آموزش راه اندازی proxy server

دوره مقدماتی php
آموزش راه اندازی proxy server
آموزش راه اندازی proxy server

تبدیل تاریخ شمسی و میلادی

تبدیل کد HTML به Java, PHP, ASP

تبدیل واحد ها

دانلود نرم افزار کورل ویدیو استودیو (برای ویندوز)


Corel VideoStudio Ultimate 22.2.0.396 Windows

دوره مقدماتی php


 

آموزش راه اندازی proxy server


 



 


 

اجازه دهید به 15 سال قبل برگردیم. زمانی که نرم افزارهای ویرایش فیلم هنوز اینقدر گسترده و متنوع نشده بودند. در آن زمان فقط یک نرم افزار در بین برنامه های ویرایش فیلم خودنمایی میکرد، و آن نرم افزار چیزی نبود جز Ulead Video Studio.


 

عنوان Ulead یکی از زیرمجموعه های کمپانی مشهور Corel است. شرکت Corel در آن زمان نرم افزار ویرایش فیلم خود را با نام Ulead Video Studio منتشر میکرد.


 

آخرین نسخه منتشر شده از Ulead Video Studio ، نسخه 12 آن بود که در سال 2008 منتشر شد.


 

بعد از این تاریخ، این نرم افزار به مدت چند سال فقط با نام Video Studio منتشر شد.


 

بعد از چند نسخه نیز، عنوان Corel در ابتدای آن اضافه شد و نام آن به Corel Video Studio تغییر پیدا کرد.


 

حالا که با تاریخچه این نرم افزار قدرتمند ویرایش فیلم آشنا شدید، جدیدترین نسخه آن را به شما معرفی میکنیم. نرم افزار Corel Video Studio دارای تمام ابزارهای لازم برای ویرایش فیلم، تدوین فیلم، ساخت جلوه های ویژه، و صداگذاری روی فیلم است که شما را از سایر برنامه های مشابه بی نیاز میکند.


 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.


دانلود نرم افزار افتر افکت (برای ویندوز)


Adobe After Effects CC 2019 v16.1.1.4 Windows


 


 



 


 

از نرم افزار After Effects معمولا برای ایجاد جلوه های ویژه روی فیلم استفاده میشود. همچنین این نرم افزار امکانات مختلفی برای انیمیشن سازی دو بعدی و سه بعدی دارد. از سایر امکانات این نرم افزار، میتوان به اضافه کردن گرافیک و انیمیشن روی فیلم اشاره کرد.

با توجه به اینکه نرم افزار After Effects توسط کمپانی Adobe ارائه شده است، هماهنگی خوبی با فرمت های خروجی سایر نرم افزارهای Adobe مثل فتوشاپ و پریمیر دارد.

نسخه جدید نرم افزار افتر افکت با مجموعه ای از ابزارها و امکانات جدیدتر نسبت به نسخه های قبلی ارائه شده است.


 

کمپانی Adobe ، همه نسخه های جدید نرم افزار After Effects را فقط به صورت 64 بیتی ارائه کرده است. یعنی فقط روی کامپیوترهای مجهز به پردازنده (CPU) و ویندوز 64 بیتی قابل نصب میباشد.

(این طبق سیاست کمپانی ادوبی است و چندین سال است که نسخه 32 بیتی برای نرم افزار افتر افکت منتشر نمیشود)


 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید، و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

دانلود نرم افزار حرفه ای تدوین فیلم (برای ویندوز)

آموزش راه اندازی proxy server


Adobe Premiere Pro CC 2019 v13.1.2.9 Windows


 


 



 


 

یکی از قدیمی ترین و حرفه ای ترین نرم افزار ها برای تدوین و ویرایش فیلم، نرم افزار Premiere میباشد که توسط شرکت Adobe ساخته شده است.


 

آپدیت جدید این نرم افزار به تازگی منتشر شده است. این نرم افزار تمام ابزارهای لازم برای ویرایش فیلم را دارد. دقیقا مطابق با یک استودیوی کامل فیلم سازی.


 

توسط این نرم افزار از ساده ترین ادیت ها گرفته (مثل برش و به هم چسباندن فیلم ها) تا ادیت های حرفه ای (مثل ایجاد جلوه های ویژه) قابل انجام است.


 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید، و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

دانلود نرم افزار حرفه ای ویرایش فیلم (برای ویندوز)


MAGIX Vegas Pro 16.0.0 Build 424 Windows


 


 



 


 

کمپانی MAGIX همیشه در ارائه بهترین تکنولوژی های نرم افزاری از سایر رقبا جلوتر بوده است، و نرم افزار هایی را تولید میکند که بیشترین و جدیدترین امکانات را در اختیار کاربران قرار میدهد.


 

نرم افزار MAGIX Vegas نیز محصولی از این کمپانی میباشد و یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایش و تدوین فیلم محسوب میشود.

MAGIX Vegas سعی بر این دارد تا در حین ویرایش یک فیلم، کیفیت اصلی آن را حفظ کند تا بدون افت کیفیت بتوانید ویدیوی مورد نظر خود را ویرایش کنید.


 

انواع مختلفی از افکت های ویدیویی در این ابزار گنجانده شده اند تا کاربران حرفه ای به راحتی با کنار هم قرار دادن افکت ها، به جذاب تر شدن کار خود کمک کنند. این محصول توانایی پشتیبانی از انواع ورودی ها نظیر دوربین های دیجیتالی (که امروزه بسیار هم رایج شده اند) را دارد.


 

قابلیت هایی مثل صداگذاری روی فیلم، ایجاد جلوه های ویژه، و تکنولوژی پرده سبز، از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار هستند.


 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

دانلود نرم افزار حرفه ای ویرایش فیلم (برای ویندوز)


MAGIX Movie Edit Pro 2019 PremiumPlus 18.0.3.261 Windows


 


 



 


 

اگر در زمینه میکس و مونتاژ فیلم و موسیقی تجربه ای داشته باشید، حتما اسم نرم افزارهای کمپانی MAGIX را شنیده اید. این کمپانی نرم افزارهای حرفه ای برای ویرایش فیلم و آهنگ تولید میکند.


 

یکی از معروف ترین نرم افزارهای این شرکت در زمینه ویرایش فیلم، نرم افزار Movie Edit Pro است.


 

در این مطلب، نسخه جدید MAGIX Movie Edit Pro را برای شما آماده کرده ایم، که در حال حاضر یکی از حرفه ای ترین نرم افزارهای ویرایش فیلم محسوب میشود.


 

یکی از بزرگ ترین مزیت های نرم افزار MAGIX Movie Edit Pro نسبت به سایر نرم افزارهای میکس فیلم، پلاگین های فراوان و متنوع آن است. با استفاده از این پلاگین ها میتوانید افکت های حرفه ای و بسیار زیبا را در عرض چند دقیقه بر روی فیلم مورد نظر خود قرار دهید.


 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید، و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.


عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

پربازدیدها

آموزش شبکه به صورت فارسی و تصویری در سایت گیک بوی | GEEKBOY.PRO – سایتی برای آموزش شبکه در زمینه های سیسکو میکروتیک مایکروسافت مجازی سازی و دیگر مباحث شبکه

همکاری با ما

پروکسی سرور کامپیوتر یا روتری است که بین یک Browser (مانند Google Chrome) و اینترنت قرار می گیرد. پروکسی سرورها به بهبود عملکرد صفحات وب در یک سازمان یا شرکت کمک می کنند بطوری که با ذخیره یا کش کردن صفحات وب دسترسی به آنها سریع تر خواهد بود. همچنین از پروکسی سرور می توان برای فیلتر کردن برخی صفحات وب و یا جلوگیری از دانلود برخی پسوند های خاص استفاده نمود. به طور کلی از پروکسی سرور جهت مدیریت صفحات وب استفاده می شود.

آموزش راه اندازی proxy server

عملکرد وب پروکسی بدین شکل است که وقتی کلاینت درخواست دسترسی به صفحات وب را به سمت روتر ارسال می کند، روتر یک نسخه از آن را در حافظه کش خود ذخیره کرده و برای پاسخگویی به درخواستهای مشابه بعدی نسخه کپی شده را برای کلاینت ارسال می کند.

در این مقاله قصد داریم نحوه راه اندازی وب پروکسی برروی روتربردهای میکروتیک را آموزش دهیم. قابلیت های ارائه شده توسط وب پروکسی در سیستم عامل میکروتیک عبارت است از:

Proxy معمولی: در این حالت برروی Browser تنظیمات پروکسی اعمال می شود.

Transparent proxy: در این حالت تنظیمات فقط برروی روتر اعمال می شود و کلاینت متوجه هیچگونه تغییری در Browser خود احساس نخواهد کرد.

Access: می توان صفحات وب را براساس آدرس مبدا یا مقصد، URL، پسوند فایل و … فیلتر کرد.

Cache: صفحات وب در حافظه روتر ذخیره می شود.

نکته: قبل از راه اندازی وب پروکسی باید از طریق روتر خود کاربران را به اینترنت متصل کنید یا به عبارتی دسترسی آنها به اینترنت باید از طریق روتر صورت گیرد.

1. در صفحه WinBox به مسیر IP -> WEB Proxy رفته و بر روی WEB Proxy کلیک کنید.

2. در پنجره Web Proxy Settings، تیک Enabled را فعال کنید و سپس در قسمت Src. Address آدرس مبدای که می خواهید پروکسی برروی آن اعمال گردد وارد نمایید (این آدرس می تواند 0.0.0.0 باشد که در این صورت پروکسی بر روی هر درخواستی اعمال می شود و یا می تواند آدرس یکی از پورت های روتر باشد در این حالت وب پروکسی فقط برروی همان پورت اعمال می شود.

توجه داشته باشید که برای اضافه کردن IP آدرس سایر پورت ها، باید بر روی کلید add new value که کنار نوار آدرس Src.Address تعبیه شده است کلیک کرده و IP ها را به صورت تک تک وارد نمایید) در نهایت در فیلد Port شماره پورت دلخواه Web Proxy را وارد کنید. این شماره پورت به صورت پبش فرض 8080 می باشد.

3. برروی تنظیمات Browser خود رفته و Proxy را فعال نمایید.

در اینجا نحوه انجام تنظیمات Proxy را برروی مرورگر Google Chrome توضیح می دهیم. مراحل به ترتیب زیر می باشد.

از فهرست Customize and control در Browser برروی گزینه Setting کلیک کنید.

در منوی تنظیمات برروی گزینه …Show Advanced Settings کلیک کنید.

از فهرست تنظیمات نمایش داده شده گزینه …Change Proxy Settings را انتخاب کنید. پنجره Internet Properties نمایش داده می شود. در تب Connections بر روی گزینه LAN Settings کلیک کنید.

در نهایت در صفحه Local Area Network (LAN) Settings و در قسمت Proxy Server تیک Use a Proxy Server for your LAN را بزنید و آدرس روتر و پورت درج شده در تنظیمات پروکسی را وارد کنید (در اینجا آدرس 192.168.20.1 و پورت 8080 می باشد).

 

1. مراحل 1 و 2 را در بخش راه اندازی WEB Proxy معمولی انجام دهید.

2. به مسیر IP -> Firewall رفته و برروی گزینه Firewall کلیک کنید.

3. در پنجره باز شده در تب NAT برروی علامت + کلیک و سپس تنظیمات زیر را در New NAT Rule اعمال کنید:

در فیلد Chain گزینه dstnat را انتخاب کنید.

در فیلد Src. Address آدرس شبکه ای را که می خواهید پروکسی برروی آن اعمال شود مشخص کنید در صورت تمایل می توان این فیلد را خالی گذاشت، بنابراین پروکسی برروی هر آدرسی اعمال خواهد شد.

در فیلد Protocol گزینه tcp را انتخاب نمایید.

در فیلد Dst. Port نیز پورت 80 را وارد کنید.

تب Action را باز کنید در فیلد Action گزینه Redirect را انتخاب کنید.

در فیلد To Port شماره پورتی که در تنظیمات پروکسی خود وارد کرده بودید را درج کنید (در اینجا پورت پیش فرض 8080، می باشد).

بدین ترتیب تنظیمات WEB Proxy به پایان می رسد حال می توانید از امکانات و ویژگیهای پروکسی در سازمان خود استفاده کنید.

منبع: nooran

آموزش راه اندازی proxy server

برای مشاوره و اجرای تخصصی با ما تماس بگیرید

پست قبلی

آموزش نحوه گرفتن Backup خودکار از میکروتیک و ارسال آن به Gmail

پست بعدی

دانلود کالی لینوکس Kali Linux آخرین نسخه

دانلود فیلم آموزشی Linkdin Comptia Pentest قسمت سوم

نصب شیرپوینت 2019 بر روی ویندوز سرور 2019

سیر تکاملی API های استریسک برای توسعه ایزابل ، الستیکس و …

بررسی قابلیت System Freeze در سرور های سوپرمیکرو

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همکاری با ما

گروه اموزشی ایران سی بی تی ارائه دهنده اموزش های فارسی در زمینه علوم کامپیوتر برای مشاهده ویدیو های بیشتر به irancbt.com مراجعه فرمائید.

قوانین سایت

ساخت پروکسی MTProto | در این اموزش با نحوه ساخت پروکسی با پروتکل جدید تلگرام MTProto اشنا میشویم

و در سرور ویندوز و لینوکس خود یک پروکسی از نوع MTProto ایجاد میکنیم در ادامه ا ما همراه باشید…

 

پروتکل  MTProto توسط شرکت سازندگان تلگرام ایجاد شده است و هدف ان ایجاد ارتباط کاملا امن و غیر قابل مسدود میباشد

آموزش راه اندازی proxy server

و این پروتکل با استفاده از رمزنگاری های بسیار قدرت مند و امن خود ارسالی های پیام رسان را به صورت End to End ارسال میکند

و این رمزنگاری های فوق العاده که در ان استفاده شده اند از نوع AES و SHA-256 میباشد که توسط ریاضی دانان متخصص ساخته  شده است

به همین دلیل پیام ها و ارسالی ها غیر قابل خواندن و شنود میشود و امنیت را چندین برابر افزایش میدهد

این سرویس از پروتکل های دیگر سرور برای اجرا استفاده میکند 

مانند

نوع اتصال ان با استفاده از ای پی و پورت سرور میباشد و گزینه اصلی در این این پروتکل MTProto استفاده از کد سکرت برای اتصال و ارتباط کانکشن میباشد

این کد برای شناسایی متصل شونده ها به سرور میباشد و بستر امنی را فراهم میکند

 

میتوانید این سرویس را در انواع سیستم عامل خود اجرا کنید که در این قسمت ما سیستم عامل ویندوز و لینوکس را توضیح خواهیم داد

ابتدا فایل را از لینک اخر صفحه دانلود نمایید

سپس با پسوند .cs ان متوجه نوشته شدن این ابزار به زبان c# میشوید و میتوانید ان را کامپایل کنید

بعد از کامپایل پورت را وارد کنید و کد سکرت خود را از ان دریافت کنید

بعد از دریافت میتوانید با استفاده از پورت انتخابی خود مانند ۸۰۸۰ , ای پی و سکرت تلگرام خود را متصل کنید

 

ابتدا برنامه node js را  از لینک اخر صفحه دریافت کنید این برنامه پیشنیاز برای نصب برنامه اصلی برای MTProto میباشد

بعد از نصب node js در Cmd خود دستور زیر را تست کنید تا از نصب درست node js مطلع شوید 

npm

بعد از کارکرد دستور بالا با استفاده از npm سرویس mp2 را نصب کنید

npm install pm2 -g

سپس تا پایان نصب صبر کنید و برنامه اصلی JSMTProxy را از لینک اخر دانلود کنید

با استفاده از Cmd وارد پوشه دانلود شده شوید ّه طور مثال برای پوشه در دسکتاپ به صورت زیر وارد شوید

cd C:UsersnameDesktopJSMTProxy

وارد پوشه شده و فایل پروکسی را با pm2 که با دستور بالا نصب کردیم اجرا کنید

pm2 start mtproxy.js -i max

و در اخر در پنجره جدید از محیط کنسول کد سکرت و پورت را مشاهده میکنید که میتوانید به راحتی اتصال تلگرام خود را برقرار کنید

سپس برای تغیر پورت انتخابی شما و سکرت کد تلگرام میتوانید فایل کانفیگ (config) را تغیر دهید

به طور کلی روش اول ساده تر میباشد 

 

ابتدا سیستم لینوکس با هسته دبیان خود را حتما اپدیت کنید با دستور زیر میتوانید اپدیت کنید

apt-get update

نیاز به چندین نرم افزار مورد نیاز برای php دارد که اولیا ان یعنی cli را میتوانید با دستور زیر نصب کنید (نیاز به دسترسی روت میباشد)

apt-get install php7.2-cli

همچنین سرویس curl را نصب کنید

آموزش راه اندازی proxy server

apt-get install php7.2-curl

سرویس مورد نیاز اخر xml میباشد که با دستور زیر میتوانید نصب کنید

apt-get install php7.2-xml

بعد از نصب سرویس های مورد نیاز باید برنامه را نصب کنید ابتدا فایل نصبی را با دستور زیر از لینک دانلود کنید

سپس ان را از حالت فشرده خارج کنید

unzip mtproxy.zip

وارد پوشه شوید 

cd mtproxy

سطح دسترسی اجرای فایل را بالا ببرید 

chmod 775 mtproxyd

حال برنامه را میتوانید اجرا کنید و پروکسی خود را بسازید

با اجرای دستور زیر پورت مورد نظر را انتخاب و برنامه را اجرا کنید

mtproxyd pony 8080/.

سپس سوالی خواهد پرسید و a را وارد کنید

قدم بعدی وارد کردن شماره اکاkت تلگرام برای تست میباشد که هر شماره و اکانتی را میتوانید وارد کنید حتی اکانت ساخته شده با شماره مجازی

شماره را به با پیش شماره وارد کنید. مانند +۹۸۹۱۲۱۲۳۴۵۶۷

کدی برای شما ارسال میشود ان را وارد کنید (کد مشابه کد دلیت کانت میباشد و به هیچ وجه وارد حساب شما نخواهد شد)

بعد از پایان عملیات در اوایل انجام کار این ابزار کد سکرت را بردارید secret

پروکسی ساخته شد کافیست ان را ست کنید

 

 

 

برای استفاده دائم و روشن بودن پروکسی باید در محیط گرافیکی انجام داده و ترمینال را باز بگزارید

از طریق کامند میتوانید از دستور زیر استفاده کنید تا برنامه باز بماند 

screen ./mtproxyd pony 8080

screen برای باز نگه داشتن برنامه به شما کمک خواهد کرد

 

وارد قسمت پروکسی تلگرام شوید 

قسمتی به نام MTProto اضافه شده است 

ای پی و پورت سرور خود را وارد کنید

و در قسمت سکرت کدی که موقع ساخت پروکسی دریافت کرده اید را بزنید

نکته : تلگرام خود را حتما اپدیت نمایید تا قسمت های توضیح داده شده و بخش پروکسی mtproto را داشته باشد

برای فعال کردن کانال اسپانسری ابتدا وارد ربات زیر شوید

MTProxybot@

و استارت کنید بعد از فعال شدن ربات از بخش دکمه های ربات newproxy را انتخاب کنید

حال اطلاعات سرور خود را وارد کنید 

پورت انتخاب شده هنگام ساخت و ip سرور + سکرت کدی که بعد از اتمام کار تحویل گرفته اید و آن را ثبت کنید

در قسمت myproxy پراکسی خود را انتخاب کنید و کانال خود را ثبت کنید

با این کار هنگام استفاده از پروکسی شما به صورت خودکار در کانال شما عضو خواهند شد

 

نیما حسینی هستم بنیان‌گذار تیم هسته تست نفوذ و درحال تلاش برای بالا بردن سطح علمی هک امنیت در کشور هستم امیدوارم در همین راستا گامی بزرگ بردارم.

سلام خسته نباشید
اونجا نوشتید ویندوز بعد زدید فایل رو از آخر صفحه دانلود کنید منظورتون تلگرامه یا یه چیز دیگه ؟! اون چیز دیگه چیه !؟
بعدش یه کم بیشتر برای ویندوز رو توضیح میدید
ممنون از سایت خوبتون
لطفا به زودی جواب بدین

سلام تشکر از شما
لینک دانلود فایل سورس در اخر صفحه موجود است و میتوانید دانلود کنید
بعد از دانلود نیاز به کامپایل هست که اموزش قرار داده شده است در قسمت ویندوز میتوانید لینک اموزش را مشاهده کنید

من مشکل قبلیم حل شد :
الان شما نوشتید با پسوند .cs
من اونو میزنم دیگه نمیشه دانلود کنم باید چی کار کنم (همون کمپایل)

لینک اموزش قرار داده شده است

سلام
اگر ممکنه آموزش تصویری بگذارید
این موضوع خیلی سخت بود برایم!!!!!!!!!!!

سلام
تشکر از پیشنهاد شما در صورت نساز قرار خواهد گرفت

سلام با کامپایل کردن مشکل دارم لطفا میشه راهنمایی کنید
.
.
.
.
لطفا جوابمو ب جیمیل بفرستید ممنون

با سلام اموزش قرار داده شده است میتوانید از لینک بالا مشاهده کنید

سلام روو ۲۰۱۰ اصلا باز نمیشه
من نمیتونم ورژن بالا نصب کنم جا ندارم
ممنون میشم سورس ۲۰۱۰ اش رو بهم توو تلگرام بدید

با سلام اموزش کامپایل کردن داخل سایت قرار گرفته است

سلام.لطفا آموزش کامپایل کردنش رو بذارید

با سلام قرار داده شده است
نحوه کامپایل برنامه C#

سلام
من الان فایل رو گرفتم
ولی با چه برنامه ای بازش کنم؟
بازنمیشه

با سلام
فایل لینوکس توضیح داده شده است
اما برای سیستم عامل ویندوز میتوانید از لینک بالا اموزش کامپایل کردن را مشاهده کنید

همه چیز درست است اما بعد از اینکه در تلگرام میزنیم میگوید کار نمیکند

احتمالا مراحلی را به درستی انجام نداده اید مجددا تلاش کنید به (کاملا تست شده و بدون مشکل عمل میکند)

میشه در مورد کامپایل کردن توضیح بدید ؟

اموزش قرار گرفرفته است میتوانید از اینجا مشاهده کنید

سلام ممنون از اموزشتون
فقط یه مشکلی هست
چطوری کانال اسپانسری ست کنم بعد این که این مراحلو انجام دادم

درود و تشکر
اموزش قرار داده شده طبق اموزش عمل کنید بدون مشکل انجام میشود
موفق باشید

سلام
ممنون میشم اموزش کمپایل کردن رو بگین

با سلام اموزش کامپایل کردن قرار گرفت از اینجا میتوانید مشاهده کنید

با سلام
من در سرور لینوکسی اجرا کردم بر روی پورت ۸۰۸۰ … بطور کامل اجرا شد اما یه مشکل دارم چون از پورت ۸۰۸۰ استفاده کردم داخل تلگرام دسکتاپ عالیه ولی تو تلگرام گوشی همش updating میده … اگر بخوام پورت رو عوض کنم باید چکار کنم… ارور از server.php و Proxy.php میده
میشه لطفاً من رو راهنمایی کنید
ممنون

با سلام مراحل را از ابتدا انجام دهید و سرور و سرویس مورد نطر را ریاستارت نمایید مشکل حل میشود

با سلام من ابتدا با پورت ۸۰۸۰ پورکسی را راه اندازی کردم
حالا برای تغییر پورت باید چکاری انجام بدم ؟؟

با سلام
مراحل را از ابتدا انجام دهید و پورت جدید انتخاب کنید

سلام
من فایل رو با ویژوال ۲۰۱۵ باز کردم
ولی همش خطا میده!!!

با سلام طبق اموزشکامپایل کردن پیش بروید مشکلی نخواهید داشت

بسیار نا مفهوم بود.اگر میشه آموزش تصویری ساخت mtproto را برای تلگرام بگذارید

چندین روش توضیح داده شده و اموزش ویدو ای هم قرار گرفته است موفق باشید

ممنون از پاسخ تون
من نصب کردم …. پورت هم عوض کردم … اما یه مشکلی هست … وقتی پروکسی رو گوشی فعال میشه همش بالای گوشی updating میاد و قطع و وصل میشه و داخل ترمینال هم ارور میاد و رد میشه
اما داخل تلگرام ویندوز بدون قطعی و ارور هستش
من دلیلش رو متوجه نمیشم ؟؟؟ میشه راهنماییم کنید ؟؟
لطفا بررسی کنید و من رو راهنمایی کنید
ممنون از مطلب خوبتون

پیشنهاد میشود مراحل را از اول طی کنید سرور خود را ریاستارت کنید مجددا تست کنید

برای مشکل من راه حلی نیست ؟؟ الان پروکسی من ست میشه ران هم میشه اما رو گوشی مشکل داره و همش updating میده ولی روی تلگرام دسکتاپ بدون قطعی هستش حتی داخل ترمینال سرور هم اروری نمیده
لطفاً راهنماییم کنید
ممنون از شما

فیلم آموزشی بذارین مغذمون سوخت

فیلم اموزشی قرار داده شده دوست عزیز

با سلام و درود بخشید طبق فیلم اگه بخواهیم پیش بریم باید از vps لینوکس استفاده کنیم شما اول فیلم اشاره کردی که اموزش vps رو ببینیم ولی این vps رایگانه مال ویندوزه
لینوکس ندارین vps رایگان بده واسه انجام کار

بعد اینکه اخر فیلم گفتین ای پی سرورتون منظورتون چی بود خودمون باید سرور شخصی داشته باشیم ؟؟؟

با سلام
سرور لینوکس رایگان متاسفانه وجود ندارد
در اخر ویدیو به بحث ایپی ثابت اشاره شد که نباید سیستم از NAT استفاده کند

سلام.
وقتی apt-get install php7.2-curl رو وارد میکنم اخطار unable to locate package رو میده
kali linux هم هست

با سلام
خط زیر را به فایل sources.list اضافه کنید
deb http://http.kali.org/kali kali-rolling main contrib non-free

با چه دستوری وارد کنم

من بر روی سرور وندوز اجرا کردم
اما میخوام بدونم اگر آی پی فیلتر بشه چطور باید تغییرش بدیم؟

امکانش بسیار پایین هست ip فیلتر شود درصورت فیلتر شدن باید با درخواست به isp ای پی جدید بگیرید

اگر اینطور است پس کانال هایی که پروکسی تحویل میدهند چطور پروکسی های غیر فعال را دوباره فعال میکنند؟
من با پشتیبان وی پی اس خود تماس گرفتم گفتند برای تغییر آی پی باید هر دفع ۳ یورو بدید.
با توجه به اینکه روزانه شاید چندین بار این پروکسی های غیر فعال شوند مطمئنا این روش به صرفه ای نیست. شما چه روشی را پیشنهاد میکنید؟

متاسفانه همه جای دنیا خرید ای پی هزینه دارد بهترین کار این هست پروکسی را اختصاصی نگه دارید و از پابلیک شدن ان جلوگیری کنید

از روش ساخت وی پی اس رایگان میشه استفاده کرد؟
یا نه اینا سریع خراب میشن؟

سلام
در نصب ارور زیر نشون داده میشود

root@localhost:~# apt-get install php7.2-cli
Reading package lists… Done
Building dependency tree
Reading state information… Done
E: Unable to locate package php7.2-cli
E: Couldn’t find any package by regex ‘php7.2-cli’

سلام ایا برای اتصال به سرور خاصی نیاز هست مثلا vps یا ….؟؟؟؟؟

بله باید سرور مجازی در کشور های دیگر تهیه کنید
میتوانید از سایت زیر اقدام به خرید کنید
https://my.avalserver.com/

سلام.
یه سوال داشتم
اینکه من یه پروکسی ام تی پروتو بسازم و استفاده کنم؛ چه هزینه ای برام داره؟
یعنی مثلا باید همیشه کامپیوترم روشن باشه تا پروکسی فعال بمونه؟
یا مثلا جدای از ترافیکی که مصرف میکنم، باعث مصرف ترافیک میشه؟ یا هر چیز دیگه ای؟

با سلام
هزینه برای تهیه سرور خارج از ایران
سرور های مجازی همیشه روشن هستند
بر روی سیسم خانگی بی فایدست ای پی باید خارج از ایران باشد

سلام من وقتی میخوام ب پوشه وصلش کنم این ارور رو میده
The system cannot find the path specified
کسی چیزی میدونه؟!!!

با سلام این مشکل مربوط به ادرس فایل میباشد مجدد برسی و از ابتدا انجام دهید

سلام
چه سروری رو پیشنهاد میکنید برای ایجاد mtproto ?
منظورم مشخصات سخت افزاری سرور هستش

درود پورت ۱ گیگابایت و حد اقل رم ۱ به بالا

سلام. در سرور لینوکس CentOS چه طوری باید نصب شود؟؟؟

درود بخش لینوکس را مطالعه کنید

سلام. این دستور روی centos کار نمی کنه و خطل می ده…؟؟
apt-get install php7.2-cli
apt-get update

کار نمی کنه..

درود در Centos 9 نصب میشود
درصورتی که از نسخه پایین تر استفاده میکنید سرویس Apt ؤا با دستور زیر نصب کنید
yum install apt

میشه بگید چطور میشه واسه پروکسی کانال اسپانسر تعیین کرد؟

درود
آموزش فعال کردن کانال اسپانسر قرار داده شد

سلام. با تشکر از اموزش مفیدتون
لطفا بفرمایید با چه دستوری میشه تعداد یوزر های وصل شده رو فهمید یا یه لیست ازشون نشون بده

البته توی روش دوم ویندوز (دستورات pm2)

سلام من روش دوم رو انتخاب کردم و تمام مراحل را رفتم

بعد از زدن کد pm2 start mtproxy.js -i max دو تا پنجره مشکی خالی باز میشه

بعدش هم هرچی میبندمشون دوباره باز میشن و همونجور خالی میمونن

سوال دوم اینکه اگه بخوام یه کانال رو به عنوان اسپانسر معرفی کنم باید چکار کنم ؟؟؟؟

مرسی از لطف بینهایتتون مرسی ممنون خدا نگه دار

درود
فایل پیش نیاز رو حتما نصب کنید بعد برنامه اصلی را اجرا کنید تا این مشکل رفع شود بعد از ان با اجرای برنامه به درستی اطلاعات نمایش داده میشود
سوال دومتون هم بزودی داخل همین آموزش نحوه نمایش کانال اسپانسر داخل اکانت تلگرام را قرار خواهیم داد
موفق باشید

باسلام
من با ویندوز نرم افزار مورد نیاز دانلود کردم همه کار گفته شده انجام دادم ولی در اخر یک پنجره باز شد ولی هیچ چیزی نمایش داده نشد!
لطفا یک فیلم اموزشی برای ویندوز بگذارید

درود
برنامه پیشنیاز را حتما نصب کنید برای ویندوز ما دو روش را اموزش داده ایم که میتوانید از روش دیگری استفاده کنید
تشکر بابت نظر شما در صورت نیاز اموزش ویدیو ای قرار خواهد گرفت

با سلام و خسته نباشید خدمت ادمین سایت و اساتید عزیز
یه سوال دارم چطوری میتونم مثلا ۵یا۶ تا یا واضحتر بگم به اندازه دلخواه پروکسی بسازم؟
آیا شدنی هست؟

درود تشکر
برای این کار باید به تعداد پروکسی ها سرور تهیه کنید و ساختن چند پروکسی روی یک سرور با پورت های متفاوت امکان پذیر و بیفایده است به دلیل منابه و سرعت ان ها که یکی میباشند

سلام من روی سرور ویندوز انجام دادم ولی تو تلگرام میزنم وصل نمیشه پورت هم تو فایروال باز گذاشتم

درود از روش های ویندوز کدوم را انجام دادین ؟
دقت داشته باشید روی سرور مجازی انجام بدین و مطمئن شوید که از NAT استفاده نشده باشد
درصورتی که برنامه متصل شده باشد داخل تلگرام هم مشکلی نخواهید داشت

سلام خسته نباشید .من همه مراحل رو برای ویندوز انجام میدم از طریق node
دفعه اول درست بود و status آنلاین بود
ولی الان ک باز تلاش میکم همش میزنه stopped
دلیلش چیه ؟؟

درود بسیار ممنون
اتصال اینترنت را داخل سرور چک کنید
پهنای باند سرور را هم برسی کنید
یک بار سیستم را ریاستارت کنید و مجدد با ذسترسی Administrator برنامه را اجرا کنید
درصورتی که حل نشد پورت را تغیر دهید و اجازه استفاده از پورت را به فایروال ویندوز خود بدهید

سلام.باید چیکار کرد که فیلتر نشه؟همینطور من دیدم پروکسی هایی که توی کانال ها هست بجای اینکه جای hostname آدرس پروکسی یا همون سرور رو نوشته باشه آدرس یه سایت و یا یه دامنه رو نوشته.چیکار باید کرد که مام به این شکل در بیاد پروکسیمون و نخوایم توی hostname ادرس ایپی رو بنویسیم. چون من یه پروکسی ساختم و فرداش سرورم فیلتر شد ولی خیلی سرورها هستند همچنان پروکسی هاشون فعالن و فیلترنمیشن

درود
این پروکسی ها قابل فیلتر نیستتند اگر دامنه یا ایپی هم فیلتر شود پروکسی در تلگرام همچنان کار میکنم و فقط نمیتونید وارد ای پی از طریق های دیگر شوید
اگر میخواید بجای ای پی دامنه استفاده کنی باید یک هاست نیم در سرور خودتون ایجاد کنید و دامنه نباید .ir باشد

همه کار کردم ولی نشد که نشد …
نمیدونم مشکلش چیه دیگه!!!!

سه روش اموزش داده شده اگر نتونستید به هر دلیلی از یکی از روش ها استفاده کنید از روش دیگری استفاده کنید
به طور کلی تمامی روش های اموزش داده شده بدون مشکل کار میکنند و باید طبق اموزش درست انجام دهید

ولی الان پروکسی بنده توی تلگرام باز نمیشه و فعال نیست دیگ

مجدد با استفاده از پورت دیگر از سرورتون یک پروکسی mtproto ایجاد کنید و مشکلی نخواهید داشت

سلام من میخوام سورس دانلود کنم ولی وقتی میرم توش چندتاست کدوم باید دانلود کنم؟؟؟؟؟؟

درود اگر به زبان c# مسلط باشید میتونید استفاده کنید تمام فایل ها شامل سورس برنامه میباشد برای کامپایل باید از فایل اول استفاده کنید

سلام.با یه vps میشه تعداد زیادی mtproto ساخت ایا؟ اگه میشه سرعت هاشوم کم میشه؟ اصلا سرعت این mt proto ها با چی کم و زیاد میشه؟

درود بله میشه هر تعدادی که بخواین بسازید ولی بستگی به سرعت اینترنت و منابع سرور شما داره
سرعت mtproto بسته به سرعت سرور است

با سلام
برنامه را با ویژوال استودیو ۲۰۱۷ باز میکنم ولی اصلا build نمیشه که بخوام رانش کنم؟

درود برشما
با نسخه ۲۰۱۷ مشکلی نداره شاید .net شما نصب نیست یا درصورتی که با این روش نتونستید میتوانید از سه روش های دیگر استفاده کنید

سلام.قضیه این حالتی که میگن انجام میدن و پروکسی فیلترنمیشه چیه؟و ممنون میشم اموزش ساخت دامنه روی سرور مجازی رو هم بزارید که واس هاست نیم ایپی رو نخایم بنویسیم و یه دامنه رو نشون بده

درود
این نوع پروکسی ها فیلتر نمیشوند و درصورتی که تمایل به اتصال به دامنه دارید باید هاست نیم خود را ست کنید که بزودی بنا به درخواست شما اموزش در سایت قرار خواهد گرفت

سلام
فایل c# ای که برای نسخه ویندوز گفتید فقط در صورتی که عضو باشیم قابل مشاهده هست؟
اگه اره من هرچی سعی میکنم عضو شم برام ایمیل تایید نمیاد ?

درود
بله نیاز هست ثبت نام کنید پوشه اسپم ایمیلتون را هم چک کنید

سلام
من لینک MTProto رو ساختم و مشکلی نداره. ولی توی بات مربوطه که اسم
کانال رو میدم میگه حداکثر تا یه ساعت دیگه فعال میشه اما این اتفاق
نمیفته. اینطور که سرچ کردم از tag یه استفاده هایی باید بشه برای
اسپانسر کردن کانال. میشه یه توضیحی بدید.
با تشکر

درود نیاز به چیز دیگری نیست کافیست مطابق اموزش پیشبرید بدون مشکل کانال اسپانسرتون ایجاد میشود

با سلام

یه سوال داشتم

آیا در سرور های ویندوزی میشه کانال اسپانسر تعریف کرد؟

من تعریف میکنم داخل ربات ولی برای کاربران نمایش نمیده

درود
تفاوتی برای کانال اسپانسر ساختن در سیستم عامل های متفاوت ندارند و به صورتی که توضیح داده شذه انجام بدین به مشکلی بر نمیخورید

سلام من با همین روشی که گفتید روی یه سرور مجازی کالی ساختم پروکسی رو روی پورت ۸۵۸۵ الان رو دسکتاپ خیلی اوکی کانکت میشه و هیچ مشکلی نداره ولی رو اندروید کانکت نمیشه. مشکلش چیه؟

درود
اکر بر روی یک سیستم اوکی شده باشد مشکل از اندرویدتان است برسی کنید به اینترنت متصل باشد و یا مجدد پورت را تغیر دهید و تست کنید

باسلام
من پراکسی رو روی یک سرور مجازی کالی که از اول سرور تهیه کردم راه اندازی کردم و الان همه چیزش اوکی هست به جز ماجرای اسپانسرینگ پراکسی. من یه سکرت کد زمان ساخت پراکسی از سرور گرفتم که با اون سکرت الان وصل میشه ولی هیچ پراکسی ای نمیاد (توی روبات ثبت کردم پراکسی رو و کانال رو معرفی کردم) اما یه سرچ که تو نت زدم دیدم باید اون سکرتی که ربات میده رو توی سرور جایگزین سکرت فعلی پراکسی کنی تا با اون سکرت وصل شن و کانال اسپانسر براشون بیاد بالا
حالا سوالم از شما اینه
با چه دستوری توی سرور کالی میشه گفت که پراکسی ای که الان داره اجرا میکنه رو با این سکرت اجرا کنه؟
چون همینطوری هم که سکرتی که ربات داده رو میزنم جای سکرتی که سرور داده پراکسی کار نمی کنه و باید از داخل سرور این جایگزین شدن انجام بگیره
ممنونم واقعا

درود
سکرت کد نیازی به تغیر ندارد و باید ان را در ربات وارد کنید در اخر اموزش کانال اسپانسر کاملا توضیح داده شده مجدد چک میشود اگر مشکلی باشد اموزش اپدیت خواهد شد

سلام
این سرور های رایگان که هستش چطوریه
من قبلاً با هاشون ربات ساخته بودم وقتی از سایتش خارج میشدم
زبانم آفلاین میشد
اینا هم همینطوریه یا همیشه انلاینه

لطفاً چندتا سایت رایگان و غیر رایگان خوب اگه میشناسید برام ایمیل کنید
با تشکر

درود سایت های سرور رایگان امکانات کمی را در اختیار کاربر قرار میدهند و امکان ساخت پروکسی وجود ندارد میتوانید از اول سرور ، سرور مجازی تهیه کنید یا در قسمت vip سایت اموزش دریافت vps رایگان که محدود هستند را مشاهده کنید

سلام خسته نباشید ببخشید چرا توی آموزش شما به شماره موبایل یه اکانت تلگرام نیازه ولی من آموزش های دیگه رو که دیدم اصلا به شماره موبایل نیازی نیست.؟
سوال دومم اینکه چطور یه پروکسیو ضد فیلتر میکنن یا کاری میکنن که دیرتر فیلتر بشه؟
سوال سومم اینکه به نظر شما سرور لینوکسی با قیمت مناسب و سخت افزار قوی رو از کجا میتونم بخرم؟
سوال چهارم اینکه چطور باید واسط گرافیکی برای سرور لینوکسی نصب کنم؟

تشکر
شماره موبایل در این روش گرفته میشود و اگر دقت کنید کد از طریق خود تلگرام در لحظه ارسال میشود که جای نگرانی نیست و شما میتوانید از هر اکانتی استفاده کنید از باکس جستجو ساخت شماره مجازی را جستجو کنید و اکانت تلگرام بسازید
برای رفع فیلتر پروکسی باید ای پی سرور را تغیر دهید یا از روش های خاص که به صورت عمومی گغته نشده استفاده کنید
شما میتوانید سرور مجازی با منابع اختصاصی و کاملا وارز از اول سرور تهیه کنید
برای ساخت پروکسی نیازی به محیط گرافیکی در لینوکس نیست اما در هنگام خرید اطلاع بدین برایتون نصب میشود یا اگر توضیحات بیشتری در این مورد میخواهید از بخش پرسش و پاسخ این سوال را مطرح کنید

درود خسته نباشید
میخواستم بدونم چطوری میشه محاسبه کرد که سرور چند نفر رو ساپورت میکنه ؟
یعنی با توجه به قدرت سرور میزان افرادی که بدون مشکل میتونن به پراکسی وصل بشن رو محاسبه کنیم ؟
برای مثال یک کانال با یک میلیون عضو هر روز پراکسی میزاره توی کانال
قاعدتا این همه ادم نمیتونن به یه سرور وصل بشن و احتمالا سرور به مشکل میخوره
میخوره کامل توضیح بدید ؟
و اینکه ایا میشه فهمید چند نفر کانکت شدن به پراکسی ؟

درود تشکر
محاسبه دقیقی نمیتوان گفت و بسته به منابع و سرعت اینترنت سرور است
کانال هایی که با عضای زیاد پروکسی میگزارند محدودیت گزاشته اند یا از سرور های بسیار قوی استفاده میکنند
سرور هایی که با منابع و اینرنت خوب هستند هزینه های زیادی دارند و این کانال ها این هزینه ها را میپردازند
بله میتوانید در بخشی که پروکسی را ایجاد کرده اید مشاهده کنید اما ممکن است برای مشاهده اتصالات در هر سیستم عامل و روش متفاوت باشد

با سلام و تشکر از آموزش بسیار خوب شما.
من بدون هیچ مشکلی پراکسی را روی لینوکس اوبنتو ۱۸٫۰۴ راه اندازی کردم, از دستور screen هم استفاده کردم ولی هر از چندگاهی پراکسی از دست رس خارج میشه و با وقتی سیستم عامل رو چک می کنم فقط می بینم که ترمینال بسته شده و هیچ ارور یا چیز دیگه ای وجود نداره.
از نظر شما مشکل از کجا هست؟

درود تشکر فراوان از نظر خوبتون
این مشکل میتواند به دلایل مختلفی به وجود امده باشد
اپتایم نبودن سرور
کم بود بودن منابع سرور
بی کیفیت بودن سرور
کندی و قطعی اینترنت سرور
دقت داشته باشید میتوانید برای تهیه سرور باکیفیت و وارز از وبسایت اول سرور استفاده نمایید

با سلام مجدد.
من کمی بیشتر درباره زیرساخت پراکسی توضیح می دهم. یک اوبونتو با ۲ گیگ رم می باشد. سرور در داخل ایران مستقر هست ولی ترافیک مخصوص تلگرام از داخل یک V*** سرور ارسال می شود (برای این امر Route نوشته شده است) و حتی اتصال صورت می گیرد ولی پس از مدتی قطعی بوجود می آید. علی رغم استفاده از دستور Screen ترمینال بسته می شود. می خواستم چند سوال بپرسم:
۱- خود شما تا به حال با این مشکل مواجه نشده اید؟ فایل پراکسی بدون هیچ مشکلی می باشد؟
۲- از نظر شما مشکل از سیستم عامل و زیر ساخت می باشد؟ لازم است توزیع لینوکس را تغییر دهم (Ubuntu 18.04 Desktop)
۳-آیا احتمال دارد بدلیل وجود سرور در ایران با وقفه در ارتباط این مشکلات پیش بیاید؟

با تشکر از شما و سایت خوبتان

درود خدمت شما کاربر گرامی
به صورت گرافیکی به سرور متصل شوید و پروکسی را ایجاد کنید و بدون مشکل میتوانید همیشه استفاده نمایید
بهتر است سرور از خارج کشور تهیه شود و احتمالا مشکل شما هم به دلیل استفاده از سرور ایرانی برای mtp است
سیستم عامل برای ساخت پروکسی تفاوتی ندارد و میزان منابع سرور بسته به میزان استفاده شما است

سلام
اگه که همه به پروکسی وصل بشن سریع آی پی سرورو میبندن
سایتیو نمیشناسید که چند تا آی پی واسه سروراش بده؟

درود
شما میتوانید از اول سرور ، سرور تهیه کنید و درخواست کنید چند ای پی برای سرور ارائه شود
موفق باشید

چطوری کانال خودمو اسپانسر کنم وقتی کسی از پروکسیم استفاده میکنه کانالمم واسش بره؟!

اموزش را کامل مشاهده کنید در اخر توضیح دادیم به چه صورت میتوان کانال اسپانسر اضافه کرد
موفق باشید

سلام
میخواستم بدونم از برنامه‌ای که داخل آموزش استفاده کردین سرور هست یا دانلود کردین؟

درود
کدام برنامه مد نظرتون هست در اموزش سه روش مختلف اموزش داده شده است

سلام ایا برای کارکردن پروکسی ها تنها نیاز به vps هست یا خیر با ویندوز معمولی هم میشه؟

درود
برای ساخت پروکسی نیاز به سرور دارید و سیستم عامل ان تفاوتی ندارد میتوان در هر سیستم عامل از این پروکسی استفاده کرد

مطالب بسیار عالی دارید
ممنون
موفق باشید

تشکر از شما دوست عزیز

سلام داش خسته نباشی.
سرور که تهیه میکنیم میتونیم باهاش چند پرو‌کسی درست کنیم؟؟

درود تشکر
شما میتوانید تعداد زیادی پروکسی بسازید اما باید به منابع و ای پی های سرور خود توجه نمایید

سلام – من امروز سرور MTProto راه اندازی کردم و آی پی رو هم به یه DNS اختصاص دادم برای مخفی ماندن
سوالم اینجاست که من قبلا از روش ساکس ۵ استفاده میکردم از طریق اتصال سرور ایران به سرور فرانسه از طریق CCProxy ولی ۲ هفته بود که قطع شده است ، میخوام بدونم شرکتهایی که همچنان از CCProxy استفاده میکنند چگونگه هنوز متصل هستند ؟ آیا متد یا روش خاصی در این زمینه ارائه شده؟

درود
ممکن است که ای پی سرور شما از سمت isp بسته شده باشد راه های دیگری هم وجود دارد که میتوانید از بخش پرسش و پاسخ سوال به فرمایید

سلام وقتتون بخیر بنده روش دوم با استفاده از نود جی اس تست کردم کار نکرد با استفاده از سکرت و پورت پیش فرق ۶۹۶۹
یک سوال داشتم mtproxy های ایجاد شده رو چطور حذف کنیم چون یک صفحه cms نود جی اس باز شده و بسته نمیشه

درود
در صورتی که با روش دوم مشکل دارید از روش اول استفاده نمایید یا میتوانید در سیستم عامل لینوکس استفاده نمایید

با سلام دوست عزیز این برنامه ای که اسمش root@kali هست رو باید از کجا تهیه کنم ؟

درود
این که شما فرمودید برنامه نیست و فقط ترمینال لینوکس میباشد مانندcmd ویندوز برای ورود به ترمینال نیاز به لینوکس دارید

سلام خسته نباشید خیلی عالی بود آموزش ولی برای ثبت کانال اسپانسری ربات تلگرام به ما یه تگ میده اون تگ رو کجا باید وارد کنیم ممنون میشم راهنمایی کنید. من با استفاده از nodejs و jsmtproxy ساختم پراکسی رو.

درود تشکر
شما ابتدا /newproxy را بزنید و سپس اطلاعات پروکسی خود را وارد نمایید و کانال اسپانسری شما ایجاد خواهد شد

لطفا آموزش ویدیویی ساخت پروکس با ویندوز رو بگذارید . چون تو ضیحاتتون کامل نیست و نمیتونه مارو راهنمایی کنه . اگه میشه لطفا آموزش ویدیویی رو بگذارید . ممنون .

دوست عزیز اموزش بسیار کامل است و سه روش مختلف برای ساخت پروکسی mtp اموزش داده شده است
اموزش ویدیو ای هم قرار دارد لطفا قبل از اموزش را کامل مشاهده نمایید
این اموزش فقط برای پروکسی mtp میباشد و اموزش ساخت پروکسی ویندوز جداگانه در سایت قرار دارد و کافیست در سایت جستجو نمایید
موفق باشید

سلام
روی سرورهای مجازی وی پی اس کرکی برای کشور چین کار میکنه این روش ها؟

و برای اینکه خوب پرسرعت کار بکنه باید رور چند هسته و رمش چی باشه؟

درود
کشور چین یا کشور های دیگر تفاوت زیادی ندارند و به درستی میتوانید پروکسی خود را ایجاد کنید
برای کارکرد بهتر باید سرور مجازی شما با سرعت بالای اینترنت باشد و نسبت به تعداد کاربرانی که استفاده میکنند منابع خود را تغیر دهید

ما سرور مجازی مون رو به دلایلی ، ریبوت کردیم ، ولی نمیدونم چرا الان ، بعد از اجرای mtproxy ، معمولا ۴ تا صفحه پاپ آپ ، باز میشد !
الان اون ۴ صفحه ، نمیاد و کلا mtproxy کار نمیکنه !
ممنون میشم راهنمایی کنید

درود
مجدد فایل ها را دانلود و با دسترسی Administrator اجرا نمایید

سلام من روش دوم ویندوز رو انجام دادم ولی پورد و سیکرت کد جدید بهم نداد. صفحه جدید باز نشد

درود با سطح دسترسی administrator برنامه را اجرا کنید مشکل حل خواهد شد

سلام
من ی سرور ویندوزی دارم باش می‌خوام پروکسی بسازم
چنتا سوال داشتم
سرعت پروکسی به چه چیزایی بستگی داره؟
سرور لینوکسی خوبه برای ساخت یا ویندوزی؟
سرور من ایران هست، میشه بهش ی پروکسی http وصل کنم که مال خارج باشه و پروکسی mtproto بسازم؟ کار می‌کنه ؟ جواب میده ؟
منظورم همین پروکسی های رایگان سایت ها هست!
یا باید آی پی براش بخرم؟
یا…
لطفاً راهنمایی کنید…

درود
سرعت پروکسی شما بسته به سرعت اسنترنت سرور است و در صورتی که با کسانی دیگر از سرور استفاده میکنید ممکن است منابع سخت افزاری هم باعث کندی شود
لینوکس پیشنهاد میشود اما تفاوت زیادی در پروکسی ندارد
خیر باید حتما از سرور خارج از ایران استفاده نمایید و ای پی ان باید خارج از کشور باشد

سلام وقت بخیر سرور تهیه کنم برام کانفیک و اسپانسری انجام میدین کانالم پوشاک ؟
ضد فیلتر میخوام بخرم اگر ممکنه راهنماییم کنید ممنون
جواب ایمیل کنید در صورت امکان یا ای دی تلگرامتون برام بفرستین

درود
خیر میتوانید از اول سرور تهیه نمایید و از پشتیبانی درخواست کنید تا در صورت امکان انجام دهند

سلام خسته نباشید
ببخشید برا من صفحه ی جدید نمیاد که بتونم کد سکرت رو ببینم واین که این سوال رو جواب داده بودید لا با سطح دسترسی adminisator اجراش کنیم یعنی چی؟

درود تشکر
بر روی برنامه کلیک راست کنید و گزینه run as administrator را بزنید

برای یک کانال با یوزر به تعداد یک میلیون نفر ,سرور با چه منابعی پیشنهاد میکنید؟

اصولا از یک سرور برای این تعداد کاربر استفاده نمیشود و در کل منابع را را نمیتوان به صورت دقیق حساب کرد

میتونید راهنمایی بفرمایید که برای یک کانال به تعداد ۲۰۰ هزار نفر سرور لینوکس با چه منابعی استفاده کنم بهتره؟

درود
دوست عزیز نمیتوان میزان دقیقی برای شما محاسبه کرد موفق باشید

سلام
ببخشید ممکنه یک سایت مناسب ایرانی و یک سایت مناسب خارجی معرفی کنید ک در صورتی ک ای پی فیلتر شد بریم از این سایت هاخریداری کنیم vps رو
و یک سوال من با لینوکس کار نکردم میتونم با این اموزش ؟ یا باید برم سراغ vps ویندوز؟

درود
شما میتوانید از سرور لینوکس اتفاده کنید و مطابق اموزش ویدیو ای پیش بروید برای خرید سرور مجازی میتوانید به اول سرور مراجعه نمایید
avalserver.com

سلام سرور المان دارم رم ۱ گیگ .سی پی یو۱هسته.۳۵گیگ هارد دیسک. برای اسپانسری کانالم میخوام پروکسی بسازم میشه چه جوری ضد فیلتر میشه؟؟

درود
در صورت بسته شدن ای پی میتوانید ای پی جدید استفاده کنید و یا به صورت خصوصی از ان استفاده نمایید

سلام تلگرام من Pc هست ۳ روزه میخوام وارد تلگرام بشم کانکت نمیشه
چند بارم تلگراممو حذف کردم دوباره نصب کردم بازم همون حالته
اتصال اینترنت رو چک کردم مشکلی نداشت فیلتر شکنم بروز کردم ولی درست نشد
ممنون میشم راهنمایی کنید چون خیلی برام واجبه

درود
دوست عزیز سوالات مربوط به اموزش بپرسید میتوانید سرور مجازی تهیه کنید و پروکسی اختصاصی بسازید
سوالات غیر مرتبط به این اموزش از بخش پرسش و پاسخ سایت مطرح شود

سلام
من سرور رو راه انداختم و کانکنت هم میشه ولی تنها مشکلی که دارم اینه که چیکار باید انجام بدم که وقتی لینک پروکسی رو میزارم تو یه کانال دیگه اون کانالی که معرفی کردم به پروکسی که باید همیشه بالا باشه تا کاربرا بتونن از پروکسی استفاده کنن در هنگام کانکت شدن بالا نمیاد…
متوجه منظورم میشید؟

درود
اموزش را کامل مشاهده کنید در اخر توضیح داده شده با استفاده از ربات کانال اسپانسری خود را اضافه کنید

در قسمت سرور چی باید وارد کنم
سرور من کدوم میشه دقیقا

درود
در ترمینال سرور لینوکس دستورات را وارد نمایید

سلام
راهی هست که کانالهای تبلیغاتی پروکسی رو غیر فعال کنیم؟

درود
فکر نمیکنم این امکان در تلگرام وجود داشته باشد

سلام
من هرچقد تو اخر صفحه و پست میگردم لینک دانلود ویندوز رو نمیبینم(روش اول)
میشه برام ارسال کنید؟
ممنونم

درود
در اخر اموزش سورس #C ان قرار داده شده و باید ان را کامپایل کنید

درود
کانال اسپانسری رو ست کردم از طریق ربات گفته شده
ولی نمایش نمیده کانال رو اصلا
نمیدونم باید چی کار کنم

درود
در صورتی که به درستی انجام داده باشید مشکلی نخواهید داشت
اما مجدد برسی میشود و در صورت هرگونه مشکل اموزش جدید قزار میگیرد

سلام من کامپیوتر ندارم
امکان ساخت پروکسی با گوشی هست
میخوان به عنوان اسپانسر در تلگرام فعالیت کنم
ممنون میشم راهنماییم کنید

درود
خیر ، باید سرور مجازی تهیه کنید و با موبایل به ان متصل شوید و پروکسی خود را ایجاد کنید و به صورت کلی با خود دستگاه این کار بی فایدست ای پی شما باید خارج از کشور باشد

امکان سفارش پروکسی قدرتمند با لیست پروکسی های فعال زیاد هست
به عنوان کانال اسپانسری نیاز دارم
اگر هست هزینه شو برام ایمیل کنید لطفاً

درود با پشتبانی اول سرور در این باره صحبت کنید

سلام.
من پروکسی رو روی ویندوز سرور ۲۰۱۲ ران کردم و اوکیه.

من برای تغییر پورت و سکرت اینطوری عمل میکنم:

اول سرویس رو Stop میکنم بعدش پورت یا سکرت رو عوض میکنم.و بعد دوباره سرویس رو Start میکنم.

فقط وقتی سکرت رو تغییر میدم،از داخل تلگرام هم میرم تغییرش میدم ولی وصل نمیشه.فقط همون سکرت پیش فرض خودش رو قبول میکنه.

میخاستم بدونم آیا سکرت باید دارای طول خاصی باشه؟من ۳۲ کاراکتری میزارم و ترکیبی از عدد و حروف میزارم ولی بازم وصل نمیشه.

ممنون میشم راهنمایی کنین.

درود
از کدام روش استفاده میکنید؟
سکرت کد شما را خود برنامه میدهد و نیازی به تغیر ان نیست

سلام.

از روش دوم استفاده کردم.

خب من میخام سکرت یا پورت رو تغییر بدم.چون شنیدم و خوندم که این امکانش هست.ولی وقتی اینکارو میکنم,دیگه وصل نمیشه.

درود
در صورتی که این امکان وجود داشته باشد از این روش ها نمیتوانید این کار را انجام دهید
میتوانید از بخش پرسش و پاسخ سوال خود را مطرح کنید تا در صورت امکان کار بتوانیم شما را تا زمان حل مشکل همراهی کنیم

سلام
من دسترسی به کامپیوتر ندارم با موبایل چطوری میتونم پروکسی بسازم؟

درود
امکانش نیست متاسفانه مکر از سرور مجازی استفاده کنید و با موبایل به ان متصل شوید
موفق باشید

سلام خسته نباشید ممنون از سایت خوبتون ببخشید من خیلی تلاش کردم یاد بگیرم ولی متاسفانه کسی کمک نمیکنه … اموزش شما رو دیدم ولی قبلش باید خودمون سرور داشته باشیم درسته یا با انجام این مراحل درست میشه؟ و اینکه این پروکسیا فیلتر میشن یا نه؟

درود و تشکر از شما
بله باید اول سرور مجازی تهیه کنید ، فیلتر شدن ای پی بستگی به استفاده شما دارد

با سلام و خسته نباشید، باید سرور مجازی تهیع کنیم یا هاست؟، سرور مجازی رایگان هم هست که مناسب این کار باشه؟

درود تشکر
بله باید سرور مجازی تهیه کنید
خیر به صورت رایگان برای این کار وجود ندارد
برای خرید سرور مجازی میتوانید به سایت اول سرور مراجعه کنید

سلام .در رابطه با سرور که در جواب یکی از دوستان گفتین باید سرور مجازی تهیه کرد،میخواستم بدونم از کجا باید تهیه کنم؟

درود
برای خرید سرور به سایت اول سرور مراجعه کنید
AvalServer.com

سلام وقتتون بخیر برای فیلتر نشدن باید چی کار کنیم و راه ارتباطی با شما موجود هست تا اگه مشکلی داشتیم راهنمایی کنید

درود
ای پی خود را در دسترس عموم قرار ندهید و درصورت فیلتر شدن از ای پی جدید استفاده کنید
برای مسائل مربوط به سرور به اول سرور تیکت دهید

من سرور مجازی هم تهیه کردم الان پورت از کجا بیارم ؟؟
و در اخر در پنجره جدید از محیط کنسول کد سکرت و پورت را مشاهده میکنید که میتوانید به راحتی اتصال تلگرام خود را برقرار کنید

سپس برای تغیر پورت انتخابی شما و سکرت کد تلگرام میتوانید فایل کانفیگ (config) را تغیر دهید
اینجا که اینو گفتید هر پورتی میشه گداشت؟یا هر سکرت کدی چجوری باید تعقیر داد

درود
منظور از پورت ، پورت های شبکه هستند و کافیه یک پورت از بین ۶۵۵۳۵ پورت مانند ویدیو اموزشی قرار داده شده انتخاب کنید

سلام چرا وقتی دستور آخر و وارد میکنم ارور میده؟!!!!!!

C:JSMTProxy-master> pm2 start mtproxy.js -i max
[PM2][ERROR] script not found : C:JSMTProxy-mastermtproxy.js <=== اینجا
script not found : C:JSMTProxy-mastermtproxy.js <=== اینجا
┌──────────┬────┬─────────┬──────┬─────┬────────┬─────────┬────────┬─────┬─────┬──────┬──────────┐
│ App name │ id │ version │ mode │ pid │ status │ restart │ uptime │ cpu │ mem │ user │ watching │
└──────────┴────┴─────────┴──────┴─────┴────────┴─────────┴────────┴─────┴─────┴──────┴──────────┘
Use pm2 show to get more details about an app

درود
دستور زیر را برای نصب pm2 بزنید
npm install pm2 -g

سلام من گیج شدم اول این که فرق ویندوز لینوکس چیه برای این میگم چون باید برای لینوکس هزینه کنی هاست بخری ولی ویندوز نه ( ۱۰۰درصد باید یه فرقی داشته باشه) دوم این که در اول فیلم اموزشی شما وارد یک محیط مشکی رنگ میشن و اونجا کد ها رو مینویسین (مثل cmd خودمون تو ویندوز) اونو از کجا اوردی ممنون میشم راهنماییم کنید

درود
ویندوز و لینوکس دو سیستم عامل کاملا متفاوت هستند که امکان توضیح ان در اینجا مقدور نیست و در صورت امکان اموزش جداگانه ای در رابطه با این موضوع خواهیم گذاشت
در سیستم لینوکسی که در ویدیو استفاده شده در ترمینال دستور وارد میشوند که ترمینال مشابه همان cmd ویندوز است اما در لینوکس و دستورات ان کاملا متفاوت است
برای ساخت پروکسی باید سرور لینوکسی یا ویندوزی تهیه کنید و امکان ساخت با این اموزش در هاست های لینوکسی با دسترسی محدود وجود ندارد

سلام و احترام
اسکریپت شما از همه هسته های سی پی یو استفاده میکنه یا تنها از یک هسته استفاده میکنه اکثر اسکریپت ها متاسفانه فقط از یک هسته سی پی یو استفاده میکنن

درود
فکر نمیکنم محدودیت خاصی ذاشته باشد

سلام خسته نباشید شما جنین سروری مخصوص اینکار هم ارائه میدین؟

درود تشکر
میتوانید از اول سرور تهیه نمایید و هر کاری در هر زمینه ای میتوانید انجام دهید سرور ها وارز هستند
موفق باشید

سلام. من خیلی به این مطالب اشراف ندارم ولی طبق آموزش پیش رفتم همه چی خوب پیش رفت ولی متوجه نمیشم چرا وقتی سرور استارت میشه اینترنت قطع میشه؟؟

درود
دقیق تر توضیح بدید چیزی که فرمودید به نظر مربوط به این موضوع اموزشی نیست

آقا تو روش دوم ارور fetch failed زده چی کار کنم

اتصال اینترنت را برسی کنید

خسته نباشید . ببخشید این روشی که توضیح دادین برای لینوکس واس سیستم عامل ابونتو جواب میده؟

درود تشکر
بله جواب میدهد

با سلام ، یه سوال کلی داشتم اینکه اگر از پروکسی های به اشتراک گذاشته در کانال ها استفاده کنیم، چه خطراتی از لحاظ امنیتی ممکنه داشته باشه؟ چون با توجه به اینکه خرید vps هزینه دارد چرا برخی پروکسی را به رایگان در اختیار دیگران قرار می دهند؟! استفاده از وی* رو توصیه می کنید یا پروکسی های به اشتراک گذاشته شده؟ با تشکر

درود برشما
به هر حال با استفاده پروکسی اطلاعات شما از سرور پروکسی (هر چند رمزنگاری شده) عبور میکند و استفاده از پروکسی های عمومی توصیه نمیشود به هر حال هزینه ای که میکنید برای امنیت بیشتر خودتون است.
در رابطه با وی* اصلا توصیه نمیکنم و اکثرا برای جاسوسی استفاده میشوند.

سلام میشه روش اولوویدیشوبزارین بااندرویدلنوکس؟!خودتون نوشتین آسون تره من روش ویندوزورقتم نتیجه نگرفتم بااندرویدبهتروآسون تره هنوزم آموزش کامل این پروکسی جایی نیست کامل باشه فقط کاناله پروکسی زدن هزارتاپروکسی توش گذاشتن فقط واسه عضوگرفتن کانال پروکسی پخش می کنن هیچ سرعت مطلوبی نداره پروکسی که دسته هزارنفرباشه

درود
دوست عزیز برای اندروید بیفایده است باید از سرور استفاده کنید و میتوانید سیستم عامل لینوکس برای سرورتون انتخاب کنید که پیشنهاد شده و اموزش ویدیو ای قرار داده ایم

سلام این روش تو سرور ویندوز جواب میده و تست شده است چون من شنیدم فقط تو لینوکس جواب داده

درود بر شما
بله روش های مختلف را برای انواع سیستم عامل ها اموزش دادیم در هر سیستم عاملی میتوانید استفاده نمایید

سلام
ببخشید من پروکسی رو روی vps ست کردم
ip:**********:3908 این ای پی هست الان پورت رو من توی تلگرام ۳۹۰۸ وارد کنم یا ۶۹۶۹؟!

درود بر شما
باید از پورتی استفاده کنید که وارد کردید (۳۹۰۸)

آموزش ساخت پروکسی MTProto به همراه اموزش ویدیو ای

اموزش نفوذ به اندروید (همراه با بایندر apk)

کرک vps یا همان کرک سرور مجازی

هک اندروید با استفاده از کالی لینوکس و راه های امنیت

اموزش no ip برای ساخت و اتصال رات بیرون از شبکه

حملات کامپیوتری و انواع آن

پروتکل SNMP چیست ؟

نفوذ به سایت با ابزار اتوماتیک BadMod و امنیت

اپدیت پاروت سیستم عامل تست نفوذ منتشر شد

دور زدن تحریم گوگل پلی برای دانلود اپلیکیشن

حملات کامپیوتری و انواع آن

پروتکل SNMP چیست ؟

نفوذ به سایت با ابزار اتوماتیک BadMod و امنیت

اپدیت پاروت سیستم عامل تست نفوذ منتشر شد

دور زدن تحریم گوگل پلی برای دانلود اپلیکیشن

دوره آموزشی امنیت وردپرس

دوره جامع تحلیل و آموزش الگوریتم های رمزنگاری

دوره جامع اموزش کالی لینوکس به زبان شیرین پارسی

حملات کامپیوتری و انواع آن

پروتکل SNMP چیست ؟

گروه تحقیقات امنیت سایبری PentestCore چندین سال سعی بر اموزش و بالا بردن سطح علمی در این حوزه را دارد همچنین با انجام پروژه های متن باز و عمومی کردن ان ها سعی بر این دارد تا بتواند قدمی محکم برای بالا بردن سطح امنیت سایبری کشور ایران بردارد.

اشتراک در خبرنامه ما

و دریافت آخرین اخبار و پیشنهادات

سرور کامپیوتر یا روتری است ،که بین یک Browser (مانند Google Chrome) و اینترنت قرار می گیرد. پروکسی سرورها به بهبود عملکرد صفحات وب در یک سازمان کمک می کنند . بطوریکه با ذخیره یا کش کردن صفحات وب دسترسی به آنها سریع تر خواهد بود.از پروکسی سرور می توان برای فیلتر کردن برخی صفحات وب و یا جلوگیری از دانلود برخی پسوند های خاص استفاده نمود.

به طور کلی از پروکسی سرور جهت مدیریت صفحات وب استفاده می شود.

وقتی کلاینت درخواست دسترسی به صفحات وب را به سمت روتر ارسال می کند ، روتر یک نسخه از آن را در حافظه کش خود ذخیره کرده و برای پاسخگویی به درخواستهای مشابه بعدی نسخه کپی شده را برای کلاینت ارسال می کند.

در این مقاله قصد داریم آموزش راه اندازی وب پروکسی برروی روتربردهای میکروتیک را آموزش دهیم. قابلیت های ارائه شده توسط وب پروکسی در سیستم عامل میکروتیک عبارت است از:

در این حالت برروی Browser تنظیمات پروکسی اعمال می شود.

آموزش راه اندازی proxy server

در این حالت تنظیمات فقط برروی روتر اعمال می شود و کلاینت متوجه هیچگونه تغییری در Browser خود احساس نخواهد کرد.

می توان صفحات وب را براساس آدرس مبدا یا مقصد، URL، پسوند فایل و … فیلتر کرد.

؛ صفحات وب در حافظه روتر ذخیره می شود.

 نکته: قبل از راه اندازی وب پروکسی باید از طریق روتر ،خود کاربران را به اینترنت متصل کنید یا به عبارتی دسترسی آنها به اینترنت باید از طریق روتر صورت گیرد. برای آموزش شما می توانید به مقاله “چگونه روتربرد میکروتیک را به اینترنت متصل کنیم؟” ، مراجعه فرمایید.

 

۱-در صفحه WinBox به مسیر IP -> WEB Proxy رفته و بر روی WEB Proxy  کلیک کنید.

 

 

۲-در پنجره Web Proxy Settings، تیک Enabled را فعال کنید و سپس در قسمت Src. Address آدرس مبدای که می خواهید پروکسی برروی آن اعمال گردد وارد نمایید (این آدرس می تواند ۰٫۰٫۰٫۰ باشد که در این صورت پروکسی بر روی هر درخواستی اعمال می شود و یا می تواند آدرس یکی از پورت های روتر باشد در این حالت وب پروکسی فقط برروی همان پورت اعمال می شود.

توجه داشته باشید که برای اضافه کردن IP آدرس سایر پورت ها، باید بر روی کلید add new value که کنار نوار آدرس Src.Address تعبیه شده است کلیک کرده و IP ها را به صورت تک تک وارد نمایید) در نهایت در فیلد Port شماره پورت دلخواه Web Proxy را وارد کنید. این شماره پورت به صورت پبش فرض ۸۰۸۰ می باشد.

 

 

۳- برروی تنظیمات Browser خود رفته و Proxy را فعال نمایید.

در اینجا نحوه انجام تنظیمات Proxy را برروی مرورگر Google Chrome توضیح می دهیم. مراحل به ترتیب زیر می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

۱-مراحل ۱ و ۲ را در بخش راه اندازی WEB Proxy معمولی انجام دهید.

۲- به مسیر IP -> Firewall رفته و برروی گزینه Firewall کلیک کنید.

۳- در پنجره باز شده در تب NAT برروی علامت + کلیک و سپس تنظیمات زیر را در New NAT Rule اعمال کنید:

 

 

 

 منبع : nooran

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

آموزش راه اندازی proxy server

گوگل در رویداد اختصاصی خدمات ابری خود، سرویس‌های جدیدی را مبتنی بر هوش مصنوعی معرفی کرد که با هدف حل چالش‌های عمومی کسب‌وکارها توسعه یافته‌اند. گوگل کنفرانسی به‌نام Google Cloud Next برگزار کرده که ابزارها و سرویس‌های جدید خود در حوزه‌ی خدمات ابری و صنایع وابسته را در آن معرفی می‌کند. بخشی از مراسم، به […]

مرورگر گوگل کروم اخیرا دچار باگ امنیتی جدیدی شده است و از همین‌رو به کاربران این مرورگر قویا پیشنهاد می‌شود که آن را سریعا به‌روزرسانی کنند. گوگل کروم (Google Chrome) به‌طور معمول بدون آن‌که شما را خبردار کند، با انتشار به‌روزرسانی‌های جدید، خودش را به‌روز می‌‌کند؛ اما شاید بهتر باشد همین حالا به بخش تنظیمات […]

مانی که تعداد روتر ها و سویچ های ما زیاد باشند امکان اینکه پسورد آنها را با هم اشتباه بگیریم یا فراموش کنیم زیاد است برای رفع این مشکل از نرم افزار ACS که مختص Cisco است، استفاده می کنیم. این برنامه یک Accounting است که از پرو تکل tacacs استفاده میکند حال ما باید […]

حققان از شناسایی کارزاری هرزنامه‌ای خبر داده‌اند که در جریان آن ایمیل‌هایی با پیوست فایل RAR به کاربران ارسال می‌شود. فایل مذکور مجهز به کد مخربی است که با سوءاستفاده از یک ضعف امنیتی به تازگی کشف شده در نرم‌افزار WinRAR دستگاه را به بدافزار آلوده می‌کند. هفته گذشته، شرکت چک‌پوینت از ضعفی ۱۹ ساله […]

PyLocky عنوان خانواده‌ای از باج‌افزارهاست که به زبان Python نوشته شده و نویسندگان آن سعی داشته‌اند تا به قربانی این‌طور القا کنند که دستگاه او بهباج‌افزار مخرب Locky آلوده شده است. مشابه سایر باج‌افزارها، PyLocky نیز تمامی فایل‌ها را رمزگذاری کرده و در ازای آنچه که گردانندگان این باج‌افزار بازگرداندن آنها به حالت اولیه می‌خوانند از […]

آدرس : تهران ، میدان رسالت ، خیابان فرجام غربی ، بین خیابان نیروی دریایی هنگام ، پلاک 821 ، طبقه 4 ، واحد 9

تلفن : 02177227582
فکس : 02177186180
موبایل: 09121078416

آموزش راه اندازی proxy server
آموزش راه اندازی proxy server
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *