آدرس شرکت ثبت ملاصدرا

دوره مقدماتی php
آدرس شرکت ثبت ملاصدرا
آدرس شرکت ثبت ملاصدرا



بزرگترین هلدینگ ثبتی

ثبت ملاصدرا با استخدام و به کار گیری نیروهای جوان، خبره و متخصص یک مجموعه ی جوان ، پویا و متخصص را اداره می کند . در نتیجه در انجام همه ی امور ثبتی و حقوقی توانایی و مهارت خاص خود را دارد .
ثبت ملاصدرا با بیش از سه دهه تجربه مدیریت و 200 کارشناس متخصص همه امور ثبتی و حقوقی را در کمترین زمان ممکن انجام می دهد .
ثبت ملاصدرا در زمینه ی ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت طرح صنعتی رتبه ی نخست را در میان همه ی شرکتهای ثبتی دارد و همه ی این امور را با تضمین نیز به ثبت می رساند.
بنابراین با خیال راحت همه ی امور ثبتی خود را به ثبت ملاصدرا بسپارید .

فرصت های برای بهبود خدمات و فرآیندها

برنامه ریزی، کنترل، هدایت و نظارت

دوره مقدماتی php

آدرس شرکت ثبت ملاصدرا

برنامه ریزی استراتژیک و مدیریت برند

عنصر کلیدی موفقیت سازمانی

بسیاری از برندهای مطرح شده در کشور توسط ثبت ملاصدرا به ثبت رسیده اند. از این رو در رزومه ی ثبت ملاصدرا برندهای بزرگ کشور در اصناف مختلف به چشم می خورد .که حال ممکن است برای هر کدام کارهای ثبتی مختلفی را انجام داده باشیم .
برای مثال کارهای ثبت برند و حمایت حقوقی سینا تلا ، ثبت برند و ثبت طرح صنعتی طوس چینی ، ثبت برند و لوگو و طراحی لوگوی فرش اصیل تبریز و ….توسط ثبت ملاصدرا انجام و به ثبت رسیده اند .

هلدینگ بین المللی ملاصدرا با سازماندهی کار گروه های مختلف تخصصی و با بیش از سه دهه تجربه مدیریت، کوشیده است تا بتواند کلیه نیازهای ثبتی و حقوقی هم وطنان گرامی را در دوازده کشور و تمام مراکز استانی کشورعزیزمان را برطرف نماید.

100 خدمت ثبتی
هرآنچه که برای شروع یک تجارت خوب در 5 قاره دنیا، اعم از اخذ نمایندگی، جذب سرمایه و … نیاز دارید میتوانید یک جـا از هلدینگ ملاصدرا بخواهید.

100 راهکار
راهکاری برای تمامی مشاغل، در جهت برندیگ و فروش.کارشناسان متخصص ما با بهره مندی از تجربه و تخصص خود، مستقیما شما را به هدفتان می رسانند.

100% جلب رضایت شما
ملاصدرا با دارا بودن گواهینامه های رضایتمندی مشتری و رسیدگی به شکایات مشتریان، خیالتان را بابت انجام امور شما با بهترین کیفیت آسوده خواهد کرد.

هلدینگ بین‌المللی ملاصدرا مجموعه‌ای مرکب از چند دهه کارگروه فوق تخصصی که برای حمایت از بازرگانان، صنعت‌گران و مجموعه‌های خدماتی و رفاهی-فرهنگی خدمات خود را ارائه می‌دهد.
خدمات ما شامل مشاوره تا ارائه خدمات اداری و حقوقی، ثبت شرکت و تغییرات، نمایندگی، شعبه خارجی در ایران و در سایر کشورها، ثبت و حمایت حقوقی برای جلوگیری از کپی‌برداری برند (نام و علائم تجاری)، طرح‌های صنعتی و اختراعات ایران و در سطح بین‌الملل، مشاوره و ارائه خدمات مالی و مالیاتی، مشاوره برندینگ و بازاریابی و بازارسازی، مشاوره و طراحی و ساخت سامانه‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی، اخذ کارت‌بازرگانی و جوازتاسیس صنایع و جوازکسب تا پروانه بهره‌برداری، اخذ مجوزهای وارداتی و صادراتی کالا و خدمات، رتبه‌بندی شرکتهای پیمانکاری، انفورماتیکی، راه و ساختمان، تاسیسات، خدماتی و عضویت‌های صنفی و بسیاری از خدمات دیگر.

جهت درخواست مشاوره با کارشناسان ما شماره موبایل خود را وارد نمایید .


تماس با من

دپارتمان های تخصصی

هر شخص با توجه به نوع کاری که می خواهد انجام دهد و اهدافی که برای تاسیس و شروع دارد می بایست حتما به اصول و قوانین مربوطه اشراف داشته باشد.
انتخاب کردن این موارد بستگی به نوع کار افراد، اهداف و آینده نگری دارد، کارشناسان ثبت ملاصدرا به شما کمک میکنند تا بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایید. در کوتاه ترین زمان ممکن و هزینه منطقی امور اداری خود را انجام خواهید داد.


امروزه در دنیای کسب و کار، برندها با ارزش ترین سرمایه های معنوی سازمان به شمار می روند ولی کمتر بعنوان سرمایه های نامحسوس شناخته می شوند. استفاده از استانداردهای بین المللی در زمینه های مختلف و ارائه راهکارهای مطمئن و با ثبات برای تایید ارزش گذاری می باشد. شرکت و برند هم اینک به عنوان یکی از اصلی ترین سرمایه ها در بسیاری کسب و کارها در نظر گرفته می شود.

شرکت ها بر حسب فعالیت و نوع تعامل مابین شرکا و سهامداران انواعی دارند نظیر سهامی خاص، مسئولیت محدود، شرکت تضامنی، سهامی عام و … و مسلما بر حسب نوع شرکت قواعد و چارچوب حاکم و در نتیجه نوع قرارداد و مراحل ثبت شرکت نیز متفاوت خواهد بود.

طبق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا، مارک، برند یا نمانام، (به انگلیسی: Brand) یک نام، عبارت، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که مشخص‌کنندهٔ خدمات یا فروشندهٔ محصولی خاص باشد که به وسیلهٔ آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز می‌گردد.

اختراعی قابل ثبت است که حاوی ابتکار جدید و دارای کاربرد صنعتی باشد فن یا صنعت قبلی وجود نداشته و برای دارنده مهارت عادی در فن مذکور معلوم و آشکار نباشد و از نظر صنعتی ، اختراعی کاربردی محسوب می شود که در رشته ای از صنعت قابل ساخت یا استفاده باشد .

وقتی ایده ای قابل پیاده سازی و عرضه به بازار می باشد، اولین اقدام گرفتن مالکیت به نام خودتان می باشد. وقتی محصولی را تولید کرده اید که دارای نوآوری می باشد و با کالاهای موجود در بازار تفاوت و برتری محسوسی دارد می توانید از دولت درخواست حمایت و ثبت کنید.

در دعوای حقوقی یا مدنی، سخن از تحقق جرمی نیست. بلکه مشکلی در روابط اقتصادی یا اجتماعی ما پیش می آید که حل آن را از دادگاه می خواهیم.در واقع در دعوای حقوقی، ما خود را محق می دانیم و از دادگاه می خواهیم حقی را که از ما تضییع یا دریغ شده مطابق قانون به ما بازگردانده و اعطاء نماید.

امروزه حوزه سودجویان در کپی برداری از منافع شرکت ها و برندها بسیار گسترده شده و خوشبختانه قوانین پیشگیرانه نظیر ثبت و قوانینی نیز جهت غرامت و جلوگیری از کپی برداری بیشتر وجود دارد که با مشورت گرفتن از وکلای ملاصدرا این عرصه می توانید با آسودگی خیال به تولید محصول خود بپردازید.

چک در اروپا به سال 1374 میلادی در (پیز) و بعد در (پراتور) از شهرهای ایتالیا معمول بوده است و آنگاه در قرن هفدهم مسیحی در انگلستان و سپس در کانادا و اتازونی (قرن نوزدهم) و از سال 1835 میلادی در فرانسه رواج پیدا می کند و بموجب قانون مورخ 14 ژوئن 1865 مسیحی نیز مقررات چک وارد حقوق این کشور می شود.

در هر مورد كه داور تعيين ميشود بايد موضوع و مدت داوري و نيز مشخصات طرفين و داور يا داوران به طوري كه رافع اشتباه باشد تعيين گردد. در صورتي كه تعيين داور بعد از بروز اختلاف باشد ، موضوع اختلاف كه به داوري ارجاع شده بايد به طور روشن مشخص و مراتب به داوران ابلاغ شود.

سرمایه هر شرکت سهامی ، به قطعاتی تقسیم شده که هر یک از آنها را سهم گویند. بنابراین سهم عبارت از قطعاتی است که مجموع آن سرمایه را تشکیل می دهد .در ماده 24 اصلاحی قانون ، سهم چنین تعریف شده : سهم قسمتی از سرمایه شرکت سهامی که مشخص میزان مشارکت و تعهدات و منافع صاحب آن در شرکت سهامی می باشد.

امروزه در دنیای کسب و کار، برندها با ارزش ترین سرمایه های معنوی سازمان به شمار می روند ولی کمتر بعنوان سرمایه های نامحسوس شناخته می شوند. استفاده از استانداردهای بین المللی در زمینه های مختلف و ارائه راهکارهای مطمئن و با ثبات برای تایید ارزش گذاری می باشد. شرکت و برند هم اینک به عنوان یکی از اصلی ترین سرمایه ها در بسیاری کسب و کارها در نظر گرفته می شود.

اظهارنامه مالیاتی فرمی است که به منظور اظهار درآمدها ، هزینه ها ، دارایی ها ، بدهی ها ، سرمایه، معافیت ها، درآمد مشمول مالیات، مالیات، بخشودگی مالیاتی و همچنین اطلاعات هویتی و مکانی حسب مورد که برای صاحبان مشاغل و اشخاص حقوقی موضوع قانون مالیات های مستقیم، بر حسب نوع و حجم فعالیت اشخاص مذکورمطابق نمونه هایی که توسط سازمان، تهیه و اعلام می شود.

گواهی ارزش افزوده مجوزی است که از طرف سازمان امور مالیاتی صادر می شود. محتوی اصلی این نامه مجوز اخذ درصد مالیات و وعوارض ارزش افزوده از مشتریان توسط فروشنده می باشد که به نام شرکت و یا شخص فروشنده صادر می گردد. این گواهینامه دارای تاریخ اعتبار است و اگر تاریخ اعتبار تمام شود فروشنده می بایست جهت تمدید آن اقدام نماید.

ارائه خدمات حسابداری برای شرکت ها و بنگاههای اقتصادی توسط تیم حسابداری خبره ملاصدرا می تواند شامل امور پرسنلی و اداری ، تهیه صورت های مالی و بستن حساب ها ، کنترل و تجزیه و تحلیل حساب ها ، تهیه ترازنامه و دفاتر قانونی و بسیاری دیگر باشد.

در مواجهه با سیستم یکپارچه و به منظور استفاده بهینه و مطلوب از آن، فارغ از اینکه نگرش سازمانی باید تغییر نماید، نیازمند آن هستیم که فرآیند مالی واحد اقتصادی نیز یکپارچه شود. در این شرایط، نیاز به ديدگاهي منطقی نسبت به مباحث مالی، در چارچوب ساختار واحد مربوطه بیشتر نمایان می‌شود.

از مهارت و تخصص خود استفاده خواهیم کرد تا با توجه به نیاز و اولویت های تجاری شما یک وب‌سایت زیبا و کاربردی را جهت رفع انتظارات شما ارائه کنیم. همچنین با ارائه نرم افزار های ارتباط با مشتریان و اتوماسیون اداری در مدیریت روابط با مشتری یاری تان می کنیم که این ارتباطات شامل مدیریت بازاریابی، مدیریت فروش می شود.

نشانه‌ای است که از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی که وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران است، به عنوان تاییدیه به فروشگاه‌های اینترنتی داده می‌شود.

این نرم افزار به‌عنوان یک ابزار قدرتمند، قابلیت‌ها و امکانات ویژه‌ای را در اختیار مدیران سازمان قرار می‌دهد که به‌توانند با بهره‌گیری از آن اداره بدون کاغذ را محقق سازند.

همانگونه که از نام آن برمی آید به شرکت ها در مدیریت روابط با مشتری خود کمک می کند. این مدیریت ارتباط با مشتری شامل مدیریت بازاریابی، مدیریت فروش و مدیریت خدمات پس از فروش می شود.

از مهارت و تخصص خود استفاده خواهیم کرد تا با توجه به نیاز شما یک وب‌سایت زیبا و کاربردی را جهت رفع نیازها و انتظارات شما ارائه کنیم.

تبلیغ ریشه درزندگی اجتماعی انسانها دارد عملی است که در آن فروشنده یا تولیدکننده‌ای با انجام امری سعی می‌کند که خریدار بالقوه را از تولید این محصول آگاه کند. این عمل با روش‌های گوناگونی انجام می‌شود. وقتی که صحبت از تبلیغات در قرن حاضر می‌شود، نمی‌توان نامی از تبلیغات اینترنتی نیاورد. تبلیغاتی که مزایای بسیاری در خود دارد: ارزان است، فراگیر است، ماندگار است، هوشمندانه‌است، شبانه ‌روزی است، هر زمان که شما بخواهید، قابل تغییر است.

آدرس شرکت ثبت ملاصدرا

گر شما یک فرد آزاد یا یک شرکت کوچک هستید ، باز هم نیاز به یک لوگو دارید . لوگوها کسب و کار شما را از دیگر رقبای داخل و خارج از کشور ، متفاوت می کنند . شما باید نام تجاری خود را با یک نماد که به راحتی قابل شناسایی باشد ارائه دهید تا در هر لحظه ارزش خود را به همه نشان دهید .

اصولی که خود استفاده می کنیم و برای هر کسب و کار دیجیتالی پایه و اساس فعالیت های روزمره بوده و باید به آن عمل کند. بازاریابی دیجیتال بهترین راهکار افزایش فروش در رکود امروز بازار ایران است و شاید حتی بتوان آن را تنها راهکار نیز در نظر گرفت.

هدف از برگزاری همایش ها ایجاد فضای تبادل اطلاعات و افکار اعضای جامعه در موضوعات مختلف علمی و پژوهشی و پدید آوردن فرصت هایی برای بررسی واکنش های جامعه نسبت به آن موضوع و ایجاد تحولات اجتماعی است. همایش ها ارتباط مستقیمی با رشد و تحولات یک جامعه دارند.

مخاطب در تبلیغات در واقع هدف اصلی و محوری کلیدی در تبلیغ است که ضرورت تبلیغ را دو چندان می نماید. شناخت مخاطب، وضعیت شخصی و اجتماعی، روانشناسی و اطلاعات دیگر درباره او، در کسب بازدهی بیشتر از تبلیغات کمک می کند. در تبلیغات باید به طیف گوناگون مخاطبان توجه نمود.

شعب گسترده ملاصدرا

هلدینگ بین المللی ملاصدرا با 36 سال سابقه ی درخشان خود در امر خدمات ثبتی و حقوقی یکی از پیشگامان در این زمینه میباشد که با بیشترین تعداد رضایتمندی مشتریان جایگاه خود را در بین کسب و کارها و کارآفرینان تثببیت کرده است.

همه شعب ملاصدرا تهران کرج

تهران : ونک خیابان ملاصدرا نرسیده به پل کردستان پلاک 56

شماره تماس : 02142056

دیدن آدرس بر روی نقشه

تهران : ونک خیابان ملاصدرا نرسیده به پل کردستان پلاک 56

شماره تماس : 02142056

دیدن آدرس بر روی نقشه

کرج : فلکه اول گوهردشت برج نیکامال طبقه 11 واحد 1

شماره تماس : 02634259626

دیدن آدرس بر روی نقشه

کرج : فلکه اول گوهردشت برج نیکامال طبقه 11 واحد 1

شماره تماس : 02634259626

دیدن آدرس بر روی نقشه

تهران ، خیابان مقدس اردبیلی ، بعد از میدان الف – پلاک ۴۸ – طبقه سوم

شماره تماس : 02172479000

دیدن آدرس بر روی نقشه

تهران ، خیابان مقدس اردبیلی ، بعد از میدان الف – پلاک ۴۸ – طبقه سوم

شماره تماس : 02172479000

دیدن آدرس بر روی نقشه

هلدینگ بین المللی ملاصدرا با 36 سال سابقه ی فعالیت در زمینه خدمات ثبتی، حقوقی، حسابداری،مالیاتی و سایر خدمات خود همیشه در راستای رضایتمندی مشتریان قدم برداشته تا با حضور چندصد کارشناس مجرب به خدمات رسانی خود کیفیت بخشد.
ساماندهی و برندسازی و توسعه یک سازمان فروش، زیر ساخت‌های فرهنگی و ثبتی متعددی نیاز دارد که اولین گام آن ، ثبت برند و طرح صنعتی می‌باشد و در این زمینه ما به عنوان بزرگترین و مجرّب ترین مجموعه تخصصی بر اساس فرآیند عملکرد و نوع وظایف تعریفی، ارائه دهنده خدمات حقوقی و ثبتی همگام با سالها تجربه‌ی خدمات اجرائی تحت نام هلدینگ بین المللی ملاصدرا افتخار داریم خدمتگزار کلیه کارفرمایان محترم خود باشیم.
مدیریت هلدینگ ملاصدرا آمادگی کامل برای برگزاری همایش یا کنفرانس‌های آموزشی در حوضه های برندینگ – امور ثبتی و حقوقی برای ثبت و جلوگیری از کپی‌برداری – مدیریت قراردادها و وصول مطالبات – حسابداری و امور مالیاتی – تبلیغاتی و آشنائی با تجارت الکترونیک واستارتاپ‌ها می‌باشد .

هلدینگ بین المللی ملاصدرا افتخار دارد، خدمت کارفرمایان محترم خود اعلام کند که برای از بین بردن معضل مسافت یکی از شعب خود را در خیابان فرشته جهت سهولت دسترسی شما مشتریان خود با حضور مجربترین کارشناسان در زمینه امور ثبتی و حقوقی ،ثبت بین الملل، کارت بازرگانی، جواز تاسیس و سایر خدمات خود اعلام کند.
این موسسه در نظر دارد با ایجاد فضایی حرفه ای و کارشناسان با تجربه درکوتاهترین زمان ممکن بهترین کیفیت را در خدمت رسانی خود در اختیار شما کارفرمایان محترم قرار دهد.
هلدینگ بین المللی ملاصدرا با توجه به 36 سال سابقه ی درخشان خود در زمینه ثبتی و حقوقی از بیشترین تعداد رضایتمندی مشتریان برخوردار بوده و به این مهم میبالد.

و اینبار هلدینگ بین المللی ملاصدرا با افتخار خدمت شما اعلام میکند برای خدمات رسانی بهتر و کوتاه کردن مسافتها یکی از شعب خود را در شهر کرج تاسیس کرده تا در جلب رضایت مشتریان خود بیشتر از همیشه فعال باشد.
این مجموعه در شهر کرج با ارائه خدمات ثبتی؛برند و شرکت، جواز تاسیس، کارت بازرگانی، ثبت طرح صنعتی و سایر خدمات خود با حضور مجربترین کارشناسان سطح کیفیت را در این زمینه بالا برده و در کوتاهترین زمان ممکن شما را در این راه یاری خواهد کرد.

با افتخار ثبت کردیم

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​ما در ثبت ملاصدرا افتخار می کنیم که بیش از هزاران شرکت و برند کوچک و بزرگ استفاده کننده خدمات ما در سراسر ایران هستند. ما با افتخار لیست برخی از مشتریان خود را به صورت دسته بندی شده بر اساس نوع خدمت برای شما مخاطب عزیز به اشتراک می گذاریم.​​

ثبت بین المللی ملاصدرا، بزرگترین ارائه دهنده خدمات ثبتی و حقوقی در کشور است که با گذشت بیش از به ۳۰ سال عرضه‌ی راهکارهای ثبتی و حقوقی به کسب‌وکارهای ایرانی، بیش از ۴۶۰۰۰ مشتری در کسب‌وکارهای بزرگ، متوسط و کوچک دارد. خدماتی که ارائه می دهیم حاصل سال های متمادی تجارب گرانبهاست و در کنار خود از همکاری برندهای بزرگ و حرفه ای بهره می بریم.

در محیط کاری فعلی، تمام شرکت‌های جهانی بر ابقای استعداد و آگاهی نیروی کار تمرکز دارند. این بخش به دنبال یافتن روشی برای بهبود تأثیرگذاری خدمات می‌باشد. همواره کوشیده ایم تا با جذب نیروی انسانی کارآمد، متخصص و متعهد بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهیم، شما نیز در این مسیر و اعتلای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی می توانید جهت فعالیت در محیطی گسترده و خدمات تخصصی ما را همراهی کنید.

گالری تصاویر ملاصدرا

خانواده ثبت بزرگ در طول سالیان متمادی با حضور و برگزاری همایش ها، سمینارها، نمایشگاه های بین المللی و همچنین برگزاری جشن های فاخر همواره پذیرای میهمانان بزرگی از برندهای مطرح، هنرمندان سرشناس کشور بوده که بخشی از آن را در تصاویر زیر شاهد هستیم.

همه ملاصدرا همایش نمایشگاهجشنمیهمانان



بزرگترین هلدینگ ثبتی

ثبت ملاصدرا با استخدام و به کار گیری نیروهای جوان، خبره و متخصص یک مجموعه ی جوان ، پویا و متخصص را اداره می کند . در نتیجه در انجام همه ی امور ثبتی و حقوقی توانایی و مهارت خاص خود را دارد .
ثبت ملاصدرا با بیش از سه دهه تجربه مدیریت و 200 کارشناس متخصص همه امور ثبتی و حقوقی را در کمترین زمان ممکن انجام می دهد .
ثبت ملاصدرا در زمینه ی ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت طرح صنعتی رتبه ی نخست را در میان همه ی شرکتهای ثبتی دارد و همه ی این امور را با تضمین نیز به ثبت می رساند.
بنابراین با خیال راحت همه ی امور ثبتی خود را به ثبت ملاصدرا بسپارید .

فرصت های برای بهبود خدمات و فرآیندها

برنامه ریزی، کنترل، هدایت و نظارت

آدرس شرکت ثبت ملاصدرا

برنامه ریزی استراتژیک و مدیریت برند

عنصر کلیدی موفقیت سازمانی

بسیاری از برندهای مطرح شده در کشور توسط ثبت ملاصدرا به ثبت رسیده اند. از این رو در رزومه ی ثبت ملاصدرا برندهای بزرگ کشور در اصناف مختلف به چشم می خورد .که حال ممکن است برای هر کدام کارهای ثبتی مختلفی را انجام داده باشیم .
برای مثال کارهای ثبت برند و حمایت حقوقی سینا تلا ، ثبت برند و ثبت طرح صنعتی طوس چینی ، ثبت برند و لوگو و طراحی لوگوی فرش اصیل تبریز و ….توسط ثبت ملاصدرا انجام و به ثبت رسیده اند .

هلدینگ بین المللی ملاصدرا با سازماندهی کار گروه های مختلف تخصصی و با بیش از سه دهه تجربه مدیریت، کوشیده است تا بتواند کلیه نیازهای ثبتی و حقوقی هم وطنان گرامی را در دوازده کشور و تمام مراکز استانی کشورعزیزمان را برطرف نماید.

100 خدمت ثبتی
هرآنچه که برای شروع یک تجارت خوب در 5 قاره دنیا، اعم از اخذ نمایندگی، جذب سرمایه و … نیاز دارید میتوانید یک جـا از هلدینگ ملاصدرا بخواهید.

100 راهکار
راهکاری برای تمامی مشاغل، در جهت برندیگ و فروش.کارشناسان متخصص ما با بهره مندی از تجربه و تخصص خود، مستقیما شما را به هدفتان می رسانند.

100% جلب رضایت شما
ملاصدرا با دارا بودن گواهینامه های رضایتمندی مشتری و رسیدگی به شکایات مشتریان، خیالتان را بابت انجام امور شما با بهترین کیفیت آسوده خواهد کرد.

هلدینگ بین‌المللی ملاصدرا مجموعه‌ای مرکب از چند دهه کارگروه فوق تخصصی که برای حمایت از بازرگانان، صنعت‌گران و مجموعه‌های خدماتی و رفاهی-فرهنگی خدمات خود را ارائه می‌دهد.
خدمات ما شامل مشاوره تا ارائه خدمات اداری و حقوقی، ثبت شرکت و تغییرات، نمایندگی، شعبه خارجی در ایران و در سایر کشورها، ثبت و حمایت حقوقی برای جلوگیری از کپی‌برداری برند (نام و علائم تجاری)، طرح‌های صنعتی و اختراعات ایران و در سطح بین‌الملل، مشاوره و ارائه خدمات مالی و مالیاتی، مشاوره برندینگ و بازاریابی و بازارسازی، مشاوره و طراحی و ساخت سامانه‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی، اخذ کارت‌بازرگانی و جوازتاسیس صنایع و جوازکسب تا پروانه بهره‌برداری، اخذ مجوزهای وارداتی و صادراتی کالا و خدمات، رتبه‌بندی شرکتهای پیمانکاری، انفورماتیکی، راه و ساختمان، تاسیسات، خدماتی و عضویت‌های صنفی و بسیاری از خدمات دیگر.

جهت درخواست مشاوره با کارشناسان ما شماره موبایل خود را وارد نمایید .


تماس با من

دپارتمان های تخصصی

هر شخص با توجه به نوع کاری که می خواهد انجام دهد و اهدافی که برای تاسیس و شروع دارد می بایست حتما به اصول و قوانین مربوطه اشراف داشته باشد.
انتخاب کردن این موارد بستگی به نوع کار افراد، اهداف و آینده نگری دارد، کارشناسان ثبت ملاصدرا به شما کمک میکنند تا بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایید. در کوتاه ترین زمان ممکن و هزینه منطقی امور اداری خود را انجام خواهید داد.


امروزه در دنیای کسب و کار، برندها با ارزش ترین سرمایه های معنوی سازمان به شمار می روند ولی کمتر بعنوان سرمایه های نامحسوس شناخته می شوند. استفاده از استانداردهای بین المللی در زمینه های مختلف و ارائه راهکارهای مطمئن و با ثبات برای تایید ارزش گذاری می باشد. شرکت و برند هم اینک به عنوان یکی از اصلی ترین سرمایه ها در بسیاری کسب و کارها در نظر گرفته می شود.

شرکت ها بر حسب فعالیت و نوع تعامل مابین شرکا و سهامداران انواعی دارند نظیر سهامی خاص، مسئولیت محدود، شرکت تضامنی، سهامی عام و … و مسلما بر حسب نوع شرکت قواعد و چارچوب حاکم و در نتیجه نوع قرارداد و مراحل ثبت شرکت نیز متفاوت خواهد بود.

طبق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا، مارک، برند یا نمانام، (به انگلیسی: Brand) یک نام، عبارت، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که مشخص‌کنندهٔ خدمات یا فروشندهٔ محصولی خاص باشد که به وسیلهٔ آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز می‌گردد.

اختراعی قابل ثبت است که حاوی ابتکار جدید و دارای کاربرد صنعتی باشد فن یا صنعت قبلی وجود نداشته و برای دارنده مهارت عادی در فن مذکور معلوم و آشکار نباشد و از نظر صنعتی ، اختراعی کاربردی محسوب می شود که در رشته ای از صنعت قابل ساخت یا استفاده باشد .

وقتی ایده ای قابل پیاده سازی و عرضه به بازار می باشد، اولین اقدام گرفتن مالکیت به نام خودتان می باشد. وقتی محصولی را تولید کرده اید که دارای نوآوری می باشد و با کالاهای موجود در بازار تفاوت و برتری محسوسی دارد می توانید از دولت درخواست حمایت و ثبت کنید.

در دعوای حقوقی یا مدنی، سخن از تحقق جرمی نیست. بلکه مشکلی در روابط اقتصادی یا اجتماعی ما پیش می آید که حل آن را از دادگاه می خواهیم.در واقع در دعوای حقوقی، ما خود را محق می دانیم و از دادگاه می خواهیم حقی را که از ما تضییع یا دریغ شده مطابق قانون به ما بازگردانده و اعطاء نماید.

امروزه حوزه سودجویان در کپی برداری از منافع شرکت ها و برندها بسیار گسترده شده و خوشبختانه قوانین پیشگیرانه نظیر ثبت و قوانینی نیز جهت غرامت و جلوگیری از کپی برداری بیشتر وجود دارد که با مشورت گرفتن از وکلای ملاصدرا این عرصه می توانید با آسودگی خیال به تولید محصول خود بپردازید.

چک در اروپا به سال 1374 میلادی در (پیز) و بعد در (پراتور) از شهرهای ایتالیا معمول بوده است و آنگاه در قرن هفدهم مسیحی در انگلستان و سپس در کانادا و اتازونی (قرن نوزدهم) و از سال 1835 میلادی در فرانسه رواج پیدا می کند و بموجب قانون مورخ 14 ژوئن 1865 مسیحی نیز مقررات چک وارد حقوق این کشور می شود.

در هر مورد كه داور تعيين ميشود بايد موضوع و مدت داوري و نيز مشخصات طرفين و داور يا داوران به طوري كه رافع اشتباه باشد تعيين گردد. در صورتي كه تعيين داور بعد از بروز اختلاف باشد ، موضوع اختلاف كه به داوري ارجاع شده بايد به طور روشن مشخص و مراتب به داوران ابلاغ شود.

سرمایه هر شرکت سهامی ، به قطعاتی تقسیم شده که هر یک از آنها را سهم گویند. بنابراین سهم عبارت از قطعاتی است که مجموع آن سرمایه را تشکیل می دهد .در ماده 24 اصلاحی قانون ، سهم چنین تعریف شده : سهم قسمتی از سرمایه شرکت سهامی که مشخص میزان مشارکت و تعهدات و منافع صاحب آن در شرکت سهامی می باشد.

امروزه در دنیای کسب و کار، برندها با ارزش ترین سرمایه های معنوی سازمان به شمار می روند ولی کمتر بعنوان سرمایه های نامحسوس شناخته می شوند. استفاده از استانداردهای بین المللی در زمینه های مختلف و ارائه راهکارهای مطمئن و با ثبات برای تایید ارزش گذاری می باشد. شرکت و برند هم اینک به عنوان یکی از اصلی ترین سرمایه ها در بسیاری کسب و کارها در نظر گرفته می شود.

اظهارنامه مالیاتی فرمی است که به منظور اظهار درآمدها ، هزینه ها ، دارایی ها ، بدهی ها ، سرمایه، معافیت ها، درآمد مشمول مالیات، مالیات، بخشودگی مالیاتی و همچنین اطلاعات هویتی و مکانی حسب مورد که برای صاحبان مشاغل و اشخاص حقوقی موضوع قانون مالیات های مستقیم، بر حسب نوع و حجم فعالیت اشخاص مذکورمطابق نمونه هایی که توسط سازمان، تهیه و اعلام می شود.

گواهی ارزش افزوده مجوزی است که از طرف سازمان امور مالیاتی صادر می شود. محتوی اصلی این نامه مجوز اخذ درصد مالیات و وعوارض ارزش افزوده از مشتریان توسط فروشنده می باشد که به نام شرکت و یا شخص فروشنده صادر می گردد. این گواهینامه دارای تاریخ اعتبار است و اگر تاریخ اعتبار تمام شود فروشنده می بایست جهت تمدید آن اقدام نماید.

ارائه خدمات حسابداری برای شرکت ها و بنگاههای اقتصادی توسط تیم حسابداری خبره ملاصدرا می تواند شامل امور پرسنلی و اداری ، تهیه صورت های مالی و بستن حساب ها ، کنترل و تجزیه و تحلیل حساب ها ، تهیه ترازنامه و دفاتر قانونی و بسیاری دیگر باشد.

در مواجهه با سیستم یکپارچه و به منظور استفاده بهینه و مطلوب از آن، فارغ از اینکه نگرش سازمانی باید تغییر نماید، نیازمند آن هستیم که فرآیند مالی واحد اقتصادی نیز یکپارچه شود. در این شرایط، نیاز به ديدگاهي منطقی نسبت به مباحث مالی، در چارچوب ساختار واحد مربوطه بیشتر نمایان می‌شود.

از مهارت و تخصص خود استفاده خواهیم کرد تا با توجه به نیاز و اولویت های تجاری شما یک وب‌سایت زیبا و کاربردی را جهت رفع انتظارات شما ارائه کنیم. همچنین با ارائه نرم افزار های ارتباط با مشتریان و اتوماسیون اداری در مدیریت روابط با مشتری یاری تان می کنیم که این ارتباطات شامل مدیریت بازاریابی، مدیریت فروش می شود.

نشانه‌ای است که از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی که وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران است، به عنوان تاییدیه به فروشگاه‌های اینترنتی داده می‌شود.

این نرم افزار به‌عنوان یک ابزار قدرتمند، قابلیت‌ها و امکانات ویژه‌ای را در اختیار مدیران سازمان قرار می‌دهد که به‌توانند با بهره‌گیری از آن اداره بدون کاغذ را محقق سازند.

همانگونه که از نام آن برمی آید به شرکت ها در مدیریت روابط با مشتری خود کمک می کند. این مدیریت ارتباط با مشتری شامل مدیریت بازاریابی، مدیریت فروش و مدیریت خدمات پس از فروش می شود.

از مهارت و تخصص خود استفاده خواهیم کرد تا با توجه به نیاز شما یک وب‌سایت زیبا و کاربردی را جهت رفع نیازها و انتظارات شما ارائه کنیم.

تبلیغ ریشه درزندگی اجتماعی انسانها دارد عملی است که در آن فروشنده یا تولیدکننده‌ای با انجام امری سعی می‌کند که خریدار بالقوه را از تولید این محصول آگاه کند. این عمل با روش‌های گوناگونی انجام می‌شود. وقتی که صحبت از تبلیغات در قرن حاضر می‌شود، نمی‌توان نامی از تبلیغات اینترنتی نیاورد. تبلیغاتی که مزایای بسیاری در خود دارد: ارزان است، فراگیر است، ماندگار است، هوشمندانه‌است، شبانه ‌روزی است، هر زمان که شما بخواهید، قابل تغییر است.

آدرس شرکت ثبت ملاصدرا

گر شما یک فرد آزاد یا یک شرکت کوچک هستید ، باز هم نیاز به یک لوگو دارید . لوگوها کسب و کار شما را از دیگر رقبای داخل و خارج از کشور ، متفاوت می کنند . شما باید نام تجاری خود را با یک نماد که به راحتی قابل شناسایی باشد ارائه دهید تا در هر لحظه ارزش خود را به همه نشان دهید .

اصولی که خود استفاده می کنیم و برای هر کسب و کار دیجیتالی پایه و اساس فعالیت های روزمره بوده و باید به آن عمل کند. بازاریابی دیجیتال بهترین راهکار افزایش فروش در رکود امروز بازار ایران است و شاید حتی بتوان آن را تنها راهکار نیز در نظر گرفت.

هدف از برگزاری همایش ها ایجاد فضای تبادل اطلاعات و افکار اعضای جامعه در موضوعات مختلف علمی و پژوهشی و پدید آوردن فرصت هایی برای بررسی واکنش های جامعه نسبت به آن موضوع و ایجاد تحولات اجتماعی است. همایش ها ارتباط مستقیمی با رشد و تحولات یک جامعه دارند.

مخاطب در تبلیغات در واقع هدف اصلی و محوری کلیدی در تبلیغ است که ضرورت تبلیغ را دو چندان می نماید. شناخت مخاطب، وضعیت شخصی و اجتماعی، روانشناسی و اطلاعات دیگر درباره او، در کسب بازدهی بیشتر از تبلیغات کمک می کند. در تبلیغات باید به طیف گوناگون مخاطبان توجه نمود.

شعب گسترده ملاصدرا

هلدینگ بین المللی ملاصدرا با 36 سال سابقه ی درخشان خود در امر خدمات ثبتی و حقوقی یکی از پیشگامان در این زمینه میباشد که با بیشترین تعداد رضایتمندی مشتریان جایگاه خود را در بین کسب و کارها و کارآفرینان تثببیت کرده است.

همه شعب ملاصدرا تهران کرج

تهران : ونک خیابان ملاصدرا نرسیده به پل کردستان پلاک 56

شماره تماس : 02142056

دیدن آدرس بر روی نقشه

تهران : ونک خیابان ملاصدرا نرسیده به پل کردستان پلاک 56

شماره تماس : 02142056

دیدن آدرس بر روی نقشه

کرج : فلکه اول گوهردشت برج نیکامال طبقه 11 واحد 1

شماره تماس : 02634259626

دیدن آدرس بر روی نقشه

کرج : فلکه اول گوهردشت برج نیکامال طبقه 11 واحد 1

شماره تماس : 02634259626

دیدن آدرس بر روی نقشه

تهران ، خیابان مقدس اردبیلی ، بعد از میدان الف – پلاک ۴۸ – طبقه سوم

شماره تماس : 02172479000

دیدن آدرس بر روی نقشه

تهران ، خیابان مقدس اردبیلی ، بعد از میدان الف – پلاک ۴۸ – طبقه سوم

شماره تماس : 02172479000

دیدن آدرس بر روی نقشه

هلدینگ بین المللی ملاصدرا با 36 سال سابقه ی فعالیت در زمینه خدمات ثبتی، حقوقی، حسابداری،مالیاتی و سایر خدمات خود همیشه در راستای رضایتمندی مشتریان قدم برداشته تا با حضور چندصد کارشناس مجرب به خدمات رسانی خود کیفیت بخشد.
ساماندهی و برندسازی و توسعه یک سازمان فروش، زیر ساخت‌های فرهنگی و ثبتی متعددی نیاز دارد که اولین گام آن ، ثبت برند و طرح صنعتی می‌باشد و در این زمینه ما به عنوان بزرگترین و مجرّب ترین مجموعه تخصصی بر اساس فرآیند عملکرد و نوع وظایف تعریفی، ارائه دهنده خدمات حقوقی و ثبتی همگام با سالها تجربه‌ی خدمات اجرائی تحت نام هلدینگ بین المللی ملاصدرا افتخار داریم خدمتگزار کلیه کارفرمایان محترم خود باشیم.
مدیریت هلدینگ ملاصدرا آمادگی کامل برای برگزاری همایش یا کنفرانس‌های آموزشی در حوضه های برندینگ – امور ثبتی و حقوقی برای ثبت و جلوگیری از کپی‌برداری – مدیریت قراردادها و وصول مطالبات – حسابداری و امور مالیاتی – تبلیغاتی و آشنائی با تجارت الکترونیک واستارتاپ‌ها می‌باشد .

هلدینگ بین المللی ملاصدرا افتخار دارد، خدمت کارفرمایان محترم خود اعلام کند که برای از بین بردن معضل مسافت یکی از شعب خود را در خیابان فرشته جهت سهولت دسترسی شما مشتریان خود با حضور مجربترین کارشناسان در زمینه امور ثبتی و حقوقی ،ثبت بین الملل، کارت بازرگانی، جواز تاسیس و سایر خدمات خود اعلام کند.
این موسسه در نظر دارد با ایجاد فضایی حرفه ای و کارشناسان با تجربه درکوتاهترین زمان ممکن بهترین کیفیت را در خدمت رسانی خود در اختیار شما کارفرمایان محترم قرار دهد.
هلدینگ بین المللی ملاصدرا با توجه به 36 سال سابقه ی درخشان خود در زمینه ثبتی و حقوقی از بیشترین تعداد رضایتمندی مشتریان برخوردار بوده و به این مهم میبالد.

و اینبار هلدینگ بین المللی ملاصدرا با افتخار خدمت شما اعلام میکند برای خدمات رسانی بهتر و کوتاه کردن مسافتها یکی از شعب خود را در شهر کرج تاسیس کرده تا در جلب رضایت مشتریان خود بیشتر از همیشه فعال باشد.
این مجموعه در شهر کرج با ارائه خدمات ثبتی؛برند و شرکت، جواز تاسیس، کارت بازرگانی، ثبت طرح صنعتی و سایر خدمات خود با حضور مجربترین کارشناسان سطح کیفیت را در این زمینه بالا برده و در کوتاهترین زمان ممکن شما را در این راه یاری خواهد کرد.

با افتخار ثبت کردیم

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​ما در ثبت ملاصدرا افتخار می کنیم که بیش از هزاران شرکت و برند کوچک و بزرگ استفاده کننده خدمات ما در سراسر ایران هستند. ما با افتخار لیست برخی از مشتریان خود را به صورت دسته بندی شده بر اساس نوع خدمت برای شما مخاطب عزیز به اشتراک می گذاریم.​​

ثبت بین المللی ملاصدرا، بزرگترین ارائه دهنده خدمات ثبتی و حقوقی در کشور است که با گذشت بیش از به ۳۰ سال عرضه‌ی راهکارهای ثبتی و حقوقی به کسب‌وکارهای ایرانی، بیش از ۴۶۰۰۰ مشتری در کسب‌وکارهای بزرگ، متوسط و کوچک دارد. خدماتی که ارائه می دهیم حاصل سال های متمادی تجارب گرانبهاست و در کنار خود از همکاری برندهای بزرگ و حرفه ای بهره می بریم.

در محیط کاری فعلی، تمام شرکت‌های جهانی بر ابقای استعداد و آگاهی نیروی کار تمرکز دارند. این بخش به دنبال یافتن روشی برای بهبود تأثیرگذاری خدمات می‌باشد. همواره کوشیده ایم تا با جذب نیروی انسانی کارآمد، متخصص و متعهد بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهیم، شما نیز در این مسیر و اعتلای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی می توانید جهت فعالیت در محیطی گسترده و خدمات تخصصی ما را همراهی کنید.

گالری تصاویر ملاصدرا

خانواده ثبت بزرگ در طول سالیان متمادی با حضور و برگزاری همایش ها، سمینارها، نمایشگاه های بین المللی و همچنین برگزاری جشن های فاخر همواره پذیرای میهمانان بزرگی از برندهای مطرح، هنرمندان سرشناس کشور بوده که بخشی از آن را در تصاویر زیر شاهد هستیم.

همه ملاصدرا همایش نمایشگاهجشنمیهمانان

۳۴ سال است که که با ارائه خدمات ثبت شرکت در کنار شما هستیم و همه مشتریانمان را عضو خانواده خود می‌دانیم. موسسه بین المــللی ثبت شرکت ملاصدرا به عنوان مجرب ترین شرکت ثبتـی کشور توانسته بـا جمع آوری با تجربه ترین کارشناسان در زمینه های مختلف راه کارهایی برای تمام مشاغل از ثبت شرکت تـا ثبت برند و برند شدن آن و همچنین مشـــــاوره و اجرا در زمینه های ثبتی، حقوقــــی، تبلیغاتی، بــرندینــــگ، مارکتینـــگ و ….. بـرای پیش برد هرچه بیشتـــر اهـــداف شرکت ها به عنوان حامی تولید ملی و با ارائـــه جدیـــد تــرین و علمی ترین راه کارها و بهترین خدمات در کمترین زمان، نقش بسیار مثبت و موفقی در بهبود و رشد بازار و تجارت کشور داشته باشد.

برای ثبت شرکت ابتدا باید یک اسم انتخاب کنید، بعد باید نوع و موضوع شرکت خود را مشخص نمایید از انواع ثبت شرکت میتوان به ثبت شرکت سهامی خاص، ثبت شرکت با مسئولیت محدود و ثبت شرکت دانش بنیان اشاره کرد. از آنجا که ۹۰ درصد شرکت های ثبت شده از نوع ثبت شرکت سهامی خاص و ثبت شرکت مسئولیت محدود هستند انتخاب سختی پیش رو نخواهید داشت. میتوانید جهت اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک نمایید .

اصل و اساس شروع هر فعالیت تولیدی، انتخاب نام تجاری و ثبت نام تجاری (ثبت برند) برای جلوگیری از کپی برداری سایرین می باشد. قبل از ثبت هر برندی اول باید ببینید آن برند در طبقه (زمینه) فعالیتی که مد نظر شماست قبلا ثبت شده است یا نه، بعد از استعلام برند و اطمینان از آزاد بودن آن نام در طبقه مورد نظر، در این صورت اقدام به ثبت برند کنید ، برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید .

ثبت شرکت ملاصدرا انجام کلیه خدمات و امور ثبت شرکت در مناطق آزاد و مناطق ویژه اقتصادی همچون ارائه خدمات ثبت شرکت در جزیره قشم، انجام خدمات ثبت شرکت در منطقه آزاد ارس، انجام کلیه امور خدمات ثبت شرکت در اروند و … را به شکلی کاملا تخصصی در کمترین زمان به انجام می رساند، چنانچه قصد ثبت شرکت در مناطق آزاد را دارید با ما تماس بگیرید و جهت اطلاعات  بیشتر مطلب ثبت شرکت در مناطق آزاد را مطالعه بفرمایید.

ثبت شرکت بزرگ ملاصدرا اولین شرکتی است که خدمت ثبت طرح صنعتی و ثبت شکل ظاهری کالا را به مشتریان خود ارائه داده است به همین دلیل ثبت ملاصدرا مشتریان نام آشنایی در زمینه ثبت طرح صنعتی به خود اختصاص داده است ، جهت اطلاعات بیشتر مطلب ثبت طرح صنعتی که به تفصیل در این باره توضیح داده است را مطالعه بفرمایید.

آدرس شرکت ثبت ملاصدرا

در این بخش شما می توانید از آخرین تصاویر ، ویدئو ها و دیگر رسانه های موسسه ملاصدرا در زمینه های آموزشی ، معرفی رویداد ها وراهکار های کسب و کار و … با خبر شده و بصورت کاملا آنلاین آنها را مشاهده و نقطه نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید .

ثبت شرکت انجام داده اید؟ میدانید خدمات پس از ثبت شرکت چیست ؟!
اگر ثبت شرکت خود را انجام داده اید.یک سری امور باید بعد از ثبت انجام دهید.خدمات پس از ثبت شرکت ها را نیز از ملاصدرا بخواهید و مشاوره رایگان بگیرید.

تمامی تاجران و بازرگانان برای واردات و صادرات کالا و همچنین ثبت برند لاتین (خارجی) باید کارت بازرگانی اخذ کنند. نحوه صدور کارت بازرگانی ، ابطال کارت بازرگانی ، مناقصات مدارک لازم جهت اخذ کارت بازرگانی و هرآنچه را که باید در این زمینه بدانید را به طور کامل برای شما عزیزان شرح داده ایم، همچنین در هر ساعت شبانه روز پاسخگوی سوالات شما پیرامون اخذ یا تمدید کارت بازرگانی هستیم، با ما تماس بگیرید.

رتبه بندی شرکت ها معمولا از فرآیند های بسیار پیچیده و مهم بخصوص برای شرکت های بزرگ می باشد. رتبه بندی یک نوع معیار تشخیص صلاحیت است که توسط معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری برای پیمانکاران و شرکت ها اتخاذ می شود. همه ی شرکت های پیمانکار و مشاور برای شرکت در مناقصات باید رتبه اخذ نمایند، رتبه بندی از دیگر خدمات هلدینگ ما می باشد.

یکی از خدمات ثبت بزرگ ملاصدرا اخذ جواز تاسیس از وزارت خانه های مختلف برای کارفرمایان می باشد.هر شرکت برای شروع فعالیت تولیدی ، تولید کالا ، ثبت برند فارسی و همچنین گرفتن وام صنعتی به اخذ جواز تاسیس نیاز دارد.ثبت بزرگ ملاصدرا با دانش و راهکارهای سریع میتواند شما را در اخذ جواز تاسیس در کمترین زمان یاری کند .

در کنار راهنمای ثبت شرکت و دریافت کارت بازرگانی، دریافت و اخذ شماره (کد) اقتصادی ضروری است لذا با استفاده از مقررات مربوطه که در واحدهای ذیصلاح وزارت اقتصادی و دارایی جاری است. چنین کدی جهت معین ساختن فعالیت یک شرکت اعم از خرید – فروش – خدمات میباشد که این کد در قراردادها و فاکتورها درج میگردد و در یافت این کد اجبار قانونی بهمراه دارد.

شرکتی که به ثبت می رسد، دارای مشخصاتی از قبیل آدرس، نام شرکت ، نام شرکا ، میزان سهام ، هیئت مدیره ، حق امضاء و ….. می باشد که تمامی این مشخصات در اساسنامه شرکت ذکر شده است. گاهی به دلایلی اجباری یا اختیاری برخی از این مشخصات بعد از ثبت شرکت نیاز به تغییر دارند. تغییرات شرکت ها با تنظیم و ثبت صورتجلسه تغییرات امکان پذیر است. برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

موسسه ثبتی و حقوقی ملاصدرا افتخار دارد که با محوریت امور ثبتی از جمله ثبت اختراع ، خدمات ارزنده ای نیز به جامعه مبتکرین و مخترعین ارائه نموده و نقش خود را در راستای پیشرفت و توسعه میهن عزیزمان ایفا کند. ملاصدرا در سالهای خدمت خود افتخار ثبت بالغ بر 1000 اختراع را در رزومه پربار خود داشته و همراه مشاوری امین برای مخترعین و کارآفرین های عزیز کشورمان ایران بوده است.

موسسه ملاصدرا از نگاه آمار و ارقام
مفتخریم که با تکیه بر توان فنی و تجربه بالای متخصصین خود بهترین سرویس ها را برای مشتریان خود به ارمغان بیاوریم
02142056000

بیش از 50 مشاور متخصص

بیش از 30,000 ثبت شرکت ها

35 سال سابقه درخشان

ثبت شرکت و برند در سراسر دنیا

ثبت شرکت و برند در سراسر دنیا


در هر جای ایران هستید . شرکتتان را به ثبت می رسانیم. ما تجربه ی ثبت در همه ی مناطق ایران را داشته ایم. ملاصدرا تعداد زیادی ثبت شرکت ها در شهرهای مختلف از جمله انجام کلیه امور ثبت شرکت در استان قم ، انجام انواع خدمات ثبت شرکت در بندر عباس ، انجام خدمات ثبت برند و ثبت شرکت در  استان یزد ،ارائه کلیه خدمات ثبت شرکت در استان اصفهان ، ارائه و انجام کلیه امور ثبت شرکت در شهر مقدس مشهد ، انجام انواع خدمات ثبت شرکت در استان کرمان و همچنین انجام کلیه خدمات و امور ثبت شرکت درتمامی  مناطق آزاد و مناطق ویژه اقتصادی همچون ارائه خدمات ثبت شرکت در جزیره قشم ، انجام خدمات ثبت شرکت در منطقه اقتصادی ارس ، انجام کلیه امور خدمات ثبت شرکت در جزیره کیش ، ارائه خدمات ثبت شرکت در بندر انزلی ، انجام و ارائه خدمات ثبت شرکت در سلفچگان و …… را در کارنامه خود دارد.

چنانچه دو یا چند نفر بخواهند شرکتی تاسیس کنند که بار مسئولیتی زیاد برای آنها نداشته باشد. باید شرکت خود را با مسئولیت محدود به ثبت برسانند.

در شرکت با مسئولیت محدود هر یک از شرکا تا میزان سرمایه خود در قروض و تعهدات شرکت متعهد می شود.

هر گاه چند نفر بخواهند یک شرکت تشکیل دهند. که در آن هر یک از شرکا به میزان سرمایه خود مسئولیت داشته باشند. باید یک شرکت سهامی خاص به ثبت برسانند.

شرکت سهامی خاص از حداقل ۳ سهامدار و ۲ بازرس تشکیل می شود.

هر گاه چند شریک بخواهند برای فعالیت غیر تجاری خود نظیر فعالیت های خدماتی و مشاوره ای شرکتی را ثبت کنند . باید به عنوان موسسه غیر تجاری به ثبت برسانند .

برای ثبت موسسه بر خلاف ثبت شرکت نیازی به دریافت عدم سوء پیشینه نیست.

شرکت های دانش بنیان در واقع شرکت هایی هستند که فعالیت خود را در اجرایی کردن و تولید یک  یا چند اختراع متمرکز می کنند .

بنابراین یکی از شرایط ملزومات ثبت شرکت های دانش بنیان داشتن اختراع و نوآوری می باشد .

ثبت شرکت ملاصدرا مفتخر است در رزومه سالهای خدمت خود بیش از 30000 ثبت شرکت ،بیش از 1000 ثبت اختراع و ثبت طرح صنعتی به عنوان اولین موسسه در کشور و همچنین افتخار همکاری با برترین شرکت ها و برندهای کشور عزیزمان در حوزه داخلی و بین المللی را داشته است .

شماره همراه: 09128359247

ملاصدرا آمادگی دارد تا در هر یک از موارد زیر شما را یاری کند : ثبت انواع شرکت در ایران و سایر کشورها، ثبت برند تخصصی، ثبت و حمایت طرح های صنعتی و اختراعات و همچنین امور مکمل آنها

ثبت ملاصدرا افتخار دارد که در زمینه هایی نظیر اخذ کارت بازرگانی،تغییرات شرکت، اخذ کد اقتصادی و امور مکمل زمینه های ثبتی نیز آسودگی خیال مدیران را فراهم نماید.

افراد به موجب ثبت شرکت بین المللی می توانند اقامت در کشورهای دیگر را اخذ کنند . و می توان از معافیت مالیاتی کشور ها که برای افراد حقوقی قائل می شوند ، استفاده کنند.

حمایت حقوقی نسبت به ثبت از سال 1386 رنگ و شیوه جدید به خود گرفت و ملاصدرا به عنوان پیشتاز در این عرصه حامی برند، طرح های صنعتی، ایده و نواوری های شماست.

دارنده چندین گواهینامه ایزو از جمله گواهینامه ایزو 10004 در زمینه رضایتمندی مشتریان عزیز دریافت چندین تندیس مختلف از کنفرانس ها ، مسابقات و سمینار های ایرانی در سالیان متوالی

آدرس شرکت ثبت ملاصدرا

بله ، امکان انتقال سهم الشرکه در شرکت مسئولیت محدود وجود دارد.

هر دو دفتر برای حسابداری شرکت لازم و ضروری می باشند.

بازرسین می توانند در هر موقع هرگونه رسیدگی را انجام دهند و اطلاعات مربوط به شرکت را مطالبه کنند.

نوع شرکت تفاوتی در تعیین مالیات نخواهد داشت. مالیات شرکت بر اساس کارکرد سالیانه شرکت ها و سود برآورد شده بر اساس دفاتر شرکت بدون توجه به نوع آنها تعیین خواهد شد.

بله در صورتیکه عضو هیات مدیره نباشند و فقط سهامدار باشند مانعی وجود ندارد.

قابل قدردانی است که هلدینگ ملاصدرا توانسته اطمینان برند های بزرگ را جلب کند و همکاری با ایشان شایسته مدیران ارشد می باشد.

راه های دسترسی مختلف و ساعات پاسخگویی گسترده موسسه بین المللی ملاصدرا موردی هست که بسیار برای ما پسندیده و مطلوب بود.

برای اوقاتی که زمان کمی برای امور ثبتی مثل تغییرات های شرکت داشته ایم، ملاصدرا زمان را به نفع ما تغییر داد!

اگر بخواهیم یک مورد برای موسسه بزرگ ملاصدرا نام ببریم خدمات ویژه و اختصاصی برای هر مشتری بسیار مناسب است.

ملاصدرا با گستردگی که در فضای ثبت دارد، فرآیند ثبتی و حقوقی در سطح کشور را برای ما راحت کرده است و باعث شده تا تمرکز روی امور مدیریتی بهتر شود .

حضور برندهای بزرگ در ثبت ملاصدرا خیال ما را برای همکاری آسوده کرد .

سیزدهمین اجلاس منطقه ای تعاون در آسیا و اقیانوسیه در روزهای ۵ الی ۹ آذر ماه سال جاری با حضور اعضای ۳۰ کشور عضو اتحادیه بین المللی تعاون در منطقه آسیا و اقیانوسیه و اتحادیه ها و شرکت های تعاونی ایران با شعار «اقتصاد مقاوم تر و پایدارتر با کمک تعاونی ها» در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما با حضور ثبت ملاصدرا برگزار شد. فرصت مناسبی برای معرفی بخش تعاون، گردشگری، صنعت، انرژی و فرهنگی و همچنین امور ثبتی و حقوقی اعضای خارجی و جذب نمایندگی ها و سرمایه گذاری ها درکشور معرفی توانمندیهای کشور ایران، فرصت های سرمایه گذاری در ایران و بالاخص بخش تعاون ایران می باشد.

شماره همراه: 02142056

ثبت شرکت دانش بنیان شخصیتی حقوقی است که شاخصه های مورد نظر موسسات دانش بنیان را داشته باشند.

شرکت های غیر تجاری مجموعه هایی می باشند که کارهای علمی یا ادبی یا امور خیریه و خدماتی و غیره می باشد.

ثبت شرکت سهامی خاص یکی از متداول ترین انواع شرکت های تجاری در ایران،شرکت های سهامی هستند.

چنانچه چند نفر بخواهند شرکتی تاسیس کنند که بار مسئولیتی زیادی نداشته باشد باید شرکت مسئولیت محدود به ثبت برسانند.

برندسازی و توسعه یک سازمان فروش، زیر ساخت‌های فرهنگی و ثبتی متعددی نیاز دارد که اولین گام آن ، ثبت برند و تخصیص مالکیت فکری آن می‌باشد و در این زمینه ما به عنوان بزرگترین و مجرّب ترین مجموعه تخصصی، ارائه دهنده خدمات حقوقی و ثبتی همگام با سالها تجربه‌ی خدمات اجرائی هستیم.

آدرس شرکت ثبت ملاصدرا

مراحل و مدارک ثبت برند لبنیات

مدیریت به سبک مرغ دریایی

جلوگیری از سوء استفاده سودجویان از برندتان

حمایت و ثبت آثار هنری هنرمندان

طرح صنعتی معمولا به شکل و ظاهر کلی یک کالا اشاره دارد که شامل نقش و تزیینات به کار رفته در یک کالا میباشد.

پس از ثبت یک شرکت میتوان نسبت به تغییر نام،موضوع، سرمایه، آدرس و شرکا اقدام کرد و آنرا ثبت کرد.

اختراع نتيجه فكر فرد يا افراد است كه براي اولين بار فرآيند يا فرآورده‌اي خاص را ارائه مي‌كند و مشكلي را دريك حرفه‌ حل مي‌نمايد.

اخذ جواز تاسیس مجوزی است که به اشخاص حقیقی و یا حقوقی جهت سرمایه گذاری و یا فعالیت در زمینه خاصی داده می شود .

در هر شرکت باید تصمیمات کلی که به وسیله مدیران اتخاذ می شود و همچنین خط مشی سالیانه به اطلاع و تصویب شرکاء برسد .
هر شرکتی پس از ثبت میتواند یک سری تغییرات در بخش های مختلف خود مانند: تغییر نام، موضوع، سرمایه، مدیران عامل و … داشته باشد که باید ثبت قانونی شود.این عمل باید با رضایت کامل شرکا انجام شود.

طرح صنعتی معمولا به شکل و ظاهر کلی یک کالا اشاره دارد ، اما در زبان حقوق مالکیت فکری طرح صنعتی خصوصیات مربوط به شکل و ساختار و یا نقش و تزیینات به کار رفته در یک کالا که به واسطه یک فرایند صنعتی است که در کالاهای خاتمه یافته ایجاد چشم نوازی و جذابیت می کند.ثبت طرح صنعتی مستلزم تسلیم اظهارنامه به مرجع ثبت است برای ثبت قانونی آن.

یک نام ، عبارت ،  طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که مشخص‌کنندهٔ خدمات یا فروشندهٔ محصولی خاص باشد که به وسیلهٔ آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز می‌گردد. نشان تجاری و یا برند همان چیزی است که مخاطب، صفات و ویژگی‌های آن را با دیدن، شنیدن، حس کردن و غیره ، به صورت ذهنی ، دیداری یا شنیداری در ذهن خود تداعی می‌کند.

ثبت شرکت ها بر عهده ی اداره ی ثبت شرکت ها است . تقاضای ثبت شرکت باید توسط مدیران شرکت به عمل آید.ثبت شرکت به شکل های مختلف انجام می شود که اشخاص میتوانند بسته به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنند.تغییراتی که در طول حیات شرکت در شرکت ایجاد می شود و به موجب قانون نیاز به ثبت دارد نیز باید توسط مدیران وقت شرکت به ثبت برسد

شماره تلفن : 02632102000

ثبت شرکت های ایرانی و ثبت آنلاین یک روزه

ثبت صورتجلسات و تغییرات و تصمیمات تلفیقی

فقط 250 هزار تومان

ثبت طرح های صنعتی و اختراع

اعمال قانون کپی رایت و جلوگیری از کپی تولیدات شما

آدرس شرکت ثبت ملاصدرا

فقط 250 هزار تومان

ثبت برند و نامهاى تجارى (فارسى و لاتين)

مشاوره اخذ کارت بازرگانی

فقط 250 هزار تومان

ثبت نمایندگی خارجی

ثبت در مناطق آزاد تجاری

فقط 250 هزار تومان

آدرس شرکت ثبت ملاصدرا
آدرس شرکت ثبت ملاصدرا
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *