای شرایط ویژه و مناسب کرایه لیموزین برای ماشین عروس است. تنها با یک تماس، تمامی اطلاعات در خصوص بهترین ماشین عروس لیموزین تهران بدون راننده و نحوه ماشین عروس لیموزین در ایران بدون چک را دریافت نمایید.

اجاره لیموزین در تهران

در سال ۱۹۰۲ وقتی اولین خودروی تشریفاتی در لیموزن (ناحیه ای کوچک در کشور فرانسه) برای مقاصد سیاسی تولید شد، کسی فکرش را نمی‌کرد این خودروی لوکس روزی در دسترس عموم مردم قرار گیرد. امروزه هر فرد علاقمندی با اجاره ماشین عروس لیموزین می تواند تجربه ای لذت بخش در به یاد‌ماندنی‌ترین شب زندگی مشترک خود داشته باشد.

جذابیت این خودروهای زیبا علاوه بر امکانات داخلی که حداکثر راحتی و آسایش را برای سرنشینان فراهم می‌کند، بیشتر ناشی از خاص بودن افرادی همچون هنرمندان، ورزشکاران و رئیس جمهورهای کشورهای مختلف است که در گذشته بیشترین استفاده کنندگان لیموزین بوده‌اند. اگر شما هم از آن دسته هستید که دوست دارند خاص به نظر برسند و نگاه‌های دیگران را به دنبال خود خیره کنند، حتما به کرایه لیموزین برای ماشین عروس به عنوان تکمیل کننده تشریفات جشن ازدواج خود فکر کنید.

 

سابقه استفاده از ماشین عروس لیموزین در ایران به چندین دهه قبل بر می‌گردد. در دهه هفتاد شرکت ایران خودرو برای اجلاس سران کشورهای اسلامی از پژو لیموزین ۶ درب رونمایی کرد. پس از مدتی این خودروها که برای جابجایی رئیس جمهور و سایر مقامات کشورهای اسلامی در تهران استفاده شده بود به فروش گذاشته شد و این‌چنین بود که پارس لیموزین ماشین عروس نیز به لیست ماشین عروس‌های اجاره‌ای اضافه شد.

⇓برای مشاهده لیست قیمت و مدل‌ها کلیک کنید⇓

بدون تردید همسر آینده شما، که از کودکی منتظر شاهزاده رویاها با اسب سفید بوده، با دیدن این خودرو جلوی درب آرایشگاه بیش از پیش عاشق شما خواهد شد. نمی‌خواهید که این فرصت طلایی را از دست بدهید؟! پس با کرایه ماشین عروس لیموزین از ایرنت‌کار محبوبیت خود را گارانتی کنید.

فقط یادتان نرود وقتی روی صندلی های چرم بزرگ و راحتی لیموزین در کنار همسر محبوبتان نشستید حتما چند عکس سلفی بگیرید تا حس ناب تکرارنشدنی آن را به یادگار نگه دارید. شاید دیگر هرگز چنین فرصتی را به دست نیاورید.

 

سامانه کرایه خودرو ایرنت کار با ارائه خدمات اجاره ماشین عروس لیموزین در تهران مصمم است رویای عروس خانم ها را محقق کند و در خلق شبی به یاد ماندنی برای شما سهیم باشد. برای دریافت هرگونه اطلاعات درباره شرایط و مدارک مورد نیاز برای کرایه ماشین عروس در تهران و شهرستان‌ها می توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

برای تماس شماره های زیر را لمس کنید:

4181 499 0910

02188992504

ایرنت کار سامانه کرایه خودرو و اجاره ون در سرتاسر ایران

ما در مجموعه ایرنت کار تمام تلاش خود را نموده‌ایم تا بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را ارائه کنیم. در همین راستا پشتیبانی و ارائه خدمات در ایرنت کار به صورت شبانه روزی صورت می‌پذیرد.

Copyright 2020 by irrentcar _ All Rights Reserved

قیمت هر روز $0,00

امکانات $0,00

قیمت خودرو بر اساس کیلومتر محدود(۳۰۰ کیلومتر روزانه)یا کیلومتر نامحدود محاسبه میگردد.

اجاره لیموزین در تهران

07132331123 – 09170906511

info@gardeshgaranshiraz.com

هیچ کدام

11/07/2020

12:00 AM

هیچ کدام

12/07/2020

12:00 AM

لیست تورهای گردشگران شیراز

تورهای اروپا

تورهای خارجی از شیراز

تورهای خارجی از تهران

تورهای داخلی از شیراز

سایر سایت های ما

Iran Travel Agency

Iran Viaje

Reisen Iran

Iran Budget Tour

Voyage en Iran

علاج فی ایران

holit.ir

گروه آژانس های گردشگران شیراز

(بزرگترین گروه گردشگری جنوب کشور)

۰۷۱   ۳۲۳۳۱۱۲۳

Info@gardeshgaranshiraz.com

مجموعه اجاره خودرو تک رنت

طی سال ها فعالیت در حوزه تخصصیمان یعنی ارائه خدمات اجاره خودرو و بدست آوردن تجاربی ارزشمند دریافتیم که مراسم تشریفاتی برای برگزار کننده و حضار آن از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و متقاضیان خدمات ما همواره به دنبال انجام بی نقص این دسته از مراسم ها و یا رویداد ها می باشندلذا بر آن شدیم تا خدمات تشریفاتی خود را به گونه ای متفاوت و با ارائه راهکار های خاص به مشتریانمان ارائه دهیم.

به دنبال این موضوع سال هاست بخشی را به مجموعه خود اختصاص داده ایم که تماما پاسخگوی نیاز رویداد های تشریفاتی باشد تا بتوانیم بهترین خودرو های لوکس که در جایگاه حضور در چنین مراسماتی و لایق مشتریانمان را به آن ها عرضه داریم تا رسالتمان را به بهترین نحو انجام دهیم.

پس از تماس با ما کارشناسان ما شما را راهنمایی می نمایند و به تمامی سوالات شما پاسخ خواهند داد.

تماس و مشاوره رایگان

اجاره لیموزین در تهران

تشریفات در لغت به معنای رسمی است و در مقیاس کلی تر به مجموعه ای از فرآیند ها و اتفاقات رسمی و یا مجموعه کارها و فعالیت های در مسیر برگزاری یک مراسم رسمی می باشد.مراسمات تشریفاتی می تواند شامل مراسمات عقد و عروسی ، مراسم های افتتاحیه ، سمینار های علمی و غیر علمی ، برگزاری جلسه های مهم کاری درون و برون شهری ،مراسمات تشریفاتی دولتی مانند مراسم اجلاس سران و یا سخنرانی ها می باشد. ناگفته نماند که بسیاری دیگر از فعالیت ها نیز جزء دسته بندی فعالیت های تشرفاتی قرار می گرند لیکن در این قسمت به بخشی از مهم ترین های آن اشاره شد.حال با علم بر این موضوعات همه ما می دانیم که برای برگزاری یک مراسم تشریفاتی مقدماتی لازم است که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

مراسمات تشریفاتی

بله حضور و یا برگزاری مراسمات تشریفاتی به مقدماتی نیاز دارد چه به عنوان شرکت کننده در آن حضور داشته باشید چه در مقام برگزار کننده این مراسم باشید . به طور کلی اولین قدم برای حضور در یک مراسم تشریفاتی بدون شک توجه به ظواهر است چرا که هدف از برگزیدن واژه تشریفات برای مراسم های مختلف ، به یاد آوردن اهمیت چگونگی جلوه کردن در آن مراسم یا گردهمایی است. از الزامات حضور در مراسمات تشریفاتی می توان به برازنده بودن مکان ، خدمات و سرویس دهی نظافتی ، دیزاین و طراحی محل برگزاری مراسم ، تشریفات غذایی و به طور کل تمامی مواردی که پرستیژ آپ می باشد. خودرو تشریفاتی از موارد بسیار مهم برای حضور در چنین مراسم هایی می باشد.

الزامات حضور در مراسم تشریفاتی

همانطور که در جریان هستید و می بینید ، روزانه بسیاری از پدیده های بصری توجه ما را به خود جلب می کند ! این امر در مراسمات تشریفاتی نیز بسیار جلوه می کند اما چگونه ؟ فرض را بر این بگیرید که در چنین عصری برای حضور در سمیناری تشریفاتی که بسیاری از متخصصان یک حوزه خاص در آن حضور دارند اقدام کنید. این سمینار ها پر از فرصت های کوچک و بزرگی هستند که در دسترس شما می باشند به شرطی که بتوانید با اشخاص مهمی ارتباط بگیرید.ارتباط با اشخاص مهم آدابی دارد که باید رعایتشان کنید . مثلا آنکه بسیار مهم است که در چنین مواقعی بتوانید خوب جلوه کنید ! با پرستیژ جلوه کردن بسیاری از مشکلات ارتباطی را حل خواهد کرد و در این گونه از روابط بسیار مورد توجه قرار می گیرد.از طرفی اجاره یک خودرو تشریفاتی به شما کمک می کند تا بتوانید اعتماد بنفس بیشتری را داشته باشید و به تبع آن می توانید با جسارت بیشتری موضع خود را به افراد شرکت کننده بفهمانید و نتیجه مطلوب و دلخواهتان را بگیرید.

خودرو های تشریفاتی

اجاره خودرو های تشریفاتی فول امکانات و لوکس می باشند که برای جلسات کاری شما بسیار مناسب است. برای ملاقات های کاری  مهم خود با شرکت های داخلی و خارجی و مراسم ها میتوانید یک خودروی تشریفاتی مدرن با راننده اجاره کنید.

اگر برای مدتی مهمان ویژه ای دارید که برایتان مهم است که خودرویی که استفاده می کنید درخور شما و مهمانتان باشد  با اجاره خودرو تشریفاتی و اجاره خودرو بدون راننده و یا اجاره خودرو با راننده، اجاره خودرو ساعتی، اجاره ماشین روزانه و اجاره خودرو ماهیانه می توانید خودروی متناسب برای جابجایی آنها داشته باشید و سفر درون شهری یا برون شهری جذابی را برای خود و مهمانتان رقم بزنید.

رفاه مهمان خارجی و رضایت آن ها از سفرشان یکی از دغدغه های اصلی هر مدیر شرکت و برگزار کننده سمینار یا مراسیمی است. مهمانان خارجی حتما می بایست با خاطره ای رضایت بخش از محل کار شما و شما جدا شوند چرا که تجربه سفر در ذهن هر انسانی بسیار ماندنی ثبت خواهد شد و برای بقای ارتباطاتتان ، این امری حیاتی و مهم است. ترانسفر مهمانان خارجی از مهم ترین مراحل و پروسه رفت و آمد مهمانان خارجی است. می توانید با اجاره خودرو با راننده های مجرب ، متعهد و متخصص با مهارت تسلط به زبان انگلیسی ، روند ترانسفر مهمانان خارجیتان را تسهیل کنید و در عین حال شخصیت کاری خود را نیز حفظ کنید و بهبود ببخشید.

خودرو های تشریفاتی در کشور ها

تشریفات در کشورها و برای سران کشورها که  دارای صنعت خودروسازی هستند معمولا از خودروهای ساخت کشور خود برای تشریفات یا آمد و شد فردی استفاده می کنند، که افتخار بزرگی برای بنگاه اقتصادی مربوطه به شمار می‌آید از طرفی دولت‌ها نیز به صنعت اتومبیل کشورشان افتخار می کنند. اما درمورد کشورهایی که در این صنعت ضعف دارند، وضعیت به گونه ای دیگر است. کشور ما نیز در بسیاری از این موارد مشکلات اساسی دارد.البته خوشبختانه این مشکلات تا حدی قابل حل است. شاید کشور ما از نظر طراحی خودرو های لوکس مشکلات اساسی دارد لیکن بسیاری از شرکت های اجاره خودرو مانند تک رنت لوکس ترین خودرو ها را در معرض اجاره قرار می دهند تا کمی این ضعف را بتوان به وسیله اجاره این خودرو ها پر کرد.تشریفاتی ترین خودرو های موجود در صدر رتبه خودرو های لوکس جهان در اختیار ماست ! فقط کافیست روند استیجاره خودرو را طی کنید و از بابت تمامی جنبه های حمل و نقلی مراسم تشریفات ، خیالی آسوده داشته باشید.

صنعت خودروسازای ایران نیز تاکنون حداقل یکبار دست به ساخت خودروهای ویژه لیموزین زده است، ساخت نمونه شش درب از پژو 405 در حدود 15 سال قبل انجام شد و تعداد محدودی از این خودروها هنوز هم در خیابان ها دیده می شوند. بدین ترتیب این روزها دولتمردان کشورمان معمولا از اجاره خودرو های تشریفاتی خودروهای قدیمی اروپاییی از انواع پژو و مرسدس بنز گرفته تا ب ام و های  سری پنج و سری هفت استفاده می کنند و جای خالی یک خودرو تشریفاتی ایرانی در کشوری که خود را مدعی قدرت اول خودروسازی خاورمیانه می داند، خالی به نظر می رسد.در اغلب مواقع، به دلیل ریسک امنیتی بالایی که برای سرنشینان این خودروها وجود دارد، خودروها با درجات بالایی حفاظت شده و ایمن‌سازی می‌شوند. بنابراین استفاده از لفظ پوشش‌های زرهی یا ضدگلوله برای این وسایل متحرک چندان هم عجیب نیست. این خودروها توسط سازندگان خودرو یا گروه‌های ویژه و متخصص دیگری تجهیز “افترمارکت” می‌شوند. لفظ زرهی که برای خودروهای تشریفات دولت به کار می‌رود به معنای تقویت و مصون‌سازی یک خودروی غیرنظامی است و با آنچه معمولا از یک خودروی ارتشی یا نظامی انتظار می‌رود فرق دارد.

تمامی موارد ذکر شده در مطالب فوق جزء خدمات ارائه شده شرکت اجاره اتومبیل ایرانی و خارجی تک رنت می باشد. انواع و اقسام خودرو های لوکس را در اختیارتان قرار خواهیم داد و مطمئنیم با رضایت کامل از خدمات ما ، از ما یاد خواهید کرد.تک رنت خدمت رسان در حوزه اجاره اتومبیل ، اجاره ماشین عروس ، اجاره خودرو های مسافرتی سواری ، ترانسفر های فرودگاهی و غیره با تنوع در نوع و برند های خودرو و ایرانی و غیر ایرانی بودن خودرو ها در خدمت مشتریان ویژه خود می باشد.با ما تماس بگیرید و حتی برای استعلام قیمت با ما در ارتباط باشید.

تک رنت ، یکی از قدیمی ترین شرکت های خدمات دهنده کرایه اتومبیل های لوکس و تشریفاتی در تهران ، با خدمات اجاره ماشین عروس، اجاره خودرو با راننده و بدون راننده و ارائه خدمات تشریفاتی خودرو می باشد.

بیشتر درباره تک رنت بخوانید

جهت رزرو و کرایه خودرو مدنظرتان با ما تماس بگیرید:

02177899092

09120903841

تهران، سعادت آباد، میدان کاج، خیابان سرو شرقی، نبش خیابان چهارم، پلاک 96، طبقه سوم

info@takrent.com

خدمات مرکز اجاره خودرو تک رنت شامل :

شرایط اجاره:

اگر راننده برای شرکت باشد، مدرکی نیاز نیست در غیر اینصورت مدارک مورد نیاز یک فقره چک به مبلغ یکصد میلیون تومان ( نصف مبلغ ماشین ) و کارت شناسایی مورد نیاز است.

جدول قیمت اجاره:

کلیه مبالغ بر حسب تومان و به ازای یک ساعت اجاره می باشد

1- اجاره کلیه اتومبیلها در هر روز حداقل 14 ساعت میباشد.

اجاره لیموزین در تهران

2- نرخ کرایه هر اتومبیل از زمان شروع سرویس تا ساعت 12 شب مطابق با قیمتهای ارائه شده محاسبه و قبل از شروع سرویس دریافت میگردد و از ساعت 12 شب به بعد، قیمتها یک ونیم برابر افزایش خواهد یافت.

3- درصورت خارج شدن از محدوده شهری تهران مانند : اسلامشهر ، گرمدره، کرج، شهریار،… بر اساس نرخ مصوب اتحادیه کرایه خودرو شامل هزینه خروجی نیز میگردد.

1-بابت ضمانت اجاره ماشین عروس بدون راننده یک فقره چک به ارزش اتومبیل دریافت می گردد.

2- مالک خودرو یا نماینده این مجموعه پس از تحویل اتومبیل تا پایان مراسم در خودرو دیگری همراه شما خواهد بود و بعد از اتمام مراسم همزمان با تحویل اتومبیل، چک ضمانت شما نیز عودت می گردد.

3- کلیه مسئولیت نگهداری و مراقبت از خودرو اجاره ای درقبال حوادث احتمالی به عهده شما می باشد.

4-متقاضیانی که قصد اجاره اتومبیل به صورت هفتگی و یا ماهیانه را دارند، لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرند.

در صورت اجاره اتومبیل با راننده ، نیازی به ارائه چک ضمانت نمی باشد و کلیه مسئولیت اتومبیل به عهده راننده می باشد.

آدرس: بلوار فردوس غرب – خیابان تعاون – اولین دور برگردان – برج نو بهار – طبقه 5 – واحد 16

موبایل: 09121010899 – 09381010899 – 09121999246

تلفن: 44171295

لیست قیمت اجاره خودرو با راننده در شرکت کرایه اتومبیل پارسیان همراه که جزء اولین شرکت های اجاره خودرو در سطح کشور است، در جدول زیر تهیه شده است. قابل ذکر است قیمتها به ریال می باشند.
اگر می خواهید از قیمتهای کرایه ماشین بدون راننده مطلع شوید، لیست قیمت اجاره خودرو بدون راننده را ببینید.

خدمات شرکت پارسیان همراه کیانمهر شامل اجاره خودرو بدون راننده به افراد حقیقی، مؤسسات و ادارات دولتی و خصوصی – اجاره خودروهای تشریفاتی، مدرن و کلاسیک، لیموزین با راننده جهت مراسم تشریفاتی، سفر، سرویس – اجاره انواع ون، مینی بوس، اتوبوس جهت سرویسهای ایاب و ذهاب، سفر و همچنین راهبری، نگهداری و تأمین خودروهای مورد استفاده سازمانها و ادارات دولتی و خصوصی می باشد.

پاسداران، بوستان نهم، ساختمان سولاریس، واحد 503

۰۲۱-۲۲۴۵۳۰۲۰ و ۰۹۱۲۳۰۹۳۴۱۰

۰۲۱۲۲۴۵۳۰۲۰ شماره پیامک

اجاره لیموزین در تهران

info[at]parsianhamrah.com

لیست قیمت خودروهای بدون راننده

لیست قیمت خودروهای با راننده و تشریفات

اخبار و مقالات مرتبط با خودرو و اجاره خودرو

پرداخت آنلاین کرایه اتومبیل

شرکت پارسیان همراه کیانمهر بزرگترین، مطمئن ترین و معتبرترین مرکز اجاره ماشین بدون راننده و اجاره خودرو با راننده در کشور می باشد که با داشتن سوابق طولانی در امر کرایه ماشین بنیانگذار شیوه های نوین در امور ذیل می باشد:
1- کرایه اتومبیل بدون راننده به افراد حقیقی، مؤسسات و ادارات دولتی و خصوصی در بازه های زمانی کوتاه مدت و بلند مدت.
2- اجاره اتومبیل های تشریفاتی، مدرن، عتیقه و کلاسیک، لیموزین (۶ درب) با راننده جهت مراسم تشریفاتی، سفر، سرویس و …
3- اجاره ون، اجاره مینی بوس، کرایه اتوبوس جهت سرویس ایاب و ذهاب، سفر و …
4- راهبری، نگهداری، پشتیبانی و تأمین خودروهای مورد استفاده سازمانها و ادارات دولتی و خصوصی.

اجاره لیموزین در تهران

این شرکت با به کارگیری نیروهای متخصص و تحصیل کرده در امر حمل و نقل به عنوان اولین مبتکر شیوه های نوین مدیریت حمل و نقل، توانایی راهبری و مدیریت حمل و نقل ادارات و موسسات را دارد.
پارسیان همراه با ارائه یک پروتکل جامع و علمی مربوط به نحوه عملکرد حمل و نقل ارگانها و اداراتی که تعداد بیش از ۵ دستگاه خودرو استفاده می کنند موجبات کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری به میزان حداقل ۵۰% را فراهم می نماید.
شرکت پارسیان همراه با بهره گیری از مدرنترین خودروهای تشریفاتی و مجربترین رانندگان تشریفاتی مسلط به زبان انگلیسی در زمینه کرایه خودرو با راننده و تشریفات مفتخر است که ترانسفرهای درون شهری و برون شهری میهمانان داخلی و خارجی شما را به بهترین نحو و با بالاترین کیفیت انجام دهد.

توجه داشته باشید که هیچکس راننده به دنیا نیامده است و بهتر است عادات و رفتارهای غلط رانندگی را کنار بگذاریم!
به جرأت می توان ادعا کرد بسیاری از ما در برخی کارهای روزمره، توجهی به رعایت استانداردها نداریم و این امور را همانطوری انجام می دهیم که دوست داریم. یکی از […] 

اینجا پناهگاه امنی برای شما نیست!
باور کنید وقتی اعلام می کنند آلودگی هوا بیش از حد مجاز و در مرز هشدار است، داخل و خارج خودرو هیچ فرقی با هم ندارند و آلودگی هوای داخل خودرو نکته حائز اهمیتی خواهد بود. پس بهتر است بعضی از ما خودمان را گول نزنیم و با توجیه اینکه هو […] 

رانندگی در برف لذت بخش یا خطرناک؟
تنها 24 ساعت بارش مداوم برف در نقاط مختلف ایران کافیست تا بسیاری از رانندگان غافلگیر شوند. برخی به دلیل ناآگاهی از وضعیت جاده های بین شهری گرفتار برف و کولاک و برخی دیگر در قلب تهران به دام ترافیک و مشکلات تردد شهری می افتند. […] 

خدمات شرکت پارسیان همراه کیانمهر شامل اجاره خودرو بدون راننده به افراد حقیقی، مؤسسات و ادارات دولتی و خصوصی – اجاره خودروهای تشریفاتی، مدرن و کلاسیک، لیموزین با راننده جهت مراسم تشریفاتی، سفر، سرویس – اجاره انواع ون، مینی بوس، اتوبوس جهت سرویسهای ایاب و ذهاب، سفر و همچنین راهبری، نگهداری و تأمین خودروهای مورد استفاده سازمانها و ادارات دولتی و خصوصی می باشد.

پاسداران، بوستان نهم، ساختمان سولاریس، واحد 503

۰۲۱-۲۲۴۵۳۰۲۰ و ۰۹۱۲۳۰۹۳۴۱۰

۰۲۱۲۲۴۵۳۰۲۰ شماره پیامک

info[at]parsianhamrah.com

 

 

 

 

 

اجاره لیموزین در تهران

 

 

 

 

 

به دلیل متغییر بودن قیمت ها لطفا از قیمت روز ماشین ها بصورت تلفنی مطلع شوید

اجاره مازراتی در تهراناجاره 24 ساعت: 4.500.000 توماناجاره یک هفته: 32.500.000 توماناجاره یک ماه: 95.000.000 تومان

اجاره کنید:  02144668050

اجاره پورشه پانامرا در تهراناجاره 24 ساعت: 3.500.000 توماناجاره یک هفته: 22.500.000 توماناجاره یک ماه: 90.000.000 تومان

اجاره کنید:  02144668050

اجاره BMW Z4 در تهراناجاره 24 ساعت: 850.000 توماناجاره یک هفته: 5.200.000 توماناجاره یک ماه: 20.000.000 تومان

اجاره کنید:  02144668050

اجاره بنز E200 در تهراناجاره 24 ساعت: 1.400.000 توماناجاره یک هفته: 9.100.000 توماناجاره یک ماه: 30.000.000 تومان

اجاره کنید:  02144668050

اجاره بنز S در تهراناجاره 24 ساعت: 25.000.000 توماناجاره یک هفته: 16.100.000 توماناجاره یک ماه: 55.000.000 تومان

اجاره کنید:  02144668050

اجاره لگسوس RX در تهراناجاره 24 ساعت: 800.000 توماناجاره یک هفته: 5.250.000 توماناجاره یک ماه: 18.000.000 تومان

اجاره کنید:  02144668050

اجاره BMW X6 در تهراناجاره 24 ساعت: 2.500.000 توماناجاره یک هفته: 16.000.000 توماناجاره یک ماه: 60.000.000 تومان

اجاره کنید:  02144668050

اجاره لندکروز در تهراناجاره 24 ساعت: 600.000 توماناجاره یک هفته: 3.500.000 توماناجاره یک ماه: 15.000.000 تومان

اجاره کنید:  02144668050

اجاره سانتافهNEW در تهراناجاره 24 ساعت: 400.000 توماناجاره یک هفته: 2.450.000 توماناجاره یک ماه: 9.000.000 تومان

اجاره کنید:  02144668050

اجاره لیموزین در تهران

اجاره رنجرور در تهراناجاره 24 ساعت: 500.000 توماناجاره یک هفته: 3.150.000 توماناجاره یک ماه: 12.000.000 تومان

اجاره کنید:  02144668050

اجاره هامر در تهراناجاره 24 ساعت: ?? توماناجاره یک هفته: ?? توماناجاره یک ماه: ?? تومان

اجاره کنید:  02144668050

اجاره آزرا در تهراناجاره 24 ساعت: 300.000 توماناجاره یک هفته: 1.750.000 توماناجاره یک ماه: 6.500.000 تومان

اجاره کنید:  02144668050

اجاره FJ کروز در تهراناجاره 24 ساعت: 600.000 توماناجاره یک هفته: 4.000.000 توماناجاره یک ماه: 15.000.000 تومان

اجاره کنید:  02144668050

اجاره پرادو 2در در تهراناجاره 24 ساعت: 550.000 توماناجاره یک هفته: 3.500.000 توماناجاره یک ماه: 14.000.000 تومان

اجاره کنید:  02144668050

  • عکس نوشته نادره
  • اجاره پرادو4در در تهراناجاره 24 ساعت: 650.000 توماناجاره یک هفته: 4.200.000 توماناجاره یک ماه: 16.500.000 تومان

    اجاره کنید:  02144668050

    اجاره ورا کروز در تهراناجاره 24 ساعت: 500.000 توماناجاره یک هفته: 3.900.000 توماناجاره یک ماه: 15.000.000 تومان

    اجاره کنید:  02144668050

    اجاره موهاوی در تهراناجاره 24 ساعت: 600.000 توماناجاره یک هفته: 4.500.000 توماناجاره یک ماه: 16.000.000 تومان

    اجاره کنید:  02144668050

    اجاره سورنتو در تهراناجاره 24 ساعت: 500.000 توماناجاره یک هفته: 3.900.000 توماناجاره یک ماه: 15.000.000 تومان

    اجاره کنید:  02144668050

    اجاره تاروس در تهراناجاره 24 ساعت: ??? توماناجاره یک هفته: ??? توماناجاره یک ماه: ??? تومان

    اجاره کنید:  02144668050

    اجاره لیموزین در تهران

    اجاره کدنزا در تهراناجاره 24 ساعت: 300.000 توماناجاره یک هفته: 1.100.000 توماناجاره یک ماه: 4.000.000 تومان

    اجاره کنید:  02144668050

    اجاره فورد ایج در تهراناجاره 24 ساعت: ??? توماناجاره یک هفته: ??? توماناجاره یک ماه: ??? تومان

    اجاره کنید:  02144668050

    اجاره 206 در تهراناجاره 24 ساعت: 100.000 توماناجاره یک هفته: 700.000 توماناجاره یک ماه: 2.000.000 تومان

    اجاره کنید:  02144668050

    اجاره سانتافه در تهراناجاره 24 ساعت: 300.000 توماناجاره یک هفته: 1.900.000 توماناجاره یک ماه: 6.900.000 تومان

    اجاره کنید:  02144668050

    اجاره اپتیما در تهراناجاره 24 ساعت: 3.000.000 توماناجاره یک هفته: 1.750.000 توماناجاره یک ماه: 6.500.000 تومان

    اجاره کنید:  02144668050

    اجاره مورانو در تهراناجاره 24 ساعت: 300.000 توماناجاره یک هفته: 1.900.000 توماناجاره یک ماه: 7.000.000 تومان

    اجاره کنید:  02144668050

    اجاره کمریNEW در تهراناجاره 24 ساعت: 300.000 توماناجاره یک هفته: 1.900.000 توماناجاره یک ماه: 7.500.000 تومان

    اجاره کنید:  02144668050

    اجاره توسان در تهراناجاره 24 ساعت: 300.000 توماناجاره یک هفته: 1.750.000 توماناجاره یک ماه: 6.500.000 تومان

    اجاره کنید:  02144668050

    اجاره کمری در تهراناجاره 24 ساعت: 250.000 توماناجاره یک هفته: 1.240.000 توماناجاره یک ماه: 6.000.000 تومان

    اجاره کنید:  02144668050

    اجاره مزدا3 در تهراناجاره 24 ساعت: 300.000 توماناجاره یک هفته: 1.900.000 توماناجاره یک ماه: 7.500.000 تومان

    اجاره کنید:  02144668050

    اجاره اسپرتج در تهراناجاره 24 ساعت: 300.000 توماناجاره یک هفته: 1.750.000 توماناجاره یک ماه: 6.500.000 تومان

    اجاره کنید:  02144668050

    اجاره مزدا3 NEW در تهراناجاره 24 ساعت: 300.000 توماناجاره یک هفته: 1.900.000 توماناجاره یک ماه: 7.500.000 تومان

    اجاره کنید:  02144668050

    اجاره الانترا در تهراناجاره 24 ساعت: 350.000 توماناجاره یک هفته: 2.300.000 توماناجاره یک ماه: 9.000.000 تومان

    اجاره کنید:  02144668050

    اجاره اجاره ماکسیما در تهراناجاره 24 ساعت: 250.000 توماناجاره یک هفته: 1.540.000 توماناجاره یک ماه: 6.000.000 تومان

    اجاره کنید:  02144668050

    توضیحات:

    اجاره ماشین در تهران-اجاره ماشین تهران-اجاره خودرو تهران-اجاره ماشین ارزان تهران-اجاره لامبورگینی در تهران-رنت ماشین تهران-اجاره اتوموبیل تهران-تهران اجاره ماشین

    نام (اجباری)

    ایمیل (اجباری، اما نمایش داده نمی‌شود)

    شماره تماس (اختیاری، نمایش داده نمی‌شود)

    تغییرات به وجود آمده در نظرات را به من اطلاع دهید

    بارگزاری مجدد

    رزرو آنلاین هتل داخلی و خارجی

    تور لحظه آخری

    برنامه اندروید بلیط لحظه آخری

    اجاره ماشین در تهران و کیش

    اجاره لیموزین در کیش هواپیما

    آموزش خرید بلیط هواپیما آنلاین

    بلیط هواپیما لحظه آخری

    کنسرت فرزاد فرزین در کیش

    با کیش آنلاین هتل مورد نظر خود را در داخل ویا خارج از کشور رزرو نمایید.

    رزرو کنید…

     با کیش آنلاین تور مورد نظر خود را در داخل ویا خارج از کشور رزرو نمایید.

    رزرو کنید…

    کیش آنلاین بزرگترین مرجع بلیط هواپیما داخلی و خارجی

    رزرو کنید…

     

    اینستاگرام کیش آنلاین

     

    خطا! لطفا شماره و بصورت انگلیسی وارد کنید

    خطا! لطفا شماره و بصورت انگلیسی وارد کنید

    خطا! لطفا شماره و بصورت انگلیسی وارد کنید

    تمامی مطالب درج شده متعلق به وب سایت کیش آنلاین است وهرگونه کپی برداری در داخل ویا خارج ازکشور پیگرد قانونی دارد.

    اجاره لیموزین در تهران
    اجاره لیموزین در تهران
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *