آدرس گلابدره در تهران

دوره مقدماتی php
آدرس گلابدره در تهران
آدرس گلابدره در تهران

تهران، خیابان دربند، خیابان گلابدره، خیابان شکیبایی، پارک گلابدره

نمایش همه امکانات  

مدت پیشنهادی بازدید

1 تا 3 ساعت

ساعت دسترسی

آدرس گلابدره در تهران

آشنایی با پارک گلابدره تهران

دوره مقدماتی php

چرا بازدید کنیم؟

کجاست؟

مردم چی گفتن؟

سوالی دارید؟

معرفی کوتاه

پارک گلابدره تهران در صف نقد و بررسی تخصصی کارشناسان کارناوال است.

پارک گلابدره تهران، بوستانی با مساحت 22 هکتار است که در دامنه کوه‌های دربند، یکی از محله های خوش و آب هوای شهر تهران قرار دارد. مسیر کوهستانی گلابدره، هر هفته میزبان کوهنوردان و طبیعت دوستانی است که به این محل می آیند تا از طبیعت و آرامش این مکان لذت ببرند. همچنین با پیمودن راه و ایستادن در ارتفاعات گلابدره، نمای بسیار زیبایی از شهر تهران قابل رویت است. جاده تندرستی 6 کیلومتری، بوفه، دریاچه، آبشار، پیست دوچرخه سواری، سکوهای نشیمن، فضای سبز، آلاچیق، زمین ورزشی چند منظوره، زمین بازی، رستوران، سرویس بهداشتی، دستگاه‌های ورزشی از مهمترین امکانات رفاهی این بوستان هستند. همچنین یکی از بهترین و هیجان انگیزترین سورتمه های تهران، سورتمه دربند در پارک گلابدره قرار دارد. اگر باز هم می خواهید دُز هیجان را در گشت و گذار در پارک گلابدره بالا ببرید، به سراغ سینما پرواز و سافاری وحشت بروید.

همه چیز برای گذراندن یک روز عالی در بوستان گلابدره فراهم است؛ شاید تنها نقطه منفی پارک، شیب زیاد آن باشد که مسیر را برای عده ای به خصوص برای سالمندان و افرادی که در حرکت محدودیت دارند، دشوار می کند.

انتشار

15 مرداد 1398

به روز رسانی

19 خرداد 1399

نقد و بررسی کاربران

پارک گلابدره تهران را دیده‌اید؟

تجربه و نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

سوالی دارید؟

از کارشناسان و کاربران کارناوال بپرسید

پرسش و پاسخ

پرسش جدید

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.

FLIGHT TICKET

گلابدره تهران، مکانی عالی و خوش آب و هوا برای گردش است. دورهمی گرم خانوادگی خود را در گلابدره تهران …

فهرست مطالب

گلابدره تهران نام یک دره در شمال پایتخت است. در کنار این دره نیز محله‌ای به همین نام وجود دارد. گلاب دره از اطراف به امامزاده قاسم و دربند متصل می‌شود. آب و هوای این منطقه بسیار عالی و خنک است به همین دلیل یکی از بهترین جاهای دیدنی تهران محسوب می‌شود. در قدیم، این دره زیبا پر از درختان تنومند سیب گلاب بوده‌است. به همین علت به اینجا گلابدره می‌گفتند.آدرس گلابدره در تهران

البته در ابتدا به علت وجود گرگ‌های زیاد منطقه، به گرگ دره معروف بوده‌است. بعدا نام دره تغییر می‌کند. متاسفانه در سیل مخرب سال 1366، این درختان از بین رفتند. بنابراین درختان کنونی دره، سن زیادی ندارند. پارک گلابدره دربند در کنار کوهستان قرار دارد. این همجواری باعث شده‌است که کوهنوردان زیادی از این مسیر برای صعود به قله‌ها استفاده کنند.

البته کوهنوردی در این هوای پاک و طبیعت زیبا، واقعا هم جذاب و فرح‌بخش است. اگر تا به حال به گلابدره تهران نرفته‌اید، آن را در لیست تهرانگردی خود قرار دهید. در این مقاله شما را با این دره سرسبز بیشتر آشنا می‌کنیم. با فانزی همراه باشید.

در گلابدره تهران یک آبشار بسیار زیبا وجود دارد. برای رفتن به این آبشار می‌توانید از همان ابتدای ورودی کوه شروع کنید. در این مکان دو مسیر فرعی خاکی دیده می‌شود. باید از سمت چپ حرکت کنید و ارتفاع بگیرید. بعد از گذر از یک سربالایی تند و حدودا 45 دقیقه پیاده‌روی، آبشار را خواهید دید.

می‌توانید وسایل پیک نیک خود را به همراه داشته باشید. کنار آبشار با آب زلال و صدای دلنشین جریان آب، دورهمی کوچکی با دوستان یا خانواده‌تان تشکیل بدهید.

اگر دوست داشتید می‌توانید به قسمت بالای آبشار بروید و در کنار یک آبشار کوچک دیگر بنشینید. تراکم درختان و سرسبزی دره نیز با ادامه مسیر بیشتر خواهد شد. چشمه‌های آب نیز در همین مسیر وجود دارند. با نوشیدن آب زلال این چشمه‌ها، جان دوباره‌ای در تن خود احساس خواهید کرد.

رودخانه گلابدره، رودی کوچک و پرآب، در قسمت شرقی رودخانه دربند تجریش است. آدرس رودخانه دربند را با هم بررسی می‌کنیم. این رودخانه از غرب امامزاده قاسم و زیر پل خیابان دربند عبور می‌کند. اگر می‌خواهید بدانید که رودخانه تجریش به کجا میریزد؟ باید بگوییم که انتهای رودخانه دربند به رودخانه تجریش می‌رسد. این رود نیز در نهایت به رود کن می‌ریزد.

رستوران‌ گلابدره با غذاهای خوشمزه و با کیفیتی که دارد، می‌تواند گردش شما را تکمیل کند. پس اگر نتوانسته‌اید غذای مناسبی همراه بیاورید، نگران نباشید. می‌توانید روی غذای رستوران گلابدره تهران حساب کنید.

اگر خوراکی، آب معدنی و یا هر مورد دیگری لازم داشتید، به بوفه گلابدره مراجعه کنید. در کنار بوفه یک چایخانه نیز وجود دارد که با نوشیدنی‌های گرم و خوشمزه، منتظر حضور شما می‌باشد.

در کنار پیاده‌روی و کوهنوردی، می‌توانید از دستگاه‌های ورزشی بوستان گلابدره تهران نیز استفاده کنید. این دستگاه‌های ورزشی برای تقویت عضلات بدن، انعطاف و … مفید هستند. در هر سنی که باشید می‌توانید از این دستگاه‌ها استفاده کنید.

آلاچیق‌های متعدد این مجموعه تفریحی، محیطی مناسب برای گردش و پیک نیک به وجود آورده‌است. این آلاچیق‌ها در هوای بارانی، آفتابی و … واقعا مفید هستند. پس معطل نکنید و برای یک تفریح سالم برنامه‌ریزی کنید.

محوطه سنگفرش این دره و امکانات بی‌نظیرش، فضایی منحصربه‌فرد ایجاد کرده‌است. این محوطه، قدم زدن و پیاده‌روی را بسیار راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر کرده‌است.

دریاچه گلابدره تهران، محلی عالی برای تفریحات متنوع مانند ماهیگیری و … می‌باشد. می‌توانید با رعایت نکات ایمنی، یک آب‌تنی با نشاط در این دریاچه داشته باشید.

گلابدره تهران به طبیعت سرسبز و زیبایش معروف است. اگر عاشق طبیعت هستید، رفتن به گلاب دره را فراموش نکنید. فضای سبز وسیع این مجموعه برای پیاده‌روی و گردش در هوای سالم نیز مناسب است. می‌توانید کودکان خود را نیز برای دوچرخه‌سواری، بازی و تفریح به این مکان فوق‌العاده بیاورید.

بوستان گلابدره در ارتفاعات قرار دارد. به همین دلیل، مسیرهای آن شیب تندی دارند. وجود پله‌های این بوستان، قدم زدن و راه‌پیمایی را آسان‌تر کرده‌است. می‌توانید به راحتی در این بوستان قدم بزنید و خاطره خوشی از این پیک نیک در ذهن بسپارید.

پیست دوچرخه‌سواری گلابدره تهران، فضایی عالی برای یک فعالیت ورزشی سالم فراهم کرده‌است. پس اگر قصد رفتن به گلاب دره را دارید، دوچرخه خود را نیز همراه ببرید. می‌توانید در این پیست، به کودک دلبندتان آموزش دوچرخه‌سواری بدهید.

مسیر تندرستی گلابدره حدودا 6 کیلومتر طول دارد. در این مسیر کوهستانی می‌توانید به دوچرخه‌سواری کوهستان (BMX)، پیاده‌روی، صخره‌نوردی و کوه‌نوردی بپردازید. تفریح دلچسب خود را با فعالیت‌های مفید ورزشی همراه کنید و لذت ببرید.

برکه و آبنمای بوستان گلابدره تهران، شادابی و طراوت این بوستان را دوچندان کرده‌است. علاوه بر نوای زیبای آب و منظره دل‌انگیز آبنما، کودکان نیز می‌توانند از این محیط برای بازی و تفریح سالم استفاده کنند.

زمین بازی بوستان گلابدره، مجموعه‌ای عالی برای بازی و تفریح کودکان و نوجوانان فراهم کرده‌است.آدرس گلابدره در تهران

در جای جای بوستان سکوهایی برای نشستن و استراحت وجود دارد. هرگاه خسته شدید می‌توانید از این سکوها استفاده کنید.

گلابدره به هوای عالی و معتدلی که دارد معروف است. در هر فصل سال و هر روز هفته که بخواهید، می‌توانید از هوای خنک، سرسبزی بی‌نهایت زیبا و صدای پرندگان کوچک استفاده کنید و حسابی سر حال شوید.

پیاده‌روی یکی از راحت‌ترین و ارزان‌ترین تفریح‌ها و فعالیت‌ها است. یک کفش مناسب به پا کنید و این ورزش سالم را در طبیعت بکر گلابدره انجام دهید. پیاده‌روی با دوستان یا خانواده، حسی عالی به شما می‌دهد. اگر احساس می‌کنید کمی بی‌حوصله و کسل هستید، این پیشنهاد را امتحان کنید. مطمئنا نتیجه‌ای عالی خواهید دید.

اگر از دوست‌داران طبیعت باشید، مطمئنا از غذا خوردن در کنار محیط عالی و پر نشاط گلابدره تهران نیز لذت خواهید برد. پیشنهاد می‌کنیم در روزهای تعطیل آخر هفته، ناهار یا عصرانه خود را به این طبیعت زیبا ببرید. می‌توانید در کنار خانواده، غذای خوشمزه خود را نوش جان کنید.

گلابدره یکی از مسیرهای کوهنوردی است. در هر فصلی از سال می‌توانید گروه‌های کوچک و بزرگ کوهنوردانی که قصد صعود به قله‌های اطراف را دارند، ببینید. اگر تا به حال کوهنوردی را امتحان نکرده‌اید، این فعالیت مفید ورزشی را با ارتفاعات گلابدره آغاز کنید.

مسیر کوه‌نوردی گلابدره، بین کلکچال و دربند قرار می‌گیرد. ارتفاع این محدوده 1800 – 2250 متر است. در این مسیر 1 ساعته، از دره بسیار زیبای وزباد عبور خواهید کرد. در بین راه آبشاری کوچک هم دیده می‌شود. مسیر ابتدا تا انتهای گلابدره حدودا 1.5 ساعت زمان می‌برد.
توجه کنید که در این مسیر، برخلاف مکان‌های پرترددی مانند دربند و درکه، کافه‌ و رستورانی دیده نمی‌شود. پس خوراکی مورد نیازتان را همراه داشته باشید. مسیر کوهنوردی گلابدره به کلکچال، مسیری دشوار است و برای افرادی که علاقه‌مند به سنگ‌نوردی و صخره‌نوردی هستند، توصیه می‌شود.
با گذر از دره وزباد می‌توانید به جان‌پناه شروین و دیواره بند یخچال برسید. سپس با ادامه راه، آبشار دوقلو، پناهگاه شیرپلا و غار پلنگ را خواهید دید.

گلابدره برای گردش در همه فصل‌های سال مناسب است. آب و هوای خوب و معتدل این منطقه، صدای خوش پرندگان، سرسبزی بی‌نظیر، تماشای پرندگان شکاری، همه و همه جذاب و دلنشین هستند. این دره در فصل بهار پر گل و زیبا می‌شود. تابستان، خنکای لذت‌بخش آن، شما را از دود و دم و آلودگی شهر نجات می‌دهد. در پاییز درختان رنگارنگ و دیدنی دره واقعا چشم‌نواز هستند. روزهای برفی زمستان، گلابدره تهران را به محلی عالی برای برف بازی تبدیل می‌کند

امامزاده قاسم، در نزدیکی تجریش و منطقه دربند تهران قرار دارد. اگر روزی به گلابدره تهران رفتید، زیارت در این امامزاده معروف تهران را نیز از دست ندهید.

  • دانلود عکس عروس داماد کارتونی
  • باغ ملک، باغی زیبا و قدیمی در منطقه گلابدره تهران است. اگر به گلاب دره سری زدید، باغ ملک را نیز فراموش نکنید. می‌توانید در فضای زیبا و سرسبز باغ ملک تهران، قدم بزنید و به نوای مرغان خوش الحان گوش بسپارید. این باغ از دوره ناصرالدین شاه بر جای مانده ‌است.

    سورتمه گلابدره (دربند) با امکانات عالی و سرعتی مناسب، تفریحی شاد و سالم را برای علاقه‌مندان به وجود آورده‌است. اگر از تماشای طبیعت اطراف لذت می‌برید و عاشق سرعت نیز هستید، سورتمه گلاب دره را تجربه کنید. اگر می‌خواهید بدانید که آدرس سورتمه تهران کجاست؟ باید به بوستان گلابدره تهران مراجعه کنید.

    گورستان ظهیرالدوله در منطقه شمال تهران و بین امامزاده قاسم و تجریش قرار دارد. این گورستان معروف، افرادی مانند فروغ فرخزاد را در خود جای داده‌است. در این گورستان، علی خان ظهیرالدوله آرمیده‌است. به همین علت به آن گورستان ظهیرالدوله گفته می‌شود.

    مرکز خرید تندیس یکی از معروف‌ترین پاساژهای تهران، در میدان تجریش قرار دارد. پاساژ تندیس به گلابدره نیز نزدیک است و می‌تواند تفریح و خرید همزمان شما را تکمیل کند.

    مجموعه کاخ سعد آباد با 18 کاخ مختلف، گلخانه‌ها، پارک جنگلی و باغ سرسبز، محیطی عالی برای گردش است. با رفتن به کاخ سعدآباد می‌توانید همزمان از دیدن یک فضای تاریخی و تماشای چند موزه نیز لذت ببرید.

    باغ شاطر، مجموعه‌ای ورزشی در خیابان دربند تهران است. در این مجموعه امکاناتی مانند رستوران، مرکز زیبایی پوست، سولاریوم، ماساژ، استخر، سالن بدنسازی و … وجود دارد.

    پاساژ قائم در نزدیکی بازار تجریش، مکانی مناسب برای خرید است. می‌توانید در کنار تفریح و گردش، خرید لباس و سایر ملزومات خود را در پاساژ قائم تجریش انجام دهید.

    پاساژ ارگ، روبه‌روی بازار تجریش قرار دارد. در  پاساژ ارگ، هر چیزی که نیاز داشته باشید وجود دارد. در این مرکز خرید، پوشاک، کیف و کفش، عینک‌، کالای خواب و … وجود دارد.آدرس گلابدره در تهران

    در کنار بوستان گلابدره، پارکینگ مناسبی تاسیس شده‌است. پارکینگ دقیقا کنار درب اصلی بوستان قرار دارد.

    خوشبختانه در اطراف گلابدره پمپ بنزین وجود دارد. نزدیک‌ترین پمپ بنزین در خیابان باهنر، واقع در تقاطع مینا قرار دارد. دیگری نیز در خیابان ولیعصر، تقاطع قلمستان می‌باشد. همچنین خیابان گلاب‌دره (در مسیر کانال آب) مکان مناسبی برای پارک ماشین است. فانزی لحظات خوشی را برای شما آرزو می‌کند.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    You may use these HTML tags and attributes:

    وب‌ سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


    درباره فانزی

    فانزی (funzi) جای متفاوت برای تفریح‌های شماست! تو فانزی میتونی از تفریح‌های جدید مطلع بشی و به سادگی اونارو رزرو کنی؛ پس کافیه به وبسایت funzi.co مراجعه کنی و یه جور متفاوت تفریح کنی:)

    این نوشته‌ها توسط تیمی از مشارکت کنندگان و جمعی از خودی‌های محلی به همراه تیم محتوای فانزی نوشته می‌شه! راستی
    فانزی هر روز به روزه پس سعی کن مجله گردشگری فانزی رو هر روز بخونی

        مقصدها   |   مقالات   |   تماس با ما

    گلابدره تهران، مکانی عالی و خوش آب و هوا برای گردش است. دورهمی گرم خانوادگی خود را در گلابدره تهران …

    فهرست مطالب

    گلابدره تهران نام یک دره در شمال پایتخت است. در کنار این دره نیز محله‌ای به همین نام وجود دارد. گلاب دره از اطراف به امامزاده قاسم و دربند متصل می‌شود. آب و هوای این منطقه بسیار عالی و خنک است به همین دلیل یکی از بهترین جاهای دیدنی تهران محسوب می‌شود. در قدیم، این دره زیبا پر از درختان تنومند سیب گلاب بوده‌است. به همین علت به اینجا گلابدره می‌گفتند.آدرس گلابدره در تهران

    البته در ابتدا به علت وجود گرگ‌های زیاد منطقه، به گرگ دره معروف بوده‌است. بعدا نام دره تغییر می‌کند. متاسفانه در سیل مخرب سال 1366، این درختان از بین رفتند. بنابراین درختان کنونی دره، سن زیادی ندارند. پارک گلابدره دربند در کنار کوهستان قرار دارد. این همجواری باعث شده‌است که کوهنوردان زیادی از این مسیر برای صعود به قله‌ها استفاده کنند.

    البته کوهنوردی در این هوای پاک و طبیعت زیبا، واقعا هم جذاب و فرح‌بخش است. اگر تا به حال به گلابدره تهران نرفته‌اید، آن را در لیست تهرانگردی خود قرار دهید. در این مقاله شما را با این دره سرسبز بیشتر آشنا می‌کنیم. با فانزی همراه باشید.

    در گلابدره تهران یک آبشار بسیار زیبا وجود دارد. برای رفتن به این آبشار می‌توانید از همان ابتدای ورودی کوه شروع کنید. در این مکان دو مسیر فرعی خاکی دیده می‌شود. باید از سمت چپ حرکت کنید و ارتفاع بگیرید. بعد از گذر از یک سربالایی تند و حدودا 45 دقیقه پیاده‌روی، آبشار را خواهید دید.

    می‌توانید وسایل پیک نیک خود را به همراه داشته باشید. کنار آبشار با آب زلال و صدای دلنشین جریان آب، دورهمی کوچکی با دوستان یا خانواده‌تان تشکیل بدهید.

    اگر دوست داشتید می‌توانید به قسمت بالای آبشار بروید و در کنار یک آبشار کوچک دیگر بنشینید. تراکم درختان و سرسبزی دره نیز با ادامه مسیر بیشتر خواهد شد. چشمه‌های آب نیز در همین مسیر وجود دارند. با نوشیدن آب زلال این چشمه‌ها، جان دوباره‌ای در تن خود احساس خواهید کرد.

    رودخانه گلابدره، رودی کوچک و پرآب، در قسمت شرقی رودخانه دربند تجریش است. آدرس رودخانه دربند را با هم بررسی می‌کنیم. این رودخانه از غرب امامزاده قاسم و زیر پل خیابان دربند عبور می‌کند. اگر می‌خواهید بدانید که رودخانه تجریش به کجا میریزد؟ باید بگوییم که انتهای رودخانه دربند به رودخانه تجریش می‌رسد. این رود نیز در نهایت به رود کن می‌ریزد.

    رستوران‌ گلابدره با غذاهای خوشمزه و با کیفیتی که دارد، می‌تواند گردش شما را تکمیل کند. پس اگر نتوانسته‌اید غذای مناسبی همراه بیاورید، نگران نباشید. می‌توانید روی غذای رستوران گلابدره تهران حساب کنید.

    اگر خوراکی، آب معدنی و یا هر مورد دیگری لازم داشتید، به بوفه گلابدره مراجعه کنید. در کنار بوفه یک چایخانه نیز وجود دارد که با نوشیدنی‌های گرم و خوشمزه، منتظر حضور شما می‌باشد.

    در کنار پیاده‌روی و کوهنوردی، می‌توانید از دستگاه‌های ورزشی بوستان گلابدره تهران نیز استفاده کنید. این دستگاه‌های ورزشی برای تقویت عضلات بدن، انعطاف و … مفید هستند. در هر سنی که باشید می‌توانید از این دستگاه‌ها استفاده کنید.

    آلاچیق‌های متعدد این مجموعه تفریحی، محیطی مناسب برای گردش و پیک نیک به وجود آورده‌است. این آلاچیق‌ها در هوای بارانی، آفتابی و … واقعا مفید هستند. پس معطل نکنید و برای یک تفریح سالم برنامه‌ریزی کنید.

    محوطه سنگفرش این دره و امکانات بی‌نظیرش، فضایی منحصربه‌فرد ایجاد کرده‌است. این محوطه، قدم زدن و پیاده‌روی را بسیار راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر کرده‌است.

    دریاچه گلابدره تهران، محلی عالی برای تفریحات متنوع مانند ماهیگیری و … می‌باشد. می‌توانید با رعایت نکات ایمنی، یک آب‌تنی با نشاط در این دریاچه داشته باشید.

    گلابدره تهران به طبیعت سرسبز و زیبایش معروف است. اگر عاشق طبیعت هستید، رفتن به گلاب دره را فراموش نکنید. فضای سبز وسیع این مجموعه برای پیاده‌روی و گردش در هوای سالم نیز مناسب است. می‌توانید کودکان خود را نیز برای دوچرخه‌سواری، بازی و تفریح به این مکان فوق‌العاده بیاورید.

    بوستان گلابدره در ارتفاعات قرار دارد. به همین دلیل، مسیرهای آن شیب تندی دارند. وجود پله‌های این بوستان، قدم زدن و راه‌پیمایی را آسان‌تر کرده‌است. می‌توانید به راحتی در این بوستان قدم بزنید و خاطره خوشی از این پیک نیک در ذهن بسپارید.

    پیست دوچرخه‌سواری گلابدره تهران، فضایی عالی برای یک فعالیت ورزشی سالم فراهم کرده‌است. پس اگر قصد رفتن به گلاب دره را دارید، دوچرخه خود را نیز همراه ببرید. می‌توانید در این پیست، به کودک دلبندتان آموزش دوچرخه‌سواری بدهید.

    مسیر تندرستی گلابدره حدودا 6 کیلومتر طول دارد. در این مسیر کوهستانی می‌توانید به دوچرخه‌سواری کوهستان (BMX)، پیاده‌روی، صخره‌نوردی و کوه‌نوردی بپردازید. تفریح دلچسب خود را با فعالیت‌های مفید ورزشی همراه کنید و لذت ببرید.

    برکه و آبنمای بوستان گلابدره تهران، شادابی و طراوت این بوستان را دوچندان کرده‌است. علاوه بر نوای زیبای آب و منظره دل‌انگیز آبنما، کودکان نیز می‌توانند از این محیط برای بازی و تفریح سالم استفاده کنند.

    زمین بازی بوستان گلابدره، مجموعه‌ای عالی برای بازی و تفریح کودکان و نوجوانان فراهم کرده‌است.آدرس گلابدره در تهران

    در جای جای بوستان سکوهایی برای نشستن و استراحت وجود دارد. هرگاه خسته شدید می‌توانید از این سکوها استفاده کنید.

    گلابدره به هوای عالی و معتدلی که دارد معروف است. در هر فصل سال و هر روز هفته که بخواهید، می‌توانید از هوای خنک، سرسبزی بی‌نهایت زیبا و صدای پرندگان کوچک استفاده کنید و حسابی سر حال شوید.

    پیاده‌روی یکی از راحت‌ترین و ارزان‌ترین تفریح‌ها و فعالیت‌ها است. یک کفش مناسب به پا کنید و این ورزش سالم را در طبیعت بکر گلابدره انجام دهید. پیاده‌روی با دوستان یا خانواده، حسی عالی به شما می‌دهد. اگر احساس می‌کنید کمی بی‌حوصله و کسل هستید، این پیشنهاد را امتحان کنید. مطمئنا نتیجه‌ای عالی خواهید دید.

    اگر از دوست‌داران طبیعت باشید، مطمئنا از غذا خوردن در کنار محیط عالی و پر نشاط گلابدره تهران نیز لذت خواهید برد. پیشنهاد می‌کنیم در روزهای تعطیل آخر هفته، ناهار یا عصرانه خود را به این طبیعت زیبا ببرید. می‌توانید در کنار خانواده، غذای خوشمزه خود را نوش جان کنید.

    گلابدره یکی از مسیرهای کوهنوردی است. در هر فصلی از سال می‌توانید گروه‌های کوچک و بزرگ کوهنوردانی که قصد صعود به قله‌های اطراف را دارند، ببینید. اگر تا به حال کوهنوردی را امتحان نکرده‌اید، این فعالیت مفید ورزشی را با ارتفاعات گلابدره آغاز کنید.

    مسیر کوه‌نوردی گلابدره، بین کلکچال و دربند قرار می‌گیرد. ارتفاع این محدوده 1800 – 2250 متر است. در این مسیر 1 ساعته، از دره بسیار زیبای وزباد عبور خواهید کرد. در بین راه آبشاری کوچک هم دیده می‌شود. مسیر ابتدا تا انتهای گلابدره حدودا 1.5 ساعت زمان می‌برد.
    توجه کنید که در این مسیر، برخلاف مکان‌های پرترددی مانند دربند و درکه، کافه‌ و رستورانی دیده نمی‌شود. پس خوراکی مورد نیازتان را همراه داشته باشید. مسیر کوهنوردی گلابدره به کلکچال، مسیری دشوار است و برای افرادی که علاقه‌مند به سنگ‌نوردی و صخره‌نوردی هستند، توصیه می‌شود.
    با گذر از دره وزباد می‌توانید به جان‌پناه شروین و دیواره بند یخچال برسید. سپس با ادامه راه، آبشار دوقلو، پناهگاه شیرپلا و غار پلنگ را خواهید دید.

    گلابدره برای گردش در همه فصل‌های سال مناسب است. آب و هوای خوب و معتدل این منطقه، صدای خوش پرندگان، سرسبزی بی‌نظیر، تماشای پرندگان شکاری، همه و همه جذاب و دلنشین هستند. این دره در فصل بهار پر گل و زیبا می‌شود. تابستان، خنکای لذت‌بخش آن، شما را از دود و دم و آلودگی شهر نجات می‌دهد. در پاییز درختان رنگارنگ و دیدنی دره واقعا چشم‌نواز هستند. روزهای برفی زمستان، گلابدره تهران را به محلی عالی برای برف بازی تبدیل می‌کند

    امامزاده قاسم، در نزدیکی تجریش و منطقه دربند تهران قرار دارد. اگر روزی به گلابدره تهران رفتید، زیارت در این امامزاده معروف تهران را نیز از دست ندهید.

  • عکس عروسی سمر و همسر واقعیش
  • باغ ملک، باغی زیبا و قدیمی در منطقه گلابدره تهران است. اگر به گلاب دره سری زدید، باغ ملک را نیز فراموش نکنید. می‌توانید در فضای زیبا و سرسبز باغ ملک تهران، قدم بزنید و به نوای مرغان خوش الحان گوش بسپارید. این باغ از دوره ناصرالدین شاه بر جای مانده ‌است.

    سورتمه گلابدره (دربند) با امکانات عالی و سرعتی مناسب، تفریحی شاد و سالم را برای علاقه‌مندان به وجود آورده‌است. اگر از تماشای طبیعت اطراف لذت می‌برید و عاشق سرعت نیز هستید، سورتمه گلاب دره را تجربه کنید. اگر می‌خواهید بدانید که آدرس سورتمه تهران کجاست؟ باید به بوستان گلابدره تهران مراجعه کنید.

    گورستان ظهیرالدوله در منطقه شمال تهران و بین امامزاده قاسم و تجریش قرار دارد. این گورستان معروف، افرادی مانند فروغ فرخزاد را در خود جای داده‌است. در این گورستان، علی خان ظهیرالدوله آرمیده‌است. به همین علت به آن گورستان ظهیرالدوله گفته می‌شود.

    مرکز خرید تندیس یکی از معروف‌ترین پاساژهای تهران، در میدان تجریش قرار دارد. پاساژ تندیس به گلابدره نیز نزدیک است و می‌تواند تفریح و خرید همزمان شما را تکمیل کند.

    مجموعه کاخ سعد آباد با 18 کاخ مختلف، گلخانه‌ها، پارک جنگلی و باغ سرسبز، محیطی عالی برای گردش است. با رفتن به کاخ سعدآباد می‌توانید همزمان از دیدن یک فضای تاریخی و تماشای چند موزه نیز لذت ببرید.

    باغ شاطر، مجموعه‌ای ورزشی در خیابان دربند تهران است. در این مجموعه امکاناتی مانند رستوران، مرکز زیبایی پوست، سولاریوم، ماساژ، استخر، سالن بدنسازی و … وجود دارد.

    پاساژ قائم در نزدیکی بازار تجریش، مکانی مناسب برای خرید است. می‌توانید در کنار تفریح و گردش، خرید لباس و سایر ملزومات خود را در پاساژ قائم تجریش انجام دهید.

    پاساژ ارگ، روبه‌روی بازار تجریش قرار دارد. در  پاساژ ارگ، هر چیزی که نیاز داشته باشید وجود دارد. در این مرکز خرید، پوشاک، کیف و کفش، عینک‌، کالای خواب و … وجود دارد.آدرس گلابدره در تهران

    در کنار بوستان گلابدره، پارکینگ مناسبی تاسیس شده‌است. پارکینگ دقیقا کنار درب اصلی بوستان قرار دارد.

    خوشبختانه در اطراف گلابدره پمپ بنزین وجود دارد. نزدیک‌ترین پمپ بنزین در خیابان باهنر، واقع در تقاطع مینا قرار دارد. دیگری نیز در خیابان ولیعصر، تقاطع قلمستان می‌باشد. همچنین خیابان گلاب‌دره (در مسیر کانال آب) مکان مناسبی برای پارک ماشین است. فانزی لحظات خوشی را برای شما آرزو می‌کند.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    You may use these HTML tags and attributes:

    وب‌ سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


    درباره فانزی

    فانزی (funzi) جای متفاوت برای تفریح‌های شماست! تو فانزی میتونی از تفریح‌های جدید مطلع بشی و به سادگی اونارو رزرو کنی؛ پس کافیه به وبسایت funzi.co مراجعه کنی و یه جور متفاوت تفریح کنی:)

    این نوشته‌ها توسط تیمی از مشارکت کنندگان و جمعی از خودی‌های محلی به همراه تیم محتوای فانزی نوشته می‌شه! راستی
    فانزی هر روز به روزه پس سعی کن مجله گردشگری فانزی رو هر روز بخونی

        مقصدها   |   مقالات   |   تماس با ما

    گلابدره تهران، مکانی عالی و خوش آب و هوا برای گردش است. دورهمی گرم خانوادگی خود را در گلابدره تهران …

    فهرست مطالب

    گلابدره تهران نام یک دره در شمال پایتخت است. در کنار این دره نیز محله‌ای به همین نام وجود دارد. گلاب دره از اطراف به امامزاده قاسم و دربند متصل می‌شود. آب و هوای این منطقه بسیار عالی و خنک است به همین دلیل یکی از بهترین جاهای دیدنی تهران محسوب می‌شود. در قدیم، این دره زیبا پر از درختان تنومند سیب گلاب بوده‌است. به همین علت به اینجا گلابدره می‌گفتند.آدرس گلابدره در تهران

    البته در ابتدا به علت وجود گرگ‌های زیاد منطقه، به گرگ دره معروف بوده‌است. بعدا نام دره تغییر می‌کند. متاسفانه در سیل مخرب سال 1366، این درختان از بین رفتند. بنابراین درختان کنونی دره، سن زیادی ندارند. پارک گلابدره دربند در کنار کوهستان قرار دارد. این همجواری باعث شده‌است که کوهنوردان زیادی از این مسیر برای صعود به قله‌ها استفاده کنند.

    البته کوهنوردی در این هوای پاک و طبیعت زیبا، واقعا هم جذاب و فرح‌بخش است. اگر تا به حال به گلابدره تهران نرفته‌اید، آن را در لیست تهرانگردی خود قرار دهید. در این مقاله شما را با این دره سرسبز بیشتر آشنا می‌کنیم. با فانزی همراه باشید.

    در گلابدره تهران یک آبشار بسیار زیبا وجود دارد. برای رفتن به این آبشار می‌توانید از همان ابتدای ورودی کوه شروع کنید. در این مکان دو مسیر فرعی خاکی دیده می‌شود. باید از سمت چپ حرکت کنید و ارتفاع بگیرید. بعد از گذر از یک سربالایی تند و حدودا 45 دقیقه پیاده‌روی، آبشار را خواهید دید.

    می‌توانید وسایل پیک نیک خود را به همراه داشته باشید. کنار آبشار با آب زلال و صدای دلنشین جریان آب، دورهمی کوچکی با دوستان یا خانواده‌تان تشکیل بدهید.

    اگر دوست داشتید می‌توانید به قسمت بالای آبشار بروید و در کنار یک آبشار کوچک دیگر بنشینید. تراکم درختان و سرسبزی دره نیز با ادامه مسیر بیشتر خواهد شد. چشمه‌های آب نیز در همین مسیر وجود دارند. با نوشیدن آب زلال این چشمه‌ها، جان دوباره‌ای در تن خود احساس خواهید کرد.

    رودخانه گلابدره، رودی کوچک و پرآب، در قسمت شرقی رودخانه دربند تجریش است. آدرس رودخانه دربند را با هم بررسی می‌کنیم. این رودخانه از غرب امامزاده قاسم و زیر پل خیابان دربند عبور می‌کند. اگر می‌خواهید بدانید که رودخانه تجریش به کجا میریزد؟ باید بگوییم که انتهای رودخانه دربند به رودخانه تجریش می‌رسد. این رود نیز در نهایت به رود کن می‌ریزد.

    رستوران‌ گلابدره با غذاهای خوشمزه و با کیفیتی که دارد، می‌تواند گردش شما را تکمیل کند. پس اگر نتوانسته‌اید غذای مناسبی همراه بیاورید، نگران نباشید. می‌توانید روی غذای رستوران گلابدره تهران حساب کنید.

    اگر خوراکی، آب معدنی و یا هر مورد دیگری لازم داشتید، به بوفه گلابدره مراجعه کنید. در کنار بوفه یک چایخانه نیز وجود دارد که با نوشیدنی‌های گرم و خوشمزه، منتظر حضور شما می‌باشد.

    در کنار پیاده‌روی و کوهنوردی، می‌توانید از دستگاه‌های ورزشی بوستان گلابدره تهران نیز استفاده کنید. این دستگاه‌های ورزشی برای تقویت عضلات بدن، انعطاف و … مفید هستند. در هر سنی که باشید می‌توانید از این دستگاه‌ها استفاده کنید.

    آلاچیق‌های متعدد این مجموعه تفریحی، محیطی مناسب برای گردش و پیک نیک به وجود آورده‌است. این آلاچیق‌ها در هوای بارانی، آفتابی و … واقعا مفید هستند. پس معطل نکنید و برای یک تفریح سالم برنامه‌ریزی کنید.

    محوطه سنگفرش این دره و امکانات بی‌نظیرش، فضایی منحصربه‌فرد ایجاد کرده‌است. این محوطه، قدم زدن و پیاده‌روی را بسیار راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر کرده‌است.

    دریاچه گلابدره تهران، محلی عالی برای تفریحات متنوع مانند ماهیگیری و … می‌باشد. می‌توانید با رعایت نکات ایمنی، یک آب‌تنی با نشاط در این دریاچه داشته باشید.

    گلابدره تهران به طبیعت سرسبز و زیبایش معروف است. اگر عاشق طبیعت هستید، رفتن به گلاب دره را فراموش نکنید. فضای سبز وسیع این مجموعه برای پیاده‌روی و گردش در هوای سالم نیز مناسب است. می‌توانید کودکان خود را نیز برای دوچرخه‌سواری، بازی و تفریح به این مکان فوق‌العاده بیاورید.

    بوستان گلابدره در ارتفاعات قرار دارد. به همین دلیل، مسیرهای آن شیب تندی دارند. وجود پله‌های این بوستان، قدم زدن و راه‌پیمایی را آسان‌تر کرده‌است. می‌توانید به راحتی در این بوستان قدم بزنید و خاطره خوشی از این پیک نیک در ذهن بسپارید.

    پیست دوچرخه‌سواری گلابدره تهران، فضایی عالی برای یک فعالیت ورزشی سالم فراهم کرده‌است. پس اگر قصد رفتن به گلاب دره را دارید، دوچرخه خود را نیز همراه ببرید. می‌توانید در این پیست، به کودک دلبندتان آموزش دوچرخه‌سواری بدهید.

    مسیر تندرستی گلابدره حدودا 6 کیلومتر طول دارد. در این مسیر کوهستانی می‌توانید به دوچرخه‌سواری کوهستان (BMX)، پیاده‌روی، صخره‌نوردی و کوه‌نوردی بپردازید. تفریح دلچسب خود را با فعالیت‌های مفید ورزشی همراه کنید و لذت ببرید.

    برکه و آبنمای بوستان گلابدره تهران، شادابی و طراوت این بوستان را دوچندان کرده‌است. علاوه بر نوای زیبای آب و منظره دل‌انگیز آبنما، کودکان نیز می‌توانند از این محیط برای بازی و تفریح سالم استفاده کنند.

    زمین بازی بوستان گلابدره، مجموعه‌ای عالی برای بازی و تفریح کودکان و نوجوانان فراهم کرده‌است.آدرس گلابدره در تهران

    در جای جای بوستان سکوهایی برای نشستن و استراحت وجود دارد. هرگاه خسته شدید می‌توانید از این سکوها استفاده کنید.

    گلابدره به هوای عالی و معتدلی که دارد معروف است. در هر فصل سال و هر روز هفته که بخواهید، می‌توانید از هوای خنک، سرسبزی بی‌نهایت زیبا و صدای پرندگان کوچک استفاده کنید و حسابی سر حال شوید.

    پیاده‌روی یکی از راحت‌ترین و ارزان‌ترین تفریح‌ها و فعالیت‌ها است. یک کفش مناسب به پا کنید و این ورزش سالم را در طبیعت بکر گلابدره انجام دهید. پیاده‌روی با دوستان یا خانواده، حسی عالی به شما می‌دهد. اگر احساس می‌کنید کمی بی‌حوصله و کسل هستید، این پیشنهاد را امتحان کنید. مطمئنا نتیجه‌ای عالی خواهید دید.

    اگر از دوست‌داران طبیعت باشید، مطمئنا از غذا خوردن در کنار محیط عالی و پر نشاط گلابدره تهران نیز لذت خواهید برد. پیشنهاد می‌کنیم در روزهای تعطیل آخر هفته، ناهار یا عصرانه خود را به این طبیعت زیبا ببرید. می‌توانید در کنار خانواده، غذای خوشمزه خود را نوش جان کنید.

    گلابدره یکی از مسیرهای کوهنوردی است. در هر فصلی از سال می‌توانید گروه‌های کوچک و بزرگ کوهنوردانی که قصد صعود به قله‌های اطراف را دارند، ببینید. اگر تا به حال کوهنوردی را امتحان نکرده‌اید، این فعالیت مفید ورزشی را با ارتفاعات گلابدره آغاز کنید.

    مسیر کوه‌نوردی گلابدره، بین کلکچال و دربند قرار می‌گیرد. ارتفاع این محدوده 1800 – 2250 متر است. در این مسیر 1 ساعته، از دره بسیار زیبای وزباد عبور خواهید کرد. در بین راه آبشاری کوچک هم دیده می‌شود. مسیر ابتدا تا انتهای گلابدره حدودا 1.5 ساعت زمان می‌برد.
    توجه کنید که در این مسیر، برخلاف مکان‌های پرترددی مانند دربند و درکه، کافه‌ و رستورانی دیده نمی‌شود. پس خوراکی مورد نیازتان را همراه داشته باشید. مسیر کوهنوردی گلابدره به کلکچال، مسیری دشوار است و برای افرادی که علاقه‌مند به سنگ‌نوردی و صخره‌نوردی هستند، توصیه می‌شود.
    با گذر از دره وزباد می‌توانید به جان‌پناه شروین و دیواره بند یخچال برسید. سپس با ادامه راه، آبشار دوقلو، پناهگاه شیرپلا و غار پلنگ را خواهید دید.

    گلابدره برای گردش در همه فصل‌های سال مناسب است. آب و هوای خوب و معتدل این منطقه، صدای خوش پرندگان، سرسبزی بی‌نظیر، تماشای پرندگان شکاری، همه و همه جذاب و دلنشین هستند. این دره در فصل بهار پر گل و زیبا می‌شود. تابستان، خنکای لذت‌بخش آن، شما را از دود و دم و آلودگی شهر نجات می‌دهد. در پاییز درختان رنگارنگ و دیدنی دره واقعا چشم‌نواز هستند. روزهای برفی زمستان، گلابدره تهران را به محلی عالی برای برف بازی تبدیل می‌کند

    امامزاده قاسم، در نزدیکی تجریش و منطقه دربند تهران قرار دارد. اگر روزی به گلابدره تهران رفتید، زیارت در این امامزاده معروف تهران را نیز از دست ندهید.

  • عکس مدل لباس پسرانه نوزادی
  • باغ ملک، باغی زیبا و قدیمی در منطقه گلابدره تهران است. اگر به گلاب دره سری زدید، باغ ملک را نیز فراموش نکنید. می‌توانید در فضای زیبا و سرسبز باغ ملک تهران، قدم بزنید و به نوای مرغان خوش الحان گوش بسپارید. این باغ از دوره ناصرالدین شاه بر جای مانده ‌است.

    سورتمه گلابدره (دربند) با امکانات عالی و سرعتی مناسب، تفریحی شاد و سالم را برای علاقه‌مندان به وجود آورده‌است. اگر از تماشای طبیعت اطراف لذت می‌برید و عاشق سرعت نیز هستید، سورتمه گلاب دره را تجربه کنید. اگر می‌خواهید بدانید که آدرس سورتمه تهران کجاست؟ باید به بوستان گلابدره تهران مراجعه کنید.

    گورستان ظهیرالدوله در منطقه شمال تهران و بین امامزاده قاسم و تجریش قرار دارد. این گورستان معروف، افرادی مانند فروغ فرخزاد را در خود جای داده‌است. در این گورستان، علی خان ظهیرالدوله آرمیده‌است. به همین علت به آن گورستان ظهیرالدوله گفته می‌شود.

    مرکز خرید تندیس یکی از معروف‌ترین پاساژهای تهران، در میدان تجریش قرار دارد. پاساژ تندیس به گلابدره نیز نزدیک است و می‌تواند تفریح و خرید همزمان شما را تکمیل کند.

    مجموعه کاخ سعد آباد با 18 کاخ مختلف، گلخانه‌ها، پارک جنگلی و باغ سرسبز، محیطی عالی برای گردش است. با رفتن به کاخ سعدآباد می‌توانید همزمان از دیدن یک فضای تاریخی و تماشای چند موزه نیز لذت ببرید.

    باغ شاطر، مجموعه‌ای ورزشی در خیابان دربند تهران است. در این مجموعه امکاناتی مانند رستوران، مرکز زیبایی پوست، سولاریوم، ماساژ، استخر، سالن بدنسازی و … وجود دارد.

    پاساژ قائم در نزدیکی بازار تجریش، مکانی مناسب برای خرید است. می‌توانید در کنار تفریح و گردش، خرید لباس و سایر ملزومات خود را در پاساژ قائم تجریش انجام دهید.

    پاساژ ارگ، روبه‌روی بازار تجریش قرار دارد. در  پاساژ ارگ، هر چیزی که نیاز داشته باشید وجود دارد. در این مرکز خرید، پوشاک، کیف و کفش، عینک‌، کالای خواب و … وجود دارد.آدرس گلابدره در تهران

    در کنار بوستان گلابدره، پارکینگ مناسبی تاسیس شده‌است. پارکینگ دقیقا کنار درب اصلی بوستان قرار دارد.

    خوشبختانه در اطراف گلابدره پمپ بنزین وجود دارد. نزدیک‌ترین پمپ بنزین در خیابان باهنر، واقع در تقاطع مینا قرار دارد. دیگری نیز در خیابان ولیعصر، تقاطع قلمستان می‌باشد. همچنین خیابان گلاب‌دره (در مسیر کانال آب) مکان مناسبی برای پارک ماشین است. فانزی لحظات خوشی را برای شما آرزو می‌کند.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    You may use these HTML tags and attributes:

    وب‌ سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


    درباره فانزی

    فانزی (funzi) جای متفاوت برای تفریح‌های شماست! تو فانزی میتونی از تفریح‌های جدید مطلع بشی و به سادگی اونارو رزرو کنی؛ پس کافیه به وبسایت funzi.co مراجعه کنی و یه جور متفاوت تفریح کنی:)

    این نوشته‌ها توسط تیمی از مشارکت کنندگان و جمعی از خودی‌های محلی به همراه تیم محتوای فانزی نوشته می‌شه! راستی
    فانزی هر روز به روزه پس سعی کن مجله گردشگری فانزی رو هر روز بخونی

        مقصدها   |   مقالات   |   تماس با ما

    گلابدره تهران، مکانی عالی و خوش آب و هوا برای گردش است. دورهمی گرم خانوادگی خود را در گلابدره تهران …

    فهرست مطالب

    گلابدره تهران نام یک دره در شمال پایتخت است. در کنار این دره نیز محله‌ای به همین نام وجود دارد. گلاب دره از اطراف به امامزاده قاسم و دربند متصل می‌شود. آب و هوای این منطقه بسیار عالی و خنک است به همین دلیل یکی از بهترین جاهای دیدنی تهران محسوب می‌شود. در قدیم، این دره زیبا پر از درختان تنومند سیب گلاب بوده‌است. به همین علت به اینجا گلابدره می‌گفتند.آدرس گلابدره در تهران

    البته در ابتدا به علت وجود گرگ‌های زیاد منطقه، به گرگ دره معروف بوده‌است. بعدا نام دره تغییر می‌کند. متاسفانه در سیل مخرب سال 1366، این درختان از بین رفتند. بنابراین درختان کنونی دره، سن زیادی ندارند. پارک گلابدره دربند در کنار کوهستان قرار دارد. این همجواری باعث شده‌است که کوهنوردان زیادی از این مسیر برای صعود به قله‌ها استفاده کنند.

    البته کوهنوردی در این هوای پاک و طبیعت زیبا، واقعا هم جذاب و فرح‌بخش است. اگر تا به حال به گلابدره تهران نرفته‌اید، آن را در لیست تهرانگردی خود قرار دهید. در این مقاله شما را با این دره سرسبز بیشتر آشنا می‌کنیم. با فانزی همراه باشید.

    در گلابدره تهران یک آبشار بسیار زیبا وجود دارد. برای رفتن به این آبشار می‌توانید از همان ابتدای ورودی کوه شروع کنید. در این مکان دو مسیر فرعی خاکی دیده می‌شود. باید از سمت چپ حرکت کنید و ارتفاع بگیرید. بعد از گذر از یک سربالایی تند و حدودا 45 دقیقه پیاده‌روی، آبشار را خواهید دید.

    می‌توانید وسایل پیک نیک خود را به همراه داشته باشید. کنار آبشار با آب زلال و صدای دلنشین جریان آب، دورهمی کوچکی با دوستان یا خانواده‌تان تشکیل بدهید.

    اگر دوست داشتید می‌توانید به قسمت بالای آبشار بروید و در کنار یک آبشار کوچک دیگر بنشینید. تراکم درختان و سرسبزی دره نیز با ادامه مسیر بیشتر خواهد شد. چشمه‌های آب نیز در همین مسیر وجود دارند. با نوشیدن آب زلال این چشمه‌ها، جان دوباره‌ای در تن خود احساس خواهید کرد.

    رودخانه گلابدره، رودی کوچک و پرآب، در قسمت شرقی رودخانه دربند تجریش است. آدرس رودخانه دربند را با هم بررسی می‌کنیم. این رودخانه از غرب امامزاده قاسم و زیر پل خیابان دربند عبور می‌کند. اگر می‌خواهید بدانید که رودخانه تجریش به کجا میریزد؟ باید بگوییم که انتهای رودخانه دربند به رودخانه تجریش می‌رسد. این رود نیز در نهایت به رود کن می‌ریزد.

    رستوران‌ گلابدره با غذاهای خوشمزه و با کیفیتی که دارد، می‌تواند گردش شما را تکمیل کند. پس اگر نتوانسته‌اید غذای مناسبی همراه بیاورید، نگران نباشید. می‌توانید روی غذای رستوران گلابدره تهران حساب کنید.

    اگر خوراکی، آب معدنی و یا هر مورد دیگری لازم داشتید، به بوفه گلابدره مراجعه کنید. در کنار بوفه یک چایخانه نیز وجود دارد که با نوشیدنی‌های گرم و خوشمزه، منتظر حضور شما می‌باشد.

    در کنار پیاده‌روی و کوهنوردی، می‌توانید از دستگاه‌های ورزشی بوستان گلابدره تهران نیز استفاده کنید. این دستگاه‌های ورزشی برای تقویت عضلات بدن، انعطاف و … مفید هستند. در هر سنی که باشید می‌توانید از این دستگاه‌ها استفاده کنید.

    آلاچیق‌های متعدد این مجموعه تفریحی، محیطی مناسب برای گردش و پیک نیک به وجود آورده‌است. این آلاچیق‌ها در هوای بارانی، آفتابی و … واقعا مفید هستند. پس معطل نکنید و برای یک تفریح سالم برنامه‌ریزی کنید.

    محوطه سنگفرش این دره و امکانات بی‌نظیرش، فضایی منحصربه‌فرد ایجاد کرده‌است. این محوطه، قدم زدن و پیاده‌روی را بسیار راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر کرده‌است.

    دریاچه گلابدره تهران، محلی عالی برای تفریحات متنوع مانند ماهیگیری و … می‌باشد. می‌توانید با رعایت نکات ایمنی، یک آب‌تنی با نشاط در این دریاچه داشته باشید.

    گلابدره تهران به طبیعت سرسبز و زیبایش معروف است. اگر عاشق طبیعت هستید، رفتن به گلاب دره را فراموش نکنید. فضای سبز وسیع این مجموعه برای پیاده‌روی و گردش در هوای سالم نیز مناسب است. می‌توانید کودکان خود را نیز برای دوچرخه‌سواری، بازی و تفریح به این مکان فوق‌العاده بیاورید.

    بوستان گلابدره در ارتفاعات قرار دارد. به همین دلیل، مسیرهای آن شیب تندی دارند. وجود پله‌های این بوستان، قدم زدن و راه‌پیمایی را آسان‌تر کرده‌است. می‌توانید به راحتی در این بوستان قدم بزنید و خاطره خوشی از این پیک نیک در ذهن بسپارید.

    پیست دوچرخه‌سواری گلابدره تهران، فضایی عالی برای یک فعالیت ورزشی سالم فراهم کرده‌است. پس اگر قصد رفتن به گلاب دره را دارید، دوچرخه خود را نیز همراه ببرید. می‌توانید در این پیست، به کودک دلبندتان آموزش دوچرخه‌سواری بدهید.

    مسیر تندرستی گلابدره حدودا 6 کیلومتر طول دارد. در این مسیر کوهستانی می‌توانید به دوچرخه‌سواری کوهستان (BMX)، پیاده‌روی، صخره‌نوردی و کوه‌نوردی بپردازید. تفریح دلچسب خود را با فعالیت‌های مفید ورزشی همراه کنید و لذت ببرید.

    برکه و آبنمای بوستان گلابدره تهران، شادابی و طراوت این بوستان را دوچندان کرده‌است. علاوه بر نوای زیبای آب و منظره دل‌انگیز آبنما، کودکان نیز می‌توانند از این محیط برای بازی و تفریح سالم استفاده کنند.

    زمین بازی بوستان گلابدره، مجموعه‌ای عالی برای بازی و تفریح کودکان و نوجوانان فراهم کرده‌است.آدرس گلابدره در تهران

    در جای جای بوستان سکوهایی برای نشستن و استراحت وجود دارد. هرگاه خسته شدید می‌توانید از این سکوها استفاده کنید.

    گلابدره به هوای عالی و معتدلی که دارد معروف است. در هر فصل سال و هر روز هفته که بخواهید، می‌توانید از هوای خنک، سرسبزی بی‌نهایت زیبا و صدای پرندگان کوچک استفاده کنید و حسابی سر حال شوید.

    پیاده‌روی یکی از راحت‌ترین و ارزان‌ترین تفریح‌ها و فعالیت‌ها است. یک کفش مناسب به پا کنید و این ورزش سالم را در طبیعت بکر گلابدره انجام دهید. پیاده‌روی با دوستان یا خانواده، حسی عالی به شما می‌دهد. اگر احساس می‌کنید کمی بی‌حوصله و کسل هستید، این پیشنهاد را امتحان کنید. مطمئنا نتیجه‌ای عالی خواهید دید.

    اگر از دوست‌داران طبیعت باشید، مطمئنا از غذا خوردن در کنار محیط عالی و پر نشاط گلابدره تهران نیز لذت خواهید برد. پیشنهاد می‌کنیم در روزهای تعطیل آخر هفته، ناهار یا عصرانه خود را به این طبیعت زیبا ببرید. می‌توانید در کنار خانواده، غذای خوشمزه خود را نوش جان کنید.

    گلابدره یکی از مسیرهای کوهنوردی است. در هر فصلی از سال می‌توانید گروه‌های کوچک و بزرگ کوهنوردانی که قصد صعود به قله‌های اطراف را دارند، ببینید. اگر تا به حال کوهنوردی را امتحان نکرده‌اید، این فعالیت مفید ورزشی را با ارتفاعات گلابدره آغاز کنید.

    مسیر کوه‌نوردی گلابدره، بین کلکچال و دربند قرار می‌گیرد. ارتفاع این محدوده 1800 – 2250 متر است. در این مسیر 1 ساعته، از دره بسیار زیبای وزباد عبور خواهید کرد. در بین راه آبشاری کوچک هم دیده می‌شود. مسیر ابتدا تا انتهای گلابدره حدودا 1.5 ساعت زمان می‌برد.
    توجه کنید که در این مسیر، برخلاف مکان‌های پرترددی مانند دربند و درکه، کافه‌ و رستورانی دیده نمی‌شود. پس خوراکی مورد نیازتان را همراه داشته باشید. مسیر کوهنوردی گلابدره به کلکچال، مسیری دشوار است و برای افرادی که علاقه‌مند به سنگ‌نوردی و صخره‌نوردی هستند، توصیه می‌شود.
    با گذر از دره وزباد می‌توانید به جان‌پناه شروین و دیواره بند یخچال برسید. سپس با ادامه راه، آبشار دوقلو، پناهگاه شیرپلا و غار پلنگ را خواهید دید.

    گلابدره برای گردش در همه فصل‌های سال مناسب است. آب و هوای خوب و معتدل این منطقه، صدای خوش پرندگان، سرسبزی بی‌نظیر، تماشای پرندگان شکاری، همه و همه جذاب و دلنشین هستند. این دره در فصل بهار پر گل و زیبا می‌شود. تابستان، خنکای لذت‌بخش آن، شما را از دود و دم و آلودگی شهر نجات می‌دهد. در پاییز درختان رنگارنگ و دیدنی دره واقعا چشم‌نواز هستند. روزهای برفی زمستان، گلابدره تهران را به محلی عالی برای برف بازی تبدیل می‌کند

    امامزاده قاسم، در نزدیکی تجریش و منطقه دربند تهران قرار دارد. اگر روزی به گلابدره تهران رفتید، زیارت در این امامزاده معروف تهران را نیز از دست ندهید.

  • عکس مفهومی امید
  • باغ ملک، باغی زیبا و قدیمی در منطقه گلابدره تهران است. اگر به گلاب دره سری زدید، باغ ملک را نیز فراموش نکنید. می‌توانید در فضای زیبا و سرسبز باغ ملک تهران، قدم بزنید و به نوای مرغان خوش الحان گوش بسپارید. این باغ از دوره ناصرالدین شاه بر جای مانده ‌است.

    سورتمه گلابدره (دربند) با امکانات عالی و سرعتی مناسب، تفریحی شاد و سالم را برای علاقه‌مندان به وجود آورده‌است. اگر از تماشای طبیعت اطراف لذت می‌برید و عاشق سرعت نیز هستید، سورتمه گلاب دره را تجربه کنید. اگر می‌خواهید بدانید که آدرس سورتمه تهران کجاست؟ باید به بوستان گلابدره تهران مراجعه کنید.

    گورستان ظهیرالدوله در منطقه شمال تهران و بین امامزاده قاسم و تجریش قرار دارد. این گورستان معروف، افرادی مانند فروغ فرخزاد را در خود جای داده‌است. در این گورستان، علی خان ظهیرالدوله آرمیده‌است. به همین علت به آن گورستان ظهیرالدوله گفته می‌شود.

    مرکز خرید تندیس یکی از معروف‌ترین پاساژهای تهران، در میدان تجریش قرار دارد. پاساژ تندیس به گلابدره نیز نزدیک است و می‌تواند تفریح و خرید همزمان شما را تکمیل کند.

    مجموعه کاخ سعد آباد با 18 کاخ مختلف، گلخانه‌ها، پارک جنگلی و باغ سرسبز، محیطی عالی برای گردش است. با رفتن به کاخ سعدآباد می‌توانید همزمان از دیدن یک فضای تاریخی و تماشای چند موزه نیز لذت ببرید.

    باغ شاطر، مجموعه‌ای ورزشی در خیابان دربند تهران است. در این مجموعه امکاناتی مانند رستوران، مرکز زیبایی پوست، سولاریوم، ماساژ، استخر، سالن بدنسازی و … وجود دارد.

    پاساژ قائم در نزدیکی بازار تجریش، مکانی مناسب برای خرید است. می‌توانید در کنار تفریح و گردش، خرید لباس و سایر ملزومات خود را در پاساژ قائم تجریش انجام دهید.

    پاساژ ارگ، روبه‌روی بازار تجریش قرار دارد. در  پاساژ ارگ، هر چیزی که نیاز داشته باشید وجود دارد. در این مرکز خرید، پوشاک، کیف و کفش، عینک‌، کالای خواب و … وجود دارد.آدرس گلابدره در تهران

    در کنار بوستان گلابدره، پارکینگ مناسبی تاسیس شده‌است. پارکینگ دقیقا کنار درب اصلی بوستان قرار دارد.

    خوشبختانه در اطراف گلابدره پمپ بنزین وجود دارد. نزدیک‌ترین پمپ بنزین در خیابان باهنر، واقع در تقاطع مینا قرار دارد. دیگری نیز در خیابان ولیعصر، تقاطع قلمستان می‌باشد. همچنین خیابان گلاب‌دره (در مسیر کانال آب) مکان مناسبی برای پارک ماشین است. فانزی لحظات خوشی را برای شما آرزو می‌کند.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    You may use these HTML tags and attributes:

    وب‌ سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


    درباره فانزی

    فانزی (funzi) جای متفاوت برای تفریح‌های شماست! تو فانزی میتونی از تفریح‌های جدید مطلع بشی و به سادگی اونارو رزرو کنی؛ پس کافیه به وبسایت funzi.co مراجعه کنی و یه جور متفاوت تفریح کنی:)

    این نوشته‌ها توسط تیمی از مشارکت کنندگان و جمعی از خودی‌های محلی به همراه تیم محتوای فانزی نوشته می‌شه! راستی
    فانزی هر روز به روزه پس سعی کن مجله گردشگری فانزی رو هر روز بخونی

        مقصدها   |   مقالات   |   تماس با ما

    منو

    جدیدترین مقالات گردشگری و منازل

    بوستان گلابدره یکی دیگر از جاذبه های تفریحی و پارک های تهران است که به علت قرار گیری در یکی از محله های خوش و آب و هوای تهران و قرار گیری آن در شیب دامنه کوه های دربند، باعث شده تا یکی از مقاصد اصلی برای گردشگران تهرانی و یا مسافران به شمار رود.

    در این مقاله از مجله تهرانگردی اجاره خونه ؛ اجاره خانه 24 ساعته در تهران به سراغ این پارک خوش آب و هوای تهران رفته ایم و تصمیم داریم تا ویژگی های این پارک کوهپایه ای را برای علاقمندان به کوهنوردی و بوستان گردی برشمریم.

    آدرس گلابدره در تهران

    بوستان گلابدره چیزی حدود 22 هکتار مساحت دارد و بنابراین یکی از پارک های بزرگ شهر تهران به شمار می رود. قرارگیری این بوستان در کوه های شیب دار و سنگی دربند باعث شده تا چشم اندازی بی نظیر از شهر تهران را در زیر پای خود احساس کنید. در طراحی این بوستان به صورت مدرن، حفظ طبیعت و توپوگرافی منطقه لحاظ شده و بنابراین همخوانی زیادی با طبیعت پیرامون خود دارا می باشد.

    در این پارک جاده ای به نام جاده تندرستی با طول تقریبی 6 کیلومتر در یک شیب نسبتا زیاد واقع شده است. اختلاف ارتفاع بالاترین و پایین ترین قسمت این پارک چیزی حدود 100 متر است و طراحی پارک به گونه ای است تا مسیر تمامی آب های عبوری از پارک به آبنمای بوستان ختم شود.

    درختان این مجموعه غالبا از اقاقیا بوده و بنابراین علاوه بر زیبایی بخشیدن به محیط، توانایی مقاومت در برابر شرایط سخت را دارا می باشند. همچنین در این پارک شما می توانید پرندگان شکاری و دیگر حیواناتی همچون سگ و شغال را بیابید.

    یکی دیگر از جاذبه های این پارک، شعله های روشنایی هستند. این شعله ها که از انرژی خورشیدی استفاده کرده و تماما لام های کم مصرف هستند، زیبایی خاصی از هنر و مدرنیته را دارا می باشند.

    اگر چه بازدید از پارک گلابدره در تمام فصول سال حتی زمستان نیز بسیار جذاب و دیدنی می باشد اما شاید بهترین زمان بازدید از این بوستان فصل بهار است، چرا که در این زمان، هوا صاف و بدون آلودگی بوده و بنابراین تماشای تهران از این زاویه می تواند بسیار دلپذیر باشد.

    همچنین فصل پاییز نیز می تواند چشم انداز بسیار زیبایی را برای شما به دست دهد.

    سایر امکانات بوستان:

    علاوه بر امکانات ذکر شده همچون جاده تندرستی، از جمله دیگر امکانات پارک گلابدره که برای علاقمندان و گردشگران فراهم شده است، عبارتند از:

    آدرس: ایران- تهران- خیابان دربند- خیابان گلابدره- خیابان شکیبایی- بوستان گلابدره

    شماره تماس: 02122725197

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

    وب‌ سایت

    اجاره خانه روزانه در مرزداران تهران اجاره… مشخصات تکمیلی

    اجاره سوئیت در صادقیه تهران – روزانه… مشخصات تکمیلی

    اجاره سوئیت در تهران روزانه – مرزداران… مشخصات تکمیلی

    اجاره سوئیت ارزان در تهران-ونک  سوئیت ارزان… مشخصات تکمیلی

    اجاره آپارتمان مبله در تهران صادقیه اجاره… مشخصات تکمیلی

    Copyright 2020 © ejarekhone

    آدرس گلابدره در تهران

     


    فراموشی رمزعبور


    وارد شوید

    خانه » استان ها و شهرهای ایران » استان تهران » تهران » بوستان گلابدره تهران

    مساحت کل بوستان کوهپایه‌ای گلاب‌دره حدود ۲۲ هکتار است که بیش از ۷ هکتار آن در فاز اول محوطه سازی و به بهره برداری رسیده است، هماهنگی بوستان با عناصر طبیعی پیرامونش و وجود سورتمه، آن را از دیگر بوستان‌های منطقه متمایز می‌سازد. احداث این بوستان از سال ۱۳۸۹ آغاز و هم اکنون در حال بهره برداری‌ست.

    سیمای عمومی و ساختار محیط

    این بوستانی با سیمایی مدرن، در دامنه کوه‌های پرشیب و سنگی دربند واقع شده است. چشم‌انداز شمالی بوستان کوه‌های دربند و در جنوب آن چشم‌اندازی زیبا از شهر تهران قابل تماشاست. اختلاف ارتفاع بلندترین و کوتاه‌ترین نقطه این بوستان حدود ۱۰۰ متر است. در طراحی این بوستان سعی شده تا خطوط طبیعی ارتفاعی و توپوگرافی منطقه حفظ شود تا با سیمای دامنه کوه‌های اطراف مطابقت داشته باشد. جاده تندرستی احداث شده در این بوستان با توجه به همین ویژگی در شیبی نسبتا تند و مسیری ۶ کیلومتری احداث شده است. مسیرهای عبور آب نیز با توجه به خط القعرها و دره‌های موجود طراحی شده و روان‌آب‌های موجود در سطح بوستان را به آبنمای بوستان هدایت می‌نماید.

    امکانات رفاهی

    آدرس گلابدره در تهران

    رستوران، بوفه و چایخانه، دریاچه، مسیر تندرستی کوهستانی با طول ۶ کیلومتر، پیست دوچرخه سواری ۸۰۰ متری، آلاچیق، آبشار، فضای سبز گسترده، محوطه سازی و سنگفرش، ساخت پله در مسیرهای پر شیب، برکه و آبنما، زمین بازی، سکوهای نشیمن، دستشویی، دستگاه‌های ورزشی، و از همه مهم‌تر سورتمه از مهمترین امکانات رفاهی این بوستان می‌باشد. در حال حاضر رستوران و بوفه بوستان فعال نیست ولی گویا با افتتاح سورتمه آنها نیز آغاز به کار خواهند نمود.

    ریشه جذابیت

    این بوستان با شیب زیاد در جهت شمالی جنوبی مسیر خوبی برای پیاده روی ورزشی فراهم آورده است. وجود دیواره آموزش صخره نوردی، پیست دوچرخه سواری، زمین بازی، آلاچیق‌های با منظره باز، آبنماها و جوی‌های سنگ چین شده از جذابیت‌های خاص این بوستان می‌باشند. از دیگر ویژگیهای خاص این بوستان شعله‌های روشنایی آن است که تماما لامپ‌های کم مصرف هستند و از انرژی خورشیدی استفاده می‌کنند. درختان این بوستان بیشتر از نوع اقاقیا انتخاب شدند تا هم زیبایی و هم مقاومت به شرایط سخت داشته باشند. به دلیل اتصال این بوستان از مرز شمالی به ارتفاعات شمال تهران، تماشای پرندگان شکاری در آن امکان‌پذیر بوده و سایر حیوانات این محدوده مثل سگ و شغال نیز می‌توانند در این بوستان دیده شوند.
    مهم‌ترین جاذبه این بوستان احداث ریل حرکت سورتمه‌ای بر بلندای تپه‌های گلاب‌دره است که چشم‌اندازی بسیار زیبا دارد. در موقع تهیه این کتاب (زمستان ۱۳۹۱)، نصب و احداث آن به پایان رسیده است.

    زمان مناسب بازدید

    در فصل بهار بخصوص در روزهایی که هوا تمیز و بدون آلودگی است، تماشای منظره تهران از ارتفاعات این بوستان بسیار دلپذیر است. همچنین چشم‌انداز پائیزی مجموعه سعدآباد که رنگ بندی بسیار زیبایی در این فصل دارد. از طرف دیگر، بعد از افتتاح سورتمه تهران، همه‌ی سال می‌تواند برای بازدید این بوستان مناسب باشد.

    خطرات و مشکلات احتمالی

    حضور سگ‌های ولگرد به دلیل اتصال این بوستان به دامنه کوه اغلب مشاهده می‌شود.

    راه های دسترسی

    طی کردن خیابان دربند (از میدان قدس) و یا خیابان فناخسرو (از میدان تجریش) و پس از آن وارد شدن به خیابان شکیبایی (گلاب‌دره) راه دسترسی به این بوستان است.

    جای پارک

    در طراحی بوستان، پارکینگی در نظر گرفته شده که مجاور درب اصلی آن قرار دارد.

    دسترسی با وسایل حمل و نقل عمومی

    با حدود ۱۵ دقیقه پیاده روی می‌توان از ابتدای خیابان اسداللهی به بوستان گلابدره رسید. تا خیابان سداللهی هم می‌توان از تاکسی استفاده کرد. برای این منظور در شمال شرق میدان تجریش سوار ماشین‌های “خط تجریش –آبک” شده و با پیاده شدن در ورودی رود دره گلاب‌دره می‌توان به این بوستان دسترسی داشت. علاوه بر این تاکسی‌های تجریش باغ فیض هم معمولاً از مقابل در ورودی این بوستان عبور می‌کنند، اما قبلاً باید به راننده بگویید که روبروی بوستان پیاده می‌شوید.

    همجواری های پیاده

    رود دره گلاب‌دره، باغ ملک، مجموعه کاخ موزه سعدآباد، امامزاده قاسم، گورستان ظهیرالدوله، مجتمع تجاری تندیس، مجموعه باغ شاطر، سورتمه تهران

    بوستان آزادی در خیابان آزادی، روبروی دانشگاه صنعتی شریف در تهران قرار دارد. مکان بوستان…

    بوستان رضوان از جمله بوستان های قدیمی شهر تهران محسوب می شود که قدمت درختان…

    این بوستان با مساحت ۰۰۰ ۳۰ مترمربع در منطقه ۱۵ ناحیه ۶ شهرداری تهران قرار…

    بوستان گلابدره جای بسیار عالی برای جوانان است اما برای کسانی که کمی سن دارن خیلی سخت و سر بالاییه اگر گلابدره رفتید حتما کوه هم برید خیلی از بوستان رفتن بهتره

    مسیر دقیق کوهنوردیش از کجاس؟امکانش هست دقیق آدرس و بدید به من ؟

    بوستان گلابدره جاي بسيار عالي براي جوانان است اما براي كساني كه كمي سن دارن خيلي سخت و سر بالاييه اگر گلابدره رفتيد حتما كوه هم بريد خيلي از بوستان رفتن بهتره?

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اگر نظر شما پاسخ داده شد به شما اطلاع داده شود.

    آدرس گلابدره در تهران

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    

    گلابدره یکی از ییلاق‌های خوش آب و هوای شمال شرق تهران به شمار می‌رود که از طرف غرب به امامزاده قاسم و از طرف شرق با دربند مجاور است. دلیل نامگذاری گلابدره وجود فراوان درختان سیب گلاب خودرو در این دره بوده ‌است. گلابدره بیشتر پذیرای قشر کوهنوردان و کوه‌پیمایانی می‌شود که خلوتی و آرامش را دوست دارند. از جمله گونه‌های گیاهی گلابدره می‌توان به بید، صنوبر، چنار، نسترن وحشی و تمشک اشاره کرد و پرندگانی مانند سهره، بلبل خرما، کمرکولی، توکا و دارکوب در این منطقه زندگی می‌کنند. 

    بازدید از این جاذبه گردشگری رایگان است

    مدت زمان بازدید از این جاذبه: یک روز کامل

    ایران، تهران، تهران، میدان تجریش، خیابان دربند، خیابان گلابدرهآدرس گلابدره در تهران

    بازدید از این جاذبه گردشگری رایگان است

    مدت زمان بازدید از این جاذبه: یک روز کامل

    ایران، تهران، تهران، میدان تجریش، خیابان دربند، خیابان گلابدره

    روی نقشه همه هتل‌ها، رستوران‌ها و دیدنی‌های اطراف را ببینیدlayersرستوران هاهتل هادیدنی هاfunction restaurantToggle(){var isChecked=$(“#restaurantCheckBox”).is(“:checked”);if(isChecked){$(“[src=’/content/images/restaurants.png’]”).fadeIn(‘fast’);}else{$(“[src=’/content/images/restaurants.png’]”).fadeOut(‘fast’);}}
    function hotelToggle(){var isChecked=$(“#hotelCheckBox”).is(“:checked”);if(isChecked){$(“[src=’/content/images/hotel.png’]”).fadeIn(‘fast’);}else{$(“[src=’/content/images/hotel.png’]”).fadeOut(‘fast’);}}
    function attractionToggle(){var isChecked=$(“#attractionCheckBox”).is(“:checked”);if(isChecked){$(“[src=’/content/images/attraction.png’]”).fadeIn(‘fast’);}else{$(“[src=’/content/images/attraction.png’]”).fadeOut(‘fast’);}}
    $(‘body’).delegate(‘.map-filter__btn’,’click’,function(){$(this).next(‘.map-filter’).slideToggle(‘fast’)});

    مسافران پرسش‌های خود را مطرح کرده‌اند و دیگر کاربران ما به آن‌ها پاسخ داده‌اند.

    var attractionDefault=[{“id”:435,”title”:”کیش”,”slug”:”Kish”,”provinceSlug”:”Hormozgan”,”countrySlug”:”iran”,”countryTitle”:”ایران”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان هرمزگان”,”isRecentlySearch”:false,”attractionInfoType”:3},{“id”:57,”title”:”اصفهان”,”slug”:”Isfahan”,”provinceSlug”:”esfahan”,”countrySlug”:”iran”,”countryTitle”:”ایران”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان اصفهان”,”isRecentlySearch”:false,”attractionInfoType”:3},{“id”:262,”title”:”شیراز”,”slug”:”Shiraz”,”provinceSlug”:”Fars”,”countrySlug”:”iran”,”countryTitle”:”ایران”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان فارس”,”isRecentlySearch”:false,”attractionInfoType”:3},{“id”:28355,”title”:”قشم”,”slug”:”Qeshm”,”provinceSlug”:”Hormozgan”,”countrySlug”:”iran”,”countryTitle”:”ایران”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان هرمزگان”,”isRecentlySearch”:false,”attractionInfoType”:3},{“id”:44,”title”:”اردبیل”,”slug”:”ardabil”,”provinceSlug”:”Ardabil”,”countrySlug”:”iran”,”countryTitle”:”ایران”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان اردبیل”,”isRecentlySearch”:false,”attractionInfoType”:3},{“id”:20015,”title”:”سرعین”,”slug”:”Sarein”,”provinceSlug”:”Ardabil”,”countrySlug”:”iran”,”countryTitle”:”ایران”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان اردبیل”,”isRecentlySearch”:false,”attractionInfoType”:3},{“id”:361,”title”:”آستارا”,”slug”:”astara”,”provinceSlug”:”Gilan”,”countrySlug”:”iran”,”countryTitle”:”ایران”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان گیلان”,”isRecentlySearch”:false,”attractionInfoType”:3},{“id”:25463,”title”:”آنتالیا”,”slug”:”antalya”,”provinceSlug”:”Antalya”,”countrySlug”:”turkey”,”countryTitle”:”ترکیه”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان آنتالیا”,”isRecentlySearch”:false,”attractionInfoType”:3},{“id”:113256,”title”:”گرجستان”,”slug”:”georgia”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:null,”countryTitle”:null,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”isRecentlySearch”:false,”attractionInfoType”:1},{“id”:113350,”title”:”ارمنستان”,”slug”:”armenia”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:null,”countryTitle”:null,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”isRecentlySearch”:false,”attractionInfoType”:1},{“id”:27047,”title”:”باکو”,”slug”:”Baku”,”provinceSlug”:”baku”,”countrySlug”:”azerbaijan-republic”,”countryTitle”:”جمهوری آذربایجان”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”بخش باکو”,”isRecentlySearch”:false,”attractionInfoType”:3},{“id”:113230,”title”:”بلغارستان”,”slug”:”bulgaria”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:null,”countryTitle”:null,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”isRecentlySearch”:false,”attractionInfoType”:1}];

    var tourDefault=[{“id”:620,”title”:”تور ایران”,”slug”:”ایران”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:null,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”countryTitle”:null,”tourCount”:0,”categoryCount”:3,”tagCount”:7,”tourInfoType”:5},{“id”:344,”title”:”تور استانبول”,”slug”:”استانبول”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:null,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”countryTitle”:null,”tourCount”:0,”categoryCount”:0,”tagCount”:0,”tourInfoType”:5},{“id”:547,”title”:”تور مشهد”,”slug”:”مشهد”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:null,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”countryTitle”:null,”tourCount”:0,”categoryCount”:0,”tagCount”:0,”tourInfoType”:5},{“id”:586,”title”:”تور کیش”,”slug”:”کیش”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:null,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”countryTitle”:null,”tourCount”:0,”categoryCount”:0,”tagCount”:0,”tourInfoType”:5},{“id”:345,”title”:”تور آنتالیا”,”slug”:”انتالیا”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:null,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”countryTitle”:null,”tourCount”:0,”categoryCount”:0,”tagCount”:0,”tourInfoType”:5},{“id”:398,”title”:”تور گرجستان”,”slug”:”گرجستان”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:null,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”countryTitle”:null,”tourCount”:0,”categoryCount”:0,”tagCount”:0,”tourInfoType”:5},{“id”:555,”title”:”تور شیراز”,”slug”:”شیراز”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:null,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”countryTitle”:null,”tourCount”:0,”categoryCount”:3,”tagCount”:7,”tourInfoType”:5},{“id”:535,”title”:”تور اصفهان”,”slug”:”اصفهان”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:null,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”countryTitle”:null,”tourCount”:0,”categoryCount”:0,”tagCount”:0,”tourInfoType”:5},{“id”:319,”title”:”تور ارمنستان”,”slug”:”ارمنستان”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:null,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”countryTitle”:null,”tourCount”:0,”categoryCount”:0,”tagCount”:0,”tourInfoType”:5},{“id”:317,”title”:”تور باکو”,”slug”:”باکو”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:null,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”countryTitle”:null,”tourCount”:0,”categoryCount”:0,”tagCount”:0,”tourInfoType”:5},{“id”:533,”title”:”تور اردبیل”,”slug”:”اردبیل”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:null,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”countryTitle”:null,”tourCount”:0,”categoryCount”:0,”tagCount”:0,”tourInfoType”:5},{“id”:324,”title”:”تور دبی”,”slug”:”دبی”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:null,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”countryTitle”:null,”tourCount”:0,”categoryCount”:0,”tagCount”:0,”tourInfoType”:5},{“id”:338,”title”:”تور تایلند”,”slug”:”تایلند”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:null,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”countryTitle”:null,”tourCount”:0,”categoryCount”:0,”tagCount”:0,”tourInfoType”:5},{“id”:410,”title”:”تور مالزی”,”slug”:”مالزی”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:null,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”countryTitle”:null,”tourCount”:0,”categoryCount”:0,”tagCount”:0,”tourInfoType”:5},{“id”:584,”title”:”تور قشم”,”slug”:”قشم”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:null,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”countryTitle”:null,”tourCount”:0,”categoryCount”:0,”tagCount”:0,”tourInfoType”:5},{“id”:3,”title”:”تور تابستان ۹۸”,”slug”:”تور-تابستان”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:null,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”countryTitle”:null,”tourCount”:0,”categoryCount”:0,”tagCount”:1,”tourInfoType”:6},{“id”:7,”title”:”تور پاییز ۹۸”,”slug”:”تور-پاییز”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:null,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”countryTitle”:null,”tourCount”:0,”categoryCount”:0,”tagCount”:1,”tourInfoType”:6}];

    var hotelDefault=[{“id”:118,”title”:”تهران”,”slug”:”تهران”,”provinceSlug”:”Tehran”,”countrySlug”:”iran”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان تهران”,”countryTitle”:”ایران”,”hotelInfoType”:3},{“id”:28516,”title”:”مشهد”,”slug”:”Mashhad”,”provinceSlug”:”Razavi-Khorasan”,”countrySlug”:”iran”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان خراسان رضوی”,”countryTitle”:”ایران”,”hotelInfoType”:3},{“id”:57,”title”:”اصفهان”,”slug”:”Isfahan”,”provinceSlug”:”esfahan”,”countrySlug”:”iran”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان اصفهان”,”countryTitle”:”ایران”,”hotelInfoType”:3},{“id”:262,”title”:”شیراز”,”slug”:”Shiraz”,”provinceSlug”:”Fars”,”countrySlug”:”iran”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان فارس”,”countryTitle”:”ایران”,”hotelInfoType”:3},{“id”:30425,”title”:”تبریز”,”slug”:”Tabriz”,”provinceSlug”:”East-Azerbaijan”,”countrySlug”:”iran”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان آذربایجان شرقی”,”countryTitle”:”ایران”,”hotelInfoType”:3},{“id”:435,”title”:”کیش”,”slug”:”Kish”,”provinceSlug”:”Hormozgan”,”countrySlug”:”iran”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان هرمزگان”,”countryTitle”:”ایران”,”hotelInfoType”:3},{“id”:28355,”title”:”قشم”,”slug”:”Qeshm”,”provinceSlug”:”Hormozgan”,”countrySlug”:”iran”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان هرمزگان”,”countryTitle”:”ایران”,”hotelInfoType”:3},{“id”:453,”title”:”یزد”,”slug”:”Yazd”,”provinceSlug”:”Yazd”,”countrySlug”:”iran”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان یزد”,”countryTitle”:”ایران”,”hotelInfoType”:3},{“id”:3,”title”:”استان اردبیل”,”slug”:”Ardabil”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:”iran”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”countryTitle”:”ایران”,”hotelInfoType”:2},{“id”:27,”title”:”استان مازندران”,”slug”:”Mazandaran”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:”iran”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”countryTitle”:”ایران”,”hotelInfoType”:2},{“id”:25,”title”:”استان گیلان”,”slug”:”Gilan”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:”iran”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”countryTitle”:”ایران”,”hotelInfoType”:2}];

    var internalCityList={“isRtl”:true,”results”:[{“label”:”تهران (Thr)”,”code”:”thr”,”cityTitle”:”تهران”,”isFeatured”:true,”airports”:null},{“label”:”اصفهان (Ifn)”,”code”:”ifn”,”cityTitle”:”اصفهان”,”isFeatured”:true,”airports”:null},{“label”:”مشهد (Mhd)”,”code”:”mhd”,”cityTitle”:”مشهد”,”isFeatured”:true,”airports”:null},{“label”:”کیش (Kih)”,”code”:”kih”,”cityTitle”:”کیش”,”isFeatured”:true,”airports”:null},{“label”:”اهواز (Awz)”,”code”:”awz”,”cityTitle”:”اهواز”,”isFeatured”:true,”airports”:null},{“label”:”شیراز (Syz)”,”code”:”syz”,”cityTitle”:”شیراز”,”isFeatured”:true,”airports”:null},{“label”:”تبریز (Tbz)”,”code”:”tbz”,”cityTitle”:”تبریز”,”isFeatured”:true,”airports”:null},{“label”:”بندر عباس (Bnd)”,”code”:”bnd”,”cityTitle”:”بندر عباس”,”isFeatured”:true,”airports”:null},{“label”:”قشم (Gsm)”,”code”:”gsm”,”cityTitle”:”قشم”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”رشت (Ras)”,”code”:”ras”,”cityTitle”:”رشت”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”مراغه (Acp)”,”code”:”acp”,”cityTitle”:”مراغه”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”خوی (Khy)”,”code”:”khy”,”cityTitle”:”خوی”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”ماکو (Imq)”,”code”:”imq”,”cityTitle”:”ماکو”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”ارومیه (Omh)”,”code”:”omh”,”cityTitle”:”ارومیه”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”اردبیل (Adu)”,”code”:”adu”,”cityTitle”:”اردبیل”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”پارس آباد (Pfq)”,”code”:”pfq”,”cityTitle”:”پارس آباد”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”کاشان (Kks)”,”code”:”kks”,”cityTitle”:”کاشان”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”کرج (Pyk)”,”code”:”pyk”,”cityTitle”:”کرج”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”ایلام (Iil)”,”code”:”iil”,”cityTitle”:”ایلام”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”بوشهر (Buz)”,”code”:”buz”,”cityTitle”:”بوشهر”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”خارک (Khk)”,”code”:”khk”,”cityTitle”:”خارک”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”عسلویه (Pgu)”,”code”:”pgu”,”cityTitle”:”عسلویه”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”شهرکرد (Cqd)”,”code”:”cqd”,”cityTitle”:”شهرکرد”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”طبس (Tcx)”,”code”:”tcx”,”cityTitle”:”طبس”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”بیرجند (Xbj)”,”code”:”xbj”,”cityTitle”:”بیرجند”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”سبزوار (Afz)”,”code”:”afz”,”cityTitle”:”سبزوار”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”بجنورد (Bjb)”,”code”:”bjb”,”cityTitle”:”بجنورد”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”آبادان (Abd)”,”code”:”abd”,”cityTitle”:”آبادان”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”دزفول (Def)”,”code”:”def”,”cityTitle”:”دزفول”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”مسجد سلیمان (Qmj)”,”code”:”qmj”,”cityTitle”:”مسجد سلیمان”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”بندر ماهشهر (Mrx)”,”code”:”mrx”,”cityTitle”:”بندر ماهشهر”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”امیدیه (Akw)”,”code”:”akw”,”cityTitle”:”امیدیه”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”زنجان (Jwn)”,”code”:”jwn”,”cityTitle”:”زنجان”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”سمنان (Snx)”,”code”:”snx”,”cityTitle”:”سمنان”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”شاهرود (Rud)”,”code”:”rud”,”cityTitle”:”شاهرود”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”ایرانشهر (Ihr)”,”code”:”ihr”,”cityTitle”:”ایرانشهر”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”چابهار (Zbr)”,”code”:”zbr”,”cityTitle”:”چابهار”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”زابل (Acz)”,”code”:”acz”,”cityTitle”:”زابل”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”زاهدان (Zah)”,”code”:”zah”,”cityTitle”:”زاهدان”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”جهرم (Jar)”,”code”:”jar”,”cityTitle”:”جهرم”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”فسا (Faz)”,”code”:”faz”,”cityTitle”:”فسا”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”لار (Lrr)”,”code”:”lrr”,”cityTitle”:”لار”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”لامرد (Lfm)”,”code”:”lfm”,”cityTitle”:”لامرد”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”سنندج (Sdg)”,”code”:”sdg”,”cityTitle”:”سنندج”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”بم (Bxr)”,”code”:”bxr”,”cityTitle”:”بم”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”جیرفت (Jyr)”,”code”:”jyr”,”cityTitle”:”جیرفت”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”رفسنجان (Rjn)”,”code”:”rjn”,”cityTitle”:”رفسنجان”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”سیرجان (Syj)”,”code”:”syj”,”cityTitle”:”سیرجان”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”کرمان (Ker)”,”code”:”ker”,”cityTitle”:”کرمان”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”کرمانشاه (Ksh)”,”code”:”ksh”,”cityTitle”:”کرمانشاه”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”گرگان (Gbt)”,”code”:”gbt”,”cityTitle”:”گرگان”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”کلاله (Klm)”,”code”:”klm”,”cityTitle”:”کلاله”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”ساری (Sry)”,”code”:”sry”,”cityTitle”:”ساری”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”نوشهر (Nsh)”,”code”:”nsh”,”cityTitle”:”نوشهر”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”رامسر (Rzr)”,”code”:”rzr”,”cityTitle”:”رامسر”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”اراک (Ajk)”,”code”:”ajk”,”cityTitle”:”اراک”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”بندرلنگه (Bdh)”,”code”:”bdh”,”cityTitle”:”بندرلنگه”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”جزیره لاوان (Lvp)”,”code”:”lvp”,”cityTitle”:”جزیره لاوان”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”همدان (Hdm)”,”code”:”hdm”,”cityTitle”:”همدان”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”یزد (Azd)”,”code”:”azd”,”cityTitle”:”یزد”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”خرم آباد (Khd)”,”code”:”khd”,”cityTitle”:”خرم آباد”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”یاسوج (Yes)”,”code”:”yes”,”cityTitle”:”یاسوج”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”گچساران (Gch)”,”code”:”gch”,”cityTitle”:”گچساران”,”isFeatured”:false,”airports”:null}]}
    var destinationInternalCityList={“isRtl”:true,”results”:[{“label”:”تهران (Thr)”,”code”:”thr”,”cityTitle”:”تهران”,”isFeatured”:true,”airports”:null},{“label”:”اصفهان (Ifn)”,”code”:”ifn”,”cityTitle”:”اصفهان”,”isFeatured”:true,”airports”:null},{“label”:”مشهد (Mhd)”,”code”:”mhd”,”cityTitle”:”مشهد”,”isFeatured”:true,”airports”:null},{“label”:”کیش (Kih)”,”code”:”kih”,”cityTitle”:”کیش”,”isFeatured”:true,”airports”:null},{“label”:”اهواز (Awz)”,”code”:”awz”,”cityTitle”:”اهواز”,”isFeatured”:true,”airports”:null},{“label”:”شیراز (Syz)”,”code”:”syz”,”cityTitle”:”شیراز”,”isFeatured”:true,”airports”:null},{“label”:”تبریز (Tbz)”,”code”:”tbz”,”cityTitle”:”تبریز”,”isFeatured”:true,”airports”:null},{“label”:”بندر عباس (Bnd)”,”code”:”bnd”,”cityTitle”:”بندر عباس”,”isFeatured”:true,”airports”:null},{“label”:”قشم (Gsm)”,”code”:”gsm”,”cityTitle”:”قشم”,”isFeatured”:true,”airports”:null},{“label”:”رشت (Ras)”,”code”:”ras”,”cityTitle”:”رشت”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”مراغه (Acp)”,”code”:”acp”,”cityTitle”:”مراغه”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”خوی (Khy)”,”code”:”khy”,”cityTitle”:”خوی”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”ماکو (Imq)”,”code”:”imq”,”cityTitle”:”ماکو”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”ارومیه (Omh)”,”code”:”omh”,”cityTitle”:”ارومیه”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”اردبیل (Adu)”,”code”:”adu”,”cityTitle”:”اردبیل”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”پارس آباد (Pfq)”,”code”:”pfq”,”cityTitle”:”پارس آباد”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”کاشان (Kks)”,”code”:”kks”,”cityTitle”:”کاشان”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”کرج (Pyk)”,”code”:”pyk”,”cityTitle”:”کرج”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”ایلام (Iil)”,”code”:”iil”,”cityTitle”:”ایلام”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”بوشهر (Buz)”,”code”:”buz”,”cityTitle”:”بوشهر”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”خارک (Khk)”,”code”:”khk”,”cityTitle”:”خارک”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”عسلویه (Pgu)”,”code”:”pgu”,”cityTitle”:”عسلویه”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”شهرکرد (Cqd)”,”code”:”cqd”,”cityTitle”:”شهرکرد”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”طبس (Tcx)”,”code”:”tcx”,”cityTitle”:”طبس”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”بیرجند (Xbj)”,”code”:”xbj”,”cityTitle”:”بیرجند”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”سبزوار (Afz)”,”code”:”afz”,”cityTitle”:”سبزوار”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”بجنورد (Bjb)”,”code”:”bjb”,”cityTitle”:”بجنورد”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”آبادان (Abd)”,”code”:”abd”,”cityTitle”:”آبادان”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”دزفول (Def)”,”code”:”def”,”cityTitle”:”دزفول”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”مسجد سلیمان (Qmj)”,”code”:”qmj”,”cityTitle”:”مسجد سلیمان”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”بندر ماهشهر (Mrx)”,”code”:”mrx”,”cityTitle”:”بندر ماهشهر”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”امیدیه (Akw)”,”code”:”akw”,”cityTitle”:”امیدیه”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”زنجان (Jwn)”,”code”:”jwn”,”cityTitle”:”زنجان”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”سمنان (Snx)”,”code”:”snx”,”cityTitle”:”سمنان”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”شاهرود (Rud)”,”code”:”rud”,”cityTitle”:”شاهرود”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”ایرانشهر (Ihr)”,”code”:”ihr”,”cityTitle”:”ایرانشهر”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”چابهار (Zbr)”,”code”:”zbr”,”cityTitle”:”چابهار”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”زابل (Acz)”,”code”:”acz”,”cityTitle”:”زابل”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”زاهدان (Zah)”,”code”:”zah”,”cityTitle”:”زاهدان”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”جهرم (Jar)”,”code”:”jar”,”cityTitle”:”جهرم”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”فسا (Faz)”,”code”:”faz”,”cityTitle”:”فسا”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”لار (Lrr)”,”code”:”lrr”,”cityTitle”:”لار”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”لامرد (Lfm)”,”code”:”lfm”,”cityTitle”:”لامرد”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”سنندج (Sdg)”,”code”:”sdg”,”cityTitle”:”سنندج”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”بم (Bxr)”,”code”:”bxr”,”cityTitle”:”بم”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”جیرفت (Jyr)”,”code”:”jyr”,”cityTitle”:”جیرفت”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”رفسنجان (Rjn)”,”code”:”rjn”,”cityTitle”:”رفسنجان”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”سیرجان (Syj)”,”code”:”syj”,”cityTitle”:”سیرجان”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”کرمان (Ker)”,”code”:”ker”,”cityTitle”:”کرمان”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”کرمانشاه (Ksh)”,”code”:”ksh”,”cityTitle”:”کرمانشاه”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”گرگان (Gbt)”,”code”:”gbt”,”cityTitle”:”گرگان”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”کلاله (Klm)”,”code”:”klm”,”cityTitle”:”کلاله”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”ساری (Sry)”,”code”:”sry”,”cityTitle”:”ساری”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”نوشهر (Nsh)”,”code”:”nsh”,”cityTitle”:”نوشهر”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”رامسر (Rzr)”,”code”:”rzr”,”cityTitle”:”رامسر”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”اراک (Ajk)”,”code”:”ajk”,”cityTitle”:”اراک”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”بندرلنگه (Bdh)”,”code”:”bdh”,”cityTitle”:”بندرلنگه”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”جزیره لاوان (Lvp)”,”code”:”lvp”,”cityTitle”:”جزیره لاوان”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”همدان (Hdm)”,”code”:”hdm”,”cityTitle”:”همدان”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”یزد (Azd)”,”code”:”azd”,”cityTitle”:”یزد”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”خرم آباد (Khd)”,”code”:”khd”,”cityTitle”:”خرم آباد”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”یاسوج (Yes)”,”code”:”yes”,”cityTitle”:”یاسوج”,”isFeatured”:false,”airports”:null},{“label”:”گچساران (Gch)”,”code”:”gch”,”cityTitle”:”گچساران”,”isFeatured”:false,”airports”:null}]}
    var externalCityList={“isRtl”:true,”results”:[{“label”:”تهران,ایران”,”code”:”THRALL”,”cityTitle”:”تهران”,”isFeatured”:true,”airports”:[{“label”:”فرودگاه بینالمللی امام خمینی(ika)”,”code”:”IKA”,”cityTitle”:”تهران”}]},{“label”:”اصفهان,ایران”,”code”:”IFNALL”,”cityTitle”:”اصفهان”,”isFeatured”:true,”airports”:[{“label”:”فرودگاه بینالمللی شهید بهشتی اصفهان(ifn)”,”code”:”IFN”,”cityTitle”:”اصفهان”}]},{“label”:”مشهد,ایران”,”code”:”MHDALL”,”cityTitle”:”مشهد”,”isFeatured”:true,”airports”:[{“label”:”فرودگاه بینالمللی شهید هاشمینژاد مشهد(mhd)”,”code”:”MHD”,”cityTitle”:”مشهد”}]},{“label”:”اهواز,ایران”,”code”:”ALL”,”cityTitle”:”اهواز”,”isFeatured”:true,”airports”:[{“label”:”فرودگاه بینالمللی اهواز(awz)”,”code”:”AWZ”,”cityTitle”:”اهواز”}]},{“label”:”شیراز,ایران”,”code”:”SYZALL”,”cityTitle”:”شیراز”,”isFeatured”:true,”airports”:[{“label”:”فرودگاه بینالمللی شهید دستغیب شیراز(syz)”,”code”:”SYZ”,”cityTitle”:”شیراز”}]},{“label”:”تبریز,ایران”,”code”:”TBZALL”,”cityTitle”:”تبریز”,”isFeatured”:true,”airports”:[{“label”:”فرودگاه بینالمللی شهید مدنی تبریز(tbz)”,”code”:”TBZ”,”cityTitle”:”تبریز”}]},{“label”:”بندر عباس,ایران”,”code”:”BNDALL”,”cityTitle”:”بندر عباس”,”isFeatured”:true,”airports”:[{“label”:”فرودگاه بینالمللی بندرعباس(bnd)”,”code”:”BND”,”cityTitle”:”بندر عباس”}]}]}
    var destinationExternalCityList={“isRtl”:true,”results”:[{“label”:”استانبول,ترکیه”,”code”:”ISTALL”,”cityTitle”:”استانبول”,”isFeatured”:true,”airports”:[{“label”:”فرودگاه بینالمللی صبیحا گوکچن(saw)”,”code”:”SAW”,”cityTitle”:”استانبول”},{“label”:”فرودگاه استانبول(ist)”,”code”:”IST”,”cityTitle”:”استانبول”}]},{“label”:”مادرید,اسپانیا”,”code”:”MADALL”,”cityTitle”:”مادرید”,”isFeatured”:true,”airports”:[{“label”:”فرودگاه مادرید-باراخاس(mad)”,”code”:”MAD”,”cityTitle”:”مادرید”}]},{“label”:”ونکوور,کانادا”,”code”:”YVRALL”,”cityTitle”:”ونکوور”,”isFeatured”:true,”airports”:[{“label”:”کول هاربور سیپلین بیس(cxh)”,”code”:”CXH”,”cityTitle”:”ونکوور”},{“label”:”فرودگاه آبی بندرگاه ونکوور(cxh)”,”code”:”CXH”,”cityTitle”:”ونکوور”},{“label”:”فرودگاه بینالمللی ونکوور(yvr)”,”code”:”YVR”,”cityTitle”:”ونکوور”}]},{“label”:”آمستردام,هلند”,”code”:”AMSALL”,”cityTitle”:”آمستردام”,”isFeatured”:true,”airports”:[{“label”:”فرودگاه اسخیپول آمستردام(ams)”,”code”:”AMS”,”cityTitle”:”آمستردام”}]},{“label”:”تورنتو,کانادا”,”code”:”YTOALL”,”cityTitle”:”تورنتو”,”isFeatured”:true,”airports”:[{“label”:”فرودگاه شهری بیلی بیشاپ تورنتو(ytz)”,”code”:”YTZ”,”cityTitle”:”تورنتو”},{“label”:”فرودگاه بینالمللی پیرسون تورنتو(yyz)”,”code”:”YYZ”,”cityTitle”:”تورنتو”}]},{“label”:”کوالالامپور,مالزی”,”code”:”KULALL”,”cityTitle”:”کوالالامپور”,”isFeatured”:true,”airports”:[{“label”:”فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه(szb)”,”code”:”SZB”,”cityTitle”:”کوالالامپور”},{“label”:”فرودگاه بینالمللی کوالالامپور(kul)”,”code”:”KUL”,”cityTitle”:”کوالالامپور”}]},{“label”:”لس آنجلس,ایالات متحده آمریکا”,”code”:”LSQALL”,”cityTitle”:”لس آنجلس”,”isFeatured”:true,”airports”:[{“label”:”فرودگاه بینالمللی لسآنجلس(lax)”,”code”:”LAX”,”cityTitle”:”لس آنجلس”}]},{“label”:”فرانکفورت,آلمان”,”code”:”FRAALL”,”cityTitle”:”فرانکفورت”,”isFeatured”:true,”airports”:[{“label”:”فرودگاه بینالمللی فرانکفورت(fra)”,”code”:”FRA”,”cityTitle”:”فرانکفورت”},{“label”:”فرودگاه فرانکفورت-هان(hhn)”,”code”:”HHN”,”cityTitle”:”فرانکفورت”}]},{“label”:”مسکو,روسیه”,”code”:”MOWALL”,”cityTitle”:”مسکو”,”isFeatured”:true,”airports”:[{“label”:”فرودگاه بینالمللی دومودهدوو(dme)”,”code”:”DME”,”cityTitle”:”مسکو”},{“label”:”فرودگاه بینالمللی ونوکووا(vko)”,”code”:”VKO”,”cityTitle”:”مسکو”},{“label”:”فرودگاه بینالمللی شرمتیوو(svo)”,”code”:”SVO”,”cityTitle”:”مسکو”}]},{“label”:”بانکوک,تایلند”,”code”:”BKKALL”,”cityTitle”:”بانکوک”,”isFeatured”:true,”airports”:[{“label”:”فرودگاه بینالمللی دن موئنگ(dmk)”,”code”:”DMK”,”cityTitle”:”بانکوک”},{“label”:”فرودگاه بینالمللی سووارنابومی(bkk)”,”code”:”BKK”,”cityTitle”:”بانکوک”}]},{“label”:”دبی,امارات متحده عربی”,”code”:”DXBALL”,”cityTitle”:”دبی”,”isFeatured”:true,”airports”:[{“label”:”فرودگاه بینالمللی آل مکتوم(dwc)”,”code”:”DWC”,”cityTitle”:”دبی”},{“label”:”فرودگاه بینالمللی دبی(dxb)”,”code”:”DXB”,”cityTitle”:”دبی”}]},{“label”:”تفلیس,گرجستان”,”code”:”TBSALL”,”cityTitle”:”تفلیس”,”isFeatured”:true,”airports”:[{“label”:”فرودگاه بینالمللی تفلیس(tbs)”,”code”:”TBS”,”cityTitle”:”تفلیس”}]},{“label”:”پاریس,فرانسه”,”code”:”PARALL”,”cityTitle”:”پاریس”,”isFeatured”:true,”airports”:[{“label”:”فرودگاه شارل دوگل پاریس(cdg)”,”code”:”CDG”,”cityTitle”:”پاریس”},{“label”:”paris-gare-de-lyon airport(ply)”,”code”:”PLY”,”cityTitle”:”پاریس”},{“label”:”فرودگاه اورلی(ory)”,”code”:”ORY”,”cityTitle”:”پاریس”}]},{“label”:”بارسلون,اسپانیا”,”code”:”BCNALL”,”cityTitle”:”بارسلون”,”isFeatured”:true,”airports”:[{“label”:”فرودگاه بارسلونا-ال پرات(bcn)”,”code”:”BCN”,”cityTitle”:”بارسلون”}]}]}

    var restaurantDefault=[{“id”:118,”title”:”تهران”,”slug”:”تهران”,”provinceSlug”:”Tehran”,”countrySlug”:”iran”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان تهران”,”countryTitle”:”ایران”,”restaurantInfoType”:3},{“id”:28516,”title”:”مشهد”,”slug”:”Mashhad”,”provinceSlug”:”Razavi-Khorasan”,”countrySlug”:”iran”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان خراسان رضوی”,”countryTitle”:”ایران”,”restaurantInfoType”:3},{“id”:57,”title”:”اصفهان”,”slug”:”Isfahan”,”provinceSlug”:”esfahan”,”countrySlug”:”iran”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان اصفهان”,”countryTitle”:”ایران”,”restaurantInfoType”:3},{“id”:262,”title”:”شیراز”,”slug”:”Shiraz”,”provinceSlug”:”Fars”,”countrySlug”:”iran”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان فارس”,”countryTitle”:”ایران”,”restaurantInfoType”:3},{“id”:30425,”title”:”تبریز”,”slug”:”Tabriz”,”provinceSlug”:”East-Azerbaijan”,”countrySlug”:”iran”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان آذربایجان شرقی”,”countryTitle”:”ایران”,”restaurantInfoType”:3},{“id”:435,”title”:”کیش”,”slug”:”Kish”,”provinceSlug”:”Hormozgan”,”countrySlug”:”iran”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان هرمزگان”,”countryTitle”:”ایران”,”restaurantInfoType”:3},{“id”:28355,”title”:”قشم”,”slug”:”Qeshm”,”provinceSlug”:”Hormozgan”,”countrySlug”:”iran”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان هرمزگان”,”countryTitle”:”ایران”,”restaurantInfoType”:3},{“id”:453,”title”:”یزد”,”slug”:”Yazd”,”provinceSlug”:”Yazd”,”countrySlug”:”iran”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان یزد”,”countryTitle”:”ایران”,”restaurantInfoType”:3},{“id”:3,”title”:”استان اردبیل”,”slug”:”Ardabil”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:”iran”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”countryTitle”:”ایران”,”restaurantInfoType”:2},{“id”:27,”title”:”استان مازندران”,”slug”:”Mazandaran”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:”iran”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”countryTitle”:”ایران”,”restaurantInfoType”:2},{“id”:25,”title”:”استان گیلان”,”slug”:”Gilan”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:”iran”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”countryTitle”:”ایران”,”restaurantInfoType”:2}];

    کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کجارو تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است

    تولید و توسعه نرم افزار کجارو توسط شرکت آویژه انجام می‌شود.

    ایران، تهران، تهران، میدان تجریش، خیابان دربند، خیابان گلابدره

    اولین نفری باشید

    که برای این مکان عکس یا ویدئو ارسال می‌کنید.

    سلطان سفر ، سایتی برای عاشقان سفر است تا هم‌پای سفرهایشان باشد. ما به سفر ارزان و لذت بخش
    اعتقاد داریم، تا هزینه‌ای که باید خرج تفریح و گردش شود، صرف اقامتگاه نشود. هدف ما در سلطان
    سفر ایجاد نسل جدیدی از سایت‌های گردشگری است. مرجعی که اطلاعات و قیمت هتل ها، ویلا های
    اجاره‌ای یا رزرو بهترین تور ها را جمع آوری می‌کند، اما با سایت های دیگر یک تفاوت بزرگ دارد.
    سلطان سفر رزرو کننده نیست، یک متاسرچ حرفه‌ای است. این متاسرچ هر لحظه قیمت‌های سایت‌های مختلف
    را بطور خودکار بروز نگه می‌دارد تا دیگر لازم نباشد ده‌ها سایت را بررسی کنید. کافیست با بررسی
    نظرات کاربران و مقایسه قیمت‌ها، مناسب‌ترین هتل و ارزانترین قیمت را انتخاب کنید و سپس به سایت
    رزرو کننده منتقل شوید.

    علاوه بر مقایسه قیمت
    رزرو هتل ،
    تور داخلی ،
    اجاره ویلا
    و سوئیت ، می‌توانید در بخش جاذبه های سلطان سفر اطلاعات بیشتری در مورد
    جاذبه های گردشگری
    ایران کسب کنید و یا با انتشار عکس و توضیحات در تکمیل اطلاعات جاذبه‌ها مشارکت کنید.

    آدرس گلابدره در تهران
    آدرس گلابدره در تهران
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *