آموزش پخت ماهی قزل آلا رستورانی

دوره مقدماتی php
آموزش پخت ماهی قزل آلا رستورانی
آموزش پخت ماهی قزل آلا رستورانی

در آپارات وارد شوید تا ویدیوهای و کانال‌های بهتری بر اساس سلیقه شما پیشنهاد شود
وارد شوید

آهنگ احساسی و غمگین


“آینده در دستان شماست

آموزش پخت ماهی قزل آلا رستورانی

زیبایی هایی که هنوز ندیده اید

دوره مقدماتی php

میکس فوق العاده زیبا از آهنگ دل را ببین با صدای علیرضا افتخاری و سفر های مقام معظم رهبری به شهر های مخطلف کشور (زاهدان-زنجان-بم) که چیز پر مغز و قشنگی از آب در آمده حتماً ببینید…

موسسه تدوین آثار و نشر اخلاقیات شهدای شهرستان زرند

مداحی مهدی اکبری کاش بودی کرببلا برادر بی حرمم حسن جان

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка…

آموزش پخت ماهی قزل آلا رستورانی

Обработка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка…

Загрузка…

سلام دوستان عزيزدوستاني كه دوست I دارند كانال ما رو حمايت مالي كنن و براي رشد و بهتر شدن فيلم ها كمك كنند و در ساخت استديو انلاين كمك كرده باشند ميتونن به لينك PayPal ما مراجعه كنند با تشكر فراوان جوادجوادي https://www.paypal.me/javadjavadi

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка плейлистов…

پایگاه خبری تحلیلی تلکسیران

حوزه خبری : اخبارسیاسی، اخباراقتصادی،اخبارورزشی، اخباراجتماعی، اخبارحوادث، اخباراستانی، اخبارفرهنگی، اخبار علمی، اخبار روز، اخبار فناوری، اخباربین الملل، اخبارخودرو،اخبارتصویری، اخبار ویدیویی، سوژه های خبری. روزنامه های ایران، روزنامه های سراسرجهان.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت داده پردازی دیده بان می باشد . استفاده ازتمامی مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد .

آموزش پخت ماهی قزل آلا رستورانی

آرایش

مدل مو

مدل لباس

روش تهیه قزل آلای سرخ شده

مواد لازم قزل آلای سرخ شده :

روش تهیه قزل آلای سرخ شده :

*. آبشش های ماهی را بیرون آورده شکم آن را با چاقو برش داده داخل شکم را تمیز کنید. سپس ماهی را شسته و خشک کنید. نمک , زعفران و زردچوبه را مخلوط کنیدو داخل شکم ماهی وروی بدن ماهی پاشیده, سپس ماهی را در آرد غلطانده.

*. مقدرای روغن در ماهیتابه ریخته , روی حرارت قرار می دهیم . داغ که شد, ماهی را در روغن سرخ کنید . یک طرف ماهی که سرخ شد برگردانده طرف دیگر را سرخ کنید. نیمی از کره را در تابه دیگری ریخته برگ بو را در کره سرخ کنید . برگ بو و کره را به ماهی های سرخ شده اضافه کنید.

*. بگذارید چند لحظه روی حرارت بماند . سپس برداشته در ظرف مورد نظر قرار داده, سیب زمینی های کوچک را در مقداری آب نیم پز نموده پوست آن را گرفته در مابقی کره تف داده در آخر به آن نمک و فلفل قرمز و جعفری خرد شده اضافه نموده و تف می دهیم . از حلقه های گوجه فرنگی برای اطراف

ماهی استفاده کنید.

 

خواص جعفری :

جعفری هم یار لاغری

*. جعفری خواص دیورتیک دارد یعنی ادرارآور است. از این گذشته حاوی فیبرهایی است که انباشتگی چربی ها را کم می کند. این سبزی معطر همچنین باعث کنترل اشتها می شود. برای همین اگر قصد لاغری دارید و می خواهید از شر سلولیت های مزاحم نیز خلاص شوید جعفری را دریابید.

روش استفاده

*. به تمام سالادها و غذاهایتان جعفری اضافه کنید. برای اینکه از خواص آن نهایت استفاده را ببرید از آب جعفری غافل نشوید. برای این کار یک دسته جعفری را پاک کرده و بشویید. سپس آن را به تنهایی یا با سبزیجات دیگر در مخلوط کن بریزید و آب آن را میل کنید. تخم جعفری نیز خواص دیورتیک فوق العاده ای دارد. برای این کار به مدت 15 دقیقه نصف قاشق چای خوری تخم جعفری را در یک فنجان آب بخیسانید و میل کنید. مدت زمان ادامه ی این دوره 15 روز است.

 

اختصاصی آکاایران

آموزش آشپزی ، ، آموزش پخت انواع غذای ایرانی ،غذای فرنگی و سنتی

ماهی قزل آلا یکی از انواع ماهی های خوشمزه و پرطرفدار است که شما می توانید با روشی آسان این ماهی را در منزل طبخ نمایید. در ادامه این مطلب طرز تهیه ماهی قزل آلا را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

ماهی قزل آلا یکی از انواع ماهی هایی است که شما می توانید آن را برای مجالس و مهمانی های خود به شکل ماهی سوخاری و یا ماهی شکم پر طبخ کنید. در این بخش طرز تهیه ماهی قزل آلا را به صورت مرحله به مرحله به شما عزیزان آموزش خواهیم داد.

ماهی قزل آلا و ماهی تیلاپیا و ماهی سالمون از خوشمزه ترین ماهی ها و غذا های دریایی هستند. در مطالب قبلی طرز تهیه ماهی تیلاپیا و ماهی سالمون را به شما عزیزان آموزش دادیم در این مطلب دستور پخت ماهی قزل آلا را با بهترین روش در اختیار شما قرار داده ایم.

ماهی قزل آلا : 4 عدد
زعفران ساییده شده : 1 قاشق چای خوری
زرد چوبه : 1 قاشق چای خوری
نمک : به میزان لازم
فلفل قرمز : به میزان لازم
آرد : 1 پیمانه
کره : 80 گرم
برگ بو : 20 عدد
جعفری خرد شده : به میزان لازم
گوجه فرنگی : 3 عدد
سیب زمینی کوچک : 4 عدد
روغن مایع : به میزان لازمآموزش پخت ماهی قزل آلا رستورانی

آبشش های ماهی قزل آلا را بیرون آورید و شکم ماهی را با کمک چاقو برش دهید و داخل شکم ماهی را به خوبی تمیز کنید سپس ماهی را به خوبی بشویید و خشک کنید.

سیب زمینی های کوچک را در مقداری آب قرار دهید و آن ها را آب پز کنید. در مرحله بعدی طرز تهیه ماهی قزل آلا نمک و زعفران و زرد چوبه را در درون ظرفی مناسب به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید سپس داخل شکم ماهی و روی بدن ماهی از مخلوط نمک و زردچوبه و زعفران بپاشید.

و ماهی را در درون آرد به خوبی بغلطانید سپس مقداری روغن در درون تابه بریزید و تایه را بر روی حرارت گاز قرار دهید بعد از این که روغن داغ شد ماهی را در درون روغن سرخ کنید بعد از این که یک طرف ماهی سرخ شد طرف دیگر ماهی را برگردانید و سرخ کنید.

بعد از سرخ کردن همه ماهی ها 40 گرم از کره را در درون تابه بریزید و برگ بو را به خوبی در داخل کره تفت دهید سپس برگ بو و کره را به ماهی های سرخ شده اضافه کنید و اجازه دهید که ماهی ها چند دقیقه در درون مخلوط کره و برگ بو در روی حرارت گاز باقی بمانند سپس پوست سیب زمینی های آب پز شده را بکنید.

و درون مقدار یاقی مانده از کره تفت دهید و چند دقیقه بعد از خاموش کردن حرارت گاز نمک و فلفل قرمز و جعفری خرد شده را به سیب زمینی ها اضافه کنید.

بعد از این که ماهی و سیب زمینی ها را آماده کردید ماهی ها و سیب زمینی ها را در درون ظرف زیبایی قرار دهید و آن ها را به کمک حلقه های گوجه فرنگی به زیبایی تزیین کنید می توانید برای تزیین ماهی از روش های تزیین کردن ماهی نیز استفاده نمایید. امیدواریم از پخت ماهی قزل الا در منزل نهایت لذت را ببرید. برای مشاهده پخت انواع غذای دریایی کلیک کنید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟



چگونه اشتهای کودکان را افزایش دهیم؟



ایده های جذاب برای طراحی ناخن در نوروز 98


دتاکس واتر چیست؟ چگونه دتاکس واترهای مفید درست کنیم؟



معرفی انواع غذاهای رژیمی برای کاهش وزن

خوبه خ و ب بو د

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

اشتراک گذاری

دانلود

گزارش

دیدگاه

نمی پسندم

آموزش پخت ماهی قزل آلا رستورانی

می پسندم

جواد جوادی در این ویدئو پخت ماهی قزل آلا به سبک رستوران‌های جاده چالوس را آموزش می‌دهد.

تا کنون برای این ویدئو دیدگاهی نوشته نشده است.

اشتراک گذاری ویدئو

در دیدستان شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید

با دریافت اپلیکیشن اندرویدی دیدستان، در هر زمان، هر مکان و با هر سرعت اینترنت، از تماشای آنلاین ویدئو بر روی گوشی یا تبلت خود لذت ببرید.

آموزش پخت ماهی قزل آلا رستورانی
آموزش پخت ماهی قزل آلا رستورانی
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *